Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:17:
Maar stop 3 man in 3 stingerinstallaties en die piloten zitten niet meer zo lekker in hun jets als continu die locktoon erop staat. Maar dit gebeurt helaas nog te weinig. Gistere op Wake eerste helft van de pot zeker 4 choppers en een jet uit de lucht gehaald en daarna met mn "vaste" piloot Faust in de chopper gesprongen en een rits kills gemaakt, geen enkele last gehad van een stinger o.i.d.

leuk voorbeeld, maar heb jij al eens gezien dat er drie ook daadwerkelijk in gebruik waren. Het gaat erom in je eentje ben je nergens, tis misschien wel realistisch maar de gameplay komt het niet ten goede. Zoals eyewitness al zegt je stapt in een tank en ff later is het boom. Je bent gewoon machteloos ook bij helis, mits er een goede piloot in zit. Als grondeenheid kan je weinig doen tegen die piloten. Al helemaal als er een noob in het vliegtuig (van je team) zit. Je hoefd maar een beetje met de bommen te richten en je haalt dik punten binnen.
Ook niet vergeten de x in te drukken, want met de x ben je onkwetsbaar. Ja ja regelmatig de x indrukken behoort nu ook tot de skills

. Niet te vergeten om langzamer te vliegen, om zo een vijandige heli in de grote ronde cirkel (rond jah) te houden, anders zoeken de pijltjes niet automatisch hun weg.
Eigenlijk is EA best dom bezig. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen verzoeken hebben gehad, om bijvoorbeeld een flak in het spel te plaatsen. Of een paar van die geweren die op het vliegdekschip staan, zou ook al een hele verbetering zijn. Geen irritante pijltjes die nooit doen wat je zelf wil.
Nieuwe snipegeweren zijn wel mogelijk, maar een ander soort aa... ho maar. Want stel dat de noobs weg blijven bij het vliegveld. Zonder vliegtuigen worden ze dik ingemaakt en is dus het spel niet meer leuk..... Zeg nee tegen gameplay!

Nou is er niks mis mee om piloot te zijn, kan het best begrijpen doe het zelf ook vaak genoeg. Alleen het spel maakt het gewoon te makkelijk, daar kun je als piloot zijnde niks aan doen. Er van wegblijven is ook geen optie, want je team heeft het nodig. Overigens als ik me in de lucht bevind, is de kans groot dat ik dat doe omdat ik me zit te ergeren aan andere piloten. Zit namelijk veel liever op de grond. Als ik me dus in de lucht bevind dan weet je dat
Ea heeft iig bereikt wat ze wilden en dat is een grotere community.
tot je een tank tegen komt, dan ben je nergens. Iig als de tank weet hoe die moet richten.
kan ik me iets bij voorstellen.

Jaag er zelf ook altijd op, geeft een bepaalde spanning ofzo

Zon grote tank tegen zon klein mannetje

Zie het altijd als een uitdaging.
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 16-01-2006 14:08
]