[PC] Battlefield 2 - Deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.254 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TrippleSix schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:16:
[...]

Jij, echter misschien schiet jij enkel kogels als het echt moet, je spaart je ammunitie, maar hij kan toch een voorliefde hebben voor sproeien met kogels, dan heeft hij nog steeds even veel kans op diezelfde
ratio.
Nou iemand die sproeit wint eht echt niet zomaar.
effe kijken ik schiet gecontroleerd 2 vijanden af en heb nog ene halve bar over......

hij schiet een hele ammo clip om 2 vijanden en voor de derde persoon heeft hij niks. yea right..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:17:
neem nu bv. mensen die op jets schieten... die kunnen nog altijd dezelfde KD ratio hebben maar hun accuracy zal minder liggen
Ja hoor :+
maakt mij dat wijs..
dan ben je net zo grote sukkel die op me tank knalt met een geweer :+

edit---

Zulke mensen kom ik nog steeds tegen trouwens 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:17:
neem nu bv. mensen die op jets schieten... die kunnen nog altijd dezelfde KD ratio hebben maar hun accuracy zal minder liggen
Als je op een plane schiet raak je die (omdat je van die extra streepjes ziet) dus krijg je accuracy erbij ... tegen tank knallen heeft echter geen nut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net genist-expert op alle gebied :) (3 gouden badges)

"Kunnen we het bouwen ? Nou en of !!! " :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik zit net even op die UBAR site te kijken he. Ok aangezien ik nu op 48k punten zit zie ik dat je bij 50k Master Gunnery Sergeant kan worden. Maar aangezien ik nog steeds Master Sergeant bent ( ik heb niet alle badges voor First Sergeant :X ), word ik dan bij 50k punten wel Master Gunnery Sergeant, of moet ik dan wel even de benodigde badges halen? Aangezien ik bij de requirrements voor Master Gunnery Sergeant geen badges zie staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:42:
Mensen ik zit net even op die UBAR site te kijken he. Ok aangezien ik nu op 48k punten zit zie ik dat je bij 50k Master Gunnery Sergeant kan worden. Maar aangezien ik nog steeds Master Sergeant bent ( ik heb niet alle badges voor First Sergeant :X ), word ik dan bij 50k punten wel Master Gunnery Sergeant, of moet ik dan wel even de benodigde badges halen? Aangezien ik bij de requirrements voor Master Gunnery Sergeant geen badges zie staan?
dan heb je ze dus ook niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:15:
moet wel zeggen dat DICE het niet echt heeft voor choppers:
guided missile range vermindert
8 rokets ipv 14
hitpoints decreased
AA rockets improved

tel dat bij elkaar op en wat heb je dan : een leegstaande chopper

zouden ze beter die APC's wat minder maken... khaat die dingen
ze rijden te snel voor c4 en kunnen zowat alles killen wat ze tegenkomen :(
vind het een goede ontwikkeling. Kijk maar eens naar een potje bf2 je ziet het totale tegenovergestelde. Het lijkt allemaal te draaien om die vliegtuigen en helis. Er zijn vaak meer mensen in de lucht dan op de grond en daarnaast kan je ze ook nog eens moeilijk uit de lucht halen. Een 2 shots-kill stinger zou nog beter zijn. Kan ik ze allemaal lekker verot knallen, want ik begin er echt een hekel aan te krijgen. Piloten die gemiddeld met een kd ratio van 5:1 een ronde eindigen zegt genoeg. Dat was in bf42 een zeldzaamheid, alleen de piloten met skills realiseerde dat.

Conclusie bf2 is voor noobs :9 _/-\o_ , maar t blijft leuk om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
DaMorpheus schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:21:
[...]

Dan vergis je je ;)
Het is 4 tot 6 dagen eerder ;)
Ok, dacht dat de patch op dezelfde dag uitkwam als de boostpack. (die staat toch wel op 8 feb.)

ps. is er al iets meer bekend over wat je laatst zij dat i3d die boostpack ook ging verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
@Ace Lightning en Eyewitnes
op tanks schieten met een geweer heeft zeker nut :).
Mits je weet hoe je het kunt gebruiken, ik gebruik het niet in de gedachte om dmg of wat ook te doen maar om de tank te lokken.

ik schiet vaak met me geweer op een tank meestal komen ze dan met hun tank achter je aan.
ik spring dan om de hoek waar of mijn stapel c4 ligt of c4 of mijnen van een vriend :D werkt niet altijd maar vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:58:
[...]

dan heb je ze dus ook niet nodig
Ok thx duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:20:
[...]

vind het een goede ontwikkeling. Kijk maar eens naar een potje bf2 je ziet het totale tegenovergestelde. Het lijkt allemaal te draaien om die vliegtuigen en helis. Er zijn vaak meer mensen in de lucht dan op de grond en daarnaast kan je ze ook nog eens moeilijk uit de lucht halen. Een 2 shots-kill stinger zou nog beter zijn. Kan ik ze allemaal lekker verot knallen, want ik begin er echt een hekel aan te krijgen. Piloten die gemiddeld met een kd ratio van 5:1 een ronde eindigen zegt genoeg. Dat was in bf42 een zeldzaamheid, alleen de piloten met skills realiseerde dat.

Nah in BF1942 had je ook niet echt skills nodig om te vliegen ... ben zelf nogal een vliegnerd, en in BF1942 was het even makkelijk (vaak makkelijker) om punten te scoren dan in BF2... BF1942 kon je makkelijk met een mustang over de grond poppetjes schappen, vaak genoeg gedaan wat me ook de aardige hoeveelheden medals/punten heeft opgeleverd :9. Nu is dat moeilijk want zodra je de grond raakt is je plane naar de kl*te. Toch heb ik een wel een paar keer mensen van een vliegdekschip geschapt met BF2 :7.

Zo kon je in BF1942 perfect een tank met 1 bom opblazen, dat was prachtig als dat gebeurde. In BF2 is dat bijna een zeldzaamheid wanneer dat gebeurd, maar vaak is een tank al beschadigd waardoor het lijkt dat je maar 1 bom nodig hebt (in BF2).

@ Bigbot
Mja, zo kun je het ook zien natuurlijk.. maar ik had het meer over het verhogen van je accuracy :P als je 5 schoten op plane schiet registreert BF2 et als 5 schoten die 'raak' zijn, accuracy 100%, op een tank knallen is niet raak (logisch gaat nix van af) accuracy 0%. Maarja, tanks lokken werkt ook soms ja :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:09:
Als ze alle dingen omlaag halen vind ik wel dat ze de algemene accuracy omhoog moeten doen (van wapens), want die is echt ronduit slecht. Ja ok je hebt recoil etc. Maar dan nog, ik heb veel FPS' gespeeld en hierbij is echt de slechtste accuracy ever ...
]

agree

maarja als je rtcw of et gewend bent is dit idd andere koek

maar tis zo .

was trouwens een leuke game pot vanavond . op de dolfijnen na,
maarja daar zijn we binnenkort ook van af :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
wouter37 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:49:
ben net van de DJmantri server gegooid vanwege base rapen
4 potjes gespeeld waarbij het andere team steeds baseraapte en arty op ons schip gooide
beetje jammer van die server :)
Heb je het gemeld in chat, of liever nog TeamSpeak ? Admins kunnen zelf ook niet alles zien namelijk. Zeker niet als er geen melding komt van dingen die gebeuren.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:11:
[...]

Heb je het gemeld in chat, of liever nog TeamSpeak ? Admins kunnen zelf ook niet alles zien namelijk. Zeker niet als er geen melding komt van dingen die gebeuren.
Gevonden ... zou het alleen even willen testen ... namelijk ...

Wil BF2 door mijn luidsprekers horen (SB audigy 2)
Wil teamspeak door mijn headset horen (Onboard sound)

Zou dit lukken ?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Net even op een server gespeeld als sniper.
Probeer ik me in te dekken met claymores loopt er tot 2 maal toe een eigen teamlid op mijn clay met als gevolg 2 friendlykills en patatjeoorlog werd mooi gekickt.
Dat zijn de dingen waar ik het meeste van baal.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:25

Stewie!

Keen must die!

84.244.131.181 : 16567 - DJMantri.nl voor GoT - Dutch Ranked 0/32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de badges haalt kan je Sergeant Major ipv Master Gunnery Sergeant.
Master Gunnery Sergeant

Requirements:

* Rank: Master Sergeant
* Score: 50,000
* Unlock Available

Sergeant Major

Requirements:

* Rank: Master Sergeant
* Score: 50,000
* Awards: Basic Armor Badge, Basic Transport Badge, Basic Helicopter Badge, Basic Aviator Badge, Basic Air Defense Badge, Basic Ground Defense Badge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd had het ook gelezen. Van die badges die nodig zijn voor Sergeant Major moet ik enkel nog Basis Helicopter en Basic Aviator :P . Één klein probleempje: ik vlieg zelden tot nooit hehe 8)7 .

Na ja, moet ik me daar echt op gaan storten. Helikopter wil nog wel lukken redelijk, maar van jets heb ik dus totaal geen kaas van gegeten :)

Edit: lol oww ik zie dat je voor basic maar respectievelijk 10 en 15 minuutjes moet rondvliegere, dat moet wel te doen zijn :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56

Tubby

or not to be

EyeWitness schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:50:
[...]

Nah in BF1942 had je ook niet echt skills nodig om te vliegen ... ben zelf nogal een vliegnerd, en in BF1942 was het even makkelijk (vaak makkelijker) om punten te scoren dan in BF2... BF1942 kon je makkelijk met een mustang over de grond poppetjes schappen, vaak genoeg gedaan wat me ook de aardige hoeveelheden medals/punten heeft opgeleverd :9. Nu is dat moeilijk want zodra je de grond raakt is je plane naar de kl*te. Toch heb ik een wel een paar keer mensen van een vliegdekschip geschapt met BF2 :7.

Zo kon je in BF1942 perfect een tank met 1 bom opblazen, dat was prachtig als dat gebeurde. In BF2 is dat bijna een zeldzaamheid wanneer dat gebeurd, maar vaak is een tank al beschadigd waardoor het lijkt dat je maar 1 bom nodig hebt (in BF2).

@ Bigbot
Mja, zo kun je het ook zien natuurlijk.. maar ik had het meer over het verhogen van je accuracy :P als je 5 schoten op plane schiet registreert BF2 et als 5 schoten die 'raak' zijn, accuracy 100%, op een tank knallen is niet raak (logisch gaat nix van af) accuracy 0%. Maarja, tanks lokken werkt ook soms ja :+.
In bf1942 was het met wedstrijden wel altijd zo dat de beste piloot won, daar had je nog echt dogfights die lang duurde. Dan begon je de ronde, en dan kon het wel een minuut of 2, a 3 duren voordat je airsupport kreeg (of last van de piloot van de tegenstander).

In bf2 is het zoiezo zo goed als alleen met de heli, en dan is het na een minuut al beslist. Beide heli's stijgen op en zodra ze elkaar ook maar een schim zien (of eerder) schieten er 2 tvguided's over en weer. En als ze beide raak of mis zijn blijft het zich herhalen, maar als 1 van de 2 down is blijft de ander meestal down door de tvguided van de andere partij.

Een dogfight met heli's is gewoon anders als met planes. En de jet's van bf2 lenen zich gewoon minder voor het "mooie" dogfighten zoals ik dat gezien heb in bf1942 (daar heb ik tijdens wedstrijden nog een paar keer naar boven staan gapen naar zo'n dogfight, erg mooi om te zien)

En dat puntje van gebrek aan accuracy, dat hebben je tegenstanders ook, imho is het niet boeiend. Het puntje van dat iedereen in het vliegend/rijdend materieel wil zitten herken ik wel, dat is op DJmantri heel sterk :) zelf hou ik het lekker op het grondwerk (AT), het is in wedstrijden heel erg waardevol als je goed met de MP5 ed om kunt gaan.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

welke headset gebruiken julie of welke zouden julie nemen ik wil er nl ook een kopen maar weet niet welke |:(

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

dark rule161 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 08:34:
welke headset gebruiken julie of welke zouden julie nemen ik wil er nl ook een kopen maar weet niet welke |:(
Plantronics GameCon1 kan ik aanraden, heb 2 Plantronics PC90's (gewonnen) versleten ondertussen welke allebei altijd extreem goed waren. Heb nu een Steelpad Steel 5H, maar daarvan heb ik soms dat de microfoon een weirde buzz geeft waardoor mensen mij niet horen (als ik dan af en toe met de microfoon heen en weer beweeg is het weer weg). Dat soort dingen had ik nooit met plantronics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk die POTD maare dis een BF2 thread die oude BF1942 meuk hoort er niet echt toch ;)
tis wel nostalgisch maar goed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
zou toch maar zorgen dat je alle basic badges heb. Just incase }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog niet heel veel gevonden over die boosterpacks die er aankomen alleen op de EA site eigenlijk, als je zo'n boosterpack wil aanschaffen moet je dan een creditcard hebben??
Ik zag bij purchase alleen maar creditcrads staan namelijk?? Of wordt het in Europa/NL nog anders beschikbaar gesteld qua betaling???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:20:
[...]

Met je eens :)

De heli's zijn niet eens zo erg, ze hoveren, en zijn nog te raken met een AT.
Maar die jets slaan nergens op, totaal geen meerwaarde aan de game.
Speel je Oman, pak je een M1A2, boem weg tank, pak je een APC idem... tyf toch op met die jets :D
Het is als grondspeler verdomde lastig om een gouden plak te halen (of een goede K/D) omdat meestal de flyboys de meeste punten halen.

Momenteel speel ik SF en bevalt super, stoere maps lekker veel infantrie en geen jets, m'n K/D is gelijk beter ;)

Mijn conclusie is BF2 is leuk, maar soms zo "irritant" leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar stop 3 man in 3 stingerinstallaties en die piloten zitten niet meer zo lekker in hun jets als continu die locktoon erop staat. Maar dit gebeurt helaas nog te weinig. Gistere op Wake eerste helft van de pot zeker 4 choppers en een jet uit de lucht gehaald en daarna met mn "vaste" piloot Faust in de chopper gesprongen en een rits kills gemaakt, geen enkele last gehad van een stinger o.i.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:17:
Maar stop 3 man in 3 stingerinstallaties en die piloten zitten niet meer zo lekker in hun jets als continu die locktoon erop staat. Maar dit gebeurt helaas nog te weinig. Gistere op Wake eerste helft van de pot zeker 4 choppers en een jet uit de lucht gehaald en daarna met mn "vaste" piloot Faust in de chopper gesprongen en een rits kills gemaakt, geen enkele last gehad van een stinger o.i.d. :)
Het gaat er een beetje om dat een piloot weinig respect heeft voor de AA installatie gewoon omdat deze niet echt gevaarlijk is. Ze horen een lock en vernietigen gewoon ff de installatie.

Als infanterie ga je toch ook niet aan de voorkant van een tank staan en een mijn neerleggen, je wordt dan ook neer geknald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbot schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:45:
@Ace Lightning en Eyewitnes
op tanks schieten met een geweer heeft zeker nut :).
Mits je weet hoe je het kunt gebruiken, ik gebruik het niet in de gedachte om dmg of wat ook te doen maar om de tank te lokken.

ik schiet vaak met me geweer op een tank meestal komen ze dan met hun tank achter je aan.
ik spring dan om de hoek waar of mijn stapel c4 ligt of c4 of mijnen van een vriend :D werkt niet altijd maar vaak wel.
Ja tuurlijk.
En ik ben niet achterlijk om stil te blijven staan. Maar altijd door te rijden en tegelijk te schieten :+
, dus daar gaat je plannen.
Want, ik maak ook een constante 360 graden draai naar de spawnpoints. En ik ga ook zover mogelijk van spwanpoints rijden zo dat ik toch een goeie dekking heb en niet snel gec4 kan worden.

Ik vind jouw meer een vlieg als jij dat doet. 1 sec me gun in houden, en je bent dood :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:07:
[...]

JA tuurlijk, en ik ben niet achterlijk om stil te blijfen staan maar altijd te rijden en te schieten tegelijk :+
dus daar gaat je plannen.
want ik maak ook een constante 360 graden draai naar de spawnpoints zo, en ik ga ook zover mogelijk van spwanpoints rijden zo dat ik toch een goeie dekking heb.

Ik vind jouw meer in vlieg als jij dat doet. 1 sec me gun in houden en je bent dood :+
Wow ik moest je verhaal 4x lezen wil ik het een beetje begrijpen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:12:
[...]

Wow ik moest je verhaal 4x lezen wil ik het een beetje begrijpen :X.
Whaa :P

sorry. maar ga me dan irrieteren met een anti-tank kit of zo
verbeterd..

Ben jij al uit of zo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:35:
[...]

Zou dit lukken ?
Lijkt me wel, TS kun je op een specifiek input en output device zetten (Settings -> Options -> Sound Devices)
In BF2 zie ik geen options om sound device te kiezen dus deze vermoed ik dat je default audio device pakt (Start -> Settings -> Sound and audio devices -> Audio) en die zet je dus op je audigy.

Let wel dat als je het zo doet en je zet TS op voice activated dat iedereen op TS waarschijnlijk hoort als jij arti op je dak krijgt.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
je bedoelt push to talk denk ik, vind ik hier iig stuk beter

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Proefwerk 'week', 3 dagen maar maargoed...

Maar 1 uurtje vandaag gehad :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

[...]

Ja tuurlijk.
En ik ben niet achterlijk om stil te blijven staan. Maar altijd door te rijden en tegelijk te schieten :+
Want, ik maak ook een constante 360 graden draai naar de spawnpoints. En ik ga ook zover mogelijk van spwanpoints rijden zo dat ik toch een goeie dekking heb en niet snel gec4 kan worden.

Ik vind jouw meer een vlieg als jij dat doet. 1 sec me gun in houden, en je bent dood :+
Tanks locken is een van mijn hobby's, zelfs met een lege SRAW is het alleen al leuk om een tanker op te jagen met die lock >:) alle tankers worden er heel erg zenuwachtig van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
[...]

Ja tuurlijk.

Ik heb anders meer tanks opgeblazen met c4 en mijnen dan je beseft, het werkt in 70% van de gevallen prima, maar het is ook een stukje dom geluk
Tanks locken is een van mijn hobby's, zelfs met een lege SRAW is het alleen al leuk om een tanker op te jagen met die lock >:) alle tankers worden er heel erg zenuwachtig van :+
inderdaad, maar wel een leuke hobby, tanks pesten _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Suicyder op 16-01-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:44:
[...]

daar maar ik me gaan zorgen van..
behalve als nog maar 45% van me armor heb.

Maar het is toch zo dat ze patch tanks en apc whoring in de hand werkt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

APC neem ik liever dan een tank... laatst ook een killing spree van 10 ofzo mee gehaald... snel, toch behoorlijke armor, snel schieten, 1 shot 1 kill bij mannetjes :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beschuitfluiter schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:32:
APC neem ik liever dan een tank... laatst ook een killing spree van 10 ofzo mee gehaald... snel, toch behoorlijke armor, snel schieten, 1 shot 1 kill bij mannetjes :P
Ik had is 50 kills en maar paar keer doodgegaan in tank, en dat door gewoon op de brug te gaan staan en elke gast die ze hoofd maar liet zien, afteschieten

dat is echt zo relexd met de gun van een tank.
en ze ging niet zo als anti-tank of zo.
moeest eerst afgemaakt worden door hun apc en tanks :X

Dat snap je toch niet heb je al 7 kills straight, moeten die mensen toch overwegen om een anti-tank kit te gaan pakken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op warlord zo 15 rondjes na elkaar rond het eerste torengebouw gereden, constant knulletjes afknallend ... spree van 20 tot ze'm doorhadden. Dan maar even rondjes in de andere richting beginnen maken, alweer verwarring :9 Zo haal je makkelijk 44 kills in een ronde :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:17:
leuk voorbeeld, maar heb jij al eens gezien dat er drie ook daadwerkelijk in gebruik waren. Het gaat erom in je eentje ben je nergens, tis misschien wel realistisch maar de gameplay komt het niet ten goede. Zoals eyewitness al zegt je stapt in een tank en ff later is het boom. Je bent gewoon machteloos ook bij helis, mits er een goede piloot in zit. Als grondeenheid kan je weinig doen tegen die piloten. Al helemaal als er een noob in het vliegtuig (van je team) zit. Je hoefd maar een beetje met de bommen te richten en je haalt dik punten binnen.

Ook niet vergeten de x in te drukken, want met de x ben je onkwetsbaar. Ja ja regelmatig de x indrukken behoort nu ook tot de skills 8)7 . Niet te vergeten om langzamer te vliegen, om zo een vijandige heli in de grote ronde cirkel (rond jah) te houden, anders zoeken de pijltjes niet automatisch hun weg. |:(

Eigenlijk is EA best dom bezig. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen verzoeken hebben gehad, om bijvoorbeeld een flak in het spel te plaatsen. Of een paar van die geweren die op het vliegdekschip staan, zou ook al een hele verbetering zijn. Geen irritante pijltjes die nooit doen wat je zelf wil.

Nieuwe snipegeweren zijn wel mogelijk, maar een ander soort aa... ho maar. Want stel dat de noobs weg blijven bij het vliegveld. Zonder vliegtuigen worden ze dik ingemaakt en is dus het spel niet meer leuk..... Zeg nee tegen gameplay! 8)7 :P Nou is er niks mis mee om piloot te zijn, kan het best begrijpen doe het zelf ook vaak genoeg. Alleen het spel maakt het gewoon te makkelijk, daar kun je als piloot zijnde niks aan doen. Er van wegblijven is ook geen optie, want je team heeft het nodig. Overigens als ik me in de lucht bevind, is de kans groot dat ik dat doe omdat ik me zit te ergeren aan andere piloten. Zit namelijk veel liever op de grond. Als ik me dus in de lucht bevind dan weet je dat :p

Ea heeft iig bereikt wat ze wilden en dat is een grotere community.
beschuitfluiter schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:32:
tot je een tank tegen komt, dan ben je nergens. Iig als de tank weet hoe die moet richten.
[...]

kan ik me iets bij voorstellen. :D Jaag er zelf ook altijd op, geeft een bepaalde spanning ofzo :P Zon grote tank tegen zon klein mannetje :9 Zie het altijd als een uitdaging.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fragtallica hoever ben je met het filmpie van bf2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ja hoor
maakt mij dat wijs..
dan ben je net zo grote sukkel die op me tank knalt met een geweer

edit---

Zulke mensen kom ik nog steeds tegen trouwens
Geloof het of niet, maar gisteren stond ik met een maat te kloten op Operation Cleansweep als MEC op het meest westelijke punt.
Meestal gaan we daar wachten met 3 a 4 man AT op alles wat als eerste die flag probeert te cappen.
Na verloop van tijd kwam er niets meer dus gingen we een beetje schieten met de handgun.
Prompt komt er een plane langs (rokend weliswaar), ik schieten met die gun en kreeg zowaar de killl...
Op TS hebben we daar wel een tijdje om gelachen, een erg lachwekkend gezicht kan ik je verzekeren.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
  • Laatst online: 23-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:02:
Eigenlijk is EA best dom bezig. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen verzoeken hebben gehad, om bijvoorbeeld een flak in het spel te plaatsen. Of een paar van die geweren die op het vliegdekschip staan, zou ook al een hele verbetering zijn. Geen irritante pijltjes die nooit doen wat je zelf wil.
Ik hoop nog steeds op een Mobile AA ipv de AT. En nu hebben ze gezegd dat er een nieuwe unlock komt voor de AT klasse, dus ik hoop op een Mobile AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:12
laat die hoop maar varen want het word de P90 SMG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
RaDKiLL schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:14:
[...]

Geloof het of niet, maar gisteren stond ik met een maat te kloten op Operation Cleansweep als MEC op het meest westelijke punt.
Meestal gaan we daar wachten met 3 a 4 man AT op alles wat als eerste die flag probeert te cappen.
Na verloop van tijd kwam er niets meer dus gingen we een beetje schieten met de handgun.
Prompt komt er een plane langs (rokend weliswaar), ik schieten met die gun en kreeg zowaar de killl...
Op TS hebben we daar wel een tijdje om gelachen, een erg lachwekkend gezicht kan ik je verzekeren.
Ah joh, dat doe ik zo vaak, als ik een enemy chopper zie vliegen op de manier dat alleen een n00b dat kan knal ik al met mn pistol/machine gun op, als je hem raakt en hij crashed binnen 5 sec's ofzoiets krijg jij de kills ... heerlijk :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
EyeWitness schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:51:
[...]
Ah joh, dat doe ik zo vaak, als ik een enemy chopper zie vliegen op de manier dat alleen een n00b dat kan knal ik al met mn pistol/machine gun op, als je hem raakt en hij crashed binnen 5 sec's ofzoiets krijg jij de kills ... heerlijk :>.
Zwijg eens! Moet niet alle truukjes gaan verklappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door BladePHQ op 16-01-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:52:
[...]

Zwijg eens! Moet niet alle truukjes gaan verklappen ;)
waarom zwijgen..

Do you want be a nOOb forever? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Update over de boosterpacks: de mappen kunnen in de originele BF2 mapcycle geplaatst worden. Dit houdt in dat het niet als Special Forces is waar je echt een aparte server joined.

Heb je de boosterpack niet, dan zal je waarschijnlijk uit de server worden gekicked zodra een boosterpack-map wordt gespeeld, maar dit is nog niet 100% duidelijk.

edit:
je krijgt dus een schermpje te zien waarop staat waar je de boosterpack kan kopen :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 16-01-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Krijg je zelfs een lock met een lege sraw/eryx?
Das wel heel erg pesten dan, moet k ook s proberen })
Als je googlet(?) op de P90 krijg je dit trouwens. Als ik het zo lees wordt het echt weer zon proppenschieter als de standaard at wapens :/
Nog even gezocht op de andere nieuwe unlocks:
HK53A3
http://www.hkpro.com/hk53.htm
Famas
http://world.guns.ru/assault/as21-e.htm
SA80 L85A2
http://world.guns.ru/assault/as22-e.htm (Is uit dezelfde serie als de standaard medic unlock)
HK21
http://www.hkpro.com/hk21e.htm
Benelli M4
http://world.guns.ru/shotgun/sh19-e.htm
L96A1
http://www.snipercentral.com/l96a1.htm

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:21:
uav is now a visible element ... allemaal we leuk maar waarschijnlijk krijg je ook punten om het neer te schieten--> iedereen loop als een gek in de lucht te kijken hopend dat er een UAV aanwezig is.

net zoals arti uitschakelen , vond het heel leuk toen je er geen punten voor kreeg... was erg spannend en zenuwslopend.
nu: als je naar de enemy base gaat zie je daar een spec ops vereniging die continu de atri enzo vernietigen :( , had veel liever zonder punten.
Nou sorry hoor maar ik heb veel spec ops gespeeld en waarom zou je geen punten moeten krijgen om die rommel op te blazen. Daar zijn ze tenslotte voor. Om dingen op te blazen. Nu word je tenminste nog beloond voor je acties... Ik vind eigenlijk dat je er gewoon 2 punten voor moet krijgen. Als jij als spec ops continu de arty van de nme op aant blazen bent zorg je er voor dat je eigen team niet continu gebombardeerd word of gespot door de uav. Als je er geen punten voor zou krijgen is dit een stuk minder interessant. En dan heeft de engineer ook weer wat werk ;)

Ik vind zelfs dat ze de arty niet met kratjes moeten kunnen repareren.

@ Ace

Wie zegt dat je al die dingen niet meer kunt gooien..je kan ze niet meer gooien terwijl je springt. Maar wie weet werkt t wel andersom. Misschien kan je toch nog wat range halen door eerst te gooien en dan snel te springen. Of de granaat met je rechtermuisknop te gooien.
Ik denk dat dat weer de lagere van de 2 rangen is...Sergeant Major is dus hoger en daar heb je weer wel al die badges voor nodig.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Die boosterpacks kan je alleen online kopen he..hoe moet je betalen bij EA omdat online te kopen. Net als bij Steam met Credit Card ? Dit zou ik wel kl*te vinden.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:05:
Die boosterpacks kan je alleen online kopen he..hoe moet je betalen bij EA omdat online te kopen. Net als bij Steam met Credit Card ? Dit zou ik wel kl*te vinden.
Yes weer een koper minder.. sorry voordat
but you know my reseaon

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Het schijnt dat je ook gewoon met Paypal kan betalen.
Ook zei DaMorpheus ergens in dit topic dat Battlefield2.nl een reseller wordt.

Niet te vroeg juichen, jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Je kan via het online bestellen gewoon per bank betalen, dit wordt in het bestelproces nu duidelijk aangegeven! :)

Oja, door dit geintje:
DaMorpheus schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:47:
Update over de boosterpacks: de mappen kunnen in de originele BF2 mapcycle geplaatst worden. Dit houdt in dat het niet als Special Forces is waar je echt een aparte server joined.

Heb je de boosterpack niet, dan zal je waarschijnlijk uit de server worden gekicked zodra een boosterpack-map wordt gespeeld, maar dit is nog niet 100% duidelijk.

edit:
je krijgt dus een schermpje te zien waarop staat waar je de boosterpack kan kopen :Y)
Zal het online spelen een stuk moelijker worden als je geen boosterpacks hebt ;)
Lijkt me niet leuk om telkens gedisconnect te worden na een mapwissel :+

[ Voor 77% gewijzigd door Stewie! op 16-01-2006 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:42:
[...]

Met je eens :)

De heli's zijn niet eens zo erg, ze hoveren, en zijn nog te raken met een AT.
Maar die jets slaan nergens op, totaal geen meerwaarde aan de game.
Speel je Oman, pak je een M1A2, boem weg tank, pak je een APC idem... tyf toch op met die jets :D
Het is als grondspeler verdomde lastig om een gouden plak te halen (of een goede K/D) omdat meestal de flyboys de meeste punten halen.

Momenteel speel ik SF en bevalt super, stoere maps lekker veel infantrie en geen jets, m'n K/D is gelijk beter ;)

Mijn conclusie is BF2 is leuk, maar soms zo "irritant" leuk ;)
Totdat jij als grondtroep een nme tank/apc enz in je basis hebt en je geen kant meer op kan. Als je m dan ineens boem ziet gaan klaag je zeker ook. Trouwens jammer dat iedereen nog steeds over die punten loopt te miauwen...je wilt toch winnen als partij...dan maakt t toch niet uit hoe! Van mij hadden zie die hele awardzooi eruit mogen laten...dat is een van de grootste redenen dat het spel verziekt wordt!!

En Dikkie....als MAW kan ik maar een ding zeggen: AUW!! ;)

Wat betreft dat disconnecten als je een boosterpack map niet hebt....WIE zei ook alweer dat je de boosterpacks niet hóeft te kopen?? Ergens moet je wel als je niet continu van een server af gegooid wilt worden. Toch vraag ik me dan af wat er nu gaat gebeuren. Óf er word straks minder BF2 gespeeld omdat niet iedereen die boosterpacks heeft óf je koopt die boosterpacks wel maar zijn er heel weinig servers die de maps draaien ómdat niet iedereen ze heeft....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:24:
[...]

Totdat jij als grondtroep een nme tank/apc enz in je basis hebt en je geen kant meer op kan. Als je m dan ineens boem ziet gaan klaag je zeker ook. Trouwens jammer dat iedereen nog steeds over die punten loopt te miauwen...je wilt toch winnen als partij...dan maakt t toch niet uit hoe! Van mij hadden zie die hele awardzooi eruit mogen laten...dat is een van de grootste redenen dat het spel verziekt wordt!!

En Dikkie....als MAW kan ik maar een ding zeggen: AUW!! >:)
+4 inzichtvol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:16:
Je kan via het online bestellen gewoon per bank betalen, dit wordt in het bestelproces nu duidelijk aangegeven! :)

Oja, door dit geintje:

[...]

Zal het online spelen een stuk moelijker worden als je geen boosterpacks hebt ;)
Echt sireus.. ik ga nu nog harder lamen tegen zulke mensen.....
pff boosterpacks.

pff en veel zou het niet uitmaken of 2 weekjes en het light er weer eruit oh nee foute denk redenatie
deze maps mogen wel rankend.
Tering EA alles wat ik vraag is om een cumstom map pack wedstrijd.
en dat deze maps worden uitgeven voor op rankend servers :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:34:
[...]
Do you want be a nOOb forever? :P
Jups, geen probleem mee.

btw: 't is n00b ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:37:
Tering EA alles wat ik vraag is om een cumstom map pack wedstrijd.
en dat deze maps worden uitgeven voor op rankend servers :O
Gefeliciteerd! Je eerste geniale opmerking in dit topic _o_
Nu dat dubbelposten nog

EA, jullie luisteren ook naar de grootste noobs in BF2 (zie fixes nieuwste patch 7(8)7) dus waarom deze negeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:51:
[...]

Nu dat dubbelposten nog

EA, jullie luisteren ook naar de grootste noobs in BF2 (zie fixes nieuwste patch 7(8)7) dus waarom deze negeren? :)
Dit is al een paar keer voorgenomen volgens mij :X
But is EA eh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb soms problemen met multiplayer als het spel is gewonnen/verloren dan sluit ie ineens af naar de desktop. Ik heb geen patches gebruikt dus gewoon nog 1.00 dus. Het is dus alleen als het spel gewonnen/verloren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:56:
Ik heb soms problemen met multiplayer als het spel is gewonnen/verloren dan sluit ie ineens af naar de desktop. Ik heb geen patches gebruikt dus gewoon nog 1.00 dus. Het is dus alleen als het spel gewonnen/verloren is.
Ouwe bug met Linux servers...waarom zou je niet patchen...ze brengen ze niet voor niets uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:56:
Kan je nog met 1.00 spelen?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
@PhoeniXProjects
En nee tegen een tank in m'n basis heb ik niks, ik kan nl. als AT spawnen of engineer of spec-op.
Wat doe je tegen een jet?? Precies, (bijna) niets, dat is mijn punt.
Als er nou ook een AA class zou zijn zou dit veel gebalanceerder zijn.

Maar waarschijnlijk ben ik de enige die alleen als infanterie speelt :D

[ Voor 23% gewijzigd door Redje op 16-01-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:24:
[...]

Wat betreft dat disconnecten als je een boosterpack map niet hebt....WIE zei ook alweer dat je de boosterpacks niet hóeft te kopen?? Ergens moet je wel als je niet continu van een server af gegooid wilt worden. Toch vraag ik me dan af wat er nu gaat gebeuren. Óf er word straks minder BF2 gespeeld omdat niet iedereen die boosterpacks heeft óf je koopt die boosterpacks wel maar zijn er heel weinig servers die de maps draaien ómdat niet iedereen ze heeft....
Als die boosterpack online net zoveel word verkocht als BF2-Spec.forces, betekend dat 9 van de 10 de upgrade NIET koopt. Dat betekend waarschijnlijk dat ie ook niet op al te veel servers draait. Die gasten bij EA/DICE zijn gewoon knetter gestoord met hun marketing iedeeen. Maak gewoon een goede uitbreiding en verkoop 'm op disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:51:
[...]

Nu dat dubbelposten nog

grof .... :P

@phoenixprojects: ik vind ook dat dat beloond moet worden maar als neveneffect heeft dat dat bijna iedereen zich daarmee bezighoud omdat dat voor sommigen nu eenmaal een makklijke manier is om punten op te halen.
Veronderstel dat velen voor de beloningen nooit een arti onschadelijk maken maar nu wel alles opblazen wat ze tegenkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Vandaag ook weer sinds lange tijd een hele dag school gehad :( (Tentamens)
Dus ik voel me wat... grof... ja :+
/off-topic

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Bondt op 16-01-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:28:
@PhoeniXProjects
En nee tegen een tank in m'n basis heb ik niks, ik kan nl. als AT spawnen of engineer of spec-op.
Wat doe je tegen een jet?? Precies, (bijna) niets, dat is mijn punt.
Als er nou ook een AA class zou zijn zou dit veel gebalanceerder zijn.

Maar waarschijnlijk ben ik de enige die alleen als infanterie speelt :D
Tegen jets kan je inderdaad niet veel doen...ja andere jets en AA een beetje...maar dat is IRL ook zo...en als ik bommen gooi moet ik toch echt weer helemaal terug naar mn airbase om nieuwe te halen. Dat kost ook tijd.

Maar goed, nu zijn het 2 tanks met engineers erin...of een tank en een APC (of meerdere)...of of of....daar doe je niets tegen als AT of spec ops...want voordat jij je C4 op een van die tanks kan plakken ben jij al de pijp uit...plus dat je geen backup krijgt want iedereen is veel te bang voor slechte stats of dat ie misschien geen gouden plak verdiend als ie te vaak dood gaat....plus dat je vlag binnen no time wit is en je daar niet meer kan spawnen als AT...zo kan ik nog wel het een en ander verzinnen. Ik kan er ook niets aan doen dat jij misschien altijd aan de verkeerde kant van een bom staat...Een jet kan er namelijk ook voor zorgen dat jij niet de hele tijd door een vijandelijke jet word geraped!!

Maar goed....laten we eens kijken naar een veld als Karkand...daar speelde ik laats samen met een paar vrienden. Op de 64 map heb je een spawn waar een tank en 2 apc's spawnen. Die hadden we ook met zn 3en plus we hadden nog een support in de apc. Alle bestuurders waren engineer....ik kan je vertellen dat ik misschien 3x dood ben gegaan die ronde en wij dik bovenaan stonden. Dus het zijn niet alleen de jets die veel schade aan kunnen richten.

Nou jij weer.....
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:35:
ik vind ook dat dat beloond moet worden maar als neveneffect heeft dat dat bijna iedereen zich daarmee bezighoud omdat dat voor sommigen nu eenmaal een makklijke manier is om punten op te halen.
Veronderstel dat velen voor de beloningen nooit een arti onschadelijk maken maar nu wel alles opblazen wat ze tegenkomen
Je krijgt maar 1 punt om iets op te blazen...goh wat een hoop punten zal je dan halen ;) Kan je nog beter gaan snipen misschien...krijg je ook nog punten voor kill assists

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:18

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 00:35:
[...]

Zou dit lukken ?
Ik speel zelf ook BF2 over mijn speakers en TS via m'n headset. Dit is - zoals TallmanNL al eerder heeft vermeld - gewoon in te stellen in het TS-progje. Niet vergeten om in XP ook aan te passen dat wanneer je headset in de USB gaat, niet alle geluid over deze headset gaat. <-- beetje moeilijke zin hè? :?

Let er wel op dat je mic te gevoelig staat zodat deze al open gaat als je een scheet laat. :P
Dit is ook in te stellen in TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

De reden dat ik arti opblaas is dat mijn eigen team niet omkomt door de betreffende aanvallen die een behoorlijke impact kunnen hebben.
Dus het eerste wat ik probeer te doen is achter de vijandelijke linies te komen om vervolgens de boel uit te schakelen.
Dat ik hiervoor punten krijg vind in niet meer dan normaal.
Om de boel te repareren dropt de betreffende commander weer een ammobox zodat ik kan herladen en blaas tevens dan meteen de ammobox op.
Bruggen opblazen zodat het de vijandelijke tanks en andere voertuigen bemoeilijkt word de overkant te halen.
Engineers die de brug dan willen repareren lopen dan weer het risico neergeschoten te worden.

Zo heeft iedereen een eigen specialiteit en ik doe dit het liefste.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:54:

Je krijgt maar 1 punt om iets op te blazen...goh wat een hoop punten zal je dan halen ;) Kan je nog beter gaan snipen misschien...krijg je ook nog punten voor kill assists
er zijn mensen die het voor die 1 punt zouden doen

maar dan gaan we weer een n00b discussie houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:52:
Als je googlet(?) op de P90 krijg je dit trouwens. Als ik het zo lees wordt het echt weer zon proppenschieter als de standaard at wapens :/
Wees daar maar niet zo zeker van. Als het ongeveer hetzelfde wapen wordt als in CS wordt ik er voor close range errug vrolijk van. Wat een berg headshots heb ik daarmee gemaakt zeg. :)
50 kogels in magazijn en sproeien maar _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:54:
[...]

Tegen jets kan je inderdaad niet veel doen...ja andere jets en AA een beetje...maar dat is IRL ook zo...en als ik bommen gooi moet ik toch echt weer helemaal terug naar mn airbase om nieuwe te halen. Dat kost ook tijd.
Nooit geweten dan IRL de stinger ook zo ineffectief was...
Helemaal terug naar de basis? poe-poe, moet je landen dan?
Maar goed, nu zijn het 2 tanks met engineers erin...of een tank en een APC (of meerdere)...of of of....daar doe je niets tegen als AT of spec ops...want voordat jij je C4 op een van die tanks kan plakken ben jij al de pijp uit...plus dat je geen backup krijgt want iedereen is veel te bang voor slechte stats of dat ie misschien geen gouden plak verdiend als ie te vaak dood gaat....plus dat je vlag binnen no time wit is en je daar niet meer kan spawnen als AT...zo kan ik nog wel het een en ander verzinnen. Ik kan er ook niets aan doen dat jij misschien altijd aan de verkeerde kant van een bom staat...Een jet kan er namelijk ook voor zorgen dat jij niet de hele tijd door een vijandelijke jet word geraped!!

Maar goed....laten we eens kijken naar een veld als Karkand...daar speelde ik laats samen met een paar vrienden. Op de 64 map heb je een spawn waar een tank en 2 apc's spawnen. Die hadden we ook met zn 3en plus we hadden nog een support in de apc. Alle bestuurders waren engineer....ik kan je vertellen dat ik misschien 3x dood ben gegaan die ronde en wij dik bovenaan stonden. Dus het zijn niet alleen de jets die veel schade aan kunnen richten.
Er zijn altijd wel momenten te verzinnen waarbij er iemand in het nadeel is, een BH tegen een groep infanterie is ook prijs schieten.
Als je als 3 engineers bij elkaar blijft in een APC/tank om elkaar te repareren, is dit gewoon goede teamplay, dat is heel wat anders.
Nou jij weer.....
Uhm, ik ga er geen spelletje van maken WIE er nou gelijk wil krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:07
Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/7433/sergeant1eklas6xt.png

\o/

[ Voor 48% gewijzigd door maxoss op 16-01-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:16:

Oja, door dit geintje:

[...]

Heerlijk gewoon. Pfff nu nog maar 3 weken tot de 8e _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30
nadat mn pc zo traag was geworden als een naaktslak in een coma tijdens zijn winterslaap als hij meedoet aan een marathon heb ik maar besloten een verse install te doen van mn pc

nu wil ik een inline game starten en nu klapt ie voor het laadscherm van de map er al uit :/

morgen maar ff opnieuw installen maar ik heb echt geen idee waar het aan kigt, pc is up to date en bf2 ook

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:40:
[...]

1. Nooit geweten dan IRL de stinger ook zo ineffectief was...
Helemaal terug naar de basis? poe-poe, moet je landen dan?

2. Er zijn altijd wel momenten te verzinnen waarbij er iemand in het nadeel is, een BH tegen een groep infanterie is ook prijs schieten.
Als je als 3 engineers bij elkaar blijft in een APC/tank om elkaar te repareren, is dit gewoon goede teamplay, dat is heel wat anders.

3. Uhm, ik ga er geen spelletje van maken WIE er nou gelijk wil krijgen...
1. Waarom denk je dat jets chaffs en flares bij zich hebben dan? Hoeveel USA jets zijn er de afgelopen Golf oorlog uit de lucht geschoten denk je?? Ik geef toe dat in BF2 de AA zuigt...maar het is en blijft maar een spelletje...
Het heeft niets met landen te maken maar met de tijd tussen attacks. Ik gooi 2 bommen...maak 1 tank kapot...moet terug naar mn basis...en moet vervolgens weer een target vinden. Een tank heeft hoeveel? kogels en tankshells bij zich? In de tijd dat ik die ene tank en misschien wat mannetjes kill, moet rearmen en weer terug ter plekke ben kan je met een tank of APC heel wat meer kills maken. En zolang jij niet in een voertuig oid zit zit ik je ook niet zien...

2. Dus 3 armoured vehicles met engineers is goede teamplay..maar een tank bombarderen die je eigen teammates staat af te knallen of een vlag probeerd over te nemen is geen teamplay?

3. Nee je gaat er misschien geen spelletje van maken. Je wilt gewoon horen dat je gelijk hebt qua jets en dat ze geen toegevoegde waarde hebben. Ik weerleg jouw stelling...that's all...
En als je niet tegen de jets kan moet je misschien een ander spel gaan spelen waar ze niet in zitten.

Nog ff en je krijgt een groep jankerds die C4 eruit willen (of minder sterk) omdat hun tank steeds opgeblazen word. Zodra mensen in pubbies écht samen gaan spelen word het voor jets ook een stuk moeilijker. Ik vind ook niet dat het zo moet zijn dat als je een jet ziet je ff in een AA springt en m met 2 vingers in je neus uit de lucht knalt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 18:31:
[...]

Als die boosterpack online net zoveel word verkocht als BF2-Spec.forces, betekend dat 9 van de 10 de upgrade NIET koopt.
In hetzelfde rijtje logica past: als een huis ei dinsdag zit dan vliegtuig hoi vraagt kip 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:26:
[...]
Nog ff en je krijgt een groep jankerds die C4 eruit willen (of minder sterk) omdat hun tank steeds opgeblazen word.
Dat zeggen de huilies omdat hun dierbare tank niet zomaar kan rushen. Ze willen blind naar de andere kant van de map rijden en daar alles opblazen. Zelfde huilie's zijn tegen kamikaze (een uitzonderlijk goede en bewezen techniek om je basis of teammates te beschermen tegen enemy tanks en choppers).
Als ik bij de MOC/MEC zit en er komt een volle Black Hawk op onze vlaggen af, dan vlieg ik in de Black Hawk. Maximaal resultaat: mijn teammates op de grond winnen en ik haal de Black hawk uit de lucht én ik dood 6 tegenstanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:58
Filmpje van de veranderingen in de komende patch
Vooral die UAV is wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masterlijk ze maken die m203 nades alleen maar erger.....
daaar valt vette n00b tricks mee te doen.

stel je voor. jij weet dat die gast achter zit en dan via een kaats boem :+
wedden dat komt er weer zo woord noobm203waller :+

hmm en in langzamer in prone pff wat een luie gasten .
waarom niet gewoon dat je springt, dat je maar een keer prone ka en weer terug

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
nvm

[ Voor 105% gewijzigd door BladePHQ op 16-01-2006 21:34 . Reden: heb het al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:14:
[...]

Masterlijk ze maken die m203 nades alleen maar erger.....
daaar valt vette n00b tricks mee te doen.

stel je voor. jij weet dat die gast achter zit en dan via een kaats boem :+
wedden dat komt er weer zo woord noobm203waller :+

hmm en in langzamer in prone pff wat een luie gasten .
waarom niet gewoon dat je spring dat je maar een kan prone en weer terug
:? :? :?
Niet rot bedoeld hoor maar waarom lees je niet eerst je posts een keer door voordat je ze post? Heb je geen Nederlands op school ofzo?? Of ben je gewoon dyslectisch? Maakt ook niet uit maar dat verklaard een boel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine oorbeeld.
Jij zit op een dak. maar die andere gast loopt net onder je. wil jij hem afschieten maar dat gaat een beetje moeilijk.

nu hoef jij alleen je m203 tevoorschijn halen en er voor zorgen dat die nade goed laat afketsen. en volia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

over jets

gewoon alle voertuigen eruit :o :+

infantry to the bone }) >:)

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:24:
[...]

:? :? :?
Niet rot bedoeld hoor maar waarom lees je niet eerst je posts een keer door voordat je ze post? Heb je geen Nederlands op school ofzo?? Of ben je gewoon dyslectisch? Maakt ook niet uit maar dat verklaard een boel...
Ja oke O-) ik zou voortaan wat rustiger gaan typen,
Vanaf nu, zou ik opletten wat ik schrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:27:
[...]

Ja oke O-) ik zou voortaan wat rustiger gaan typen,
Vanaf nu, zou ik opletten wat ik schrijf.
Het wordt er anders niet beter op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:30:
[...]

Het wordt er anders niet beter op. :P
Je moet wel vanaf nu tellen, eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:25:
Kleine oorbeeld.
Jij zit op een dak. maar die andere gast loopt net onder je. wil jij hem afschieten maar dat gaat een beetje moeilijk.

nu hoef jij alleen je m203 tevoorschijn halen en er voor zorgen dat die nade goed laat afketsen. en volia
Dat kan ook gewoon met een handgranaat he... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:34:
[...]

Dat kan ook gewoon met een handgranaat he... ;)
Ja en die ontplofen ook niet gelijk!
En ik hoor ze ook meestal of ik zie ze voor me gezicht ploffen, en dan heb ik genoeg tijd om te vluchten of snel ergens achter schuilen.

---------------------------------edit---------------------------
Nades zijn zowat waardenloos nu, want die dingen zijn nu nog maar te gebruiken voor afleiding of spwancamping.
Maar ook veder niet, want het is zowat een nadevrije zone geworden omdat je niet meer zo ver kan gooien.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:46:
[...]

---------------------------------edit---------------------------
Nades zijn zowat waardenloos nu, want die dingen zijn nu nog maar te gebruiken voor afleiding of spwancamping.
Maar ook veder niet, want het is zowat een nadevrije zone geworden omdat je niet meer zo ver kan gooien.
Hmm ik maak anders nog steeds dankbaar gebruik van m'n nades, als ik zie dat een enemy een vlag grijs maakt, en het duurt ff voordat ik er lopend kom, toss ik er ff een nade naartoe waardoor ik meestal de flag-cappende-gast opblaas ... vooral op Karkand handig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Voor mensen die nog een melige localization file willen:
Afbeeldingslocatie: http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_274964screen006.jpg
Dit was een plaatje, er zitten misschien nog wat engelse teksten in, maar die zijn zoals gewoonlijk eenvoudig aan te passen!
Dit plaatje is niet meer helemaal accuraat, maar je krijgt een verbeterde versie...

Lachen verzekerd!
http://www.megaupload.com/?d=MJK3RJV9

Plaats hem in \Battlefield 2\mods\bf2\Localization\English en maak even een zipje van de oude file!

[ Voor 13% gewijzigd door Nap op 16-01-2006 21:57 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:53:
[...]

Hmm ik maak anders nog steeds dankbaar gebruik van m'n nades, als ik zie dat een enemy een vlag grijs maakt, en het duurt ff voordat ik er lopend kom, toss ik er ff een nade naartoe waardoor ik meestal de flag-cappende-gast opblaas ... vooral op Karkand handig _/-\o_
Nu nog steeds ja, maar ik heb het over die patch die korte metten ermee maakt.
Wat denk je van campers die goed gedekt zitten en nog wat skills hebben,
deze mensen moeten natuurlijk net uit de nade zone staan :X

En wat je zegt is handig, maar dit moet je straks een stuk dichterbij doen.
Maar dat wordt zo wat zinloos om dit te doen, doordat dan al zo dichtbij bent, dat je al waarschijnlijk bent opgemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace voelt zich raar, omdat hij nu wat duidelijker typt.
Is dat normaal? :P

Vooral volhouden dat normaal typen, anders moet ik het je vriendelijk verzoeken ;) :*

[ Voor 39% gewijzigd door Crash op 16-01-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@filmpje: wat gebeurt er met die c4?? hij verdwijnt gewoon.

@ace: das normaal , nu alleen het off topic posten nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 22:09:
@filmpje: wat gebeurt er met die c4?? hij verdwijnt gewoon.

@ace: das normaal , nu alleen het off topic posten nog
Nou je kan wel overdrijven zeg.
Kan ik tegen jouw ook zeggen, Phoenix bekijk eerst goed de video, (wordt haar fijn uitgelegd)
en post daarna wat jij er van vind :>

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:33:
[...]

Je moet wel vanaf nu tellen, eh ;)
lol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die C-4 heb opgepakt, kan je die dan ook nog gebruiken?
Dat zou wel mooi zijn, is je eigen op jat je die van een ander gewoon >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:12
dan dit :P
http://reksider.free.fr/image/reksider-bf2_remix.mp3
muziekje van het filmpje :P

[ Voor 191% gewijzigd door Broodjebram op 16-01-2006 23:45 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.