Mijn hemel, als ik dus sneller wil, zal ik wel over MOETEN stappenOele_ schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:48:
[...]
BBned biedt op jouw adres maximaal '10Mb/1Mb_bandwidth' aan, een product dat Demon niet verkoopt...
Dus als je maximaal 10Mbit kan halen (vanwege de lijnafstand), dan kan je geen abbo nemen van 12MbitOele_ schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:51:
[...]
Zelfde verhaal, maximaal 10Mb/1Mb_bandwidth.
[ Voor 10% gewijzigd door Klovan op 17-02-2006 19:58 ]
Verwijderd
Vandaag ook bericht ontvangen van Demon en een upgrade aangegeven. Maar zie welk bericht ik vandaag tegen kwam op http://www.linuxworldexpo.nl/articles/39554
Brits moederbedrijf zet Demon Nederland in etalage
Woensdag 1 februari 2006, 13:14 - De Nederlandse vestiging van Demon Internet is door zijn Britse moederbederijf Thus Group in de etalage gezet.
17 reacties Door Wilbert de Vries
Demon Nederland is gevestigd in Amsterdam en heeft zo'n 60.000 klanten die via Demon online gaan. Hoewel de Nederlandse vestiging volgens het moederbedrijf 'prima presteert', behoort de internetaanbieder niet langer tot de kernactiviteiten.
Thus is een Brits bedrijf dat zich voornamelijk op de Engelse markt wil richten. "Demon is groot geworden in Engeland, daar ligt ook onze focus", zegt Chris Willis, general manager van Demon Nederland. "Wat ook meespeelt is dat we in Nederland geen eigen netwerk hebben."
Demon, dat in 1992 werd opgericht en sinds 1996 in Nederland actief is, zegt nog niet in onderhandeling te zijn met eventuele overnamekandidaten"
Wat kunnen we verwachten?????
Brits moederbedrijf zet Demon Nederland in etalage
Woensdag 1 februari 2006, 13:14 - De Nederlandse vestiging van Demon Internet is door zijn Britse moederbederijf Thus Group in de etalage gezet.
17 reacties Door Wilbert de Vries
Demon Nederland is gevestigd in Amsterdam en heeft zo'n 60.000 klanten die via Demon online gaan. Hoewel de Nederlandse vestiging volgens het moederbedrijf 'prima presteert', behoort de internetaanbieder niet langer tot de kernactiviteiten.
Thus is een Brits bedrijf dat zich voornamelijk op de Engelse markt wil richten. "Demon is groot geworden in Engeland, daar ligt ook onze focus", zegt Chris Willis, general manager van Demon Nederland. "Wat ook meespeelt is dat we in Nederland geen eigen netwerk hebben."
Demon, dat in 1992 werd opgericht en sinds 1996 in Nederland actief is, zegt nog niet in onderhandeling te zijn met eventuele overnamekandidaten"
Wat kunnen we verwachten?????
Same hereM55 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:06:
lekker site ligt plat, kunnen jullie ff ophouden ik probeer te upgraden
Als ex klant (met goede ervaringen) wil ik nu voor mijn zus een nieuw abootje invoeren. Willen jullie alsjeblieft FF wachten met je upgrades want ze kunnen het niet aan. Zo bevestigde sales van Demon telefonisch en ze hebben er graag weer een paar klanten bij...
Dus mede names sales@demon, harstikke bedankt als je niet allemaal tegelijk wilt upgraden....
Verwijderd
YEEY
eindelijk mailtje ontvangen dat we kunnen upgraden, eindelijk beetje snelheid voor een lage prijs van demon, ook mooi dat je al snel aan de 1mbit upload zit wat in mijn geval handig is omdat ik torrents altijd wil seeden tot ratio 2.0
hehe, probeer het ook al een tijdje
morgen maar weer eens een poging doen
Verwijderd
Wel slim van Demon: als je upgradet betaal je maar een paar euro meer voor een stuk snellere verbinding. Het alternatief is een stuk lager tarief met een maar iets hogere snelheid. De meeste mensen kiezen voor een upgrade, waardoor het gemiddelde bedrag dat per maand wordt betaald omhoog gaat.
Ik ga juist van me 1024 abbo naar 1536 hierdoor betaal in minder per maand en krijg ik toch een snellere verbinding. Hierdoor kan ik altijd nog later kostenloos upgraden als ik toch meer snelheid wil
Leuk, die speedtest van bbnet, geeft echt wel mooi resultaten...
Your current bandwidth reading is: 119.33 Mbps which means you can download at 14.92 MB/sec. from our servers.
56.6 kbps Modem
64 kbps ISDN
128 kbps ISDN-2
256 kbps Broadband DSL
512 kbps Broadband DSL
1024 kbps Broadband DSL
2048 kbps Broadband DSL / Kabel
4096 kbps Broadband DSL / Kabel
8192 kbps Broadband DSL / Kabel
122191.9 kbps YOU
Retest
Zou upgraden zin hebben
Your current bandwidth reading is: 119.33 Mbps which means you can download at 14.92 MB/sec. from our servers.
56.6 kbps Modem
64 kbps ISDN
128 kbps ISDN-2
256 kbps Broadband DSL
512 kbps Broadband DSL
1024 kbps Broadband DSL
2048 kbps Broadband DSL / Kabel
4096 kbps Broadband DSL / Kabel
8192 kbps Broadband DSL / Kabel
122191.9 kbps YOU
Retest
Zou upgraden zin hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Mars Warrior op 17-02-2006 21:40 ]
Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs
Verwijderd
Ik heb opgebeld naar demon met de vraag hoe het zat met de verhuizing etc. Nog niet veel weizer geworden. Dus meteen maar even gevraagd hoe het zat met de snelheids upgrade en hoelang het duurden. De telefoonist vroeg het na en zei dat je de snelheid krijgt op de dag dat de nieuwe maand begint dus waneer je contract aangesloten is. Hopen dat dit waar is want dan heb ik maandag 6mbit.
Nog even voor de duidelijkheid: hoe zit het nu met de opzegtermijn? Ik ben al langer dan een jaar abonnee, dus mijn opzegtermijn is nu 1 maand. Verandert dit naar 1 jaar wanneer ik upgrade of is dat echt kul?
Verwijderd
Nee het blijft een opzegtermijn van 1 maand, dat geld voor zowel up- als downgraden. De enige wijziging die ik kan bespeuren is dat downgraden in de toekomst 50 euro gaat kosten i.p.v. de 10 euro wat het was. 
Ik zelf ben nogsteeds geirriteerd dat bestaande klanten viezer zijn dan nieuwe klanten.(modem actie)
Demon heeft wel meer van die fratsen gehad in het verleden, jammer.
Ik zelf ben nogsteeds geirriteerd dat bestaande klanten viezer zijn dan nieuwe klanten.(modem actie)
Demon heeft wel meer van die fratsen gehad in het verleden, jammer.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 22:41 ]
Verwijderd
ik heb nu een 2/1 abo voor 34,50
deze ga ik omzetten in een 3/1 abo voor 31 euro
2/1 bevalt me prima, maar ik zeg natuurlijk geen nee tegen meer download snelheid voor minder geld
ik heb verder nooit problemen gehad met m'n demon verbinding
ik ga voorlopig niet weg bij demon
deze ga ik omzetten in een 3/1 abo voor 31 euro
2/1 bevalt me prima, maar ik zeg natuurlijk geen nee tegen meer download snelheid voor minder geld
ik heb verder nooit problemen gehad met m'n demon verbinding
ik ga voorlopig niet weg bij demon
Nee, hier verandert niets aan.posttoast schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:27:
Nog even voor de duidelijkheid: hoe zit het nu met de opzegtermijn? Ik ben al langer dan een jaar abonnee, dus mijn opzegtermijn is nu 1 maand. Verandert dit naar 1 jaar wanneer ik upgrade of is dat echt kul?
Hmm, beetje jammer, zelfs op deze tijd kan ik nog niet inloggen om up te graden
SRK35ZS-W
Dat probleem had ik ook.Scooper schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 03:03:
Hmm, beetje jammer, zelfs op deze tijd kan ik nog niet inloggen om up te graden
Het is mij nu eindelijk gelukt.
Ik ben van 2/1 naar 6/1 gegaan.
Je kunt trouwens optioneel een een nieuw modem meebestellen.
Geen modem € 0,00
ZyXEL 2602R-61 Ethernet router € 89,00
ZyXEL 2602H-61 4-poorts ethernet router € 119,00
ZyXEL 2602HW-61 WiFi router € 199,00
ZyXEL 2602HW-61 + G-220F WiFi router + USB WiFi adapter € 249,00
Ik heb deze meebesteld, gezien mijn Draytek 2200E aan z'n max zit.
ZyXEL 2602H-61 4-poorts ethernet router € 119,00
Ik heb zelf al een Asus Wifi accesspoint, die wil ik zowiso niet in de meterkast.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Inderdaad, ik kom er niet doorheen. Ik hoop het toch wel zo snel mogelijk te kunnen doen, want het betreft de verbinding van een oom en tante die ik heb beloofd ze zo snel mogelijk te laten upgraden.M55 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 09:34:
Zelfs nu nog een trage bende.. lekker van een ISP.
LET OP:
Wegens de grote voor belangstelling voor het upgraden kan het zijn dat de server tijdelijk traag reageert. Probeert u het dan op een later moment nogmaals.
Wegens de grote voor belangstelling voor het upgraden kan het zijn dat de server tijdelijk traag reageert. Probeert u het dan op een later moment nogmaals.
Ik vraag me af hoveel servers ze eraan hebben hangen.. heb gister tot 00:00 geprobeerd. en nu weer.. nog steeds niets..
Ik vermoed een compleet uitgeputte harde schijf, omdat het servertje veel te weinig geheugen heeft.altec schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:05:
Ik vraag me af hoveel servers ze eraan hebben hangen.. heb gister tot 00:00 geprobeerd. en nu weer.. nog steeds niets..
Na X keer proberen krijg je namelijk wel wat resultaat, maar nogsteeds niet dat ik verder kom dan klikken op de link up- en downgraden.
De server zelf ligt dus niet plat, maar is gewoon te traag voor al die requests. en dat terwijl er maar 60k klanten zijn en hooguit in de orde van 100 klanten die actief dit topic volgen.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Uh, alsof alleen mensen uit dit topic proberen te upgraden? Ik neem aan dat alle bestaande klanten het mailtje hebben gehad, dus dat zijn er zo'n 60.000 die die server aan het requesten zijnTD-er schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:22:
Ik vermoed een compleet uitgeputte harde schijf, omdat het servertje veel te weinig geheugen heeft.
Na X keer proberen krijg je namelijk wel wat resultaat, maar nogsteeds niet dat ik verder kom dan klikken op de link up- en downgraden.
De server zelf ligt dus niet plat, maar is gewoon te traag voor al die requests. en dat terwijl er maar 60k klanten zijn en hooguit in de orde van 100 klanten die actief dit topic volgen.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Dan nog, Demon had er rekening mee moeten houden dat de upgrade-site zeer druk bezocht zou gaan worden. Zoals het nu is, is het een schoolvoorbeeld van hoe je het dus nìet moet doen.Whuzz schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:47:
[...]
Uh, alsof alleen mensen uit dit topic proberen te upgraden? Ik neem aan dat alle bestaande klanten het mailtje hebben gehad, dus dat zijn er zo'n 60.000 die die server aan het requesten zijn
Ik vind het ook belachelijk. Misschien hebben ze de snelheid wel expres verlaagd om maar zoveel mensen per uur door te laten?
Het is toch alleen maar een aanmeldlinkje? Die server zet niet meteen je verbinding anders. Waarom zou je niet die 60000 mensen in een uurtje erdoorheen kunnen draaien.
Het is toch alleen maar een aanmeldlinkje? Die server zet niet meteen je verbinding anders. Waarom zou je niet die 60000 mensen in een uurtje erdoorheen kunnen draaien.
Omdat deze bv niet allemaal mooi gespreid komen binnen een uur maar veel op hetzelfde moment?Sendy schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:12:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Ik weet nog niet wat ik moet doen.
Ik ben vorig jaar met downtime naar demon overgestapt op basis van het goedkope (toen was dat 29 euro) 1024/512 megabit abbo en de goede reputatie van demon.
Mijn negatieve ervaringen kan ik echter een lijstje van maken:
* trage webhosting (latencies)
* helpdesk met incorrecte informatie
* upload performance is OK, download performance blijft achter bij concurrerende 1 MB abbo's.
* diverse outages gehad het afgelopen jaar, inclusief 1x 2 dagen offline
* op basis van speedtest.nl zie ik dat de download performance van de 4/1 en 8/1 demon abbo's echt belabberd is. 2/1 is goed. Hoe zou het nieuwe 3/1 abbo presteren?
* geen backup inbelvoorziening, voor het geval het weer eens down is en je moet toch op internet.
* weinig webspace
* het bij geleverde copperjet 816 xyz modem maakt sissend geluid en is dus niet te gebruiken voor mij.
Ik doe he nu met een (stille) copperjet 810 die ik nog had.
Mijn beide ouders hebben ook demon adsl abbo's en zij hebben ook regelmatig storingen gehad die aan het ADSL netwerk lagen. Ik weet, het komt overal voor. Maar demon vindt zichzelf een "kwaliteitsprovider". Echter hoe ze met storingen omgaan is niet wat ik van een kwaliteitsprovider verwacht.
Positief is dat het de laatste 5 maanden gewoon zonder problemen werkt.
*
Ik ga dat ADSL2 maar eens onderzoeken.
Ik ben vorig jaar met downtime naar demon overgestapt op basis van het goedkope (toen was dat 29 euro) 1024/512 megabit abbo en de goede reputatie van demon.
Mijn negatieve ervaringen kan ik echter een lijstje van maken:
* trage webhosting (latencies)
* helpdesk met incorrecte informatie
* upload performance is OK, download performance blijft achter bij concurrerende 1 MB abbo's.
* diverse outages gehad het afgelopen jaar, inclusief 1x 2 dagen offline
* op basis van speedtest.nl zie ik dat de download performance van de 4/1 en 8/1 demon abbo's echt belabberd is. 2/1 is goed. Hoe zou het nieuwe 3/1 abbo presteren?
* geen backup inbelvoorziening, voor het geval het weer eens down is en je moet toch op internet.
* weinig webspace
* het bij geleverde copperjet 816 xyz modem maakt sissend geluid en is dus niet te gebruiken voor mij.
Mijn beide ouders hebben ook demon adsl abbo's en zij hebben ook regelmatig storingen gehad die aan het ADSL netwerk lagen. Ik weet, het komt overal voor. Maar demon vindt zichzelf een "kwaliteitsprovider". Echter hoe ze met storingen omgaan is niet wat ik van een kwaliteitsprovider verwacht.
Positief is dat het de laatste 5 maanden gewoon zonder problemen werkt.
*
Ik ga dat ADSL2 maar eens onderzoeken.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
nou zelfs vannacht om 2 a 3 uur was die site te traag voor woorden.Bor de Wollef schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:21:
[...]
Omdat deze bv niet allemaal mooi gespreid komen binnen een uur maar veel op hetzelfde moment?
@mr_a:
Die speedtest resultaten zijn boven de 2 Mbit niet meer bruikbaar, dus daarmee kun je niet bepalen hoe snel de rappere abonnementen zijn in de praktijk.
welke consumenten provider biedt nog een inbelfaciliteit aan voor noodgevallen?
Voor wat betreft het sissende modem, heb je Demon al gebeld over dat je ontevreden bent met het modem en wat zij kunnen doen voor je?
[ Voor 41% gewijzigd door TD-er op 18-02-2006 11:32 ]
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Wellicht heeft die windows bak een rebootje nodigTD-er schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:27:
[...]
nou zelfs vannacht om 2 a 3 uur was die site te traag voor woorden.
nope
Tja, als je precies een uur zou hebben kan ik voorstellen dat het de eerste minuut al druk is. Echter gaat het hier niet om een uur, en dus kan ik me niet voorstellen dat er 60.000 mensen tegelijkertijd bezig zijn.Bor de Wollef schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:21:
[...]
Omdat deze bv niet allemaal mooi gespreid komen binnen een uur maar veel op hetzelfde moment?
Ik heb het 3 / 1 abonnement en ik heb last van redelijk wat packet loss.
Momenteel is het ongeveer 6%:
De max rtt is 142ms. Weet iemand waardoor deze packet loss wordt veroorzaakt?
Ik upload wel met BitTorrent, maar aangezien de max rtt niet echt hoog is, zit de upstream volgens mij niet vol.
Of is de buffer in het modem (een Zyxel) zo klein dat er bij 142ms al verlies optreed?
code:
1
2
3
4
| Ping statistics for 83.161.67.193: Packets: Sent = 92, Received = 86, Lost = 6 (6% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 5ms, Maximum = 142ms, Average = 51ms |
Ik upload wel met BitTorrent, maar aangezien de max rtt niet echt hoog is, zit de upstream volgens mij niet vol.
Of is de buffer in het modem (een Zyxel) zo klein dat er bij 142ms al verlies optreed?
Het downgraden kost vanaf nu 50 euro (of in ieder geval vanaf het moment dat je een upgrade hebt genomen). Maar een upgrade blijft gratis toch? Is het dan voor 2/1ers zoals ik niet verstandig om éérst naar 3/1 te gaan, kijken hoe daar de performance is en dan eventueel later nog naar 6/1 te gaan?
Verwijderd
Wat een slechte voorbereiding weer met de niet reagerende website. Alles bij elkaar presteren ze onder de maat voor mij. De support wimpelt je af, ze behandelen alleen de nieuwe klanten zoals het hoort en geadverteerd op de website, ze leverde vroeger modems op al hun abo's die maar 832 kbps konden uploaden, downtimes, up en download die niet klopt terwijl ik op steenworp afstand van de centrale zit, etc.
Ik heb nu 12/1 genomen en ik wacht het af, zodra ik minder geleverd krijg is mij de stapel ergenis echt teveel en ben ik met plezier weg.
@posttoast
Dat lijkt mij geen slecht idee.
Ik heb nu 12/1 genomen en ik wacht het af, zodra ik minder geleverd krijg is mij de stapel ergenis echt teveel en ben ik met plezier weg.
@posttoast
Dat lijkt mij geen slecht idee.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 12:10 ]
Waar naartoe dan?Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:08:
Ik gebruik op dit moment een Netopia modem, welke toch even wat beter is dan een ZyXEL en met 1 torrent die binnen komt en zo'n 37kB/s upload haal ik naar de demon-site (of een andere site) ook zo'n 110 - 200 ms. (rtt min/avg/max/mdev = 109.102/189.640/300.642/48.182 ms)OlafvdSpek schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:41:
Ik heb het 3 / 1 abonnement en ik heb last van redelijk wat packet loss.
code:
1 2 3 4 Ping statistics for 83.161.67.193: Packets: Sent = 92, Received = 86, Lost = 6 (6% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 5ms, Maximum = 142ms, Average = 51ms
Met bittorrent uit zit ik weer op zo'n 24-28 ms gemiddeld.
Het probleem is ook niet de rtt maar de packet loss. Wat voor packet loss heb jij?TD-er schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:13:
Ik gebruik op dit moment een Netopia modem, welke toch even wat beter is dan een ZyXEL en met 1 torrent die binnen komt en zo'n 37kB/s upload haal ik naar de demon-site (of een andere site) ook zo'n 110 - 200 ms. (rtt min/avg/max/mdev = 109.102/189.640/300.642/48.182 ms)
Met bittorrent uit zit ik weer op zo'n 24-28 ms gemiddeld.
Ik ping trouwens naar de eerste router, niet naar de demon site.
Naar de demon-site (en een aantal andere sites) heb ik geen packetloss, maar naar de eerste router heb ik ongeveer 4 a 5 % packet loss.OlafvdSpek schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:20:
[...]
Het probleem is ook niet de rtt maar de packet loss. Wat voor packet loss heb jij?
Ik ping trouwens naar de eerste router, niet naar de demon site.
Zou best kunnen dat die routers een ping-reactie wat lager op het prioriteitenlijstje hebben staan.
Het moet niet gekker worden.. ik kan nu niet meer inoggen 404 error
The requested URL /service/CAA-SeCe/CAA-SeCe-01-Index.php4 was not found on this server.
The requested URL /service/CAA-SeCe/CAA-SeCe-01-Index.php4 was not found on this server.
ik merkte het ookaltec schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:36:
Het moet niet gekker worden.. ik kan nu niet meer inoggen 404 error
mischien zetten ze het systeem wel op een zwaardere server.
Komen ze een beetje laat mee vind je nietTD-er schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:37:
[...]
ik merkte het ook
mischien zetten ze het systeem wel op een zwaardere server.
lol, ik had het ook gemerkt, blijkbaar is het inderdaad best druk op die server. Denk dat de server ff heeft gereboot, want hij is nu wel weer terug. Maar nog niks beter
SRK35ZS-W
maar hopen dat de upgrades sneller verlopenScooper schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:42:
lol, ik had het ook gemerkt, blijkbaar is het inderdaad best druk op die server. Denk dat de server ff heeft gereboot, want hij is nu wel weer terug. Maar nog niks beter
Nee hoor, want ik heb nog niet kunnen aangeven dat ik 6/1 wil
LOL ik ook nietTD-er schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:46:
[...]
Nee hoor, want ik heb nog niet kunnen aangeven dat ik 6/1 wil
ff helpdesk opbellen, zeggen dat je nog steeds een sissende versie hebt. Dan die van jou opsturen en je krijgt een 'goeie' terug.mr_a schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:27:
They who buy the dip, deserves the rip.
en ik ben er doorheenaltec schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:54:
[...]
LOL ik ook nietalleen ze hadden dit van te voren moeten bedenken.. beetje amateuristisch dit.. je weet toch dat 90 % van de mensen voor 2 euro extra een upgrade doet!
hmm ik krijg alleen 404 meldingen.. en nu heb ik eindelijk mijn login schermpje weer.. hopen dat ik er ook vandaag doorheen kom
Volgend mij hebben ze de grafische elementen eruit gesloopt nu
w0000000t!!! ben er eindelijk doorheen
succes de rest
[ Voor 22% gewijzigd door altec op 18-02-2006 13:44 . Reden: plus ]
Zo heb mijn 4/1 account geupgrade naar 6/1. Ik kon de 12/1 en 16/1 niet selecteren, maar dat zal wel komen omdat de centrale hier nog niet is veranderd naar ADSL2+. Baal ik toch wel een beetje van omdat de dorpen hier omheen het al wel hebben.
Verwijderd
Ik dacht dat ik er door was en toen kreeg ik dit
Nog maar later weer proberenDemon DSL Express Up- of Downgraden
DSL account up- of downgraden
U kunt uw DSL account niet up-of downgraden.
Reden:
* Geen producten aanwezig
Klik op [Terug] om terug te gaan naar 'Mijn gegevens' pagina.
Ik was er eindelijk doorheen, aangegeven dat ik 6/1 wou hebben. Wil die de bevestigingspagina niet laden, ook niet na tal van refreshes
Terug gegaan naar de vorige pagina, en nu krijg ik hetzelfde bericht als Morte hierboven beschreef. Erg frustrerend!
Terug gegaan naar de vorige pagina, en nu krijg ik hetzelfde bericht als Morte hierboven beschreef. Erg frustrerend!
SRK35ZS-W
Idem hierScooper schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 13:59:
Ik was er eindelijk doorheen, aangegeven dat ik 6/1 wou hebben. Wil die de bevestigingspagina niet laden, ook niet na tal van refreshes![]()
nope
Verwijderd
Dat is de ellende aan al die geeks, normaal gesproken denk je 's avonds om 3 uur kom je er wel door, want iedereen slaapt, maar er zij zoveel geeks zonder sociaal leven buiten het net...:P
Denk vanavond hetzelfde, annuleringen van verjaardagen/afspraken om demon te wijzigen.
Wanneer slapen die mensen?!!!
Deze geek probeert het morgen wel weer
Denk vanavond hetzelfde, annuleringen van verjaardagen/afspraken om demon te wijzigen.
Verwijderd
Mij is het ook niet gelukt `s nacht 3 uurVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:13:
Dat is de ellende aan al die geeks, normaal gesproken denk je 's avonds om 3 uur kom je er wel door, want iedereen slaapt, maar er zij zoveel geeks zonder sociaal leven buiten het net...:P
*zucht*
Als het zo door blijft gaan kan ik mijn oom en tante wel teleur blijven stellen... nou ja, dan vannacht als ik weer thuis kom het nog maar eens proberen.
-- Edit: ik kom nu opeens wat verder, maar bij het aanklikken van de optie om te upgraden gaat het weer fout. Zucht.
Als het zo door blijft gaan kan ik mijn oom en tante wel teleur blijven stellen... nou ja, dan vannacht als ik weer thuis kom het nog maar eens proberen.
-- Edit: ik kom nu opeens wat verder, maar bij het aanklikken van de optie om te upgraden gaat het weer fout. Zucht.
[ Voor 27% gewijzigd door Wildfire op 18-02-2006 14:32 ]
Verwijderd
Afgelopen nacht om 4:15 werd ik wakker door een grommende hond. Ik heb het toen even geprobeerd en ik kon erin, was wel erg traag. Dusz dat wordt wekker zetten om 4:15 
@Olafvdspek
Ik zie wel waarheen, ergens waar ze een betere dienstverlening hebben en hun best doen de klant te behouden iig.

@Olafvdspek
Ik zie wel waarheen, ergens waar ze een betere dienstverlening hebben en hun best doen de klant te behouden iig.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 14:41 ]
Ik heb de packet loss ook naar bijvoorbeeld cistron.nl, een eigen dedicated server en vanaf diezelfde server.TD-er schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:25:
Naar de demon-site (en een aantal andere sites) heb ik geen packetloss, maar naar de eerste router heb ik ongeveer 4 a 5 % packet loss.
Zou best kunnen dat die routers een ping-reactie wat lager op het prioriteitenlijstje hebben staan.
Als die routers inderdaad geen tijd hebben om een echo response te versturen dan is het de vraag of ze wel tijd genoeg hebben om al het normale verkeer af te handelen.
Ik heb hierover een mail gestuurd naar "Customer Service", en kreeg de volgende reactie terug:posttoast schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 22:27:
Aan het upgraden (en voor oude abonnees ook het downgraden) zijn geen extra kosten verbonden en de voorwaarden van uw contract blijven ongewijzigd. Uiteraard betaalt u wel de abonnementskosten van de snellere lijn. Voor de prijzen van de verschillende lijnsnelheden verwijzen wij u eveneens naar onze DSL Express-pagina's.
[ Voor 5% gewijzigd door [BoSS] op 18-02-2006 14:37 ]
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Nou, na 500 keer proberen, eindelijk kunnen upgraden van 8 Mbit naar 12 Mbit. Bevestigingsmail is binnen:
Geachte heer ___,
Als reactie op het door ons ontvangen verzoek om de snelheid van uw
verbinding te verhogen kunnen wij u mededelen dat wij uw verzoek
ontvangen hebben en dat deze bekend staat onder order xxxx. Gemiddeld
zal het uitvoeren van de wijziging 3 tot 4 weken in beslag nemen. U zult
per e-mail een notificatie ontvangen op het moment dat de wijziging
voltooid is.
Uw gegevens
Naam : De heer ____
Adres : ___
Specificatie huidig abonnement
Abonnement: : DSL Express 8Mb
Maandelijkse kosten: : EUR 55,00
Specificatie nieuw abonnement
Abonnement : DSL Express 12Mb
Modem : ZyXEL 2602R-61
Maandelijkse kosten : EUR 59,00
Eenmalige kosten : EUR 0,00
Er zal een technisch onderzoek worden uitgevoerd om te bepalen of de
nieuwe snelheid ook daadwerkelijk op uw adres geleverd kan worden. Het
kan dus zo zijn dat de nieuwe snelheid toch niet op uw adres leverbaar
blijkt (bijvoorbeeld doordat de afstand tussen uw adres en de centrale
te groot blijkt). In dat geval zullen wij u op de hoogte stellen en
vervalt uw order.
Met vriendelijke groet,
--
Customer Service
Demon
Geachte heer ___,
Als reactie op het door ons ontvangen verzoek om de snelheid van uw
verbinding te verhogen kunnen wij u mededelen dat wij uw verzoek
ontvangen hebben en dat deze bekend staat onder order xxxx. Gemiddeld
zal het uitvoeren van de wijziging 3 tot 4 weken in beslag nemen. U zult
per e-mail een notificatie ontvangen op het moment dat de wijziging
voltooid is.
Uw gegevens
Naam : De heer ____
Adres : ___
Specificatie huidig abonnement
Abonnement: : DSL Express 8Mb
Maandelijkse kosten: : EUR 55,00
Specificatie nieuw abonnement
Abonnement : DSL Express 12Mb
Modem : ZyXEL 2602R-61
Maandelijkse kosten : EUR 59,00
Eenmalige kosten : EUR 0,00
Er zal een technisch onderzoek worden uitgevoerd om te bepalen of de
nieuwe snelheid ook daadwerkelijk op uw adres geleverd kan worden. Het
kan dus zo zijn dat de nieuwe snelheid toch niet op uw adres leverbaar
blijkt (bijvoorbeeld doordat de afstand tussen uw adres en de centrale
te groot blijkt). In dat geval zullen wij u op de hoogte stellen en
vervalt uw order.
Met vriendelijke groet,
--
Customer Service
Demon
De ADSL lijn bij mijn schoonouders werkt prima, helaas is er iemand bij Demon vergeten om een IP adres aan het account te koppelen en natuurlijk is die afdeling momenteel gesloten. Wachten tot maandag dus...
[edit]

Het werkt nu (al een paar uur), met dank aan Oele_!
[edit]
Het werkt nu (al een paar uur), met dank aan Oele_!
[ Voor 18% gewijzigd door Gerco op 19-02-2006 13:19 ]
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
En ook bij mij is het gelukt. Ik heb gekozen voor 6Mbit (vanaf 2MBit).
SRK35ZS-W
Yay, *uiteindelijk* gelukt - wel met een paar time-outs links en rechts, maar goed... kunnen m'n oom en tante binnenkort 3x zo snel internetten... en aangezien de upload ook 3x zo snel wordt, gaat mijn remote admin dan ook heel wat beter
Verwijderd
na lang wachten ben ik eindelijk op de upgrade pagina beland, maar ik kan slechts kiezen uit 1.5, 3 en 6 mbit. ik heb nu 8 mbit. volgens de check van bbned is adsl2+ wel beschikbaar in mijn regio. kan dat liggen aan het feit dat ik ong. 2200 meter van de centrale zit?
Het duurt even maar ik ben er gelukkig door!
Mailtje ontvangen..nu nog even 3 a 4 weken wachten jammer genoeg..
maarja toch weer 2 mbit er bij..( 4->6 mbit) en bijna 20 euro minder!
Mailtje ontvangen..nu nog even 3 a 4 weken wachten jammer genoeg..
maarja toch weer 2 mbit er bij..( 4->6 mbit) en bijna 20 euro minder!
Bestaat er ook een site waar je kan zien wanneer centrale's geupgrade worden ?.
Aangezien ik nu 4/1 heb voor 55 euro heb en als het lang duurt met de adsl2 dan wilde ik graag upgraden naar 6/1. ik vind het zonde als ik net naar 6/1 geupgrade ben en dan is er opeens adsl2 beschikbaar (ik wilde graag 12/1 hebben
).
Aangezien ik nu 4/1 heb voor 55 euro heb en als het lang duurt met de adsl2 dan wilde ik graag upgraden naar 6/1. ik vind het zonde als ik net naar 6/1 geupgrade ben en dan is er opeens adsl2 beschikbaar (ik wilde graag 12/1 hebben
Verwijderd
na 600 uur wachten en 1453 timeouts krijg ook ik de domper:
Reden:
Geen producten aanwezig
WTF! Ik ben een BabyXL Metro gebruiker van het eerste uur. Zou dit de reden zijn?
Misschien toch eens tijd over te stappen, deze nonsense heeft lang genoeg geduurt.
R
Reden:
Geen producten aanwezig
WTF! Ik ben een BabyXL Metro gebruiker van het eerste uur. Zou dit de reden zijn?
Misschien toch eens tijd over te stappen, deze nonsense heeft lang genoeg geduurt.
R
Gewoon rustig volhouden. Die melding kreeg ik ook aanvankelijk, maar als je lekker snel door blijft klikken dan zul je net als mij uiteindelijk op de bevestigingsknop mogen drukkenVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:53:
na 600 uur wachten en 1453 timeouts krijg ook ik de domper:
Reden:
Geen producten aanwezig
![]()
R
Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat ik de webserver een paar keer heb herstart in een poging het geheel wat sneller te maken. Daarbij is waarschijnlijk wat data van lopende sessies verdwenen of corrupt geraakt. Sorry!Mars Warrior schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:19:
[...]
Gewoon rustig volhouden. Die melding kreeg ik ook aanvankelijk, maar als je lekker snel door blijft klikken dan zul je net als mij uiteindelijk op de bevestigingsknop mogen drukken
Er staat nu een check op de login-pagina die maar 1 klant per een x-aantal seconden laat inloggen, om te zorgen dat de mensen die eenmaal in de 'mijn gegevens'-pagina zitten hun aanvraag kunnen afronden zonder dat ze weg-geDoS't worden door de rest van de klanten ;-)
Heb je misschien de systeemnaam van dat account bij de hand?Gerco schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:50:
De ADSL lijn bij mijn schoonouders werkt prima, helaas is er iemand bij Demon vergeten om een IP adres aan het account te koppelen en natuurlijk is die afdeling momenteel gesloten. Wachten tot maandag dus...
Oele_ schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:34:
[...]
Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat ik de webserver een paar keer heb herstart in een poging het geheel wat sneller te maken. Daarbij is waarschijnlijk wat data van lopende sessies verdwenen of corrupt geraakt. Sorry!
Er staat nu een check op de login-pagina die maar 1 klant per een x-aantal seconden laat inloggen, om te zorgen dat de mensen die eenmaal in de 'mijn gegevens'-pagina zitten hun aanvraag kunnen afronden zonder dat ze weg-geDoS't worden door de rest van de klanten ;-)
danku
Kijk hier maar eens.tuut84 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:37:
Bestaat er ook een site waar je kan zien wanneer centrale's geupgrade worden ?.
Met andere woorden: Alle werkzaamheden voor de upgrade naar ADSL2 zijn al afgerond
Verwijderd
Wanneer ik voor de 6/1 kies wordt er op die pagina ook gevraagt of ik nog een modem erbij wil hebben (ook al heb ik er al één) Het is de Zyxel 2602.
Ik heb begrepen dat de huidige modems (650 series) niet de voledige upstream aankunnen van 1024kb/s. Zou de 2602 dat wel kunnen? Als dat zo is dan heb ik er wel eenmalig 89 euro voor over om een nieuw modem erbij te nemen.
Ik heb begrepen dat de huidige modems (650 series) niet de voledige upstream aankunnen van 1024kb/s. Zou de 2602 dat wel kunnen? Als dat zo is dan heb ik er wel eenmalig 89 euro voor over om een nieuw modem erbij te nemen.
Nee nog niet de centrale waar ik bijv op zit is nog niet gedaanMars Warrior schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:45:
[...]
Met andere woorden: Alle werkzaamheden voor de upgrade naar ADSL2 zijn al afgerond![]()
Verwijderd
Daar heb ik ze laatst om gevraagd bij zyxel.nl:Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:15:
Zou de 2602 dat wel kunnen?
Geachte heer ..,
2602 serie is 1024 max, onder optimale omstandigheden.
650 serie is 823 max wat we gezien hebben, onder optimale omstandigheden.
Met vriendelijke groet,
Best Regards,
--------------------------------------------
Lukas Schoonhoven - ZyXEL Support
Mail support@zyxel.nl
Web www.zyxel.nl/support
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: x [mailto:x]
Verzonden: dinsdag 24 januari 2006 15:46
Aan: ZyXEL Sales
Onderwerp: zyxel 2602 upload
Hoi zyxel,
Graag zou ik willen weten wat de hardwarematige upload grens van bovenstaande zyxel router.
Ik vraag dit aan jullie aangezien mijn provider over de 650 serie het ook nodig vindt te blijven liegen.
Dank voor uw tijd,
Een zyxel gebruiker en mogelijke upgrader.
Verwijderd
Dit ziet er weer interessant uit, ik zit nu op 2Mb/1Mb voor 34,50. Ik kan voor 31,00 naar 3Mb/1Mb of voor 21,95 naar 1536Kb/768Kb.
Heb ik het correct als ik die waarden door 8 kan delen voor een ruwe schatting van het eindresultaat, of is dit te laag? Op zich is die 1536 wel interessant, scheelt 10 euro per maand en zelfs nu trek ik die 2Mb vaak niet vol omdat de tegenpartij het niet kan leveren.
Zijn er nog zaken die hoogstwaarschijnlijk mee komen kijken, zoals latencies die hoger worden als je een lagere snelheid kiest
Om maar even de noob uit te hangen.
Heb ik het correct als ik die waarden door 8 kan delen voor een ruwe schatting van het eindresultaat, of is dit te laag? Op zich is die 1536 wel interessant, scheelt 10 euro per maand en zelfs nu trek ik die 2Mb vaak niet vol omdat de tegenpartij het niet kan leveren.
Zijn er nog zaken die hoogstwaarschijnlijk mee komen kijken, zoals latencies die hoger worden als je een lagere snelheid kiest
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 21:15 ]
Als je met 'eindresultaat' de snelheid in bytes ipv bits bedoeld, moet je eigenlijk 10 aanhouden als deelfactor omdat je ook rekening moet houden met protocoloverhead en dergelijke.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:14:
Heb ik het correct als ik die waarden door 8 kan delen voor een ruwe schatting van het eindresultaat, of is dit te laag?
btw: ik heb net van 512 naar 1536Kb/768Kb geupgraded
nope
U sessie is verstreken, log opnieuw in
.. keer op keer afgewisseld met er is fout opgetreden met inloggen...
lekker gare bende daar zeg.. zegt wat over kwaliteit volgens.. nee niet positief
lekker gare bende daar zeg.. zegt wat over kwaliteit volgens.. nee niet positief
ik haalde met mijn Zyxel 650R afwisselend 864 danwel 896 kbit upload met een hele stabiele verbinding. Die 896 lijkt me dus eerder een praktisch haalbaar maximum (ik heb niemand hier gezien die meer upload haalde met die ZyXEL)Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:49:
[...]
Daar heb ik ze laatst om gevraagd bij zyxel.nl:
Geachte heer ..,
Met vriendelijke groet,
Best Regards,
Lukas Schoonhoven - ZyXEL Support
Mail support@zyxel.nl
Web www.zyxel.nl/support
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: x [mailto:x]
Verzonden: dinsdag 24 januari 2006 15:46
Aan: ZyXEL Sales
Onderwerp: zyxel 2602 upload
Hoi zyxel,
Graag zou ik willen weten wat de hardwarematige upload grens van bovenstaande zyxel router.
Ik vraag dit aan jullie aangezien mijn provider over de 650 serie het ook nodig vindt te blijven liegen.
Dank voor uw tijd,
Een zyxel gebruiker en mogelijke upgrader.
Het kan best zo zijn dan die nieuwe ZyXEL modems tot de 1 Mbit upload kunnen halen, daar er in de ADSL specificatie ruimte genoeg is hiervoor. (aantal tonen iets verhogen, of een bitje meer per toon versturen)
aangezien ik met 864 kbit upload in de praktijk zo'n 90 - 95 kB/s haal, zou je met 1024 kbit upload zo'n 112 kB/s als max kunnen halen.
Bij een kennis die ADSL2 heeft en geknepen wordt op 1 Mbit upload, haal ik ook werkelijk die snelheid gemiddeld (ADSL2+ kan tot 1,3Mbit upload gaan)
Wanneer je huidige verbinding al geen 864 of 896 kbit upload heeft, denk ik niet dat je veel hoger zult halen met een modem wat theoretisch tot de 1 Mbit kan.
je moet het inderdaad door 10 delen, om te weten te komen wat de snelheid gaat worden.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:14:
Dit ziet er weer interessant uit, ik zit nu op 2Mb/1Mb voor 34,50. Ik kan voor 31,00 naar 3Mb/1Mb of voor 21,95 naar 1536Kb/768Kb.
Zijn er nog zaken die hoogstwaarschijnlijk mee komen kijken, zoals latencies die hoger worden als je een lagere snelheid kiestOm maar even de noob uit te hangen.
Het verschil in snelheid tussen de 1 Mbit upload en de 768 kbit upload is echter een stuk kleiner in de praktijk.
Die 1 Mbit is in de praktijk zo'n 832 a 864 kbit en dat is max zo'n 90 -95 kB/s.
768 kbit upload is dus niet zo'n 25% langzamer dan 1 Mbit, maar maar zo'n 11%
Dus ik verwacht dat je zo'n 80 - 84 kB/s upload zult halen in de praktijk.
Verwijderd
Hee bedanktVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:49:
[...]
Ik heb ook op het tiscali forum gelezen dat de 2602 2048 NAT sessies ondersteunt i.p.v. 1024 (het maximum van de 650)
Op het gebied van P2P waren er een aantal zaken die niet goed liepen. Hier is een bug voor uitgehaald en tevens is de NAT tabel capaciteit verhoogd naar 2048 ipv 1024 sessions. Vervolgens zijn de sessions per host op 1024 gezet. Dus als 1 pc 1024 sessions verbruikt heeft een andere PC nog de beschikking over 1024 andere.
Klanten die perse 2048 sessions voor 1 pc willen hebben moeten dit via telnet veranderen onder menu 24 , menu 8 en dan middels "ip nat session 2048".
Hier met een ZyXEL 2602HW.. een upload van 1197Kbits, wat ongeveer 125KB/s opleverd. Dit is wel is waar DSL2+.
Met een DSL1 lijn, haal ik 1024Kbits upload. Dus gewoon de volle mep is mogelijk met dit modem/geschikte firmware.
Met een DSL1 lijn, haal ik 1024Kbits upload. Dus gewoon de volle mep is mogelijk met dit modem/geschikte firmware.
Zo hatse flats, van 2/1 naar 1.5/768 gedowngrade, eens kijken hoe dat bevalt (nu nog gratis tenslotte tot 1 April wanneer de downgrade kosten van 10 naar 50 euro worden verhoogd).
Mocht het toch te langzaam zijn kan ik altijd nog gratis upgraden naar 3/1 ...
Mijn ouders ook meteen maar even geupgrade (512 abbo -> 1.5/768).
Mocht het toch te langzaam zijn kan ik altijd nog gratis upgraden naar 3/1 ...
Mijn ouders ook meteen maar even geupgrade (512 abbo -> 1.5/768).
-------
Zojuist van 2/1mb naar 6/1mb geupgrade
Het huidige abbo is doorgaans wel voldoende maar sinds kort download ik toch wat vaker en dan houd je al snel niks meer over. Met 6/1 weten we zeker dat wij met meerdere mensen tegelijk het internet op kunnen en tevens max kunnen downloaden van nieuwsgroepen. (180kb/s max ongeveer)
in de avond upgraden is trouwens wel een tip mocht het je nog niet gelukt zijn.
in de avond upgraden is trouwens wel een tip mocht het je nog niet gelukt zijn.
Verwijderd
Hier ook maar gedowngrade, scheelt een dikke 13 euro in de maand en als ik zo terugkijk, hoevaak heb ik de verbinding nu echt dichtgetrokken
Er zijn maar weinig servers die je verbinding volkrijgen, tenzij je veel op nieuwsgroepen actief bent, maar ik zit vaker in google dan in het p2p verkeer
Ja hoor, "ruitertje".Oele_ schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:35:
Heb je misschien de systeemnaam van dat account bij de hand?
Ik heb vanmiddag al iemand van de helpdesk gesproken en die vertelde me dat maandagochtend iemand op het knopje kan komen drukken. Ik dacht eigenlijk altijd dat het koppelen van een IP adres door die MAC adres pagina gedaan werd, maar blijkbaar heb ik me daarin vergist.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Ben toch maar van 2 naar 6 gegaan voor die € 1,50 extra p/m. Wat een chaos zeg bij Demon, tegelijk een nieuwe site lanceren en iedereen laten upgraden leek niet helemaal soepel te gaan. Volgens Demon was mijn xxx@xxx.demon.nl geen geldig adres
Op een gegeven moment kon ik php-pagina's alleen maar downloaden, werden niet meer weergegeven in mijn browser
Ook al een dag of twee een rukverbinding (bbned), elk hafuur ligt ie eruit
Hopen dat het beter gaat worden.

Heeft nu een IP. Zou binnen een uurtje moeten werken.
Tja, laten we het er op houden dat de situatie op dit moment niet helemaal is zoals ie zou moeten zijn. Wordt aan gewerkt.Ik heb vanmiddag al iemand van de helpdesk gesproken en die vertelde me dat maandagochtend iemand op het knopje kan komen drukken. Ik dacht eigenlijk altijd dat het koppelen van een IP adres door die MAC adres pagina gedaan werd, maar blijkbaar heb ik me daarin vergist.
Erg aardig dat je zo direct helpt.
Ik hoorde dat Demon te koop was. Hebben die problemen daarmee te maken?
Nee hoorSendy schreef op zondag 19 februari 2006 @ 01:05:
Erg aardig dat je zo direct helpt.Ik hoorde dat Demon te koop was. Hebben die problemen daarmee te maken?
Nou, ik zou het wel grappig vinden om een ISP te bezitten. Ik heb wel wat leuke ideetjes
Helaas zal mijn banksaldo dat niet toelaten.
Ik ben trouwens van .5/1 naar 1/3 overgestapt
Verwijderd
Ik heb ook voor de optie gekozen om mijn 1Mbit te upgraden naar 1,5Mbit, alleen dan voor ruim 7 euro minder. Ik verwacht namelijk niet meer snelheid nodig te hebben en als het toch anders mocht blijken, dan is een upgrade zo gedaan. Maar om nu gelijk naar 3Mbit te gaan en dan erachter te komen dat het eigenlijk voor nop is, dan is het zonde van die 50 euro downgradekosten...
Trouwens, inloggen ging als een speer, de site werkte perfect en dat om, even kijken, 0:45
Toch hoop ik dat Demon het goed blijft doen, ook na de overname. Het is voor mij toch een topprovider, misschien niet meer de goedkoopste die er is, maar de verbinding is behoorlijk stabiel en dat heb je niet overal. Daar mag dan ook wel wat tegenover staan. En bij Demon hoef je tenminste niet naar een duur 0900-nummer te bellen als er iets mis is (wat ik nooit nodig heb, maar goed, da's een ander verhaal). Dat soort dure nummers zie je wel bij die goedkope providers (bijvoorbeeld DDS die al eerder werd genoemd).
Trouwens, inloggen ging als een speer, de site werkte perfect en dat om, even kijken, 0:45
Merci! En dat zo laat nog! Ik denk dat de dochter in kwestie een gat in de lucht gaat springen morgen, die zat al te zweten over haar (natuurlijk op het laatste moment te doen) huiswerkOele_ schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:54:
Heeft nu een IP. Zou binnen een uurtje moeten werken.
Het gaat allemaal niet snel zo'n overstap van KPN naar Demon :
11-01-2006 Ingediend. Demon heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. **Voor DSL Business Express klanten gaat de order pas naar onze DSL partner nadat wij de ondertekende orderbevestiging per fax of post hebben ontvangen.
19-01-2006 Verzonden.
19-01-2006 Bevestigd.
19-01-2006 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.
Op 02-02 ben ik al overgezet op het babyxl netwerk, sindsdien heb ik dus geen internet meer
Afgelopen vrijdag (16-02) eindelijk een modem ontvangen en nu moet ik weer een paar dagen wachten tot mijn account geactiveerd gaat worden.....
11-01-2006 Ingediend. Demon heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner. **Voor DSL Business Express klanten gaat de order pas naar onze DSL partner nadat wij de ondertekende orderbevestiging per fax of post hebben ontvangen.
19-01-2006 Verzonden.
19-01-2006 Bevestigd.
19-01-2006 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen twee weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.
Op 02-02 ben ik al overgezet op het babyxl netwerk, sindsdien heb ik dus geen internet meer
Afgelopen vrijdag (16-02) eindelijk een modem ontvangen en nu moet ik weer een paar dagen wachten tot mijn account geactiveerd gaat worden.....
Verwijderd
Weet iemand of je bij Demon een ander IP-adres krijgt als je wordt overgezet naar ADSL2+?
Als het goed is gaat je account zo werken.Maulin schreef op zondag 19 februari 2006 @ 08:43:
Op 02-02 ben ik al overgezet op het babyxl netwerk, sindsdien heb ik dus geen internet meer![]()
In principe niet, maar het kan voorkomen, als je ook naar het netwerk van een andere telco wordt gemigreerd.Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 09:36:
Weet iemand of je bij Demon een ander IP-adres krijgt als je wordt overgezet naar ADSL2+?
Verwijderd
Weet iemand of demon afsluitkosten heeft. Want ik zie bij veel providers dat binnen 2 jaar je afsluitkosten betaald..ik wil namelijk overstappen naar tweakdsl ofzo... En daar betaal je ook al 75 voor migratie en 75 euro voor afsluitkosten binnen 2 jaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 13:32 ]
Dit topic is gesloten.