[PDA] HTC Galaxy (Qtek G100, i-Mate PDA-N, Dopod P100)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.589 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06 16:45
Is de autohouder die bij de i-Mate zit dezelfde als die van de G100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:41
Ik heb nu mijn qtek G100 en zie allerlei verbindingen staan: wifi, bluetooth, maar waar vind ik de GPS verbinding? Hij heeft niks aan dat deze pda een gps ontvanger heeft... ???

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zosas schreef op woensdag 30 augustus 2006 @ 14:27:
Ik heb nu mijn qtek G100 en zie allerlei verbindingen staan: wifi, bluetooth, maar waar vind ik de GPS verbinding? Hij heeft niks aan dat deze pda een gps ontvanger heeft... ???
Die kan je weergeven met een registry hack, maar dat is niet echt nodig. Als je een navigatieprogramma hebt kan je die zelf laten zoeken (bijv i-go kan dat) of gewoon de instellingen uit de handleiding gebruiken (andere NMEA, com4, 9600 baud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Het werkt! Gevalletje van RTFM...

Overigens krijg ik die verdomde active sync NIET aan de praat.

EDIT: opgelost.
oplossing: 100 keer rebooten en als allerlaatst pda inpluggen...

[ Voor 68% gewijzigd door Valandil op 31-08-2006 07:05 ]

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zo, maar even een topic-kick.
Mijn autohouder is afgelopen weekend gebroken (zowel het bevestigingspunt aan de zwanenhals als het uitschuif-armpje die de PDA vast houdt. Ik heb op de site van PDAshop zitten kijken naar een houder, maar kan niet echt een goede vinden. Weet iemand of de PDA-N/G100 past in de houder van de Qtek S200? Volgens de afmetingen bij de specificaties zou het bijna moeten passen:
S200: 10,8 x 5,8 x 1,8 cm
G100: 11,0 x 5,9 x ?? cm.
Voor zover ik hem zo kan meten (op het oog, met geodriehoek), lijkt de dikte ook 1,8 en de breedte 5,8 cm. de hoogte lijkt me er minder toe doen, omdat hij meestal alleen aan de onder- en zijkant geklemd/ondersteund wordt.
Deze vind ik bijvoorbeeld wel mooi. Veel mooier dan de universele houder die erg lijkt op wat meegelever werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
De mijne is ook stuk. Valt onder garantie, maar ik heb hem nog niet terug gestuurd omdat ik hem nog net kan gebruiken. Moet hem echt even terug sturen, maar dan bedenk ik weer dat ik hem van de week nodig heb ofzo.

Bel ze gewoon eens op. Dan mogen hun het voor je uitzoeken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

My-life schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:03:
De mijne is ook stuk. Valt onder garantie, maar ik heb hem nog niet terug gestuurd omdat ik hem nog net kan gebruiken. Moet hem echt even terug sturen, maar dan bedenk ik weer dat ik hem van de week nodig heb ofzo.

Bel ze gewoon eens op. Dan mogen hun het voor je uitzoeken toch?
Ik heb net ff een mailtje gestuurd met de vraag of het onder garantie valt en zo niet of die andere houder past idd. Ik zal de uitkomst hier wel laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon eisen.

Het is toch gewoon onderdeel van een product wat je gekocht heb. Toen ik de houder de eerste keer in mijn handen had zag ik al gelijk dat het van slechte kwaliteit gemaakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
My-life schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:33:
Dat moet je niet vragen, dat moet je gewoon eisen.

Het is toch gewoon onderdeel van een product wat je gekocht heb. Toen ik de houder de eerste keer in mijn handen had zag ik al gelijk dat het van slechte kwaliteit gemaakt is.
Hij is inderdaad niet zo heel degelijk. Bij mij ging ie de eerste dag al kapot. Ik heb 'm toen zelf gelijmd :+ (Je bent tweaker of je bent 't niet). Ik moet zeggen dat ik over het geheel nog steeds dik tevreden ben met mijn PDA.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had binnen een paar uur een mail terug dat ik hem op kon sturen, dus ik ben benieuwd hoe snel ik dan een nieuwe heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Op koste van hun neem ik aan?

@The_Bash
De mijne heeft het wel wat langer vol gehouden, maar ik deed erdan ook altijd enorm voorzichtig mee.
Ik heb hem ook gelijmt. Daarom kan ik hem nu nog gebruiker.
Je moet toch wat als je op het punt staat om naar Italië te rijden :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

My-life schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:07:
Op koste van hun neem ik aan?

@The_Bash
De mijne heeft het wel wat langer vol gehouden, maar ik deed erdan ook altijd enorm voorzichtig mee.
Ik heb hem ook gelijmt. Daarom kan ik hem nu nog gebruiker.
Je moet toch wat als je op het punt staat om naar Italië te rijden :( .
Ik neem aan dat het op hun kosten is, anders krijg ik toch geen opstuurinstructiemailtje (3x woordwaarde)? Ik heb hem een paar keer per week in mijn tanktas meegehad naar mijn werk en daar in steeds verschillende busjes gebruikt. Niet speciaal voorzichtig mee gedaan, maar ook niet heel onvoorzichtig ofzo. Dat gaf nooit problemen. Van 't weekend zat ie bij mijn vriendin in haar schoudertas tijdens een voorstelling. Na de voorstelling wil ik hem in de auto doen, ding stuk. Geen idee hoe dat gekomen is, hij heeft gewoon onder haar stoel stilgelegen :?
Mijn moeder heeft voor de PDA trouwens een nauwsluitend leren hoesje met rits gemaakt. Veel mooier en makkelijker mee te nemen (neemt minder ruimte in) dan de originele hoes. Hij sluit ook beter af tegen viezigheid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Daar zou ik niet maar zo vanuit gaan eerlijk gezegd. Jij bent degene die het pakketje verstuurd en je zult ook gewoon bij het postkantoor moeten betalen.
Als je niet duidelijk hebt afgesproken dat die kosten vergoed worden betwijfel ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

My-life schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:34:
Daar zou ik niet maar zo vanuit gaan eerlijk gezegd. Jij bent degene die het pakketje verstuurd en je zult ook gewoon bij het postkantoor moeten betalen.
Als je niet duidelijk hebt afgesproken dat die kosten vergoed worden betwijfel ik dat.
Oh zo bedoel je. Staat ook in hun voorwaarden dat de verzendkosten naar hun toe voor rekening van de klant zijn en van hun terug naar mij voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Maar als je het afspreekt dan storten hun de verzendkosten terug naar jou toe.

Dat was bij mij ook het geval toen ik mijn PDA had terug gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
En gwystyl? Hoe is het met je auto houder?
Wat is hun oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 17:28
Ik overweeg de Qtek G100 te kopen, maar vraag me af hoe het nu zit met handsfree bellen...
Kan je nu met een bluetooth telefoon handsfree bellen over de G100 of kan dat niet?
Ik lees namelijk steeds tegenstrijdige verhalen hierover, in dit topic en op andere websites. In dit topic zei iemand dat het volgens PDA-shop wellicht met speciale software kan? Kan iemand dat bevestigen?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Exar schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:33:
Ik overweeg de Qtek G100 te kopen, maar vraag me af hoe het nu zit met handsfree bellen...
Kan je nu met een bluetooth telefoon handsfree bellen over de G100 of kan dat niet?
Ik lees namelijk steeds tegenstrijdige verhalen hierover, in dit topic en op andere websites. In dit topic zei iemand dat het volgens PDA-shop wellicht met speciale software kan? Kan iemand dat bevestigen?
Het lijkt me heel stug als het kan, het is namelijk geen telefoon? Ik heb ook nog niet de mogelijkheid ontdekt om de G100 als een soort headset te gebruiken. Nou moet ik zeggen dat ik dat ook niet geprobeerd heb. Ik zal er zo eens mee gaan stoeien en dan laat ik het hier wel weten.

@My-life: ik heb net zo'n houder weer gekregen als er bij zat. Niet heel mooi dus, maar het werkt wel. Heb jij de jouwe nou ook opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
gwystyl schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 17:26:
[...]

Het lijkt me heel stug als het kan, het is namelijk geen telefoon? Ik heb ook nog niet de mogelijkheid ontdekt om de G100 als een soort headset te gebruiken. Nou moet ik zeggen dat ik dat ook niet geprobeerd heb. Ik zal er zo eens mee gaan stoeien en dan laat ik het hier wel weten.
Huh? Nee het is geen telefoon, maar een carkit/handsfree set is toch ook geen telefoon? :?
De G100 heeft bluetooth en een microfoon, waarom zou ie dan hardwarematig niet als carkit/handsfree set kunnen werken voor een bluetooth telefoon? Of heeft een carkit/handsfree set nog iets wat de G100 niet heeft dan?

Andere vraag: ik lees over het probleem dat de G100 na verloop van tijd met TomTom erg langzaam wordt en dat dan een reset moet worden uitgevoerd of dat de SD kaart eruit en weer erin moet? Is dat probleem er bij iedereen? Is er inmiddels een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Helaas kan dat niet Exar. Ik ben er ook voor aan het zoeken geweest, maar heb niets gevonden wat hiervoor is.

Sommige MIO's bijvoorbeeld kunnen het wel volgens mij.

Het lijkt mij technisch ook gewoon mogelijk, maar voor zover ik weet is er helaas geen software voor.
Als jij die wel vind of je hebt tip's hoor ik het graag!

Ik heb inmiddels ook mijn houder opgestuurd. Verwacht dus volgende week een nieuwe. Helaas was het niet mogelijk om, met bijbetaling, een alternatieve houder te krijgen.
Ook kon ik de verzendkosten niet terug krijgen. Dit was alleen het geval bij herhaling werd mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Kan iemand die de G100 heeft mij vertellen of het probleem van traag worden na een tijdje nog steeds speelt? Of is dat inmiddels opgelost?
En als het nog steeds speelt, hoe vaak komt het dan voor? En is het alleen de SD kaart toegang die langzaam wordt, of is het het hele aparaat? (het schijnt namelijk op te lossen te zijn door de SD kaart even eruit en weer erin te doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Exar schreef op maandag 27 november 2006 @ 08:37:
Kan iemand die de G100 heeft mij vertellen of het probleem van traag worden na een tijdje nog steeds speelt? Of is dat inmiddels opgelost?
En als het nog steeds speelt, hoe vaak komt het dan voor? En is het alleen de SD kaart toegang die langzaam wordt, of is het het hele aparaat? (het schijnt namelijk op te lossen te zijn door de SD kaart even eruit en weer erin te doen...)
Ik heb dat probleem inderdaad ook, en geen idee wat ik er aan kan doen. Ik weet namelijk niet goed waar het aan ligt. Ik heb niet geprobeerd om de SD-kaart er uit en weer in te doen, meestal doe ik een soft-reset en dan werkt het weer. Het hele apparaat wordt na een tijdje iets langzamer, maar vooral bij TomTom is het storend omdat het gewoon vrij lang duurt om dan een bestemming in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Daar heb ik geen last van. Wel gebruik ik een tooltje (magic button heet het geloof ik) wat de applicaties echt afsluit en ze dus niet in het geheugen blijven hangen.
Dit is bij alle iig Win Mobile 5 PDA's zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:58

Chrasher

Tevree met z'n PS5

In het volgende draadje (qtek gebruikersforum) staat de oplossing voor het traagheids probleem.
Het heeft blijkbaar te maken met Activesync die roet in het eten gooit.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Chrasher schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:35:
In het volgende draadje (qtek gebruikersforum) staat de oplossing voor het traagheids probleem.
hmmm ik heb een i-mate, dus ik kan niet op het qtek forum. Heb je nog een ander linkje naar een oplossing of kan je een samenvatting geven van wat daar gezegd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Ik wilde ook gaan kijken, maar je moet een IMEI nummer invullen bij registratie?
Een g100 is geen telefoon dus die heeft toch helemaal geen IMEI nummer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Gebruik dus het serie nummer van de PDA...
Chrasher schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:35:
Ik heb ook een truukje uitgehaald om ervoor te zorgen dan ActiveSync niet telkens actief word.

Dat truukje heb ik uit het HTC Wizard topic geloof ik.

[ Voor 85% gewijzigd door My-life op 27-11-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:58

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Even een "knip en plak" uit dat forum:
Door de synchronisatie van ActiveSync op handmatig te zetten wordt de toegang tot de SD-kaart niet meer traag.

Uitvoering:
Open ActiveSync op de G100
Menu, Add Server Source...
Geef een willekeurig server adres op (bv. aa.com) en kies next
Geef een willekeurige user name (aa)
Password (aa)
Domain (aa)
Kies next en Finish

Menu, Schedule...
Peak times: Manually
Off-peak times: Manually
Ok

Verwijder nu de server aa.com:
Menu, Options...
Selecteer de Exchange Server en kies Delete, Yes
kies Ok

ActiveSync staat nu op handmatig synchroniseren en zal zodra je de G100 aansluit op je PC gewoon synchroniseren. Let er wel op dat je ActiveSync na loskoppelen en afsluiten echt afsluit (bv. met Magic button). Sinds ik deze aanpassing heb gedaan heb ik geen problemen meer gezien met de SD-kaart!!
met dank aan "Ronald" :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ja precies dat heb ik ook gedaan :D en Magic button gebruik ik ook.
Ideale tool.

Vandaar dat ik er nooit last van heb :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

My-life schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:34:
Ja precies dat heb ik ook gedaan :D en Magic button gebruik ik ook.
Ideale tool.

Vandaar dat ik er nooit last van heb :D .
Ik heb de aanpassing uitgevoerd, maar ik vind het wel raar dat door het zetten van handmatig syncen met een server die je vervolgens verwijdert er nog steeds wel automatisch met je PC wordt gesynchroniseerd? In de komende paar dagen maar eens opletten of het inderdaad beter is geworden.

• Valandil
Aanpassing ook uitgevoerd.
Maar zoals voorganger ook aangeeft, beetje vreemd:
Je maakt een setting aan en vervolgens verwijder je die.... :?

Ook gelijk magic button geinstalleerd. Dat scheelt sowieso.
Had altijd na verloop van tijd een hele rits applicaties die draaide... dat is dan nu verholpen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Valandil op 30-11-2006 14:43 ]

wijze woorden

• My-life
Het werkt wel. AS word niet meer de hele tijd actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb weer een nieuwe houder ontvangen. 2 weken geleden verstuurd, dus wat trager als bij gwystyl.

Ook ik heb weer een zelfde houder ontvangen. Wel zit ook de ouder houder (niet de stang zeg maar) erbij. Die kan ik dus nog gewoon gebruiken. Er zit ook nog een andere nieuwe houder bij welke ook te gebruiken is als vaste montage volgens mij.

Het nieuwe 'lipje' werkt volgens mij wel wat beter als de oude. Hij klikt beter en zit volgens mij ook vaster. Hopelijk bevalt deze beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Zosas schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:28:
Aanpassing ook uitgevoerd.
Maar zoals voorganger ook aangeeft, beetje vreemd:
Je maakt een setting aan en vervolgens verwijder je die.... :?

Ook gelijk magic button geinstalleerd. Dat scheelt sowieso.
Had altijd na verloop van tijd een hele rits applicaties die draaide... dat is dan nu verholpen. :)
kleine update:
Nu een paar dagen later kan ik alleen maar bevestigen dat de aanpassing tot nu toe inderdaad werkt (icm Magic Button).

Aanrader voor anderen!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-06 13:36
Ik heb sinds een weekje een i-mate PDA-N (hiervoor een ipaq 3870) en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Handzaam, klein, snel, wifi, GPS, da's alles wat ik wil. :9 Ik ervaar wel dezelfde "problemen" met de GPS in de auto, namelijk dat een fix soms wat lang op zich laat wachten. komt ook wel door het feit dat ik een auto heb met een warmtewerende voorruit. Dus ik ga een externe antenne aanschaffen, maar ik zit wel met de vraag hoe de connector op de i-mate PDA-N officieel heet :? Het is volgens mij in ieder gevaal geen mcx-m, maar wat is het wel?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Biedzjee schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:56:
Ik heb sinds een weekje een i-mate PDA-N (hiervoor een ipaq 3870) en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. Handzaam, klein, snel, wifi, GPS, da's alles wat ik wil. :9 Ik ervaar wel dezelfde "problemen" met de GPS in de auto, namelijk dat een fix soms wat lang op zich laat wachten. komt ook wel door het feit dat ik een auto heb met een warmtewerende voorruit. Dus ik ga een externe antenne aanschaffen, maar ik zit wel met de vraag hoe de connector op de i-mate PDA-N officieel heet :? Het is volgens mij in ieder gevaal geen mcx-m, maar wat is het wel?
Ik weet zo niet hoe de aansluiting heet, maar bij de accessoires van de Qtek G100 bij PDAshop zit deze GPS antenne. Als hij op de G100 werkt zou hij ook op de PDA-N moeten werken, omdat dat hetzelfde apparaat is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-06 13:36
gwystyl schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 15:04:
[...]
Ik weet zo niet hoe de aansluiting heet, maar bij de accessoires van de Qtek G100 bij PDAshop zit deze GPS antenne. Als hij op de G100 werkt zou hij ook op de PDA-N moeten werken, omdat dat hetzelfde apparaat is....
De antenne die je noemt is een re-radiating antenne, een soort versterker van het GPS signaal die je niet direct aansluit op een PDA, maar die gewoon het signaal wat ontvangen wordt, versterkt en vervolgens weer uitzendt. Deze antenne werkt dus overal, zelfs op PDA's zonder externe antenne-connector.

Iemand anders die weet hoe de connector officieel heet? Bnc, Mc, Mcx, Mmcx, Smb ?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-12-2024
Heeft er iemand een idee of 4GB SD-kaartjes ondersteund worden door de G100.
Ik heb namelijk een 4GB kaartje aangekocht, ik heb het eerst geformatteerd in de kaartlezer van mijn laptop, ik kon echter alleen maar 1,99GB kiezen. Blijkbaar ondersteunt de kaartlezer enkel tot 2GB.
Vervolgens heb ik geprobeerd te formatteren op de G100 zelf met Resco Explorer, daar krijg ik ook als resultaat 2GB.

Als ik op windows schijfbeheer kijk, zie ik 2GB toegewezen en 1,75GB niet geformatteerd, er is geen enkele mogelijkheid om die 1,75GB te formatteren.

Iemand een idee?

EDIT:
Na lang zoeken heb ik het uiteindelijk gevonden, ik zal hier de oplossing zetten moest er iemand in de toekomst hetzelfde probleem hebben:

- Installeer de app WM5storage ( http://www.modaco.com/ind...ODE=showdetails&f_id=1702 ) op je G100 op het device geheugen (niet op het geheugen van de SD kaart).

- Start deze app op je G100, vink "Read-Only" en "Removable Class" uit.

- Trek de usb kabel uit de G100 zodat deze niet meer verbonden is met je pc, op je G100 raak "activate" aan, verbindt vervolgens de G100 weer met je pc.

- Er wordt nu een nieuw schijfstation herkend en geinstalleerd in windows.

- Ga op je pc naar Schijfbeheer (onder computerbeheer)

- Selecteer het nieuwe volume en verwijder hier de partitie

- Vervolgens maak je een nieuwe partitie aan (primaire partitie, FAT32) met de maximum grootte

- Laat lopen tot 100%, trek de usb kabel uit je G100, raak "Deactivate" aan, en het zou nu moeten werken.

[ Voor 45% gewijzigd door nightraver23 op 15-01-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
En op deze apparte manier zit de PDA de 4 gig en kan het ook gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Mijn PDA-N is vorige week bij een inbraak gestolen :( Als iemand nog een goede aanbieding krijgt van een PDA-N met 1GB SD kaart, post dan even het serienummer.

Ik heb trouwens wel besloten geen nieuwe PDA-N te gaan kopen. Ik vond de fixes nog steeds veel te lang duren. Laatst was ik daardoor zelfs te laat op een afspraak met een klant. Ik had geen route uitgeprint en vetrouwde erop dat de PDA op tijd een fix zou krijgen, dat was een flinke teleurstelling.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
The_Bash schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:16:
Mijn PDA-N is vorige week bij een inbraak gestolen :( Als iemand nog een goede aanbieding krijgt van een PDA-N met 1GB SD kaart, post dan even het serienummer.

Ik heb trouwens wel besloten geen nieuwe PDA-N te gaan kopen. Ik vond de fixes nog steeds veel te lang duren. Laatst was ik daardoor zelfs te laat op een afspraak met een klant. Ik had geen route uitgeprint en vetrouwde erop dat de PDA op tijd een fix zou krijgen, dat was een flinke teleurstelling.
Dat zuigt!
Maar over de fix... ik heb soms best inderdaad 3 a 5 minuten nodig voor een fix.... maar dan heb je je rit wel erg krap bemeten qua tijd!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightraver23
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-12-2024
My-life schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:04:
En op deze apparte manier zit de PDA de 4 gig en kan het ook gebruiken?
Idd ik gebruik nu een TakeMS 4GB kaartje in mijn pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

Ik ben momenteel aant het kijken voor een PDA te kopen. De G100 lijkt me zéér interessant omwille van de GPS-mogelijkheid, Wifi, en de zéér schappelijke prijs.

Ik heb nog wel enkele vraagjes: Is het mogelijk om met dit toestel Divx-films af te spelen, en met ondertitels (srt)?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
DivX gaat wel als je de goede media player ervoor installeerd. Of er ook een plugin is om subtitels eronder te zetten weet ik niet.

Dat ligt allebei niet aan de PDA maar aan het besturingssysteem Windows Mobile 5. Zoek daar maar eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 145780 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 10:03:
Ik ben momenteel aant het kijken voor een PDA te kopen. De G100 lijkt me zéér interessant omwille van de GPS-mogelijkheid, Wifi, en de zéér schappelijke prijs.

Ik heb nog wel enkele vraagjes: Is het mogelijk om met dit toestel Divx-films af te spelen, en met ondertitels (srt)?

Thanx
Leuk tweedehandsje kopen? De mijne is een jaar oud, en ik heb net een MDA Compact III gekregen, dus de PDA-N mag weg.... pm me als je interesse hebt (ik weet dat dit geen V&A is, daar moet ik 'm nog opzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145780

gwystyl schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:51:
[...]

Leuk tweedehandsje kopen? De mijne is een jaar oud, en ik heb net een MDA Compact III gekregen, dus de PDA-N mag weg.... pm me als je interesse hebt (ik weet dat dit geen V&A is, daar moet ik 'm nog opzetten)
Bedankt voor de reacties! Ik heb ondertussen wel een mogelijkheid gevonden om Divx af te spelen. Je moet wel eerst de Divx-film hercoderen en zo de ondertitels vast bij inzetten. Freeware-programmatje PocketDivx encoder btw. Zonder hercoderen heb ik tot dusver nog geen oplossing gevonden.

Sorry, maar ik heb 'm ondertussen al online besteld, voor de prijs kon ik het echt niet laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 145780 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:44:
[...]

Bedankt voor de reacties! Ik heb ondertussen wel een mogelijkheid gevonden om Divx af te spelen. Je moet wel eerst de Divx-film hercoderen en zo de ondertitels vast bij inzetten. Freeware-programmatje PocketDivx encoder btw. Zonder hercoderen heb ik tot dusver nog geen oplossing gevonden.

Sorry, maar ik heb 'm ondertussen al online besteld, voor de prijs kon ik het echt niet laten.
Hercoderen lijkt me sowieso wel handig, omdat je dan gelijk je resolutie aan kan passen naar een voor PDA geschikt formaat. Een film van 640x480 trekt hij vast niet zo best...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhartman
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Biedzjee schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 10:35:
[...]

De antenne die je noemt is een re-radiating antenne, een soort versterker van het GPS signaal die je niet direct aansluit op een PDA, maar die gewoon het signaal wat ontvangen wordt, versterkt en vervolgens weer uitzendt. Deze antenne werkt dus overal, zelfs op PDA's zonder externe antenne-connector.

Iemand anders die weet hoe de connector officieel heet? Bnc, Mc, Mcx, Mmcx, Smb ?
Ik heb hier een GPS antenne voor de PDA-N gekocht (ivm. warmtewerende voorruit):

http://www.expansys.nl/p.aspx?i=129590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:21
Sinds vandaag in het bezit van een I-Mate PDA-N (Tnx Gwystyl).

Probeer een app te installeren, maar krijg de volgende melding

"Installation was unsuccessfull. The program or setting cannot be installed because it is not digitally signed with a trusted certificate".

Iemand enig idee hoe ik die check uit kan schakelen zodat ik dit toch kan installeren?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Iemand een suggestie hoe je wat tegen het zonlicht kan doen tijdens het navigeren in de auto?

Momenteel hangt mijn pda ongeveer ten midden van het dashboard aan het voorraam.
Ik had wat zonlicht vandaag en navigeren was bijna onmogelijk :(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Sowieso het contrast volluit zetten. Dat is bij mij altijd wel genoeg.
Ik heb er ook een screenprotector opzitten. Volgens sommigen moet dit ook helpen tegen het glimmen, maar daar merk ik volgens mij weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

Beetje laat, maar beter laat dan nooit.

Grappig dat niemand wist dat dit een Pharos 525 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anoniem: 119722 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 10:00:
Beetje laat, maar beter laat dan nooit.

Grappig dat niemand wist dat dit een Pharos 525 was.
Wauw... die gaat in de lijst topic-kick van het jaar :).

Ik vond het al raar dat ik in dit topic gereageerd had. Ik wist namelijk niet dat het een HTC Galaxy was O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119722

gwystyl schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:00:
[...]

Wauw... die gaat in de lijst topic-kick van het jaar :).

Ik vond het al raar dat ik in dit topic gereageerd had. Ik wist namelijk niet dat het een HTC Galaxy was O-).
yeah bedankt voor dat plaatje in die topic-kick lijst.I kreeg toevalliog zo'n Imate PDA-N in handen, vandaar:)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste