Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ik ben afgelopen weekend in Zeeland mijn "opzetring" met daaraan t zonnekapje verloren. Via Panasonic Nederland gaat me teveel geld kosten, en ik vind het toch wel fijn om de lens een beetje beschermd te hebben. Heeft iemand z'n fz7 al in de vernieling geholpen, en wil uiteraard tegen vergoeding zijn kapje+ring afstaan (liefst zwart, maar zilver mag ook)? dankdank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Gebruik je dat ding serieus als lensbescherming :?
Ik gebruik hem nauwelijks omdat ie daarmee niet in m'n cameratas past, maar dat wil niet zeggen dat ik er evt vanaf wil. Ik weet niet wat je zoal met je camera uitspookt, maar de lensdop is toch bescherming zat?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:24

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Mooie foto's Twister!

Weet iemand of er een ooit nog firmware updates zijn gekomen van panasonic? Zie op de site alleen een voor de spiegelreflex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al best vaak geprobeerd met diverse instellingen buiten met zonnig weer foto's te maken met mijn Panasonic DMC-FZ7, maar tot op heden zijn ze allemaal onscherp.......... ze lukken gewoonweg niet......
Bewolkt, geen probleem, maar zodra de zon schijnt, ook al heb ik de instelling op zonnig staan..... mislukt het..... Enig idee wat ik verkeerd doe? Want zelf weet ik het niet meer........ terwijl ik hier toch foto's zie staan met deze camera gemaakt......... en in de zon gemaakt........ en ik weet dat ik de zon in de rug moet hebben, hihi.
Dussssssssss iemand die mij hiermee kan helpen?????????
Hopelijk.............!!!!!!
Heb dit bericht ook geplaatst bij Fotografie Algemeen, buitenfoto's! Dus ben echt benieuwd of iemand me kan helpen hiermee............. want het moet me toch lukken.......

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 08:51 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste