"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
http://www.gotguildwars.nl/ daar doe je dat, hier mag je namenlijk niet recruiten en jezelf aanbieden dacht ik. suc6Brainstorm86 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:28:
Zo naar lange tijden van twijfelen heb ik mijn guild net overgedragen en een guild member hoop dat er snel een plaatsje vrij komt in de got guild wil graag meespelenbeschik over alle vereisten
dus please meld het ff als er weer een plaatsje is
[ Voor 17% gewijzigd door lightstyle op 28-01-2006 00:46 . Reden: niet goed ingelogt.... ]
Collectors armor (tijdelijk tot 15judges+tattoo) paars+rood dyed.
Quest Long Sword of Defense (+5 armor while casting, 5% recharge, +5 armor
Collectors 20/20 Healing Ankh
[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 28-01-2006 05:19 ]
dat weet ik ook maar er is geen plaats meerlightstyle schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 00:45:
[...]
http://www.gotguildwars.nl/ daar doe je dat, hier mag je namenlijk niet recruiten en jezelf aanbieden dacht ik. suc6
Er zijn nog 3 plekken voor de mensen die echt een bijdrage aan de guild kunnen vormen. Regelmatig komen er mondjesmaat plekken vrij dus je kunt de site altijd in de gaten houden. We verwachten bij de release van Chapter 2 weer meer mensen te kunnen aannemen (helaas zit er een limiet op de guildsize in de huidige build).Brainstorm86 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:05:
[...]
dat weet ik ook maar er is geen plaats meer
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Verwijderd
lol vooral, omdat ik die ids je goedkoop aanbodSteffy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:14:
paar weken terug tanzits defender nog gekocht voor 20k, was niet duur, samen met een IDS, ook voor 20K was dat een koopje in die tijd
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:48:
[...]
lol vooral, omdat ik die ids je goedkoop aanbod
Misschien een idee om "The Second Gathering of Tweakers"-guild op te richten?Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:12:
[...]
Er zijn nog 3 plekken voor de mensen die echt een bijdrage aan de guild kunnen vormen. Regelmatig komen er mondjesmaat plekken vrij dus je kunt de site altijd in de gaten houden. We verwachten bij de release van Chapter 2 weer meer mensen te kunnen aannemen (helaas zit er een limiet op de guildsize in de huidige build).
Lol, dat is net niet de bedoeling. Het aantal aanmeldingen is de laatste tijd behoorlijk groot. Hier zitten echter ook regelmatig spelers bij die geen enkele toegevoegde waarde hebben voor welke guild dan ook. Deze aanmeldingen accepteren wij dan ook niet. Wij streven naar een goede en leuke guild waar we juist in geslaagd zijn door hoge eisen te stellen aan onze members. De tijd dat elke aanmelder een invite kreeg is al lange tijd voorbij. De hoge eisen worden door de members als erg positief ervaren.CHeff schreef op maandag 30 januari 2006 @ 08:10:
[...]
Misschien een idee om "The Second Gathering of Tweakers"-guild op te richten?
Gezien het dezelfde engine gebruikt zal het grafisch ook vergelijkbaar zijn. Ik vind GW er overigens erg goed uitzien, zeker voor een MMORPG (achtige).Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:15:
is factions grafisch ook beter dan guildwars?
Moet ik ergens op het forum posten?
Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:12:
[...]
Er zijn nog 3 plekken voor de mensen die echt een bijdrage aan de guild kunnen vormen. Regelmatig komen er mondjesmaat plekken vrij dus je kunt de site altijd in de gaten houden. We verwachten bij de release van Chapter 2 weer meer mensen te kunnen aannemen (helaas zit er een limiet op de guildsize in de huidige build).
Verwijderd
Anyweg. Iemand nog handige tips hoe ik als ranger Thristy River voorbij kom? Begin schoon genoeg van die missie te krijgen na dik 40 pogingen. Met mijn vorige chars ging het redelijk vlot. Nu totaal niet. Met henchmen lukt het nog het beste, maar struikel ik steeds over het groepje met de monk boss op het laatst. Niet echt lollig.
Ik hou steeds keurig de klok in de gaten, zodat ik niet in de val loop doordat steeds precies om de twee minuten geressurect wordt, maar lukt maar niet om de monk boss en co binnen een minuutje of anderhalf te killen en die knuppel healed de priest te goed. Grrrr.
Maar ik blijf volhouden ...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Als je op mij doelt: ik ben niet aan het recruiten. Dat hebben we niet nodig namelijkWeakling schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:21:
Ik dacht dat recruiten hier niet mocht. Anders kan ik ook wel over mijn guild gaan beginnen ...
Anyweg. Iemand nog handige tips hoe ik als ranger Thristy River voorbij kom? Begin schoon genoeg van die missie te krijgen na dik 40 pogingen. Met mijn vorige chars ging het redelijk vlot. Nu totaal niet. Met henchmen lukt het nog het beste, maar struikel ik steeds over het groepje met de monk boss op het laatst. Niet echt lollig.
Ik hou steeds keurig de klok in de gaten, zodat ik niet in de val loop doordat steeds precies om de twee minuten geressurect wordt, maar lukt maar niet om de monk boss en co binnen een minuutje of anderhalf te killen en die knuppel healed de priest te goed. Grrrr.
Verwijderd
Met henchmen is het eigenlijk niet te doen omdat je bij de monk boss de boss moet interrupten en de priest af proberen te maken. Dus een (volledig) life team is een aanrader (iig voor die boss). Natuurlijk heeft een life team weer andere problemen.Weakling schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:21:
Ik dacht dat recruiten hier niet mocht. Anders kan ik ook wel over mijn guild gaan beginnen ...
Voor het uitschakelen van die laatste groep (monk boss) zou je een echo nuker in je team mee kunnen nemen. Als hij dan zijn 1ste meteor storm op de boss gooit en de 2de op de priest moet je denk ik aardig ver kunnen komen.
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Verwijderd
Met een beetje normale party is het zo te doen (die zijn niet makkelijk te vinden helaasWeakling schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:21:
Maar wil je best ff helpe!
IGN:
Monk: Drunk Again
Ele : Drunk on Fire
@morrigan: Ik blijf hopen op een goede groep, gaat me vast wel een keer lukken. Merk wel dat rangers niet zo veel gevraagd zijn voor groepjes. Best jammer.
@gsteen: Tot nu toe kom ik wel het verste met henchies, maar idd, bij de laatste boss zouden we ons moeten kunnen opsplitsen en dan hebben henchies ff geen zin om te luisteren
@rednas247: Ik hou je aanbod in gedachten, dank daarvoor!
@Dekay: hey dat heb ik bij Thunderhead ook geprobeerd. Hoe zorg jij er voor dat de henchies achter de traps blijven en niet naar voren rushen waardoor de traps nutteloos worden?
Het valt wel te henchen als je zelf maar Backfire en/of Diversion meeneemt. Evt kun je ook op Distracting Shot/Chop gokken maar dan moet je enigzins skill/geluk hebben om zijn Orison voor 20 sec te stoppen.Weakling schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:21:
Great minds think in parallel gutters.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 30-01-2006 18:28 ]
Same here, maar ja, met een goede party ben je er zo doorheen. Met een slechte of mindere party zul je het keer op keer niet halen.unfor schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:27:
ouch, zo vaak mislukt bij thirsty river?hebben hem afgelopen week toevallig nog gedaan om een guildie te helpen, in +/- 10 minuten door heen geragd.
Ik loop naar achter, ga bij de king staan en laat ze dan gewoon komenWeakling schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:40:
@Dekay: hey dat heb ik bij Thunderhead ook geprobeerd. Hoe zorg jij er voor dat de henchies achter de traps blijven en niet naar voren rushen waardoor de traps nutteloos worden?
Verwijderd
Ik speel voornamelijk interrupt ranger en bied mijzelf dan ook aan op die manier. Als je in Thirsty een groep wilt hebben die beter is, zul je waarschijnlijk op die manier wel gevraagd worden. Interrupt is juist bij dat gedeelte een goede keus, dus mensen die weten wat er komt zullen ook op zoek gaan naar iemand met die skills, (ranger , mesmer).
Ik heb gemerkt dat bij de meeste missies je er als interrupt ranger aardig door komt, soms met wat aanpassingen als poison,winter ed aan de vijanden die er gaan komen.
Alleen voor de nieuwe UW heb ik nog niet de juiste mix gevonden, daar blijf ik akelig snel dood gaan
Verwijderd
Denk het niet. Ik denk dat er op dat gebied geen tot nauwlijks aanpassingen zullen zijn gedaan.Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:24:
weet iemand ook of je in factions ook je wapen voor je kan houden als je in een stad bent zou wel leuk zijn
vind het een zeer leuk spel maar kmoet er nog veel beter in worden en veel leren.
ben nu level 6 necro/warrior.
voeg me gerust toe op msn : thehitman43@hotmail.com
Daarnaast speel ik eigenlijk alleen met m'n vriendin samen en hebben we dan ook beide dezelfde achternaam. Aanvankelijk was het de bedoeling dat zij allemaal Female chars zou hebben en ik allemaal Male. Voor mij heb ik alleen nu een Female ranger omdat de male rangers gewoon voor mij niet leuk waren om aan te zien.
Ik ben eindelijk na lange tijd met mijn Me/El ascended. Die doppelganger was best moeilijk, maar uiteindelijk met veel Fast Casting en Fire Skillpoints en Flare, Meteor is het me dan toch gelukt.
Gewoon Flare spammen en af en toe een Meteor.
Mijn vriendin haar character was moeilijker om te doen, namelijk Ne/Wa.
Uiteindelijk met veel geluk heb ik het dan toch voor elkaar gekregen.
Binnenkort dan maar eens achter alle skills aan, maar toch eens het farmen proberen.
Heb namelijk de latere armor nog niet kunnen kopen.
Mijn ingame namen zijn:SwornEnemy schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:36:
Zijn hier mensen die PVE spelen en me wat de weg willen tonen.
vind het een zeer leuk spel maar kmoet er nog veel beter in worden en veel leren.
ben nu level 6 necro/warrior.
voeg me gerust toe op msn : thehitman43@hotmail.com
1e account: Vortex Elegy (heb er wel meer, maar 1 naam is voldoende)
2e account: Xelesta Aroxis
Misschien is het een idee voor de OP om PvE helpers er in te zetten. Zoiets als in "services", dus hulp bij quests, in pre- of post-searing, item verkoop, running, welke servers (EU/US/Int.) etc.?
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 31-01-2006 15:05 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@unfor: Mjah idd al zo vaak mislukt. Met mijn andere chars was ik er redelijk snel voorbij, maar dit rangertje is een beetje eigenwijs of zo
@Dekay: Ik neem dan aan dat je de traps helemaal onderaan de trap zet? Hoeveel traps krijg je geplaatst? Ikzelf red er ongeveer een trap per trap ... ehmm ... lekker duidelijk he
@morrigan: Ben nog niet echt handig als interrupt ranger, dus daar moet ik maar eens op gaan oefenen. Ben nog teveel bezig om damage dealer te spelen.
@NielsOveres: Dat vind ik het fijne van GW, je kunt gerust ook maar heel af en toe spelen, zonder dat je daarbij hopeloos achterop raakt of zo. Female chars vind ik ook leuker om te zien
@TroonStaal: Da's wel een goed idee, lijstje met PvE helpers. Ik ben ook best bereid mensen verder te helpen, hoewel ik steeds vaker in PvP bezig ben.
Zo, weer genoeg verschillende posters aangesproken voor nu ...
Verwijderd
Voor Tomb UW kun je het best interupt ranger blijven, het gaat zoveel makkelijker dan trappen...Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:44:
Weakling
Ik speel voornamelijk interrupt ranger en bied mijzelf dan ook aan op die manier. Als je in Thirsty een groep wilt hebben die beter is, zul je waarschijnlijk op die manier wel gevraagd worden. Interrupt is juist bij dat gedeelte een goede keus, dus mensen die weten wat er komt zullen ook op zoek gaan naar iemand met die skills, (ranger , mesmer).
Ik heb gemerkt dat bij de meeste missies je er als interrupt ranger aardig door komt, soms met wat aanpassingen als poison,winter ed aan de vijanden die er gaan komen.
Alleen voor de nieuwe UW heb ik nog niet de juiste mix gevonden, daar blijf ik akelig snel dood gaan
Met mn guild gaan we meestal met 3 interupt rangers, 2 warriors ( voor het blocken van die grasps) en 3 monks. Dan lopen we er redelijk vlot en zonder pijn doorheen. Ook met 7 man is het nog goed te doen dan...
Die weet je toch nog wel?Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:03:
Ey corran wat is je ign?
Heb nu een axe met - 5 energy
Maar: Ysanne Issard
Mocht er iemand nog geinteresseerd zijn in te weten hoe je kunt ascenden met een Me/E binnen 12 seconden:
Mesmer/Elementalist [7.3MB - DivX 6]
Het kan nog sneller aangezien ik een beetje aan het prutsen was en de setup die ik gebruik is eigenlijk mijn PvE setup, niet specifiek gericht op het verslaan van mijn clone.
-- == Alta Alatis Patent == --
Verwijderd
Je hebt gelijk met trappen maar dat heb ik 2 keer gedaan en is zoooo sloooommm...zzzzzzBor de Wollef schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:57:
Interrupt heb je daar zowiezo bijna nodig om die worms snel en makkelijk om te leggen. Trappen is overigens wel een veiligere manier om de tombs te doen.
Maar interupt rulled in tomb erg belangrijk!
Verwijderd
CoRrRan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:28:
[...]
Die weet je toch nog wel?Staat volgens mij nog wel ergens op het GOT forum.
Mocht er iemand nog geinteresseerd zijn in te weten hoe je kunt ascenden met een Me/E binnen 12 seconden:
Het kan nog sneller aangezien ik een beetje aan het prutsen was en de setup die ik gebruik is eigenlijk mijn PvE setup, niet specifiek gericht op het verslaan van mijn clone.
Hoe snel haal je het zonder trappen? Met trappen doe je er ongeveer 2 uur over als je een beetje opschiet en kun je het halen zonder dp.Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:43:
[...]
Je hebt gelijk met trappen maar dat heb ik 2 keer gedaan en is zoooo sloooommm...zzzzzz![]()
Maar interupt rulled in tomb erg belangrijk!
[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 01-02-2006 08:48 ]
Over traps gesproken: ik vind het best aardig, maar hoe manage je het beste energy? Heb weliswaar expertise flink hoog staan (10+), maar dan nog zijn mijn 32 energy puntjes er vlotjes doorheen.
Jammer van de langzamere recharge, maar andere skills/spirits kunnen dat wel opheffen. Serpent's Quickness bijvoorbeeld.Create a level 1...8 Spirit. For creatures within its range, all skills cost 15 Energy less (minimum cost 10 Energy), and skills recharge 25% slower than normal. This Spirit dies after 30...126 seconds.
[ Voor 5% gewijzigd door gsteen op 01-02-2006 09:31 ]
"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."
Idd, die spirits zijn ideaal, maar 32 energy is nog best veel, als je als trapper gaat moet je expertise veel hoger hebben, en Wilderniss, de rest doet er niet toe als trapper want schieten doe je toch niet, pet heb je niet mee. Ik gebruik zelf Fire/Water magic in combinatie met Conjure Flame/Frost wat enorm veel dmg doet maar met traps is dat zinloos. Expertise dus zo hoog mogelijk, liefst op 16 maar je moet het ff kijken waar de drempel ligt, blijft ie bij 16 even veel kosten als bij 15 kun je het wel laten.gsteen schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:30:
Voor trappen wordt meestal Energizing Wind gebruikt. Omschrijving
[...]
Jammer van de langzamere recharge, maar andere skills/spirits kunnen dat wel opheffen. Serpent's Quickness bijvoorbeeld.
Voor trappen moet je minimaal 14 maar het liefst 16 expertise hebben (voor Oath Shot/Quickening Zephyr trappen zeker 16). Dus een Superior rune of Expertise en een minor Wilderness.Weakling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:20:
Woohoo, eindelijk voorbij Thristy River en meteen ff mijn doppelganger omgelegd met mijn ranger. Dit was het eerste karakter waar ik dat snel en zonder problemen mee kon. Alleen alle traps meenemen verder niks. Direct rondjes rennen, bleef ie op een gegeven moment staan om zelf traps te leggen, dus is ook een hoopje traps gelegd, naar mij toe gelokt en klaar.
Over traps gesproken: ik vind het best aardig, maar hoe manage je het beste energy? Heb weliswaar expertise flink hoog staan (10+), maar dan nog zijn mijn 32 energy puntjes er vlotjes doorheen.
Kijk ook hier.
En dan als skills: serpents quickness + alle traps + Winnowing (trap marker + decoy)
Zo leg je in iets meer dan een minuut genoeg traps neer om een groepje lvl24 trolls in 1x om te leggen.
(Dit is trouwens mijn solo troll farm build. Voor UW trap teams gebruik ik gewoon de standaard trap build met EW en QZ.)
[ Voor 30% gewijzigd door MonkeySandwich op 01-02-2006 14:38 ]
Heeft geen signature.
Kan beide. Je hebt in ieder geval een muis nodig om de camera snel en makkelijk te kunnen besturen.dommerick schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:01:
ik ga binnenkort guild wars spelen (als ik diablo beu ben, kan dus 2 maanden duren maar ook 1 week) maar nu wil ik graag weten of je bij guildwars je character met wasd bestuurt of dat je het met de muis bestuurt?
[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 01-02-2006 11:02 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De trap teams waar ik tot nu toe in mee ging maakten allemaal gebruik van Energizing Wind en Quickening Zephyr. Uiteraard zoals Mythrill schreef neem ik ook altijd een staff mee (10+4) als ik ga trappen. Dit brengt bij mij m'n energy op 46.Steffy schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:15:
Idd, die spirits zijn ideaal, maar 32 energy is nog best veel, als je als trapper gaat moet je expertise veel hoger hebben, en Wilderniss, de rest doet er niet toe als trapper want schieten doe je toch niet, pet heb je niet mee. Ik gebruik zelf Fire/Water magic in combinatie met Conjure Flame/Frost wat enorm veel dmg doet maar met traps is dat zinloos. Expertise dus zo hoog mogelijk, liefst op 16 maar je moet het ff kijken waar de drempel ligt, blijft ie bij 16 even veel kosten als bij 15 kun je het wel laten.
Heb nog nooit echt een energy tekort gehad, maar misschien moet ik toch eens een keer naar mijn attribuut verdeling kijken, maar m'n expertise zit normaal met trappen op 10+ en wilderness op 16.
gsteen schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:15:
[...]
De trap teams waar ik tot nu toe in mee ging maakten allemaal gebruik van Energizing Wind en Quickening Zephyr. Uiteraard zoals Mythrill schreef neem ik ook altijd een staff mee (10+4) als ik ga trappen. Dit brengt bij mij m'n energy op 46.
Heb nog nooit echt een energy tekort gehad, maar misschien moet ik toch eens een keer naar mijn attribuut verdeling kijken, maar m'n expertise zit normaal met trappen op 10+ en wilderness op 16.
Verwijderd
Cool filmpje CoRrRan....CoRrRan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:28:
[...]
Die weet je toch nog wel?Staat volgens mij nog wel ergens op het GOT forum.
Zozo, jij durft wel met health te smijten dan als je die 2 sup runes mee neemt.
Verwijderd
Heb het zonder trappen wel eens sneller gedaan maar dat was wel met guild en met gebruik van teamspeak.Bor de Wollef schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:47:
[...]
Hoe snel haal je het zonder trappen? Met trappen doe je er ongeveer 2 uur over als je een beetje opschiet en kun je het halen zonder dp.
Interupt is niet alleen goed tegen die wormen, ook die terrorwebs kun je er goed mee bestrijden...
Maar in een random team kun je dat bijna nooit zo efficient doen, dan join ik idd ook liever in een trapperteam...
Verwijderd
Dat kan ook best, in UW (de oude) gebruik ik 3 sup. runes, nl. ook één voor beastmastery om EW lvl 5 te krijgen. Je kan alleen moeilijk pullen met zoveel superiors, meestal laat ik dat een ander doen maar als het niet anders kan switch ik snel ff van armor...Weakling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:45:
[...]
edit: op http://guildwars.gameamp.com/video/viewVideo/284.php kun je me zien trappen met mn vaste UW partner. (wel ff registreren op GameAmp).
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 13:35 ]
Ik heb geen health nodig, als ik toch niet aangevallen wordt kan ik wel met wat minder HP toe, als ranger zijnde maakt het niet uit of je 1 of 2 suprunes gebruikt, als je door lvl20+ wordt aangevallen ga je beide keren toch wel dood, je moet gewoon je traps goed plaatsen, pullen en ze er doorheen laten lopen en zelf afstand houden, voor andere farm builds gebruik je gewoon weer ander armor met andere runes.Weakling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:45:
[...]
Voor mijn farm tank heb ik ook verschillende setjes met verschillende runes, anders kun je niet lekker farmen.
Heb je twee masks tegelijk aan dan?
WS boeit sowieso niet heel veel, 13 is zat.
Verwijderd
Zo had ik het nog niet geprobeerd, met traps...Weakling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:20:
Woohoo, eindelijk voorbij Thristy River en meteen ff mijn doppelganger omgelegd met mijn ranger. Dit was het eerste karakter waar ik dat snel en zonder problemen mee kon. Alleen alle traps meenemen verder niks. Direct rondjes rennen, bleef ie op een gegeven moment staan om zelf traps te leggen, dus is ook een hoopje traps gelegd, naar mij toe gelokt en klaar.
Ik had een stuk of 5 nutteloze spirits in mn build en 3 skills om damage te doen.
terwijl doppelganger druk bezig is om die spirits te casten kun je hem simpelweg afschieten. En je maakt nog gebruik ook van de spirits die hij cast
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 15:52 ]
Verwijderd
Je kan dus straks bij het maken van een nieuw char dus kiezen of het voor chapter 1 is of chapter 2 neem ik aan?
[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 15:56 ]
Verwijderd
Zal voor een 4 mans trapperteam ook niet zoveel uitmaken nee, maar als je met zn tweeen bent maakt het wel uit...Count schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:34:
[...]
Count schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:34:
[...]
Heb je twee masks tegelijk aan dan?

Ben er vanmiddag weer druk mee bezig geweest... nog een paar en ik ben daar klaar
Verwijderd
Zonder trappen is dan iets sneller mijn snelste is 1.40 maar toen zei heel de party ook WTF this was fastBor de Wollef schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:47:
[...]
Hoe snel haal je het zonder trappen? Met trappen doe je er ongeveer 2 uur over als je een beetje opschiet en kun je het halen zonder dp.
Heb alleen dat maar 1 keer gehaald andere keer 2 uur en met trappen heb ik denk ik dus gewoon pech gehad dat duurde 2.45 en 3.5 uur maar dan praat ik over 2 of 3 trappers in de party
en misschien bedoel jij met een heel trapper team ?
Ik wil het hier bekijken met FireFox (onder een linux systeem) en heel de opmaak is beroerd. Delen vallen over elkaar heen enzo... Toch wel jammer, dat nu 11% van de mensen die website niet meer kan lezen.
Ik heb ze er al van op de hoogte gebracht. Maar hoe meer mensen dat doen, hoe waarschijnlijker het wordt, dat ze het gaan veranderen.
Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars
Geen probleem hier met firefox 1.5.Balachmar schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:46:
Zo de nieuwe website van Guildwars is brak.
Ik wil het hier bekijken met FireFox (onder een linux systeem) en heel de opmaak is beroerd. Delen vallen over elkaar heen enzo... Toch wel jammer, dat nu 11% van de mensen die website niet meer kan lezen.
Ik heb ze er al van op de hoogte gebracht. Maar hoe meer mensen dat doen, hoe waarschijnlijker het wordt, dat ze het gaan veranderen.

Wie zet een online handtekeningen actie op???

In ieder geval, gister nog een leuke bow gevonden, bijna perfect, wel Req 13 maar verder perfect. 14%dmg HP50%+ en 19% langer enchantments, Ice dmg en max natuurlijk. Wel hoog, maar marksmanship wat hoger is niet erg als je met je bow speeld en 13 is opzich niet eens echt hoog
Ik draai hier op 1 computer Firefox 1.5 onder Ubuntu en daar werkt het ook niet...
Vind ik persoonlijk best slecht hoor. er zijn genoeg manieren om een mooie webpagina te maken die wel onder alle browsers goed gerenderd wordt. Misschien niet exact hetzelfde maar in ieder geval leesbaar...
even tussendoor...Steffy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:03:
Flash is zo 5 jaar geleden, ooit was het een hype om flash te hebben, mooie flash buttons enzo maar dit is een ramp, waarom dit ineens
![]()
In ieder geval, gister nog een leuke bow gevonden, bijna perfect, wel Req 13 maar verder perfect. 14%dmg HP50%+ en 19% langer enchantments, Ice dmg en max natuurlijk. Wel hoog, maar marksmanship wat hoger is niet erg als je met je bow speeld en 13 is opzich niet eens echt hoog
een ranger gebruikt toch alleenmaar een bow? je hebt toch geen voordeel bij een ranger met een zwaard??? (heb nog nooit ranger gedaan, vandaar)
Ik heb even een screenshot gemaakt hoe de gwwebsite er bij mij uit ziet...

1024*768 En hoger wil niet echt op een 12" schermpje...
[ Voor 78% gewijzigd door Dekay op 02-02-2006 11:34 ]
ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:17:
[...]
even tussendoor...
een ranger gebruikt toch alleenmaar een bow? je hebt toch geen voordeel bij een ranger met een zwaard??? (heb nog nooit ranger gedaan, vandaar)
ow... groot nieuws
Belt mn vriendin;
Vriendin: hey schatje wat ben je aan het doen...
Me:uuhh aan het omkleden, hoezo? wat ben jij aan het doen dan?
Vriendin: .... .... ik heb hem gekocht!
Me: wat heb je gekocht?
Vriendin:...guildwars
o_0
zal wel vreemd zijn als ik haar online tegenkom...
maargoed ze speelde toch al spelletjes (voornamelijk mario en zelda..)
En aangezien ik doordeweeks toch op kamers zit en ze niet altijd kan komen is het een mooie gelegenheid om elkaar nog vaker te spreken
(ze is btw necromancer)
NielsOveres speelt het geloof ik ook met zijn vriendin. Ik ook, mijn vriendin heeft de SE en de CE (van mij gekregen voor kerst)ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:24:
Mmm ok..
nice to know...
ow... groot nieuws
Belt mn vriendin;
Vriendin: hey schatje wat ben je aan het doen...
Me:uuhh aan het omkleden, hoezo? wat ben jij aan het doen dan?
Vriendin: .... .... ik heb hem gekocht!
Me: wat heb je gekocht?
Vriendin:...guildwars
o_0![]()
zal wel vreemd zijn als ik haar online tegenkom...
maargoed ze speelde toch al spelletjes (voornamelijk mario en zelda..)
En aangezien ik doordeweeks toch op kamers zit en ze niet altijd kan komen is het een mooie gelegenheid om elkaar nog vaker te spreken
(ze is btw necromancer)
Die nieuwe site vind ik ook niet heelerg top trouwens

Verwijderd
Alleen is me nou onduidelijk of ik nu naar de FRS moet gaan en Guild Wars zal kopen, of moet ik even wachten en Factions halen?
Ik vind in de TS dat stukje over wat nou gratis updates/nieuwe betaalde zooi is niet zo duidelijk.
Als Factions een gratis download/update wordt,dan ga ik em zo halen!
PS Ben ik hier wel wat langer mee zoet dan met Fable: The Lost Chapters? Dat had ik in 12 uur uitgespeeld namelijk
Zie dat er een Special Edition is met een kaart erbij.. das wel fijn, ik raak altijd de weg kwijt in games.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 16:19 ]
ik doe het nu al 85 uur en ben level 17 (net).
factions moet je betalen, het is een stand alone spel, maar werkt wel samen met de normale GW
Koop GW en daarna GW-factions
Owik heb net Signet of capture gekregen...
maar hoe weet ik nu WIE en WAT ik meot capturen als Vuur Elementalist?
Verwijderd
Het is Stand-alone en het werkt samen?? Klinkt tegenstrijdigixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:19:
factions moet je betalen, het is een stand alone spel, maar werkt wel samen met de normale GW
Hoe werkt het samen dan?
Dus als ik zo gauw hij uit is Factions haal, dan mis ik gameplay?
Je bent er veel langer mee bezig, PvE kan, als je lekker de verhaallijn volgt en wat subquests doet en zoveel mogelijk explored makkelijk een uur of 100 duren. Of minder als je wat meer ervaren bent met rpg/hack'nslash. En daarna kan je gaan pvp'en, dit is in principe tijdloos, maar er gaat wel veel tijd in zitten
Je kan alleen skills cappen van je 1st of 2nd prof, dus wees gerust. Je kan SoC's ook gewoon kopen, dus da's geen probleemixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:19:
uuhm JA
ben bang dat ik mn signet verknal
Voor skills moetje gwguru.com er eens op naslaan, of even googlen met skills+locations.

Verwijderd
Hmm maar dat is niet de special edition..TroonStaal schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:29:
Ik zou als ik jou was sowieso niet naar de FRS gaan, maar 'm bestellen bij www.play.com of www.cd-wow.nl. Dan betaal je maar €28,-
Twijfel nu een beetje.. Factions, duurt dat nog lang?
En hoe zit dat met dat samenwerken tussen GW en GW:Factions?
Ga ik dingen missen als ik wel Factions koop, maar geen GW heb?
@Steffy Holy crap! 740 uur is best veel. Dat doet me denken aan gran turismo 1/civilization 1 taferelen van lang geleden
Lijkt het qua gameplay een beetje op Fable trouwens?
Damn wat een vragen allemaal..... sorry jongens F5 F5 F5 !!!
Ach schijt.. ik ga hem gewoon halen!! De special, bij FRS, want ik wil NU spelen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 17:03 ]
Ja precies, en je kan je character mee nemen naar deel 2 (toch?)TroonStaal schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:30:
[...]
Je kan alleen skills cappen van je 1st of 2nd prof, dus wees gerust. Je kan SoC's ook gewoon kopen, dus da's geen probleem
Voor skills moetje gwguru.com er eens op naslaan, of even googlen met skills+locations.
Glyph of Renewal, Glyph of Energy en Ether Prodigy zijn aanraders voor PvP.ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:19:
uuhm JA
ben bang dat ik mn signet verknal
Mhh i dont know..Count schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:42:
[...]
Glyph of Renewal, Glyph of Energy en Ether Prodigy zijn aanraders voor PvP.
Ik heb Element Attunement en Fire Attunement... dna krijg ik 80% van mn energy terug..
1201 hours and 31 minutes the past 8 months.Steffy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:33:
pas 740 uur op de teller staan met 3 maanden pauze dus iets van 100 uur per maand in het spel gestoken
das best wel ziek trouwens, 3 uur per dag
Mee eens, ik gebruik ook dual attunes... Dan kom je bijna nooit in energy problemen. Is PVE bijna een must. PVP denk ik dat die glyphs ook zo hun voordelen hebben.ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:05:
[...]
Mhh i dont know..
Ik heb Element Attunement en Fire Attunement... dna krijg ik 80% van mn energy terug..
unfor schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:33:
[...]
1201 hours and 31 minutes the past 8 months.
hmm 898 uren na een 3 maanden stop gaat idd hard met gw dit is trouwens GraveSteffy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:24:
[...]
baas boven baas, maar ik ben een aantal maandjes gestopt, anders had ik ook iets in die buurt gehad maar goed, in de zomer zijn er andere dingen te doen dan GW
[ Voor 4% gewijzigd door AMYC op 02-02-2006 20:33 ]
Tsja, maar of je nu echt heel erg goed bent...unfor schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:33:
[...]
1201 hours and 31 minutes the past 8 months.
Time played =! skill, toch?
Had ik je al eens voor patser uitgemaakt?
J/K R....d
-- == Alta Alatis Patent == --
Verwijderd
2148 uren op mn 1st account en 530 op mn 2de...Phuck schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:32:
[...]
hmm 898 uren na een 3 maanden stop gaat idd hard met gw dit is trouwens Grave
1
2
3
4
5
| 2148 / 24 = 89,5 + 530 / 24 = 22 --------------- 111,5 dagen... |
OMFG
0_o
WHOW, je hebt een derde jaar in complete dagen in dat spel zitten...
dat is echt abnormaal veeeeeel...
Hoelang doe je het al...
Zeg please niet 112 dagen
damn zeg dat ik verkeerd aan het rekenen ben
[ Voor 189% gewijzigd door ixl85 op 02-02-2006 23:10 ]
Verwijderd
8 maanden..................en ga nou niet weer zitten rekenen zeg....ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:06:
code:
1 2 3 4 5 2148 / 24 = 89,5 + 530 / 24 = 22 --------------- 111,5 dagen...
OMFG
0_o![]()
WHOW, je hebt een derde jaar in complete dagen in dat spel zitten...
dat is echt abnormaal veeeeeel...
Hoelang doe je het al...
Zeg please niet 112 dagen
edit:
damn zeg dat ik verkeerd aan het rekenen ben
Dit topic is gesloten.