[PC] Battlefield 2 - Deel XXVIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 11.431 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-05 00:51
Anoniem: 109640 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 09:39:
[...]

Djmantri, Dutchgaming (SF) en de normale PTG city maps 64 man server
Boomtown servers.

iedergeval servers waar een beetje slim wordt gespeeld (geen noob gedrag)

gewoon goeie servers.
bedankt. Ik wordt soms niet goed van de noobs(ik ben zelf ook niet zo heel erg goed maar heeft maar met skills te maken alleen dat begint wel recht te trekken. Soms een beetje de cs: s mentaliteit en gevoel) zeg maar dat ze je zomaar in de steek laten. Of dat ze bommen voor je vliegtuig neerleggen als je weg wilt... :/

[ Voor 4% gewijzigd door CR35 op 06-02-2006 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
Furbyk1ller schreef op maandag 06 februari 2006 @ 00:08:
[...]

ja sry :) nou als ik bijv voor common controls (lopend) shift wil instellen als bukken zegt ie dat die knop al in de auto gebruikt word. en daardoor kan ik em niet veranderen.... maar als ik de shit control bij auto weghaal, e ik probeer opnieuw shift in te stellen voor bukken. zegt ie dat hij al ingesteld staat bij helicopter :? terwijl daar helemaal geen shift toets als controls gebruikt word.

:'(
iemand toev nog een antwoord voor mijn probleem?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62881

Voor iemand die nog een toffe server zoekt zonder gezeik ( zie voorgaande posts ) probeer de GOF server eens 84.244.130.112 >:)

Wel ff een waarschuwing :Y) de server wordt betaald door een paar van de leden ( ook veel goters ) en gesponsert door CLAN BEWARE een medal halen is lastiger dan op menig andere server, het niveau ligt er n.l. behoorlijk wat hoger dan op de meeste servers, daardoor wel erg veel teamplay.

Dus Ribbon rapers en medal freaks hebben t er lastig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

ik ben op GOF gekapt met gamen omdat de admins partijdig zijn. ik vlieg 1x met me heli over een base en wack 3 man, kick voor baserape, terwijl het gewoon een vlag is die je kan pakken. en niet een homebase rape. en gof mag wel met tank op untakable base rapen.
dus ik kom niet meer op die kinderlijke server met hun trieste regels die ze toch niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Anoniem: 90220 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 09:53:
ik ben op GOF gekapt met gamen omdat de admins partijdig zijn. ik vlieg 1x met me heli over een base en wack 3 man, kick voor baserape, terwijl het gewoon een vlag is die je kan pakken. en niet een homebase rape. en gof mag wel met tank op untakable base rapen.
dus ik kom niet meer op die kinderlijke server met hun trieste regels die ze toch niet volgen.
GOF is in dit forum al vaker negatief in opspraak gewwest ivm admin beslissingen, nu zijn er uiteraard altijd 2 zijden van een verhaal maar ik houd het wel bij mijn eigen clan server of andere favorieten: Dutch Peanut Force en D12 (Dirty Dozen) zijn leuke servers en wordt over het algemeen goed admin werk verricht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-06 00:36
gisteren ben ik en een maat van mij een dikke exploit tegengekomen op Night Flight special forces map. Bij het vliegtuig waar je de MEC vlag kan halen heb je 3 containers..nou blijkt dat je door een trucje in een van die containers kan komen. Door die exploit zaten 2 gasten een assault en support iedereen te killen omdat 1. ze niet gezien konden worden 2. omdat je ze ook niet kan raken. Je kon ze alleen zien als je op de grond naast de container ging liggen. Omdat ik het een beetje zat werd dat gelame ben ik van teamgeswitched om ze maar te TKen *lol* we hebben ze immers steeds gevraagd om daar mee op te houden. Je kan als volgt in de container komen kies assault gooi een grijphaak op de container, klim erop (dan gaat het beeld stotteren) ga liggen en op die manier val je in de container. Met als gevolg dat jij gewoon om je heen kan kijken en schieten terwijl de tegenstander alleen de container ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
zeer irritant... ik snap die drang om het spel te verneuken echt niet. Ik ben ook wel es uit het niets kapot geschoten in die irak stad map, waarbij de vs de stad invalt :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167697

Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-02-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
CR35 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:16:
zeer irritant... ik snap die drang om het spel te verneuken echt niet. Ik ben ook wel es uit het niets kapot geschoten in die irak stad map, waarbij de vs de stad invalt :\
Heel irri inderdaad..je kan er niks tegendoen behalve ze teamkillen ghehe maar goed daar hou ik niet zo van..schijnt wel een bekende wall-glitch te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Anoniem: 167697 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:20:

Wat is dit en wat kan ik doen hieraan???
Ik zou maar gewoon naar EA support mailen...soms gebeuren er echt rare dingen met accounts..een maat van mij kon een hele tijd niet meer bij hem thuis spelen met zijn account en op andere pc's wel..van alles geprobeerd en uiteindelijk zijn pc op mijn internet gezet (je moet toch wat) en opeens deed zijn account het weer :? ..Hij vervolgens thuis inloggen met dat account op zn nieuwe pc (waar de account het ook niet meer deed) en ook daar werkte het ineens weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
weet iemand ook wat er aan de hand is met www.bf2s.com hij wordt al heel lang niet meer geupdate? zijn er ook andere sites je je stats kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 15:50
CR35 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:30:
weet iemand ook wat er aan de hand is met www.bf2s.com hij wordt al heel lang niet meer geupdate? zijn er ook andere sites je je stats kan zien?
Zoals daar te lezen is op het forum, heeft EA de XML feed veranderd (Je kan immers sinds gisteren je twee extra unlocks kiezen) Deze feed is nu niet meer compatible met BF2S. Iedereen staat op hold daar. BF2tracker.com werkt nog heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167697

En dat betekend dat ik er dus niet inkom door hun fout ofzo???
Ik kom niet eens meer in het menu met mijn account,en met andere accounts wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
fleppuhstein schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:35:
[...]

Zoals daar te lezen is op het forum, heeft EA de XML feed veranderd (Je kan immers sinds gisteren je twee extra unlocks kiezen) Deze feed is nu niet meer compatible met BF2S. Iedereen staat op hold daar. BF2tracker.com werkt nog heel goed.
gr8 thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:20
Ik ben er nog niet aan toegekomen, maar zaterdag middag gebeurde dit op DJMantri.NL:

Afbeeldingslocatie: http://img97.imageshack.us/img97/6273/screenshot00021ui.th.png

Was op Dalian Plant, ik was US en kon met geen mogelijkheid van het schip afkomen. :X
Van verder gerape kwam et niet echt , et potje was toen voorbij.

/edit

Degenen die willen weten wat ik dan doe in de schreenshot op het vaste land, ik ben 1 keer ontsnapt en had zowaar bijna 1 vlag te pakken toen het potje was afgelopen.

Ik geloof dat sommige GoTters wel wat uit te leggen hebben...

[ Voor 38% gewijzigd door _eXistenZ_ op 06-02-2006 11:13 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Tja dat heb je met die baserapers (statpaddlers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-06 18:40
eXistenZ_NL schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:08:
Ik ben er nog niet aan toegekomen, maar zaterdag middag gebeurde dit op DJMantri.NL:

[afbeelding]

Was op Dalian Plant, ik was US en kon met geen mogelijkheid van het schip afkomen. :X

/edit

Degenen die willen weten wat ik dan doe in de schreenshot op het vaste land, ik ben 1 keer ontsnapt en had zowaar bijna 1 vlag te pakken toen het potje was afgelopen.

Misschien handig dat je dat ook ff in het forum van DJMantri zet.

[ Voor 3% gewijzigd door Fryskmantsje op 06-02-2006 11:22 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:25
Als dit gebeurde terwijl men nog OP de carrier was is het niet goed, als een blackhawk onderweg boven water is weggeschoten gaan we niet moeilijk doen. Ik geef wel onmiddelijk toe dat het niet leuk is.

Enne belangrijkste idd wat fryskmantsje zegt, dit topic is nl niet om de gang van zaken op djmantri te bespreken.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Nee nog niet, laat ze eerst maar eens uitleggen wtf hier de bedoeling van is, voor ze gebanned worden van die server.

/edit

Ok, ik move m naar DJMantri, laten we hier verder gaan met de rest van de bf2 shizzle.

[ Voor 30% gewijzigd door _eXistenZ_ op 06-02-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 18:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

[afbeelding]

/edit

Ik wil het absoluut niet voor iemand opnemen, maar het lijkt me nogal sterk. Bondt is een top commander die IK in ieder geval nog nooit heb zien rapen. Verder regelmatig in squads gespeeld met Natuurzuiver (dit weekend nog, dit weekend ook met Bondt) en Roodkapje en daar nooit zoiets meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Idd, ik vond het dus ook vreemd.. Op mijn herhaalde vraag waarom ze dit deden werd niet gereageerd. Dit move ik strax wel ff naar DJMantri (Registreren :X )

[ Voor 33% gewijzigd door _eXistenZ_ op 06-02-2006 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb niet het idee dat het hier gaat om baseraping.
Ik hoor veel verhalen over personen dat er op de DJmantry server dingen gebeuren die niet horen te gebeuren.
Het vreemde is dat ik er nog nooit last van heb gehad.
Diverse tweakers die ik er tegen kom spelen in veel gevallen ook beter dan ik en ook veel langer.
persoonlijk vind ik het er altijd wel gezellig en als je in een slecht team zit kan het ook zijn dat je dan zelf beter gaat spelen.

@gyedema

De spelers die jij opnoemt zijn goede teamplayers heb er regelmatig mee op de server gezeten.

[ Voor 11% gewijzigd door Edwin van Cleef op 06-02-2006 11:42 ]

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:03

Stewie!

Keen must die!

[afbeelding]

/edit

Dan had jouw team hele slechte piloten. Een goede piloot pakt direct een vlag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:44

Tubby

or not to be

DaMorpheus schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:44:
[...]

Dan had jouw team hele slechte piloten. Een goede piloot pakt direct een vlag
Mja, die piloten zitten dan niet op de DJmantri server. Heb me vaak zat zitten ergeren op de carrier dat die piloten niet bailen voor een vlag als wij er geen hebben. Of minimaal even erg: wel bailen en geen squad maken en vervolgens omgelegd worden voordat ze de vlag om hebben.

Nee, vliegtuigje is lekker warm, daar moet je vooral in blijven zitten :+

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:47

marapuru

db.

[afbeelding]

/edit

Hoe wil je in godsnaam aan de hand van deze screenshot bewijzen dat er geraped wordt? Als jij geen voet aan wal kunt krijgen met het gehele team, dan maakt het China team toch zowiezo alleen maar kills? Misschien dat je anders moet wachten op een add-on met daarin de rode loper unlock die je voor de tegenstanders kunt uitleggen :9

Maargoed, imho bewijst zon screenshot niet dat ze aan het rapen waren. Het kan net zo goed een frustratie zijn van jou kant dat je niet aan land kon komen. Ik wil geen partij trekken maar dit is een beetje niet beargumenteerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

mrmali schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:51:
[...]

Misschien dat je anders moet wachten op een add-on met daarin de rode loper unlock die je voor de tegenstanders kunt uitleggen.
_/-\o_

...
ROFL het is een idee mail het EA games.

[ Voor 8% gewijzigd door Edwin van Cleef op 06-02-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
BF2 Stats viewer is een leuk tooltje voor in windows

je kan er bijna alles zien alleen niet hoever je nog moet voor bepaalde awards zoals op BF2S
wel wat je nodig bent in het algemeen voor de awards.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 06-02-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Ik ga hemn nu uitproberen good deal thanks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
verder heb ik ook nog wel een oplossing voor de Heli/Jet whores, je weet wel dat niemand anders aan de beurt komt omdat steeds dezelfden hem weer claimen.

ze moeten gewoon een instant spawn (of 5 seconden) van de air vehicles doen, zodat je alleen maar hoeft te wachten totdat hij stuk is, en dan kan de volgende gelijk gaan. en omdat je eerst 15 seconden moet wachten voor jezelf weer spawned, kan die persoon dus nooit gelijk weer de vehicle nemen (soort gelijk als op cleansweep, alleen spawned de heli er na 15 seconden)
zo heeft iedereen dus een gelijke kans. en als er niemand staat te wachten dan heb je geluk, en kan je je whoring voortzetten 8)

weet iemand hoe ik dit kan melden bij EA? (*kuch DICE)

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 06-02-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:17:
verder heb ik ook nog wel een oplossing voor de Heli/Jet whores, je weet wel dat niemand anders aan de beurt komt omdat steeds dezelfden hem weer claimen.

ze moeten gewoon een instant spawn (of 5 seconden) van de air vehicles doen, zodat je alleen maar hoeft te wachten totdat hij stuk is, en dan kan de volgende gelijk gaan. en omdat je eerst 15 seconden moet wachten voor jezelf weer spawned, kan die persoon dus nooit gelijk weer de vehicle nemen (soort gelijk als op cleansweep, alleen spawned de heli er na 15 seconden)
zo heeft iedereen dus een gelijke kans. en als er niemand staat te wachten dan heb je geluk, en kan je je whoring voortzetten 8)

weet iemand hoe ik dit kan melden bij EA? (*kuch DICE)
Maar het is ook heel erg vervelend als jij met een vaste piloot of gunner met de heli bijvoorbeeld enorm geod werk aan het verrichten bent voor je team, vlaggen pakken en verdedigen, armor uitschakelen en als je dan een keer uit de lucht gehaald wordt er 3 n00bs staan te wachten die er dan met de heli vandoor gaan en er amper 100meter ver mee komen!
Dan mag je wat mij betreft ook gewoon oprotten en laat die heli dan lekker staan voor diegene die er wel wat mee kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

:O
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:17:
Zelf probeer ik zoveel mogelijk sociaal te zijn door nadat ik een keer heb gevlogen even te kijken of er anderen zijn die staan te wachten, zoja ga ik wat anders doen. Iedereen verdient een kans. Niet altijd hoor, ben ook geen helig boontje... >:)

Zoals hierboven al staat, als ik merk dat mensen na 100 meter weer neerstorten vind ik dat altijd een beetje zuur, dan zucht ik maar eens even flink... Ga dan ff offline oefenen ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 115939 op 06-02-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

CR35 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 09:44:
[...]

bedankt. Ik wordt soms niet goed van de noobs(ik ben zelf ook niet zo heel erg goed maar heeft maar met skills te maken alleen dat begint wel recht te trekken. Soms een beetje de cs: s mentaliteit en gevoel) zeg maar dat ze je zomaar in de steek laten. Of dat ze bommen voor je vliegtuig neerleggen als je weg wilt... :/
mjah dit komt idd heel vaak voor op djmantri, ik heb er maar niks van gezegd maar lame vind ik het igg wel, zelfde als dat spawn killen van gister, spawn je , stap je in heli, en dan b00m
omdat een of andere k.t whore weer grappig is en je opwacht achter de spawn met c4 en dan wacht tot je net wilt opstijgen

kijk als ze me in een battle in mijn voertuig met c4 opblazen is het pech hebben, sommige mensen zijn nu eenmaal beter dan mij, maar met spawn vind ik dit gewoon extreem lame

er is 1 kerel die dit nooit kan laten, zal vanavond ens kijken of ik zn naam nog kan vinden (als ik um zie weet ik het wel weer, hijs igg wel vaker op djmantri, en zit geloof ik in een clan, want ik zie meerdere met dezelfde tag als hem en die hetzelfde kleuter gedrag vertonen

verder vind ik het ook vrij jammer dat als ik op djmantri ben en op TeamSpeak, dan zie ik de hele server vol met [GoT] tags ,maar zie maar 6 man in TS, hoe wil je dan ooit goed kunnen samenwerken imho :X .

[ Voor 17% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2006 12:45 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:50

Vuurvoske

Nunquam cede!

Startpost misschien? :P Ik noem zomaar iets hoor :+

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Sorry had hem niet helemaal doorgelezen. Maar het heeft tot meerdere goede antwoorden geleid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik ga nergens op staan wachten ik spawn de laatste tijd als soldaat die het hardst nodig is op dat moment en een dergelijke kaart.
Wanneer artillery uitgeschakeld is ben ik engineer
Wanneer er veel gewonden zijn ben ik medic
Wanneer alles goed verloopt ben ik specop om vijandelijke artillery op te blazen.
Bij teveel tanks ben ik anti tank.

En noem maar op.
Ik snap soms niet dat mensen zo staan te springen om een dergelijk voertuig dat ze gaan wachten terwijl ze elders nuttiger kunnen zijn.
Ook deze dingen dragen bij of een team wint of verliest.
Ik ben geen goede (zeg maar hele slechte) helicopter en jet piloot omdat ik mijn joystick niet goed geconfigureerd krijg.
Dus ik laat die dingen staan voor wat het is tot ik een betere joystick heb zodat ik normaal kan vliegen. (iemand mischien een tip wat ik moet kopen???)
De gehele game valt of staat op de manier hoe het hele team samenwerkt en het hoognodige doet om in ieder geval te winnen.

En zoals ik regelmatig kom gamen op de mantryserver kan ik hier weinig negatiefs over zeggen.
Ik probeer zo goed mogenlijk mijn best te doen in het belang van het team al lukt dat niet altijd.
En de vaste bezoeker van deze server doen veelal het zelfde wat mijn bevinding dus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Vuurvoske schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:36:
[...]

Startpost misschien? :P Ik noem zomaar iets hoor :+
mjah net alsof die startpost nog actueel is ?
ff een paar voorbeelden :

# Patch 1.03 is uit: lees hier er meer over we zitten toch ondertussen al op 1.12 ?
# Het Army of GoT forum (GoT clan).link dood ?

dit zijn pas 2 voorbeelden, maar zo kan ik er nog wel meer vinden in de StartPost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:33:
[...]
>:) verder vind ik het ook vrij jammer dat als ik op djmantri ben en op TeamSpeak, dan zie ik de hele server vol met [GoT] tags ,maar zie maar 6 man in TS, hoe wil je dan ooit goed kunnen samenwerken imho :X .
Het is inderdaad rustig op TS. en dat is jammer, de teamplay werkt idd best goed omdat je meer ogen hebt die de omgeving in de gaten houden. Ik zelf heb het probleem dat de kleine naast mijn game kamer slaapt en dat TS wat lastig is. Hij wordt wakker als ie gepraat hoort, grrr. Aangezien het feest pas 's avonds begint... Een geluk, over drie weken gaat mijn vrouw met de kleine op familiebezoek naar Indonesie, dus dan kan het zonder problemen... >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 115939 op 06-02-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik heb net een babytje (27-12-2005 09.13uur Naam : Joël ) gekregen dus ik kan ook niet te hard mee lullen, maar dan kan je iig nog wel meeluisteren op TS toch ?

mits je een headset hebt natuurlijk :*)

[ Voor 25% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 20-06 18:40
Anoniem: 115939 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:50:
[...]

Het is inderdaad rustig op TS. en dat is jammer, de teamplay werkt idd best goed omdat je meer ogen hebt die de omgeving in de gaten houden. Ik zelf heb het probleem dat de kleine naast mijn game kamer slaapt en dat TS wat lastig is. Hij wordt wakker als ie gepraat hoort, grrr. Aangezien het feest pas 's avonds begint... Een geluk, over drie weken gaat mijn vrouw met de kleine op familiebezoek naar Indonesie, dus dan kan het zonder problemen... >:)
Same here.
Wat betreft meeluisteren. Dat is natuurlijk een optie maar soms is de kwaliteit zo slecht van sommige sprekers dat ik TS uitzet.
Buiten dat vind ik het ook wel relaxt gamen zonder gepraat aan mijn hoofd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

fryskmantsje schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:02:
[...]

Same here.
Wat betreft meeluisteren. Dat is natuurlijk een optie maar soms is de kwaliteit zo slecht van sommige sprekers dat ik TS uitzet.
Buiten dat vind ik het ook wel relaxt gamen zonder gepraat aan mijn hoofd.
en ook helaas moet ik toegeven dat jij hier gelijk in hebt, sommige mensen zijn echt NIET te verstaan, zou het niet wat zijn om eens met zn allen af te spreken op TS , en dan het geluid gezamelijk in te stellen ? dit kan veel problemen oplossen in mijn ogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Join allemaal effe Djmantri :+ , Het is zo saai alleen :O

[ Voor 4% gewijzigd door -Mike- op 06-02-2006 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:57:
ik heb net een babytje (27-12-2005 09.13uur Naam : Joël ) gekregen dus ik kan ook niet te hard mee lullen, maar dan kan je iig nog wel meeluisteren op TS toch ?

mits je een headset hebt natuurlijk :*)
Jaja, die heb ik, maar ik wil ook wel eens wat terugzeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

B1gk1ller schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:10:
Join allemaal effe Djmantri :+ , Het is zo saai alleen :O
lolz sommige mensen moeten werken enzo :+ (maja op got kijken is ook geen werk _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 18:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Jah, doe ik ook. Enkel meeluisteren; dan krijg je toch erg veel mee. Meepraten is er bij mij niet echt bij; de hele reut ligt om een uur of 9 wel te pitten (behalve de oudste maar die hoort toch niks met zijn eigen herrie op zijn kop) dus als ik dan ga liggen ouwenelen daar boven, dan heb ik mijn vrouw in de gordijnen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:10:
[...]
en ook helaas moet ik toegeven dat jij hier gelijk in hebt, sommige mensen zijn echt NIET te verstaan, zou het niet wat zijn om eens met zn allen af te spreken op TS , en dan het geluid gezamelijk in te stellen ? dit kan veel problemen oplossen in mijn ogen
Soms s.s.s.ttt.oo..ttt..eee..rrr...ttt. het geluid wel ja, dan staat de voice activation te hoog ingesteld. Wat ik zelf nogal lastig vindt is de latency die erin zit, gaat inmiddels wel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
Edwin van Cleef schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:42:
Ik ga nergens op staan wachten ik spawn de laatste tijd als soldaat die het hardst nodig is op dat moment en een dergelijke kaart.
Wanneer artillery uitgeschakeld is ben ik engineer
Wanneer er veel gewonden zijn ben ik medic
Wanneer alles goed verloopt ben ik specop om vijandelijke artillery op te blazen.
Bij teveel tanks ben ik anti tank.

En noem maar op.
Ik snap soms niet dat mensen zo staan te springen om een dergelijk voertuig dat ze gaan wachten terwijl ze elders nuttiger kunnen zijn.
Ook deze dingen dragen bij of een team wint of verliest.
Ik ben geen goede (zeg maar hele slechte) helicopter en jet piloot omdat ik mijn joystick niet goed geconfigureerd krijg.
Dus ik laat die dingen staan voor wat het is tot ik een betere joystick heb zodat ik normaal kan vliegen. (iemand mischien een tip wat ik moet kopen???)
De gehele game valt of staat op de manier hoe het hele team samenwerkt en het hoognodige doet om in ieder geval te winnen.

En zoals ik regelmatig kom gamen op de mantryserver kan ik hier weinig negatiefs over zeggen.
Ik probeer zo goed mogenlijk mijn best te doen in het belang van het team al lukt dat niet altijd.
En de vaste bezoeker van deze server doen veelal het zelfde wat mijn bevinding dus is.
That's the spirit. Ik doe dit ook vaak. Maar soms moet je echt ff in de "rol" zitten want het vereist vaak elke keer weer een wat andere aanpak. Zo'n dynamische aanpak werkt alleen bij mij als ik lekkker wakker ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ook weer zoiets, ik word gek van me instabiele ping
dus ik denk mail ff naar @home voor een ander abbo
we zijn nu 3 weken en 10 mailtjes verder, en nu is mijn mail adres gewoon genegeerd bij @home.
stuur ik namelijk met een ander adres dan krijg ik de auto reactie, stuur ik het met mijn eigen onvang ik niks meer !
kijk nu kan ik gaan bellen ,maar dat kost weer handen geld, mag @home mijn mailtjes gewoon negeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:13:
[...]

lolz sommige mensen moeten werken enzo :+ (maja op got kijken is ook geen werk _/-\o_ )
haha ja net terug van de pauze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:23:
we zijn nu 3 weken en 10 mailtjes verder, en nu is mijn mail adres gewoon genegeerd bij @home.
stuur ik namelijk met een ander adres dan krijg ik de auto reactie, stuur ik het met mijn eigen onvang ik niks meer !
kijk nu kan ik gaan bellen ,maar dat kost weer handen geld, mag @home mijn mailtjes gewoon negeren ?
Er is wel een manier om te traceren of mails daadwerkelijk zijn aangekomen. Maar weet even niet zo gauw meer hoe dat in zijn werk gaat. Het was iets met de Headers. En verder kunnen ze het gewoon negeren, dan stellen ze dat ze er nog geen tijd voor hebben gehad.

Misschien kun je proberen je bericht titel aan te passen, zodat ze wat meer geneigd zijn het te gaan lezen. Of dreigen met de consumenten bond oid en dat erin meesturen :) Zo heb ik mijn problemen met Tele2 ook op kunnen lossen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-01-2024
Anoniem: 128025 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:25:
[...]

Maar het is ook heel erg vervelend als jij met een vaste piloot of gunner met de heli bijvoorbeeld enorm geod werk aan het verrichten bent voor je team, vlaggen pakken en verdedigen, armor uitschakelen en als je dan een keer uit de lucht gehaald wordt er 3 n00bs staan te wachten die er dan met de heli vandoor gaan en er amper 100meter ver mee komen!
Dan mag je wat mij betreft ook gewoon oprotten en laat die heli dan lekker staan voor diegene die er wel wat mee kunnen!
Dan is het toch geen probleem.
Het idee was om de heli direct of na 5 seconden te laten spawnen. Jij bent 15s weg n00bs stappen in vliegen 100m in 5s, zij zijn 15s dood en tegen de tijd dat jij spawned staat de heli weer netjes op je te wachten :+

Overigens begrijp ik je punt heel goed. Ik zou nooit bij een lege helipad gaan staan wachten, tenzij ik weet dat de heli er aan komt. Mocht ik om wat voor reden mijn heli kwijt raken, da's dan jammer. Pak ik me gun wel weer gewoon. Ik speel met alles en als (bijna) alles dus mij maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Even ter reactie op mijn (gefrusteerde) posts van een paar pagina's terug. Die avond was het misschien kut spelen en ging nie alles zoals het hoort maar normaal gesproken heb ik schitterende potjes met of tegen GOT-ters op DJMantri. Dus ik wil hier zeker geen mede-gotters afzeiken, heb vaak genoeg met Bondt, Oemfoefoe, Tallman, Heinrich, Phyzar, Roodkapje enz. enz. mooie momenten op het slachtveld meegemaakt. Dat het en keer niet gaat zoals het zou moeten doet daar natuurlijks niets aan af. Laat dat even duidelijk zijn :) _/-\o_

En btw: Het was zeker in de eerste potjes nie aan de orde, toen was het meerdere keren net aan.

@Heinrich: Zo had ik het nog niet bekekenem te dat teamspeak. Zat wel op TS maar in ander squad omdat ik tegen jullie speelde. Zal het in gedachten houden.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 06-02-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

mrmali schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:52:
[...]

Er is wel een manier om te traceren of mails daadwerkelijk zijn aangekomen. Maar weet even niet zo gauw meer hoe dat in zijn werk gaat. Het was iets met de Headers. En verder kunnen ze het gewoon negeren, dan stellen ze dat ze er nog geen tijd voor hebben gehad.

Misschien kun je proberen je bericht titel aan te passen, zodat ze wat meer geneigd zijn het te gaan lezen. Of dreigen met de consumenten bond oid en dat erin meesturen :) Zo heb ik mijn problemen met Tele2 ook op kunnen lossen :>
jah vanaf dat ik dat dus gedaan had (dreigen met consumentenbond) krijg ik dus geen reactie meer, dus nog meer dreigen lijkt me niet echt een goed idee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Laatst online: 07-03-2024
Ik krijg die TS gewoon niet goed geconfigureerd. De stemmen komen gewoon veel te hard door en ik heb geen optie gevonden om die zachter te krijgen. Ik merk ook dat ik toch best afgeleid wordt door al het gepraat.

>Tallman, weet je zeker dat je een vent bent, want hoe jij alles tegelijk doet begrjip ik niet...spotten, praten, rijden, knallen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:25
Kuip schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:04:
Ik krijg die TS gewoon niet goed geconfigureerd. De stemmen komen gewoon veel te hard door en ik heb geen optie gevonden om die zachter te krijgen. Ik merk ook dat ik toch best afgeleid wordt door al het gepraat.
Bespreken we wel ff in een apart TS kanaal, kan je maybe wel helpen.
>Tallman, weet je zeker dat je een vent bent, want hoe jij alles tegelijk doet begrjip ik niet...spotten, praten, rijden, knallen _/-\o_
:D
Laatste keer dat ik op het toilet was nog wel ja. En alles tegelijk, noem het maar hyperactief.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Kuip schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:04:

hey chicken jij bent echt kippig he (NOFI)

Settings ----> Sound Input -----> Output Volume
TallManNL schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:12:

Laatste keer dat ik op het toilet was nog wel ja. En alles tegelijk, noem het maar hyperactief.
of ADHD :+

[ Voor 18% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2006 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Anoniem: 128025 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:25:
[...]

dat is ook zo maar als hun drekt al weer crashen dan spawned de heli toch weer, en hun zijn dan nog aan het wachten.
het is erger als diezelfde noobs neerstorten met de heli op wake island waar het een fucking minuut als niet meer duurt voordat de heli er is. en als je er staat te wachten stapelen de pilot wannabees zich al weer op rond de pad, en dan heb je nog een C4 of nade noob ertussen die het hele zaakje opblaast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:14:
[...]
en dan heb je nog een C4 of nade noob ertussen die het hele zaakje opblaast 8)7
sorry maar volgens mij (ik weet het nu ff niet 100% zeker, maar als ik um vanavond zie wel) doen mensen met dezelfde tag als jou dat ook .

en ff offtopic, het lijkt wel slowchat hier vanuit mij, ik ben ffies een uurtje weg uit dit topic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:43

R-B

Blokkert

Anoniem: 153850 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:00:
potjes met of tegen GOT-ters op DJMantri. Dus ik wil hier zeker geen mede-gotters afzeiken, heb vaak genoeg met Bondt, Oemfoefoe, Tallman, Heinrich, Phyzar, Roodkapje enz. enz. mooie momenten op het slachtveld meegemaakt.
:( Ik niet eens hahahah :P
Maar ok. Je heb soms dat zelfs de Gotters baserapen, maar ook heel vaak goed teamwerk.. (Jaja gebeurt ook soms :P)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Laatst online: 07-03-2024
hey chicken jij bent echt kippig he (NOFI)

Settings ----> Sound Input -----> Output Volume
Non taken ;)
Het lijkt er idd wel op ja.. Ik dacht dat dat het volume was waarmee je eigen gelul verstuurd werd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:17:
[...]

sorry maar volgens mij (ik weet het nu ff niet 100% zeker, maar als ik um vanavond zie wel) doen mensen met dezelfde tag als jou dat ook .

en ff offtopic, het lijkt wel slowchat hier vanuit mij, ik ben ffies een uurtje weg uit dit topic :X
nou ik heb het misschien 1x gedaan maar niet met een grote berg players (slecht voor je stats) maar dan hadden ze het zelf wel erg na gemaakt (vooral op FF-off servers, daar plaatsen ze de C4 net voordat de heli spawned en het regent ragdolls, en de gast die de boel opblies heeft de heli)

maar de boel verstieren op een server doe ik niet. daar heb je anderen wel voor die dat voor je doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:28:
[...]

nou ik heb het misschien 1x gedaan maar niet met een grote berg players (slecht voor je stats) maar dan hadden ze het zelf wel erg na gemaakt (vooral op FF-off servers, daar plaatsen ze de C4 net voordat de heli spawned en het regent ragdolls, en de gast die de boel opblies heeft de heli)

maar de boel verstieren op een server doe ik niet. daar heb je anderen wel voor die dat voor je doen
Moet eerlijk toegeven dat ik op een frustrerende dag wel eens teamkill, maar ik kies de servers er wel naar uit. Op een server waarvan ik weet dat ik er vaker wil kunnen spelen zal ik het niet doen. Maar soms ben ik gewoon zo gefrustreerd dat ik het wel een kick/ban waard vind :P Ik zal de technieken hier maar niet beschrijven, maar het maakt mijn dag soms weer goed O-)
En tja, stats boeien mij zowiezo niet echt heel veel. Alle unlocks op de DAO en de G36C na zijn toch 10 keer niets. :Y) In wars kan ik ze ook niet gebruiken dus waarom zou ik het dan doen in publics!?

Ik zit trouwens de laatste tijd met regelmaat op DJMantri, onder de naam: ArMs.Bullet . Maar complimenten aan de admins daar, topserver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:50

Vuurvoske

Nunquam cede!

CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:23:
Ligt niet aan je abbo, ligt aan je provider, met XS4ALL heb ik NOOIT! ergens last van en altijd lage ping :D

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
mrmali schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:17:
[...]

Moet eerlijk toegeven dat ik op een frustrerende dag wel eens teamkill, maar ik kies de servers er wel naar uit. Op een server waarvan ik weet dat ik er vaker wil kunnen spelen zal ik het niet doen. Maar soms ben ik gewoon zo gefrustreerd dat ik het wel een kick/ban waard vind :P Ik zal de technieken hier maar niet beschrijven, maar het maakt mijn dag soms weer goed O-)
En tja, stats boeien mij zowiezo niet echt heel veel. Alle unlocks op de DAO en de G36C na zijn toch 10 keer niets. :Y) In wars kan ik ze ook niet gebruiken dus waarom zou ik het dan doen in publics!?

Ik zit trouwens de laatste tijd met regelmaat op DJMantri, onder de naam: ArMs.Bullet . Maar complimenten aan de admins daar, topserver!
ik vind het jammer dat op DJMantri je bij de 2e ronde auto switch team hebt, ik heb opzich niet zon probleem met een andere team spelen, maar het is gewoon irritant dat je dus bij elke ronde weer op nieuw je squad moet aanmaken, en dus ook na elke mapchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:44

Tubby

or not to be

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:44:
[...]

ik vind het jammer dat op DJMantri je bij de 2e ronde auto switch team hebt, ik heb opzich niet zon probleem met een andere team spelen, maar het is gewoon irritant dat je dus bij elke ronde weer op nieuw je squad moet aanmaken, en dus ook na elke mapchange.
Ach ik maak per ronde wel minimaal 20x een nieuw squad aan :+

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 09:53:
mm zoals je zo vaak hoort over een bepaalde server nu is djmantri ineens niets .... ik heb er gisteren avond ook ff gespeeld en er was niets aan de hand lekker gespeeld ( was tussen 10 en 1 s'nachts :o ) je hebt denk ik een slecht moment gekozen inderdaad wordt baseraping niet door ons geaccepteert en doet een goffer t of iemand anders meld t tijdens t spelen of op onze site het kan natuurlijk niet dat wij dat doen, maar omdat gof geen clan is maar een losse groep die gezellig samen willen spelen ( meestal via teamspeak ) net als bijv. de server van djmantri kan iedereen GOF als tag voor zijn naam zetten. ( bij ons zijn ongeveer 50 mensen op de site aangemeld als goffer ) Maar dit is zeker geen normaal gedrag ( de server hoort tot de best bezochte van de benelux en zou dat zeker niet zo zijn als dit vaak voorkwam ik heb t nog niet meegemaakt en speel er een paar x in de week )

Ik vindt het dus raar dat je zo fel van leer trekt, mmm.... maar misschien was een een andere rede dat je niet meer op de gof server speeld :7 Het niveau misschien te hoog :Y) >:)

Ik wil t graag eens tegen je opnemen ..... als je durft 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gyedema schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:16:
Jah, doe ik ook. Enkel meeluisteren; dan krijg je toch erg veel mee. Meepraten is er bij mij niet echt bij; de hele reut ligt om een uur of 9 wel te pitten (behalve de oudste maar die hoort toch niks met zijn eigen herrie op zijn kop) dus als ik dan ga liggen ouwenelen daar boven, dan heb ik mijn vrouw in de gordijnen.... ;)
whaaahahah ik d8t dat ik de eenigste was die stil moet zijn omdat vrouw en kinderen liggen te slapen ... :) puch tot talk helpt om het beheesbaar te houden, anders zit je voordat je het weet te schreeuwen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

Anoniem: 62881 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:56:
[...]

mm zoals je zo vaak hoort over een bepaalde server nu is djmantri ineens niets .... ik heb er gisteren avond ook ff gespeeld en er was niets aan de hand lekker gespeeld ( was tussen 10 en 1 s'nachts :o ) je hebt denk ik een slecht moment gekozen inderdaad wordt baseraping niet door ons geaccepteert en doet een goffer t of iemand anders meld t tijdens t spelen of op onze site het kan natuurlijk niet dat wij dat doen, maar omdat gof geen clan is maar een losse groep die gezellig samen willen spelen ( meestal via teamspeak ) net als bijv. de server van djmantri kan iedereen GOF als tag voor zijn naam zetten. ( bij ons zijn ongeveer 50 mensen op de site aangemeld als goffer ) Maar dit is zeker geen normaal gedrag ( de server hoort tot de best bezochte van de benelux en zou dat zeker niet zo zijn als dit vaak voorkwam ik heb t nog niet meegemaakt en speel er een paar x in de week )

Ik vindt het dus raar dat je zo fel van leer trekt, mmm.... maar misschien was een een andere rede dat je niet meer op de gof server speeld :7 Het niveau misschien te hoog :Y) >:)

Ik wil t graag eens tegen je opnemen ..... als je durft 8)
Wil best wel keer weer komen gucken op gof maar het heeft mij aantal maal geirriteert van het gedrag van sommige goffers dat ik gewoon de server uit mijn favo's heb gehaald.
en ook omdat ik eigenlijk laaste tijd aleen maar SF speel en gof switched naar BF2 terug vaak.
ging mijn gewoon meer om de sfeer die fucked was dan de gameplay. heb er aardig wat gold medals bij getrokken daar 8)

dus ben nu meer vindbaar op high ticketrated servers. lekker lange games vol actie zijn de bomb. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 06-02-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:30
Never mind

[ Voor 136% gewijzigd door maxoss op 06-02-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-06 21:41
Ik heb nu ook een eigen server maar ik weet niet hoe ik alles moet doen :+
Heeft iemand een handig tooltje om de naam enz aan te passen want ik snap er geen zak van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:55

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Slash500 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:46:
Ik heb nu ook een eigen server maar ik weet niet hoe ik alles moet doen :+
Heeft iemand een handig tooltje om de naam enz aan te passen want ik snap er geen zak van O-)
BF2CC ?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Zit overigens een nare "bug" in, voor zover je het een bug kunt noemen althans.
Als je de server restart (wat nodig is voor bijv. password aanzetten) dan loopt het tooltje nogal hard vast en reageert het niet meer...
Simpele oplossing: Sluit het tooltje af zodra je de server restart en start het 5 sec. later weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-06 21:41
Wat moet ik dan invullen bij User/Chat Name en password :S
Sorry nog noob in dit gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Dit noem ik nou een owange

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/465/screen0018dm.th.jpg

>:) Iedergeval nooit meer doen dat met een heli :X
Zulke acties erger ik me aan

maar het is wel leuk om te doen. maar soms denk ik dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 11:56
Anoniem: 109640 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:02:
Dit noem ik nou een owange

[afbeelding]

>:) Iedergeval nooit meer doen dat met een heli :X
Zulke acties erger ik me aan

maar het is wel leuk om te doen. maar soms denk ik dan :X
je moet ff je signature aanpassen joh, mist een lettertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wordt echt *moe* van al die kleine regeltjes die servers tegenwoordig hebben, van die 'kleine lettertjes'. Soms join ik gewoon via de Spelenknop en dan zie je niet (altijd).

Dan mag je weer geen artillery om roodomcirkelde homebases mikken (als 1 van de 2 geen rood heeft, dan wel kennelijk?!) en met C4 de tegenstander z'n base onveilig maken wordt baserape wanneer je ongewenst bezoek tegenkomt aldaar :(

Nog ff en a la het nederlandsche leger krijg je geweldsinstructies.pdf van 89 pagina's, wanneer harak1r1 met een heli mag en wanneer niet :X

Snap van het unlockverhaal weer iets niet; zat op 9930 punten, kreeg 2 unlocks (vooruit/achteruit bij 1e / laatste wapen leverde zwart schermpje op?!) en kon kiezen uit 3 wapens waaronder een matig/slecht medicwapen (en voor medic heb ik al 2 unlocks?!) 8)7

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Slash500 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:02:
Wat moet ik dan invullen bij User/Chat Name en password :S
Sorry nog noob in dit gebied
Nou misschien de username en password van je Remote admin van je server?
Of wou je inloggen met je bf2 account :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-06 18:18

Nevada

UT

Ik heb afgelopen zaterdag Bf2 gekocht. Nu heb ik het volgende probleem... en dat is namelijk als ik naar een ranked server connect krijg ik vrolijk de melding dat mijn cd key ongeldig is 8)7 (koop ik een keer een spel orgineel...)

Op de site van EA staat dat je een register sleutel moet aanpassen, uiteraard heb ik dit geprobeerd maar dat werkt niet. wat nu?

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nevada schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:36:
Ik heb afgelopen zaterdag Bf2 gekocht. Nu heb ik het volgende probleem... en dat is namelijk als ik naar een ranked server connect krijg ik vrolijk de melding dat mijn cd key ongeldig is 8)7 (koop ik een keer een spel orgineel...)

Op de site van EA staat dat je een register sleutel moet aanpassen, uiteraard heb ik dit geprobeerd maar dat werkt niet. wat nu?
Reininstal het spel.

doe de patch er nog 1x overheen.
stuur een mail naar EA,
pf haal een nieuwe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

hm ja dat was ik vergeten te zeggen. heb het al meerdere keren opnieuw geinstalleerd acounts aangemaakt en weer weggegooid, helpt ook niet.
Na ''welke'' EA kan ik het beste een email sturen, afdeling battlefield, EA tech support, EA Nederland?

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zie EA: Serienummer Incorrect. :)
Faxen gaat denk ik het beste, op mail hebben ze bij mij nooit gereageerd.

[ Voor 33% gewijzigd door Joni op 06-02-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nevada schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:43:
hm ja dat was ik vergeten te zeggen. heb het al meerdere keren opnieuw geinstalleerd acounts aangemaakt en weer weggegooid, helpt ook niet.
Na ''welke'' EA kan ik het beste een email sturen, afdeling battlefield, EA tech support, EA Nederland?
Jep :) dacht van wel.

Je kan een nieuwe key krijgen. als je het boekje met de key scan en door stuur.
naar EA stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Joni schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:48:
Zie EA: Serienummer Incorrect. :)
Faxen gaat denk ik het beste, op mail hebben ze bij mij nooit gereageerd.
bij mij toch wel
ik kreeg meteen een nieuwe key
maak fotos van de verpakking, van de dvd, en van het boekje, mail ut, en je krijgt als je mazzel hebt binnen 1 minuut antwoord met key (bij mij iig wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

Jullie hadden ook allemaal dat probleem dan? thnx voor de tips ga ik zeker ff proberen :)

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Nevada schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:02:
Jullie hadden ook allemaal dat probleem dan? thnx voor de tips ga ik zeker ff proberen :)
nee niet allemaal natuurlijk, maar het is nou eenmaal zo dat mensen die bij pcwinkels werken soms keys jatten/gebruiken , en daar kan jij als consument niks aan doen, daarom geeft EA heel simpel je key als jij kan aantonen dat je het gekocht hebt

het adres waar je heen moet mailen is dus

nl-cs@ea.com

[ Voor 120% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2006 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

haha ja bedankt :P hoop dat EA ook nog reageerd bij mij, kan ik het vanavond nog spelen! had dat email adres al gevonden btw :) thnx anyway

tot 22:00 zijn ze open _0_

* Nevada wacht in spanning af

[ Voor 18% gewijzigd door Nevada op 06-02-2006 18:40 ]

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

lol , heb je wel gezegd dat je dat register trucje gedaan hebt ? anders krijg je denk ik dat als eerste antwoord :P, maja gelukkig doet EA games niet moeilijk met keys mits ze weten dat je het legaal gekoopt(xpres zo gespeld :X ) hebt

edit

ok dan zal je wel een key krijgen

of ze vinden mij op een of andere manier liev _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

jaja dat heb ik duidelijk uitgelegd.

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:16
best lame als je bedenkt dat mijn vriendin en ik 2x € 52,99 + 2x € 30,- (BF2 + Expansion) hebben betaald :?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

Ik word een Captain na de patch, kijk na de scores en vergelijk wat je gaat worden na de patch

De nieuwe ranks worden getest
http://bf2player.com/inde...ge=stats&account=64678515 2nd Lieutenant

http://bf2player.com/inde...ge=stats&account=64678534 First Lieutenant

http://bf2player.com/inde...ge=stats&account=64678560 Captain

http://bf2player.com/inde...ge=stats&account=64678584 Major

http://bf2player.com/inde...ge=stats&account=64678609 Lieutenant Colonel

http://bf2player.com/inde...ge=stats&account=64678642 Colonel

http://bf2player.com/inde...ge=stats&account=64597089 Brigidier General

http://bf2player.com/inde...ge=stats&account=64597089 Major General

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 107558 op 06-02-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

JohnnyV27 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:47:
best lame als je bedenkt dat mijn vriendin en ik 2x € 52,99 + 2x € 30,- (BF2 + Expansion) hebben betaald :?
hoezo lame ? ik heb ook gewoon betaald voor mijn BF2 + SF, dus niet zo gaan flamen, ik zei zelf toch al dat het een beeeeeetje lame was aan mijn zijde.
maar ik heb er net zoals jou genoeg voor betaald

dat ik nou een keytje extra heb wil niet zeggen dat daarmee mijn aankoop niet gedaan is

dit moet ook even van mijn schouder, daarom in italic, mensen die dit niet willen lezen skip it

vroeger was ik idd iemand die alleen maar games downloade en nooit kocht
maar na verloop van tijd ga je je echt een dief voelen (ik althans wel)
en daarom koop ik sinds 2005 games en download er geen meer.

mijn recente aankopen

C&C Generals (September 2005) jah hier begon het , ik dacht ach wat voor die 10 euro.
C&C Generals Zero Hour, tjah je wilt dan ook wel online spelen , dus die erbij gekocht 20 euro
HL2 GOTY 49,99
BF2 59,99 (geloof ik weet ik niet meer zeker)
BF2-SF 29,99
Doom 3 49,95

en denk dat ik FEAR en Q4 ook nog ga kopen

zie deze foto http://verkeersschoolrijo.nl/voorbeeld.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:50:
[...]

hoezo lame ? ik heb ook gewoon betaald voor mijn BF2 + SF, dus niet zo gaan flamen, ik zei zelf toch al dat het een beeeeeetje lame was aan mijn zijde.
maar ik heb er net zoals jou genoeg voor betaald

dat ik nou een keytje extra heb wil niet zeggen dat daarmij mijn aankoop niet gedaan is
oh nu doet je oude key het ook nog?
volgens mij maken ze de oude dan ongedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 06-02-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Al je links werken niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

nu wel, alleen het schijnt een beetje druk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:57:
[...]

oh nu doet je oude key het ook nog?
volgens mij maken ze de oude dan ongedaan.
nee want ze konden nooit mijn oude key weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
CrankyGamerOG schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:00:
[...]

nee want ze konden nooit mijn oude key weten ?
moet je dan de key die je bij je BF2 krijgt dan niet door geven dat ze gaan checken of hij werkt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

zeg heb je nou al een nieuwe key ?

denk het wel anders was hij al weer hier geweest, hijs nu vast aan het spelen _/-\o_
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:03:
[...]

moet je dan de key die je bij je BF2 krijgt dan niet door geven dat ze gaan checken of hij werkt of niet?
geen idee, denk ook niet dat EA games er zomaar in trapt om 100e keys uit te geven

[ Voor 55% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2006 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:06
RFVR schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:12:
X

Snap van het unlockverhaal weer iets niet; zat op 9930 punten, kreeg 2 unlocks (vooruit/achteruit bij 1e / laatste wapen leverde zwart schermpje op?!) en kon kiezen uit 3 wapens waaronder een matig/slecht medicwapen (en voor medic heb ik al 2 unlocks?!) 8)7
Ja dit had ik zaterdag ook, ook met die zwarte vlakjes, precies hetzelfde, heb toen die support gun (de 3e support dus al) genomen en volgens mij die medic (ook 3e dus). Vreemd.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 25-06 11:14
offtopic:
stoer hoor al die legale games, al verbleekt het bij mijn rijtje http://www.insidegamer.nl/collectie.php?id=32368

zal vandaag ook weer es online komen ;)
is alweer ff geleden!

btw, ik zie dat ik vaak in het verkeerde team zit:
Wins & Losses 164 / 233 (0.70)

[ Voor 55% gewijzigd door Martinspire op 06-02-2006 19:15 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

lol @ djmantri

was ook niet echt bedoeld om mee te patsen maar aan te geven dat ik echt bekeeeeeerd ben :D
O-) O-) O-) O-)

edit-----

jeeeeeeeezus man djmantri
heb jij geld teveel ofzo :D

_/-\o_ * CrankyGamerOG kneels down _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-02-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 25-06 11:14
lol, dan heb je nog ff tegaan voordat we je serieus nemen 8)

anyways... met de mensen die altijd verliezen, ik voel met je mee ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.