Ik wil graag nu het zoveelste topic openen over God Bestaat Niet.
Hierbij wil ik even duidelijk maken dat het laatste topic wat hier echt over ging uit 2001 stamt en ik d8 dat het wel tijd werd om eens een nieuwe discussie te openen.
Voor de duidelijkheid, ik ben atheíst, geen satanist, moslim of enigsinds iets wat daar mee te maken heeft!
Enkele standpunten die ik al gewonnen heb van mijn lerares godsdienst:
Stelling: God is niet almachtig
En waarom niet, zie hier: Waarom is er dan nog kwaad o de wereld?
Omdat god zo de mensen iets wil leren.
Oh ja, en als hij almachtig is, waarom is dat dan per see nodig, hij kan er dus ook voor zorgen dat dat niet nodig is.
ehm ja, ehm ja, ja Maar dat doet Satan, de Duivel,
Oh ja, En als god almachtig is, waarom bestaat Satan dan nog volgens de Christenen?
ehm, ja das een goeie, ehm ja, ehm, Omdat hij sterker is
Bingo, 1-0
Het staat geschreven
Ja wat staat geschreven, dat god bestaat?
Ehm ja
oh, das heel vreemd, want in de Satanistische bijbel staat toch echt iets heel anders.
Ja, maar dat is gebaseerd op Satan
(zie standpunt 1) Dat maakt toch niet uit want god was toch almachti, oh ja, dat was ie niet.
Bingo 2-0
Waarom bben Adam en Eva van de appel gegeten?
Om ze het kwaad in te laten zien, dat heeft Satan gedaan.
Oh ja, en wat stond er ook al weer in standpunt 1?
Bingo 3-0
Ik zal morgen eens kijken of ik er nog meer kan plaatsen, dit waren sclechts een aantal standpunten over het Christendom, ik heb r ook nog een paar over de Islam enzo
Hierbij wil ik even duidelijk maken dat het laatste topic wat hier echt over ging uit 2001 stamt en ik d8 dat het wel tijd werd om eens een nieuwe discussie te openen.
Voor de duidelijkheid, ik ben atheíst, geen satanist, moslim of enigsinds iets wat daar mee te maken heeft!
Enkele standpunten die ik al gewonnen heb van mijn lerares godsdienst:
Stelling: God is niet almachtig
En waarom niet, zie hier: Waarom is er dan nog kwaad o de wereld?
Omdat god zo de mensen iets wil leren.
Oh ja, en als hij almachtig is, waarom is dat dan per see nodig, hij kan er dus ook voor zorgen dat dat niet nodig is.
ehm ja, ehm ja, ja Maar dat doet Satan, de Duivel,
Oh ja, En als god almachtig is, waarom bestaat Satan dan nog volgens de Christenen?
ehm, ja das een goeie, ehm ja, ehm, Omdat hij sterker is
Bingo, 1-0
Het staat geschreven
Ja wat staat geschreven, dat god bestaat?
Ehm ja
oh, das heel vreemd, want in de Satanistische bijbel staat toch echt iets heel anders.
Ja, maar dat is gebaseerd op Satan
(zie standpunt 1) Dat maakt toch niet uit want god was toch almachti, oh ja, dat was ie niet.
Bingo 2-0
Waarom bben Adam en Eva van de appel gegeten?
Om ze het kwaad in te laten zien, dat heeft Satan gedaan.
Oh ja, en wat stond er ook al weer in standpunt 1?
Bingo 3-0
Ik zal morgen eens kijken of ik er nog meer kan plaatsen, dit waren sclechts een aantal standpunten over het Christendom, ik heb r ook nog een paar over de Islam enzo
[ Voor 4% gewijzigd door DonMetal op 09-01-2006 22:54 ]
Joejoe!