No matter the age, never lose the Kramer inside
Maar waar moeten we dan wel klagen. Ik ben van mening dat de conducteur in elkaar slaan geen enkele zin heeft. Ook hem helemaal uitschelden helpt niks hoogstens kun je wat verhit maar netjes je mening over de NS uit tegen de conducteur. Maar waarschijnlijk heeft dat geen zin omdat hun ten eerste er helemaal niks mee kunnen. De conducteur maakt het beleid niet. Een brief schrijven heeft net zoveel zin als tegen de conducteur klagen, allebei de manieren werken helemaal niet want bij wijze van spreken gaat die klachtenbrief gelijk door de papierversnipperaar maar ik ben wel benieuwd hoe ik dan wel kan klagen. Misschien dat iemand er antwoord op kan geven want zelf kom ik er niet achter.
Verwijderd
Klagen als individu over een incident heeft in het geval van de NS inderdaad weinig zin. Hooguit krijg je je geld terug. Misschien dat de NS maatregelen neemt als zij plotsklaps overspoeld wordt door klachten, maar ook dat heb je zelf niet in de hand.Justifier schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:44:
maar ik ben wel benieuwd hoe ik dan wel kan klagen. Misschien dat iemand er antwoord op kan geven want zelf kom ik er niet achter.
Als je wilt dat er wat verandert zul je het toch groter aan moeten pakken, hetzij door je aan te sluiten bij een reizigersorganisatie (ROVER) en daar actief in te zijn, of door zelf eea op touw te zetten. Ik zat zelf te denken (zomaar een ideetje) aan een internetsite waar mensen de gelegenheid krijgen om hun ergste NS-rampenverhalen op te tekenen, en deze na verloop van tijd te bundelen en aan de verschillende betrokken organisaties aan te bieden. Dat zal vast aardig leesvoer opleveren.