CR35 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 09:44:
[...]
bedankt. Ik wordt soms niet goed van de noobs(ik ben zelf ook niet zo heel erg goed maar heeft maar met skills te maken alleen dat begint wel recht te trekken. Soms een beetje de cs: s mentaliteit en gevoel) zeg maar dat ze je zomaar in de steek laten. Of dat ze bommen voor je vliegtuig neerleggen als je weg wilt...

mjah dit komt idd heel vaak voor op djmantri, ik heb er maar niks van gezegd maar lame vind ik het igg wel, zelfde als dat spawn killen van gister, spawn je , stap je in heli, en dan b00m
omdat een of andere k.t whore weer grappig is en je opwacht achter de spawn met c4 en dan wacht tot je net wilt opstijgen
kijk als ze me in een battle in mijn voertuig met c4 opblazen is het pech hebben, sommige mensen zijn nu eenmaal beter dan mij, maar met spawn vind ik dit gewoon extreem lame
er is 1 kerel die dit nooit kan laten, zal vanavond ens kijken of ik zn naam nog kan vinden (als ik um zie weet ik het wel weer, hijs igg wel vaker op djmantri, en zit geloof ik in een clan, want ik zie meerdere met dezelfde tag als hem en die hetzelfde kleuter gedrag vertonen
verder vind ik het ook vrij jammer dat als ik op djmantri ben en op TeamSpeak, dan zie ik de hele server vol met [GoT] tags ,maar zie maar 6 man in TS, hoe wil je dan ooit goed kunnen samenwerken imho

.
[
Voor 17% gewijzigd door
CrankyGamerOG op 06-02-2006 12:45
]