Dit weekend eindelijk weer eens wat uurtjes GW gespeeld!
Lekker met de Warrior/Elementalist op pad geweest. Een maat geholpen richting de Crystal Desert, en nog een nieuwe character begonnen. Een Monk/Ranger. Met deze nieuwe character ga ik een behoorlijk sprintje trekken richting het einde van de Profecies Campaign denk ik. Wil hem namelijk nog voor dat de expansion uit komt zo ver mogelijk door de game hebben geloodst, al dan niet de game hebben "uitgespeeld". Als in "alle missies gehaald hebben", en zo veel mogelijk side quests voor de extra skills te bemachtigen. Als me dat lukt dan beschik ik over 2 ascended characters waarmee ik ruimschoots aan de slag kan gaan om verder te developen in de nieuwe expansion, Factions. De missies wil ik in ieder geval gehaald hebben, de rest komt later wel, want GW is momenteel niet het enige waar ik me mee bezig moet houden helaas
Heb toch besloten om de nieuwe expansion te gaan kopen eind deze maand, begin volgende maand. Voor welk pack dat ik dit keer ga dat weet ik nog niet. Ligt er aan wat er zoal inbegrepen zit, en wat het zaakje gaat kosten in totaal. Voor dingen betalen die ik toch niet gebruik ga ik echt niet doen, dat weet ik al op voorhand. Het ligt dus echt aan de kwaliteit van de items, etc, wat er bij het pack geleverd gaan worden.
Ben momenteel ook een beetje aan het nadenken m een leuke Nederlandse guild te gaan joinen. Moet ik wel bij zeggen dat ik een PvE only player ben op dit moment, en niet echt sta te trappelen om PvP combat te gaan beoefenen. Eerst maar eens kijken wat Factions allemaal te bieden heeft op PvP gebied, want tot dusver vind ik het niet echt heel erg leuk om te doen. Komt natuurlijk mede omdat ik niet zo heel erg skilled was/ben dan de meeste hardcore PvP players. Onder andere de Warrior/Monks komen me nu nog steeds de neus uit

In een echt vast team speelt het natuurlijk heel wat anders dan in een "we kennen elkaar maar één minuutje party". De GoT guild lijkt me eerlijk gezegd wel leuk
Wat betreft Factions: "Ik kijk er erg naar uit, en ik hoop jullie ook!"
[
Voor 5% gewijzigd door
Anoniem: 91628 op 07-03-2006 00:01
]