Het Grote Guild Wars Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las net dat guild The Last Pride de wereldkampioenschappen hebben gewonnen met een prijs van $50,000,- das ook best sick (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms kom je gekke dingen tegen.....
http://img150.imageshack.us/img150/7948/gw366j3hi.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

TroonStaal schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:33:
[...]

Da's geloof ik een collector's item, ergens in de Arid Sea.
Griffon wings heb je daarvoor nodig, of hydra claws.
Nope, alle collectors items hebben een requirement van 9.

De collectors schilden zijn 'conditional' qua bonus, dus stance of enchanted bonus, zelf heb ik daar een hekel aan maar het is maar net hoe je speelt natuurlijk.

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

CoRrRan schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:07:
[...]
Rank zegt wel degelijk iets over ervaring, of slechts in beperkte mate. Misschien een hertje niet, maar als je een Phoenix hebt, reken maar dat je dan ervaring hebt in het spelconcept van Tombs (eh, Hero's Ascent). Tevens zul je zo'n account niet snel verkocht zien worden op eBay, dus dat er een newb met zo'n account rondloopt is HEEL klein.
Rank zegt totaal niets over ervaring imho of slechts in beperkte mate. Die discussie is hier al eens eerder geweest. Rank zegt iets over hoe veel je gespeeld hebt maar laat niet zien welke build dit is geweest. Heel veel mensen hebben hun rank gehaald met het spelen va bijna alleen maar iway of het meeliften in de tombs (oud) / HA (nieuw).
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:40:
[...]

Er zullen wel genoeg mensen zijn die het doen maar rank 12 wordt je niet door mee te liften...
Maar als jij als rank 1 wel in een rank 6 team weet te komen dan lift je toch ook mee? ;)
Nee, dan lift je niet noodzakelijkerwijs mee. Ik kom het namelijk regelmatig tegen, een rank 1 of 2 speler die gewoon veel beter is dan een rank 6 speler (als voorbeeld). Rank zegt niets over inzicht, de mate waarin iemand luistert naar de partyleader, hoe goed iemand een build of meerdere builds kan spelen en tactisch inzicht. Meeliften is het doelbewust bij betere spelers (en een hogere rank != betere speler) in de party gaan om zo fame te farmen.
unfor schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:12:
[...]

dit soort verhalen komen gek genoeg alleen van de die-hard pve spelers ;)
Nee hoor, rank mag van mij ook gestolen worden. Ik geef er totaal niets om. Zoals eerder aangegeven zegt rank niet veel. De invoering van een honour systeem is beter imho. Zelf GvG ik voor het grootste deel. Dat is echt fundamenteel anders dan HA en hier zie je dan ook dat rank niet veel uit maakt. Het is de ervaring die telt, het tactisch inzicht en de mate waarin je een build beheerst. Ranking is geen weerspiegeling van deze componenten, of slechts in beperkte mate.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 19-02-2006 12:06 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tijger schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:44:
[...]

Nope, alle collectors items hebben een requirement van 9.

De collectors schilden zijn 'conditional' qua bonus, dus stance of enchanted bonus, zelf heb ik daar een hekel aan maar het is maar net hoe je speelt natuurlijk.
de unconditional bonusses op shields zijn eigenlijk niet de moeite waard, zo heb je momenteel victo's bulwark, 30 hp.. unconditional voor 100k, yay... heb de mijne dan ook weggedaan want kon 't geld wel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
hoi hoi hoi
een leuk/goed weekeind geweest :)

Heb een van de beste firestaffs gekregen van mn guild, een collectors staff (max dmg), kans op 20% sneller spell laden en 20% sneller spellcasten.
Toen heb ik via Guildwarguru's auction een Enchant wrapping gekocht van 16% (dat al mn enchants 16% langer duren (max is 20)... voor maar 500Gold!!!
en toen had die zelfde gst ook een Hale staffhead van 27HP en van 30HP.
VOor die van 30hp moest ie 30K hebben (ik heb zelf net 12K :D) en die van 27hp kon ik kopen voor 1.2K

Dus nu heb ik een Near Perfect Firestaff voor bijna niks :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/staff.jpg

En toen ging ik vandaag met mn vriendin ettins killen in kryta, vond ik een sup rune of expertice (voor een ranger), nu blijken die geen drol waard te zijn (240) gold, maar toch leuk om hem zo even te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Dekay schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:35:
Gisteren avond ongeveer 3,5 uur in de Fissure of Woe gespeelt. Was heel gaaf. Eindelijk eens een goede party. Helaas geen mooie Chaos Axe of iets dergelijks maar wel 3 shards :P.

Hier op een gegeven moment bezig (met booktrick)
[afbeelding]
Waar is Fissure of Woe te vinden? In Temple of Balthasar en dan in een van die statues toch of meot je er via Grenth's of Warcamp komen? Of via de Titan's Quest? Ik heb die laatste overigens nog niet gedaan, ik moet eerst Hell's Precipice nog doen, maar het is zo verdraaid moeilijk om teams te vormen in de laatste paar missies. Ik heb hem praktisch gezien trouwens wel een paar keer gefinished met andere die hem ook echt in hun quest-log hadden. Dikke fun :Y)

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Chrono Trigger schreef op maandag 20 februari 2006 @ 05:47:
[...]

Waar is Fissure of Woe te vinden? In Temple of Balthasar en dan in een van die statues toch of meot je er via Grenth's of Warcamp komen? Of via de Titan's Quest? Ik heb die laatste overigens nog niet gedaan, ik moet eerst Hell's Precipice nog doen, maar het is zo verdraaid moeilijk om teams te vormen in de laatste paar missies. Ik heb hem praktisch gezien trouwens wel een paar keer gefinished met andere die hem ook echt in hun quest-log hadden. Dikke fun :Y)
FoW kun je vinden in de Temple of Ages. Deze kun je weer vinden ongeveer WNW van Bergen Hot Springs, die weer te vinden is NW van D'Alessio Seaboard.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een drop van de Eidolon daar. Die heb je ook in Southern Shiverpeaks. Ze zullen hem wel gekopieerd hebben naar Ring Of Fire zodat ie daar ook nog shiverpeak keys dropt.
Het zou me niet verbazen als de Eidolon in Abandons Mouth dat ook doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 01:36:
hoi hoi hoi

Heb een van de beste firestaffs gekregen van mn guild, een collectors staff (max dmg), kans op 20% sneller spell laden en 20% sneller spellcasten.

[afbeelding]
Enig idee waar die collector staat? En of ze ook te krijgen zijn met air/water/earth requirement?

edit: de air staf vond ik net buiten de poort bij droknar bij collector maar die heeft alleen de skill recharge 20%

edit 2: Na wat speurwerk op het web kwam ik deze lijst tegen:
http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/914653.html (zie collectors guide)
Maakt mijn bovenstaande vraag overbodig want ze staan er allemaal op incl. armor collectors :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 01:36:
hoi hoi hoi

Toen heb ik via Guildwarguru's auction een Enchant wrapping gekocht van 16% (dat al mn enchants 16% langer duren (max is 20)... voor maar 500Gold!!!
en toen had die zelfde gst ook een Hale staffhead van 27HP en van 30HP.
VOor die van 30hp moest ie 30K hebben (ik heb zelf net 12K :D) en die van 27hp kon ik kopen voor 1.2K

...

En toen ging ik vandaag met mn vriendin ettins killen in kryta, vond ik een sup rune of expertice (voor een ranger), nu blijken die geen drol waard te zijn (240) gold, maar toch leuk om hem zo even te vinden :)
Ik vind het toch iedere keer weer schattig om te horen dat er nog mensen zijn die van zoiets simpels blij kunnen worden. Daarvoor ben ik ondertussen in GW teveel afgestompt. De 500 gold voor een 16% langer is echt het max wat je er voor zou moeten betalen en 30k voor een +30 health is een beetje over de top, tis maar goed dat je daar geen gold aan kon verspillen.

Die collectors dingen zijn net zo goed en met de juiste upgrades soms nog beter dan al die groene en gouden spulletjes die er te krijgen zijn. Hou wel met 1 ding rekening: eenmaal op een collectors item geplaatst, kun je een upgrade er niet meer vanaf krijgen, beetje te vergelijken met groene items dus. Dit in tegenstelling tot de gewonen blauwe, paarse en gouden items, waar je vrijwel altijd wel een upgrade kunt salvagen. Je wapen ben je daarna wel kwijt natuurlijk.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Je kan de upgrade op een collector's item toch wel vervangen, of ook niet?

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Balachmar schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:27:
Je kan de upgrade op een collector's item toch wel vervangen, of ook niet?
ja je kan ze er overheen zetten, dat heb ik al een keer gedaan...
Maar ik vind het wel een relaxed wapen :)
(zie de meerwaarde van een groen/goud wapen ook niet, daarom heb iik deze gecustomised, ik ga deze toch niet verkopen.. dat doe ik wel met paars/groene/gouden items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ixl85 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:49:
ja je kan ze er overheen zetten, dat heb ik al een keer gedaan...
Maar ik vind het wel een relaxed wapen :)
(zie de meerwaarde van een groen/goud wapen ook niet, daarom heb iik deze gecustomised, ik ga deze toch niet verkopen.. dat doe ik wel met paars/groene/gouden items)
Meerwaarde voor groene en gouden wapens is er inderdaad ook niet. De stats van een wapen zijn zo'n enorm klein onderdeel van het geheel, dat het weinig uitmaakt of je nu een wit of groen wapen hebt. Skills en taktiek zijn veel belangrijker. Alleen de looks kunnen nog interessant zijn. Ik verkoop ook bijna al mijn gouden en groene spullen en hou alleen een Dragos Flatbow in bezit.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijger
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Tijger

Grrrrrrrr...

unfor schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:53:

de unconditional bonusses op shields zijn eigenlijk niet de moeite waard, zo heb je momenteel victo's bulwark, 30 hp.. unconditional voor 100k, yay... heb de mijne dan ook weggedaan want kon 't geld wel gebruiken :)
Ik heb een Defender req 7 strength met +28 hp permanent, ik vind dat wel de moeite waard, overigens gekocht voor 10K.

Victo's heeft ook -2 damage in stance overigens en dat gecombineerd met +30 permanent is wel degelijk de moeite waard, of dat 100K+ waard is dat is weer een ander verhaal, ik wil er wel graag een hebben maar inderdaad, ik vind de prijs te hoog.

[ Voor 4% gewijzigd door Tijger op 20-02-2006 12:27 ]

There are two theories to arguing with women. Neither one works.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:40

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:05:
[...]

Ik verkoop ook bijna al mijn gouden en groene spullen en hou alleen een Dragos Flatbow in bezit.
Verkoop jij je spullen aan de merchant of andere spelers? Ik meestal altijd aan merchant, of ik salvage ze. Geen zin om de prijzen te checken op fora :+ Behalve als er iets van max HP ofzo op zit, dan kijk ik wel even op de sites. Maar ik heb gewoon geen zin om uren te brullen dat ik wat te verkopen heb. En soms geef ik ook wel dingen weg als ik weer eens mensen help met Nolani, Galrath of Surmia (oid). Die zijn vaak best blij met een fiery dragon sword of een +12 energy ankh oid.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:33:
[...]

Verkoop jij je spullen aan de merchant of andere spelers? Ik meestal altijd aan merchant, of ik salvage ze. Geen zin om de prijzen te checken op fora :+ Behalve als er iets van max HP ofzo op zit, dan kijk ik wel even op de sites. Maar ik heb gewoon geen zin om uren te brullen dat ik wat te verkopen heb. En soms geef ik ook wel dingen weg als ik weer eens mensen help met Nolani, Galrath of Surmia (oid). Die zijn vaak best blij met een fiery dragon sword of een +12 energy ankh oid.
Als je geld wil verdienen is het niet slim om met name groene items aan de merchant te verkopen. Dan gooi je wel heel veel geld weg. Verkoop je een groene staf aan een merchant, krijg je er 35 gold voor, terwijl je 'm aan andere spelers voor 10k gold kwijt kunt (!!!). En dan heb ik het niet eens over de duurste groene items. Bijvoorbeeld Victos Bulwark levert al snel 100k plus een paar ectoos op, terwijl een merchant er maar een heel klein beetje gold voor geeft. Niet echt slim dus om aan een merchant te verkopen.

Ik verkoop alleen gouden items aan de merchant en alleen als ik ze na een aantal dagen nog niet verkocht heb. Het vergt wel enig doorzettingsvermogen om spulletjes te verkopen, da's waar. Je zult niet iets verkopen door maar een keer of drie te roepen dat je wat hebt. Het kan soms behoorlijk wat tijd kosten, maar dan levert het ook een veelvoud aan gold op.

Ik had er in het begin ook niet zo'n zin in om uren te roepen, maar wat betreft groene items ben ik toch snel de voordelen er van in gaan zien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Groene items heb ik nog niet gevonden, nuja, ééntje dan, voor een smiting monk (naam even kwijt). Het account wat ik heb overgekocht had er trouwens wel een stuk of vijf, maar die waren allemaal al gecustomized en aangezien ik twee chars ervan heb gedelete had ik ook weinig meer aan die items. Het zijn dus de gouden en paarse en blauwe items die ik verkoop/salvage :)

Soms zijn de items wel heel erg raar, zitten er modifiers op waar je weinig aan hebt en die je alleen kan salvagen (als je geluk hebt trouwens, gaat ook nog wel eens mis, krijg je crafting materials of nét die verkeerde mod, als er meer dan één op zit)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:56:
Groene items heb ik nog niet gevonden, nuja, ééntje dan, voor een smiting monk (naam even kwijt). Het account wat ik heb overgekocht had er trouwens wel een stuk of vijf, maar die waren allemaal al gecustomized en aangezien ik twee chars ervan heb gedelete had ik ook weinig meer aan die items. Het zijn dus de gouden en paarse en blauwe items die ik verkoop/salvage :)

Soms zijn de items wel heel erg raar, zitten er modifiers op waar je weinig aan hebt en die je alleen kan salvagen (als je geluk hebt trouwens, gaat ook nog wel eens mis, krijg je crafting materials of nét die verkeerde mod, als er meer dan één op zit)
Alles minder dan goud verkoop ik ook aan de merchant, want dat levert hooguit 1k op in de verkoop en dat is mij de moeite ook niet waard. Zeker de gouden items die uit chests komen zijn vaak erg raar, een water staff met een 10% kans op halvering cast tijd voor curses of zo. Ja dank je wel, dat schiet lekker op.

Met twee mods er op is het idd altijd een gok welke je krijgt als je salvaged. Ergste mislukte salvage was voor mij tot nu toe een superior vigor die niet uit een stuk armor kwam. Toen heb ik wel even flink zitten vloeken. Gelukkig had ik genoeg geld om een nieuwe te kopen, maar dat maakt het er op dat moment niet echt leuker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

Ja, mislukte salvage pogingen hebben mij ook al een aantal keer flink genaaid :X

Van de week had ik 3 unid's gekocht voor 6k, twee hammers en een axe. Bleken hele leuke items te zijn die best wat waard zijn. Nu had ik 2 Fiery Dragon Swords, een req 10 met Swordmanship +1 20% en een paarse met req 8 en Swordmanship +1 13%. Omdat ik met de axe nu een leuke vervanging voor de zwaarden had ben ik de FDS met +1 20% (die ik voor 750g heb gekocht :D ) gaan salvagen in de hoop die mod te krijgen voor op mijn req 8 zwaardje om de prijs daarvan nog eens wat op te drijven. En wat krijg je dan ? Een Fiery Sword Hilt...

Ik heb trouwens nog lang niet genoeg geld om alles maar aan Merchants te verkopen. Ik kom met moeite aan 10k en dan moet ik weer van alles kopen en nu zit ik weer op 2k en een storage vol met gouden wapens die flink wat waard zijn maar die niemand koopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:33:
[...]

Bij mij gaan de meeste items ook naar de merchant, want veel gouden spul is gewoon niks, er zitten vaak onzinnige stats op.
Alleen het goede spul verkoop ik aan andere spelers, en als ze er bijzonder uitzien.

Als het requirement 10 of lager is identified ik het niet maar verkoop ik het unidentified, dan ben ik het sneller kwijt voor redelijk geld.
Je loopt wel het risico dat je een perfect wapen verkoopt voor veel te weinig maar de koper loopt het risico dat ie veel betaald voor een waardeloos ding...
Maar ik heb de ervaring dat meestal beide partijen wel tevreden zijn met de deal..
Vaak zijn het ook echt handelaren die dat spul opkopen voor dat ene perfecte wapen dat ze voor 100k + kunnen verkopen.

Alleen de wapens met hoger requirement blijf ik vaak langer mee zitten ondanks goede stats.
En het hangt ook nog van het type wapen af. Een axe gaat weer beter dan een hammer bijvoorbeeld.
En een storm of eternal bow raak je altijd wel kwijt. Net zoals chaos axes......of fellblades...
Als het maar max is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:38
Wat is er eigenlijk met die requirement. Heb net een gouden max dmg summit axe gekocht (+14% above 50%) met +19% kans op +1 axe mastery voor 2k. Het enige 'nadeel' is dat ie req 11 heeft. Stel nou dat ie req 8 had, was ie dan opeens 50k+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

50k wil ik niet zeggen, maar dat 'ie ineens veel meer waard kan zijn is absoluut waar. Hoe lager de req, hoe hoger de prijs. Op max dmg wapens dan. Verder lijkt mij het een mooie prijs voor de axe die je gekocht hebt.

Waarom zijn hamers trouwens niet populair 8)7 Ik wil mijn hamers kwijt, en niet aan een merchant !

Mijn Wa/Mo begint nu eindelijk een beetje vorm aan te nemen. Droknars armor had ik al een tijdje. Nu de minor vigor en absorption vervangen door majors. Een leuke vampiric axe (2/-1, moet nog even een 3/-1 verdienen :-) ) en de skills lijst begint nu ook voller te raken. Begin nu ook efficienter gebruik te maken van mijn skills en spells.
Mending aan voor +3 hp regen, de axe haalt daar 1 regen vanaf. Omdat ik Warriors Endurance heel fijn vind voor de energy gains kan ik helaas geen andere stances en elites meenemen, maar die cast ik dus vlak voor een mob. 18 secs +3 energy per hit. Dan spam ik met wat extra damage skills en zo nu en dan een Cyclone Axe om de energy weer helemaal vol te krijgen. Tegen deze tijd is Warriors Endurance wel uitgewerkt en zijn de adrenaline skills opgeladen. Ik gebruik er 3 op het moment, dus tegen de tijd dat ik die + een extra damage spell heb gecast kan ik Warriors Endurance weer opnieuw casten en begint het zooitje weer opnieuw.
Tussendoor natuurlijk goed in de gaten houden of mijn Mending niet in de soep wordt gegooid en of mijn health nog een beetje op pijl blijft.

Het is nog geen stabiele farm build, maar een beetje PvE is niet zo moeilijk meer :)

[ Voor 66% gewijzigd door KneoK op 20-02-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:38
Dat vind ik eigenlijk best wel onzin. De meeste maxen (16 att. points) toch wel hun sword/max/hammer. Wat doet die requirement er dan toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Dekay schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:03:
Dat vind ik eigenlijk best wel onzin. De meeste maxen (16 att. points) toch wel hun sword/max/hammer. Wat doet die requirement er dan toe?
Precies voor die keren dat je 'm niet maxed bij specifieke builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

BioWEB schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:20:
Ja, mislukte salvage pogingen hebben mij ook al een aantal keer flink genaaid :X
...
Ik heb trouwens nog lang niet genoeg geld om alles maar aan Merchants te verkopen. Ik kom met moeite aan 10k en dan moet ik weer van alles kopen en nu zit ik weer op 2k en een storage vol met gouden wapens die flink wat waard zijn maar die niemand koopt :X
Zodra je een beetje kunt gaan farmen of Sorrows Furnace of Tombs gaat doen, kan het snel gaan met je goudvoorraad. In het begin van het spel moest ik ook steeds zien rond te komen van maar een klein beetje goud. Nu lijkt het af en toe onmogelijk om onder de 100k te komen. Dat zal bij jou ook wel gaan gebeuren ... als je tenminste bereid bent te farmen en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens al iets meer bekend over dat auction house dat eventueel in de game gebouwd zou worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:14:
Is er trouwens al iets meer bekend over dat auction house dat eventueel in de game gebouwd zou worden?
Ja sinds dag 1 z'n beetje, helaas doen ze het nooit maar het was wel de bedoeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik bedoel eigenlijk of ArenaNet of NCSoft hier zelf nog iets over heeft gezegd de afgelopen maanden. Ben namelijk een tijdje gestopt met Guild Wars. Onder andere vanwege het feit dat ik alles wel zo'n beetje had gezien in de game. De afgelopen 2 maanden heb ik trouwens Final Fantasy XI gespeeld. Een game die ook heel erg vet is, maar wel echt heel erg veel tijd vergt. Dit heb ik helaas niet meer momenteel, en ik denk ook niet in de nabije toekomst. Vandaar dat ik er mee gestopt ben. De game op zich was echt heel erg vet.

De auction houses in FFXI zijn echt een hele grote toevoeging aan de game vind ik. Hopelijk komt deze functie ook in Guild Wars ter beschikking van de spelers!

Voor een game zonder maandelijkse kosten is Guild Wars echt heel erg vet vind ik! Ook de interface is echt stukken beter dan die van bijvoorbeeld FFXI. Enigste jammere is dat je vrij snel door de game heen bent, en er daarna eigenlijk geen nieuwe avonturen meer te beleven zijn. Meercontent is onder andere door mij echt wel meer dan welkom.

Ik ben echt heel erg benieuwd naar Factions! Heb al op meedere sites dingen over deze expansion gelezen, en moet zeggen dat het me tot nu toe best wel weet te boeien voor het grootste gedeelte. Zonder auction house vind ik het maar een beetje een rommelige marktplaats zeg maar. Vandaar dat ik wel benieuwd ben of deze functie misschien ook beschikbaar komt binnen korte tijd. Al dan niet geleverd gaat worden samen met de Factions expansion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Weakling schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:19:
[...]

Zodra je een beetje kunt gaan farmen of Sorrows Furnace of Tombs gaat doen, kan het snel gaan met je goudvoorraad. In het begin van het spel moest ik ook steeds zien rond te komen van maar een klein beetje goud. Nu lijkt het af en toe onmogelijk om onder de 100k te komen. Dat zal bij jou ook wel gaan gebeuren ... als je tenminste bereid bent te farmen en zo.
Ja, farmen gaat zeker gebeuren ! Het enige wat ik nog wil is de laatste 30 attribute points verzamelen (moet nog steeds van second proff wisselen om Vanji aan te kunnen spreken) en dan inderdaad gewoon lekker een paar dagen gaan farmen in de Tombs ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:47:
Wat is er eigenlijk met die requirement. Heb net een gouden max dmg summit axe gekocht (+14% above 50%) met +19% kans op +1 axe mastery voor 2k. Het enige 'nadeel' is dat ie req 11 heeft. Stel nou dat ie req 8 had, was ie dan opeens 50k+ ?
Met een farm build heb je heel veel att.points nodig op tacticts, en ook veel op healing. Met de resterende punten moet je dan nog aan het requirement van je axe voldoen.
Maar goed, in veel gevallen zal het niet veel uitmaken omdat je die att.points toch nodig hebt om je skills effectief te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:26:
[...]

Met een farm build heb je heel veel att.points nodig op tacticts, en ook veel op healing. Met de resterende punten moet je dan nog aan het requirement van je axe voldoen.
Maar goed, in veel gevallen zal het niet veel uitmaken omdat je die att.points toch nodig hebt om je skills effectief te houden...
ligt er natuurlijk zwaar aan wat je farmed, ikzelf farm laatste tijd graag fissure met m'n wa/me, heb tactics hoog voor healing signet, maar mij zie je niet meer rondkloten met de standaard wammo desert farming build met live vic, vig spirit etc...

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 20-02-2006 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is het zo dat als je wapen bijvoorbeeld req, 9 hammer heeft en je hebt op je popetje 13hammer zitten dat dat dat niet meer damage doet dan dat je er gewoon 9 op hebt zitten? Of doet het met 13hammer wel gewoon meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars: Factions Environment Preview - The New Continent of Cantha

http://www.gamespot.com/p...ons/news.html?sid=6144516

Niks te danken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Er komt waarschijnlijk geen auction house meer, dit heeft Gaile Gray gezegd. Ze hebben het nu echter over "trade improvements". Maar wat ze daaronder verstaan is een raadsel.

Zie screeny onderaan:
http://gw.gamona.de/news/content/gg1321.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exyge schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:05:
Er komt waarschijnlijk geen auction house meer, dit heeft Gaile Gray gezegd. Ze hebben het nu echter over "trade improvements". Maar wat ze daaronder verstaan is een raadsel.

Zie screeny onderaan:
http://gw.gamona.de/news/content/gg1321.gif
Dat is dezelfde boodschap die ze continu zegt. Not assured wil niet zeggen dat het er niet inkomt natuurlijk. Een auctionhouse is ook nooit officieel toegezegd. Veel mensen zijn er echter van uitgegaan dat er een auctionhouse zou komen met de release van Chapter 2. Lijkt er op dat dat niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind het huidige verkoopsysteem echt zo erg omslachtig. Zo'n auction house is echt zó veel beter dan dat het nu is he. Maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat dit echt zo enorm veel dataverkeer genereerd dat NCSoft en ArenaNet zich nog wel een keer bedenken voor dat ze zoiets er in bouwen. Zo'n chat kanaal om je spulletjes te verkopen zuigt gewoon vind ik. Heb er echt heel wat uurtjes aan verspild toen ik nog erg actief met GW bezig was.

Ben momenteel een beetje aan het denken over een comeback naar deze game zodra de nieuwe expansion uit gaat komen. Het ziet er in ieder geval veel belovend uit allemaal. Misschien dat ik zelfs een dezer dagen aan een comeback ga beginnen. Heb namelijk nog bijna helemaal niks van de Sorrows Furnace update gezien... De rest kan ik echt dromen eigenlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trailer van Guild Wars Faction !!

klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vet :9 Dat wordt weer drie keer aanschaffen >:) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wauw! Het ziet er allemaal erg mooi uit. Nog groter en nog intensiever! Ik weet zeker (wist ik ook al) dat ik hem ga pre-orderen! Ik mis alleen een officiele releasedate nog. Die is in het filmpje ook niet te zien (niet eens iets ala "comming spring 2006").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Die laatste "move" ziet er best wel gaaf uit, een soort Hero sumonnen die een enorme explosie veroorzaakt 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bigbadkip schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:24:
Is het zo dat als je wapen bijvoorbeeld req, 9 hammer heeft en je hebt op je popetje 13hammer zitten dat dat dat niet meer damage doet dan dat je er gewoon 9 op hebt zitten? Of doet het met 13hammer wel gewoon meer ?
Als je hammer req 9 is, dan heeft het wat betreft de basis damage van je hammer geen zin om er 13 punten op te zetten. Wel maakt het uit voor je skills of je 9 of 13 punten er op hebt staan, maar niet voor je wapen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Weakling schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:57:
[...]

Als je hammer req 9 is, dan heeft het wat betreft de basis damage van je hammer geen zin om er 13 punten op te zetten. Wel maakt het uit voor je skills of je 9 of 13 punten er op hebt staan, maar niet voor je wapen dus.
Da's niet waar. Elke punt in je wapen attribuut verhoogt de damage én de critical chance. Met 9 punten (base req meestal) deal je 77% van je base damage en met 16 punten deal je 115% van je base damage. Best significant dus.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

[Zeur mode]
Welke test heb je dan gedaan? t-test? gepaarde waarnemingen? En hoeveel metingen heb je gedaan? Wat was de standaard-deviatie etc etc.
En wat is je nul hypothese geweest en natuurlijk welke (on)zekerheid heb je genomen?
[/Zeur mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Nu weet ik het dus nog niet,doet 13 op op een req 9 nu meer pure damage of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Op gwguru en nog wat andere sites (die in de OP staan dacht ik) kan je diverse damagecalculators vinden :)

Let op! Gewoon tabellen, geen programma's downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bigbadkip schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:47:
Nu weet ik het dus nog niet,doet 13 op op een req 9 nu meer pure damage of niet?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Goh, zat ik er toch mooi ff naast. Zou toch onderhand beter moeten weten met mijn bijna 1000 uur in GW :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:P pnwed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

LOL, hier wel ... maar in GW ben ik onverslaanbaar! Mwhoehahahaha!!! Ehrr ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:34:
[...]

LOL, hier wel ... maar in GW ben ik onverslaanbaar! Mwhoehahahaha!!! Ehrr ... :X
Wedden dat ik sneller dood kan dan jij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbadkip schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:47:
Ja!

Heb een keer zo'n heel artikel ergens gelezen op een website een tijdje geleden. Ging voornamelijk over het gebruik van punten in bepaalde skills zoals hammer mastery en dergelijken. De test wees uit dat wanneer je meer punten in deze dingen stopt, je steeds meer basis dam,age doet, en je daarnaast ook meer kans krijgt op een critical hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
K heel erg bedankt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Balachmar schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:00:
[...]

[Zeur mode]
Welke test heb je dan gedaan? t-test? gepaarde waarnemingen? En hoeveel metingen heb je gedaan? Wat was de standaard-deviatie etc etc.
En wat is je nul hypothese geweest en natuurlijk welke (on)zekerheid heb je genomen?
[/Zeur mode]
Even voor de duidelijkheid, ik heb deze info uit deze guide. Die is geschreven door Ensign die ook onlangs in de finale van de Taipei World Championship met zijn guild iQ heeft gespeeld. Je kan er dus van uitgaan dat hij de game mechanics snapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Als je het zelf wil testen, ga dan naar de temple of balthasar en ga op een 60 armor pop inrammen met een warrior of iets/warrior.

Neem een wapen met wat voor requirement dan ook, zet je wapen atribute daarop en je strength op 0 (weet je zeker dat die geen invloed heeft). Sla dan een aantal keren op je target in en bekijk je damage, maximaliseer dan je wapen atribute en je zult zien dat je meer damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ervaar de laatste paar dagen constante lag bij Guildwars. Alle characters en vijanden verspringen ipv. lopen, als ik ergens op klik teleport ik naar daar ipv. te lopen. Nochtans draai ik geen downloadspul of ander P2P gedoe tijdens GW, ook is er totaal geen trafiek als ik GW afsluit dus ook geen verborgen applicatie die upload. Mijn router heb ik ook al geconfigureerd om poort 80 en 6112 te forwarden, haalde ook niets uit. Heb de firewall erop al afgezet, idem dito. Pingen naar websites en dergelijke gaat probleemloos, steeds pings ruim onder de 50ms. Heb ook al andere districts geprobeerd en daar is juist hetzelfde. Het spel is echt niet meer speelbaar :,(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuncz schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:54:
Ik ervaar de laatste paar dagen constante lag bij Guildwars. Alle characters en vijanden verspringen ipv. lopen, als ik ergens op klik teleport ik naar daar ipv. te lopen. Nochtans draai ik geen downloadspul of ander P2P gedoe tijdens GW, ook is er totaal geen trafiek als ik GW afsluit dus ook geen verborgen applicatie die upload. Mijn router heb ik ook al geconfigureerd om poort 80 en 6112 te forwarden, haalde ook niets uit. Heb de firewall erop al afgezet, idem dito. Pingen naar websites en dergelijke gaat probleemloos, steeds pings ruim onder de 50ms. Heb ook al andere districts geprobeerd en daar is juist hetzelfde. Het spel is echt niet meer speelbaar :,(
Ik had hier ook een tijd last van maar het was niet lagg, maar een videokaart die te heet werd. Gw is hier gevoelig voor.

Zoiezo zou ik daarom ook naar je videokaart kijken en niet direct constateren dat het aan je verbinding ligt.

Hoe heet wordt je gpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ik ben op zoek naar een max shield met de volgende stats: -2 in stance, +8 vs piercing, req niet belangrijk.

misschien heeft iemand toevallig iets liggen :P

• SoundWave729
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:59
ik heb net die factions trailer bekeken, maar ik weet het niet zker maar in die trailer zag ik een monk teleporteren :o

• unfor
SoundWave schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:34:
ik heb net die factions trailer bekeken, maar ik weet het niet zker maar in die trailer zag ik een monk teleporteren :o
dat kan iedereen sowiezo al met necro als secondary. (consume corpse oa)

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Een van die nieuwe characters kan teleporteren, dan heb je toch wel gezien bij de beta.
Dus als monk een van die andere (weet niet welke) als secondary profession heeft...

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Dat was de assasin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Bestaat het tweakers-guild eigenlijk nog? Of is dat zoals zoveel guilds dood gebloed?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Naluh! schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:00:
Bestaat het tweakers-guild eigenlijk nog? Of is dat zoals zoveel guilds dood gebloed?
Nee hoor, de GoT guild bestaat nog steeds. De guild is zelfs erg actief :) Een link naar de website is te vinden in mijn sig. Je kunt altijd een kijkje nemen op onze website. Let wel dat de guild bijna vol zit. Op dit moment zijn we druk bezig met het organiseren van alliances en party guilds voor friendly GvG's.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 24-02-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik moet nog steeds lachen om de grote hoeveelheid mensen die een bloedhekel hebben aan IWAY. IWAY is tot nu toe imho de meest briljante build die ik tot nu toe in GW ben tegengekomen. Hij is door vrijwel iedereen te spelen, simpel, snel en effectief. De build heeft het echt een hele tijd volgehouden tot er builds kwamen die het makkelijker konden counteren.Zelf speel ik nooit IWAY omdat ik het geen leuke build vind om te spelen . Toch vraag ik mij af waarom iedereen zo'n hekel heeft aan IWAY waneer ze de build gewoon kunnen counteren? Dus: brand maar los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:47:
Ik moet nog steeds lachen om de grote hoeveelheid mensen die een bloedhekel hebben aan IWAY. IWAY is tot nu toe imho de meest briljante build die ik tot nu toe in GW ben tegengekomen. Hij is door vrijwel iedereen te spelen, simpel, snel en effectief. De build heeft het echt een hele tijd volgehouden tot er builds kwamen die het makkelijker konden counteren.Zelf speel ik nooit IWAY omdat ik het geen leuke build vind om te spelen . Toch vraag ik mij af waarom iedereen zo'n hekel heeft aan IWAY waneer ze de build gewoon kunnen counteren? Dus: brand maar los!
Ik heb er geen hekel aan, maar hoor regelmatig van anderen dat ze er een hekel aan hebben om precies wat jij zelf eigenlijk ook al zegt: 1. iedereen kan 'm spelen, dus het is geen build waar je heel veel skill voor nodig hebt en dat steekt natuurlijk de mensen die uren en uren in het fijntunen van hun skills steken. 2. om te counteren heb je wel skills nodig en moet je als groep goed samenwerken en juist dat ontbreekt nou juist weer bij de spelers die casual het spel af en toe spelen. Dus zowel de geoefende als niet geoefende speler krijgt daardoor een hekel aan iway. Ach jij, mij zal het allemaal een zorg zijn, want PvP is totaal niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:47:
o.O

Ahum... Waarschijnlijk bedoel je te zeggen "Zelf speel ik nooit meer IWAY" of "Zelf speel ik nooit een IWAY warrior"?

Wat is er zo vreselijk aan IWAY?
  • Je komt het ZO vaak tegen in Tombs (oops Hero's Ascent) dat het gewoon de varieteit van tegenstanders zo verschrikkelijk afstompt. Tombs (Hero's Ascent) is tegenwoordig niet gevarieerd genoeg IMO.
  • Bijna iedereen kan het doen, dus zelfs de meest vervelende spelers die echt alleen maar knoppen kunnen drukken, spelen het en dit levert af en toe nog wel eens irritante berichten in het algemene chat kanaal op (en niet gaan zeggen dat je dit uit kunt zetten, want als je tegen een goed team (non-IWAY) komt wil je daar wel af en toe mee kunnen communiceren.
  • Als je eens een build aan het testen bent voor GvG kun je bijna niet meer naar Tombs (oops HA), omdat je altijd een counter bij moet hebben voor IWAY in HA.
  • Door het spelen van IWAY is het hele rank systeem 'vervuild'. Je moet tegenwoordig extra opletten als je een r3~r5 speler in je groep opneemt.
Over het algemeen vind ik dat IWAY het spel (voornamelijk Tombs (HA)) een matte glans gegeven heeft. Wel ben ik het met je eens dat het een build is die het voor sommige mensen aantrekkelijk heeft gemaakt om te gaan PvP'en en ik ken een aantal spelers die daarna zijn blijven hangen in PvP en nu in balanced teams spelen. IWAY briljant? Nee, ik vond het briljant toen ik voor het eerst een screenshot zag van 8 W/R's met een pet en een hammer (net zoals ik de MM-build van LuLu briljant vond op het moment van posten van de screenshot). Ik heb ook ongeveer 2 of 3 dagen hammer warrior IWAY gespeeld, waarna het geen aantrekkingskracht meer voor mij heeft gehad.

IWAY simpel? Ja. Makkelijke introductie in PvP? Ja, dat ook. Maar meer krediet zal ik er niet aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
CoRrRan schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:52:
[...]
o.O

Ahum... Waarschijnlijk bedoel je te zeggen "Zelf speel ik nooit meer IWAY" of "Zelf speel ik nooit een IWAY warrior"?

Wat is er zo vreselijk aan IWAY?[list]• Je komt het ZO vaak tegen in Tombs (oops Hero's Ascent) dat het gewoon de varieteit van tegenstanders zo verschrikkelijk afstompt. Tombs (Hero's Ascent) is tegenwoordig niet gevarieerd genoeg IMO.
Niet gevarieerd genoeg? Je ziet van alles in Tombs; r-spike, suicide, holding builds, allerlei soorten e-denial... Misschien is het zelfs wel gevarieerder dan GvG, je kan erg ver komen met rare gimmick builds. Wij deden een tijdje terug een funky build met 7 Necros en 1 spirit Ranger en kwamen daarmee een paar keer in de hall (onze build was niet erg goed in het altar afpakken helaas). Ook vage shit als 8x Mo/R met smiting en pets werkt.

IWAY is niet erg moeilijk te counteren en heeft veel zwaktes.
- De warriors en pets zijn makkelijk te disablen door traps Wards en Aegis chain (liefst een combinatie van de 3).
- De warriors gaan vaak op een kluitje staan waardoor je ze keihard kan afmaken met AoE's als Earthquake+Aftershock.
- Geen monks, dus de Necros en Rangers zijn erg kwetsbaar.
- Ook de Ghostly Hero kan je niet beschermen en dus ben je zwak op altar maps
- Geen enchantment removal meestal; zwak tegen Life Bond/Barrier monks en healing balls
- Frozen Soil... nuff said

Het is zeker wel iets waar je rekening mee moet houden en je moet zorgen dat EoE/Nature's Renewal niet te veel last bezorgt, maar als je dat eenmaal doet is elke IWAY eigenlijk een gratis win.
• Bijna iedereen kan het doen, dus zelfs de meest vervelende spelers die echt alleen maar knoppen kunnen drukken, spelen het en dit levert af en toe nog wel eens irritante berichten in het algemene chat kanaal op (en niet gaan zeggen dat je dit uit kunt zetten, want als je tegen een goed team (non-IWAY) komt wil je daar wel af en toe mee kunnen communiceren.
Zwak argument. Je zou ook kunnen zeggen dat IWAY een goede manier is om als newbie toch mee te kunnen spelen. Waarom zou jij je trouwens iets aantrekken van wat iemand zegt in de chat?
• Als je eens een build aan het testen bent voor GvG kun je bijna niet meer naar Tombs (oops HA), omdat je altijd een counter bij moet hebben voor IWAY in HA.
Natuurlijk kun je geen GvG build gebruiken in Tombs, Tombs is totaal anders dan GvG! Geen flagstand, geen Guild Lord met NPCs, veel minder behoefte aan mobiliteit (op de relic runner na), soms een altar en een Ghost/Priest die je levend moet zien te houden. Hier heeft IWAY niets mee te maken.
• Door het spelen van IWAY is het hele rank systeem 'vervuild'. Je moet tegenwoordig extra opletten als je een r3~r5 speler in je groep opneemt.[/list]
Nooit anders geweest. Je hebt mensen die R6 zijn enkel door Balthasars Aura abuse (er was een tijd dat deze skill sterker was én stackte).

Je komt iig op mij over als iemand die een beetje bitter is geworden door een aantal losses tegen IWAY, nofi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Count schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:29:Niet gevarieerd genoeg? Je ziet van alles in Tombs; r-spike, suicide, holding builds, allerlei soorten e-denial... Misschien is het zelfs wel gevarieerder dan GvG, je kan erg ver komen met rare gimmick builds. Wij deden een tijdje terug een funky build met 7 Necros en 1 spirit Ranger en kwamen daarmee een paar keer in de hall (onze build was niet erg goed in het altar afpakken helaas). Ook vage shit als 8x Mo/R met smiting en pets werkt.
Zet het eens tegen elkaar af? Hoeveel IWAY tegen hoeveel originele (dus ook gimmick builds?) zeker 50% IWAY. Ergo: varieteit kan velen malen hoger.
IWAY is niet erg moeilijk te counteren en heeft veel zwaktes.
- De warriors en pets zijn makkelijk te disablen door traps Wards en Aegis chain (liefst een combinatie van de 3).
- De warriors gaan vaak op een kluitje staan waardoor je ze keihard kan afmaken met AoE's als Earthquake+Aftershock.
- Geen monks, dus de Necros en Rangers zijn erg kwetsbaar.
- Ook de Ghostly Hero kan je niet beschermen en dus ben je zwak op altar maps
- Geen enchantment removal meestal; zwak tegen Life Bond/Barrier monks en healing balls
- Frozen Soil... nuff said

Het is zeker wel iets waar je rekening mee moet houden en je moet zorgen dat EoE/Nature's Renewal niet te veel last bezorgt, maar als je dat eenmaal doet is elke IWAY eigenlijk een gratis win.
*Zucht* En hier gaat de discussie een kant op die ik juist probeerde NIET op te gaan. *Zucht*
Zwak argument. Je zou ook kunnen zeggen dat IWAY een goede manier is om als newbie toch mee te kunnen spelen. Waarom zou jij je trouwens iets aantrekken van wat iemand zegt in de chat?
Omdat ik het spel speel om plezier te hebben en hoop dat anderen dat ook doen en ik ook plezier heb ik het communiceren met de tegenstander. Nee, het is niet het sterkste argument tegen IWAY, maar dat is ook niet mijn bedoeling.
[...]Natuurlijk kun je geen GvG build gebruiken in Tombs, Tombs is totaal anders dan GvG! Geen flagstand, geen Guild Lord met NPCs, veel minder behoefte aan mobiliteit (op de relic runner na), soms een altar en een Ghost/Priest die je levend moet zien te houden. Hier heeft IWAY niets mee te maken.
Natuurlijk kun je GvG builds gebruiken in Tombs om te testen. Je hoeft nl. niet elk aspect van GvG te testen in Tombs... Je kon namelijk heel goed testen of een combinatie van skills leidde tot een goede kill, of een combinatie van skills een goede defensie opbouwt. Met IWAY erbij is dit een stuk lastiger geworden, omdat je daar altijd rekening mee moet houden tegenwoordig.
Nooit anders geweest. Je hebt mensen die R6 zijn enkel door Balthasars Aura abuse (er was een tijd dat deze skill sterker was én stackte).
Voor zover ik weet bestaat deze bug nog steeds. En je geeft het bijna zelf al aan: er zijn niet ZOVEEL spelers door deze bug R6 geworden als mensen die alleen IWAY spelen. Heel slecht voorbeeld.
Je komt iig op mij over als iemand die een beetje bitter is geworden door een aantal losses tegen IWAY, nofi.
Haha, ik ga hier alleen maar heel hard om lachen! Toch nog iets grappigs gehoord op deze rustige, stille vrijdagmorgen.

Ben je zelf een groot voorstander van IWAY Count? Zo kom je namelijk op mij over. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CoRrRan op 24-02-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
CoRrRan schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:53:
Zet het eens tegen elkaar af? Hoeveel IWAY tegen hoeveel originele (dus ook gimmick builds?) zeker 50% IWAY. Ergo: varieteit kan velen malen hoger.
Dat boeit niet, er zijn genoeg verschillende builds mogelijk dus heeft Tombs een gezonde 'metagame'. Ook binnen IWAY zijn er een aantal vertakkingen, ViMWay, andere Necro setups, trappers met Martyr etc...
Natuurlijk kun je GvG builds gebruiken in Tombs om te testen. Je hoeft nl. niet elk aspect van GvG te testen in Tombs... Je kon namelijk heel goed testen of een combinatie van skills leidde tot een goede kill, of een combinatie van skills een goede defensie opbouwt. Met IWAY erbij is dit een stuk lastiger geworden, omdat je daar altijd rekening mee moet houden tegenwoordig.
Ook in GvG overheersen Warrior heavy builds. Waarom denk je in GvG daar geen rekening mee te hoeven te houden?
Voor zover ik weet bestaat deze bug nog steeds. En je geeft het bijna zelf al aan: er zijn niet ZOVEEL spelers door deze bug R6 geworden als mensen die alleen IWAY spelen. Heel slecht voorbeeld.
Nope BA exploit is gefikst. Maar heeft wel een maandje of wat aan overlast bezorgd en je kon er destijds gemakkelijk de Hall praktisch oneindig mee houden, dus ga maar na hoeveel fame die lui verdiend hebben. IWAY vergt meer skill in vergelijking en heeft ook veel meer succes met goede teams, denk aan MATH bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:52:
[...]
o.O

Inderdaad, ik bedoelde het ook als "ik speel op dit moment nooit IWAY". Vrijwel iedereen heeft wel eens IWAY gespeeld. Hell, jij was er eerder ook niet vies van herinner ik mij nog goed.
Als je eens een build aan het testen bent voor GvG kun je bijna niet meer naar Tombs (oops HA), omdat je altijd een counter bij moet hebben voor IWAY in HA.
GvG builds zijn zowiezo niet goed te testen in HA imho. Daar is ook de "friendly GvG" voor uitgevonden. HA is ook niet neergezet als een mogelijkheid tot het testen van GvG builds.
Dergelijke zaken zijn evengoed tegen IWAY als een andere build te testen. In GvG zijn jullie de build ook al eens tegen gekomen als ik het goed heb.
• Door het spelen van IWAY is het hele rank systeem 'vervuild'. Je moet tegenwoordig extra opletten als je een r3~r5 speler in je groep opneemt.
Het rank systeem werkt zowiezo niet zoals het is bedoelt. Rank zegt bv al niets tot nauwlijks iets over hoe bedreven / ervaren iemand is in GvG. Sterker nog, in veel gevallen is een rank van 3+ of zelfs 6+ totaal geen garantie voor een goede speler. Daar hebben we het ook al eerder over gehad in dit topic. Hiernaast zou je argument ook voor rank 6+ spelers gelden.

Wat betreft de eerdere opmerking van Count "Je komt iig op mij over als iemand die een beetje bitter is geworden door een aantal losses tegen IWAY, nofi":

Ik wil niet zeggen dat dit echt op CoRrRan slaat maar ik denk dat er voor veel mensen wel een kern van waarheid in zit.

[ Voor 31% gewijzigd door Bor op 24-02-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Bitterheid tegen IWAY komt absoluut niet door losses tegen IWAY. IWAY zie je teveel in tombs, als IWAY nu een build was die je sporadisch tegen zou komen zou het prima zijn. Het is gewoon niet leuk om keer op keer tegen IWAY te moeten vechten. Het voelt dan ook gewoon ook van "even dit winnen en dan hopelijk een leuke match".
IWAY beperkt in een bepaalde zin ook de creativiteit in tombs, er moet altijd een degelijk IWAY counter in de build zitten omdat je zeker weet dat je het tegen gaat komen. Tombs wordt gewoon saai door IWAY. Op bepaalde tijden heb je soms games tot aan HoH waar je misschien maar 1 normale build tegenkomt.
Rangerspike ben ik om die reden net zo goed beu, al is het interressanter om nog tegen te vechten tegenwoordig.
Ook is het zo dat als je "griefers" tegen komt ze 99% van de keren in een IWAY team zitten. Dat komt waarschijnlijk deels doordat IWAY spelers veelal jongere mensen zijn die de makkelijke weg kiezen en door de aversie van normale spelers inmiddels tegen de build waardoor er veel trash talk over en weer is.

IWAY is ook absoluut geen goede build om ook maar iets van PVP te leren, je leert niets over positionering, communicatie etc. Ik durf zelfs te stellen dat IWAY spelers precies het tegenovergestelde aanleren. Guilds zoals MATH moet je maar eens een keer tegenkomen in HA, dat is een van de weinige IWAY teams die je tegen zult komen die taktiek gebruiken, en waar je de warriors slim gebruik ziet maken van IWAY/sprit, regen. Dat is nog best grappig om tegen te vechten, de normale grab 8 and bash skulls IWAY pugs die je zo vaak treft is ontzettend saai.

IWAY is en blijft een gimmick build die nooit zo lang had moeten mogen bestaan.

GvG builds zijn wel degelijk te testen in tombs, je vervangt een flagrunner door een monk/whatever en je bent er. Het speltype is anders maar je kunt snel bekijken hoe de build 1op1 staat. Strategische opties kunnen inderdaad beter bekeken worden in een echte GvG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waarom GvG builds in HA gaan testen wanneer je dit ook gewoon in "the real thing" kunt doen -> friendly GvG's? Dat je in HA altijd een counter measure voor IWAY mee moet nemen geldt in beperkte mate net zo goed in GvG. Ook hier kom je de build tegen, evenals ranger spike etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
HA is snel, je hebt vaak matches van 5 tot 10 minuten en komt in de tijd die je speelt veel verschillende builds tegen en dat is gewoon prettig. Variaties op onze build hebben wij tot nu toe altijd gewoon getest in rated gvg's. Het enige waarvoor ik unrated nuttig zou vinden is als je echt domme dingen wilt gaan doen of als je echt geeft om je guild rank. En guild rank maakt niet uit zolang je niet in de top20 staat en kans maakt om mee te dingen naar die 100.000 dollar prijzenpot.

HA zou gewoon leuker zijn zonder IWAY op het moment, dat het een newbie friendly build is, is leuk. Maar hiervoor zou Arenanet een andere optie voor aan moeten bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exyge schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 00:29:
En guild rank maakt niet uit zolang je niet in de top20 staat en kans maakt om mee te dingen naar die 100.000 dollar prijzenpot.
Is een guild rank niet het meest interessante voor een PvP only guild? Dit is toch waar je het (naast het plezier natuurlijk) allemaal voor doet lijkt me. Waarom bv erg hoge eisen aan aanmelders stellen wanneer de ranking er niet toe doet?

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 25-02-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
Het gaat in eerste instantie om de fun en jezelf beter maken, jezelf beter maken doe je door ervaring op te doen en te leren wat goed is en wat niet. Dit bereik je niet door op je guild rank te gaan zitten. En het enige dat interressant is voor een pvp guild op een ladder als deze is om 1 van de eeste 16 guilds te zijn(GWFC). En daarbuiten is het belangrijk voor een pvp only guild om _pvp_ te spelen.
Wij stellen helemaal geen hoge eisen aan aanmelders, geen rank requirement, aardig persoon en kennis en ervaring in pvp GW is vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:40:
[...]Inderdaad, ik bedoelde het ook als "ik speel op dit moment nooit IWAY". Vrijwel iedereen heeft wel eens IWAY gespeeld. Hell, jij was er eerder ook niet vies van herinner ik mij nog goed.
Klopt, ook ik heb IWAY gespeeld (8x W/R met hammers en aantal keer als Necro), volgens mij rond vorige zomer. Ik was gewoon eventjes verbaasd over de manier waarop je die statement getyped had. Leek op een ontkenningsfase! :+

Sterker nog, we zijn eens met GOT (toen we nog bij jullie in het guild zaten) vorige zomer flink in de pan gehakt met een IWAY-build in GvG volgens mij. Of hadden we die toen krap aan gewonnen? Hmm, kan het me niet meer goed herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exyge schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 00:49:
Wij stellen helemaal geen hoge eisen aan aanmelders, geen rank requirement, aardig persoon en kennis en ervaring in pvp GW is vereist.
Was ook niet richting jullie guild an sich bedoelt maar meer mijn ervaring met veel PvP only guilds. Bij de meeste PvP only guilds komt na plezier de ranking als belangrijkste om de hoek. Bij enkele guilds is dit zelfs nog andersom :o

Mij lijkt het niet meer dan inherent aan het type guild dat de ranking erg belangrijk is voor een PvP guild. Dit is namelijk de enige factor waarmee je je van de andere guilds kunt onderscheiden op dit vlak voor de rest van de GW wereld.

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 25-02-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exyge schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 00:18:
Guilds zoals MATH moet je maar eens een keer tegenkomen in HA, dat is een van de weinige IWAY teams die je tegen zult komen die taktiek gebruiken, en waar je de warriors slim gebruik ziet maken van IWAY/sprit, regen. Dat is nog best grappig om tegen te vechten, de normale grab 8 and bash skulls IWAY pugs die je zo vaak treft is ontzettend saai.
Zitten daar ook geen twee rank 12 spelers bij ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:04:
[...]

Zitten daar ook geen twee rank 12 spelers bij ? :)
de spelers die rank12 hebben zijn dat voornamelijk door rangerspike, urenlang halls houden, holden doe je niet lang met iway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!!

ik heb ook guildwars gespeelt, ik wil het weer gaan spelen. lekker ranken en andere dingen.
maar ik heb gehoord dat er eind maart een nieuwe guildwars factions uitkomt. moet je die apart kopen, en gaat niemand meer de ouwe gw spelen? of gaat de ouwe gw opdate ? kan iemand me dat soms uitleggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Factions is een uitbreiding op de gewone guildwars ( core-campain ), maar je kan factions ( faction -campain ) ook spelen als je de gewone niet hebt.Als je ze allebij hebt kan je tussen de 2 werelden heen en weer reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoebedoel je :S

als ik nu weer gw ga kopen^^^dat ik eind maart een update heb? of moet ik dan alsnog die andere kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Guildwars Factions is een los deel (uitbreiding van het verhaal) welke je los moet kopen. Koop je alleen Guildwars dan kun je factions straks niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke helder. maar wat is het verschil dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:56:
wat een vraag zeg.. www.guildwars.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:56:
er is geen verschil factions is een UITBREIDING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, maar als ik morgen guildwars weer haal, en ik ga weer hard lvlen hoef ik niet bang tezijn. Dat veel mensen gaan stoppen voor de uitbreiding ?
maar als je ze alletwee heb, dan kun je reizen in welke wereld je wilt zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:30
Factions is zowel een uitbreiding op het originele GuildWars, maar ook een los staand deel.
Je kunt GuildWars spelen zonder de uitbreiding en je kunt de uitbreiding spelen zonder dat je GuildWars bezit.

Het is niet zo dat mensen stoppen met het eerste deel.
In iedergeval zal ik dat zeker niet doen.

Ikzelf zit er overigens aan te denken om de pre-order package te bestellen. Het probleem is alleen dat ik niet weet of je de pre-order kunt registreren op een Europese versie van het spel.
Anders ga ik zeker weten de special editie halen.
Vind het namelijk nog steeds gaaf dat mensen vragen wat die effecten zijn op m'n handen.
Divine Aura Mwuahahaha! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

NielsOveres schreef op maandag 27 februari 2006 @ 08:53:
Vind het namelijk nog steeds gaaf dat mensen vragen wat die effecten zijn op m'n handen.
Divine Aura Mwuahahaha! })
Dat zijn dan wel de n00bies waar je het over hebt. Ik mag toch aannemen dat iedereen weet wat divine aura is (en dat je er eigenlijk niets mee kunt) wanneer ze het spel langer dan een week hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
N00bies heb je goed gezegd.
Newbies kan ik me wel iets bij voorstellen dat ze het niet kennen.
Daarentegen mag ik toch wel aannemen dat mensen die al ascended zijn niet meer onder de newbies geschaard worden.
En ja, na het ascenden kom je nog steeds mensen tegen die de Divine Aura niet kennen.
De geneugten van Runners e.d. zal ik maar zeggen.

Op het moment heb ik nog steeds geen leuke build voor een Mesmer welke goed werkt voor Player vs. Enemy. Ik heb er eens eentje gekregen van iemand, maar denk dat het aan mij ligt dat deze niet zo goed werkte (was overigens een farm build).

Op het moment lekker met een nieuw character bezig. Een female Ranger.
Nu nog kijken welke secondary profession ik hier het beste bij kan pakken.
Ik probeer zoveel mogelijk al classes te gebruiken.
Dus Me/El, Wa/Mo, Rng/? en Ne/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,,

een vriend van me heeft de special edition gehaald. is dat tie uitbreiding, of moet die nog uitkomen.
ik ga strax denk ik ff naar het winkelcentrum en ga ff gw halen :D
en eind maart ga ik wel die andere halen. maar ik snap nog steeds niej wat eigenlijk de bedoeling is van die uitbreiding. dus als ik vanmiddag gw ga halen. en eind maart komt er een nieuwe uitbreiding uit, kan ik dan met me account ook die uitbreiding gaan spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

NielsOveres schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:07:
Op het moment heb ik nog steeds geen leuke build voor een Mesmer welke goed werkt voor Player vs. Enemy. Ik heb er eens eentje gekregen van iemand, maar denk dat het aan mij ligt dat deze niet zo goed werkte (was overigens een farm build).

Op het moment lekker met een nieuw character bezig. Een female Ranger.
Nu nog kijken welke secondary profession ik hier het beste bij kan pakken.
Ik probeer zoveel mogelijk al classes te gebruiken.
Dus Me/El, Wa/Mo, Rng/? en Ne/?
Ik gebruik op mijn ranger een 2nd mes. Maak vooral gebruik van Conjure, wel prettig voor PvE. Ook makkelijk zijn de mantra's, vooral omdat je tijdens het plaatsen van een trap of ritual snel interupted bent is het praktisch. En tijdens rennen ook natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Je vriend heeft gewoon GW gekocht, dus niet de uitbreiding.
De special edition heeft wat extra dingetjes zoals items in het spel en wat extra boekjes.

De uitbreiding komt pas in maart en wil je deze gaan spelen, dan moet je deze ook kopen.
Je bent het overigens niet verplicht, maar dan kun je niet in die wereld en met die characters spelen.
Mocht je GW niet nu kopen en wachten op de uitbreiding (welke los te spelen is zonder de huidige versie), dan kun je het originele spel niet spelen.

Beide delen (GW en Factions) zijn stand alone te spelen, maar Factions is ook als Uitbreiding te installeren wanneer je GW al hebt.
Dit is echt allemaal op www.Guildwars.com te vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:35:
Hey,,

een vriend van me heeft de special edition gehaald. is dat tie uitbreiding, of moet die nog uitkomen.
ik ga strax denk ik ff naar het winkelcentrum en ga ff gw halen :D
en eind maart ga ik wel die andere halen. maar ik snap nog steeds niej wat eigenlijk de bedoeling is van die uitbreiding. dus als ik vanmiddag gw ga halen. en eind maart komt er een nieuwe uitbreiding uit, kan ik dan met me account ook die uitbreiding gaan spelen ?
Zoals al heel erg vaak te lezen is moet de uitbreiding nog uitkomen. Info over de special edition is ook genoeg te vinden in dit topic en de startpost. De vragen die je stelt over de uitbreiding zijn of allemaal al aan bod geweest of makkelijk te vinden op www.guildwars.com / met google. Volgende keer svp iets meer zelf onderzoek doen en het topic lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Is Guild Wars Factions an expansion pack or a stand-alone game?

Guild Wars Factions is a stand-alone product. Those who own Guild Wars are not required to purchase Guild Wars Factions in order to continue playing on their game account, and those who purchase Guild Wars Factions may play without purchasing Guild Wars. However, there is a strong level of interconnection between the two games that makes having them both an exceptional experience.

Zo, dit staat in de FAQ op guildwars.com over Factions.
Neem aan dat dit wel duidelijk genoeg moet zijn.

Nog maar even de directe link naar de faq:
http://www.guildwars.com/...guildwarsfactions-faq.php

Vreemd,

ik meende gezien te hebben dat er een pre-release package kwam van GW: Factions, maar nu vind ik er helemaal niets meer over.

Heb het al gevonden, volgens een andere faq kun je de pre-release downloaden als je niet in Amerika woont.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 27-02-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx allemaal. :D voor de uitleg ect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

NielsOveres schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:07:
[...knip...]

[...knip...]
Wat dacht je hiervan (ik gebruik deze wel af en toe):
  • Phantom Pain
  • Shatter Delusions
  • Empathy
  • Backfire
  • Shatter Enchantment
  • Matral of Recall {E}
  • Vrij slot (bijv. E.Burn)
  • Resurrection Signet
Dit is dus geen farm build of zo, maar gewoon een leuk PvE skillbarretje. Als je MoR nog niet hebt (te cappen in een van de Ascension missies, geloof ik), kun je voor het vrije slot en het MoR slot een energy management skill meenemen (Drain Enchantment bijv.)

Attributes: zo veel mogelijk Domination, wat minder Inspiration, rest in Fast Casting en als je nog wat overhoud dat in illusion. Ook een major/superior domination rune + rest minors. Als wapens: collectors wand+offhand domination based als je niet al te veel geld hebt. Anders een mooi groen itempje.

Phantom Pain + Shatter Delusions moet je eigenlijk pas gebruiken als je denkt dat je target op +/- 20% health zit. Instant kill op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thanks,

ik ga deze eens uitproberen. Gelukkig heb ik Mantra of Recall, dus dat komt dan wel goed.
Wapens moet ik nog eens zien te vinden, maar dat komt ook nog wel goed.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.