Het Grote Guild Wars Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.297 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Geen probleem. Altijd leuk om builds te delen waarvan ik weet dat ze werken. ;)

Ik heb ook wel wat leuke Illusion builds, maar dat is meestal wat DoT en heel vaak hebben (voornamelijk bosses) maar een halve hextijd, zonde van je DoT hex.

Wat ook erg leuk is om te doen is Clumsiness Echo'en en Archane Echo'en. +/- 300 dmg in korte tijd op melee characters. (Erg leuk ook om in PvP te proberen als gimmick-build.) Warriors en rangers in RA vallen er heel vaak gewoon door aan.

Zometeen eventjes naar BestBuy rijden om te kijken of ze de Pre-Order al hebben staan in de schappen. Anders hopelijk morgen.

Is er al wat duidelijk over de pre-orders in Nederland? Ik las dat gcshop.nl ze aanbiedt?

[ Voor 43% gewijzigd door CoRrRan op 27-02-2006 23:24 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
Zucht...
net terug van een format...
had een trojan+virus draaien, mn virusscanner ging de heeldetijd dood en durfde niet meer in te loggen op mn postbank site en GW...

Dus nu moet ik heel GW weer downloaden ;(
achja, ik kan tenmiste spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

je kan met je huidige character Factions spelen toch? maar dan lijkt het me dat die begin missies wel erg makkelijk zijn voor een lvl 20 :P aangezien het spel stand-alone is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 19:00

Balachmar

The truth is out there

Hey mensen, als iemand gevonden heeft waar je hem kan pre-orderen, geef dat dan even door...
Want ik kan helaas hier nu niet op de guildwars site, dankzij hun vernieuwde look, kan ik de meeste tekst niet meer lezen op mijn linux pc.
Ik zie hem in ieder geval niet op play.com

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:26
U vraagt, wij draaien!

De online shops voor Europa zijn:
UK
Gameplay
Amazon UK
Game.net
Simply Games

Germany
4U2Play.de

France
Alapage.com

Italy
DVD.it
Internet Book Store
Multiplayer.it

Spain
Centromail.es

Sweden
Webhallen

Denmark
Boxgame

De enige waar ik de pre-order heb gezien is bij 4U2Play.de,
maar mijn vraag is of dit gewoon de engelstalige versie is.
Ik heb namelijk de eerste Collectors Editie van Guild Wars gewoon in Nederland gekocht.
Zou ik dan Factions kunnen kopen in Duitsland?
Nu zal dit wel een vraag zijn waar hier nog geen antwoord op is, maar zou er verschil
zijn tussen alle versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Wat ik wel weet, is dat ik hem bij amazon.com heb gezien. Maar als je hem daar wilt bestellen, dat ze dan zeggen dat ze hem niet mogen verzenden. Omdat dat de amerikaanse versie is. Vind ik persoonlijk echt zo'n onzin... Verschillende versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik denk dat ik maar eens een mailtje ga wagen richting NCSoft/ArenaNet e.d.
Neem aan dat zij wel weten of er enig verschil in zit.

Alhoewel er op hun site bij support verschil wordt gemaakt tussen Duitsland en Engeland.
Vaak zou er tussen deze versies ook wel verschil zitten (bij andere spellen), maar dan is
dus de vraag welke van de 2 wij hebben.

[ Voor 47% gewijzigd door Arunia op 28-02-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21
Wij hebben de UK versie, tenminste ik heb hier de UK versie van GW liggen die ik gewoon bij Dixons heb besteld.

Op de doos, de kartonnen doos trouwen ;) de echte dus, staat:

GW-EU-UK-OBA.

Nou weet ik niet wat OBA betekent maar die eerste 3 zijn mij wel duidelijk, gewoon UK versie dus.

Edit:

Nog ff na vraag gedaan, iemand die GW in DVD doosje heeft, hier staat op:

GW-EU-UK-DIA2

Ik begin wel sterk te twijfelen of ik het nog wel ga kopen, je krijgt maar 2 slots erbij wat ik te weinig vind, 2 slots is dus helemaal niks en zeker voor een online rpg is 6 slots in totaal veel te weinig, ik kan niet eens elke mogelijkheid proberen zonder je chars waar je soms 200 uren in hebt gestoken moet verwijderen, 2 slots extra is veel te weinig als je kijkt naar wat het spel moet gaan kosten, ik denk dat ik maar ga afhaken al weet ik het nog niet zeker maar twijfel slaat wel toe nu. Ik kan straks nog niet uit de voeten met 6 chars.

Helaas dikke tegenvaller dus, kut Arenanet :r. Ze naaien je gewoon waar je bij staat. Appart account aanmaken geeft wel 4 slots maar samenvoegen geeft je maar 2, dan wordt je gewoon dik vies vet genaaid door de lui waar je bij staat, oplichters :(

Plus dat ik steeds minder speel de laatste maanden, ik denk dat ik het laat voor wat het is, bijna 900 uren speel plezier voor 4 tientjes was niet gek maar gezien de prijs, het feit dat het in princiepe weinig veranderd tenopzichte van deel 1, dat je genaaid wordt met de Character slots. Geen nieuwe Storage waarschijnlijk is mij iets teveel van het goeie, voor een only game begint het nu toch behoorlijk wat nadelen te vertonen in mijn ogen. Ik zal ff kijken in maart wat het PvE event gaat brengen, daarna hak ik de knoop door.

[ Voor 87% gewijzigd door Steffy op 28-02-2006 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Is dat nu eigenlijk al wel zeker dan het aantal character slots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

http://shop.game.net/View...aspx?cat=11144&mid=326605 <= (UK, ook preorder versie)

ik denk alleen wel dat de versie in Duitsland duitstalig is, zoals zo vaak met games.
En dat wil je echt niet :)

[ Voor 43% gewijzigd door M55 op 28-02-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Balachmar schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:06:
Is dat nu eigenlijk al wel zeker dan het aantal character slots?
Jup, 4 slots stand alone, 2 slots bij samenvoegen. Ik ben zeer teleurgesteld over het feit dat ze je gewoon pushen om ze samen te voegen zodat ze extra geld kunnen cashen en minder serverload hebben doordat iedereen maar 2 ipv 4 slots kan gebruiken, zeer teleurgesteld al in deel 1 door de 4 slots voor 6 profs. dat was al een aanfluiting maar goed het was te doen maar nu naaien ze je gewoon dik. Ik vind het oplichterij, als ik tijdens het PvE event niet behoorlijk onder de indruk ben ga ik dus echt niet het volle pond betalen om vervolgens niet te krijgen waar je voor betaald, dan maar geen preorder sjit, dan haal ik het over een half jaar wel als ie ergens voor 2 tientjes in de budget bak ligt.

Het gene waar ik me vooral aan stoor is Gaile in de chat die zit te pushen 'van vooral samenvoegen', "ja dat scheeld ons server kosten maar dat zeggen we er niet bij". Zeer teleurgesteld in deze moraal ridders die zoveel commentaar hadden op betaalde MMO's maar nu zelf ook voor de bijl gaan als het om geld gaat :(

Als je op forums leest is de meerderheid ook alles behalve blij, ik denk serieus dat dit klanten gaat kosten. Hopelijk komen ze er op terug

[ Voor 13% gewijzigd door Steffy op 28-02-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, zoals ik al dacht hebben wij de UK versie.
Nu nog zoeken naar een online UK winkel welke de preorder package verkoopt.
Voor mij is het ook nog afwachten wat de PvE event (krijgen we dat dan?) zal brengen.
PvP vind ik zelf helemaal niets, dus daar speel ik het spel ook niet voor.
Als ze net als bij het origineel gewoon net zoveel nieuwe omgevingen hebben gemaakt,
dan ben ik in iedergeval weer van de party.

Ik ben eigenlijk benieuwd wat er in de Collector Edition van Factions zit.
Misschien wel weer een Divine Aura, maar dan voor Factions (alhoewel ik denk dat deze
meegenomen wordt van mijn huidige CE code voor GW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

THE EUROPEAN BOXED PRE-ORDER PACK
The European boxed Pre-Order Pack will be available in stores on March 31st and will include all of the items available in the online pre-order plus:

* A tactical guide and quick-reference card PDF in five different languages
* A CD that includes concept art, wallpapers, in-game movies, and Factions music
* A Guild Wars Factions poster
Wel goedkoop dat je PDF's op een cdrom krijgt, ipv gewoon echt papier :) zoals bij de GW chapter1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

NielsOveres schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:16:
Ok, zoals ik al dacht hebben wij de UK versie.
Nu nog zoeken naar een online UK winkel welke de preorder package verkoopt.
Voor mij is het ook nog afwachten wat de PvE event (krijgen we dat dan?) zal brengen.
Dat je die vraag stelt :) Heb je het spel wel eens gespeeld de afgelopen weken ??
Staat nota bene in het inlog scherm, in een niet te missen kader ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:13:
[...]

Jup, 4 slots stand alone, 2 slots bij samenvoegen. Ik ben zeer teleurgesteld over het feit dat ze je gewoon pushen om ze samen te voegen zodat ze extra geld kunnen cashen en minder serverload hebben doordat iedereen maar 2 ipv 4 slots kan gebruiken, zeer teleurgesteld al in deel 1 door de 4 slots voor 6 profs. dat was al een aanfluiting maar goed het was te doen maar nu naaien ze je gewoon dik. Ik vind het oplichterij, als ik tijdens het PvE event niet behoorlijk onder de indruk ben ga ik dus echt niet het volle pond betalen om vervolgens niet te krijgen waar je voor betaald, dan maar geen preorder sjit, dan haal ik het over een half jaar wel als ie ergens voor 2 tientjes in de budget bak ligt.

Het gene waar ik me vooral aan stoor is Gaile in de chat die zit te pushen 'van vooral samenvoegen', "ja dat scheeld ons server kosten maar dat zeggen we er niet bij". Zeer teleurgesteld in deze moraal ridders die zoveel commentaar hadden op betaalde MMO's maar nu zelf ook voor de bijl gaan als het om geld gaat :(

Als je op forums leest is de meerderheid ook alles behalve blij, ik denk serieus dat dit klanten gaat kosten. Hopelijk komen ze er op terug
geweldig, wat een irritatie =] dan koop je hem toch niet? zijn genoeg mensen die dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Niet online

M55

unfor schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:21:
[...]

geweldig, wat een irritatie =] dan koop je hem toch niet? zijn genoeg mensen die dat wel doen.
Hij heeft wel gelijk, ze cashen gewoon makkelijk zo. Zoals ik de prijzen nu zie, zijn die nog hoger dan bij chapter1, terwijl je er minder voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tja, ik speel het zeker niet erg vaak.
Dit komt omdat ik alleen speel wanneer mijn vriendin ook speelt.
Voor haar doen spelen we vaak ;) .

Dat schermpje heb ik wel gelezen, en ook dat er een event aan komt, maar had nog niet
gezien dat dat om PvE ging.

Ik heb even op die link van jou geklikt, maar daar staat dat je hem kunt pre-orderen.
Dit kan bij bijv. DimensionPlus ook, maar die hebben geen preorder package.
Bij die Duitse site staat het er wel bij.
Maar ja, uiteindelijk zal de preorder package wel niet zo heel veel soeps zijn.
Denk dat ik nog eventjes ga wachten en hopen dat er verteld wordt wat er in de
Collectors Edition zit. Als dit leuke dingen zijn, dan bestel ik die, anders bestel
ik de gewone. (Ik moet hem namelijk 2 keer kopen :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:13:
[...]

Hoe kan je oplichterij roepen als je nog niet eens maandelijks moet betalen ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

M55 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:22:
[...]

Hij heeft wel gelijk, ze cashen gewoon makkelijk zo. Zoals ik de prijzen nu zie, zijn die nog hoger dan bij chapter1, terwijl je er minder voor krijgt.
Dat valt nog maar helemaal te bezien. Misschien krijg je er wel veel meer voor terug. Misschien is de kaart van deel 2 wel 2x zo groot als die van deel 1. Misschien krijg je allerlei andere mogelijkheden in het spel die je nu niet hebt. Gewoon even afwachten.

En 6 of 8 slots, och ja, gegarandeerd dat er bij 8 slots gezeurd zou worden om 10 slots. En bij een storage die 2x zo groot zou zijn als nu, wordt geheid geklaagd dat men een storage wil die 4x zo groot is. "Men" wil altijd meer. Tevreden zijn met wat je krijgt en daar de voordelen van in zien valt bij veel mensen niet mee blijkbaar ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Dat staat er los van, de game is betalen en spelen zonder maandelijkse kosten, maar iets verkopen en zeggen er zitten er 100 in en vervolgens krijg je er maar 50 is oplichten. 4+4=6 slots bij GW, bij mij is dat nog altijd 8 dus ik ga dan tenzij je het goedkoper kunt krijgen niet het volle pond voor betalen wat ze als ze voor 1 keer in hun leven bij Anet hun verstand hadden gebruikt ook hadden kunnen bedenken, dit is gewoon puur oplichten en veel mensen gaan nog akkoord ook, ik dus waarschijnlijk niet en zet dan een punt achter GW.

Ik ben teleurgesteld in het feit dat ik voor minder het volle pond moet betalen, en ik haal het idd misschien wel niet eens. Ik ga geen oplichterij sponseren door lekker te betalen voor iets wat je niet krijgt. Erg jammer dat ze dit zo doen.

Bij Anet hadden ze zoveel commentaar over Only games, betalen was niet nodig, etc, etc maar nu wordt je gewoon opgelicht, beetje jammer dat je je eigen princiepes aan de kant zet voor het geld. :r

Plus het is BS om te zeggen, je krijgt ook meer, natuurlijk krijg je meer, daar betaal je toch voor. Schande dat bestaande spelers genaaid worden met minder slots, voor al de support en gratis reclame die je Anet hebt gegeven door het constant te blijven spelen zou je als reeds Bestaande spelers juist extra moeten krijgen in plaats van minder.

[ Voor 16% gewijzigd door Steffy op 28-02-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

M55 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:22:
[...]

Klopt terwijl er in het begin nog werd gezegd dat elke uitbreiding even duur zou zijn de gemiddelde uitbreiding voor een game. Hierna werd nog gezegd dat het niet nodig moest zijn karakters te wissen omdat je te weinig slots hebt. Ook zou er ongeveer elk half jaar een expansion komen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Die leugens was ik nog vergeten zelfs.

Maar begrijp me niet verkeerd, je hoord mij niet klagen over het spel zelf, ik ben alleen teleurgesteld in het feit dat ik betaal voor iets wat ik niet krijg, die 2 char slots zijn voor mij gewoon belangrijk omdat ik graag van elke prof een primary char wil hebben, en dan ineens je reeds bestaande community zo oplichten door dingen zo duur te verkopen en dan ook nog eens je char slots cappen, sorry dat gaat mij te ver, ik heb GW meer gespeeld dan wat dan ook, in al die 18 jaar dat ik game nooit zoveel lol gehad maar ik heb zo ook mijn princiepes en dit gaat daar dus mooi tegenin en ben dan ook niet van plan zomeer toe te geven, het spel moet tijdens het PvE event wel heel veel nieuwe opties hebben op gameplay gebied willen ze dit nog goed maken.

2 Char slots zijn ook niet te weinig, over het aantal hoor je mij niet klagen als je maar gewoon gezegd had dat het er 2 zouden worden, en niet 4 maar voor bestaande spelers die hun account linken 2, daar zit de fout, het is gewoon oplichten door mensen geen keuze te geven.

Het is of 8 slots en 50% van de content voor elke account.
Het is of 6 slots en 100% van de content voor 1 account.

Ik zou zo zeggen voor dat geld, dauw die game lekker in je %#%#% en sterf. Ik geef het heus een kans maar ik preorder denk ik niet, ik wacht nog op de daadwerkelijke inhoud van de CE die zoals het nu lijkt 1 slot extra gaat bieden dan haal ik die wel, toch nog 3 slots en voor die 1 ene slot wil ik dan ook best betalen maar het blijft iemand afzetten hoe je het went of keert.

Edit: Wat ondertussen op meerdere forums is verschenen, is dit wel LEGAAL? Mag dit eigenlijk wel? Volgens mij niet, tenzij het ook daadwerkelijk goedkoper is. Je wordt gewoon keihard opgelicht namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Steffy op 28-02-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Toch heb ik nog nergens gezien dat het aantal character slots vast staat, heb je een link naar de bron?
Trouwens, eigenlijk is 2 extra slots niet zo vreemd, maar ze hebben in deel 1 te weinig slots gedaan. 4 ipv 6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Balachmar schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:38:
Toch heb ik nog nergens gezien dat het aantal character slots vast staat, heb je een link naar de bron?
Trouwens, eigenlijk is 2 extra slots niet zo vreemd, maar ze hebben in deel 1 te weinig slots gedaan. 4 ipv 6...
De wekelijkse Chat van Gaile, ik zal de link er ff bij pakken voor:

http://img520.imageshack....age=gaile28022006a4mj.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Steffy op 28-02-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:04:
Dat staat er los van, de game is betalen en spelen zonder maandelijkse kosten, maar iets verkopen en zeggen er zitten er 100 in en vervolgens krijg je er maar 50 is oplichten. 4+4=6 slots bij GW, bij mij is dat nog altijd 8 dus ik ga dan tenzij je het goedkoper kunt krijgen niet het volle pond voor betalen wat ze als ze voor 1 keer in hun leven bij Anet hun verstand hadden gebruikt ook hadden kunnen bedenken, dit is gewoon puur oplichten en veel mensen gaan nog akkoord ook, ik dus waarschijnlijk niet en zet dan een punt achter GW.

Ik ben teleurgesteld in het feit dat ik voor minder het volle pond moet betalen, en ik haal het idd misschien wel niet eens. Ik ga geen oplichterij sponseren door lekker te betalen voor iets wat je niet krijgt. Erg jammer dat ze dit zo doen.

Bij Anet hadden ze zoveel commentaar over Only games, betalen was niet nodig, etc, etc maar nu wordt je gewoon opgelicht, beetje jammer dat je je eigen princiepes aan de kant zet voor het geld. :r

Plus het is BS om te zeggen, je krijgt ook meer, natuurlijk krijg je meer, daar betaal je toch voor. Schande dat bestaande spelers genaaid worden met minder slots, voor al de support en gratis reclame die je Anet hebt gegeven door het constant te blijven spelen zou je als reeds Bestaande spelers juist extra moeten krijgen in plaats van minder.
Wat is voor jou belangrijker, de content of de characterslots. Voor mij is de content zeker belangrijker. Ook hoef ik niet alle characters te hebben dus zijn die slots niet zo heel belangrijk.

Voor de mensen die denken dat je met een ongekoppelde account meer hebt?
6x100% is meer dan 4x50% + 4x50%
Je moet dus 2x zoveel unlocken wil je dezelfde mogelijkheden hebben. Ook mis je dan bij je expansion nog een aantal skills uit Chapter 1 (wel handig voor de mensen die tijd teveel hebben ;) ).
Waarschijnlijk komen er bij de volgende chapers ook steeds weer 2 slots bij dus op een gegeven moment hou je toch wel slots over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Het gaat mij erom dat ik niet opgelicht wil worden, meer niet en dat wordt ik nu wel, ik heb reden om te klagen, ik wordt als speler vanaf dag 1 benadeeld ten opzichte van nieuw komers. Hoezo ik mag niet klagen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Een beetje laf is het wel inderdaad. Je hebt (iig als PvPer) ook niet echt de keus om niet te linken omdat je dan Prophecies en Factions skills niet kan mixen.

Ik denk dat ze gewoon willen dat meerdere accounts kopen nog altijd zinvol is.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik geef je best gelijk.
Ik zou ook graag voor elke class een eigen slot willen hebben.
Nu moet ik gaan kiezen welke ik wil hebben.
In het ergste geval hoop ik dat ze er een mogelijkheid in maken dat
je misschien extra slots kunt kopen. Dit dan één malig.
Denk dat ik dat zelfs nog wel zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Slots te koop aanbieden, die je dan aan je account kunt linken is niet eens zo'n slecht idee. Ze zouden zelfs het max aantal slots kunnen beperken op bijvoorbeeld 10. Mensen die dan bv de meest gevraagde pvp builds klaar willen hebben staan kunnen daarvoor de extra slots gebruiken. Extra PvE slots brengen ook weer andere zaken met zich mee als extra storage etc. Ze kunnen er dan zelfs voor kiezen alleen PvP slots als losse modpack aan te bieden voor bv 10 euro per stuk oid.

Zit overigens nog steeds op een edit knop te wachten voor PvP chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:50:
Het gaat mij erom dat ik niet opgelicht wil worden, meer niet en dat wordt ik nu wel, ik heb reden om te klagen, ik wordt als speler vanaf dag 1 benadeeld ten opzichte van nieuw komers. Hoezo ik mag niet klagen |:(
Vanaf dag 1? Jemig, dat je uberhaupt aan het spel begonnen bent. Waarom speel je nog eigenlijk?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:46:
[...]

Vanaf dag 1? Jemig, dat je uberhaupt aan het spel begonnen bent. Waarom speel je nog eigenlijk?
GoH, dit soort replies lijken op de replies die je in elk "groot game" topic tegenkomt. Waarom is het nu zo moeilijk om elkaars mening gewoon te respecteren of gewoon in te gaan op de argumenten? Het lijkt er op dat mensen er niet tegen kunnen wanneer iemand kritisch is over een door hen geliefde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:46:
[...]

Daar heb ik mijn redenen voor maar waarom er zulke domme mensen mogen reageren is mij de vraag, hopelijk schonen modjes dit soort domme reacties op die niets toevoegen aan de discussie over of het wel of niet eerlijk is om mensen te cappen in hun slots.

Ontopic: Slots kopen zou niet gek zijn idd, dat zou gewoon via een key kunnen die je bv online zo kunnen kopen, of het dan wel of niet eerlijk is ten opzichte van mensen die liever niet online kopen is dan weer een probleem, zelf zou ik idd voor chapter 1 nieuwe slots hebben gekocht zodat ik er 2 extra had, voor elke prof 1. Hopelijk komt dat er nog een keer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Weakling schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:55:
[...]

Nee da's een volwassen antwoord. Ik stelde alleen maar een legitieme vraag volgens mij: waarom speel je een spel als je er vanaf dag 1 niet gelukkig mee bent? Is dat zo gek soms? Want zo kinderachtig stel je het zelf wel, dat je vanaf dag 1 al benadeeld wordt.
gaan dan ontopic ipv offtopic |:(
Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:32:
Die leugens was ik nog vergeten zelfs.

Maar begrijp me niet verkeerd, je hoord mij niet klagen over het spel zelf, ik ben alleen teleurgesteld in het feit dat ik betaal voor iets wat ik niet krijg, die 2 char slots zijn voor mij gewoon belangrijk omdat ik graag van elke prof een primary char wil hebben, en dan ineens je reeds bestaande community zo oplichten door dingen zo duur te verkopen en dan ook nog eens je char slots cappen, sorry dat gaat mij te ver, ik heb GW meer gespeeld dan wat dan ook, in al die 18 jaar dat ik game nooit zoveel lol gehad maar ik heb zo ook mijn princiepes en dit gaat daar dus mooi tegenin en ben dan ook niet van plan zomeer toe te geven, het spel moet tijdens het PvE event wel heel veel nieuwe opties hebben op gameplay gebied willen ze dit nog goed maken.

2 Char slots zijn ook niet te weinig, over het aantal hoor je mij niet klagen als je maar gewoon gezegd had dat het er 2 zouden worden, en niet 4 maar voor bestaande spelers die hun account linken 2, daar zit de fout, het is gewoon oplichten door mensen geen keuze te geven.

Het is of 8 slots en 50% van de content voor elke account.
Het is of 6 slots en 100% van de content voor 1 account.

Ik zou zo zeggen voor dat geld, dauw die game lekker in je %#%#% en sterf. Ik geef het heus een kans maar ik preorder denk ik niet, ik wacht nog op de daadwerkelijke inhoud van de CE die zoals het nu lijkt 1 slot extra gaat bieden dan haal ik die wel, toch nog 3 slots en voor die 1 ene slot wil ik dan ook best betalen maar het blijft iemand afzetten hoe je het went of keert.

Edit: Wat ondertussen op meerdere forums is verschenen, is dit wel LEGAAL? Mag dit eigenlijk wel? Volgens mij niet, tenzij het ook daadwerkelijk goedkoper is. Je wordt gewoon keihard opgelicht namelijk.
hehe totaal met je eens waarom 2 slots bij een bestaande account en 4 slots als nieuw account slaat nergens op :r

Lijkt wel dat ze de pvp spelers eerder steunen. Een pve wil zijn chars niet verwijderen en kan nu 2 profs niet maken.

Ik zelf kan er 3 niet maken, omdat ze geen aparte pvp slot erbij hebben gemaakt 8)7

Dus al met al vrij kut dat er niet genoeg slots voor elke prof zijn.

Ik zelf zie nog wel dat ik em preorder of niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 49090 op 28-02-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:50:
Daar heb ik mijn redenen voor maar waarom er zulke domme mensen mogen reageren is mij de vraag, hopelijk schonen modjes dit soort domme reacties op die niets toevoegen aan de discussie over of het wel of niet eerlijk is om mensen te cappen in hun slots.
Nee da's een volwassen antwoord. Ik stelde alleen maar een legitieme vraag volgens mij: waarom speel je een spel als je er vanaf dag 1 niet gelukkig mee bent? Is dat zo gek soms? Want zo kinderachtig stel je het zelf wel, dat je vanaf dag 1 al benadeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:50:
[...]
Slots kopen zou niet gek zijn idd, dat zou gewoon via een key kunnen die je bv online zo kunnen kopen, of het dan wel of niet eerlijk is ten opzichte van mensen die liever niet online kopen is dan weer een probleem, ...
Als extra slots voor iedereen tegen een redelijke prijs verkrijgbaar zijn zie ik totaal geen problemen. Het is dan gewoon een kwestie van het geld er voor over hebben of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:55:
[...]

Ik ben gelukkig over de game tot Factions, als je nou gelezen had wat iedereen poste had je het misschien begrepen. Over het spel tot nu toe heb ik nog geen woord gezegd zelfs.
Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:59:
[...]

Als extra slots voor iedereen tegen een redelijke prijs verkrijgbaar zijn zie ik totaal geen problemen. Het is dan gewoon een kwestie van het geld er voor over hebben of niet.
Dat is wel waar, ik zelf heb er geen moeite meer maar niet iedereen heeft bv in CC, ik zelf ook niet maar dat is op te lossen doordat ik via via wel kan laten bestellen maar dat heeft dus lang niet iedereen en ook niet iedereen vertrouwd iets met CC online bestellen. Ik zelf zou het gewoon doen als bedrijf zijnde want er zijn meer mensen die het wel doen dan niet maar dat was geloof ik de reden dat ze er niet aan begonnen zijn. Het zou wel meer geld opleveren en dat verdien je dan op een eerlijkere manier dan zoals ze het nu doen, als ze $9,99 voor een slot vragen, best. Ik koop er gelijk 2 in dit geval maar geef me dan de keuze tenminste in plaats van kiezen uit 2 kwaden zoals nu.

[ Voor 49% gewijzigd door Steffy op 28-02-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Achteruit vooruit quoten, ook leuk. Volgens mij ben ik heel erg on topic. Ik wil echt weten waarom iemand GW speelt terwijl ie zich vanaf dag 1 benadeeld voelt. Gaat over GW, gaat over de laatste posts, hoezo niet on topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:59:
[...]

Ik ben gelukkig over de game tot Factions, als je nou gelezen had wat iedereen poste had je het misschien begrepen. Over het spel tot nu toe heb ik nog geen woord gezegd zelfs.
Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:50:
Het gaat mij erom dat ik niet opgelicht wil worden, meer niet en dat wordt ik nu wel, ik heb reden om te klagen, ik wordt als speler vanaf dag 1 benadeeld ten opzichte van nieuw komers. Hoezo ik mag niet klagen
Dit had ik dus begrepen als dag 1 van GW niet van Factions, want daar ben je nog geen speler van ... mijn interpretatie

[ Voor 10% gewijzigd door Plekuz op 28-02-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
begrijpend lezen wordt kennelijk niet meer gegeven op school dezer dagen 8)7
ondertussen heb je het begrepen, ga aub nou niet verder zeiken over dit gebeuren, we waren druk bezig langs elkaar heen te praten :+ klaar zo dus!

@ weakling, ik kon aflijden uit de vorige hele pagina dat we ondertussen druk in bezig waren over het feit te praten dat die 2 slots van Factions gewoon 'not done' zijn en over GW zelf heeft niemand het gehad, dus waar jij weg haald dat ik GW niet leuk vind snap ik niet maar daar ga ik me niet druk om maken :Y)

[ Voor 59% gewijzigd door Steffy op 28-02-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:04:
[...]

Langs elkaar praten kan gebeuren. Iets vriendelijker antwoorden ook ipv meteen gaan schelden.
Klaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Plekuz op 28-02-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:04:
[...]

ondertussen heb je het begrepen, ga aub nou niet verder zeiken over dit gebeuren, we waren druk bezig langs elkaar heen te praten :+ klaar zo dus!

@ weakling, ik kon aflijden uit de vorige hele pagina dat we ondertussen druk in bezig waren over het feit te praten dat die 2 slots van Factions gewoon 'not done' zijn en over GW zelf heeft niemand het gehad, dus waar jij weg haald dat ik GW niet leuk vind snap ik niet maar daar ga ik me niet druk om maken :Y)
Ik laat me bijna verleiden om deze doorgestreepte zinsnede van jou te gebruiken: je zegt je als speler vanaf dag 1 benadeelt te voelen. Factions speel je nog niet, dus dacht ik dat je al vanaf dag 1 ontevreden bent over GW. Duidelijker kan ik het toch niet uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:11:
[...]

Ik laat me bijna verleiden om deze doorgestreepte zinsnede van jou te gebruiken: je zegt je als speler vanaf dag 1 benadeelt te voelen. Factions speel je nog niet, dus dacht ik dat je al vanaf dag 1 ontevreden bent over GW. Duidelijker kan ik het toch niet uitleggen.
;) laat het hele euvel gebaseerd zijn op 1 comma. Ik zal mezelf verbeteren zodat het probleem uit de wereld is.
Het gaat mij erom dat ik niet opgelicht wil worden, meer niet en dat wordt ik nu wel, ik heb reden om te klagen, ik wordt als speler vanaf dag 1 Comma(,) benadeeld ten opzichte van nieuw komers. Hoezo ik mag niet klagen
Klaar, nu is het duidelijk :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Laat ik maar eens over een ander onderwerp posten ;)

Ondanks alle voors en tegens, zie ik nog steeds heel erg uit naar Factions. Zeker na het filmpje dat hier laatst stond. Die hele Oosterse sfeer spreekt mij enorm aan. Volgens mij wil Anet de userbase in het verre oosten binnen zien te halen.

Nu weten we allemaal dat Anet ooit gezegd heeft ieder half jaar een nieuw hoofdstuk uit te brengen en dat dat niet helemaal gelukt is, om het maar zacht uit te drukken. Nu mijn vraag: zouden jullie dat ook echt willen elk half jaar? Ikzelf denk dat de spelers veel te veel versnipperd over de chapters gaan raken als er elk half jaar een chapter zou uitkomen en het alleen maar nadelig werkt voor GW. Wat mij betreft pas over een dik jaar het volgende chapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik zou zeker elk half jaar een andere kopen ja maar ik denk dat ze de vorige delen wel moeten betrekken bij de nieuwe delen, ook zou na een half jaar bv de kaarten Chap 1 en 2 bv nog wel wat high level gebieden voor quests en missies kunnen gebruiken, de kaart is nu nog voor 2/3 leeg. Hoe je dat doet met toegang tot zulke gebieden wat ik niet precies maar gezien in andere MMOs dit ook kan moet het in GW ook gewoon kunnen. Veel verschillende delen is idd wel lastig doordat spelers idd verspreid worden over meerdere gebieden, daar heb je gelijk in en heb er zelf ooit wel eens over nagedacht maar dat staat nog best ver van ons bed op dit moment maar zeker wel interessant hoe ze dat willen gaan oplossen. Al denk ik dat ze wel weten wat ze doen, er zitten mensen in het team die wel weten wat ze doen en ervaring uit Diablo met zich mee dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Wie geeft je die quest in de desert voor 15 extra attribute points? heb die van droknar al wel gehaald :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:42:Ik zou zeker elk half jaar een andere kopen ja maar ik denk dat ze de vorige delen wel moeten betrekken bij de nieuwe delen, ook zou na een half jaar bv de kaarten Chap 1 en 2 bv nog wel wat high level gebieden voor quests en missies kunnen gebruiken, de kaart is nu nog voor 2/3 leeg. Hoe je dat doet met toegang tot zulke gebieden wat ik niet precies maar gezien in andere MMOs dit ook kan moet het in GW ook gewoon kunnen.
Als ze toch ieder half jaar een nieuw hoofdstuk uitbrengen, dan koop ik 'm ook wel, daarvoor ben ik toch net iets te veel een GW junkie. Lege ruimtes op de map opvullen is wel een goede oplossing om de vorige delen een beetje actief en interessant te houden. Kunnen ze net zoiets van maken als de statues in UW waar je geteleport wordt naar een nieuw deel. Of zoals het schip onder LA.
Veel verschillende delen is idd wel lastig doordat spelers idd verspreid worden over meerdere gebieden, daar heb je gelijk in en heb er zelf ooit wel eens over nagedacht maar dat staat nog best ver van ons bed op dit moment maar zeker wel interessant hoe ze dat willen gaan oplossen. Al denk ik dat ze wel weten wat ze doen, er zitten mensen in het team die wel weten wat ze doen en ervaring uit Diablo met zich mee dragen
Ik ga er ook wel van uit dat ze weten wat ze doen. Zolang het ze lukt om de userbase uit te breiden en langzaam maar zeker te groeien naar spelersaantallen ala WoW, dan zal het uitbrengen van een extra chapters niet zo heel erg zijn. Chapter 2 is nog niet uit, maar ik ben nu al een beetje aan het fantaseren wat chapter 3 zou kunnen worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:48:
Wie geeft je die quest in de desert voor 15 extra attribute points? heb die van droknar al wel gehaald :Y)
www.gwonline.net staat een quest database op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:09:
[...]

Zolang het ze lukt om de userbase uit te breiden en langzaam maar zeker te groeien naar spelersaantallen ala WoW, dan zal het uitbrengen van een extra chapters niet zo heel erg zijn. Chapter 2 is nog niet uit, maar ik ben nu al een beetje aan het fantaseren wat chapter 3 zou kunnen worden ...
Volgens mij word de userbase de laatste tijd hard kleiner (uitgezonderd nieuwe gebieden waar ze GW gaan uitbrengen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:14:
[...]

Volgens mij word de userbase de laatste tijd hard kleiner (uitgezonderd nieuwe gebieden waar ze GW gaan uitbrengen).
Mjah, helaas wel. Nu moet ik toegeven dat ik ook geen echte uitdagingen meer heb in het spel. Ben nooit zo'n PvP speler geweest. PvE heb ik grotendeels gedaan. Groen farmen loopt (vooral in Tombs) snel op zijn eindje, doordat er nog maar heel weinig items echt veel waard zijn. Dan blijft er niet veel leuks meer over om te doen.

Toch wil ik het positief blijven zien en hou ik het voorlopig op stilte voor de storm. Hoop vurig dat bij het uitbrengen van chapter 2 heel veel nieuwe spelers GW zullen oppakken en niet dat alleen de bestaande base het nieuwe hoofdstuk gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
[...]

en dan heb je in europa al de verschillende gebieden voor elke taal nog die compleet hun doel voorbij zijn geschoten, in plaats van voor elke taal een gebied met spelers te doen en er voor te zorgen dat het aantrekkelijker werd is alles verlaten en zwerven spelers maar wat rond in hun eigen district zonder ooit een party te kunnen vormen terwijl er best genoeg spelers zijn, ik zit in US en daar is het best te doen en vaak nog druk ook, EU weet ik niet maar de laatste keer dat ik er was stelde het niet heel veel voor op bepaalde plekken :X

Ik denk zelf dat in plaats van gratis reizen er geld voor vragen ook veel zal helpen, als het geld kost trekt dat de economie wat recht en mensen zullen met partys gaan reizen wat ook niet gek zou zijn, kijk naar MMO's daar kost reizen altijd geld, zelf lopen kost niks.

[ Voor 15% gewijzigd door Steffy op 28-02-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weakling schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:20:
[...]

Mjah, helaas wel. Nu moet ik toegeven dat ik ook geen echte uitdagingen meer heb in het spel. Ben nooit zo'n PvP speler geweest. PvE heb ik grotendeels gedaan. Groen farmen loopt (vooral in Tombs) snel op zijn eindje, doordat er nog maar heel weinig items echt veel waard zijn. Dan blijft er niet veel leuks meer over om te doen.

Toch wil ik het positief blijven zien en hou ik het voorlopig op stilte voor de storm. Hoop vurig dat bij het uitbrengen van chapter 2 heel veel nieuwe spelers GW zullen oppakken en niet dat alleen de bestaande base het nieuwe hoofdstuk gaat spelen.
PVE moet meer lastigere gebieden hebben en tig meer verschillende wapens. het liefst zoiets als diablo 2.
Met de gebieden zoiezo geen systeem met favor dit suckt bigtime kan nu niet meer naar eu switchen voor de got guild kan daardoor nooit met fow en uw runs meedoen :(

PVP moet je in een leuke guild zitten en dan zijn de gvg wel leuk, maar met een pug team lijkt me pvp niks aan.

offtopic het probleem wat we op de eu servers hebben http://www.funnyville.com/funny-commercials/coastguard.html

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 49090 op 28-02-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:21:
[...]

en dan heb je in europa al de verschillende gebieden voor elke taal nog die compleet hun doel voorbij zijn geschoten, in plaats van voor elke taal een gebied met spelers te doen en er voor te zorgen dat het aantrekkelijker werd is alles verlaten en zwerven spelers maar wat rond in hun eigen district zonder ooit een party te kunnen vormen terwijl er best genoeg spelers zijn, ik zit in US en daar is het best te doen en vaak nog druk ook, EU weet ik niet maar de laatste keer dat ik er was stelde het niet heel veel voor op bepaalde plekken :X

Ik denk zelf dat in plaats van gratis reizen er geld voor vragen ook veel zal helpen, als het geld kost trekt dat de economie wat recht en mensen zullen met partys gaan reizen wat ook niet gek zou zijn, kijk naar MMO's daar kost reizen altijd geld, zelf lopen kost niks.
Dat begint een gruwelijk probleem te worden ja, correctie: het is een gruwelijk probleem. Ik heb er zelf al een paar keer over zitten dubben om de EU servers vaarwel te zeggen en op de US over te stappen. Het idee van ieder zijn eigen taalgebiedje binnen de EU was een aardig idee, maar zoals je zelf al zegt: totaal zijn doel voorbij geschoten.

Op de populaire plaatsen zijn altijd wel hoopjes mensen te vinden, maar toen ik laatst mijn nieuwe PvE karakter naar level 20 aan het werken was, waren op de tussenstops maar bar weinig mensen te vinden. Erg jammer. Ik neem aan dat ik alle spulletjes en geld gewoon mee neem als ik naar de US servers overstap? Mjah kan me niet voorstellen dat dat niet zou zijn. Misschien toch maar eens doen vanavond ...

Oh ja, geld om te reizen. Een soort GW versie van de NS. Alleen kunnen ze daarvoor de prijzen ook weer niet al te hoog maken, want dan verlaat niemand meer zijn plekje. Wel goed om er voor te zorgen dat mensen meer gaan samenwerken om ergens te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

[...]

Jij zit momenteel toch ook op de Europese servers, niet Bor? Ik ben nog niet verplaatst naar Europa aangezien ik momenteel nog steeds in Amerika werk. De districts in Amerika zijn nog steeds even afgeladen als een aantal maanden geleden. Mijn indruk is dat het aantal teams in HA echter wel aan het verminderen is, maar volgens mij heeft dit ook te maken met het feit dat GvG momenteel vele malen populairder is dan HA. Een heleboel topteams die GvG spelen geven ook aan dat ze helemaal niet meer bezig zijn met HA.

Dus wat mijn betreft heb ik niet het idee dat de userbase van GW aan het verminderen is. Ook heb ik volgens mij al een aantal keer gelezen dat Gaile aangeeft dat zij niet direct een vermindering hebben opgemerkt. Maar ja, ze zullen gek zijn als de publiekelijk aangeven dat er minder en minder mensen aan het spelen zijn.

Over het aantal characterslots: ik kan begrijpen dat PvE spelers het helemaal niet leuk vinden dat er maar 2 character slots bijkomen als je je accounts merged. Ikzelf als 80~90% PvP speler heb er geen moeite mee, aangezien ik totaal niet de behoefte heb om met elk character het spel uitgespeeld te hebben. De enige interesse die ik heb is om alle skills te unlocken en daar heb ik op zich nog maar 1 character voor nodig (een A/Rt of Rt/A). Momenteel heb ik 2 PvE characters die ik voor PvP gebruik en 1tje die voornamelijk PvE doet (farmen om geld te verzamelen om uit te geven aan skills voor de 2 PvP characters). Ik heb dus momenteel 1 dedicated PvP characterslot en als ik er straks 2 bijkrijg heb ik dus 2 PvP slots over en 1tje voor mij Rt/A of A/Rt.

Genoeg voor mij en voor het geld wat ik voor dit spel betaal: meer dan genoeg. Maar ik had zelf ook wel gehoopt dat A.Net toch wat genereuzer zou zijn met het aantal characterslots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zit in op beide locaties. Dat de districts in Amerika net zo vol zijn als een paar maand geleden ben ik absoluut niet met je eens. Ik merk ook daar een leegloop. Zowel in HA, de PvE gebieden als het aantal GvG party's (als je dit kunt afleiden aan de tijd dat je op een tegenstander moet wachten tenminste). De leegloop is op de USA servers wel minder merkbaar dan op de EU servers gezien je op EU ook nog eens taal districts hebt.

Dat steeds meer guilds HA min of meer de rug toe keren of minder spelen is ook iets wat ik merk. Des te meer reden om geen waarde aan rank te hechten (zie ook de eerdere argumenten).

[ Voor 73% gewijzigd door Bor op 28-02-2006 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net mijn antwoord gekregen op mijn vraag wat de verschillen zijn tussen de GW versies:
Hello Niels,

Thank you for contacting the Guild Wars customer support team. Guild Wars has the same client for all of Europe and the US. There will be no difference. We hope that this assists you.

Please feel free to contact the support team again if you encounter any other problems.

Kind regards,

GM Trent

NCsoft Europe
Guild Wars Customer Support
Met andere woorden,

het maakt geen bal uit waar je je GW koopt. De uitbreiding zal gewoon werken te linken zijn aan het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
In het menu kun je ook je uitnodigingen voor het PvE event versturen, stond er net nog niet maar log nu opnieuw en nu wel. Jammer dat het nog tot 24 duurt, nog 4 weken wachten tot ik mijn oordeel ga geven over het vervolg van dit spel, wel of niet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:30:
In het menu kun je ook je uitnodigingen voor het PvE event versturen, stond er net nog niet maar log nu opnieuw en nu wel. Jammer dat het nog tot 24 duurt, nog 4 weken wachten tot ik mijn oordeel ga geven over het vervolg van dit spel, wel of niet kopen
als er genoeg pve content bij zit ga ik em denk ik wel kopen kwestie van afwachten je hebt nu zoiezo genoeg tijd om te zien hoe je de 2 extra char slots gaat indelen dan als je em toch koopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Anoniem: 102844 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:48:
Eerst de Forgotten Onces quest doen, daarna krijg je de quest van de 15 attribute points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 23:43
CoRrRan schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:56:
Genoeg voor mij en voor het geld wat ik voor dit spel betaal: meer dan genoeg. Maar ik had zelf ook wel gehoopt dat A.Net toch wat genereuzer zou zijn met het aantal characterslots.
Daar ben ik het toch niet mee eens. Als ze echt gaan beginnen met het uitbrengen van 2 expansions per jaar die je voor het volle pond zal moeten aanschaffen en niet tegen een gereduceerde prijs dan vind ik dat je best veel betaald voor deze game. Zeker gezien de beperkte content die deze game heeft in vergelijking met andere online RPG's, een niet persistente wereld en sowieso veel dingen om bandbreedte/dataopslag te besparen. De tijd die we moeten wachten op updates is ook echt belabberd en de content updates die het spel heeft gehad zijn mijns inziens ook niet bijzonder veel. Zeker gezien de battle isles gewoon factions content is.
Je mag best meer verwachten van de game tegen de prijs die we gaan betalen.

Het is dat ik het spel leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 23:43
(oeps)

[ Voor 99% gewijzigd door Exyge op 28-02-2006 19:21 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over de leeghoop china doet ook nog maar net mee met guildwars als je nu op de internationale servers ziet hoe ongelovelijk druk het dan is. Zeer irritant dat de voertaal hier chinnees is.

Voor europa is dit lastig te peilen inderdaad door de zeer hinderlijke language districts hopelijk wordt dit weer 1 geheel.

Amerika lijkt nog altijd redelijk druk meestal genoeg mensen om een goede party met de benodigde profs te starten.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Anoniem: 49090 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:23:
Amerika lijkt nog altijd redelijk druk meestal genoeg mensen om een goede party met de benodigde profs te starten.
.
Ik loop er dus over te twijfelen om over te stappen van de EU naar de US servers, maar wil toch graag nog even iets weten voor ik de stap maak (nou ja, kan altijd nog terug, maar toch). Ik speel meestal tussen 19:00 tot, mwah, pakweg 22:00. Dan is het in de US rond de middag. Is er dan behoorlijk wat volk te vinden? Meer dan op de EU servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Als ik in de ochtend speel, rond een uur of 10 dan is het er drukker dan op de EU servers in Eng district. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad, zelfs niet in missies om in een party te komen, soms wel maar dat ligt niet aan het aantal mensen ;) Het is er behoorlijk drukker vind ik zelf, al denk ik dat EU weer drukker is als er weer 1 district komt, ik snap niet dat ze dat niet weer veranderen. Ze moeten zelf toch ook inzien dat het er voor EU spelers niet beter op wordt.

In plaats van 28 feb is het nu 3 maart geworden voor de pre-order, ze hebben bij Anet wel ervaring met uitstellen zeg |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Steffy op 01-03-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:01:
[...]

Ik loop er dus over te twijfelen om over te stappen van de EU naar de US servers, maar wil toch graag nog even iets weten voor ik de stap maak (nou ja, kan altijd nog terug, maar toch). Ik speel meestal tussen 19:00 tot, mwah, pakweg 22:00. Dan is het in de US rond de middag. Is er dan behoorlijk wat volk te vinden? Meer dan op de EU servers?
Mijn ervaring is dat je voor meer online spelers niet over hoeft te stappen naar de US servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:15

Vrijdag

De Zwarte

Zit net op de site te kijken, vind het wel jammer dat wij afgescheept worden met een pdf file. Maar goed, wel een koele poster.
Ben aan het twijfelen, zal ik het pre-orderen en dan later voor de tweede keer de box kopen, of gewoon twee (of drie) keer de box kopen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Kijk als alle europeanen ook naar US gaan, omdat daar meer mensen zijn, zijn er inderdaad minder mensen op de eu servers... Dus dat wordt dan een beetje een kip-ei verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:15:
Kijk als alle europeanen ook naar US gaan, omdat daar meer mensen zijn, zijn er inderdaad minder mensen op de eu servers... Dus dat wordt dan een beetje een kip-ei verhaal.
Helemaal waar, maar het moet toch een reden hebben waarom vrij grote europese guilds, zoals het got guild (toch?) op de us servers spelen? Wat is daarvan dan wel het voordeel? Afijn, ik lees dat ik het voor het aantal spelers niet hoef te doen, dus ik blijf nog wel even op de EU servers hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik geloof dat één van de redenen om op US servers te spelen het vaak hebben/hadden van favor was. Iets wat nu behoorlijk achterhaald is, ik zie erg vaak de EU de favor heeft. Misschien ook wel het talenprobleem, mensen die zich ergerden aan frans, duits of italiaans.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Meeste mensen zijn ook alweer overgegaan op EU servers. Slechts een paar zijn blijven hangen in US, sommigen omdat ze niet meer kunnen switchen zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ik blijf op US, misschien niet vaak de Favor maar het niveau van EU spelers deed mij behoorlijk schrikken, ben zelf niet die hard ofzo maar het is meestal wel erg triest, ben dan ook al weer terug op de US want partys als guild zal misschien wel goed gaan maar niet iedereen staat altijd maar voor je klaar om een Farm party te beginnen dus je zult het ook zonder je Guild moeten doen, en dan is op EU het niveau behoorlijk triest, de meeste lui weten niks van speciale farm builds, ze maken maar party's, bekende termen zegt de meesten ook niks, vooral veel onervaren spelers op EU. Blijf dan ook lekker plakken waar ik nu ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weakling schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:52:
[...]

Helemaal waar, maar het moet toch een reden hebben waarom vrij grote europese guilds, zoals het got guild (toch?) op de us servers spelen? Wat is daarvan dan wel het voordeel? Afijn, ik lees dat ik het voor het aantal spelers niet hoef te doen, dus ik blijf nog wel even op de EU servers hangen.
Heel got zit nu bijna op eu behalve ik en zelf geen switches meer over.

Destijds naar us voor de favors en wat bleek het niveau van de amerikanen vond ik hoger dan die van de europeanen, maar goed 1 keer voor de got guild geswitch naar europa kwam ik in een tombs party terecht en niemand die, maar wou luisteren en ging zo maar door dus direct weer geswitcht naar us.

Enige nadeel voor mij is dat ik met uw en fow niet met de guild kan spelen lukt ook niet via international districts, daarom suckt het favor systeem bigtime.

De int districts zijn er, zodat je met iedereen over de wereld gw kan spelen, maar dit geldt niet voor fow en uw |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:52:
[...]

Helemaal waar, maar het moet toch een reden hebben waarom vrij grote europese guilds, zoals het got guild (toch?) op de us servers spelen? Wat is daarvan dan wel het voordeel?
De GoT guild zit niet op de US servers. Dat was vroeg wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

Steffy schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:10:
Ik blijf op US, misschien niet vaak de Favor maar het niveau van EU spelers deed mij behoorlijk schrikken, ben zelf niet die hard ofzo maar het is meestal wel erg triest, ben dan ook al weer terug op de US want partys als guild zal misschien wel goed gaan maar niet iedereen staat altijd maar voor je klaar om een Farm party te beginnen dus je zult het ook zonder je Guild moeten doen, en dan is op EU het niveau behoorlijk triest, de meeste lui weten niks van speciale farm builds, ze maken maar party's, bekende termen zegt de meesten ook niks, vooral veel onervaren spelers op EU. Blijf dan ook lekker plakken waar ik nu ben :)
Helemaal mee eens. De barrage/pet build voor die nieuwe tombs kwam pas na zo'n 2 weken op eu servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Steffy schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:10:
Imho is het niveau op de EU servers niets lager dan op de US servers. Tot deze conclusie kom ik na een week op beide servers gespeeld te hebben (2 accounts). Eu heeft bv ook vaker dan US de favour de laatste tijd. Noobies en irritante mensen zul je op beide servers tegen komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 02-03-2006 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 49090 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:29:
[...]

Destijds naar us voor de favors en wat bleek het niveau van de amerikanen vond ik hoger dan die van de europeanen, maar goed 1 keer voor de got guild geswitch naar europa kwam ik in een tombs party terecht en niemand die, maar wou luisteren en ging zo maar door dus direct weer geswitcht naar us.

Enige nadeel voor mij is dat ik met uw en fow niet met de guild kan spelen lukt ook niet via international districts, daarom suckt het favor systeem bigtime.

De int districts zijn er, zodat je met iedereen over de wereld gw kan spelen, maar dit geldt niet voor fow en uw |:(
Er is nog wel een optie, dat is via international districts vanuit Beacon's Perch door Lornars Pass te gaan naar het Statue of Grenth wat daar staat. Op die manier zou je dus met een gemengd team UW in kunnen. Kost wel wat moeite waarschijnlijk. Maar ja, UW kost ook moeite wil je daar een beetje ver in komen.

Ja, het huidige favor systeem heeft wel tot nadeel dat je niet als Guild FoW of UW via ToA in kan als niet iedereen op dezelfde server zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
CoRrRan schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:54:
[...]
Er is nog wel een optie, dat is via international districts vanuit Beacon's Perch door Lornars Pass te gaan naar het Statue of Grenth wat daar staat. Op die manier zou je dus met een gemengd team UW in kunnen. Kost wel wat moeite waarschijnlijk. Maar ja, UW kost ook moeite wil je daar een beetje ver in komen.
Hmm dat is interessant. 'k Kwam dit hierover tegen op guildwiki:
Lornar's Pass is host to a Statue of Grenth that allows access to the Underworld. This is the only known way to access a Realm of a God from outside the Temple of the Ages.

A group with five players in the American territory and 3 in the Europe territory were able to access the Underworld when America had the favor (starting from an International District in Camp Rankor); thus, it's guessed that the "party's territory" is based on the majority of the players from a certain territory. An alternative theory is that only the group leader's territory requires favor.

In addition, you can get a morale boost before heading into the UW, which is impossible from the Temple of the Ages.
Ik gok dat de party leader's territory bepalend is ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Misschien dat het al eerder voorbij is gekomen, maareuh... die Barrage / Pet build, welke skills worden dan vooral gebruikt?

Ben trouwens al een week bezig met Thunderhead Keep (al 3x eerder gehaald, maarja). Je word echt gek van al die mensen die halverwege er mee stoppen of op het einde niet dezelfde mobs aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

gsteen schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:13:

[...]
Ik gok dat de party leader's territory bepalend is ;)
Nee, party meerderheid is bepalend. (Of dat nu 4 of 5 is, weet ik niet zeker, maar ik geloof 5.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Anoniem: 49090 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:29:
[...]

Ik vind het toch een beperking als je niet op de zelfde server zit als de rest van je guild. Je verliest de binding met de anderen (ligt ook aan mezelf natuurlijk, weet ik...).
De guild op US en ik als enige op EU (vanwege mn friends) beviel me niet...

Achteraf gezien had ik dus ook bij GOT kunnen blijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Ik heb even een lijstje gemaakt van alle skills die je moet kopen als je primary monk bent. deze krijg je dus niet met quests. Misschien handig als je sommige skills als wil kopen in het begin en je niet wil wachten tot je helemaal in Ring of Fire bent :)

Let wel op, deze gelden alleen als je Monk als Primary hebt.

Divine Favor
- Divine Healing
- Divine Intervention
- Watchful Spirit

Healing Prayers
- Restore Life

Protection Prayers
- Aegis
- Convert Hexes
- Draw Conditions
- Guardian
- Life Bond
- Protective Bond

Smiting Prayers

- Holy Strike
- Holy Wrath
- Judge's Insight
- Scourge Sacrifice

No Attribute
- Essence Bond
- Light of Dwayna
- Purge Signet
- Succor

Ik ben nog bezig met voor andere proffs ook zo'n lijstje te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ik snap het nut niet helemaal van je lijstje. www.guildwiki.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
het is een lijstje van alle skills die je niet van een quest krijgt. een lijstje wat ik zo snel niet zie staan op guildwiki. maar ik kan me vergissen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wrack schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:34:
Misschien dat het al eerder voorbij is gekomen, maareuh... die Barrage / Pet build, welke skills worden dan vooral gebruikt?
Distracting Shot / Throw Dirt / Whirling Defense / Barrage / Comfort Animal / Charm Animal / Rebirth of Res Sig of iets soortgelijks / Favorable Winds of Winnowing of iets anders leuks als er al genoeg spirits in het team aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Het lijstje van archetta is waarschijnlijk de inverse van de volgende tabel op guildwiki.org:
http://www.guildwiki.org/wiki/Skill_Quests

Deze skills zijn ook nog op een andere manier georganiseerd:
http://www.guildwiki.org/wiki/Trainer_Locations_Table

Hier staan skill die gekocht kunnen worden bij de diverse Skill Trainers en de dikgedrukte kun je dus alleen maar kopen en niet krijgen door quests te doen.

guildwiki.org FTW!

[ Voor 49% gewijzigd door CoRrRan op 02-03-2006 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
ik zou niet alles geloven wat op Guildwiki staat. zo is Captain Greywind helemaal geen skills trainer meer, maar staat hij toch in het lijstje ;)

ik vertrouw wel even op m'n eigen lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

archetta schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:24:
ik zou niet alles geloven wat op Guildwiki staat. zo is Captain Greywind helemaal geen skills trainer meer, maar staat hij toch in het lijstje ;)

Captain Greywind in Ascalon Settlement is nog steeds een skill trainer. Ik heb daar vorige week nog gekeken en deze heeft nog steeds skills. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
archetta schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:24:

ik heb net nog ff gekeken, hij heeft nog steeds skills in de aanbieding, kan zijn dat ik gek ben maar ik vertrouw mijn eigen ogen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

Het is gewoon prettig om over alle primary skills (incl. elites) te beschikken. Voor al mn karakters heb ik ze dan ook allemaal unlocked, alleen mn ranger en mn ele ben ik nog niet helemaal mee klaar.
Voor mn secundary prof(s) neem ik alleen die skills die handig zijn om te hebben of die je voor bepaalde builds nodig hebt.
Mijn eerste karakters hebben wel meer 2de prof skills omdat die toendertijd nog goedkoop waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Hm dan heb ik toch verkeerde informatie gekregen over Captain Greywind (heb zelf niet gekeken)

Probeer ik 'ns wat nuttigs te posten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

archetta schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:55:
Hm dan heb ik toch verkeerde informatie gekregen over Captain Greywind (heb zelf niet gekeken)

Probeer ik 'ns wat nuttigs te posten ....
Prima hoor, maar het is alleen jammer dat deze informatie al ergens anders staat. Maar ik zou zeggen, schroom niet om interessante info te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Update - Thursday March 2
  • General
    • Updated Adrenaline behavior so that death removes all Adrenaline.
    • Updated Exhaustion behavior so that if you cast an Exhaustion spell while your maximum energy is below 10, your maximum energy can be reduced to below zero.
    • Fixed a bug that allowed attack speeds to stack past 33%.
    • Fixed a bug that prevented attack debuffs from reducing a target more than 33% (maximum is 50%).
    • Fixed a bug that kept speed boosts from having an effect on you if you had a debuff slowing you by 50%.
    • You are no longer considered "attacking," "using a skill," or "casting a spell" while you are running to get in range of a target.
    • Fixed a bug that caused attack skills with non-weapon attributes to calculate damage and critical hit chance incorrectly.
    • Clarified various skill descriptions
  • Equipment
    • Added two +30 Health, Received Damage -5 (Chance: 20%) shields to the PvP character creation screen; updated monster drops to make the Received Damage -5 (Chance: 20%) drop possible.
    • Shields on the PvP character creation screen with the “while Hexed” bonus now have +60 Health and -3 damage reduction.
    • Reduced the Lieutenant's Helm Hex duration bonus to 20%, and added it to the PvP character creation screen.
    • Increased the Monk’s PvP Ascetic Leg Design to +2 Energy to match the armor bought off of vendors.
    • Increased the PvP hammer with additional damage while hexed to 20%.
  • Mesmer
    • Mantra of Resolve: increased Energy cost to 10..4 when interrupted.
    • Distortion: increased Energy cost to 4..1 when you "evade" attacks.
    • Signet of Weariness: reduced area-of-effect to nearby foes.
    • Mantra of Recovery: reduced Energy cost to 10.
    • Ignorance: decreased casting time to 1 second.
    • Chaos Storm: decreased casting time to 1 second.
    • Epidemic: decreased Energy cost to 10.
    • Ineptitude: increased damage to 30..135.
    • Fevered Dreams: increased duration to 10..25 seconds.
    • Energy Drain: decreased recharge time to 25 seconds.
    • Energy Tap: decreased recharge time to 25 seconds.
    • Blackout: increased recharge time to 12 seconds.
  • Necromancer
    • Offering of Blood: increased sacrifice to 20%.
    • Unholy Feast: reduced number of targets affected to 1..4; increased damage to 10..65; reduced recharge to 20 seconds.
    • Enfeebling Blood: reduced recharge to 5 seconds; reduced sacrifice to 10%.
    • Chilblains: Poison now only lasts 10 seconds.
    • Deathly Chill: increased unconditional damage to 5..50; decreased conditional damage to 5..35.
    • Shadow of Fear: reduced recharge time to 5 seconds.
    • Plague Sending: reduced cast time to 1 second; increased recharge time to 5 seconds; fixed a bug that caused this skill to transfer default durations instead of remaining duration.
    • Blood Renewal: fixed a bug that allowed the heal to heal twice when stacked.
    • Insidious Parasite: fixed a bug that prevented the numbers from displaying.
    • Mark of Subversion and Soul Leech: changed their damage from normal to life stealing to match their skill descriptions.
    • Order of the Vampire: no longer triggers if you have other Necromancer Enchantments on you.
  • Elementalist
    • Gale: increased Energy cost to 10.
    • Conjure Flame: no longer removes Enchantments.
    • Inferno: increased damage to 30..135.
    • Fire Storm: decreased cast time to 2 seconds.
    • Rust: decreased recharge time to 15 seconds.
    • Conjure Frost: no longer removes Enchantments.
    • Conjure Lightning: no longer removes Enchantments.
    • Whirlwind: decreased recharge time to 8 seconds.
    • Flame Burst: increased damage to 15..120.
    • Rodgort's Invocation: increased damage to 15..120.
    • Mark of Rodgort: decreased recharge time to 5 seconds.
    • Lava Font: increased damage to 5..35 per second.
    • Searing Heat: increased damage to 5..35 per second.
    • Lightning Javelin: decreased recharge time to 2 seconds.
    • Mist Form: decreased cast time to 1 second.
    • Lightning Surge: fixed a bug that caused this skill to not trigger properly when its duration was reduced.
  • Monk
    • Mend Ailment: increased recharge time to 5 seconds.
    • Holy Veil: increased recharge time to 12 seconds.
    • Shield of Regeneration: increased duration to 5..13 seconds.
    • Purge Signet: reduced recharge time to 20 seconds.
    • Shielding Hands: reduced cast time to .25 seconds.
    • Resurrect: reduced cast time to 6 seconds; increased recharge time to 5 seconds.
    • Restore Life: increased recharge time to 5 seconds; increased percentage of Health the target party member is returned with to 20..65%.
    • Scourge Sacrifice: decreased cast time to 1 second.
    • Watchful Spirit: decreased cast time to 1 second.
    • Shield of Deflection: increased armor bonus to 15..30.
    • Aura of Faith: decreased recharge time to 15 seconds.
    • Peace and Harmony: skill reworked. Now ends if ally casts a Spell on target foe or deals damage to a foe; reduced recharge time to 30 seconds.
    • Unyielding Aura: decreased recharge time to 15 seconds; when this Skill ends, it now exploits the ally's corpse.
    • Mark of Protection: now only disables your skills for 5 seconds.
    • Healing Hands: increased the amount healed to 5..35; now triggers on damage instead of attack.
    • Live Vicariously: increased amount healed per swing to 2..17.
    • Light of Dwayna: decreased recharge time to 20 seconds.
    • Martyr: increased cast time to 1 second.
    • Heal Party: increased recharge time to 2 seconds.
    • Balthazar's Aura: fixed a stacking bug.
  • Warrior
    • Eviscerate: increased adrenaline cost to 8 swings.
    • "I will avenge you!": reduced attack speed to 25%; fixed a bug that caused this skill to trigger off of dead ally minions.
    • Thrill of Victory: decreased recharge time to 8 seconds.
    • Bull's Strike: now triggers on moving instead of fleeing.
    • Defensive Stance: increased duration to 5..20 seconds.
    • Crude Swing: increased damage to 1..20.
    • Shield Bash: Skill reworked. "The next attack skill against you is blocked. If the attack was a melee attack skill, that skill is disabled for an additional 15 seconds, and the attacker is knocked down."
    • "Shields up!": now blocks 50% of the time.
    • Defy Pain: decreased adrenaline cost to 6 swings.
    • Protector's Strike: reduced swing time to .5 seconds; increased recharge time to 3 seconds.
    • Griffon's Sweep: increased damage to 5..20.
    • Deflect Arrows: now ends only when you successfully hit with an attack.
    • Warrior's Endurance: increased duration to 10..23 seconds.
    • Dwarven Battle Stance: now also increases attack speed by 10%.
    • Disciplined Stance: reduced recharge time to 45 seconds.
    • Wary Stance: reduced recharge time to 45 seconds.
    • Riposte: increased damage to 20..80.
    • Deadly Riposte: increased damage to 15..75.
    • Shield Stance: decreased recharge time to 45 seconds.
    • Flurry: fixed a bug that reduced your damage more than 25%.
    • Thrill of Victory: fixed a bug that caused you to gain a little bit of Health when you hit with the attack.
    • Gash: fixed a bug that caused this skill to deal its damage twice; increased damage to 5..20.
    • Bull's Charge: now triggers on moving foes instead of fleeing foes.
  • Ranger
    • Dust Trap: reduced Blindness duration to 3..8 seconds.
    • Crippling Shot: increased Energy cost to 15; Crippled duration now scales 1..8.
    • Power Shot: increased damage to 10..25.
    • Precision Shot: increased damage to 10..25.
    • Determined Shot: increased damage to 5..20.
    • Maiming Strike: decreased recharge time to 5 seconds.
    • Scavenger Strike: increased damage to 10..25.
    • Symbiotic Bond: increased Health regeneration to 1..3 pips.
    • Bestial Pounce: decreased recharge time to 10 seconds.
    • Feral Lunge: increased damage to 5..35.
    • Melandru's Assault: increased damage to 5..35; decreased recharge time to 5 seconds.
    • Predator's Pounce: increased damage to 5..35.
    • Brutal Strike: increased damage to 5..35; increased conditional damage to 5..35.
    • Practiced Stance: increased bonus duration to 30..150%.
    • Melandru's Resilience: increased Health regeneration to 3 pips.
    • Quick Shot: fixed a bug that caused the arrow to move at a normal speed.
    • Determined Shot: increased damage to 5..20; fixed a bug that prevented the arrow from being "blocked" or "evaded"; fixed a bug that stopped this skill from recharging when missed from obstruction.
  • Guild Battle Updates
    • Added silver and gold trims for the guild capes of tournament season winners and runners-up.
    • Improved the paths that guild NPCs take when running out of their guild hall during Victory or Death.
  • Map and Quest Updates
    • Kepkhet Marrowfeast, Queen of the Scarabs, has brought her brood to the desert, drawn by the plentiful corpses of griffon, minotaur, and even other scarabs. The insect brood now infests the "Prophets Path," so travelers be warned!
    • Removed chests from Dreadnought’s Drift and Ice Floe.
    • Fixed a non-aggressive Charr group located in Regent Valley.
    • Fixed a problem in the "Army Life" quest where Old Mac talked to Joe even if he was dead.
    • Moved the spirits in the Underworld to help them avoid blocking enemy pathing.
    • Fixed the entrance to Beacon's Perch from Lornar's Pass so you can't sneak around the edge of the zone portal.
    • Fixed a bug with the "Slaves of Menzies" quest where players had to kill more enemies than the Shadow Overlords to complete each step of the quest.
    • Fixed a signpost pointing the wrong direction in Divinity Coast.
    • Fixed a bug in the "Khobay the Betrayer" that required the players to kill all his guards to complete the quest instead of just Khobay as the Quest Log indicates.
    • Fixed a bug that prevented anyone but Necromancers from getting the "Recruits for Hollis" quest after completing first mission, "The Great Northern Wall."
    • Fixed a number of locations where Aidan, Cynn, Devona, and Mhenlo were not appropriately displaying as Henchmen.
    • Fixed a zone portal in Bergen Hot Springs that was zoning players to various parts of the outpost other than the zone portal.
    • Removed an NPC who had no functionality from Stingray Strand.
    • Fixed a bug that prevented you from having to click on the gravestone to complete the "Husband's Epitaph" quest.
    • Removed a potential chest exploit from the "Deserters" quest.
    • Fixed a crafter in Deldrimor Bowl so he could no longer be killed by monsters.
    • Fixed a bug in the "Hungry Devourer" quest that allowed the Junipers to be killed before the players arrived, preventing the players from getting food for Joe.
    • Fixed a bug in the "Elementalist Path" quest where the target NPC was not at its quest marker.
    • Fixed some maps where the same bosses were spawning multiple times: Ice Caves of Sorrow, Kessex Peak, and Deldrimor Bowl.
    • Fixed miscellaneous bugs with the wurm monster AI.
  • User Interface Updates
    • Expanded availability of Japanese language support to include non-Japanese accounts.
    • Fixed a target calling bug that prevented secondary called targets from being promoted to the primary called target when the previous primary called target expired.
    • Fixed several bugs that caused the incorrect display of Energy.
    • Changed the color of GM chat text from green to purple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zo, da's een berg changes! Hoop veranderingen in skills. Vraag ik me af, die Northern Wall quest heb ik al heel lang geleden gedaan, zou ik die alsnog kunnen doen? Vanmiddag even kijken maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Kepkhet Marrowfeast, Queen of the Scarabs, has brought her brood to the desert, drawn by the plentiful corpses of griffon, minotaur, and even other scarabs. The insect brood now infests the "Prophets Path," so travelers be warned!

Is dit nu nog een extra quest?? Of een mededeling van extra monsters?
Trouwens, ben blij dat de ele weer wat beter is gemaakt, vrijwel alle changes zijn positief voor de ele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Lijkt me een nieuwe boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Scarab is een boss en dropt een groene monk staff. (Mogelijk dus ook nog andere groene items.)

Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw096.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door CoRrRan op 03-03-2006 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Balachmar schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:01:
Kepkhet Marrowfeast, Queen of the Scarabs, has brought her brood to the desert, drawn by the plentiful corpses of griffon, minotaur, and even other scarabs. The insect brood now infests the "Prophets Path," so travelers be warned!

Is dit nu nog een extra quest?? Of een mededeling van extra monsters?
Trouwens, ben blij dat de ele weer wat beter is gemaakt, vrijwel alle changes zijn positief voor de ele.
:D Zal vast een Anti Farm fix zijn want die Griffons werden nog steeds massaal gefarmed doordat die chase fix bugged was, je kon alsnog bijna alle griffons bij elkaar krijgen en binnen 3 minuten afslachten zelfs na de AoE fix

Edit: Ik had gelijk, Griffon farmen is onmogelijk geworden :D _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Steffy op 03-03-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat voor bos is het, en waar precies zit die? Er lopen al een monk en een warrior boss rond daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:24:
Wat voor bos is het, en waar precies zit die? Er lopen al een monk en een warrior boss rond daar.
Het is een monk boss. Deze bevindt zich in Prophet's Path en zit eigenlijk tussen de 1e en de 2e 'oude' bosses in.

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 03-03-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Okee, dus zo'n beetje waar je de grote groep minos tegenkomt (en waar devourers je blijven irriteren met distracting shot :P )

Drie bosses, waarvan 2 monks, op vrijwel dezelfde locatie... ze hebben wel een hele erge hekel aan farmen geloof ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:07:
Scarab is een boss en dropt een groene monk staff. (Mogelijk dus ook nog andere groene items.)
Oeh, da's wel een mooie voor mijn monkje! Vanavond maar eens Prophets Path onveilig gaan maken :9

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.