Het Grote Guild Wars Topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21
TroonStaal schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:05:
Okee, dus zo'n beetje waar je de grote groep minos tegenkomt (en waar devourers je blijven irriteren met distracting shot :P )

Drie bosses, waarvan 2 monks, op vrijwel dezelfde locatie... ze hebben wel een hele erge hekel aan farmen geloof ik :X
Ik vind het niet erg, op die griffon plek werden veel te veel goeie items gevonden die ondanks dat de markt overspoeld werd met spul niks geen prijs drop heeft gegeven. Bepaalde items leveren nog smakken geld op.

Zelf daar ooit een bijna perfect FDS gevonden, in plaats van 15% was ie 14% while HP boven de 50%. Toen in die tijd voor 65K verkocht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:53

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb daar niet zo heel veel gevonden, zeker na de AoE nerf lukte het me al helemaal niet meer. EN ikheb het toch echt geprobeerd :(

Nu maar weer de Hydra's en ettins gaan bezoeken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik denk dat 5 man FA farmen nogsteeds het meeste oplevert, zeker ook omdat de gewone gold drops daar al heel hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-06 14:58
heb zojuist 1e run ff een nieuwe green staff gescoord voor m'n monkje, ik ben ook zo'n lucky ratje heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik weet niet eens waar die nieuwe baas is... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De prijs van de nieuwe staff is in een paar uur al van 50K+ naar amper 20K gegaan :o

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
lol, prijzen zakken nog sneller dan de UW Tombs prijzen (dat duurde tenminste nog een week of 2 voordat het echt op een dieptepunt kwam) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:17:
De prijs van de nieuwe staff is in een paar uur al van 50K+ naar amper 20K gegaan :o
Niet vreem aangezien je binnen 5 minuten klaar bent met die run, niet echt bijzonder dus. Eind volgende week is ie hooguit nog een paar K, 2 of 3 ofzo. Denk nog wel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
logisch, dit ding is het simpelst van alle greens te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
het lijkt er ook op dat in Sorrow Furnace het aantal groene drops verminderd is. Ik hoor dit van steeds meer spelers en ook ikzelf krijg minder drops. :(

Dus ff alle groene items houden en later voor meer verkopen dan nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151289

unfor schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:00:
heb zojuist 1e run ff een nieuwe green staff gescoord voor m'n monkje, ik ben ook zo'n lucky ratje heh :P
Same here... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
archetta schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:33:
het lijkt er ook op dat in Sorrow Furnace het aantal groene drops verminderd is. Ik hoor dit van steeds meer spelers en ook ikzelf krijg minder drops. :(

Dus ff alle groene items houden en later voor meer verkopen dan nu? :)
Daar heb ik nog nooit veel drops gehad, ik denk 1 op de 5 a 6 runes een item, had 1 keer 2 greens die je opgeteld voor 500 nog niet eens kwijt raakte :X

Droga's flatbow is het enige goeie item wat ik heb gekregen en ben er blij mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-06 06:34

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Hallo ik heb waarschijnlijk een enorme noob-vraag maar wat betekent het bliksemtekentje dat je af en toe in de rechter bovenhoek krijgt? Ik heb de search hier al geprobeerd maar die geeft steeds een error. Als ik niets doe in mijn inlogscherm loopt het getal naast het bliksemtekentje op tot boven de 200mb (langer heb ik niet meer gewacht). Is het misschien een patch die wordt gedownload en mag je die onderbreken door te spelen want dan stopt de boel dus? Alvast bedankt.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat bliksemschichtje krijg je wanneer GW data download (ofwel patches die op de achtergrond worden gedownload).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Ben net als Necro begonnen, nou heb ik tot nu toe alleen als Ele, ranger en warrior gespeeld, wat is een goeie keuze voor een 2e prof? Nog necro's hier de me een tip kunnen geven :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMYC
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

AMYC

46851

voor mezelf necro met als sec monk of mesmer, weer anderen zweren bij warrior.
't is maar net wat je (later) wilt.

als ik jou was zou ik gewoon wat necro builds bekijken, proberen en eventueel aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 16:08
ik speel GW pas sinds vorige week, en ben nu al een uur aan het downloaden... (210MB+)
Is dit de patch van gisteren?...
Ik kan in iedergeval niet inloggen...(blijft op Connecting hangen...)

Inmiddels heb ik 280MB gedownload maar ik kom nog steeds het spel niet in. Iemand een idee hoe dat komt?...of hoe groot de update is?

[ Voor 37% gewijzigd door Odysseus1985 op 04-03-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Ik heb het spel net gekocht maar op 1 of andere manier werkt die 2e CD niet :'( (hij blijft hangen lijkt het wel iig de installer gaat niet verder). BTW bij het spel zit zo'n security card ding? Moet je die openscheuren ofzo? Bij mij staat op de voorkant en achterkant die tekst dat het een security card is. Ik heb hem nog niet opengemaakt omdat die CD2 het dus niet doet. Maybe moet ik gewoon langer wachten maar vrees het ergste :(.

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Tony L schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:13:
Ik heb het spel net gekocht maar op 1 of andere manier werkt die 2e CD niet :'( (hij blijft hangen lijkt het wel iig de installer gaat niet verder). BTW bij het spel zit zo'n security card ding? Moet je die openscheuren ofzo? Bij mij staat op de voorkant en achterkant die tekst dat het een security card is. Ik heb hem nog niet opengemaakt omdat die CD2 het dus niet doet. Maybe moet ik gewoon langer wachten maar vrees het ergste :(.
Je kan de client van de site downloaden:

http://www.guildwars.net/aboutgw/wheretobuy/default.php

Verder heb je die code nodig voor de activatie van je account. Dat witte ding zal daarvoor idd opengescheurd moeten worden.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Viper2k1 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:57:
[...]

Je kan de client van de site downloaden:

http://www.guildwars.net/aboutgw/wheretobuy/default.php

Verder heb je die code nodig voor de activatie van je account. Dat witte ding zal daarvoor idd opengescheurd moeten worden.
Van die Client wordt je vrolijk, ik zou het eerst wel doen en ff de support mailen van hoe of wat te doen met een niet goed werkende cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Dat bliksemschichtje krijg je wanneer GW data download (ofwel patches die op de achtergrond worden gedownload).
Kan je mij uitleggen waarom ik met 400+ speeluur een patch van 100+ Meg moet binnen halen ? ( Tot zover loopt die op als ik wacht in het login scherm. )

Dat had dan tog al lang gebeurt moeten zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Bigbadkip schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:41:
[...]

Kan je mij uitleggen waarom ik met 400+ speeluur een patch van 100+ Meg moet binnen halen ? ( Tot zover loopt die op als ik wacht in het login scherm. )

Dat had dan tog al lang gebeurt moeten zijn ?
Misschien pre-streamen van factions content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:( Vandaag al weer 2 keer error 7 gehad. Zo heb je het in een maand of 7 nooit maar sinds ergens november heb ik er ook constant last van :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 04-03-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91628

Gisteren en vandaag weer een beetje GW gespeeld.

Moet wel zeggen dat het verkopen van items nog altijd een wetenschap op zich is. Je krijgt werkelijk geen fuck verkocht, of het nu blauw, paars, of weet ik veel wat voor een kleurtje heeft. Het verkoopsysteem zuigt nog even erg, zo niet nog veel erger, dan een tijdje geleden. Echt de meest slappe functie van de hele game!

Voor de rest was het gewoon weer dikke lol. Gisternacht namelijk weer eens geprobeerd om vanuit Beacons Perch naar Droknars Forge toe te rennen. Dat valt nog niet mee moet ik zeggen! Maar ben gelukkig wel verder gekomen dan ooit tevoren.

Vanavond ga ik weer eens met een maat die ook al lange tijd geen GW meer heeft gespeeld zijn character door de jungle trekken, zodat ook hij eindelijk eens een keer in de woestijn terecht komt.

Kopen en verkopen daar doe ik niet meer aan vanaf vandaag. Duurt te lang, en ik krijgt echt totaal niks verkocht. Heb nog wel wat beters te doen met mijn tijd dan het roepen van "WTS bladiblaaa". In het vervolg word de boel gewoon gesalvaged, en/of verkocht aan de item boer/boerin. Wat ik zelf kan gebruiken dat leg ik wel aan de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Wat een vet spel! CD2 deed het niet en heb toen de PC gereset omdat alles vast hing maar toen ik het spel opstarte deed alles het gewoon! Security Card open gemaakt en account gemaakt. Man o man ziet er heel mooi uit! Valt nog veel te leren iig (veel spelen dus ;))! :D

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Er waren meerdere mensen die de GoT guild wilden joinen toen er nog een ledenstop was. We hebben op dit moment weer plek. Er zijn op dit moment weer 11 plaatsen vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:25
I wil wel, hoe regel ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Anoniem: 91628 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:42:
Gisteren en vandaag weer een beetje GW gespeeld.

Moet wel zeggen dat het verkopen van items nog altijd een wetenschap op zich is. Je krijgt werkelijk geen fuck verkocht, of het nu blauw, paars, of weet ik veel wat voor een kleurtje heeft. Het verkoopsysteem zuigt nog even erg, zo niet nog veel erger, dan een tijdje geleden. Echt de meest slappe functie van de hele game!

Voor de rest was het gewoon weer dikke lol. Gisternacht namelijk weer eens geprobeerd om vanuit Beacons Perch naar Droknars Forge toe te rennen. Dat valt nog niet mee moet ik zeggen! Maar ben gelukkig wel verder gekomen dan ooit tevoren.

Vanavond ga ik weer eens met een maat die ook al lange tijd geen GW meer heeft gespeeld zijn character door de jungle trekken, zodat ook hij eindelijk eens een keer in de woestijn terecht komt.

Kopen en verkopen daar doe ik niet meer aan vanaf vandaag. Duurt te lang, en ik krijgt echt totaal niks verkocht. Heb nog wel wat beters te doen met mijn tijd dan het roepen van "WTS bladiblaaa". In het vervolg word de boel gewoon gesalvaged, en/of verkocht aan de item boer/boerin. Wat ik zelf kan gebruiken dat leg ik wel aan de kant.
doe geen moeite, ik verkoop vrijwel alleen lowreq perfect golds met rare skins, de rest is voor de merchant.
Ook niet ingame, maar via gwguru auction.

hier kun je zien wat ik zoal verkocht heb :)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 04-03-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99820

unfor schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:58:
[...]

doe geen moeite, ik verkoop vrijwel alleen lowreq perfect golds met rare skins, de rest is voor de merchant.
Ook niet ingame, maar via gwguru auction.

hier kun je zien wat ik zoal verkocht heb :)
Ik heb ff een vraagje hoe weet je wat een rare skin is ? Zie bv bij je auction een Orrish staff maar er staat niks over in de item omschrijving alleen defensive earth staff (8>
Jij herkent dus rare skins gewoon aan de buitenkant (ok ok klinkt logische als het om een skin gaat)
ik dacht dus dat je dat in de item omschrijving kon zien(mursaat bow en serpent axe bv ).Mis ik nou wat of heb ik nog heel wat te leren? ......en dat na 650 uur GW spelen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 99820 op 05-03-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99820 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 00:56:
[...]

Ik heb ff een vraagje hoe weet je wat een rare skin is ? Zie bv bij je auction een Orrish staff maar er staat niks over in de item omschrijving alleen defensive earth staff (8>
Jij herkent dus rare skins gewoon aan de buitenkant (ok ok klinkt logische als het om een skin gaat)
ik dacht dus dat je dat in de item omschrijving kon zien(mursaat bow en serpent axe bv ).Mis ik nou wat of heb ik nog heel wat te leren? ......en dat na 650 uur GW spelen :+
oops sry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-06 13:07

CoRrRan

Don't Panic!!!

Op de volgende website heb je een lijst + screenshot van alle wapens/shields staan:
Tyrian Explorers League

Op guilwarsguru.com -> auctions kun je zien voor wat voor items het meest wordt betaald. Dwarven Axe, Crystalline Sword, Serpent Axe doen het erg goed. Momenteel staat er een bod van 2.4M gold op een max, perfect Dwarven Axe (zelfs al heeft die een req. 13).

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Net opnieuw begonnen dus, gister. Nu doe ik Northern Great Wall, bij de bonus moet je die 4 stukken armor opzoeken maar er zijn maar 4 wreckage en er vallen maar 3 dingen 8)7 wtf, is die missie bugged ofzo. Tijd geleden nog met een ranger gedaan en toen wel gehaald maar ik kan maar 4 wreckage vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 20:00
Klopt, af en toe is 'ie bugged..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Dekay schreef op zondag 05 maart 2006 @ 10:31:
Klopt, af en toe is 'ie bugged..
:P lol das al 5 keer dan, in een jaar tijd dat soort bugs niet eens opgelost, diep triest |:(

Na 7 keer nog niet, wtf is daar nu weer mis, dit kan niet een toevallig bug zijn, dit is toevallig bug die toevallig elke keer toevallig optreed :(

[ Voor 26% gewijzigd door Steffy op 05-03-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:10

KneoK

Not in a million lightyears

Da's volgens mij een bug die er bij een update is ingeslopen. Ik vroeg me eergisteren namelijk ook al af waarom de eerste kist geen item meer gaf... Heb de bonus dan ook maar even gelaten voor wat het is.

Voor de rest heb ik die missie al vaak zat gedaan en heb nog nooit last gehad van deze bug, dus dat het er al een jaar in zou zitten :?

Ik vind je af en toe wel een beetje te negatief hoor ;)

[ Voor 38% gewijzigd door KneoK op 05-03-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 31-05 19:40
Cool om te zien dat er steeds weer nieuwe mensen bij blijven komen :)
een goed teken!
Ik heb eindelijk weer eens tijd om veel te gaan GW'en... heb vandaag lekker niks te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Wat een vet spel! CD2 deed het niet en heb toen de PC gereset omdat alles vast hing maar toen ik het spel opstarte deed alles het gewoon!
Nu gaat die helaas voor jouw wel ALLE niet geinstalleerde files streamen, en dus ga je steeds files downloaden.

( Ik heb het ook een keer gehad dat die de 2e cd niet pakte, gewoon helemaal opnieuw gedaan en toen deed die het wel )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In Ironmines komt ook regelmatig een bug voor. Dan verschijnt Markis niet en kun je dus opnieuw beginnen. Knap irritant is dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Anoniem: 151289 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:38:
In Ironmines komt ook regelmatig een bug voor. Dan verschijnt Markis niet en kun je dus opnieuw beginnen. Knap irritant is dat....
had ik 1e keer dat ik 'm deed, hij was er echter wel, liep een patrol door de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
Ja ik had hem de eerste keer ook al verslagen in de bonus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
yay, vanavond eindelijk m'n 105 ecto's en 75 shards bij elkaar gesprokkeld :P morgen maar ff monk fissure halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Dat is wel voor 4 parts hoop ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
8)7 wtf, die Simon de Scribe is ook bugged, heb je die quest gedaan met die 5 parchment, staat nog steeds dat uitroepteken boven hem. Ik nog een keer klikken, kijken wat ie te zeggen had, ben je verdomme weer 5 perchmant kwijt terwijl ik die nodig had. Wtf zijn dat voor kut bugs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

unfor schreef op maandag 06 maart 2006 @ 00:56:
yay, vanavond eindelijk m'n 105 ecto's en 75 shards bij elkaar gesprokkeld :P morgen maar ff monk fissure halen :)
Gefeli! Uit verveling ben ik ook maar begonnen met het verzamelen van ectos en shards. Na drie weken zit ik nog maar op 10 ecto en 0 shards, dus dat gaat nog wel ff duren :P

Heeft iemand toevallig opgevangen of in Factions nieuwe armors voor alle klassen geintroduceerd gaan worden? Als dat zo is hou ik mijn geld als een echt nederlander nog even in de knip. Hmm een leuk startkapitaal om in Factions dingen te kopen ... ook geen verkeerd idee.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
Weakling schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:36:
[...]

Gefeli! Uit verveling ben ik ook maar begonnen met het verzamelen van ectos en shards. Na drie weken zit ik nog maar op 10 ecto en 0 shards, dus dat gaat nog wel ff duren :P

Heeft iemand toevallig opgevangen of in Factions nieuwe armors voor alle klassen geintroduceerd gaan worden? Als dat zo is hou ik mijn geld als een echt nederlander nog even in de knip. Hmm een leuk startkapitaal om in Factions dingen te kopen ... ook geen verkeerd idee.
6 armors per prof. Ik in totaal dan dus 12 met deel 1 erbij gerekend

[ Voor 3% gewijzigd door Steffy op 06-03-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:23:
[...]

6 armors per prof. Ik in totaal dan dus 12 met deel 1 erbij gerekend
Wow, dan moet ik eens flink mijn storage gaan uitmesten om wat van die nieuwe armors kwijt te kunnen als er 6 per prof bij komen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:X Na het hele slot verhaal was ik al niet van plan te pre-orderen maar voor die items hoef je het zeker niet te doen, wat een crap zeg.

http://forums.gwonline.net/showthread.php?t=388253

Hier kun je ze zien, nou laat dan maar voor al dat extra geld, zonde |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Weakling schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:36:
[...]

ik heb het hele zwikje in 2 maandjes bij elkaar gefarmed, uw duo, fow solo, van de winst van items heb ik ecto's gekocht, en alle shards zelf gefarmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

unfor schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:47:
ik heb het hele zwikje in 2 maandjes bij elkaar gefarmed, uw duo, fow solo, van de winst van items heb ik ecto's gekocht, en alle shards zelf gefarmed.
UW duo ik ook geregeld als 55hp monk. Ik wist niet eens dat FoW solo kon. Zo vaak in groepen gezeten waarmee we het met zijn achten niet eens konden redden in FoW. Solo zal wel als warrior zijn? Die heb ik niet als char. Nou ja, shards zijn niet zo heel duur, dus die zouden grotendeels nog wel te kopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weakling schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:17:
[...]

UW duo ik ook geregeld als 55hp monk. Ik wist niet eens dat FoW solo kon. Zo vaak in groepen gezeten waarmee we het met zijn achten niet eens konden redden in FoW. Solo zal wel als warrior zijn? Die heb ik niet als char. Nou ja, shards zijn niet zo heel duur, dus die zouden grotendeels nog wel te kopen zijn.
UW duo deed ik vaak als trapper.
Solo UW kan trouwens ook als ranger als je 2de prof mesmer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Anoniem: 151289 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:48:
UW duo deed ik vaak als trapper.
Solo UW kan trouwens ook als ranger als je 2de prof mesmer is...
Oeh, R/Me kan ook? Dat maakt me heel nieuwsgierig naar de build die daarvoor nodig is!

*begint Google door te ploegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160794

unfor schreef op maandag 06 maart 2006 @ 00:56:
Als je je FoW voor je monk hebt wil je dan even een screenshot ervan posten?

Ikzelf heb 2 lvl 20 chars Warrior met grotto armor en een ele. Ik heb nu oom een monk van lvl 7 met Kepkhets Refuge. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Weakling schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:49:
[...]

Oeh, R/Me kan ook? Dat maakt me heel nieuwsgierig naar de build die daarvoor nodig is!

*begint Google door te ploegen
sjaaaaaa, uw solo met een trapper gaat je eeuwen duren :D
ik prefereer toch de duo runs van een half uurtje met 55mo en ne/me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Jee, ik ben net begonnen en ben nu pas een N/R 9.
Ben met mijn eerste MP-missions begonnen. Is echt wel leuk.
Ben lid van een guild, maar daar merk ik nix van.
Dus misschien dat ik uitstap (de guild, niet het spel)
Maar als ik jullie post zo lees, waar hebben jullie het in godsnaam over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 160794 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:59:
[...]

Als je je FoW voor je monk hebt wil je dan even een screenshot ervan posten?

Ikzelf heb 2 lvl 20 chars Warrior met grotto armor en een ele. Ik heb nu oom een monk van lvl 7 met Kepkhets Refuge. :P
15k en FoW armor

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

maartend schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:21:
Ghehe, welke post bedoel je? Maak je geen zorgen, verderop in het spel zal het allemaal stukje bij beetje duidelijk(er) gaan worden, maar ik moet toegeven dat het als nieuwe speler af en toe flink kan duizelen van de afkortingen en begrippen die gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
maartend schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:21:
Mhh kleine inactive guilds zuigen.
in het begin zat ik ook bij zo'n guild, maar daar was niks aan,
nu heb ik echt een coole, altijd hallo en dag zeggen (is min of meer verplicht :D)
en er word veeel gepraat..
Iedereen helpt elkaar altijd en er word veel gedaan... (we hebben ook een forum)

Maar je moet wel geluk hebben,
ik zal op school in de gameruimte GW te doen en toen zag iemand me gamen, zaten we een tijdje te lullen, gaf hij me wat dye en vroeg ik of ik niet lid kon worden van zijn guild :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

ixl85 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:38:
[...]

ik zal op school in de gameruimte GW te doen en toen zag iemand me gamen, zaten we een tijdje te lullen, gaf hij me wat dye en vroeg ik of ik niet lid kon worden van zijn guild :D
WTF!Op school een gameruimte? Toen ik nog op de middelbare school zat waren ze al panisch over wat rondsurfen en hotmailen (gloriedagen van maarliefst 2mb!)

Maarja, da's inmiddels ook alweer tien jaar geleden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:41:
[...]

WTF!Op school een gameruimte? Toen ik nog op de middelbare school zat waren ze al panisch over wat rondsurfen en hotmailen (gloriedagen van maarliefst 2mb!)

Maarja, da's inmiddels ook alweer tien jaar geleden :Y)
ehhh toen ik informatica op school had was er helemaal geen internet 8)7
Whehehehe klinkt best oud zeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit weekend eindelijk weer eens wat uurtjes GW gespeeld!

Lekker met de Warrior/Elementalist op pad geweest. Een maat geholpen richting de Crystal Desert, en nog een nieuwe character begonnen. Een Monk/Ranger. Met deze nieuwe character ga ik een behoorlijk sprintje trekken richting het einde van de Profecies Campaign denk ik. Wil hem namelijk nog voor dat de expansion uit komt zo ver mogelijk door de game hebben geloodst, al dan niet de game hebben "uitgespeeld". Als in "alle missies gehaald hebben", en zo veel mogelijk side quests voor de extra skills te bemachtigen. Als me dat lukt dan beschik ik over 2 ascended characters waarmee ik ruimschoots aan de slag kan gaan om verder te developen in de nieuwe expansion, Factions. De missies wil ik in ieder geval gehaald hebben, de rest komt later wel, want GW is momenteel niet het enige waar ik me mee bezig moet houden helaas :)

Heb toch besloten om de nieuwe expansion te gaan kopen eind deze maand, begin volgende maand. Voor welk pack dat ik dit keer ga dat weet ik nog niet. Ligt er aan wat er zoal inbegrepen zit, en wat het zaakje gaat kosten in totaal. Voor dingen betalen die ik toch niet gebruik ga ik echt niet doen, dat weet ik al op voorhand. Het ligt dus echt aan de kwaliteit van de items, etc, wat er bij het pack geleverd gaan worden.

Ben momenteel ook een beetje aan het nadenken m een leuke Nederlandse guild te gaan joinen. Moet ik wel bij zeggen dat ik een PvE only player ben op dit moment, en niet echt sta te trappelen om PvP combat te gaan beoefenen. Eerst maar eens kijken wat Factions allemaal te bieden heeft op PvP gebied, want tot dusver vind ik het niet echt heel erg leuk om te doen. Komt natuurlijk mede omdat ik niet zo heel erg skilled was/ben dan de meeste hardcore PvP players. Onder andere de Warrior/Monks komen me nu nog steeds de neus uit :Y) In een echt vast team speelt het natuurlijk heel wat anders dan in een "we kennen elkaar maar één minuutje party". De GoT guild lijkt me eerlijk gezegd wel leuk O-)

Wat betreft Factions: "Ik kijk er erg naar uit, en ik hoop jullie ook!"

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91628 op 07-03-2006 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Anoniem: 99820 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:42:
[...]

offtopic:
Toen ik informatica op de middelbare school had, hadden we CGA schermen en kregen we les in WordPerfect 3. Maar inderdaad: een gameruimte op school??? Het moet niet gekker worden, Nederland, een van de landen met de hoogste verspreidingsgraad van broadband i-net thuis en waar volgens mij gemiddeld wel 1~1.2 PC's thuis staan. Ach ja, scholieren worden teveel verwend tegenwoordig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
jaa, daar is 't dan.. vers van de pers, nog undyed :)

Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/6616/fow3ab.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
ixl85 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:38:
[...]

Mhh kleine inactive guilds zuigen.
in het begin zat ik ook bij zo'n guild, maar daar was niks aan,
nu heb ik echt een coole, altijd hallo en dag zeggen (is min of meer verplicht :D)
en er word veeel gepraat..
Iedereen helpt elkaar altijd en er word veel gedaan... (we hebben ook een forum)

Maar je moet wel geluk hebben,
Eigenlijk die posts hierboven, met al die afkortingen en kreten.
Moet ik mij dye dan bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-01-2020
maartend schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 08:59:
Eigenlijk die posts hierboven, met al die afkortingen en kreten.
Moet ik mij dye dan bewaren?
Als je je armor een kleurtje wil gaan geven. Ja :)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

gsteen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:08:Als je je armor een kleurtje wil gaan geven. Ja :)
Ah, brings back memories. Ik wist in het begin ook totaal niet wat ik met die dye aan moest en heb er zo heel wat voor 1gp verkocht aan de merchant. Dye trader? Wasda? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:15
Ik ben nog steeds met mijn Ranger in pre-searing, maar moet toegeven dat ik een green en een blue (kan ook andere kleur zijn) dye gevonden.

Daarnaast schijnt het zo te zijn dat wanneer je je dye in je inventory en/of safe houdt, dat je dan meer kans hebt om dyes te vinden.

Overigens heb ik in mijn safe nogal aardig wat dyes liggen. Wil namelijk pas bij mijn laatste armor gaan verven. Maar dan ga ik het ook meteen goed doen.

Ik ben ook blij met de kleine aanpassingen die je kunt doen nu in het spel.
Hierbij doel ik op het weglaten van je headgear en je cape.
Ik vind namelijk een ranger zonder Sars masker leuker om te zien dan met.
Daarnaast werken de stats op het item nog wel gewoon.
Ook die cape hoef ik niet te hebben op ieder character, dus zo ook mijn Ranger
zonder cape.
Mijn mesmer heeft beide opties wel gewoon op zichtbaar staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
NielsOveres schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:31:
Ook die cape hoef ik niet te hebben op ieder character, dus zo ook mijn Ranger
zonder cape.
Mijn mesmer heeft beide opties wel gewoon op zichtbaar staan.
Ik laat mijn cape ook vrijwel altijd weg. Staat bij sommige chars gewoon veel beter (zonder cape). Heb hierdoor al wel meerdere keren een PM van mensen gekregen of ik hun guild wilde joinen. Je zou toch zeggen, er staat toch ook een tag achter m'n naam. ;)

"In theory, there is no difference between theory and practice. But, in practice, there is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
gsteen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Ik laat mijn cape ook vrijwel altijd weg. Staat bij sommige chars gewoon veel beter (zonder cape). Heb hierdoor al wel meerdere keren een PM van mensen gekregen of ik hun guild wilde joinen. Je zou toch zeggen, er staat toch ook een tag achter m'n naam. ;)
Cape moet er zijn!! :)
Gisteren een grote run gedaan met 8 guildmembers, dan is het wel geel vet om iedereen bij elkaar te zien met allemaal de zelfde cape die in de wind aan het wapperen is...
Mhhh :)

Over die afkortingen;
First of all check this:
http://www.guildwiki.org/wiki/Main_Page
http://www.guildwarsguru.com/index.php
2 goede sites (guru heeft ook een coole auction)

Verder:
FoW: Frisure of whoo
UW: Underworld
Dye: verf
HP: Healthpoints
dmg: damage... nog meer?

verder is er ook nog een hele mooie/coole guide, ik heb hem van mn vriendin gekregen.
Zit btw een mooie poster van Tyria bij die nu in mn kamer hangt (pics asap, heb geen camera bij de hand)
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Dit is ook een guide van de zelfde uitgever, maar die ken ik niet..
misschien is ie nieuwer... ff googlen
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Maar hier staan in elk geval alle afkortingen/termen/classes/spells/missions enz in
Echt heel vet om te hebben (al is het de eyecandy die er in staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Die Prima guide van Bol heb ik ook. Erg mooi idd. Soms zijn de kaarten even lastig, maar als je het door hebt is het bijzonder praktisch. Alleen jammer dat het niet meer up to date is, SoF en de nieuwere updates zoals de Battle Isles staan er niet in. Ook ontbreken FoW en UW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Fissure of Woe
HP: Healthpoints
Wordt door sommige ook gebruikt als afkorting voor hitpoints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik speel wel al heel lang DnD (het echte dus, niet op de puter) dus sommige afkortingen ken ik wel.
En die guide heb ik ook (lang leve E-bay), in fact ik koop van elke game in dit genre de guide. Ben nu dus aan het kijken voor de guide van LotR:BfME2.
Heb nog wel een vraagje, waar kan ik een safe halen, zodat ik de spullen die ik wil bewaren op kan slaan? Nu hou ik alles bij me (heb enkel een extra belt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

maartend schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:40:
Ik speel wel al heel lang DnD (het echte dus, niet op de puter) dus sommige afkortingen ken ik wel.
En die guide heb ik ook (lang leve E-bay), in fact ik koop van elke game in dit genre de guide. Ben nu dus aan het kijken voor de guide van LotR:BfME2.
Heb nog wel een vraagje, waar kan ik een safe halen, zodat ik de spullen die ik wil bewaren op kan slaan? Nu hou ik alles bij me (heb enkel een extra belt)
In elke stad is een storage waar je je spulletjes kunt opslaan. Wandel een beetje rond met de ALT toets ingedrukt in een stad en zoek naar een poppetje met storage achter zijn/haar naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Safe krijg je bij de Xunlai. Kost 50 gold dacht ik. Later, zo rond Yaks Bend, kan je ook runes of holding kopen. Daarmee kan je je bag inhoud vergroten tot tien items. Wat effectief neerkomt op maximaal 20+5+10+10 wat je poppetje kan meezeulen. Storage komt daar dan nog eens bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165586

Die storage en extra bags kan je pas na de searing krijgen, dus als je nog in pre-sear zit, moet je het helaas met je eerste bag en de belt doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsteen
TroonStaal schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:13:
Safe krijg je bij de Xunlai. Kost 50 gold dacht ik. Later, zo rond Yaks Bend, kan je ook runes of holding kopen. Daarmee kan je je bag inhoud vergroten tot tien items. Wat effectief neerkomt op maximaal 20+5+10+10 wat je poppetje kan meezeulen. Storage komt daar dan nog eens bij :)
Runes of holding kan je al veel eerder kopen, bij de merchant in Great Northern Wall al. De extra bags waar je deze op kan zetten kan je bij de merchant in Ascalon City (post-searing) kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

gsteen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:30:
[...]

Runes of holding kan je al veel eerder kopen, bij de merchant in Great Northern Wall al. De extra bags waar je deze op kan zetten kan je bij de merchant in Ascalon City (post-searing) kopen.
Is dat zo :? Dan heb ik blijkbaar nooit echt opgelet :P

En idd, dit kan pas in post-seering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
gsteen schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:30:
[...]

Dat was vroeger niet zo, toen kreeg je niet eerder dan Yaks bend een bag dacht ik al weet ik het niet zeker. Maar idd in Ascalon kun je ook bags kopen ja, net ff gecontroleerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99820 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:42:
[...]

Hahaha...toen ik op school zat waren er zelfs geen eens computers......lol... _/-\o_

edit: de rekenmachine was net uitgevonden maar die mocht je toen nog niet gebruiken bij tentamens en examens. Dan was je nog op de rekenlineaal en tabellenboek aangewezen.... ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 151289 op 07-03-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Owja, de gameruimte:

Ik zit op de HKU (hogen school van kunsten utrecht) op de faculteit in hilversum (KMT: Kunst, ___media___ en technologie)
en daar hebben we ook een richting gamedesign.
Alle lokalen zijn altijd open en je mag er alles installeren wat je wil... en in de gameruimte zit dus ook altijd iedereen te gamen, WoW, GW, UT (er staan ook gamecubes xboxen snes enz) en banken..
echt te cool... :D
(doe zelf IMT... Image and Media Technologie)
wat een termen allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Guild Wars Factions - Character Types
We get a look at the two new character types along with a glance at the fresh look of the old guard.

http://pc.ign.com/articles/693/693676p1.html

Assassin

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/693/693676/guild-wars-factions-20060305061648754.jpg

Ritualist

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/693/693676/guild-wars-factions-20060305061654488.jpg

Warrior

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/693/693676/guild-wars-factions-20060305061646019.jpg

Ranger

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/693/693676/guild-wars-factions-20060305061702191.jpg

Necromancer

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/693/693676/guild-wars-factions-20060305061659644.jpg

Mesmer

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/693/693676/guild-wars-factions-20060305061632723.jpg

Elementalist

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/693/693676/guild-wars-factions-20060305061651613.jpg

Monk

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/693/693676/guild-wars-factions-20060305061657175.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hopen dat het normale 15k armors zijn. Straks kosten ze 105 rubies en sapphires...

Eerst maar eens kijken of ze ook veranderingen aanbrengen in de bonussen die op de armors zitten.

Mesmer armor is zoals gebruikelijk weer het mooist. :D

[ Voor 14% gewijzigd door CoRrRan op 08-03-2006 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Misschien heb je er wel hele andere crafting materials voor nodig :)

Ele en assassin zien er ook wel fraai uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:15
*Fap* *fap* *fap*.
Ik weet dat het geen HK is, maar dit is toch echt super!
Krijg meteen weer zin om te gaan spelen, maar ja. Moeten nu nog wachten tot
april. 20ste komt de uitbreiding voor FFXI en dan 28ste komt de uitbreiding voor GW.
Op beide kan ik haast niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat is er overigens met de ranking aan de hand? Spelen zo weinig guilds op dit moment dat ie helemaal uit zijn verband is gerukt? Ik zie echt behoorlijk wat onervaren guilds in de top 100 en top 200 staan. Het zal wel door de freeze komen neem ik aan en heeft de ladder weer tijd nodig om te balanseren.

[ Voor 20% gewijzigd door Bor op 08-03-2006 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ladder is bevroren tot 20 maart oid. Weet niet of het daarmee te maken heeft, maar veel guilds zijn gewoon builds aan het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:) Had de armors al gezien, screens kwam ik eerder al ergens tegen. Ranger en Monks zijn duidelijk het mooiste, Warrior is afschuwelijk :r lijkt wel een emmer op zijn kop. Lelijk, maar had al mooiere Warrior armor gezien dus dat komt wel goed :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TroonStaal schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:13:
Ladder is bevroren tot 20 maart oid. Weet niet of het daarmee te maken heeft, maar veel guilds zijn gewoon builds aan het testen.
De ladder is alweer unfreezed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bor de Wollef schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:25:
[...]

De ladder is alweer unfreezed hoor.
Euh... ohw :X

Die warrior armor ziet er trouwens wel een beetje uit als dat vrouwelijke leger in de Lord of the RIngs film. Ik wil de female versie zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Anoniem: 91628 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:40:
Guild Wars Factions - Character Types
We get a look at the two new character types along with a glance at the fresh look of the old guard.

http://pc.ign.com/articles/693/693676p1.html
Nou weet ik zeker dat ik mijn gold ga opsparen voor de nieuwe armors in Factions. Ben zeer benieuwd naar de female variant van het monk armor en de ranger armor ziet er gelikt uit. Hopelijk niet zo duur als Fissure armor en redelijk eenvoudig verkrijgbaar. Kewl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
:/ Necro vind ik wat tegenvallen, steekt zo af vergeleken met de rest en is eigenlijk nog gelijk aan wat we nu al hebben, jammer dat ze er niet iets vergelijkbaars van hebben gemaakt met de rest van de armors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vind de ranger overigens ook wel mooi. De monk vind ik erg tegenvallen. Smaken verschillen nu eenmaal :) De necro is inderdaad een beetje "meer van hetzelfde".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

De tot nu toe nieuwe warrior armors :r
preorder items :r

Naja hopelijk zitten er ook goede dingen in factions qua armor en items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 49090 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:12:
De tot nu toe nieuwe warrior armors :r
preorder items :r

Naja hopelijk zitten er ook goede dingen in factions qua armor en items
Dat vind ik persoonlijk wel heel erg overdreven. Ik vind de nieuwe armours best mooi en pre - order items moeten imho niet te sterk of te speciaal zijn omdat je daarmee een feitelijke markt gaat creeeren waarin mensen met meer geld irl een mogelijkheid hebben aan sterkere / betere items te komen.

Hoewel de items niet zeer bijzonder zijn vind ik ze redelijk goed gekozen. De echte freak zal ze toch willen hebben, al is het maar omdat niet veel mensen deze items zullen hebben en ze niet op een andere manier verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij gaan de nieuwe armors gewoon even veel kosten als de gene die nu op het keuze menu staan. Zou een beetje raar zijn als nieuwelingen in de game plotseling een hele berg goudstukken moesten neerleggen voor deze nieuwe armors, toch? Aan de andere kant hebben zij volgens mij wel de beschikking over de eerste setjes armor... En dan zou het weer wel zo kunnen zijn dat deze nieuwe varianten duurder zijn.

Trouwens, ik vind dat er binnen deze game gelukkig niet zo'n torenhoog prijssysteem is. Als je op normaal niveau de game speelt, kun je in principe al alles kopen wat je eigenlijk zou willen hebben. Uitgezonderd de behoorlijk dure runes zoals de Vigor, en de Absorption varianten. Ik vind het gewoon fantastisch dat ArenaNet zelf een beetje de prijzen in de hand probeerd te houden door middel van het merchant systeem. In dat opzicht mogen we eigelijk wel blij zijn als spelers dat er geen auction house in de game zit verwerkt, waar alles wél voor torenhoge prijzen beschikbaar zou kunnen zijn.

Wat op zich wel beter zou zijn met een auction house is dat je je speciale en/of zeldzame items eindelijk eens een keertje goed kwijt zou komen. Op dit moment heb ik namelijk mijn hele bank account volgepropt zitten met wat speciale hamers, paarse schilden met leuke bonussen, een leuk paars stafje, etc. Die dingen raak ik aan de straatstenen niet kwijt eerlijk gezegd. Ik denk dat ik toch maar een zoiets via zo'n auction systeem ala GW Guru ga proberen. Misschien dat ik het dan wel kwijt kom voor een leuk prijsje. Heb ik gelijk een leuk centje voor de nieuwe armor en wapen varianten straks :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49090

Bor de Wollef schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:26:
[...]

Dat vind ik persoonlijk wel heel erg overdreven. Ik vind de nieuwe armours best mooi en pre - order items moeten imho niet te sterk of te speciaal zijn omdat je daarmee een feitelijke markt gaat creeeren waarin mensen met meer geld irl een mogelijkheid hebben aan sterkere / betere items te komen.

Hoewel de items niet zeer bijzonder zijn vind ik ze redelijk goed gekozen. De echte freak zal ze toch willen hebben, al is het maar omdat niet veel mensen deze items zullen hebben en ze niet op een andere manier verkrijgbaar zijn.
ik het het over de 2 nieuwe warrior amors, de andere armors zien er stukken beter uit.
zoiezo kan je een preorder item niet verkopen dit is character gebonden, maar de looks vallen me gewoon ontzettend tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
De pre order zijn best wel zwak vind ik, zeker als je kijkt naar alle goedkope greens die er in het spel zitten, ik weet niet wat max dmg is voor wapens van de 2 nieuwe profs maar dat zullen ze vast niet zijn wat jammer is. Na de 2 char slots was het al duidelijk dat ik niks ging preorderen maar anders was ik wel af gehaakt om die wapens. Voor het geld wat je er voor betaald mag je best wat verwachten en aangezien Pre-order items aan je account gelockt zijn kun je ze niet traden net als nu het geval al is.

Ik vind het jammer, bij alles krijg ik het idee dat het ff snel en gemakkelijk chashen is, de vorige preorder was dat al zo, nu weer. Nee ik haal als ik Factions haal de allergoedkoopste wel maar ga zeker geen cent meer uitgeven aan het spel dan strikt noodzakelijk is, je krijgt er toch ook niks voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Steffy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:54: ...
Ik vind het jammer, bij alles krijg ik het idee dat het ff snel en gemakkelijk chashen is, de vorige preorder was dat al zo, nu weer. Nee ik haal als ik Factions haal de allergoedkoopste wel maar ga zeker geen cent meer uitgeven aan het spel dan strikt noodzakelijk is, je krijgt er toch ook niks voor terug.
Mjah, voor een suffe "special" item of documenten in PDF zal ik het ook niet doen, da's idd niet interessant genoeg. Ik ga alleen maar een duurdere versie kopen als er wat echt mooie tastbare extraas in zitten. Minstens zoiets als bij de CE van deel 1. Een versie met een beeldje erbij of zo, net als bij de DVDs van Hellboy en LotR gedaan is. Kitchy, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga het denk ik zo doen: Koop de CE van Faction en een gewone editie. De gewone editie koppel ik aan mijn 2e account van Prophecies. De CE speel ik standalone, of ik voeg daar later mijn derde account Prophecies aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

hoe zit dat dan met die preorder snap er niet veel van.
moet je gewoon bij een van die winkels op hun site aangegeven bestellen?
en hoe krijg je dan je speciale ingame items? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 34043 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:01:
hoe zit dat dan met die preorder snap er niet veel van.
moet je gewoon bij een van die winkels op hun site aangegeven bestellen?
en hoe krijg je dan je speciale ingame items? :)
Door de speciale code aan je account te koppelen.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.