Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel XXVII Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 2.911 views sinds 30-01-2008

• PhoeniXProjects
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-02-2011
delete

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 16-01-2006 23:33 (98%)

• PhoeniXProjects
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
Broodjebram schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:27:
OK dit is W00T 8)
http://www.unionen.se/pub/BF2se%5F%2D%5F1.2%5Falpha.rar
Filmpje van een paar dingen in de nieuwe patch :9~ 8)
Muziekje is overigens ook heel gaaf 8)
Lezen de mensen hier ook nog het forum of niet...dat filmpje staat een paar posts hierboven al :/

Geldt ook voor Tubby...het is ook niet verplicht om te patchen...maar zoals al gezegd is...stel dat veel servers die Euro Forces maps gaan draaien word jij dus van de server afgeknikkerd omdat je die maps niet hebt...ik weet niet wat irritanter is...dat je genaaid wordt door EA of dat je tig keer per avond van een server af gegooid wordt omdat je de boosterpack niet hebt...Als je nu geen SF hebt kan je gewoon op de BF2 vanilla servers terecht...maar met die boosterpacks worden die ook aangetast.

Dus straks koop je die boosterpacks en draaien weinig servers m omdat mensen die m niet hebben er steeds af worden gegooid, of je koopt m niet en je wordt van de server afgegooid omdat je de maps niet kan laden. Ik voorspel dat er weinig goeds van komt buiten dat EA z'n zakken vult.

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 16-01-2006 23:43 (49%)

• Tubby
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 13-09 23:21

Tubby

or not to be

Het is overigens geen verplichting om met de Boosterpacks of de SF uitbreiding te spelen, je kunt toch ook gewoon de standaard maps blijven spelen? Ik heb de SF uitbreiding slechts een paar keer online gespeeld, het enige vette aan die uitbreiding is de hook. Verder speel ik alleen maar de standaard bf2 zonder unlocks. Nix mis mee, EA/Dice blijft gewoon patches uitbrengen die ook voor de standaard versie werken, dus ik snap niet waar jullie over zeiken :)

Tubby wijzigde deze reactie 16-01-2006 23:32 (5%)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Witwasser
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Hmm wel heel erg laat, nvm :>

Witwasser wijzigde deze reactie 16-01-2006 23:40 (94%)

• Broodjebram
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11-09 17:17
kijk nog is naar me postje ;)

• abacaxi
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09-08 19:18
Mag ik heel effe kwijt dat ik faarking anderhalf uur kwijt ben geweest met een online account aanmaken? Ik heb zowaar 4x op de reset knop moeten drukken en mijn destijds in naieviteit gemaakte gamespyaccount moeten aanpassen aan mijn EA account (wéér naief???) Affijn deze bak hééft een reset itt tot mijn vorige .. Dussss. Wel blij te lezen dat ASE compatibel is.

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
PhoeniXProjects schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:31:
[...]

Lezen de mensen hier ook nog het forum of niet...dat filmpje staat een paar posts hierboven al :/

Geldt ook voor Tubby...het is ook niet verplicht om te patchen...maar zoals al gezegd is...stel dat veel servers die Euro Forces maps gaan draaien word jij dus van de server afgeknikkerd omdat je die maps niet hebt...ik weet niet wat irritanter is...dat je genaaid wordt door EA of dat je tig keer per avond van een server af gegooid wordt omdat je de boosterpack niet hebt...Als je nu geen SF hebt kan je gewoon op de BF2 vanilla servers terecht...maar met die boosterpacks worden die ook aangetast.

Dus straks koop je die boosterpacks en draaien weinig servers m omdat mensen die m niet hebben er steeds af worden gegooid, of je koopt m niet en je wordt van de server afgegooid omdat je de maps niet kan laden. Ik voorspel dat er weinig goeds van komt buiten dat EA z'n zakken vult.
Gast remind http://www.google.nl/sear...king+bf2&btnG=Zoeken&meta=

daar ga ik me op bevinden

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
quote:
Str1ngS schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:27:
over jets

gewoon alle voertuigen eruit :o :+

infantry to the bone }) >:)
Dan kun je hier ff kijken ... een infantery server op Telenet

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=20954

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:46
quote:
Webwiper schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:22:
[...]

Dan kun je hier ff kijken ... een infantery server op Telenet

http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=20954
Volgens mij is de gameplay wel intenser zonder voertuigen.
Leuk initiatief imho.

• Tubby

Tubby

or not to be

Team NL heeft komende woensdag zijn eerste official tegen Hongarije, ben benieuwd hoe het gaat. De oefenwedstrijden verliepen in ieder geval soepel, en ik hoop dat demo recording aan staat op de server.
quote: Wastestuff
Vermoedelijke Opstelling tegen Hongarije, Woensdag:

Karkand: USMC
1. Tubby [ Commander ]
2. Opti [ Tank ]
3. Waste [ APC ]
4. Matoc [ INF ]
5. Blix [ INF ]
6. Guido [ INF ]
7. McGall [ INF ]
8. Falco [ INF ]

Karkand: MEC
1. Tubby [ Commander ]
2. Opti [ Tank ]
3. ??? [ AT ]
4. Matoc [ INF ]
5. Guido [ INF ]
6. McGall [ AT ]
7. Blix [ INF ]
8. Falco [ INF ]

• Ace Lightning
quote:
Tubby schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:00:
Team NL heeft komende woensdag zijn eerste official tegen Hongarije, ben benieuwd hoe het gaat. De oefenwedstrijden verliepen in ieder geval soepel, en ik hoop dat demo recording aan staat op de server.

[...]
Tubby, het zou leuk zijn als jullie de battlerecorder file zo snel mogelijk uit willen geven :9

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:55:
[...]

Tubby, het zou leuk zijn als jullie de battlerecorder file zo snel mogelijk uit willen geven :9
Als die beschikbaar is zal ik 'm wel ergens uploaden jah :)

• PhoneTech
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 11-09 13:13
Ik begin echt genoeg te krijgen van Battlefield 2! Elke maand koop ik een nieuw spelletje om eens effe lekker weg te spelen, maar het enige wat ze doen is stof happen!

Het leuke is dat ik ook steeds hoger in de lijsten terecht kom. Op de i3d server eindig ik meestal bij de eerste 5 ofzo. omdat het zo verschrikkelijk verslavend is, en met die booster packs alleen maar leuker wordt, ga ik nu maar wat meer geld besteden aan geheugen ipv nieuwe games, want die speel ik toch niet :(

Ik heb nog onbespeeld liggen (Doom 4, Quake nogwat, Call of Duty 2 en ga zo maar door..) maar BF2 blijft gewoon te leuk! en die nieuwe patch ziet er ook veel belovend uit. Ik kan bijna niet meer wachten!

• Blacksnak
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 19:04
quote:
PhoneTech schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:00:
Ik heb nog onbespeeld liggen (Doom 4, ...
[miereneukmodus]
Snie moeilijk dat die der onbespeeld ligt. Die bestaat immers nog niet ;)
[/miereneukmodus]

Blacksnak wijzigde deze reactie 17-01-2006 15:29 (8%)

• smg_phoenix
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-01-2009
ik dacht al dat de POTD mij bekend voorkomt , en als ik goed kijk sta ik erop _/-\o_
ik ben bekend ... tis wel een bericht dat ik gekilled ben maar toch...

-The prodigy - .:. 3D modeller .:.

• DenMan D
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-07-2007
Hee maxoss, hoe krijg je die +2bonus bij je kills???
Dat heb ik nog nietr eerder gezien :?

• maxoss
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
quote:
DenMan D schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:13:
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939

• Ace Lightning
quote:
DenMan D schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:13:
Wil gij de topic lezen.....
Maar omdat ik in een goeie bui heb http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939

• maxoss
  • Nu online
quote:
:) niet snel genoeg ;)

• DenMan D
quote:
DaMorpheus schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:33:
[...]

In hetzelfde rijtje logica past: als een huis ei dinsdag zit dan vliegtuig hoi vraagt kip 7(8)7
Jaja, ik denk dat je toch eens van de drank en drugs moet afblijven, over logica gespoken |:(

• DenMan D
quote:
Dank u, dank u (en maxoss ook natuurlijk) ;)
Was het nog niet tegengekomen, maar ga 'm nu direct bekijken!!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
quote:
DenMan D schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:24:
[...]

Jaja, ik denk dat je toch eens van de drank en drugs moet afblijven, over logica gespoken |:(
Mwah, betere oplossing is gewoon normaal te redeneren. De sales van de boosterpacks kan je nauwelijks vergelijken met de sales van SF.
  • Er is geen DVD alternatief
  • Het is geen volledige uitbreiding maar een halve uitbreiding
  • De prijs is dan ook de helft
  • Het is niet de eerste uitbreiding maar de 2e en de 3e. Niet iedereen koopt elke uitbreiding
  • De BF2 hype is minder dan tijdens de SF release
  • etc etc

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• smg_phoenix
maareuh.... welke servers gaan die booster packs nu draaien
er zijn al veel minder SF servers

als serverbeheerder wil je toch zoveel mogelijk bezoekers
iedereen kan niet anders dan BF 2 hebben , maar de kans dat ze dan ook nog eens boosterpacks hebben is veel kleiner.
dat klinkt mij goede logica , zonder kippen op dinsdag met vliegtuigen

• DenMan D
smg_phoenix snapt de logica ;)

De sales van Special Forces is er indirect wel degelijk verantwoordelijk voor dat de nieuwe (en volgende) boosterpack alleen via EA downloader verkrijgbaar is! Volgens EA was nl. 1 op de 10 Special Forces verkocht via die downloader, en dat vonden ze een succes. Ik begrijp dat overigens niet, want wat doe je met die andere 9 potentiele kopers??

Natuurlijk begrijp ik dat er zo minder kosten aan het product zit, maar door te zeggen dat er geen DVD alternatief is vind ik wel erg zwak onderbouwd daMorpheus. Maak 1 grote uitbreiding. Zorg dat eindelijk de bugs verholpen zijn en je hebt de hype weer terug. Veel mensen zijn nl. na patch 1.12 en Special Forces nogal verbolgen over de "troep" die EA uitbrengt! Zo reduceer je je toekomstige kopers als je commerciele spelletjes gaat spelen.

Dus ik ben uiteindelijk wel nieuwsgierig op hoeveel servers die boosterpack gaat draaien. 8)

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
DenMan D schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:25:
Veel mensen zijn nl. na patch 1.12 en Special Forces nogal verbolgen over de "troep" die EA uitbrengt! Zo reduceer je je toekomstige kopers als je commerciele spelletjes gaat spelen.
Ik denk dat EA zelf het beste inzicht heeft in hoeverre het releasen van crappy uitbreidingen invloed heeft op de verkoopcijfers, trust me zolang er genoeg winst valt te halen zullen ze het gewoon releasen. EA is niet voor niets de meeste succesvolle game distributeur (8>

• Stewie!
  • Nu online
quote:
smg_phoenix schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:43:
maareuh.... welke servers gaan die booster packs nu draaien
er zijn al veel minder SF servers.
als serverbeheerder wil je toch zoveel mogelijk bezoekers
iedereen kan niet anders dan BF 2 hebben , maar de kans dat ze dan ook nog eens boosterpacks hebben is veel kleiner.
dat klinkt mij goede logica , zonder kippen op dinsdag met vliegtuigen
Geheel correct. Ik denk dat het vooral komt omdat je het spel opnieuw moet opstarten als je van SF naar vanilla wilt gaan en vica versa.
quote:
Ja, maar jij snapt er nog steeds niets van.

Jouw '1 staat tot 9' verhaal raakt kant nog wal.

Maken we er een voorbeeldje dan maar van?
Stel je wilt gaan vliegen met KLM: je kan de tickets krijgen via je reisbureau of via internet. Stel de verdeling is 50%/50%.
Nu stoppen ze per 1 januari met de verkoop via reisbureau's. Gaan er dan 50% minder mensen vliegen of denk je dat die 50% toch maar even op internet kijken voor het ticket?

Heel goed, er is geen alternatief behalve "niet kopen", dus een deel van de mensen die eerst de DVD kochten (voor minder euro's dan de download!) kopen nu de boosterpack via internet.
quote:
DenMan D schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 18:25:
Natuurlijk begrijp ik dat er zo minder kosten aan het product zit, maar door te zeggen dat er geen DVD alternatief is vind ik wel erg zwak onderbouwd daMorpheus.
Ik heb geen idee wat je hier probeert te zeggen. Ik gaf in de vorige posts slechts enkele punten aan waarop de boosterpack sales verschilt van de Special Forces sales. Zowel positief als negatief.
De kostprijs ken ik niet, laat staan het DVD versus download verhaal. Feit is dat de boosterpack niet op DVD verkrijgbaar is.

Stewie! wijzigde deze reactie 17-01-2006 20:53 (36%)
Reden: typo

GameBlocks Anti-Cheat

• smg_phoenix
mijn reden om niet via internet te kopen is omdat ik het niet handig vind.
ben dan ook maar 15 , dat maakt de zaak al iets moeilijker ...

ik woon zo'n 5 kilometer van een game-winkel dus voor mij is dat geen last om even naar daar te fietsen om een booster pack te halen.
misschien is dit voor degenen in Amerika in the middle of nowhere die 100 kilometer van de bewoonde wereld wonen.

snap ook niet helemaal het idee achter de booster packs .... denk dat ze nauwlijks gaan gespeeld worden en voor die 3 extra maps en wapens hoef je het nu ook niet te doen.

• EyeWitness
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:39
quote:
smg_phoenix schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:19:
snap ook niet helemaal het idee achter de booster packs .... denk dat ze nauwlijks gaan gespeeld worden en voor die 3 extra maps en wapens hoef je het nu ook niet te doen.
Het idee achter de booster packs is om geld te vangen, wat anders? Jij betaald 10 euro, zij leveren wat 'extra' maps die ze juist hiervoor achter de hand hebben gehouden. BF2 slaat aan, SF wordt ook redelijk verkocht, dus waarom geen booster pack erachteraan doen? Als de gamer maar blijft kopen willen zij wel meer maken, maar de support zal achter blijven, zelfde geld voor de eindeloze bugs die uiteindelijk in het spel zullen blijven.

• smg_phoenix
maar je bent bijna verplicht als alle servers die ook draaien maar aangezien ik merk dat niet veel mensen enthousiast zijn denkik dat hun idee toch gaat floppen

• Webwiper
kolere ...

wil ik teamspeak testen op djmantri ... hoor ik iedereen, maar niemand lijkt mij te kunnen horen ??? Ik hoor wel mezelf spreken en hoor mezelf ook spreken ... maar zij horen mij niet ???

Wie helpt me nu ff ?

Webwiper wijzigde deze reactie 17-01-2006 21:53 (25%)

• Redje
quote:
Webwiper schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:49:
kolere ...

wil ik teamspeak testen op djmantri ... hoor ik iedereen, maar niemand lijkt mij te kunnen horen ??? Ik hoor wel mezelf spreken ... heel vaag ...

Die activation on sound werkt ook blijkbaar niet, dat is alles of niks ...

Wie helpt me nou even ?
Er zit een local loopback test in TeamSpeak, als die niet werkt zit er iets niet goed bij je soundkaart.
Wat veel voorkomt is dat bv. je mic record uit staat gevinkt of het volume nivo te laag staat. (bij je soundkaart driver/settings)

Redje wijzigde deze reactie 17-01-2006 21:54 (4%)

• Webwiper
't werkt :Y)

• Redje
quote:
En waar lag het aan? :?

• 151407
  • Laatst online: 01-08-2013
ik gok human stupidity O-)

• Ace Lightning
Ace houd van de infrantry servers (strike at karkand 16 player map

Met me clan gespeeld, heerlijk.
Helaas heeft BF2 geen screenshot genomen van de scores :?

Met 114 punten _/-\o_ . de huidige nummer 1 in de eerste ronden.
En in 2 ronden met 98 punten en mooie 2de plek.

Maar wat een opluchting zeg...
teamplay was gewoon schitterend:
Shock, you are alive buddy, en het gevecht kon veder.

Ook lagen er een stuk of twintig van die med packs achter de vuurlinie, zo dat je even snel kon terugzakken om jezelf te healen _/-\o_

Mensen die in bf2 public niveau te laag vinden, moeten is op goeie infrantry server gaan spelen.
daar kom je sireus nog wat goeie mensen tegen :*)

------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dat roofcampen, gaat echt hard aankomen met de nieuwste patch :X
omdat je straks geen nades een extaa zetje kan geven 8)7
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

l

• Ace Lightning
quote:
smg_phoenix schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 21:31:
maar je bent bijna verplicht als alle servers die ook draaien maar aangezien ik merk dat niet veel mensen enthousiast zijn denkik dat hun idee toch gaat floppen
Denk het ook, veel mensen voelen in mij clan genaaid..
en ook in me ouwe clan

• 151407
  • Laatst online: 01-08-2013
quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:37:
Ace houd van de infrantry servers (strike at karkand 16 player map

Met me clan gespeeld, heerlijk.
Helaas heeft BF2 geen screenshot genomen van de scores :?

Met 114 punten _/-\o_ . de huidige nummer 1 in de eerste ronden.
En in 2 ronden met 98 punten en mooie 2de plek.

Maar wat een opluchting zeg...
teamplay was gewoon schitterend:
Shock, you are alive buddy, en het gevecht kon veder.

Ook lagen er een stuk of twintig van die med packs achter de vuurlinie, zo dat je even snel kon terugzakken om jezelf te healen _/-\o_

Mensen die in bf2 public niveau te laag vinden, moeten is op goeie infrantry server gaan spelen.
daar kom je sireus nog wat goeie mensen tegen :*)

------------------------------------------------------------------------------------------------------
En dat roofcampen, gaat echt hard aankomen met de nieuwste patch :X
omdat je straks geen nades een extaa zetje kan geven 8)7
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

l
geen zetje nodig met nade. gaat perfect zonder als je op een specefieke manier springt.
bv de hoge roofs bij de eerste mec vlag. kan je met gemak op zonder een nade of iets anders.
en heb je een perfecte view als sniper op de eerste mec vlag aan de US side van de stad ingang en de 2de vlag met het andere gebouw waar je wel normaal op kan _/-\o_

• EyeWitness
quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:38:
[...]

en ook in me ouwe clan
Ehh ??
quote:
... ?

Begin mijn Nederlands nu ronduit slecht te worden? Want ik kan daar geen touw aan vast knopen aan die berichten van jullie ..

(no offense!)

• DenMan D
quote:
Tubby schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 20:36:
[...]

Ik denk dat EA zelf het beste inzicht heeft in hoeverre het releasen van crappy uitbreidingen invloed heeft op de verkoopcijfers, trust me zolang er genoeg winst valt te halen zullen ze het gewoon releasen. EA is niet voor niets de meeste succesvolle game distributeur (8>
Dat weet ik, topgames ook. Maar ik hoop dat binnen niet al te lange tijd de mods komen :P

• Ace Lightning
quote:
XennOX schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:42:
[...]

geen zetje nodig met nade. gaat perfect zonder als je op een specefieke manier springt.
bv de hoge roofs bij de eerste mec vlag. kan je met gemak op zonder een nade of iets anders.
en heb je een perfecte view als sniper op de eerste mec vlag aan de US side van de stad ingang en de 2de vlag met het andere gebouw waar je wel normaal op kan _/-\o_
De hoogste building en dan nog de trap op, bij sqaure van strike_at_karkand.
Daar kom je echt niet bij met een nade zonder te springen.

Oke er zijn andere mogelijkheden.......
maar dat weten alleen slimmen mensen :P

Maar ik wil hiermee zeggen dat de kloof alleen maar groter wordt :o

• Webwiper
quote:
Problemen met mijn Guitarport (wordt als geluidskaart herkend) ... eens deze driver geupdated te hebben werkte het als een tiet ...

Teamspeak geeft best wel een extra dimensie aan de game ! Het is wel ff zoeken wie waar zit, vooral na een mapchange ... Ff met Oemoemfoe in de bomber op Clean Sweap gezeten, ging reuze relaxed _/-\o_ . Alleen jammer dat jullie zo hollands klinken, doe ik als belg automatisch mijn best om niet uit de toon te vallen :9

Wat is de beste tool (+ instellingen) om ingame filmpjes op te nemen ... met fraps wil het niet echt vlotten :r

Webwiper wijzigde deze reactie 17-01-2006 23:29 (9%)

• Tranzy
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:37
Ben er maar snel uit gegaan ...jezus .... wat ging dat slecht zeg net. !!! :(

Ik heb ook een leuke computer..

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:48
quote:
Webwiper schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:28:
[...]

Wat is de beste tool (+ instellingen) om ingame filmpjes op te nemen ... met fraps wil het niet echt vlotten :r
Hier ben ik ook benieuwd naar, zeker aangezien me pc'tje al niet zo mega is.... (Sui wacht op socket M2)

• Stimpy1978
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 29-08 08:23

Stimpy1978

aka StimpyW@W

quote:
Suicyder schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 00:27:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar, zeker aangezien me pc'tje al niet zo mega is.... (Sui wacht op socket M2)
Video-out kaart erin gooien en met een externe recorder opnemen.

BF2 Stats stimpyW@W

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:38:
[...]

en ook in me ouwe clan
Even een vertaling van AceLightings naar Nederlands:
quote:
Ik denk het ook, veel mensen bij mij in de clan voelen zich ook genaaid. En ook mensen in mijn vorige clan.
:D

Zelf zie ik het probleem niet zo, wedstrijden worden gewoon op de standaard maps gespeeld :p en binnenkort krijgt arms ook een public, en daar ga ik ook alleen maar de standaard 16p maps draaien.

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 14-09 15:42

GurbY{nl}

GurbY{nl}

quote:
Tubby schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 10:16:
[...]

Even een vertaling van AceLightings naar Nederlands:

[...]
:D

Zelf zie ik het probleem niet zo, wedstrijden worden gewoon op de standaard maps gespeeld :p en binnenkort krijgt arms ook een public, en daar ga ik ook alleen maar de standaard 16p maps draaien.
Kun je deze service tot standaard dienst verheffen....? :+

• Vini
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 27-01-2017
Eindelijk had ik eens Djmantri te pakken gister, en dat hebben ze geweten :P Ik vond het best aardig, alleen mn stats deden het niet dus ik kreeg al reacties, zoo net begonnen, jij hebt talent. Nee ik ben gewoon first Sergeant.

BF2 stats

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 01:14
lol tripplesix...

tjah, volgens mij heb je dat ook als je een nieuwe account aanmaakt en dat dan mensen ook zoiets zeggen:)
kreeg je ook alweer unlocks aangeboden ingame of dat toch niet?

zal dadelijk ook weer es proberen te gamen(schieten met de middelvinger :)

Martinspire - PC, PS4, X1

• dmwnegative
  • Laatst online: 18-01-2006
vet spel man :O
heb het sinds gisteren :$

• Blacksnak
quote:
dmwnegative schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:11:
vet spel man :O
heb het sinds gisteren :$
Kun je die reactie misschien ook eens onderbouwen?

• smg_phoenix
quote:
EyeWitness schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:45:
[...]

... ?

Begin mijn Nederlands nu ronduit slecht te worden? Want ik kan daar geen touw aan vast knopen aan die berichten van jullie ..

(no offense!)
ik bedoel:
je bent bijna verplicht om booster packs te kopen doordat veel servers die booster packs zullen draaien maar als niet veel mensen enthousiast zijn over de booster packs zullen maar weinig servers deze booster packs draaien en daardoor weinig mensen die booster packs kopen en daardoor zal hun idee(het uibrengen van boosterpacks) floppen.

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ah. Ik snap het. Het aanschaffen van boosterpacks leidt tot een boost van de inkomsten bij EA maar natuurlijk ook tot een boost in de maprotatie op servers, waar natuurlijk de diverse boosterpacks op worden geinstalleerd; naast het boosterpack European Forces ook het boosterpack Great Wall of zo; deze boosterpacks zijn in plaats van de uitbreiding SF die uiteraard geen boosterpack was maar mogelijk als boosterpack apart via de downloader uitgebracht gaat worden zodat ook die service een boost krijgt.

Ik krijg een een boost van... 8)

• EyeWitness
quote:
smg_phoenix schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:48:
[...]

ik bedoel:
je bent bijna verplicht om booster packs te kopen doordat veel servers die booster packs zullen draaien maar als niet veel mensen enthousiast zijn over de booster packs zullen maar weinig servers deze booster packs draaien en daardoor weinig mensen die booster packs kopen en daardoor zal hun idee(het uibrengen van boosterpacks) floppen.
Mwah ik betwijfel et of veel servers die boosterpacks gaan draaien, het ligt vooral aan de clans nu (aangezien de meeste clans een eigen server hebben) als iedereen in een clan die boosterpacks gaan aanschaffen zullen hun servers ook die boosterpack-maps gaan draaien.

Plus het zijn maar 3 maps, en ik neem aan dat die 3 maps een soort aanvulling op BF2 vanilla of SF zullen zijn, (lijkt me sterk dat er servers gaan draaien met alleeen maar de maps van die boosterpack s >>> doooodsaai!)

Maar ik denk eigenlijk dat dit hele boosterpack gebeuren gaat floppen, dus ik schaf et lekker niet aan B)

• Ace Lightning
quote:
EyeWitness schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:00:
[...]

Mwah ik betwijfel et of veel servers die boosterpacks gaan draaien, het ligt vooral aan de clans nu (aangezien de meeste clans een eigen server hebben) als iedereen in een clan die boosterpacks gaan aanschaffen zullen hun servers ook die boosterpack-maps gaan draaien.

Plus het zijn maar 3 maps, en ik neem aan dat die 3 maps een soort aanvulling op BF2 vanilla of SF zullen zijn, (lijkt me sterk dat er servers gaan draaien met alleeen maar de maps van die boosterpack s >>> doooodsaai!)

Maar ik denk eigenlijk dat dit hele boosterpack gebeuren gaat floppen, dus ik schaf et lekker niet aan B)
Je kan er nu al van uitgaan, dat de meeste clans die boosterpack niet op hun server gaan draaien..
En de meeste kopers zijn toch geen clanleden (denk ik)

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 13:11:
[...]

Je kan er nu al van uitgaan, dat de meeste clans die boosterpack niet op hun server gaan draaien..
En de meeste kopers zijn toch geen clanleden (denk ik)
En dus?? Ik snap em niet?

• EyeWitness
quote:
En dus zullen zeer weinig servers deze boosterpacks gaan draaien .. :Y)

• Cyclonus
  • Laatst online: 12-09-2017
quote:
EyeWitness schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:12:
[...]

En dus zullen zeer weinig servers deze boosterpacks gaan draaien .. :Y)
En dus is het minder aantrekkelijk om deze boosterpacks te gaan kopen!

Compassion will be your downfall!

• Qube808
  • Laatst online: 10-03-2008
Al dat geëmmer over die booster packs en het melken door EA c.s. :O

Een aantal pagina's terug heeft iemand keurig uitgerekend wat BF2 je nou eigenlijk per dag kost. De conclusie was "lange tijd lol voor een erg kleine investering".
En het geëmmer gáát maar door...

Capitalism is a bitch!

• jorisw86
  • Laatst online: 13-09 21:34
me battelfield 2 had steeds connection problems dan zat ik weer ineens in het hoofdmenu.
met de medling ur connection has been cloed blablabla

nu is dat opgelost de poort op me switch bleek kapot te zijn.
nu knalt me battelfield steeds naar de desktop zonder error of wat dan ook.
en zit ik weer in windows hoe komt dit???

hoe op te lossen??

• Ace Lightning
quote:
Qube808 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:44:
Al dat geëmmer over die booster packs en het melken door EA c.s. :O

Een aantal pagina's terug heeft iemand keurig uitgerekend wat BF2 je nou eigenlijk per dag kost. De conclusie was "lange tijd lol voor een erg kleine investering".
En het geëmmer gáát maar door...

Capitalism is a bitch!
Ehh.....

Daar zijn multiplayer games voor, dus wat je nu zegt slaat nergens op.
Ook het feit, dat je is naar andere uitgevers moet kijken, zoals :valve,id

En leer de geschiendenis van EA......

• Blacksnak
quote:
jorisw86 schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:51:.
nu knalt me battelfield steeds naar de desktop zonder error of wat dan ook.
en zit ik weer in windows hoe komt dit???

hoe op te lossen??
Laatste patches geïnstalleerd?

• Webwiper
quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 14:52:
[...]

Ehh.....

Daar zijn multiplayer games voor, dus wat je nu zegt slaat nergens op.
Ook het feit, dat je is naar andere uitgevers moet kijken, zoals :valve,id

En leer de geschiendenis van EA......
Het is een feit dat het bitchen maar doorgaat ... :r Voor mij is het redelijk duidelijk :

- Wordt het te duur : stop ermee
- Voel je je tekort gedaan : ga in de non-profit werken, daar krijg je nog dingen zonder te moeten betalen
- Voel je je bedrogen : onterecht, alle verwachtingen waren geënt op speculaties, niet op beloften van EA of Dice

Nuf said ? :?

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 11:55:
[...]

http://www.bfgeeks.com/?page=calendar&a=v&id=109
quote: bftv
(Nations CUP IX) : Team Netherlands vs. Team Hungary
Matchstart: 21:00
Maps: Karkand

• Ace Lightning
quote:
Is de site een beetje broke?
------------------------------
Forum Posts: 100355
Comments: 34257
------------------------------

Ik kan maar 3 post totaal zien, met allebij de browsers

• Ace Lightning
quote:
Webwiper schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:15:
[...]

Het is een feit dat het bitchen maar doorgaat ... :r Voor mij is het redelijk duidelijk :

- Wordt het te duur : stop ermee
- Voel je je tekort gedaan : ga in de non-profit werken, daar krijg je nog dingen zonder te moeten betalen
- Voel je je bedrogen : onterecht, alle verwachtingen waren geënt op speculaties, niet op beloften van EA of Dice

Nuf said ? :?
Het feit dat jullie worden genaaid door EA, en dat je jullie niet willen toegeven.
bijv: het uitgeven van mappacks door een wedstrijd en deze toegankelijk te maken voor rankend servers.

En dit kan makkelijk om de 2/3 maanden zo dat de map rotatie vernieuwend blijft.
daar vroeg de community om, en niet om boosterpacks.

Dit kost alleen maar brandbreedte om het uit tegeven.

-Het maken van de engine voor de game kost het meeste geld en het meeste tijd.
-Bekijk previews en je weet hoeveel eruit is gehaald.
-het split de community weer.
-bugs en gameplayfixen waar om gevraagd werd om ze te maken, doen ze niet ipv gaan ze boosterpacks uitgeven.
-3 uitbreidingen in jaar, dit is geen sim 2 (en als het aan EA light 4).
-BFTV
-Meer dan alleen Conquest, maar meneertje wilt zeker ook voor de geschrapte suplly lines modus gaan betalen. (Gelukkig hebben de Mod makers CTF uitgebracht maar nog niet helemaal compleet, en dat voor een mod team 8)7 / _/-\o_ )

-

• ROFLASTC
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-09 10:32

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

quote:
Als ik mij niet vergis iets uit de tijd van Napoleon's veldtochten toen soldaten op emmers moesten staan om merrie's, ...nou ja je weet wel... :P

• Stewie!
  • Nu online
quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 15:43:
[...]
Meer dan alleen Conquest, maar meneertje wilt zeker ook voor de geschrapte suplly lines modus gaan betalen. (Gelukkig hebben de Mod makers CTF uitgebracht maar nog niet helemaal compleet, en dat voor een mod team 8)7 / _/-\o_ )
Yeah "de Mod makers " _/-\o_ _/-\o_
Onee, "de Mod makers" maken gebruik van de tools die door EA zelf zijjn uitgebracht om BF2 verder uit te laten breiden door de community. Bah "de Mod makers" :r :r

7(8)7

Het is een beetje wild om je heen slaan waar je nu mee begint, en na 300 posts zeuren, klagen en schreeuwen heb ik eerlijk gezegd ook wel genoeg gehoord. We kennen je mening ondertussen en er is niemand die er problemen mee heeft, hell, dat mensen mods voor BF2 gaan spelen is juist de bedoeling van EA geweest (getuige de modtools + python scripting).

GameBlocks Anti-Cheat

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13-09 14:26
quote:
[...]

Het feit dat jullie worden genaaid door EA, en dat je jullie niet willen toegeven.
bijv: het uitgeven van mappacks door een wedstrijd en deze toegankelijk te maken voor rankend servers.

-
Ik zie dit eerder als een leuke aankoop, alhoewel ik de manier afkeur hoe het gebeurt en het echt uitmelken is betaal ik graag 10 euro voor wat nieuwe shit maar dan moeten ze geen shitload van die booster packs uitbrengen. De een weet dat die genaait is maar is bereid te betalen om lekker te spelen de ander maakt zich er druk over

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• EyeWitness
quote:
[...]

Dit kost alleen maar brandbreedte om het uit tegeven.
Lol wat kan EA die bandbreedte verrotten, ze krijgen per download 10 euro (!)

En ik begin de discussie hierover ook een beetje zat te worden ...

• Ace Lightning
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:10:
[...]

Yeah "de Mod makers " _/-\o_ _/-\o_
Onee, "de Mod makers" maken gebruik van de tools die door EA zelf zijjn uitgebracht om BF2 verder uit te laten breiden door de community. Bah "de Mod makers" :r :r

7(8)7

Het is een beetje wild om je heen slaan waar je nu mee begint, en na 300 posts zeuren, klagen en schreeuwen heb ik eerlijk gezegd ook wel genoeg gehoord. We kennen je mening ondertussen en er is niemand die er problemen mee heeft, hell, dat mensen mods voor BF2 gaan spelen is juist de bedoeling van EA geweest (getuige de modtools + python scripting).
Dus ik mag er niet op in gaan.. :r

Ik loop temminsten niet dom te zeiken of moet ik dat gaan doen :?
Oh wacht ipv zich te focussen om de boosterpacks hadden ze allang een verbeterde versie uit kunnen brengen van de mod tools, of hadden ze mod tools eerder uit kunnen brengen.

En als we de Mod makers nou even uit het beeld laten, heb ik tal andere argrumenten

Schat Dice en niet EA.
EA bepaaldt het beleid }:O

Genoeg gezegd

Ace Lightning wijzigde deze reactie 18-01-2006 16:30 (3%)

• Stewie!
  • Nu online
Sorry ace, maar ik begrijp niets van bovenstaande post.

Ter info: er is afgelopen week weer een nieuwe versie van de mod editor uitgebracht: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=236

Ik kan je ook vertellen dat de boosterpacks een idee van de mensen van DiCE is. Waarom? Omdat zij hier meer aan verdienen dan aan een echte uitbreiding. Door de online distributie zijn er minder kosten en blijft er meer geld hangen bij DiCE. EA verdient relatief minder aan de boosterpacks dan aan de normale expansion.

De patches worden vanuit EA beter geregeld dan vanuit DiCE. Dit is goed te zien bij de nieuwe patches (1.2 en 1.3). Waar 1.2 zich richt op clientside fixes en de voorbereiding op de boosterpacks, zal 1.3 zich pas richten op échte serverside fixes.
Als EA het écht voor het zeggen had waren alle 1.3 aanpassingen al in 1.2 doorgevoerd. Het financieel belang ligt echter bij DiCE die zelf de boosterpacks naar voren hebben geschoven. De zogenaamde "EA klootzakken" waar jij continu over praat zijn dus de 'rotzakken' van DiCE.
EA verdient aan BF2 vanilla, DiCE verdient aan alle expansions/boosterpacks.

Stewie! wijzigde deze reactie 18-01-2006 16:53 (8%)

GameBlocks Anti-Cheat

• _Ruza_
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 29-08-2007

_Ruza_

[HuT]Ruza[NL]

quote:
Mooi, kunnen we nu gewoon weer over dooien, bunnyhoppers, rampzalige AA en schitterende BF2 momenten ouwehoeren? :) ;)

www.HuT-gaming.eu

• Ace Lightning
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:51:
Sorry ace, maar ik begrijp niets van bovenstaande post.

Ter info: er is afgelopen week weer een nieuwe versie van de mod editor uitgebracht: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=236

Ik kan je ook vertellen dat de boosterpacks een idee van de mensen van DiCE is. Waarom? Omdat zij hier meer aan verdienen dan aan een echte uitbreiding. Door de online distributie zijn er minder kosten en blijft er meer geld hangen bij DiCE. EA verdient relatief minder aan de boosterpacks dan aan de normale expansion.

De patches worden vanuit EA beter geregeld dan vanuit DiCE. Dit is goed te zien bij de nieuwe patches (1.2 en 1.3). Waar 1.2 zich richt op clientside fixes en de voorbereiding op de boosterpacks, zal 1.3 zich pas richten op échte serverside fixes.
Als EA het écht voor het zeggen had waren alle 1.3 aanpassingen al in 1.2 doorgevoerd. Het financieel belang ligt echter bij DiCE die zelf de boosterpacks naar voren hebben geschoven. De zogenaamde "EA klootzakken" waar jij continu over praat zijn dus de 'rotzakken' van DiCE.
EA verdient aan BF2 vanilla, DiCE verdient aan alle expansions/boosterpacks.
Moeilijk te gelovenn, zie generals.

Jouw mening, mijn mening.
klaar.....(Eindelozen discussie)

Ace Lightning wijzigde deze reactie 18-01-2006 17:01 (3%)

• Ace Lightning
quote:
_Ruza_ schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:53:
[...]

Mooi, kunnen we nu gewoon weer over dooien, bunnyhoppers, rampzalige AA en schitterende BF2 momenten ouwehoeren? :) ;)
Ja ik had op een rankend server! 80 kills en 2x dood :o zonder BH rape of iets dergelijks

• Stewie!
  • Nu online
quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 16:59:
[...]

Moeilijk te gelovenn, zie generals.

Jouw mening, mijn mening.
klaar.....(Eindelozen discussie)
Discussie is net 2 posts onderweg ;)
Ik wil hem best met je aangaan, totnutoe heb ik alleen feiten weergegeven. :)

Generals is een heel ander verhaal. Waarom? Omdat daar EA zowel de uitgever als ontwikkelaar van is :)

GameBlocks Anti-Cheat

• Ace Lightning
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:26:
[...]

Discussie is net 2 posts onderweg ;)
Ik wil hem best met je aangaan, totnutoe heb ik alleen feiten weergegeven. :)

Generals is een heel ander verhaal. Waarom? Omdat daar EA zowel de uitgever als ontwikkelaar van is :)
En ik heb mijn feiten opgenoemd, baste. Kappen nou Oke.
sommigen willen iets anders lezen in het BF2 topic. ;)

Ace Lightning wijzigde deze reactie 18-01-2006 17:40 (3%)

• Mr. Bondt
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:05
Jezus, Ace, je bederft heel het topic met je gelul...
Sorry dat ik het zeg, maar net wat DaMorpheus zegt, we weten je mening en er is idd niemand die er problemen mee heeft.
Maar na pak-em-beet 15 à 20 pagina's is er nu wel genoeg geluld.
En doe iets aan dat dubbelposten van je :(

Hah, ik moet nog 7534 punten voor mijn (tijdelijk :?) laatste rank :)
Kan ik eindelijk met die MP7 schieten in Vanilla en de Jackhammer ook :D

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• Ace Lightning
quote:
Mr. Bondt schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:40:
Jezus, Ace, je bederft heel het topic met je gelul...
Sorry dat ik het zeg, maar net wat DaMorpheus zegt, we weten je mening en er is idd niemand die er problemen mee heeft.
Maar na pak-em-beet 15 à 20 pagina's is er nu wel genoeg geluld.
En doe iets aan dat dubbelposten van je :(
Welke dubbelposts :?
ik will wel stoppen
maar laast hem dan ook stoppen als ik al 2x heb gezegd dat het genoeg is :>

• sneaky-fab
  • Laatst online: 26-05-2006
Heb nu 3 maanden BF2 niet meer gespeeld, heb geen zin in Bunny hoppers , laggy stuff etc.

ik koop de xbox 360 en koop BF2 Modern Combat 360 er op !

check die screens ervan !

http://www.fragland.be/screenshot.php?gid=1866&i=28 :*) :P :9 :9~

mooier dan BF2 , en Anti Allias staat aan !

dit wordt een must have :9~

you can call yourself a gamer when you have played battlefield ww2 / vietnam / 2

• FBahcem
  • Laatst online: 25-06-2013
Wat een gezeur/gezever hier zeg BAH...

Voor mensen die zich anngesproken voelen :

Jonge als het je niet bevalt dan koop je het toch niet ?
Zo simpel is het...en niet hier komen met al dat gezeur van EA dit EA dat...pfff dit is toch echt triest.

Die mensen willen geld ja en brengen een spel uit , je koopt het of je koopt het niet ..simpel toch ?

Verkloot deze Topic niet met al dat gezeur..

• maxoss
  • Nu online
Komt de boosterpack op de djmantri server???

• Roughrock
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:12
quote:
sneaky-fab schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:51:
Heb nu 3 maanden BF2 niet meer gespeeld, heb geen zin in Bunny hoppers , laggy stuff etc.

ik koop de xbox 360 en koop BF2 Modern Combat 360 er op !

check die screens ervan !

http://www.fragland.be/screenshot.php?gid=1866&i=28 :*) :P :9 :9~

mooier dan BF2 , en Anti Allias staat aan !

dit wordt een must have :9~
veel plezier!! lekker bfén met een controller 8)7

PC Specs

• sneaky-fab
  • Laatst online: 26-05-2006
lol , de xbox 360 controller valt wel mee hor, cod2 erop gamed, ging lekkr soepel

you can call yourself a gamer when you have played battlefield ww2 / vietnam / 2

• smg_phoenix
ik heb CoD 2 ook op PC en heb eens op xbox 360 gespeeld :r
FPS met een controller --> frustrerend

betere graphics.... ben je veel mee als je nauwlijks kan mikken.

ps. bunnyhoppen en laggy stuff zal je op console ook wel hebben en waarschijnlijk in grotere mate dan BF2.

• Vini
Ja COD2 vind ik nu niet echt geweldig, wat je zegt een controller werkt niet als je een muis gewend bent, en ja die graphics, die pers ik ook wel uit mn systeem en dat ios echt geen high-end ding.

BF2 stats

• Vini
quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:39:
[...]

En ik heb mijn feiten opgenoemd, baste. Kappen nou Oke.
sommigen willen iets anders lezen in het BF2 topic. ;)
Feiten? Ik lees geen feiten. En zeur niet als je geen onderbouwing hebt. Nu moet je er ook op ingaan want dan zijn we namelijk daarna ervan af.

BF2 stats

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
De hele match is gecovered door bftv. Ik kan geen download link vinden, maar wel een stream. Zijn er mensen die deze stream kunnen omzetten naar een mpeg of avi?

mms://bftv.bfgeeks.com/Arkiv/Archive_20060118.asf

Vanaf minuut 30 begin de match ongeveer, vantevoren zijn er nog interviews met de teamcaptains.

Nederland heeft gewonnen btw:
Karkand MEC: 186-0
Karkand USMC: 280-0

Tubby wijzigde deze reactie 18-01-2006 22:50 (8%)

• Ace Lightning
Demo file zal leuk zijn :P
had het gemist want ik had training met me clan

_/-\o_ Mooi gedaan trouwens

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
Ace Lightning schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 22:54:
Demo file zal leuk zijn :P
had het gemist want ik had training met me clan

_/-\o_ Mooi gedaan trouwens
demo recording stond niet aan, de stream is wel ingame overigens.

• Rob_Kstr
  • Laatst online: 13-08 05:28
Enemy Territory: Quake Wars http://media.pc.gamespy.com/media/748/748377/vids_1.html http://www.gamespot.com/p...uakewars/screenindex.html zou dat een soort BF2 "In to the Future" gaan worden??

The orange or the black pill..

• FBahcem
  • Laatst online: 25-06-2013
quote:
Eej ik heb het een beetje doorgekeken en het lijkt op een prachtig spel.
De maker van dat spel is Activision , gelukkig geen ea shit.

hier nog een link van mij met foto's van 16-1-2006 en genoeg informatie in het nederlands.

FBahcem wijzigde deze reactie 19-01-2006 00:11 (3%)

• BasieP
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 03-08 21:28
damn ik word de laatste tijd schijtziek van het hoge naab gehalte op de meeste servers :(
vanmiddag ook weer, ik vlieg in heli, en geef mijn gunner ruime kans om complete squads weg te vagen, maar enige wat ie doet is met die rare raket zitten te pielen :|

na een tijdje had ie door dat het toch wel beter met de gun kon, en toen ging ie met die machinegun op een tank zitten schieten die op 2 meter afstand van hem zat |:(

anyway, na ruim 5 minuten gevlogen te hebben en de nodige puntjes te hebben verzamelt (ik stond #1 en hij #3 ofzo (vooral door mijn kills en opzetjes voor zijn kills) werd ik eindelijk door mobile AA uit de lucht geknalt, heli was 1 rood streepje, en hij sprong er (logischerwijs) uit.
De heli ontplofte en ik was dood, doordat het mijn heli was teamkilde ik door de explosie die gunner, en guess what.. punished die aap me :( :(

zulke mensen moeten ze standrechtelijk executeren (irl)

denk dat ik morgen maar eens op die got server ga kijken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• mrFoce
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 06:29
quote:
BasieP schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:27:
damn ik word de laatste tijd schijtziek van het hoge naab gehalte op de meeste servers :(
vanmiddag ook weer, ik vlieg in heli, en geef mijn gunner ruime kans om complete squads weg te vagen, maar enige wat ie doet is met die rare raket zitten te pielen :|

na een tijdje had ie door dat het toch wel beter met de gun kon, en toen ging ie met die machinegun op een tank zitten schieten die op 2 meter afstand van hem zat |:(

anyway, na ruim 5 minuten gevlogen te hebben en de nodige puntjes te hebben verzamelt (ik stond #1 en hij #3 ofzo (vooral door mijn kills en opzetjes voor zijn kills) werd ik eindelijk door mobile AA uit de lucht geknalt, heli was 1 rood streepje, en hij sprong er (logischerwijs) uit.
De heli ontplofte en ik was dood, doordat het mijn heli was teamkilde ik door de explosie die gunner, en guess what.. punished die aap me :( :(

hahaha errruggg

• fragcompany
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 14-09 19:53
ik kwam vanmiddag nog een gotter tegen,weet zosnel niet wie :+
Was een gezellig potje raggen.
=DST=Horizon is mijn ingame naam ;)

• Cyclonus
nvm..per ongeluk dubbelpost

Cyclonus wijzigde deze reactie 19-01-2006 08:16 (98%)

• Cyclonus
quote:
BasieP schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:27:

Erg jammer dat er nog steeds mensen rondlopen die graag gunner willen zijn en vervolgens niet weten dat die heli ook TV-guided heeft bijv.
Als jij hem hebt geTK'ed zal je hem wel geraakt hebben met de heli, als hij doodging door de explosie van de heli krijgt de mobile AA de kill maar dan staat er mobileAA'er killed GunnerN00b (heli)

• DeluxZ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 15:37

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
Mastercobra schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 00:11:
[...]

Eej ik heb het een beetje doorgekeken en het lijkt op een prachtig spel.
De maker van dat spel is Activision , gelukkig geen ea shit.

hier nog een link van mij met foto's van 16-1-2006 en genoeg informatie in het nederlands.
Jij weet ook niet waar je aan begint. Net zei je als EA je niet bevalt (met name BF2 dan) koop je het toch niet. Leek erop dat je wel tevreden was en nu zeg je dit 8)7

Maarja ik zit zo weer op nieuwe rank :9

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[ Collega's gezocht, webontwikkeling C# / ASP.NET MVC of Embedded. DM voor info. ]|[

• evilpin0
Ik kom er net achter dat de server waar ik vaak op speel battlerecorder heeft aanstaan en alle demos online staan :) Als iemand nog wat heli gelame wil zien van daboyz op een 64 man wake server: http://bf2bb.tv2.no/demos/srv8/ 18-Jan-2006 23:00 joinde we ongeveer de server

• M.I.G.
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 20:14

M.I.G.

[like an alien]

Wat ik wel een beetje krom vind met het 'beperken' van wapens/hitpoints/repairmogelijkheden nadat het spel uit is gekomen:

- In den beginne waren er veel meer mogelijkheden om goed punten te verdienen, zoals in de BH met 6 man gunnen, achterin repairen en bijna niet uit de lucht te krijgen. Sommigen verdienden 100-en punten er 'vrij' gemakkelijk mee.
- Het wel of niet ver kunnen schieten van een Stinger/on board missle wordt nu (gretig) gebruik van gemaakt, met als gevolg snel punten scoren (natuurlijk ook skilzz nodig maar goed).
- Vliegtuigen die nu bijna niet uit de lucht te schieten zijn, dus die 'vrij' veilig indien genoeg skils veel punten kunnen halen.
- Om 1337 te zijn lekker dolphin diven, raakt steeds populairder (NU HET NOG KAN!)

Dit alles wordt natuurlijk steeds meer beperkt om een uitgebalanceerdere verhouding te krijgen tussen de wapens/voertuigen etc. (afgezien van de discussie wat dan precies uitgebalanceerd moet zijn).

Maar blijft over dat mensen die nu instappen minder snel aan hun punten kunnen komen en dus eigenlijk in het nadeel zijn. Ikzelf speel het bijvoorbeeld het niet echt vaak, maar wel vanaf het begin. Dus ik heb wat mogen proeven van de op dat moment leuke trucjes/taktieken om punten te halen. Nu boven de 8000 punten dus ik heb wat unlocks, maar nieuwe mensen zullen waarschijnlijk snel gedemotiveerd raken. Dus grijpen ook meer naar dat Dolphin diven etc (Toen dat nog kon, met z'n allen in BH, zag ik niemand Dolphin Diven) en allerlei minder leuke trucjes om punten te halen om beetje tegenstand te kunnen bieden aan de mensen die alles al geunlocked hebben.En dus minder snel in een teamverband spelen omdat de persoonlijke score eerst even voorgaat.

Daarnaast is het natuurlijk ook wel dat het opblazen van arti enzo erbij gekomen is, dat men eerst niet kon en dus als spec op eigenlijk alleen maar C4 kon gooien en beetje kon knallen.

Maar goed, punt is meer dat hierdoor spel ook weer een stuk minder interesant wordt omdat iedereen maar voor zijn eigen gewin er zit, om maar die unlocks te halen. Dus eigenlijk zou voor mij wat betreft die unlocks ook gewoon weg gehaald mogen worden en dat punten en unlocks niet het 'doel' zijn van het spel, zodat iedereen equal in een veld zit. Plus dat het je dan op dat moment niet uitmaakt of je in een ranked server zit (en alleen een puntentelling op EA ranking er op nahoudt, that's it) en zo ook de mod makers weer enthousiast maken voor bouwen van mooie velden/mods. Kans zit er dan in dat er veel meer mensen custom gaan spelen.

• evilpin0
quote:
M.I.G. schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:49:

Maar blijft over dat mensen die nu instappen minder snel aan hun punten kunnen komen en dus eigenlijk in het nadeel zijn. Ikzelf speel het bijvoorbeeld het niet echt vaak, maar wel vanaf het begin. Dus ik heb wat mogen proeven van de op dat moment leuke trucjes/taktieken om punten te halen. Nu boven de 8000 punten dus ik heb wat unlocks, maar nieuwe mensen zullen waarschijnlijk snel gedemotiveerd raken. Dus grijpen ook meer naar dat Dolphin diven etc (Toen dat nog kon, met z'n allen in BH, zag ik niemand Dolphin Diven) en allerlei minder leuke trucjes om punten te halen om beetje tegenstand te kunnen bieden aan de mensen die alles al geunlocked hebben.En dus minder snel in een teamverband spelen omdat de persoonlijke score eerst even voorgaat.

.
punt is dat sommige mensen alleen maar bitchen om hun stats en sommige mensen daar niks om geven en alleen het spel willen spelen. Ik snap niet dat hier zoveel post overgaan, je kan ook gewoon niet kijken naar je stats en de meeste mensen spelen voornamelijk de zelfde classes en hebben ook niet alle unlocks nodig maar als je gewoon veel speelt komen ze vanzelf wel. Dat mensen hierdoor gedemotiveerd raken kan ik niet begrijpen tenzij het bitches zijn. En dat mensen zonder unlocks truckjes moeten bedenken om mensen met unlocks te verslaan vindt ik al helemaal erg ver gezocht, er staan genoeg voertuigen de unlocks zijn vaak idd beter maar met de standard wapens kun je ook gewoon mannetjes neerschieten. Den eerder een skill-issue dan :) Persoonlijk vondt ik het wel leuk om af en toe een nieuw wapen te kiezen maar totdat ik die had ging alles me even goed af met standard wapens

evilpin0 wijzigde deze reactie 19-01-2006 12:04 (21%)

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True