Het Grote Guild Wars Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.363 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

Je kan 7 skills unlocken. Dit is totaal over alle chars. Die kun je ook alleen in het PvP gedeelte unlocken en komen niet in de lijst van je PvE chars terecht. In PvE zul je ze zelf moeten kopen/verdienen/cappen.
Als je dus alles uit wilt geven aan een Ranger dan is dat prima, maar je kan er ook 2 van een Monk, 3 van een Ele etc. unlocken. Let wel op, je kunt alleen skills unlocken van je huidige beroepen.

Het wapen weet ik niet eens meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 14:52
archetta schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:03:
Natuurlijk elke kans aangrijpen om m'n Chaos Axe ( O+ ) te laten zien

[afbeelding]

Met Candy shield natuurlijk :P
_/-\o_ Ik heb ze alle 2, de shields maar ze blijven leuk, bewaar ze dan ook mooi, het halloween gebeuren heb ik gemist dus deze wil ik zeker bewaren.

Hopelijk met pasen van Playboy bunny oren, dat zou geweldig zijn natuurlijk :D :P (alleen voor de vrouwelijke characters natuurlijk, de mannelijke een basket met eieren :P

[ Voor 14% gewijzigd door Steffy op 16-01-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik bewaar die dingen niet allemaal hoor. Ik heb nu nog wel een candy staff. En de muts. Helaas wist ik het niet van het gewei. Verder heb ik wel nog de pumpkin hoed. Maar de rest ga ik gewoon verbruiken, of verkopen. Die candy canes worden misschien nog wel eens wat waard.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:/ CC worden voor tussen de 2 en 3K verkocht, sommige mensen hebben alles opgekocht, laatst liep er 1 in LA met 1300 CC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
Steffy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:04:
:/ CC worden voor tussen de 2 en 3K verkocht, sommige mensen hebben alles opgekocht, laatst liep er 1 in LA met 1300 CC 8)7
2 en 3K? :/ Vind ik wel een beetje veel om de DP te verwijderen. Heb zelf ook nog een aantal candy canes liggen voor geval dat (60DP ofzo). Maar heb er nog maar 1 keer gebruik van gemaakt (na het wintersday event).

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
_/-\o_ Zo plaatje van met witte ranger, prachtig die white dye

Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/8784/76zu.jpg

Jammer is dat het op de screenie meer grijs is dan wit maar ingame lijkt het echt prachtig

[ Voor 61% gewijzigd door Steffy op 16-01-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
hoe krijg je wit??
je hebt toch alleen zwart/zilver/blauw/rood/paars/oranje en geel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt dyes mixen, zijn ook charts voor te vinden

Ik ben dit weekend begonnen met een nieuwe mesmer. Na een me/w leek een me/e me wel aardig. lvl schiet nog niet echt op 11 pas. In ascalon arena wel al veel w/mo afgemaakt. Empathy is toch zo mooi :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Wit is geel, zilver, zilver, zilver maar kan alleen op stof dus metalen armors kunnen helaas niet, ingame ziet het er best wel mooi uit, echt wit is het niet maar gewoon vies wit, beetje grauw maar witter dan op de screens. :) Het is wel een dure mix, kost je toch 2100 per flesje dus in totaal 8.5K voor je hele armor. >:)

Error7 wordt door Anet ondertussen op je ISP geschoven, ligt niet aan hun maar probleem ligt aan je verbinding zeggen ze 8)7 Leek er afgelopen week ook echt op

[ Voor 21% gewijzigd door Steffy op 16-01-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
whow, dat is idd duur :) maar wle leuk dat dat kan, wist het helemaal niet :D
ga zo eens die charts opzoeken :D

Mooie screens btw!
en die shadow weapons zijn echt te vet!
Ook heel cool dat ze de complementaire kleur worden als je ze dye'd...
maar dan vraag ik me af; wat is het tegenovergestelde van zilver??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

ixl85 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:27:
whow, dat is idd duur :) maar wle leuk dat dat kan, wist het helemaal niet :D
ga zo eens die charts opzoeken :D

Mooie screens btw!
en die shadow weapons zijn echt te vet!
Ook heel cool dat ze de complementaire kleur worden als je ze dye'd...
maar dan vraag ik me af; wat is het tegenovergestelde van zilver??
in deel 5 had ik al de witte dye combo gepost.

Deze werkt voor de rangers en de monk

een goedkopere witte dye is yellow dye remover silver silver

op die screen van steffy is de broek de goedkopere versie heb hem namelijk 1 flesje gegeven.

in deel 5 had ik nog een pic van mijn warrior met yellow silver silver silver combo ziet er super uit

dit is de zelfde user als grave

[ Voor 8% gewijzigd door AMYC op 16-01-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Steffy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:35:

Error7 wordt door Anet ondertussen op je ISP geschoven, ligt niet aan hun maar probleem ligt aan je verbinding zeggen ze 8)7 Leek er afgelopen week ook echt op
Niet geheel waar. De laatste keer dat ik bij Anet support keek stond er nog duidelijk dat het een verbindingsgerelateerde error was waarvan de oorsprong niet geheel bekend was bij Anet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Phuck schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:04:
[...]

in deel 5 had ik al de witte dye combo gepost.

Deze werkt voor de rangers en de monk

een goedkopere witte dye is yellow dye remover silver silver

op die screen van steffy is de broek de goedkopere versie heb hem namelijk 1 flesje gegeven.

in deel 5 had ik nog een pic van mijn warrior met yellow silver silver silver combo ziet er super uit

dit is de zelfde user als grave
Goedkoper en lelijker, op deze zit alleen maar nieuwe dye, oude ben ik over heen gegaan, vaag dat het ingame er anders uit ziet dan op de screenshot 8)7
Bor de Wollef schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:13:
[...]

Niet geheel waar. De laatste keer dat ik bij Anet support keek stond er nog duidelijk dat het een verbindingsgerelateerde error was waarvan de oorsprong niet geheel bekend was bij Anet.
Dat weet ik maar dit is de nieuwste gang van zaken rond error7, las het ook vandaag pas

[ Voor 24% gewijzigd door Steffy op 16-01-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gewijzigde policy omdat Anet het probleem niet kan oplossen? Zoals ik al eerder aangaf komt het regelmatig voor dat verschillende mensen bij verschillende ISP's op zelfs verschillende continenten allemaal direct Err=7 krijgen. Als het aan een ISP ligt dan zal het aan de ISP van Anet liggen denk ik dan ;)

Dit staat natuurlijk los van de error=7 die je inderdaad krijgt wanneer je eigen ISP een probleem heeft of wanneer je de netwerkkabel uit je pc trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Is er inmiddels al iets meer bekend over hoe het zal gaan met de guilds die in Chapter 1 zijn opgericht in Chapter 2? Naar de laatste berichten zou Chapter 2 een deels losstaand spel worden, ook zonder Chapter 1 te spelen (ik kan helaas geen officiele bevestiging vinden). Ik voorzie hierbij problemen met betrekking tot guild membership. Gaat een Chapter 1 guild automatisch over naar Chapter 2? Zal dezelfde guild in beide chapters beschikbaar zijn? En hoe zal het zijn indien niet iedereen beide chapters heeft (of in het geval van een standalone game bv alleen chapter 2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Guilds gaan over, PvP zal voor ieder gelijk zijn, echter het PvE gedeelte is voor iedere chapter appart. Alleen deel 1 gekocht dus alleen wat je nu hebt, alleen deel 2 gekocht is alleen deel 2. Beiden is beiden natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat gaat dus erg onhandig worden voor de guilds. Ik vind het persoonlijk een slechte zet om Chapter 2 stand alone speelbaar te maken. Voor de PvEers zal dit namelijk betekenen dat het moeilijker zal worden inguild samen te spelen en je bepaalde dingen gewoon niet samen kunt doen.

Maar wat bedoel je met "guilds gaan over"? Over gaan houdt namelijk in dat de guild van Chapter 1 naar Chapter 2 gemoved zal worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 16-01-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Guilds blijven bestaan, voor PvP alleen hoef je ook geen andere chapter te kopen want alle PvP dingen zijn voor Chapter 1 spelers ook beschikbaar, nieuwe maps ook dacht ik, alleen de skills, profs, en de PvE map zijn dan niet beschikbaar. Items ook niet al kun je die denk ik wel kopen van mensen die uit deel 2 naar 1 gaan en daar verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Steffy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:49:
Guilds blijven bestaan, voor PvP alleen hoef je ook geen andere chapter te kopen want alle PvP dingen zijn voor Chapter 1 spelers ook beschikbaar, nieuwe maps ook dacht ik, alleen de skills, profs, en de PvE map zijn dan niet beschikbaar. Items ook niet al kun je die denk ik wel kopen van mensen die uit deel 2 naar 1 gaan en daar verkopen.
hij bedoelt dat als je een guild hebt waar 50% chapter 1 niet heeft deze mensen je niet kunnen helpen als je hier iemand nodig hebt.

En dat er 2 factions zijn in chapter 2...
leuk als de ene helft van de guild bij A zit en de andere helft bij B
Maargoed, we zullen zien... persoonlijk denk ik dat het allemaal goed gaat komen.

Heeft iemand nog een leuke actieve guild waar ik bij kan?
Ik ben nu officier maar mn guild is niet echt actief, de leider is al 2 weken niet online gekomen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Inderdaad, die 2 factions gaan ook nog leuk worden voor diverse guilds. Ik zou het absoluut niet leuk vinden als je members een faction moet verplichten oid. Het zal vast allemaal goed komen maar een beetje meer duidelijkheid vind ik hier wel op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:04:
2 tot 3K is veel te veel joh. Als ik mijn 80 CC's te koop zet bieden ze 50 tot 100 gold p st.
Ik hoop later nog op een prijs van rond de 1K maar meer zal he denk ik niet snel worden

BTW, vergeet niet dat de gevraagde prijs niet meteen de prijs is die ze waard zijn. Ik kan het me niet voorstellen dat iemand zo gek is voor een farmingrondje 3K uit te trekken, die je er mss toch niet uit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Hmmm ik zou die faction verplichting vet vinden.. krijg je denk ik duidelijk de WoW/DAoC scheiding tussen groeperingen voor PVP meuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
idd, het zal ook leuk zijn als je idd realtime steden kan overnemen... waardoor je weer toegang krijgt tot andere quests..
Ben echt benieuwd naar de nieuwe skills... vooral de ritualist lijkt me vet...

Wat idd wel jammer is, is dat het standalone is.
Ze zouden ook GW kunnen verkopen voor 15 euro en de expansion er bij voor 30.
Dat is nog geen gek bedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Wat zijn al die blauw gloeiende wapens in het spel? En hoe kom ik eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Dat zijn gewone wapens, staat ook hierboven ergens.
Je komt eraan door ze voor veel geld te kopen, of als je al iets verder bent te gaan farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
ixl85 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:45:
idd, het zal ook leuk zijn als je idd realtime steden kan overnemen... waardoor je weer toegang krijgt tot andere quests..
Dat is niet gek maar is wel wat pushen voor mensen om PvP te gaan spelen. Met HoH hebben we natuurlijk al zoiets, FoW en UW zijn alleen te bereiken als je favor hebt, wat tegenwoordig toch aardig in handen van Europa is, wat voor de zomer 95% van de tijd in handen was van korea of de vs.

Het kan leuk zijn als bepaalde dingen alleen te doen zijn als een faction iets in handen heeft en alleen mensen die bij deze faction horen daar wat kunnen, zal mij benieuwen hoe deze Factions het PvE gedeelte gaan beinvloeden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
archetta schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:01:
Dat zijn gewone wapens, staat ook hierboven ergens.
Je komt eraan door ze voor veel geld te kopen, of als je al iets verder bent te gaan farmen :)
Waar is iets verder? Want ben namelijk level 19
Edit:Ik zit nu in de buurt van Riverside Province

[ Voor 8% gewijzigd door -Mike- op 16-01-2006 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Steffy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:05:
[...]

Dat is niet gek maar is wel wat pushen voor mensen om PvP te gaan spelen. Met HoH hebben we natuurlijk al zoiets, FoW en UW zijn alleen te bereiken als je favor hebt, wat tegenwoordig toch aardig in handen van Europa is, wat voor de zomer 95% van de tijd in handen was van korea of de vs.

Het kan leuk zijn als bepaalde dingen alleen te doen zijn als een faction iets in handen heeft en alleen mensen die bij deze faction horen daar wat kunnen, zal mij benieuwen hoe deze Factions het PvE gedeelte gaan beinvloeden :)
ja idd..
ik snap alleen FoW niet.... (UW is underworld) ik weet neit wat het betekend.

Over die gloeiende wapens (user op de pag hiervoor): die kan je vinden in de underworld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Icy Dragon Sword vind je in de buurt van Mineral Springs,
Chaos Axe vind je in FoW,
Eternal Bow vind je in UW

Andere gloeiende wapens weet ik even de plaats niet van maar kun je altijd zelf opzoeken:
http://www.guildwiki.org/wiki/Category:Weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
ixl85 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:20:
[...]

ja idd..
ik snap alleen FoW niet.... (UW is underworld) ik weet neit wat het betekend.

Over die gloeiende wapens (user op de pag hiervoor): die kan je vinden in de underworld.
FoW staat voor Fissure of Woe

FoW kun je net zoals UW ingaan als je 'gebied' favour heeft, in Temple of Ages bij de geest van Baltazar.

Ook de duurste armor is te krijgen in FoW, alleen heb je hier ziekelijk veel geld en mats voor nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
archetta schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:23:
Icy Dragon Sword vind je in de buurt van Mineral Springs,
Chaos Axe vind je in FoW,
Eternal Bow vind je in UW

Andere gloeiende wapens weet ik even de plaats niet van maar kun je altijd zelf opzoeken:
http://www.guildwiki.org/wiki/Category:Weapons
Stormbow komt ook uit UW toch, ik heb er ooit 1 gehad maar was niet max dus verkocht voor weinig maar die komen ook uit 1 van de 2, welke weet ik niet meer, is te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Het lijkt me heel erg sterk dat chapter 2 speelbaar wordt zonder het originele spel. Je mist dan namelijk de 6 core classes en de enige combo's die je nog kan maken voor een character is Assassin/Ritualist of Ritualist/Assassin. Wat mij overigens niet de meest ideale combinatie lijkt (toch zullen er in het begin mega veel rond lopen om zo snel mogelijk alle nieuwe skills te unlocken voor pvp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die 6 core classes zullen in dat geval ook beschikbaar komen in Chapter 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Bedankt voor alle antwoorden op mijn vraag :)
Heeft er hier iemand toevallig een Fiery Dragon Sword te koop? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Bor de Wollef schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:10:
Die 6 core classes zullen in dat geval ook beschikbaar komen in Chapter 2.
dat dacht ik ook, die vormen de basis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
B1gk1ller schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:25:
Bedankt voor alle antwoorden op mijn vraag :)
Heeft er hier iemand toevallig een Fiery Dragon Sword te koop? :*)
Toevallig heb ik er 1 maar helaas, is mijn enige, maar je komt ze regelmatig tegen, ff in LA of Ascalon gaan staan ff kijken of ff rondvragen en je hebt max dmg FDS voor 1K hooguit.

Alles classes zullen in chap 2 zitten alleen de eerste 6 hebben een setje core skills en daar moet je het mee doen, niks geen builds en dat soort dingen maar pure basisskill, dus healing signet en dat soort dingen maar verder niks bijzonders dus.

:( Ondertussen 3 keer de verbinding met de server verloren, niet error 7 maar gewoon een connection lost error, wat zijn ze daar aan het doen 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Steffy op 16-01-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Steffy schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:28:
[...]

Toevallig heb ik er 1 maar helaas, is mijn enige, maar je komt ze regelmatig tegen, ff in LA of Ascalon gaan staan ff kijken of ff rondvragen en je hebt max dmg FDS voor 1K hooguit.

Alles classes zullen in chap 2 zitten alleen de eerste 6 hebben een setje core skills en daar moet je het mee doen, niks geen builds en dat soort dingen maar pure basisskill, dus healing signet en dat soort dingen maar verder niks bijzonders dus.
Mhh, is opzich wel goed... dan worden ze min of meer gedwongen om 1 te kopen :+

Maar over volgend weekeind... je kan dan spells voor PVP kopen, maar is dat alleen voor de nieuwe classes? of ook voor bijv mijn elementalist...
En hou je ze ook na dat weekeind?
Er was namelijk wat onenigheid in de PVP arena... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle vragen over chap 2 link hier ff naar de faq die samen is gestelt door de community van gwonline http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=382370

Dus hebben niet meer vragen of je wil of niet chapter 1 moet hebben om 2 te spelen deze vragen worden hierboven allemaal in benoemd.

Iedereen kan zijn armor wel ff posten met bijhorende kosten en een exotische dye mix erop :9~
Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/4601/dyeremoveryellowsilversilver1b.th.jpg

Mijn warrior
kosten
helm fow 225k inc materials
De rest gladiator 100k inc materials

de dye mix is yellow - dye remover silver silver

Vrij prijzig, maar ach daar farm je voor >:)

Al met al hou nu nog zon 670k voor men andere chars en heb nog tig groene wapens die ik kwijt wil dus als iemand belangstelling hoor ik het wel farm nu vrij vaak groene items.

ff nog een pic van men storage 195 dyes en de groene items die in de verkoop heb.
Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/528/storage0ij.th.jpg

Als iemand een wapen request me ff als friend toevoegen phakahn dagarkin
Van de icy dragon sword weet ik wel een solo run waarbij er 2 runs minimaal 1 dropt geldt ook voor de fiery dragon sword

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:24:
alle vragen over chap 2 link hier ff naar de faq die samen is gestelt door de community van gwonline http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=382370

Dus hebben niet meer vragen of je wil of niet chapter 1 moet hebben om 2 te spelen deze vragen worden hierboven allemaal in benoemd.

Iedereen kan zijn armor wel ff posten met bijhorende kosten en een exotische dye mix erop :9~
[afbeelding]

Mijn warrior
kosten

de dye mix is yellow - silver silver silver

Al met al hou nu nog zon 670k voor men andere chars en heb nog tig groene wapens die ik kwijt wil dus als iemand belangstelling hoor ik het wel farm nu vrij vaak groene items.
Arme, beginnende elementalist van level 14 wil een groene firewand kopen voor een "got"ig prijsje ;)
mijn armor is btw niks speciaal...
zal zo eens posten.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:24:

[afbeelding]

Mijn warrior
kosten

de dye mix is yellow - silver silver silver

ff nog een pic van men storage 195 dyes en de groene items die in de verkoop heb.
[afbeelding]

Als iemand een wapen request me ff als friend toevoegen phakahn dagarkin
Van de icy dragon sword weet ik wel een solo run waarbij er 2 runs minimaal 1 dropt geldt ook voor de fiery dragon sword
FoW helm O+
ik moet ook nog 'ns wat gaan farmen, net een hoop geld opgemaakt om al m'n skills te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien ff ee n00b vraagje maar ik speelde gw een poosje en toen een poosje niet en nu wel weer en nu heeft iedereen het over farmen wat bedoelt iedereen daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ixl85 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:30:
[...]

Arme, beginnende elementalist van level 14 wil een groene firewand kopen voor een "got"ig prijsje ;)
mijn armor is btw niks speciaal...
zal zo eens posten.. :D
hmm net een firewand weggedaan naja zal de volgende keer rekening met je houden heb btw wel de kindlerock ook voor fire magic in combo met de wand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:39:
misschien ff ee n00b vraagje maar ik speelde gw een poosje en toen een poosje niet en nu wel weer en nu heeft iedereen het over farmen wat bedoelt iedereen daarmee?
ehm dat is het alleen tegen grote groepen mobs(vijanden) vechten in korte tijd waarbij dan alle drops voor jouw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:40:
[...]

hmm net een firewand weggedaan naja zal de volgende keer rekening met je houden heb btw wel de kindlerock ook voor fire magic in combo met de wand.
I dont even know what it is :D
zoals ik al zei... im fairly new ;)

check mn gave armor btw...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/Yael01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ixl85/Yael02.jpg

Zo stock als het maar zijn kan!
bij gebrek aan verf en vooral; geld...
Jouw storage is echt 0_o
Ik heb er net 1K in zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Laatst online: 16:53

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

ixl85 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:43:
[...]
Jouw storage is echt 0_o
Ik heb er net 1K in zitten :+
Dan kan je de groene fire wand (Rago's Flame Wand) voorlopig wel vergeten. Die doet volgens mij zo'n 50K. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
... 50K???
Jezus, ik vraag me echt af hoe je zoveel geld kan krijgen met normaal spelen?
Droppen mobs in andere delen van het land soms 800G per stuk oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
mijn gouwe ouwe warrior :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/unfor/warrior.JPG
dye: yellow + silver + silver + silver.
15k ascalon boots voor de absorbtion (speel voornamelijk pvp met dit char, dus moet wel perfect zijn)
ik vond het niet zo nodig om een fow helm te halen ofzo, heb m'n helmets op allways hide staan.
ik speel eigenlijk alleen axe, maar dat zwaardje ziet er natuurlijk wel iets stoerder uit ;)
met een fiery dragon sword sta je trouwens voor joker hoor! (grave :P)

(ps. grave, hoe kan jouw yellow +3x silver er nou uit zien als goud?? of is dat een ouwe screenshot)

[ Voor 33% gewijzigd door unfor op 17-01-2006 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Grave, als je ooit een -5E item tegenkomt: ik wil hem HEEL graag hebben. (Meestal zijn dit zwaarden/axe's.)

Tsja, mijn armor staat al ergens in dit topic, of het vorige, maar hier nogmaals:
Afbeeldingslocatie: http://www.fairlyharmless.com/images/corrran/gw040_t.jpg

Volledig FoW armor met "Rogue's" als chest-piece, "Enchanter's" voor Hose & Footwear en "Virtuoso's" voor Gloves.

Superior Vigor, Superior Domination Magic, Minor Ilussion, Minor Inspiration, Minor Fast Casting.

Kosten? Pffff, 105 Ectoplasms, 105 Obsidian Shards, 60k goud, 350 cloth, 15 Elonian Leather, 15 glittering dust, 5 silk. Totaal bij elkaar? +/- 1.600.000g

Mijn storage heeft echter nog maar 30k goud, 1 Celestial Sigil, 3 Black Dyes en een zooitje gouden wapens die ik maar niet kwijt raak.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
net ff voor eerst in maanden (half jaar ofzo) GW gespeeld.
paar leuke veranderingen etc moet ik zeggen.

zat erges midden in de map toen ik inlogde met een van mijn chars (borliss pass).
geen idee wat ik er deed verveelde en me guild bleek nog te bestaan :) maar kende geen hond meer in die guild dus dacht ik ga een paar lvl 10-13 helpen om iets vlugger door hun quest te komen.

:( ja stank voor dank.
ik 2 lvl 13 en rest henchman. ik mag bijna alles doen terwijl eentje van die 2 anderen dehele tijd de baas speelt de weg leid (terwijl hij geen idee had waar hij heen liep) niet op de rest van het team wacht etc.
liet hem aan begin maar began ik denk maybe is ie 12 ofzo weet ik het en de mobs waren erg simpel en dood kregen ze me niet.

omdat die bazige in de groep dehele tijd op de mobs loss rende zonder eerst op de rest te wachten of te wachten tot ik (warrior/monk) de doden geheeld/gerezzed heb had hij een paar close encounters.

jahoor de eerste keer dat ie sterft worden ik en die ander direct voor idioot uitgemaakt etc omdat we niet doen wat hij zegt etc, terwijl hij solo op mobs toe rent en een stuk of 8-10 op zich trekt en ons terwijl de henchman en die ander onder de 50% zitten.

en om de een of andere reden heb ik het niet graag om voor idioot uitgemaakt te worden als degene die het zegt zichzelf om zeep helpt terwijl ik hem juist een plezier zit te doen.
nadat hij ons weer een paar keer beledigd heeft steek ik geen poot meer uit en hele team dood.
word weer uitgescholden dat ik noob ben homo je weet wel de bekende woorden, ik replyde alleenmaar dat ie moest gaan fietsen had geen zin in dat laag drempelig gehalte .
dus zei ik hem dat ie mag gaan fietsen en dat hij zijn guild maar mag vragen hem door alle quests te brengen maar dat die dat waarschijnlijk niet doen omdat ie geen al te aardig persoon is.

maja zulke personen had je een half jaar geleden ook al, mensen die je een pelzier doet en je dan gaan zitten beledigen.

zegt ie dat zijn guild mij nu ook nie helpt. (8>
who cares heb reeds met 3 chars alle quests gedaan een half jaar geleden.

maar was wel leuk weer es door een paar quests in GW te racen heb ook een sub kunnen doen die ik nog niet had :).

ps. mocht die speler iemand von GOT zijn, sorry maar heb er een hekel aan om voor idioot uitgemaakt te worden door iemand die zich gedraagt als een 12 jarige.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 17-01-2006 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/5195/ifds9mm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is nou precies Sorrow's Furnace? is dat een mod ofzo want ik zoek een bepaalde zwaard en die moet daar zijn maar weet niet waar dat ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Bigbot schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 02:48:

ps. mocht die speler iemand von GOT zijn, zorry maar heb er een hekela aan om voor idiot uitgemaakt te worden voor iemand die zich gedraagt als een 12 jarige.
Dude haal je stukje even door de spellchecker heen. es, hekela, idiot, ie en pelzier zijn geen nederlandse woorden ;)
Het is een beetje onleesbaar zo.

[ Voor 56% gewijzigd door Collaborator op 17-01-2006 09:20 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:08:
wat is nou precies Sorrow's Furnace? is dat een mod ofzo want ik zoek een bepaalde zwaard en die moet daar zijn maar weet niet waar dat ligt
Is gewoon een plaats in de Southern Shiverpeaks, links boven Drognars Forge.
Moet je maar even zoeken op een map, die zijn genoeg te vinden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:08:
Sorrow's Furnace is een area gewoon een area waar je doorheen kan lopen in de south shiverpeaks. Daar zitten 2 portals naar Grenth's Footprint. Deze heeft weer een portal naar Sorrow's Furnace.

Voor details over deze 2 area's zou je hier kunnen kijken.
http://guildwiki.org/wiki/Grenth%27s_Footprint en http://guildwiki.org/wiki/Sorrow%27s_Furnace

@archetta
Zag net jou antwoord via m'n feed erbij komen ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

zat erges midden in de map toen ik inlogde met een van mijn chars (borliss pass).
geen idee wat ik er deed verveelde en me guild bleek nog te bestaan :)

....lang verhaal...

ps. mocht die speler iemand von GOT zijn, zorry maar heb er een hekela aan om voor idiot uitgemaakt te worden voor iemand die zich gedraagt als een 12 jarige.
Er zitten inderdaad behoorlijk veel lame guilds tussen. De meeste guilds kicken idle spelers ook als je zonder reden lang niet online bent. Een guild die dat niet doet heeft meestal problemen om aan members te komen wat meestal ook weer een reden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

geen idee wat ik er deed verveelde en me guild bleek nog te bestaan :) maar kende geen hond meer in die guild dus dacht ik ga een paar lvl 10-13 helpen om iets vlugger door hun quest te komen.

:( ja stank voor dank.

...

ps. mocht die speler iemand von GOT zijn, sorry maar heb er een hekel aan om voor idioot uitgemaakt te worden door iemand die zich gedraagt als een 12 jarige.
Waarschijnlijk was het ook een 12 jarige. Ik ben zelf een monk en ben heel simpel met dat soort gasten. Ik probeer ze twee keer uit te leggen waarom ze lomp aan het spelen zijn en rez ze. Als ze dan nog niet luisteren richt ik al mijn aandacht op de andere spelers in de party en kan die persoon wat mij betreft doodvallen. Letterlijk doodvallen in het spel en dan rez ik 'm ook niet meer. Helpt heel goed. Enne: als je meer dan twee keer dood gaat, maar je speelt niet lomp, dan rez ik je natuurlijk wel ;)

Overigens: als monk krijg je ook vaak complimenten. Vind ik wel leuk, ondanks dat ik ook alleen maar mijn werk doe net zoals de warriors, eles etc in de party.

[ Voor 5% gewijzigd door Plekuz op 17-01-2006 13:23 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 22:29
ik deed gister mijn gevonden wapens identifien en toen kwam er opeens dit

item unlocked - ebon sword hilt
item unlocked - sword pommell of fortitude,,

iemand enig idee wat dit is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

warchaser schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:23:
ik deed gister mijn gevonden wapens identifien en toen kwam er opeens dit

item unlocked - ebon sword hilt
item unlocked - sword pommell of fortitude,,

iemand enig idee wat dit is ?
Dat betekent dat je deze upgrades nu ook kan selecteren als je een PVP-only character maakt. Voor PVE maakt het niet uit, het betekent alleen dat je die upgrades unlocked hebt voor PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unfor schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:59:
mijn gouwe ouwe warrior :)
[afbeelding]
dye: yellow + silver + silver + silver.
15k ascalon boots voor de absorbtion (speel voornamelijk pvp met dit char, dus moet wel perfect zijn)
ik vond het niet zo nodig om een fow helm te halen ofzo, heb m'n helmets op allways hide staan.
ik speel eigenlijk alleen axe, maar dat zwaardje ziet er natuurlijk wel iets stoerder uit ;)
met een fiery dragon sword sta je trouwens voor joker hoor! (grave :P)

(ps. grave, hoe kan jouw yellow +3x silver er nou uit zien als goud?? of is dat een ouwe screenshot)
ehm heb volgens mij yellow dye remover silver silver gebruikt daarom goudkleurig denk ik.
De fiery dragon is puur voor de ice imps ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoRrRan schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 01:52:
Grave, als je ooit een -5E item tegenkomt: ik wil hem HEEL graag hebben. (Meestal zijn dit zwaarden/axe's.)
.
zal er om denken en misschien als iemand het voor een mooi prijs aanbied zal ik het wel opkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu ff een 4 man run gedaan nog nooit zoveel groene drops gezien 3 van 1 boss >:)

was zelf de healer/bonder, maar tijden de quest zei ik nog blijf achter de warrior naja de ss wou niet luisteren en kreeg toen de aggro :'(

Naja volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
4 man run is idd wel aardig in SF. Normaal met 5 man maar de kans dat je nu wat goeds vind is groter. Heb nu dragos flatbow die toch tussen de 35 en 45k waard is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:07:
4 man run is idd wel aardig in SF. Normaal met 5 man maar de kans dat je nu wat goeds vind is groter. Heb nu dragos flatbow die toch tussen de 35 en 45k waard is _/-\o_
hehe gelukkig kreeg ik de razorstone ter waarde van 75k >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/2982/ranger2rl.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die wil ik ook !!!!!!!
moet toch maar weer s gaan farmen, hoewel ik een aardige collectie bogen heb voor alle voorkomende 'werkzaamheden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Steffy schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:07:
Vaak worden ze pas vanaf 50k aangeboden op veiligsites als rpg traders. Als je geluk hebt kun je er een krijgen voor 30k. Ik probeer er ook al aardig lang 1 te krijgen, ik heb momenteel alleen veel te weinig tijd om te spelen en dus te farmen (zelfs de 30k heb ik nog niet bij elkaar).

Wishlist (voor mijn ranger)
- Dargo's (Sundering) Flatbow
- Forgerunner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythrill schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:29:
[...]

Vaak worden ze pas vanaf 50k aangeboden op veiligsites als rpg traders. Als je geluk hebt kun je er een krijgen voor 30k. Ik probeer er ook al aardig lang 1 te krijgen, ik heb momenteel alleen veel te weinig tijd om te spelen en dus te farmen (zelfs de 30k heb ik nog niet bij elkaar).

Wishlist (voor mijn ranger)
- Dargo's (Sundering) Flatbow
- Forgerunner
heb nog een dragos over gekocht voor 30k dus als je belang hebt hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(....) WoW, heb het wel even gehad met dat spel.
Ik zou eens gw willen uitproberen, maar is het spel nog steeds zoals in de beta? Dat je helemaal alleen of groep met npc's/andere spelers zit in een instance.
Nog een vraag, welke versie moet ik kopen, special edition of de normale, en waar is hij het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:40:
Ik zou eens gw willen uitproberen, maar is het spel nog steeds zoals in de beta? Dat je helemaal alleen of groep met npc's/andere spelers zit in een instance.
Nog een vraag, welke versie moet ik kopen, special edition of de normale, en waar is hij het goedkoopst?
dit weekend vanaf vrijdag kan je gratis met het pvp weekend meedoen ff key ophalen van www.guildwars.com en de client downloaden.

zitten genoeg spelers voor zowel pvp en pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:02:
[...]

dit weekend vanaf vrijdag kan je gratis met het pvp weekend meedoen ff key ophalen van www.guildwars.com en de client downloaden.

zitten genoeg spelers voor zowel pvp en pve.
Bedankt voor het aanbod, maar dat laat mijn vragen nog steeds onbeantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 19:40:
En om antwoord te geven op je vraag. Ja je zit, althans nu nog, alleen (met je party van max 8) in de gebieden buiten de steden. Maar met het komende deel twee komt daar al wel wat verandering in. Maar het zal volgens mij niet snel (of nooit) worden als WoW, dat je overal mensen tegen kan komen. Dat was volgens mij ook nooit de bedoeling van GW. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet mis. HEt is namelijk wel zo makkelijk dat niemand je kill kan stelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balachmar schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:16:
[...]

En om antwoord te geven op je vraag. Ja je zit, althans nu nog, alleen (met je party van max 8) in de gebieden buiten de steden. Maar met het komende deel twee komt daar al wel wat verandering in. Maar het zal volgens mij niet snel (of nooit) worden als WoW, dat je overal mensen tegen kan komen. Dat was volgens mij ook nooit de bedoeling van GW. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet mis. HEt is namelijk wel zo makkelijk dat niemand je kill kan stelen :)
Ah bedankt, mischien ook nog plek voor me laatste vraag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
play.com is het goedkoopste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
bij play.com is hij 29 euro volgens mij

[ Voor 0% gewijzigd door Exphy op 17-01-2006 20:38 . Reden: spuit11 ]

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:30:
[...]

Ah bedankt, mischien ook nog plek voor me laatste vraag? :)
Tja, dat ligt een beetje aan jezelf.
Het maakt voor het spel niets uit. Je krijgt volgens mij bij de SE alleen een code, waarmee je skills en een speciaal item ofzo kan unlocken. Als je daar behoefte aan hebt, dan kun je SE kopen. Verder zaten er bij de SE nog wat goodies. En bij de normale editie niet. Maar voor het spel maakt het eigenlijk niets uit. En ja bij play.com is ie lekker goedkoop (heb ik hem ook vandaan) maar duurt wel eventjes, +- een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:12:
[...]

Bedankt voor het aanbod, maar dat laat mijn vragen nog steeds onbeantwoord :)
google is your friend ;)

Uitzoeken waar je het goedkoopst het kan krijgen is zelf makkelijk uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 23:00
hey mensen...

ik heb sinds de closed US beta altijd WOW gespeeld(in een van de eerste guilds die nefarian down had), en ben er nu een tijdje mee gestopt. Heb nu het account van een vriend te leen van guild wars, maar ik snap er werkelijk de ballen van ;)

Wat zijn bijvoorbeeld goede combinaties om mee te beginnen (RP dan, niet pvp ;) Warrior? Monk? mage(elementalist als ik het goed onthouden heb?) en wat dan als secondary? Sorry dat ik dat hier vraag, maar ik weet echt niet waar ik moet zoeken.

PS. Het monk gebeuren lijkt me niet zoveel aan: heb 2 al genoeg de priest uitgehangen in WoW ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bintje schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:38:
hey mensen...

ik heb sinds de closed US beta altijd WOW gespeeld(in een van de eerste guilds die nefarian down had), en ben er nu een tijdje mee gestopt. Heb nu het account van een vriend te leen van guild wars, maar ik snap er werkelijk de ballen van ;)

Wat zijn bijvoorbeeld goede combinaties om mee te beginnen (RP dan, niet pvp ;) Warrior? Monk? mage(elementalist als ik het goed onthouden heb?) en wat dan als secondary? Sorry dat ik dat hier vraag, maar ik weet echt niet waar ik moet zoeken.

PS. Het monk gebeuren lijkt me niet zoveel aan: heb 2 al genoeg de priest uitgehangen in WoW ;)
warrior is vrij simpel om mee te beginnen plus dat je hier farm builds mee kan maken en als 2de prof voor de warrior hebben de meesten monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Mending FTW!

Wat dacht je hiervan Bintje: je kiest het character uit wat jou het meeste aanspreekt:

Warrior - Directe damage / Close-up
Ranger - Directe damage / Beestjes / Afstand / Traps
Elementalist - Meeste damage / lange casts
Necromancer - Life Stealing / Undead minions / Hexes (debuffs)
Mesmer - Snelle casts / annoying / niet direct zichtbare damage
Monk - Healing / Protection / enige dmg door smiting

Een van deze 6 moet je aanspreken. Als je dan nog in 'Pre-Searing' Ascalon zit (voordat je naar de Academy gaat) kun je elke secondary professie kiezen die je wilt. Je speelt daar dan een tijdje mee en datgene wat in jou ogen het leukst lijkt gebruik je dan voor de rest van het spel.

Er zijn een heleboel combinaties denkbaar, zoals Grave ook zegt, W/Mo's zijn eigenlijk ver in de overhand denk ik.

Ikzelf ben begonnen met een Me/E en heb het grootste deel van het spel uitgespeeld als een fast casting damage dealer. Mijn 2e character was een Mo/N maar die heeft zich voornamelijk op healing/protection toegelegd en niet veel met necro skills gedaan.

Andere veel voorkomende combinaties: W/R, R/Me, R/W, R/Mo, E/Mo, E/Me, N/Me, N/W, N/Mo, Me/E, Me/N, Me/W, Mo/Me, Mo/N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

De ladder is weer unfreezed. Dat was te merken ook. De rankings kloppen op dit moment niet helemaal. Een nieuwe guild van een kennis van mij wonnen hun eerst gespeelde gvg ooit en waren direct rank 300 nogwat :D . Het zal nog wel een paar dagen duren voordat de rankings weer een beetje stabiel worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 23:00
Is een warrior//mesmer iets? mesmer is opzich wel leuk ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Bintje schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:42:
Is een warrior//mesmer iets? mesmer is opzich wel leuk ;)
Probeer het gewoon en zie vanzelf wat er van komt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Misschien beetje suffe vraag, maar ik heb de Ranger/Mesmer combi. Wat zijn belangrijke skills(combi's) voor de ranger en/of mesmer als ik gewoon PVE?

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 18-01-2006 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

R/Me:
Poison + Conjure Phantasm
Traps + Mantra of Resolve
Disrupting Shot + Blackout
Disruptuing/Savage/Concussion + Migraine/Arcane Conundrum
High Energy Ranger + Drain Enchantment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
>:) Als ranger zijn alle traps belangrijk, vooral omdat je met de ranger misschien nog wel het beste van allemaal kunt solo-en mits je weet wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
Steffy schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 07:34:
>:) Als ranger zijn alle traps belangrijk, vooral omdat je met de ranger misschien nog wel het beste van allemaal kunt solo-en mits je weet wat je doet.
12 lvl24 trolls in 1x dood in een solo run. <3 Traps *WOOSH*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:/ traps zitten alleen ver weg zeg, in het begin heb je als ranger groot nadeel dat je solo weinig kunt, je doet weinig dmg en bent heel kwetsbaar, met traps kun je jezelf redelijk verdedigen, vooral als je de goeie traps gebruikt en je atripoints goed hebt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
Steffy schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:23:
met traps kun je jezelf redelijk verdedigen
Ik vind de dust trap hier ideaal voor. Die neem ik dan ook best vaak mee ook al ben ik geen trapper. ;)
Werkt erg goed om creatures uit je buurt te houden (bij komend voordeel is het blinding effect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Welke dyes heb ik nodig om goud te krijgen en op welke volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 07:34:
valt tegen uw kan je niet soloen heb je minimaal 3 rangers voor nodig.

Warrior is denk ik de allerbeste solo build

check dit http://forums.gwonline.ne...p?t=379054&highlight=dyes

Deze probeert elk gebied na beacon perch te soloen hij heeft zelfs lornas pass bijna compleet gecleard met een warrior build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

B1gk1ller schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 18:18:
Welke dyes heb ik nodig om goud te krijgen en op welke volgorde?
http://www.guildwiki.org/wiki/Dye

CTRL+F op gold

ik heb nog nooit gedyemixed, maar ik gok dat ik heb gevonden wat je zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
apNia schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:19:
[...]

http://www.guildwiki.org/wiki/Dye

CTRL+F op gold

ik heb nog nooit gedyemixed, maar ik gok dat ik heb gevonden wat je zoekt :)
Bedankt, Heeft er hier nog iemand twee bolts of silk te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

B1gk1ller schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 01:34:
[...]

Bedankt, Heeft er hier nog iemand twee bolts of silk te koop?
Kom maar ophalen, krijg je gratis van me. IGN: Ysanne Issard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

Wintersday movie is uit. Erg mooi!!
http://www.guildwars.com/gallery/movies/default.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
_/-\o_ Leuk gedaan, was toch een leuke 2 weken. Van mij mag er om de 2 maanden wel zoiets komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffy schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 10:37:
_/-\o_ Leuk gedaan, was toch een leuke 2 weken. Van mij mag er om de 2 maanden wel zoiets komen
hele event gespeeld en mis ik de momenten om een kerst muts op te halen dit duurde veels te kort slechts 1 dag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weet iemand wanneer de 100 player limiet ingame zal worden aangepast? Wij hebben deze limiet momenteel bereikt namelijk (met actieve spelers) en moeten nu mensen teleurstellen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:37:
Weet iemand wanneer de 100 player limiet ingame zal worden aangepast? Wij hebben deze limiet momenteel bereikt namelijk (met actieve spelers) en moeten nu mensen teleurstellen helaas.
http://img477.imageshack....age=gaile15012006b1si.jpg

in deze log van gaile zegt ze dat er een guild is met 700 gw players

Waarschijnelijk dus in chapter 2

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zou mooi zijn als dat inderdaad in of nog voor Chapter 2 zal worden aangepast. Nu kunnen we interessante members alleen mondjesmaat toelaten als er iemand weg gaat of wanneer er mensen gekicked worden wegens lang idle zonder melding.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.