Sony Vaio FE11M

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 7.011 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:08
Ik vroeg me af of er mensen al meer weten over de Sony Vaio FE11M met dual-core processor.

Het leek mij wel een relaxed ding:

http://www.computerpirates.com/itemvgn-fe11m.html

-Intel Core Duo Processor T2300 1.66 GHz
-1024MB (2x512MB)
-100 GB 5400rpm
-Double Layer DVD+/-RW
-X-Black Dual Lamp LCD 15.4" TFT 1280x800 WXGA 72% Truecolor
-128MB NVIDIA GeForce Go 7400 with TurboCache
-Wireless LAN
-Bluetooth
-Ingebouwde 'Motion Eye' Digital Camera
-Windows XP Media Center (UK, NL)

en ziet er ook nog mooi uit ook (op de plaatjes iig)

Afbeeldingslocatie: http://www.computerpirates.com/sony_fe.jpg

hij is alleen nog niet helemaal uit maar dat zou binnenkort moeten gebeuren.

Heeft iemand hem al irl gezien?

Ik heb nog geen laptop gezien die voor mij een beetje in de buurt kwam qua prestatie en looks. Beide zijn voor mij redelijk belangrijk,
Min. 1GB Ram 80 GB HD en natuurlijk BT en LAN onboard ohw en scherm grootte van 15,4" is wmb een must groter is niet te dragen kleiner niet te zien.

Alternatieven lijkt me ook erg leuk om te weten.

[ Voor 21% gewijzigd door Eskimootje op 18-01-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
wat zou die ongeveer moeten kosten?

Edit € 1.253 Ex BTW

[ Voor 25% gewijzigd door 3mph op 18-01-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zow das een zeer mooie prijs :) dus ongeveer 1500 met btw en die specs :) heel erg netjes en aangezien ik er een wil gaan kopen ga ik deze in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Ongeveer € 1500,- je hebt er ook een met een iets snellere cpu die kost ongeveer 1650 € maar die heeft ook meer HD ruimte.

* Eskimootje was laat.

[ Voor 7% gewijzigd door Eskimootje op 18-01-2006 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wachten op de duo core 17" van Sony :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij ook wel een interresant apparaat. het design is in ieder geval goed!!

lekkere specs ook! Ben alleen benieuwd wat ze nou bedoelen met die 72% true color. en wanneer een duo core processor handig is. Meer plaatjes van deze laptop hierzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
MyCom heeft m!

Per ingang van morgen is hij te verkrijgen bij MyCom. Per volgende week is dit type Sony notebook te verkrijgen in de winkels (wel in beperkte oplage) Maar hij is er iig.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:24
Echt veel info is er nog niet over deze machine te vinden helaas, wel een erg mooi apparaat!

Wat ik me afvraag is waarom er Media Center bijgeleverd wordt. Heb je daar veel aan zonder tv-tuner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze laptop houd ik zelf ook in de gaten, aangezien mijn huidige laptop (vaio grs515m) toch langzamerhand moet worden vervangen.

Ik vind het jammer dat hier geen AV-uitgang op zit, want daar ben ik nu wel erg gewend aan geraakt.
Nu kan ik wel S-Video en de audio uitgang gebruiken, maar die AV-uitgang was gewoon handig.

Wat ik wel jammer vind is de locatie van de speakers. Daar zit zo'n raster overheen en daar blijft altijd wat stof (en dergelijke) hangen. Dit is helaas ook het geval met mijn huidige laptop. Het zijn sony laptops dus openmaken (om het schoon te maken) wordt je erg lastig gemaakt.

Toch is dit een laptop die ik in de gaten blijf houden (vaio's zijn gewoon mooi!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me ook zeer relaxe laptop. Ik neem aan dat je met deze laptop ook zeer goed games kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar past een UMTS card in, in een PC Card of een PCMCIA?

Zie dat sommige Sony of de eerste hebben of de tweede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Die hele FE serie spreekt mij wel aan. Vooral de FE11H, omdat die scherp geprijsd is, nog geen €1400, en dat vind ik gezien de specs zeker niet verkeerd. In vergelijking met de FS415M bijvoorbeeld, die veel mindere specs heeft en maar €100 goedkoper is.

Dat er nu standaard 5400 rpm harddisks in zitten is in mijn ogen een enorme verbetering ten opzichte van de 4200 rpm in de FS-serie. Dat was toch wel de bottleneck van die serie.
Met een dvi-aansluiting was hij helemaal perfect geweest.

Ik vraag me wel af of het gedeelde grafische geheugen een groot nadeel is. Er zit een GeForce Go 7400 in, dat lijkt me helemaal niet verkeerd, maar wordt die niet heel erg beperkt doordat hij geen eigen geheugen heeft :?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Gezien de test van de iets snellere versie op een Franse site lijkt me dat hij zich heel redelijk staande kan houden, http://www.presence-pc.co...le-Sony-VAIO-FE11S-427/6/ kun je zien dat hij iets sneller is als een notebook met een 9700 gpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik ben al aan het sparen :P

Hoe zou Call of Duty 2 hier op spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redelijk.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Even voor de duidelijkheid. HIj gebruikt dus share mem voor de video? Terwijl er een 7400 inzit? Dit klopt toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

De GeForce Go 7400 maakt gebruik van TurboCache, dat betekent dat er wel gebruik wordt gemaakt van het werkgeheugen. Maar op een dynamische manier. Verder hebben de meeste TurboCache grafische kaarten wel een beperkt eigen geheugen, maar van de GF Go 7400 heb ik niet kunnen vinden hoeveel dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Dit heb ik erover kunnen vinden:
• Graphics
NVIDIA® GeForce™ Go 7400
256MB dynamically allocated (RAM/Video) memory
Bron: Sonystyle.com
http://www.sonystyle.com/...590PB&TabName=specs&var2=

en

NVIDIA® GeForce™ Go 7400 with TurboCache™ supporting 128 MB (NVIDIA® TurboCache™ technology combines the size and bandwidth of video memory and dynamically available system memory for optimal system performance)
Bron: http://shop.sonystyle-europe.com

Ik zie 2 verschillende getallen, maar het zijn dan ook 2 verschillende modellen uit de FE-reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
Betekent 'duo-processor' dat er 2 processoren van 1,66 ghz in zitten en hij dus 2 x 1,66 ghz aan rekenkracht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
popcorn schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:10:
Betekent 'duo-processor' dat er 2 processoren van 1,66 ghz in zitten en hij dus 2 x 1,66 ghz aan rekenkracht heeft?
Dat klopt, alleen is die wel verdeeld over 2 threads en aangezien niet alle apllicaties dit begrijpen zou het kunnen zijn dat je in bijv. games het niet altijd merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 14:24
popcorn schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:10:
Meer info over Core Duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me werkelijk af waarom ze er nou niet gewoon een GPU in konden zetten met dedicated memory, wat een zonde, wellicht verklaard dit de lage prijs. Deze laptop is voor de rest skitterend; design, geile specs, en normaal van formaat (17" is achterlijk, koop dan een desktop).

Een leuk alternatief maar een stuk duurder is die van Dell, die Inspiron 9400. Maar niet interessant in mijn optiek want, 17", dik, zwaar 3.6 kg tegen 2.8 van de sony, en het is dell :D

Nu maar wachten op de eerste reviews van de Sony, ik ben erg benieuwd naar de prestaties en batterij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gisteren besloten de FE11H te bestellen en vandaag toch maar gewijzigd naar FE11M :P
De bluetooth en ingebouwde camera zijn de enige verschillen, maar ik wil deze keer gewoon geen concessies doen en later spijt krijgen.
Ik ben benieuwd wanneer ik hem kan ophalen.
Heb nu een Apple PowerBook maar die verkoop ik. Mac OS X ga ik dan draaien op een (tweedehands gekochte) Mac mini. Ik mis Windows af en toe, en de Mac mini is om de tijd tot de Intel opvolger van de Power Mac G5 te overbruggen.
Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken voor internet, af en toe een game, en Office toepassingen. Daarnaast worden er wat apparaatjes via Bluetooth aan gekoppeld, zoals een pda en mobiele telefoon.
Het is jammer dat er nog geen reviews beschikbaar zijn. Maar als ik hem heb ga ik mijn best doen :)

High-res foto's van deze :9 laptop: http://www.sony-europe.co...U&page=PressReleaseDetail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe hij bevalt, als dat positief is moet ik hem ook gewoon hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Canaria schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:41:
Gisteren besloten de FE11H te bestellen en vandaag toch maar gewijzigd naar FE11M :P
De bluetooth en ingebouwde camera zijn de enige verschillen, maar ik wil deze keer gewoon geen concessies doen en later spijt krijgen.
Heb nu een Apple PowerBook maar die verkoop ik. Mac OS X ga ik dan draaien op een (tweedehands gekochte) Mac mini. Ik mis Windows af en toe, en de Mac mini is om de tijd tot de Intel opvolger van de Power Mac G5 te overbruggen.
Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken voor internet, af en toe een game, en Office toepassingen. Daarnaast worden er wat apparaatjes via Bluetooth aan gekoppeld, zoals een pda en mobiele telefoon.
Het is jammer dat er nog geen reviews beschikbaar zijn. Maar als ik hem heb ga ik mijn best doen :)

High-res foto's van deze :9 laptop: http://www.sony-europe.co...U&page=PressReleaseDetail
Volgens mij is het juist dat de S versie bluetooth en een camera heeft en de M versie dus niet. Zoals ook te lezen valt in je link. De H versie ken ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
dev icey schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:13:
[...]

Volgens mij is het juist dat de S versie bluetooth en een camera heeft en de M versie dus niet. Zoals ook te lezen valt in je link. De H versie ken ik niet?
kijk hier maar: http://www.computerpirates.com/catalog391_0.html de M versie heeft wel degelijk BT.

Ik heb FE11M besteld inmiddels. Leverings datum is alleen uitgesteld, tis van afgelopen dinsdag naar 3 februari verschoven :( Jammer maar het is niet anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
dev icey schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:13:
[...]

Dat staat in de press berich tidd, maar te lezen op de specificaties van verschillende sites klopt dit weer niet. Lijkt me ook vreemd een laptop duurder maken omdat er meer onderdelen inzitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nee dat is een foutje op de site. De H-versie onderscheidt zich van de M-versie door het ontbreken van de camera en bluetooth, de S-versie heeft ten opzichte van de M-versie een snellere processor en grotere harddisk. Zie ook http://www.computerpirates.com/catalog391_0.html :)

Ik heb geconcludeerd dat het een foutje op de Sony site moet zijn nadat ik op veel andere sites van online shops dezelfde specificaties tegenkwam.

edit:
laat :z

[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 25-01-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met het omgaan met garantie van sony, zijn ze relaxed?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Laatst online: 10-09 12:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

lijkt mij een mooi ding, alleen...waarom is de resolutie zo laag :(
heb prive een Sony Vaio Z1m ( 14"@1400x1050 ) en zakelijk heb ik een Dell Inspiron 6000 ( 15.4"@1680x1050). werkt heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geen DVI??? Zo kan je hem nog niet goed aan je Bravia hangen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
Wat heb je eigenlijk aan Bluetooth en what the hell is DVI? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een extra monitor- of tv-uitgang maar dan mooi (want digitaal) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2006 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
popcorn schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 17:56:
Wat heb je eigenlijk aan Bluetooth en what the hell is DVI? :?
* Eskimootje pakt steen op en haalt popcorn eronder vandaan.

Bluetooth is een techniek om randapparatuur aan je pc/pda/gsm draadloos te koppelen. Bijvoorbeeld een headset een muis een printer etc.

[ Voor 24% gewijzigd door Eskimootje op 26-01-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
Eskimootje schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 19:05:
[...]

* Eskimootje pakt steen op en haalt popcorn eronder vandaan.

Bluetooth is een techniek om randapparatuur aan je pc/pda/gsm draadloos te koppelen. Bijvoorbeeld een headset een muis een printer etc.
OK, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolutionz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-08 23:02
Maar bluetooth is niet eens zo belangrijk, je kan zo een dongle kopen voor 10euro..
DVI is echter wel zeer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
Evolutionz schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 21:46:
Maar bluetooth is niet eens zo belangrijk, je kan zo een dongle kopen voor 10euro..
DVI is echter wel zeer handig.
Als je geen DVI hebt moet je dus analoog kijken op (bijv.) je TV. Dit is toch niet zo'n ramp? Heb je dan niet gewoon dezelfde kwaliteit als bij een videorecorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen Matrox heeft/had een goede tv-out, de rest geeft kwalitatief toch echt verre van goed beeld.

Met DVI is het wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die een versie van de FE serie hebben?? Ik wil hem namelijk ook gaan kopen, alleen ik vraag me af hoe ze presteren op het gebied van 3d tekenen, in programma's als maya en Catia. Ik heb gelezen dat dual core zeer goed presteerd als het om 3d programma's gaat.

Ik zit namelijk te twijfelen tussen de FE en de M6va:

Sony FE
Specifications • Processor
Intel® Core™ Duo Processor T2400 (1.83GHz, 2MB L2 Cache)1
• Operating System
Microsoft® Windows® XP Media Center Edition 2005 with Update Rollup 2
• Front Side Bus Speed
667MHz
• Chipset
Intel® 945GM
• Integrated Wireless LAN
LAN: Intel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection (802.11a/b/g)4
• LCD
15.4” WXGA5 (1280x800) with XBRITE HiColor™ technology
• Hard Drive
80GB4 5400rpm SATA
• Memory
1GB (512MB x 2) PC2-4200 533MHz DDR3
Expandable up to 2GB
• Graphics
NVIDIA® GeForce™ Go 7400 128MB dynamically allocated (RAM/Video) memory
• Graphics Interface
VGA out w/ Smart Display Sensor

M6Va
Intel Pentium M 750 (Dothan 1.86Ghz; 2Mb L2 Cache; 533Mhz FSB)
60Gb Harddisk 7200RPM
1024Mb DDRII 533Mhz SDRAM (2 x 512) (Uit te breiden naar max. 2 x 1024)
8 x DVD+/-RW Dual Layer
ATI Mobility Radeon X700 128Mb VGA
15.1" SXGA+ CrystalShine TFT (1400 x 1050)
Interne W-LAN 54Mbps/ Bluetooth
Windows XP Home NL/UK/FR
2 jaar pick up & return garantie

Het voordeel van m6va is de x700 en SXGA+. Terwijl de sony dual core heeft.
Het liefts wil ik de sony vanwegen zijn mooie design en fantastisch beeldscherm. Echter ik heb het SXGA+ beeldscherm van de m6va nog nooit gezien en er zijn ook geen winkels hier waar dat kan. Is het beeldscherm van sony te vergelijken met dat van de m6va en zal ik veel verschil merken tussen de 7400 Go en de x700. Dat is namelijk het enige wat me tegen houdt.
Prijs kwaliteit verhouding intresseerd me niet zo, de sony ziet er gewoon goed uit en daar ben ik bereid meer voor te betalen.
Wat raden jullie me aan??

hoi,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 13:49
Als je met maya gaat werken zou ik voor de sony gaan. Ati kaarten staan niet echt goed bekend als het gaat om de combinatie met Maya. Dit komt voornamelijk door een mindere OpenGL ondersteuning. Houdt er wel rekening mee dat de dual core in maya pas nut heeft als je gaat renderen. Tijdens het modelleren gebruikt maya gewoon 1 cpu/core.

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb deze op mn lijstje staan van laptops die ik binnenkort wil kopen. Heel toevallig ook voor 3D-werk maar dan Lightwave...
Ik vindt de resolutie van het scherm overigens wel wat aan de lage kant, of tenminste, dat had ik hoger verwacht.
Wel jammer dat er geen DVI op zit (alhoewel ik eerlijk gezegd niet zeker weet of ik die ECHT zal gebruiken), maar dat apparaat is gewoon wonderschoon...
Ik heb nog 2 andere op mn lijstje staan, de Asus A6JA (net nieuw geloof ik) en de 17 inch Dell inspiron 9400. Heb vanmiddag eens gekeken naar 17inch laptops maar dat is toch wel errug groot. Die 9400 kun je dan wel weer flink upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander0105 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 21:52:
Als je met maya gaat werken zou ik voor de sony gaan. Ati kaarten staan niet echt goed bekend als het gaat om de combinatie met Maya. Dit komt voornamelijk door een mindere OpenGL ondersteuning. Houdt er wel rekening mee dat de dual core in maya pas nut heeft als je gaat renderen. Tijdens het modelleren gebruikt maya gewoon 1 cpu/core.
Geldt de dual core ondersteuning voor renderen bij Maya zowel bij software als bij mental ray? of was het alleen mental ray? En in hoeverre is dit een voordeel? dan kan je naast je render opdracht wat gaan browsen ofzow, of modelleren aan een ander model? Maar bij het renderen loopt je geheugen ook aardig vol, dus of je echt veel kan doen naast het renderen.....

Heb je wellicht ook iets van een link omtrent maya dual core support, kon ff zo snel nix vinden op alias.com of google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:24
Evolutionz schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 11:50:
Dit heb ik erover kunnen vinden:
• Graphics
NVIDIA® GeForce™ Go 7400
256MB dynamically allocated (RAM/Video) memory
Bron: Sonystyle.com
http://www.sonystyle.com/...590PB&TabName=specs&var2=

en

NVIDIA® GeForce™ Go 7400 with TurboCache™ supporting 128 MB (NVIDIA® TurboCache™ technology combines the size and bandwidth of video memory and dynamically available system memory for optimal system performance)
Bron: http://shop.sonystyle-europe.com

Ik zie 2 verschillende getallen, maar het zijn dan ook 2 verschillende modellen uit de FE-reeks.
hij heeft gewoon 128mb dedicated, maar daar kan ook nog 128mb van het systeemgeheugen gebruikt worden voor in totaal dus 256mb :)

zit er zelf ook aan te denken deze laptop te kopen, enige nadeel is wel dat hij geen DVI heeft aangezien ik hier een 20" lcd scherm heb staan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

15.4” WXGA5 (1280x800), das niet echt super? iemand er al mee gewerkt? hoe bevalt het?

En die 7400 go, hoe is die? kan je er een beetje mee gamen? ik wil als ik lang in de trein zit, of op vakantie ga zo af en toe bijvoorbeeld een beetje cod2 spelen, of met vrienden af en toe lannen, zo'n laptop neem je 100x makkelijker mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeForce23
  • Laatst online: 25-03-2023
iemand een idee of deze notebooks ook met AZERTY-toetsenbord zullen worden aangeboden ? Tot nu toe zie ik enkel qwerty's ...

geeforce design:: -- Desktop : C2D E6600 / ASUS P5B dlx Wifi / 4GB PC6400 / Dell 2407 - Laptop: Sony Vaio FE11 -- MacBook 2,4 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeForce23 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:55:
iemand een idee of deze notebooks ook met AZERTY-toetsenbord zullen worden aangeboden ? Tot nu toe zie ik enkel qwerty's ...
op welke Belgische sites ben je de Vaio FE11 versies al tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Canaria schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:41:
Weet je al wanneer je 'm binnen krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gebrek aan DVI heb ik eergisteren de Dell Inspiron 9400 Duo Core T2300 besteld voor slechts EUR 829,- excl. BTW. Wel ietsje groter met 17" maar echt een superdeal.

Echt een gemis dat de Vaio's geen DVI hebben, helemaal als je denkt dat Sony ook nog iets moois maakt zoals de Bravia's...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:08:
Bij gebrek aan DVI heb ik eergisteren de Dell Inspiron 9400 Duo Core T2300 besteld voor slechts EUR 829,- excl. BTW. Wel ietsje groter met 17" maar echt een superdeal.

Echt een gemis dat de Vaio's geen DVI hebben, helemaal als je denkt dat Sony ook nog iets moois maakt zoals de Bravia's...
Ja, dat gemist van een DVI speelt mij ook parten, samen met de resolutie van het scherm (valt nog wel mee maar had t liever ietsje hoger gezien) en de 4200 toeren HD van deze VAIO. Mijn 2e keus is ook een Inspiron 9400 maar die is in verhouding met de Vaio zo lelijk... Als je Insprin 9400 binnen is zou je je bevindingen willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:28:
[...]

Ja, dat gemist van een DVI speelt mij ook parten, samen met de resolutie van het scherm (valt nog wel mee maar had t liever ietsje hoger gezien) en de 4200 toeren HD van deze VAIO. Mijn 2e keus is ook een Inspiron 9400 maar die is in verhouding met de Vaio zo lelijk... Als je Insprin 9400 binnen is zou je je bevindingen willen posten?
Tuurlijk, in dit topic: Het grote Dell Inspiron 9400 topic! (ik verwacht hem 16 februari).

Ik heb wel het 1440x900 scherm genomen. Een scherm met hogere resolutie was EUR 119,- duurder.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
[...]

alleen de FE11S met 160gb harde schijf heeft een 4200rpm harde schijf, de 100gb modellen zijn gewoon 5400rpm :)

gemis van dvi is inderdaad wel jammer, maar dat rechtvaardigt voor mij niet de aanschaf van een dell 9400, zeker niet aangezien het design voor mij 1 van de belangrijkste dingen is, samen met mobiliteit. ondanks dat ik een 20" lcd scherm heb :)

[ Voor 18% gewijzigd door bolleh op 01-02-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:19:
[...]

gemis van dvi is inderdaad wel jammer, maar dat rechtvaardigt voor mij niet de aanschaf van een dell 9400, zeker niet aangezien het design voor mij 1 van de belangrijkste dingen is, samen met mobiliteit. ondanks dat ik een 20" lcd scherm heb :)
Nou jah, heb je een mooi 20" scherm kan je hem niet naar behoren aansluiten. Ik zie het verschil in beeld duidelijk op een LCD-scherm dat met VGA of met DVI is aangesloten. En ach de mobiliteit, wat is nou 2 inch extra diagonaal, dat is 4 cm in de breedte. Maar om eerlijk te zijn vind ik de Vaio er ook mooier uit zien hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
[...]

Kijk dan eens naar een Fujitsu-Siemens Amilo M1437G. Heeft wel DVI, ik vind 'm niet lelijk, 5400 rpm 80GB. Ongeveer gelijkwaardig aan de Sony alleen geen Duo-Core maar wel een betere grafische kaart (en hij is ook nog goedkoper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:35:
[...]

Nou jah, heb je een mooi 20" scherm kan je hem niet naar behoren aansluiten. Ik zie het verschil in beeld duidelijk op een LCD-scherm dat met VGA of met DVI is aangesloten. En ach de mobiliteit, wat is nou 2 inch extra diagonaal, dat is 4 cm in de breedte. Maar om eerlijk te zijn vind ik de Vaio er ook mooier uit zien hoor :)
hijs dan dus breder, hoger, waarschijnlijk dikker en een stuk zwaarder. en ik vind 15" eigenlijk al te groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, op de site van computerpirates staan 3 dezelfde uitvoeringen van deze VAIO maar wel met verschillende prijzen. Ik heb ze gemeeld en het zijn exact dezelfde uitvoeringen maar van verschillende leveranciers met verschillende leverdata en inkoopprijzen.

Over die 160 Gb schijf op 4200 toeren; als 3D-animator/specialFXer/editor heb ik liever wel die grote schijf, maar ik heb ook weinig keus eigenlijk. Er is geen versie (op computerpirates iig) van deze laptop met een 1,83Mhz Duo en een 5400 schijf! Beetje raar eigenlijk. Die 60Gb zou ik evt. nog wel op willen geven maar niet die processorsnelheid (die alweer een stukje lager is dan de snelste Inspiron 9400...)

En ik zal eens kijken naar de Amilo M1437G, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Volgensmij is er sowieso geen type met 160GB op 5400toeren

Gaat om 2x80 ook geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kzat zonet nog eens die hires pics te bekijken en toen viel mn oog ineens op het dockingstation:

die heeft namelijk dvi!

geen idee wat het ding kost, maar hij heeft de volgende aansluitingen:
power
4x usb
dvi-d
d-sub
optical out
phones out
video out(composite)
s-video out
ethernet 10/100/1000

nou dus maar ff aankijken wat dat ding gaat kosten :)
tegenvaller, dat docking station staat voor $279 op sonystyle.com :(
dat wordt me toch net ff te duur voor een dvi aansluiting ;)

[ Voor 16% gewijzigd door bolleh op 01-02-2006 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij kost maar €245,00 op sonystyle.nl en €235 op computerpirates.com. Valt best mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm dockingstation lost dan dat probleem op... en staat dvi-d voor dual link zodat je ook je mega-tft kan aansluiten?
Nu nog een oplossing vinden voor de HD (wil 5400 toeren EN de snelste CPU) en de gebruikerservaringen afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:50:
hmmm dockingstation lost dan dat probleem op... en staat dvi-d voor dual link zodat je ook je mega-tft kan aansluiten?
Nu nog een oplossing vinden voor de HD (wil 5400 toeren EN de snelste CPU) en de gebruikerservaringen afwachten.
nee, das dual-link dvi.
je hebt verder nog dvi-i en dvi-d.

dvi-d betekent dat het alleen een digitaal signaal bevat, dvi-i bevat ook analoog signaal en daar kun je dus zon dvi>d-sub convert op aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, bedankt voor de uitleg! Zie wel vaker door de afkortingen het bos niet meer ofzoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De sony Vaio FE11 M en S zijn in België te bestellen op www.2compute.net

de FE11M kost 1512,25 eur en de FE11S kost 1628,21 eur (prijzen zijn inclusief BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:50:
Maar ja, heb je een mooie compacte laptop moet je ook dat ding steeds mee gaan zeulen voor DVI.

Gemiste kans van Sony blijf ik het vinden dat DVI op dat apparaat ontbreekt. Zo, morgen ga ik een Bravia halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de FE11M ook geannuleerd en daarvoor in de plaats een Acer Aspire 5672WLMi gehaald :)
Die heeft wel dvi, en dat vond ik na lang twijfelen toch belangrijker dan een geweldig design.
De iets betere grafische kaart (ATI Mobility Radeon X1400 met 256 dedicated geheugen en 256 Hypermemory in plaats van de GeForce Go 7400 met 128 dedicated geheugen en 128 MB TurboCache) gaf de doorslag. Ik heb hier een prima monitor staan en de laptop wordt toch voornamelijk gebruikt als desktopvervanger. Games kunnen spelen in 1920x1200 is wel leuk :)

De Acer ziet er helaas niet uit in vergelijking met de Vaio, maar ik heb besloten toch voor specs te kiezen... Verder was de Acer ook nog veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Ik zie bij de X1400 anders ook 128 MB VRAM staan en 384MB HyperMemory. Dus ik denk dat het qua performance weinig uitmaakt. Maar ik kan je wat betrefd DVI geen ongelijk geven, ze hadden beter DVI-I signaal kunnen leveren dan was iedereen tevreden geweest. Daarnaast is de Acer niet veel goedkoper, de harde schrijf is namelijk een stuk minder en geen bluetooth standaard aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Jammer, geen gebruikers evargingen + foto's :)

De Sony's blijven verrekte mooi, alleen relatief duur.. je hebt wat dat betreft wel een goede keuze gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:28:
Ik heb de FE11M ook geannuleerd en daarvoor in de plaats een Acer Aspire 5672WLMi gehaald :)
Die heeft wel dvi, en dat vond ik na lang twijfelen toch belangrijker dan een geweldig design.
De iets betere grafische kaart (ATI Mobility Radeon X1400 met 256 dedicated geheugen en 256 Hypermemory in plaats van de GeForce Go 7400 met 128 dedicated geheugen en 128 MB TurboCache) gaf de doorslag. Ik heb hier een prima monitor staan en de laptop wordt toch voornamelijk gebruikt als desktopvervanger. Games kunnen spelen in 1920x1200 is wel leuk :)

De Acer ziet er helaas niet uit in vergelijking met de Vaio, maar ik heb besloten toch voor specs te kiezen... Verder was de Acer ook nog veel goedkoper.
Ik had in eerste instantie ook grootte interesse in de sony, maar ik zie dat de anderen ook met dual-core komen. Zoals de Aspire dus. Ik heb op internet nog weinig kunnen vinden over deze lelijke, maar qua specs geile machine. Zou je wat ervaringen kunnen posten over deze laptop als je hem hebt? Ik ben erg benieuwd naar warmte, herrie, batterijduur en 3Dmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
Serenity schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:52:
Jammer, geen gebruikers evargingen + foto's :)

De Sony's blijven verrekte mooi, alleen relatief duur.. je hebt wat dat betreft wel een goede keuze gemaakt.
ik hoop dat ik er morgen foto's van kan maken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaKK0 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:19:
[...]

ik hoop dat ik er morgen foto's van kan maken... :)
is de laptop al aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel jammer dat ze hier de amerikaanse versies niet hebben. Ik was een paar weken geleden op sony.com aan het kijken en was sterk aan het twijfelen tussen de FE en de SZ serie.

De specs van de FE590PA zijn iets anders maar in mijn ogen beter dan de NL versie: $2200 op sony.com

T2500 2ghz processor
256mb Go7400
120 GB 5400 rpm
Batterijduur tussen de 2 en 4 uur
Windows XP sp 2 ipv ME

En de specs van de SZ versie zijn ook beter dan de NL versie: $2500 op sony.com

13.3 inch scherm
T2400 1.83ghz processor
256mb Go7400 + 224 Intel graphicps media (kan je tussen switchen om energie te besparen als je de kaart niet nodig hebt)
100 GB 5400 rpm (+ G-Sensor shock protection, meer daarover op de site)
Batterijduur: tot 7 uur
Biometric Fingerprint sensor

Ik twijfel nog een beetje, maar neig toch naar de SZ versie, alhoewel ik 15.4 prettiger vind werken. Weet iemand of deze versies nog naar NL komen? Vind 4200 rpm HD toch net te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop vooral dat die FE590PA ook in NL uitkomt. Dan toch een model met snelle CPU + grote 5400 rpm HD.
Dan ben ik uit mn twijfels en haal ik die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was ook al aan het wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
zag dat alle FE modellen op computerpirates een latere verwachte datum hebben nu dus kan nog ff een paar daagjes duren denk ik voordat iemand em krijgt.

ik persoonlijk ga toch nog ff een tijdje wachten. hoop toch nog steeds dat er iemand komt die windows op een macbook aan de praat krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gigabyte 12" W251U is ook mooi: http://www.gigabyte.com.tw/Products/Notebook/Default.aspx

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
bolleh schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:52:
ik persoonlijk ga toch nog ff een tijdje wachten. hoop toch nog steeds dat er iemand komt die windows op een macbook aan de praat krijgt ;)
Hehe, dat zou ideaal zijn. De mooiste notebook zonder je zorgen te maken over de OS X overstap 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Waar kun je op dit moment het beste dit notebook bestellen ? Ik lees echt verschillende ervaringen met de diverse zaken. Heb eerder een uber Vaio gehad en moet simpelweg nog een hebben, kan de desktop er eindelijk uit!

Alleen zit ik over een paar dingen nog ff te dubben.
- VGA, hoesnel is deze eiglijk ? Ik heb nu een 6600GT PCiE, ik hoop op vergelijkbare prestaties eiglijk. Iemand een antwoord?
- Hoe zit het met garantie ? Stel ik ben elders in de wereld, hoe gaat dat dan in zn werk ?
- Waar kun je hem nou het beste bestellen, met garantie tot levering / ophalen evt.

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaKK0
Net met Mycom gebeld. Ze verwachten hem nu de 17e op het hoodfkantoor en de 20ste in hun filliaal. Schijnt en vliegtuig van Sony gecrashed te zijn, daardoor zou het allemaal even wat langer kunnen duren...

Mijn geduld wordt op de proef gesteld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

MaKK0 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:01:
Net met Mycom gebeld. Ze verwachten hem nu de 17e op het hoodfkantoor en de 20ste in hun filliaal. Schijnt en vliegtuig van Sony gecrashed te zijn, daardoor zou het allemaal even wat langer kunnen duren...

Mijn geduld wordt op de proef gesteld :|
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Haha das een goeie smoes... :+ Dat zouden we dan toch wel op het nieuws hebben gezien ofzo :P Maar mocht het echt zo zijn.... mooi kut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spikey143
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-09-2020
Ik heb ook wel intresse in deze sony,
maar ik twijfel nog met de Asus A6JA Duo Core.

Deze heeft bijna dezelfde specs het grootste verschil is volgens mij de videokaart nl. een x1600.
Scheelt dat veel in snelheid? En is de kwaliteit van Asus minder dan Sony?
Wat is jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja de X1600 is veel sneller dan de GF7400.
Zelfs de X1400 is sneller. Bron: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=18483

Vergeleken met de ATI's is de GF7400 als volgt te plaatsen X600 - GF7400 - X1400 - X700 - X1600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 11:33
Er heeft dus nog niemand concrete ervaringen met deze laptop? Ik ben benieuwd naar de batterijlevensduur, en uiteraard betere plaatjes (op de Sony site zijn ruk)...
bolleh schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:52:
Dat zou hier dan ook een optie zijn ja.. 8)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spikey143
Canaria schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:30:
Zelfs de X1400 is sneller. Bron: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=18483

Vergeleken met de ATI's is de GF7400 als volgt te plaatsen X600 - GF7400 - X1400 - X700 - X1600
Kun je daarmee nog een beetje mee gamen of helemaal niet meer?
Want als dat echt niets is, is de asus misschien voor mij toch de beste keus, toch jammer van het mooie scherm en design van de sony.

[ Voor 4% gewijzigd door spikey143 op 08-02-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Sony FE11M is vanaf vandaag in België te verkrijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod
  • Laatst online: 12-09 18:53

Nimrod

King in the land of Shinar

met 4200 rpm hd |:( . hopelijk gewoon foute beschrijving

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens sonystyle.com zijn alle FE modellen met 5400 rpm schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod
  • Laatst online: 12-09 18:53

Nimrod

King in the land of Shinar

ondertussen blijken ook de duitse en franse sony-sites doodleuk 4200 rpm vermelden 8)7
erg professioneel komt dat wel niet over. en moest de fe-serie écht enkel 4200 rpm hebben, nou ja, dat maakt m'n keuze wel makkelijker.

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle fe modellen hebben een 5400rpm schijf. Alleen de 160gb versie niet, deze heeft een 4200rpm versie, maar als voordeel heeft deze weer dat hij gebruik maakt van perpendicular recording technologie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeForce23
  • Laatst online: 25-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:36:
de Sony FE11M is vanaf vandaag in België te verkrijgen :)
Op welke BE shops ben je dan wel tegengekomen ?

geeforce design:: -- Desktop : C2D E6600 / ASUS P5B dlx Wifi / 4GB PC6400 / Dell 2407 - Laptop: Sony Vaio FE11 -- MacBook 2,4 GHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeeForce23 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:48:
[...]

Op welke BE shops ben je dan wel tegengekomen ?
www.2compute.net
www.bells.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor net dat mijn exemplaar klaar ligt in de winkel, vanavond maar even ophalen dan.
de winkel is www.firm.nl

edit : van computerpirates kreeg ik de volgende text gemailt "De VGN-FE11M Sony Vaio FE11M is inmiddels op voorraad gekomen"

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
Maak je een korte review zodra je hem binnen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eskimootje schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 14:21:
Maak je een korte review zodra je hem binnen hebt?
als ik er aan denk zal ik even een stukje schrijven en wat foto's schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canaria schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:30:

Waar heb je die GO7400 zien staan? Die zie ik in de faq er niet bij staan wel staat er dat de GO7800 de snelste videokaart op de markt voor laptops is nu.

Direct gekopieerd uit de faq:
Go6800 -> MR x1600 -> MR x800XT -> GF Go6800 Ultra -> GF Go7800 -> MR x1800 -> GF Go7800GTX -> MR x1900

Onderstreept is nog niet verkrijgbaar. De Go7400 moet je ergens tussen de 7800 en de 6800 plaatsen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spikey143
Ik de sony zojuist besteld, als het goed is komt hij maandag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nee, de GF Go 7400 is de opvolger van de GF Go 6400 en komt vooraan in bovenstaand lijstje te staan.
De GF Go 7400 heeft een 64bits geheugenbus en de Radeon Mobility X1400 een 128bits.
(http://www.behardware.com...e-geforce-go-7-serie.html)
(http://www.ati.com/products/mobilityradeonx1400/specs.html)

Wel heeft de GF Go 7400 3 vertex shaders en de Radeon X1400 maar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik wil deze laptop ook bestellen maar dan wel graag met een T2400 en 5400rpm HD. Ik hoop dat die nog uitkomt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 11-09 05:35
Ben ook aan het kijken voor deze laptop hij is alleen duur voor een arme MBO student :(

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

Cyrus The Virus schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:54:
Ben ook aan het kijken voor deze laptop hij is alleen duur voor een arme MBO student :(
Zie dat klein stukkie tekst net boven je icon... Arm my ass!

:P

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 11-09 05:35
m0n0 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:59:
[...]

Zie dat klein stukkie tekst net boven je icon... Arm my ass!

:P
Ja maar dat heeft me geld gekost en nu heb ik niks meer :P

Maar nu weer ontopic, Ik ben gister eens wezen kijken naar andere laptops met X-block van sony en het scherm is echt mooi en zeer scherp

[ Voor 22% gewijzigd door Cyrus The Virus op 10-02-2006 11:24 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste