Het Grote Guild Wars Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 00:30:
[...]

8 maanden..................en ga nou niet weer zitten rekenen zeg.... :)
Ja maar, ja maar.... Als jij 8 maanden ( = 240 dagen)hebt gespeeld, en 112 dagen al dik ingame..
Dan heb je dus gemiddeld iets van 11 uur per dag gespeeld 8)7 :X :D

----------------- _/-\o_ RESPECT _/-\o_ ---------------------

Of maak ik nou een hele domme rekenfout?
Ook echt alleen maar gepost in "Het grote Guild Wars Topic Deeltje X" Damn

OnTopic

Heb zelf vanaf 5 uur vanmiddag tot nu nonstop gespeeld.
Ervaringen:
Eerst vond ik het totaal KUT. Geef je 45 Euro uit, val je zo, PLOF in het spel, geen tutorial, amper inleiding, tig ziljoen mannetjes die door elkaar heen lopen, en dansen en chatten als gekken...

Snapte er geen hout van.

Toen een beetje te snel doorgestoomd naar Die oude stad dinges en toen was ik lvl3, dusveel te zwak om iets te kunnen.

Toen maar opnieuw gestart, ben nu lvl6 (Warrior-Monk) en doe veel side-missions om me wat sterker te maken enzo.

Begin het nu wel leuker te vinden. Moest heel erg wennen aan de gameplay. Was Fable gewend, dit is toch wel ff heel erg anders zeg!

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:04:
[...]

Ja maar, ja maar.... Als jij 8 maanden ( = 240 dagen)hebt gespeeld, en 112 dagen al dik ingame..
Dan heb je dus gemiddeld iets van 11 uur per dag gespeeld 8)7 :X :D

----------------- _/-\o_ RESPECT _/-\o_ ---------------------

Of maak ik nou een hele domme rekenfout?

OnTopic

Ervaringen:
Eerst vond ik het totaal KUT. Geef je 45 Euro uit, val je zo, PLOF in het spel, geen tutorial, amper inleiding, tig ziljoen mannetjes die door elkaar heen lopen, en dansen en chatten als gekken...

Snapte er geen hout van.

Toen een beetje te snel doorgestoomd naar Die oude stad dinges en toen was ik lvl3, dusveel te zwak om iets te kunnen.

Toen maar opnieuw gestart, ben nu lvl6 (Warrior-Monk) en doe veel side-missions om me wat sterker te maken enzo.

Begin het nu wel leuker te vinden. Moest heel erg wennen aan de gameplay. Was Fable gewend, dit is toch wel ff heel erg anders zeg!
Anders maar beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rekenfout bestaat eruit dat je de uren van beide accounts optelt terwijl ik meestal met beide tegelijkertijd online ben...
En natuurlijk zitten er ook wel heel wat afk-uurtjes bij (en mn zoon speelt regelmatig op een account van mij) , maar ik speel toch best wel veel.
Heb het al 6 keer uitgespeeld, 6 karakters met mooi armor en zowat alle skills unlocked, ik probeer alle mogelijke builds uit en het verveelt nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mn eerste trade gedaan!

Hij: Foe Hammer (13-20 damage) (die wilde ik dus hebben zeg maar)
Ik: Blue Dye + 75 gold (dat kreeg hij ervoor)

Ben zeker getild? Nul ervaring, maar ik ben blij met mn nieuwe kloppertje :D
Nu moet ik nu hammer masterage op 3 krijgen... dan gaat hij er pas echt mee meppen!

(eerst wilde hij 250 gold... toen ik aangaf dye te hebben wilde hij dye + 100 gold.. dus wel leuk afgedingd, je bent en blijft een hollander!)

Bedtijd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
fuck....
net een quest gedaan voor 4000xp, iets met The villian of galrath oid..
echt LANG over gedaan, de eerste keer helemaaal geen teamwork, gingen steeds door bij de hordes stieren.... was wel leuk... maargoed
tweede keer vanaf temple of ages weer gegaan en echt super lang over gedaan... maar wel vet.
En bijna lvl 18 :D

Ow GW word leuker met de dag, als je begint kan je nogwel eens verdwalen ja... maar als je een leuke guild hebt (echt een must, ga niet zomaar bij een loser guild) en je uit de presearing bent word het echt gaaf!
Ik vind het drukke in de steden wel vet, als ik er ziek van word zek ikg ewoon even de chatfilter aan :D

Zijn er btw ook wands voor necro?
En nu ga ik slapen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
ixl85 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:54:
Zijn er btw ook wands voor necro?
Ja er zijn ook een soort wands voor necro's. Dit zijn Truncheons, en Deadly Cestas.

[ Voor 10% gewijzigd door gsteen op 03-02-2006 08:44 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ixl85 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:54:
fuck....
net een quest gedaan voor 4000xp, iets met The villian of galrath oid..
echt LANG over gedaan, de eerste keer helemaaal geen teamwork, gingen steeds door bij de hordes stieren.... was wel leuk... maargoed
tweede keer vanaf temple of ages weer gegaan en echt super lang over gedaan... maar wel vet.
En bijna lvl 18 :D
Ik ken het probleem :X Ik was bezig met mijn lvl 15 necro en had een paar lvl 20 spelers erbij. Nadeel was dat ze gingen disconnecten terwijl we al een uur hadden gespeeld om naar die missie toe te lopen. Daarna nog een keer gedaan met een paar andere en die samenwerking verliep super = gehaald :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 02:24:
Net mn eerste trade gedaan!

Hij: Foe Hammer (13-20 damage) (die wilde ik dus hebben zeg maar)
Ik: Blue Dye + 75 gold (dat kreeg hij ervoor)

Ben zeker getild? Nul ervaring, maar ik ben blij met mn nieuwe kloppertje :D
Nu moet ik nu hammer masterage op 3 krijgen... dan gaat hij er pas echt mee meppen!

(eerst wilde hij 250 gold... toen ik aangaf dye te hebben wilde hij dye + 100 gold.. dus wel leuk afgedingd, je bent en blijft een hollander!)

Bedtijd
Beide zaken zijn eigenlijk niets waard bijna. Je bent dus imho niet echt getild oid. De meeste mensen draaien hun hand niet om voor 250 gold en vinden het de moeite van traden niet waard. Ter vergelijking: op dit moment word er ook een groen schild verkocht voor 100K gold + 12 ecto's.

[ Voor 13% gewijzigd door Bor op 03-02-2006 09:23 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:22:
[...]

Beide zaken zijn eigenlijk niets waard bijna. Je bent dus imho niet echt getild oid. De meeste mensen draaien hun hand niet om voor 250 gold en vinden het de moeite van traden niet waard. Ter vergelijking: op dit moment word er ook een groen schild verkocht voor 100K gold + 12 ecto's.
:Z Schijntje, het Perfect Crystalline Sword kost maar 500K.

Welk schild verkocht je eigenlijk? Toch niet dat lelijke shield wat in de Tombs dropt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lelijk of niet heeft perfecte mods en die crystaline sword nog nooit een drop van gezien en gezien ik totaal ong +- 2500 uur heb gespeeld kan je wel stellen dat het een rare ingame sword is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:33:
[...]

:Z Schijntje, het Perfect Crystalline Sword kost maar 500K.

Welk schild verkocht je eigenlijk? Toch niet dat lelijke shield wat in de Tombs dropt :X
Dat zal het wel zijn ja....dat kon ik ook vrij gemakkelijk kwijt voor 100k + 10 ecto's.
Ik schiet nu tenminste lekker op met mn fow armor, binnenkort kan ik het wel halen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:23:
lelijk of niet heeft perfecte mods en die crystaline sword nog nooit een drop van gezien en gezien ik totaal ong +- 2500 uur heb gespeeld kan je wel stellen dat het een rare ingame sword is ;)
2500 uur? Zo gek doe ik het dus nog niet ;)

edit: iemand liet me laatst zon zwaard zien, het is niet eens perfect 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 01:04:
Ervaringen:
Dat is de tutorial. Eerst handleiding lezen, dan karakter maken (PvE) en vervolgens spelen. Het eerste stuk in pre-searing (de mooie stad zeg maar) is de tutorial, daarin wordt je behoorlijk aan het handje meegenomen naar wat er allemaal mogelijk is en kun je langzaam kennis maken met alle onderdelen van het spel.
Snapte er geen hout van.
Je moet er in het begin ook niet doorheen denderen, maar rustig alles op je in laten werken. Het is geen spel om even snel snel te spelen alsof het Quake is of zo.
Duidelijk dat je niet de tijd hebt genomen om het verhaal tot je te nemen, want het is niet een oude stad waar je in terecht komt. Je mist zo een behoorlijk stuk lol van het spel en je zal verderop ook dingen niet gaan snappen. Iets minder pittbull, iets meer sint bernhard, oftewel: rustig aan, dan is het spel veel leuker. Als je alle subquests, quests en missies in het pre-searing deel doet, dan ben je daar alleen al een klein weekje mee zoet.
Heel slim, meer experience punten, hoger level, meer skills, betere wapens, het zal je allemaal helpen later in het spel.
Maar zo te horen vind je het wel leuk en da's een goed teken. Heel veel plezier de komende maanden met het spel!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:) als trapper ranger is best leuk, vooral als je groepjes van 8 trolls pakt waar er dan in 1 keer een stuk of 5 of 6 van dood zijn.

:X SP is vernaggeld, hopelijk kan ik alles weer terug vinden

:/ niet dus, fix het dit weekeind wel ff

[ Voor 31% gewijzigd door Steffy op 03-02-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:49:
Duidelijk dat je niet de tijd hebt genomen om het verhaal tot je te nemen, want het is niet een oude stad waar je in terecht komt. Je mist zo een behoorlijk stuk lol van het spel en je zal verderop ook dingen niet gaan snappen. Iets minder pittbull, iets meer sint bernhard, oftewel: rustig aan, dan is het spel veel leuker. Als je alle subquests, quests en missies in het pre-searing deel doet, dan ben je daar alleen al een klein weekje mee zoet.
[...]
Heel slim, meer experience punten, hoger level, meer skills, betere wapens, het zal je allemaal helpen later in het spel.
[...]
Maar zo te horen vind je het wel leuk en da's een goed teken. Heel veel plezier de komende maanden met het spel!
Jep, zo ver was ik dus inmiddels ook al! (dat ik te snel was gegaan enzo)
Handleiding lezen had ik geen zin in, wilde snel aan de slag. Bovendien had ik net de ervaring van Fable:TLC waarbij je echt aan het handje wordt genomen, dit is een iets volwassener spel denk ik, je mag het meer zelf uitzoeken.

(en daarnaast: dit is het eerste spel in jaren dat ik echt heb gekocht, dus handleidingen lezen heb ik niet veel ervaring mee :p)

Maar goed, ben er inmiddels aardig gek van hoor! Ben nog allerlei submissies aan het doen, begin een beetje te traden enzo. Wacht denk ik dus nog wel ff voordat ik de presearing verlaat!

Wat zou slim zijn, wachten tot minimaal lvl10? Heb wel het idee dat je steeds minder snel een lvl omhoog gaat. Vind het wel leuk om te merken hoeveel sterker je wordt; op gegeven moment heb je van die Grawls, die lopen in groepjes.. Toen in lvl3 was ging ik dan dus gewoon dood iedere keer, nu kan ik ze makkelijk hebben. Leuk vooruitzicht dat jullie ze waarschijnlijk allemaal samen met 1 skill kunnen doden terwijl je erlangs loopt ofzo... heb ik nog een lange weg te gaan, daar hou ik wel van!

(pitbull is dan ook een sarcastische nick.. ben eerder een labrador ofzo :p, hou wel van trage games, waar je gewoon maanden en maanden mee bezig kan zijn)

Hoe krijg je nou 'snel' een hoger lvl? Veel kleine monsters, of een paar grote? (grote is relatief, kan inmiddels pas net die draak in het water aan, of een paar beren enzo :P )

Zoek trouwens nog een grotere bag.. iemand een tip? Ik heb inmiddels ook zo'n belt pouche, maar dat schiet niet op. Moet altijd wapens enzo laten liggen.. wil die liever allemaal meenemen en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
uit de Pre rond 7 a 8
je komt daarna niet meer snel verder omdat je geen exp krijgt van de mobs...
Je krijgt een bag, kan je 5 dingen in doen, en dan een rune of holding er op plakken, kan je 10 dingen mee nemen.
maar dat is pas na de pre.
edit:
grote monsters gaan sneller, maar gewoon in de Pre quests doen, monsters in de pre stellen niet zoveel voor..., als je daarna in het echte gebied komt gaat het heel wat sneller... mn vriendin speelt nu (met vandaag) 2 dagen en is al lvl9 (ze is sneller dan ik was... :( but hey, she beats me at starcraft anyday)

Net een bow verkocht aan een gast voor 340, hij was reelijk goed, maar ik verkoop normale (blauwe/paarse) wapens redelijk cheap.
Komt ie terug:
Hey wil je dit hebben: laat ie een goude vampiric bow zien die beter is dan ik hem heb verkocht...
ik dacht dat ie aan het grappen was, dus ik vraag hoeveel ie er voor moet.
Zegt ie: 300-500
Dus ik bied 300g komen we uiteindelijk uit op 450g

Ga ik naar ascalon, verkoop hem daar binnen 2 seconde voor 3.7K
hahahha echt tevet!

[ Voor 19% gewijzigd door ixl85 op 03-02-2006 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:52:
uit de Pre rond 7 a 8
je komt daarna niet meer snel verder omdat je geen exp krijgt van de mobs...
.........
monsters in de pre stellen niet zoveel voor..., als je daarna in het echte gebied komt gaat het heel wat sneller...
Hmm... "na de pre krijg je niet snel exp", en daarna: "in het echte gebied gaat het sneller"? Klinkt een beetje dubbel?

Wat zijn mobs? Ik snap het even niet. Of gaat het na de pre sneller omdat je missies meer exp opleveren?

Maar ik dus nog hooguit 5 extra opbergruimte krijgen, en das pas later?
Naast je bag en belt pouche zie je namelijk nog een paar donkere iconen, zijn dit geen zakken ofzo?

Hehe kan niet wachten om weer te spelen, maar kan maandag pas weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Bags en Runes of Holding zitten bij mijn weet pas in yaks bend en verder, al moet je daar via de missies in een uurtje wel kunnen komen.

Weet iemand of je je armor nog steeds kun laten infusen in Mineral Springs? Vroeger kon je namelijk ook buiten de missies om infused worden en meende dat het in Minerals Springs was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Hebben jullie de nieuwe wapens voor factions al gezien?
http://guildwars.com/even...weaponcontest-winners.php

Sommige zien er echt goed uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
_/-\o_ Eerlijk is eerlijk maar de nederlander heeft het mooiste wapen getekent. Die axe ziet er goed uit, de bow is ook prachtig en het shield zijn best mooi, de rest is dom weg lelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik moet zeggen dat ik die 'voodoo-doll' ook wel erg leuk gevonden vindt.

Ook de staff wand in kolom 1, rij 3 vind ik wel wat hebben. Waarschijnlijk een wapen voor een earth ele gok ik zo.

Toch wel knap hoe sommige mensen kunnen tekenen!

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
wat een creativiteit! prachtig, vind ze allen mooi op die dagger van nicole morris na.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 03-02-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
CoRrRan schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:50:
Ik moet zeggen dat ik die 'voodoo-doll' ook wel erg leuk gevonden vindt.

Ook de staff wand in kolom 1, rij 3 vind ik wel wat hebben. Waarschijnlijk een wapen voor een earth ele gok ik zo.

Toch wel knap hoe sommige mensen kunnen tekenen!
hammer-thumboff.jpg
Oftewel het is een hamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:42:
Weet iemand of je je armor nog steeds kun laten infusen in Mineral Springs? Vroeger kon je namelijk ook buiten de missies om infused worden en meende dat het in Minerals Springs was.
Dat kan nog steeds, ik heb het kort geleden nog gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:11:
[...]

Hmm... "na de pre krijg je niet snel exp", en daarna: "in het echte gebied gaat het sneller"? Klinkt een beetje dubbel?

Wat zijn mobs? Ik snap het even niet. Of gaat het na de pre sneller omdat je missies meer exp opleveren?

Naast je bag en belt pouche zie je namelijk nog een paar donkere iconen, zijn dit geen zakken ofzo?

Ja ik bedoel dat je in de pre niet snel xp van de mobs krijgt...
Mobs zijn zeg maar de monsters.

En een rune of holding krijg je volgenmij al bij Fort Ranik... if im correct...
(ik vind die bow btw echt gaaf, lijkt een beetje op een vleermuis :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:11:
[...]

Als je alle quests doet in de pre-searing ben je ongeveer level 7 of 8 en dat is dan ook een mooi moment om verder te gaan (met het verhaal dus). Die 2 donkere plekken zijn idd voor zakken die je pas na de pre-searing kan krijgen. Normaal heeft een bag 5 plekken en is uit te breiden naar 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:35:
[...]

Dat kan nog steeds, ik heb het kort geleden nog gedaan...
:) Dank je, dat moest ik ff weten, kun je ook een kleine hint geven van waar ongeveer? Vlak bij de ingang van het gebied of helemaal aan de andere kant? :P zal dat laatste wel zijn denk ik
ixl85 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 00:15:
[...]

Ja ik bedoel dat je in de pre niet snel xp van de mobs krijgt...
Mobs zijn zeg maar de monsters.

En een rune of holding krijg je volgenmij al bij Fort Ranik... if im correct...
(ik vind die bow btw echt gaaf, lijkt een beetje op een vleermuis :D)
Ik heb het idee dat ze die bow gebruikt hebben bij de Pre-order item bij de aziatische versie. Daar zit een bow bij in het zwart en ziet er voor 90% zo uit.

http://guildwars.nctaiwan.com/eventAsp/proCh1/proAitem.asp#

[ Voor 45% gewijzigd door Steffy op 04-02-2006 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
edit: dubbel 8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Steffy op 04-02-2006 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Die bogen zijn toch best anders hoor..
Maargoed de versie op guildwars.com is wel getekend dus hoe hij er echt komt te zien is nog even afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 09:15:
[...]

:) Dank je, dat moest ik ff weten, kun je ook een kleine hint geven van waar ongeveer? Vlak bij de ingang van het gebied of helemaal aan de andere kant? :P zal dat laatste wel zijn denk ik
Het is helemaal aan de andere kant ja, die grot zit in feite vlak boven de grot van de andere (infuserun) seer. Ik was er met mn monk toch al vlak bij, had shield of judgement gecapt en wou ook nog even voor dat icy dragon sword gaan.
Achter in die grot met imps is die seer en aangezien ik net nieuw armor had heb ik daar maar gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk mn FoW armor gehaald voor mn necro :)
En aangezien het lekker ging hebben we zowat alle quests daar gedaan, alleen die quest van eternal lord Taeres lukte niet maar toen waren we ook nog maar met 5 man.
Toch mooi even 55.000 xp aan quests op één avond. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mutants-guild.com/alohafow.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
gratz, necro en ranger hebben eigenlijk wel de coolste fissure armors. ik ben nu ook maar weer eens bezig met farmen, nog maar 101 ecto's te gaan! ;)

[ Voor 31% gewijzigd door unfor op 05-02-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:35:
gratz, necro en ranger hebben eigenlijk wel de coolste fissure armors. ik ben nu ook maar weer eens bezig met farmen, nog maar 101 ecto's te gaan! ;)
Bedankt, en succes met jou FoW armor. Het is te doen want ik heb er nog geen 3 maanden over gedaan. Heb heel veel uren doorgebracht in UW als trapper ( 2 man schiet het meest op), nog wat cash bijgefarmd en een paar gelukkige drops gehad met die nieuwe groene items.

Maar het is alle moeite waard als je eenmaal in dat mooie armor rondloopt. :)

ps. het zou nu makkelijker moeten zijn, toen ik er mee begon waren de ecto's twee keer zo duur als nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
FoW armor is idd mooi, jammer alleen dat die van de Warrior zo brak is :r alleen de helm is wel mooi en past wel goed bij veel armors, moet het alleen zelf nog ff ophalen wat ik trouwens al een half jaar zal doen maar nog nooit aan toegekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ik wil ook geen fow arrmor op m'n warrior, dat zie je al teveel, ik zit aan m'n ranger of monk te denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 20:37
waar haal je die FOW armor ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

In FoW (Fissure of Woe) ;)

Is best prijzig, ik dacht iets van 300k minimum Heeft geen toegevoegde waarde behalve dat het er speciaal uitziet en iemand die FoW armor heeft dus óf heel rijk is óf heel veel gefarmed/gespeeld heeft. Of beide natuurlijk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:22:
In FoW (Fissure of Woe) ;)

Is best prijzig, ik dacht iets van 300k minimum Heeft geen toegevoegde waarde behalve dat het er speciaal uitziet en iemand die FoW armor heeft dus óf heel rijk is óf heel veel gefarmed/gespeeld heeft. Of beide natuurlijk :)
Ik was destijds alleen al met mijn helm 320k kwijt, maar door de recente ecto prijs drops is het nu idd te betalen in begin was je 1600k voor compleet fow armor toen betaalde je 11k voor een ecto en nu kan je ze kopen voor 6k per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 10:54:
Gisteren eindelijk mn FoW armor gehaald voor mn necro :)
En aangezien het lekker ging hebben we zowat alle quests daar gedaan, alleen die quest van eternal lord Taeres lukte niet maar toen waren we ook nog maar met 5 man.
Toch mooi even 55.000 xp aan quests op één avond. :)

[afbeelding]
Gratz 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
damn, krijg net in 1 run (de 2e keer) in de nieuwe tombs een Victo's Battle Axe + een Victo's Bulwark, dat zijn de twee meest gewilde green items op 't moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:05:
damn, krijg net in 1 run (de 2e keer) in de nieuwe tombs een Victo's Battle Axe + een Victo's Bulwark, dat zijn de twee meest gewilde green items op 't moment.
Gratzzzz... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
unfor schreef op zondag 05 februari 2006 @ 16:05:
waar zijn die nieuwe tombs eignelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

warchaser schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:11:
[...]

waar zijn die nieuwe tombs eignelijk ?
Waar de Tombs waren. Alleen is het nu dus een pve gedeelte geworden, sinds de arena's naar de battle isles zijn verhuisd.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
Balachmar schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:23:
[...]

Waar de Tombs waren. Alleen is het nu dus een pve gedeelte geworden, sinds de arena's naar de battle isles zijn verhuisd.
srry maar dan weet ik het nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

warchaser schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:31:
[...]

srry maar dan weet ik het nog niet :p
Naast het nest van de draak. Op elke kaart wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Moet je wel de draak al hebben verslagen/missie gedaan natuurlijk :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:46:
Moet je wel de draak al hebben verslagen/missie gedaan natuurlijk :)
Nee hoor, je hoeft de missie alleen maar op de map te hebben en vervolgens kun je zo naar de ingang van de Tombs lopen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Weakling schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:52:
[...]

Nee hoor, je hoeft de missie alleen maar op de map te hebben en vervolgens kun je zo naar de ingang van de Tombs lopen.
|:( ohja zich stom voelt

Ik heb onlangs een account overgekocht van iemand (later bleek dat hij in dezelfde guild zat als mijn eerste account :+ ) met een monk/x lvl 20, ranger/x lvl 20 en ele/x lvl 20. Ook nog een lowlvl wa/mo, maar die heb ik gedelete en ben eens met een mesmer begonnnen. Hij heeft al heel veel skills unlocked, aardig wat greens maar was er op uitgekeken.
Maar het is heel gek om er mee te spelen. Ik wil niet beweren dat ik met mijn eigen chars een hele sterke emotionele band heb, maar het "voelt anders" zeg maar.

Voor de ranger bijv. moet ik alleen nog spike trap cappen om te farmen, maar zelfs gewoon spelen gaat moeilijk, hoewel ik op mijn eerste en op mijn tweede account ook al rangers heb dus wel weet hoe dat gaat. (alleen goed farmen moet ik er nog mee leren)

[ Voor 15% gewijzigd door Vrijdag op 06-02-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Nou nou, zo'n grote fout was het nou ook weer niet :P
... Maar het is heel gek om er mee te spelen. Ik wil niet beweren dat ik met mijn eigen chars een hele sterke emotionele band heb, maar het "voelt anders" zeg maar.

Voor de ranger bijv. moet ik alleen nog spike trap cappen om te farmen, maar zelfs gewoon spelen gaat moeilijk, hoewel ik op mijn eerste en op mijn tweede account ook al rangers heb dus wel weet hoe dat gaat. (alleen goed farmen moet ik er nog mee leren)
Kan me er wel wat bij voorstellen. Net niet helemaal de skills die je zelf op je eigen rangers unlocked hebt. Net niet helemaal de wapens die je met je eigen rangers gebruikte. Net niet helemaal de looks zoals je die bij je eigen rangers graag ziet. Niet "samen" in het spel gegroeid. Ik iets soortgelijks bij PvP karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

TroonStaal schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:15:
[...]
Ik heb onlangs een account overgekocht van iemand (later bleek dat hij in dezelfde guild zat als mijn eerste account :+ ) met een monk/x lvl 20, ranger/x lvl 20 en ele/x lvl 20. Ook nog een lowlvl wa/mo, maar die heb ik gedelete en ben eens met een mesmer begonnnen. Hij heeft al heel veel skills unlocked, aardig wat greens maar was er op uitgekeken.
Maar het is heel gek om er mee te spelen. Ik wil niet beweren dat ik met mijn eigen chars een hele sterke emotionele band heb, maar het "voelt anders" zeg maar.

Je hebt nu 3 accounts? :X

Wow, ik heb nog maar 1 account en vind dit al genoeg... maar ja, volledig unlocked en 3 PvE (waarvan 1 voor PvP gebruikt kan worden en 1tje voor PvP klaargemaakt wordt) characters (Me/E, Mo/W en N/Me). Ik zou, denk ik, dit account gewoon gaan missen als ik een 2e account zou nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb de CE, SE en nu dus ook de normale editie :) Komt omdat ik niet kon kiezen welke char ik zou deleten om nieuwe profs combo's te proberen. En ach, tis een beetje een verzameltrekje ;)
Als ik pech heb wordt het straks ook drie keer Factions, maar aangezien ik vooral een PvE speler ben moet ik dat eerst nog maar bezien. Als het PvE gedeelte van Factions ook met een core versie te spelen is kijk ik nog even de kat uit de boom. tenzij ze ook van Factions CE's, SE's en wat-dan-nog-meer hebben, dan moet ik die natuurlijk ook kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:38:
[...]
Je hebt nu 3 accounts? :X

Wow, ik heb nog maar 1 account en vind dit al genoeg... maar ja, volledig unlocked en 3 PvE (waarvan 1 voor PvP gebruikt kan worden en 1tje voor PvP klaargemaakt wordt) characters (Me/E, Mo/W en N/Me). Ik zou, denk ik, dit account gewoon gaan missen als ik een 2e account zou nemen...
Ik heb ook gewoon 3 accounts hoor :) Natuurlijk het eerste door mijzelf gekochte account. Hiernaast onlangs nog een collectors edition gekregen van iemand die niet meer speelde en een accountje voor 5 euro overgekocht. Erg handig voor storage etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op maandag 06 februari 2006 @ 22:39:
[...]

Ik heb ook gewoon 3 accounts hoor :) Natuurlijk het eerste door mijzelf gekochte account. Hiernaast onlangs nog een collectors edition gekregen van iemand die niet meer speelde en een accountje voor 5 euro overgekocht. Erg handig voor storage etc.
Tsja, storage account zou ik ook nog wel inzien (Zag overigens dat jullie nu ook een guild storage (hebben/op zoek zijn naar) bij het GOT-guild.) Maar ja, ik heb straks de 3 professies waar ik goed in ben klaar voor PvP en 1 skillslot over voor een dedicated PvP character. Tevens krijgen we natuurlijk een x aantal nieuwe slots voor GW: Factions, dus dan zit ik wel weer ruim gok ik zo.

Nog iets anders: ik ben op zoek naar wat Axe mods. Specifiek +longer enchantments (>=15%), +1 (>17% chance) Axe Mastery, Vamperic (3:-1) of Zealous (1E:-1ER). Mocht iemand hier zijn die deze upgrades heeft en ze voor niet al te veel kwijt kan (ik ben zelf redelijk broke), dan graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn... net even lekker gespeeld.

Gestart om 18:15... nu gestopt.
Ik was dus van plan nog normaal te gaan eten... gewoon niet meer aan gedacht hehehe

lvl 8 nu trouwens.

Nog altijd in presearing.
Was samen met een engelsman opzoek naar "King's Look". Heel lang gezocht, nog niet gevonden. Ligt denken we boven Fort Ranik, daar zijn we nog niet geweest. :P

Right.. nu ff 6 uur slapen en dan weer hard verder :D

OK, is dus enkel een of ander monument-achtig iets... fijn!

Even een paar Charr aangevallen... niet te filmen zeg die beesten zijn echt sterk! Wat een ellende.. dat belooft nog wat!

PS: nee ik ben inderdaad niet gaan slapen.. misschien nu maar wel

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:51

S913

Abusus non tollit usum

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 02:06:
Even een paar Charr aangevallen... niet te filmen zeg die beesten zijn echt sterk! Wat een ellende.. dat belooft nog wat!
Wacht maar tot je Althea's Ashes gaat doen :P

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

S913 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:39:
[...]
Wacht maar tot je Althea's Ashes gaat doen :P
Of de as kopen, al weet ik niet of dat werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:20:
[...]
Tsja, storage account zou ik ook nog wel inzien (Zag overigens dat jullie nu ook een guild storage (hebben/op zoek zijn naar) bij het GOT-guild.)
We hebben inmiddels al meerdere guild storages :) Werkt erg goed moet ik zeggen. Erg handige toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:51:
We hebben inmiddels al meerdere guild storages :) Werkt erg goed moet ik zeggen. Erg handige toevoeging.
Is die als echte officiele toevoeging al uitgekomen of gebruiken jullie bepaalde accounts gezamenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
ze gebruiken een character als storage :) de echte GUild storage bestaat NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ph4nt0m schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:09:
ze gebruiken een character als storage :) de echte GUild storage bestaat NIET!
Meerdere characters overigens. Werkt echt prima :) Een normale guild storage is daarbij eigenlijk niet eens meer nodig. Op de manier die wij hanteren heb je namelijk ook nog controle over wat er in en uitgaat namelijk :)

Vraag me af of er uberhaubt echt een ingame guild storage zal komen. Bij het opzetten van een storage kom je namelijk best veel vraagstukken tegen waar je goed over na moet denken zodat niet 1 member de hele storage leeg kan trekken voor eigen gewin.

[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 07-02-2006 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Guild storage kan je op een aantal manieren beveiligen. Je kan er voor zorgen dat het alleen toegankelijk is via leader/officers, via een soort prikbord of via een soort drie stappenplan: iemand geeft het aan, en twee personen (officers en leader) overleggen en geven het aan de speler.

Tis maar een idee natuurlijk :)

Wat ik eigenlijk ook wel graag zou zien is dat je je friendslist kan indelen, zoals bijv. msn messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:25:

Wat ik eigenlijk ook wel graag zou zien is dat je je friendslist kan indelen, zoals bijv. msn messenger.
Inderdaad. Een friendslist waarin je mensen kunt indelen onder verschillende kopjes zou heel erg handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ja, want ik heb een aardige lijst friends, maar van velen geen idee meer waarvan of waarom :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:15
@TroonStaal,

daar zal ik dan ook nog wel in staan.
Tot op heden ben ik niet super vaak op GW te vinden.
Er zijn periodes dat ik samen met m'n meisje een hele tijd erachter zit, maar ook
vaak dat we dat niet doen.

We zijn wel ascended gelukkig, maar moeten nog alle skills en natuurlijk dat laatste armor zien te halen.

Daarnaast zijn we weer lekker in pre-searing bezig met nieuwe characters.
Hebben in iedergeval de slots weer gevuld. Hoop dat je de mogelijkheid krijgt om
in iedergeval alle classes als primairy aan te maken (dat zijn er dus 6 op het moment).
Straks met Factions 8, dus hoop eigenlijk uiteindelijk 8 slots te kunnen hebben (zonder een nieuw account te kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:34:
Ja, want ik heb een aardige lijst friends, maar van velen geen idee meer waarvan of waarom :X
Ah dit heb ik nu ook, plus dat ik de block list wat aan de krappe kant vind. Mijne staat al vol met mensen doen alsof ze met missies meewillen, maar direct na cappen van een elite skill/infuse eruit stappen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

onnodige spuit 11 reactie door mijzelf weggehaald ...

[ Voor 91% gewijzigd door Plekuz op 07-02-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

gsteen schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:09:
[...]

Ah dit heb ik nu ook, plus dat ik de block list wat aan de krappe kant vind. Mijne staat al vol met mensen doen alsof ze met missies meewillen, maar direct na cappen van een elite skill/infuse eruit stappen.
Waarom voeg je die allemaal toe aan de ignore list dan? Gebruik je dat als administratie ofzo? Als je de ignore lijst gebruikt waarvoor ie bedoelt is werkt ie prima vind ik. Ik check eens in de paar maand even wie er op de ignore lijst staan. Usernames die ik dan niet meer ken haal ik er gewoon vanaf. De kans dat die mij weer whisperen (want het doel van de blocklist is alleen het onmogelijk maken van whisperen) is bijzonder klein. Doen ze dat wel dan staan ze er natuurlijk zo weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand (of meedere) mij willen adviseren over het kopen van nieuw materiaal?

Ik ben net de post-searing ingegaan, stats:
Lvl 8 (60%) Warrior-Monk
Huidige wapen: Foe-Hammer 13-20, +20% customized
Heb ook nog wel een aardig schild (7 armor) en een bijltje (5-10).
Heb de armor die je via de collectors kan verzamelen in de presearing (Ringmail, 27 + 20AL).
Heb ongeveer 2500 gold.

Wat vinden jullie handig: een Hamer (nieuwe?) en dus geen schild (wel andere armor?) kopen,
óf een nieuwe bijl en (?) een nieuw schild (of andere armor?)?

Heb ook geen idee wat redelijke prijzen zijn, vind het erg zonde om al mn spaarcentjes weg te kieperen omdat iemand mij fijn ff uitbuit.

Had bv een aanbod: Schild, 16 armor, 1000 gold. Geen idee of dat goed is?

Pre -> Post ging erg goed trouwens. Had dus al een keer eerder gedaan (als lvl 3 :+ ), toen werd ik finaal in de pan gehakt, maar nu kon ik fijn meebattlen (niet gestorven trouwens)!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:44:
Waarom voeg je die allemaal toe aan de ignore list dan? Gebruik je dat als administratie ofzo? Als je de ignore lijst gebruikt waarvoor ie bedoelt is werkt ie prima vind ik. Ik check eens in de paar maand even wie er op de ignore lijst staan. Usernames die ik dan niet meer ken haal ik er gewoon vanaf. De kans dat die mij weer whisperen (want het doel van de blocklist is alleen het onmogelijk maken van whisperen) is bijzonder klein. Doen ze dat wel dan staan ze er natuurlijk zo weer op.
Ja, dat zijn dan inderdaad mensen waarmee ik voorlopig niet meer missies mee in wil, whispers van ontvangen. Tuurlijk verdwijnen die na enige tijd (eens in de maand ofzo). Maar toch loop ik regelmatig tegen het maximum aan (10 a 15).

Nooit echt op gelet eigenlijk, maar volgens mij werkt het ook op het all channel. Zo zie ik dus ook hun 'looking for party' oproepen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nee, op het all channel werk de ignore list niet of dat moet onlangs nog zijn aangepast.

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 07-02-2006 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:48:
Zou iemand (of meedere) mij willen adviseren over het kopen van nieuw materiaal?
Wat vinden jullie handig: een Hamer (nieuwe?) en dus geen schild (wel andere armor?) kopen,

Heb ook geen idee wat redelijke prijzen zijn, vind het erg zonde om al mn spaarcentjes weg te kieperen omdat iemand mij fijn ff uitbuit.

16 armor is wel max, maar je moet ook kijken naar de requirements. Staat er tactics op >8, dan is het wat lastiger. Ook hangt het af wat het schild nog meer heeft, bijv. -2 damage of +XX health (when enchanted/hexed/always)
Mijn ervaring is dat je collector's wapens en dropped wapens ook prima kunt gebruiken. Alleen voor IDS en UW/FoW en groene items wordt nog grof geld neergelegd. Gouden veel minder tegenwoordig. Anders heb ik ook nog wel wat spullen voor je, IGN staan in mijn sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:16:
Nee, op het all channel werk de ignore list niet of dat moet onlangs nog zijn aangepast.
'k Wist het al niet zeker. Maar dan is het voor mijn oa (buiten whisper ignore) een soort administratie van mensen waarmee ik (voorlopig) niet mee wil spelen, vanwege wat ik eerder noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:25:
Een blacklist zou misschien ook wel wat zijn met al die scammers tegenwoordig.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:48:

Ik ben net de post-searing ingegaan, stats:
Lvl 8 (60%) Warrior-Monk
Huidige wapen: Foe-Hammer 13-20, +20% customized
Heb ook nog wel een aardig schild (7 armor) en een bijltje (5-10).
Heb de armor die je via de collectors kan verzamelen in de presearing (Ringmail, 27 + 20AL).
Heb ongeveer 2500 gold.

Pre -> Post ging erg goed trouwens. Had dus al een keer eerder gedaan (als lvl 3 :+ ), toen werd ik finaal in de pan gehakt, maar nu kon ik fijn meebattlen (niet gestorven trouwens)!
De hammer is voor een level 8 goed genoeg, dan zou ik zelf eerder op zoek gaan naar een nieuwe bijl, want die stats zijn wat laag. Aan de andere kant: je kunt ook eerst een tijdje proberen of je huidige wapens problemen opleveren of niet. Uiteindelijk zijn je skills en gebruikte taktiek belangrijker dan de kracht van je wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:17:
[...]
Anders heb ik ook nog wel wat spullen voor je, IGN staan in mijn sig :)
Hoe werkt dat dan?
Ben even op IGN geweest, maar kan zo gauw alleen zien hoeveel spellen jij wel niet hebt, en daar vervolgens info over krijgen. Ik mis de essentie geloof ik. Heb geen idee wat je vervolgens met IGN moet (en hoe)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:54:
[...]

Hoe werkt dat dan?
Ben even op IGN geweest, maar kan zo gauw alleen zien hoeveel spellen jij wel niet hebt, en daar vervolgens info over krijgen. Ik mis de essentie geloof ik. Heb geen idee wat je vervolgens met IGN moet (en hoe)?
Met IGN word ook vaak In Game Nick mee aangeduid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

[...]

Hoe werkt dat dan?
IGN staat in dit geval voor In Game Name :)
edit:
te laat 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Balachmar op 08-02-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Hoe werkt dat dan?
:D Ik bedoel de namen die in mijn sig staan :)

probleem is inmiddels opgelost geloof ik :+

Ben vanavond wsl. wel online, moet je me maar even whisperen. Ook voor hulp met missies/quests :)

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 08-02-2006 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:23:
[...]

:D Ik bedoel de namen die in mijn sig staan :)

probleem is inmiddels opgelost geloof ik :+

Ben vanavond wsl. wel online, moet je me maar even whisperen. Ook voor hulp met missies/quests :)
Lol.. heb je mij weer :D -kuck-n00b-kuch

Ben vanvond ook online en zal je idd even whisperen.. bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
is er ook een tweakers guild, want de guild waar ik nu in zit gaat nogal dood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

n0isH schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:19:
is er ook een tweakers guild, want de guild waar ik nu in zit gaat nogal dood :'(
Na die is er, zie mijn sig. Ik merk overigens dat veel mensen en guilds er mee op houden. Het heeft te lang geduurd voor chapter 2 uit komt imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik ben het met je eens dat ik graag Chapter 2 eerder had willen zien uitkomen, echter is het wel weer positief dat A.Net geen overhaaste releases gaat uitgeven om maar de cyclus van een half jaar te halen waar ze het over hadden voordat Chapter 1 uitkwam.

Tevens denk ik dat als Chapter 2 uitkomt er ook wel weer een hele fikse groei zal komen van oude en nieuwe spelers. Wat ik zo lees over de vernieuwingen lijkt het mij ook wel dat er een langere levensduur kan komen van GW door de invoering van die Faction battles over territories. Geen idee hoe ze dit willen gaan uitvoeren, maar het klinkt veelbelovend.

Ach ja, gelukkig ben ikzelf nog niet uitgekeken op het spel. Zondag begonnen met een PvE necro om de drie characters waar ik het meeste mee speel in PvP als PvE toons te hebben. Momenteel zit ik al in LA en heb ik reeds Droknar's Armor en ben level 14. Nog eventjes mijn weg naar Sanctum Cay zien te vinden en Ascenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Die leegloop is al maanden aan de gang maar ik geloof dat sinds kerst er weer wat mensen zijn blijven hangen. In de zomer, toen het vakantie was had je tenminste meer volk verwacht dan tijdens werkweken maar het werd steeds rustiger, een gamer geeft niks om de zomer al ben ik gestop omdat het hier boven nu eenmaal bijna 40 graden wordt en mijn videokaart dan te warm werd en GW problemen gaf (als enigste spel trouwens).

Dat Factions wat laat is klopt wel, ik had liever gezien dat het voor de kerst in de winkels had gelegen en zo rond het voorjaar een nieuwe chapter uit te brengen. Waar in het begin veel WoW spelers zich aan GW waagden en bleven zie je nu dat ze weer terug gaan, dat heb ik trouwens zelf naar 1 maand WoW gespeeld te hebben niet want het was me toch een oersaai spel maar dat terzijde :P Ik hoop dat Factions weer flink wat spelers gaat trekken, de opties en mogelijkheden van het spel zijn nog steeds vaag en zullen dat ook wel blijven tot de release maar het klinkt heel erg goed. :9 Ik pre-order zeker zodra ik weet wat er te pre-orderen valt want heb de vorige keer ook alle pre-order items gemist :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat houdt dat hele ascenden nou in eigenlijk?

Ben nu lvl 10 trouwens, en heb een nieuwe bijl en shield gekocht. Kan nu de charr een beetje fatsoenlijk meppen zonder meteen te sterven :P
(ook ontdekt dat tactics toch wel erg handig is om punten in te stoppen.. zo ver was ik nog niet)

Had net trouwens dat het connecten vreselijk lang duurde.. zo lang dat ik GW maar uit heb gezet (zeker anderhalve minuut gewacht). Beetje maf.. maar goed maakt niet uit.

Ben best benieuwd ho het nu verder gaat allemaal.. paar missies gedaan bij northern wall. Zal binnenkort eens gaan kijken of ik in andere steden/plekken kan komen.

Moet ook die "Priest of Balthazar" ofzo eens zoeken, want ik krijg de hele tijd meldingen dat ik daarheen moet omdat ik gratis zooi unlockt heb (special edition) en kan afhalen. Vraag me af of daar wat tussen zit :?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Priest of Balthazar kom je tegen in de arena's in de grote plaatsen (Ascalon, Lion's Arch, Yak's, Denravi etc.) De dingen die je unlocked zijn trouwens alleen voor je pvp character, dus kan je niet zien als je gewoon pve speelt.
Ascenden houdt in dat je een drietal woestijnmissies uitspeeld en je doppelganer verslaat. Maar dat is pas veel later in het spel.

Gisteren werd er bij mij trouwens nog wel een update binnengehaald, alleen geen idee wat er is veranderd :?

[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 09-02-2006 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

TroonStaal schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:12:
Priest of Balthazar kom je tegen in de arena's in de grote plaatsen (Ascalon, Lion's Arch, Yak's, Denravi etc.) De dingen die je unlocked zijn trouwens alleen voor je pvp character, dus kan je niet zien als je gewoon pve speelt.
Ascenden houdt in dat je een drietal woestijnmissies uitspeeld en je doppelganer verslaat. Maar dat is pas veel later in het spel.

Gisteren werd er bij mij trouwens nog wel een update binnengehaald, alleen geen idee wat er is veranderd :?
http://www.guildwars.com/aboutgw/gameupdates/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's ook weinig :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Nou nou, niet iedere update is een nieuwe Sorrows Furnace of Chapter 2 test update ... gelukkig niet zelfs ... jammer dat ze de bug voor het kunnen aanvallen van team leden er uit hebben gehaald, want soms krijg ik weleens een bijna onbedwingbare neiging om ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat snap ik ook wel ;) maar dan zie je 'm een hele tijd downloaden en heb je geen idee wat er gebeurt is (totdat je op de site kijkt :P ). Soms is het duidelijk te zien, zoals je skillbar of de vensters (trading, merchant etc.)

Ik hoop ook op een optie om de "skillbeschrijving" uit te schakelen, da's lastig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:03:
Dat snap ik ook wel ;) maar dan zie je 'm een hele tijd downloaden en heb je geen idee wat er gebeurt is (totdat je op de site kijkt :P ). Soms is het duidelijk te zien, zoals je skillbar of de vensters (trading, merchant etc.)

Ik hoop ook op een optie om de "skillbeschrijving" uit te schakelen, da's lastig eigenlijk.
Ghehe, aha op die manier. Ikke snap. Oh ja, da's wel een goeie, die skillbeschrijving zit mij ook geregeld in de weg. Zou beter zijn als je die alleen maar krijgt als je shift+skill doet of ipv al na 1 sec te verschijnen pas na 3 sec als je op een skill staat, zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Factions Preview Event:
http://www.guildwars.com/...essrelease-2006-02-09.php

FAQ:
http://www.guildwars.com/events/faq-factionspreviewevent.php

Dus 4 PvE missies van Chapter 2 te spelen, faction verdienen en uitgeven aan skills van de nieuwe professies en aan het eind van het Event al je inventory met nieuwe Assassin en Ritualist items kwijt zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Geweldig, net als het vorige Factions event geen extra char slot dus ik kan er niet eens aan mee doen omdat ik al 4 chars heb, nee ze zijn lekker bezig bij Anet. Geef mensen nu net als bij WoW gewoon 100 char slots zodat je lekker kunt aan prutsen want nu vallen er mensen buiten de boot, dat is slechte zaak, 4 slots is gewoon veel en veel te weinig :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

heb je 4 PVE chars dan ?
je PVP kan je toch zo deleten en daarna weer aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:P Ik heb 2 PvE en 2 Storage Chars, komt gewoon omdat die kut storage veel te klein is. Te weinig chars, te weinig opslagruimte, van alles te weinig dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Je zou natuurlijk ook wat zooi kunnen verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:24:
Factions Preview Event:
http://www.guildwars.com/...essrelease-2006-02-09.php

FAQ:
http://www.guildwars.com/events/faq-factionspreviewevent.php

Dus 4 PvE missies van Chapter 2 te spelen, faction verdienen en uitgeven aan skills van de nieuwe professies en aan het eind van het Event al je inventory met nieuwe Assassin en Ritualist items kwijt zijn. :)
Geen release van Factions in Maart dus. Ze mogen echt gaan opschieten nu imho. Je ziet de GW wereld met de dag leger en leger worden. Overdag is het zelfs al moeilijk een party voor HA te vinden omdat HA voor het grootste deel van de dag bijna uitgestorven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Steffy schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:04:
:P Ik heb 2 PvE en 2 Storage Chars, komt gewoon omdat die kut storage veel te klein is. Te weinig chars, te weinig opslagruimte, van alles te weinig dus :/
Ik heb drie accounts, 12 pve chars waarvan 3 storage chars. En nóg heb ik ruimte tekort :X

...maar ik verkoop ook niet veel, hou de prijzen niet zo in de gaten en heb ik ook niet zoveel zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Ik ga echt niet zoveel bewaren hoor...
Ik heb ondertussen geld genoeg voor de nodige spullen. Ik heb zelfs al een 15k armor gekocht... Dus blijkbaar heb ik geld teveel. Ik verkoop gewoon niet hele geweldige items aan de merch of ik salavage ze. Maar dat doe ik niet eens zo vaak meer. En ik bewaar eigenlijk alleen gold en materials in mijn storage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tja, ben een pakrat. Soms heb ik items waarvan ik denk "da's handig voor een andere char". maar dan vind ik weer wat anders en..tja, gebed zonder einde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:44:
Ik ga echt niet zoveel bewaren hoor...
Ik heb ondertussen geld genoeg voor de nodige spullen. Ik heb zelfs al een 15k armor gekocht... Dus blijkbaar heb ik geld teveel. Ik verkoop gewoon niet hele geweldige items aan de merch of ik salavage ze. Maar dat doe ik niet eens zo vaak meer. En ik bewaar eigenlijk alleen gold en materials in mijn storage.
Heb jij maar 1 armor setje voor je chars dan? Ikzelf heb met mijn monk wel een probleem met storage. Wil niet alle armor sets in mijn char storage meeslepen, maar heb wel een 15k set voor een healing monk, eentje voor een prot monk en eentje voor een 55hp monk. Dan zit de storage meteen al half vol met armors.

Nu ben ik met een ranger bezig en wil ik ook verschillende armors, eentje voor expertise, eentje voor markmanship en eentje voor wilderness survival. Gelukkig zijn de sup runes van rangers erg goedkoop en kan ik voorlopig op dezelfde set steeds andere runes plakken, maar als ze net zo duur zouden worden als monk runes, dan moet ik ook van elke armor een versie in storage stoppen en dan zit ie gegarandeerd vol.

Gister met mijn rangertje in Tombs een Bulwark gescoord en meteen vet weten te verkopen, dat was wel kicken. Vervolgens met 3 man in een trapper team UW via ToA uitgekamt, viel er de hele rit maar 1 ecto en die was voor mij. Was best triest eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Plekuz op 10-02-2006 10:40 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.