Ervaringen Demon DSL-Express # 19

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:40
@ countess: jouw verhaal klinkt logisch. Mijn verbinding gaat namelijk via BabyXL. Maar ik dacht dat de MAC-address registratie versimpeld was bij Demon. Toen ik laatst de firmware van mijn ZyXEL vernieuwde met een firmware van de ZyXEL site, kreeg de router namelijk een nieuw MAC-address. De router werkte vervolgens probleemloos, zonder opnieuw de MAC-address registratie te doorlopen.

[ Voor 6% gewijzigd door driedees op 09-02-2006 12:45 . Reden: typefoutjes ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
Dit is toch duur of zie ik dat verkeerd?
Ik heb bij een ander BBned asdl2+ 12mb voor 31,45

Het nieuwe aanbod
ADSL 1536Kb/768Kb EUR 21,95
ADSL 3Mb/1Mb EUR 31,00
ADSL 6Mb/1Mb EUR 36,50
ADSL2+ 12Mb/1Mb EUR 59,00
ADSL2+ 16Mb/1Mb EUR 75,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Het is duurder dan de meeste andere providers ja....

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:35
Ik ben benieuwd. Gisteravond het abonnement van 22 euro besteld, eens kijken of ze die binnen 3 weken opleveren :)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Danjel schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:04:
Maar je krijgt er wel service voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dutch3men schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:08:
[...]

Maar je krijgt er wel service voor terug.
Ja, inderdaad: slechte service en een onkundige helpdesk. Zoals al eerder in dit topic te lezen was: de tijd dat Demon nog een van de kwaliteitsproviders was met goede service is al lange tijd voorbij.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ze reageren wel vrij snel op mailtjes die je naar ze stuurt. De helpdesk heb ik gelukkig al jaren niet hoeven bellen.

Prijzen vind ik zelf ook te hoog voor wat je krijgt (trage newsserver bv.) dus ik stap lekker over naar 10/1 Tweakdsl.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Bor de Wollef schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:09:
[...]
Ja, inderdaad: slechte service en een onkundige helpdesk. Zoals al eerder in dit topic te lezen was: de tijd dat Demon nog een van de kwaliteitsproviders was met goede service is al lange tijd voorbij.
Beetje nuance zou wel op zijn plaats zijn. Voor een bedrijf met 60.000 klanten valt het aantal klachten zoals jij ze hebt mee.
Wat mij betreft is xs4all het enige alternatief voor Demon. Maar die zijn weer veel duurder, zeker na deze upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 23:44
[...]

Ik heb de helpdesk maar 1 keer nodig gehad (bleek later eigen fout) en toen was hij heel goed maar voor de rest heb je de helpdesk nooi nodig en is het een perfecte provider (vooral met de in het verschiet liggende upgrade ;) )

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Danjel schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:04:
Ligt eraan hoe je rekent.
Voor mij is upload snelheid van belang.
Bij Demon betaal ik vanaf 31 euro als ik 1024 kilobits upload wil hebben.

Bij Wanadoo lijkt dat met 23 euro inderdaad goedkoper,
(behalve dan dat het regelmatig niet werkt,
ze staan bovenaan in de lijst met providers met de meeste klachten). ;)
Dus een uurtje bellen per maand bellen met de helpdesk komt er nog bij,
a 20 eurocent per minuut, ofwel 12 euro per maand.
(Ik ken mensen die langer dan een uur per maand bellen met de helpdesk,
dus ik ga even uit van het geval wat voor Wanadoo het meest gunstig is).
Dus uiteindelijk 35 euro per maand, wel duurder dan Demon,
dan heb ik het nog niet eens over alle ergernis. :/

Als je dan voor een andere provider kiest die even goed bekend staat als Demon,
dan kom je uit bij Xs4All, die kost 80 euro per maand,
(dat is het goedkoopste abbo met 1024 kilobit upload).
Dat is ook een stuk duurder dan Demon. :o

Verder ben ik zelf zowiso erg tevreden met Demon.
Ik heb in 2.5 jaar vrijwel nog nooit downtime gehad,
totaal een 6 keer een uurtje ('s nachts), stuk voor stuk aangekondigd. _/-\o_

Dat was wel anders bij mijn voorgaande providers (HccNet en Wanadoo).

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Largow schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:23:
[...]

Beetje nuance zou wel op zijn plaats zijn. Voor een bedrijf met 60.000 klanten valt het aantal klachten zoals jij ze hebt mee.
Wat mij betreft is xs4all het enige alternatief voor Demon. Maar die zijn weer veel duurder, zeker na deze upgrade.
Het aantal klanten van een bedrijf zegt imho totaal niets in deze kwestie. Ik ben zelf overgestapt van @home naar Demon maar moet toch eerlijk zeggen dat ik hier veel meer problemen, slechtere (tot geen)communicatie tegen kom dan bij @home. De kwaliteit van de helpdesk is ongeveer hetzelfde.

De prijzen zijn hiernaast bij Demon te hoog, de betrouwbaarheid te laag ivm bv xs4all. Ik snap overigens ook niet waarom iedereen Demon met bv een kwaliteitsprovider als xs4all vergelijkt. Imho kan Demon zich daar totaal niet aan meten (heb meerdere x24all verbindingen op het werk liggen).

Tijden terug was de helpdesk en communicatie van Demon nog goed (ik praat hier over ongeveer 2 jaar terug). Vanaf dat punt zijn ze in mijn ogen heel erg hard naar beneden gegleden. Gezeur rond upgrades, uitblijven van upgrades, problemen met communicatie, het niet terugstorten van geld (is ook al meerdere malen genoemd) etc.

Ik zit in ieder geval mijn contractduur nog uit en ga dan shoppen naar een andere provider.

[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 10-02-2006 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

Je merkte het ergst toen de helpdesk geoutsourced werd. Vanaf dat moment is het erg berg afwaards gegaan met de helpdesk toen hij nog inhouse zat was hij naar mijn weten perfect.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
ShadowBumble schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:14:
[...]

Je merkte het ergst toen de helpdesk geoutsourced werd. Vanaf dat moment is het erg berg afwaards gegaan met de helpdesk toen hij nog inhouse zat was hij naar mijn weten perfect.
Dat is inderdaad de doodssteek geweest voor de helpdesk, vanaf dat moment kwam er helaas geen zinnig woord meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Oh god ik heb een discussie aangeslingerd :p.

Verder zijn de prijzen wel wat hoger dan de rest ja, maar vind ik de helpdesk nog goed genoeg.
Verder over de snelheid van hun newsservers tja moeilijk het zijn niet hun eigen servers he. En verder gebruik ik die server maar zo nu en dan. Haal het liefst wel alles van FTP's af heb je dat usenet geziek niet met incompletes etc niet. Maar goed niet iedereen heeft toegnag tot dat soort servers.

Maar wees verder blij dat ze nog usenet aanbieden bij sommige moet je bij betalen of maar een payserver nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het zou trouwens wel vrij sneu zijn als de Demon klanten na de verhoging van de snelheid weer ping problemen krijgen. Ik vermoed van wel, maar het is te hopen dat het niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:38:
Het zou trouwens wel vrij sneu zijn als de Demon klanten na de verhoging van de snelheid weer ping problemen krijgen. Ik vermoed van wel, maar het is te hopen dat het niet gebeurd.
Ja, dat is een reden waarom ik bij Demon zit. De ping is zeer goed^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:55:
[...]

Erg afhankelijk van of je bij bbned of bij babyxl zit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:55:
[...]

Vraag me af of dat nou echt wat scheelt met bv. andere BBned providers (bijvoorbeeld tweakdsl). Grootste deel gaat over hetzelfde (BBned) netwerk toch? Volgens mij heeft Demon zelf maar heel weinig invloed verder.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor Demon Tiscali -> Tweakdsl Tiscali bv.
Correct me if I'm wrong :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 10-02-2006 17:05 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 17:51
Ik heb ook liever demon , heb er nooit problemen mee gehad. Dat is met de helpdesk van tweakdsl wel anders. Het zijn daar net een stel verwende kinderen als je soms de antwoorden leest. En het is altijd de fout van de klant en nooit van tweakdsl en dat laten ze dan ook duidelijk merken.
Storingen worden daar zelden gemeld en onderhoud word zo heel af en toe wel eens gemeld , je moet daar overal zelf achteraan

Nee laat mij maar iets meer betalen en dan gewoon een helpdesk hebben die je normaal behandeld als een klant en waar je regelmatig op de hoogte gehouden word van onderhoud en storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Vind dat Demon nou niet het voorbeeld is van een provider die z'n klanten perfect informeert.

Kijken we bijvoorbeeld op de mededelingenpagina, dan is het laatste nieuws van 2004.
Hetzelfde met de persberichten, laatste item is het enige item uit 2005.
Al die dingen werden vroeger veel vaker geupdate zoals je kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:07
Dan moet je toch eens hier kijken:
http://www.demon.nl/netwe...st_of_afgerond/index.html

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Die ken ik ja, dat is dus alleen onderhoud.
Bij mededelingen moeten bijvoorbeeld nieuwe abonnementsvormen staan etc. Ik snap dat ze dat via mail doen (check ik maar eens per paar maanden), maar ze hebben er een mooie pagina voor zodat ik het gewoon op de site kan lezen. Erg slordig dat ze een pagina hebben die ze na 2004 opeens totaal verwaarlozen maar waar ze nog wel naar verwijzen (Persberichten en mededelingen staan zelfs boven netwerkstatus in het rijtje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dancis schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:05:
Ik heb ook liever demon , heb er nooit problemen mee gehad. Dat is met de helpdesk van tweakdsl wel anders. Het zijn daar net een stel verwende kinderen als je soms de antwoorden leest. En het is altijd de fout van de klant en nooit van tweakdsl en dat laten ze dan ook duidelijk merken.
Storingen worden daar zelden gemeld en onderhoud word zo heel af en toe wel eens gemeld , je moet daar overal zelf achteraan
Ik begrijp dat je nu tweakdsl en demon door elkaar haalt? Alles wat jij hier noemt is komt namelijk 100% overeen met de situatie bij Demon de laatste tijd. In dit topic en vorige delen zijn genoeg voorbeelden te vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 17:51
Bor de Wollef schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:43:
[...]

Ik begrijp dat je nu tweakdsl en demon door elkaar haalt? Alles wat jij hier noemt is komt namelijk 100% overeen met de situatie bij Demon de laatste tijd. In dit topic en vorige delen zijn genoeg voorbeelden te vinden helaas.
Nee ik heb het gewoon over mijn ervaringen met tweakdsl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist besloten om te gaan overstappen naar Wanadoo Family. De prijs en kwaliteit is verhouding is gewoon beter bij Wanadoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:04:
[...]

Vraag me af of dat nou echt wat scheelt met bv. andere BBned providers (bijvoorbeeld tweakdsl). Grootste deel gaat over hetzelfde (BBned) netwerk toch? Volgens mij heeft Demon zelf maar heel weinig invloed verder.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor Demon Tiscali -> Tweakdsl Tiscali bv.
Correct me if I'm wrong :)
Ja zit op BBNed en heb geen ervaringen met andere BBNed providers. Maar als ik het zo vergelijk maar mensen heb ik altijd het laagst als het gaat om ping in Nederland. Ik woon trouwens maar ook maar 536 meter van de centrale af:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Dancis schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:04:
[...]

Nee ik heb het gewoon over mijn ervaringen met tweakdsl
Hmm, interessant. Om mij heen ken ik aardig wat mensen met TweakDSL die eigenlijk allemaal tevreden zijn. Ik zit zelf ook sterk de overstap te overwegen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrink
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-07-2023
Hallo,

Sinds vrijdagavond valt mijn verbinding om de paar uur uit (babyxl, regio Eindhoven).
Iemand hetzelfde probleem?

Bij de helpdesk zeggen ze dat het niets te maken kan hebben met de werkzaamheden aan het netwerk van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Gister had ik het zelfde probleem met mijn bbned verbinding wat vandaag opgelost lijkt te zijn. het modem raakte elke keer zijn ip adres kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:29
Bor de Wollef schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:05:
Gister had ik het zelfde probleem met mijn bbned verbinding wat vandaag opgelost lijkt te zijn. het modem raakte elke keer zijn ip adres kwijt.
Gisteren was je niet de enige. Ik ken zo 5 Demon-gebruikers die gisteren zo rond het middaguur niet bereikbaar waren.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

TD-er schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:09:
[...]

Gisteren was je niet de enige. Ik ken zo 5 Demon-gebruikers die gisteren zo rond het middaguur niet bereikbaar waren.
Of het nu een storing was of gepland onderhoud., op demon.nl is wederom niets te vinden van deze meervoudige onderbreking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Japser

Jeej!

Kan het zijn dat er iets is met de mailservers daaro? Hij pakt mn password ineens niet meer en ik kom er dus niet meer op nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb op dit moment geen problemen met de mailserver. Je kunt natuurlijk altijd de servicedesk eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrink
Ook mijn verbinding is inmiddels weer stabiel.

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:19

Quarin

Ondertitel... wasda?

Ik heb wat problemen met mijn Copperjet 816 (soms gaat opeens de lan kant dood, dan moet je m opnieuw starten en dan duurt het 5 tot 25 minuten voordat hij het pas weer doet) en demon wil m opzich wel omruilen.
Als ik echter kijk naar dit topic krijg ik volgens mij een zyxel terug. Ik heb even in de manual gekeken en die kan maar 10 portmaps maken en ook nogeens niet een portmap van een andere externe dan interne poort.
Klopt dit of heb ik fout gekeken in de handleiding, want dit zou best wel een groot probleem zijn bij mij thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Quarin schreef op zondag 12 februari 2006 @ 10:41:
Ik heb wat problemen met mijn Copperjet 816 (soms gaat opeens de lan kant dood, dan moet je m opnieuw starten en dan duurt het 5 tot 25 minuten voordat hij het pas weer doet) en demon wil m opzich wel omruilen.
Als ik echter kijk naar dit topic krijg ik volgens mij een zyxel terug. Ik heb even in de manual gekeken en die kan maar 10 portmaps maken en ook nogeens niet een portmap van een andere externe dan interne poort.
Klopt dit of heb ik fout gekeken in de handleiding, want dit zou best wel een groot probleem zijn bij mij thuis..
Voor port mapping dien je het modem in router mode te draaien, iets wat niet door Demon ondersteund word. at dat betreft heb je weinig opties dan het aanbod te accepteren en de eventuele tekortkomingen of het aanbod accepteren en zelf een router achter het modem te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Dit zijn typisch twee bekende klachten van de CJT816 modems. Het compleet 'hangen' van het modem te herkennen aan niet meer functioneren van de LAN kant. Als je de LAN kabel ontkoppelt zie je zelfs dat het LAN lampje op de CJT blijft branden ook.

En het pas oppakken van een IP adres na 15 minuten ruim. Dit komt voor als hij in router-mode staat en er iets te lang over doet om de DSL lijn op te pakken. Hij begint met DHCP aanvragen doen voordat de DSL lijn is opgebouwd. Valt dan in een soort 'wacht' stand omdat hij (logisch) geen antwoord krijgt en daar blijf je op wachten.

Of in bridge zetten met een aparte router aangesloten (heb je vrije keuze qua forwards) of een ander modem. Misschien helpt de laatste firmware iets? Je kan die ADSL2+ firmware ook gewoon gebruiken op ADSL1. Vergeet niet na het flashen om hem naar 'vendor defaults' te resetten, anders krijg je rare klachten (erbij).

[ Voor 12% gewijzigd door bjck op 12-02-2006 11:49 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vernam dat volgende donderdag kan worden ge-upgrade.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Van wie/waar heb je dat vernomen?

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
In de openingspost staat zelfs een voorbeeld van hoe je met de ZyXEL een portmapping kunt maken naar een andere interne poort dan de externe poort (ik doe bijv. SSH op poort 32 naar binnen op poort 22) Je kunt dit echter niet doen via de webinterface, maar alleen via de iets minder overzichtelijke commandprompt.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
TD-er schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:58:
[...]

In de openingspost staat zelfs een voorbeeld van hoe je met de ZyXEL een portmapping kunt maken naar een andere interne poort dan de externe poort (ik doe bijv. SSH op poort 32 naar binnen op poort 22) Je kunt dit echter niet doen via de webinterface, maar alleen via de iets minder overzichtelijke commandprompt.
Nieuwe type kan het wel in de webinterface zoals de 2602's.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
laatste tijd erg veel problemen met stabiliteit van de lijn in Den Haag...

lijkt wel of ik via de kabel zit te internetten.

Zit je te downloaden dan zie ik gewoon om de 5 sec van 60kb naar 0.00005kb gaan en dan weer een tijdje later naar 60kb en dan weer omlaag enzenz.
Verder kan ik als ik aan het downloaden ben nieteens meer webpagina's openen want die kan ie dan ineens niet vinden......

Ook regelmatig weekenden zonder internet gezeten. Op zich vind ik het af en toe geen punt maar mijn oude provider Kabelfoon had in 6 jr nieteens zoveel downtijd als in 1 jaar met Demon... Beetje jammer....

Gelukkig is mijn abbo verlopen en heb ik Wanadoo Family aangevraagd. Kijken hoe dat is.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Kzyto schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:11:
laatste tijd erg veel problemen met stabiliteit van de lijn in Den Haag...
[...]

Gelukkig is mijn abbo verlopen en heb ik Wanadoo Family aangevraagd. Kijken hoe dat is.
Wanadoo gaat toch ook via de telefoonlijn?
Zou dus best kunnen dat je lijnkwaliteit wat minder is, want zoveel problemen zijn er met Demon zelf niet geweest.
Ik zou dus in elk geval als ik jou was de lijnkwaliteit nu alsnog even gaan bekijken, anders valt het zometeen met Wanadoo mogelijk ook weer erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:47
Komt de snelheidsverhoging eraan?

In iedergeval toen ik inlogde las ik het volgende...

Website gesloten wegens onderhoud

Onderhoud

Op dit moment worden er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan de website.Probeert u het later nog eens.

Excuses voor het ongemak,

Demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 17:20
Er is nooit gesproken over een snelheidsverhoging bij Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Jimster schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:43:
[...]

Er is nooit gesproken over een snelheidsverhoging bij Demon.
Er is wel sprake van een snelheidsverhoging naja het ligt iets wat ingewikkelder ja, maar iedereen zou er op vooruit moeten gaan.
De prijzen worden lager en de snelheden gaan omhoog plus dat er een paar nieuwe soorten abbonementen komen.

Het lijkt maybe alleen voor jou geen snelheidsverhoging, maar dat is het voor mij en andere hier denk ik toch wel.

Of heb jij nooit dit topic in de gaten gehouden of je mail gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Laatst online: 17:20
Dutch3men schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:54:
[...]
Er is wel sprake van een snelheidsverhoging naja het ligt iets wat ingewikkelder ja, maar iedereen zou er op vooruit moeten gaan.
De prijzen worden lager en de snelheden gaan omhoog plus dat er een paar nieuwe soorten abbonementen komen.

Het lijkt maybe alleen voor jou geen snelheidsverhoging, maar dat is het voor mij en andere hier denk ik toch wel.

Of heb jij nooit dit topic in de gaten gehouden of je mail gecontroleerd?
Oh jawel hoor.. ik ben prima op de hoogte van de nieuwe abonnementen. Maar je moet er wel zelf wat voor doen. Doe je niks, dan hou je gewoon wat je hebt (tegen misschien een lager tarief, 8Mbit wordt zoiezo goedkoper). Wil je veranderen, dan moet je dat wel zelf aangeven. Ik zie dat niet echt als een snelheidsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dslexpress.nl/images/abbo_small_express12mb.gifAfbeeldingslocatie: http://www.dslexpress.nl/images/abbo_small_express16mb.gif

Ze komen er aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 13:50
Probeer net in te loggen op www.dslexpress.nl met username/wachtwoord: website gesloten wegens onderhoud. Zal dus inderdaad wel niet lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu inlog staad het bericht er niet meer. Dat bericht dus dat het half februari allemaal zal veranderen. En veranderd is het. Zo te zien een compleet nieuwe site(altans gedeeltelijk).De upgrade pagina is nu niet berijkbaar dus het lijkt alsof ze daar mee bezig zijn. Aangezien de rest wel werkt behalven de upgrade/downgrade site. Maar ik zit met een vraag. Wij gaan nu binnen 2 weken verhuizen en ons abonement duurt nog 3 maanden. Wat kan ik nu het besten doen. Want van de site van demon word ik ook niks wijzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
\o// en het is gepsot door een medewerker (lijkt me), waarna de .gifjes weer verwijderd zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Opties -> Upgraden van uw aansluiting levert nog een 404-fout op...

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 15:07
zo.. dan zal het zo wel gebeuren!
Ben benieuwd.

Oh.. de hele site www.dslexpress.nl/ is weg..

* Ritchie moet wat vaker op de Demon site komen ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Ritchie op 14-02-2006 09:38 ]

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Kijk eens op Demon.NL

Hier zie je een verdiende website, met de images naar 16M abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Als je ADSL2+ wilt nemen, kan je dan niet de oude Zyxel 650r-31 houden?

edit: Aah als het goed is word die vervangen door de Zyxel 2602R

[ Voor 33% gewijzigd door Motabeatz op 14-02-2006 10:06 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, ben benieuw wanneer we keuze kunnen maken.

Zelf niet zoveel probs gehad met Demon tot op heden, dus ik blijf gewoon.

Nu heb ik nog een 4/1 abbo, ik denk dat ik over ga naar een 6/1; Een lichte verhoging, en ook nog eens voor minder geld p/mnd. Veel sneller heb ik niet nodig; Desnoods zet ik een download aan terwijl ik overdag @ work ben. Als ik thuis kom is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat ik zelf erg jammer vind is dat er niet echt een goede vervanger is voor mijn 2/1 abbo. Je kunt over naar 3/1 met bijbetaling maar ik heb totaal geen interesse in die extra megabit eigenlijk. Ik heb liever een 2/1 verbinding voor lagere kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:00
Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:29:
Wat ik zelf erg jammer vind is dat er niet echt een goede vervanger is voor mijn 2/1 abbo. Je kunt over naar 3/1 met bijbetaling maar ik heb totaal geen interesse in die extra megabit eigenlijk. Ik heb liever een 2/1 verbinding voor lagere kosten.
De nieuwe 3/1 is toch goedkoper dan de huidige 2/1? Ofwel: je bent goedkoper uit én je krijgt een megabit extra.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

idd de 6/1 is slechts 2 euro duurder, en dan krijg je 4MB voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderrink
Aan het einde van vandaag of anders morgen kun je volgens de sales afdeling upgraden. Verwerking van aanvraag neemt een dag tot 3 weken in beslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Hier is de nieuwe link om straks in te loggen ;)

http://www.demon.nl/thuis...account/mijngegevens.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Hahaha, wat zijn we toch ook een stelletje nerds :D Allemaal dit topic in de gaten houden en zodra de upgrade mogelijk is hem binnen een paar seconden aanvragen ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

posttoast schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:04:
[...]

Hahaha, wat zijn we toch ook een stelletje nerds :D Allemaal dit topic in de gaten houden en zodra de upgrade mogelijk is hem binnen een paar seconden aanvragen ;)
Daarvoor zitten we ook op het ultieme nerdforum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Nu online

bloody

0.000 KB!!

[...]

Ja ik w8 ook al :)

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Kunnen we al? :D

Ik denk alleen dat ik voor de downgrade ga. Ik heb nu 4/1 en ik ga naar 3/1. Downloaden gaat toch zelden met meer dan 300kB/s en die /1 vind ik een stuk belangrijker. Daarnaast gaat de prijs dan ook leuk omlaag.

[edit]
Nog niet, hoe lang kan het duren om een website online te zetten? Ze zitten 'em nu toch niet te coden oid ?

[ Voor 11% gewijzigd door Gerco op 14-02-2006 11:40 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Gerco schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:39:
[...]

Kunnen we al? :D

Ik denk alleen dat ik voor de downgrade ga. Ik heb nu 4/1 en ik ga naar 3/1. Downloaden gaat toch zelden met meer dan 300kB/s en die /1 vind ik een stuk belangrijker. Daarnaast gaat de prijs dan ook leuk omlaag.
Ik zit nu op 2/1 en ik twijfel nog wat ik doe. Aan de ene kant: voor die 2 euro per maand meer 3 keer zo snel is natuurlijk wel mooi. Maar aan de andere kant: voor minder geld óók sneller is natuurlijk ook niet mis.

Eerst nog maar eens even met mijn vriendinnetje overleggen ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik heb nu een 4/1 lijn en ik ga waarschijnlijk over naar de 12/1 lijn. Omdat ik vreselijk veel download en ook de sources heb om het er zo snel vanaf te halen. Het enige wat met tegenhoud om daarna toe over te stappen is dat ADSL2+ hier maybe nog niet beschikbaar is. Als er hier dus geen ADSL2+ is ga ik over naar de 6/1 lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 8/1, ga naar 16/1....weet dat het duurder is dan elders, maar ben sinds 2003 tevereden klant. Ik download veel en stabiliteit is dan wel zo prettig. Eerst even aankijken hoe het gaat. Overstappen kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:57
Dutch3men schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:55:
Het enige wat met tegenhoud om daarna toe over te stappen is dat ADSL2+ hier maybe nog niet beschikbaar is. Als er hier dus geen ADSL2+ is ga ik over naar de 6/1 lijn.
Voor zover ik weet moe(s)ten de afgelopen twee maanden een hele hoop centrales omgebouwd worden naar Adsl2+. Hier zou het onderhoud (volgens de planning op de site van InterNLnet) op 2-2-06 plaats gevonden moeten hebben, heb alleen geen seconde downtime ondervonden.

Je zou even op de planning kunnen kijken of de centrale in jouw gemeente op de planning staat voor onderhoud.

Indien dit niet het geval is kun je altijd nog voor het 6mb abbo kiezen en upgraden zodra adsl2+ wel beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Lexxx schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:16:
[...]

Voor zover ik weet moe(s)ten de afgelopen twee maanden een hele hoop centrales omgebouwd worden naar Adsl2+. Hier zou het onderhoud (volgens de planning op de site van InterNLnet) op 2-2-06 plaats gevonden moeten hebben, heb alleen geen seconde downtime ondervonden.

Je zou even op de planning kunnen kijken of de centrale in jouw gemeente op de planning staat voor onderhoud.

Indien dit niet het geval is kun je altijd nog voor het 6mb abbo kiezen en upgraden zodra adsl2+ wel beschikbaar komt.
Bah hier is ADSL2+ dus nog niet beschikbaar en alle omliggende plaatsen hier omheen wel :(. En dat terwijl waar ik woon meer inwoners hebben en groter is. Lekker is dat. Naja zag ook dat er deze week nog geupgrade werd dus hopelijk gaat deze centrale hier ook deze week gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw demon dsl site ziet er mooi uit :9~ ik wacht in spanning op de upgrades, kan niet wachten op dat 6mbit lijntje, maar zal de upgrade net als voorheen plaatsvinden? dus je vraagt de upgrade aan en een week later wordt je lijntje geswitched naar een andere, of gaat dit langer duren i.v.m. drukte? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
De nieuwe up- en downgrade pagina's zullen niet lang op zich laten wachten. Momenteel zijn ze niet meer in het lijstje van opties opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

In mijn geval ga ik er ECHT op voorruit...zit nu op een 1024/512 lijn van 29.95! ga naar 6/1 dus voor die 5Mb 6.50 pleuro's xtra graag!

kan niet wachten tot het upgraden mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 13:33
en nu is de hele pagina van mijn dslexpress eruit, komt steeds dichterbij :9~

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://services.nl.demon...20Upgrade&pakketid=105753

Als je deze opvoert na ingelogd te zijn werkt het wel :)

Ik zie wel dat een upgrade naar 16MB geen gratis wifi router geeft terwijl dit wel in een aankondiging staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer xxxxxxxx,

Als reactie op het door ons ontvangen verzoek om de snelheid van uw verbinding te verhogen kunnen wij u mededelen dat wij uw verzoek ontvangen hebben en dat deze bekend staat onder order 10xxxx. Gemiddeld zal het uitvoeren van de wijziging 3 weken in beslag nemen. U zult per e-mail een notificatie ontvangen op het moment dat de wijziging voltooid is. Het modem dat u heeft besteld zal voordat de wijziging voltooid is naar u verzonden worden. U kunt de verzendstatus hiervan controleren via de servicepagina op:
http://www.dslexpress.nl/mijndslexpress/inloggen.html>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
Okeej >:) , je bent waarschijnlijk de eerste :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 13:33
Ik kan er nog steeds niet bij :/

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad:
Website gesloten wegens onderhoud

Onderhoud

Op dit moment worden er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan de website.Probeert u het later nog eens.

Excuses voor het ongemak,

Demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Als je om een upgrade hebt gevraagd, kan je verbinding dan wegvallen binnen die 3 weken?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

NickySantoro schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:49:
Als je om een upgrade hebt gevraagd, kan je verbinding dan wegvallen binnen die 3 weken?
Het modem zal zowiezo opnieuw moeten intrainen. Je hebt dus in ieder geval een korte onderbreking in de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

ze zijn de pagina's aan het updaten....
Hieronder staan een aantal opties die u kunt gebruiken.

Uw order annuleren (alleen mogelijk binnen 7 dagen na plaatsing van uw order).
Bekijk de status van uw aanvraag.
Opzeggen van uw aansluiting.
Annuleren van uw opzegging (alleen mogelijk binnen 7 dagen na uw opzegging).
de mogelijkheid om te verhogen/verlagen is weg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Volgens mij heeft demon met de nieuwe site ook gelijk nieuwe algemene voorwaarden geintroduceerd, en dan met name de contractsduur:
14.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor de Minimumtermijn. Tenzij U of Wij uiterlijk dertig (30) dagen voor het einde van die Minimumtermijn schriftelijk of per fax te kennen geven op verlenging geen prijs te stellen, wordt de Overeenkomst telkens na afloop van de Contractsduur stilzwijgend verlengd voor de Contractsduur.
Dat was eerst toch niet zo?? (na 12 maanden weer 12 maanden aan demon vast)

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

dieFX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:19:
Volgens mij heeft demon met de nieuwe site ook gelijk nieuwe algemene voorwaarden geintroduceerd, en dan met name de contractsduur:

[...]

Nee is naar mijn weten nooit zo geweest. 1 Jaar en daarna kun je in een maand opzeggen.

[edit] Nu ik mijn post lees merk ik op dat ik nogal vaag heb geschreven :p. Maar voorheen (toen wij hier een Demon aansluiting namen) was de minimale contractsduur 1 jaar en vervolgens een opzegtermijn van 1 maand, inderdaad...

[ Voor 22% gewijzigd door PowerSp00n op 14-02-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ehm, maar even voor de duidelijkheid: betekent dit dat mijn contract nu iedere keer voor een jaar verlengd wordt? Want dat is niet de bedoeling natuurlijk...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
posttoast schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:40:
Ehm, maar even voor de duidelijkheid: betekent dit dat mijn contract nu iedere keer voor een jaar verlengd wordt? Want dat is niet de bedoeling natuurlijk...
Het geldt alleen voor de nieuwe contacten. De oude contracten blijven (voor zover ik kan zien) ongewijzigd, want daar heb je een x-aantal jaar geleden voor getekend. Wanneer hier van afgeweken wordt, doordat Demon op de huidige contracten de nieuwe voorwaarden van toepassing laat zijn, dan je kosteloos je abonnement van Demon opzeggen. Dit kan ook wanneer je nog in je contractsperiode zit.

Wat deze contractwijziging inhoud voor een upgrade/downgrade is (nog) niet duidelijk. Het was bij het upgraden (voor de wijziging van vandaag) van toepassing dat de voorwaarden van je huidige abonnement niet gewijzigd zouden worden.

Oude voorwaarden bij het upgraden:[quote]Door het versturen van deze aanvraag gaat u akkoord met het uitvoeren van de upgrade door Demon en de daarbij horende verhoging van het maandelijkse tarief van uw Demon DSL Express account. De voorwaarden van uw account blijven ongewijzigd.[/quote]

Oude voorwaarden bij het downgraden:[quote]Door het versturen van deze aanvraag gaat u akkoord met het uitvoeren van de downgrade door Demon en de daarbij horende eenmalige kosten en verlaging van het maandelijkse tarief van uw Demon DSL Express account. De voorwaarden van uw account blijven ongewijzigd.[/quote]

Bekijk dus goed voordat je gaat upgraden of de contractvoorwaarden de oude blijven of dat de nieuwe contractvoorwaarden van toepassing worden op het contract.

In de oude situatie kon je upgraden/downgraden, zónder dat je aan een nieuw jaarcontract/voorwaarden vast zat.

[ Voor 14% gewijzigd door Klovan op 14-02-2006 18:56 . Reden: niet meer van toepassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkie
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Nieuwe voorwaarden dus idd.

Zolang demon je er niet van op de hoogte stelt dat er nieuwe voorwaarden zijn, blijven de oude geldig. Daarnaast kun je, als je wel op de hoogte wordt gebracht, het contract ontbinden.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de voorwaarden zit bij het upgraden/downgraden (dat was ik overigens al vanaf het moment dat de nieuwe abo's bekend werden gemaakt).
Als je voor het upgraden/downgraden akkoord moet gaan met de nieuwe voorwaarden, dan laat ik die upgrade lekker zitten en wacht totdat m'n contract afloopt :r

Eat my shorts !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Ik heb ze even gemailt hierover. Ik hoop dat ze snel terug mailen.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09-2023
dieFX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:13:
Nieuwe voorwaarden dus idd.

Zolang demon je er niet van op de hoogte stelt dat er nieuwe voorwaarden zijn, blijven de oude geldig. Daarnaast kun je, als je wel op de hoogte wordt gebracht, het contract ontbinden.

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de voorwaarden zit bij het upgraden/downgraden (dat was ik overigens al vanaf het moment dat de nieuwe abo's bekend werden gemaakt).
Als je voor het upgraden/downgraden akkoord moet gaan met de nieuwe voorwaarden, dan laat ik die upgrade lekker zitten en wacht totdat m'n contract afloopt :r
Je krijgt geen nieuwe voorwaarden. Aan de voorwaarden is trouwens niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

[...]

Erg slechte ontwikkeling imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_

[...]

Is ook nu niet zo. Aan de voorwaarden is niets veranderd. De 'contractsduur' die bedoeld wordt is die van een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Oele_ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:16:
[...]

Is ook nu niet zo. Aan de voorwaarden is niets veranderd. De 'contractsduur' die bedoeld wordt is die van een maand.
Aan de voorwaarden is zeker iets veranderd als ik de posts hiervoor lees. Een stille verlenging met "contractduur" was er eerder niet hoor. Toen kon je na contractduur gewoon per maand opzeggen (en zo hoort het ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oele_
Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:21:
[...]

Aan de voorwaarden is zeker iets veranderd als ik de posts hiervoor lees. Een stille verlenging met "contractduur" was er eerder niet hoor. Toen kon je na contractduur gewoon per maand opzeggen (en zo hoort het ook).
Kijk eens hier:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/19020831

Dit is een post uit 2003 waarin precies hetzelfde stukje uit de voorwaarden wordt aangehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 29-08 22:37
Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:21:
[...]

Nou, na wat research lijkt het alsof de voorwaarden inderdaad niet nieuw zijn :X)

zie: bericht @ GoT, een bericht van 25 oktober 2004 & Nieuwsgroepen

Grrr.. Oele_ was net wat eerder :|

[ Voor 5% gewijzigd door Klovan op 14-02-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:18

OMX2000

By any means necessary...

Wat ik raar en jammer vind is dat ze geen 8 Mbit lijnen meer hebben. En dan voor 40-45 euro p/m of zo. Als het echt zo is dat als ik upgrade van 8 naar 12 Mb/s en dat ik toch over laten we zeggen twee maanden kan opzeggen, dan denk ik dat ik tijdelijk overstap op 12 Mb/s. Ik verhuis namelijk over een maand of 5-6, en het zou behoorlijk irritant zijn als ik dan nog 1 jaar vast zit aan mijn huidige lijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 21:03

IJsrace

null

OMX2000 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:57:
Wat ik raar en jammer vind is dat ze geen 8 Mbit lijnen meer hebben. En dan voor 40-45 euro p/m of zo. Als het echt zo is dat als ik upgrade van 8 naar 12 Mb/s en dat ik toch over laten we zeggen twee maanden kan opzeggen, dan denk ik dat ik tijdelijk overstap op 12 Mb/s. Ik verhuis namelijk over een maand of 5-6, en het zou behoorlijk irritant zijn als ik dan nog 1 jaar vast zit aan mijn huidige lijn.
Ze hebben nog wel degelijk de 8Mbit lijn, hij is alleen niet meer te bestellen.
Ik heb zelf nu ook nog 8/1, er is alleen een prijsverlaging van 65 naar 55 euro doorgevoerd. (Niet erg goedkoop dus). Ik wil om deze reden ook mijn abonnement veranderen, ben er alleen nog niet uit of ik naar 6/1 (adsl) of naar 12/1 (adsl2+) ga. Hangt er vanaf of ik wil gaan besparen op mijn abonnement of niet.

Als ik, wanneer het weer mogelijk is, mijn abonnement wil up- of downgraden, ben ik dan weer voor 12 maanden aan Demon verbonden? En hoe zit dat met die gratis WiFi router? :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare gozers daar bij Demon. Ik zie in het overzicht dat mijn bestelling is geannuleerd op mijn verzoek. Nou mooi niet en ik kreeg er ook geen mailtje over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Jeetje, die dsl2 prijzen zijn echt off the hook. 16mbit voor 75 euro per maand. 8)7
Nee, ik blijf nog maar ff lekker met de nog enigzins redelijke prijs voor 6/1. Wellicht over een paar maandjes overstappen van deze cash-provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Nou dan heb ik dus een mailtje voor niks gestuurd :o Maar ja maar kijken hoe snel ik antwoord krijg en wat voor antwoord.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Raven- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:15:
Jeetje, die dsl2 prijzen zijn echt off the hook. 16mbit voor 75 euro per maand. 8)7
Nee, ik blijf nog maar ff lekker met de nog enigzins redelijke prijs voor 6/1. Wellicht over een paar maandjes overstappen van deze cash-provider.
Wie weet wat het nog wordt....ze liggen niet voor niets in de verkoop...:P
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.