Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.959 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op maandag 24 april 2006 @ 19:16:
[...]

Het kan natuurlijk via de verkenner met een datakabel, maar ik vind zelf My Phone Explorer erg makkelijk en overzichtelijk werken. Je ziet gelijk al je contacten, berichten, bestanden enz.
lijkt me makkelijk programma, maar hij vind de telefoon dus niet..
terwijl ie het toch echt wel doet bij muziekoverdracht.

edit// het ziet er eigelijk ook naar uit dat de fotos gewoon op de telefoon staan..
maar als ik kijk bij bestandsbeheer zijn ze nergens te vinden :/

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:50

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als de kabel op de pc zit, kan je op de foon de memorystick niet zien, net als bij de K750/W800 :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 00:24:
[...]

lijkt me makkelijk programma, maar hij vind de telefoon dus niet..
terwijl ie het toch echt wel doet bij muziekoverdracht.

edit// het ziet er eigelijk ook naar uit dat de fotos gewoon op de telefoon staan..
maar als ik kijk bij bestandsbeheer zijn ze nergens te vinden :/
ik zet ze altijd op de PHONECARD drive...
muziek in de mp3-map
in DCIM oid staan de foto's
en in die andere map staan de dingen vd telefoon (spellen, thema's, applicaties enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd actieve speakerboxjes aan te sluiten via het SE-jack koppelstukje van je koptelefoon aansluiting? Ik vermoed dat er een risico bestaat dat ik m'n jack-out opblaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 12:33:
Heeft iemand al geprobeerd actieve speakerboxjes aan te sluiten via het SE-jack koppelstukje van je koptelefoon aansluiting? Ik vermoed dat er een risico bestaat dat ik m'n jack-out opblaas.
Ik denk dat je niets zal opblazen.
In het blokje zit een apart versterkertje dat via de foon gevoed wordt, althans als je de mps-60 bedoelt.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die mps-60 speakertjes alleen dan zuigt ie m'n batterij leeg. Wellicht dat speakers met een actieve voeding (pcspeaker setje bv) langer meegaat. vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:31:
Ik heb die mps-60 speakertjes alleen dan zuigt ie m'n batterij leeg. Wellicht dat speakers met een actieve voeding (pcspeaker setje bv) langer meegaat. vandaar
De mds-60 is dan beter, die werkt op eigen batterijen of met een voeding.
Actieve pcspeakers kun je in de plaats van een hoofdtelefoon aansluiten.
Wat ik niet zeker weet is of de musiccable die je op een audio installatie aansluit een uitgang met vast volume is, dit zou een betere kwaliteit kunnen geven dan de uitgang voor hoofdtelefoons omdat daar een versterker met volumeregeling tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk zon groot geheugenkaartje :)

net 593 spellen en 460 themes op gezet :) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 15:10:
Wel leuk zon groot geheugenkaartje :)

net 593 spellen en 460 themes op gezet :) :7
Kan je mij een link geven van een site waar je leuke spelletjes kunt d0wn3n?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 01:13:
[...]

ik zet ze altijd op de PHONECARD drive...
muziek in de mp3-map
in DCIM oid staan de foto's
en in die andere map staan de dingen vd telefoon (spellen, thema's, applicaties enz)
ja dacht ik bij mij ook
ik vond alleen vanmorgen een paar fotos onder bestandsbeheer > alle bestanden > video's > videoclips

maar het waren er maar 7 ofzo.. waar de rest is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvhulten
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11-2024
Ik ben sinds zo'n 3 uur de trotse bezitter van een w810i en ben maar gelijk even mp3'tjes aan het overpompen gegaan naar mn telefoon maar volgens mij via een erg dunne leiding.
het gaat echt vreselijk traag! ik dacht dat dit usb2.0 was maar merk er nogal weinig van.
het ding is nu al zo'n 20 minuten bezig op 200 mb, hoort dit of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nielsvhulten schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 18:23:
Ik ben sinds zo'n 3 uur de trotse bezitter van een w810i en ben maar gelijk even mp3'tjes aan het overpompen gegaan naar mn telefoon maar volgens mij via een erg dunne leiding.
het gaat echt vreselijk traag! ik dacht dat dit usb2.0 was maar merk er nogal weinig van.
het ding is nu al zo'n 20 minuten bezig op 200 mb, hoort dit of doe ik iets verkeerd?
schijnt normaal te wezen, maar beter koop je een card reader. Binnen enkele minuten heb je al je liedjes op het kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kun je niet gewoon de radio beluisteren via de speakers zoals je ook de walkman kunt beluisteren..

erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:33
Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:04:
Waarom kun je niet gewoon de radio beluisteren via de speakers zoals je ook de walkman kunt beluisteren..

erg jammer
Omdat de headset als antenne fungeert stond er bij mij :)

Vervolgens kan je de radio dan wel op de speakers zetten ipv de headset, maar de headset moet er altijd aanzitten...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had gehoopt dat er met headset alleen het eerste gedeelte bedoeld werd. Zodat je er alleen een antenne inplugd maar dan even goed radio kunt luisteren zonder de dopjes.

bedoel je met de speakers dat setje waar je hem in kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:16:
ik had gehoopt dat er met headset alleen het eerste gedeelte bedoeld werd. Zodat je er alleen een antenne inplugd maar dan even goed radio kunt luisteren zonder de dopjes.

Dat kan ook gewoon hoor, hoe kun je anders je wekker instellen met als "ringtone" ... "wekker"?
Je kunt gewoon het eerste gedeelte erin vrotten en vervolgens er voor kiezen om via de "speaker" van je foon te luisteren, althans bij mij......... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart

Nee, met speakers bedoelde ik de speakers van de telefoon zelf :)

En je hebt inderdaad alleen het eerste deel van de headset nodig om radio te kunnen luisteren.

-edit-

Weet iemand trouwens of/waar je kan instellen wanneer de screensaver aangaat ? Bij mij gaat hij al na iets van 10 seconde screensaveren en daarna gaat al snel het scherm uit. Bij mijn oude samsung kon je dat nl wel instellen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Bravebart op 25-04-2006 19:27 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 13:50:
[...]

De mds-60 is dan beter, die werkt op eigen batterijen of met een voeding.
Actieve pcspeakers kun je in de plaats van een hoofdtelefoon aansluiten.
Wat ik niet zeker weet is of de musiccable die je op een audio installatie aansluit een uitgang met vast volume is, dit zou een betere kwaliteit kunnen geven dan de uitgang voor hoofdtelefoons omdat daar een versterker met volumeregeling tussen zit.
Misschien beetje rare vraag hoor, maar kan jij nog aan die screenprotectortjes van 3M komen ? Ik ben namelijk nogal bang dat er binnen 1 week een flinke kras op mijn scherm zit :|

Misschien willen wel meer mensen van die protectortjes, aangezien je ze waarschijnlijk per 5 ofzo inkoopt. Anders koop ik ze wel alle 5 als niemand anders wil ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravebart schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:52:
[...]

Misschien beetje rare vraag hoor, maar kan jij nog aan die screenprotectortjes van 3M komen ? Ik ben namelijk nogal bang dat er binnen 1 week een flinke kras op mijn scherm zit :|

Misschien willen wel meer mensen van die protectortjes, aangezien je ze waarschijnlijk per 5 ofzo inkoopt. Anders koop ik ze wel alle 5 als niemand anders wil ;)
ik doe mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ze ook wel. Schijnt bagger te zijn, maar wil ze toch even proberen.

jah de oordopjes kan je der uittrekken en alleen het eerste gedeelte als antenne gebruiken. Kan je natuurlijk ook zelf uittesten :)

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Hebben trouwens meer mensen dat de muziek vastloopt als je muziek aanhebt en vervolgens door de menu's gaat bladeren (of andere bewerkelijke handelingen :P ) ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bravebart schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:52:
[...]

Ik kan er nog wel aan komen ja :)
Het gaat idd met meer tegelijk, anders doe ik al dat werk (mailen, adresseren enz.) voor niets omdat mijn kosten dan te hoog zijn.
Overigens ben ik nu door de voorraad heen, dus ik heb ze niet morgen voor je.
Is het schermje precies even groot als bij de K750/W800?

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy-Andre op 25-04-2006 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:16:
[...]

Ik kan er nog wel aan komen ja :)
Het gaat idd met meer tegelijk, anders doe ik al dat werk (mailen, adresseren enz.) voor niets omdat mijn kosten dan te hoog zijn.
Overigens ben ik nu door de voorraad heen, dus ik heb ze niet morgen voor je.
Is het schermje precies even groot als bij de K750/W800?
Nee, volgens mij is hij een fractie groter (iets van 1 mm ofso, dus het scheelt nijna niks...) En er zit bij die van de W800i (waarschijnlijk) geen uitsparing voor de lichtsensor (maar dat maakt ook niet zoveel uit).

Dus die van de W800i moet het waarschijnlijk ook wel doen ;)

-edit- waar haal je die dingen trouwens ? Ik heb wel eens rond zitten zoeken, maar ik kon ze niet goed vinden...

[ Voor 9% gewijzigd door Bravebart op 25-04-2006 20:27 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

In NL vind je ze niet voor een normale prijs, ik ga dus naar het buitenland en dat vind ik wel genoeg informatie ;)
Van de W810 is het schermpje 1/10 " groter, dat zou 2,54mm zijn.
Er zit bovenin een uitsnede die bij de W800 ook op die plek zit dus hij dekt het schermpje bijna volledig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 01:06:
Als de kabel op de pc zit, kan je op de foon de memorystick niet zien, net als bij de K750/W800 :/
ik wel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Da's interessant, kan je dan ook een mp3 deleten op je foon en dit op de pc zien gebeuren :?
Ik heb de W810 niet, hij lijkt mij grotendeels gelijk aan de W800/K750 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:48:
[...]

Da's interessant, kan je dan ook een mp3 deleten op je foon en dit op de pc zien gebeuren :?
als ik m aan de usb hang en ik kies bestandsoverdracht dan blijft dat scherm daar en kan ik er nix mee, niet eens bellen/gebeld worden... En dan komen de popupjes van drives PHONE en PHONECARD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

aah

oke. probleem:
laptop: windows xp sp2 + MSI bluetooth stick
telefoon: w810i orange

Alles werkt, versturen ontvangen via bluetooth alles koek en ei behalve dit:
winamp/desktop besturen dmv HID profielen...
Als ik eentje kies(Entertainment-Afstandbediening), dan vraagt de foon welk apparaat, dan kies ik de laptop, en dan krijg ik op de foon de melding: Verbinding via Bluetooth mislukt Controleer BT instell. op ander app.:BT aan, App. zichtbaar, App binnen bereik.

Dus ik neem aan dat dit aan m'n laptopconfiguratie zit...
Maar wat dan? HID services in xp bij Manage) is ingeschakeld (automatisch)..
Heb reeds verscheidene tutorials gedaan uit de w800i TS maar werken niet...

Oh enn is het nodig om eerst een Seriele verbinding te realiseren voor dit gedoe (was op t630 nl. wel)???

[ Voor 3% gewijzigd door Silverline op 26-04-2006 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
kan iemand mij vertellen waar je het minst betaald voor dit toestel? (Los dan, en een legaal verkooppunt natuurlijk).
of vraag ik nu iets verkeerds?

edit:

had mischien ff wat rond moeten vragen maar ik heb em net besteld via bij www.telecomadvies.nl. Hij kost daar 341 euro en ik denk niet dat ik er slecht aan gedaan heb hehe :)

[ Voor 45% gewijzigd door Bartjeuhz op 26-04-2006 01:17 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Silverline schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:56:
aah

oke. probleem:

Als ik eentje kies(Entertainment-Afstandbediening), dan vraagt de foon welk apparaat, dan kies ik de laptop, en dan krijg ik op de foon de melding: Verbinding via Bluetooth mislukt Controleer BT instell. op ander app.:BT aan, App. zichtbaar, App binnen bereik.

Oh enn is het nodig om eerst een Seriele verbinding te realiseren voor dit gedoe (was op t630 nl. wel)???
Niet alle bluetooth software reageert zonder meer op HID vanaf je foon.
Oude Widcomm software (4.x) reageert niet eerder dan dat je op de pc HID hebt verbonden.
Zo ook met de meeste Bluesoleil software.
Nieuwere Widcomm software (5.x) reageert wel direct op HID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 19:54

PanMan

Spun!

Hij staat sinds vanochtend ook in de Telfort Shop http://shop.telfort.nl/co...t_1=822&st=ema_cons&wls=0
En er ligt er als het goed is eentje voor me klaar in Amsterdam, die ik morgenavond met koopavond ga ophalen.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 20:48:
In NL vind je ze niet voor een normale prijs, ik ga dus naar het buitenland en dat vind ik wel genoeg informatie ;)
Van de W810 is het schermpje 1/10 " groter, dat zou 2,54mm zijn.
Er zit bovenin een uitsnede die bij de W800 ook op die plek zit dus hij dekt het schermpje bijna volledig af.
Maar de vorm van het schermpje van de W810i is natuurlijk wel wat anders dan van de W800i (alleen al dat er bij de W810i die muziekknop zit, waardoor het scherm dus een ronde uitsparing heeft aan de ondekant). Of loopt die protector niet zo ver door ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bravebart schreef op woensdag 26 april 2006 @ 14:55:
[...]

Maar de vorm van het schermpje van de W810i is natuurlijk wel wat anders dan van de W800i (alleen al dat er bij de W810i die muziekknop zit, waardoor het scherm dus een ronde uitsparing heeft aan de ondekant). Of loopt die protector niet zo ver door ?
Eigenlijk zou iemand het bij de W810 op moeten meten, de maten van de protector: 40x46 mm (bxh).
Hij is hoekig en alleen aan de bovenkant iets bol lopend, boven in het midden zit een uitsparing voor het speakertje (10x3 mm) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de email functie al werkend gekregen icm T-Mobile? Ik krijg iedere keer de melding "Kan server niet vinden".

DNS Matig klopt het, goeie POP3 server ingevuld. Mijn WAP werkt ook gewoon (wap.tweakers.net kom ik gewoon op). Ook heb ik de goeie verbinding geselecteerd (profiel T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Speedy-Andre schreef op woensdag 26 april 2006 @ 16:13:
[...]

Eigenlijk zou iemand het bij de W810 op moeten meten, de maten van de protector: 40x46 mm (bxh).
Hij is hoekig en alleen aan de bovenkant iets bol lopend, boven in het midden zit een uitsparing voor het speakertje (10x3 mm) :)
Met die 40x46 heb je in ieder geval het hele schermpje bedekt (is volgens mij zelfs iets te breed) en het lijkt erop dat de muziekknop niet in de weg zit :)

-edit- Geeft dit ding trouwens aan wanneer hij opgeladen is (bijvoorbeeld dat het 'bliksemschichtje' weggaat) ? Hij staat bij mij al een tijdje op 100% dus ik dacht komt er nog wat van :+

[ Voor 16% gewijzigd door Bravebart op 26-04-2006 17:03 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Sur_G schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:58:
[...]

Kaart is nep, is geen high speed en er kan geen 2GB aan data op ookal geeft je telefoon dalijk 1910MB vrij aan.
Waarschijnlijk is ie ook niet schrijfbaar(wel leesbaar) in je computer. Succes ermee.
Nou ik heb hem binnen..

Foto's en resultaten in TOPIC: Sandisk VS Sony MSDP snelheid? High Speed? Gaming edition?

Zeg het maar.. echt of nep? Ik weet het namelijk niet. Hij is ietsie sneller dan het 512MB Sandisk-kaartje wat bij m'n W810 zat, en via de PC kan ik de hele kaart (1,91GB) beschrijven met ongeveer 8MB per sec (is dus iid geen 80Mbit maar dat kan aan m'n kaartlezer liggen).

Het nieuwe kaartje wordt trouwens automatisch geformatteerd zodra je hem erin stopt..

[ Voor 10% gewijzigd door rabor op 26-04-2006 21:28 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
rabor schreef op woensdag 26 april 2006 @ 18:27:
[...]

Nou ik heb hem binnen..

Foto's en resultaten: Sandisk VS Sony MSDP snelheid? High Speed? Gaming edition?

Zeg het maar.. is'ie echt of nep? Ik weet het namelijk niet. Hij is ietsie sneller dan het 512MB Sandisk-kaartje wat bij m'n W810 zat, en via de PC kan ik de hele kaart (1,91GB) beschrijven met ongeveer 8MB per sec (is iid geen 80Mbit).

(Het nieuwe kaartje wordt trouwens automatisch geformatteerd zodra je hem erin stopt..)
Klinkt best redelijk; die 8 MB/s :) Ik zal eens kijken hoe snel mijn 1 GB Sandisk PSP edition is :P

-edit- Met mijn USB kabel haal ik iig 220 kB/s :) Nu nog ff cardreader proberen...

[ Voor 8% gewijzigd door Bravebart op 26-04-2006 20:12 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

God....... net een post van 10kb getyped, is hij weg dmv verkeerde klik ofzo?! Tuk! :(

Maargoed, lang verhaal maar even kort opschrijven dan:
W810i icm TMobile Flex 20, zonder extra abbo's voor internet/etc. Nou zie ik dat ik op deze pagina dat het gebruik van email gratis is. Echter werkt dit dus voor geen meter als je POP3 insteld.

De reden dat ik een SE T630 aanschafde 2 jaar geleden was de zelfde reden, emailen (werkte niet, toen niet echt nodig). Nou heb ik deze W810i aangeschaft oa omdat deze kon mailen, en nou heb ik het dus WEL nodig. TMobile verwees mij gisteren tijdens telefoongesprek door naar SE, en SE mij weer naar TMobile, omdat SE geen invloed heeft op het netwerk van TMobile.

Wat ik ook doe, ik blijf de melding "Server niet gevonden" krijgen. TMobile zou me terugbellen, maar ook dat hebben ze niet gedaan.

Mailconfiguratie is goed (servermatig), DNS op mijn telefoon werkt (ik kan oa op wap.tweakers.net en mijn persoonlijke WAP page).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 21:48:
[...]

yep dat kan, weliswaar komt er een mededeling in het beeld van je foon te staan, maar je hoeft verder niks te doen en na een seconde is de mededeling al weer weg.

nog twee kleine bugs gevonden.

zit je zeg maar op het begin scherm en gaat de toetsenblokkering aan werkt het play en stop knopje aan de zijkant niet meer, alleen in walkman functie werkt die ook in walkman functie werkt die niet ben ik net achter gekomen. Dacht dat het op die manier wel werkte...

Zodra je op beneden of boven drukt in de walkman functie en iets uit je playlist verwijderd vergeet hij dit zodra je de playlist opnieuw laad. Je kan er wel dingen uit verwijderen door terug naar het overzicht van je playlisten te gaan en daar vervolgens de playlist te selecteren en de liedjes er uit te gooien.

Kleine bugjes naast het led probleem maar toch, ik snap niet dat ze die over het hoofd hebben kunnen zien na weken, zo niet maanden testen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2006 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb er in deze topic nog niets over kunnen vinden maar ik vroeg me af of de W810i net zo gevoelig voor stof is als de K750 en de W800. Zijn er al mensen die stof onder hun scherm hebben zitten of is het scherm anders geplaats op de cover waardoor dit niet mogelijk is?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
* Bartjeuhz is nu ook bezitter van een w810i :*)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 23:00:
Kleine bugjes naast het led probleem maar toch, ik snap niet dat ze die over het hoofd hebben kunnen zien na weken, zo niet maanden testen.
Mijn ervaring is dat er een nuance is tussen "weten dat er een bug zit" en "tijd hebben om 'm op te lossen". Waarbij je tijd door 'prioriteit' kan vervangen ;)

maarre, heb 'm dus net besteld. Mijn Telfort abo verlengd voor 1 jaar (van Samenbellen 500 naar Telfort 150 + 75) en toen kreeg ik 'm voor €169 dus dat lijkt me een goeie deal. Nu nog 3 weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Bartjeuhz schreef op woensdag 26 april 2006 @ 01:06:
kan iemand mij vertellen waar je het minst betaald voor dit toestel? (Los dan, en een legaal verkooppunt natuurlijk).
of vraag ik nu iets verkeerds?

edit:

had mischien ff wat rond moeten vragen maar ik heb em net besteld via bij www.telecomadvies.nl. Hij kost daar 341 euro en ik denk niet dat ik er slecht aan gedaan heb hehe :)

KLIK

heb je goed gedaan denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Silverline schreef op woensdag 26 april 2006 @ 00:56:
aah

oke. probleem:

Heb zelfde config als jouw, ook MSI BT stick, XP SP2. Via K750 werkte 't wel altijd in een keer en mijn W810i ook inderdaad niet. Oplossing: je moet de PC toestaan dat BT apparaten het mogen. In mijn geval: Ga naar dat blauwe BT icoon rechtonder in beeld -> Bluetooth Setup Wizard... volgende -> Human Interface Device en dan zoekt ie naar BT apparaten en voila, als dit voltooid is staat je PC het wel toe in het vervolg. Volgens mij zit het verschil in de W810 PC Suite en K750 PC Suite, die laatste zorgde dat je PC het automatisch accepteerde, kennelijk die van de W810i niet.

[ Voor 3% gewijzigd door dinkelover op 27-04-2006 14:02 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke providers gebruiken nu eigenlijk al EDGE? Alleen van Telfort weet ik dat ze het aan het testen waren. KPN en anderen doen er geloof ik niet veel mee, want die moeten wel UMTS promoten (gezien de dure licenties) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan

PanMan

Spun!

Telfort adverteerd op hun site gewoon met Edge, en bieden het dus ook al aan.
http://www.telfort.nl/pro...t/netwerk/breedband/edge/

Iets heel anders: Weet iemand of er (niet al te dure) bluetooth keyboards bestaan? Dat zou best ideaal zijn om bijvoorbeeld wat langere emails op te typen, in de trein. Een telefoon als deze heeft genoeg verwerkingscappaciteit om een mailtje van 10kb aan te kunnen, maar dat invoeren met T9 is toch minder lekker dan een toetsenbordje. Een andere optie is een laptop, maar dat is gelijk een stuk duurder en groter. Dus: weet iemand of zoiets bestaat, en wat dat zou kosten?

[ Voor 62% gewijzigd door PanMan op 27-04-2006 14:30 . Reden: vraag keyboard toegevoegd ]

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PanMan schreef op donderdag 27 april 2006 @ 14:21:
Telfort adverteerd op hun site gewoon met Edge, en bieden het dus ook al aan.
http://www.telfort.nl/pro...t/netwerk/breedband/edge/

Iets heel anders: Weet iemand of er (niet al te dure) bluetooth keyboards bestaan? Dat zou best ideaal zijn om bijvoorbeeld wat langere emails op te typen, in de trein. Een telefoon als deze heeft genoeg verwerkingscappaciteit om een mailtje van 10kb aan te kunnen, maar dat invoeren met T9 is toch minder lekker dan een toetsenbordje. Een andere optie is een laptop, maar dat is gelijk een stuk duurder en groter. Dus: weet iemand of zoiets bestaat, en wat dat zou kosten?
Ericsson had vroeger een chatboard, kon je gewoon op je telefoon klikken.
Ik heb er zelfs nog 2 van zo'n chatboards liggen, passen enkel wel op een oudere sonyericsson zoals een T630, nu de aansluitingen van de nieuwere telefoons veranderd is.

Of er nu een soortgelijke oplossing bestaat, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 22:51:
God....... net een post van 10kb getyped, is hij weg dmv verkeerde klik ofzo?! Tuk! :(

Maargoed, lang verhaal maar even kort opschrijven dan:
W810i icm TMobile Flex 20, zonder extra abbo's voor internet/etc. Nou zie ik dat ik op deze pagina dat het gebruik van email gratis is. Echter werkt dit dus voor geen meter als je POP3 insteld.

De reden dat ik een SE T630 aanschafde 2 jaar geleden was de zelfde reden, emailen (werkte niet, toen niet echt nodig). Nou heb ik deze W810i aangeschaft oa omdat deze kon mailen, en nou heb ik het dus WEL nodig. TMobile verwees mij gisteren tijdens telefoongesprek door naar SE, en SE mij weer naar TMobile, omdat SE geen invloed heeft op het netwerk van TMobile.

Wat ik ook doe, ik blijf de melding "Server niet gevonden" krijgen. TMobile zou me terugbellen, maar ook dat hebben ze niet gedaan.

Mailconfiguratie is goed (servermatig), DNS op mijn telefoon werkt (ik kan oa op wap.tweakers.net en mijn persoonlijke WAP page).
Ik zal eens kijken of ik hem wel werkend krijg :) (heb hetzelfde abbo) Nee, ik krijg ook steeds "Server niet gevonden" :(

-edit- Het emailgebruik is wel gratis, maar je betaalt volgens mij wel gewoon voor de verbinding die je ff nodig hebt om de email op te halen/verzenden.

-edit 2- Welke manier van verbinden heb je gekozen ? Ik heb de keuze uit een t-mobile gprs en t-mobile. Misschien is de 'gewone' t-mobile daar gratis (voor het beltarief ofso).

[ Voor 21% gewijzigd door Bravebart op 27-04-2006 15:54 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Maandagmiddag mijn abo online verlengt inclusief deze schitterende GSM! Gisteren is de postbode al aan de deur geweest maar er was niemand thuis.. Helaas kan je hem dan pas een dag later ophalen, dus als het goed is ligt hij zometeen klaar als ik thuis ben _/-\o_ Mijn mammie zou hem namelijk halen :9

Ik ben benieuwd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Is het trouwens mogelijk om het sluitergeluid bij een foto zachter te zetten ? Ik vind het wel erg hard :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Joster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:05:
Maandagmiddag mijn abo online verlengt inclusief deze schitterende GSM! Gisteren is de postbode al aan de deur geweest maar er was niemand thuis.. Helaas kan je hem dan pas een dag later ophalen, dus als het goed is ligt hij zometeen klaar als ik thuis ben _/-\o_ Mijn mammie zou hem namelijk halen :9

Ik ben benieuwd :9~
Niet gelijk je telefoon onderkwijlen, dan doet ie het niet meer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravebart schreef op donderdag 27 april 2006 @ 15:35:
Ik zal eens kijken of ik hem wel werkend krijg :) (heb hetzelfde abbo) Nee, ik krijg ook steeds "Server niet gevonden" :(

-edit- Het emailgebruik is wel gratis, maar je betaalt volgens mij wel gewoon voor de verbinding die je ff nodig hebt om de email op te halen/verzenden.

-edit 2- Welke manier van verbinden heb je gekozen ? Ik heb de keuze uit een t-mobile gprs en t-mobile. Misschien is de 'gewone' t-mobile daar gratis (voor het beltarief ofso).
De TMobile GRPS verbind zoals de naam al aan geeft, via GRPS. De TMobile variant via het GSM netwerk. Ik heb zowel de GRPS als de GSM getest.

Er zijn ook geen instellingen-smsjes te ontvangen, enkel voor het W800i model, en die accept mijn telefoon niet. Nou heb ik dus handmatig de instellingen vergeleken, maar zodra ik een ipadres (10.10.10.10) instel via de GRPS verbinding (zoals het zou moeten), dan kan ik helemaal niet meer verbinden. Zonder IPadres kan ik wel verbinden, maar niet met de mail.

Rare lui die TMobile :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben sinds 2 dagen een tevreden gebruiker :9~

Heb nog ff een vraag ik zit bij Vodafone maar nu zag ik dat ik al €1.50 aan kosten buiten mijn bundel heb, is er een optie waarbij je de toegang tot het internet kan uitzetten zodat je niet per ongeluk verbinding maakt.

Is me nu blijkbaar al een paar keer overkomen tijdens het verkennen van de telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als je voor internet (datacom) een verkeerd profiel instelt, dan maakt ie iig geen contact meer ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy-Andre op 27-04-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi toestel,

Net binnen, sim geplaats, batterij geplaats, oplader in stopcontact. NU een half uur later, wil hij nog steeds niet aan. Ik kan een uur op de aan/uit toest drukken maar dit helpt niet.

Duurde dit bij jullie ook zo lang of is er iets mis????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:38

dbzfan

Nee.

Lijkt me niet dat een half uur op de aan/uit knop drukken normaal is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit de batterij er wel in? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de batterij zit er in.
Ik krijg geen oplaadicoon in beeld. \Ben er goed ziek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan

PanMan

Spun!

Ik heb hem ook binnen! Erg fijn toestel, ben nog een beetje de mogelijkheden aan het bekijken. Nadelen heb ik ook al wel gevonden :) (we zijn kritisch, he :)). Zo vind ik het jammer dat je geen snelkoppeling kan maken naar een java App (Opera Mini!).
Verder, kraakt die ronde toets bij jullie ook zo?? Voelt bestwel plastic aan, zegmaar.

[ Voor 6% gewijzigd door PanMan op 27-04-2006 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus bij iedereen werkte dat kreng direct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:31:
Dus bij iedereen werkte dat kreng direct?
Jep, mijn batterij zat zelfs al half vol ongeveer, ik kon dus direct aan de gang :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bravebart op 27-04-2006 21:34 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die gsm via 2call besteld. Op de site kan ik niets vinden over wat te doen indien er een defecte gsm is geleverd. Weet iemand wat ik nu moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Als ik mijn memory card in het slot van mijn pc stop krijg ik hem gewoon te zien als extra harde schijf. Als ik dan echter wat wil kopiëren krijg ik keer op keer deze fout:

Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/6232/fout4ce.jpg

Iemand een idee hoe ik de memory card wél kan laten werken in mijn cardreader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:43:
Ik heb die gsm via 2call besteld. Op de site kan ik niets vinden over wat te doen indien er een defecte gsm is geleverd. Weet iemand wat ik nu moet doen?
contact opnemen, je krijgt gerust wel een nieuwe.

Ohjah en kan je je batterij misschien doormeten, het kan wezen dat je batterij gewoon defect is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Joster schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:04:
Als ik mijn memory card in het slot van mijn pc stop krijg ik hem gewoon te zien als extra harde schijf. Als ik dan echter wat wil kopiëren krijg ik keer op keer deze fout:

[afbeelding]

Iemand een idee hoe ik de memory card wél kan laten werken in mijn cardreader?
Wanneer ik hetzelfde probeer door mijn usb-kabel aan te sluiten en dan de memory card te openen en er naar toe te schrijven krijg ik geen fout... Zou het dan aan mijn cardreader liggen? Lijkt me sterk gezien het feit dat de geheugen kaart van mijn digitale camera en mijn Nokia 6230 wel gewoon in mijn universele cardreader werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2006 @ 21:43:
Je moet je tel gewoon langer aan de lader laten zitten, staat in het boekje (op blz. 6) dat het wel een half uur kan duren voordat het oplaad logo in beeld komt, en dat je te tel er iig 2.5 uur aan moet laten zitten... dus probeer dat es...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft er in toaal al 2 uur ingehangen maar goed ik hang hem er nog wel een keer 2 uur in.
Batterij doormeten kan ik niet.
Ik ben ook niet bang dat ik geen nieuwe krijg maar het komt gewoon erg slecht uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Is er geen enkele mogelijkheid dat deze telefoon naast mp3 ook wma kan afspelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:37
Zie een hoop mensen met problemen met de instellingen van T-mobile. Ik heb de instellingen gewoon van de homepage van de w810i gehaald en die werken perfect ook gewoon met mijn wanadoo mail.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:34:
Als je voor internet (datacom) een verkeerd profiel instelt, dan maakt ie iig geen contact meer ;)
Dat is te begrijpen. Maar waarom werkt 1 profiel dan wel om op internet te gaan, en niet voor mijn mail? Voor de zekerheid een nieuw profiel aangemaakt wat ik "pokketmobile" genoemd heb, deze op mijn internet en mijn mail ingesteld. De verbinding met internet blijft werken, maar de mail blijft de melding geven "Server niet gevonden".

Ik ga wat extra informatie zoeken op internet, en als ik niets kan vinden dan open ik in PSGG wel een nieuw topic over dit specifieke probleem. Dit is nl geen probleem van mij W810i maar van T-Mobile (gezien mijn oude T630 er ook last van had).
Joster schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:11:
Is er geen enkele mogelijkheid dat deze telefoon naast mp3 ook wma kan afspelen?!
Ik denk het niet, WMA is een raar protocol, wat veel te veel stroom verbruikt (omdat het onhandig is opgebouwd, Microsoft hé). Als je zoiets op een telefoon gebruikt is hij nog sneller leeg. Dus ik kan me voorstellen dat ze het vanwegen die reden er uit gelaten hebben, maarja: speculaties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Dat wordt dus een aantal livesetjes converteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaveD1109 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:48:
Zie een hoop mensen met problemen met de instellingen van T-mobile. Ik heb de instellingen gewoon van de homepage van de w810i gehaald en die werken perfect ook gewoon met mijn wanadoo mail.
Wil jij niet posten als ik iets aan het typen ben, nou heb ik al een ander topic geopend, en dan zul je zien dat het zo op te lossen is :+
Dit maakt jammergenoeg geen verschil, ik blijf de melding "server niet gevonden" krijgen.

[rml][ T-Mobile] Email niet werkend te krijgen.[/rml]

edit:
Oplossing is gevonden, zie mijn topic. Dat ze zoiets vermelden als je contact zoekt met T-Mobile en/of SonyEricsson :X

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Laatst online: 10:20
Dat is te begrijpen. Maar waarom werkt 1 profiel dan wel om op internet te gaan, en niet voor mijn mail? Voor de zekerheid een nieuw profiel aangemaakt wat ik "pokketmobile" genoemd heb, deze op mijn internet en mijn mail ingesteld. De verbinding met internet blijft werken, maar de mail blijft de melding geven "Server niet gevonden".
Kan het zo zijn dat je pop-email alleen met een verbinding van de provider zelf benaderd kan worden (je gewone internetverbinding)? Ik heb een mailadres bij planet namelijk, en daar kan ik niet mee connecten, maar met mijn oude zonnet (nu versatel) account kan ik wel connecten, én mail binnenhalen...
Joster schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 08:11:
Als je via het disc-2-phone progje je muziek overzet, converteerd deze je wma's automatisch naar mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn w810i nu 3 dagen en hij bevalt mij perfect maar toch zitten er fouten in zoals : kaartlezer ziet mijn memorystick niet , usb transfer van 150 mb duurt 25 minuten en dat vind ik niet normaal. Bij mijn broer's laptop kaartlezer duurt 1 liedje erop zetten amper 3 seconden. Is hier een oplossing voor ? en het flashlicht knippert met foto's maken maar dat was hier al bekend dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

cardreader kopen :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Bravebart schreef op donderdag 27 april 2006 @ 16:40:
Is het trouwens mogelijk om het sluitergeluid bij een foto zachter te zetten ? Ik vind het wel erg hard :+
ik hoef alleen # ingedrukt te houden, (stil modus) en dan maakt ie geen klikgeluid meer bij videofoto..

heb n orange branded ding.

nog iets:

als je een mp3tje afspeelt in de walkman, en ondertussen dát liedje verwijdert bij je bestanden, VERWIJDERT ie m gewoon!!!!!, gaat het afspelen WEL door, maar na het liedje kun je het niet meer afspelen (Afspelen mislukt oid)......

en een tipje:
om te bluejacken: EasyJack (komt binnenkort met een geoptimaliseerde versie voor k750/w800/w810 )of BTexplorer

[ Voor 10% gewijzigd door Silverline op 28-04-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
In mijn laptop zit toch ook gewoon een cardreader, hetzelfde als bij hem.. Alleen doet hij het bij mij nog niet, maar das wat anders :/
Silverline schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:25:
[...]

ik hoef alleen # ingedrukt te houden, (stil modus) en dan maakt ie geen klikgeluid meer bij videofoto..

heb n orange branded ding.
Je zegt het zelf al. Jouwe is Orange branded, die maakt geen klikgeluid.. Bij alle andere modellen is het bij mijn weten niet op een normale maniet uit te zetten ;(

[ Voor 45% gewijzigd door Joster op 28-04-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:53:
[...]

Wil jij niet posten als ik iets aan het typen ben, nou heb ik al een ander topic geopend, en dan zul je zien dat het zo op te lossen is :+
Dit maakt jammergenoeg geen verschil, ik blijf de melding "server niet gevonden" krijgen.

[rml][ T-Mobile] Email niet werkend te krijgen.[/rml]

edit:
Oplossing is gevonden, zie mijn topic. Dat ze zoiets vermelden als je contact zoekt met T-Mobile en/of SonyEricsson :X
Maar je hebt dus alleen het Planet vervangen door jouw eigen provider en toen deed hij het ? Wat heb je dan gekozen bij "Verbinden via" ?

[ Voor 17% gewijzigd door Bravebart op 28-04-2006 14:52 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een tipje:
om te bluejacken: EasyJack (komt binnenkort met een geoptimaliseerde versie voor k750/w800/w810 )of BTexplorer
Excuse me for beeing green.. maar wtf is bluejacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 14:47:
[...]

Excuse me for beeing green.. maar wtf is bluejacken?
Zoekt en gij zult vinden ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Bravebart op 28-04-2006 14:50 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:04

Tank80

Cyanide&&Happiness

Joster schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:39:

Je zegt het zelf al. Jouwe is Orange branded, die maakt geen klikgeluid.. Bij alle andere modellen is het bij mijn weten niet op een normale maniet uit te zetten ;(
Jawel, flashen. Of vind je dat niet normaal ? ;)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, mijn zusje was zo leuk om een master reset te doen op mun w810i :( ben nu alle thema's kwijt zou iemand de thema's voor me kunnen inpakken of mailen naar me? |:( :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 21:58:
hoi, mijn zusje was zo leuk om een master reset te doen op mun w810i :( ben nu alle thema's kwijt zou iemand de thema's voor me kunnen inpakken of mailen naar me? |:( :Y)
laat maar heb het al gevonden _/-\o_
ik post de link maar ff misschien dat er nog meer zijn die het kunnen gebruiken

http://forums.se-nse.net/lofiversion/index.php/t3098.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:14:
[...]

laat maar heb het al gevonden _/-\o_
ik post de link maar ff misschien dat er nog meer zijn die het kunnen gebruiken

http://forums.se-nse.net/lofiversion/index.php/t3098.html
Ze staan ook in de startpost hoor ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

jezelf quoten is heel fout infinnity86 :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren de prachtige W810i. Heeft iemand al geprobeerd om contactpersonen te synchroniseren? Het gaat allemaal vloeiend maar alleen staan de voor- en achternamen in de verkeerde volgorde (ik wil graag de achternamen voorop). De bron is een outlook-bestand. Ik had dat probleem de eerste keer op mijn K750i ook, geloof ik... Maar ik weet de oplossing niet meer. Iemand?

Sorry, ik heb 'm al. Mocht iemand anders het zoeken: staat bij Opties onder Contacten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 22:39:
jezelf quoten is heel fout infinnity86 :p
haha je moet toch wat he ;)

Ik heb nog een vraag omtreft de equalizer theme. Ik las een paar pagina's terug dat je doormiddel van een davinci firmware het menu van de equalizer theme goed kunt krijgen, kan het alleen met deze firmware?
Of is er al een andere firmware van SE gekomen waardoor het wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 18:33:
[...]

haha je moet toch wat he ;)

Ik heb nog een vraag omtreft de equalizer theme. Ik las een paar pagina's terug dat je doormiddel van een davinci firmware het menu van de equalizer theme goed kunt krijgen, kan het alleen met deze firmware?
Of is er al een andere firmware van SE gekomen waardoor het wel werkt.
ja een flash-lite menu als hoofdmenu.. ziet er geweldig uit :D ik hoop dat t binnenkort ook in de nieuwe firmwares zit..en ik hoop dat ik als orangebranded ook kan updaten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Is het met deze telefoon ook mogelijk om filmpjes op te nemen die langer duren dan 10-20 seconden :?

Met mijn oude nokia kon ik tot 3 minuten opnemen, maar het is me tot nu toe nog steeds niet gelukt
met deze foon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is maar ik heb de w810i incl. het mediapack. Dus op de geluidsinstallatie aangesloten. Geluid is perfecto. Maar wat ik me afvraag is of de speler via bluetooth remote te controleren is. Ik kan met FMA via het remote keypad wel vooruit of achteruit scrollen en het geluid harder of zachter zetten. Maar is er iemand die iets van een interface gevonden heeft voor de Walkman functionaliteit? Zodat je ook playlisten kunt kiezen en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Nippletwister schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:14:
Is het met deze telefoon ook mogelijk om filmpjes op te nemen die langer duren dan 10-20 seconden :?

Met mijn oude nokia kon ik tot 3 minuten opnemen, maar het is me tot nu toe nog steeds niet gelukt
met deze foon :(
Geen probleem hier, kan opnemen tot MS vol zit :)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Tank80 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 10:48:
[...]

Geen probleem hier, kan opnemen tot MS vol zit :)
Heb je dan niet een instelling gewijzigd ofzo? Ik heb me echt suf lopen zoeken maar kan het echt niet vinden :(

Het is een Orange branded foon (denk niet dat dat het wat uitmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Nippletwister schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:23:
[...]

Heb je dan niet een instelling gewijzigd ofzo? Ik heb me echt suf lopen zoeken maar kan het echt niet vinden :(

Geen instelling gewijzigd, wel davinci FW erop, misschien dat dat scheelt (en btw, dat van memorystick vol heb ik niet geprobeerd, maar filmpjes van 5-10 minuten is geen probleem. Lijkt me dus wel aannemelijk dat je kan opnemen tot die vol zit.)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Nu online
Tank80 schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 15:48:
[...]

Jawel, flashen. Of vind je dat niet normaal ? ;)
Inderdaad niet, n00b aight :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nippletwister schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:23:
[...]

Onder opnamemodus ff je instellingen naar hoge kwaliteit veranderen. Je neemt nu filmpjes op bedoeld voor mms, vandaar die 10 - 20 seconde.

dat werkt niet. Iig bij mijn k700 toendertijd wel. Op mijn w810 heb ik er geen problemen mee, hij is overigens niet gebrand geflashed of wat dan ook gewoon de standaard versie. Misschien je opslagmedium op ms stick instellen? Standaard dacht ik dat hij op telefoon stond, weet ik niet zeker.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:01:
[...]

Onder opnamemodus ff je instellingen naar hoge kwaliteit veranderen. Je neemt nu filmpjes op bedoeld voor mms, vandaar die 10 - 20 seconde.

dat werkt niet. Iig bij mijn k700 toendertijd wel. Op mijn w810 heb ik er geen problemen mee, hij is overigens niet gebrand geflashed of wat dan ook gewoon de standaard versie. Misschien je opslagmedium op ms stick instellen? Standaard dacht ik dat hij op telefoon stond, weet ik niet zeker.
Ik heb hem ingesteld op memorystick maar dat wil ook niet baten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met mijn W810 (orange branded)

Het lukt me maar niet om de bluetooth afstandsbediening aan de praat te krijgen. Hij herkend de telefoon, ik kan bestanden uitwisselen maar als ik ga naar Menu, Entertainment, Afstandsbediening, Desktop krijg ik de volgende melding:

Verbinding via Bluetooth is mislukt Controleer BT instell. op ander app.: BT aan, App. zichtbaar, App. binnen bereik.

Nou.. aan die drie dingen voldoe ik volgens mij ook.. Duzzz.. wat kan ik nog proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb die vraag al eens beantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De makkelijkste manier om bluetooth afstandbediening aan de praat te krijgen is vanuit je computer en niet vanuit je telefoon. Gewoon vanaf je computer naar services op je telefoon zoeken en dan HID aanvinken, dan vraagt je telefoon gelijk of ie afstandsbediening mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als je geluk hebt reageert je pc daarna wel op HID van de foon omdat ie bekend gemaakt is.
Dit verschilt per bluetooth merk en driver.
Met mijn Cellink dongle werkt het meteen goed, met oudere 4.x Widcomm drivers werkt het alleen als je vanaf de pc een HID verbinding op zet of naar services zoekt.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.