Diablo 2 Classic/LoD: Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

HanH schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:34:
Kan iemand me vanavond even assisteren met mulen? mijn sorc loopt echt helemaal vol met pgems en die insight die ik nog niet kan gebruiken... :/
áls ik er ben wil ik best helpen NM toch?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Mulen doe je bijna altijd in een normal game, aangezie je mulet naar (waarschijnlijk) een lvl 1 character. Deze kan meestal niet naar nm aangezien je dan de ancients (act5 q5) moet hebben gedaan en dit kan enkel op lvl 20 ;) (er zijn ook andere manieren, moet je maar ff dit topic zoeken of vorige) Dus moet je wel een normal game gebruiken om te mulen ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

dommerick schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:48:
Mulen doe je bijna altijd in een normal game, aangezie je mulet naar (waarschijnlijk) een lvl 1 character. Deze kan meestal niet naar nm aangezien je dan de ancients (act5 q5) moet hebben gedaan en dit kan enkel op lvl 20 ;) (er zijn ook andere manieren, moet je maar ff dit topic zoeken of vorige) Dus moet je wel een normal game gebruiken om te mulen ;)
Ook goed, ken ik met m'n to-be lightsorc XP-en >:)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

-edit-
huh!?! gaat nie goe nie :?

[ Voor 160% gewijzigd door kwakke01 op 15-03-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
ik zat even een guide te lezen en toen kwam ik dit tegen:
There's one last thing we need to cover before we move on: How to reroll maps. Let's say you don't like the map you have because the waypoint is far away from where you want to go. Now, just change difficulties and you'll get a new map. Of course you have to explore it again and it might not be good but after a few tries you'll probably get a good map. As you'll have to do quite a few runs to get what you want it does make sense to spend some time looking for a quick map.
Begrijp ik het nou goed dat als je een game maakt die op dezelfde difficulty is als daarvoor dat de map hetzelfde is als de game daarvoor die je gemaakt hebt? Ook als je samenspeelt met iemand en jij altijd de game maakt?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Misschien op single player... Op Bnet is dit in iedergeval niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

dit is idd het geval bij singleplayer. Daar onthoud hij de map voor zover je heb explored zolang je in dezelfde difficulty blijft. Op battle net gebeurt dit niet en krijg je elke keer zodra je een nieuwe game maakt een nieuwe map :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Dat dacht ik al. Ik vond het zo vreemd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55475

baallruns vanavond op hell (SCL)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
ik doe mee!

Ik heb nog een handige link gevonden, omdat ik me toch altijd afvraag wat nu ook alweer de chat commands zijn:
http://www.battle.net/info/commands.shtml

vooral het %f1 command is superhandig voor whisperen van friends... (elke keer demoliscelly typen is ook niet wat ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door HanH op 15-03-2006 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 18:43

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik kan helaas niet vanavond ga sporten (zouden jullie ook eens moeten doen :p ) overigens mijn account ontbreekt nog
Nu-TrailBlazer
SCL ladder hoogste char een lvl 87 CL/Blizzard Sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
TrailBlazer schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:20:
ik kan helaas niet vanavond ga sporten (zouden jullie ook eens moeten doen :p ) overigens mijn account
Niet alles over 1 kamp scheren he :P
Ik squash om mijn rechter arm te versterken zodat ik langer kan muizen :P

Leuk Baal run :D alleen een hell char nog en tijd :D

BTW, een chat channel GoT aanmaken op Bnet ?

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 15-03-2006 15:38 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126820

MetalfanBlackness schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:21:
Overzicht usernames, accountnames en gametypes:

http://d2.metalfanblackness.com/

Heb het maar even snel in elkaar gezet.
hmm leuk zon lijst :) Maar mijn accounts zijn masih mas-ih en mas-ih02.

@Dommerick ik ben vanaaf wel online dus ik kan je wel ff door nm boosten tot baal ofzo :) Trouwens als nog meer mensen een nm rush nodig hebben kunnen dan ook joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Anoniem: 126820 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:05:
[...]

@Dommerick ik ben vanaaf wel online dus ik kan je wel ff door nm boosten tot baal ofzo :) Trouwens als nog meer mensen een nm rush nodig hebben kunnen dan ook joinen.
Als ik ff doorwerk met m'n druid kan ik denk ik ook wel mee door nm gaan :)

channel got idd op bnet :)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

[...]

weet nog niet of ik tijd heb, maar anders zou ik graag meedoen :*) :*)

@hanh idd handige link , enne, ik zal voor m'n volgende acct wel een makkelijke nemen ;)

Als iemand m'n necro kan/wil boosten, wil ikke ook mee naar de hell ;)

@ Derr_Hans, 'k /w je wel als ik online ben, ging gister best goed toch :)

[ Voor 15% gewijzigd door kwakke01 op 15-03-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Pfff meer mensen die niet op bnet kunnen komen?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:24
kwakke01 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:20:
[...]

weet nog niet of ik tijd heb, maar anders zou ik graag meedoen :*) :*)

@hanh idd handige link , enne, ik zal voor m'n volgende acct wel een makkelijke nemen ;)

Als iemand m'n necro kan/wil boosten, wil ikke ook mee naar de hell ;)

@ Derr_Hans, 'k /w je wel als ik online ben, ging gister best goed toch :)
Ik kan je Necro wel boosten ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

FrostXL schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:46:
Pfff meer mensen die niet op bnet kunnen komen?
ik werd er net afgegooid idd, dacht dat ik de enige was..

[ Voor 62% gewijzigd door McDutch op 15-03-2006 17:51 ]

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
McDutch schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:50:
[...]

ik werd er net afgegooid idd, dacht dat ik de enige was..
bij mij is het ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Toegevoegd aan de startpost als GOT SPELERSLIJST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

[...]
Aangepast...
TrailBlazer schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:20:
ik kan helaas niet vanavond ga sporten (zouden jullie ook eens moeten doen :p ) overigens mijn account ontbreekt nog
Nu-TrailBlazer
SCL ladder hoogste char een lvl 87 CL/Blizzard Sorc
Aangepast

Als er nog meer aanpassingen nodig zijn dan hoor ik het wel

[ Voor 52% gewijzigd door MetalfanBlackness op 15-03-2006 19:20 ]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55475

nou leuk, kan met mijn ama geen games joinen of aanmaken :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ik ben nu lvl25 en heb Diablo net gekilled op normal...ligt het nou aan mij of ga ik veel te snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
armageddon_2k1 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:51:
Ik ben nu lvl25 en heb Diablo net gekilled op normal...ligt het nou aan mij of ga ik veel te snel?
Nee hoor, lvl 25-30 is meestal tijd voor Nightmare ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Angeloonie schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:56:
[...]

Nee hoor, lvl 25-30 is meestal tijd voor Nightmare ;)
das met boosts/leuke items.. als je het alleen moet doen is 25 bij diablo lekker op schema

[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 15-03-2006 22:57 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165137

mijn HCL hammerdin (HammerTime-II) is nu rond de lvl3x en gaat lekker voorruit.

ben nog op zoek naar een HCL Vipermagi (liefst boven de 27 res.) heb wel wat leuke dingen voor sale.

tevens ben ik nog opzoek naar een 4s Akaran Targe, liefst superior :P....

Account is: *SylverNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Gisteravond nog effe gespeeld op zoek naar items / xp en het derde monster in act 1 op hell dropte iets groens... leuk. Blijkt dit Tal Rashas lidless eye te zijn.
Kan ik hier nog wat leuks voor krijgen of is dit weer zo'n moeilijke te krijgen maar waardeloos item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Als je lateron MF runs gaat doen bij bijvoorbeeld mephisto zijn dit items die redelijk frequent droppen... Meestal zijn er maar 1 of 2 dingen van een set die wat zeldzamer zijn. In het geval van tal rasha's set is het de armor. De amulet is ook al iets zeldzamer...

Bijna elke dag dropt er bij mij wel een tal's mask of belt. De orb zit er net weer tussenin. Als je nog geen goede equip hebt is het misschien slim die orb te gebruiken totdat je aan een echunta's, death's fathom of occullus kan komen. Een goede rare (gele) staf heeft vaak ook erg leuke mods. Ik heb er ooit 1 gevonden met 2 to all sorc skills, faster cast rate, 2 to cold mastery en 2 to blizzard ofzo. _/-\o_

Bijna alles wat ik vind aan set items geef ik tegenwoordig maar weg of ik verkoop het. De enige die ik nog de moeite waard vind om te bewaren en tevens nog wat waard zijn, zijn:

Tal's Armor.
Immortal King's Armor.
Trang Oul's Belt en Shield.
Natalya's Claws
Mavina's Helm en Bow
Griswold's Shield, Helm en Scepter.
De Bul Katho's Zwaarden.

[ Voor 22% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-03-2006 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Anoniem: 32226 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 07:24:
Gisteravond nog effe gespeeld op zoek naar items / xp en het derde monster in act 1 op hell dropte iets groens... leuk. Blijkt dit Tal Rashas lidless eye te zijn.
Kan ik hier nog wat leuks voor krijgen of is dit weer zo'n moeilijke te krijgen maar waardeloos item?
ik geef er een paar pgems voor als je em kwijt wil: heb nl net gister de belt gevonden en ik ga voor de volle set...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Bij veel set's krijg je een redelijke boost op resistances/defence etc. Maar de echte damage kan je voor elkaar krijgen door unique's te gebruiken / combineren met rare's en magic items. Zelf heb ik ooit een volledige Ik set en Tal set gehad. Het is me nooit echt goed bevallen. En als je de juiste combinatie vind van uniques en rares etc. kan je in vergelijking met een set uiteindelijk VEEL sterker worden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik contact you well op battlenet als ik er weer op zit ... dont contact me :) (Ik deel mijn account met mijn vrouw die SCNL speelt via ditzelfde account, ik weet meot ik scheiden maar me char is nu level 72 en dat doe je niet effe opnieuw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:41:
Bij veel set's krijg je een redelijke boost op resistances/defence etc. Maar de echte damage kan je voor elkaar krijgen door unique's te gebruiken / combineren met rare's en magic items. Zelf heb ik ooit een volledige Ik set en Tal set gehad. Het is me nooit echt goed bevallen. En als je de juiste combinatie vind van uniques en rares etc. kan je in vergelijking met een set uiteindelijk VEEL sterker worden. _/-\o_
dat geldt wellicht voor de meeste sets, maar ik heb laatst op diabloii.net een vergelijking (in cijfers) gezien tussen tal's en de beste uniques/ runewords gecombineerd... onder andere door de -% enemy resistance komt full tal's er voor een meteorb sorc het beste uit.
Anoniem: 32226 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:41:
Ik contact you well op battlenet als ik er weer op zit ... dont contact me :) (Ik deel mijn account met mijn vrouw die SCNL speelt via ditzelfde account, ik weet meot ik scheiden maar me char is nu level 72 en dat doe je niet effe opnieuw).
sure. Ik hoor het wel. Ik ga vanavond ancients op hell proberen... (mits ik het wp van iemand kan krijgen). Daarna Anya (zelfde voorwaarde), ik heb resistance nodig... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een combinatie van uniques en set items, Aldurs boots en wapen, Duriels shell als armor en de set Bramble Mitts. Mijn resistances zijn een beetje scheef. op hell 75% resistance vs fire 35 vs cold 10, poison 14 and lightning -7 ..... dus beejte fire overkill maar meot mijn ringen nog aanpassen maar moet dus eerst leuke ringen vinden... hoop nog steeds op een ravenfrost maar so far no luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
BasieP schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:57:
[...]

das met boosts/leuke items.. als je het alleen moet doen is 25 bij diablo lekker op schema
Ja, maar we spelen altijd met z'n tweeen, dus dan zijn het toch meer Hitpoints en XP? Ook doen ze meer damage waardoor mijn skellies doodgaan :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

HanH schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:57:
[...]

dat geldt wellicht voor de meeste sets, maar ik heb laatst op diabloii.net een vergelijking (in cijfers) gezien tussen tal's en de beste uniques/ runewords gecombineerd... onder andere door de -% enemy resistance komt full tal's er voor een meteorb sorc het beste uit.
Dit kan wellicht zo zijn voor een meteorb sorc. Heb hier helaas geen ervaring mee. Wat ik wel weet is dat je door een combinatie van items je %to damage en -% to resistances voor 1 bepaalde soort damage zo omhoog kan krikken dat geen enkele set daaraan kan tippen.

Het is ongeveer onmogelijk om met tals set aan de 10K blizzard damage te komen.

Dit gaat je alleen lukken door gebruik te maken van een hoog % ice dmg Blizzard Ormus, Death's Fathom, Nightwing's Veil, spirit shield, een 3 to cold skills amu en een lading cold facets.

Voor een 29K meteor sorc:

Hoog % fire damage Meteor Ormus, 3 to fire skills circlet, 3 skills enchunta met 15% fire dmg. Spirit shield, 3 to fire skills amu en een lading fire facets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Zo mijn poisonmancer is lvl 48 ofzo en hij gaat nu lkkr. Het begin was zwaar lastig vanwege echt prut dmg en geen insight :( Gelukkig dat je in baalruns niet veel dmg hoeft te doen ;) merken ze toch niet. Nu doe ik rond de 1,7k en ik moet de 5k kunnen halen als ik nog ff doorspaar. Ik moet nog een lading poison facets en een nieuwe viperskin (betere res, degene ik nu heb heeft 21 :/) Dan kan er een poison facet in me shako, in me viperskin en in me homunculus (homunculus moet ik nog ff kijken want trang belt + shield + gloves is -25% poison res dit samen met poison facet is 30% :9~) als ik dan nog een deaths web vind met -40% poison res, -50% hoef ik nog niet aan te denken heb ik de runes nog niet voor :+ dan zou ik aan de -80% poison res kunnen komen :9~

Dat is wel lkkr icm met lower resist die rond de 60% zit ik dan de rond de -140% poison res bij enemys. Probleem is wle dat ik zelf weinig res heb dan maar ja de enemy ook dus hoop ik die snel dood te hebben.

En dan maar gaan runnen om enigma te kunnen betalen. Want daar heb je pas wat aan ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 03-07 11:45
Als skelliemancer wordt het vanaf level 24 weer steeds makkelijker. Wat je gewoon moet doen op level 24 is 1 punt in Decrepify en 1 punt in Summon Resist stoppen, en daarna nog een paar punten in Summon Resist om dat iets hoger te krijgen. Daar gaan je skeletons namelijk vooral aan dood, aan elemental attacks. Als je vervolgens bij een beest als Diablo focust op Clay golem en Decrepify kan je meestal met 1x nieuwe skellies halen of zelfs zonder dat hem slopen. Zorg gewoon dat je merc en skellies aan de ene kant staan van D, en je golem aan de andere kant. Dit zodat ze niet door zijn lightning en firestorm geraakt worden (hij richt zich altijd op golems). Het helpt ook wanneer je 1 skeletal mage hebt die cold damage doet, aangezien hij ook door kou wordt vertraagt.

Zorg dat je met je 'eind equipment' in ieder geval meer dan 50% Summon resist hebt, liefst meer dan 60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

dommerick schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:28:
Zo mijn poisonmancer is lvl 48 ofzo en hij gaat nu lkkr. Het begin was zwaar lastig vanwege echt prut dmg en geen insight :( Gelukkig dat je in baalruns niet veel dmg hoeft te doen ;) merken ze toch niet. Nu doe ik rond de 1,7k en ik moet de 5k kunnen halen als ik nog ff doorspaar. Ik moet nog een lading poison facets en een nieuwe viperskin (betere res, degene ik nu heb heeft 21 :/) Dan kan er een poison facet in me shako, in me viperskin en in me homunculus (homunculus moet ik nog ff kijken want trang belt + shield + gloves is -25% poison res dit samen met poison facet is 30% :9~) als ik dan nog een deaths web vind met -40% poison res, -50% hoef ik nog niet aan te denken heb ik de runes nog niet voor :+ dan zou ik aan de -80% poison res kunnen komen :9~

Dat is wel lkkr icm met lower resist die rond de 60% zit ik dan de rond de -140% poison res bij enemys. Probleem is wle dat ik zelf weinig res heb dan maar ja de enemy ook dus hoop ik die snel dood te hebben.

En dan maar gaan runnen om enigma te kunnen betalen. Want daar heb je pas wat aan ;)
Als je toch een enigma gaat scoren ken je net zo goed ook voor een grief gaan... (doet ook -20 tot -25% enemy poison res.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Aah, ik vond het al zo vreemd om Golems te gebruiken, aangezien die echt extreem weinig leven hebben op 1 skillpoint. Bedankt voor de tips. Decrepify gebruikte ik al idd

[ Voor 26% gewijzigd door armageddon_2k1 op 16-03-2006 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:20:
Dit kan wellicht zo zijn voor een meteorb sorc. Heb hier helaas geen ervaring mee. Wat ik wel weet is dat je door een combinatie van items je %to damage en -% to resistances voor 1 bepaalde soort damage zo omhoog kan krikken dat geen enkele set daaraan kan tippen.

Het is ongeveer onmogelijk om met tals set aan de 10K blizzard damage te komen.

Dit gaat je alleen lukken door gebruik te maken van een hoog % ice dmg Blizzard Ormus, Death's Fathom, Nightwing's Veil, spirit shield, een 3 to cold skills amu en een lading cold facets.

Voor een 29K meteor sorc:

Hoog % fire damage Meteor Ormus, 3 to fire skills circlet, 3 skills enchunta met 15% fire dmg. Spirit shield, 3 to fire skills amu en een lading fire facets.
Hoge damage is 1 ding, ook echt zoveel schade doen is een tweede:

12,5k damage, geen -% enemy resistance, op beest van 0 resistance = 12,5k damage
12,5k damage, geen -% enemy resistance, op beest van 75 resistance = 3125 damage

10k damage, -25% enemy resistance, op beest van 0 resistance = 12,5k damage
10k damage, -25% enemy resistance, op beest van 75 resistance = 5000 damage

Dus -% to enemy resistance is beter dan +damage (waar +skills voor zorgen in feite) bij beestjes die resistance hebben .

Dit is een versimpelde versie van de berekening die in deze thread staat: http://forum.diabloii.net/showthread.php?t=151250

[ Voor 6% gewijzigd door HanH op 16-03-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:39:
[...]

Als je toch een enigma gaat scoren ken je net zo goed ook voor een grief gaan... (doet ook -20 tot -25% enemy poison res.)
Vage tip aangezien dat veel minder is als met deaths web. En dan mis ik ook nog veel +skills van de deaths web. Voor zover ik weet is grief voor melee chars ;) en met deaths web heb ik het voordeel dat er weer een poison facet in kan.

btw nog iemand die trang oul shield+belt heeft? voor prikkie :Y)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

dommerick schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:28:

en als je dan een bramble maakt, en je scoort de maximale +50% poison damage dan wordt het pas echt leuk :P :9

hmm hij zegt 100%, heb ik zekers een oude print!?!

Bramble
Ral + Ohm + Sur + Eth
Clvl Required: Level 15-21 Thorns Aura When Equipped (varies)
+50% Faster Hit Recovery
+100% To Poison Skill Damage
+300 Defense
Increase Maximum Mana 5%
Regenerate Mana 15%
+5% To Maximum Cold Resist
Fire Resist +30%
Poison Resist +100%
+13 Life After Each Kill
Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges) See it here.
" +100% to poison skill damage" is currently bugged and over 100% can be applied.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/kwakkel01/Diablo/bramble.JPG

zit die bug er nog steeds op??

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 16-03-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

HanH schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:55:
[...]

Hoge damage is 1 ding, ook echt zoveel schade doen is een tweede:

12,5k damage, geen -% enemy resistance, op beest van 0 resistance = 12,5k damage
12,5k damage, geen -% enemy resistance, op beest van 75 resistance = 3125 damage

10k damage, -25% enemy resistance, op beest van 0 resistance = 12,5k damage
10k damage, -25% enemy resistance, op beest van 75 resistance = 5000 damage

Dus -% to enemy resistance is beter dan +damage (waar +skills voor zorgen in feite) bij beestjes die resistance hebben .

Dit is een versimpelde versie van de berekening die in deze thread staat: http://forum.diabloii.net/showthread.php?t=151250
Ik ben me bewust van de -% resistances die tal's set geeft. Ik weet dat dit ontzettend goed werkt. En het leuke van de tal's staff is dat je op lightning en ice damage een boost krijgt van -% enemy res en voor cold +% dmg. Het voordeel hieraan is dat je goed een sorc kan maken die gebruik maakt van meerdere skill-tree's. (hoewel ik me afvraag of je niet met andere items tot een nog beter resultaat kan komen)

In dat topic wordt tal's helm en orb vergeleken met een hoto en een shako. Een hoto en een shako geven meer skills en meer mf maar doen geen + to dmg en - to enemy res. Er komt in dit geval uit de vergelijking dat tal's set uiteindelijk bijna evenveel damage doet.

In mijn opmerking heb ik het niet over een shako of een hoto. In veel gevallen is dit namelijk een slechte keuze (in mijn mening.) Ik heb het over items die de goede dingen van tal's set EN shako/hoto combineren. Wat uiteindelijk resulteerd in een onverslaanbare sorc.

Een death's fathom / enchunt's heeft 3 to all skills EN +% op een bepaalde soort damage.
Een nightwing's Veil / griffon's heeft + 2 to skills EN + to damage.
Een ormus heeft + to een bepaalde skill EN + to damage.
Deze drie items verreikt met een leuke Facet geeft ook nog eens + to damage en - % enemy res.

Je kan tal's set ook voorzien van facets en nog meer -% enemy res. doen. Maar dit weegt niet op tegen de extra +to skills EN de extra %damage wat bovenstaande items doen.

In mijn geval heeft mijn Blizzard Sorc. iets van lvl 45 blizzard En totaal iets van 15 to all skills. (de echte stats kan ik je vanavond geven, of als ik iets meer tijd heb op me werk) Ze heeft iets van 50% tot 60% extra cold damage van items en iets van -12% enemy cold res. _/-\o_

Edit: Bovenstaande info was een beetje overdreven... sorry daarvoor |:( Zie hier de stats...

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/soulmasher/Diablo/Blizzard_damage.jpg

Voor een idee van de equip: http://members.lycos.nl/soulmasher/Diablo/

Edit2: nog een kleine opmerking... Voor een Blizzard sorc met cold mastery is -% enemy res niet eens echt nodig gezien cold mastery -% enemy res doet ipv + damage ;)
dommerick schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:01:
[...]

Vage tip aangezien dat veel minder is als met deaths web. En dan mis ik ook nog veel +skills van de deaths web. Voor zover ik weet is grief voor melee chars ;) en met deaths web heb ik het voordeel dat er weer een poison facet in kan.

btw nog iemand die trang oul shield+belt heeft? voor prikkie :Y)
Sorry je hebt gelijk, ik was in de war met darkforce spawn shield om de 1 of andere vage reden.... 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-03-2006 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:34:
[...]

Ik ben me bewust van de -% resistances die tal's set geeft. Ik weet dat dit ontzettend goed werkt. En het leuke van de tal's staff is dat je op lightning en ice damage een boost krijgt van -% enemy res en voor cold +% dmg. Het voordeel hieraan is dat je goed een sorc kan maken die gebruik maakt van meerdere skill-tree's. (hoewel ik me afvraag of je niet met andere items tot een nog beter resultaat kan komen)

In dat topic wordt tal's helm en orb vergeleken met een hoto en een shako. Een hoto en een shako geven meer skills en meer mf maar doen geen + to dmg en - to enemy res. Er komt in dit geval uit de vergelijking dat tal's set uiteindelijk bijna evenveel damage doet.

In mijn opmerking heb ik het niet over een shako of een hoto. In veel gevallen is dit namelijk een slechte keuze (in mijn mening.) Ik heb het over items die de goede dingen van tal's set EN shako/hoto combineren. Wat uiteindelijk resulteerd in een onverslaanbare sorc.

Een death's fathom / enchunt's heeft 3 to all skills EN +% op een bepaalde soort damage.
Een nightwing's Veil / griffon's heeft + 2 to skills EN + to damage.
Een ormus heeft + to een bepaalde skill EN + to damage.
Deze drie items verreikt met een leuke Facet geeft ook nog eens + to damage en - % enemy res.

Je kan tal's set ook voorzien van facets en nog meer -% enemy res. doen. Maar dit weegt niet op tegen de extra +to skills EN de extra %damage wat bovenstaande items doen.

In mijn geval heeft mijn Blizzard Sorc. iets van lvl 45 blizzard En totaal iets van 15 to all skills. (de echte stats kan ik je vanavond geven, of als ik iets meer tijd heb op me werk) Ze heeft iets van 50% tot 60% extra cold damage van items en iets van -12% enemy cold res. _/-\o_
toon volledige bericht
Dat is dan wel goddelijk ja (en onbetaalbaar voor mij helaas :/)

edit: wat cold betreft klopt dat natuurlijk (maar de damage van een meteorb hangt dan ook niet op cold mastery, die is toch altijd 17 of hoger incl +skills). Wat betreft fire: dan is -enemy res errug belangrijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door HanH op 16-03-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

De info was iets overdreven... sorry m8 |:(
heb wat pictures erbij gezet voor de extra stats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:55:
De info was iets overdreven... sorry m8 |:(
heb wat pictures erbij gezet voor de extra stats...
ik zag het :) np. 10k blizz is nog altijd redelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Voor een MeteOrb sorc zou ik misschien zelfs alsnog gaan voor:

+3 to meteor ormus met veel fire en cold damage en een fire facet (-5% enemy res)
Nightwing's Veil met een fire facet (-5% enemy res)
Hoto / 3 Skills + Fire Facet Enchuta's / Death's Fathom + Fire Facet

Mogelijk heb je dan alsnog meer damage output op meteor en orb dan met tal's. De kosten hiervan wegen misschien niet op tegen baten.

Gezien ik zelf geen dual tree sorc prefereer, zal ik dit wel nooit maken ;) Me merc sloopt de immunes wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind zelf nog steeds de combo paladin samen met een sorc leuk spelen. Paladin met Conversion aan -110% resistances.... zelfs immunes zijn dan niet meer immune... paladin beukt er leuk op los en de sorceress sloopt alles met redelijk gemak. Dreamteam zou ik zeggen.

Toss in a few mercs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Anoniem: 32226 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:58:
Ik vind zelf nog steeds de combo paladin samen met een sorc leuk spelen. Paladin met Conversion aan -110% resistances.... zelfs immunes zijn dan niet meer immune... paladin beukt er leuk op los en de sorceress sloopt alles met redelijk gemak. Dreamteam zou ik zeggen.

necro & clay golum met lower of decript in combi met poison of bone is for me the way to go.
samen met een sorc; any type. twee NM defensive mercs erbij en niets houdt je nog tegen..

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik neem aan dat je conviction bedoelt? >:)

Er is nog een leukere oplossing ervoor zodat je het allemaal in je 1tje kan doen :*)

Je merc een Infinity stok geven met lvl 12 conviction (duur)
Dan doet je merc -85% res to all... en -83% defence. Met wat facets erbij sloop je in je 1tje zelfs alle immunes. _/-\o_

edit: 1 nadeel hieraan:
This aura, when breaking an immunity, will only function at 1/5 effectiveness

[ Voor 18% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-03-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
kwakke01 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:03:
[...]

necro & clay golum met lower of decript in combi met poison of bone is for me the way to go.
samen met een sorc; any type. twee NM defensive mercs erbij en niets houdt je nog tegen..

:P
Neem 1 Nm defensive merc en 1 Normal defensive of Normal Combat. Auras versterken elkaar niet, dus wanneer je (bijna) altijd samen speelt kan je beter op de tweede een ander aura hebben. Dan heb je het voordeel van beide auras.

Combat merc met Insight en ze hebben extreem veel regen, Normal Defensive en ze hebben leuke defense. Maar aangezien je meestal hun def niet zo hoog kan krijgen (tenzij je ERG goede equipment hebt) dat ze niet meer worden geraakt is meestal die regen beter. Voor classes die zelf ook af en toe worden geraakt is def vaak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Sorc + pala lijkt me idd een super combi :)

Pizza_Calzone: je zei dat er elke dag wel een Tal helm of belt dropt voor je, zou je je eerstvolgende (2) tal helm(s) voor mij kunnen bewaren :) voor mij en m'n merc ;) dan heeft ie 17% ll, moet ie toch ergens mee komen denk ik zo...

en als ie straks 210 str heeft, kan ie m'n mooie colossus voulge met insight dragen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik heb er altijd een paar op voorraad liggen van de tal helm etc... voor gevallen zoals dit ;)
Ik ben meestal maandagavond en vrijdag avond online. Soms ook doordeweeks... dan ken ik het je wel ff geven.. Als je geluk hebt kan ik overdags ook via rdp/mstsc online zijn vanuit me werk... Heb dan ontzettende lag, maar een item droppen lukt me wel :P

Als ik vandaag tijd heb tussendoor zal ik es kijke wat ik kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:13:
Ik heb er altijd een paar op voorraad liggen van de tal helm etc... voor gevallen zoals dit ;)
Ik ben meestal maandagavond en vrijdag avond online. Soms ook doordeweeks... dan ken ik het je wel ff geven.. Als je geluk hebt kan ik overdags ook via rdp/mstsc online zijn vanuit me werk... Heb dan ontzettende lag, maar een item droppen lukt me wel :P

Als ik vandaag tijd heb tussendoor zal ik es kijke wat ik kan doen.
check! :) ik kan niet vanaf m'n werk diabloen, dus ik ben pas vanavond weer online. Je staat in m'n vriendenlijst, dus ik whisper je wel als je online bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Even gekeken, heb er nog minimaal 2 liggen... Heb je ook ff ge-add dus je zal het moeten zien als ik online kom :*)

Anders nog iets? :*)

[ Voor 11% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-03-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Anoniem: 32226 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:58:

hee dat heb je van mij afgekeken. Maar werkt inderdaad er goed. Ik met CL/Blizzard en een pala met zijn aura. Gaat erg hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
haha, mijn lijst ziet er tnt zo uit:

moser's (evt upped)
tal rasha armor
tal rasha amu

en als ik dat heb, ga ik wel weer eens wat meer bedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Gheheh was wat mp3's ant downloaden... kom ik de band "skyclad" tegen... Is dit toeval of geplanned oh meester der hardcore ladder?

http://www.skyclad.co.uk/ >:)
HanH schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:46:
[...]

haha, mijn lijst ziet er tnt zo uit:

moser's (evt upped)
tal rasha armor
tal rasha amu

en als ik dat heb, ga ik wel weer eens wat meer bedenken ;)
Heb een Lidless voor je... die is leuker dan een moser's voor een sorc ;)

[ Voor 54% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-03-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:51:
daar kan ik het eens mee proberen ja :) ik vrees alleen dat m'n resistances niet hoog genoeg zijn. Moser's biedt 25% + 2 open sockets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:51:
Gheheh was wat mp3's ant downloaden... kom ik de band "skyclad" tegen... Is dit toeval of geplanned oh meester der hardcore ladder?

http://www.skyclad.co.uk/ >:)

[...]

Hoe denk je dat ik aan die naam ben gekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Spelen mensen dit spel nog?

ff checken

ja ik heb nog een lvl 40 sorc :) met allemaal troep en heel veel punten over die ik niet wist hoe ik ze moest verdelen :D

volgens mij had ik de str al behoorlijk hoog gezet rond de 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

kwakke01 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:03:
[...]
Bramble
[afbeelding]

zit die bug er nog steeds op??
.... iemand nog iets zinnigs te melden over bovenstaande armor??
moet ik ervoor sparen (heb de armor al, alleen de steentjes nog..) of kan ik beter w8ten voor iets anders? Heb PD op 10 en PN op 6 (geloof ik) als ik nu al m'n puntjes in PN drop, dan doe tie met 100% extra leuk mee dacht ik zo...

Anyone??

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 16-03-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
kwakke01 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:40:
[...]

moet ik ervoor sparen (heb de armor al, alleen de steentjes nog..) of kan ik beter w8ten voor iets anders? Heb PD op 10 en PN op 6 (geloof ik) als ik nu al m'n puntjes in PN drop, dan doe it met 100% extra leuk mee dacht ik zo...

Anyone??
ik kon zo even niet vinden op forums.diabloii.net of hij idd nog bugged is, verder lijkt +100% dmg wel ok ;)

iemand nog een +3 ele skills (druid) +48 life amu nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Bramble Armor
Level 15-21 Thorns Aura When Equipped (varies)
+50% Faster Hit Recovery
+25-50% To Poison Skill Damage (varies)
+300 Defense
Increase Maximum Mana 5%
Regenerate Mana 15%
Fire Resist +30%
Poison Resist +100%
+13 Life After Each Kill
Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges)

Leuke armor voor iron maiden/summon necro met might merc.
Wellicht iron golem als die maar geen hoge def heeft.
minimale damage return 1775%
maximale damage return 2015%

Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges) <- zal alleen hoge repair kosten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Mocht iemand nog een +1 Trap Skills grand charm hebben: *Angeloonie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

kwakke01 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:40:
[...]

moet ik ervoor sparen (heb de armor al, alleen de steentjes nog..) of kan ik beter w8ten voor iets anders? Heb PD op 10 en PN op 6 (geloof ik) als ik nu al m'n puntjes in PN drop, dan doe tie met 100% extra leuk mee dacht ik zo...

Anyone??
Je kan ervoor sparen... een 4 socket armor heb je al snel gevonden. De runes echter...
Als je maanden achter elkaar 20 uur per week speelt heb je misschien een extreem kleine kans om deze runes te vinden... Ohm en Sur zijn gewoon ziek zeldzaam.

Je kan misschien aan deze armor komen door een keer geluk te hebben met een goede drop... (ik had laatst geluk met bijna perfect eth titans) en dan zou je misschien via een trade dit schatje kunnen scoren. :P

Heb geen idee of de combinatie thorns en iron maiden (is wat ik kan begrijpen uit het verhaal van derr_hans) goed werkt.... de 25-50% Poison dmg is waar het in eerste instantie om ging.
Skyclad schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:24:
[...]

Hoe denk je dat ik aan die naam ben gekomen :D
offtopic:
Is het goede muziek???? Lees dingen over Folk-Metal... Ben goed bekend in de metal muziek maar heb hier nog nooit van gehoord...

Aanradertje??

[ Voor 17% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-03-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb geen idee of de combinatie thorns en iron maiden (is wat ik kan begrijpen uit het verhaal van derr_hans) goed werkt....
Neem aan dat het stacked
dus Barb spirit iron maiden en thorns.
Als het niet zo is, dan zal het niet werken =)

want ik dacht zo,
Als een monster jouw 500 dmg doet en dat 2015% terug is 10075 dmg return.
Hoeveel monsters hebben 10000 life ??

[offtopic]
BTW denk wel dat hij het zal aanraden anders noem je je zelf niet zo denk ik :P

[ Voor 33% gewijzigd door Derr_Hans op 16-03-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

PizZa_CalZone schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:14:
[...]

Je kan ervoor sparen... een 4 socket armor heb je al snel gevonden. De runes echter...
Als je maanden achter elkaar 20 uur per week speelt heb je misschien een extreem kleine kans om deze runes te vinden... Ohm en Sur zijn gewoon ziek zeldzaam.

Je kan misschien aan deze armor komen door een keer geluk te hebben met een goede drop... (ik had laatst geluk met bijna perfect eth titans) en dan zou je misschien via een trade dit schatje kunnen scoren. :P

Heb geen idee of de combinatie thorns en iron maiden (is wat ik kan begrijpen uit het verhaal van derr_hans) goed werkt.... de 25-50% Poison dmg is waar het in eerste instantie om ging.

[...]

offtopic:
Is het goede muziek???? Lees dingen over Folk-Metal... Ben goed bekend in de metal muziek maar heb hier nog nooit van gehoord...

Aanradertje??
toon volledige bericht
heb idd de 4s armor al (nu 165def dacht ik, maar nog niet ge-upd) en weet zo 123 niet wat ik er beter in kan doen, dus dit leek me wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Laatst online: 15-02-2022
Jullie vergeten allemaal het belangrijkste van die class specifieke sets, als je een complete set draag krijg je een heel cool glimmend aura 8)
En een strength-bugged IK set ziet er dubbel cool uit 8) 8)

@kwakke01: white/gray armors kan je niet upgraden en als je al runes zoals Sur en Ohm in een armor ga stoppen dan zou ik zeker meer in de richting van 15ed Dusk Shrouds kijken en zo, anders is het gewoon zonde.
En zijn ze ook nog eens geen ruk meer waard om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Lister schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 17:13:
Jullie vergeten allemaal het belangrijkste van die class specifieke sets, als je een complete set draag krijg je een heel cool glimmend aura 8)
En een strength-bugged IK set ziet er dubbel cool uit 8) 8)

@kwakke01: white/gray armors kan je niet upgraden en als je al runes zoals Sur en Ohm in een armor ga stoppen dan zou ik zeker meer in de richting van 15ed Dusk Shrouds kijken en zo, anders is het gewoon zonde.
En zijn ze ook nog eens geen ruk meer waard om te ruilen.
thanx, i'll keep that in mind, kan ik er altijd nog van die rooie steentjes indoen voor m'n merc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Derr_Hans schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:07:
Bramble Armor
Level 15-21 Thorns Aura When Equipped (varies)
+50% Faster Hit Recovery
+25-50% To Poison Skill Damage (varies)
+300 Defense
Increase Maximum Mana 5%
Regenerate Mana 15%
Fire Resist +30%
Poison Resist +100%
+13 Life After Each Kill
Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges)

Leuke armor voor iron maiden/summon necro met might merc.
Wellicht iron golem als die maar geen hoge def heeft.
minimale damage return 1775%
maximale damage return 2015%

Level 13 Spirit of Barbs (33 Charges) <- zal alleen hoge repair kosten hebben.
toon volledige bericht
Ik vind het echt gestoord dat een armor met deze hoge kosten gewoon een varies heeft van 25-50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
TrailBlazer schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:02:
[...]

Ik vind het echt gestoord dat een armor met deze hoge kosten gewoon een varies heeft van 25-50%
ja, dit is de versie van battle.net, de versie van diabloii.net heeft 50-100% (en hij is bugged dat ie ook boven de 100 kan).

battle.net is voor runewords niet altijd up-to-date in mijn beleving...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16941

Je kan als pala zijnde immunes breken kwa resistance, geldt dit ook voor hun physical immunities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
pizza, je bent online, maar toch niet?

mutsaers: is je vrouw aan het gamen? :)

heb nu een insight 240% AR, lvl 16 med in een polearm :) (+ de CV die ik ook al had, tis echt een vet goedkope, maar errug handige runeword..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Anoniem: 16941 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:57:
Je kan als pala zijnde immunes breken kwa resistance, geldt dit ook voor hun physical immunities?
Toevallig ben ik deze week daar een beetje mee aan het experimenteren geweest maar dat kan inderdaad via het Sanctuary aura, daarmee kan je zelfs life en mana leechen.
Ik wil het gebruiken om die irritante physical immune minions van uber Baal te killen in ubertristram.

Dat kan via het (goedkope) Lawbringer runeword, maar die heeft als nadeel dat hij ook Decrepify kan casten wat Lifetap overruled :(
Of het Sanctuary aura zelf, maar dan heb ik geen Fanatiscm en duurt het zo lang.
Dus ben ik nu op zoek naar een AzureWrath wapen, heeft iemand die toevallig for trade op SCL?

Het werkt helaas alleen als je zelf het Sanctuary aura draagt, niet als een merc of medespeler het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
Is er op dit moment nog iemand online? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik volg jullie totaaaaaal niet :)

Maar als ik het goed begrijp spelen jullie dus nog wel eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Angeloonie schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:03:
Is er op dit moment nog iemand online? :+
Ik wel, jij blijkbaar niet ;)

Ik heb die Azurewrath trouwens al getrade op BNet, nou moet alleen mijn smiter nog 2 levels erbij want de level requirement is 85 en dat had ik ff over het hoofd gezien |:(

Dat is trouwens ook nog het voordeel van die v1.11 runewords, op laag level kan je al 2 skills armors hebben, op lvl 25 al +2 Barb skills voor mijn BO barb was wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Anoniem: 155599 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 23:11:
ik volg jullie totaaaaaal niet :)

Maar als ik het goed begrijp spelen jullie dus nog wel eens :D
ja, er spelen nog mensen; op pg 28 staat een gamerslijst/link (die er trouwens niet volledig in past; "your friends list is full. first delete friendt before you can enter new ones..."

heb trouwens ook nog een handige link gevonden voor als je (solo) wilt levellen:
(bijna) alle monsters per act inclusief Mlvl op normal/nm/hell
http://darkness.diabloii.net/beastiary/xmlvls-act1.shtml

[ Voor 28% gewijzigd door kwakke01 op 17-03-2006 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Lister schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:32:
[...]

Toevallig ben ik deze week daar een beetje mee aan het experimenteren geweest maar dat kan inderdaad via het Sanctuary aura, daarmee kan je zelfs life en mana leechen.
Ik wil het gebruiken om die irritante physical immune minions van uber Baal te killen in ubertristram.

Dat kan via het (goedkope) Lawbringer runeword, maar die heeft als nadeel dat hij ook Decrepify kan casten wat Lifetap overruled :(
Of het Sanctuary aura zelf, maar dan heb ik geen Fanatiscm en duurt het zo lang.
Dus ben ik nu op zoek naar een AzureWrath wapen, heeft iemand die toevallig for trade op SCL?

Het werkt helaas alleen als je zelf het Sanctuary aura draagt, niet als een merc of medespeler het heeft.
Die immunes bij de ubers sloopt mn smiter gewoon dmv zijn hellfire torch... Het duurt wat langer... maar gezien je lifetap gecast hebt ga je toch niet dood... >:) De lvl 15 venom van mijn gloednieuwe grief zal waarschijnlijk nog beter presteren tegen die immunes :P

[ Voor 6% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-03-2006 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
jester: bedankt voor de trade!

pizza_calzone, je was wel online, maar toch niet? Had je een bot aan het werk, ofzo?

Ik weet niet of ik vanavond online kan zijn, maar morgen ben ik er sowieso.

En ik merk dat ik echt te weinig resistance heb (heb bv 0 cold op Hell). Kan iemand me morgen helpen met de Anya quest (en evt ancients)?

ben nu trouwens ook een zealer/smiter aan het maken, ik ga toch eens kijken of ik die ubers een keer tegen kan komen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door HanH op 17-03-2006 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik ben vaak overdags online terwijl ik op me werk zit. Mijn game (boer//harm) kan dan door iedereen gejoined worden om te mulen etc. Deze game blijft meestal wel actief omdat hij frequent door vrienden van mij wordt gejoined. oa lui van GoT en andere gasten die te vertrouwen zijn.

Ik gebruik dan wel af en toe maphack, |:( maar ik zal nooit zo diep zinken om een bot te gaan gebruiken >:)

Dussuhh zie je me online, en ik zeg nix... dan ben ik lekker aan het werk en zal soms af en toe es kijken of er nog wat boeiends is gebeurd op bnet. Je kan gewoon mijn game joinen om te mulen :)

Als je de goede equipment hebt dan zijn de ubers met een smiter/zealer vet simpel (evenals de ancients op hell enzo.) Een smiter hakt zo i zo alles de pan in. Baalruns in je 1tje etc. Ik denk zelfs dat je in je 1tje baal + minions kan hakken op hell met 8 players in de game. Dit werkt alleen met uber equipment in mijn ervaring. Ik zou het ook niet willen proberen tegenover de ubers met slechtere items.

[ Voor 26% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-03-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:01:
Ik ben vaak overdags online terwijl ik op me werk zit. Mijn game (boer//harm) kan dan door iedereen gejoined worden om te mulen etc. Deze game blijft meestal wel actief omdat hij frequent door vrienden van mij wordt gejoined. oa lui van GoT en andere gasten die te vertrouwen zijn.
[...]
Dussuhh zie je me online, en ik zeg nix... dan ben ik lekker aan het werk en zal soms af en toe es kijken of er nog wat boeiends is gebeurd op bnet. Je kan gewoon mijn game joinen om te mulen :)
Ah, ic, np. Ben je vanavond/ morgen online - voor de tal helms?
PizZa_CalZone schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:01:
Als je de goede equipment hebt dan zijn de ubers met een smiter/zealer vet simpel (evenals de ancients op hell enzo.) Een smiter hakt zo i zo alles de pan in. Baalruns in je 1tje etc. Ik denk zelfs dat je in je 1tje baal + minions kan hakken op hell met 8 players in de game. Dit werkt alleen met uber equipment in mijn ervaring. Ik zou het ook niet willen proberen tegenover de ubers met slechtere items.
Ja, daarom wil ik er ook 1tje maken. Heb nu een meteorb sorc voor de MF (al is ie nog niet af) en wil dan een smiter/ zealer voor de ubers/ fun. misschien dat ik ooit nog eens een furyzon maak ofzo. Die koeien gaan wel erg snel dood heb ik gemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Misschien ben ik vanavond even online....

Een Smiter/Zealer is een ontzettend goede build, maar vergis je niet... hij is ook behoorlijk duur.

->Helm:

Guilliames Face, liefst met um (redelijk goedkoop, rune is prijzig)

->Amu:

Highlord's Wrath (kost een pul, mits je ook zeal als attack gebruikt, deadly strike werkt niet met smite)
Mara's (duur maar ontzettend goed)
Rare/magic amu met combat skills, res. en ias. (de goedkoopste oplossing)

->Weapon:

Black runeword in phase blade of flail. (goedkoop runeword, effectief!)
Heaven's Light met 3 to all en 2 sockets met sheal. (kost mal, beste keus als je grief niet kan betalen)
Grief (ZIEKE smite/zeal damage, maar ook ZIEK duur. Het stat scherm geeft het niet weer, maar je smite damage wordt 3 à 4x zo hoog.)

->Armor:

Duress Runeword (Zit een um in, is redelijk duur maar erg goed voor crushing blow!!)
Smoke runeword (goedkoop, veel resistances)

->Gloves:

Dracul's Grasps (onmisbaar, kost een pul maar zonder dit ding is het niet te doen)

->Boots:

Gore Riders (kost een pul, je kan resistance boots nemen, maar je gaat een stap achteruit in cb en ds)

->Rings:

Raven Frost (kost pul, Cannot be frozen is onmisbaar, de cold absorb is gewoon heerlijk)
Dwarf Star (kost lem tot pul, Mijn favo combinatie met ravenfrost... cold en fire absorb)

->Belt:

Thundergod's Vigor (kost een pul, de derde van het absorb setje, cold fire en lightning :9~ nooit meer last van "Souls"
Verdungo's (kost een pul, veel mensen kiezen hiervoor vanwege de physical dmg reduce. ik heb liever lightning absorb)
Arachnid Mesh (duur... (mal tot ist) wel veel mana/een skill erbij, niet mijn eerste keuze)

->in je inventory:

Veel resitance charms, liefst gecombineerd met faster hit recovery. Paladin combat skillers zijn ook altijd leuk. >:)

Alle dikgedrukte items heb ik op mijn smiter, had een gelukje met die grief... vond eth titans ;)

Zoals je ziet moet je diep in de buidel tasten als je dit voor elkaar wilt krijgen. Als je lief bent kan ik je misschien nog wel voorzien van een aantal van deze items tegen een zeer zachte prijs... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eh ik houd het toch voor gezien.

Volgens mij is dit spel niet meer leuk om als newb in te rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Er zijn al zat newb's hier geweest die we omhoog hebben geholpen... Wij helpen je wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat D2 / D2:LOD nog steeds heel leuk kan zijn voor newbies, als je kan vergeten dat het max in 800x600 draait is diablo een tijdloos spel, ik heb diablo1 ook heel lang gespeeld en pas veel later in begonnen dan het uitkwam. Ik denk dat er over 10 jaar als er geen diablo3 komt nog steeds dit spel wel ergens gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
PizZa_CalZone schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:46:
->Armor:

Duress Runeword (Zit een um in, is redelijk duur maar erg goed voor crushing blow!!)
Smoke runeword (goedkoop, veel resistances)
Waarom niet Fortitude? Die heeft +300% dmg, wat ook met Smite werkt. :)

Vergeet je trouwens geen schild? :+

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 17-03-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
poe, da's wel duur ja... moet ik maar even geluk hebben met m'n finds dan he :) (een hele avond HR's vinden en dan verkopen ofzo...)

nu beginnen kan inderdaad best nog hoor. Ik wil best een half uurtje helpen, en er zijn vast meer mensen die het geen probleem vinden om even te helpen.

800x600 in een window valt best wel mee moet ik zeggen :) Alleen buiten je window klikken bij teleporten oid is niet zo handig in een monster crowd :+

Als schild is geloof ik een upped HoZ het beste. Die moet ik dan ook nog maar even vinden :/

[ Voor 12% gewijzigd door HanH op 17-03-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Angeloonie schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:35:
[...]

Waarom niet Fortitude? Die heeft +300% dmg, wat ook met Smite werkt. :)

Vergeet je trouwens geen schild? :+
Fortitude zou inderdaad ook prima werken, echter mis je dan een lading crushing blow en deadly strike... Als je geen gebruik maakt van heaven's Light / black en een grief hebt... dan kom je al snel crushing blow tekort... Vandaar de Duress ;)

Shield was ik inderdaad vergeten... 2 opties hiervoor...

Herald of Zakarum (Ontzettend duur tegenwoordig maar upgraded doet hij veel smite dmg)
Spirit in een Chromatic Kurast shield (ongeveer net zo duur, minder skills, minder block, meer resistances, meer dmg)
HanH schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:43:
poe, da's wel duur ja... moet ik maar even geluk hebben met m'n finds dan he :) (een hele avond HR's vinden en dan verkopen ofzo...)
Ik kan je wel voorzien van een ravenfrost/dwarf star/thundergods combo en een leuke amu.. Heb tevens nog een duress liggen voor een lem+pul >:)

[ Voor 22% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-03-2006 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Die hogere +skills schijnt genoeg te zijn om een herald meer damage te laten geven dan een elite spirit schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
PizZa_CalZone schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:45:
[...]

Fortitude zou inderdaad ook prima werken, echter mis je dan een lading crushing blow en deadly strike... Als je geen gebruik maakt van heaven's Light / black en een grief hebt... dan kom je al snel crushing blow tekort... Vandaar de Duress ;)
Duress heeft deze stats:

15% Chance of Crushing Blow
33% Chance of Open Wounds

Dus geen deadly strike, en maar 15% CB is het ook niet echt waard.
Shield was ik inderdaad vergeten... 2 opties hiervoor...

Herald of Zakarum (Ontzettend duur tegenwoordig maar upgraded doet hij veel smite dmg)
Spirit in een Chromatic Kurast shield (ongeveer net zo duur, minder skills, minder block, meer resistances, meer dmg)
Eventueel kan een Exile ook nog, als je een leuk pally schild met resists vindt, dan heb je ook Life Tap er op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Hmm vergissinkjuh,

Maar zonder heaven's light of black zit me hammerdin maar aan de 50% crushing blow... wat redelijk weinig is.. vandaar dat die 15% best fijn is... ;) Als die 300% enhanced damage van fortitude bij de smite damage opgeteld wordt... dan is dat waarschijnlijk wel een heel stuk beter!

Exile zou nog toffer zijn inderdaad... mja dan gaat het toch echt heel duur worden.. maar dat gratis defiance aura :9~

[ Voor 18% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-03-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:45:
[...]
Ik kan je wel voorzien van een ravenfrost/dwarf star/thundergods combo en een leuke amu.. Heb tevens nog een duress liggen voor een lem+pul >:)
ah, dat zou echt super zijn! laat verder die duress dan nog maar even zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Vraagje,

Kan ik met een niet meer originele diablo II original (broer speelt er mee online) en een wel officiele expansion op battlenet (deze hebben we 2X)?
Heb altijd single player en op lan gespeeld op kot. Nu ik daar niet meer zit zou ik graag op internet beginnen spelen...

Moet ik dan ook van voorafaan opnieuw beginnne (dit is geen probleem maar gewoon een vraag)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Gheheh, weet zeker dat ik iets van 5 ravenfrost her en der heb liggen... een stuk of 3 thundergods en wat dwarf stars.... 1 setje van de uber absorb combo kan er denk wel vanaf _/-\o_

Heb alleen geen idee of ik vanavond wel online kom.. ga misschien met een paar maten van me naar amsterdam om in 1 of andere ierse pub st. patrick's day te vieren... O-)
yago schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:16:
Vraagje,

Kan ik met een niet meer originele diablo II original (broer speelt er mee online) en een wel officiele expansion op battlenet (deze hebben we 2X)?
Heb altijd single player en op lan gespeeld op kot. Nu ik daar niet meer zit zou ik graag op internet beginnen spelen...

Moet ik dan ook van voorafaan opnieuw beginnne (dit is geen probleem maar gewoon een vraag)
Je moet als het goed is ook een originele classic versie hebben.. En helaas, je kan je characters niet op bnet krijgen. :+

[ Voor 47% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-03-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Je moet als het goed is ook een originele classic versie hebben.. En helaas, je kan je characters niet op bnet krijgen. :+
Ok dan maar even terug naar de lokale computerboer waar ie nog op voorraad is...
Kan wel pas spelen na volgende week, vertrek vanavond op een snoepreisje naar praag met mijn vrienden. Zal zeker een seintje geven als ik online kom!

Thx

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Zorg wel dat je Ladder gaat spelen... daarop zitten namelijk de meeste mensen hier, we kunnen je dan helpen met wat rushes, items etc etc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
PizZa_CalZone schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 16:16:
Gheheh, weet zeker dat ik iets van 5 ravenfrost her en der heb liggen... een stuk of 3 thundergods en wat dwarf stars.... 1 setje van de uber absorb combo kan er denk wel vanaf _/-\o_

Heb alleen geen idee of ik vanavond wel online kom.. ga misschien met een paar maten van me naar amsterdam om in 1 of andere ierse pub st. patrick's day te vieren... O-)
heel fijn, dank je. Ik ben zelf waarschijnlijk vanavond ook niet online, we gaan naar de film.

morgen ben ik in feite de hele dag online (denk ik :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ok, ik heb op 1 terror na een komplete keyset, heeft iemand zin om mij straks even te helpen met de ubers? Ben rond een uurtje of 19.00 denk ik online, mss ook al eerder.

Weet jij al?

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.