Een complete keyset alsin 3 terror (min 1 dan), 3 hate en 3 destruction? Als dat het geval is wil ik je best aan die terror helpen en ff de ubers doen... mits ik natuurlijk vanavond online ben... het st. patricksday is nog niet zeker namelijk
@Dommerick: Nog bedankt voor de unique petrified wand 
Vandaag even Baal keihard geowned op Normal, nog nooit zo makkelijk Baal neergehaald. Op naar nightmare.
Vandaag even Baal keihard geowned op Normal, nog nooit zo makkelijk Baal neergehaald. Op naar nightmare.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
@Frostxl:
Ik ga zo te bingo-en dus ben de rest van de avond niet online
Maar als vanavond niemand anders je kan helpen dan kan ik morgen overdag wel, alleen niet te vroeg want dat bingo-en bestaat voor een groot deel uit bier drinken.
Dat cijfertjes krassen op zo'n kaartje is eigenlijk alleen maar bijzaak
Ik raad je wel aan om het pas te proberen als iemand je kan helpen die er ervaring mee heeft. Als je het zelf probeer heb je grote kans dat het niet lukt en als je dan hulp aan wildvreemden vraag heb je grote kans dat je torch gejat wordt. Ik heb dat in ieder geval al een aantal keer zien gebeuren.
Een dag wachten lijkt dan misschien wel erg, maar dan weet je tenminste zeker dat je die torch zelf krijgt.
Ik ga zo te bingo-en dus ben de rest van de avond niet online
Maar als vanavond niemand anders je kan helpen dan kan ik morgen overdag wel, alleen niet te vroeg want dat bingo-en bestaat voor een groot deel uit bier drinken.
Dat cijfertjes krassen op zo'n kaartje is eigenlijk alleen maar bijzaak

Ik raad je wel aan om het pas te proberen als iemand je kan helpen die er ervaring mee heeft. Als je het zelf probeer heb je grote kans dat het niet lukt en als je dan hulp aan wildvreemden vraag heb je grote kans dat je torch gejat wordt. Ik heb dat in ieder geval al een aantal keer zien gebeuren.
Een dag wachten lijkt dan misschien wel erg, maar dan weet je tenminste zeker dat je die torch zelf krijgt.
Anoniem: 155599
Bedankt voor het aanbod. Maar Ik houd het voor gezien. Ik geef de LOD disk weer terug aan wie ik 'em geleend heb ^-^PizZa_CalZone schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:12:
Er zijn al zat newb's hier geweest die we omhoog hebben geholpen... Wij helpen je wel
Succes nog
heeft er iemand
2TAL
2THUL
3ORT runes voor mij ik speel op scl en ben de hele dag online acc is idifix
en als je toevallig nog een 4 sox schild en een 4 sox zwaard en een 2 sox helm hebt (voor low lvl) zal het al helemaal geweldig zijn.
Ik heb niet veel te offerenben namelijk net weer begonnen naar cker een half jaar
alvast bedankt
Idifix
2TAL
2THUL
en als je toevallig nog een 4 sox schild en een 4 sox zwaard en een 2 sox helm hebt (voor low lvl) zal het al helemaal geweldig zijn.
Ik heb niet veel te offerenben namelijk net weer begonnen naar cker een half jaar
alvast bedankt
Idifix
Ik zit op dit moment bij mijn ouders dus ik kan je er niet aan helpen. Je wilt neem ik aan een spiritshield en zwaard maken. Dit kan je op low level echter alleen als paladin doen, want het enige niet paladin shield waar 4 gaten in kunnen is de monarch, die een behoorlijk pittige level requirement en strength req (156) heeft. Dit kan je normaal gesproken pas vanaf level 60 ofzo overwegen.Idifix schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:01:
heeft er iemand
2TAL
2THUL
alvast bedankt
Idifix
Voor dergelijke socketed rommel kan je het beste normal cow games joinen, daar kan je altijd in (zit in act1) en daar droppen die dingen bij de vleet.
Is het gisteren nog gelukt met de ubers of kon niemand je helpen?FrostXL schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:41:
Ok, ik heb op 1 terror na een komplete keyset, heeft iemand zin om mij straks even te helpen met de ubers? Ben rond een uurtje of 19.00 denk ik online, mss ook al eerder.
Ik ben nu nog tot ongeveer 14:00 online en kan wel helpen als dat nog nodig is op *Sponsbob
Anoniem: 99283
Heb Diablo 2 (LoD) de afgelopen jaren vrij regelmatig op het netwerk hier gespeeld, maar heb besloten voor het eerst maar eens een Battle.Net account (gateway:europe) te openen. Aangezien ik na 1.09 praktisch gestopt ben met spelen en nog nooit een bnet account heb gehad weet ik niet zo goed hoe nu verder te gaan 
Wat is de "meest geschikte" build om mee te beginnen gegeven de volgende randvoorwaarden:
• PvM only, liefst viable in hell (moet sowieso normal en nightmare kunnen solo-en)
• Relatief snelle killer
• Weinig item requirements (heb immers nog helemaal niets)
• Mogelijheid voor wat magic find items in gear
Alvast bedankt!
Wat is de "meest geschikte" build om mee te beginnen gegeven de volgende randvoorwaarden:
• PvM only, liefst viable in hell (moet sowieso normal en nightmare kunnen solo-en)
• Relatief snelle killer
Alvast bedankt!
Waarom heb ik dan een 4so elite tower shield met 194 str req?want het enige niet paladin shield waar 4 gaten in kunnen is de monarch
ik ben idd van plan om een pala te maken;)Rudy_V schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:30:
[...]
Ik zit op dit moment bij mijn ouders dus ik kan je er niet aan helpen. Je wilt neem ik aan een spiritshield en zwaard maken. Dit kan je op low level echter alleen als paladin doen, want het enige niet paladin shield waar 4 gaten in kunnen is de monarch, die een behoorlijk pittige level requirement en strength req (156) heeft. Dit kan je normaal gesproken pas vanaf level 60 ofzo overwegen.
Voor dergelijke socketed rommel kan je het beste normal cow games joinen, daar kan je altijd in (zit in act1) en daar droppen die dingen bij de vleet.
Ik heb ze nog niet gekilled, ik ben vanmiddag waarschijnlijk niet online, misschien vanavond even of anders morgen.Lister schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:34:
[...]
Is het gisteren nog gelukt met de ubers of kon niemand je helpen?
Ik ben nu nog tot ongeveer 14:00 online en kan wel helpen als dat nog nodig is op *Sponsbob
Ok dat zuigt, ik heb gisteren een prima Spirit Heraldic shield met 42 resist voor veel te weinig weggedaan. Had hem beter aan jou kunnen geven dan.....
Naja, als je level 40 bent, heb ik nog wel een exceptional geval liggen, maar wel met veel minder resistances.
@Lister, ok, ik bedoelde eigenlijk eenvoudigst te maken
ik ben dus eugenlijk een dag te laat:(Rudy_V schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:51:
[...]
Ok dat zuigt, ik heb gisteren een prima Spirit Heraldic shield met 42 resist voor veel te weinig weggedaan. Had hem beter aan jou kunnen geven dan.....
Naja, als je level 40 bent, heb ik nog wel een exceptional geval liggen, maar wel met veel minder resistances.
@Lister, ok, ik bedoelde eigenlijk eenvoudigst te maken
maar maakt niet uit als ik een 4sox shield kan vinden en de juiste runes heb dan heb ik er ook 1
Naja, deze had dus als bonus +42 to all resistances, en dat is vrijwel het hoogste. Voor een low level is dat ideaal.Idifix schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:58:
[...]
ik ben dus eugenlijk een dag te laat:(
maar maakt niet uit als ik een 4sox shield kan vinden en de juiste runes heb dan heb ik er ook 1
zeker ideaal samne met een spirit zwaard en een lore helm goed voor +5 skills:DRudy_V schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:04:
[...]
Naja, deze had dus als bonus +42 to all resistances, en dat is vrijwel het hoogste. Voor een low level is dat ideaal.
Weet alleen nog niet wat voor een pala ik ga maken ik twijfel tussen een hammerdin en een smiter
Maak maar een hammerdin, die killt solo wat sneller en heeft niet zulke dure gear nodig. Maar ik weet niet welk level je hem hebt of dat je nog helemaal geen skillpoints hebt gealloceerd, maar qua skills zit er niet zoveel overlap tussen beide. Smiter is holy shield, smite en fanaticism maxen, hammerdin is blessed aim, vigor, blessed hammer en concentration maxen. Dus ik hoop dat je jezelf nog niet echt in de hoek hebt geverfd, anders krijg je echt een flut-paladin en kan je beter opnieuw beginnen.Idifix schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 14:10:
[...]
zeker ideaal samne met een spirit zwaard en een lore helm goed voor +5 skills:D
Weet alleen nog niet wat voor een pala ik ga maken ik twijfel tussen een hammerdin en een smiter
ben nog helemaal niet begonnen.Rudy_V schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:54:
[...]
Maak maar een hammerdin, die killt solo wat sneller en heeft niet zulke dure gear nodig. Maar ik weet niet welk level je hem hebt of dat je nog helemaal geen skillpoints hebt gealloceerd, maar qua skills zit er niet zoveel overlap tussen beide. Smiter is holy shield, smite en fanaticism maxen, hammerdin is blessed aim, vigor, blessed hammer en concentration maxen. Dus ik hoop dat je jezelf nog niet echt in de hoek hebt geverfd, anders krijg je echt een flut-paladin en kan je beter opnieuw beginnen.
wou eerst wat equip en een build bij elkaar zoeken
1. Is er ergens een prijslijst te vinden voor uniques, charms ed?
2. Als je merc iets killed is het dan jouw mf + merc mf of enkel merc mf?
1. bijvoorbeeld http://www.diabloii.co.uk/itam.phpcorpseflayer schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 18:45:
1. Is er ergens een prijslijst te vinden voor uniques, charms ed?
2. beide MF opgeteld.
Yes, m'n zealersmiter gaat als een speer.. net even runequest op nm gedaan, en wat denk je: een UM
ik mis alleen nog resistance, dus ik ga nog niet naar hell.
Ik heb een deze met 188 ed (486 def)Item Name: Herald Of Zakarum: 186-195%: 3-3½ists
Maar 3 ists lijkt me wat veel?
heel veel mensen gebruiken deze, waardoor de prijs hoger wordt he...
je kan ook nog hier kijken: http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=426445
die zegt:
HoZ 150-169% ED ~ 1-1.5 Ist
HoZ 170-189% ED ~ 1.5-2.5 Ist
HoZ 190-199% ED ~ 2.5-3.5 Ist
HoZ 200% ED ~5-6 Ist
je kan ook nog hier kijken: http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=426445
die zegt:
HoZ 150-169% ED ~ 1-1.5 Ist
HoZ 170-189% ED ~ 1.5-2.5 Ist
HoZ 190-199% ED ~ 2.5-3.5 Ist
HoZ 200% ED ~5-6 Ist
Ik geef je er 2 Ist voorcorpseflayer schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:35:
[...]
Ik heb een deze met 188 ed (486 def)![]()
Maar 3 ists lijkt me wat veel?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
hoe wil je nu 2.5 ist geven????
ik kan hem btw ook wel gebruiken, kan hem alleen niet betalen:(
ik kan hem btw ook wel gebruiken, kan hem alleen niet betalen:(
een mal is een halve ist, of een um en een pul.Idifix schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:08:
hoe wil je nu 2.5 ist geven????
lekker vaag of niet.HanH schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 21:16:
[...]
een mal is een halve ist, of een um en een pul.
Heeft iemand btw nog 2 orts en een 4 sox crystal blade en een 4 sox heraldic shield liggen op scl?
ben morgen weer online;)
Jij zit volgens de lijst op SCL, ik op HCL...
Indien je toch op hcl zit mag je het ding hebben voor 2 ist.
Best wel zwaar hoe veel spullen ik vind nu.
1. 40 mf van spullen
2. Ali baba tulwar(2so) +90 mf
3. 112mf armor (ik vergeet de naam altijd)
Meer mf wil ik niet want dan moet ik teveel inleveren.
(heb nu al enchuta en shaftstop moeten afdoen, doe ik enkel in 1-2pl games)
Het meeste wat ik vind is crap maar af en toe zit er wel wat goeds bij (zoals deze Zaka).
/e/
Net getrade voor gul+mal.
[ Voor 3% gewijzigd door peke op 18-03-2006 23:36 ]
Oopscorpseflayer schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 22:32:
[...]
Jij zit volgens de lijst op SCL, ik op HCL...
![]()
Indien je toch op hcl zit mag je het ding hebben voor 2 ist.

Ik zit idd SCL

Zat net te zoeken naar 2 IPs waar SoJs verkocht werden (wat prompt ophield toen ik ze vond, maar goed) om te wachten op Diablo Clone.
Om te zorgen dat ik niet een temp ban kreeg voor te snel switchen sloopte ik iedere keer Pindle/Eldritch/Shenk voor ik een nieuwe game maakte.
Ongeveer 10 games nodig gehad voor ik 1 char in elk van de 2 active IPs had, en daarbij gevonden: Aldur's plate (en 50% fire res Aldur's boots), Fleshripper, 11 AR 19 life SC, Cerebus' Bite, 531 def superior boneweave, Crow Caw, en een 11% poison res SC.
Niet slecht voor wachten op DC toch?
Vervolgens zat ik terwijl ik toch wachtte in die games even in beide games de Summoner te slopen, in de hoop op keys. Aangezien ik geen Sorc gebruikte en geen Enigma heb moest ik lopen, en dus de beestjes erin slopen. Viel bij een gewoon beestje opeens een Unique ring. Dus ik naar town en identifyen. Eerste reactie: 'Shit, geen SoJ :('... Tweede reactie: 'Hmm, volgens mij is een 5% Bul-Kathos ook best wel iets waard'
Om te zorgen dat ik niet een temp ban kreeg voor te snel switchen sloopte ik iedere keer Pindle/Eldritch/Shenk voor ik een nieuwe game maakte.
Ongeveer 10 games nodig gehad voor ik 1 char in elk van de 2 active IPs had, en daarbij gevonden: Aldur's plate (en 50% fire res Aldur's boots), Fleshripper, 11 AR 19 life SC, Cerebus' Bite, 531 def superior boneweave, Crow Caw, en een 11% poison res SC.
Niet slecht voor wachten op DC toch?
Vervolgens zat ik terwijl ik toch wachtte in die games even in beide games de Summoner te slopen, in de hoop op keys. Aangezien ik geen Sorc gebruikte en geen Enigma heb moest ik lopen, en dus de beestjes erin slopen. Viel bij een gewoon beestje opeens een Unique ring. Dus ik naar town en identifyen. Eerste reactie: 'Shit, geen SoJ :('... Tweede reactie: 'Hmm, volgens mij is een 5% Bul-Kathos ook best wel iets waard'
Wat is dat met die ip's dan?
Deze middag was er een game op hcl met als naam diablo clone.
Het vreemde was dat de naam in de browser rood gekleurd was en de ingame name niks was (null).
Ben niet lang gebleven want er werd weer continue hostile gegaan.
Deze middag was er een game op hcl met als naam diablo clone.
Het vreemde was dat de naam in de browser rood gekleurd was en de ingame name niks was (null).
Ben niet lang gebleven want er werd weer continue hostile gegaan.
Hier kan je meer info er over vinden:
http://www.getsmf.com/php...23af07f56fe&mforum=dcsite
En hier de IPs:
http://dclone.eskysse.com/
http://www.getsmf.com/php...23af07f56fe&mforum=dcsite
En hier de IPs:
http://dclone.eskysse.com/
Ik zou beginnen met een blizzard sorc... heb ergens eerder wat dingen hierover uitgelegd in dit topic.. Ik zal morgen hier wel ff verder op ingaan... heb nu niet zoveel tijdAnoniem: 99283 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:55:
Heb Diablo 2 (LoD) de afgelopen jaren vrij regelmatig op het netwerk hier gespeeld, maar heb besloten voor het eerst maar eens een Battle.Net account (gateway:europe) te openen. Aangezien ik na 1.09 praktisch gestopt ben met spelen en nog nooit een bnet account heb gehad weet ik niet zo goed hoe nu verder te gaan
• Relatief snelle killer
Alvast bedankt!
net ravenlore en lidless wall gevonden iemand enige idee wat het waard is?
en ik zoek nog steeds:
4 sox heraldic shield
and teh search contineus
en ik zoek nog steeds:
4 sox heraldic shield
and teh search contineus
[ Voor 10% gewijzigd door Idifix op 19-03-2006 21:11 ]
Woei net ff wat getrade en ik heb nu:
Herald Of Zakarum, 194% ed
"Grief" Phase Blade, 40% ias/+362 dmg
Upped Gore Riders, 197% ed
Ik moet nu nog:
Guillaume's Face
Mara's Kaleidoscope
"Fortitude" armor
Dracul's Grasp
Thundergod's Vigor
Mocht iemand een van die items hebben: /w *Angeloonie
Ik moet nu nog:
Guillaume's Face
Mara's Kaleidoscope
"Fortitude" armor
Dracul's Grasp
Thundergod's Vigor
Anoniem: 165137
SCL of HCL??Idifix schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:04:
net ravenlore en lidless wall gevonden iemand enige idee wat het waard is?
en ik zoek nog steeds:
4 sox heraldic shield
4 sox crystal blade
1 ort Rune
and teh search contineus
op HCL kan ik je wel helpen aan 4s CryB
SCL maar ben al voorzien van een 4s broadsword
ben bezig met een spreadsheetje in elkaar te zetten om bij te houden hoeveel runes ik heb, en welke woorden ik daarmee zou kunnen maken (als ie kan, wordt ie groen, heb ik al meer dan 1 rune voor dat woord, dan is ie oranje, en anders rood)Idifix schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:12:
SCL maar ben al voorzien van een 4s broadsword
iemand enig idee of zoiets al bestaat??
vond het wel handig om niet steeds de lijst door te moeten om te kijken welke runes ik nog nodig had, maar gewoon te kunnen zien wat ik kan maken. Daarnaast heb ik ook meteen een voerzicht van welke runes ik heb..
off-topic vraagje: weet iemand hoe ik een excel spreadsheet online krijg?
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ja zoiets is er wel. Runewizard ik heb die ergens op mijn pc staan maar is nog al een verouderde versie. Ik denk dat er ondertussen wel weer een betere versie is
Heeft geen signature.
jeps bij diabloii.net te downloaden =)
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
thanx, scheelt weer wat tijdverdrijfDerr_Hans schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:21:
jeps bij diabloii.net te downloaden =)
D2.net runewizard it is.
afgelopen weekend met m'n sorc gespeeld; nu lvl 22 (bijna alles solo, behalve duriel
alles tot nu toe in lightning, maar tot nu toe killt ie nog niet echt. moet eerst lightning mastery hebbe
-edit- plus 1 puntje in cold; anders krijg je de cowking niet dood... dies Li
ps. iemand nog items van de arctic set over?? heb de belt en de armor al
[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 09:50 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Cow king dood? Je weet dat je dan het cow level niet meer kan openen? 
Ik heb nog wel een Thundergods voor je liggen denk. Misschien ook een Guillamaume's face en dracul's. Van de laatste 2 ben ik niet zeker... Vanavond is mijn standaard avondje diablo'en dus contact me maarAngeloonie schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:42:toon volledige bericht
Woei net ff wat getrade en ik heb nu:
Ik moet nu nog:
Guillaume's Face
Mara's Kaleidoscope
"Fortitude" armor
Dracul's Grasp
Thundergod's Vigor
.. dat geldt toch alleen als je zelf de game hebt aangemaakt??PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:10:
Cow king dood? Je weet dat je dan het cow level niet meer kan openen?![]()
[...]
Ik heb nog wel een Thundergods voor je liggen denk. Misschien ook een Guillamaume's face en dracul's. Van de laatste 2 ben ik niet zeker... Vanavond is mijn standaard avondje diablo'en dus contact me maar
,na ja, join ze meestal; hoe ik zelf niet telkens die stok te gaan halen
ga overigens toch liever de acts door, da's wat afwisselender hé
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 10:31 ]
jepz, Ik kill zo ook altijd (de king dan) wel eerst de party uit.
anders maak je geen vrienden =)
'k had geluk, party wou hem juist dood, maar het lukte niet; hij sloeg terug. had gelukkig nog een paar skillpoints over, en een +1glacial spike stokje gevonden, dus toen was het zo gedaanDerr_Hans schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:34:
jepz, Ik kill zo ook altijd (de king dan) wel eerst de party uit.
Cow king is veranderd voor zover ik weet. Eerst was het zo dat als je niet in dezelfde party zat als de killer of als de killer em al eerder had afgemaakt dat je dan niet de kill kreeg. Nu krijgt IEDEREEN in de game het! Ik had de game gemaakt met een ander char, die staat in town te idlen (niet in party), en die kreeg ook de quest... En de meeste chars kunnen niet meer normal cows maken omdat iemand in de cow runs em sloopte.
=) dat is niet zo mooi lijkt me 
Binnenkort maaar eens testen kwakke01 ?? =)
is goed; alleen weet ik meestal van tevoren niet wanneer ik err (langdurig) achter zitDerr_Hans schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:02:
=) dat is niet zo mooi lijkt me

op welk level zit jij nu??
bonenecro=47
lightningsorc=22
pala=7 (deze moet ik nog kiezen wat ik ermee wil)
[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 11:12 ]
1 van de redenen waarom ik geen public cow games doe..
Ik doe ze meestal of in me 1tje of met mensen die ik ken. Dan weet je in iedergeval zeker dat de king niet gesloopt gaat worden. Hell cow games zijn heerlijk voor het vinden van goede socketables en runes/gems/uniques... Geen zin erin dat 1 of andere malloot die mogelijkheid voor mij weg snoept.
Ik doe ze meestal of in me 1tje of met mensen die ik ken. Dan weet je in iedergeval zeker dat de king niet gesloopt gaat worden. Hell cow games zijn heerlijk voor het vinden van goede socketables en runes/gems/uniques... Geen zin erin dat 1 of andere malloot die mogelijkheid voor mij weg snoept.
ahhhaaPizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:14:
1 van de redenen waarom ik geen public cow games doe..![]()
ben ik nog niet hé, wis ik nie
Ik heb alleen nog Dracul's nodig, de rest heb ik allemaal al geregeldPizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:10:
[...]
Ik heb nog wel een Thundergods voor je liggen denk. Misschien ook een Guillamaume's face en dracul's. Van de laatste 2 ben ik niet zeker... Vanavond is mijn standaard avondje diablo'en dus contact me maar
Guillaume's Face
"Fortitude" armor (1.5 life/lvl, 29 res all0
Thundergod's Vigor
Ik moet nu nog:
Dracul's Grasp
Mara's Kaleidoscope
inferno sorc lvl 52 (ja nog steeds in de 50 =)
strafe/magic amazon lvl 38 inmiddels (nu nightmare heerlijke char)
Zeal/fanactic pala lvl 32 (nog aan't baal runnen)
LvL'en schiet nog niet echt op, tijd niet in overvloed aanwezig =)
Ben onder tussen wel in love geworden op Amazon wat een heerlijke char is dat eigenlijk.
Van plan Poison/lightning hybrid ama te maken en een tank =)
Of terwijl Fend - a/d/e - CS en Penetrate.
oja zonder valk =) niet nodig vind ik.. (geld voor al mijn amazon's (dus diegene die ik nog gaat maken)
Ben onder tussen wel in love geworden op Amazon wat een heerlijke char is dat eigenlijk.
oja zonder valk =) niet nodig vind ik.. (geld voor al mijn amazon's (dus diegene die ik nog gaat maken)
[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 20-03-2006 11:27 ]
Damn gast....Angeloonie schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:19:toon volledige bericht
[...]
Ik heb alleen nog Dracul's nodig, de rest heb ik allemaal al geregeld
Guillaume's Face
"Fortitude" armor (1.5 life/lvl, 29 res all0
Thundergod's Vigor
Ik moet nu nog:
Dracul's Grasp
Mara's Kaleidoscope
Ik doe al 2 maanden over mijn smiter om de prefecte equip te krijgen... Jij doet het ff in een weekendje... Ben ontzettend benieuwd naar die fortitude en het resultaat van de extra damage... Mag ik hem es van je lenen? Hij staat namelijk momenteel bovenaan mijn lijstje.
Ik zou die zaka trouwens wel upgraden... hij doet dan bijna 2x zoveel smite damage..
Edit: best wel toevallig dat jouw grief dezelfde stats heeft als die van mij
Ik zou trouwens maar ort runes gaan sparen... want de repairs van een grief zijn zeer prijzig... (in mij berserker axe dan, geen idee van een phase blade versie)
[ Voor 20% gewijzigd door PizZa_CalZone op 20-03-2006 11:40 ]
Whisper me maar, je mag hem best lenen. Let wel op dat je net als met Grief de dmg niet ziet op je char screen.PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:37:
[...]
Damn gast....![]()
Ik doe al 2 maanden over mijn smiter om de prefecte equip te krijgen... Jij doet het ff in een weekendje... Ben ontzettend benieuwd naar die fortitude en het resultaat van de extra damage... Mag ik hem es van je lenen? Hij staat namelijk momenteel bovenaan mijn lijstje.
Heb jij een Ko voor me dan?Ik zou die zaka trouwens wel upgraden... hij doet dan bijna 2x zoveel smite damage..
Geen ideeEdit: best wel toevallig dat jouw grief dezelfde stats heeft als die van mij(ben je trouwens met een pure smiter bezig of met een smite/zealer hybrid?
Hmmz, nou ja, veel countess runs doen met m'n sorc dan maar, Change Guards, Gheed's en GoldwrapIk zou trouwens maar ort runes gaan sparen... want de repairs van een grief zijn zeer prijzig... (in mij berserker axe dan, geen idee van een phase blade versie)
... Dan kan je m'n sorc mooi door normal loodsen met je palaDerr_Hans schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:25:
inferno sorc lvl 52 (ja nog steeds in de 50 =)
[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 11:56 ]
Phase blade is iets goedkoper, die hebben namelijk nooit durabilityPizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:37:
Ik zou trouwens maar ort runes gaan sparen... want de repairs van een grief zijn zeer prijzig... (in mij berserker axe dan, geen idee van een phase blade versie)
Edit: Daarom wordt ook (bijna) altijd voor een Phase Blade gekozen voor Grief, aangezien die +damage ervoor zorgt dat de lage base damage ook niet zo'n probleem meer is.
[ Voor 52% gewijzigd door Skyclad op 20-03-2006 12:10 ]
Anoniem: 163397
Bovendien heb je met een PB een base weaponspeed van -30 en met een BA een baseweaponspeed van -10, scheelt 20 ias om de snelste frame te halen.Skyclad schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:07:
[...]
Phase blade is iets goedkoper, die hebben namelijk nooit durability
Edit: Daarom wordt ook (bijna) altijd voor een Phase Blade gekozen voor Grief, aangezien die +damage ervoor zorgt dat de lage base damage ook niet zo'n probleem meer is.
En als je wat search werk doet kan je zien dat je ook een smiter zonder fanaticism kan maken met meer damage.
Maar ik speel al ff niet meer, mijn cd's zijn even uitgeleend. Maar ik zit nog steeds op 10 pala skillers met 35+ life
Consider it done m8kwakke01 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:56:
[...]
... Dan kan je m'n sorc mooi door normal loodsen met je pala; dan geef ik je amazon wel een lift met m'n necro
BTW Doe maar dan mijn nieuwe ama loodsen =) rush..
Zo snel mogelijk naar baal scheel mij ook wat tijd
Stuk of 5 ko's in tha house...
zijn het er 5 of meer dan krijg je er 1 gratis... zijn het er minder, dan regelen we wel wat leuks
Wil je later naast ubers / ancients rammen ook nog een beetje monstertjes kunnen hakken... dan zou ik zeker ook voor zeal gaan. Met smite raak je maar 1 ventje en zeal kan je er 5 hakken, dankzij je draculs heb je dan meer life leech en life tap cast sneller. Dit is zeker leuk met je phase blade 40ias grief... je zit dan als het goed is al op de max fps van zeal.Geen ideeBen voorlopig alleen Smite aan het maxen (lvl 17
)
Er zijn 2 opties voor stat builds voor een smiter/zealer hybrid.
Max smite
Max holy shield
Max fanactism
Max zeal
rest in defiance.
of
Max smite
Max holy shield
Max fanactism
Max sacrifice
1 pt in zeal
Rest in defiance.
Ik zelf had in eerste instantie voor de eerste optie gekozen, echter blijkt dat optie 2 beter is. Gezien de dmg die sacrifice als synergy bij zeal erbij gooit hoger is dan een punt in zeal zelf.
Je moet wel minimaal dankzij +skills op lvl 5 zeal uitkomen, anders hak je niet 5x met zeal.
Op lvl 88 doe ik met de eerst optie (staat niet op het character screen) ongeveer 6k zeal damage per slag...
Ik ga er dan vanuit dat er een ander aura of item is wat ervoor zorgt dat je meer + % damage krijgt dan wat fortitude je kan geven? Ik kan me echter niet voorstellen wat dat is... leg uit plzAnoniem: 163397 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:28:
[...]
En als je wat search werk doet kan je zien dat je ook een smiter zonder fanaticism kan maken met meer damage.
[...]
Edit: oops dubbelpost

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 20-03-2006 12:37 ]
is goed, zal je wel /w-en als ik tijd heb.Derr_Hans schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:30:
[...]
Consider it done m8
BTW Doe maar dan mijn nieuwe ama loodsen =) rush..
Zo snel mogelijk naar baal scheel mij ook wat tijd
-edit- mot wel eff kijken of dat gaat met m'n necro op NM, (47 hé) zag net dat meph al 59 is ..
heb wel alle waypoints al

[ Voor 19% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 13:05 ]
Waah, Smiter + Skelliemancer is echt een fantastische combi. Ik sta daar een beetje items op te rapen, terwijl de Smiter alle super-uniques neerramt en ik rugdekking geef met een muur van skellies. Nightmare Act 1 was echt een breeze. In totaal echt 10 potions gedronken ofzo.
Totdat je in de chaos sanctuary komt en iron maiden over je heen krijgt...armageddon_2k1 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:50:
Waah, Smiter + Skelliemancer is echt een fantastische combi. Ik sta daar een beetje items op te rapen, terwijl de Smiter alle super-uniques neerramt en ik rugdekking geef met een muur van skellies. Nightmare Act 1 was echt een breeze. In totaal echt 10 potions gedronken ofzo.

...en dan gewoon swichen naar skelliemages...PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:53:
[...]
Totdat je in de chaos sanctuary komt en iron maiden over je heen krijgt...![]()
op nightmare is dat nog te doen jah... op hell, daar zal je toch echt een might merc moeten hebben en moeten kunnen genieten van je hak skellies...
... op hell ben ik eigenlijk meteen overgegaan op revive ipv skellies; die doen net eff wat meer damage. stuk of 5/6 en je bent al een heel eind. Golumpje erbij, mercje ernaast en je hebt al een half leger..PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:23:
op nightmare is dat nog te doen jah... op hell, daar zal je toch echt een might merc moeten hebben en moeten kunnen genieten van je hak skellies...
Heb ooit een skellie/revive necromancer gehad. Tot en met nightmare werkte hij heerlijk, op hell kreeg hij heel wat moeite... Had misschien niet de ultieme equipment maar echt slecht was het ook niet... undead crown, king leoric's staf, homonculus, en wat trang oul gear.. Zonder might merc was het gewoon over. Zelfs in act 1 duurde het al een minuut voordat ze met zun allen een enemy dood hadden. Moet zeggen dat ik me er niet ontzettend in verdiept heb. Maar in mijn ervaring is het een heerlijk ventje om mee te spelen echter loop je tegen aardig wat problemen aan als het zwaarder wordt op hell. 
Edit: Misschien dat het tegenwoordig een stuk makkelijker is met de juiste equipment. Een might merc met infinity wapen en misschien zelfs een faith bow als weapon van je necromancer.
Second thought... de combinatie van die items maakt het misschien een invincible combo... (wel duur though) Ghehe een lading skellies, revives een golem en een merc die versterkt worden door een might aura, fanactism aura EN conviction aura.
Edit: Misschien dat het tegenwoordig een stuk makkelijker is met de juiste equipment. Een might merc met infinity wapen en misschien zelfs een faith bow als weapon van je necromancer.
Second thought... de combinatie van die items maakt het misschien een invincible combo... (wel duur though) Ghehe een lading skellies, revives een golem en een merc die versterkt worden door een might aura, fanactism aura EN conviction aura.
[ Voor 29% gewijzigd door PizZa_CalZone op 20-03-2006 13:38 ]
.. en dan amp damage !!PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:32:
Heb ooit een skellie/revive necromancer gehad....
hoef je niet echt bang meer te zijn, you're not alone!
necro kan dan BSpear, PN of CE gebruiken om z'n steentje bij te dragen
[ Voor 83% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 13:45 ]
Heb alle chars gehad behalve een necromancer

moet nog een keer een druid, ama & barb naar hell brengen; speel eigenlijk alleen met necro, sorc of pala.
eerst m'n sorc en necro maar eens levellen; anders te veel low-level chars en nix op hel
[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 14:06 ]
ik heb een summon necro gehad en een bone necro gehad. Die summon necro is gewoon relext om mee te spelen, je krijgt alleen veel opmerkingen over lag enzo
De bone necro is ontzettend goed met pvp. Bone spells zijn namelijk niet te resisten.
En toen de marrowwalk bug nog werkte (gratis lvl 33 synergy op bone spear en bone spirit) zat je zo aan de 10K magic damage bone spirit. Wat dus ontzettend hoog is
.
Ik zit er ook aan te denken om misschien een summon necro te maken, zeker sinds ik heb zitten speculeren over de nieuwe runewords...
ga es kijken of er al guides van bestaan die gebruik maken van faith en infinity... Misschien dat "last wish" in combinatie met een defiance merc nog beter is... mja last wish is misschien wel het duurste runeword die er bestaat
Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber
Ik zit er ook aan te denken om misschien een summon necro te maken, zeker sinds ik heb zitten speculeren over de nieuwe runewords...

ben nu bezig aan een bone necro (spear). daarnaast wil ik CE maxen en mss nog wat puntjes in PN (heb er al een aantal in PD), samen met een clay golum en Decript/IM toch een goeie built ondanks de verschillende trees.PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:06:
ik heb een summon necro gehad en een bone necro gehad. Die summon necro is gewoon relext om mee te spelen, je krijgt alleen veel opmerkingen over lag enzoDe bone necro is ontzettend goed met pvp. Bone spells zijn namelijk niet te resisten.
En toen de marrowwalk bug nog werkte (gratis lvl 33 synergy op bone spear en bone spirit) zat je zo aan de 10K magic damage bone spirit. Wat dus ontzettend hoog is
.
Ik zit er ook aan te denken om misschien een summon necro te maken, zeker sinds ik heb zitten speculeren over de nieuwe runewords...ga es kijken of er al guides van bestaan die gebruik maken van faith en infinity... Misschien dat "last wish" in combinatie met een defiance merc nog beter is... mja last wish is misschien wel het duurste runeword die er bestaat
![]()
![]()
van alles wat maar niet te veel consensus, dus :
PN samen met Lower resist(gaat door immunities heen, dus ook handig in parties)
bone spear ICM decrypt en claygolum
CE in combi met decript
PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:06:
Misschien dat "last wish" in combinatie met een defiance merc nog beter is... mja last wish is misschien wel het duurste runeword die er bestaat![]()
![]()
Hij heeft wel ontzettend veel dmg: 350% ed oid, 60-70% CB EN might when equipped.
Bij Skellymancer is Decripify en Amp Damage echt wel een vereiste. Je doet amp damage op alle minions en die vallen dan bij bosjes. Verder zorg je ervoor dat de bosses en super uniques constant decript blijven met een golem voor hun snuit.
.. en je merc aan de andere kant; anders is ie meteen dood als er een special attack komt (baal, Diablo) idd golum en decrypt blijven casten en tussendoor Bspear of spiritarmageddon_2k1 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:24:
Bij Skellymancer is Decripify en Amp Damage echt wel een vereiste. Je doet amp damage op alle minions en die vallen dan bij bosjes. Verder zorg je ervoor dat de bosses en super uniques constant decript blijven met een golem voor hun snuit.
Act 2 merc kan dit wapen niet dragen want hij kan niet in een pole-arm (last-wish). Als summoner ga je er ook niet mee slaan. Het geeft wel een hoog lvl might aura.. Deze kan je goed gebruiken voor je summons. Hierdoor hoef je geen might merc te nemen maar kan je voor defiance gaan -> veel meer def voor je summons en dat combineren met infinity (conviction aura.) Als je je merc dan ook nog eens bramble geeft, dan heeft hij ook nog een hoog lvl thorns aura.
* lvl 15 thorns van bramble geeft icm amplify damage 1620% damage return. Beetje iron maiden erbij en physical attacking enemy's doen one hit kills op zichzelf als ze je slaan.
*Conviction icm met skeleton mages gaan ontzettend veel ranged cold/fire/lightning dmg doen.
*Might zorgt ervoor dat je summons veel physical dmg doen.
*Fanactism (faith) zorgt ervoor dat ze NOG meer physical dmg doen.
*last wish (ipv faith) zorgt ervoor dat je een defiance merc kan nemen, dus meer def. voor je summons.
Als je de beste combinatie vindt tussen bovenstaande items, dan ben je volgens mij onverslaanbaar
edit: mja, je hebt ook geen leven als je aan alle bovenstaande items kan komen... tenzij je rijk bent en op ebay gaat kopen uiteraard... Zo zag ik laatst een guide voor een 40 dollar ebay-auradin...
lol!!
Die had dual dream, dragon en nog een lading aura-giving runewords... Het kwam erop neer dat je gewoon stil kon staan in pvp en wachten totdat er iemand in de buurt van je aura's kwam... = instant kill
* lvl 15 thorns van bramble geeft icm amplify damage 1620% damage return. Beetje iron maiden erbij en physical attacking enemy's doen one hit kills op zichzelf als ze je slaan.
*Conviction icm met skeleton mages gaan ontzettend veel ranged cold/fire/lightning dmg doen.
*Might zorgt ervoor dat je summons veel physical dmg doen.
*Fanactism (faith) zorgt ervoor dat ze NOG meer physical dmg doen.
*last wish (ipv faith) zorgt ervoor dat je een defiance merc kan nemen, dus meer def. voor je summons.
Als je de beste combinatie vindt tussen bovenstaande items, dan ben je volgens mij onverslaanbaar
edit: mja, je hebt ook geen leven als je aan alle bovenstaande items kan komen... tenzij je rijk bent en op ebay gaat kopen uiteraard... Zo zag ik laatst een guide voor een 40 dollar ebay-auradin...
Die had dual dream, dragon en nog een lading aura-giving runewords... Het kwam erop neer dat je gewoon stil kon staan in pvp en wachten totdat er iemand in de buurt van je aura's kwam... = instant kill

[ Voor 21% gewijzigd door PizZa_CalZone op 20-03-2006 14:34 ]
Beast axe ipv Faith bow... Dan heb je ook Fanaticism maar kan je nog een 3 Necro skills schild gebruiken ook.PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:32:
Edit: En als je toch met een Paladin teamt: Fana Paladin met Exile en Last Wish, Holy Freeze merc met Infinity
Kan je je eigen merc Prayer met Meditation maken of zo
[ Voor 18% gewijzigd door Skyclad op 20-03-2006 14:36 ]
ghehe die is nog leuker inderdaad... en goedkoper 
Heb de -40 dollar ebay - auradin guide gevonden... !!! Lees en huiver... je lacht je rot
http://www.battle.net/for...&t=161619&p=1&#post161619
Heb de -40 dollar ebay - auradin guide gevonden... !!! Lees en huiver... je lacht je rot
http://www.battle.net/for...&t=161619&p=1&#post161619
[ Voor 63% gewijzigd door PizZa_CalZone op 20-03-2006 14:39 ]
Ja lol die ken ik al. Vond het grappigste dan toch nog wel de strategy section 
best wel grappig als je al die runewords hebt verzameld
best wel grappig als je al die runewords hebt verzameld
Heeft geen signature.
uhmm Pizza =)lvl 15 thorns van bramble geeft icm amplify damage 1620% damage return. Beetje iron maiden erbij en physical attacking enemy's doen one hit kills op zichzelf als ze je slaan.
Dat had ik al eerder gezegd.
En dan nog die sprit of barbs er bij kom je op zo'n beetje 2015% return =) ietsje meer
+ De lvl 15 thorns van EDGE (bow) als dat stackable is.. =)
wordt het 2615%
dus lvl 15thorns (edge)+ lvl 21 thorns (bramble) + lvl 20 iron maiden + lvl 13 Spirit of barbs..
hoezo sadist =)
[ Voor 34% gewijzigd door Derr_Hans op 20-03-2006 16:04 ]
... op een Iron Golum (van Bramble)!?!?Derr_Hans schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:47:
[...]
uhmm Pizza =)
En dan nog die sprit of barbs er bij kom je op zo'n beetje 2015% return =) ietsje meer
wordt het 2615%
dus lvl 15thorns (edge)+ lvl 21 thorns (bramble) + lvl 20 iron maiden + lvl 13 Spirit of barbs..
hoezo sadist =)

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 16:17 ]
Ghehe je hebt gelijk... Heb het ff nagezocht en het schijnt wel te stacken.. bramble + edge. Je moet het alleen beide op 1 char dragen. Geen idee of spirit of barbs mee werkt.Derr_Hans schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:47:
[...]
uhmm Pizza =)
wordt het 2615%
hoezo sadist =)
iemand zin om uit te testen.. edge is niet duur.. bramble wel =)
haha
Idd met maxed iron golem nog eens 435% erbij.. maar dat extra damage geld alleen voor de golem.
Een clay golum lijk me ook niet verstandig, Als ze langzaam slaan gaan ze ook niet snel dood.
Blood Golem of een Fire Golem is dan verstandiger. Met fire golem als beste keuze, die holy fire aura kan meschien net die paar leven eraf halen die nodig is voor een 1 hit kill, tenzij,
De blood golem raak mept op NM of Hell zo ja dan lijk mij blood beter, zo nee de fire golem
haha
Idd met maxed iron golem nog eens 435% erbij.. maar dat extra damage geld alleen voor de golem.
Een clay golum lijk me ook niet verstandig, Als ze langzaam slaan gaan ze ook niet snel dood.
Blood Golem of een Fire Golem is dan verstandiger. Met fire golem als beste keuze, die holy fire aura kan meschien net die paar leven eraf halen die nodig is voor een 1 hit kill, tenzij,
De blood golem raak mept op NM of Hell zo ja dan lijk mij blood beter, zo nee de fire golem
ik bedoel.. als je een golumn van bramble maakt... (krijgt ie dan de thorns??, of moét ie equipped zijn)Derr_Hans schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:57:
iemand zin om uit te testen.. edge is niet duur.. bramble wel =)
haha
L21 thorns +435% (op min.1500def. ex armor def.)
als je dan je merc ook bramble geeft, + bow en dán IM L20 cast; jummie
[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 17:05 ]
Hoe heet het programma waarmee je items van je character makkelijk van de ene naar de andere inventory kan transferen? Wil het gebruiken voor mijn Single player/Other multiplayer game account, maar mag het ook voor battle.net?
volgens mij heet dat ATMA... dat is alleen voor single player, op battle.net moet je mulecharacters gebruiken - chars die je niet echt gebruikt om te spelen, maar alleen om spul op te slaan.Postov schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:57:
Hoe heet het programma waarmee je items van je character makkelijk van de ene naar de andere inventory kan transferen? Wil het gebruiken voor mijn Single player/Other multiplayer game account, maar mag het ook voor battle.net?
ik zou toch voor max zeal, HS, fana, sacrifice gaan en dan smite 1 punt of meer als je wil. Hiermee heb je dan niet direct veel meer dmg dan met 1 (5) punt(en) in zeal, maar je zorgt er wel voor dat je altijd raak slaat. Denk daarbij dat je zeal niet aanslaat als je niet de slag ervoor (of alleen de eerste-weet ik even niet) raakt, lijkt me dat toch het beste. Dat is waar ik voor ga iig.PizZa_CalZone schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:32:toon volledige bericht
Wil je later naast ubers / ancients rammen ook nog een beetje monstertjes kunnen hakken... dan zou ik zeker ook voor zeal gaan. Met smite raak je maar 1 ventje en zeal kan je er 5 hakken, dankzij je draculs heb je dan meer life leech en life tap cast sneller. Dit is zeker leuk met je phase blade 40ias grief... je zit dan als het goed is al op de max fps van zeal.
Er zijn 2 opties voor stat builds voor een smiter/zealer hybrid.
Max smite
Max holy shield
Max fanactism
Max zeal
rest in defiance.
of
Max smite
Max holy shield
Max fanactism
Max sacrifice
1 pt in zeal
Rest in defiance.
Ik zelf had in eerste instantie voor de eerste optie gekozen, echter blijkt dat optie 2 beter is. Gezien de dmg die sacrifice als synergy bij zeal erbij gooit hoger is dan een punt in zeal zelf.
Je moet wel minimaal dankzij +skills op lvl 5 zeal uitkomen, anders hak je niet 5x met zeal.
Op lvl 88 doe ik met de eerst optie (staat niet op het character screen) ongeveer 6k zeal damage per slag...Losse monsters gaan er veel sneller mee dood dan met 10k smite.
Heb net ook een fire skiller (sorc) gevonden bij NM council in durance 3
heeft er iemanc hier mf gear die ik mag hebben/lenen voor mijn assa???????
wordt tijd dat ik beter spul vind
ben nu online en het is btw SCL
*idifix whisper me maar
wordt tijd dat ik beter spul vind
ben nu online en het is btw SCL
*idifix whisper me maar
@Door: PizZa_CalZone over die summon necro
Wil je mn non-lddr summoner zien? lvl 90 en owned alles (zelfs in pvp)
/w *D4rk_Pr1nc3-i
Op got speelt er niemand nl, zeker alleen op scl en hcl als ik het zo lees.
@frostxl ik zag je net in channel
/w *D4rk_Pr1nc3-i
Op got speelt er niemand nl, zeker alleen op scl en hcl als ik het zo lees.
@frostxl ik zag je net in channel
[ Voor 9% gewijzigd door Marrruuuk op 20-03-2006 20:38 ]
Ah dit was een lekkere avond, 3 mensen hellboost gegeven in ruil voor hun hellforge, eerste keer een io, 2de keer een mal en de laaste keer een ist, dat tikt wel lekker aan
[klein beetje offtopic]
@der_hans als je online bent (en iedereen natuurlijk); ik ben met m'n necro aan 't spelen in NM act 2 act 1
hansie1 //hansie1
[/klein beetje offtpoic]
@der_hans als je online bent (en iedereen natuurlijk); ik ben met m'n necro aan 't spelen in NM act 2 act 1
hansie1 //hansie1
[/klein beetje offtpoic]
[ Voor 42% gewijzigd door kwakke01 op 20-03-2006 21:19 ]
Anoniem: 16941
Werkt die damage van die Grief runeword nou ook op je smite damage? en merk je nog verschil als je zealed met een grief, een mightyscepter unique (naam kwijt)? Ik heb net effe stukke zitten meppen met een azurewrath, maar dat slaat ook wel erg lekker en snel, je mist alleen de crushing blow en skills van die unique mighty scepter.
Ook wel leuke avond hier terwijl ik het meeste van de tijd mijn mules heb zitten opruimen.FrostXL schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:32:
Ah dit was een lekkere avond, 3 mensen hellboost gegeven in ruil voor hun hellforge, eerste keer een io, 2de keer een mal en de laaste keer een ist, dat tikt wel lekker aan
Ist met mule hellforge, Ist gekregen voor 88 perfect ammy's en 1 hell MF/exp run gedaan waarbij Mephi zo vriendelijk was een Shako 141 te droppen
Mag ook wel na de pech van gisteren, ruim 2 uur alleen maar keyruns gedaan op Nihlatak en Summoner en 1 miezerige Hate key gevonden
Daarna wat Dest keys geruild met iemand en met hem wat gepraat over keyruns en zo. En daarna 1 keer samen met hem Nihlatak gesloopt die toen natuurlijk een key liet vallen
Ik moest zo lachen dat ik hem niet eens opgeraapt heb en hij hem dus maar gepakt had
pizza was zo vriendelijk mij even te helpen met hell en mijn hellforge dropte een gulFrostXL schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:32:
wel gegamed, nix gevonden (eldHanH schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 07:35:
[...]
pizza was zo vriendelijk mij even te helpen met hell en mijn hellforge dropte een gul. Bedankt pizza!
wel 5 levels omhoog (nu 52) en bone spear gemaxed. nu kiezen voor bone prison of spirit. weet het nog niet.
weet iemand trouwens waarom ik anchient armor (= toch normal!?!) niet kan uppen??
en kunnen large charms van de spider & GM ook skillers woren??
Anoniem: 32226
Beetje gespeeld, aardig wat leveltjes, HanH01 was so nice to help wiht NM Ancients. Daarna nog even de hellforge zelf gedaan op NM, mooie LEM gekregen.
Wie wil deze LEM ruilen tegen een lidless wall?
Wie wil deze LEM ruilen tegen een lidless wall?
Was wel online heb je geprobeert te wisperenkwakke01 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:45:
[klein beetje offtopic]
hansie1 //hansie1
[/klein beetje offtpoic]
Heb wat nightmare countess runs gedaan, op zoek naar een amn.
Nog steeds nodig =)
Hee no problem manHanH schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 07:35:
[...]
pizza was zo vriendelijk mij even te helpen met hell en mijn hellforge dropte een gul. Bedankt pizza!
Sorry man, ben wel benieuwd maar ben gisteravond niet meer op got geweest.. Wel op bnet thoughMarrruuuk schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:43:
@Door: PizZa_CalZone over die summon necro
/w *D4rk_Pr1nc3-i

De extra grief damage wordt bij de base damage van je wapen opgeteld. In het geval van het wapen waar hij bij mij in zit (berserker axe) max 71 base dmg + 362 damage = 433 base damage van me one handed wapen.Anoniem: 16941 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:57:
Werkt die damage van die Grief runeword nou ook op je smite damage? en merk je nog verschil als je zealed met een grief, een mightyscepter unique (naam kwijt)? Ik heb net effe stukke zitten meppen met een azurewrath, maar dat slaat ook wel erg lekker en snel, je mist alleen de crushing blow en skills van die unique mighty scepter.
Voor smite werkt het precies hetzelfde... een upgraded zakarum doet iets van 140 smite dmg (kan ff de stats niet bekijken) 140 + 362 = 502 base smite dmg.
lvl 20 holy shield doet + 60 smite dmg (is bij mij hoger door + skills)
lvl 20 smite doet +300% dmg (is bij mij hoger door + skills)
lvl 20 fanactism doet +373% dmg (is ook hoger bij mij)
502 + 60 = 562 smite dmg * 6,73 = 3782 smite dmg
Dankzij + to skills zit ik zelf bijna op de 10K smite damage dankzij grief
Is het Ancient armor unique or rare? Want Magic/Normal items kan je niet upgraden.kwakke01 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:04:
[...]
wel gegamed, nix gevonden (eld..)
wel 5 levels omhoog (nu 52) en bone spear gemaxed. nu kiezen voor bone prison of spirit. weet het nog niet.
weet iemand trouwens waarom ik anchient armor (= toch normal!?!) niet kan uppen??
en kunnen large charms van de spider & GM ook skillers woren??
En large charms kunnen zowieso niet skillers worden, alleen grand charms kunnen dat.
In het Spider forest en de Great Marsh zijn sommige beesten 50+, maar ook nog een groot aantal beesten level 49. Voor een skiller moet een monster minstens level 50 zijn, dus heb je in de Flayer jungle bij ieder monster een kans erop, in plaats van maar bij een paar monsters in het stuk ervoor.
damn, dan snap ik waarom ze alleen + poison gavenSkyclad schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:17:
[...]
Is het Ancient armor unique or rare? Want Magic/Normal items kan je niet upgraden.
En large charms kunnen zowieso niet skillers worden, alleen grand charms kunnen dat.
In het Spider forest en de Great Marsh zijn sommige beesten 50+, maar ook nog een groot aantal beesten level 49. Voor een skiller moet een monster minstens level 50 zijn, dus heb je in de Flayer jungle bij ieder monster een kans erop, in plaats van maar bij een paar monsters in het stuk ervoor.
en m'n huiswerk beter doen; ik dacht dat ze vanaf GM al 50/50+waren
pg's lichter, illusie armer ...
de anchient armor was een 4s (grijs dus) armor (228 def)
dat gaat dus niet...
werkt het ook op runewords??
en unique belts en unique demon heads??
wil graag Bramble maken; hoef nog maar 1 rune
maar dat is de sur
[ Voor 21% gewijzigd door kwakke01 op 21-03-2006 10:43 ]
héh, heb je niet gezienDerr_Hans schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 08:49:
[...]
Was wel online heb je geprobeert te wisperenzal wel fout gedaan hebben
Heb wat nightmare countess runs gedaan, op zoek naar een amn.
Nog steeds nodig =)
onderstaande plakken in de chat werkt vast wel
/w *demoliscelly ik ben online
ben nu eff met Mc dutch en met MFB op pad geweest, en kom erchter dat m'n necro nog wat power mist om echt snel te killen. Clay golum is wél een goede decoy gelukkig.. CE intussen op radius 5.3 , dus die komt er ook aan
spirit volpompen denk ik nu, prison is goed genoeg (nu met +3 to all op 5) en dan kan ik altijd nog swichen tussen spear en spirit..
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 21-03-2006 11:58 ]
Runewords zitten in een 'gewoon' armor of wapen, dus die zijn niet te upgraden. Alle armors en wapens zijn te upgraden (misschien met uitzondering van Circlets?), dus ook class-only items. Dus een belt of Shrunken Head kan je gewoon upgraden ja.kwakke01 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 09:33:toon volledige bericht
[...]
damn, dan snap ik waarom ze alleen + poison gaven![]()
en m'n huiswerk beter doen; ik dacht dat ze vanaf GM al 50/50+waren
pg's lichter, illusie armer ...
de anchient armor was een 4s (grijs dus) armor (228 def)
dat gaat dus niet...
werkt het ook op runewords??
en unique belts en unique demon heads??
wil graag Bramble maken; hoef nog maar 1 rune![]()
maar dat is de sur
thx,Skyclad schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:24:
[...]
Runewords zitten in een 'gewoon' armor of wapen, dus die zijn niet te upgraden. Alle armors en wapens zijn te upgraden (misschien met uitzondering van Circlets?), dus ook class-only items. Dus een belt of Shrunken Head kan je gewoon upgraden ja.
hmmm...
mét bramble heeft ie 912 def (+300%)
...
mss toch nog even w8ten tot ik een betere heb...
kan er altijd Pdiamonds of PRubies indoen, of MF.. (1 voor m'n merc en een voor mij met mf =192% mf erbij
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 21-03-2006 11:33 ]
Dit topic is gesloten.