net ff voor eerst in maanden (half jaar ofzo) GW gespeeld.
paar leuke veranderingen etc moet ik zeggen.
zat erges midden in de map toen ik inlogde met een van mijn chars (borliss pass).
geen idee wat ik er deed verveelde en me guild bleek nog te bestaan

maar kende geen hond meer in die guild dus dacht ik ga een paar lvl 10-13 helpen om iets vlugger door hun quest te komen.

ja stank voor dank.
ik 2 lvl 13 en rest henchman. ik mag bijna alles doen terwijl eentje van die 2 anderen dehele tijd de baas speelt de weg leid (terwijl hij geen idee had waar hij heen liep) niet op de rest van het team wacht etc.
liet hem aan begin maar began ik denk maybe is ie 12 ofzo weet ik het en de mobs waren erg simpel en dood kregen ze me niet.
omdat die bazige in de groep dehele tijd op de mobs loss rende zonder eerst op de rest te wachten of te wachten tot ik (warrior/monk) de doden geheeld/gerezzed heb had hij een paar close encounters.
jahoor de eerste keer dat ie sterft worden ik en die ander direct voor idioot uitgemaakt etc omdat we niet doen wat hij zegt etc, terwijl hij solo op mobs toe rent en een stuk of 8-10 op zich trekt en ons terwijl de henchman en die ander onder de 50% zitten.
en om de een of andere reden heb ik het niet graag om voor idioot uitgemaakt te worden als degene die het zegt zichzelf om zeep helpt terwijl ik hem juist een plezier zit te doen.
nadat hij ons weer een paar keer beledigd heeft steek ik geen poot meer uit en hele team dood.
word weer uitgescholden dat ik noob ben homo je weet wel de bekende woorden, ik replyde alleenmaar dat ie moest gaan fietsen had geen zin in dat laag drempelig gehalte .
dus zei ik hem dat ie mag gaan fietsen en dat hij zijn guild maar mag vragen hem door alle quests te brengen maar dat die dat waarschijnlijk niet doen omdat ie geen al te aardig persoon is.
maja zulke personen had je een half jaar geleden ook al, mensen die je een pelzier doet en je dan gaan zitten beledigen.
zegt ie dat zijn guild mij nu ook nie helpt.
who cares heb reeds met 3 chars alle quests gedaan een half jaar geleden.
maar was wel leuk weer es door een paar quests in GW te racen heb ook een sub kunnen doen die ik nog niet had

.
ps. mocht die speler iemand von GOT zijn, sorry maar heb er een hekel aan om voor idioot uitgemaakt te worden door iemand die zich gedraagt als een 12 jarige.
[
Voor 14% gewijzigd door
Deadsy op 17-01-2006 12:08
]