Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 1

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.960 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Bianca schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:36:
Je moet natuurlijk niet vergeten dat op het moment dat je met davinci en dergelijke programma's flashed je geen gebruik meer kan maken van de update service van Sony Ericsson. Dat houdt dus in dat je altijd via zulke programma's moet blijven updaten (met de bijbehorende kosten). Ik ga het toestel morgen bestellen, maar voor die flash themes wacht ik wel tot SE zelf een update uitbrengt.
quite a bummerr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10

McRed

Tromgeroffel....

Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 21:42:
ik heb vandaag het toestel afkomstig van 2 call mogen ontvangen
Heeft iemand anders nog gehoord wanneer andere webshops gaan uitleveren?

Ik kwam, ik zag en ik geloofde m'n ogen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Erg grave GSM !
Was van plan me een mp3 speler te kopen, maar mijn huidige GSM begint ook af te geven, leg ik beter wat bij heb ik een nieuwe GSM en een mp3 spler in 1 ! _/-\o_
Vraagjes : Kan ik er google calender op zetten, en dan elke dag synchroniseren ? dat lijkt me het einde !

Verder zou hij héél compleet zijn als ie ook nog GPS had ! zal wel voor de volgende zijn denk ik :9

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51
Ik heb em ook vandaag mogen ontvangen van 2Call. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met 't toestel. Hij is alleen vlak na 't aanzetten wat traag, de 1ste keer bleef ie in 't taalkiesmenu hangen. Verder piept de middelste ronde knopt een beetje bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
Dat last van piepende knopjes bij de ronde joystick en daar om heen heb ik ook.
Hopelijk is het snel opgelost!

Ik heb de telefoon pas sinds gisteren omdat ze vergeten te waren mij te bellen van de Phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Bij mij piept en kraakt de joystick ook, klinkt erg goedkoop moet ik zeggen. Verder ben ik niet tevreden over de radio ontvangst. De ontvangststerkte is duidelijk minder dan die van mn S700i. Ik gebruikte de radio van de S700i erg veel. Zowel in de trein als op 't werk met de ingebouwde speaker. Dat ging altijd prima, en ja zelfs in de trein! De W810i sprak mij o.a. aan vanwege RDS. Leek me een leuk extraatje. Jammer genoeg is de ontvangst dus een stuk slechter. In de trein wisselt de ontvangst steeds, hetgeen niet bepaald lekker luisteren is. Verder kun je op de W810i niet gelijktijdig een headset en lader aansluiten. Bij de S700i kan dat wél, vandaar dat ik deze ook als achtergrondradio tijdens het werk gebruikte. Alhoewel de S700i inderdaad een koelkastmodel is, in mijn geval beviel ie om genoemde redenen tóch beter. Hoe is jullie ervaring wat dit betreft? Ik mag binnen 8 dagen ruilen, dus ik houd me aanbevolen voor een alternatief... Aanschaf van een 'losse' multimedia accessoire is voor mij geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaJeeEs schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:25:
Bij mij piept en kraakt de joystick ook, klinkt erg goedkoop moet ik zeggen. Verder ben ik niet ........................................
in mijn geval beviel ie om genoemde redenen tóch beter. Hoe is jullie ervaring wat dit betreft? Ik mag binnen 8 dagen ruilen, dus ik houd me aanbevolen voor een alternatief... Aanschaf van een 'losse' multimedia accessoire is voor mij geen optie.
Ontvangst van mijn radio is perfect en dan ook overal.. Geen last van overslaande zenders ofzo..
Daarnaast kan mijn w810i ruim anderhalve dag radio/mp3 aan zonder op te laden.. dus ik heb geen lader nodig. Optie is, ook al zeg je stellig dat je geen multimedia accessoires wil, is de speakerset van SE.

Ik ben tot op heden erg tevreden..

Overigens kan de telefoon na de firmware update van Davinci gewoon met SEUS geupdate worden.. mits deze er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 09:08:
Ontvangst van mijn radio is perfect en dan ook overal.. Geen last van overslaande zenders ofzo..
Gebruik je de meegeleverde headset/dopjes (antenne)? En bedoel je met overal ook 'bewegend'? Op een vaste lokatie gaat het goed, maar al lopend/rijdend valt het signaal regelmatig bijna weg. Natuurlijk niet van alle zenders, maar bijv. wel van Radio2 (omgeving Amsterdam Sloterdijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lopend en rijdend geen probleem..
Maar ik luister ook naar normale radiozenders.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik heb een v800i en een d750i debranded via zo'n service en in beide gevallen kon ik geen gebruik meer maken van SEUS. Ik vermoed dat dit bij dit toestel ook zo is, maar hier blijft de firmware op de branding na hetzelfde. Dus het is iets wat je mee moet nemen in je overweging om te flashen maar ik spreek bij de w810 niet uit ervaring. Hier zijn toch al mensen die het toestel geflashed hebben? Wellicht kunnen die hier meer duidelijkheid over verschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat er in het mapje berichten, geen enkele “Mijn vrienden” (messenger)..

En nog 1 vraagje, ik heb een wanadoo 20mb abbo…gewoon ethernet…maar wat grappig was…en ik vraag mij eigenlijk af wat die opties precies inhouden…> als ik bij entertainment ga, zie ik “Afstandbediening” staan..en daarin staan er weer “”Presenter – Mediaplayer – en desktop….maar als ik op een van de 3 klik, dan gaat mn bluetooth zoeken..en Guess what…hij vind ineens een wanadoo_3065 iets..ik weet niet wat het is…want ik heb nog geen bleutooth op mn pc…en mn modem is verbonden met een ethernetkaart….hij kan wel wireless…maar dat heb ik dus niet..
En als hij die moden (althans ik denk dat dat het is…wat zou het anders moeten zijn?) heeft gevonden dan vraagt hij een code…nou heb ik alles al geprobeert..maar dan geeft hij een foutmelding dat hij niet kan verbinden met die modem..

Weet iemand van jullie wat je eigenlijk met die 3 opties kan doen..of eventueel de code…of waarom hij een wanadoo_3065 ?? vind..wat kan je eigenlijk daarmee…

Een korte vraag, maar lang geformuleerd..

ps ik heb de W800

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bianca schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:01:
[...]

Ik heb een v800i en een d750i debranded via zo'n service en in beide gevallen kon ik geen gebruik meer maken van SEUS. Ik vermoed dat dit bij dit toestel ook zo is, maar hier blijft de firmware op de branding na hetzelfde. Dus het is iets wat je mee moet nemen in je overweging om te flashen maar ik spreek bij de w810 niet uit ervaring. Hier zijn toch al mensen die het toestel geflashed hebben? Wellicht kunnen die hier meer duidelijkheid over verschaffen.
Ik kan gewoon updaten.. en het maakt ook geen zak uit trouwens.. net alsof die firmwares zoveel nieuwe en betere dingen gaan brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:09

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:31:
Bij mij staat er in het mapje berichten, geen enkele “Mijn vrienden” (messenger)..

En nog 1 vraagje, ik heb een wanadoo 20mb abbo…gewoon ethernet…maar wat grappig was…en ik vraag mij eigenlijk af wat die opties precies inhouden…> als ik bij entertainment ga, zie ik “Afstandbediening” staan..en daarin staan er weer “”Presenter – Mediaplayer – en desktop….maar als ik op een van de 3 klik, dan gaat mn bluetooth zoeken..en Guess what…hij vind ineens een wanadoo_3065 iets..ik weet niet wat het is…want ik heb nog geen bleutooth op mn pc…en mn modem is verbonden met een ethernetkaart….hij kan wel wireless…maar dat heb ik dus niet..
En als hij die moden (althans ik denk dat dat het is…wat zou het anders moeten zijn?) heeft gevonden dan vraagt hij een code…nou heb ik alles al geprobeert..maar dan geeft hij een foutmelding dat hij niet kan verbinden met die modem..

Weet iemand van jullie wat je eigenlijk met die 3 opties kan doen..of eventueel de code…of waarom hij een wanadoo_3065 ?? vind..wat kan je eigenlijk daarmee…

Een korte vraag, maar lang geformuleerd..

ps ik heb de W800
Die afstandsbediening werkt via bluetooth, de usbkabel of IR, de pc term hiervoor is HID, hiermee kun je een extra toetsenbord of muis voor de pc gebruiken.
Ik heb al eerder een vraag gehad van iemand met een Wanadoo adsl toverdoos.
Er zit naast ethernet en wifi ook bluetooth in en dat zou je kunnen zien als een accesspoint.
Bluetooth is gebaseerd op wederzijds toestaan van de verbinding waarbij beide apparaten dezelfde code invoeren, meestal is dit 0000.
Als je een foon met een bluetooth headset verbindt, dan moet je hem pairen met de code 0000.
Misschien heeft het Wanadoo modem een rare key (alles wat Frans is, is niet standaard :+ ), maar ik denk dat 0000 wel werkt.
Helaas heb je hier met een SE foon niet zoveel aan, want er zit geen netwerk profiel in dat je vanuit de foon kan aanroepen.
Vanaf de pc met SE software kan dit wel, zie de handleiding in mijn sig ;)
Ik vraag me wel af of het Wanadoo modem misschien via de pc als router voor bluetooth kan werken, in dat geval zou de verbinding vanaf het modem opgebouwd kunnen worden, maar dan kun je net zo goed een bluetooth stick in je pc stoppen, dat werkt iig goed.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op woensdag 19 april 2006 @ 18:24:
mp4 zou hij ook af moeten spelen, ik krijg helaas alleen maar een zwart scherm. Hoor de audio wel van een mp4 bestand. Iemand anders hier "last" van?
licht aan de resolutie.
de resolutie van het filmpje moet op de pixel precies zijn anders hoor je alleen geluid idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

C00P schreef op donderdag 20 april 2006 @ 00:07:

Vraagjes : Kan ik er google calender op zetten, en dan elke dag synchroniseren ? dat lijkt me het einde !

Verder zou hij héél compleet zijn als ie ook nog GPS had ! zal wel voor de volgende zijn denk ik :9
Ik heb met Opera-mini de web-interface van Google calendar op mijn K750i geopend, maar je kan dan alles doen behalve inloggen |:(
Dit komt doordat hij alleen is geschreven voor IE en Firefox browsers :'(
Gps kan met een los bluetooth ontvangertje.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 20 april 2006 @ 11:54:
[...]

Die afstandsbediening werkt via bluetooth, de usbkabel of IR, de pc term hiervoor is HID, hiermee kun je een extra toetsenbord of muis voor de pc gebruiken.
Ik heb al eerder een vraag gehad van iemand met een Wanadoo adsl toverdoos.
Er zit naast ethernet en wifi ook bluetooth in en dat zou je kunnen zien als een accesspoint.
Bluetooth is gebaseerd op wederzijds toestaan van de verbinding waarbij beide apparaten dezelfde code invoeren, meestal is dit 0000.
Als je een foon met een bluetooth headset verbindt, dan moet je hem pairen met de code 0000.
Misschien heeft het Wanadoo modem een rare key (alles wat Frans is, is niet standaard :+ ), maar ik denk dat 0000 wel werkt.
Helaas heb je hier met een SE foon niet zoveel aan, want er zit geen netwerk profiel in dat je vanuit de foon kan aanroepen.
Vanaf de pc met SE software kan dit wel, zie de handleiding in mijn sig ;)
Ik vraag me wel af of het Wanadoo modem misschien via de pc als router voor bluetooth kan werken, in dat geval zou de verbinding vanaf het modem opgebouwd kunnen worden, maar dan kun je net zo goed een bluetooth stick in je pc stoppen, dat werkt iig goed.
Zou je dus ook met deze telefoon een powerpointpresentatie kunnen 'sliden' met de bluetoothfunctie op je laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:30

Tank80

Cyanide&&Happiness

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:40:
[...]

Zou je dus ook met deze telefoon een powerpointpresentatie kunnen 'sliden' met de bluetoothfunctie op je laptop?
Ja :)

zie hier onder software / SonyEricsson Bluetooth HID Remote Control 1.20
http://gathering.tweakers...messages/1119538#software

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2006 @ 15:40:
[...]

Het kan ook met deze remote:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilewhack.com/images/touch-musician-src100.jpg

Als je toevalig muziek op hebt staan regelt ie ook het volume, maar dat ter zijde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Speedy-Andre schreef op donderdag 20 april 2006 @ 16:48:
[...]

Het kan ook met deze remote:

[afbeelding]

Als je toevalig muziek op hebt staan regelt ie ook het volume, maar dat ter zijde :+
Past niet bij de layout van de W810i :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Nippletwister schreef op donderdag 20 april 2006 @ 17:16:
[...]

Past niet bij de layout van de W810i :Z
Dan neem je deze toch:

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/speedy-andre/mrh1ov2.jpg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:11
Hoe zit het eigenlijk met de snelheidsverschillen van Bluetooth vs. (USB 2.0) cardreader vs. USB-kabeltje ? Ik gok zelf dat de USB-kabel de snelste oplossing is en de cardreader de langzaamste; klopt dat ?

[ Voor 13% gewijzigd door Bravebart op 20-04-2006 21:45 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Foon net geflashed; mooi hoor die menuutjes :P
Ook even de updateservice geprobeerd: werkt hoor, alleen m'n "telefoon bevat al de nieuwste software" :+ :D
Het is trouwens niet alleen het equalizer theme wat cooler wordt ook de andere pre-installed menuutjes zijn nu in flash ! :9

[ Voor 4% gewijzigd door Tank80 op 20-04-2006 22:26 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bravebart schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:44:
Hoe zit het eigenlijk met de snelheidsverschillen van Bluetooth vs. (USB 2.0) cardreader vs. USB-kabeltje ? Ik gok zelf dat de USB-kabel de snelste oplossing is en de cardreader de langzaamste; klopt dat ?
Voor zover ik in dit topic heb gezien is het vergelijkbaar met de W800i en K750i, zowel usb als bluetooth halen gemiddeld 50KB/s, een cardreader is vele malen sneller.
Ik heb 4-12MB/s gezien afhankelijk van de MS en cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bravebart schreef op donderdag 20 april 2006 @ 21:44:
Waarom zou cardreader het langzaamste zijn? Die is juist het snelste. Je leest dan direct van de geheugenkaart en hoeft geen omzetting te doen naar usb of bluetooth en hebt dus ook niet te maken met de beperkingen van die verbindingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Metal schreef op donderdag 20 april 2006 @ 22:37:
[...]

Waarom zou cardreader het langzaamste zijn? Die is juist het snelste. Je leest dan direct van de geheugenkaart en hoeft geen omzetting te doen naar usb of bluetooth en hebt dus ook niet te maken met de beperkingen van die verbindingen. :)
Ja, daar heb je gelijk in ja, had ik niet aan gedacht :D

Mooi, dan gebruik ik gewoon mijn cardreader :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Die ziet er wel beter uit idd :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:37
Ik heb het toestel sinds vorige week vrijdag.
Ik moet zeggen dat het een fijn dingetje is.

Ik kwam 'm tegen in de orangeshop in zwolle voor een goede deal.
Gratis bij een abbo van 22,50 per maand maar 1e jaar 10 eurie korting dus maar 12,50 p/m.
En mooie 2Gb memorykaart voor 49,95 is ook mooi meegenomen.

Een paar dingen die wel tegen vallen:

Telefoon loopt soms vast :? duurt een tijdje voor die weer verder gaat.
Batterijeniveau dus dat percentage veranderd veel. Eerst is het 50% ga je mp3 luisteren zakt die binnen de 2 minuten naar 10% stop je met luisteren wordt het weer 50% dat is erg irritant.

Verder wel een fijn toestel ik hoop dat de problemen met frimware update opgelost kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als reactie van Sony Ericsson op onderstaand mailtje:
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2006 @ 18:57:
Beste heer/mevrouw,

Allereerst mijn complimenten voor het op de markt zetten van een prachtproduct als de W810i! Ik gebruik hem met plezier, alleen heb ik één vraagje over het product.
Ik heb voordat ik deze telefoon kocht eerst even een paar reviews op internet gelezen. Op verschillende sites, waaronder www.mobile-review.com, kwam ik de volgende screenshots tegen: http://www.mobile-review..../sonyeric/w810/pic073.jpg en http://www.mobile-review..../sonyeric/w810/pic075.jpg.

Nu heb ik alle functies in de telefoon doorzocht naar een functie die het mogelijk maakt om de menu's zo weer te geven als op de plaatjes, maar ik krijg het niet voor elkaar. Nu heb ik inmiddels begrepen dat het de theme 'equalizer' is. Deze staat standaard op de w810i, maar ik krijg gewoon het normale menu te zien.
Ik heb al even op internet rondgespeurd en ik lees dit probleem meer. Zou u mij misschien kunnen helpen door mij te vertellen hoe ik dit menu krijg?

Even wat gegevens over mijn telefoon:
Type: "W810i"
IMEI: "********-******-*-**"
Huidige softwareversie: "CXC1250321 RCCF002 000000 Sony Ericsson"
Provider: "Orange"

Hopelijk kunt u mij van dienst zijn.

Met vriendelijke groet,
kreeg ik dit als antwoord:
Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Normaal gesproken zou deze "equalize" thema een menu moeten weergeven met de icoontjes onderaan in een horizontale lijn. Mocht dit bij u niet het geval zijn, raden wij u aan om terug te gaan naar de plaats van aankoop.

U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Chantal de Jager
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com
Dus.. iedereen: op naar de winkels!! ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed

McRed

Tromgeroffel....

Hier gaan ze in de Orange shop blij mee zijn ;) Beetje een rare reactie van SE eigenlijk. Volgens mij heeft de medewerker hier niet echt tijd in gestoken zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Nibbz

Postmaster General

McRed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 10:45:
Hier gaan ze in de Orange shop blij mee zijn ;) Beetje een rare reactie van SE eigenlijk. Volgens mij heeft de medewerker hier niet echt tijd in gestoken zeg maar...
Ik vind die helpdesk echt niet sterk bij SE, heb er zelf ook al keer te maken gehad. Nou zeg ik niet dat je perfect nederlands moet kunnen voor een baan bij een helpdesk. Maar heb 3x een mailtje van een man, waar het duidelijk van was dat nederlands niet zijn eerste taal was.

Maar denk dat de winkels je gewoon weer terug naar SE sturen hoor :p

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Hier gaan ze in de Orange shop blij mee zijn Beetje een rare reactie van SE eigenlijk. Volgens mij heeft de medewerker hier niet echt tijd in gestoken zeg maar...
Heb een beetje rondgelezen her en der, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat die menuutjes bij branded telefoons niet weergegeven worden. (In NL is het bij de unbranded ook zo, misschien dat die toch niet zo unbranded zijn :/ ) Ook in b.v. Duitsland worden de menuutjes niet weergegeven en zijn ze al forums aan het volschrijven over hoe dat komt. Lijkt mij dus dat SE wel met een FW update moet komen binnenkort, want dat kan het probleem wel oplossen.
Ik heb zelf btw een unbranded w810 en daar deden de menuutjes het ook niet. Had geen zin om te wachten tot SE het nodig vindt om de FW te updaten en heb de tel. nu geflashed. Nu werken de menuutjes wel. :) (mooi hoor, ook "orbit" wordt erg strak in flash :9~ )

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Tank80 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:35:
[...]

Heb een beetje rondgelezen her en der, maar waar het eigenlijk op neer komt is dat die menuutjes bij branded telefoons niet weergegeven worden. (In NL is het bij de unbranded ook zo, misschien dat die toch niet zo unbranded zijn :/ ) Ook in b.v. Duitsland worden de menuutjes niet weergegeven en zijn ze al forums aan het volschrijven over hoe dat komt. Lijkt mij dus dat SE wel met een FW update moet komen binnenkort, want dat kan het probleem wel oplossen.
Ik heb zelf btw een unbranded w810 en daar deden de menuutjes het ook niet. Had geen zin om te wachten tot SE het nodig vindt om de FW te updaten en heb de tel. nu geflashed. Nu werken de menuutjes wel. :) (mooi hoor, ook "orbit" wordt erg strak in flash :9~ )
Waar kan ik het bestand om mee te flashen vinden? Of moet je hier voor betalen?

Dan wacht ik toch wel liever op de FW-update van SE (Als die gaat werken overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handig he dat davinci >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik denk dat dat hier niet op t forum hoort..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Nippletwister schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:54:
[...]

Waar kan ik het bestand om mee te flashen vinden? Of moet je hier voor betalen?

Dan wacht ik toch wel liever op de FW-update van SE (Als die gaat werken overigens)
handig he dat davinci >:)
>:) bedankt eibertje voor de tip ;)

@nippletwister: je moet er wel voor betalen (10 euri's) en ff het een en ander uitzoeken, maar het werkt best makkelijk eigenlijk. Zoek maar eens op
davinciteam >:)
en dan moet je er wel uit komen denk ik ...

/edit: verder kunnen we niets uitleggen, want dat hoort hier idd niet op het forum ...

[ Voor 12% gewijzigd door Tank80 op 21-04-2006 12:11 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er geen ander soort geheugen in dan SanDisk Pro Duo? Lekker duur is dat namelijk (in ieder geval bij The PhoneHouse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Mijn vraag aan SE
Komt er binnenkort een
nederlandse firmware update waarmee Flash Lite ondersteund word in de
thema's? Alle toestellen uit de U.S.A. hebben dit standaard aan staan.
En ik vraag me af waarom het bij de nederlandse toestelen uit staat.
Antwoord:
Er is ons niet bekend waarom de Flash light niet geïnstalleerd op nederlandse toestellen.
Moet zeggen dat SE slecht is in communicatie... niemand weet niks. Echt super slecht hoor.

Mijn flitser probleem is weer terug.. alleen niemand kan mij helpen. Nou, voor Service krijgen ze nu een 1.

[ Voor 37% gewijzigd door Nibbz op 21-04-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:56
M.Koers schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 09:27:

Ik kwam 'm tegen in de orangeshop in zwolle voor een goede deal.
Gratis bij een abbo van 22,50 per maand maar 1e jaar 10 eurie korting dus maar 12,50 p/m.
En mooie 2Gb memorykaart voor 49,95 is ook mooi meegenomen.

...
Da's opvallend, ik heb 'm met dezelfde deal, alleen ik heb maar 25 euro betaald voor het 2 GB kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_106 schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:57:
Ik denk dat dat hier niet op t forum hoort..
Onzin is niet illegaal.. is legaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:37:
[...]

Da's opvallend, ik heb 'm met dezelfde deal, alleen ik heb maar 25 euro betaald voor het 2 GB kaartje.
Nog leuker.. ik kreeg hem er, per ongeluk, gratis bij.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Sony Ericsson helpdesk:
Er is momenteel geen oplossing voor het probleem met het licht. Wij adviseren u om te wachten op een software update.
Wanneer deze uitkomt is niet bij ons bekend.
:( |:( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat bij jullie de batterij ook zo kort mee. Elke avond MOET hij aan de oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nou das bij mij niet het geval. Heb je bluetooth aanstaan misschien? Dat vreet ook batterijen

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:42:
[...]

Onzin is niet illegaal.. is legaal..
Het is misschien niet illegaal maar:
Policy m.b.t. unlocken en firmware aanpassen
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan
Helaas, anders had ik wel een kleine tutorial geschreven hoe je het moet doen ...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of ze deze telefoon bij T for Telecom ook hebben met een T-Mobile Flex 20 abbo.

Zoja, geld het bij T for Telecom ook dat je de eerste 12 maanden 20% korting krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt allemaal..

dat is het abbo dat ik heb, betaal dus 16 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Als ik met Disc2Phone muziek op mijn telefoon zet begint de procesbar in Disc2Phone altijd bij 50% :?

Komt dit bij jullie ook voor?

Ik gebruik versie 1.3.0.106

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:24:
Weet iemand toevallig of ze deze telefoon bij T for Telecom ook hebben met een T-Mobile Flex 20 abbo.

Zoja, geld het bij T for Telecom ook dat je de eerste 12 maanden 20% korting krijgt?
Ja en ja. Ik had hem net bijna gekocht maar had geen ID bij me... Een collegekaart accepteerden ze niet. :Y)

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSchop schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:11:
[...]

Ja en ja. Ik had hem net bijna gekocht maar had geen ID bij me... Een collegekaart accepteerden ze niet. :Y)
Mooi zo ga ik vanmiddag of vanavond met ID maar ff langs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tank 80 fo eibertje
kan 1 van jullie me adden op msn: timlolkema@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
zeg....

al dat gezeik over policy m.b.t. unlocken en firmware aanpassen slaagt ook op nix eh

kan er iemand mij dan misschien een forum vertellen waar hier wel open over gepraat wordt?

want ik weet intussen al lang niet meer wat mogelijk is en wat niet en vooral met welke risicos :(

het is hier net china op got...
(gaan jullie me nu ook ter dood veroordelen om mijn organen te verkopen?)

[ Voor 16% gewijzigd door Mastakilla op 21-04-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unlocken kan niet over worden gesproken..
Het vervangen van firmware mijn inziens wel..

Maar goed.. voor informatie over deze zaken moet je gewoon een beetje zoeken op internet.. komt het helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij dav*** hebben ze zelf een forum, als je het daar niet vindt, dan weet ik het niet meer 8)7
Overigens ziet het er voor de W810 nog aardig experimenteel uit, bijv. gebrek aan talen en soms onbekende gevolgen van een update.
Je verspeelt wel je garantie als je zo'n update doet en zeker als je hem unbranded maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed lezen.. dan weet je wat er voor gevolgen aan zitten.. maar goed laten we het er maar hier niet meer over hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
Speedy-Andre schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:52:
Bij dav*** hebben ze zelf een forum, als je het daar niet vindt, dan weet ik het niet meer 8)7
Overigens ziet het er voor de W810 nog aardig experimenteel uit, bijv. gebrek aan talen en soms onbekende gevolgen van een update.
Je verspeelt wel je garantie als je zo'n update doet en zeker als je hem unbranded maakt.
linkje?

ik ken dav*** nl niet

of worden concurreerde fora tegenwoordig ook al gecensureerd hier op got?

is dit eigelijk wel een non-profit forum? of telt voor got enkel nog maar winst maken en de concurrentie voor blijven?
ik hoopte nl eerder dat het geven van goeie, onafhankelijke informatie het streefdoel was van een forum als deze

wat is er trouwens mis aan unlocken?
bij de gsm doktor kan je toch ook gewoon legaal een gsm unlocken? of breek ik nu ook al de "got wet" door dit te vertellen?

[ Voor 10% gewijzigd door Mastakilla op 21-04-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRed

McRed

Tromgeroffel....

Punt is dat de crew niet altijd na kan gaan of de methode wel of niet legaal is. Daarom wordt om te voorkomen dat tweakers.net in de problemen komt (of een slechte naam krijgt) een zero tolerance policy toegepast. Als je dan toch meer info wil dan kan je natuurlijk altijd www.google.com gebruiken. Met de huidige discussie zal het trouwens niet lang meer duren of er komt een modje om dit nog eens uitgebreid uit te leggen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

McRed schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:11:
Punt is dat de crew niet altijd na kan gaan of de methode wel of niet legaal is. Daarom wordt om te voorkomen dat tweakers.net in de problemen komt (of een slechte naam krijgt) een zero tolerance policy toegepast. Als je dan toch meer info wil dan kan je natuurlijk altijd www.google.com gebruiken. Met de huidige discussie zal het trouwens niet lang meer duren of er komt een modje om dit nog eens uitgebreid uit te leggen :>
Er valt weinig uit te leggen, de policy kan men hier nalezen:

[rml][ PSGG] Policy[/rml]

Er hebben zich in het verleden ook al vele discussies plaatsgevonden met betrekking tot dit beleid. Wanneer je de search optie gebruikt zul je vast en zeker tegen een groot aantal van deze discussies aanlopen. Dit is in ieder geval niet de plaats om hem te bespreken.

Onofficiële methodes om je telefoon te flashen zijn verboden volgens de GoT policy. De flash tool waar men hier steeds naar verwijst beschikt bovendien ook over de mogelijkheid om SIM locks te verwijderen.

Uiteraard is het ook niet de bedoeling om dit beleid te ontwijken en op andere manieren te verwijzen naar sites en forums waar dit soort zaken wel besproken worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 21-04-2006 16:25 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen die t-mobile hebben?
als iemand mij een smsje stuurt duurt dat zon 2 uur voordat ik hem op mn mobiel krijg :S
niet normaal toch ook erg irritant.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 13:10:
gaat bij jullie de batterij ook zo kort mee. Elke avond MOET hij aan de oplader.
heb ik ook maar is niet raar aangezien ik noggal veel bluetooth gebruik en iedere dag filmpjes of mp3tjes errop afspeel.

nogmaals oproep kan een davinci user me ff toevoegen

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Eggy schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:22:
[...]

Onofficiële methodes om je telefoon te flashen zijn verboden volgens de GoT policy. De flash tool waar men hier steeds naar verwijst beschikt bovendien ook over de mogelijkheid om SIM locks te verwijderen.

Uiteraard is het ook niet de bedoeling om dit beleid te ontwijken en op andere manieren te verwijzen naar sites en forums waar dit soort zaken wel besproken worden.
Tja, het blijft krom, want je mag hier wel openlijk over het 'flashen' van je dvd-speler of dvd-brander hebben en daar worden ook onofficiële sites genoemd. En dan heb ik het nog niet eens over overclokken oid. Om eerlijk te zijn vind ik dat je dan één policy moet hebben, dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Tik bij google maar "seuniverse", volgens mij is dat het forum :)
:D

Enne, unlocken, is dat niet tweaken ? :+

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze telefoon nog ergens voorradig is, ben vanmiddag de stad ik geweest maar hij is overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:56:
Weet iemand of deze telefoon nog ergens voorradig is, ben vanmiddag de stad ik geweest maar hij is overal uitverkocht.
Hier in Hengelo hadden ze hem nog bij zowel de Phonehouse als tfortelecom :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravebart schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 17:01:
[...]

Hier in Hengelo hadden ze hem nog bij zowel de Phonehouse als tfortelecom :)
mmmmm ik woon in Noord-Holland vlakbij Alkmaar dat is me toch ff te ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Zijn er ook andere mensen die last hebben van een krakende en piepende joystick?
Want tot nu toe heeft alleen HaJeeEs er last van en niemand heeft er verder op gereageerd.
Als het kan zou ik 'm namelijk willen omruilen, maar als elk toestel dezelfde kuren vertoond, dan heeft het niet zoveel zin.

[ Voor 28% gewijzigd door Hamlet op 21-04-2006 18:24 ]

heb ik niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Hamlet schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:12:
Zijn er ook andere mensen die last hebben van een krakende en piepende joystick?
Want tot nu toe heeft alleen HaJeeEs er last van en niemand heeft er verder op gereageerd.
Als het kan zou ik 'm namelijk willen omruilen, maar als elk toestel dezelfde kuren vertoond, dan heeft het niet zoveel zin.
Nope, heb ik ook.

Maar verder ben ik er erg blij mee.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijnes kraakt totaal niet, echt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Hmm.. misschien ga ik dan toch maar even terug..

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die van mij piept ook een beetje wanneer ik de onderste knop gebruik. Ik denk/hoop dat dit weg gaat als ik hem wat langer gebruik. Het klinkt dusdanig dat ik denk dat het door de nieuwigheid komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:00
In het begin kraakte die een beetje bij mij, maar dat is nu over. Gewoon ff veel gebruiken...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postbode komt hem net (19.00u) brengen. Woensdagavond besteld bij 2call.nl! Snelle Service :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Ok dan.

Ik pak wel mijn IKEA multiple repetition stress test machine die ik nog heb staan van koninginnedag vorig jaar. Even lekker inwerken =p

Maar nu ga ik uitzoeken what the hell EDGE ondersteuning, CSD en quad band allemaal inhoudt. :Y)

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamlet schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 18:12:
had het eerst ook, gewoon flink vaak gebruiken en het gaat vanzelf over.
®Otto schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:37:
[...]

Tja, het blijft krom, want je mag hier wel openlijk over het 'flashen' van je dvd-speler of dvd-brander hebben en daar worden ook onofficiële sites genoemd. En dan heb ik het nog niet eens over overclokken oid. Om eerlijk te zijn vind ik dat je dan één policy moet hebben, dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is.
dat zit hem in het feit dat zodra jij hem unlock/debrand de provider minder winst maakt, dat jij het mobieltje zo goedkoop/goedkoper kon krijgen wordt daardoor bepaald. Bij dvd-branders etc is dat een heel ander verhaal, er bestaat zelfs een kans dat ze door defecte flashes winst maken. De verschillen die behaald worden zijn vaak miniem, iig te klein om het als reden te hebben om voor die verschillen een nieuwe te kopen.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 16:23:
nog meer mensen die t-mobile hebben?
als iemand mij een smsje stuurt duurt dat zon 2 uur voordat ik hem op mn mobiel krijg :S
niet normaal toch ook erg irritant.
heb daar geen last van, ook t-mobile. Wel schijnen der in sommige regio's wat problemen te zijn met het netwerk van t-mobile misschien dat het daardoor komt
heb ik ook maar is niet raar aangezien ik noggal veel bluetooth gebruik en iedere dag filmpjes of mp3tjes errop afspeel.
dan zal het daar wel aan liggen, gebruik het zelf ook veel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Trancentral op 21-04-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Wie heeft er een paar stoere gif achtergrondjes ?? Niet die ene suffe site die een paar pagina's eerder gepost is maar gewoon echt mooie vloeiende.... mag best wat kb zijn ;)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die MegaBass op die telefoon is tenmiste echte bas. Niet zoals die equilizer van de Nokia 6230i.
Voor de rest weinig aan te merken. Nog geen bugs gevonden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSchop schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:21:

Maar nu ga ik uitzoeken what the hell EDGE ondersteuning, CSD en quad band allemaal inhoudt. :Y)
Had je niet beter een Nokia 3210 kunnen kopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 23:53:
[...]

Had je niet beter een Nokia 3210 kunnen kopen? :P
Ik heb er hier nog wel één voor hem liggen :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 23:05:
Die MegaBass op die telefoon is tenmiste echte bas. Niet zoals die equilizer van de Nokia 6230i.
Voor de rest weinig aan te merken. Nog geen bugs gevonden :*)
Inderdaad vandaag op hoog volume mijn w810i even met megabass op mn subwoofer en boxjes aangesloten. Wat een geluid zeg! Het hele huis trilde erover echt super, toen ik de eq uitzette was het echt een stuk minder daarom heb ik megabass eignelijk altijd aan staan beste eq die ik tot nu toe heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Nou, ik wel hoor:
  • De LED-flash-bug
    Doe dit eens, wanneer je in het beginscherm staat:
    1. Hou de telefoon horizontaal in camerastand (voor de orientatie)
    2. druk de cameraknop aan de zijkant ongeveer 1 sec in
    3. druk * in om het licht aan te zetten
    4. switch eens een paar keer naar video/ of terug naar foto-modus ("joystick" omhoog/omlaag)
    Na 3 á 4 keer switchen wacht ik een seconde, en dan gaat de LED ineens zomaar knipperen!!
    Heel irritant wanneer je foto's maakt, zo heb je kans dat de foto ZONDER licht wordt gemaakt...
  • Scherm-Fade Bug
    Dit gebeurt vooral tijdens het JAVA spelletje Worms Fortress, wanneer je even wacht op de zet vd "computer" dan gaat het scherm zachtjes uitfaden -heel irritant.
    Ook tijdens een slideshow van >20 foto's gaat ineens het scherm op zwart...
  • Bepekte videofuncties tijdens Volledig Scherm
    Niet echt een bug, meer een verbeterpuntje voor toekomstige firmwares.
    Walkman-knop -> pijltjeterug-knop -> Video's
    Kies hier een filmpje, speel hem daarna af in Volledig Scherm..
    Wat valt je op? Inderdaad, je kunt niet vooruitspoelen of terugspoelen, sterker nog, het lukt niet eens om te pauzeren, wat toch wel erg handig kan zijn tijdens wat langere filmpjes >10min..
Bezoek ook eens esato forum www.esato.com

[ Voor 5% gewijzigd door Silverline op 22-04-2006 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:13:
[...]

Nou, ik wel hoor:
  • De LED-flash-bug
    Doe dit eens, wanneer je in het beginscherm staat:
    1. Hou de telefoon horizontaal in camerastand (voor de orientatie)
    2. druk de cameraknop aan de zijkant ongeveer 1 sec in
    3. druk * in om het licht aan te zetten
    4. switch eens een paar keer naar video/ of terug naar foto-modus ("joystick" omhoog/omlaag)
    Na 3 á 4 keer switchen wacht ik een seconde, en dan gaat de LED ineens zomaar knipperen!!
    Heel irritant wanneer je foto's maakt, zo heb je kans dat de foto ZONDER licht wordt gemaakt...
  • Scherm-Fade Bug
    Dit gebeurt vooral tijdens het JAVA spelletje Worms Fortress, wanneer je even wacht op de zet vd "computer" dan gaat het scherm zachtjes uitfaden -heel irritant.
    Ook tijdens een slideshow van >20 foto's gaat ineens het scherm op zwart...
  • Bepekte videofuncties tijdens Volledig Scherm
    Niet echt een bug, meer een verbeterpuntje voor toekomstige firmwares.
    Walkman-knop -> pijltjeterug-knop -> Video's
    Kies hier een filmpje, speel hem daarna af in Volledig Scherm..
    Wat valt je op? Inderdaad, je kunt niet vooruitspoelen of terugspoelen, sterker nog, het lukt niet eens om te pauzeren, wat toch wel erg handig kan zijn tijdens wat langere filmpjes >10min..
Bezoek ook eens esato forum www.esato.com
van dat beperkte videofuncties bij volledig scherm heb ik geen last van. Je ziet weliswaar geen balkje maar alle functies doen het nog. Maar een balkje zou wel handig geweest zijn

Over die led ik heb het zelfs soms als ik een paar foto's maak, begint de led ook te knipperen zeer irritant. Mja zal wel opgelost worden met een update.

Scherm fade bug is idd ook erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zien de oordopjes van de telefoon bij andere mensen er uit? Bij mij is het kabeltje dat naar het linkeroordopje gaat heel veel korter dan het kabeltje dat naar het rechteroordopje gaat. Hoort dat?

Op de microfoon zit ook een knopje. Kun je dit alleen gebruiker om de telefoon op te nemen of zou dit ook moeten werken als je een ander liedje wil afspelen op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 10:15:
Hoe zien de oordopjes van de telefoon bij andere mensen er uit? Bij mij is het kabeltje dat naar het linkeroordopje gaat heel veel korter dan het kabeltje dat naar het rechteroordopje gaat. Hoort dat?

Op de microfoon zit ook een knopje. Kun je dit alleen gebruiker om de telefoon op te nemen of zou dit ook moeten werken als je een ander liedje wil afspelen op de telefoon?
linkeroordopje hoort idd korter te zijn

en het knopje dient alleen om op te nemen jah.

Btw hebben meer mensen last van een wegvallende bluetooth verbinding. Opera mini krijg ik bijvoorbeeld niet werkend en HID werkt soms pas na drie keer verbinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel jammer. Er zit altijd een stuk kabel in de weg bij mij. De oordopjes van een Nokia hebben wel een iets fijnere 'bekabeling', maar de kwaliteit van de nokia oordopjes in vergeleiking tot die van de SE is bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet dat kabeltje ook achter je nek naar je andere oor leiden. Dan klopt die lengte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 23:45:
[...]

van dat beperkte videofuncties bij volledig scherm heb ik geen last van. Je ziet weliswaar geen balkje maar alle functies doen het nog. Maar een balkje zou wel handig geweest zijn
Oh inderdaad ik zie nu pas dat de functies werken!!
linkerknop (onderste) ingedrukt houden is pauzeren
naar onder(rechts) is verderspoelen
naar boven(links) is terugspoelen.
tussen () is ter orientatie, wanneer telefoon in een liggende houding is.
hee! en naar links (naar beneden) is langzamer afspelen!! (zonder geluid though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 10:30:
[...]

Btw hebben meer mensen last van een wegvallende bluetooth verbinding. Opera mini krijg ik bijvoorbeeld niet werkend en HID werkt soms pas na drie keer verbinden.
Ik heb (met de K750i) ervaren dat HID tegelijk met Opera mini niet goed gaat, daarom start ik Opera mini alleen en schakel HID dan weer uit.
Dit was met de K750i/W800i ook het geval en dit is kennelijk niet verbeterd bij de W810i :/
Als je 'stroom sparen' bij bluetooth hebt ingeschakeld (kan dat met de W810i ?) dan werkt het ook niet goed. Opera mini start dan wel, maar maakt geen (netwerk)verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciver3
  • Laatst online: 25-02-2019
@Eibertje...welke CDA heb je gekozen? Flash gaat prima maar zou graag NL T9 houden...

Thanks!

[ Voor 76% gewijzigd door Sciver3 op 23-04-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om al die snelkoppelingen naar internet sites tussen applicaties te verwijderen?
Je hoeft maar keer op te drukken en je laad internet al.
erg irritant, heb nu de proxy ip verwijdert zodat niet meer lukt maar liever heb ik al die links weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:46:
Is er een manier om al die snelkoppelingen naar internet sites tussen applicaties te verwijderen?
Je hoeft maar keer op te drukken en je laad internet al.
erg irritant, heb nu de proxy ip verwijdert zodat niet meer lukt maar liever heb ik al die links weg.
ik kan me herinneren dat de k700i dat ook had, en dat dat niet te verhelpen was.
ik heb echter w810i orange nu, en er zitten geen links tussen de bestanden!!
Wel in het hoofdmenu 3 icoontjes (op 2, 6 en 7) maar zovaak kom ik toch niet in het menu.

Wat hebben jullie als snelkoppeling ingesteld??
ik heb > naar Multimedia Gallerij
en op < zit Nieuw bericht
naar beneden is schijnbaar telefoonboek
en naar boven is de Player..
Maar soms gebruik ik ook de Mijn Favorieten, de rechtse hot-knop tussen - en c...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Sciver3 schreef op zondag 23 april 2006 @ 13:03:
@Eibertje...welke CDA heb je gekozen? Flash gaat prima maar zou graag NL T9 houden...

Thanks!
CDA102494/75 is nederlands

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostingh
  • Laatst online: 16-05 10:59
Ik ben ook de blijde bezitter van de W810i

Nu heb ik alleen een vraag, ik zou graag willen bekijken of er updates zijn zodat die menu's etc mooi worden. Nu kan ik alleen die service niet opvragen omdat ik volgens mij de communicatie instellingen niet goed heb.

Waar kan ik die instellingen van orange vinden (daar zit ik de komende maanden nog bij) en waar kan ik die instellen. (ik heb even niet het boekje bij me dus daarom vraag ik het even hier.)

Verder een erg leuke en goede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Ik had het vorige week geprobeerd (update service), kreeg alleen de melding dat er nog geen update was. Denk ook niet dat dat deze maand nog gaat gebeuren (als het al gebeurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegene met OSX, er is een iSync Plugin geschreven die prima werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je foto's van je pc over kan zetten naar de telefoon?
Heb het geprobeerd met dat adobe programma dat ook op de cd stond die je erbij kreeg..

maar zodra ik bij file 'send to mobile phone..' selecteer, dan zegt ie:
Please make sure a device capable of recieving photo's is connected to the computer, and try again.

is raar aangezien ik muziek wel gewoon kan overzetten..
dus iemand enig idee hoe het wél moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:17:
Heb het geprobeerd met dat adobe programma dat ook op de cd stond die je erbij kreeg..

maar zodra ik bij file 'send to mobile phone..' selecteer, dan zegt ie:
Please make sure a device capable of recieving photo's is connected to the computer, and try again.

is raar aangezien ik muziek wel gewoon kan overzetten..
dus iemand enig idee hoe het wél moet?
probeer t s met file manager zou ik zeggen.

Op zich vind ik het wel vreemd dat die led bug er inzit. Ik bedoel dat valt toch op, bij mij begint ie vaak al te knipperen nadat ik 1 of 2 foto's heb gemaakt. Zeer irritant, maja we wachten de fw update wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

weet iemand trouwens nog een lijst met alle codes die ingevoerd kunnen worden? in het topic van k750i staan er een paar in. Maar is er niet 1 die flashlite aan kan zetten? :p

om foto's erop te zetten is toch niet moeilijk.
via BT verbinding maken, en dan in de foto folder zetten.
Via de datakabel kan dat ook.

[ Voor 29% gewijzigd door Nibbz op 24-04-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciver3
  • Laatst online: 25-02-2019
Tank80 schreef op maandag 24 april 2006 @ 00:52:
[...]

CDA102494/75 is nederlands
Bedankt, tis gelukt...betekent kiezen voor Europe3 omdat de door jou genoemde CDA (volgens mij) niet te vinden is in de flashapp...

[ Voor 28% gewijzigd door Sciver3 op 24-04-2006 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Verwijderd schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:17:

...
Het kan natuurlijk via de verkenner met een datakabel, maar ik vind zelf My Phone Explorer erg makkelijk en overzichtelijk werken. Je ziet gelijk al je contacten, berichten, bestanden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Sciver3 schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:23:
[...]

Bedankt, tis gelukt...betekent kiezen voor Europe3 omdat de door jou genoemde CDA (volgens mij) niet te vinden is in de flashapp...
klopt idd, zo heb ik het ook gedaan, europe3 and CDA "handmatig" invoeren ;)
Waar kan ik die instellingen van orange vinden (daar zit ik de komende maanden nog bij) en waar kan ik die instellen. (ik heb even niet het boekje bij me dus daarom vraag ik het even hier.)
kijk eens hier
simpeler kan niet en ja, het is graties :*) :P

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

hmm waarom kan ik geen fotos maken van me beeldscherm ?? Heel vreemd ik heb geen zin om een kaart uit te printen namelijk en dacht maak er ff een foto van..maar hij knalt gelijk naar het menu na het afdrukken van de foto :? En dan maak ik een foto naast me monitor en dan slaat hij hem wel op.... Weird weird :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.