Het Grote Guild Wars Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Count schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:18:
[...]

Vind ik ook, hoge rank betekent niet persé dat iemand goed zal spelen maar het correleert in ieder geval met meer ervaren en dus betere spelers.
En wat vind je dan van de meelifters en alleen 1 build spelende mensen die ook een hoge rank behalen? Dat komt namelijk dan niet overeen met wat jij noemt de meer ervaren en dus betere spelers. Meer ervaren hoeft trouwens ook niet te betekenen dat men beter is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Bor de Wollef schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:32:
[...]

En wat vind je dan van de meelifters en alleen 1 build spelende mensen die ook een hoge rank behalen? Dat komt namelijk dan niet overeen met wat jij noemt de meer ervaren en dus betere spelers. Meer ervaren hoeft trouwens ook niet te betekenen dat men beter is.
Daarom zeg ik correlatie. Dwz; statistisch betere kans dat iemand goed is maar het is geen garantie.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Count schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:51:
[...]

Daarom zeg ik correlatie. Dwz; statistisch betere kans dat iemand goed is maar het is geen garantie.
Ok, duidelijk punt. Ik had het helaas verkeerd gelezen. Mijn excusses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Bor de Wollef schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:05:
Elke speler, maar vooral monk zal een vorm van energy management moeten hebben omdat je anders totaal uitgeput raakt als de druk op de party groot word. Dat je dit in makkelijke missies / quests etc niet gebruikt is weer iets anders imho.
'k Spreek ook wel aardig uit eigen ervaring. Hoe vaak ik met m'n monk m'n energy management skills gebruik/nodig heb. Dit komt zelden voor, maar dit heeft natuurlijk sterk te maken met het type team waarmee je speelt.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Is er ergens in de game aangegeven mat je actuele damage is met de uitrusting en het wapen dat je op dat moment gebruikt (hoop niet dat dit al eerder langs gekomen is)? Is wel leuk om een wapen met base-damage 6-9 te hebben, maar om dan uit te gaan rekenen hoeveel dat is met de added bonussen zoals 20% extra damage. Staat vast wel ergens! Kan het alleen niet vinden! :?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Neem eens een kijkje naar gw-freaks zou ik zeggen. Verder zijn er ook websites waar je damage calculators hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:34
hey, ik speel het nu al best lang en dacht altijd dat je die guildwars - factions moest kopen.
Maar dat is dus een gratis Feature of hebk het fout gelezen en is het een niet-gratis Expansion?
Als dat een Feature is, lijkt dat me echt super realxt.

En waar kan ik tangled seeds halen, naast van het slayen van iedereen

[ Voor 13% gewijzigd door beezze op 23-01-2006 17:08 ]

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Bor de Wollef schreef op maandag 23 januari 2006 @ 15:32:
[...]
1 build spelende mensen ok, maar wat bedoel je precies met meelifters? Ik snap best dat er mensen zijn die meer fame krijgen doordat hun party meer ervaren is. Maar dat zal je nooit helpen een groep te vinden. En die "meelifters" pik je er ook zo uit. Als er iemand is waarvan je gewoon merkt dat hij zijn taak niet doet en dit dan niet communiceerd etc. etc. Je kan vrij duidelijk herkennen als iemand niet weet wat hij aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

beezze schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:55:
hey, ik speel het nu al best lang en dacht altijd dat je die guildwars - factions moest kopen.
Maar dat is dus een gratis Feature of hebk het fout gelezen en is het een niet-gratis Expansion?
Als dat een Feature is, lijkt dat me echt super realxt.

En waar kan ik tangled seeds halen, naast van het slayen van iedereen
nee betalen gewoon nog.. was (is?) een test weekendje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
gsteen schreef op maandag 23 januari 2006 @ 16:10:
[...]

'k Spreek ook wel aardig uit eigen ervaring. Hoe vaak ik met m'n monk m'n energy management skills gebruik/nodig heb. Dit komt zelden voor, maar dit heeft natuurlijk sterk te maken met het type team waarmee je speelt.
Ik neem aan dat jouw ervaringen alleen met PvE zijn, daar heb je wel af en toe tijd om even je energy terug te krijgen, echter in PvP (voornamelijk Tombs en GvG) ben je dood zonder energy management.
De discussie over energy management is trouwens begonnen om iemand die Tombs (nu PvE) noemde, en iedere PvP speler noemt de halls nog altijd tombs, dus dat verward nogal een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Exyge schreef op maandag 23 januari 2006 @ 17:09:
[...]

1 build spelende mensen ok, maar wat bedoel je precies met meelifters? Ik snap best dat er mensen zijn die meer fame krijgen doordat hun party meer ervaren is. Maar dat zal je nooit helpen een groep te vinden. En die "meelifters" pik je er ook zo uit. Als er iemand is waarvan je gewoon merkt dat hij zijn taak niet doet en dit dan niet communiceerd etc. etc. Je kan vrij duidelijk herkennen als iemand niet weet wat hij aan het doen is.
Met meelifters bedoel ik onkundige mensen die met hun eigen guild of andere party's om rank te vergaren zonder dat ze zelf echt de skills en kennis hebben waarmee ze deze rank zouden verdienen. Veel mensen nemen deze weg helaas. Ik ken zelf een rank 6 die deze rank heeft behaald door enkel en alleen mee te liften met een guid en pick-up parties. Voordat je zo iemand kunt kicken heeft hij / zij vaak alweer een paar rondes meegedaan. Door simpelweg een nieuwe naam te kiezen voor je PvP char zorgen deze spelers dat ze niet snel herkend zullen worden. Absoluut een misselijke tactiek imho welke toch regelmatig voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een plaatje van mijn ranger in 15K druids armor, zo goed mogelijk getracht om de witte kleur te benaderen, maar blijft een beetje behelpen.
Afbeeldingslocatie: http://img482.imageshack.us/img482/9136/rangerinwhite22va.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
unfor schreef op maandag 23 januari 2006 @ 18:34:
Ik neem aan dat jouw ervaringen alleen met PvE zijn, daar heb je wel af en toe tijd om even je energy terug te krijgen, echter in PvP (voornamelijk Tombs en GvG) ben je dood zonder energy management.
De discussie over energy management is trouwens begonnen om iemand die Tombs (nu PvE) noemde, en iedere PvP speler noemt de halls nog altijd tombs, dus dat verward nogal een beetje.
Ja, ik speel voornamelijk PvE. Hoewel afgelopen weekend ik ook aardig wat PvP heb gespeeld (niet alleen met de nieuwe professions). Vond dit niet verkeerd, dus misschien wel wat vaker PvP voor mij. Als ik dan met m'n monk ga.. Gaan zeker de energy management skills mee. Dus voor PvP geeft ik iedereen gelijk als je zegt dat energy management nodig is.

't Is inderdaad verwarrend dat een voorheen puur PvP area nu ook een PvE smaakje heeft gekregen. 't Is in Underworld, maar kan het beter ook niet zo noemen (verwarring met UW vanuit Temple of Ages).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

gsteen schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 08:53:
[...]

Ja, ik speel voornamelijk PvE. Hoewel afgelopen weekend ik ook aardig wat PvP heb gespeeld (niet alleen met de nieuwe professions). Vond dit niet verkeerd, dus misschien wel wat vaker PvP voor mij. Als ik dan met m'n monk ga.. Gaan zeker de energy management skills mee. Dus voor PvP geeft ik iedereen gelijk als je zegt dat energy management nodig is.

't Is inderdaad verwarrend dat een voorheen puur PvP area nu ook een PvE smaakje heeft gekregen. 't Is in Underworld, maar kan het beter ook niet zo noemen (verwarring met UW vanuit Temple of Ages).
Ach over een tijdje heeft elke pvper het gewoon over HA ipv tombs.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Ik ben gisteravond gequit met WoW. Na het ruimd een jaar gespeelt te hebben besef ik toch dat WoW niet mijn opvolger was van Dark Age of camelot's PVP.

Vriend van me raad guildwars aan. Heb het e.e.a. gelezen maar ik blijf wel met vragen zitten.

1. Je kan ervoor kiezen om level 1 t/m 20 te PVE'en of direct op level 20 te starten. Ik snap alleen het nut er niet van. Welk voordeel heeft het 1 t.o.v. het ander :? Hoe lang duurt het levelen van 1 t/m 20 eigenlijk?

2. Hoe is de PVP? Hoe gaat het in zijn werk? World PVP of Instanced PVP?

3. De verschillende proffessions begrijp ik niet. Ik weet dat je er 2 kunt kiezen per character. Maar begreep ik elders weer dat je skills die je unlocked ook weer op andere chars kan gebruiken. Ik snap dat niet helemaal hoe dat nou in principe werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Kaap schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 12:38:
Ik ben gisteravond gequit met WoW. Na het ruimd een jaar gespeelt te hebben besef ik toch dat WoW niet mijn opvolger was van Dark Age of camelot's PVP.

Vriend van me raad guildwars aan. Heb het e.e.a. gelezen maar ik blijf wel met vragen zitten.

1. Je kan ervoor kiezen om level 1 t/m 20 te PVE'en of direct op level 20 te starten. Ik snap alleen het nut er niet van. Welk voordeel heeft het 1 t.o.v. het ander :? Hoe lang duurt het levelen van 1 t/m 20 eigenlijk?
Het zijn twee totaal verschillende speelwijzen, met de ene werk je een heel verhaal door en leer je langzaam alle ins en outs van een karakter kennen (PvE, lvl1 t/m 20) en met een ander bak je een prefab karakter met allerlei skills en kun je alleen maar in arena's tegen anderen knokken (PvP, lvl20). Als je alle quests, subquests, missies en dergelijke voor het eerst doet en je neemt de tijd om de omgeving uit te pluizen, dan doe je er ongeveeer 200 uur over om tot level 20 te komen. Werk je in sneltreinvaart de hoofdlijn van het verhaal door en weet je waar je naartoe moet, dan kun je het in een uurtje of 50 klaren.
2. Hoe is de PVP? Hoe gaat het in zijn werk? World PVP of Instanced PVP?
Je gaat naar een PvP verzamelplaats, vormt een party met andere spelers, dit is min of meer op world niveau. Daarna drukt de leider op de startknop en wordt je na een paar seconden gekoppeld aan een tegenstander of tegenstanders in een instanced PvP arena.
3. De verschillende proffessions begrijp ik niet. Ik weet dat je er 2 kunt kiezen per character. Maar begreep ik elders weer dat je skills die je unlocked ook weer op andere chars kan gebruiken. Ik snap dat niet helemaal hoe dat nou in principe werkt.
Je kiest in het begin van het PvE spel 1 beroep. Verderop in het verhaal kun je daar een tweede bij kiezen en tegen het einde van het spel krijg je de mogelijkheid om van tweede beroep te wisselen zo vaak als je wilt. In de tussentijd zit je er aan vast. Bij het bouwen van een PvP karakter kun je direct 2 beroepen kiezen. Altijd 1 hoofdberoep en een subberoep.

Gedurende het PvE spel kun je alleen maar skills unlocken van de twee beroepen die je voor dat karakter gekozen hebt. Wanneer je aan het einde van het verhaal een ander tweede beroep kiest, kun je daarvoor skills unlocken. Maar weer alleen maar voor het op dat moment geldende tweede beroep.

Bij PvP kun je punten verzamelen waarmee je skills en andere zaken kunt unlocken. Dit is niet gebonden aan de beroepen die je karakter heeft. Alleen krijg je in dat geval de skills niet direct in je bezit, maar kun je ze alleen maar gebruiken wanneer je een nieuw PvP karakter bouwt.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Vraagje voor de ervaren rangers hier. Ik ben er net eentje gestart (nou ja net, level 14 ondertussen) en vraag me af of ik mijn pet definitief kwijt raak als ik de charm animal skill een keer niet meeneem? Ik bedoel, als ik vervolgens weer wel charm animal meeneem, moet ik opnieuw een dier charmen of krijg ik dan mijn huidige pet terug? Ik heb nu zo'n Melundra panter dinges en ben er gehecht aan geraakt :o

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Je krijgt je pet gewoon terug als je weer charm op je skillbar zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Als je je skill weer equipped krijg je je pet weer terug, je kan hem alleen kwijtraken als je hem afstaat aan een mannetje.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Weakling schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:19:
[...]

Het zijn twee totaal verschillende speelwijzen, met de ene werk je een heel verhaal door en leer je langzaam alle ins en outs van een karakter kennen (PvE, lvl1 t/m 20) en met een ander bak je een prefab karakter met allerlei skills en kun je alleen maar in arena's tegen anderen knokken (PvP, lvl20). Als je alle quests, subquests, missies en dergelijke voor het eerst doet en je neemt de tijd om de omgeving uit te pluizen, dan doe je er ongeveeer 200 uur over om tot level 20 te komen. Werk je in sneltreinvaart de hoofdlijn van het verhaal door en weet je waar je naartoe moet, dan kun je het in een uurtje of 50 klaren.

[...]

Je gaat naar een PvP verzamelplaats, vormt een party met andere spelers, dit is min of meer op world niveau. Daarna drukt de leider op de startknop en wordt je na een paar seconden gekoppeld aan een tegenstander of tegenstanders in een instanced PvP arena.

[...]

Je kiest in het begin van het PvE spel 1 beroep. Verderop in het verhaal kun je daar een tweede bij kiezen en tegen het einde van het spel krijg je de mogelijkheid om van tweede beroep te wisselen zo vaak als je wilt. In de tussentijd zit je er aan vast. Bij het bouwen van een PvP karakter kun je direct 2 beroepen kiezen. Altijd 1 hoofdberoep en een subberoep.

Gedurende het PvE spel kun je alleen maar skills unlocken van de twee beroepen die je voor dat karakter gekozen hebt. Wanneer je aan het einde van het verhaal een ander tweede beroep kiest, kun je daarvoor skills unlocken. Maar weer alleen maar voor het op dat moment geldende tweede beroep.

Bij PvP kun je punten verzamelen waarmee je skills en andere zaken kunt unlocken. Dit is niet gebonden aan de beroepen die je karakter heeft. Alleen krijg je in dat geval de skills niet direct in je bezit, maar kun je ze alleen maar gebruiken wanneer je een nieuw PvP karakter bouwt.
OK, das duidelijk.

De PVP arena's, zijn deze groot of een kleine kamer waarin je moet matten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Kaap schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 13:32:
[...]
OK, das duidelijk.

De PVP arena's, zijn deze groot of een kleine kamer waarin je moet matten?
Verschillend. Je hebt team arena's waar je 4 tegen 4 speelt en die zijn relatief klein (niet dat je je tegenstander direct op de lip zit overigens), guild arena's waar je 8 tegen 8 speelt en nog andere arena's waar je maximaal 8 tegen 8 tegen 8 tegen 8 kunt spelen :P Kortom, van klein tot groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Doet me trouwens ineens bedenken dat het eigenlijk wel eens cool zou zijn, als ze een soort amfitheater zouden maken. In plaats van de HoH ofzo. Waar je dan ook echt als character naartoe kan gaan, en daar ergens zou kunnen zitten enzo. En dat er dan een gevecht is, waarbij ze dus wel meer op elkaars lip zitten.
Brood en spelen, meer heeft het volk niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

In dat geval zou je te maken krijgen met "ghosting" (tenminste, dat hoorde ik eens op een tvspecial over clanwars met CS). Je zou posities en skills kunnen doorgeven aan je team/alliancegenoten waardoor het valsspelen wordt. Niet voor niets is de observermode nu ook met 15 minuten vertraging en worden de skills niet getoond op de skillbar. (gewoon klikken op het poppetje werkt wel, maar dat terzijde)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Inderdaad, als je met een paar mensen allemaal een speler volgt heb je als nog de build snel te pakken (behalve de skills die in die tijd niet gebruikt zijn natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Hier mijn monkje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/gw/chars.jpg
Rechts is in 55hp suit, links waarmee ik 'normaal' speel.

Had ik nog een vraagje, weet iemand hoeveel deze axe ongeveer waard is?
Afbeeldingslocatie: http://www.phool-media.com/gw/axe.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Dekay op 24-01-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Die observer mode is toch wel erg geinig, kan ik me aardig mee vermaken! Wat me opvalt is dat erg veel mensen toch voor de combinatie W/Ele of W/R kiezen (eerste nog meer trouwens), maar je kan "I will avenge you" toch ook met een Necromancer of Mesmer doen? Waarom kiest men die toch niet zo vaak? Of moet ik dat in combinatie met de andere chars in de groep zien? Dus dat een Monk als 2e Mesmer of Necro is en dat die dus niet meer nodig is?
Ik zat zelf te denken aan een W/Me of W/N..., maar ja, ik ken het spel maar net en moet dus nog veel leren merk ik wel! :P

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Dekay schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 15:54:
Hier mijn monkje :)
..
Rechts is in 55hp suit, links waarmee ik 'normaal' speel.
Hey, lijkt een beetje op mijn monk :-) Nou ik die armor zie, zou wel mooi zijn als "wij" monks eens wat gevarieerder armor zouden krijgen. Tussen het 1.5k, 15k en FoW armor zit wel zo ontzettend weinig verschil, dat het niet heel erg aantrekkelijk is om duurder armor aan te schaffen. En dan ook nog eens geen tattoo armor in FoW ...
Had ik nog een vraagje, weet iemand hoeveel deze axe ongeveer waard is?
...
Kom laat ik er eens een gooi naar doen: 4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de pve toombs maakt het niet zoveel uit je als 2de prof als warrior hebt laatste keer in got team monk moest weg we hebben het gehaald.

Als je toch moet healen alleen wanneer het noodzakelijk is en als de rest van de team goed speelt dus niet als iemand in een meteor shower blijft staan.

Voor pvp zou je een monk mesmer kunnen nemen met mantra of recall wil men pve monk daar ook naar omzetten.

Was iemand die om rangers runes vroeg heb er nu genoeg uini natuurlijk ign = phakahn dagarkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:43:
...Als je toch moet healen alleen wanneer het noodzakelijk is en als de rest van de team goed speelt dus niet als iemand in een meteor shower blijft staan.
Lol, laatst in de PvE HoH ging mijn team kopje onder doordat een stel sufferds in een meteor shower bleven staan. Daar kon ik niet tegenop healen. "Huh, hoe kan dat nou? Waarom healde je ons niet?". Uhm mjah, ik probeerde het wel maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Valt me op dat volgens mij veel mannen hier een vrouwtje hebben als karakter.. incluis ik ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Weakling schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:00:
[...]

Lol, laatst in de PvE HoH ging mijn team kopje onder doordat een stel sufferds in een meteor shower bleven staan. Daar kon ik niet tegenop healen. "Huh, hoe kan dat nou? Waarom healde je ons niet?". Uhm mjah, ik probeerde het wel maar ...
Gisteren in HoH een lagspike van 5 seconden gehad: ik was bond monk... bond's weg, 5 party members dood... iedereen dood. En dat +/- 15 minuten voor de bosses... *zucht*

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

apNia schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:37:
Valt me op dat volgens mij veel mannen hier een vrouwtje hebben als karakter.. incluis ik ^_^
Als ik x-aantal uur naar een kont moet staren kan het maar beter een fraaie kont zijn :P En mannetjes vind ik er gewoon vaak niet uitzien. Warriors zijn gewoon dik, monks hebben geen uitstraling, mesmers zijn eeuh...gay, ele's hebben geen mooie outfits, ranger ook niet en necro's zijn gewoon lelijk :P

Vandaar :)

Ele dame heeft wel het lekkerste dansje, vind ik :Y)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 16:51
is er iemand die me zo een identification kit kan bezorgen ?
om beter aftespreken voeg me gerust toe op msn : thehitman43@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28

Was iemand die om rangers runes vroeg heb er nu genoeg uini natuurlijk ign = phakahn dagarkin
dat was ik. ign Zquing Qi

en doe mij toch maar het vrouwlijke rangerdansje XD

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

SwornEnemy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:37:
is er iemand die me zo een identification kit kan bezorgen ?
om beter aftespreken voeg me gerust toe op msn : thehitman43@hotmail.com
die koop je zowat bij elke merchant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img40.imageshack.us/img40/6931/vigors6em.th.jpg
gistern ff op rune jacht geweest >:)

immidels al 1 unid vigor plus 10k omgeruild voor een razorstone :9~ had em destijds verkocht nu heb ik tanzits setje weer compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 00:42:
[afbeelding]
gistern ff op rune jacht geweest >:)

immidels al 1 unid vigor plus 10k omgeruild voor een razorstone :9~ had em destijds verkocht nu heb ik tanzits setje weer compleet.
Waar ga jij dan op rune jacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ook: Vortex Wanderer en 2nd account Nyanna Phostex

Alsjeblieft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

[n00b]wat heb je aan runes?[/n00b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

apNia schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:40:
[n00b]wat heb je aan runes?[/n00b]
Runes kun je op je armour doen waarmee je bepaalde eigenschappen kunt verbeteren (bv meer health, meer strength etc). Staat dat zelfs niet in de handleiding?

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 25-01-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

niet tegengekomen eigenlijk :)
maar ik lees de handleidingen van MMORPGs dan ook niet zo nauwkeurig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:45:
[...]

Runes kun je op je armour doen waarmee je bepaalde eigenschappen kunt verbeteren (bv meer health, meer strength etc). Staat dat zelfs niet in de handleiding?
Runes zijn ook niet stackable (optelbaar). Twee keer minor healing bijv. blijft 1x. Wat wel stackable is, zijn armor met +1, zoals bijv Executionor Helmet met +1 axe mastery.
En je kan alleen runes van je eerste prof gebruiken.

Als je nieuwe armor wil maar je hebt op je oude armor nog een rune zitten kán(*) je die eruit halen met een expert(superior) salvage kit.

* kán, want het werkt niet altijd heb ik gemerkt :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Balachmar schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 09:49:
[...]

Waar ga jij dan op rune jacht?
Dat is de Ettin run in North Kryta. Denk dat ik in 2 uurtjes gister 30K hebt verdiend, erg makkelijk en je vind zomaar goeie runes, sommige kun je zelf gebruiken maar anderen leveren flink wat op. Ik heb zelf 2 keer een monk rune van 7 en 8k gevonden, plus al het losse geld en nog een Major Absorption van 2k dus al met al een redelijk avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Daar bij Nebo terrace met de statue of Dwayna :? Ik heb daar serieus maar heel weinig wat gevonden, hooguit wat minor necro of minor ranger spullen :{

Meestal doe ik wat met mijn lvl 17 wa/mo wat minotaurs rond Ice Tooth, maar op een gegeven moment is dat ook wel afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:32:
Daar bij Nebo terrace met de statue of Dwayna :? Ik heb daar serieus maar heel weinig wat gevonden, hooguit wat minor necro of minor ranger spullen :{

Meestal doe ik wat met mijn lvl 17 wa/mo wat minotaurs rond Ice Tooth, maar op een gegeven moment is dat ook wel afgelopen.
Je moet iets verder naar norht kryta die ettins die jij nu noemt droppen amper wat idd.
Ga vandaag weer bezig als ik nog ranger runes vind kan je ze wel krijgen

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:33:
Je moet iets verder naar norht kryta die ettins die jij nu noemt droppen amper wat idd.
Hoewel ik ook van de ettins in nebo mooie runes heb gekregen. Maar inderdaad stukje verder, rond de ascalon settlement, vallen veel meer runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

TroonStaal schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 21:12:
Als ik x-aantal uur naar een kont moet staren kan het maar beter een fraaie kont zijn :P En mannetjes vind ik er gewoon vaak niet uitzien. Warriors zijn gewoon dik, monks hebben geen uitstraling, mesmers zijn eeuh...gay, ele's hebben geen mooie outfits, ranger ook niet en necro's zijn gewoon lelijk :P

Vandaar :)

Ele dame heeft wel het lekkerste dansje, vind ik :Y)
Ben weleens een andere speler tegengekomen die niet begrijp dat ik als kerel met een dame als karakter kon spelen. Die had erg weinig fantasie denk ik. Op een gegeven moment zei hij zoiets van "That is so gay", waarop ik antwoord "Excuse me, who is constantly looking at a male butt? Not me!". Ook wel grappig als er van die wandelende puberende hormonenbommetjes op je af komen en een beetje gaan lopen sjansen. Vind het altijd wel leuk om ze even in de waan te laten en daarna keihard de ballon door te prikken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CoRrRan schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 20:40:
[...]
Gisteren in HoH een lagspike van 5 seconden gehad: ik was bond monk... bond's weg, 5 party members dood... iedereen dood. En dat +/- 15 minuten voor de bosses... *zucht*
Damn, da's wel heel erg zwaar klote. Zeker als monk kun je het in zo'n geval zwaar te voorduren krijgen van de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 12:33:
[...]

Oh, bij de Ascalon Settlement bedoel je? Daar lukt het voor mij ook maar zelden, maar ik ga het eens proberen :)
Weakling schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 13:20:
[...]

Ben weleens een andere speler tegengekomen die niet begrijp dat ik als kerel met een dame als karakter kon spelen. Die had erg weinig fantasie denk ik. Op een gegeven moment zei hij zoiets van "That is so gay", waarop ik antwoord "Excuse me, who is constantly looking at a male butt? Not me!". Ook wel grappig als er van die wandelende puberende hormonenbommetjes op je af komen en een beetje gaan lopen sjansen. Vind het altijd wel leuk om ze even in de waan te laten en daarna keihard de ballon door te prikken. :P
Ja, dat ken ik! Sta ik een beetje te staan, wat rond te schuiven met mijn inventory/merchant/xunlai gaat er ineens een mannetje voor me staan en buigingen maken enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

* Outerspace is nu al weer een lvl 13 necro :9
Ik zit eigenlijk te wachten wanneer ik Animated Minions kan krijgen, want ik heb nu al een poos Horrors.
Iemand een idee?
En ik moet zeggen dat ik mijn monk skills goed kan gebruiken, want in de battle ben ik nog behoorlijk zwak (lees bonelace armor :P)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
TroonStaal schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:08:
[...]

Oh, bij de Ascalon Settlement bedoel je? Daar lukt het voor mij ook maar zelden, maar ik ga het eens proberen :)

[...]

Ja, dat ken ik! Sta ik een beetje te staan, wat rond te schuiven met mijn inventory/merchant/xunlai gaat er ineens een mannetje voor me staan en buigingen maken enzo :+
_/-\o_ Ik kan maximaal oneindig veel ettins aan, ik kreeg een keer 2 groepjes van 3 achter me aan maar dat los op je op door het volgende te doen:

Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/5526/gw0700nb.th.jpg

>:) Zo lukt het altijd, kan er zelf 3 tegelijk aan maar bij 4 krijg ik teveel dmg helaas maar je runt dat stukje na de settlement in 10 minuten denk, leverd genoeg op O+

[ Voor 7% gewijzigd door Steffy op 25-01-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Outerspace schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:33:
* Outerspace is nu al weer een lvl 13 necro :9
Ik zit eigenlijk te wachten wanneer ik Animated Minions kan krijgen, want ik heb nu al een poos Horrors.
Iemand een idee?
En ik moet zeggen dat ik mijn monk skills goed kan gebruiken, want in de battle ben ik nog behoorlijk zwak (lees bonelace armor :P)
Bedoel je hiermee de Bone Minions of de Bone Fiends? Heb zelf namelijk liever de Fiends ;) Wordt wel een vette spoiler zo, maar hier heb je een overzicht waar die 2 skills te krijgen zijn:
spoiler:
Animate Bone Minions
Skill Quests:
* The Royal Papers (Fishermen's Haven)
Skill Trainers:
* Bartoch (Droknar's Forge)
* Dakk (Ember Light Camp)
Signet of Capture:
* Final boss (Gates of Kryta)
* Zukra Cadava (Divinity Coast (Mission))

Animate Bone Fiend
Skill Quests:
* The Forgotten Ones (Destiny's Gorge)
Skill Trainers:
* Bartoch (Droknar's Forge)
* Dakk (Ember Light Camp)
Signet of Capture:
* Lord Timot (Scoundrel's Rise, during the quest Reversing the Skales)
* Ghazal the Corrupter (Sanctum Cay mission)

Met dank aan de geweldige site: GuildWiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:/ Vind het nog wel jammer dat een jaar na release het rune salvagen nog steeds bugged is, golden armors zijn 8 van de 10 keer een major rune en ze droppen al niet eens echt vaak, vind dat een golden armor wel een sup rune moet geven, teleurstelling is elke keer groot en de kans op een goeie rune is al zo klein, heb in 700 uur geen enkele sub vigor of absorption gevonden, en hoe vaak ik wel geen golden heb gevinden in die uren, altijd dezelfde of major runes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
mhh, ik hoor bedragen van 20k per 2 uur...
Kan iemand ff op de map aantonen waar je dan moet zijn.
Ik als level 16 elementalist heb altijd geld tekort...
Kan amper dye's kopen voor mn nieuwe armor...
(zit nu ni het gebied lions arch en heb het dorpje beetlerun oid al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Laatst online: 16-09 11:00

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Steffy schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 14:42:
[...]
>:) Zo lukt het altijd, kan er zelf 3 tegelijk aan maar bij 4 krijg ik teveel dmg helaas maar je runt dat stukje na de settlement in 10 minuten denk, leverd genoeg op O+
Start je dan vanuit Lion's Arch of vanuit Bergen Hot Springs? Het is nogal een run als je nog langs al die Ceromi's moet. Dit is neem ik aan ook wel te doen voor een 55hp monk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Ik vertrek altijd vanuit beetletun, rechter exit. Zitten wel eerst wat Caromi Tengu (ook mesmers), Mergoyles (mesmers) en Spined Aloe's (dacht ik). Niet echt lastig langs te komen (misschien wel met een 55hp monk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Beetletun ja en dan loop je tot voorbij de ascolon settlement, daarachter zitten de eerste en daarna loop je langs de kust richting de portal naar het gebied waar Gates of Kryta in ligt, niet over het strand maar wel langs de kust dan kom je veel meer ettins tegen. Het killen zelf is makkelijk, check de screen en je ziet welke skills je moet gebruiken, kan bijna niet mis gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower

CookiePower

gsteen schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 16:01:
Ik vertrek altijd vanuit beetletun, rechter exit. Zitten wel eerst wat Caromi Tengu (ook mesmers), Mergoyles (mesmers) en Spined Aloe's (dacht ik). Niet echt lastig langs te komen (misschien wel met een 55hp monk ;))
Hexes en conditions zijn soms een beetje lastig. :)

Zal het eens met een Mo/Me proberen met Hexbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Ok, wat de mesmers daar gebruiken. ;)
Spirit Shackles in combinatie met Mind Wrack (dat zijn de Mergoyles)
Conjure Phantasm en Shatter Enchantment (de Caromi Tengu)

Dus met Hexbreaker moet dat wel te doen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
Ik had net een staff met als blauwe ondertitel 'precious'. Kan iemand mij vertellen of dat iets speciaals inhoudt? Ik ga er van uit dat het niet echt goed was, maar ik weet het niet. Iemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:51

S913

Abusus non tollit usum

Precious (waardevol) houdt in dat hij meer waard is in goud dan een standaard item, maar heeft geen extra attributen ofzo. Alleen een geldkwestie dus :)

[ Voor 1% gewijzigd door S913 op 25-01-2006 16:56 . Reden: typo ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hé hartstikke bedankt zeg :)

* Outerspace is die hele wiki aan het uitpluizen :P
En nee, ik heb geen Fiends maar Bone Horrors.

[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 25-01-2006 18:44 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Fuck, soms kapt GW er ineens mee...
er zijn dan 2 soorten vastlopers, eentje waarbij de muziek door gaat, het scherm freezed en daarna weg is...
en bij de andere krijg ik een BSOD... en dat is alleen bij dit spel..
strange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
ixl85 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:18:
er zijn dan 2 soorten vastlopers, eentje waarbij de muziek door gaat, het scherm freezed en daarna weg is...
strange...
O-) Te warme videokaart of proc? kijk maar eens in het topic van voor en rond de zomer toen het zo warm was, toen hadden er meer mensen last van inclusief ik, kon het niet spelen omdat ik reboots kreeg, andere games geen enkel probleem maar GW klapte er steeds uit. Maar misschien is het toch wat anders maar het spel is gevoelig voor de meeste vreemde dingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh te warm is het niet...
alles is watergekoelt en komt niet eens richting de temps die je met een stock cooler hebt...
(mn gpu bijv word max 45 graden.. met een stockcooler kwam ie tot 70)
Maar erg raar, het lijkt er idd op als of het spel heel gevoelig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
De engine van guildwars houd niet echt van overgeclockte pc's. Probeer het eens met de standaard fsb settings (133/166/200). Als ik boven de 200 zit heb ik ook sneller last van vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Mythrill schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:47:
De engine van guildwars houd niet echt van overgeclockte pc's. Probeer het eens met de standaard fsb settings (133/166/200). Als ik boven de 200 zit heb ik ook sneller last van vastlopers.
:( Ja dat klopt ja, ik draai met mijn pc normaal altijd 2,5 in plaats van 1,8 met HTT van 277, mem dus op 212mhz maar dan loopt ie idd vast ja, Engine is knap staaltje werk want je hebt echt een kaart van niks nodig om het op zijn mooist te draaien maar dat kost je wel je OC :X

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 25-01-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhh, ik heb hem op dit moment niet ge'oc'd, maar ik zal mn ram timing eens omlaag gooien, die staat namelijk ultra strak...
2.2.2.5 (op T1) en dan de rest ook nog eens zo laag mogelijk...
nouja, zal het bij de volgende reboot doen... als jullie dan niks meer van dit probleem horen zal het daar wel aan liggen :D

(level 16 btw, gaat redelijk snel nu ik in het gebied van kryta zit... heb net meteorshower gekregen, zo leg je snel hele groepen mobs plat :D)

[ Voor 21% gewijzigd door ixl85 op 25-01-2006 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

ixl85 schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 19:18:
strange...
Wat is de melding op de BSOD? Ik heb misschien hetzelfde probleem wat ook alleen in guildwars voor lijkt te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 25-01-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo lukt het altijd, kan er zelf 3 tegelijk aan maar bij 4 krijg ik teveel dmg helaas maar je runt dat stukje na de settlement in 10 minuten denk, leverd genoeg op
vroeger, in de goede oude tijd :9, kon je op die plaats pas farmen. Dropte super veel etins een armour met rune, heb daar dus ook een groot aantal runes unlocked. Helaas is die plaats zo als alle farm plaatsen toen generfed en levert het inverhoudening met eerst nog maar erg weinig op ..

p.s. kon toen dan met een monk farm build ongeveer 2 groepen tegelijk aan volgens mij dus iets van 6 a 8 etins 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Als warrior zijnde kon je eerst ook perfect Griffon farmen wat ook minstens per 5 minuten 1K opleverde, buiten de speciale items om die 1 keer 65K opbrachten, was een FDS en bijna pefect. Prima aan verdiend in die tijd maar kan nu niet meer, alle griffons blijven je niet achtervolgen dus heeft het geen zin, dan duurt het te lang voor dat beetje gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Bor de Wollef schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 20:38:
[...]

Wat is de melding op de BSOD? Ik heb misschien hetzelfde probleem wat ook alleen in guildwars voor lijkt te komen.
Ow damn, dat weet ik niet meer...
het probleem is dat ik dan ookg een screenshot kan maken.
Ik weet wel dat windows alle meldingen van BSOD's opslaat in een log, alleen ik heb geen fatsoenlijke reader daar voor... dus kan het niet opzoeken...

Ik zal de volgende keer eens opletten. :)

edit:

heb alweer 80 uur gespeeld...
echt niet normaal hoe snel dat gaat... en ht vreemde; het verveeld helemaal niet!
Normaalgesproken speel ik spellen nooit uit omdat ze me niet lang genoeg kunnen boeien OF omdat er iets tussen komt... maar dat heb ik hier helemaal niet... en als er iets tussenkomt (wat een week duurt oid) kan je het daarna weer zonder moeite oppakken.. iets dat bij andere games veel lastiger gaat... (goed voorbeeld is bijv Beyond good and evil.... ben in het laatste deel, heb hem bijna 100% uitgespeeld... maar ben nooit meer verder gegaan na mn onderbreking.. (misschien toch maar eens doen)

[ Voor 38% gewijzigd door ixl85 op 25-01-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower

CookiePower

Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 21:21:
[...]

vroeger, in de goede oude tijd :9, kon je op die plaats pas farmen. Dropte super veel etins een armour met rune, heb daar dus ook een groot aantal runes unlocked. Helaas is die plaats zo als alle farm plaatsen toen generfed en levert het inverhoudening met eerst nog maar erg weinig op ..

p.s. kon toen dan met een monk farm build ongeveer 2 groepen tegelijk aan volgens mij dus iets van 6 a 8 etins 8)
Ik heb het vandaag ook een uurtje of 2 geprobeerd. De score was 2 superior warrior runes, een major vigor, nog een paar major runes en een hele zooi minor. Leverde in totaal ongeveer 10K op bij de rune trader. Dit heb ik dus ook met een monk gedaan.

6 tot 8 ettins ... hoe meer hoe liever eigenlijk. Het farmen duurde mij te lang doordat het onmogelijk was om meer dan 5 ettins bij elkaar te krijgen. Voor mijn energy vertrouw ik op Balt's Spirit en Essence Bond en als er nog maar 1 of 2 ettins staan, gaat dat te traag om Zealot's Fire EN Shield of Judgement te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CookiePower schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 23:47:
[...]

Ik heb het vandaag ook een uurtje of 2 geprobeerd. De score was 2 superior warrior runes, een major vigor, nog een paar major runes en een hele zooi minor. Leverde in totaal ongeveer 10K op bij de rune trader. Dit heb ik dus ook met een monk gedaan.

6 tot 8 ettins ... hoe meer hoe liever eigenlijk. Het farmen duurde mij te lang doordat het onmogelijk was om meer dan 5 ettins bij elkaar te krijgen. Voor mijn energy vertrouw ik op Balt's Spirit en Essence Bond en als er nog maar 1 of 2 ettins staan, gaat dat te traag om Zealot's Fire EN Shield of Judgement te casten.
ik gebruik zelf warrior mesmer kan er 6 tegelijk aan.

Mijn build warrior mesmer

voor de mesmer heb je alleen physical resistance nodig + 40 armor tegen physical dmg ideiaal tegen ettins.

Verders met sword op 15 in combinatie met hundred blades en als je die in hun healing signet doet bijna instant kill >:)

Tot zover 4 sup vigor runes opgeleverd die enige waarde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Wanneer kan ik mn skills om gooien? in welk gedeelte van het spel?
Het is wel handig om even mn healingpoint naar earth te zetten als ik tegen die ettins ga vechten!
Nu sta ik geen kans!
Het enige dat ik heb dat ze een beetje van me af houd is meteor shower (door de knockdown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ixl85 schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 00:52:
Wanneer kan ik mn skills om gooien? in welk gedeelte van het spel?
Het is wel handig om even mn healingpoint naar earth te zetten als ik tegen die ettins ga vechten!
Nu sta ik geen kans!
Het enige dat ik heb dat ze een beetje van me af houd is meteor shower (door de knockdown)
Als je ascended bent kan je van 2nd prof veranderen zovaak je wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Maar de skillspoints waar jij het over hebt, kun je ten alle tijden in de steden of outposts veranderen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 09:22:
[...]
Als je ascended bent kan je van 2nd prof veranderen zovaak je wil :)
wat is dat ascended en hoe word je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:18:
[...]

wat is dat ascended en hoe word je dat?
Ascended houdt in dat je zeg maar lvl 20+ bent en je 2nd prof onbeperkt kan veranderen.

Je moet hiervoor de drie missies in de Crystal Desert doen: Dunes of Despair, Elona Reach en Thirsty River. Daarna je doppelganger verslaan. Doppelganger heeft dezelfde professions en skills als jij, maar is sterker. Het is trouwens helemaal niet zo ingewikkeld om hem te verslaan, kwestie van de juiste skills gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het is de laatste dagen echt uitgestorven bij Heroes Ascend (PvP tombs). Vanmorgen liepen er bv maar 2 spelers in de english district. Waar gaat dat naar toe? Je kunt wanneer je geen guildies mee neemt bijna geen goede party meer vinden overdag.

[ Voor 22% gewijzigd door Bor op 26-01-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:37:
Het is de laatste dagen echt uitgestorven bij Heroes Ascend (PvP tombs). Vanmorgen liepen er bv maar 2 spelers in de english district. Waar gaat dat naar toe? Je kunt wanneer je geen guildies mee neemt bijna geen goede party meer vinden overdag.
Gister in de international district was het erg druk. Waar ik nog het meeste een hekel aan begin te krijgen, is dat je zonder rank het kunt vergeten in een party opgenomen te worden. Mijn guild is niet zo PvP gericht en ik krijg daarvoor dan ook geen groep bijelkaar, maar een rank heb ik niet, en er wordt altijd om 3+, 6+ rank gevraagd. Wat een beetje raar is, want het kan best een rank zijn die je met je warrior hebt gehaald terwijl je nu met een mesmer karakter speelt of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Maar overdag moeten mensen werken en/of naar school/studie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:04:
Maar overdag moeten mensen werken en/of naar school/studie ;)
Een tijdje terug was het overdag ook erg druk. Het lijkt er meer op dat steeds meer mensen hun interesse verliezen. In RA en TA is het overigens wel gewoon aardig druk overdag. In veel PvE plekken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Of gewoon vakantietijd :?

Zou ook kunnen dat mensen gewoon gen zin hebben uren er aan te besteden maar gewoon even kort een match willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower

CookiePower

Weakling schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 10:53:
[...]

Gister in de international district was het erg druk. Waar ik nog het meeste een hekel aan begin te krijgen, is dat je zonder rank het kunt vergeten in een party opgenomen te worden. Mijn guild is niet zo PvP gericht en ik krijg daarvoor dan ook geen groep bijelkaar, maar een rank heb ik niet, en er wordt altijd om 3+, 6+ rank gevraagd. Wat een beetje raar is, want het kan best een rank zijn die je met je warrior hebt gehaald terwijl je nu met een mesmer karakter speelt of zo.
Ik speel niet echt PvP of zo, heb het ooit een paar middagjes gespeeld om uit te proberen en ik weet waar ik mijn eigen rank kan vinden. Maar hoe kunnen andere spelers je rank zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CookiePower schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 13:10:
[...]

Ik speel niet echt PvP of zo, heb het ooit een paar middagjes gespeeld om uit te proberen en ik weet waar ik mijn eigen rank kan vinden. Maar hoe kunnen andere spelers je rank zien?
Zodra je rank 3 haalt krijg je er een emote (eigenlijk 2) bij waarmee je je rank kunt laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
[...]

In 2 dagen heb ik dik 60k verdiend, je hebt denk ik gewoon pech gehad en ik heb op een paar monk runes na eigenlijk ook niet heel veel bijzonders gevonden, wat major absorption enzo maar het verdiend prima bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

.... Voor mijn energy vertrouw ik op Balt's Spirit en Essence Bond en als er nog maar 1 of 2 ettins staan, gaat dat te traag om Zealot's Fire EN Shield of Judgement te casten.
Ga je dan als 55hp monk? Ik neem altijd Blessed Signet mee om ervoor te zorgen dat ik mijn energy op peil kan houden als ik tegenover maar 1 of 2 tegenstanders sta. Wel ervoor zorgen dat je een stuk of wat enchantments op je hebt staan als je de blessed signet start, maar dat moet je toch al wel als 55hp monk :P Nog nooit ettins gefarmed, dus kweenie of die veel interupten of niet. Zealots Fire gebruik ik nooit eigenlijk. Mijn enige attacks zijn: smite, soj en mijn stafje.

[ Voor 8% gewijzigd door Plekuz op 26-01-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Nee, ettins interrupten niet, maar gebruiken de skill Irresistible Blow. Daarmee krijg je een knockdown te verduren als je de skill blocked.

[ Voor 4% gewijzigd door gsteen op 26-01-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de actie er HEEL erg saai uitzien,
vrouwenklapjes en mietjesmonsters.. ik zie niet in dat de moves die je kunt maken damage kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:16:
vrouwenklapjes en mietjesmonsters.. ik zie niet in dat de moves die je kunt maken damage kunnen doen..
........

wat heb je dan gezien?
En waarom breng je het trouwens zo minderwaardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower

CookiePower

Weakling schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 15:45:
[...]
Ga je dan als 55hp monk? Ik neem altijd Blessed Signet mee om ervoor te zorgen dat ik mijn energy op peil kan houden als ik tegenover maar 1 of 2 tegenstanders sta. Wel ervoor zorgen dat je een stuk of wat enchantments op je hebt staan als je de blessed signet start, maar dat moet je toch al wel als 55hp monk :P Nog nooit ettins gefarmed, dus kweenie of die veel interupten of niet. Zealots Fire gebruik ik nooit eigenlijk. Mijn enige attacks zijn: smite, soj en mijn stafje.
Ik heb geen plek meer voor blessed signet. Tenminste, dat dacht ik toen. Om bij die ettins te komen, moet je eerst langs wat Ceromi mesmers en daarom had ik op de 8e plek hex breaker staan. Als ik griffons farm Mantra of Concentration, omdat er devourers uit de grond komen kruipen die mij interrupten. Als ik een keertje healing breeze mis bij 10 griffons, ben ik dood.

Maar als ik weer ettins ga farmen, neem ik blessed signet wel mee. Ik kwam erachter dat het veel simpeler is om door Nebo Terrace te runnen met mijn niet-55hp armor, gewoon mending aanzetten en ik ren overal simpel langs. Dus heb ik een plekje vrij op mijn skillbar. Met mijn 55hp heb ik altijd 3 enchantments, mending, balt's spirit en essence bond, dus dan levert het signet 9 energy per keer op, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Een tip voor de nog wat low level characters: vecht tegen de Mergoyle's buiten Gates of Kryta, als je rond de level 10/11 ben dan kun je ze makkelijk aan. Als je dan ook nog is een scroll gebruikt (gebruikte zelf de +250% xp scroll) krijg je ongeveer 300/350 xp per kill. Met Droknars Forge armor zou je health niet onder de 80% moeten komen :). Zo ben ik van level 11 naar level 14 in 2 uurtjes gegaan :D. Nu maar weer door waar ik gebleven was.. Ruins of Surmia :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

CookiePower schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:35:
Ik heb geen plek meer voor blessed signet. Tenminste, dat dacht ik toen. Om bij die ettins te komen, moet je eerst langs wat Ceromi mesmers en daarom had ik op de 8e plek hex breaker staan. Als ik griffons farm Mantra of Concentration, omdat er devourers uit de grond komen kruipen die mij interrupten. Als ik een keertje healing breeze mis bij 10 griffons, ben ik dood.
Die devourers zijn gruwelijk hinderlijk idd en interupts kun je echt niet gebruiken als 55hp monk. Zeker niet als je zuinig met je energy om gaat en pas op het laatste moment HB en PS ververst. Hex breaker ken ik niet, bedoel je spell breaker? Da's een elite. Wat heb je dan nog over om damage te doen als je daardoor niet meer SoJ kunt meenemen?
Maar als ik weer ettins ga farmen, neem ik blessed signet wel mee. Ik kwam erachter dat het veel simpeler is om door Nebo Terrace te runnen met mijn niet-55hp armor, gewoon mending aanzetten en ik ren overal simpel langs. Dus heb ik een plekje vrij op mijn skillbar. Met mijn 55hp heb ik altijd 3 enchantments, mending, balt's spirit en essence bond, dus dan levert het signet 9 energy per keer op, toch?
Yup klopt helemaal, 3 per enchantment. Ik heb BS niet vaak nodig, maar een keer of 2, 3 per farm run kan ik me daardoor wel uit een netelige situatie redden. Komt ook doordat ik een holy rod mee sjouw met weliswaar +15 energy, maar ook -1 energy regen. Minpuntje ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:) Gisteravond weer een dikke 20k verdient, 1 keer een sup monk rune van 11k, een major vigor van 3.4k en nog wat andere sup en major runes die opliepen tot 1k per stuk.

Zelf nog geen sup vigor of abso gevonden maar ik heb in 3 dagen tijd mijn geld voor mijn 15k ranger armor bij elkaar dus het is zeker weten de moeite waard. Ik farm nog ff door om een 2e setje 15k armor voor show, staat wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 16:16:
Ik vind het er juist erg mooi uit zien. Veel oog voor detail, zeker als je het gaat vergelijken met een game als WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 10:09:
[...]

Ik ook: Vortex Wanderer en 2nd account Nyanna Phostex

Alsjeblieft :)
heb al heel wat rangers runes immidels men ign = phakahn dagarkin ff tot friends adden ben elke dag wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower

CookiePower

Weakling schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:21:
[...]
Die devourers zijn gruwelijk hinderlijk idd en interupts kun je echt niet gebruiken als 55hp monk. Zeker niet als je zuinig met je energy om gaat en pas op het laatste moment HB en PS ververst. Hex breaker ken ik niet, bedoel je spell breaker? Da's een elite. Wat heb je dan nog over om damage te doen als je daardoor niet meer SoJ kunt meenemen?
http://www.guildwiki.org/wiki/Hex_Breaker

Omdat de pagina nogal traag is, zal ik het even copypasten:
For 15...75 seconds, the next time you are the target of a "Hex", that Hex fails, the caster takes 10...39 damage, and Hex Breaker ends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
http://www.guildwars.com/gallery/gwscreenshots/gallery5.html

Nieuwe Faction Screens, ziet er veel belovend uit, vooral de Jungle lijkt ongelovelijk mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat ziet er inderdaad erg mooi uit. Ik kan niet wachten tot de release. En dan te bedenken dat er al die tijd al mensen aan het beta testen zijn! Om jaloers van te worden!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.