Weakling schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:49:
Duidelijk dat je niet de tijd hebt genomen om het verhaal tot je te nemen, want het is niet een oude stad waar je in terecht komt. Je mist zo een behoorlijk stuk lol van het spel en je zal verderop ook dingen niet gaan snappen. Iets minder pittbull, iets meer sint bernhard, oftewel: rustig aan, dan is het spel veel leuker. Als je alle subquests, quests en missies in het pre-searing deel doet, dan ben je daar alleen al een klein weekje mee zoet.
[...]
Heel slim, meer experience punten, hoger level, meer skills, betere wapens, het zal je allemaal helpen later in het spel.
[...]
Maar zo te horen vind je het wel leuk en da's een goed teken. Heel veel plezier de komende maanden met het spel!
Jep, zo ver was ik dus inmiddels ook al! (dat ik te snel was gegaan enzo)
Handleiding lezen had ik geen zin in, wilde snel aan de slag. Bovendien had ik net de ervaring van Fable:TLC waarbij je echt aan het handje wordt genomen, dit is een iets volwassener spel denk ik, je mag het meer zelf uitzoeken.
(en daarnaast: dit is het eerste spel in jaren dat ik echt heb gekocht, dus handleidingen lezen heb ik niet veel ervaring mee

)
Maar goed, ben er inmiddels aardig gek van hoor! Ben nog allerlei submissies aan het doen, begin een beetje te traden enzo. Wacht denk ik dus nog wel ff voordat ik de presearing verlaat!
Wat zou slim zijn, wachten tot minimaal lvl10? Heb wel het idee dat je steeds minder snel een lvl omhoog gaat. Vind het wel leuk om te merken hoeveel sterker je wordt; op gegeven moment heb je van die Grawls, die lopen in groepjes.. Toen in lvl3 was ging ik dan dus gewoon dood iedere keer, nu kan ik ze makkelijk hebben. Leuk vooruitzicht dat jullie ze waarschijnlijk allemaal samen met 1 skill kunnen doden terwijl je erlangs loopt ofzo... heb ik nog een lange weg te gaan, daar hou ik wel van!
(pitbull is dan ook een sarcastische nick.. ben eerder een labrador ofzo

, hou wel van trage games, waar je gewoon maanden en maanden mee bezig kan zijn)
Hoe krijg je nou 'snel' een hoger lvl? Veel kleine monsters, of een paar grote? (grote is relatief, kan inmiddels pas net die draak in het water aan, of een paar beren enzo

)
Zoek trouwens nog een grotere bag.. iemand een tip? Ik heb inmiddels ook zo'n belt pouche, maar dat schiet niet op. Moet altijd wapens enzo laten liggen.. wil die liever allemaal meenemen en verkopen.