Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Verwijderd
Dan valt het nog mee. Ik maak het mezelf misschien ook lastiger dan nodig is, want ik zet altijd van alle mogelijkheden een rune op mijn armor. Dus bijv:Balachmar schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:23:
Ik heb 2 pve chars en 2pvp. van die 2 pve is 1 ele en 1 monk, die voor farmen is. Voor de monk heb ik 2 armor sets... Voor de ele heb ik 1 armor set, waarvan ik de helm kan verwisselen voor elk element de rest blijft hetzelfde.
Setje1: sup vig, sup healing, minor divine, minor prot, minor smite
Setje2: sup vig, sup prot, minor divine, minor healing, minor smite
Setje3: sup vig, sup smite, minor divine, minor healing, minor prot
Moet ik dus al 9 stuks armor voor bewaren in storage, terwijl die minor vervangingen eigenlijk totaal nutteloos zijn realiseer ik me nu ineens. Hmm, ik begin te vermoeden dat ik een beetje te veel geld aan het verkwisten ben geweest wat betreft het kopen van 15k armors

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Je focussed meestal op een element en energy storage. Komt niet vaak voor dat je 2 elementen doet. Dus is het eigenlijk erg makkelijk om altijd het volgende te hebben
sup vigor op de chest, minor energy op legs ofzo. En dan alleen de headpiece veranderen waar dan ook de sup op zit die hoort bij dat element.
En over dat geld verkwisten.... Dat weet ik wel ZEKER
[ Voor 8% gewijzigd door Balachmar op 10-02-2006 11:55 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 22% gewijzigd door unfor op 10-02-2006 12:15 ]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Ben ik met je eens, behalve Thirsty River en Thunderhead heb ik alle missies (en bonus vaak ook nog) wel eens met hench gehaald.Weakling schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:51:
Het hangt een beetje af van je wat je zelf speelt, maar mijn ervaring is dat met henchmen de missies het makkelijkste te doen zijn. Alleen Thirsty River is een bitch. De rest is vrij simpel. Vind ik tenminste ...
Ook de laatste 3 missies in de Ring of Fire islands... Als je de missies maar kent...
Thunderhead Keep vind ik ook vele malen gemakkelijker met henchies dan met een pug. In een pug raakt er altijd wel eentje in paniek en wordt niet dezelfde vijand aangevallen. Met henchies is het erg simpel, blijf boven bij de King staan en de vijanden kun je 1 voor 1 simpel afmaken als ze de trap op komen. Het enige is dat je ze om zeep moet hebben voor de volgende groep komt, maar verder helemaal niet moeilijk.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:03:
Ben ik met je eens, behalve Thirsty River en Thunderhead heb ik alle missies (en bonus vaak ook nog) wel eens met hench gehaald.
Ook de laatste 3 missies in de Ring of Fire islands... Als je de missies maar kent...
Verwijderd
Zou ik eens moeten proberen ware het niet dat ik genoeg ervaren guildies heb die altijd wel willen helpen. Met een ervaren guildteam rag je idd overal doorheen.Weakling schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:28:
[...]
Thunderhead Keep vind ik ook vele malen gemakkelijker met henchies dan met een pug. In een pug raakt er altijd wel eentje in paniek en wordt niet dezelfde vijand aangevallen. Met henchies is het erg simpel, blijf boven bij de King staan en de vijanden kun je 1 voor 1 simpel afmaken als ze de trap op komen. Het enige is dat je ze om zeep moet hebben voor de volgende groep komt, maar verder helemaal niet moeilijk.
Tomb UW al in een uur gedaan nu...!!!
Da's idd de beste oplossing. Help op die manier ook geregeld wat guildies verder. In Tombs UW ben ik nog niet met een complete guildteam geweest, wel met een paar members en wat loslopend wild. Gister in goed anderhalf uur doorgejakkerd met een pet/barrage team, ging ook prima. Heerlijk als je in een team komt waar niemand elkaar vooraf kent, maar in het spel perfect samenwerkt en iedereen zonder iets tegen elkaar te zeggen zijn taak goed doet.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:52:
Zou ik eens moeten proberen ware het niet dat ik genoeg ervaren guildies heb die altijd wel willen helpen. Met een ervaren guildteam rag je idd overal doorheen.
Tomb UW al in een uur gedaan nu...!!!
Verwijderd
Kom je helaas niet heel vaak tegen......altijd weer die leavers...Weakling schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:00:
[...]
Da's idd de beste oplossing. Help op die manier ook geregeld wat guildies verder. In Tombs UW ben ik nog niet met een complete guildteam geweest, wel met een paar members en wat loslopend wild. Gister in goed anderhalf uur doorgejakkerd met een pet/barrage team, ging ook prima. Heerlijk als je in een team komt waar niemand elkaar vooraf kent, maar in het spel perfect samenwerkt en iedereen zonder iets tegen elkaar te zeggen zijn taak goed doet.
Maar wij doen het ook met een pet/barrage team: 5 rangers, 1 battery necro, 1 minion master necro en 1 monk. Het gaat wat chaotisch omdat die minions zich nauwelijks laten sturen maar je vliegt er doorheen...
Het is idd wel eens moeilijk genoeg mensen bij elkaar te krijgen. Vaak doen we het met 7 man.
FoW doen we eigenlijk altijd met 7 man, dat gaat ook prima.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 17:38 ]
http://www.guildwars.com/gallery/screenshots/factions/
ik speel nog niet zo lang GW, ik zou het zonde vinden als het straks niet meer druk is...
Maar savonds en in het weekeind is het na mijn inzien ehct wel druk..
Het hangt er vanaf waarmee je het aantal mensen vergelijkt. Vergelijk je het aantal mensen in het weekend of 's avonds met het aantal mensen overdag en doordeweeks dan is het inderdaad druk. Vergelijk je het aantal spelers met het aantal spelers een tijd terug dan is het echt verschikkelijk rustig.ixl85 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:42:
Ik hoop dat er met factions nieuwe mensen bij komen en ook blijven hangen...
ik speel nog niet zo lang GW, ik zou het zonde vinden als het straks niet meer druk is...
Maar savonds en in het weekeind is het na mijn inzien ehct wel druk..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Bor de Wollef schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:46:
[...]
Het hangt er vanaf waarmee je het aantal mensen vergelijkt. Vergelijk je het aantal mensen in het weekend of 's avonds met het aantal mensen overdag en doordeweeks dan is het inderdaad druk. Vergelijk je het aantal spelers met het aantal spelers een tijd terug dan is het echt verschikkelijk rustig.

Mijn specs:
Vonorej Jabifink E/Mo20
Weapon: Rago's Flamewand(Green, Fire-based)
Shield: The Kindlerock(Green, Fire-based)
Head: Flame's Eye(Armor:60) Infused Fire Magic +1(stacking)
Body: Pyromancer's Robe of Superior Fire Magic(armor:60) Infused Fire Magic +3(non-stacking), Health -75, Black
Arms: Pyromancer's Gloves of Minor Energy Storage(Armor:60) Infused Energy Storage +1(non-stacking), Silver
Leggings: Pyromancer's Leggings of Major Vigor(Armor: 60) Infused Health +41(non-stacking), Silver
Boots: Pyromancer's Boots(Armor:60) Infused, Silver
16 Fire Points(+1, 20% While using skills)
8 Energy Storage
9 Healing Prayers
Current Skills: Fireball, Meteor, Phoenix, Meteor Shower, Heal Area, Heal Other, Rebirth, Heal Party
i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
mhh, ik vond 7 districten in Ascalon toch redelijkBor de Wollef schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:46:
[...]
Het hangt er vanaf waarmee je het aantal mensen vergelijkt. Vergelijk je het aantal mensen in het weekend of 's avonds met het aantal mensen overdag en doordeweeks dan is het inderdaad druk. Vergelijk je het aantal spelers met het aantal spelers een tijd terug dan is het echt verschikkelijk rustig.
Ik hoop adt het met chapter 2 drukker word dan en niet dat mensen weg blijven omdat ze GW al kennen.
Dan zit ik zelf alleen met een dillema... Chapter2 kopen terwijl ik 1 nog niet heb uitspeeld, of wachten
Kopen. Tegen de tijd dat Chapter 2 uit komt, heb je al lang en breed deel 1 uitgespeeld. Als ze pas eind maart een beta weekend organiseren, dan zie ik het nog niet gebeuren dat C2 voor eind mei in de schappen zal liggen.ixl85 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:38:... Dan zit ik zelf alleen met een dillema... Chapter2 kopen terwijl ik 1 nog niet heb uitspeeld, of wachten
You got a point thereWeakling schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:41:
[...]
Kopen. Tegen de tijd dat Chapter 2 uit komt, heb je al lang en breed deel 1 uitgespeeld. Als ze pas eind maart een beta weekend organiseren, dan zie ik het nog niet gebeuren dat C2 voor eind mei in de schappen zal liggen.
Ik zal vanavond hard gaan spelen
Hier op een gegeven moment bezig (met booktrick)

Zelf verwacht ik dat ze dit zeer snel gaan fixen, het is nu zo voor de release van Chapter 2 niet zo belangrijk meer wat bijzondere items nu zijn over 3 maanden niet bijzonder meer maar denk dat in chapter 2 tegen deze manier van farmen wel wat ondernomen wordt.
Maar Dekay: netjes hoor, hebben jullie die quest ook nog afgemaakt en FoW armor kunnen craften?
Ik moet ook weer eens een goed team zien te vinden om FoW in te gaan en daar eens wat verder te komen dan de standaard quests. (Aangezien de rest van mijn Guild momenteel in Europa speelt en ik nog in Amerika lukt dit niet meer met hen.) FoW staat toch nog op mijn lijstje om eens helemaal leeg te spelen. (Net zoals UW trouwens.)
-- == Alta Alatis Patent == --
Verwijderd
Die dus niet generfd worden door ANet om farmen tegen te gaan...
Verwijderd
Heb zelf trouwens nog nooit van die booktrick gebruik gemaakt, met guildteam cleanen we de boel daar eerst voordat we de quest adden...
Verwijderd
Dat staat ook op mijn lijstje CoRrRan, vooral UW ben ik benieuwd naar. Wat er achter die wormen en gosthruiters nog te vinden is.CoRrRan schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:15:
Ik moet ook weer eens een goed team zien te vinden om FoW in te gaan en daar eens wat verder te komen dan de standaard quests. (Aangezien de rest van mijn Guild momenteel in Europa speelt en ik nog in Amerika lukt dit niet meer met hen.) FoW staat toch nog op mijn lijstje om eens helemaal leeg te spelen. (Net zoals UW trouwens.)
Want als je daar bent heb je nog maar iets meer dan de helft van UW gehad, er ligt nog een heel gebied onontdekt....
Van FoW heb ik het meeste wel gedaan, alleen het stukje in het noordoosten (als je een map hebt) ben ik nog niet geweest. In het zuidoosten heb je een gebied met veel lava, dat is het mooiste stukje FoW wat ik tot nog toe ben tegengekomen...(mooi voor screenies
Het probleem is alleen, dat als je aan die plekken toe bent je al 2 uur of langer bezig bent. En zelfs in de beste teams beginnen er dan mensen af te haken.
En met een half team redt je het niet meer....
Enne: farmspots en geartricks zullen altijd wel blijven bestaan. Niets trekt spelers zo goed aan als het idee dat ze een "foutje" in het spel hebben gevonden waarmee ze snel rijk kunnen worden. Anet zal ze er doelbewust in blijven bouwen denk ik.

Hmm, ik zou het wel een panische reactie vinden als ze vanalles gaan nerfen om farmen tegen te gaan. Farmen is gewoon noodzakelijk, of verwachten ze soms dat er daadwerkelijk mensen zijn die twee jaar lang elke dag minstens 3/4 uur spelenBor de Wollef schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:20:
Het zijn dan wel farm gebieden maar bugs of te exploiten foutjes / design issues zullen echt wel generfd worden.
Zou die booktrick ook daadwerkelijk een fout zijn of doelbewust er in geprogrammeerd? Ik zou denken aan het laatste, om het gebied wat makkelijker te maken.
/edit: beetje dubbelpost
Verwijderd
Ranger is leuk, de dmg van ranger is wat minder dan andere professies maar hij is veelzijdig en makkelijk mee te spelen. Wordt idd teveel onderschat want een ranger kan eigenlijk overal uit de voeten....Weakling schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:12:
Ik ben blij dat ik een paar weken terug een ranger ben begonnen. Bij de Tombs, wat nu dus PvE gebied is geworden, lijkt het wel alsof alleen maar barrage/pet groepen worden samengesteld. Alleen als monk of necro maak je nog een klein beetje kans om in een groep te komen, maar de rest lijkt er niet aan te pas te komen. Och ja, voor SF worden dan weer nauwelijks rangers gevraagd dus dat houdt elkaar wel een beetje in balans.
Nee, ik heb nog nooit een ranger gespeeld in PvE en de enige keer dat ik ranger speel is als ik een R/Me speel in GvG of als ik aan het oefenen ben met een Energy Denial ranger (Debilitating, SoW, Oath Shot {E}).
Tombs (PvE) is trouwens prima te doen met een team van 5 Mesmers, 1 Elementalist en 2 monks. Alleen het probleem is, is dat niemand het aandurft om zo'n team te beginnen. Ik weet ook dat er genoeg andere builds moeten zijn en het is weer eens typerend dat er maar 1 soort team gevormd wordt.
Voor UW en FoW moet je inderdaad een afspraak maken met je team dat je zorgt voor voldoende tijd voor handen, mocht je het helemaal leeg willen halen. Helaas lukt dit ook bijna nooit. Daarnaast zijn de meeste mensen erg gefocused op de eerste paar quests (tot en met de Forgemaster) en daarna is het meestal: g2g...
Gisteren weer HoH (PvP) gehaald, maar verloren van een IWAY EoE. Echt op 1 of 2 seconden voordat de klok stilstond capte de hero van het verdedigende team (non-IWAY) het altar en verloren we. Echt ZO dichtbij... *zucht* k*t-IWAY.
Suf? Explain!CoRrRan schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:56:
Rangers zijn suf...
Nee, ik heb nog nooit een ranger gespeeld in PvE en de enige keer dat ik ranger speel is als ik een R/Me speel in GvG of als ik aan het oefenen ben met een Energy Denial ranger (Debilitating, SoW, Oath Shot {E}).
Ik heb ook heel lang geen ranger willen spelen. Leek me helemaal niks. Totdat ik uit verveling er toch maar eentje begonnen ben. Bleek toch leuker dan verwacht. Is toch qua tactiek van spelen één van de meest veelzijdige chars. Bij een monk maakt het niet uit of je nou prot of heal bent, de manier van spelen verandert niet heel erg. Bij een ele maakt het niet uit of je nou een fire of air bent, de manier van spelen verandert niet heel erg. Maar bij een ranger moet je echt op een compleet andere manier spelen als je een trapper bent t.o.v. een pure pijlenschieter bijvoorbeeld.
Lelijk? ik vind hem juist bruut! vooral de helm, lekker evilSteffy schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:22:
Iemand die oer lelijke warrior armor op de gw site gezien, jammer om nu al te weten dat je 1 van de nieuwe armors al niet gaat kopen omdat het er niet uit ziet
Ik dnek dat als je het gouden zwart dye'd dat het er nog beter uit zal zien...
Maargoed, ieder zn ding
OK, suf doordat ze teveel gespeeld worden, te vaak een overpowered build konden maken (Spirit Spam build was echt ziek, 2e op het lijstje van meest irritante mainstream builds ooit (1=IWAY), ranger interupt spike build met damage die eigenlijk niet moest aankomen, maar dit toch deed (gelukkig ook generfed)), te vaak in Random Arena's gaan rennen omdat ze niets anders meer kunnen, hopen dat een caster in z'n traps blijft staan als hij naar ze toe loopt en een trap gaat plaatsen, totaal afhankelijk zijn van line of sight, makkelijk te shutdownen met een Blinding Flash/Signet of Midnight/Spirit Shackles, male rangers hebben 'trenchcoat' armor (kom op, hoe suf kun je het krijgen).Weakling schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:07:
[...]
Suf? Explain!
Ik heb ook heel lang geen ranger willen spelen. Leek me helemaal niks. Totdat ik uit verveling er toch maar eentje begonnen ben. Bleek toch leuker dan verwacht. Is toch qua tactiek van spelen één van de meest veelzijdige chars. Bij een monk maakt het niet uit of je nou prot of heal bent, de manier van spelen verandert niet heel erg. Bij een ele maakt het niet uit of je nou een fire of air bent, de manier van spelen verandert niet heel erg. Maar bij een ranger moet je echt op een compleet andere manier spelen als je een trapper bent t.o.v. een pure pijlenschieter bijvoorbeeld.
Daarnaast vind ik dat een Heal Monk anders speelt dan een Protection Monk. Ikzelf heb Heal Monk geprobeerd, maar een Prot Monk ben ik vele malen liever. Ik vind mezelf redelijk behendig in het spel, maar als Heal Monk ben ik maar middelmatig. Prot Monk spelen is anders. Ook zijn de smite monks als ze in een build passen een van de betere damage dealers. (Met Fairly Harmless hebben we een dodelijke Mo/W Team Arena's build gebaseerd op smite.)
Oh en een Air Elemental speelt heel anders dan een Warder of (helaas generfed) een E/Mo smiter. Ook hier zitten weer flinke verschillen in IMO.
Nee, de Ranger is niet zo heel erg verschillend van al die andere professies. Wel wat veelzijdiger dan een warrior, maar zeker "on par" met elementalists en monks en wat minder veelzijdig dan mesmers en necromancers.
Bedenk me nu pas dat dit eigenlijk wel heel erg toegespitst is op PvP, nou ja...
[ Voor 6% gewijzigd door CoRrRan op 14-02-2006 20:08 ]
De AoE nerf doet me nog steeds zeer. Sinds die tijd heb ik nog nauwelijks met mijn ele gespeeld. In ieder geval nooit meer als fire ele. Hele tijd als monk gespeeld, zowel als full healing als full prot (active, bonder). Maar ja, op een gegeven moment heb je dat ook wel weer gezien. Heb nu nog een plaatsje over, dus ik kan nog eens een primary mesmer of necro gaan proberen, kan ik tenminste ook beoordelen of die gevarieerder zijn of niet.
Verwijderd
Mesmer weet ik zo niet, aan de skills te beoordelen die ik als 2nd prof heb denk ik het wel.Weakling schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:19:
De AoE nerf doet me nog steeds zeer. Sinds die tijd heb ik nog nauwelijks met mijn ele gespeeld. In ieder geval nooit meer als fire ele. Hele tijd als monk gespeeld, zowel als full healing als full prot (active, bonder). Maar ja, op een gegeven moment heb je dat ook wel weer gezien. Heb nu nog een plaatsje over, dus ik kan nog eens een primary mesmer of necro gaan proberen, kan ik tenminste ook beoordelen of die gevarieerder zijn of niet.
Maar een necro is dat zeker, blood, curses of death is toch wel heel anders spelen.
En een goede minion master zijn is moeilijker dan een goede ranger zijn, je bent continu aan het casten, ook als er niet gevochten wordt, om die minions en fiends in leven te houden.
Je moet ook veel alerter zijn op je health want je gebruikt sacrafice skills. Je offert healt om energy te krijgen of aan anderen te geven wat in feite een sterk wapen is.
Een necro spelen is meer uitdaging vind ik.
En een necro is sterk, ik denk één van de sterkste professies, zeker sinds de AoE nerf.
Als je ziet hoe een goede minionmaster (met behulp van een ordernecro) door de Tomb heendenderd dan krijg je als ranger het gevoel dat die necros het met zn tweeen ook wel af kunnen.
net ff mijn 1e run succesvol voltooid, meteen 4 shards en wat gold zut
ik loop overigens meestal te vechten met 305 hp (5 superiors runes: vigor, abs, str, axe, tac)
unfor schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 05:14:
een echte bikkel doet FoW natuurlijk solo!
[afbeelding]
ik loop overigens meestal te vechten met 305 hp (5 superiors runes: vigor, abs, str, axe, tac)
vraag als je naar de chinees gaat of je hun cd's mag kopieërenTroonStaal schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:54:
Vraagje: Weet iemand of het muziekje wat je bij het inlogscherm hoort (dat "aziatische thema") of dat ook ergens te vinden is? Ik heb wel het Battlepak 1, die kreeg iedereen van de zomer. Maar daar zit het niet bij. Ook op de soundtrack cd's bij de CE en SE zit het niet. Vind het namelijk wel mooiOok soortgelijke muziek is welkom trouwens
maar vond het niet echt in het "ik zoek muziek die lijkt op" topic passen
Een uur lang naar de gesamplede, geremixte, geapresskihutte, geringtonede en geclubmixte text "sambal bij" luisteren, nahn0isH schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:11:
[...]
vraag als je naar de chinees gaat of je hun cd's mag kopieëren
En niet zoals bij de vigors "non stacking". Daar kan je geen Mayor en Minor tegelijk dragen, omdat ze dan geen effect meer hebben.
Maar kan het met Absorption nu dus wel, omdat daar niet zoals bij de andere runes "non stacking" achter staat.
Ik heb het al vaker gevraagt, en er is niemand die het zeker weet, en het is nogal zonde als het niet werkt gezien de prijs die een Supirior absorption me koste ( 95K ).
Ik heb geen idee eigenlijk, maar als je die subrune er al op hebt te zitten zou ik die er niet meer afhalen, het zal maar mis gaan, bijna 100K down the drainBigbadkip schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:34:
Vraagje, Ik heb nu Supirior absorbtion, Mayor absorbtion en Minor absorbtion tegelijk op mijn warrior zitten. Dit zou moeten werken neem ik aan, omdat er "stacking " achter staat.
En niet zoals bij de vigors "non stacking". Daar kan je geen Mayor en Minor tegelijk dragen, omdat ze dan geen effect meer hebben.
Maar kan het met Absorption nu dus wel, omdat daar niet zoals bij de andere runes "non stacking" achter staat.
Ik heb het al vaker gevraagt, en er is niemand die het zeker weet, en het is nogal zonde als het niet werkt gezien de prijs die een Supirior absorption me koste ( 95K ).

stacked niet, dus de minor en major vervangen met wat anders. (runes stacken nooit, alleen met je armor bijvoorbeeld, 1 piece knights + een sup absorb geeft 5 abs.)Bigbadkip schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:34:
Vraagje, Ik heb nu Supirior absorbtion, Mayor absorbtion en Minor absorbtion tegelijk op mijn warrior zitten. Dit zou moeten werken neem ik aan, omdat er "stacking " achter staat.
[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 15-02-2006 20:43 ]
Ik heb ze er alle 3 dus al op zitten.Ik heb geen idee eigenlijk, maar als je die subrune er al op hebt te zitten zou ik die er niet meer afhalen, het zal maar mis gaan, bijna 100K down the drain
En wat is het veschil dan tussen de non-stakcing vigors en de stacking absorption runes ?
Edit : Nu unfor zigzelf heeft ge-edit snap ik het ! Danku
Jammer van mijn runes
[ Voor 33% gewijzigd door Bigbadkip op 15-02-2006 20:50 ]
runes stacken nooitBigbadkip schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:43:
[...]
Ik heb ze er alle 3 dus al op zitten.
En wat is het veschil dan tussen de non-stakcing vigors en de stacking absorption runes ?
Euh...aiBigbadkip schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:43:
[...]
Ik heb ze er alle 3 dus al op zitten.
Edit : Nu unfor zigzelf heeft ge-edit snap ik het ! Danku
Jammer van mijn runes

Verwijderd
Bigbadkip snapt dit nu wel, nu ik nog!unfor schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:42:
[...]
stacked niet, dus de minor en major vervangen met wat anders. (runes stacken nooit, alleen met je armor bijvoorbeeld, 1 piece knights + een sup absorb geeft 5 abs.)
Ik heb een armor deel (gauntlets geloof ik) die al een bonus hebben, daar heb ik ook nog een minor vigor op gezet, maar volgens mij is er niets gebeurt?
Idee was: ik pleur op al mn armor delen een minor vigor of health (+30 health).. maar volgens mij heb ik echt geen 150 erbij t.o.v. geen.
(was een betaalbare manier geweest om best sterk te worden
Vindhet spel nu even iets minder worden trouwens..
Ben nu lvl 13 (WaMo).
Heb het een en ander aan steden op de kaart.. maar mis een echt doel. Ik doe het een en ander aan missies, en daarna krijg ik om de zoveel tijd wel een lvl erbij.. maar toch.
Heb samen met een pug twee zware missies gedaan in Piken Square van 2000xp en dat vond ik echt tof! Zie nu echter alleen maar missietjes van 500xp enzo.
Misschien binnenkort eens een kaart gaan bekijken online, zodat ik een paar nieuwe delen kan gaan (be)zoeken.
Dus als je minor vigor, mayor vigor en een superior vigor op je armor hebt, dan gebruik je alleen de superior. De rest is dus zonde. Je kan wel meerdere runes van verschillende dingen combineren.
en over de missies.
Je hebt quests en missies, quests vind je her en der en staan alleen in je quest log.
En missies die je vanuit een stad, waar zo'n schild in staat. Die missies die bepalen de hoofdverhaallijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Balachmar op 16-02-2006 08:39 ]
Verwijderd
hoe heb jij je atribute points verdeeld?unfor schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 05:14:
Met andere woorden, bekijk de filmpjes als je de missies doet, druk niet op skip. Dit geeft je een goed beeld van het verhaal, wordt je alleen niet altijd in dank afgenomen door spelers die de missie al tig keer hebben gedaan.Weakling schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:40:
Als je de missies doet en daarbij goed op het verhaal let, dan zou het doel toch wel duidelijk moeten zijn ...
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
komt niet zo precies, atm gebruik ik 9 str, 15 axe, 15 tac, rest in inspiration.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:50:
[...]
hoe heb jij je atribute points verdeeld?
Helemaal mee eens, maar ook voor de latere missies. In ieder geval heb ik in het begin (eerste keer dat ik de missie deed) alle cinema's af gekeken. Nu skip ik ze ook allemaal (waar mogelijk).TroonStaal schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:17:
Dan hebben die spelers pechVooral als het missies aan het begin zijn moeten ze maar begrijpen dat er een hoop nieuwe mensen zijn die het verhaal mee willen spelen
[ Voor 5% gewijzigd door gsteen op 16-02-2006 13:03 ]
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Voor ruim 100k aan greens en golds naar buiten gesleept.
Team :
W/R
W/R
W/Mo
Mo/Me
Mo/N
De W/R leggen ook traps neer en hebben zoveel mogelijk lifebond. Me voor de hex`es en de Necro voor de well`s.
Duurt heel lang, maar werkt echt goed en daarom super veel loot !
Edit : typotjes
[ Voor 5% gewijzigd door Bigbadkip op 02-03-2006 19:40 ]
Verwijderd
alleen mijn character ziet er mooi gedetailleerd uit.. de rest niet..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 17:32 ]
100K voor de 5 man samen neem ik aan? De green drops kelderen namelijk verschikkelijk in prijs de laatste tijd.Bigbadkip schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:46:
Heb net die nieuwe tombs uitgespeeld met 5 man ! ( Ben nu helemaal trots)
Voor ruim 100k aan greens en golds naar buiten gesleept.
Verwijderd
Dat is aleen in de cities en outposts zo, als je andermans armor net zo gedetailleerd wil zien moet je met degene naar buiten gaan.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:32:
hoe kan ik ervoor zorgen dat alle characters er grafisch net zo goed uit zien als ik![]()
alleen mijn character ziet er mooi gedetailleerd uit.. de rest niet..
Dat is zo gedaan omdat de meeste pc's het grafisch niet kunnen trekken als je het voor 100 man zo gedetailleerd zou doen...
Verwijderd
unfor schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 05:14:
[afbeelding]
Voor zover ik weet alleen Guildy War en ik. Ik heb zelf een Mesmer FoW armor en Guildy War de Necromancer variant. (Kijk in dit topic voor wat plaatjes.)Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:00:
zijn er al wat gotters met fissurte armor?
Verwijderd
Da's geloof ik een collector's item, ergens in de Arid Sea.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:49:
iemand nog ergens een leuk armor 16 shieldje met req. 8 op str (met wat leuke mods) te koop liggen?![]()
Griffon wings heb je daarvoor nodig, of hydra claws.
FoW armour vind ik zelf totaal niet interessant. Je bent er veel te lang mee bezig en ik vind de meeste niet eens zo mooi. Als PvPer speel ik ook minder PvE natuurlijk. Ik vind FoW armour meer iets voor de die hard PvE-ers.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:00:
[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 17-02-2006 10:50 ]
Mwah, ik ben een die hard PvE-er (ondanks verwoede pogingen PvP leuk te gaan vinden, is met dat niet gelukt), maar FoW armor vind ik ook totaal niet interessant. Ik zal niet zeggen dat ik het nooit zal gaan aanschaffen. Je moet toch wat met je gold.Bor de Wollef schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:50:
FoW armour vind ik zelf totaal niet interessant. Je bent er veel te lang mee bezig en ik vind de meeste niet eens zo mooi. Als PvPer speel ik ook minder PvE natuurlijk. Ik vind FoW armour meer iets voor de die hard PvE-ers.
Voor mijn eerste twee karakters is het niet geweldig, ele FoW armor vind ik erg lelijk en monk FoW armor lijkt veel te veel op 15k armor. Voor mijn nieuwe ranger ziet FoW armor er wel redelijk uit, maar hoef ik het eigenlijk niet echt te hebben.
Lijkt me verstandiger om gold te sparen voor als "straks" GW:C2 uitkomt. Ik gok er op dat er dan hoopjes leuke nieuwe spulletjes te koop zullen zijn. Als het net zo blijft gaan als bij de UW 4 man trapper farming die ik eergisteren gedaan heb, dan gaat het redelijk hard met sparen, 3 ectoos
De Tombs vind ik steeds minder interessant worden. Kost me teveel tijd om uiteindelijk een redelijk grote kans te lopen om zonder green of een cheapo green uit de Tombs te komen.
Verwijderd
Ik heb 2 sets: female necro en female mesmer. Ben bezig met een male warriorVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:00:
En toch speel ik 60~70% van de tijd PvP. Toch niet echt een die-hard PvE'er hier.Bor de Wollef schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:50:
[...]
FoW armour vind ik zelf totaal niet interessant. Je bent er veel te lang mee bezig en ik vind de meeste niet eens zo mooi. Als PvPer speel ik ook minder PvE natuurlijk. Ik vind FoW armour meer iets voor de die hard PvE-ers.
Maar ik heb gewoon wat geluk gehad met drops, waardoor mijn goudvoorraad heel snel opliep tot properties die gebruikt konden worden voor FoW armor.
Mijn idee over FoW armor: het is iets wat in het spel zit en ik wil alles wat in het spel zit gedaan c.q. gehad hebben. Er zijn nog een paar dingen over die ik absoluut eens gedaan wil hebben:
- FoW clearen met een party (tsja, toch een uitdaging)
- UW clearen met een party
- HoH winnen en houden voor een aantal matches op het moment dat de betere guilds/groepen spelen
- Beter worden in GvG's
- Assassin skills ASAP unlocken
- Ritualist skills ASAP unlocken
Zijn er nog mensen hier met (andere) doelen binnen GW?
- Mijn huidige Wa/Mo voorzien van de laatste 30 attribute points
- Zo snel mogelijk door het spel heen rennen en daarna op skill jacht
- Zoveel mogelijk centjes proberen te verdienen voor een mooie axe
- Een goeie farm build maken
- Farmen
- Geldvoorraad eindelijk eens goed vullen
- Nieuwe char beginnen en nog eens van het verhaal genieten, in alle rust en zoveel mogelijk levellen
- Nieuwe char na searing meteen voorzien van flink wat geld, mooie items en zo gauw als een Droknar run er in zit daar Armor halen
- Doorgenieten van het verhaal zonder veel zorgen dood te gaan
Dan vind ik het wel een keertje tijd om aan jouw lijstje te beginnen
Same here, FoW necro armour vind ik eigenlijk de enige mooie FoW armour.
Verwijderd
- Wat FoW en UW betreft sluit ik me bij je aan...CoRrRan schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:46:
[...]
Er zijn nog een paar dingen over die ik absoluut eens gedaan wil hebben:In dit lijstje heeft ook dus ooit eens FoW armor halen gestaan en dat is dus nu doorgestreept.
- FoW clearen met een party (tsja, toch een uitdaging)
- UW clearen met een party
- HoH winnen en houden voor een aantal matches op het moment dat de betere guilds/groepen spelen
- Beter worden in GvG's
- Assassin skills ASAP unlocken
- Ritualist skills ASAP unlocken
Zijn er nog mensen hier met (andere) doelen binnen GW?
- Dat ik met elk char kan beschikken over alle 1st prof skills en voor de 2nd prof de skills
die voor bepaalde builds nodig zijn. (het is ondoenlijk om voor 1 char voor 6 profs aan skills
te unlocken) Ben al klaar met mn warrior, necro en 2 monks, nu bezig met ranger..
- Leuk armor voor al mn chars...(schiet ook al op)
- Nog eens wat meer tijd besteden aan guildbattles. Heb dat nu een aantal keren gedaan en het is
toch wel heel leuk. Veel leuker dan die arena's.
En je kan nu geloof ik ook 1 tegen 1 pvp spelen, dat wil ik ook nog eens proberen...
En chapter 2 zal wel weer nieuwe uitdagingen en doelen met zich meebrengen vrees ik
Ik heb me eerste poppetje tot 20 gespeeld, met max armor en alles Supirior runes, max damage wapen en ook alle missies quests en alle bonusen gehaald.
En nu ben ik dat met de 2e aan het doen, en als ik nog zin heb dan ook met de 3e en 4e.
Lekker simpel
En alle skill die hoef ik niet, ik wil alleen skills die ik gebruik.
Verwijderd
p-.s waar kan ik die quests vinden om 30 extra attribute points te krijgen?
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 22:56 ]
Verwijderd
Ziet er cool uit zo'n phoenix zeg....
http://img441.imageshack.us/img441/8458/gw385j4ly.jpg
Er zijn geloof ik nog maar 4 mensen ingame die rank 12 hebben, hij is de enige Europeaan.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 16:39 ]
Je hebt 2 quests voor elk 15 punten in de desert en droknar's.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:53:
FoW warrior is wel badass
p-.s waar kan ik die quests vinden om 30 extra attribute points te krijgen?
Verwijderd
maar net waar je waarde aan hecht rank zegt niks over ervaring etc.Voor pve was zoiets wel handig geweest kon je zien of diegenen ervaring hebben met de pve missies.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:28:
Kwam gisteren Power Of My Ranger tegen in Lions Arch, hij heeft nu rank 12 bereikt!!
Ziet er cool uit zo'n phoenix zeg....![]()
http://img441.imageshack.us/img441/8458/gw385j4ly.jpg
Er zijn geloof ik nog maar 4 mensen ingame die rank 12 hebben, hij is de enige Europeaan.
Rank zegt wel degelijk iets over ervaring. Misschien een hertje niet, maar als je een Phoenix hebt, reken maar dat je dan ervaring hebt in het spelconcept van Tombs (eh, Hero's Ascent). Tevens zul je zo'n account niet snel verkocht zien worden op eBay, dus dat er een newb met zo'n account rondloopt is HEEL klein.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:03:
[...]
maar net waar je waarde aan hecht rank zegt niks over ervaring etc.Voor pve was zoiets wel handig geweest kon je zien of diegenen ervaring hebben met de pve missies.
Ik ben het met je eens dat R1~R5 niet heel veel zegt over ervaring in PvP, maar ga nu niet lopen zeggen dat het "niks over ervaring zegt". Dat is zo'n BS.
Verwijderd
btw. mn guildie heeft het gefrapt, ziet er nog mooier uit zo...
http://guildwars.gameamp.com/video/viewVideo/422.php
edit: wel ff registreren bij gameamp om het te kunnen zien....
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 19:32 ]
Verwijderd
De meesten gebruiken kant en klare builds van forums en spelen dit dag en nacht.CoRrRan schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:07:
[...]
Rank zegt wel degelijk iets over ervaring. Misschien een hertje niet, maar als je een Phoenix hebt, reken maar dat je dan ervaring hebt in het spelconcept van Tombs (eh, Hero's Ascent). Tevens zul je zo'n account niet snel verkocht zien worden op eBay, dus dat er een newb met zo'n account rondloopt is HEEL klein.
Ik ben het met je eens dat R1~R5 niet heel veel zegt over ervaring in PvP, maar ga nu niet lopen zeggen dat het "niks over ervaring zegt". Dat is zo'n BS.
Voor grotendeels kan je dan zeggen dat rank niks zegt alleen dat ze fame farmen.
Er zijn enkelen die hun rank wel hebben verdient door eigen builds en variatie in chars.
Over de ervaringen met HA heb je idd gelijk, maar doelde op pvp en daar is rank voor gemaakt.
ff een edit zoiezo is gw gemaakt om niet alledaags te hoeven te spelen en rank is dan ook tegenstrijdig. Je krijgt alleen veel rank als je veel speelt zeg maar constant. Als je nu bij HA ziet only rank minimaal zoveel pugs. Hoe kom je er dan tussen als je af en toe gw speelt dan kunnen ze net zo goed rank afschaven, zodat iedereen kans heeft om in een goede pug te komen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 19:34 ]
Verwijderd
Als je het dag en nacht speelt kun je toch ook wel weer van ervaring spreken.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:26:
[...]
De meesten gebruiken kant en klare builds van forums en spelen dit dag en nacht.
Voor grotendeels kan je dan zeggen dat rank niks zegt alleen dat ze fame farmen.
Er zijn enkelen die hun rank wel hebben verdient door eigen builds en variatie in chars.
Over de ervaringen met HA heb je idd gelijk, maar doelde op pvp en daar is rank voor gemaakt.
ff een edit zoiezo is gw gemaakt om niet alledaags te hoeven te spelen en rank is dan ook tegenstrijdig. Je krijgt alleen veel rank als je veel speelt zeg maar constant. Als je nu bij HA ziet only rank minimaal zoveel pugs. Hoe kom je er dan tussen als je af en toe gw speelt dan kunnen ze net zo goed rank afschaven, zodat iedereen kans heeft om in een goede pug te komen.
Ik denk dat iedereen zo begint, met een kant en klare build. En naarmate je meer ervaring krijgt zal je denk ik ook meer behoefte krijgen om je ervaring en ideeen in nieuwe builds te steken.
Anders gaat de aardigheid er ook wel af denk ik...
Power Of My Ranger heeft zo'n 2500 uur gespeeld, btw.
Als je alleen maar zo nu en dan speelt zul je inderdaad nooit zover komen pvp, of fissure armor kunnen aanschaffen.
Maar voor de mensen die wel veel spelen moet er wel een uitdaging blijven anders wordt de leegloop alleen maar erger....
Verwijderd
Tja de meesten hebben alleen maar ervaring in specifieke builds bv de iway build hiermee krijg je supersnel fame, maar ervaring op pvp gebiedVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:47:
[...]
Als je het dag en nacht speelt kun je toch ook wel weer van ervaring spreken.
Ik denk dat iedereen zo begint, met een kant en klare build. En naarmate je meer ervaring krijgt zal je denk ik ook meer behoefte krijgen om je ervaring en ideeen in nieuwe builds te steken.
Anders gaat de aardigheid er ook wel af denk ik...
Power Of My Ranger heeft zo'n 2500 uur gespeeld, btw.
Als je alleen maar zo nu en dan speelt zul je inderdaad nooit zover komen pvp, of fissure armor kunnen aanschaffen.
Maar voor de mensen die wel veel spelen moet er wel een uitdaging blijven anders wordt de leegloop alleen maar erger....
zoiezo zoals ik in een eerdere post al heb vermeld is gw een game die je niet continue hoeft te spelen en om een hoge rank te krijgen moet het wel, daarom rank afschaven is alleen maar een spelbederving voor diegenen die het af en toe spelen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 20:02 ]
Dus Exit met fame en die hele sjit

Verwijderd
Er zullen wel genoeg mensen zijn die het doen maar rank 12 wordt je niet door mee te liften...Steffy schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:11:
Rank zegt niks, zijn genoeg mensen die meeliften op anderen, zelf geen hol van het spel snappen, teamplay niet snappen etc. Rank is iets wat 1 eerste instantie nooit in het spel had gemoeten of dat er voor zowel PvE als PvP emotes waren maar nu krijg je dat mensen die geen rank hebben omdat het meer PvE spelers zijn niet in partys kunnen komen. Van mij mogen ze het er uit halen het zorgt alleen maar voor het feit dat mensen buiten gesloten worden.
Maar als jij als rank 1 wel in een rank 6 team weet te komen dan lift je toch ook mee?
dit soort verhalen komen gek genoeg alleen van de die-hard pve spelersSteffy schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:11:
Rank zegt niks, zijn genoeg mensen die meeliften op anderen, zelf geen hol van het spel snappen, teamplay niet snappen etc. Rank is iets wat 1 eerste instantie nooit in het spel had gemoeten of dat er voor zowel PvE als PvP emotes waren maar nu krijg je dat mensen die geen rank hebben omdat het meer PvE spelers zijn niet in partys kunnen komen. Van mij mogen ze het er uit halen het zorgt alleen maar voor het feit dat mensen buiten gesloten worden.
Maar idd, als je rank 12 bent heb je natuurlijk wel ervaring, want dan heb je die maps al zou ontiegelijk veel gespeeld dat je ze kan dromen. En ja rank heeft negatieve gevolgen voor de mensen die af en toe HA willen spelen, maar uiterst belangrijk voor de "elite". En zo heb je voor de pve'ers ook zat mogelijkheden om al je tijd in het spel te steken voor wat virtuele spulletjes... nofi
Dit topic is gesloten.