Daar heb ik wat aan

mijn eerste gedachte er achter was ook het rendement er achter. Ik kan niet veel stroomgebruikers meer gebruiken omdat er al een behoorlijke audio in de kofferbak zit.
Overigens lijkt het mij ook slim om hier een condensator tussen te zetten, de accu kan dan aan de overige gebruikers constanter stroom leveren omdat deze niet constant word leeggetrokken.
(Gaat om een versterker van 720w rms/2400watt piek en een woofer van 600w rms en 1200w piek, hier komt later nog een 4 kanaals bij)
op de adapter staat 20Vdc - 3,5A dus dan zou
deze adapter die 6.0A kan leveren ruim voldoende zijn.
Over de sigarettenaansluiting; ik heb 12V uit m'n dashbordkast-verlichting gehaald, hier komt spanning op zodra ik het contact aanzet. (misschien een goede tip die ik in de startpost kan opnemen) ik bedoel dan de draadje's die naar het lampje toegaan, dus voor de schakelaar die aangaat als je het kastje opent.
Ik ga hier 2 draadje's aan vastsolderen en een blokje maken (kroonsteentje's) zodat ik makkelijk 12v heb. De laptop komt denk ik in een docking station onder mijn stoel of die van de bijrijder.
In de laptop zit een dvd-rom/cd-rw slimline. Als ik hier een verlengkabel voor kan vinden/maken zou het natuurlijk top zijn deze onder het scherm weg te werken.
voorlopig gaat mijn geld eerst in een ander project. Hierna een scherm aanschaffen

een vga verlengkabel heb ik ook al liggen. Ik houd jullie op de hoogte.
[
Voor 29% gewijzigd door
Extera op 08-03-2006 09:15
. Reden: Tekstopmaak, toevoegingen en leestekens ]