Dark Blue schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:30:
[...]
Dat dacht je maar. Het is een Handwritten en hij heet Augie.

lol ...thanks man...uhmm vrouw!
[ Voor 26% gewijzigd door Tranzy op 08-07-2006 13:20 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dark Blue schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:30:
[...]
Dat dacht je maar. Het is een Handwritten en hij heet Augie.
[ Voor 26% gewijzigd door Tranzy op 08-07-2006 13:20 ]
Ik heb ook een leuke computer..
[ Voor 18% gewijzigd door DonMetal op 08-07-2006 23:49 ]
Joejoe!
Je plaatje werkt niet, deze wel:Bl@de schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:40:
http://www.ioncinema.com/beta/images/upload/2979poster.jpg
Ik zoek het font van de poster van de film 'Lucky Number Slevin'. Het gaat ook om het font van de titel van de film. Als iemand toevallig ook de naam van het gele font weet waarin de namen van de acteurs geschreven zijn zou dat ook fijn zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Technicality op 09-07-2006 00:11 ]
http://www.dafont.com/dec...?nb_ppp=50&text=HeidevolkDonMetal schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 23:46:
Ik heb weer eens iets nodig, deze keer het font van de Folk Band Heidevolk,
[ Voor 15% gewijzigd door Yoozer op 09-07-2006 13:25 ]
teveel zooi, te weinig tijd
OK, heel erg bedankt, ik kan aan de slag
Joejoe!
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 16:40 ]
Gill Sans Italic Bold (voor "Stream") en Gill Sans Italic (voor "ium").Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 15:33:
Iemand die mij kan helpen bij het vinden van een ongeveer gelijkaardig font?
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Yoozer op 10-07-2006 16:53 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2006 22:05 ]
Ff uit m'n hoofd hoor: Serpentine.Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:01:
Ik ben opzoek naar 't font van de onderstaande afbeelding .. kon 'm zelf helaas niet vinden.
Helemaal correct, maar als 'ie er niet zo uitziet als op 't plaatje komt dat door de dikke stroke die er overheen (in plaats van achterdoor) ligtbenoni schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 00:03:
Ff uit m'n hoofd hoor: Serpentine.
[ Voor 82% gewijzigd door Savantas op 11-07-2006 23:18 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Geweldig!! Dank je! (had ik dus toch weer niet goed genoeg gekeken) en ik had niet eens gedacht aan het zelf spiegelen van de lettersSavantas schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 23:14:
sjammer, je plaatje is niet te zien... geen rechten
@hars: hier zijn zat fonts van te vinden, kijk maar bij dafont en dan handwritten. En een letter spiegelen kan je zelf doen. Sterker nog, meteen gevonden: Dear Teacher
[ Voor 8% gewijzigd door hars73 op 12-07-2006 00:30 ]
Verwijderd
Da's geen computerfont: 2 verschillende I's, S-en en E'sVerwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:48:
Het gaat dus om deze:
[afbeelding]
En om de tekst, Wees 15 min stil
Verwijderd
En dat is....?Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:56:
[...]
Da's geen computerfont: 2 verschillende I's, S-en en E's
(Of het is een cool open-type-font met verschillende versies van een letter...)
Niks. Reken er maar op dat 't gewoon zelfgeschreven is, de letters verschillen onderling van elkaar. Dat wordt dus even een tekentablet aanschaffen of wat je met een stift schrijft inscannen.Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 11:58:
En dat is....?
[ Voor 15% gewijzigd door Yoozer op 12-07-2006 15:13 ]
[ Voor 14% gewijzigd door JelZo op 13-07-2006 23:18 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Schonhose op 28-09-2006 10:26 ]
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
[ Voor 163% gewijzigd door Savantas op 18-07-2006 09:29 ]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Savantas op 18-07-2006 15:15 ]
Verwijderd
FF Dax > http://www.myfonts.com/fonts/fontfont/ff-dax/Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 12:11:
Wie weet welk font er op de website van Vaya.nl gebruikt wordt?
Beetje klein, helaas, maar ik hoop dat iemand ze kan herkennen.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door DerKleinePunkt op 25-07-2006 20:20 ]
Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Savantas op 31-07-2006 09:06 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
[ Voor 38% gewijzigd door Savantas op 02-08-2006 14:19 ]
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Helvetica Neue (light extended).Verwijderd schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 18:23:
Iemand enig idee welk font hier gebruikt wordt:
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2006 19:47 ]
Iemand enig idee voor deze?mrfatmen schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:26:
Ik ben op zoek naar het volgende font.
[afbeelding]
Deze hebben we ooit eens gebruikt.
We willen nu de tekst aanpassen alleen weten we niet meer welke font het is.
DaFont herkent hem niet, en op verschillende sites kon ik het ook niet vinden.
Ik niet
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nog eens tien punten voor Ramzzz! als ie de goeie noemt. Ik kan hem bij Dafont ook niet vinden, lijkt wel, maar heeft niet de streepjes op het einde van de letters. (schreven geloof ik).Savantas schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:49:
Zelf al bij DaFont gekeken? Ik wel!![]()
En 10 punten voor Ramzzz!
[ Voor 18% gewijzigd door jopie op 08-08-2006 21:48 . Reden: iets bruikbaars gevonden ]
[ Voor 81% gewijzigd door Savantas op 09-08-2006 07:26 ]
Savantas schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:49:
Zelf al bij DaFont gekeken? Ik wel!![]()
En 10 punten voor Ramzzz!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Savantas op 09-08-2006 16:17 ]
Verwijderd
Verwijderd
Helaas kan nog niemand uitsluitsel geven. Heeft echt niemand van jullie een idee??Door: Opportunitor - Geplaatst op zaterdag 29 juli 2006 19:26
't Is idd niet te vinden bij dafont of fonts.com o.i.d. Ik hoor nog steeds graag als iemand mij verder zou kunnen helpen.
Ondertussen zal ik ook de vormgever contacten...
Wat anders dan Kids?Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 18:01:
Wie kan me vertellen welk font de letters zijn in de kop van deze website: www.kunstadelt.nl? Het ligt op het puntje van mijn tong maar ik kom er niet op...
Ik heb geprobeerd op wtf te zoeken maar ik kreeg steeds een foutmelding, en dus geen uitkomst
BVD
Dit is een vervelende. Ik kom op dafont wel wat gelijkende tegen, maar geen heeft die m zonder pootje, die A zo normaal en die e met een haakje. Weird.Verwijderd schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:22:
[...]
Helaas kan nog niemand uitsluitsel geven. Heeft echt niemand van jullie een idee??
Ik heb al wel weer een volgend raadsel:
[afbeelding]
In gerelateerde stijltoepassingen wordt gebruikgemaakt van de (ITC) Officina Sans-familie.
Check die typische 'm'! Weet iemand de exacte fontname?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Plat dak opstelling met 9x 340W JA-Solar Panelen op een Goodwe GW3000-XS omvormer en schaduw op zuid-west
"Lelijk"?M4rk schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:40:
Nadat ik de sites doorgespit heb in de openingspost kom ik er toch niet uit.
Kan iemand mij de exacte naam geven van dit font: [afbeelding]
Bij voorbaat dank
Tsja, over smaak valt te twisten, maar als je een opdrachtgever hebt die het in dezelfde stijl wil houden moet je toch ietsYoozer schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:36:
[...]
"Lelijk"?
Anyway, geen anti-aliasing, maar wel een stel verminkte pixeltjes. Volgens mij heeft iemand gewoon deze gepakt : http://www.dafont.com/fon...ng&nb_ppp=10&classt=alpha en 'm uitgerekt.
Plat dak opstelling met 9x 340W JA-Solar Panelen op een Goodwe GW3000-XS omvormer en schaduw op zuid-west
Verwijderd
Oh haha, is het toch weer zo eenvoudigDark Blue schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 00:35:
[...]
Wat anders dan Kids?
hier staat ie trouwens te download, ik weet niet of hij gratis is... Dafont heeft m niet volgens mij.
[ Voor 27% gewijzigd door Dagg op 04-10-2006 08:04 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Savantas op 10-08-2006 17:04 ]
[ Voor 13% gewijzigd door HunterPro op 10-08-2006 23:13 ]
Jij zoekt dus een sjabloon-achtige letter, die zijn zo samengesteld dat ze niet 'uit elkaar vallen'.HunterPro schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:10:
ik hier?
ik ben voor een project op zoek naar een font met dunne lijnen, liefst iets courier achtigs (zakelijk, strak, simpel, stiekem dus liefst sans serif maar de vorm van courier vind ik voor 'systeemfonts' altijd erg netjes uit de bus komen), dat lasersnijdbaar is (dat er goed rekening mee is gehouden dat er dingen niet uit gaan vallen). Een gemiddeld army-font komt aardig in de buurt qua nut, maar eigenlijk net even te lomp. Gewoon ranke letters die makkelijk gesneden kunnen worden zonder dat bijv de binnenkant van de a eruit dondert. Dit zodat ik wat aanvullende info (filename, creatiedatum, etc) op wat platen staal mee kan laten laseren.
Anybody?
Ik heb me al helemaal de blubber gezocht met google, whatthefont en dergelijken, alleen zijn er te veel hippe fonts van onder andere Linotype die Cutouttm heten en Laser enzo. En nee, die zijn niet wat ik bedoel
[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 11-08-2006 08:29 ]
[ Voor 5% gewijzigd door deCube op 11-08-2006 10:01 ]
Work hard & be brave.
Lucida Cursief Calligraphy o.i.d.? Beetje zoeken op 'Script' ef 'Serif (cursief)' letters doet wonderen.deCube schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:00:
Iemand die dit lettertype herkend? WTF kan hem niet vinden..
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 11-08-2006 10:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Myriad Pro familie heeft een hele mooie strakke vorm voor wat jij wil denk ik.HunterPro schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:10:
ik hier?
ik ben voor een project op zoek naar een font met dunne lijnen, liefst iets courier achtigs (zakelijk, strak, simpel, stiekem dus liefst sans serif maar de vorm van courier vind ik voor 'systeemfonts' altijd erg netjes uit de bus komen), dat lasersnijdbaar is (dat er goed rekening mee is gehouden dat er dingen niet uit gaan vallen). Een gemiddeld army-font komt aardig in de buurt qua nut, maar eigenlijk net even te lomp. Gewoon ranke letters die makkelijk gesneden kunnen worden zonder dat bijv de binnenkant van de a eruit dondert. Dit zodat ik wat aanvullende info (filename, creatiedatum, etc) op wat platen staal mee kan laten laseren.
Anybody?
Ik heb me al helemaal de blubber gezocht met google, whatthefont en dergelijken, alleen zijn er te veel hippe fonts van onder andere Linotype die Cutouttm heten en Laser enzo. En nee, die zijn niet wat ik bedoel
Waarom geen Zurich gebruiken voor Univers (het mag immers niets kosten)?Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:35:
Ik zoek de volgende fontfamilies in ttf:
eurostile 2
Univers Condensed
Het zijn mac fonts maar ik heb ze zeer hard nodig voor op een pc. Wie kan me helpen?
Nou, koop ze dan?
http://www.fonts.com/FindFonts/detail.htm?pid=201365 $22Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:54:
rustig maar![]()
ik heb niet even 600$ voor een paar fonts.
[ Voor 87% gewijzigd door Ramzzz op 11-08-2006 16:07 ]
He, bedankt dankzij de trefwoorden en dan vooral egyptienne heb ik hem gevonden.Ramzzz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:59:
Het komt me wel bekend voor...
Ga je gang met zoeken...
http://www.dafont.com/the...text=Verder+alles+goed%3F
Het is een distorted/destroy-achtige, maar tevens een woodface/egyptienne...
[ Voor 13% gewijzigd door mrfatmen op 11-08-2006 18:02 . Reden: Heb het toch gevonden + spelfouten ]
Het is inderdaad Lucida Calligraphy, heel erg bedankt! Ik ga hem gelijk kopen.Ramzzz schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:35:
[...]
Lucida Cursief Calligraphy o.i.d.? Beetje zoeken op 'Script' ef 'Serif (cursief)' letters doet wonderen.
http://www.fonts.com/findfonts/detail.asp?pid=243384
Work hard & be brave.
Myriad Pro heb ik zelf ook, maar is alles behalve geschikt om uit te snijden. Het woord waar ik naar zocht (en wat ik zelf ook kende, dohVerwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:06:
[...]
Myriad Pro familie heeft een hele mooie strakke vorm voor wat jij wil denk ik.
(klinkt raar overigens als ik het hardop zeg)
[ Voor 17% gewijzigd door HunterPro op 12-08-2006 23:17 ]
Verwijderd
zoow, da's idd andere koek.Yoozer schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:50:
[...]
http://www.fonts.com/FindFonts/detail.htm?pid=201365 $22
http://www.fonts.com/find...ery=eurostile&SCOPE=Fonts $22
Zo, da's nog eens wat andere koek dan $600.
Als je een beetje handig bent (in Illustrator o.i.d.) kun je natuurlijk altijd zelf een (elk) font 'sjabloneerbaar' makenHunterPro schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:51:
[...]
Myriad Pro heb ik zelf ook, maar is alles behalve geschikt om uit te snijden. Het woord waar ik naar zocht (en wat ik zelf ook kende, doh) is inderdaad stencil. Barrel werkt daar ideaal voor. Thanks, Ramzzz! (hoewel Barrel een alles behalve strak font is, lijkt wel een vectorisatie van een scan van lineart. Als ik nog eens tijd heb maak ik op basis van Barrel wel een 'echt' strak stencilfont.
)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 22:08 ]
Verwijderd
Correct me if i'm wrong, maar het lijkt mij een Century Gothic. Geen regular denk ik, maar hoe vet ie dan wel is weet ik niet...Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:04:
Iemand enige idee welk lettertype hier gebruikt wordt? De persoon in kwestie heeft nog niet geantwoord op deze vraag...
Ik heb nog nooit echt specifiek naar een bepaald lettertype gezocht, dus tips waar ik op moet letten zijn ook altijd welkom..
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:12:
[...]
Correct me if i'm wrong, maar het lijkt mij een Century Gothic. Geen regular denk ik, maar hoe vet ie dan wel is weet ik niet...
Don't You stare there, Operate!
[ Voor 75% gewijzigd door Savantas op 17-08-2006 22:20 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq