Ervaringen Demon DSL-Express # 19

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
@ TD-er

offtopic:
Het gedeelte over de routermode van de copperjet in de startpost bevat wat dode linkjes, op deze pagina: http://www.speedxs.nl/index/support/doc_index?dtype=2 staan wel werkende howto's. Heb je geprobeerd te mailen, maar ik kreeg de mail weer terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Sallin op 26-01-2006 14:45 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 22:29
@Sallin:
De aanpassingen zijn doorgevoerd en mijn mail werkt ook weer.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

dieFX schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 23:51:
[...]

Ik weet niet wat de exacte maximale snelheid is, maar ik weet wel dat hij ADSL2+ aankan.
Hij lijkt me dus dat 6 mbit geen probleem moet zijn ;)
Volgens mij is de 816-2p helemaal niet geschikt voor ADSL2+ zonder de aangepaste firmware die voor zover ik weet niet door demon gesupport word.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 26-01-2006 15:07 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen met een oud metro abonnement, die al een mailtje hebben ontvangen over de nieuwe snelheden en hoe ze eventuweel kunnen up of downgraden??

Ik heb namelijk nog nix ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 12:43:
Zijn er al mensen met een oud metro abonnement, die al een mailtje hebben ontvangen over de nieuwe snelheden en hoe ze eventuweel kunnen up of downgraden??

Ik heb namelijk nog nix ontvangen
Ik heb ook nog niks ontvangen. Al hoop ik dat het in 1 week kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadamink
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-11-2020
Dutch3men schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 13:58:
[...]

Ik heb ook nog niks ontvangen. Al hoop ik dat het in 1 week kan.
Nee ik ook niet, maar krijg je dan ook een nieuwe modem? Anders kun je toch net zo goed je huidige abonnement opzeggen en een nieuwe Express nemen met gratis modem.
:?

Specificatie systeem: http://specs.tweak.to/13313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
cadamink schreef op zaterdag 28 januari 2006 @ 16:37:
[...]

Nee ik ook niet, maar krijg je dan ook een nieuwe modem? Anders kun je toch net zo goed je huidige abonnement opzeggen en een nieuwe Express nemen met gratis modem.
:?
Volgens mij krijg je alleen een nieuw modem als je upgrade naar de 2 snelste pakketten omdat die op ADSL2+ zouden werken denk ik. En je abonnement opzeggen en weer opnieuw aanmelden schiet denk ik niet op. Want dan zit je een paar dagen zonder internet en als je gewoon upgrade dan zit je altijd met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op zondag 22 januari 2006 @ 23:04:
[...]

Ik heb een 20/1 lijn van Wanadoo, niet echt vergelijkbaar dus. ;)
Jij bent dus overgestapt van Demon 8mbit naar Wanadoo 20mbit maar heb je ook gekozen om bij Wanadoo op het BBned te blijven ofniet? Ik zit 534meter van centrale af en haal 800 kb/s dus ik zal wss evenveel halen als jouw. Speel je trouwens online games ofzo zou graag weten hoe je verbinding dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:47:
[...]

Jij bent dus overgestapt van Demon 8mbit naar Wanadoo 20mbit maar heb je ook gekozen om bij Wanadoo op het BBned te blijven ofniet? Ik zit 534meter van centrale af en haal 800 kb/s dus ik zal wss evenveel halen als jouw. Speel je trouwens online games ofzo zou graag weten hoe je verbinding dan is.
Nee, ik ben van Demon 2/1 naar Wanadoo 20/1 gegaan. Iets grotere stap dus. :) Ik speel bijna geen online games, dus daar kan ik je niet mee helpen. Anders moet je eens in het Wanadoo Family topic rondkijken.
Wanadoo Family gaat trouwens over het eigen netwerk van Wanadoo, daar heeft BBned geen ene moer mee te maken. Bij Demon zat ik op het netwerk van BabyXL/TiscaliWS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 01:47:
[...]

Wanadoo levert niets meer over het BBned netwerk. Alle klanten die nu van Wanadoo het 'Wanadoo Direct' pakket hebben zitten via BBned aangesloten. Wanadoo gaat deze allemaal (mits ze er zelf dekking hebben) over zetten op hun eigen DSL netwerk.

Voor die klanten veel interessanter en krijgen ze gewoon Family ook. Betalen ze het zelfde en krijgen ze tot 20Mb ipv 1Mb.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, want op BBNed site staat dat Wanadoo één van een hun partners zijn. Maar hoe kan dan weten of je op Wanadoo netwerk of BBNed netwerk komt? Aangezien ik niet weet of er al een Wanadoolijn hier ligt. Zoiezo heb ik alleen de beschikking tot BBNed want BabyXL/Tiscali heb ik hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:06:
Oh, want op BBNed site staat dat Wanadoo één van een hun partners zijn. Maar hoe kan dan weten of je op Wanadoo netwerk of BBNed netwerk komt? Aangezien ik niet weet of er al een Wanadoolijn hier ligt. Zoiezo heb ik alleen de beschikking tot BBNed want BabyXL/Tiscali heb ik hier niet.
Wanadoo Family gaat allemaal over het eigen netwerk, kwestie van gewoon even de postcodecheck doen op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké even een vraagje, ik zal de situatie proberen te schetsen.

Ik heb nou ADSL van Demon, de 4/1mbit versie, echter zijn er nou nieuwe abbo's, dus ik kan overschakelen naar de 6mbit versie, want dat is stukken goedkoper (36,50 ipv 55 euro).

Nou zit ik met het probleem dat mijn huidige ZyXEL het op gegeven heeft *, en Demon wil hem inruilen, echter zit in dan een paar dagen zonder internet, en daar heb ik niet veel zin in. Dus een nieuw modem van hun krijg ik als dat nodig is.
* Spontane uitval, soms 3 dagen goed, 1 dag onstabiel, 2 weken goed, 3 dagen onstabiel. Op zo'n moment kan ik het interne ip van de router ook niet pingen.

Nou is mijn vraag, zou Demon het accepteren als ik een ZyXEL 2602R vraag? Ik hoop dat ze me dan op een of andere manier kunnen aanmelden als nieuwe klant (ik stap tenslotte toch over naar ander abbo). Of zou ik eerst mijn hele contract moeten opzeggen en daarna een nieuwe aangaan?

Dan is mijn 2e vraag, zit er op die 2602R een PSTN aansluiting? Of zitten daar enkel 2 aansluitingen op waar "telefoons" in kunnen. Dat zou ik dan wat minder vinden, omdat ik dan niet meer berijkbaar ben op mijn huidige nummer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
ZyXEL heeft wel versies met een 'loopback' voor je inkomende telefoonlijn van KPN. (FXO poort genoemd, voor toestellen is FXS poort). Maar dat zijn modellen zoals de 2602HWL en die zijn prijziger dan de -C en R variant(en).

Anders zou je een Speedtouch 716v5 WL moeten zien te vinden, die hebben het wel een FXO poort. Dan kan je vanaf je ADSL splitter je 'phone' die normaal naar je toestel(en) gaat daar aan koppellen. Je toestel(en) weer aan je 'phone' poorten van je Speedtouch of ZyXEL HL of HWL. Maar nu nog vinden één van beide ...

[ Voor 44% gewijzigd door bjck op 31-01-2006 00:06 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geachte Klant,

In februari 2006 is het zover. Dan kunt u als gewaardeerde klant een
keuze maken uit een compleet nieuw aanbod van DSL Express
verbindingen. En dat betekent hogere snelheden tegen zeer
aantrekkelijke tarieven. Uiteraard allemaal inclusief onze meermalen
bekroonde service en de extra's die u van ons gewend bent.

Wij bieden u maximale flexibiliteit bij het kiezen van uw nieuwe
verbinding. U kunt namelijk een keuze maken uit het gehele nieuwe
aanbod. Het is zowel mogelijk om voor een hogere of lagere snelheid te
kiezen (indien leverbaar). Ook als u nog binnen uw minimale
contractperiode zit. Daarnaast is het mogelijk uw huidige verbinding
te behouden. In dat geval blijft het maandbedrag ongewijzigd en hoeft
u niets te doen.

Het nieuwe aanbod DSL Express verbindingen:

DSL type Snelheid Prijs

ADSL 1536Kb/768Kb EUR 21,95
ADSL 3Mb/1Mb EUR 31,00
ADSL 6Mb/1Mb EUR 36,50
ADSL2+ 12Mb/1Mb* EUR 59,00
ADSL2+ 16Mb/1Mb* EUR 75,00

Op dit moment maken wij onze systemen gereed om u in februari via de
Service Pagina in de gelegenheid te stellen een nieuwe snelheid te
kiezen. Wanneer bekend is vanaf welke datum wij uw aanvraag kunnen
verwerken zullen wij u nogmaals een bericht sturen. Tot dat moment
kunnen de medewerkers van Support, Sales en Customer Service u helaas
geen aanvullende informatie verstrekken.

Met vriendelijke groet,

Demon

*DSL Express op basis van ADSL2+ is in februari in bepaalde gebieden
nog niet leverbaar. Als u momenteel een 8Mb/1Mb DSL Express verbinding
heeft kunt u uw huidige verbinding behouden tegen een gereduceerd
abonnementstarief van EUR 55,00 Hiervoor hoeft u niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 20:43

Bergie

Lekker belangrijk...

eeuh ja :?

Dat is allang bekend hoor, staat zelfs in de topicstart vermeld ;)

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:07
jaja.. en morgen is het februari ;)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmitri
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
En februari is 28 dagen lang en er staat 'In februari'. Dus Demon heeft toch zeker nog 27 dagen de tijd om het op de site te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 23:44
Ik wacht met smart op het moment dat ik mijn 512/256 verbinding word geupgrade naar een iets hogeren snelheid. Als de download al verdubbeld zou worden zou voor mijn veel schelen (ik download regelmatig een linux iso en installeer alle aplicaties via apt-get/pacman).

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjck schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:04:
ZyXEL heeft wel versies met een 'loopback' voor je inkomende telefoonlijn van KPN. (FXO poort genoemd, voor toestellen is FXS poort). Maar dat zijn modellen zoals de 2602HWL en die zijn prijziger dan de -C en R variant(en).
Vertel mij eens het verschil tussen een pstn-loopthtrough en een fxo poort? :P
fxo = poort op je router waar telefoon (kpn na splitter, kant telefonie) in gaat.
pstn-loop = het zelfde? Iig zo heb ik het hier in alle topics mee gekregen, dat een PSTN-loopthrough poort de ingang is voor je kpn lijn. Zo had ik het in ieder geval met de selectie van mijn Draytek 2200VG gedaan (nog niet aangeschaft omdat ik eerst dit probleem (uitval) wil oplossen. en als ik iets kan krijgen wat veel-in-1 is, dan is dat wel goedkoper).

Maargoed als ik leuke bedragen mag gaan neertellen voor een dure ZyXEL, kan ik dan niet beter een Draytek 2200VG (oid) nemen, en gewoon demon een nieuw modem laten sturen? Of wat kan ik het beste doen in dit geval?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:38
Emielio schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:33:
Ik wacht met smart op het moment dat ik mijn 512/256 verbinding word geupgrade naar een iets hogeren snelheid. Als de download al verdubbeld zou worden zou voor mijn veel schelen (ik download regelmatig een linux iso en installeer alle aplicaties via apt-get/pacman).
ADSL 1536Kb/768Kb EUR 21,95.....

Doen wij ook, en dan na een maandje zeggen we doei tegen Demon.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 09:35
Danjel schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 01:07:
[...]

ADSL 1536Kb/768Kb EUR 21,95.....

Doen wij ook, en dan na een maandje zeggen we doei tegen Demon.
Waarom?

Ik hoop eigenlijk dat ze ook snel met VOIP voor iedereen komen, ik zit nu met mijn Belbudget omdat ik dan straks meteen kan VOIP'en.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik vrees dat VOIP nog wel even op zich laat wachten bij Demon. Tenminste dat was de indruk die ik kreeg toen ik een tijdje terug kort contact had met de helpdesk. Hier is geen officeel statement over gedaan hoor, gewoon het gevoel dat ik kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Laatst online: 07:52
Volgens WebWereld staat Demon te koop

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
Nou weten we waarom ze zo weinig doen.
Ga nu dus ook een nieuwe provider zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Volgens het persbericht van vandaag van het moederbedrijf Thus PLC ook.
4. Sale of Demon Netherlands

THUS also today announces its intention to sell Demon Netherlands, which offers Internet services in the Netherlands. Demon Netherlands had turnover of £20.4m in the year to 31 March 2005.

Taken together, these four steps will create a stronger, more focused participant in the UK business telecoms market, with the financial resources, scale, product set and customer base to continue the company’s growth path and deliver returns for all shareholders.
Ik hoop dat ze worden overgenomen door XS4ALL en niet wanadoo of iets dergelijks. De service van Demon is op dit moment goed en ik ken zo geen andere provider die ik aan iemand anders zou aanbevelen om te nemen (behalve XS4ALL, maar die is niet zo marktconform geprijst :/).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
mmm dit is een beetje jammer.. Ben benieuwd wat de toekomst gaat brengen. Net als de mensen die bij Demon werken denk ik..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Klovan schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:53:
[...]

Volgens het persbericht van vandaag van het moederbedrijf Thus PLC ook.

[...]

Ik hoop dat ze worden overgenomen door XS4ALL en niet wanadoo of iets dergelijks. De service van Demon is op dit moment goed en ik ken zo geen andere provider die ik aan iemand anders zou aanbevelen om te nemen (behalve XS4ALL, maar die is niet zo marktconform geprijst :/).
Hmm ik hoop maar dat we allemaal een soepele overgang kunnen krijgen naar een andere provider, want ik zie het niet zo zitten als ik ineens zonder zit, omdat je bijvoorbeeld het DSL signaal op de lijn blijf houden.
Ben ook benieuwd of het nu nog wel doorgaat met die prijsverlagingen en/of de 3/1 en 6/1 abonnementen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:58
weer een andere provider :S
ik hoop ook dat het xs4all wordt
ik hoop wel dat de snelheids verhoging nog door gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
Tering ik was van plan om volgende week een verbinding af te sluiten maar of dat nog verstandig is...

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
TD-er schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:17:
[...]

Hmm ik hoop maar dat we allemaal een soepele overgang kunnen krijgen naar een andere provider, want ik zie het niet zo zitten als ik ineens zonder zit, omdat je bijvoorbeeld het DSL signaal op de lijn blijf houden.
Ben ook benieuwd of het nu nog wel doorgaat met die prijsverlagingen en/of de 3/1 en 6/1 abonnementen.
reskobon schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:40:
Tering ik was van plan om volgende week een verbinding af te sluiten maar of dat nog verstandig is...
ik zou niet weten waarom niet. Het bedrijf wordt verkocht, maar is een gezond bedrijf. Dat betekend dat het waarschijnlijk aan een andere provider wordt verkocht. Door de verkoop betekend het niet dat ze alle klanten weggooien.

Zelfs als XS4All het bedrijf zou overnemen, wat ik niet vermoed, dan is het de volgende vraag of de klanten fuseren met de bestaande klanten of dat ze de naam demon laten bestaan

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 01-02-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:28

RayNbow

Kirika <3

Zolang de kwaliteit van m'n verbinding niet achteruit gaat en ik m'n *.demon.nl adres blijf houden, heb ik geen problemen met een overname...

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
cardinal808 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:52:
[...]

[...]

ik zou niet weten waarom niet. Het bedrijf wordt verkocht, maar is een gezond bedrijf. Dat betekend dat het waarschijnlijk aan een andere provider wordt verkocht. Door de verkoop betekend het niet dat ze alle klanten weggooien.

Zelfs als XS4All het bedrijf zou overnemen, wat ik niet vermoed, dan is het de volgende vraag of de klanten fuseren met de bestaande klanten of dat ze de naam demon laten bestaan
Daar zit ook wel wat in, daarbij hebben de bestaande klanten een contract en zal de nieuwe eigenaar onder dezelfde voorwaarden internet moeten blijven leveren lijkt me. Ok dan ga ik volgende week gewoon bestellen :)

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 23:57
RayNbow schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:56:
Zolang de kwaliteit van m'n verbinding niet achteruit gaat en ik m'n *.demon.nl adres blijf houden, heb ik geen problemen met een overname...
Yup, dat was echt een van de mooie dingen van Demon, Ik weet eigenlijk niet welke andere provider zoiets aanbied. Andere providers hebben dat wel, alleen was dat niet een logische naam ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand het weet maar ik heb momenteel een 8MBIT lijn maar als ik wil overstappen naar 12MBIT moet ik dan een nieuw contract tegen waarbij ik weer een jaar aan demon vast zit. Want momenteel heb ik demon al een jaar en volgens mij word hij maandelijksverlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Dat zou echt zwaar k#t zijn ! :(

Ben erg tevreden over demon en raad het altijd iedereen aan.
Ze waren erg laat met de upgread, maar nu dat gebeurd is demon weer op de goede weg kwa prijs prestatie niveau vind ik.

Door een overname kan Demon eigenlijk alleen maar slechter worden.
XS4all is erg duur, en andere profiders hebben slechtere service.

Ok tweakdsl bevalt mij tot nu toe ook erg goed. Hoe de service daar is weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jhead22 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:42:
[...]

Dat zou echt zwaar k#t zijn ! :(

Ben erg tevreden over demon en raad het altijd iedereen aan.
Ze waren erg laat met de upgread, maar nu dat gebeurd is demon weer op de goede weg kwa prijs prestatie niveau vind ik.

Door een overname kan Demon eigenlijk alleen maar slechter worden.
XS4all is erg duur, en andere profiders hebben slechtere service.

Ok tweakdsl bevalt mij tot nu toe ook erg goed. Hoe de service daar is weet ik nog niet.
Als Demon verkocht wordt wil dat niet meteen zeggen dat alle werknemers ontslagen worden en alle klanten gemigreerd worden naar een nieuw netwerk + contract, in principe blijft het hetzelfde bedrijf, alleen de naam wordt misschien anders. Vergelijk het met Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:53:
[...]

Als Demon verkocht wordt wil dat niet meteen zeggen dat alle werknemers ontslagen worden en alle klanten gemigreerd worden naar een nieuw netwerk + contract, in principe blijft het hetzelfde bedrijf, alleen de naam wordt misschien anders. Vergelijk het met Telfort.
Mijn persoonlijke ervaring is dat overnames heel vaak zorgen voor een verslechtering van de service.
Maar goed, we zullen zien.
En de vergelijking Telfort is een beetje vreemd.
Het was eerst O2 en nu Telfort.

[ Voor 9% gewijzigd door TD-er op 01-02-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:53:
[...]
Idd, ik zit al een jaar of 5, 6 bij Telfort. Bereik en facturering zijn in die jaren van slecht naar goed gegaan. Steeds nieuwe eigenaren. Nooit iets van gemerkt.

Het lijkt me trouwens sterk dat xs4all Demon gaat kopen. Xs4all is zelf tenslotte een onderdeel van KPN's internet gebeuren. Vier merken adsl van één bedrijf lijkt me wel genoeg.

edit:
@ TD-er, het is zelfs nog anders gegaan: Telfort (NL bedrijf) --> O2 (Europees bedrijf) --> Telfort (NL deel weer verkocht aan NL investeerders)

[ Voor 11% gewijzigd door lord.farquaad op 01-02-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lord.farquaad schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:49:
[...]

@ TD-er, het is zelfs nog anders gegaan: Telfort (NL bedrijf) --> O2 (Europees bedrijf) --> Telfort (NL deel weer verkocht aan NL investeerders)
Even betweterig doen, het ging zo:
Telfort begon als partnerschap van British Telecom en de Nederlandse Spoorwegen.
Toen verkocht de NS zijn aandelen en werd Telfort 100% van BT.

BT ging toen opeens zijn mobiele diensten afsplitsen als BT Wireless waar Telfort Mobiel onder viel.
Even daarna werd BT Wireless zelfstandig als mmO2. Daardoor heeft Telfort zijn naam toen ook in O2 veranderd.

Vervolgens werd O2 Nederland aan Greenfield Capital verkocht, en zij hebben er weer Telfort van gemaakt.

Ergens in 2004 krijgt meneer Boekhoorn een meerderheidsbelang in Telfort, het bedrijf is dan dus min of meer van hem.

En in 2005 wordt Telfort verkocht aan KPN, en vandaag de dag is Telfort een volwaardige dochter van KPN.

Lichtelijk off-topic though.
En ja, ik ben al heel lang Telfort klant. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Laatst online: 16-02 09:22
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 17:10:
[...]
Even betweterig doen, het ging zo:
-bla-
En in 2005 wordt Telfort verkocht aan KPN, en vandaag de dag is Telfort een volwaardige dochter van KPN.
En Telfort is dus ook één van de KPN merken in de telefonie sector. Net zoals ze er dus al vier hebben in de ADSL wereld. Wat dus haast genoeg moet wezen (zou je denken). Of het moet ze om het ledenbestand gaan...
Via een U-bocht weer on-topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
Zal eerder wanadoo worden, maar ik vind het best.
Ik zit al een tijdje op een snelheidsverhoging/prijsverlaging te wachten, maar ze hebben geen haast.
Abbo vandaag op gezegd.
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kokkers
  • Nu online
Inmiddels is het 1 februari, helaas nog geen nieuws over de onlangs aangekondigde upgrade mogelijkheden.

Ik heb nog geen mail, voorkeursmogelijkheden of nieuws kunnen ontdekken op dslexpress.nl o.i.d.

Om maar even wat consumentenazijn te pissen; Ik ben het wachten zat, ik wil gewoon meer speed voor m'n centen...

[ Voor 3% gewijzigd door Kokkers op 01-02-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg ik zojuist binnen:

Geachte klant,

Met plezier delen wij u mede dat wij in februari 2006 de prijs van
uw Demon DSL Express 8Mb verbinding verlagen van EUR 65,- per
maand naar EUR 55,- per maand (incl. BTW).

Deze prijsverlaging wordt automatisch doorgevoerd door Demon. U hoeft
verder niets te doen.

Tevens zal het in Februari mogelijk worden om via Demon Self Service
uw verbinding te up - of dowgraden naar een snelheid uit het nieuwe
Demon DSL Express portfolio. U zult nog bericht van ons ontvangen op
het moment dat dit mogelijk is.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Demon

Er is dus wel degelijk communicatie. Je moet trouwens niet meteen gaan gillen op 1 februari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

TD-er schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:41:
[...]

Mijn persoonlijke ervaring is dat overnames heel vaak zorgen voor een verslechtering van de service.
Maar goed, we zullen zien.
Dat zal wat worden dan. De service bij Demon nu is al erg slecht imho namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hopen dat bij een overname de verbinding net zo stabiel en goed blijft, Dit gelt ook voor de goeie helpdesk en support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik hoor meer mensen over de goede helpdesk en support. Zelf heb ik daar alleen maar slechte ervaringen mee eigenlijk. Nooit geeft men antwoord op vragen maar krijg je een standaard mailtje terug. Als het een beetje technisch word haakt men af, gemaakte afspraken worden niet nagekomen etc. De service bij Demon is juist een punt waarom ik Demon regelmatig afraad aan veel mensen die op zoek zijn naar een nieuwe provider. Wat betreft communicatie zijn ze bij Demon echt heel erg slecht imho. Kijk alleen al eens naar het gezeur rond de upgrades elke keer, niet vooraf aangekondigd onderhoud etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Kokkers schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:32:
Inmiddels is het 1 februari, helaas nog geen nieuws over de onlangs aangekondigde upgrade mogelijkheden.

Ik heb nog geen mail, voorkeursmogelijkheden of nieuws kunnen ontdekken op dslexpress.nl o.i.d.

Om maar even wat consumentenazijn te pissen; Ik ben het wachten zat, ik wil gewoon meer speed voor m'n centen...
Naar mijn weten hebben ze nergens 1 februari als datum genoemd. Overal staat gewoon februari zonder specifieke datum. Ik vind het een beetje te ver gaan om ze daar op af te gaan rekenen want voor zover ik zie doen ze nog niks verkeerd en hebben ze nog geen valse beloftes gemaakt.

Ik wacht gewoon geduldig af. Er zal volgende week ofzo wel een mailtje van ze komen gok ik.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
kunnen dus nog wle upgraden gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar het browsen op internet voelt veel sneller _/-\o_
Iemand anders met dezelfde ervaring ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
Is het iemand al gelukt om de prestige 660R-61C te voorzien van een nieuwe firmware ?
Via de web interface krijg je een error, en via de ftp wordt het ook niet goed afgehandeld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:37:
Ik hoor meer mensen over de goede helpdesk en support. Zelf heb ik daar alleen maar slechte ervaringen mee eigenlijk. Nooit geeft men antwoord op vragen maar krijg je een standaard mailtje terug. Als het een beetje technisch word haakt men af, gemaakte afspraken worden niet nagekomen etc. De service bij Demon is juist een punt waarom ik Demon regelmatig afraad aan veel mensen die op zoek zijn naar een nieuwe provider. Wat betreft communicatie zijn ze bij Demon echt heel erg slecht imho. Kijk alleen al eens naar het gezeur rond de upgrades elke keer, niet vooraf aangekondigd onderhoud etc.
Ooit was de helpdesk goed, maar dat is al lang niet meer. Dat zit er echter nog wel steeds ingeprent bij mensen. Ik zou Demon nu ook absoluut niet aanraden. Ze zijn duur en communiceren inderdaad erg slecht naar de klant toe.
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik de helpdesk niet vaak nodig heb gehad en ik heb ook nooit onaangekondigd uitval gehad. Ik zat wel op het BabyXL netwerk en dat scheelt volgens mij wel een heleboel met BBned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuki
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 00:25
Muse schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 22:32:
[...]

Ooit was de helpdesk goed, maar dat is al lang niet meer. Dat zit er echter nog wel steeds ingeprent bij mensen. Ik zou Demon nu ook absoluut niet aanraden. Ze zijn duur en communiceren inderdaad erg slecht naar de klant toe.
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik de helpdesk niet vaak nodig heb gehad en ik heb ook nooit onaangekondigd uitval gehad. Ik zat wel op het BabyXL netwerk en dat scheelt volgens mij wel een heleboel met BBned.
Ik heb een paar maanden terug problemen met mijn verbinding gehad, en werd toen netjes te woord gestaan door de helpdesk, geen lange wachttijden. Ook werd de status teruggekoppled en kwamen ze hun afspraken na.

Ook wordt ik iedere keer netjes op de hoogte gehouden als er onderhoud plaats vindt aan het netwerk. Kortom .. ik ben erg tevreden met Demon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ook wordt ik iedere keer netjes op de hoogte gehouden als er onderhoud plaats vindt aan het netwerk.
Hoe doen ze dit dan? Via de status pagina op de website / via mail? Ik ben nog nooit op de hoogte gebracht van gepland onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Bor de Wollef schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:18:
[...]

Hoe doen ze dit dan? Via de status pagina op de website / via mail? Ik ben nog nooit op de hoogte gebracht van gepland onderhoud.
Ik ben altijd op de hoogte gebracht op m'n postmaster adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
[...]
Ik krijg anders ook altijd een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je moet je postmaster mailbox checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goof.
  • Laatst online: 15:53
Goed, het is zover, denk ik.
Inmiddels al jaren Demon gebruiker, maar al enige tijd Demon ADSL over een inmiddels niet meer bestaande (al een jaar ofzo) ISDN-lijn. Sinds gisteren dus geen internet meer, DSL lampje brand niet meer. :X

Centrale is onlangs ge-upgrade dus ik zal vanavond iig m'n firmware van m'n Zyxel router 's ugraden, maar ik vrees met grote vrezen. Neem aan dat ik niet veel recht van spreken heb als ik de supportdesk bel. Wat denken jullie?
Andere doemscenario's? Opzeggen, analoge telefoon aansluiten, opnieuw aanvragen, maandje geen internet? :'(

Lama, kom net thuis, alles werkt weer.....
Problemen in de centrale, staat nu wél op de service-pagina (en ja, ik had natuurlijk gewoon ff kunnen bellen).

[ Voor 16% gewijzigd door goof. op 03-02-2006 16:58 ]

Assumption is the mother of all fuck-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:28:
[...]

Je moet je postmaster mailbox checken.
Doe ik altijd, net als het over grote deel van de mensen hier (bleek uit een eerder topic) krijg ik geen mail over gepland onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Bor de Wollef schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 09:27:
[...]

Doe ik altijd, net als het over grote deel van de mensen hier (bleek uit een eerder topic) krijg ik geen mail over gepland onderhoud.
Ik denk dat de meeste mensen die mails wel krijgen, maar die mensen hoor je niet klagen.
Ik heb hier ook altijd netjes onderhouds mailtjes gehad.
Ben jij misschien zo'n oud metro gebruiker? Het schijnt dat het daar iets mee te maken heeft, heb ik gelezen in de demon nieuwsgroep.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ritchie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:07:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen die mails wel krijgen, maar die mensen hoor je niet klagen.
Ik heb hier ook altijd netjes onderhouds mailtjes gehad.
Ben jij misschien zo'n oud metro gebruiker? Het schijnt dat het daar iets mee te maken heeft, heb ik gelezen in de demon nieuwsgroep.
Nee, redelijk nieuwe gebruiker zelfs. Ik zit zelfs nog in het eerste contractjaar. De enige mailtjes die ik van Demon krijg zijn mailtjes over bv het kiezen van de nieuwe verbindingssnelheid etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik heb zonet nog een mailtje gekregen waarin er centraal onderhoud aangekondigd werd.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn incasso was voor februari toch weer 65 eurootjes.... en we betalen vooraf dus...
Ik denk dat ze nu velen een tientje mogen terug geven.
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 19:40:
Kreeg ik zojuist binnen:

Geachte klant,

Met plezier delen wij u mede dat wij in februari 2006 de prijs van
uw Demon DSL Express 8Mb verbinding verlagen van EUR 65,- per
maand naar EUR 55,- per maand (incl. BTW).

Deze prijsverlaging wordt automatisch doorgevoerd door Demon. U hoeft
verder niets te doen.

Tevens zal het in Februari mogelijk worden om via Demon Self Service
uw verbinding te up - of dowgraden naar een snelheid uit het nieuwe
Demon DSL Express portfolio. U zult nog bericht van ons ontvangen op
het moment dat dit mogelijk is.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Demon

Er is dus wel degelijk communicatie. Je moet trouwens niet meteen gaan gillen op 1 februari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Bergie schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:07:
Ik heb zonet nog een mailtje gekregen waarin er centraal onderhoud aangekondigd werd.
Centraal als in onderhoud dat invloed heeft op iedereen? Ook die heb ik niet gekregen, evenmin als mijn ouders en onze buren. Geen van ons krijgt ooit mailtjes over vooraf geplande onderhoudswerkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:07
Bor de Wollef schreef op zondag 05 februari 2006 @ 23:51:
[...]

Centraal als in onderhoud dat invloed heeft op iedereen? Ook die heb ik niet gekregen, evenmin als mijn ouders en onze buren. Geen van ons krijgt ooit mailtjes over vooraf geplande onderhoudswerkzaamheden.
Blijkbaar wisselt het nogal: soms krijg ik dat soort mailtjes wel, maar deze heb ik ook niet gekregen :?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 februari 2006 @ 23:43:
Mijn incasso was voor februari toch weer 65 eurootjes.... en we betalen vooraf dus...
Ik denk dat ze nu velen een tientje mogen terug geven.

[...]
Ik denk even Demoons: in februari aanpassen --> nieuwe bedragen per maart actief.. >:)

Het is schijnbaar niet altijd feest :'(

Ik maak mij over die 10 euri geen zorgen,. ik wil liever de effort op de UP/DOWN grade options hebben, des te eerder kan ik terug naar 6 MB voor 31... die 2MB zal me roesten.. mijn downs staan gemiddeld toch maar 3MB _/-\o_ te trekken aan de lijn.. rest is dan nog beschikbaar voor mail / secureed VPN en al die nonsens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reskobon
Ik ben benieuwd, ik ga woensdag of donderdag een abonnement aanvragen (ws die van 22 euro). Eens kijken of ik binnen 3 weken internet heb.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zijn er DNS problemen ofzo? (regio eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 13-09 13:18
Raven- schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:29:
Hier niets gemerkt (ook regio Eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik heb ook last van DNS problemen. Veel sites worden niet gevonden of pas na een bepaald aantal keer refreshen. DNS cache is al geflushed en wanneer ik de planet dns instel werkt het allemaal gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Laatst online: 08:38

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Hetzelfde probleem hier in Lelystad. Wat me trouwens opvalt. Zonder http:// ervoor geeft bijna altijd een foutmelding met http:// ervoor ( of via een link ) gaat altijd geod.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Laatst online: 14-09 19:38

bloody

0.000 KB!!

Ik dacht dat het aan mijn router lag :X

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:14
Ik had precies zelfde...

Demon is dus echt bezig aan hun netwerk :P

nu maar snel bericht krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie

Bergie

Lekker belangrijk...

Bor de Wollef schreef op zondag 05 februari 2006 @ 23:51:
[...]

Dit was het mailtje :
Geachte klant,

In de vroege ochtend van 07-02-2006 zal er onderhoud verricht worden
aan centrale apparatuur in het DSL netwerk.

De werkzaamheden zijn gepland tussen 05:00 en 07:00 uur. Gedurende
deze periode zal uw Demon DSL-verbinding een of meerdere keren, met een
maximale duur van 10 minuten, onbeschikbaar zijn.

Na afloop van deze werkzaamheden zal uw verbinding vanzelf weer opkomen.
Mocht dat niet het geval zijn dan verzoeken wij u zo spoedig mogelijk
contact op te nemen met de afdeling Support op het (gratis) nummer:
0800-3366668.

Wij verzekeren u dat dit onderhoud essentieel is voor de continuiteit
van de dienstverlening.
Lijkt me dat dit op alle abbonees van toepassing is en iedereen zou dus zo'n mailtje moeten krijgen lijkt me.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Bergie schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:03:
[...]

Dit was het mailtje :

[...]

Lijkt me dat dit op alle abbonees van toepassing is en iedereen zou dus zo'n mailtje moeten krijgen lijkt me.
Thanks. Het lijkt erop dat ik wel de hinder ondervind maar niet de waarschuwing vooraf krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Bergie schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:03:
[...]

Dit was het mailtje :

[...]

Ik heb dat mailtje niet gehad en m'n verbinding heeft volgens de router er niet uitgelegen, dus het lijkt me dat het niet voor iedereen gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

RayNbow schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:33:
[...]

Ik heb dat mailtje niet gehad en m'n verbinding heeft volgens de router er niet uitgelegen, dus het lijkt me dat het niet voor iedereen gold.
Dat er aan het netwerk gewerkt word wil natuurlijk niet zeggen dat de verbinding er uit zal klappen. Zo te zien is de impact vooral het niet goed werken van de DNS servers tot nu toe. Het netwerk is daarbij wel gewoon bereikbaar en functioneert op de betreffende services na ook wel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:42:
[...]

Dat er aan het netwerk gewerkt word wil natuurlijk niet zeggen dat de verbinding er uit zal klappen. Zo te zien is de impact vooral het niet goed werken van de DNS servers tot nu toe. Het netwerk is daarbij wel gewoon bereikbaar en functioneert op de betreffende services na ook wel gewoon
Ik hoorde op IRC van een andere Demon gebruiker dat ie last scheen te hebben met de DNS servers, maar ook daar heb ik geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
RayNbow schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:46:
[...]

Ik hoorde op IRC van een andere Demon gebruiker dat ie last scheen te hebben met de DNS servers, maar ook daar heb ik geen last van gehad.
Ik had hier ook last van en vermoede ook al de DNS. Aangezien een msn nog perfect werkte etc. Meerdere keer refreshen deed het trucje ook nog wel. Ach het is nu weer over. Laat die snelheidsupgrades nou maar eens komen! :*)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben was even aan het kijken hoe het werkte als je ging verhuizen en toen zag ik dit op de demon site staan bij mijn dsl-express.
LET OP:

Vanaf midden februari kunt u een keuze maken uit een compleet nieuw aanbod van DSL Express verbindingen. Het is zowel mogelijk om voor een hogere of lagere snelheid te kiezen (indien leverbaar). Ook als u nog binnen uw minimale contractperiode zit. Daarnaast is het mogelijk uw huidige verbinding te behouden. In dat geval blijft het maandbedrag ongewijzigd en hoeft u niets te doen.

Het nieuwe aanbod DSL Express verbindingen:DSL type Snelheid Prijs

ADSL 3Mb/1Mb EUR 31,00
ADSL 6Mb/1Mb EUR 36,50
ADSL2+ 12Mb/1Mb EUR 59,00
ADSL2+ 16Mb/1Mb EUR 75,00

Op dit moment maken wij onze systemen gereed om u in februari via deze Service Pagina in de gelegenheid te stellen een nieuwe snelheid te kiezen. Wanneer exact bekend is vanaf welke datum wij uw aanvraag kunnen verwerken zullen wij u een bericht sturen.

Met vriendelijke groet,
Demon

Houdt Demon Self Service in de gaten, er worden steeds meer opties ontwikkeld.

Ik denk dus dat het binnenkort gaat gebeuren. Hoe zit het eigenlijk met de downtime of vanaf waneer gaat de nieuwe snelheid dan in als je upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:31:
Houdt Demon Self Service in de gaten, er worden steeds meer opties ontwikkeld.
Ik zie het volgende:
Website gesloten wegens onderhoud

Onderhoud

Op dit moment worden er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan de website.Probeert u het later nog eens.

Excuses voor het ongemak,

Demon
:+
Ik denk dus dat het binnenkort gaat gebeuren. Hoe zit het eigenlijk met de downtime of vanaf waneer gaat de nieuwe snelheid dan in als je upgrade.
De downtime is volgens mij nihil. Je modem hoeft alleen opnieuw in te trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaan ze die bestaande lijnen nou upgraden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Mijn lijn is vannochtend geupgrade (volgens m'n broer zijn mailtje). Niet dat m'n snelheid al geupgrade is. Ik kan zelf ook niks veranderen oid op de website van demon omdat ik simpelweg daar geen controle over heb (ja leuk zo'n broer die niet in hetzelfde huis woont maar wel je verbinding regelt).
Maar ik denk dat demon eerst alle centrales laat upgraden (maar iedereen houd dan nog zijn 'normale' snelheden), en dat iedereen daarna pas kan zeggen van: ik wil upgraden en ik wil niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu inlogt op Demon zie je:
LET OP:

Vanaf midden februari kunt u een keuze maken uit een compleet nieuw aanbod van DSL Express verbindingen. Het is zowel mogelijk om voor een hogere of lagere snelheid te kiezen (indien leverbaar). Ook als u nog binnen uw minimale contractperiode zit. Daarnaast is het mogelijk uw huidige verbinding te behouden. In dat geval blijft het maandbedrag ongewijzigd en hoeft u niets te doen.

Het nieuwe aanbod DSL Express verbindingen:

DSL type Snelheid Prijs
ADSL 3Mb/1Mb EUR 31,00
ADSL 6Mb/1Mb EUR 36,50
ADSL2+ 12Mb/1Mb EUR 59,00
ADSL2+ 16Mb/1Mb EUR 75,00

Op dit moment maken wij onze systemen gereed om u in februari via deze Service Pagina in de gelegenheid te stellen een nieuwe snelheid te kiezen. Wanneer exact bekend is vanaf welke datum wij uw aanvraag kunnen verwerken zullen wij u een bericht sturen.

Met vriendelijke groet,
Demon
Nog eventjes een week geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 17:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En de FLexpress abbo's zijn verdwenen. Was dus echt een "tijdelijke" actie :)

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 07-02-2006 20:00 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Microkid schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:00:
al een tijdje volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
Microkid schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:00:
Ik heb z'n flexpress abbo tis mij nu niet helemaal duidelijk hoe en wat, in de e-mail correnspondentie hebben ze het ook stug over dslexpress. Maar ik betaal nog het zelfde dus ik ga er ff vanuit dat ik nog steeds dezelfde voorwaarden behoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Lijkt me wel ja... Je gaat ook pas upgraden/meer betalen als je dat zelf wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
Ik lees hier dat veel Demon-gebruikers geen mailtjes over onderhoud ontvangen, vandaar deze post. Vandaag kreeg ik dit mailtje binnen:
Op 10-02-2006 tussen 06:30 en 09:00 uur zullen er werkzaamheden plaatsvinden aan het Demon netwerk.

Na afloop van deze werkzaamheden is het in het vervolg niet meer nodig contact op te nemen met Demon Support of gebruik te maken van de MAC-adres Servicepagina wanneer u een andere computer of een andere router op uw verbinding wilt aansluiten. Een nieuw aangesloten apparaat zal voortaan direct van de verbinding gebruik kunnen maken zonder dat het nodig is het MAC-adres te registreren.

Gedurende de bovengenoemde periode kan uw DSL-verbinding een of meerdere keren onbeschikbaar zijn. Mocht na afloop van de werkzaamheden uw DSL-verbinding nog niet functioneren, dan kan het noodzakelijk zijn om uw modem enige tijd uit te zetten en weer aan. Indien dit niet helpt, neemt u dan contact op met Demon Support op nummer 0800-3366668 (gratis).

Vanwege de aard van de werkzaamheden is het niet mogelijk deze 's nachts uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Laatst online: 14-09 19:38

bloody

0.000 KB!!

Ik wordt echt simpel van die dns problemen... Net weer 15 min geen site te bereiken. :(

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb al dagen helemaal geen last...
Zit lekker middels cardsharing voetbal te kijken en het loopt lekker.

Misschien dat de changes regiogebonden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
Hier in Amersfoort ook geen DNS problemen de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Mage
nieuwe mail van demon
Op 10-02-2006 tussen 06:30 en 09:00 uur zullen er werkzaamheden
plaatsvinden aan het Demon netwerk.

Na afloop van deze werkzaamheden is het in het vervolg niet meer nodig
contact op te nemen met Demon Support of gebruik te maken van de MAC-adres
Servicepagina wanneer u een andere computer of een andere router op uw
verbinding wilt aansluiten. Een nieuw aangesloten apparaat zal voortaan
direct van de verbinding gebruik kunnen maken zonder dat het nodig is
het MAC-adres te registreren.

Gedurende de bovengenoemde periode kan uw DSL-verbinding een of meerdere
keren onbeschikbaar zijn. Mocht na afloop van de werkzaamheden uw
DSL-verbinding nog niet functioneren, dan kan het noodzakelijk zijn om
uw modem enige tijd uit te zetten en weer aan. Indien dit niet helpt, neemt
u dan contact op met Demon Support op nummer 0800-3366668 (gratis).

Vanwege de aard van de werkzaamheden is het niet mogelijk deze 's nachts
uit te voeren.
je zit niet meer vast 1 mac adress dus.... neit dat veel mensen daar last van adden denk ik (router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black Mage, je loopt achter.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het is leuk dat ik al sinds 2 jan geen internet heb. Van Planet en dan met minder succes naar Speedlinq en uiteindelijk maar Demon. Kon ik lekker 18 jan al activeren en ging mijn lijn van 1 mb naar de 6 mb. Prima maar geen IP Adres kreeg mijn modem. Hoor ik pas vandaag dat de modems op zijn. Ipv dat mijn modem al geactiveerd kon worden. Nou ja lekkere ervaring zo met Demon.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
itsalex schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:23:
Prima maar geen IP Adres kreeg mijn modem. Hoor ik pas vandaag dat de modems op zijn. Ipv dat mijn modem al geactiveerd kon worden. Nou ja lekkere ervaring zo met Demon.
Wat bedoel je hiermee? Ik snap er niet veel van :?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit even vrij vertaal, lee ik dat hij een modem in huis heeft die rpoblemen heeft om een IP-adres 'vast' te houden (wat de reden ook mag zijn) en dat er geen vervangend modem beschikbaar is.

Beetje vreemd, dan geven ze maar een ASDL 2+ modem. Of alex koopt tijdelijk een tweedehandsmodem die hij inzet, simpel...

Wat zegt de support??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Black_Mage schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:42:
nieuwe mail van demon

[...]

je zit niet meer vast 1 mac adress dus.... neit dat veel mensen daar last van adden denk ik (router)
Ik denk dat je mijn antwoord al wel kunt raden: niet gekregen. Ook mijn ouders en buren niet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-07 15:41
driedees schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:09:
Ik lees hier dat veel Demon-gebruikers geen mailtjes over onderhoud ontvangen, vandaar deze post. Vandaag kreeg ik dit mailtje binnen:

[...]
dat gold toch alleen maar voor mensen die via babyXL internetten bij demon.
iedereen die via bbnet zijn internet had kon gewoon nog van de mac address pagina gebruik.
maar een tijdje terug had babyxl een netwerk upgrade ofzo en kon je als babyXL gebruiker niet meer via die pagina een mac address toevoegen en moet je daarvoor demon bellen.

dus dat een aantal mensen die mail niet ontvangen (de bbnet gebruikers) is dan niet zo gek natuurlijk.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
Dit mailtje heb ik ook niet mogen ontvangen.
Dit terwijl ik normaal gesproken die mailtjes wel krijg.
Dit zal dan wel een geval appart zijn.

- NAC Breda -

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.