Het Grote Guild Wars Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Persoonlijk vind ik de limiet wel prettig. Dan heb je tenminste een guild waarin je bijna alle spelers een beetje kent en weet hoe ze zijn in een party. Met meer dan 100 spelers gaat het groepsgevoel mij teveel verloren en voelt het meer alsof je een een inwoner van een gemeente bent of zo. Je hebt wel een beetje binding met de guild als geheel, maar wat er met de mensen in de guild gebeurt boeit niet echt meer.

[ Voor 5% gewijzigd door Plekuz op 19-01-2006 13:05 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik ervaar dat toch anders in onze guild. Ik ken eigenlijk alle spelers redelijk tot zeer goed. Dit komt omdat vrijwel iedereen regelmatig online is en we een erg goed officerteam hebben om het geheel te beheren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:00
hey,

ik ben weer een beetje aan het spelen geweest, en ben nu lvl 4, en heb nog geen attrib pts gespendeerd. Als ik dat doe, kan ik ze daarna dan nog een keer overnieuw verdelen?

en ik heb nu W/Ra, W/Mo en W/Ne geprobeerd, en ik vond dat W/Ne wel erg leuk! Is dat een beetje goed voor verderop in het spel?

En dan nog iets: voordat je naar de academics gaat, moet je skills unlocken ofzo, anders kost het je skill points. Maar hoe weet ik nu dat ik ze allemaal heb? Ik zou niet weten ewaar ik die moet halen ;)

En is er ergnes ook nog een bank ofzo, waar ik spullen kan opslaan?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Bintje schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:21:
hey,

ik ben weer een beetje aan het spelen geweest, en ben nu lvl 4, en heb nog geen attrib pts gespendeerd. Als ik dat doe, kan ik ze daarna dan nog een keer overnieuw verdelen?

en ik heb nu W/Ra, W/Mo en W/Ne geprobeerd, en ik vond dat W/Ne wel erg leuk! Is dat een beetje goed voor verderop in het spel?

En dan nog iets: voordat je naar de academics gaat, moet je skills unlocken ofzo, anders kost het je skill points. Maar hoe weet ik nu dat ik ze allemaal heb? Ik zou niet weten ewaar ik die moet halen ;)

Een bank heb je in het echte gebied..
hoe je kan weten of je alle skills hebt; lees een guide (bijv van www.gamefaq of van de vele GW sites die hier zijn gegeven)
Zoek gewoon goed uit wat voor jou belangrijk is en ga aan die skills werken.
Je kan ze ook terugdraaien (kan aan het einde zeker, heb het elf nog niet geprobeerd, ben level 14)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bor de Wollef schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:14:
Ik ervaar dat toch anders in onze guild. Ik ken eigenlijk alle spelers redelijk tot zeer goed. Dit komt omdat vrijwel iedereen regelmatig online is en we een erg goed officerteam hebben om het geheel te beheren.
Dat bedoel ik ook. Nu ken je iedereen vrij goed, maar als het straks 700 leden worden of meer, dan lukt dat echt niet meer.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bintje schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:21:
hey,

Ja die kun je tegenwoordig zo vaak herverdelen als je maar wil.
Alle combis zijn ok, het gaat er helemaal om of je er handig van gebruik weet te maken of niet.
Academics? In ieder geval: genoeg websites met overzichten welke skills er zijn.
Ja en die heet storage in het spel. In ieder dorp/stad/gehucht/kamp waar je komt is er eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
ik zie net dat er een nieuw inlog screen in en wat issie mooi. Ik hoop dat ze deze lichte kleursettings aanhouden voor gw:factions

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Exphy schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:08:
ik zie net dat er een nieuw inlog screen in en wat issie mooi. Ik hoop dat ze deze lichte kleursettings aanhouden voor gw:factions
Ja heel vet :D
alleen ik vind de manier waarop je characters verschijnen.... nog niet af...
vind het veel te hard.. moet iets moois van gemaakt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
Erg leuk maar de veranderingen in het spel zijn ook leuk, PvP is nu 1 centrale plek in het spel geworden, ondertussen ook wat rond kunnen neuzen, niet echt bijzonder op dit moment, ik ben benieuwd naar morgen want alle files die ik moest downloaden zijn vast niet alleen voor die eilandjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
de update tot nu toe ziet er wel vet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

een walvis, ik zag een walvis :D

moet je ff rondkijken in het inlogscherm ronddraaien.

[ Voor 48% gewijzigd door M55 op 19-01-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

M55 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:42:
een walvis, ik zag een walvis :D
Sperm whale toevallig? Ook nog een bowl of petunias gezien?
"And wow! Hey! What's this thing coming towards me very fast? Very very fast. So big and flat and round, it needs a big wide sounding word like... ow... ound... round... ground! That's it! That's a good name - ground!
I wonder if it will be friends with me?"
-- For the sperm whale, it wasn't.
"Oh no, not again."
-- A bowl of petunias on it's way to certain death.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
CoRrRan schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 05:59:
[...]
Kom maar ophalen, krijg je gratis van me. IGN: Ysanne Issard
Ok ik pm je als je online bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Loginschermpje, toch wel erg mooi vergeleken met het lelijke schermpje van eerst

Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/6242/login2kq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weakling schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:14:
[...]

Dat bedoel ik ook. Nu ken je iedereen vrij goed, maar als het straks 700 leden worden of meer, dan lukt dat echt niet meer.
700 is ook wel heel erg veel. In de huidige guild (100 members) ken ik echt bijna iedereen :) Dat komt natuurlijk ook door de administratie die we bijhouden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 19-01-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tombs is nu een pve gebied geworden waar je een nieuwe uw kan enteren eenmaal in de hoh aangekomen worden 3 bosses gespawnt en deze droppen nieuwe groene wapens.

http://forums.gwonline.ne...hread.php?t=382762&page=1

check voor screens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cosmo q
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:14
Downloading 1176 files remaining. Daar moeten toch een paar leuke dingen tussenzitten. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 01:52:
Grave, als je ooit een -5E item tegenkomt: ik wil hem HEEL graag hebben. (Meestal zijn dit zwaarden/axe's.)
Wat is er zo bijzonder aan een -5E wapen, wat kun je er mee?
Is het nodig voor een speciale build ofzo?

Geloof dat ik er kort geleden één bij de merchant ingeleverd heb... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Iemand die toevallig zijn eigen guild wil opstartten? Ik ben guild leader maar wil een nieuwe guild gaan joinen. En daarom wil ik mijn oude guild inclusief guild hall verkopen. Members zijn op de hoogte en zullen leaven indien je een lege guild wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 00:51:
De tombs is nu een pve gebied geworden waar je een nieuwe uw kan enteren eenmaal in de hoh aangekomen worden 3 bosses gespawnt en deze droppen nieuwe groene wapens.

http://forums.gwonline.ne...hread.php?t=382762&page=1

check voor screens.
Wow, ik wil naar huis! Ik wil spelen! Oef, nog een uurtje of 6 wachten :X

Ik had al wel de boot gepakt naar het nieuwe gedeelte, maar nog geen blik in de oude Tombs geworpen. Klinkt behoorlijk pittig het PvE daaro, maar lijkt me wel lachen.

Die ZC opdrachten vind ik ook nogal zwaar. De IWAY warriors heb ik nog niet weten te verslaan.

D'r is echt gruwelijk veel veranderd. Dat worden weer lange dagen komend weekend en dan speel ik niet eens mee met de GW2 PvP preview dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
De nieuwe profs zijn er nu eindelijk :)
zien er wel grappig uit, alleen jammer dat nu haast iedereen een A of Rt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:58:
[...]

Wat is er zo bijzonder aan een -5E wapen, wat kun je er mee?
Is het nodig voor een speciale build ofzo?

Geloof dat ik er kort geleden één bij de merchant ingeleverd heb... :'(
focus swapping tegen energy drainers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
vet man! dit spel

heb nu een Ne/E gemaakt, is wel leuk om te spelen! Nog enige adviezen bij deze char?
Ik ga ook nog eens kijken naar Ne/Me en Me/E of E/Me.. Wat is volgens jullie het leukste om te spelen?

Morgen ga ik het spel zelf kopen, zodat ik niet meer op het geleende account hoef te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Bintje schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:52:
vet man! dit spel

heb nu een Ne/E gemaakt, is wel leuk om te spelen! Nog enige adviezen bij deze char?
Ik ga ook nog eens kijken naar Ne/Me en Me/E of E/Me.. Wat is volgens jullie het leukste om te spelen?

Morgen ga ik het spel zelf kopen, zodat ik niet meer op het geleende account hoef te spelen :)
Welkom in GW Bintje! Ikzelf heb lang E/Me gespeeld, maar toen de AoE spells (area of effect) generfed werden, vond ik het snel minder leuk worden. Alhoewel ik een Air E/Me soms nog best geinig vindt. Nu heb ik heel lang Mo/W gespeeld, veel als healing en protection monk. Langzamerhand begin ik daar ook een beetje op uitgekeken te raken en heb sinds kort een ranger gestart. Weet nog niet wat ik als 2nd ga nemen. Ik denk necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Hey weakling, ik speel nog steeds een pyro E/Me Op dit moment een andere sec, omdat ik alle me al heb. Maar ik vind hem nog steeds super spelen. Maar ik gebruikte niet zoveel spells die puur AoE zijn. Zoals firestorm en meteorshower.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Voor de fanatieke GW'ers heb ik een kleine vraag. Ik zit er over te denken om GW aan te schaffen maar ik weet niet echt waar ik het mee kan vergelijken. Is het iets zoals NwN (Neverwinter Nights)? Zo ziet het er iig wel uit? Ik vond NwN echt een super spel, zal het mogelijk zijn dat ik GW dan ook leuk vind? Het ziet er allemaal wel zeer mooi uit allemaal, misschien moet ik gewoon niet moeilijk doen en het spel aanschaffen :o.

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken dat hele spel van jou niet, maar ik kan je wel het volgende vertellen:

Volgens mij is GW met geen enkel spel te vergelijken. Anet pakt het heel anders aan dan de andere MMORPG's.Speel gewoon ff het PvP for all om de PvP te otdekken, ne je kent vast wel iemand met GW< en vraag of je ene keer mag spelen. Let wel, SPELEN, want als je kijkt is het ongeloofelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:33:
Ik ken dat hele spel van jou niet, maar ik kan je wel het volgende vertellen:

Volgens mij is GW met geen enkel spel te vergelijken. Anet pakt het heel anders aan dan de andere MMORPG's.Speel gewoon ff het PvP for all om de PvP te otdekken, ne je kent vast wel iemand met GW< en vraag of je ene keer mag spelen. Let wel, SPELEN, want als je kijkt is het ongeloofelijk saai.
Hmm, ik vind Observer Mode anders af en toe erg interessant om te kijken. Maar inderdaad, spelen van GW > screenshots kijken.

Volgens mij is GW niet te vergelijken met NWN. Ik geloof dat NWN echt heel erg gefocussed is op roleplaying en dat is GW niet in die mate. Het eigenlijke doel van GW is om door een soort van roleplaying spelers bereid te krijgen om PvP te spelen. Er zijn er echter genoeg die alleen maar de coop-mode spelen, dus je hoeft het zeker niet te doen, maar IMO levert het wel een meerwaarde voor GW.

Dit weekend is het mogelijk om zonder GW te kopen het te kunnen spelen, ik zou zeggen, gooi eventjes die download aan, installeer het spel en speel het gewoon een tijdje. Ik heb geen idee wat voor roleplaying mogelijkheden zijn, maar ze hebben gezegd dat daar ook aandacht voor zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Balachmar schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:28:
Hey weakling, ik speel nog steeds een pyro E/Me Op dit moment een andere sec, omdat ik alle me al heb. Maar ik vind hem nog steeds super spelen. Maar ik gebruikte niet zoveel spells die puur AoE zijn. Zoals firestorm en meteorshower.
Die gebruikte ik dus wel veel. Vond het heerlijk om een hele groep plat te nuken ... phew gelukkig geen spelfout daarin gemaakt :P

Het is op zich logischer dat het nu alle kanten op vlucht, maar heeft wel in 1 klap het nut van die spells onderuit gehaald. Ach ja, genoeg andere leuke skills en professions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik speel nu E/Mo (fire) en ik heb de spells zoals firestorm er niet in zittne, geven ook niet genoeg damage...
Doe mij maar de combie van:
Afbeeldingslocatie: http://guildwars.com/images/jpeg/gameinfo-professions/elementalist/elementalistglyphoflesserenergy.jpgGlyph of Lesser Energy (-15eng op volgende spell) -->
Afbeeldingslocatie: http://guildwars.com/images/jpeg/gameinfo-professions/elementalist/elementalistincindiarybonds.jpg Incendiary bonds (kost 15eng is dus gratis, begint pas 3 seconde NA het casten, krijgt 49 dmg + set on fire voor 3 sec) -->
Afbeeldingslocatie: http://guildwars.com/images/jpeg/gameinfo-professions/elementalist/elementalistimmolate.jpg Immolate (set on fire for 3 sec, begint bijna tegelijk met de bovenstaande dus 2x de dmg) -->
Afbeeldingslocatie: http://guildwars.com/images/jpeg/gameinfo-professions/elementalist/elementalistfireball.jpg Fireball (krijg 97dmg)
En dan weer opnieuw...
Gaat echt snel qua casten en ook qua dmg... soms vliegt het er af tot aan de helft

[edit[
eigenlijk moet daar nog Mark of Rodgort voor... maar die heb ik nog niet.
omschrijving van de site:
Hex. For (Min: 8 - Max: 20) seconds, whenever target foe is struck for fire damage, that foe is set on fire for (Min: 1 - Max: 4) second(s).

[ Voor 32% gewijzigd door ixl85 op 20-01-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:46:
[...]
Het eigenlijke doel van GW is om door een soort van roleplaying spelers bereid te krijgen om PvP te spelen.
Het uiteindelijke doel is niet zo hard de definieren imho. Voor de een zal het PvP zijn, voor de ander is het het uitspelen van het verhaal, weer een ander zal altijd blijven PvEen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

ixl85 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:29:
Ik speel nu E/Mo (fire) en ik heb de spells zoals firestorm er niet in zittne, geven ook niet genoeg damage...
Doe mij maar de combie van:
[afbeelding]Glyph of Lesser Energy (-15eng op volgende spell) -->
[afbeelding] Incendiary bonds (kost 15eng is dus gratis, begint pas 3 seconde NA het casten, krijgt 49 dmg + set on fire voor 3 sec) -->
[afbeelding] Immolate (set on fire for 3 sec, begint bijna tegelijk met de bovenstaande dus 2x de dmg) -->
[afbeelding] Fireball (krijg 97dmg)
En dan weer opnieuw...
Gaat echt snel qua casten en ook qua dmg... soms vliegt het er af tot aan de helft

[edit[
eigenlijk moet daar nog Mark of Rodgort voor... maar die heb ik nog niet.
omschrijving van de site:

[...]
Ik gebruik zelf het volgende als E/Me
Mantra of resistance (erg makkelijk kan niet geinterrupt worden)
Elemental attunement
Fire attunement (Dus totaal 80% van de energy krijg ik terug!!!)
Mark of Rodgort
immolate
Fireball
Meteor
Res / skill cap

Werkt erg lekker, omdat mark of rodgort wel erg duur is. Vandaar de twee attunes. Kun je lekker door blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Balachmar schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:43:
[...]

Ik gebruik zelf het volgende als E/Me
Mantra of resistance (erg makkelijk kan niet geinterrupt worden)
Elemental attunement
Fire attunement (Dus totaal 80% van de energy krijg ik terug!!!)
Mark of Rodgort
immolate
Fireball
Meteor
Res / skill cap

Werkt erg lekker, omdat mark of rodgort wel erg duur is. Vandaar de twee attunes. Kun je lekker door blijven spammen.
Mhh ja dat is mijn probleem, ik heb 70energy maar na een paar rondes is dat op....
Glymps of lesser energy duurt heel lang om te reloaden...
Misschien wel een goede optie... (ik heb die spells nog niet, die attunements, maar heb wel 7000 factionpoints (spaarde ze eigenlijk op voor de ritualist, maar ik denk niet dat ik daar mn punten aan vergooi)
Ik vind meteor een beetje twijfelachtig...
Als ik iemand die zie casten loop ik gewoon weg... vooral bij een storm, het is veel te makkelijk om er onderuit te komen... (alleen wel lekker als iemand op je partner aan het inhakken is... dan hebben ze niks door)

Is Flame Burst of Rodgort's Invocation verder een beetje goed?
en is Searing Heat het zelfde als lava font?
(ik had Inferno gekocht, dacht dat ie super vet zou zijn, geeft ie alleen dmg BIJ je (net als lavafont)

[edit]
Ik zit vanaf vandaag bij een betere (grote) guild!!!!!
Kwam iemand tegen op school die ook GW deed, beetje mee gelult, kreeg ik ineens alle dyes van hem die ik nodig had voor mn kleur... (... nice, zal dadelijk screen maken)
beetje verder gelult en nu zit ik goed :D

edit:
nieuwe armor kleur (Groen+Oranje)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/y1.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/y2.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/y3.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/y4.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ixl85 op 20-01-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jezus de hele charactercreation is ook helemaal veranderd. Wat onwijs mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Hey,

Ik heb volgens mij geen enkele quest meer in het beginnersgebied, en ben lvl 6. Weet iemand nog een goede plek om te lvllen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het spel nu een beetje aan het bekijken in dit preview-weekend, maar ik zit toch nog met een aantal vraagjes en opmerkingen:

*Als ik een 'custom character' maak kan ik geen skills kiezen, en ik dacht gelezen te hebben dat je die moet verdienen meet factiepunten. Dit zou betekenen dat ik tot die tijd dus alleen maar van die premade 'template characters' kan maken? Beetje jammer, maar okay.

*Ik vind het spel een beetje chaotisch aanvoelen op het moment. Ik heb nooit in een gevecht het idee of ik aan het winnen of verliezen ben totdat het daadwerkelijk gebeurd.

*Ik heb vrij veel moeite met de 'elite Zahrim (ofzo, ik ben even de naam kwijt van de tribe)', dus de PvP matches waar je tegen een specifieke groep van 4 ongeveer dezelfde typen mannetjes tegelijk (dus bijvoorbeeld allemaal trappers). Is het de bedoeling om dan een soort stone-paper-scissors te doen en dan bijvoorbeeld met 4 mages proberen de 4 trappers te verslaan (als dat zou werken)? Want als ik een well-rounded party neem verlies ik altijd tegen bijvoorbeeld de warrior-rangers met wolven.
He kan ook zijn dat het ligt aan het feit dat ik alleen henchmen neem, want de meeste mensen wilden niet met me partyen.

*Zoals ik het nu voel, voelt het spel meer als een vorm van Unreal Tournament (in de mate van skill en timing en behendigheid) dan een MMORPG of Diablo/Dungeon Siege variant (waar het qua uiterlijk dan weer veel op lijkt). Hebben meer mensen dit? Is dit misschien alleen de PvP kant van het spel dat zo is, hoe is het PvE etc...

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:57:
Ik ben het spel nu een beetje aan het bekijken in dit preview-weekend, maar ik zit toch nog met een aantal vraagjes en opmerkingen:

*Als ik een 'custom character' maak kan ik geen skills kiezen, en ik dacht gelezen te hebben dat je die moet verdienen meet factiepunten. Dit zou betekenen dat ik tot die tijd dus alleen maar van die premade 'template characters' kan maken? Beetje jammer, maar okay.

pve is er tevens om skills te unlocken

*Ik vind het spel een beetje chaotisch aanvoelen op het moment. Ik heb nooit in een gevecht het idee of ik aan het winnen of verliezen ben totdat het daadwerkelijk gebeurd.

moet in het begin wennen

*Ik heb vrij veel moeite met de 'elite Zahrim (ofzo, ik ben even de naam kwijt van de tribe)', dus de PvP matches waar je tegen een specifieke groep van 4 ongeveer dezelfde typen mannetjes tegelijk (dus bijvoorbeeld allemaal trappers). Is het de bedoeling om dan een soort stone-paper-scissors te doen en dan bijvoorbeeld met 4 mages proberen de 4 trappers te verslaan (als dat zou werken)? Want als ik een well-rounded party neem verlies ik altijd tegen bijvoorbeeld de warrior-rangers met wolven.
He kan ook zijn dat het ligt aan het feit dat ik alleen henchmen neem, want de meeste mensen wilden niet met me partyen.

dit zijn vrij lastige builds idd kan je beter met mensen doen ipv hechmans

*Zoals ik het nu voel, voelt het spel meer als een vorm van Unreal Tournament (in de mate van skill en timing en behendigheid) dan een MMORPG of Diablo/Dungeon Siege variant (waar het qua uiterlijk dan weer veel op lijkt). Hebben meer mensen dit? Is dit misschien alleen de PvP kant van het spel dat zo is, hoe is het PvE etc...

ik zelf speel voornamelijk pve en dit is stukken anders dan pvp

je doet quest je verkent gebieden naja zijn special areas voor hoge levels dus genoeg pve plezier

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:57:

Dit klopt, je zult tot die tijd moeten werken met de templates. Een andere manier is om een PvE character te starten (als de huidige gratis key je daar de mogelijkheid toe geeft) en met deze PvE character skills te verzamelen door quests te doen.
In de random arena's kan het inderdaad zo aanvoelen. Naarmate je meer speelt komt dit gevoel steeds makkelijker. (Dat is in ieder geval mijn gevoel geweest.) Met Random Arena's heb je gewoon de kans dat je alle tegenstanders behalve 1 neerhaalt, dat die toch nog 1 ander persoon kan resurrecten en dan toch nog de wedstrijd keert in hun voordeel.
Het is handiger om 4 spelers mee te nemen, al zul je geluk moeten hebben dat je een paar mensen vindt die goed in een team van 4 kunnen werken. Henchies werken ook, maar die hebben toch bepaalde beperkingen, waarschijnlijk helemaal in deze nieuwe Pv"P" area's.[/quote]
Het grote verschil tussen GW en UT is natuurlijk dat je met groepen van 8 mensen een bepaalde build samenstelt waarmee je de tegenstander probeert te overmeesteren. In UT komt het meer neer op hoe snel en behendig je bent en wie het eerste een Rocket Launcher heeft. De variaties zijn bijna oneindig groot, al zijn sommige builds per definitie beter dan anderen. Het PvE gedeelte is toch wel behoorlijk co-op georienteerd. Echter zal een die-hard RPG fan zal GW maar wat matjes vinden qua character developement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Nu in de arena spelen is echt grappig.. 75% is een van de nieuwe classes en kan er meestal niet mee omgaan :P

Gratis Faction weekend zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
Echt teweldig de 2 nieuwe classes heb me nog nooit zo vermaakt met een game. bijde kan je lekker mee kloten. Assasin, echt een super class. heb het niet zo op warrior maar dit heeft toch iets meer diepgang en timing nodig. en Ritualst die kan het hele spel omdraaien als je hem op het juiste moment goed gebruikt. wel een paar spannende potjes gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ok, dit weekeind is dus echt crap...

De hele GW sfeer is weg! allemaal stom gespam over de chat, het is echt gewoon te erg voor woorden... GW afkraken, iedereen uitschelden... zucht... en geen admin oid...

Ten tweede vind ik de assasin echt VEEEEL te sterk, als elementalist sta je echt geen kans!
ik kan niet eens 2 skills casten of ik ben al dood!
De heletijd bleed waar ik al niks tegen kan doen (ja heb er 1 monk skill voor, maar die duurt eeeeuwen om te herladen) en de dmg vliegt om hoog, echt niet normaal.
Tegen een warrior heb je nog wel een kans, die is niet zo snel...
Nouja, komt misschien omdat iedereen er nu een is, maar tot nu toe vind ik het echt zuigen...
Je kan niet eens normaal spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 03:24:

De hele GW sfeer is weg! allemaal stom gespam over de chat, het is echt gewoon te erg voor woorden... GW afkraken, iedereen uitschelden... zucht... en geen admin oid...

Ten tweede vind ik de assasin echt VEEEEL te sterk, als elementalist sta je echt geen kans!
De heletijd bleed waar ik al niks tegen kan doen (ja heb er 1 monk skill voor, maar die duurt eeeeuwen om te herladen) en de dmg vliegt om hoog, echt niet normaal.
Nouja, komt misschien omdat iedereen er nu een is, maar tot nu toe vind ik het echt zuigen...
wacht maar, assasin is een dmg dealer , dus eigenlijk gaat iedeeren op de casters af vanwege hun lage armor, ik krijg als assasin een 60 armorlv binnen 13 sec neer, maar er moet gewoon nog een goede build voor komen.... hmm daar is eigenlijk geen tijd voor in een weekend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightstyle
  • Laatst online: 21-09-2021
ixl85 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 03:24:

valt reuze mee, als je bijv een spell zoals Blinding flash op hem cast kan hij zijn combo ketting niet eens goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dacht je om als elementalist Armor of earth/Ward of melee mee te nemen. Je hebt voldoende manieren om jezelf te verdedigen. Als je continue onderbroken word neem Mantra of resolve (mez skill) of glyph of concentration. Het alles met je build te maken. Pas je aan en maak je eigen counters. Ik heb een mezmer die een assasin en warrior in no time gekilled en ze nog kan tanken (illusionary weapon+distortion).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:O Dit was het voor mij wel weer, ik ga weer lekker verder met mijn nieuwe char, zo bijzonder is het niet, leek vooraf leuker dan dat het is. Mooi dat je even hebt kunnen zien wat elke nieuwe prof inhoud maar dat is het dan ook wel. Kan het niet echt een Event noemen, beetje saai allemaal omdat het niks anders is dan anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 11:14:
:O Dit was het voor mij wel weer, ik ga weer lekker verder met mijn nieuwe char, zo bijzonder is het niet, leek vooraf leuker dan dat het is. Mooi dat je even hebt kunnen zien wat elke nieuwe prof inhoud maar dat is het dan ook wel. Kan het niet echt een Event noemen, beetje saai allemaal omdat het niks anders is dan anders
....Vind het eigenlijk wel weer top we worden toch weer verwend voor onze eenmalige uitgave ;)
Ik heb pas 3 uurtjes gespeeld en voor me gevoel moet ik nog veel dingen van de laatste update bv :

- Zaishen missie's unlocke ( did it done it 21 consecutive wins )
- Nieuwe UW clearen
- En natuurlijk uitgebreid de nieuwe chars testen :P

Dus ik ben nog wel even bezig....Maar als je doelt op puur een PvP event dan valt het idd wel mee.
Ik ben weer gelukkig wat een TOP spel 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

archetta schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:50:
Nu in de arena spelen is echt grappig.. 75% is een van de nieuwe classes en kan er meestal niet mee omgaan :P

Gratis Faction weekend zou ik zeggen :P
LOL idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow...2 nieuwe groene drops voor mij in één keer in de nieuwe tomb.
Illana's staff (Me) en Wenslauss'chalice (mo), vooral die staff is goed....
En ook al 2 ecto's gevonden daar....
Mooie uitbreiding, en zo kom je als pve-er ook nog eens in HoH ;)

Je bent bent er wel een paar uurtjes zoet mee (2-3 uur) want je moet echt alles killen daar om door te kunnen gaan naar de volgende map. De 4-de en laatste map is HoH...

Het is niet makkelijk maar met 3 monks en 2 interupt rangers in mn team ging het prima.

En......de candy canes zijn heel handig hier, bijna onontbeerlijk zou ik zeggen... :)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 10:40:
Wat dacht je om als elementalist Armor of earth/Ward of melee mee te nemen. Je hebt voldoende manieren om jezelf te verdedigen. Als je continue onderbroken word neem Mantra of resolve (mez skill) of glyph of concentration. Het alles met je build te maken. Pas je aan en maak je eigen counters. Ik heb een mezmer die een assasin en warrior in no time gekilled en ze nog kan tanken (illusionary weapon+distortion).
Ja allemaal heel leuk en aardig, maar in vergelijking met andere proffesions vind ik ze veeeel te sterk.
Je kan wel al die defensive skills mee nemen, maar aangezien ik een nuker ben, en maar 8 slots heb moet ik nog wel damage kunnen dealen.
Res signet - elemental attunement- fire attunement (zoals iemand hier boven zei... ze zijn idd echt relaxed, zo heb je bijna geen energy te kort)
Dat zijn er al 3, dan moet ik nog een healing spell hebben (healing breeze), zonder die skill ben je al helemaal hulpeloos...

Kan zijn dat mn build waardeloos is, maar dat was dan voor dit weekeind in elk geval nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
assasins heb je zo neer, gisteren erg veel in team arenas gespeeld met ons "geheime" buildje met alleen de ouwe professions :) tot nu toe eigenlijk onverslaanbaar tegen alles wat je tegenkomt in TA, veel volledig assasin teams en ritualists.
ik weet niet wat voor ele bent als je healing breeze nodig hebt, je kunt toch ook wat verwachten van je monk? e/mo's met selfheal vind ik sowiezo idd waardeloos :)

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 21-01-2006 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
unfor schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 13:23:
assasins heb je zo neer, gisteren erg veel in team arenas gespeeld met ons "geheime" buildje met alleen de ouwe professions :) tot nu toe eigenlijk onverslaanbaar tegen alles wat je tegenkomt in TA, veel volledig assasin teams en ritualists.
ik weet niet wat voor ele bent als je healing breeze nodig hebt, je kunt toch ook wat verwachten van je monk? e/mo's met selfheal vind ik sowiezo idd waardeloos :)
Waardeloos?
Weet je hoevaak er geen monk is, of een slechte monk!!!
Ik wil mezelf en/of andere ook in leven kunnen houden.

Ik heb nu 4 goede dmg skills, 2 attunements, 1 healing breeze en de "niet te missen" Res signet.
Als er geen monk is, kan ik me met healing breeze goed redden...
Als ik healing breeze er uit gooi ben ik veel sneller dood, heb het al een paar keer getest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zijn er hier overigens mensen die Guildwars op een dual core AMD draaien? Het spel geeft bij mij erg veel problemen (loopt regelmatig vast) als ik dit probeer namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 21-01-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
ixl85 schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 16:27:
[...]

Waardeloos?
Weet je hoevaak er geen monk is, of een slechte monk!!!
Ik wil mezelf en/of andere ook in leven kunnen houden.

Ik heb nu 4 goede dmg skills, 2 attunements, 1 healing breeze en de "niet te missen" Res signet.
Als er geen monk is, kan ik me met healing breeze goed redden...
Als ik healing breeze er uit gooi ben ik veel sneller dood, heb het al een paar keer getest...
ik weet niet hoe serieus je pvp neemt, maar ik zou toch maar eens met je kont uit die random arena's komen en minimaal de team arenas in te gaan, tombs en gvg is natuurlijk weer een stapje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

unfor schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:08:
[...]

ik weet niet hoe serieus je pvp neemt, maar ik zou toch maar eens met je kont uit die random arena's komen en minimaal de team arenas in te gaan, tombs en gvg is natuurlijk weer een stapje hoger.
Ik zag overigens al 2 guilds met exact dezelfde cape als jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook nog twee groene items rijker geworden:
- een divine staff: 10% change op faster casting en recharge van alle spells. +5 energy en +30 Health.. Erg wel een lekkere staff voor mijn healing monkje, want tot nu toe had ik geen mazzel met Brohn.
- een Shadow shield: Req 9 strength, -2 damage while in a Stance en +30 Health always!!!

Beide groene items dus echt de moeite van het halen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:18:
[...]

Ik zag overigens al 2 guilds met exact dezelfde cape als jullie.
wat zei je?

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/unfor/got.JPG
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Klopt is bekend en is inmiddels al een andere color in die guild als het goed is. Was ook niet als flame bedoelt oid maar meer als observatie :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 21-01-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:20:
- een divine staff: 10% change op faster casting en recharge van alle spells. +5 energy en +30 Health.. Erg wel een lekkere staff voor mijn healing monkje, want tot nu toe had ik geen mazzel met Brohn.
- een Shadow shield: Req 9 strength, -2 damage while in a Stance en +30 Health always!!!

Daar heb ik wat van gezien ja, zijn wel aardige stats alleen jammer dat ze die op de lelijkste items ingame hebben gedaan, echt niet best, ik haal er dan ook maar geen op, duurt me te lang ook, bent meer dan 2 uur per map bezig en dan krijg je misschien ook nog niet eens 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil brohns holy rod wel ruilen met je shadow shield , want binnen no time droppen deze prijzen gigantsch dus eerlijke ruil imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol welke build je nu ook team arena's pakt, zo lang het maar geen all Rt en As build is win je bijna met zekerheid. Net een groot aantal rondjes flaweless met gewoon een random pickup group. Echt bijna iedereen speelt op dit moment alleen de nieuwe profs wat het niet echt interessant maakt imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 18:08:
Lol welke build je nu ook team arena's pakt, zo lang het maar geen all Rt en As build is win je bijna met zekerheid. Net een groot aantal rondjes flaweless met gewoon een random pickup group. Echt bijna iedereen speelt op dit moment alleen de nieuwe profs wat het niet echt interessant maakt imho.
Nou, ik moet zeggen, als je eventjes nadenkt over een build met de nieuwe professions heb je zo de overhand. Gisteren veel met een A/Me gespeeld en 3x flawless naar TA gekomen.

Enige nadeel wat ik momenteel vind: er zijn bijna geen normale/goede monks te vinden in RA. Gisteren kwam ik een Mo/E tegen en raad eens wat voor elite die bij zich had?

Nee, niet die.

"Thunderclap".............

:/ :| ;( :'(

[ Voor 8% gewijzigd door CoRrRan op 21-01-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

CoRrRan schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 19:00:
[...]

Nee, niet die.

"Thunderclap".............

:/ :| ;( :'(
LOL. Goede spelers zijn in RA zowiezo dun gezaaid helaas de laatste tijd terwijl RA soms best leuk kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Het grote voordeel van random arena is IMO het feit dat je niet zo veel tijd kwijt bent aan het vinden van een party. Vooral voor HOH is het niet leuk meer, daarom heb ik dat al lang opgegeven. De helft van m'n avond verspillen aan het vinden van een party is het niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
als ik PvP speel doe ik eigenlijk altijd RA, de rest is niet leuk meer omdat je als je iets niet weet, snapt, kent, of gewoon verkeerd doet wordt je uitgescholden en uit de party gezet, je moet je build aanpassen aan iemand anders, terwijl als die persoon de volgende dag door een vrachtwagen wordt dood gereden het mij nog geen hol kan schelen heb ik zoiets van laat maar lekker, ik ga mijn eigen gang wel, als mensen je niet in je waarde laten sterf dan lekker en flikker op want daar heb ik echt een hekel aan.

Farm partys ook, zit er een ele in voor de Oro farm, iedereen schelden op elkaar dat het 2 monks of 2 necor moeten zijn etc etc, in plaats van dat je mensen eens een kans geeft zit iedereen op elkaar te kankeren, dan hoeft het allemaal van mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:56:
[...]

wil brohns holy rod wel ruilen met je shadow shield , want binnen no time droppen deze prijzen gigantsch dus eerlijke ruil imho.
Dat is nu juist niet zeker. De vraag is hoelang de HoH op deze manier actief blijft? Ik heb gehoord van een week, maar tot die tijd ga ik zekers mijn schild niet ruilen. Verder heb ik zelf een warrior en die gebruikt hem nu primair als schild, vooral de +30 health is een super toevoeging. Nu alleen nog die groene sickle axe en dan ben ik helemaal tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 17:03:
Zijn er hier overigens mensen die Guildwars op een dual core AMD draaien? Het spel geeft bij mij erg veel problemen (loopt regelmatig vast) als ik dit probeer namelijk.
Nee ik niet maar al mijn problemen (betreft vastlopen e.d) zijn verdwenen toen ik mijn pc weer had terug geklocked naar een standaard FSB (133/166/200) Ondanks dat mijn pc gewoon stabiel draaide met alle games en Prime etc.maar alleen met GW had ik problemen .
Na wat research bleek dan ook dat de engine compleet over ze nek gaat als je geen standaard bus-snelheid draait.
Waarschijnlijk wist je dit al maar ach wie weet helpt het ;)

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik draai unoverclocked op een normale FSB van 200. Memory timings zijn ook nog default 2.3.3.6.

Thanks voor de tip overigens. Het vreemde is dat niet alleen GW vast loopt maar heel Windows op dat moment terwijl memtest, prime, 3dmark etc geen enkele problemen geven.

[ Voor 52% gewijzigd door Bor op 22-01-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad een lekkere staf voor monk, ik vond m gister ook en gebruik m zelf liever dan dat ik m verkoop.
Verder vond ik nog:
- dezelfde staf maar dan voor mesmer (illana's)
- Wenslauss' Chalice (divine) +45 hp while enchanted, handig voor monk...
- Elswyth recurve bow 15>50, lifestealing 5, +30 hp...

Iedere keer dat ik het haalde werd er groen gedropt dus het is zeker de moeite waard.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 22 januari 2006 @ 12:51:
Ik draai unoverclocked op een normale FSB van 200. Memory timings zijn ook nog default 2.3.3.6.

Thanks voor de tip overigens. Het vreemde is dat niet alleen GW vast loopt maar heel Windows op dat moment terwijl memtest, prime, 3dmark etc geen enkele problemen geven.
En staat er een vermelding in je logboek (van windows) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 15:17
Smooth schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 20:17:
Het grote voordeel van random arena is IMO het feit dat je niet zo veel tijd kwijt bent aan het vinden van een party. Vooral voor HOH is het niet leuk meer, daarom heb ik dat al lang opgegeven. De helft van m'n avond verspillen aan het vinden van een party is het niet de moeite waard.
Nee idd, maar soms heb je wel eens dat je een hele goede party hebt, gisteravond toch wel een uur of 4 in dezelfde party gebleven, telkens tactiek veranderen enzo was allemaal top. En dat maakt het spelen nou ineens veel leuker ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
volgens mij ga je na 10 overwinningen automatisch naar de Team Arena, daar zul je het een stuk lastiger krijgen dan.

4uur lijkt me dus wel erg lang imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 06:26

nnk

Spreek uit: en en kaa

EyeWitness schreef op zondag 22 januari 2006 @ 15:41:
[...]

Nee idd, maar soms heb je wel eens dat je een hele goede party hebt, gisteravond toch wel een uur of 4 in dezelfde party gebleven, telkens tactiek veranderen enzo was allemaal top. En dat maakt het spelen nou ineens veel leuker ... O-)
archetta schreef op zondag 22 januari 2006 @ 19:08:
volgens mij ga je na 10 overwinningen automatisch naar de Team Arena, daar zul je het een stuk lastiger krijgen dan.

4uur lijkt me dus wel erg lang imho
Hij heeft het hier over de tombs (tegenwoordig Heroes' Ascent). Als je daar eenmaal een leuke party hebt kan je daar soms wel 4 uur in blijven en ondertussen van build veranderen.

Zelf vind ik het systeem wel goed, random arena's voor even een kwartiertje spelen en de HA voor het langere en betere werk. De team arena's sla ik zelf meestal over. Vooral de HA is de moeite waard als je een beetje een friend list opgebouwd hebt of bij een leuke guild zit. Zeker de moeite waard om eens te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Laatst online: 13-01-2020
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:23:
Dat is nu juist niet zeker. De vraag is hoelang de HoH op deze manier actief blijft? Ik heb gehoord van een week, maar tot die tijd ga ik zekers mijn schild niet ruilen.
Tja, zo heb ik gehoord dat ie zo blijft. 't Zijn allemaal geruchten. In iedergeval als hij weer 'normaal' wordt hope ik dat ANet de groene items ergens anders laat droppen, anders zullen de prijzen wel flink stijgen. 'k Heb alleen nog niet het geluk gehad een nieuw groen item te pakken te krijgen (na meerdere runs). Niets is so frustrerend een paar uur bezig te zijn en dan alleen terug komen met gold, materials (geen ecto's) en misschien een leuke rare uit 1 van de chests.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Hmm, dan moet je toch wel echt pech gehad hebben man. Bij de twee runs die ik gedaan heb, vielen er een stuk of 6. En volgens mij ben ik tot nu toe altijd daar geweest met 7 man. (Er was altijd wel iemand die geen tijd meer had ofzo). En dus had vrijwel iedereen een item. Ik heb er nog 1 die ik niet kwijt ben geraakt nu. Maar ik denk ook eigenlijk dat vrijwel alles zo blijft, behalve de nieuwe profs. Dit is namelijk ook logischer als je naar het "verhaal" kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens mij blijft de HoH inderdaad zo als hij nu is. De oude tombs is ook verplaatst naar het eiland waar je met de boot heen kunt. Ik zie niet in waarom ze het zouden terugplaatsen.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 23-01-2006 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Dat dacht ik dus ook, dus 'k ga nog wel paar keer tombs binnen (voor de groene dingen). Moet wel zeggen dat die HoH er mooi uit ziet. Was er nog nooit eerder geweest. 'k Speel eigenlijk alleen PvE. Maar van het weekend ook maar eens PvP (team arena) gedaan. En vond dit toch ook wel aardig, dus denk dat ik wat vaker ga afwisselen tussen PvE en PvP.

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Het is nu na het factions event.
En alles is nog zoals het is. Het zal dus ook gewoon zo blijven tot factions uit komt denk ik. En misschien daarna ook nog wel gewoon. (Ik heb het net even gechecked.) Dus greens verkopen, voordat de prijzen inzakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Je moet het factions weekend ook meer zien als de eerste stap in de uitrol van Factions denk ik (en als zoethoudertje tot die tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:9~ Pre order items, of ze ook voor ons zijn weet ik niet, kan er niks over terug vinden dus US en EU is onzeker maar die bow ziet er ziekelijk goed uit.

http://guildwars.nctaiwan.com/eventAsp/proCh1/proAitem.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 00:23:
[...]

Dat is nu juist niet zeker. De vraag is hoelang de HoH op deze manier actief blijft? Ik heb gehoord van een week, maar tot die tijd ga ik zekers mijn schild niet ruilen. Verder heb ik zelf een warrior en die gebruikt hem nu primair als schild, vooral de +30 health is een super toevoeging. Nu alleen nog die groene sickle axe en dan ben ik helemaal tevreden.
HoH blijft zoals hij is geworden na de Factions PvP Event. Dit uit goede bron (Gaile Gray) die net +/- 2 uur geleden in LA Int Dis 1 dit heeft verteld. (Waarschijnlijk staan er binnenkort screenshots van haar praatje in LA Int Dis 1 op gwonline.net of guildwarsguru.com.)

Tevens een r12 emote gezien! (Jenna van "MATH" (Your Math Teacher-Guild)).
Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw063_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw068_t.jpg

Er is ook geen grote kans dat er een soort van PvE event zal plaatsvinden in de periode tot de release van Chapter 2. Tevens staat de release datum nog steeds op "1e helft van 2006" en alle release dates die in de online winkels staan zijn niet betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ben ik de enige die echt totaal geen waarde hecht aan iemands rank? Dit zegt namelijk in veel gevallen helemaal niets over de skills van een speler. Veel mensen spelen bv amper tombs maar heel veel GvG en hebben dus een lage rank. Anderen liften vaak in de tombs mee met goede part's en verzamelen zo rank zonder zelf echt goed te zijn. Ik heb liever gewoon een ervaren speler met veel unlocked dan iemand die een bepaalde rank heeft gehaald met steeds dezelfde build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Bor, je bent echt niet de enige. Ik denk er namelijk ook zo over. Zie ook wel eens dat mensen met aantal exp of type armor of welke skills ie al heeft (elites) in parties probeert te komen.
  • Exp. Tja als ik een beetje ga farmen haal ik ook wel veel exp.
  • Armor. Als je maar de hoogste AL hebt (geldt vooral voor missie's etc na droknars,UW of FoW).
  • Skills. Ik kan me ook eventueel laten runnen en de mooie elite skills oppikken.Hiermee bedoel ik dat je elites hebt voor ascention. (niet degene uit de ascend missies)
't Zegt allemaal niets over de speelwijze van je persoon in kwestie.

[ Voor 12% gewijzigd door gsteen op 23-01-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat betreft skills: ik ga er zowiezo van uit dat je alle skills hebt voor de build die je wilt spelen in een party. XP zegt inderdaad helemaal niets. Wat betreft armour ga ik er ook van uit dat mensen zelf de beste armour voor hun pvp char uitkiezen voor de build (helaas gaat dat best vaak fout bij velen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Voor PvP uiteraard, maar aangezien ik veel PvE speel. Ik zie mensen hier gewoon mee advertizen. Toch blijkt dat je dan nog regelmatig naar iemands armor moet vragen. Denk maar aan niet infused armors tegen de Mursaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Rank en FoW armor zeggen totaal niks, een paar keer geluk met drops en je hebt zo het geld bij elkaar voor die armors, zeker nu na een jaar zie je steeds vaker mensen in de duurste armor rond sjouwen maar goed is lang niet iedereen.

Als je soms in partys zit, ze vragen je naar wat voor skills je gebruikt en men snapt niet dat je icy of fiery wapens in combinatie met bepaalde skills gebruik dan weet ik genoeg. Sommige mensen hebben van alles, gekocht, gekregen, gevonden maar kunnen zo goed als niks.

Net zoals mensen die roepen "Elite Tank/Trapper/bonder/etc" Zodra je elite ziet staan weet je dat het een noob is anders hoef je dat er niet bij te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

True maar ach iemand die alleen pve speelt is fow armor een leuke uitdaging.

2 dagen terug ben ik gerejected uit een groep omdat ik een monk warrior was ze vroegen om een healer naja net of je 2de prof dan iets uitmaakt.Ik geef toe monk mesmer met boon healing build is effectief, maar in tombs voldoet een normale healer mits je al je energy verspilt.
Gistern nog met got guild heengeweest en onze monk moest weg we hebben het gered ik als prime monk en nog een necro healer erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Rank zegt natuurlijk wel wat, sinds ik r6 ben (en nee niet door iway) kom ik gelukkig wat in de betere groepen, veel r3 groepen hebben werkelijk geen idee wat ze aan het doen zijn, missen goeie communicatie etc. vanaf hogere ranks weet je tenminste dat diegene ervaring heeft in tombs, ik verwacht dan ook van diegene dat ie alles kan spelen. (dus geen iway sjaken)

[ Voor 5% gewijzigd door unfor op 23-01-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De hogere ranks zijn imho ook geen garantie voor skills of inzicht. Natuurlijk is het makkelijker een party te vinden voor de Tombs wanneer je een hogere rank bent. Wat ik alleen probeer aan te geven is dat rank geen garantie is voor een goede speler. Ik kom toch ook rank 6 spelers tegen die eigenlijk niet goed weten wat ze doen of maar 1 build kunnen spelen. Deze zijn vaak of bezig met een build waarmee ze de rankladder doorlopen of worden geholpen door hun guild (meeliften dus).

[ Voor 88% gewijzigd door Bor op 23-01-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
mo/w zijn alleen handig voor ViM trapper groups.
verder het liefst een mo/me of mo/n, mo/e kan ook effectief zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door unfor op 23-01-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:23:
de tombs is nu een pve gebied dus als monk warrior kan ik uitstekend healen en als je dan om je warrior prof gerejected wordt terwijl je alleen maar monks skills gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:37:
[...]

de tombs is nu een pve gebied dus als monk warrior kan ik uitstekend healen en als je dan om je warrior prof gerejected wordt terwijl je alleen maar monks skills gebruikt.
Je word eruit gekickt omdat je mogelijk geen energy managment skills bij je hebt zoals OOB(necro), glyphs (elem). Essence bonds, P&H enchants worden te vaak gestript. Als je team maar 2 monks heeft en er geen necro met BR of BIP dan kan je in moeilijke momenten niet lang volhouden.

Ikzelf heb met een 5man team waar ik de enige monk was nadat 3 gedropt waren de night bosses verslagen. Het was tergend langzaam en OOB was onmisbaar voor het succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:37:
[...]

http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=381431

Daar hebben ze het ook over of het nou onzin is of niet.Vond het zelf ook wel een beetje overdreven al zijn er in PvE een aantal momenten waar je extreem veel damage om je oren krijgt (oude en nieuwe UW/iets minder FoW en de Titan quests<<<kreeg daar een backfire van 167 te verwerken :| hehe) en als je dan wat langere adem hebt is dat wel lekker.
Speel nu zelf Mo/Ne zeg maar Boon/Oob en bevalt erg goed gister in Tomb(Uw) 0 keer zonder energy en in 1.45 het einde gehaald was wel ff leuk,was er voor de eerste keer helaas geen green maar die komt vanavond wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op maandag 23 januari 2006 @ 12:23:
Wou er eigenlijk zelf achter komen ....maar wat is het idee achter Mo/Ele ??
Geloof dat er dan fire attunment word gebruikt (zag ik althans op een filmpje van GoT 8) )
Maar waarom ...vertel het me eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Gebruik van energy managment skills is geen must in lastige gebieden (inclusief UW/FoW). Maar dit ligt ook een beetje aan het team waarin je speelt. Dus wat mij betreft is een Mo/W net zo goed als iedere andere Mo/xx combinatie. Enige vooroordeel dat een Mo/W bij mij heeft is dat ie mogelijk een smiter is. Hier zal ik dan ook altijd naar vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Elke speler, maar vooral monk zal een vorm van energy management moeten hebben omdat je anders totaal uitgeput raakt als de druk op de party groot word. Dat je dit in makkelijke missies / quests etc niet gebruikt is weer iets anders imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:52:
[...]
HoH blijft zoals hij is geworden na de Factions PvP Event. .
Dat is zelfs vrij logisch te benaderen.

Guild Wars: Factions wordt een stand-alone spel. De eilandengroep wordt de "bufferzone" tussen de twee delen. Dus zowel PvP uit beide delen kunnen op de eilandengroep gespeeld worden. Voor diegene de ALLEEN GW:F kopen, en niet "het eerste deel" hebben, krijgen ook het "bootje richting tyria" niet te zien.

De eilandengroep is de enige plaats waar beide delen samen komen. Op zich logisch ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Laatst online: 15-09 16:53

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Bor de Wollef schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:05:
Elke speler, maar vooral monk zal een vorm van energy management moeten hebben omdat je anders totaal uitgeput raakt als de druk op de party groot word. Dat je dit in makkelijke missies / quests etc niet gebruikt is weer iets anders imho.
Heb je het nu over PvE of PvP? Als je het ook over PvE hebt, ben ik het niet met je eens. Weliswaar heb ik met mijn monk altijd wel iets van energy management bij me, maar bij een goede PvE groep, heb je het eigenlijk nooit nodig. Bij PvE is het grote probleem dat je vaak mensen met een baggerarmor (door hun profession), voor de groep uit hebt lopen, waarna je al meer dan de helft van je energy kwijt bent om ze in leven te houden. Bij PvP is het onvermijdelijk dat dit gebeurt, omdat daar toch op gespeeld wordt, maar bij PvE is het onnodig. Een beetje warrior kan genoeg hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exyge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 16:55
Rank is wel "iets" waard, het geeft in ieder geval iemands ervaring aan in Tombs. Laag gerankte pugs kunnen ook wel succesvol zijn maar missen idd gewoon communicatie en gewoon ervaring op hoe iemand zich moet positioneren. Warriors die niet overextenden etc. etc. Veel mensen willen gewoon iemand die een bepaalde rank is of iemand uit de friends list waarvan ze weten hoe hij speelt. GvG spelers vallen hierdoor een beetje buiten de boot, maarja.
Iway heeft ook het hele rank systeem vergalt, zodra Iway wegvalt en mensen die hun rank gehaalt hebben met Iway nu ook weer normale builds willen gaan spelen weet je gewoon dat het fout gaat.
Daarom gebruiken wij ook meestal onze friends lists en daarna pas random invites. Voeg ook altijd mensen toe met wie je (goed) gespeeld hebt in tombs en laat ze jou ook toevoegen.
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 13:15:
[...]
Wou er eigenlijk zelf achter komen ....maar wat is het idee achter Mo/Ele ??
Geloof dat er dan fire attunment word gebruikt (zag ik althans op een filmpje van GoT 8) )
Maar waarom ...vertel het me eens :)
Monk elementalist wordt wel vaker gebruikt door protection monks zodat ze een Glyph of lesser Energy kunnen gebruiken voor Aegis. Of ook wel voor Glyph of Renewal voor Divine Spirit. In ieder geval niet voor fire attunement :D

[ Voor 3% gewijzigd door Exyge op 23-01-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het punt is juist dat rank in lang niet alle gevallen een weergave is van iemands ervaring in de tombs. Daarbij is ervaring natuurlijk ook iets anders dan iets goed kunnen spelen.Je draagt zelf al de vele iway spelers aan. Veel van deze mensen hebben een redelijk hoge rank maar kunnen naast IWAY niet veel spelen en zijn daarmee ook niet echt ervaren in diverse builds. Ook lopen er diverse mensen die niet meer doen dan meeliften op de skills van een ander en hiermee zodoende rank vergaren. Dit geldt in grote mate ook voor sommige guilds.

Ik ben zelf ook meer voor de invoering van een honour systeem naast het huidige rankverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Exyge schreef op maandag 23 januari 2006 @ 14:49:
Rank is wel "iets" waard, het geeft in ieder geval iemands ervaring aan in Tombs.
Vind ik ook, hoge rank betekent niet persé dat iemand goed zal spelen maar het correleert in ieder geval met meer ervaren en dus betere spelers.

Je kan best goed zijn in TA/CA/GvG en slecht in Tombs. Tombs is gewoon een heel andere omgeving met relic runs en altar maps en vereist radicaal andere builds.

Great minds think in parallel gutters.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.