Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel XXVII Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.151 views sinds 30-01-2008

• Qube808
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10-03-2008
Het is vast al 's uigelegd, maar wdn is dolphin diven nou eigenlijk??

• Stimpy1978
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-12-2019

Stimpy1978

aka StimpyW@W

quote:
Qube808 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:24:
Zoiets als bunnyhoppen, maar de andere kant uit.

BF2 Stats stimpyW@W

• evilpin0
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-01 16:06
quote:
Qube808 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:24:
als je springt en je drukt op prone lig je in de lucht en ben je voor een seconde ofzo moeilijker te raken waarop sommige mensen die te lui zijn het zelf te doen op gaan whinen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• Qube808
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 10-03-2008
quote:
evilpin0 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:28:
[...]

als je springt en je drukt op prone lig je in de lucht en ben je voor een seconde ofzo moeilijker te raken waarop sommige mensen die te lui zijn het zelf te doen op gaan whinen :)
Dat moet ik 's proberen! (nu het nog kan)

• evilpin0
quote:
Stimpy1978 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:27:
[...]

Zoiets als bunnyhoppen, maar de andere kant uit.
Vaak hoor ik de term bunnyhoppen in battlefield, hier klopt niks van je kan niet bunnyhopen in bf je alleen als een kip zonder kop springen wat mensen dan weer bunnyhoppen noemen ze dan niks raken. Bunnyhopen kan geloof ik alleen in q2 (3?) based games en dan kan alsnog maar -5% het. Het is namelijk erg moeilijk om te doen. Springen en precies op het moment dat je de grond raakt op naar recht/links drukken, springen en dan zorgen dat waar je naar toe gaat zich aan de desbetreffende rechter/linker kan bevindt, in de lucht bijsturen met je muis en dan in tegenover gestelde richting (recht/links) de hop herhalen, je bereikt dan dik 2x de game snelheid en springt erg ver, in hl en alle bijhorden mods waar het niet gecounterd is had je een omtiegelijk groot voordeel dus en keek iedereen je raar aan als je ze hoppend inhaalde. In battlefield is de enigste hop die je kan uitvoeren: sprint > jump -> sprint -> jump.

Bunnyhop is echt een skill en niet gewoon als een leipo heen en weer springen

evilpin0 wijzigde deze reactie 19-01-2006 12:58 (11%)

• bones84
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 05-03-2007

• maarud
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 13:01
heb je als singleplayer alleen maar de keuze uit de 7 maps? Of zijn er ook echt van die missies zoas CoD2?

• bones84
  • Laatst online: 05-03-2007
Enkel Singleplayer met bots (en dan ook niet alle maps en ook maar de 16player maps (wat via een programma wel te omzeilen is))

Geen missies o.i.d.

Voor de SP hoef je het dus zeker niet te kopen

• MOS6581
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17-01 14:43
quote:
bones84 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:05:
Enkel Singleplayer met bots (en dan ook niet alle maps en ook maar de 16player maps (wat via een programma wel te omzeilen is))

Geen missies o.i.d.

Oh, vertel eens, ik ben wel geïntresseerd in het verwijderen van de 16-player map restrictie uit de singleplayer game...

• Mr. High-Tech
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 24-01-2006

Mr. High-Tech

No avatar!

Vandaag een Logitech Extreme 3D Pro Joystick gekocht .. en ga ik zo eens testen in BF2 .. kijken of we wat beter kunnen vliegen met dit ding ipv een toetsenbord! :D

You mess with the best, you die like the rest!

• EyeWitness
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19:30
quote:
Mr. High-Tech schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:36:
Vandaag een Logitech Extreme 3D Pro Joystick gekocht .. en ga ik zo eens testen in BF2 .. kijken of we wat beter kunnen vliegen met dit ding ipv een toetsenbord! :D
Muis beats all ;)

• evilpin0
quote:
heli - muis
jet - joystick? ik kan iig geen loopings ect dan maken :)

• EleFanta
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 03-07-2018
quote:
M.I.G. schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:49:
Blablabla over minder punten halen en unlocks en een aantal veranderingen, enz.
Ik vind het jammer dat ze de restrictie van het vlag pakken erin hebben gegooid. In de vorige BFs kon het ook gewoon en was het geen probleem.
In de BF2 community (wat een echte klaag community is lijkt het wel) lopen ze te mekkeren dat je kunt BH-hoeren. Maar dit was wel 1 van de weinige dingen waar echt teamplay mee was op public servers. Ik heb ook wel een paar keer van vlag naar vlag gevlogen, maar ik vond het leuker om te jagen op die BHs. Laten we eerlijk zijn een BH heb je met een zelfde hoeveelheid teamwork zo neer.

Over het minder makkelijk punten halen, dat is misschien waar, maar je hoeft nu ook veel minder punten te halen om je eerste paar unlocks te krijgen.

Ik speel als medic bijna altijd met mijn standaard wapens, blijf die toch fijner vinden.
Enige unlock die ik vaak gebruik is de jackhammer en ik pak ook de G3 nog wel eens. Ik pak nu ik hem eindelijk heb ook de DAO-12 als ik AT ben.

Oh en als je tegenwoordig snel punten wil pakken ga dan gewoon medic spelen, daar hebben je teamgenoten ook nog wat aan.

• Bauchelain
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 22-04-2012

Bauchelain

LftHugo

Ik speel voornamelijk op 2 servers djmantri en CSAR/DKK. Reden is dat ze over het algemeen betere spelers herbergen waarbij DDK een 40 ipv 32 spelers server heeft en dat m.i. de perfecte balans qua bezetting (meer spawnpunten en meer infantry waardoor het spel meer heen en weer golft).

Alleen afgelopen maandag ging ik naar CSAR en tot mijn verbazing waren al mijn unlocks geblokkeerd wat niet zo erg is (back to basics) ware niet dat ik de enige was... Dit inzicht kwam nadat ik door een medic was neergeschoten die wel zijn unlock had (xxx-82 uit mijn hoofd). 8)7 .... Is dit een bug gewoon pech of heb ik iets helemaal gemist?? Ik kon trouwens ook pas inloggen na 2 pogingen omdat mijn wachtwoord verkeerd zou zijn :?
Uit nieuwsgierigheid ging ik naar Djmantri alwaar ik wel weer de beschikking over alles had. Vreemd.

Ben daar trouwens maar eens commander gaan spelen wat een prima optie als je nog moet eten 8) Alleen een beetje jammer dat de squads soms een wat eigen leven gingen leidden, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn beginnende commander skills liggen :+ aangezien ik geen idee had wat "jullie" bedoelden met bijv "need non-arial support". Ik gokte dat een artillery strike was ieg was dat mijn reactie (8> .........

• Tubby
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17-01 07:39

Tubby

or not to be

quote:
EleFanta schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:37:
[...]
Ik vind het jammer dat ze de restrictie van het vlag pakken erin hebben gegooid. In de vorige BFs kon het ook gewoon en was het geen probleem.
In de BF2 community (wat een echte klaag community is lijkt het wel) lopen ze te mekkeren dat je kunt BH-hoeren. Maar dit was wel 1 van de weinige dingen waar echt teamplay mee was op public servers. Ik heb ook wel een paar keer van vlag naar vlag gevlogen, maar ik vond het leuker om te jagen op die BHs. Laten we eerlijk zijn een BH heb je met een zelfde hoeveelheid teamwork zo neer.
Je kunt gewoon nog steeds vlaggen pakken met een blackhawk, het duurt alleen langer, maar dan hebben je gunners ook langer tijd om kills te maken :Y)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• evilpin0
quote:
Tubby schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:53:
[...]

Je kunt gewoon nog steeds vlaggen pakken met een blackhawk, het duurt alleen langer, maar dan hebben je gunners ook langer tijd om kills te maken :Y)
vlagjes cappen met een heli ben ik een hele tijd geleden mee gestopt, bijna altijd wel iemand die onder je respawnt of artillery op je hoofd ect :'(

• hylke1982
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22-12-2016
quote:
Tubby schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:53:
[...]

Een paar wel geplaatste grenades uit je grenadelauncher doet wonderen op een zwaar bemande black hawk
>:)

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:45
quote:
Bauchelain schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:49:
Alleen afgelopen maandag ging ik naar CSAR en tot mijn verbazing waren al mijn unlocks geblokkeerd wat niet zo erg is (back to basics) ware niet dat ik de enige was... Dit inzicht kwam nadat ik door een medic was neergeschoten die wel zijn unlock had (xxx-82 uit mijn hoofd). 8)7 .... Is dit een bug gewoon pech of heb ik iets helemaal gemist?? Ik kon trouwens ook pas inloggen na 2 pogingen omdat mijn wachtwoord verkeerd zou zijn :? .
Bug, reconnecten en alles werkt weer :)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• RaDKiLL
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 26-01-2018

RaDKiLL

Revived

quote:
Bauchelain schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 14:49:
Alleen afgelopen maandag ging ik naar CSAR en tot mijn verbazing waren al mijn unlocks geblokkeerd wat niet zo erg is (back to basics) ware niet dat ik de enige was... Dit inzicht kwam nadat ik door een medic was neergeschoten die wel zijn unlock had (xxx-82 uit mijn hoofd). .... Is dit een bug gewoon pech of heb ik iets helemaal gemist?? Ik kon trouwens ook pas inloggen na 2 pogingen omdat mijn wachtwoord verkeerd zou zijn
Speel ook altijd op CSAR, RaDKiLL is de nick.
Flexe admins daar, al is het vliegmappen gehalte wat aan de hoge kant.
Ben zelf meer een infanteryminded player.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Bauchelain
  • Laatst online: 22-04-2012

Bauchelain

LftHugo

quote:
RaDKiLL schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:04:
[...]

Speel ook altijd op CSAR, RaDKiLL is de nick.
Flexe admins daar, al is het vliegmappen gehalte wat aan de hoge kant.
Ben zelf meer een infanteryminded player.
Inderdaad. Ben zelf ook infanteryminded maar nadat ik 5 ronden op een dedicated karkand map server had gespeeld miste ik onze vliegende vrienden wel ;)

Wat ik trouwens ook prettig vind, is dat elke map slechts 1x wordt gespeeld. Schiet tenminste lekker op. Bij DJmantri zie je soms een massale uittocht bij de "mist" map (naam vergeet ik altijd }:O ), vooral als ie voor de tweede keer komt. Minimaal jammer is dat :O

Zal de volgende keer kijken of ik je kan vinden, speel onder de nick LftHugo.

Iets anders en ga nu waarschijnlijk een hele stomme vraag stellen (vergeef mij) maar is er een soort van etiquette wanneer je wordt uitgenodigd om een squad te joinen? bijv je speelt medic dus dat blijf je in de squad. Wat me ook opvalt dat wanneer ik werd uitgenodigd, ik de verwachting heb (heel naief waarschijnlijk :> ) dat de squadleader zijn rol neemt en orders geeft. Regelmatig gebeurd het dat de leader helemaal niets doet ??

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

quote:
Hmmz .. dat vind jij .. maar ik vind die Joystick toch echt fijner.
Er zitten 12 knoppen op .. dus genoeg knopjes om in te stellen ..

Zojuist ff online gespeeld .. en had 42 kills en 2 deaths :P
Die Joystick speelt rete lekker!

• EyeWitness
quote:
Mr. High-Tech schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:09:
[...]

Hmmz .. dat vind jij .. maar ik vind die Joystick toch echt fijner.
Er zitten 12 knoppen op .. dus genoeg knopjes om in te stellen ..

Zojuist ff online gespeeld .. en had 42 kills en 2 deaths :P
Die Joystick speelt rete lekker!
Mja, maar ik vlieg dan ook al 4 jaar met de muis (ook al speel ik FS2004 met joystick), ik ben er ondertussen al zo hard aan gewend dat ik er al het mogelijk onderhand al mee kan :9

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

Haha .. dat kan jah .. je moet er gewoon aan gewend zijn.
Ik vloog eerder altijd met het toetsenbord .. maar dit is toch echt vele malen fijner.
En op deze joystick zit ook een Twist Controle .. dus je kan hem iedere kant ongv 25 graden draaien .. is ook makkelijk met het vliegen!

• Derekz
  • Laatst online: 17-03-2009
Het makkelijkste van een joystick is dat je het gas op een bepaalde stand kan zetten. Met je toetsenbord kan je alleen gas geven of geen gas geven, dus niet op 1 constante snelheid vliegen.

De absurdoZ (VII.317)

• Nap
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13-01 20:41
quote:
Bauchelain schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:07:
[...]

Wat ik trouwens ook prettig vind, is dat elke map slechts 1x wordt gespeeld. Schiet tenminste lekker op. Bij DJmantri zie je soms een massale uittocht bij de "mist" map (naam vergeet ik altijd }:O ), vooral als ie voor de tweede keer komt. Minimaal jammer is dat :O
Aah, songhua stalemate! Prachtmap! (alleen jammer dat het merendeel hem niet kan waarderen, ik zelf vind vooral de punten aan de linker- en rechterkant net iets te ver weg, maar leuk met al die tanks hoor (en als engineer, mijn: -BOEM- }) )

Nap wijzigde deze reactie 19-01-2006 19:06 (6%)
Reden: meervoud gaat wel eens meer fout!

• Slash500
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11-01 19:59
Ik speel het nu ook al een tijdje af en toe op djmantri.
Maar ik had een vraag
Ik en nog een paar vrienden willen een filmpje maken maar we weten allemaal niet hoe dat moet :+
Dus heeft iemand een website waar het word uitgelegd of een tutorial.
Mijn dank is groot _/-\o_

• _Ruza_
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 29-08-2007

_Ruza_

[HuT]Ruza[NL]

quote:
Bauchelain schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:07:
[...]
Wat me ook opvalt dat wanneer ik werd uitgenodigd, ik de verwachting heb (heel naief waarschijnlijk :> ) dat de squadleader zijn rol neemt en orders geeft. Regelmatig gebeurd het dat de leader helemaal niets doet ??
Dit is niet naief dit is gewoon terecht. Als je squadleader bent dan hoor je imho gewoon je werk te doen en dat is je squad leaden :) Net zoals de commander hoort te commanderen. OK, misschien is het squad een choppersquad of iets, dan verwacht ik geen orders maar daar ga ik in de regel ook niet bij. Ook een sniper als squadleader laat ik links liggen. En meestal zoek ik een squad dat lekker functioneert maar vaak komt het (op de normale publics) erop neer dat ik mn eigen squad maar begin. Niets mis mee, ben vaak squadleader en heb graag de beschikking over het aanvragen van arti ed :9

Dan nog een vraagje: Hoe kan je je squad "op slot" doen? Zie dit vaker maar kan de optie niet vinden. Zal wel aan mij liggen 8)7 maar als iemand een tip heeft...
Wel handig als ik met piloot in een chopper zit.

www.HuT-gaming.eu

• DrumandBass
  • Laatst online: 17-01 23:01

DrumandBass

Less is more!

Ik had even een noob vraag, als ik mijn computer opnieuw installeer met een format. Dan ben ik toch niet mijn stat. kwijt!!? Die staan toch op een remote server?
Niet dat ik dadelijk helemaal overnieuw moet beginnen. |:(

• Lange_Slurf
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:51

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

Zodra je je squad gemaakt hebt en je kijkt in het squad scherm.

Zie je links van de squad naam een....slotje, klik erop en hij zit dicht.

Lange_Slurf wijzigde deze reactie 19-01-2006 20:00 (2%)
Reden: typo

30 dagen EvE online trial

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
DrumandBass schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:59:
Ik had even een noob vraag, als ik mijn computer opnieuw installeer met een format. Dan ben ik toch niet mijn stat. kwijt!!? Die staan toch op een remote server?
Niet dat ik dadelijk helemaal overnieuw moet beginnen. |:(
Je bent je stats kwijt :> jammer
Nee hoor, je houd je stats. Waaorm zou je dan anders in moeten inloggen.

Ace Lightning wijzigde deze reactie 19-01-2006 20:03 (14%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• DrumandBass
  • Laatst online: 17-01 23:01

DrumandBass

Less is more!

Nee, omdat mijn broer een wazig verhaal had, nadat hij zijn computer opnieuw had geistalleerd waren zijn stat weg. :/
Maar dan ga ik formatteren op jou woord!! :>

• Ace Lightning
quote:
DrumandBass schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 20:07:
Nee, omdat mijn broer een wazig verhaal had, nadat hij zijn computer opnieuw had geistalleerd waren zijn stat weg. :/
Maar dan ga ik formatteren op jou woord!! :>
Ja maar niet als jullie je naam en wachtwoord zijn vergeten :P

• DR161
  • Laatst online: 30-01-2018

DR161

is sarcasminist

quote:
evilpin0 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:28:
[...]

maar wat is prone? :Y)

pssst geld kopen?

• smg_phoenix
  • Laatst online: 04-01-2009
quote:
Derekz schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:53:
Het makkelijkste van een joystick is dat je het gas op een bepaalde stand kan zetten. Met je toetsenbord kan je alleen gas geven of geen gas geven, dus niet op 1 constante snelheid vliegen.
jep , dat is het hem
maar denk dat ik eens wat in elkaar ga knutselen dat ik zo'n schuivertje aan men toetsenbord kan monteren.

prone : is liggen

smg_phoenix wijzigde deze reactie 19-01-2006 20:42 (4%)

-The prodigy - .:. 3D modeller .:.

• Indy91
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-10-2019
quote:
Redje schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:19:
[...]

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2 Special Forces\ergc

/edit zag ff niet dat je het over SF had ;)
quote:
Redje schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:35:
[...]

Klopt, maar daarom kan je de regkey wel exporteren en importeren na een re-install.
Het schijnt alleen dat de gehashde regkey niet op een ander ssyteem werkt.
@Redje: dat met die cd-key is al opgelost. Ik heb heden van EA een e-mail ontvangen met een nieuwe cd-key voor bf:sf _/-\o_

Thanx anyway

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• PhoeniXProjects
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-02-2011
Ze hadden die unlocks beter zo kunnen maken dat je een bepaald aantal kills met die class moet maken voor een unlock en lintjes enz....en dan ook alleen met het wapen van die class...want als je bommen dropt oid dan heeft dat niets met je skill in die class te maken.

• Tubby

Tubby

or not to be

http://www.bfgeeks.com/?page=bftv_archive&stream_src=20060118
Goed commentaar, die gozers van bftv doen goed werk _/-\o_

• Cyclonus
  • Laatst online: 12-09-2017
quote:
Heb je hier nog een bepaalde codec voor nodig? Heb de nieuwste Divx geïnstalleerd staan maar gebeurd niks in Firefox, in IE krijg ik wel een Media pLayer schermpje maar die zegt gereed als ik dan play klik probeerd hij verbinding te maken met media maar geeft dan al gauw weer: "gereed" en er gebeurd verder helemaal niks, jammer was wel benieuwd!

Compassion will be your downfall!

• 303983
  • Laatst online: 08-06-2011
quote:
Cyclonus schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:09:
[...]

Heb je hier nog een bepaalde codec voor nodig? Heb de nieuwste Divx geïnstalleerd staan maar gebeurd niks in Firefox, in IE krijg ik wel een Media pLayer schermpje maar die zegt gereed als ik dan play klik probeerd hij verbinding te maken met media maar geeft dan al gauw weer: "gereed" en er gebeurd verder helemaal niks, jammer was wel benieuwd!
het werkt bij mij in firefox, met de laatste k-lite

http://www.codecguide.com/download_mega.htm

BEER = GOOD

• Tubby

Tubby

or not to be

Heb ook k-lite geinstalleerd, maar info op het filmpje zegt:

Audio codec: Windows Media Audio 9.1, 48 kbps, 44 kHz, stereo (A/V) 1-pass CBR
Video codec: Windows Media Video 9

klinkt allebei vrij standaard :+
zo standaard dat hij hier (@work, ook xp pro) het ook niet doet :(

zal we ergens in 1 of andere codec pack zitten, thuis heb ik dus k-lite

Tubby wijzigde deze reactie 20-01-2006 09:41 (25%)

• EleFanta
quote:
Slash500 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:33:
Ik speel het nu ook al een tijdje af en toe op djmantri.
Maar ik had een vraag
Ik en nog een paar vrienden willen een filmpje maken maar we weten allemaal niet hoe dat moet :+
Dus heeft iemand een website waar het word uitgelegd of een tutorial.
Mijn dank is groot _/-\o_
Kijk eens op www.battlelauncher.com. Daar kun je wel vinden wat je zoekt denk ik.
Succes met je filmpje. Weet wel dat zo'n filmpje maken heel veel tijd kan kosten.

• Slash500
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11-01 19:59
quote:
EleFanta schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 10:05:
[...]

Kijk eens op www.battlelauncher.com. Daar kun je wel vinden wat je zoekt denk ik.
Succes met je filmpje. Weet wel dat zo'n filmpje maken heel veel tijd kan kosten.
Thanx.
En ja dat weet ik we doen het ook rustig aan :P

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
Heb het op mijn werk nu ook werkend met de bovenstaande codec pack, moet dan wel de link los in de classic media player plakken.

• phYzar
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:28
quote:
OMG, die "bunnyhopping - like no other" stuiterballen parodie, geweldig :D

• Maxxim
  • Laatst online: 03-04-2006
quote:
bones84 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:05:

Geen missies o.i.d.

met andere woorden je kan dus ook de 32 size maps spelen met singleplayer ?

Dit lijkt mij ideaal, kan ik tenminste op meerdere maps leren vliegen met een jet.

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
Net op een prachtige stats-site gekomen !

http://www.formitron.com/

Vind ik persoonlijke toch wel een van de betere :9

• _Ruza_
  • Laatst online: 29-08-2007

_Ruza_

[HuT]Ruza[NL]

quote:
Maxxim schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:54:
:)
met andere woorden je kan dus ook de 32 size maps spelen met singleplayer ?

Dit lijkt mij ideaal, kan ik tenminste op meerdere maps leren vliegen met een jet.
Neem gewoon een lege (unranked) server. Instappen en oefenen maar :)

Btw: Kan iemand mij met vliegen helpen. Ik krijg nml mijn joystick niet goed aan de praat. Alles werkt echter blijft deze naar links "rollen". Ik heb een Logitech Force 3D.
En wat wordt bedoelt in de controls met "steer left" en "roll left" ? Ik nam aan dat roll gewoon rollen is en steer zelfde als strafen. En mijn derde en laaste vraag, heeft de inverse mouse optie invloed op je joystick of geldt dit alleen voor de muis zelf?
Wil zo graag jets hunten in BF2 maar het wil maar nie werken. Heb ook nog de wgp-file van MrBondt geprobeerd maar ook die werkte niet :'(

www.HuT-gaming.eu

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

quote:
Ben em nu aan et kijken! :P

• Tranzy
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:27
Is er soms wat met de rankings aan de hand ? Ik had al een promotie moeten hebben maaruh ...blijf staan.

In Battlefield 2 sta ik al een tijdje op 100% en volgens Bf2tracker.com zelf voorbij de 100%

Er staat dat ik nog -12 matches moet doen, score is 234 of 222, en zit op de 105%.
Moet voor mijn Staff Sergeant.

Tranzy wijzigde deze reactie 20-01-2006 14:30 (19%)

Ik heb ook een leuke computer..

• MOS6581
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17-01 14:43
quote:
_Ruza_ schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:02:
[...]

Btw: Kan iemand mij met vliegen helpen. Ik krijg nml mijn joystick niet goed aan de praat. Alles werkt echter blijft deze naar links "rollen". Ik heb een Logitech Force 3D.
En wat wordt bedoelt in de controls met "steer left" en "roll left" ? Ik nam aan dat roll gewoon rollen is en steer zelfde als strafen. En mijn derde en laaste vraag, heeft de inverse mouse optie invloed op je joystick of geldt dit alleen voor de muis zelf?
Wil zo graag jets hunten in BF2 maar het wil maar nie werken. Heb ook nog de wgp-file van MrBondt geprobeerd maar ook die werkte niet :'(
Ik heb dezelfde wens. Het spelen op een lege server is inderdaad mogelijk, maar ik zou graag wat tegenstand hebben van bots. Begrijp ik goed dat dit met een hack wel mogelijk is? Overgens zeer belangrijk, ik hoop niet dat PunkBuster dit ziet als een sabotage poging. :+

• Maxxim
quote:
_Ruza_ schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:02:
[...]

Dat zou kunnen, maar ik wil eigenlijk wel gewoon een volle server. Het liefste computer tegenstander zodat ik het dog fighten kan oefenen (computer is misschien niet heel goed maar om mee te beginnen). Ook AA ontwijken en dergelijke, dus wanneer het mogelijk is om sp met grotere maps te spelen dan hoor ik dat graag.

• Derekz
AA ontwijken.... Je maakt gewoon een bocht en je bent ze kwijt.

De absurdoZ (VII.317)

• Maxxim
quote:
Derekz schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:02:
AA ontwijken.... Je maakt gewoon een bocht en je bent ze kwijt.
Misschien wel, Ik zal waarschijnlijk wel niet kunnen vliegen dan :D, ben ook pas gister begonnen met muis en keyboard (misschien ooit nog joystick op de kop tikken) afhankelijk hoe het bevalt.

• Derekz
Ik speel ook gewoon met muis en toetsenbord. Ik ben na 200 uur spelen maar eens begonnen met vliegen. Ik vind het wel lachen. Jammer dat er vaak van die onwijze trieste mensen zijn die je met een sniper kapot knallen omdat jij in het vliegtuig zit. teamkill bedoel ik dan he.

Maar het ontwijken van AA is fluitje van een cent. Het ontwijken van echt goede piloten is lastiger. Zeker met een muis, omdat je die steeds weer op moet pakken en moet verplaatsen :p

Maar mijn kills gaan redelijk easy met bombarderen ;)

Oefening baart kunst.

De absurdoZ (VII.317)

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

Ik oefen nu ff in SP .. want ik wil mensen online niet lastig vallen met mijn n00bie vliegen .. dus SP is een goede gelegenheid om te oefenen.

Wat me al lukt:

1. AA's ontwijken
2. Mensen neerhalen dmv raketten en kogels.
3. Strakke bochtjes maken en tussen nauwe dingen doorvliegen of onder bruggen door.

Wat nog niet helemaal goed gaat:

1. Bomben .. ik laat die bommen net altijd te laat los .. maar ik begin nu een beetje het gevoel te krijgen wanneer ze los moeten!
2. Tjah .. op grote hoogte bomben .. dat is gewoon wennen!

Nu heb ik nog een vraagje .. hoe kan ik de gevoeligheid van mijn Joystick aanpassen?
Bijv als ik een barrol roll wil maken .. duurt dat aardig lang voordat ie rond is.
Dit kan veel sneller .. maar ik heb die sensivity instellingen niet gevonden in de opties.
Weet iemand hoe ik dit aan kan passen?

• TallManNL
  • Laatst online: 17-01 14:04

TallManNL

+31 TallManNL

quote:
_Ruza_ schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 19:53:
Dan nog een vraagje: Hoe kan je je squad "op slot" doen? Zie dit vaker maar kan de optie niet vinden. Zal wel aan mij liggen 8)7 maar als iemand een tip heeft...
Wel handig als ik met piloot in een chopper zit.
Heb niet gezien dat ie al beantwoord is, gewoon in je squad screen op het hangslotje van je squad klikken om em op slot te doen.

geheelonthouder met geheugenverlies | +31

• spacemen
  • Laatst online: 14-08-2007
weet hier iemand hoe ik al die geluiden uit bf2 op een cd kan zetten en zo op het werk kan afspelen.
wij zijn met 3 man op het werk die hier ook helemaal gek van zijn en daar we alle 3 op een vuilniswagen als chaufeur zitten willen we die geluiden voor de gein eens een dag op de mobielefoon tegen mekaar roepen enemy sniper en apc en zo. alvast bedankt namens de gemeente reineging.

AMD 2600xp, Geforce 6600GT 265mb @ 8xAGP , ASUS A7V8X-X, 1x80 GB en 1x40 GB, 1,5 GB ram, 2xPhilips dvd/rw 500 watt psu

• Dribbeltje
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 31-01-2012

Dribbeltje

wraf...

quote:
spacemen schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:40:
weet hier iemand hoe ik al die geluiden uit bf2 op een cd kan zetten en zo op het werk kan afspelen.
wij zijn met 3 man op het werk die hier ook helemaal gek van zijn en daar we alle 3 op een vuilniswagen als chaufeur zitten willen we die geluiden voor de gein eens een dag op de mobielefoon tegen mekaar roepen enemy sniper en apc en zo. alvast bedankt namens de gemeente reineging.
lol?

Hier mogen we volgensmij geen hulp bij bieden op got. Geluiden zijn namelijk beschermd door de auteur.

[Speks]

• EyeWitness
quote:
Dribbeltje schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:10:
[...]

lol?

Hier mogen we volgensmij geen hulp bij bieden op got. Geluiden zijn namelijk beschermd door de auteur.
Maar je hebt er toch wel 50 euro voor betaald, en zolang dat je die geluiden niet gaat doorverkopen ofzo lijkt et mij geen probleem eigenlijk ...

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

Mwoahaha .. die is gek! :P

Zonet weer ff lekker gevlogen .. en dit keer online.
Had 5 kills en 0 deaths ..
Ik kan de vijand ook al aardig bijbenen! :D

Nu eerst ff eten .. en dan zometeen weer lekker gaan vliegen! :D

• RedFox
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

quote:
spacemen schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:40:
C:\Games\Battlefield 2\mods\bf2\Common_client.zip\Sound

veel plezier ermee ;)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• MasterMaceMichu
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:24
quote:
Leuk al dat bunnyhoppen....... :X

• BaT
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-01 19:27
Gisteren weer lekker gechopperd :7 Ik vind het jammer dat kills die mbv een blackhawk worden gemaakt het zelfde tellen als kills die een chopper pilot maakt (van een attack heli). Als je kijkt nl bij de ranglijsten van Vehicles > Choppers, dat zijn gewoon allemaal van die blackhawk spawnhoertjes. Ik sta nu op 1335de plaats met chopper skills; maar als ze echt puur naar de piloten zouden kijken zou ik wel bij de top 200 zitten. Ach ja; misschien komt er ooit nog onderscheidt. Het is iig leuk om te zien dat mensen massaal naar de chopper rennen, instappen, zien dat ik er niet in zit, dan allemaal weer uitstappen, wachten tot ik ben ingestapt, en ze vervolgens dan ruzie gaan maken over wie er bij in mag als gunner _/-\o_ Gisteren een paar luitjes geholpen om de expert badge te halen (van soldaat klasse); 40 kills als gunner bij mij is namelijk niet zo heel onwaarschijnlijk :)

Creative Director - The Virtual Dutch Men

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

Ik kan ook aardig goed opschieten met de Black Hawk.
Meestal ga ik erin om flags mee over te nemen.
Deze hovert namelijk zo lekker stil ..

• jefjef
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 17-01 15:49

jefjef

learning by doing

quote:
Webwiper schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 14:01:
Net op een prachtige stats-site gekomen !

http://www.formitron.com/

Vind ik persoonlijke toch wel een van de betere :9
oke grafisch is tie mooier, maar beter?

• Webwiper
quote:
jefjef schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:57:
[...]

oke grafisch is tie mooier, maar beter?
Is ook Telkens ik inlog up-to-date ... wat ik van bf2s.com bijvoorbeeld niet kan zeggen.

• BaT
quote:
Mr. High-Tech schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:52:
Ik kan ook aardig goed opschieten met de Black Hawk.
Meestal ga ik erin om flags mee over te nemen.
Deze hovert namelijk zo lekker stil ..
Ik ook, maar ik vlieg het liefst in de USA attack heli.

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18-01 10:33
quote:
wel lachen die stream wel een beetje veel turbotaal maar goed...vond wel opvallen dat iedereen zit te bunnyhoppen!

• eXtremeWeb
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22-05-2019
Oke, durf het bijna niet te vragen. :?

Maar ik zit met een probleem betreffende BF 2, ik heb de hele dag geprobeerd dat spel te patchen met patch 1.12.

Ik heb een kleine week het spel in huis en als ik op de online versie van het spel zit staat er in de reachter bovenhoek, 1.1.2551.0. Betekent dit dat het versie 1.12 is of heb ik hier te maken met een andere patchversie?

Verder krijg ik het bekende probleem als ik patch 1.12 probeer te installeren, hij zegt dat het het patchen mislukt is. Heb reeds alle opties geprobeerd, geen virusscanner draaiende etc en op alle schijven genoeg ruimte... wie helpt me weer even verder?

• Lange_Slurf
  • Laatst online: 20:51

Lange_Slurf

Doe Bij Die Ba

quote:
BaT schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:50:
...Het is iig leuk om te zien dat mensen massaal naar de chopper rennen, instappen, zien dat ik er niet in zit, dan allemaal weer uitstappen, wachten tot ik ben ingestapt, en ze vervolgens dan ruzie gaan maken over wie er bij in mag als gunner _/-\o_ Gisteren een paar luitjes geholpen om de expert badge te halen (van soldaat klasse); 40 kills als gunner bij mij is namelijk niet zo heel onwaarschijnlijk :)
_/-\o_

30 dagen EvE online trial

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 16:52

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

quote:
...Het is iig leuk om te zien dat mensen massaal naar de chopper rennen, instappen, zien dat ik er niet in zit, dan allemaal weer uitstappen, wachten tot ik ben ingestapt, en ze vervolgens dan ruzie gaan maken over wie er bij in mag als gunner _/-\o_ Gisteren een paar luitjes geholpen om de expert badge te halen (van soldaat klasse); 40 kills als gunner bij mij is namelijk niet zo heel onwaarschijnlijk :)
_/-\o_

31gaming.nl

• evilpin0
quote:
Gisteren weer lekker gechopperd :7 Ik vind het jammer dat kills die mbv een blackhawk worden gemaakt het zelfde tellen als kills die een chopper pilot maakt (van een attack heli). Als je kijkt nl bij de ranglijsten van Vehicles > Choppers, dat zijn gewoon allemaal van die blackhawk spawnhoertjes. Ik sta nu op 1335de plaats met chopper skills; maar als ze echt puur naar de piloten zouden kijken zou ik wel bij de top 200 zitten. Ach ja; misschien komt er ooit nog onderscheidt. Het is iig leuk om te zien dat mensen massaal naar de chopper rennen, instappen, zien dat ik er niet in zit, dan allemaal weer uitstappen, wachten tot ik ben ingestapt, en ze vervolgens dan ruzie gaan maken over wie er bij in mag als gunner _/-\o_ Gisteren een paar luitjes geholpen om de expert badge te halen (van soldaat klasse); 40 kills als gunner bij mij is namelijk niet zo heel onwaarschijnlijk :)
waar kun je zien hoeveelste je staat met een voertuig?
usa heli is meest wendbaar wie ze favo heli is het niet :)

• BaT
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:46:
[...]
waar kun je zien hoeveelste je staat met een voertuig?
usa heli is meest wendbaar wie ze favo heli is het niet :)
True; maar das niet het enige voordeel; het 'brandpunt' zeg maar van de raketten (van de piloot) ligt op elkaar bij die van de USA. Bij de MEC en China choppers is dit niet het geval.

Daar komt bij; ik heb bij veel piloten ingezeten; 90% is waardeloos; en van die 10% zijn er misschieen 2 geweest die een beetje bij mij in de buurt kwamen van piloting.
Ik zal wel een keertje vliegen in DJ Mantri's server.... alleen is die server altijd leeg als ik er ben :)

Seeing is believing >:)

PS: in BFHQ in BF2 zelf; ga je naar tabblad 'leaderboards' en dan kan je links nog van catagorie en klasse/voertuig verwisselen (wie is dus de beste commander, tank, chopper etc etc)

BaT wijzigde deze reactie 20-01-2006 20:28 (14%)

• Motionknight
  • Laatst online: 23-08-2009
Iemand die dit kent??:

Ultra high graphic settings

This is from a BattleField2-news.de posting, anyone want to give it a try and post an image comparation? I am at work...

In C:\My Documents\Battlefield 2 Demo\Profiles\0001 (path and profile number may vary depend on installation and accounts)

edit the file named video.con with notepad, change the settings to:

VideoSettings.setTerrainQuality 4
VideoSettings.setGeometryQuality 4
VideoSettings.setLightingQuality 3
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 4
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 4
VideoSettings.setEffectsQuality 4
VideoSettings.setTextureQuality 4
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 4
VideoSettings.setResolution 1024x768@85Hz
VideoSettings.setAntialiasing Off
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3

Schijnt dat je ipv van de hoogst haalbare high settings ook ultra high kan gebruiken door een file aan te passen zonder fps verlies.
Is een forum gaande op deze site: http://www.totalbf2.com/f...=6556&highlight=ultrahigh

• danslo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18-01 17:43
Het wordt trouwens een beetje irritant dat iedereen zo zit te klagen op het bunnyhoppen, dat moeten die mensen toch lekker zelf weten? Als jij ze dan niet kan raken komt het door jezelf... Ik weet dat je BF2 niet met real life kan vergelijken maar als de duitsers in WW2 als een gek rond zouden gaan springen hoor je de Amerikanen ook niet klagen :P

Wmb is dat bunnyhoppen gewoon een tactic, en een goede ook ;) Ik heb in een semi-pro MOHAA: Spearhead clan gezeten en op dat niveau beweeg je zelf ook als een gek om zo min mogelijk geheadshot te worden (dus met het bovenlijf heen en weer leanen terwijl je loopt en in een vuurgevecht springen en heen en weer rennen).

• evilpin0
quote:
BaT schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:25:
[...]

True; maar das niet het enige voordeel; het 'brandpunt' zeg maar van de raketten (van de piloot) ligt op elkaar bij die van de USA. Bij de MEC en China choppers is dit niet het geval.

Daar komt bij; ik heb bij veel piloten ingezeten; 90% is waardeloos; en van die 10% zijn er misschieen 2 geweest die een beetje bij mij in de buurt kwamen van piloting.
Ik zal wel een keertje vliegen in DJ Mantri's server.... alleen is die server altijd leeg als ik er ben :)

Seeing is believing >:)

PS: in BFHQ in BF2 zelf; ga je naar tabblad 'leaderboards' en dan kan je links nog van catagorie en klasse/voertuig verwisselen (wie is dus de beste commander, tank, chopper etc etc)
in 95% van de gevallen kijk ik alleen even ergens naar daarna ontploft het, vaste gunner he :)
was me niet eens opgevallen van de rakketjes :) weet alleen dat die van apache godlike zijn

edit: had ff gekeken ik sta #500 en me gunner #50 van de chopper dudes met in verhouding veeeeeel minder gametime dan de alle gasten erboven :)

evilpin0 wijzigde deze reactie 20-01-2006 20:45 (11%)

• Ace Lightning
DG zit massaal op rankend server :P
Kom is langs... Gotters..... i3d-Duchtgamingclan of zoek gewoon op i3d

• Banjy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 16:15
Ik vind die van de US het lekkerst vliegen. Ik vlieg meestal en een vriend van mij is dan altijd gunner. En als piloot zeker de US toch vind ik met een goede gunner die van de MEC ook wel lekker. Dat kanon is onwijs sterk en handig tegen infanterie want vind de raketten van de piloot toch wel vaak raar met schieten op mannetjes je moet wel heel precies schieten en als ze in AA zitten gaat het ook niet altijd even goed, maar ja opzich lukt het wel als je er gewoon dan maar 2 extra schiet. ;) Het voelt gewoon niet altijd even goed.

Ik moet zeggen dat vliegen met vaste gunner echt wel lekkerder werkt je kan echt rustig ergens hangen en hij schakelt een tank uit met zijn tv missile.

Wel vind ik het jammer dat je vaak chopper vs chopper gevechten krijgt. Het komt namelijk neer op hoger dan de ander komen en goed schieten met raketten als piloot en proberen de jackpot te halen met tv missile. En dan heb je hem maar je weet dat hij 30sec later er weer is. Het mooie aan het vliegen vind ik het snel laag vliegen vlak langs alle objecten. En dus voertuigen en infanterie uitschakelen. Het zou dus echt taak van vliegtuigen moeten worden om het luchtruim vrij te houden zodat de choppers de grondtroepen goed kunnen ondersteunen.

Als het even kan ga ik altijd kijken als er een vlag verloren gaat of iemand een tank of iets dergelijks spot. Vind het zelf ook altijd prachtig als je denkt gekillt te worden door zo een voertuig en opeens uit het niets een vriendelijke chopper tevoorschijn komt en hem uitschakelt. Teamwork op zijn mooist. :D

Banjy wijzigde deze reactie 20-01-2006 20:49 (7%)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18-01 17:44
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:32:
[...]

in 95% van de gevallen kijk ik alleen even ergens naar daarna ontploft het, vaste gunner he :)
was me niet eens opgevallen van de rakketjes :) weet alleen dat die van apache godlike zijn

edit: had ff gekeken ik sta #500 en me gunner #50 van de chopper dudes met in verhouding veeeeeel minder gametime dan de alle gasten erboven :)
@jou
@bat
Jullie zijn echt goed, trouwen? Bleh....

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

Ghehe .. net ook weer ff lekker aan het vliegen gegaan .. en het was nogal leuk.
Ik had een jet achter me aan zitten .. die me echt lastig werd.
Dus ik zoek de eerste dichtbij zijnde brug op .. en vlieg er onder door .. en hij klapt er volop tegen op.
Die ook weer kwijt! :P
Gewoon onder moeilijke dingen doorvliegen .. en meestal crashen ze dan! :D

• Bart1983
  • Laatst online: 16-01 15:50

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Ik zie vliegtuigen soms bommen laten vallen. Hoe kan dit, is daar een bepaalde toets voor of moet je nog een handeling verrichten?

TF2: [GoT]Netherlands

• evilpin0
quote:
Ace Lightning schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 20:39:
DG zit massaal op rankend server :P
Kom is langs... Gotters..... i3d-Duchtgamingclan of zoek gewoon op i3d
yea DG banned me omdat ze te vaak gekilled worden :<

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

quote:
Bart1983 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:50:
Ik zie vliegtuigen soms bommen laten vallen. Hoe kan dit, is daar een bepaalde toets voor of moet je nog een handeling verrichten?
Scroll met je muiswiel .. en je ziet dat je raketten en bommen kan afwerpen.
Selecteer de bommen .. vlieg naar je target en drop ze iets van te voren .. en dan BOEM!

• Basti504
  • Registratie: februari 2005
  • Nu online

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

quote:
Bart1983 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:50:
Je kan ook op "F" drukken, dan switcht hij naar de andere mode. Met de muis kan ook, maar dat vind ik persoonlijk niet fijn :P .

(kan "F" zijn, kan ook een andere zijn. Ik heb mijn toetsen overhoop gegooit, maar er is in ieder geval een knop voor )

...

• Vini
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 27-01-2017
Heeft er iemand mee gedaan aan de Gamert.nl wedstrijd vanavond. Ik las het pas net dat er een zou zijn. Je kon 2x SP en 1xAOE3 winnen. Best aardig dacht ik zo, jammer dat ik dat dus te laat wist en niet mee kon doen. Dus de vraag heeft iemand hier nog aan meegedaan?

BF2 stats

• DeluxZ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 15-01 15:18

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
Mr. High-Tech schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:49:
Ghehe .. net ook weer ff lekker aan het vliegen gegaan .. en het was nogal leuk.
Ik had een jet achter me aan zitten .. die me echt lastig werd.
Dus ik zoek de eerste dichtbij zijnde brug op .. en vlieg er onder door .. en hij klapt er volop tegen op.
Die ook weer kwijt! :P
Gewoon onder moeilijke dingen doorvliegen .. en meestal crashen ze dan! :D
als je goeie mensen achter je hebt niet. :P

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[ Collega's gezocht, product development C# .NET Core ASPNet Core DM voor info. ]|[

• danslo
Hehehe zullen jullie wel vreselijk irritant vinden maar vliegtuigen zijn voor mij alleen een snelle manier om ergens te komen.. Ik stap in vliegtuig, ga naar andere kant van map, vlieg vol op een tegenstander en spring er net uit voordat ie crashed :P

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

cls: Dat is sneu .. oftewel Kamikaze ..
Zo is het vliegen ook geen reet aan.
Het kan zijn dat je een keer tegen je vijand opvliegt .. maar om dat nu de hele tijd te doen zie ik ook niet zitten ..

Zojuist ff met de M203 gespeeld .. en daar kan ik nog beter mee opschieten dan de PKM :P
Ik knal ze allemaal verrot met mijn Grenade Launcher!
Ben wel een nieuwe accountje begonnen .. en daar ga ik ff meteen de FS2000 mee unlocken .. kan ik nog meer granaten knallen! :D

• Webwiper
quote:
Mr. High-Tech schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:27
Zojuist ff met de M203 gespeeld .. en daar kan ik nog beter mee opschieten dan de PKM :P
Ben wel een nieuwe accountje begonnen .. en daar ga ik ff meteen de FS2000 mee unlocken .. kan ik nog meer granaten knallen! :D
Wat sommigen O-) dan durven omschrijven als 'noob-tuben' :9

Webwiper wijzigde deze reactie 20-01-2006 23:33 (26%)

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

Ghehe .. ik zie ook zo vaak noobies met een M203 die je op grote afstand raken .. das echt vet.

Het mooie binnenkort is, is dat die granaten nu kunnen ketsen. Nu kan je ze overal tussen schieten .. dmv van ketsen.
Je knalt er eentje een steegje in .. en hij klapt alle kanten op .. en dan BOEM!
Dat waren er weer een paar! ^^

Morgen maar ff op Badge jacht gaan.
Overal ff 10 kills mee maken .. ff 5 Heal points etc ..
Dan doen we weer meer in de race! :P

• Ace Lightning
quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:51:
[...]

Zal vast een goeie reden er voor zijn...... }:O

• danslo
quote:
Mr. High-Tech schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:27:
cls: Dat is sneu .. oftewel Kamikaze ..
Zo is het vliegen ook geen reet aan.
Het kan zijn dat je een keer tegen je vijand opvliegt .. maar om dat nu de hele tijd te doen zie ik ook niet zitten ..

Nee dat is niet sneu, ik heb het over slachtoffers op de grond ;) niet andere vliegtuigen..
Zo krijg je dus EN een kill door je vliegtuig vol op een tegenstander op de grond te laten storten, EN je kan lekker meteen knallen vanuit hun basis.. EN je bent er lekker snel.. Prima toch _/-\o_

• Mr. High-Tech

Mr. High-Tech

No avatar!

Ahh .. dat is idd wel handig ..
Maar dat is weer base campen .. weer tegen de regels in :X
:P

• EleFanta
quote:
Je kan vast goed vliegen, maar hoe kun jij nu weten dat de mensen die boven je staan met de BH de kills binnen halen?
Al die ranglijsten van EA zijn gebaseerd op speeltijd, hoe meer je speelt hoe meer punten. Elke n00b met een beetje skills (lekker tegenstrijdig) kan eerste staan, als hij vanaf de eerste dag dat het spel uitkomt 24/7 zou spelen. Een aantal top spelers hebben niet eens een positieve k/d :X

Ik ben bijvoorbeeld een hele goeie commander. Ik sta namelijk 487,910ste, maar heb relatief gezien wel minder uur gespeeld dan alle spelers boven mij O-) :Z

• evilpin0
quote:
Ace Lightning schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:38:
[...]

Zal vast een goeie reden er voor zijn...... }:O
ja, ze werden te hard geownt. hele dg clan vs daboyz gg

• Redje
  • Laatst online: 18-01 16:37
quote:
EleFanta schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 01:13:
[...]

Je kan vast goed vliegen, maar hoe kun jij nu weten dat de mensen die boven je staan met de BH de kills binnen halen?
Al die ranglijsten van EA zijn gebaseerd op speeltijd, hoe meer je speelt hoe meer punten. Elke n00b met een beetje skills (lekker tegenstrijdig) kan eerste staan, als hij vanaf de eerste dag dat het spel uitkomt 24/7 zou spelen. Een aantal top spelers hebben niet eens een positieve k/d :X

Ik ben bijvoorbeeld een hele goeie commander. Ik sta namelijk 487,910ste, maar heb relatief gezien wel minder uur gespeeld dan alle spelers boven mij O-) :Z
Imho is de hele ranking niets zeggend.

Aangezien er te veel variatie is in de speelwijze (en class die je speelt) kan je weinig zeggen over de rankings en de skill van die persoon.
Een zwaar positieve K/D zegt niks (eveneens punten per minuut etc.), je kan namelijk met een voertuig/vliegtuig veel makkelijker eindigen met een positieve K/D.

Mijn K/D is ook niet geweldig maar ik zit ook bijna nooit in voertuigen etc, te voet ben je vrij snel de sigaar :7

• FBahcem
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 25-06-2013
quote:
cls schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:49:
[...]

Nee dat is niet sneu, ik heb het over slachtoffers op de grond ;) niet andere vliegtuigen..
Zo krijg je dus EN een kill door je vliegtuig vol op een tegenstander op de grond te laten storten, EN je kan lekker meteen knallen vanuit hun basis.. EN je bent er lekker snel.. Prima toch _/-\o_
Naar mijn mening krijg je dan geen punten ?
Omdat als iemand een lege voertuig tegen zijn lijf krijgt gewoon het loodje legt.

Gewoonweg omdat jij hem niet dood maakt maar het lege voertuig.

dus no points ;)

• danslo
quote:
Mastercobra schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 01:57:
[...]

Naar mijn mening krijg je dan geen punten ?
Omdat als iemand een lege voertuig tegen zijn lijf krijgt gewoon het loodje legt.

Gewoonweg omdat jij hem niet dood maakt maar het lege voertuig.

dus no points ;)
Volgens mij krijg je dan toch punten.. Ik iig wel :P Omdat jij hem als laatst hebt aangeraakt en hij dan over iemand heen gaat oid.. Volgens mij toch wel hoor

• Oemfoefoe
  • Laatst online: 16:52

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

quote:
evilpin0 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 21:51:
[...]

In het begin vond ik het daar ook wel relaxt spelen...maar op een gegeven moment (Mashtuur) heb ik in m'n 1-tje de BH kunnen jatten en ik haal een aantal DG-ers op en er wordt gelijk geroepen dat ik moet bailen. Want er mochten alleen DG-ers inzitten. Tijdens het flagcapturen hebben ze me zelfs ge-c4t!

Toen was de lol gauw over natuurlijk!

31gaming.nl

• BaT
quote:
EleFanta schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 01:13:
[...]

Ik kan wel meer dan goed vliegen; maar dat is niet m'n punt. Wat ik bedoelde was dat het jammer was dat in het klassement het hele blackhawk gebeuren is meegenomen. M.a.w. ik vind het jammer dat er geen aparte ranglijsten zijn voor : Blackhawks gunners/ Attack choppers pilots / gunners. Het is allemaal een pot nat : Helicopters. En daardoor idd nietszeggend : je weet niet HOE ze die punten hebben gekregen; kan zijn dat ze nooit vliegen maar altijd mooi spawnrapen van tijd tot tijd met een blackhawk die goed gepositioneerd staat.....

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True