http://www.twitch.tv/jannustitannus
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik speel het, ben nog niet zover en heb niks dan de door jouw genoemde mankementen gemerktSander1991 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:09:
Zijn hier al mensen die het spel hebben? Ik lees op ubisoft forums, dat er heel veel negatieve reacties op zijn, bugs, haperingen, crashes etc. Daarom wacht ik nog even met kopen.. Totdat ze het hebben gefixed..
Wel heb ik een boekje waarop een multiplayer keycode geprint is die het niet doet. Volgens Ubisoft staat er een code in een verkeerd formaat op. Het advies is terugbrengen naar de winkel en een nieuwe vragen. Zijn er mensen die dit probleem herkennen?
Verwijderd
Heb het spel ook, reviewexemplaar.
Eerste indruk:
Tweede indruk: klote vastlopers
Echt.. wtf? Met HL2 en SiN nooit lastgehad van vastlopers (=Source Engine), en hier vaak... te vaak..
Heb een chapter (Chapter 4) 5x(!!!) moeten laden voordat ie het echt deed en niet halverwege het laden stopte.
Het begint zo irritant te worden nu.. Ik wil gewoon normaal kunnen spelen, en een goede review schrijven, alleen als het spel constant blijft vastlopen, tja dan krijg ik er ook steeds meer de pest in

+ Vette actie
+ Boobytraps e.d.
+ Graphics
- Crashes/Lock-ups
- Bugs (pijlen die in het niets blijven hangen, lijken die met 10000KM/h ronddraaien omdat ze ergens vast zitten)
- Laadtijden... kan gewoon een fucking eitje bakken voordat het spel eindelijk klaar is, oh en dan bedoel ik nog ei met spek ook
oh, de demo draaide hier trouwens wel zonder problemen
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 26-10-2006 16:00 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zal de multiplayer net zoiets gaan worden als counter strike? maar dan met Undead vs. Humans i.v.p. terrorist vs. Counter terrorist....
Verwijderd
Ja wel gek, ik hoor meer mensen daar over maar bij mij duren de laadtijden ongeveer 10 sec per keer, ik heb dan ook helemaal geen vastlopers, echt nog geen een gehad, hij speelt vloeiend weg ik heb alleen schaduwen op low de rest alles op high en resolutie op 1360x768 widescreen en geen enkele probleem.Angeloonie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:58:
Heb het spel ook, reviewexemplaar.
Eerste indruk:![]()
wat mooi en vet
Tweede indruk: klote vastlopersOhja hoor, daar hangt ie weer
Echt.. wtf? Met HL2 en SiN nooit lastgehad van vastlopers (=Source Engine), en hier vaak... te vaak..
Heb een chapter (Chapter 4) 5x(!!!) moeten laden voordat ie het echt deed en niet halverwege het laden stopte.
Het begint zo irritant te worden nu.. Ik wil gewoon normaal kunnen spelen, en een goede review schrijven, alleen als het spel constant blijft vastlopen, tja dan krijg ik er ook steeds meer de pest in
+ Vette actie
+ Boobytraps e.d.
+ Graphics
- Crashes/Lock-ups
- Bugs (pijlen die in het niets blijven hangen, lijken die met 10000KM/h ronddraaien omdat ze ergens vast zitten)
- Laadtijden... kan gewoon een fucking eitje bakken voordat het spel eindelijk klaar is, oh en dan bedoel ik nog ei met spek ook
oh, de demo draaide hier trouwens wel zonder problemen
Ik heb bijna alles maar op Low gezet, maar dat maakt helaas ook niet uit.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:01:
[...]
Ja wel gek, ik hoor meer mensen daar over maar bij mij duren de laadtijden ongeveer 10 sec per keer, ik heb dan ook helemaal geen vastlopers, echt nog geen een gehad, hij speelt vloeiend weg ik heb alleen schaduwen op low de rest alles op high en resolutie op 1360x768 widescreen en geen enkele probleem.
Laadtijden tijdens de levels zelf vallen wel mee, net als bij Hl2 10-20 seconden hooguit. Maar voordat je een level begint

Begin het echt zat te worden, na mijn vorige post is ie weer 2x vastgelopen, deze keren niet tijdens het laden maar dankzij 2 Engine Errors

Verwijderd
Oh voor de level, ja dat klopt dat duurt wel een beetje lang, maar vind het rot voor je dat hij steeds vastloopt dat onneemt je hele speelplezier, ik hoop dat het met een patch opgelost wordt voor je.Angeloonie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:03:
[...]
Ik heb bijna alles maar op Low gezet, maar dat maakt helaas ook niet uit.
Laadtijden tijdens de levels zelf vallen wel mee, net als bij Hl2 10-20 seconden hooguit. Maar voordat je een level begint
Begin het echt zat te worden, na mijn vorige post is ie weer 2x vastgelopen, deze keren niet tijdens het laden maar dankzij 2 Engine ErrorsBlegh.. volgens mij is dit spel nog in Bèta
Voor de rest draait ie hier very smooth op 1680x1050 @ high settings.
Maar ik kom dus niet in het 2e level.
Met de demo ging dat wel btw.
Chapter 5(dacht ik)

Angeloonie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:36:
Is iemand hier al?
Chapter 5(dacht ik)
spoiler:Hoe krijg je die Pao Kai (vliegende geval) dood? Ik heb 30 pijlen op hem geknalt en nog leeft hij. Je hulpje roept iets van "hit the.." en de rest kan ik telkens niet verstaan
rockmanz schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:17:
[...]
spoiler:Zij zegt dus dat je hem door de portcullis moet lokken. Dat poortje in die kamer dat je van twee kanten kan openen en sluiten. De rest spreekt voor zich
Dan nu een probleempje: ik zit vast.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
[ Voor 11% gewijzigd door BladePHQ op 26-10-2006 22:14 ]
net weer hoor, ik start het spel op, laad een savegame en na het laden slaat ie meteen vast. Begin het nu helemaal zat te worden
Denk dat ik maar voor de zoveelste keer Dark Messiah op nieuw ga installeren, maar daarvoor:
- Defragmenteren
- Opnieuw de nieuwste drivers van nVidia installeren
- Dark Messiah via Steam downloaden
Dat is je Adrenaline bar naast je healthbar. Als die vol is kan je met een power-attack in 1x iemand doden.evilpin0 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:50:
wat een heerlijk spel toch, dat hakken is echt zo goed gedaan. Snap alleen nog niet helemaal hoezo die soms in een keer iemand onthoofd en weer een andere keer valt het slachtoffer alleen maar op de grond, moet je een soort momentum opbouwen? Of is het een kwestie van precies goed raken?
http://forums.ubi.com/eve...f/8821027804/m/8321097694
Gisteren dit gedaan:
- Defragment C:\ (windows)
- Defragment D:\ (games)
- Dark Messiah via Steam gedownload ipv vanaf de DVD installeren
- Resolutie van 1280x1024 naar 1024x768 gezet
En heb tot nu toe geen enkele vastloper meer
Echt vet, vooral de plot-twist op een gegeven moment
The Good: Good death animations.
The Bad: Numerous crashes and glitches get in the way; minimal character building and progression; most of the game's combat is unsatisfying; storyline is almost completely transparent right off the bat.
Mjah, ik vond het in de demo echt geweldig spelen. Ik ben nu wel aan het twijfelen om hem te halen of niet als ze de coolheid niet weten vast te houden de gehele rit door.
Een 6.7 maar? Ik heb de demo gespeeld (liep idd niet zo soepel op mn 6800 gt) en het lijkt me dat er meer dan een 6.7 inzit. Pc Gameplay geeft hem volgens mij een 9 ongeveer. Ik zag het nummer in de winkel liggen. (terwijl ik hem verdorie nog niet thuis bezorgd heb gekregen!)D. Ninjai schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:01:
Gamespot geeft dit spel een 6,7: http://www.gamespot.com/p...act=convert&click=topslot
The Good: Good death animations.
The Bad: Numerous crashes and glitches get in the way; minimal character building and progression; most of the game's combat is unsatisfying; storyline is almost completely transparent right off the bat.
Mjah, ik vond het in de demo echt geweldig spelen. Ik ben nu wel aan het twijfelen om hem te halen of niet als ze de coolheid niet weten vast te houden de gehele rit door.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
uhm.. da's een patch voor gothic IIINjay schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:25:
patch is online
http://www.worthdownloading.com/game.php?gid=1219
enjoy
Verder had ik geregeld een crash naar desktop met een melding over vortex lock (DX8). Heb wat settings verlaagd (shaders en textures naar medium) en sindsdien bijna tot geen crashes meer en mijn laadtijden zijn een stuk minder.
Mijn ergste bugs zijn nu die spinnen
[ Voor 53% gewijzigd door Fly-guy op 27-10-2006 23:50 ]
Ik kwam er alleen bij chapter 3 pas achter dat je eigenlijk kon upgraden ( Tenminste toen dacht ik er ineens aan
Ik ben zelf nu ergens in Chapter 5.
Weet iemand hoeveel chapters er zijn ?
Ik had in het begin ook redelijk wat crashes hier, wat de oplossing hier was..., ik heb de resolutie 1 tik om laag gedaan en heb sinds dien geen enkele crash meer gehad
[ Voor 14% gewijzigd door -Thunder- op 28-10-2006 00:08 ]
Blij Met Wilco
Je kan meerdere touwen spannen met die boog, dus je kan er een aantal naast elkaar met een paar meter er tussen zodat je over kan hoppen.Fly-guy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:46:
spoiler:Zit vast in de tempel waarbij je van platform naar platform moet m.b.v. je rope-bow. Halverwege kan ik niet meer verder, krijg wel de hint dat ik vantouw naar touw moet springen, maar dat lukt bij lange na niet.
Idd.-Thunder- schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:01:
Ik vind dit spel echt geweldig! Laatste tijd niet zo'n goed spel hier gehad.
Ik kwam er alleen bij chapter 3 pas achter dat je eigenlijk kon upgraden ( Tenminste toen dacht ik er ineens aan), ik vond het al zo lastig worden
haha, het valt me op dat gamespot maar een 6.7 geeft voor dit spel, ben er absoluut niet mee eens, als je die andere reviews pakt ( van de players ) die zijn allemaal stuk voor stuk 8/9/10, wat ik goed kan begrijpen
Zit zelf in 7 geloof ik, maar ik dacht in totaal 10, maar pin me er niet op vast..Ik ben zelf nu ergens in Chapter 5.
Weet iemand hoeveel chapters er zijn ?

Multiplayer heb ik ook al even geprobeerd, maar dat was echt maar 5 minuten. Moet ik nog maar een keer kijken. Er zit in de single player ook wel goede humor trouwens.
Verwijderd
Nu wilde ik m via steam downloaden, maar daar is ie blijven hangen op 65 procent. Iemand enig idee hoe ik m weer kan laten downloaden. Ik geloof dat ie het downloaden later wel zal vervolgen, want Sin staat ook nog steeds op 24 procent.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, thanks!
Je bent het belangrijkste vergeten te meldenVerwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:03:
Ik hoop dat iemand me kan helpen! IK ben gisteren de hele dag met dat spel in de weer geweest maar niet verder gekomen dan de cycloop in level 1. Stomme ding hapert en heeft echt een kwartier nodig om te laden. Echt balen!
Nu wilde ik m via steam downloaden, maar daar is ie blijven hangen op 65 procent. Iemand enig idee hoe ik m weer kan laten downloaden. Ik geloof dat ie het downloaden later wel zal vervolgen, want Sin staat ook nog steeds op 24 procent.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, thanks!
Blij Met Wilco
Verwijderd
Mn specs: asus k8n mobo, athlon64 3200+ met een sapphire radeon x1600pro videokaart en nog 1 gig geheugen.
Thanks
Hmz.. system specs zijn goed genoeg vergeleken de mijne ( ik draai wel op 800x600 , alles high ).Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:09:
Ahum:
Mn specs: asus k8n mobo, athlon64 3200+ met een sapphire radeon x1600pro videokaart en nog 1 gig geheugen.
Thanks
Alle nieuwste drivers er op staan ?
- DirectX
- Graka
Blij Met Wilco
Blij Met Wilco
Verwijderd
Demo zat wel goed in elkaar iig...
Ik hoor wel de normale geluiden (omgeving en het lopen enzo) maar ik hoor de dialogen niet.. nou kan ik het wel gewoon volgen dmv subtitles, maar ik zou toch graag de dialogen er ook bij willen..
asus p4s800 moederbord, p4 2,66 ghz, 6600GT en 1 gig geheugen..
Hoe kan ik dit verhelpen ?
n.a.
Volgens IGN zijn er 12 chapters.
Dark Messiah sticks to a fairly linear plotline. This is no bad thing since, in the space of twelve lengthy chapters, the pacing rarely wanes and you're never stuck pondering your next objective.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Met het andere deel van de quote ben ik het niet eens, dat je niet vast komt te zitten.
Fly-guy schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:46:
[...]
uhm.. da's een patch voor gothic III
Verder had ik geregeld een crash naar desktop met een melding over vortex lock (DX8). Heb wat settings verlaagd (shaders en textures naar medium) en sindsdien bijna tot geen crashes meer en mijn laadtijden zijn een stuk minder.
spoiler:Zit vast in de tempel waarbij je van platform naar platform moet m.b.v. je rope-bow. Halverwege kan ik niet meer verder, krijg wel de hint dat ik vantouw naar touw moet springen, maar dat lukt bij lange na niet.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Ik zou nog eventjes wachten als ik jou was, totdat Arkane Studios een patch heeft uitgebrachtVerwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:30:
Ik heb hier een creditcard bij de hand. Ik zou het spel zo kunnen aanschaffen maar als ik een hoop reacties lees op andere fora dan heb ik hier gemengde gevoelens bij of ik dit nu wel of niet moet doen.
Demo zat wel goed in elkaar iig...
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Dan ben jij de overige 5% die nergens last van heeftevilpin0 schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:00:
Bij mij draait helemaal super ben nul bugs tegen gekomen en heb ook nul crashes gehad, patch lijkt me niet nodig
De rest (95%) van de mensen heeft om de haverklap vastlopers bij het laden. Ikzelf heb nu tijdens het spelen geen crash meer gehad, maar tijdens het laden wil hij nog wel eens vastlopen...
Overigens nergens last van gehad, geen vastlopers, ctd's of wat dan ook.
Chapter 5
Blij Met Wilco
-Thunder- schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:53:
Hmz ik kom niet verder...
Chapter 5
spoiler:Als je in die tempel bent waar in 1 keer dat groot vliegende beest op je af komt, ze zegt datik ergens onder moet en iets op hem moet gooien, waar moet ik onder ? Wat moet ik op hem gooien en hoe ?.. ben er nu 2/3 uur mee bezig geweesten ben dat stukje echt zat geworden... iemand die me ff kan uitleggen hoe het moet
Bvd!
-Thunder- schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:53:
Hmz ik kom niet verder...
Chapter 5
spoiler:Als je in die tempel bent waar in 1 keer dat groot vliegende beest op je af komt, ze zegt datik ergens onder moet en iets op hem moet gooien, waar moet ik onder ? Wat moet ik op hem gooien en hoe ?.. ben er nu 2/3 uur mee bezig geweesten ben dat stukje echt zat geworden... iemand die me ff kan uitleggen hoe het moet
Bvd!
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Alleen ja, jammer dat hij hier niet goed loopt terwijl half life 2 gewoon super draaid
XP2700+
1 gig ram
6600GT
Nieuwste drivers en direct X zijn geinstalleerd maar op grote velden heb ik in eens vette framedrops

verder erg vermakelijk spelleke
voor de rest is het echt een meesterlijk spel, flink zombies hakken, en hij verdient echt veel meer dan een 6,7 (gamespot) volgens mij heeft die kerel helemaal niet het spel gespeeld
www.frees-it.com
Blij Met Wilco
Verwijderd
Chapter 9Bladeslayer schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:56:
hmm ik heb tot aan chapter 7 niets geen bugs/crashes gehad. Maar nu ben ik dus even op de plek waar je je backpack moet pakken, en elke keer als ik mijn backpack pak, dan crasht hij meteen![]()
voor de rest is het echt een meesterlijk spel, flink zombies hakken, en hij verdient echt veel meer dan een 6,7 (gamespot) volgens mij heeft die kerel helemaal niet het spel gespeeld
Nog geen enkele crash gehad. Wel eens en daar een fps drop naar 37fps.
Anders 50-165fps , relax spel zeg !
Die Cyclops dood doen in je Evil-Form is zalig ! 2x in zijn hoofd met je staart en hij is dood
1600*1200 4AA 16AF HQ alles max.
Denk dat ik nog maar even wacht met het aanschaffen van de game.

Ik zit nu in chapter 7.
In het vorige chapter had ik een demonisch zwaard gevonden, maar die kan ik nog niet gebruiken. Best wel jammer want hij deed +19 dmg tegen de undead. En dat was daar toch wel handig
Ook heb ik nog een endless quiver gevonden, het voelt een beetje als cheaten maar tegen de undead (2 "headshots" en die zombies zijn dood) maar het is wel handig
Wat ik ook een leuke toevoeging vind is dat je je eigen zwaarden kan maken. Tot nu toe heb ik het pas 2 keer kunnen doen, maar het is wel leuk om het te doen. En ze hebben het nog best uitgebreid gemaakt.
Ik heb zelf ook het probleem, maar kan nu toch het spel spelen (via steam gedowned) door de TEXTURES op MEDIUM te zetten, het kan ook nog helpen overige Graka dingen lager te zetten, maar de textures does the trick for me.
Suc6 met uitproberen.
Verwijderd
Verwijderd
UitgespeeldVanitas schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 00:39:
Nou ik heb het spel toch nog aan de praat gekregenDus gister en vandaag veel gespeeld. En damn wat is dit spel vet
En dan komt echt doordat ze de levels zo leuk een gevarieerd hebben gemaakt (de sfeer is _echt_ perfect) en dat in combinatie met hele vette combat.
Ik zit nu in chapter 7.
spoiler:Waar je voor het eerst een demoon kan worden.
In het vorige chapter had ik een demonisch zwaard gevonden, maar die kan ik nog niet gebruiken. Best wel jammer want hij deed +19 dmg tegen de undead. En dat was daar toch wel handig
Ook heb ik nog een endless quiver gevonden, het voelt een beetje als cheaten maar tegen de undead (2 "headshots" en die zombies zijn dood) maar het is wel handig
Wat ik ook een leuke toevoeging vind is dat je je eigen zwaarden kan maken. Tot nu toe heb ik het pas 2 keer kunnen doen, maar het is wel leuk om het te doen. En ze hebben het nog best uitgebreid gemaakt.
Chapter 9 City of flames en darna epislum ofzo noemt dat level , dat is het laatste level.
Moet je tegen die kerel Arentis ofzoiets vechten en die verander in eeen shadow dragon
Moet je met je dragonbow op die draak schieten -> wordt die weer ff gewoon en hem gaan aanvallen , een paar keer en -> einde. Met jij die Skull daar in die put of op het altaar plaatsen , 2 verschillende eindfilmpjes. Mijn besluit , echt vet spel ! Maar te kort
Verwijderd
Weet iemand waardoor die achterlijk lange laadtijden veroorzaakt worden? Schijf is al gedefragmenteerd (is een gewoonte geworden na het installeren van elk spel..).
Verwijderd
Te hoge settings voor je pc , en 2048 MB ram is veel beter en ook je CPU.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:42:
Vet spel, alleen wordt ik helemaal gek van die lange laadtijdenHet spel was eerst vrij onspeelbaar hier todat ik mijn paging file uitschakelde. Nu heb ik veel minder last van haperingen en nu wordt mijn 1024mb RAM beter benut.
Weet iemand waardoor die achterlijk lange laadtijden veroorzaakt worden? Schijf is al gedefragmenteerd (is een gewoonte geworden na het installeren van elk spel..).
Laadtijden duren hier zo een 15-20 seconden.
Intel Core 2 Duo E6600
7950GX2
2/1GB 667MhZ DDR2
Alles stock.
Verwijderd
Ik heb een 3600+, volgensmij moet dat echt wel genoeg zijn voor dit spel. Ik zal de texture settings dan maar naar beneden schroeven om m'n geheugen te sparen.Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:49:
[...]
Te hoge settings voor je pc , en 2048 MB ram is veel beter en ook je CPU.
Laadtijden duren hier zo een 15-20 seconden.
Intel Core 2 Duo E6600
7950GX2
2/1GB 667MhZ DDR2
Alles stock.
Draait prima hier (geen legale versie, twijfel nog of ik em ga kopen) geen crashes of rare dingetjes.
Ben nu in het level waar ik een nogal groot uitgevallen worm tegenkom, waar ik prompt in een uitsparing opeens geen kant op kan behalve in de bek van dat beest koekeloeren voordat ik de pijp uitga

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Dat is de allerlaatste right?
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Omg, ik ben daar wel 10 keer langsgelopen2Dutch schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 17:53:
[...]
Dat is de allerlaatste right?
spoiler:Vlak voor de deur die weer naar het spider statue gaat, zit een groot gapend gatJe laat je in het water vallen > daar staat vlakbij een kist. Let wel op, er zit een firetrap bij meen ik.

Ben al 2 dagen bezig om de game aan de praat te krijgen. Ik kom persoonlijk niet eens het eerste level in. Ik krijg constant de MM.exe exception. Ik weet dat m'n pc niet ideaal is voor deze game (laptop met Centrino 1.7 ghz, x700 mobile), maar hij zou de game in ieder geval moeten opstarten.
Iemand al enig idee wanneer de patch uitgebracht wordt ?
Thx, voor de reacties. Heb uiteindelijk de rope bow gebruikt, beetje de tarzan uithangen hé
[ Voor 35% gewijzigd door Galvatron op 30-10-2006 12:33 ]
Daar zit zo'n hek met een schuif erop, die zit dan wel aan de verkeerde kant maar dan kan je em nog wel open krijgen. Gewoon een beetje proberen, de schuif zit aan de linker kant van die deur volgens mij.Eperium schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:43:
Ik zit vast in het begin van chapter 7. Heb m'n spullen terug, maar hoe kom ik eruit?
Gebruik je Rope-bow op de balk boven de deur, dan kan je er overheenEperium schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:43:
Ik zit vast in het begin van chapter 7. Heb m'n spullen terug, maar hoe kom ik eruit?
Je zou hem nog een keer kunnen uitspelen alleen dan met een andere class ?evilpin0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:43:
Jammer dat het spel redelijk kort is en ik naar mijn mening er te weinig actie in vindt zitten, de engine is echt geweldig, ik wil juist hakken en af en toe dingen zoeken. Nu is het net omgedraait, de heletijd door gangen lopen en af en toe wat vecht gedeeltes. Een mod of addon die zich voornamelijk op het vechten zou richten lijkt me echt gaaf, heb nog lang niet genoeg gehad van de actie
Tot nu toe heb ik nergens aan kunnen geven welke class ik wil zijn. Waar en wanneer kan ik dat doen?XSNL schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:29:
[...]
Je zou hem nog een keer kunnen uitspelen alleen dan met een andere class ?
Verwijderd
Daar ben ik nu ook mee bezigXSNL schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:29:
[...]
Je zou hem nog een keer kunnen uitspelen alleen dan met een andere class ?
Gewoon de keuzes die je maakt aan waar je je skill points wilt besteden. Dus melee/magic/stealth.Bart1983 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:38:
[...]
Tot nu toe heb ik nergens aan kunnen geven welke class ik wil zijn. Waar en wanneer kan ik dat doen?
Had jij trouwens geen moeite met die necromancers als melee gast ?. 2 kon ik er nog wel aan, maar op een gegeven moment kom je er 5/6 tegelijk tegen, en ik moest dat stukje wel 10 keer opnieuw doen. Ben ik ook nog mijn geliefde lightning shield kwijt geraaktevilpin0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:43:
[...]
Daar ben ik nu ook mee bezigIk was eigenlijk van plan mage te gaan maar het hakken is zo lekker dat ik mezelf dwing weer warrior te gaan
Maar zal deze keer wel wat magic tricks erbij nemen om het allemaal eens uit te proberen. Ik hoop dat hard ook meer tegenstander betekent
Ik ging overal redelijk makkelijk doorheen wel een aantal keren dood gegaan natuurlijk, die nerco stelde niet zoveel voor je kan ze naderen via een muurtje of iets anders met sprint en zorgen dat je een power atack op ze hoofd doet voordat hij een spel kan casten, 2 a 3 power atacks (op ze hoofd) en ze zijn dood. Je moet ook zorgen dat je de necro die je aant killen bent ook als shild gebruikt, dus dat de andere nercos tegen hem raken. In moeilijke stukjes kan het ook handig zijn alleen proberen je tegenstanders tegen of in iets dodelijks te trappen, is nog wel het meest effectief.XSNL schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:55:
[...]
Had jij trouwens geen moeite met die necromancers als melee gast ?. 2 kon ik er nog wel aan, maar op een gegeven moment kom je er 5/6 tegelijk tegen, en ik moest dat stukje wel 10 keer opnieuw doen. Ben ik ook nog mijn geliefde lightning shield kwijt geraakt
Ik speelde btw als warrior zonder schild
[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 30-10-2006 14:09 ]
Ah ok dacht ik al. Ik verdeel ze eigenlijk een beetje tussen vechten en magic. Is dat wel verstandig? Ik heb nu bijvoorbeeld die vuur balletjes schieten, maar dan blijf je aan het schieten want ze doen eigenlijk vrij weinig.Vanitas schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:14:
[...]
Gewoon de keuzes die je maakt aan waar je je skill points wilt besteden. Dus melee/magic/stealth.
Verwijderd
Ik had inderdaad al gemerkt dat ze elkaar ook afschieten met vuurballen jaevilpin0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:07:
[...]
Ik ging overal redelijk makkelijk doorheen wel een aantal keren dood gegaan natuurlijk, die nerco stelde niet zoveel voor je kan ze naderen via een muurtje of iets anders met sprint en zorgen dat je een power atack op ze hoofd doet voordat hij een spel kan casten, 2 a 3 power atacks (op ze hoofd) en ze zijn dood. Je moet ook zorgen dat je de necro die je aant killen bent ook als shild gebruikt, dus dat de andere nercos tegen hem raken. In moeilijke stukjes kan het ook handig zijn alleen proberen je tegenstanders tegen of in iets dodelijks te trappen, is nog wel het meest effectief.
Ik speelde btw als warrior zonder schildVondt het een beetje de FOV verprutsen (realistishe natuurlijk)

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:24:
Zit vast in chapter 5. Nadat je die Pao Kai (vliegend beest) gedood hebt zou er ergens een doorgang geopend worden, maar waar bevindt die zich dan. Heb het ganse level afgelopen, maar kan het echt niet vinden. Help!!!
Verwijderd
Die kleine vuurballetjes zijn inderdaad niet zo handig, maar je kan bijvoorbeeld wel een olie fles tegen een vijand aangooien en em dan in fik steken dmv. die kleine vuurballen. Of je kan er van die stellages kapot mee schietenBart1983 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:16:
[...]
Ah ok dacht ik al. Ik verdeel ze eigenlijk een beetje tussen vechten en magic. Is dat wel verstandig? Ik heb nu bijvoorbeeld die vuur balletjes schieten, maar dan blijf je aan het schieten want ze doen eigenlijk vrij weinig.
Gamespot, IGN, en gametab reviews bedoel ik dan.
Hoe ervaren jullie dit?
Ben wel blij dak hem niet meegenomen heb op het station want wil best een spel kopen voor 50 euro, maar dan wel een spel wat af is en vet is van begin tot eind.
Ik vindt het een van de best in elkaar gezette games met zeer strakke gameplay. Ik speel liever dit dan oblivion, het is het best te vergelijken met half-life 2, alleen heb je nu zwaarden en magie.Pandemic schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:20:
Ik heb net verscheidine reviews gelezen en die geven hem toch maximaal net een 7.
Gamespot, IGN, en gametab reviews bedoel ik dan.
Hoe ervaren jullie dit?
Ben wel blij dak hem niet meegenomen heb op het station want wil best een spel kopen voor 50 euro, maar dan wel een spel wat af is en vet is van begin tot eind.
Hij is wel aan de korte kant maar zeker nog een keer uit tespelen, bovendien is de multiplayer totaal anders. Ik zou hem zelf toch wel een 9 geven wat een toppertje betekent
Ik zit daar ook vast. Heb al vanalles geprobeerd..em dichterbij lokken en wat vuur in zn bek, mocht niet baten. Ik zit in een uitsparing met een fakkel..ik voel toch dat ik iets met dat vuur moet doen..maar watNico K. schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:15:
Wie kan mij ff helpen met die worm uit level 7??

Thanks..ik dacht eerst "wat geeft hij voor een rare aanwijzigen" maar then it hit meVanitas schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:11:
Worm stuk:
spoiler:Op een gegeven moment komt je op een doodlopend stuk. Volgens mij zit daar een schatkist en wat vuur. Daar moet je omhoog kijken en met je rope-bow een pijl naar het stuk hout boven je schieten. Er zit daar een opening waar je dan door kan.

Ik zelf gebruik meestal voor de guards mijn zwaard en schild, als er maar 1 of 2 guards zijn gebruik ik iets van de magische krachten. Necromancers ga ik te lijf met magische krachten of mijn zwaard.
Ik geef toe dat ik het spel niet zo gemakkelijk vind want soms sterf ik bijvoorbeeld bij maar 2 guards maar overleef ik wel bij 5 guards. Dus als jullie mij tips kunnen geven...