Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
Scidd0w schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:07:
[...]

Zou wel super zijn want ik gebruik mijn k750i erg vaak als zaklamp. Maar ik kan er niks over vinden in de whitepaper of op het net.
Zou dat led geval links van de xenon flits niet een infrarood sensor kunnen zijn voor de lichtmeting? Dat was iig wat ik dacht dat het was.
moet wel LED zijn anders heb je geen zaklantaarn functies. een xenon lampje kan je niet laten branden langer dan een flits.(als ik het goed heb)
het is xenon idd, maar ik heb geen id mbt infrarood lichtmeter. zou best kunnen. een lichtdiode voor autoflits functie?

[ Voor 13% gewijzigd door AseranO op 25-04-2006 18:19 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Scidd0w schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:14:
Ik kan uit die foto's niet opmaken dat het een led is. Volgens nieuwemobiel.nl heeft hij wel degelijk een flitser en een anti rode ogen voor-flits.
Edit: Dit ging over de Nokia N73, dus!

Een echte flitser is altijd een buisje, langwerpig dus. Deze is vierkant. Bovendien ziet hij er precies zo uit als die van vergelijkbare GSM's met een LED-flitser. Je ziet duidelijk de gele lichtspreader zitten.

Ik ben er 90% zeker van dat het hier om een LED gaat. Misschien noemen ze het een 'flash' omdat je een LED ook kan laten flitsen (net zoals bij de K750), maar qua lichtopbrengst is er een enorm verschil met een echte flitsbuis.

[ Voor 5% gewijzigd door GekkePrutser op 25-04-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AseranO schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:01:
de k800i heeft een xeon flits en een LED(zaklantaarn dus) LED kan je gebruiken om bij video's licht te hebben zoals bij de 750

hier te zien:
[afbeelding]

rechts LED links xeon
Is het ledje niet de rode led die als AF-assistent dient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:28:
[...]

Is het ledje niet de rode led die als AF-assistent dient?
hoe verklaar je de zaklantaarn functie dan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
GekkePrutser schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:28:
[...]

Een echte flitser is altijd een buisje, langwerpig dus. Deze is vierkant. Bovendien ziet hij er precies zo uit als die van vergelijkbare GSM's met een LED-flitser. Je ziet duidelijk de gele lichtspreader zitten.

Ik ben er 90% zeker van dat het hier om een LED gaat. Misschien noemen ze het een 'flash' omdat je een LED ook kan laten flitsen (net zoals bij de K750), maar qua lichtopbrengst is er een enorm verschil met een echte flitsbuis.
naar welke foto kijk jij? links op de foto zie je duidelijk een buisje en rechts idd de LED. een LED is geen xenon
opgelost :P
quote:
Scidd0w schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:14:
Ik kan uit die foto's niet opmaken dat het een led is. Volgens nieuwemobiel.nl heeft hij wel degelijk een flitser en een anti rode ogen voor-flits.
En anti rode ogen is alleen voordat je een foto maakt meerdere flitsen zijn om je ogen kleiner te maken(te laten wennen aan fel licht)

[ Voor 28% gewijzigd door AseranO op 25-04-2006 18:43 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
AseranO schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:37:
naar welke foto kijk jij? links op de foto zie je duidelijk een buisje en rechts idd de LED. een LED is geen xenon
Sorry ik had het over de N73, niet de K800i! Ik weet dat het een beetje verwarrend is nu omdat dit de K800i thread is, maar er werd op een gegeven moment een vergelijking gemaakt, en ik voegde daar aan toe dat de N73 naar mijn mening geen echte flitser heeft. De K800i natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AseranO schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:35:
[...]

hoe verklaar je de zaklantaarn functie dan?
Goede vraag...hoop dat je gelijk hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:34
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:43:
[...]

Bij de belcompany zeiden ze idd dat wanneer hun horen dat een nokia toestel bijvoorbeeld in juli uitkomt ze hem daadwerkelijk pas in oktober/november hebben. Zo lang ga ik dus niet wachten op het toestel plus dat de SE mij veel meer interesseerd. Ook al heeft de nokia een CZ lens, dat in combi met een LED zal toch minder zijn dan een xenon flash denk ik.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:43:
[...]

wat jij zegt kan overigens wel. alleen dan niet een rode kleur maar gewoon wit, die heb je ook als AF-led. zodoende zou je beide kunnen hebben.

maar daar komen we dus achter als er een review van is. of dat ik(of wie dan ook) m eindelijk heeft.
tot die tijd blijft t speculeren helaas

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
AseranO schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:30:
[...]

wat jij zegt kan overigens wel. alleen dan niet een rode kleur maar gewoon wit, die heb je ook als AF-led. zodoende zou je beide kunnen hebben.
Volgens de foto op het mobilereview forum hier: http://forum2.mobile-revi...thread.php?t=44232&page=8 is de AF-led van de K800i helaas rood. Maar dat betekent niet per se dat hij niet geschikt is als zaklamp, vroeger had je ook van die zaklampjes met rode ledjes. Alleen lastig als je iets blauws zoekt in het donker :)

Het zou natuurlijk ook nog een RGB led kunnen zijn maar als dat zo was dan hadden ze waarschijnlijk ook wel wit licht als AF-hulp gebruikt.

Edit: Ik lees net op dat forum dat iemand die hem heeft ('rog') zegt dat je hem niet als zaklamp kan gebruiken. Maar hoe betrouwbaar dat is moet je maar afwachten natuurlijk. Ik heb nog geen review gezien waarin dit aspect besproken wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door GekkePrutser op 25-04-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
GekkePrutser schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:36:
[...]

Volgens de foto op het mobilereview forum hier: http://forum2.mobile-revi...thread.php?t=44232&page=8 is de AF-led van de K800i helaas rood. Maar dat betekent niet per se dat hij niet geschikt is als zaklamp, vroeger had je ook van die zaklampjes met rode ledjes. Alleen lastig als je iets blauws zoekt in het donker :)

Het zou natuurlijk ook nog een RGB led kunnen zijn maar als dat zo was dan hadden ze waarschijnlijk ook wel wit licht als AF-hulp gebruikt.

Edit: Ik lees net op dat forum dat iemand die hem heeft ('rog') zegt dat je hem niet als zaklamp kan gebruiken. Maar hoe betrouwbaar dat is moet je maar afwachten natuurlijk. Ik heb nog geen review gezien waarin dit aspect besproken wordt.
das iig 1 punt verduidelijkt, hier t filmpje van het betreffende forum.
http://www.se-community.c...0i/vids/red_light_web.avi

edit:
wel of geen zaklamp maakt mij niet uit. voor mij is het iig geen eis(dat neemt niet weg dat t wel is
handig kan zijn :9 )

edit 2:
heb even dat forum doorgelopen en deze 2 fotos aangetroffen die gemaakt zijn met de k800i:
Afbeeldingslocatie: http://www.whatmobile.net/images/k800/DSC00010.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.whatmobile.net/images/k800/DSC00011.JPG

[ Voor 19% gewijzigd door AseranO op 25-04-2006 20:15 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou inderdaad wel handig zijn als er nog een led op zat.

Maar aan het filmpje te zien lijkt met het inderdaad gewoon een rood lampje met daarnaast de flits. Dus niet echt zon led als op de k700/750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
strakke foto's zeg!! Goed genoeg om niet langer te wachten op de N73 van nokia iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:14
ik ga denk ik ook voor dit toestel. het enige nadeel vind ik toch echt de video mogelijkheid. een vriendin van heeft een samsung e530 en dat ding maakt echt goede filmpjes (zeker als ik het vergelijk met mijn 750i) ik las iets dat SE iets met hd video wil doen? wordt dat dan een los iets of een module die je op de k800 kan klikken ?

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
vandaag bij de orange shop geweest die zeggen dat de k800i in juni/juli uitgebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat duurt zo lang nog....bah...nou, dan in de tussentijd nog maar behelpen met de W900i en TomTom Go 910... ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar een maandje wachten (als het meezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 13:11:
Nog maar een maandje wachten (als het meezit)
Iemand die ik goed ken en bij een telefoon-zaak werkt mailt binnenkort met SE daar hoor ik zsm van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:19:
Hmm, dat duurt zo lang nog....bah...nou, dan in de tussentijd nog maar behelpen met de W900i en TomTom Go 910... ;)
TT Go 910? Is wel ff offtopic, maar hoe kom je daaraan? Is toch pas in de eerste week van mei te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:25:
[...]

Iemand die ik goed ken en bij een telefoon-zaak werkt mailt binnenkort met SE daar hoor ik zsm van
Ik kan niet wachten :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 17:34:
[...]

TT Go 910? Is wel ff offtopic, maar hoe kom je daaraan? Is toch pas in de eerste week van mei te verkrijgen?
Ok, offtopic: Ik heb hem nog niet maar volgende week is de levering... :9
Maar dat is altijd nog eerder dan de k800i. Ben al SE fan sinds de T68. Toen ik die zag, met kleurenscherm...wow, ik was verkocht. Mijn teamgenoot gebruikt die nog steeds! Plakband en al |:(

Vroeger was ik ook echt wel een jaar blij met een telefoon...tegenwoordig word je gek gemaakt met al die nieuwe modellen...heb "expres" al 2 abonnementen die elk half jaar een nieuwe telefoon oplevert... :+

[ Voor 4% gewijzigd door Soeski op 27-04-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik ook niet :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Al bij iemand een release datum bekend? >:) :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:38
Bij de eigenschappen van die foto's staat dat ze gemaakt zijn met een Sony Ericsson B200. Is dat de codenaam voor de K800i?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Dat zal een interne naam zijn lijkt me. Sony en Ericsson hebben volgens mij nog nooit een Bxxx naam gebruikt voor hun GSM-producten.
Het kan trouwens nooit lang meer duren...de K750i is bijna 1 jaar oud (nog 3 weken te gaan), dus...kom maar met dat ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik heb vanavond nogmaals gemaild naar SE heb ook gezegd dat een eventuele release week ook goed genoeg is dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
crazylegs schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:50:
ik heb vanavond nogmaals gemaild naar SE heb ook gezegd dat een eventuele release week ook goed genoeg is dus ben benieuwd
zeggen ze waarschijnlijk toch niet. het eerst bericht over de release zal een persbericht zijn of iets in die richting...helaas

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
een precieze datum hebben ze nog niet, wanneer op de site bij het toestel niet meer staat binnenkort beschikbaar dan is ie dr binnen enkele dagen met andere woorden hier hebben we dus nog geen snars aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Ik ben vorige week zaterdag naar de BC in Haarlem geweest. Een vent daar was pas op cursus geweest bij SE en wist mij te vertellen dat ie over ongeveer 2 weken gereleased wordt. Maar BC zal hem pas eind mei, begin juni kunnen gaan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat is mooi...maar de BC kan hem dan pas gaan verkopen. Hoe zit het dan met de webshops? Als die m wél kunnen leveren over twee weken, ben ik happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Top, dan komt de belastingdienst ook net met centjes over de brug als het goed is. Een mooie vervanger voor mn old skool K700 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Komt de K790 nou eigenlijk wel of niet naar hier. Eerder waren er geruchten dat de K790 niet naar Nederland zou komen ofzo...

Weet iemand hier meer van? :?

Ik hoef helemaal geen UMTS. Vreet alleen maar batterij en je moet er bakken geld voor betalen
(tja blijf Nederlander O-))

[ Voor 3% gewijzigd door WoBaDijk op 02-05-2006 23:25 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
WoBaDijk schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:25:
Komt de K790 nou eigenlijk wel of niet naar hier. Eerder waren er geruchten dat de K790 niet naar Nederland zou komen ofzo...

Weet iemand hier meer van? :?

Ik hoef helemaal geen UMTS. Vreet alleen maar batterij en je moet er bakken geld voor betalen
(tja blijf Nederlander O-))
k790 komt niet naar NL als de k800 er over 2 week is dan ben ik zeer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
oeww over 2 weken.... hoop dat ze dan gelijk in de webshops te krijgen zijn.. het zullen iig 2 lange weken worden :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

crazylegs schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 23:28:
[...]

k790 komt niet naar NL als de k800 er over 2 week is dan ben ik zeer blij :)
Dan maar de K800 O-) De UMTS nemen we dan maar voor lief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
AseranO schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:23:
oeww over 2 weken.... hoop dat ze dan gelijk in de webshops te krijgen zijn.. het zullen iig 2 lange weken worden :P
de dagen sinds ik besloten heb dit toestel te nemen duren al lang de komende twee neem ik dan maar voor lief als ie dr dan ook echt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 15:29:
[...]

de dagen sinds ik besloten heb dit toestel te nemen duren al lang de komende twee neem ik dan maar voor lief als ie dr dan ook echt is
That's the question ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 23:45

Radeon

Today is a good day to die

Heb 1 webshop gezien die hem al in de pre order heb staan voor 399.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEEFT staan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:48
Die webshop (belstore) had hem al een maand in de pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Ik kreeg van ze door dat ze hem in Wk 26 verwachten

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
hirogene schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 11:02:
Ik kreeg van ze door dat ze hem in Wk 26 verwachten
Belstore.nl verwacht m in week 26?

waarom weer zo laat :(:(:(:(:(:(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Laatst online: 08:53
Erg mooi toestel zeg :) Ik was eerst vanplan om voor de N80 te gaan, maar deze ziet er toch ook wel heel netjes uit! Is het mogelijk om hier TomTom op te draaien, net zoals bij de N80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Topicstarter
Nee, het is geen smartphone. Daarvoor zul je toch echt een ander toestel moeten hebben.

http://www.bengalboy.com/....php?topic_id=491&forum=7
Review-achtige fotoshoot van bengalboy

[ Voor 43% gewijzigd door Shiver23 op 05-05-2006 15:10 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
AseranO schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 13:54:
[...]

Belstore.nl verwacht m in week 26?

waarom weer zo laat :(:(:(:(:(:(
week 26 zou echt fucked up zijn ja :( :( :( dan kan ik dus weer een nieuw nummer nemen aangezien mijn abbonement bijna afgelopen is en ik minimaal een maand vantevoren over moet naar een ander voor nummerbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad wel errug laat. Dat is pas over 8!!!! weken. :| :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjezus, dat zou toch niet echt zo zijn? Las elders dat de definitieve software waarschijnlijk gereed is, dus als men nu massaal de sw gaat inladen lijkt t me toch dat over een week of 5 de eerste foons in de winkel kunnen liggen, of in ieder geval via een webshop te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

crazylegs schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 19:13:
[...]

week 26 zou echt fucked up zijn ja :( :( :( dan kan ik dus weer een nieuw nummer nemen aangezien mijn abbonement bijna afgelopen is en ik minimaal een maand vantevoren over moet naar een ander voor nummerbehoud
Dan neem je toch een sim-only abbonement is denk ik ook nog stukken goedkoper. En je kan gewoon je huidige nummer houden dan.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je zet je abonnement over naar prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik geinformeerd naar de release-datum bij de Belcompany in Rotterdam. Ze zeiden daar dat ze hem half juli pas zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een k*tzooi allemaal zeg. Het wordt steeds later. Ik had de hoop dat ze er over 2 weken al wel zouden zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 13:19:
Wat een k*tzooi allemaal zeg. Het wordt steeds later. Ik had de hoop dat ze er over 2 weken al wel zouden zijn :'(
Heb je nou nog niks geleerd de afgelopen jaren? Alle toestellen komen altijd later dan verwacht. :X
Behalve Samsung lijkt het; die pleurt het ene model na de andere op de markt achterelkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Soeski schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:16:
[...]

Heb je nou nog niks geleerd de afgelopen jaren? Alle toestellen komen altijd later dan verwacht. :X
Behalve Samsung lijkt het; die pleurt het ene model na de andere op de markt achterelkaar...
Hoezo later dan verwacht? SE zegt juni 2006. Half juni is ook juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:16:
[...]

Nee eigenlijk niet, dit is pas de eerste keer dat ik een mobiel bij de release koop dus idd geen ervaring mee.

@Shiver23

bij een van de vorige posts staat dat ie pas half juli uitkomt, vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
SE zelf zegt mei/juni dus denk dat juli waar in vorige posts wordt gesproken wel erg laat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dacht ik ook. Maar goed, er is nog niks zeker :(

ja alleen dat ie er komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mei was de originele releasedatum JUNI, dus het wordt niet "steeds later"... Dat belcompany hem pas in juli krijgt zegt meer over de belcompany dan over SE, want webshops zullen hem wel in juni leveren.
Maar als je zo ongeduldig bent, koop je toch lekker een ander toestel, dan weet je zeker dat je hem snel hebt...
Ik vind trouwens dat SE ook erg veel toestellen op de markt brengt...niet alleen Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:33
crazylegs schreef op zondag 07 mei 2006 @ 21:52:
SE zelf zegt mei/juni dus denk dat juli waar in vorige posts wordt gesproken wel erg laat is
Volgens mij zeggen jullie dat in dit topic al een tijdje. De enige indicatie die SE tot nu toe heeft gegeven is dat de k800 in juni in europa gereleased gaat worden. Er staat niks over mei of uberhaupt nederland zelfs.

Daar komt ook nog is bij dat het alleen maar een indicatie datum is en deze kan gewoon veranderd worden als er nog problemen ontdekt worden. Ik wilde al een tijd hier iets over zeggen in jullie "release discussie" maar had het maar voor me gehouden maar ik verwacht hem toch echt niet niet voor eind juni hier in de nederlandse winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, we zien het wel. Inderdaad is het zeker DAT hij komt. Ik kan nog wel even wachten. Wel flauw, die reclame van T-Mobile Flex. Die gast die hem aan het einde van het spotje op tafel legt heeft hem al!! Althans, dat moet hem wel zijn lijkt me... of ik kijk scheel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

S idd flauwe reclame, ik had ook zoiets van hè...

Verder had ik hem ook niet verwacht voor Half juni/Begin juli. Voor mij niet zo'n probleem, kan ik nog even sparen O-)
Hoewel me telefoon het wel begint te begeven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Het meest kut aan de Sony Ericssons zijn die klik-geluiden bij het maken van een foto. Die moet gewoon uitgezet worden!

Ik vind de foto's van de K800 ontzettend meevallen, mijn K750i maakt nog mooiere foto's :)

Klepje vind ik zelf erg lelijk en gaat naar mijn mening snel kapot.

Maar we wachten af..ik moet nog een jaar doen met mn k750 :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04-2023

WtB

vanpeltje schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:18:
Het meest kut aan de Sony Ericssons zijn die klik-geluiden bij het maken van een foto. Die moet gewoon uitgezet worden!

Ik vind de foto's van de K800 ontzettend meevallen, mijn K750i maakt nog mooiere foto's :)
Je vind ze MEEvallen maar je k750i maakt mooiere foto's? Lijkt me dat je ze tegen vind vallen. Maar juist het fotovermogen van de k800i laat me voor deze gsm kiezen. Ik heb vergelijkingen tussen n80, k800 en k750 gezien en de k800 sprong er ver bovenuit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:14
vanpeltje schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:18:

Klepje vind ik zelf erg lelijk en gaat naar mijn mening snel kapot.

Maar we wachten af..ik moet nog een jaar doen met mn k750 :)
andere firmware erop en geluidje is weg ;). de foto's naast elkaar leggend vind ik dat de k800 wel stukke beter is. over het klepje ga ik niks zeggen... heb het toestel nog niet in me handen gehad.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Greetoz schreef op maandag 08 mei 2006 @ 18:32:
[...]

andere firmware erop en geluidje is weg ;). de foto's naast elkaar leggend vind ik dat de k800 wel stukke beter is. over het klepje ga ik niks zeggen... heb het toestel nog niet in me handen gehad.
ik kan niks anders dan het hier mee eens zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

crazylegs schreef op maandag 08 mei 2006 @ 20:28:
[...]

ik kan niks anders dan het hier mee eens zijn :)
Me Three B)

Modbreak:Grappig maar kunnen we nu weer on topic :>

[ Voor 16% gewijzigd door Eggy op 09-05-2006 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam op t forum van MR de volgende foto tegen:

Afbeeldingslocatie: http://img472.imageshack.us/img472/7425/uvs0605090018eq.png

Het lijkt er verdacht veel op dat de K800i tóch iets heeft wat fungeert als zaklamp :)

Heb zelf het desbetreffende filmpje op newmobile.nl nog ff bekeken en inderdaad, 't staat in 't cameramenu :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
Volgens mij is dat de AF-lamp. In een aantal filmpjes kwam je die al tegen. Een rood ledje naast de flitser. Is ook al eerder genoemd in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een filmpje draait (op welke modus bovenstaande foto staat) kan je dus het lichtje aanzetten maar dat lichtje is rood. Een filmpje maken met een rood lichtje erbij lijkt mij geen mooie filmpjes worden :?
Wat mij lijkt is dus toch een klein LEDje. Dit hoop ik iig van wel! Dit is namelijk het enige wat mij nog tegenhoud om de K800 te kopen. Ik gebruik het LEDje van mn K750 vaker dan dat ik foto's maak. De zaklampfunctie is echt heel handig! Ik denk dat ik hem echt ga missen als ik de K800 heb. Veel voordelen tov de K750 zitten er voor mij niet bij. Alleen de 3.2 Mp camera, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar produceert deze genoeg licht (en jah...rood is nou niet de meeste felle en logische kleur om iets te verlichten) of is hij puur voor de AF voorafgaande aan het filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
off-topic: wat een gezeik over zo'n ledje :r :r koop dan gewoon een mini mag-lite

on-topic: morgen weer ff langs de orange winkel, kijken of ze al nieuws hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het dient als AF voorafgaande aan het filmpje (of foto) dan duid je dat toch niet aan als "Turn on light" ? Om de AF functie aan/uit te zetten lijkt mij een (sub)menu'tje als "Turn on/off AF function" logischer
crazylegs schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:34:
off-topic: wat een gezeik over zo'n ledje :r :r koop dan gewoon een mini mag-lite (die je niet bij je hebt als je hem nodig hebt)

Dit ledje is voor en/of lijkt mij dus belangrijker dan 20 keer naar de winkel om te vragen of tie er al is / wanneer die komt. We weten nu toch wel dat ie er morgen nog niet is en overmorgen ook nog niet :?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 19:34:
off-topic: wat een gezeik over zo'n ledje :r :r koop dan gewoon een mini mag-lite

Het is wel leuk om te volgen die discussies over zo'n lampje hoor. Altijd leuk dat 'afgevraag' (kan ff niet juiste woord vinden.

Ik vind het wel tof als er een lampje in zit. Gebruik die van de k700 ook heel vaak. Maar goed, anders maar zaklampje aanschaffen of het licht van de tel zelf gebruiken. :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik heb de kleinste mag lite werkt net zo goed als dat ledje zou doen.. en merk je ook haast niks van dat je em bij heb maarja nu weer on topic weet iemand al meer over prijzen van een los toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
vandaag ff weer bij de orange shop geweest iemand die ik daar ken gaat vandaag een mailtje sturen naar hun vertegenwoordiger van SE wie weet laat die iets meer los dan wanneer wij zouden mailen naar SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 22:52:
[...]

Het is wel leuk om te volgen die discussies over zo'n lampje hoor. Altijd leuk dat 'afgevraag' (kan ff niet juiste woord vinden.

[knip]
"Altijd leuk dat suggereren".... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat was het woord dat ik zocht. Dank je wel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik dacht eigenlijk dat je 'gespeculeer' zocht, maar goed. Graag weer on topic :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, dat woord zocht ik inderdaad ook. Allebij.

-ontopic-

Ben benieuwd of ie wat kan lospeuren van die se kerel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
zojuist bericht gehad van belstore.nl:

Geachte heer

We verwachten het toestel in week 26 te kunnen leveren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Belstore klantenservice

eind juni dus. het is nog wel in het 2de kwartaal beetje jammer eind 2de kwartaal :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Dat van belstore is dikke bull-shit, ik heb vannochtend telefoon gehad van de orange winkel alhier, die hadden voor mij gemaild naar hun vertegenwoordiger van SE deze zei dat de verwachtte levermaand juli zal zijn prijzen zijn nog helemaal niet bekend bij SE zelf dus al helemaal niet voor een webshop zoals belstore.
Dus alles wat ie eerder uitkomt dan juli is meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man, wat is dat nou weer voor iets? Denk persoonlijk dat hij in de loop van half juni beschikbaar zal zijn de in de eerste winkels. Men zegt juli in plaats van juni (dat volgens reeeler is) om mailtjes als "waar blijft de K800i nou, jullie zouden hem in juni al leveren" tegen te gaan...

Is mijn visie op de levertijd hoor...kan het me namelijk goed voorstellen dat ze een buffer willen hebben...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
crazylegs schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:57:
Dat van belstore is dikke bull-shit, ik heb vannochtend telefoon gehad van de orange winkel alhier, die hadden voor mij gemaild naar hun vertegenwoordiger van SE deze zei dat de verwachtte levermaand juli zal zijn prijzen zijn nog helemaal niet bekend bij SE zelf dus al helemaal niet voor een webshop zoals belstore.
Dus alles wat ie eerder uitkomt dan juli is meegenomen
Mijn mail dat ik gestuurd had naar belstore was al voordat ik dit topic gevonden had. ik kreeg nu pas bericht van belstore

maare er is wel degelijk evrschil qua levertijd van webshops en telecom winkels. vriend van me werkt bij t for telecom en dit zegt dat de mobieltje daar 2 weken na de release komt omdat ze willen wachten tot de kinderziektes eruit zijn e.d. webshops leveren gewoon wanneer het kan

[ Voor 19% gewijzigd door AseranO op 11-05-2006 19:46 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
denk toch dat een vertegenwoordiger van SE redelijk dicht bij het vuur zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Alles is al bekend bij SE lijkt me sterk dat het niet zo is, je kan niet op de bonnevooi een telefoontje uibrengen en achteraf ff een prijsje bedenken, alles is voorberekend etc. alleen ze mogen nog niks naar buiten brengen voor de officiele release. want dat valt onder lekken

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
AseranO schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 00:06:
Alles is al bekend bij SE lijkt me sterk dat het niet zo is, je kan niet op de bonnevooi een telefoontje uibrengen en achteraf ff een prijsje bedenken, alles is voorberekend etc. alleen ze mogen nog niks naar buiten brengen voor de officiele release. want dat valt onder lekken
daarom is het juist zo weird dat belstore.nl al een prijs zou hebben voor het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
crazylegs schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 15:12:
[...]

daarom is het juist zo weird dat belstore.nl al een prijs zou hebben voor het toestel
het is alleen maar een verwachte prijs. de prijs is net zo verwacht als dat de telefoon dit kwartaal uitkomt

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hej, nu ff heel iets anders...

Is het al iemand opgevallen dat de laatste reviews over de K800i een verschil hebben mbt het uiterlijk van de telefoon? De lelijke "Cybershot"-sticker is nu geen sticker meer, maar is nu verwerkt in het plastic onder de display:

http://www.y3kp.com/bbs/v...hp?tid=655&extra=page%3D1

Let op de foto op de doos en op de telefoon zelf...duidelijk verschilletje :)

Afbeeldingslocatie: http://www.y3kp.com/IMAGE/SE/K800EN/22.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Die op die doos is een beta versie, dat er verschil is is niet zo heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien, maar 't lijkt stukken beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik zit er serieus over na te denken om deze telefoon te nemen als ik mijn abbonement kan verlegen (eind juni). Maar waar ik me vooral veel zorgen over maak is het joystickje.

Ik heb toen ik mijn abbo afsloot gekozen voor een SE K700i maar inmiddels zit ik alweer op een oud nokia toestel omdat de joystick van de SE besloot om er mee op te houden na een tijd.
Na een maand of 4,5 begon die zo af en toe al niet meer te werken.

Weet iemand of dit bij de K800 verbeterd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De joystick is op het oog hetzelfde maar heb ergens gelezen dat hij een stuk verbeterd is ten opzichte van de K750i. Er ging voorheen stof en andere troep tussen zitten, maar 't schijnt dat de ruimte onder de joystick, waar dus in de eerste instantie die troep ook terecht komt, veel beter afgedicht is met alle positieve gevolgen van dien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ok, hopen dan maar dat het inderdaad dat zo is en dat deze geen problemen meer veroorzaakt. Moet het toestel eerst maar eens in de hand hebben geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat die oordopjes die je bij krijgt..

net als de K750i
niet de W800i.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Die oordopjes maken me niet zo heel veel uit. Ik sluit er toch wel mijn koptelefoon op aan. Dat ding overtreft alle oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op http://www.futuregsm.nl/index.php?id=3906&phone=507

kan je de k800 al kopen voor 411 euro. ik weet niet of hij al direct geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:07:
op http://www.futuregsm.nl/index.php?id=3906&phone=507

kan je de k800 al kopen voor 411 euro. ik weet niet of hij al direct geleverd zal worden.
ik kon het niet laten en heb ze gelijk even gemaild, het betreft hier zoals verwacht als reservering, ze verwachten de telefoon begin juni, aldus futuregsm.nl

begin juni, eind juni iedereen zegt wat anders :(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
AseranO schreef op maandag 15 mei 2006 @ 14:30:
[...]

ik kon het niet laten en heb ze gelijk even gemaild, het betreft hier zoals verwacht als reservering, ze verwachten de telefoon begin juni, aldus futuregsm.nl

begin juni, eind juni iedereen zegt wat anders :(
uitgaande van kwartaal 2 kan het nooit echt lang meer duren.. ik hoop zelf op mei maar dat zal wel niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Sinds ik me zinnen heb gezet op deze GSM duurt het echt lang voordat die uit is. begin me Nokia 6230 een beetje zat te worden na 2 jaar.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
hirogene schreef op maandag 15 mei 2006 @ 17:53:
Sinds ik me zinnen heb gezet op deze GSM duurt het echt lang voordat die uit is. begin me Nokia 6230 een beetje zat te worden na 2 jaar.
dat gevoel ken ik alleen hier dan met me T630

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.