Het Grote Guild Wars Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.376 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Aha mesmer skill, vandaar dat ik 'm niet kende. Heb daar zelf nog maar weinig mee gedaan. Ben zelf een warrior als 2nd prof bij mijn 55hp monk, zodat ik in UW Bonetti's Defense mee kan nemen voor extra energy regen en blocks. Toch maar eens een keertje in het mesmer gebeuren duiken ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Zo naar lange tijden van twijfelen heb ik mijn guild net overgedragen en een guild member hoop dat er snel een plaatsje vrij komt in de got guild wil graag meespelen :'( beschik over alle vereisten :) dus please meld het ff als er weer een plaatsje is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09-2021
Brainstorm86 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 23:28:
Zo naar lange tijden van twijfelen heb ik mijn guild net overgedragen en een guild member hoop dat er snel een plaatsje vrij komt in de got guild wil graag meespelen :'( beschik over alle vereisten :) dus please meld het ff als er weer een plaatsje is
http://www.gotguildwars.nl/ daar doe je dat, hier mag je namenlijk niet recruiten en jezelf aanbieden dacht ik. suc6 :)

[ Voor 17% gewijzigd door lightstyle op 28-01-2006 00:46 . Reden: niet goed ingelogt.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
in een klein weekje weer een (jaja al de 2e, 1e verwijderd voor pvp slot :S) monkje zonder running naar lvl20 gedrukt, ascended en klaar voor 55hp farming, even de nodige elite's unlocken en 15k armor halen en ik heb weer een monkje geschikt voor pvp :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/unfor/monkey.JPG
Collectors armor (tijdelijk tot 15judges+tattoo) paars+rood dyed.
Quest Long Sword of Defense (+5 armor while casting, 5% recharge, +5 armor :P)
Collectors 20/20 Healing Ankh

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 28-01-2006 05:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
lightstyle schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 00:45:
[...]

http://www.gotguildwars.nl/ daar doe je dat, hier mag je namenlijk niet recruiten en jezelf aanbieden dacht ik. suc6 :)
dat weet ik ook maar er is geen plaats meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Brainstorm86 schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:05:
[...]

dat weet ik ook maar er is geen plaats meer :P
Er zijn nog 3 plekken voor de mensen die echt een bijdrage aan de guild kunnen vormen. Regelmatig komen er mondjesmaat plekken vrij dus je kunt de site altijd in de gaten houden. We verwachten bij de release van Chapter 2 weer meer mensen te kunnen aannemen (helaas zit er een limiet op de guildsize in de huidige build).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
mooie screens van factions, alleen had ik we gehoopt dat er ook wat lichtere plekken(zoals in old ascelon) komen. Ik vond die sfeer daar altijd wel lekker

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Bah, kom maar niet van Tanzit's Defender en Elswyth's Recurve Bow af.. Hier iemand nog geïnteresseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
:9 paar weken terug tanzits defender nog gekocht voor 20k, was niet duur, samen met een IDS, ook voor 20K was dat een koopje in die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:14:
:9 paar weken terug tanzits defender nog gekocht voor 20k, was niet duur, samen met een IDS, ook voor 20K was dat een koopje in die tijd :)
lol vooral, omdat ik die ids je goedkoop aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 13:48:
[...]

lol vooral, omdat ik die ids je goedkoop aanbod ;)
:P maar het blijft goedkoop, wie het ook aangeboden heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een bow met -5 energy corran als je belang hebt hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:14

CHeff

Allemaal gekkigheid

Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:12:
[...]

Er zijn nog 3 plekken voor de mensen die echt een bijdrage aan de guild kunnen vormen. Regelmatig komen er mondjesmaat plekken vrij dus je kunt de site altijd in de gaten houden. We verwachten bij de release van Chapter 2 weer meer mensen te kunnen aannemen (helaas zit er een limiet op de guildsize in de huidige build).
Misschien een idee om "The Second Gathering of Tweakers"-guild op te richten? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CHeff schreef op maandag 30 januari 2006 @ 08:10:
[...]

Misschien een idee om "The Second Gathering of Tweakers"-guild op te richten? :Y)
Lol, dat is net niet de bedoeling. Het aantal aanmeldingen is de laatste tijd behoorlijk groot. Hier zitten echter ook regelmatig spelers bij die geen enkele toegevoegde waarde hebben voor welke guild dan ook. Deze aanmeldingen accepteren wij dan ook niet. Wij streven naar een goede en leuke guild waar we juist in geslaagd zijn door hoge eisen te stellen aan onze members. De tijd dat elke aanmelder een invite kreeg is al lange tijd voorbij. De hoge eisen worden door de members als erg positief ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is factions grafisch ook beter dan guildwars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 10:15:
is factions grafisch ook beter dan guildwars?
Gezien het dezelfde engine gebruikt zal het grafisch ook vergelijkbaar zijn. Ik vind GW er overigens erg goed uitzien, zeker voor een MMORPG (achtige).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Het ziet er idd erg goed uit, eigenlijk alleen Lineage 2 heeft vergelijkbare graphics. De engine is ook best aardig, op een GF2 kon ik in mijn systeem alles op high draaien en dan was het eigenlijk nog prima te spelen. Wel wat lag doordat de videokaart het niet aan kon maar toch voor graphics als deze niet onaardig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
Ik zou heel graag willen denk wel dat ik wat kan betekenen voor de guild heb al redelijk wat ervaring.
Moet ik ergens op het forum posten?
Bor de Wollef schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 19:12:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat je in factions ook je wapens in de stad aan kan houden zodat je kan laten zien wat je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik dacht dat recruiten hier niet mocht. Anders kan ik ook wel over mijn guild gaan beginnen ...

Anyweg. Iemand nog handige tips hoe ik als ranger Thristy River voorbij kom? Begin schoon genoeg van die missie te krijgen na dik 40 pogingen. Met mijn vorige chars ging het redelijk vlot. Nu totaal niet. Met henchmen lukt het nog het beste, maar struikel ik steeds over het groepje met de monk boss op het laatst. Niet echt lollig.

Ik hou steeds keurig de klok in de gaten, zodat ik niet in de val loop doordat steeds precies om de twee minuten geressurect wordt, maar lukt maar niet om de monk boss en co binnen een minuutje of anderhalf te killen en die knuppel healed de priest te goed. Grrrr.

Maar ik blijf volhouden ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:21:
Ik dacht dat recruiten hier niet mocht. Anders kan ik ook wel over mijn guild gaan beginnen ...

Anyweg. Iemand nog handige tips hoe ik als ranger Thristy River voorbij kom? Begin schoon genoeg van die missie te krijgen na dik 40 pogingen. Met mijn vorige chars ging het redelijk vlot. Nu totaal niet. Met henchmen lukt het nog het beste, maar struikel ik steeds over het groepje met de monk boss op het laatst. Niet echt lollig.

Ik hou steeds keurig de klok in de gaten, zodat ik niet in de val loop doordat steeds precies om de twee minuten geressurect wordt, maar lukt maar niet om de monk boss en co binnen een minuutje of anderhalf te killen en die knuppel healed de priest te goed. Grrrr.

Als je op mij doelt: ik ben niet aan het recruiten. Dat hebben we niet nodig namelijk :) Veel spelers weten de weg naar onze guild vanzelf te vinden :) Ik gaf alleen antwoord op een opmerking / vraag die iemand in dit topic stelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling ik zou bijna zeggen, hoop op een goede groep. Zo heb ik mijn ranger erdoor gekregen. Het was mijn eerste karakter en de eerste keer, ik kwam in thirsty aan en werd gelijk gevraagd. Ik had geen idee wat de missie inhield en was erdoor heen voor dat ik het in de gaten had. Ik had een interrupt ranger en dus kennelijk een groep spelers die wel wisten wat ze deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020

Met henchmen is het eigenlijk niet te doen omdat je bij de monk boss de boss moet interrupten en de priest af proberen te maken. Dus een (volledig) life team is een aanrader (iig voor die boss). Natuurlijk heeft een life team weer andere problemen.

Voor het uitschakelen van die laatste groep (monk boss) zou je een echo nuker in je team mee kunnen nemen. Als hij dan zijn 1ste meteor storm op de boss gooit en de 2de op de priest moet je denk ik aardig ver kunnen komen.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een beetje normale party is het zo te doen (die zijn niet makkelijk te vinden helaas ;) )
Maar wil je best ff helpe!

IGN:

Monk: Drunk Again
Ele : Drunk on Fire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Woah.. Heb net Thunderhead Keep met henchies met succes gedaan. Het is opzich niet eens zo heel moeilijk. Ik als R/Mo ben traps gaan leggen op de trappen en dan gewoon groepje per groepje pakken bij de king. Nu dus in Ember Light Camp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

@Bor de Wollef: Oh okay, zolang het maar antwoorden zijn op vragen, maakt het mij niks uit ;)

@morrigan: Ik blijf hopen op een goede groep, gaat me vast wel een keer lukken. Merk wel dat rangers niet zo veel gevraagd zijn voor groepjes. Best jammer.

@gsteen: Tot nu toe kom ik wel het verste met henchies, maar idd, bij de laatste boss zouden we ons moeten kunnen opsplitsen en dan hebben henchies ff geen zin om te luisteren :P

@rednas247: Ik hou je aanbod in gedachten, dank daarvoor!

@Dekay: hey dat heb ik bij Thunderhead ook geprobeerd. Hoe zorg jij er voor dat de henchies achter de traps blijven en niet naar voren rushen waardoor de traps nutteloos worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023

Het valt wel te henchen als je zelf maar Backfire en/of Diversion meeneemt. Evt kun je ook op Distracting Shot/Chop gokken maar dan moet je enigzins skill/geluk hebben om zijn Orison voor 20 sec te stoppen.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ouch, zo vaak mislukt bij thirsty river? :D hebben hem afgelopen week toevallig nog gedaan om een guildie te helpen, in +/- 10 minuten door heen geragd.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 30-01-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op maandag 30 januari 2006 @ 18:27:
ouch, zo vaak mislukt bij thirsty river? :D hebben hem afgelopen week toevallig nog gedaan om een guildie te helpen, in +/- 10 minuten door heen geragd.
Same here, maar ja, met een goede party ben je er zo doorheen. Met een slechte of mindere party zul je het keer op keer niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Weakling schreef op maandag 30 januari 2006 @ 16:40:
@Dekay: hey dat heb ik bij Thunderhead ook geprobeerd. Hoe zorg jij er voor dat de henchies achter de traps blijven en niet naar voren rushen waardoor de traps nutteloos worden?
Ik loop naar achter, ga bij de king staan en laat ze dan gewoon komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling
Ik speel voornamelijk interrupt ranger en bied mijzelf dan ook aan op die manier. Als je in Thirsty een groep wilt hebben die beter is, zul je waarschijnlijk op die manier wel gevraagd worden. Interrupt is juist bij dat gedeelte een goede keus, dus mensen die weten wat er komt zullen ook op zoek gaan naar iemand met die skills, (ranger , mesmer).
Ik heb gemerkt dat bij de meeste missies je er als interrupt ranger aardig door komt, soms met wat aanpassingen als poison,winter ed aan de vijanden die er gaan komen.
Alleen voor de nieuwe UW heb ik nog niet de juiste mix gevonden, daar blijf ik akelig snel dood gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook of je in factions ook je wapen voor je kan houden als je in een stad bent zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:24:
weet iemand ook of je in factions ook je wapen voor je kan houden als je in een stad bent zou wel leuk zijn :)
Denk het niet. Ik denk dat er op dat gebied geen tot nauwlijks aanpassingen zullen zijn gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 16:51
Zijn hier mensen die PVE spelen en me wat de weg willen tonen.
vind het een zeer leuk spel maar kmoet er nog veel beter in worden en veel leren.
ben nu level 6 necro/warrior.
voeg me gerust toe op msn : thehitman43@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Ik speel het spel nog steeds, maar niet super vaak. Niet omdat het niet leuk is, maar gewoon geen tijd.
Daarnaast speel ik eigenlijk alleen met m'n vriendin samen en hebben we dan ook beide dezelfde achternaam. Aanvankelijk was het de bedoeling dat zij allemaal Female chars zou hebben en ik allemaal Male. Voor mij heb ik alleen nu een Female ranger omdat de male rangers gewoon voor mij niet leuk waren om aan te zien.
Ik ben eindelijk na lange tijd met mijn Me/El ascended. Die doppelganger was best moeilijk, maar uiteindelijk met veel Fast Casting en Fire Skillpoints en Flare, Meteor is het me dan toch gelukt.
Gewoon Flare spammen en af en toe een Meteor.

Mijn vriendin haar character was moeilijker om te doen, namelijk Ne/Wa.
Uiteindelijk met veel geluk heb ik het dan toch voor elkaar gekregen.

Binnenkort dan maar eens achter alle skills aan, maar toch eens het farmen proberen.
Heb namelijk de latere armor nog niet kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

SwornEnemy schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:36:
Zijn hier mensen die PVE spelen en me wat de weg willen tonen.
vind het een zeer leuk spel maar kmoet er nog veel beter in worden en veel leren.
ben nu level 6 necro/warrior.
voeg me gerust toe op msn : thehitman43@hotmail.com
Mijn ingame namen zijn:
1e account: Vortex Elegy (heb er wel meer, maar 1 naam is voldoende)
2e account: Xelesta Aroxis

Misschien is het een idee voor de OP om PvE helpers er in te zetten. Zoiets als in "services", dus hulp bij quests, in pre- of post-searing, item verkoop, running, welke servers (EU/US/Int.) etc.?

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 31-01-2006 15:05 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

@Count: Ik wil Backfire of Diversion graag meenemen, als ik als 2nd mesmer zou hebben gekozen, maar ik was zo dom om voor necro te kiezen. Op life siphon na vind ik daar niet echt veel aan.

@unfor: Mjah idd al zo vaak mislukt. Met mijn andere chars was ik er redelijk snel voorbij, maar dit rangertje is een beetje eigenwijs of zo :P

@Dekay: Ik neem dan aan dat je de traps helemaal onderaan de trap zet? Hoeveel traps krijg je geplaatst? Ikzelf red er ongeveer een trap per trap ... ehmm ... lekker duidelijk he ;)

@morrigan: Ben nog niet echt handig als interrupt ranger, dus daar moet ik maar eens op gaan oefenen. Ben nog teveel bezig om damage dealer te spelen.

@NielsOveres: Dat vind ik het fijne van GW, je kunt gerust ook maar heel af en toe spelen, zonder dat je daarbij hopeloos achterop raakt of zo. Female chars vind ik ook leuker om te zien :)

@TroonStaal: Da's wel een goed idee, lijstje met PvE helpers. Ik ben ook best bereid mensen verder te helpen, hoewel ik steeds vaker in PvP bezig ben.

Zo, weer genoeg verschillende posters aangesproken voor nu ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:44:
Weakling
Ik speel voornamelijk interrupt ranger en bied mijzelf dan ook aan op die manier. Als je in Thirsty een groep wilt hebben die beter is, zul je waarschijnlijk op die manier wel gevraagd worden. Interrupt is juist bij dat gedeelte een goede keus, dus mensen die weten wat er komt zullen ook op zoek gaan naar iemand met die skills, (ranger , mesmer).
Ik heb gemerkt dat bij de meeste missies je er als interrupt ranger aardig door komt, soms met wat aanpassingen als poison,winter ed aan de vijanden die er gaan komen.
Alleen voor de nieuwe UW heb ik nog niet de juiste mix gevonden, daar blijf ik akelig snel dood gaan :(
Voor Tomb UW kun je het best interupt ranger blijven, het gaat zoveel makkelijker dan trappen...
Met mn guild gaan we meestal met 3 interupt rangers, 2 warriors ( voor het blocken van die grasps) en 3 monks. Dan lopen we er redelijk vlot en zonder pijn doorheen. Ook met 7 man is het nog goed te doen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Interrupt heb je daar zowiezo bijna nodig om die worms snel en makkelijk om te leggen. Trappen is overigens wel een veiligere manier om de tombs te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey corran wat is je ign?

Heb nu een axe met - 5 energy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:03:
Ey corran wat is je ign?

Heb nu een axe met - 5 energy
Die weet je toch nog wel? ;) Staat volgens mij nog wel ergens op het GOT forum.
Maar: Ysanne Issard

Mocht er iemand nog geinteresseerd zijn in te weten hoe je kunt ascenden met een Me/E binnen 12 seconden:
Mesmer/Elementalist [7.3MB - DivX 6]
Het kan nog sneller aangezien ik een beetje aan het prutsen was en de setup die ik gebruik is eigenlijk mijn PvE setup, niet specifiek gericht op het verslaan van mijn clone.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:57:
Interrupt heb je daar zowiezo bijna nodig om die worms snel en makkelijk om te leggen. Trappen is overigens wel een veiligere manier om de tombs te doen.
Je hebt gelijk met trappen maar dat heb ik 2 keer gedaan en is zoooo sloooommm...zzzzzz ;)

Maar interupt rulled in tomb erg belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:28:
[...]

Mocht er iemand nog geinteresseerd zijn in te weten hoe je kunt ascenden met een Me/E binnen 12 seconden:
Het kan nog sneller aangezien ik een beetje aan het prutsen was en de setup die ik gebruik is eigenlijk mijn PvE setup, niet specifiek gericht op het verslaan van mijn clone.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:43:
[...]

Je hebt gelijk met trappen maar dat heb ik 2 keer gedaan en is zoooo sloooommm...zzzzzz ;)

Maar interupt rulled in tomb erg belangrijk!
Hoe snel haal je het zonder trappen? Met trappen doe je er ongeveer 2 uur over als je een beetje opschiet en kun je het halen zonder dp.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 01-02-2006 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Woohoo, eindelijk voorbij Thristy River en meteen ff mijn doppelganger omgelegd met mijn ranger. Dit was het eerste karakter waar ik dat snel en zonder problemen mee kon. Alleen alle traps meenemen verder niks. Direct rondjes rennen, bleef ie op een gegeven moment staan om zelf traps te leggen, dus is ook een hoopje traps gelegd, naar mij toe gelokt en klaar.

Over traps gesproken: ik vind het best aardig, maar hoe manage je het beste energy? Heb weliswaar expertise flink hoog staan (10+), maar dan nog zijn mijn 32 energy puntjes er vlotjes doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Voor trappen wordt meestal Energizing Wind gebruikt. Omschrijving
Create a level 1...8 Spirit. For creatures within its range, all skills cost 15 Energy less (minimum cost 10 Energy), and skills recharge 25% slower than normal. This Spirit dies after 30...126 seconds.
Jammer van de langzamere recharge, maar andere skills/spirits kunnen dat wel opheffen. Serpent's Quickness bijvoorbeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door gsteen op 01-02-2006 09:31 ]

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
gsteen schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:30:
Voor trappen wordt meestal Energizing Wind gebruikt. Omschrijving
[...]

Jammer van de langzamere recharge, maar andere skills/spirits kunnen dat wel opheffen. Serpent's Quickness bijvoorbeeld.
Idd, die spirits zijn ideaal, maar 32 energy is nog best veel, als je als trapper gaat moet je expertise veel hoger hebben, en Wilderniss, de rest doet er niet toe als trapper want schieten doe je toch niet, pet heb je niet mee. Ik gebruik zelf Fire/Water magic in combinatie met Conjure Flame/Frost wat enorm veel dmg doet maar met traps is dat zinloos. Expertise dus zo hoog mogelijk, liefst op 16 maar je moet het ff kijken waar de drempel ligt, blijft ie bij 16 even veel kosten als bij 15 kun je het wel laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Weakling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:20:
Woohoo, eindelijk voorbij Thristy River en meteen ff mijn doppelganger omgelegd met mijn ranger. Dit was het eerste karakter waar ik dat snel en zonder problemen mee kon. Alleen alle traps meenemen verder niks. Direct rondjes rennen, bleef ie op een gegeven moment staan om zelf traps te leggen, dus is ook een hoopje traps gelegd, naar mij toe gelokt en klaar.

Over traps gesproken: ik vind het best aardig, maar hoe manage je het beste energy? Heb weliswaar expertise flink hoog staan (10+), maar dan nog zijn mijn 32 energy puntjes er vlotjes doorheen.
Voor trappen moet je minimaal 14 maar het liefst 16 expertise hebben (voor Oath Shot/Quickening Zephyr trappen zeker 16). Dus een Superior rune of Expertise en een minor Wilderness.

Kijk ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Ik trap altijd met 13 expertise + Druids armor + staff (+10 energy) en 16 Wilderniss

En dan als skills: serpents quickness + alle traps + Winnowing (trap marker + decoy)

Zo leg je in iets meer dan een minuut genoeg traps neer om een groepje lvl24 trolls in 1x om te leggen.

(Dit is trouwens mijn solo troll farm build. Voor UW trap teams gebruik ik gewoon de standaard trap build met EW en QZ.)

[ Voor 30% gewijzigd door MonkeySandwich op 01-02-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ik ga binnenkort guild wars spelen (als ik diablo beu ben, kan dus 2 maanden duren maar ook 1 week) maar nu wil ik graag weten of je bij guildwars je character met wasd bestuurt of dat je het met de muis bestuurt?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

dommerick schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:01:
ik ga binnenkort guild wars spelen (als ik diablo beu ben, kan dus 2 maanden duren maar ook 1 week) maar nu wil ik graag weten of je bij guildwars je character met wasd bestuurt of dat je het met de muis bestuurt?
Kan beide. Je hebt in ieder geval een muis nodig om de camera snel en makkelijk te kunnen besturen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 01-02-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat kan je zelf instellen, ook de pijltjestoetsen zijn mogelijk. Meestal klik je met de muis, maar met de QWE (voor mij dan) of de wsad toetsen kan ook :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het karakter besturen met de muis vind ik zelf erg irritant werken. De wsad toetsen werken sneller en directer is mijn ervaring. De muis gebruik je daarbij om de camera te bewegen zodat je ook nog lekker in beeld blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Steffy schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 10:15:
Idd, die spirits zijn ideaal, maar 32 energy is nog best veel, als je als trapper gaat moet je expertise veel hoger hebben, en Wilderniss, de rest doet er niet toe als trapper want schieten doe je toch niet, pet heb je niet mee. Ik gebruik zelf Fire/Water magic in combinatie met Conjure Flame/Frost wat enorm veel dmg doet maar met traps is dat zinloos. Expertise dus zo hoog mogelijk, liefst op 16 maar je moet het ff kijken waar de drempel ligt, blijft ie bij 16 even veel kosten als bij 15 kun je het wel laten.
De trap teams waar ik tot nu toe in mee ging maakten allemaal gebruik van Energizing Wind en Quickening Zephyr. Uiteraard zoals Mythrill schreef neem ik ook altijd een staff mee (10+4) als ik ga trappen. Dit brengt bij mij m'n energy op 46.

Heb nog nooit echt een energy tekort gehad, maar misschien moet ik toch eens een keer naar mijn attribuut verdeling kijken, maar m'n expertise zit normaal met trappen op 10+ en wilderness op 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
gsteen schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:15:
[...]

De trap teams waar ik tot nu toe in mee ging maakten allemaal gebruik van Energizing Wind en Quickening Zephyr. Uiteraard zoals Mythrill schreef neem ik ook altijd een staff mee (10+4) als ik ga trappen. Dit brengt bij mij m'n energy op 46.

Heb nog nooit echt een energy tekort gehad, maar misschien moet ik toch eens een keer naar mijn attribuut verdeling kijken, maar m'n expertise zit normaal met trappen op 10+ en wilderness op 16.
;) beide op 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 00:28:
[...]

Cool filmpje CoRrRan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Zozo, jij durft wel met health te smijten dan als je die 2 sup runes mee neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:47:
[...]

Hoe snel haal je het zonder trappen? Met trappen doe je er ongeveer 2 uur over als je een beetje opschiet en kun je het halen zonder dp.
Heb het zonder trappen wel eens sneller gedaan maar dat was wel met guild en met gebruik van teamspeak.
Interupt is niet alleen goed tegen die wormen, ook die terrorwebs kun je er goed mee bestrijden...
Maar in een random team kun je dat bijna nooit zo efficient doen, dan join ik idd ook liever in een trapperteam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:45:
[...]

Dat kan ook best, in UW (de oude) gebruik ik 3 sup. runes, nl. ook één voor beastmastery om EW lvl 5 te krijgen. Je kan alleen moeilijk pullen met zoveel superiors, meestal laat ik dat een ander doen maar als het niet anders kan switch ik snel ff van armor...

edit: op http://guildwars.gameamp.com/video/viewVideo/284.php kun je me zien trappen met mn vaste UW partner. (wel ff registreren op GameAmp).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 12:45:
[...]

Ik heb geen health nodig, als ik toch niet aangevallen wordt kan ik wel met wat minder HP toe, als ranger zijnde maakt het niet uit of je 1 of 2 suprunes gebruikt, als je door lvl20+ wordt aangevallen ga je beide keren toch wel dood, je moet gewoon je traps goed plaatsen, pullen en ze er doorheen laten lopen en zelf afstand houden, voor andere farm builds gebruik je gewoon weer ander armor met andere runes.

Voor mijn farm tank heb ik ook verschillende setjes met verschillende runes, anders kun je niet lekker farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Heb je twee masks tegelijk aan dan?

WS boeit sowieso niet heel veel, 13 is zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 09:20:
Zo had ik het nog niet geprobeerd, met traps...
Ik had een stuk of 5 nutteloze spirits in mn build en 3 skills om damage te doen.
terwijl doppelganger druk bezig is om die spirits te casten kun je hem simpelweg afschieten. En je maakt nog gebruik ook van de spirits die hij cast ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag bij het maken van een nieuw char dat er nu een menu is waar chapter 2 al optioneel is.
Je kan dus straks bij het maken van een nieuw char dus kiezen of het voor chapter 1 is of chapter 2 neem ik aan?

[ Voor 144% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:34:
[...]
Zal voor een 4 mans trapperteam ook niet zoveel uitmaken nee, maar als je met zn tweeen bent maakt het wel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Count schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:34:
[...]

Heb je twee masks tegelijk aan dan?

:P lol dat kan idd niet eens nee, was net van bed toen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
damn... was ergens rond beetletun... ga ik voor de grap eens terug naar Yaks bend, blijkt dat ik al die quests heb overgeslagen..
Ben er vanmiddag weer druk mee bezig geweest... nog een paar en ik ben daar klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:47:
[...]

Zonder trappen is dan iets sneller mijn snelste is 1.40 maar toen zei heel de party ook WTF this was fast :)
Heb alleen dat maar 1 keer gehaald andere keer 2 uur en met trappen heb ik denk ik dus gewoon pech gehad dat duurde 2.45 en 3.5 uur maar dan praat ik over 2 of 3 trappers in de party
en misschien bedoel jij met een heel trapper team ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Zo de nieuwe website van Guildwars is brak.
Ik wil het hier bekijken met FireFox (onder een linux systeem) en heel de opmaak is beroerd. Delen vallen over elkaar heen enzo... Toch wel jammer, dat nu 11% van de mensen die website niet meer kan lezen.
Ik heb ze er al van op de hoogte gebracht. Maar hoe meer mensen dat doen, hoe waarschijnlijker het wordt, dat ze het gaan veranderen.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Balachmar schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:46:
Zo de nieuwe website van Guildwars is brak.
Ik wil het hier bekijken met FireFox (onder een linux systeem) en heel de opmaak is beroerd. Delen vallen over elkaar heen enzo... Toch wel jammer, dat nu 11% van de mensen die website niet meer kan lezen.
Ik heb ze er al van op de hoogte gebracht. Maar hoe meer mensen dat doen, hoe waarschijnlijker het wordt, dat ze het gaan veranderen.
Geen probleem hier met firefox 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:/ He jakkes, er zit flash in, wat amateuristisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Inderdaad, ik vind het ook niet echt super. Flash over flash ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
damn, het is allemaal ook te groot... ik vond het eerst veel mooier en overzichtelijker...

Wie zet een online handtekeningen actie op??? :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:r Flash is zo 5 jaar geleden, ooit was het een hype om flash te hebben, mooie flash buttons enzo maar dit is een ramp, waarom dit ineens 8)7

In ieder geval, gister nog een leuke bow gevonden, bijna perfect, wel Req 13 maar verder perfect. 14%dmg HP50%+ en 19% langer enchantments, Ice dmg en max natuurlijk. Wel hoog, maar marksmanship wat hoger is niet erg als je met je bow speeld en 13 is opzich niet eens echt hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik denk dat de nieuwe site beter bij Chapter 2 past. Ik krijg het gevoel dat Anet er alles aan doet om een groter publiek aan te spreken bij Chapter 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

M55 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 08:55:
[...]

Geen probleem hier met firefox 1.5.
Ik draai hier op 1 computer Firefox 1.5 onder Ubuntu en daar werkt het ook niet...
Vind ik persoonlijk best slecht hoor. er zijn genoeg manieren om een mooie webpagina te maken die wel onder alle browsers goed gerenderd wordt. Misschien niet exact hetzelfde maar in ieder geval leesbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Steffy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:03:
:r Flash is zo 5 jaar geleden, ooit was het een hype om flash te hebben, mooie flash buttons enzo maar dit is een ramp, waarom dit ineens 8)7

In ieder geval, gister nog een leuke bow gevonden, bijna perfect, wel Req 13 maar verder perfect. 14%dmg HP50%+ en 19% langer enchantments, Ice dmg en max natuurlijk. Wel hoog, maar marksmanship wat hoger is niet erg als je met je bow speeld en 13 is opzich niet eens echt hoog
even tussendoor...
een ranger gebruikt toch alleenmaar een bow? je hebt toch geen voordeel bij een ranger met een zwaard??? (heb nog nooit ranger gedaan, vandaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Even voor de nieuwsgierigen onder jullie
Ik heb even een screenshot gemaakt hoe de gwwebsite er bij mij uit ziet...
Afbeeldingslocatie: http://www.wligtenberg.nl/images/stories//gwsite.png
1024*768 En hoger wil niet echt op een 12" schermpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Oeps, ik zat nog op pagina 6 :D

[ Voor 78% gewijzigd door Dekay op 02-02-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 11:17:
[...]

even tussendoor...
een ranger gebruikt toch alleenmaar een bow? je hebt toch geen voordeel bij een ranger met een zwaard??? (heb nog nooit ranger gedaan, vandaar)
;) nee je speeld niet altijd met bow, met staff en andere energy gevende items als je met traps werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mmm ok..
:) nice to know...

ow... groot nieuws :D
Belt mn vriendin;
Vriendin: hey schatje wat ben je aan het doen...
Me:uuhh aan het omkleden, hoezo? wat ben jij aan het doen dan?
Vriendin: .... .... ik heb hem gekocht!
Me: wat heb je gekocht?
Vriendin:...guildwars

o_0 :+ :Y)
zal wel vreemd zijn als ik haar online tegenkom...
maargoed ze speelde toch al spelletjes (voornamelijk mario en zelda..)
En aangezien ik doordeweeks toch op kamers zit en ze niet altijd kan komen is het een mooie gelegenheid om elkaar nog vaker te spreken :D
(ze is btw necromancer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 12:24:
Mmm ok..
:) nice to know...

ow... groot nieuws :D
Belt mn vriendin;
Vriendin: hey schatje wat ben je aan het doen...
Me:uuhh aan het omkleden, hoezo? wat ben jij aan het doen dan?
Vriendin: .... .... ik heb hem gekocht!
Me: wat heb je gekocht?
Vriendin:...guildwars

o_0 :+ :Y)
zal wel vreemd zijn als ik haar online tegenkom...
maargoed ze speelde toch al spelletjes (voornamelijk mario en zelda..)
En aangezien ik doordeweeks toch op kamers zit en ze niet altijd kan komen is het een mooie gelegenheid om elkaar nog vaker te spreken :D
(ze is btw necromancer)
NielsOveres speelt het geloof ik ook met zijn vriendin. Ik ook, mijn vriendin heeft de SE en de CE (van mij gekregen voor kerst) 8-)

Die nieuwe site vind ik ook niet heelerg top trouwens :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit spel ook gaan kopen (denk ik)

Alleen is me nou onduidelijk of ik nu naar de FRS moet gaan en Guild Wars zal kopen, of moet ik even wachten en Factions halen?

Ik vind in de TS dat stukje over wat nou gratis updates/nieuwe betaalde zooi is niet zo duidelijk.

Als Factions een gratis download/update wordt,dan ga ik em zo halen!

PS Ben ik hier wel wat langer mee zoet dan met Fable: The Lost Chapters? Dat had ik in 12 uur uitgespeeld namelijk :| Vind 45 euro voor 12 uur best veel

Zie dat er een Special Edition is met een kaart erbij.. das wel fijn, ik raak altijd de weg kwijt in games.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
uuhm JA :D
ik doe het nu al 85 uur en ben level 17 (net).
factions moet je betalen, het is een stand alone spel, maar werkt wel samen met de normale GW
Koop GW en daarna GW-factions :D

Owik heb net Signet of capture gekregen...
maar hoe weet ik nu WIE en WAT ik meot capturen als Vuur Elementalist?
:( ben bang dat ik mn signet verknal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:19:
factions moet je betalen, het is een stand alone spel, maar werkt wel samen met de normale GW
Het is Stand-alone en het werkt samen?? Klinkt tegenstrijdig :?

Hoe werkt het samen dan?

Dus als ik zo gauw hij uit is Factions haal, dan mis ik gameplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zou als ik jou was sowieso niet naar de FRS gaan, maar 'm bestellen bij www.play.com of www.cd-wow.nl. Dan betaal je maar €28,-

Je bent er veel langer mee bezig, PvE kan, als je lekker de verhaallijn volgt en wat subquests doet en zoveel mogelijk explored makkelijk een uur of 100 duren. Of minder als je wat meer ervaren bent met rpg/hack'nslash. En daarna kan je gaan pvp'en, dit is in principe tijdloos, maar er gaat wel veel tijd in zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Je kan alleen skills cappen van je 1st of 2nd prof, dus wees gerust. Je kan SoC's ook gewoon kopen, dus da's geen probleem :)

Voor skills moetje gwguru.com er eens op naslaan, of even googlen met skills+locations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
O-) pas 740 uur op de teller staan met 3 maanden pauze dus iets van 100 uur per maand in het spel gestoken :X das best wel ziek trouwens, 3 uur per dag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:29:
Ik zou als ik jou was sowieso niet naar de FRS gaan, maar 'm bestellen bij www.play.com of www.cd-wow.nl. Dan betaal je maar €28,-
Hmm maar dat is niet de special edition..
Twijfel nu een beetje.. Factions, duurt dat nog lang?

En hoe zit dat met dat samenwerken tussen GW en GW:Factions?
Ga ik dingen missen als ik wel Factions koop, maar geen GW heb?

@Steffy Holy crap! 740 uur is best veel. Dat doet me denken aan gran turismo 1/civilization 1 taferelen van lang geleden

Lijkt het qua gameplay een beetje op Fable trouwens?

Damn wat een vragen allemaal..... sorry jongens F5 F5 F5 !!!

Ach schijt.. ik ga hem gewoon halen!! De special, bij FRS, want ik wil NU spelen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
TroonStaal schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:30:
[...]

Je kan alleen skills cappen van je 1st of 2nd prof, dus wees gerust. Je kan SoC's ook gewoon kopen, dus da's geen probleem :)

Voor skills moetje gwguru.com er eens op naslaan, of even googlen met skills+locations.
Ja precies, en je kan je character mee nemen naar deel 2 (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count

Glyph of Renewal, Glyph of Energy en Ether Prodigy zijn aanraders voor PvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Count schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:42:
[...]

Glyph of Renewal, Glyph of Energy en Ether Prodigy zijn aanraders voor PvP.
Mhh i dont know..
Ik heb Element Attunement en Fire Attunement... dna krijg ik 80% van mn energy terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Steffy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:33:
O-) pas 740 uur op de teller staan met 3 maanden pauze dus iets van 100 uur per maand in het spel gestoken :X das best wel ziek trouwens, 3 uur per dag :X
1201 hours and 31 minutes the past 8 months. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:05:
[...]

Mhh i dont know..
Ik heb Element Attunement en Fire Attunement... dna krijg ik 80% van mn energy terug..
Mee eens, ik gebruik ook dual attunes... Dan kom je bijna nooit in energy problemen. Is PVE bijna een must. PVP denk ik dat die glyphs ook zo hun voordelen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
unfor schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:33:
[...]

_/-\o_ baas boven baas, maar ik ben een aantal maandjes gestopt, anders had ik ook iets in die buurt gehad maar goed, in de zomer zijn er andere dingen te doen dan GW 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

Steffy schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:24:
[...]

_/-\o_ baas boven baas, maar ik ben een aantal maandjes gestopt, anders had ik ook iets in die buurt gehad maar goed, in de zomer zijn er andere dingen te doen dan GW 8)
hmm 898 uren na een 3 maanden stop gaat idd hard met gw dit is trouwens Grave

[ Voor 4% gewijzigd door AMYC op 02-02-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

unfor schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:33:
[...]

Tsja, maar of je nu echt heel erg goed bent... :D

Time played =! skill, toch?

Had ik je al eens voor patser uitgemaakt? :+ 8)

J/K R....d ;)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuck schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:32:
[...]

hmm 898 uren na een 3 maanden stop gaat idd hard met gw dit is trouwens Grave
2148 uren op mn 1st account en 530 op mn 2de... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
code:
1
2
3
4
5
2148 / 24 = 89,5
+
530 / 24 =   22
---------------
            111,5 dagen...

OMFG
0_o B)
WHOW, je hebt een derde jaar in complete dagen in dat spel zitten...
dat is echt abnormaal veeeeeel...

Hoelang doe je het al...
Zeg please niet 112 dagen :+

edit:

damn zeg dat ik verkeerd aan het rekenen ben

[ Voor 189% gewijzigd door ixl85 op 02-02-2006 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
achja, je hebt ook mensen die de pc de hele dag aanlaten met GW aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:06:
code:
1
2
3
4
5
2148 / 24 = 89,5
+
530 / 24 =   22
---------------
            111,5 dagen...

OMFG
0_o B)
WHOW, je hebt een derde jaar in complete dagen in dat spel zitten...
dat is echt abnormaal veeeeeel...

Hoelang doe je het al...
Zeg please niet 112 dagen :+

edit:

damn zeg dat ik verkeerd aan het rekenen ben
8 maanden..................en ga nou niet weer zitten rekenen zeg.... :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.