Hoofdsteun monitoren heb ik ingebouwd gekocht.Heb verleden jaar €250 voor betaald.
Ik maak gebruik van Centrafuse en heb daar ingesteld dat ik alle films op scherm 2 wil afspelen.
Als ik nu een film voor de kids aan zet,dan komt deze automatisch op de achterschermen.
En wanneer ik muziek luister dan zie je op de achterschermen (als ze aan staan,maar heb ze normaal uit) de achtergrond van mn bureaublad.
Heb zelf een zwarte bureaublad gemaakt met de auto merk,dus dat ziet er wel mooi uit.
Ik cloon dus niet het beeld maar gebruik dus de mogelijkheid om te extenden.Daarom heb ik dus een ATI PCI kaart genomen.
Wat geluid betreft,als er achter een film wordt afgespeeld,dan hoor je deze dus door alle speakers.
Navigatie commando's hoor je dan tussen de film door,maar aangezien ik het geluid normaal uit heb is het voor mij geen probleem/
Je zou dit apart kunnen aansturen met 2 geluidskaarten,probleem is dat CF dit nog niet ondersteunt.
Wat performance betreft,ik heb nog niet meegemaakt dat het moederbord enig probleem had.Ga er ook niet vanuit dat dit gaat gebeuren.
Moederbord heeft namelijk een Atom dual core CPU (Intel D945GCLF2) on board met 1gb geheugen.
Touchscreen heb ik toedertijd helemaal uit elkaar gehaad en in een zelfgemaakt frame vastgemaakt die dan weer in mn dashboard zit.
Heb het geluk dat mn auto een 2-din ruimte heeft,dus dat ging makkelijk.
Hier achterkant scherm op het frame:
ingebouwd in dashboard deel:
en nu in de auto: