Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-12-2020
crazylegs schreef op maandag 15 mei 2006 @ 18:49:
[...]

dat gevoel ken ik alleen hier dan met me T630
haha, anders ik wel heb al ruim jaar nokia 6100, toen eindelijk k750i helemaal blij, na 2 maanden is er rose overheen gekomen. heeft maanden geduurd tot dat ik hem terug kreeg van SE omdat ze stoer deden over de garantie etc, ondertussen molde zn m verder. nu een jaar later zit ik nog aan mn (toch wel degelijke) 6100. 'straks' maar met de k800i een 'take 2' doen hopelijk gaat deze wat langer mee

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog is een vraagje. bijna alle laatste SE gsms hebben een bluetooth afstandsbediening om de pc zelf, windows media player en powerpoint te bedienen, maar ik heb op de white paper geleze dat er buite de gewone ook nog een andere afstandsbediening in de K800 zit. weet er iemand meer over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Doet die online update service het ooit nog ? Die is wel heel lang offline :\

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:48:
ik heb nog is een vraagje. bijna alle laatste SE gsms hebben een bluetooth afstandsbediening om de pc zelf, windows media player en powerpoint te bedienen, maar ik heb op de white paper geleze dat er buite de gewone ook nog een andere afstandsbediening in de K800 zit. weet er iemand meer over??
Bluetooth™ audio video remote control
Use the phone as a remote control for home electronics, PC
applications and other accessories.
Had t nog niet gezien, maar t lijkt erop dat er inderdaad gewoon een afstandsbediening in zit. Best ideaal eigenlijk :)

edit:
Er staat "bluetooth"....moeten ze mij s vertellen welke apparatuur in een doorsnee woning via bluetooth aangestuurd kan worden?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn al wat winkels die hem voor 399 aanbieden. Kreeg gister een mailtje van gsmboulevard.nl dat ze hem deze week verwachten uit te kunnen leveren (1e levering).
Ik heb er dus 1 besteld!!!Nu maar hopen dat het geen grootspraak is van hen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik wacht liever even op het officiele bericht van SE zelf. Als het echt zo is zullen ze deze week wel overal de kop op steken, maar tot nu toe is altijd juni geroepen.

Hij staat er idd tussen dus toch wel eventjes stiekem hopen O-)

Edit: Wil hem zoiezo eerst even in mijn handen hebben gehad. Hij moet wel goed in de hand liggen :)

[ Voor 20% gewijzigd door WoBaDijk op 16-05-2006 08:30 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoBaDijk schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 07:56:
Ik wacht liever even op het officiele bericht van SE zelf. Als het echt zo is zullen ze deze week wel overal de kop op steken, maar tot nu toe is altijd juni geroepen.

Hij staat er idd tussen dus toch wel eventjes stiekem hopen O-)

Edit: Wil hem zoiezo eerst even in mijn handen hebben gehad. Hij moet wel goed in de hand liggen :)
Ja daar ben ik het mee eens. Altijd eerst ff voelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je volgende week dan wel melden hoe die in de hand ligt. ;) Waarschijnlijk zul je dan nog een paar weken langer moeten wachten voordat ie in de winkels ligt waar je hem ECHT kunt voelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:34
net ff een mailtje gestuurd naar SE dat er dus verhalen rond gaan van de eerste leveringen volgende week aan webshops. Gevraagd wanneer het toestel dan in de normale winkels zal liggen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:47:
Ik zal je volgende week dan wel melden hoe die in de hand ligt. ;) Waarschijnlijk zul je dan nog een paar weken langer moeten wachten voordat ie in de winkels ligt waar je hem ECHT kunt voelen. :)
Tja, dat is wel irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar kan je nu ook de kleur van het lampje onder de toetsen veranderen? Mijn K700i heeft bijvoorbeeld een beetje een rozige kleur, wat totaal niet bij mij thema past. De K750i heeft dit geloof ik ook? Komt daar nu verandering in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 13:46:
Misschien een rare vraag, maar kan je nu ook de kleur van het lampje onder de toetsen veranderen? Mijn K700i heeft bijvoorbeeld een beetje een rozige kleur, wat totaal niet bij mij thema past. De K750i heeft dit geloof ik ook? Komt daar nu verandering in?
Mijn k700i geeft meer blauw/wit licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd... :P Wellicht heb je een andere revisie dan ik? Hoe kan ik die info tevoorschijn halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 09:47:
ben benieuwd of ie dezer dagen geleverd kan worden....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 15:15:
Vreemd... :P Wellicht heb je een andere revisie dan ik? Hoe kan ik die info tevoorschijn halen?
Ik heb ieg de oudste firmware die er is er op staan, heb niet zo'n kabel/bureaustand. In Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 7 kun je vanalles vinden. In de startpost staat bv. hoe je achter de firmware versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 07:50:
Er zijn al wat winkels die hem voor 399 aanbieden. Kreeg gister een mailtje van gsmboulevard.nl dat ze hem deze week verwachten uit te kunnen leveren (1e levering).
Ik heb er dus 1 besteld!!!Nu maar hopen dat het geen grootspraak is van hen...
Heb gemaild....wacht nu op antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 08:59
ziet er uit als een mooi apparaat :D
Ik heb nu een d750i (tmobile) en ben er prima tevreden mee. Abbo loopt nu af, kortom ik mag overstappen op een nieuw mobieltje. Gisteren dus met Tmobile gebeld over de k800 maar hier wisten ze nog niet van of ze hem gingen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zou dit ding synchroniseren met outlook en apple?
Of zou dit nog via MFA?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:17:
[...]

Heb gemaild....wacht nu op antwoord ;)
Volgens de groothandel komt hij deze of volgende week. Ik kan natuurlijk geen garanties geven. Ik weet het pas echt zeker op het moment dat de groothandel ze daadwerkelijk binnen heeft gekregen. U mag altijd zonder opgaaf van reden annuleren.

Met vriendelijke groet,

GSM Boulevard
Dat is mooi! Nog een weekje wachten en dan de resultaten van de eerste uitlevering bekijken...met de tweede levering bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 17:11:
[...]

[...]

Dat is mooi! Nog een weekje wachten en dan de resultaten van de eerste uitlevering bekijken...met de tweede levering bestellen :)
net een mail gehad van SE deze zeggen dat nog geen exacte week bekend is voor uitlevering van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint te korten. Binnen dit en een week of 2 is hij er (denk ik). Je kan hem al bij een paar online winkels kopen dus het is niet lang meer. Volgens mij zal hij juist uitkomen voor het WK 2006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 21:04:
Het begint te korten. Binnen dit en een week of 2 is hij er (denk ik). Je kan hem al bij een paar online winkels kopen dus het is niet lang meer. Volgens mij zal hij juist uitkomen voor het WK 2006
Vast wel. Dan wil iedereen nog eventjes snel de modiel met goede camera erin :)

* WoBaDijk vraagt zich af wanneer het WK ook alweer begon? O-) Niet zo'n voetbal fan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
9 juni begint het WK

[ Voor 58% gewijzigd door Robbie T op 17-05-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

offtopic:
Weer wat geleerd :)

Denk dat hij rond die tijd wordt gereleased. Het zou iig slim zijn van SE (en leuk voor ons O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Topicstarter
Wat heeft het WK met een mobiel te maken dan? Lijkt of tegenwoordig alles aan het WK gerelateerd wordt :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 22:55:
Wat heeft het WK met een mobiel te maken dan? Lijkt of tegenwoordig alles aan het WK gerelateerd wordt :)
nou jawel hoor.. UMTS lekker live WK kijken _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Kunnen mensen het mobieltje meenemen het stadion in om foto's te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

[voetbalfan ]Als ik de telefoon haal voor het WK kan ik er op het WK nog wat mooie pics mee schieten. [/voetbalfan]

Camera heb je niet altijd bij de hand telefoon vaak wel ;) Ik weet het alles wordt eraan gekoppelt, maar als de foon daarom eerder uitkomt intresseert het me niet echt veel.

offtopic:
Moet toch eens sneller op Vertstuur bericht gaan klikken O-) :P

[ Voor 10% gewijzigd door WoBaDijk op 18-05-2006 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Kan de K800 ook geupdate worden met de DSS-25 burostand? Ik heb nu een K700 en die wil ik eigenlijk ook wel updaten en het zou mooi zijn als ik straks niet ook weer zo'n nieuwe stand moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter
SayWhatAgain! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:07:
Kan de K800 ook geupdate worden met de DSS-25 burostand? Ik heb nu een K700 en die wil ik eigenlijk ook wel updaten en het zou mooi zijn als ik straks niet ook weer zo'n nieuwe stand moet kopen.
K800 kan zelfs via GPRS geupdate worden. Of via een bijgeleverde USB-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Als je die wil hebben moet je nog langer wachten ;) mij niet gezien. ik wil de k800 hebben en beetje snel :P

edit:
ik heb hem maar alvast besteld bij gsmboulevard.nl. als ie over 2 weken nog niet leverbaar is annuleer ik die hap weer

[ Voor 16% gewijzigd door AseranO op 18-05-2006 16:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
alleen jammer dat die een 2.0 M camera heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
2mp is eigenlijk meer dan genoeg. Hij heeft daarnaast 1gb geheugen, dat is pas leuk en in het formaat van een D600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witte versie ziet er ook schön uit :)

Alleen jammer dat ie geen autofocus heeft, merk je denk ik wel met foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
w850 heeft helaas maar 2mp en hij heeft niet net als de k800i een xenon flash maar gewoon zo'n brakke led die als flash moet dienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AseranO schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:37:
[...]

Als je die wil hebben moet je nog langer wachten ;) mij niet gezien. ik wil de k800 hebben en beetje snel :P

edit:
ik heb hem maar alvast besteld bij gsmboulevard.nl. als ie over 2 weken nog niet leverbaar is annuleer ik die hap weer
Heb hem ook besteld, ben benieuwd of het inderdaad binnen twee weken zal lukken. Houd me er nog steeds aan vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ik wil em nu :7 :7 en dan wel gewoon uit de winkel ipv webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
crazylegs schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:39:
w850 heeft helaas maar 2mp en hij heeft niet net als de k800i een xenon flash maar gewoon zo'n brakke led die als flash moet dienen
Kun je wel lekker gebruiken als zaklamp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Speed-Searcher schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:04:
[...]

Kun je wel lekker gebruiken als zaklamp ;)
dan toch liever een goeie flits ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeker, maar als er daadwerkelijk geen lampje in zit ga'k m denk ik wel missen. Ongemerkt wordt 'ie toch best veel gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 16:51:
Hoe zou dit ding synchroniseren met outlook en apple?
Of zou dit nog via MFA? FMA
Nee, voor zover ik weet is er geen FMA voor de MAC en komt die ook niet....

iSync heeft toch altijd wel goede ondersteuning voor SonyEricsson's. Daarnaast blijven de AT commando's waarschijnlijk wel bijna hetzelfde als die van K750, die al ondersteund was (toch?)

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 18-05-2006 23:18 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
SayWhatAgain! schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 13:07:
Dit kan sowieso niet met de DSS-25. Deze heeft nog de aansluiting die op de T6x, T6xx en K700 gebruikt werd. Daarna is de connector veranderd. Ik heb ook nog een DSS-25 ergens slingeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:43:
[...]

Heb hem ook besteld, ben benieuwd of het inderdaad binnen twee weken zal lukken. Houd me er nog steeds aan vast :)
2call verwacht hem in week 26 (eind juni/begin juli), en die zijn vaak toch wel erg snel met leveren als er iets nieuws is.

[ Voor 4% gewijzigd door Soeski op 19-05-2006 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giox schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:17:
[...]

Nee, voor zover ik weet is er geen FMA voor de MAC en komt die ook niet....

iSync heeft toch altijd wel goede ondersteuning voor SonyEricsson's. Daarnaast blijven de AT commando's waarschijnlijk wel bijna hetzelfde als die van K750, die al ondersteund was (toch?)
Ik was vast dronken ofzo toen ik deze vraag stelde 8)7
Ik bedoelde eigenlijk totaal iets anders.
Namelijk, kun je deze telefoon syncen met een windows computer zonder gebruik te maken van fma?

Aangaande de mac heb je gelijk. Echter het nadeel van de mac is dat als je je sms-jes/mms-jes wilt archiveren op je mac, dan moet je ze afdrukken middels bluetooth, dan krijg je de bestandjes op je bureaublad (of ander opgegeven lokatie)

Ik vind het een zwak punt blijven van veel telefoons, oa sonyericsson, dat ze zo slecht in het synchroniseren zijn. Ik heb nog een mda compact liggen, opzich een gigantisch onding, maar het synchroniseren is super.

ps thanx voor je reply :) lang niet gesproken overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is die w850i symbian, lijkt er wel op ??? mocht ie ook beschikken over PAN mogelijkheden dan wordt ie absoluut mijn nieuwe gsm. 250 euro vangen voor mijn w900i moet lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, gewoon sony ericsson UI plus tweede generatie Walkman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
hopen dat er standaard een beetje mooie thema's enzo op het toestel zitten, downloaden heb ik geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net op www.newmobile.nl gezien dat de k800I binnen 2,3 weken leverbaar wordt! en hij komt bij een prijs bereikbaar voor een groot gedeelte van de markt.onder de nokia n70

kun je ook de nieuwe thema's van de w850I downlaode alsdie leverbaar is? :)

bedankt alvast.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Let op he: er staat
wellicht zelfs binnen twee à drie weken

ik moet het nog zien...

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Weet iemand hier overigens of de K800i uit gaat komen met Walkman muziek speler versie 2.0?
Ik heb momenteel de W800i en vind dat systeem zeer prettig werken. (weet iig dat de K750i dat niet had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat de eerste K800i-levering binnen Europa op 22 mei gaat plaatsvinden, maandag dus. Dat komt overeen met alle geruchten die er afgelopen tijd over het internet zwierven (nederlandse en buitenlandse sites), namelijk dat er over twee weken geleverd wordt. Dat komt dan precies uit. Men krijgt maandag de levering en begint wellicht volgende week (de week van 29 mei) met uitleveren. Hoop eerlijk gezegd wel dat de mijne dan al binnen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:41:
Het schijnt dat de eerste K800i-levering binnen Europa op 22 mei gaat plaatsvinden, maandag dus. Dat komt overeen met alle geruchten die er afgelopen tijd over het internet zwierven (nederlandse en buitenlandse sites), namelijk dat er over twee weken geleverd wordt. Dat komt dan precies uit. Men krijgt maandag de levering en begint wellicht volgende week (de week van 29 mei) met uitleveren. Hoop eerlijk gezegd wel dat de mijne dan al binnen is :P
vettt :d ik had m al besteld, hopelijk krijg ik van de week t mannetje van tnt aan me deur :P

edit:
bij welke site(s) wordt dit gezegt dan?

[ Voor 5% gewijzigd door AseranO op 21-05-2006 15:16 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder andere Salesplaza en Mobile-Review. Daarnaast las ik er ook iets van op gsmarena. Er zijn nog een aantal sites, maar dat waren fora die ik in 't rondfietsen over 't inet tegenkwam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 14:41:
Waar heb je 'm besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2006 @ 17:30:
Onder andere Salesplaza en Mobile-Review. Daarnaast las ik er ook iets van op gsmarena. Er zijn nog een aantal sites, maar dat waren fora die ik in 't rondfietsen over 't inet tegenkwam ;)
ik hoop zo dat het waar is... morgen weer ff bellen met orange shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!

SayWhatAgain!

Dat zou ff mooi uitkomen. Vrijdag mn belastingteruggaaf gehad. I can so not wait right now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
heb al elke week ff een beetje geld achteruit gelegd rekening houdend met een aardige prijs maar dat geeft niets ik heb dr wat voor over en ik kan ook echt niet meer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was wat aan het surfen en kwam toevallig deze nieuwe SE gsm tegen. ik weet niet of het een echte is of een photoshop. volgens de informatie van de site zou hij een 4 megapixel hebben en bijna 1 gigabyte geheugen en een 16 miljoen pixels scherm

http://www.clubsonyericsson.com/en/category/exclusives/

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/news/fdc2005/w1000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Dat is een photoshop.
Van dezelfde site, de tekst onder de foto:
Despite the odd big clock and totally non-Sony Ericsson navigation buttons, Kiddy Boy’s interpretation of a possible “white dream” W1000 swiveler and his Photoshop skills earned him more than half your votes

[ Voor 4% gewijzigd door Robbie T op 21-05-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de treath aldaar eventjes doorgelezen en het schijnt een fotoshop te zijn van een Foma D902i. Het is enigzins wel te zien aan de klok, die is stukken scherper dan de rest van de display, dusja...buiten dit alles om zou het wel een gaaf ding zijn geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

16 miljoen pixels scherm??? 16 miljoen kleuren en 240x400 pixels (96000 pixels) zul je bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
knop menu zit links, en op t display rechts.... :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Een vriend van me is zojuist bij de Debitel geweest. Even gevraagd naar de K800i. Volgens Debitel is deze binnen 3 weken leverbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Niet online
Robbie T schreef op maandag 22 mei 2006 @ 14:36:
Een vriend van me is zojuist bij de Debitel geweest. Even gevraagd naar de K800i. Volgens Debitel is deze binnen 3 weken leverbaar!
Ik ben vanmorgen bij de MediaMarkt, de T-for Telecom, én de Belcompany ingelopen. Géén van allen konden ze enige uitspraak doen over het wanneer en hoe duur van de K800i. Zal nog wel even wachten zijn dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Zoals Robbie T al eerder opmerkte ben ik vandaag dus bij Debitel geweest, deze konden mij vertellen dat de K800i naar alle waarschijnlijkheid binnen 3 weken leverbaar zou zijn.
Ook ben ik bij de Vodafone Shop geweest, dit bericht was minder vrolijk: Leverbaar begin Juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Vodafone is altijd laat. Ik wacht verder gewoon tot de phonehouse of de T for telecom hem heeft, heb ik tot nu toe goede ervaring mee. 3 weken zou erg mooi zijn :*)
Dat sommige winkels niks vrijgeven zegt niks, misschien mag het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
WoBaDijk schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:01:
Vodafone is altijd laat. Ik wacht verder gewoon tot de phonehouse of de T for telecom hem heeft, heb ik tot nu toe goede ervaring mee. 3 weken zou erg mooi zijn :*)
Dat sommige winkels niks vrijgeven zegt niks, misschien mag het niet.
ik zal morgen is langs de orange shop gaan wie weet hebben die meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belstore heeft de k800i als pre-order staan voor € 432.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Op kieskeurig.nl staat hij al voor €392,-... Hij staat daar al bij verschillende zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna alle online stores verschillen van prijs. sommige zijn super duur en andere weer goedkoop. ik check de prijzen altijd door 1 gsm te vergelijken bv de k750. Soms kan het zelfs 60 euro verschillen.
www.gsmtrack.nl is een van de goedkoopste die ik gevonden heb. daar kost de k750, 240 euro. bij gsmboulevard kost hij bijna 300 euro. dus goed uitkijken als je er een gsm online koopt. bij gsmtrack.nl was de prijs voor de k800 nog niet bekend. dus binnekort even checkken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
webshops halen em uit verschillende landen sommigen zijn zo gek dat ze zelf een auto vol uit bijvoorbeeld italie halen vandaar dat webshops hem misschien al hebben. Vandaag in Assen bij belcompany, t for telecom, the phone house en bij de orange shop geweest die hebben allemaal nog niks gehoord van de groothandel of die snel beschikbaar komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

Is niet zo heel raar. Er is voorspelt over ongeveer 3 weken. Dat is over 3 weken ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
WoBaDijk schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:35:
[...]

Is niet zo heel raar. Er is voorspelt over ongeveer 3 weken. Dat is over 3 weken ;) :P
nou nee mei is maand 5 juni is maand 6 op die site staat 14/7 dat is dus nog een maand later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoBaDijk schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:35:
[...]

dan kun jij niet zo goed lezen Er staat 14/072006. dus dus niet 14 juni maar juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:39:
[...]

dan kun jij niet zo goed lezen Er staat 14/072006. dus dus niet 14 juni maar juli
lol ik was je voor :P

edit:

neemt niet weg dat het gewoon zwaar beroerd is dat er nog niks bekend is over een officiële release

[ Voor 20% gewijzigd door crazylegs op 23-05-2006 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

crazylegs schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 20:38:
[...]

nou nee mei is maand 5 juni is maand 6 op die site staat 14/7 dat is dus nog een maand later
O ja 8)7 :X Das wel minder |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AseranO
Minder? zeg maar Zacherias Uur gerust, ik wil m nou wel eens een keer hebben. volgende keer zet ik me zinnen op een telefoon die al uit is :P

[ Voor 3% gewijzigd door AseranO op 24-05-2006 00:44 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

AseranO schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 00:43:
[...]

Minder? zeg maar Zacherias Uur gerust, ik wil m nou wel eens een keer hebben. volgende keer zet ik me zinnen op een telefoon die al uit is :P
offtopic:
Geduld is een SCHONE zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSMboulevard zegt dat ze hem deze week binnen krijgen en dat ie dan eind deze week, begin volgende week geleverd zal worden...Het zal mij benieuwen... _/-\o_

off topic: Geduld is een SCHONE zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:45

Radeon

Today is a good day to die

Nou ik wacht wel rustig of tot dat hier hoor dat de mensen hem binnen hebben :p, gelukkig werkt me 6230 nog (effe afkloppen)

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:06:
GSMboulevard zegt dat ze hem deze week binnen krijgen en dat ie dan eind deze week, begin volgende week geleverd zal worden...Het zal mij benieuwen... _/-\o_

off topic: Geduld is een SCHONE zaak...
Heb ze toevallig gisteravond gemaild. Kreeg als reactie dat de telefoon volgende week verwacht en geleverd wordt. Ben benieuwd :)

Zal wel met de vrije dagen die ertussen zitten te maken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1ias
Heeft iemand ervaring met GSM Boulevard?
Ik probeerde hen vanmiddag te bellen echter er nam niemand op. Ik vertrouw het dan al snel niet meer.
Stel dat je problemen hebt met een levering of het toestel zelf dan is het wel prettig dat zo'n bedrijf bereikbaar is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker dan. Vorige week zeiden ze dat ook al...Lijkt erop dat ze kopers aan het lijntje houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, maar dat merken ze dan snel genoeg. Volgende week niet leveren = bestelling annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Ik heb altijd zo'n naar gevoel ls zo'n shop veel eerder is als de rest met toestel. Heb dan het idee dat het demo modelen ofzo zijn.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag 't niet hopen....heb er eigenlijk nog niet eens bij nagedacht, maar 't lijkt me geen logische zet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
zoals ik al eerder zei:

webshops halen em uit verschillende landen sommigen zijn zo gek dat ze zelf een auto vol uit bijvoorbeeld italie halen vandaar dat webshops hem misschien al hebben. 23-5-2006 in Assen bij belcompany, t for telecom, the phone house en bij de orange shop geweest die hebben allemaal nog niks gehoord van de groothandel of die snel beschikbaar komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, owkeej, maar stél dat ze hem bijvoorbeeld uit Italië halen he, issie dan wel Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk

WoBaDijk

Aapje

e1ias schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 18:01:
Heeft iemand ervaring met GSM Boulevard?
Ik probeerde hen vanmiddag te bellen echter er nam niemand op. Ik vertrouw het dan al snel niet meer.
Stel dat je problemen hebt met een levering of het toestel zelf dan is het wel prettig dat zo'n bedrijf bereikbaar is toch?
Als je het niet vertrouwd zou ik even in de shop surve kijken.... Zie je gelijk of de winkel betrouwbaar is en hoe goed enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 20:25:
Jah, owkeej, maar stél dat ze hem bijvoorbeeld uit Italië halen he, issie dan wel Nederlands?
nop dat is een nadeel ervan plus dat ik niet weet hoe het garantie-technisch zit op die manier dus voor mij geen telefoon van een webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:42:
[...]

nop dat is een nadeel ervan plus dat ik niet weet hoe het garantie-technisch zit op die manier dus voor mij geen telefoon van een webshop
Nouja goed, heb in principe altijd nog mn telefoons online besteld en nog nooit problemen gehad (*afkloppen*), maar heb voor de zekerheid toch maar s ff gemaild. Moet er niet aan denken dat je dadelijk zo'n Italiaans toestel krijgt waar nog net Engels op zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 21:56:
[...]

Nouja goed, heb in principe altijd nog mn telefoons online besteld en nog nooit problemen gehad (*afkloppen*), maar heb voor de zekerheid toch maar s ff gemaild. Moet er niet aan denken dat je dadelijk zo'n Italiaans toestel krijgt waar nog net Engels op zit....
idd als je mazzel heb zit er NL op maar ga er maar niet van uit

edit:

Heb trouwens met een bekende van mij van de orange shop hier afgesproken dat ik de eerste ben die het hoort als ze em krijgen

[ Voor 15% gewijzigd door crazylegs op 24-05-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Denk gewoon dat je beste kan wachten tot die overal goed leverbaar is, heb je ten eerste meer keuze waar je hem gaat halen, plus de kans is veel minder dat je een exemplaar heb die 3/4 wereldreis heeft gemaakt :P

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
hirogene schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:21:
Denk gewoon dat je beste kan wachten tot die overal goed leverbaar is, heb je ten eerste meer keuze waar je hem gaat halen, plus de kans is veel minder dat je een exemplaar heb die 3/4 wereldreis heeft gemaakt :P
ik haal hem bij de orange shop sowieso en niet van een of andere vage web-shop waarbij die idd misschien wel in een kofferbak van een duister figuur door heel europa is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe maakt t mij niets uit of 'ie nou een wereldreis heeft gemaakt en/of in de kofferbak van een één of ander duister figuur heeft gelegen....zolang 'ie maar goed werkt, het "cybershot"-logo in het display zit verwerkt en dus geen sticker is en de taal Nederlands is....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:48:
In principe maakt t mij niets uit of 'ie nou een wereldreis heeft gemaakt en/of in de kofferbak van een één of ander duister figuur heeft gelegen....zolang 'ie maar goed werkt, het "cybershot"-logo in het display zit verwerkt en dus geen sticker is en de taal Nederlands is....
Toch vind ik het idee van in een gewone shop kopen nog altijd veiliger, mja ik hoop gewoon dat ie echt snel komt begin het wachten nu wel zat te worden.
Op me werk refresh ik dit topic wel 100x per dag als het niet meer is :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crazylegs schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 22:56:
[...]

Op me werk refresh ik dit topic wel 100x per dag als het niet meer is :+ :+
Haha, je bent niet de enige....hoop nog steeds op de reactie "hij is .... verkrijgbaar!!". Maja, 't blijft nog verdomd rustig...te rustig wat mij betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 23:07:
[...]

Haha, je bent niet de enige....hoop nog steeds op de reactie "hij is .... verkrijgbaar!!". Maja, 't blijft nog verdomd rustig...te rustig wat mij betreft :P
veel te rustig

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.