Nou wil ik geen rel veroorzaken, maar PD0 is ook wel een erg lelijk spel he, dit was orgineel ontwikkeld als een xbox spel, en later besloten om het op de 360 uit te brengenSOEDARKMASTER schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:55:
[...]
Ik moet ook zeggen dat perfect dark er op mijn tv (philips breedbeeld plat scherm maar een grote achterkant, 100hz 71cm) bijna hetzelfde uitziet als een hd tv van een kennis. Als ik de scherpte van de tv voluit zet, ziet het er echt een stuk beter uit dan standaart. zoveel scheelt het nou ook weer niet met een hd tv als je 3 meter of meer van je tv af zit
Volgens mij was het eerst zelfs voor de Gamecube ontwikkeld 
Inderdaad is PDZ nou niet het mooiste spel wat er is en zitten er nog redelijk veel (grafische) fouten in.
Inderdaad is PDZ nou niet het mooiste spel wat er is en zitten er nog redelijk veel (grafische) fouten in.
Verwijderd
Ja maar voor de cube/xbox had het nog Cellshaded graphics, als ik me dat goed kan herinderen. Later is het pas dit stijltje geworden.
heet het geen shellshading?Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 20:05:
Ja maar voor de cube/xbox had het nog Cellshaded graphics, als ik me dat goed kan herinderen. Later is het pas dit stijltje geworden.
Nee cell shading.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
PDzero is nooit cellshaded geweest!
En ik vind het toch wel een erg mooie game hoor, tot nu toe geen mooiere shooters gezien.
En ik vind het toch wel een erg mooie game hoor, tot nu toe geen mooiere shooters gezien.
This space is occupied
Klopt inderdaad. Dat waren geruchten meer niet.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Aan de Media Center extender gebruikers:
Ik ben uiterst tevreden over de extender echter op 1 ding nog na.
Via windows connect (gewone windows pc) kan je muziek met een prachtige visualizer afspelen. In windows media center zie je hooguit 3 kleine blauwe balkjes naast het nummer.
Zit er eigenlijk wel iets van een visualizer in windows media center? Aangezien het wel iets heel kleins heeft (kan je dit misschien vergroten?) Want heb geen zin om ook windows connect te gaan instellen etc, ik vind 1 programma wel zo makkelijk.
Wie weet er hier meer over en kan mij hopelijk wijzen op een voor mij onbekende knop ofzo???
Ik ben uiterst tevreden over de extender echter op 1 ding nog na.
Via windows connect (gewone windows pc) kan je muziek met een prachtige visualizer afspelen. In windows media center zie je hooguit 3 kleine blauwe balkjes naast het nummer.
Zit er eigenlijk wel iets van een visualizer in windows media center? Aangezien het wel iets heel kleins heeft (kan je dit misschien vergroten?) Want heb geen zin om ook windows connect te gaan instellen etc, ik vind 1 programma wel zo makkelijk.
Wie weet er hier meer over en kan mij hopelijk wijzen op een voor mij onbekende knop ofzo???
Nee als je WME op je 360 gebruikt zie je inderdaad alleen naast het nummer wat op dat moment afgespeeld wordt 3 kleine balkjes staan. Een echte visualizer heb je alleen via de normale Music Player.
[ Voor 15% gewijzigd door Wekko306 op 15-01-2006 20:50 ]
Maar ik bedoel het ook met alle spellen. Ik vind bijvoorbeeld ook kameo er niet erg veel mooier uitzien op hd. Het is wel veel scherper als je van dichtbij kijkt, maar veel verschil kan ik niet zien.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 19:55:
[...]
Nou wil ik geen rel veroorzaken, maar PD0 is ook wel een erg lelijk spel he, dit was orgineel ontwikkeld als een xbox spel, en later besloten om het op de 360 uit te brengen
Gelukkig ook maar, want ik heb het geld toch niet om nu een hd tv te kopen, want k ben nog maar 14
Voor wie goedkoop aan spellen wil komen voor de XBOX360, ze zijn nu in de aanbieding bij de Mediamarkt voor €49,- !!!
Er staan weliswaar maar 3 spellen afgebeeld in de folder maar wie weet zijn ze allemaal zo goedkoop.
De 3 die staan afgebeeld zijn: PGR3, PDZ en Kameo.
Er staan weliswaar maar 3 spellen afgebeeld in de folder maar wie weet zijn ze allemaal zo goedkoop.
Iemand die hier meer over weet ===^^^ ?
Mediamarkt medewerkers misschien? Het klink mij namelijk als muziek in de oren!
Verwijderd
Condemned blijft me shokkeren. Ik ben hem nu voor de 3e keer aan het doorspelen om echt alle Achievements te unlocken. Zoals de meeste van jullie al weten heb ik sinds kort het digitale surround systeem van Aiwa. Ik heb net het level in de Manneqiun Store afgerond en het level daarna. De schok ervaringen zijn nu nog veel erger. Je hoort voetstappen achter je, glasgekraak. Als je een deur openbeukt met de bijl hoor je het hout kapot vallen door de box waar het hout "naartoe" valt. Zieke shit. Digital 5.1 is echt een meister uitvinding! Ik blijf het zeggen...Condemned is een must-have voor alle 360 bezitters met een stevige maag.
Deze game is voor mij nog steeds DE launch titel.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 22:07 ]
Inderdaad een goede game (op wat framedrops na) maar voor mij heeft hij geen replay-waarde. Toen ik het spel de eerste keer door speelde vond ik in elk level 4 of 5 vogels, en vaak ook zo'n tv (volgens mij heb ik die allemaal). Als ik hem dan nog een keer zou spelen zou dat alleen om die 1 of 2 vogels zijn eigenlijk. Sowieso doordat het spel gigantisch lineair is heb je na 1x spelen eigenlijk alles al gezien, en dat vind ik toch wel erg jammer aan dit spel. Ik hoop dat er ooit een vervolg komt en dat die wat leuker blijft om te spelen.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:06:
Ik blijf het zeggen...Condemned is een must-have voor alle 360 bezitters met een stevige maag.
Verwijderd
En vergeet niet dat het enkel gaat om scherpte, hoewel ik dat al niet snap, op je ouderwets PAL heb jeVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 17:49:
Het lijkt erop dat je een beetje scheel bent, want het ziet er echt 10 keer beter uit op zo een samsung HDTV als op een normale tv hoor
bijna de helft van de resolutie van 720p, dus je ziet ook niet het verschil tussen 640 x 480 en 1280x1024 op je PC monitor? Apart ik toch wel hoor
En dan zoals gezegd: naast de scherpte ook kleuren, dat vind ik zeker een ENORM verschil. Mooier, helderder, kleurrijker
Iedereen die denkt dat het weinig scheelt, koop of een bril, of ga eens ECHT vergelijken
Verwijderd
Mediamarkt was toch die winkel waar ze per vestiging andere aanbiedingen hadden?eqjim schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:46:
Iemand die hier meer over weet ===^^^ ?
Ja, op zich wel, maar aanbiedingen uit de folder gelden volgens mij meestal voor alle filialen?
Elke vestiging heeft in principe ook een eigen folder.
PSN: Shiver23
wel lelijk dat ze geen normale internet site hebbenShiver23 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 23:30:
Elke vestiging heeft in principe ook een eigen folder.
Verwijderd
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 16 januari 2006 @ 01:58:
[...]
wel lelijk dat ze geen normale internet site hebben
offtopic:
ze kunnen niet meer dan dit laten zien, ze hebben namelijk onderling geen prijsafspraken, dus iets van aanbiedingen is onmogelijk om te tonen....
ze kunnen niet meer dan dit laten zien, ze hebben namelijk onderling geen prijsafspraken, dus iets van aanbiedingen is onmogelijk om te tonen....
de grote vraag: geldt dit ook voor media markt den haag?fulgore schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:42:
Voor wie goedkoop aan spellen wil komen voor de XBOX360, ze zijn nu in de aanbieding bij de Mediamarkt voor €49,- !!!
Verwijderd
Hier in NL/Europa is 't nog makkelijker om aan een 360 (premium) te komen dan in de states, daar is het echt gekte. Reeds 600.000 stuks verkocht in Noord-Amerika, dit kom je veelal tegen bij online shops:
"Limit 1 per customer. Due to high demand, orders placed after October 26th may not ship until March 2006."
Ik zeg, zelfs de bestellingen geplaatst later dan Oktober 2005, worden naar alle waarschijnlijkheid niet verzonden tot Maart 2006... pfew...
"Limit 1 per customer. Due to high demand, orders placed after October 26th may not ship until March 2006."
Ik zeg, zelfs de bestellingen geplaatst later dan Oktober 2005, worden naar alle waarschijnlijkheid niet verzonden tot Maart 2006... pfew...
Ja is ook in den haag. Ook groningen. Heb net zelf even op de site gecheckedDonnie Darko schreef op maandag 16 januari 2006 @ 08:35:
[...]
de grote vraag: geldt dit ook voor media markt den haag?
Nadat ik in eerste instantie toch licht teleurgesteld was in PDZ moet ik nu toch zeggen dat het een enorm gaaf spel is
Vorige week ben ik singleplayer begonnen en dat werd al met iedere missie beter, vervolgens heb ik dit weekend like 8 uur op een rij zitten co-oppen met een maat van me en grandioze lol gehad, en gisteravond heb ik 4 uur alle soorten darkops online zitten spelen. En okee, PDZ is gaaf 
Nee dat gaat vast echt alleen om die 3 van Microsoft Game Studios zelf, die zijn normaal ook al goedkoper en stunten ze graag mee ter promotiefulgore schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:42:
[ Voor 33% gewijzigd door curry684 op 16-01-2006 10:03 ]
Verwijderd
Ik heb inmiddels mijn xbox live abonnement moeten verlengen. Weer 60 euro voor Bill.
Wel slim dat ze je eerst een maand gratis laten proberen je wil daarna niet meer zonder.
Sinds ik de xbox heb gekocht heb ik al aardig wat geld erin gepompt:
Premium
2e wireless controller
play and charge kit + 2e accu
HD VGA kabel
Project Gothem Racing
Perfect Dark Zero SE
Call of Duty 2
DOA 4
12 maanden XBOX live
Dan kom ik toch alweer op +/- 800 euro uit. Ik zal vast nog andere vette spellen kopen in de toekomst dus als iedereen dit doet, maken ze dus echt wel winst. Sinds de dreamcast heb ik niet meer zo'n vette console gezien. Man wat zal die Bill lachen dit keer.
Wel slim dat ze je eerst een maand gratis laten proberen je wil daarna niet meer zonder.
Sinds ik de xbox heb gekocht heb ik al aardig wat geld erin gepompt:
Premium
2e wireless controller
play and charge kit + 2e accu
HD VGA kabel
Project Gothem Racing
Perfect Dark Zero SE
Call of Duty 2
DOA 4
12 maanden XBOX live
Dan kom ik toch alweer op +/- 800 euro uit. Ik zal vast nog andere vette spellen kopen in de toekomst dus als iedereen dit doet, maken ze dus echt wel winst. Sinds de dreamcast heb ik niet meer zo'n vette console gezien. Man wat zal die Bill lachen dit keer.
voelen wij ons nou niet cool dat wij er al een hebben? ik bedoel ik wil altijd alles snel hebben ,iets wat soms een beetje irritant is.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:55:
Hier in NL/Europa is 't nog makkelijker om aan een 360 (premium) te komen dan in de states, daar is het echt gekte. Reeds 600.000 stuks verkocht in Noord-Amerika, dit kom je veelal tegen bij online shops:
Maar als ik had gewacht dan had het nog wel eens heel lang kunnen duren tot ik er een had gehad!
en wat PD0 beftreft: hoeverder je in het spel komt hoe mooier het word! ik was hem eerst echt zat maar je moet er ff doorheen.
en ik heb echt heel veel zin in farcry voor 360!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Ik moet nog 2 weekjes wachten, het einde van het 'lijden' nadert.
Verwijderd
Heb sinds gisteren ook mijn xbox 360 :):):)
Het is aleen wel een core dus las wat dingen over een usb hd enzo?
Al iemand gelukt om simpel een hd dr in te zetten enzo?
Het is aleen wel een core dus las wat dingen over een usb hd enzo?
Al iemand gelukt om simpel een hd dr in te zetten enzo?
hdd kun je kopen en dan gewoon er op klikken, daar kun je gewoon op saven 
hdd aan koppelen kan idd via USB, iPod werkt ook maar wat je daar verder zo mee kan heb ik nog niet geprobeert.
hdd aan koppelen kan idd via USB, iPod werkt ook maar wat je daar verder zo mee kan heb ik nog niet geprobeert.
PhD i.o.
Verwijderd
Ja maar ik wilde een grotere dan de 20 gig 
Zat meer richting de 250 ofzo te denken als die dat aankan.Weet dat je dr eentje kan kopen van ms.
Maar via USB werkt ook gewoon hetzelfde zoals die je dr op zou clicken? En kunnen de savegames enzo daar ook dr op dan?
Zat meer richting de 250 ofzo te denken als die dat aankan.Weet dat je dr eentje kan kopen van ms.
Maar via USB werkt ook gewoon hetzelfde zoals die je dr op zou clicken? En kunnen de savegames enzo daar ook dr op dan?
Heeft er iemand toevallig PGR3 laatst bij de MediaMarkt gekocht?
Het enige spel wat ik had, PGR3, heb ik nu namelijk dubbel ;-(
Zou er graag PD0 voor willen halen.. :-)
Verzendkosten van 't bonnetje zal ik sowieso vergoeden
Het enige spel wat ik had, PGR3, heb ik nu namelijk dubbel ;-(
Zou er graag PD0 voor willen halen.. :-)
Verzendkosten van 't bonnetje zal ik sowieso vergoeden
Nee en nee.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:50:
Ja maar ik wilde een grotere dan de 20 gig
En wat moet je in godesnaam met 250Gb? Ik heb alles maar dan ook alles wat er aan interessants op marketplace staat (alle demo's, alle trailers, alle Arcade games) gedownload en ik heb toch al zeker 5Gb gevuld.
Verwijderd
Hoeveel games staan er nu eigenlijk op die demodisk (speelbaar) en hoeveel levels per game?
Ga binnenkort dus tel.abo met premium scoren, maar denk eerst flink te gaan testen welke game(s) erbij te kopen heb geen zin om voor die prijzen thuis erachter te komen dat ik 't weer niks vind. Hoewel PGR3 sowieso zal bevallen, maar bijv. COD2, Condemned, Kameo, zou er nog wel één extra willen aanschaffen in eerste instantie, dan is 't wel handig om eerst ff te proberen
Ga binnenkort dus tel.abo met premium scoren, maar denk eerst flink te gaan testen welke game(s) erbij te kopen heb geen zin om voor die prijzen thuis erachter te komen dat ik 't weer niks vind. Hoewel PGR3 sowieso zal bevallen, maar bijv. COD2, Condemned, Kameo, zou er nog wel één extra willen aanschaffen in eerste instantie, dan is 't wel handig om eerst ff te proberen
Verwijderd
Ik heb COD2 en das echt een dik spel!
Verder lijkt Oblivion me ook een meesterlijk spel maar die komt pas in maart.
De reden is dat ik een lekkere grote hd wil hebben is omdat ik evt ook films via netwerk dr op wil kunnen zetten enzo
Dus dacht wrom niet ff direct luxe doen en een grote hd dr op aan sluiten...maar dat kan dus helaas niet hoor ik alweer :x
Ik zag wel in dit topic dat iemand een 60 gig hd dr in had gemod...die hd die je kan kopen voor in de xbox kan je modden met een lappie hd of dat niet mogelijk?
Verder lijkt Oblivion me ook een meesterlijk spel maar die komt pas in maart.
De reden is dat ik een lekkere grote hd wil hebben is omdat ik evt ook films via netwerk dr op wil kunnen zetten enzo
Dus dacht wrom niet ff direct luxe doen en een grote hd dr op aan sluiten...maar dat kan dus helaas niet hoor ik alweer :x
Ik zag wel in dit topic dat iemand een 60 gig hd dr in had gemod...die hd die je kan kopen voor in de xbox kan je modden met een lappie hd of dat niet mogelijk?
Verwijderd
Grotere videobestanden opzetten via FTP of gewoon vanaf internet UTP, op termijn loopt 'ie toch vol. Een PC had vroeger ook genoeg aan 20 GB, nu heb ik er 320 GB inzitten en nog moet ik oppassen dat ik de max niet bereik. Meer GB is gewoon handigcurry684 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 10:58:
[...]
Nee en nee.
En wat moet je in godesnaam met 250Gb? Ik heb alles maar dan ook alles wat er aan interessants op marketplace staat (alle demo's, alle trailers, alle Arcade games) gedownload en ik heb toch al zeker 5Gb gevuld.
Bedankt voor het lezen & zoeken.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:13:
[...]
Grotere videobestanden opzetten via FTP of gewoon vanaf internet UTP, op termijn loopt 'ie toch vol. Een PC had vroeger ook genoeg aan 20 GB, nu heb ik er 320 GB inzitten en nog moet ik oppassen dat ik de max niet bereik. Meer GB is gewoon handig
Een USB-HDD is wel mogelijk, maar alleen voor MP3 & foto's. Dus tenzij je constant loopt te zeulen met je XB en 250GB aan foto's & MP3's meeneemt, weet ik niet waarom je een grote HDD wil.
*edit*
Voor zover bekend geldt dit dus ook voor Le_Curry en films erop zetten. Dat kan (nog) niet.
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 16-01-2006 11:18 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat een geouwehoer....als je al alles download kom je nog maar aan 5 Gb. Mocht je dan een keer te weinig ruimte hebben dan gooi je toch gewoon een oude demo weg?Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:13:
[...]
Grotere videobestanden opzetten via FTP of gewoon vanaf internet UTP, op termijn loopt 'ie toch vol. Een PC had vroeger ook genoeg aan 20 GB, nu heb ik er 320 GB inzitten en nog moet ik oppassen dat ik de max niet bereik. Meer GB is gewoon handig
Zolang je nog niet onbeperkt kunt downloaden (van andere plaatsen dan de marketplace) lijkt me meer dan 20 Gb compleet overbodig...
Verwijderd
Juist idd, NOG nietMAX3400 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:16:
[...]
Bedankt voor het lezen & zoeken.
Een USB-HDD is wel mogelijk, maar alleen voor MP3 & foto's. Dus tenzij je constant loopt te zeulen met je XB en 250GB aan foto's & MP3's meeneemt, weet ik niet waarom je een grote HDD wil.
*edit*
Voor zover bekend geldt dit dus ook voor Le_Curry en films erop zetten. Dat kan (nog) niet.
Maar ik ben toekomstgericht en we weten allemaal wel beter, die tijd gaat komen, dat het wel kan.
Overigens is daarbij nog een vraag bij me opgekomen. Wellicht een meer technisch iemand die dit enigzins zou kunnen analyseren en beantwoorden?
Aangezien de CPU van de 360 een PowerPC structuur heeft (dan wel met 3 cores, maar allez) maar de 360 nu ook weer niet hetzelfde is als een Apple Mac, wie denkt dat het theoretisch (gezien kracht CPU zou het een eitje moeten zijn, maar wat m.b.t. compatible zijn GPU, evt. andere hardware en de bottleneck wellicht 't RAM) mogelijk zou zijn om Mac OS X Tiger (of desnoods nog Mac OS 9.2) normaal te draaien en programma's zoals Photoshop, Illustrator en QuarkXpress te kunnen draaien (ervan uitgaande dat het straks mogelijk is om 't ding te modden natuurlijk)
Iemand die dit technisch een beetje kan beschrijven wellicht?
Verwijderd
Ja maar MS gaat geen grotere HD ervoor uitbrengen zodat ze gebruikers blij kunnen maken dat ze misschien ooit photoshop kunnen installeren. Daar is dat ding toch niet voor uitgebrachtVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:36:
[...]
Juist idd, NOG niet
Maar ik ben toekomstgericht en we weten allemaal wel beter, die tijd gaat komen, dat het wel kan.
Overigens is daarbij nog een vraag bij me opgekomen. Wellicht een meer technisch iemand die dit enigzins zou kunnen analyseren en beantwoorden?
Aangezien de CPU van de 360 een PowerPC structuur heeft (dan wel met 3 cores, maar allez) maar de 360 nu ook weer niet hetzelfde is als een Apple Mac, wie denkt dat het theoretisch (gezien kracht CPU zou het een eitje moeten zijn, maar wat m.b.t. compatible zijn GPU, evt. andere hardware en de bottleneck wellicht 't RAM) mogelijk zou zijn om Mac OS X Tiger (of desnoods nog Mac OS 9.2) normaal te draaien en programma's zoals Photoshop, Illustrator en QuarkXpress te kunnen draaien (ervan uitgaande dat het straks mogelijk is om 't ding te modden natuurlijk)
Iemand die dit technisch een beetje kan beschrijven wellicht?
Maar eh...een installatie Photoshop is toch geen 20 GB?Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:37:
[...]
Ja maar MS gaat geen grotere HD ervoor uitbrengen zodat ze gebruikers blij kunnen maken dat ze
misschien ooit photoshop kunnen installeren. Daar is dat ding toch niet voor uitgebracht

De CPU is volgens mij custom made gebasseerd op de Power PC cpu...of heb ik dat nu verkeerd? Dus het is geen echte powerpc cpu....
Je vergeet dat MacOS X niet zoals Windows de meest exotische hardware ondersteunt, maar juist alleen maar de Apple modellen en dito onderdelen. Dan krijg je een Xbox die daar dus helemaal niet voor gemaakt, zoals hierboven staat, het is geen "normale" Power PC cpu, het is geen "normale" grafische kaart etc. Kortom dat werkt never-nooit-niet!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Als technicus: kansloos.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:36:
[...]
Aangezien de CPU van de 360 een PowerPC structuur heeft (dan wel met 3 cores, maar allez) maar de 360 nu ook weer niet hetzelfde is als een Apple Mac, wie denkt dat het theoretisch (gezien kracht CPU zou het een eitje moeten zijn, maar wat m.b.t. compatible zijn GPU, evt. andere hardware en de bottleneck wellicht 't RAM) mogelijk zou zijn om Mac OS X Tiger (of desnoods nog Mac OS 9.2) normaal te draaien en programma's zoals Photoshop, Illustrator en QuarkXpress te kunnen draaien
Apple software staat stijf van de hardwaredetectiemechanismes zodat het alleen op Apple hardware draait en alle Xbox 360 hardware is proprietary en undocumented waardoor het onmogelijk is er drivers voor te schrijven.
Verwijderd
Tja, voor mijn oude xdoos heeft MS ook nooit een grotere HD uitgebracht, maar er zit nu toch echt een 120 GB HD in ipv een 8 of 10 GB HD, er loopt naast de originele BIOS via de HD ook voor onder meer tests meerdere Linux gebaseerde besturingssoftware zoals Gentoox, (surfen via Firefox, chatten via MSN achtige applicatie) maar ook XBOX Media Center, noem maar op.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:37:
[...]
Ja maar MS gaat geen grotere HD ervoor uitbrengen zodat ze gebruikers blij kunnen maken dat ze misschien ooit photoshop kunnen installeren. Daar is dat ding toch niet voor uitgebracht
Heb het er dus ook niet over hoe, maar dat het mogelijk zal worden, is een ding wat zeker is. Op welke termijn een 2e.
Overigens, alleen photoshop installeren heeft weinig zin, vandaar ook mijn vraag of iemand zou kunnen onderbouwen of technisch gezien Mac OS X een btje zou kunnen draaien op een 360, hypothetisch gezien
Over een jaar praten we wee als linux er op staat bij een tweakercurry684 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:52:
[...]
Als technicus: kansloos.
Apple software staat stijf van de hardwaredetectiemechanismes zodat het alleen op Apple hardware draait en alle Xbox 360 hardware is proprietary en undocumented waardoor het onmogelijk is er drivers voor te schrijven.
Verwijderd
Reden dat ik een grotere hd dr in wou hebben is idd voor de toekomst perspectief 
Maar er is al een manier om een grotere hd dr in te proppen want zag dat op ebay mensen die al verkocht ala 60gig.
Vraag is aleen hoe hebben ze dat precies gedaan.
Maar er is al een manier om een grotere hd dr in te proppen want zag dat op ebay mensen die al verkocht ala 60gig.
Verwijderd
Hhhhmmm in dat geval zou het ook niet op een Intel/AMD structuur moeten kunnen draaien, maar dit nieuws al gelezen dan?curry684 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:52:
[...]
Als technicus: kansloos.
http://www.planet.nl/plan...ontentid=610148/sc=711077
Verder, de 360 hardware is nu nog undocumented, maar met sites zoals free60.org zal er in de toekomst het e.e.a. in gaan veranderen neem ik aan?
Maar linux is ook niet echt MacOS X heThe D schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:57:
[...]
Over een jaar praten we wee als linux er op staat bij een tweaker
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
o ja ik heb dit weekend DOA4 gespeelt. Het online gamen is vet maar druk niet op je Xbox knop want als je dat doet 9 van de 10 keer zal hij dan hangen. En voor de gamers stop je game niet terug in je doos want mijn COD2 is gebarst in het midden. Ik heb hem bij de dixons gekocht weet iemand hier als ik er een nieuwe voor krijg of heb ik pech
.
Gewoon, 2.5" HDD naar USB interface erop zetten en inpluggen?Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:59:
Reden dat ik een grotere hd dr in wou hebben is idd voor de toekomst perspectief
Want op ebay (die gozer die dat gedaan heeft met die 60GB), had een uitvoerig stuk erbij geschreven over wat het precies was en hoe het was aangesloten.
Tuurlijk krijg je een nieuwe. Alleen niet van de Dixons. Je moet Activision hier voor hebben. Die sturen je een nieuwe op, tegen iets van 5,- verzendkosten.The D schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:02:
o ja ik heb dit weekend DOA4 gespeelt. Het online gamen is vet maar druk niet op je Xbox knop want als je dat doet 9 van de 10 keer zal hij dan hangen. En voor de gamers stop je game niet terug in je doos want mijn COD2 is gebarst in het midden. Ik heb hem bij de dixons gekocht weet iemand hier als ik er een nieuwe voor krijg of heb ik pech.
ok iemand het adres van activision want ik ben best luiPWM schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:12:
[...]
Tuurlijk krijg je een nieuwe. Alleen niet van de Dixons. Je moet Activision hier voor hebben. Die sturen je een nieuwe op, tegen iets van 5,- verzendkosten.
[ Voor 9% gewijzigd door The D op 16-01-2006 12:18 ]
Wat heeft dat van doen met MacOS? Nog afgezien van dat ik het nog moet zien dat ze dat binnen een jaar voor elkaar krijgen.The D schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:57:
[...]
Over een jaar praten we wee als linux er op staat bij een tweaker
Wat een onzintitel van dat bericht. Apple gaat compleet overstappen op x86, en heeft dus zelf de software waar zij de sourcecodes van hebben omgeschreven naar x86-structuur. Er zaten in de voorlopige versie daarvan nog fouten waardoor je een brakke x86-Apple kunt maken met het beta-OS, maar het is je hopelijk opgevallen dat MacOS-x86 toen nog verre van uit was.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:01:
[...]
Hhhhmmm in dat geval zou het ook niet op een Intel/AMD structuur moeten kunnen draaien, maar dit nieuws al gelezen dan?
En vervolgens succes om het naar X360-proprietary triple-core PowerPC te compileren en alle HAL- en kernellevel aanpassingen te doen om het op die CPU met z'n unieke unified memory aan de gang te krijgen. Je had geen haast hoop ik?
Het zou me wederom verbazen als daar dit jaar ook maar enigszins bruikbaar schot in komt. Instructiesets en drivers zullen ze best doorheen komen op termijn, maar ik mag hopen dat het tot 2010 duurt en op dat moment alle scriptkiddies die het in hun apparaat laten hacken permanent van Xbox Live worden gekicktVerder, de 360 hardware is nu nog undocumented, maar met sites zoals free60.org zal er in de toekomst het e.e.a. in gaan veranderen neem ik aan?
Voor de mensen die het in elkaar hacken heb ik respect, dat zijn technische helden van het hoogste niveau. Voor de kutkoters die vervolgens mijn games en console duur maken omdat ze te lame zijn om te betalen voor een game waar door een team van 20~100 man 3 jaar bloed, zweet en tranen in is gestoken.... nee ik hoop echt dat MS dit keer geen stomme fouten heeft gemaakt.
Is DOA4 al ergens anders te koop dan bij de MediaMarkt?The D schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:02:
o ja ik heb dit weekend DOA4 gespeelt. Het online gamen is vet maar druk niet op je Xbox knop want als je dat doet 9 van de 10 keer zal hij dan hangen. En voor de gamers stop je game niet terug in je doos want mijn COD2 is gebarst in het midden. Ik heb hem bij de dixons gekocht weet iemand hier als ik er een nieuwe voor krijg of heb ik pech.
Verwijderd
Na jouw verhaal stop ik net als videoland doet al mijn games in een plastic hoesje en dat stop ik links bij de boekjes. Dus misschien een tip voor andere mensen.PWM schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:12:
[...]
Tuurlijk krijg je een nieuwe. Alleen niet van de Dixons. Je moet Activision hier voor hebben. Die sturen je een nieuwe op, tegen iets van 5,- verzendkosten.
Eind van de maand. PAL-versie is uitgesteld.TheVisionMaster schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:50:
[...]
Is DOA4 al ergens anders te koop dan bij de MediaMarkt?
Je hebt niet voor niks een boekje bij je game gehad heThe D schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:18:
ok iemand het adres van activision want ik ben best lui
Die 60 gb harde schijf is niet te gebruiken zoals de bijgeleverde 20gb HDD (opslaan van downloaded content en savegames) maar wordt herkend als een soort usb stick, je kunt er dus alleen muziek en afbeeldingen opzetten.MAX3400 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:11:
[...]
Gewoon, 2.5" HDD naar USB interface erop zetten en inpluggen?
Want op ebay (die gozer die dat gedaan heeft met die 60GB), had een uitvoerig stuk erbij geschreven over wat het precies was en hoe het was aangesloten.
MAX3400 in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 11"Xander84 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:57:
[...]
Die 60 gb harde schijf is niet te gebruiken zoals de bijgeleverde 20gb HDD (opslaan van downloaded content en savegames) maar wordt herkend als een soort usb stick, je kunt er dus alleen muziek en afbeeldingen opzetten.
Bij de BartSmit, OP = OP !TheVisionMaster schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:50:
[...]
Is DOA4 al ergens anders te koop dan bij de MediaMarkt?
hallo,
ik heb nu al 2x gehad dat mijn xbox vastliep (afgelopen 2 dagen) met het spel Need for Speed: Most Wanted. Draai het spel al een maand maar heb dit pas sinds eergisteren.
iemand hier ervaring mee?
greats astie
ik heb nu al 2x gehad dat mijn xbox vastliep (afgelopen 2 dagen) met het spel Need for Speed: Most Wanted. Draai het spel al een maand maar heb dit pas sinds eergisteren.
iemand hier ervaring mee?
greats astie
In ieder geval A'dam, stond gisteren in een folder samen met OP = OP (als ik me niet vergis, kan het helaas niet nakijken totdat ik straks thuis ben
EDIT: kijk maar op die folder die je kan vinden op hun site.
Ze verkopen DOA4 voor €57,- en RidgeRacer 6 voor €59,-
[ Voor 19% gewijzigd door fulgore op 16-01-2006 13:42 ]
Waar is DoA4 nu al te koop trouwens? Alleen bij Mediamarkt/Bart Smith?? Of was die nu wel uit de handel gehaald wat er een paar pagina's terug stond?
De webshops zeggen nog steeds de 20ste of zelfs de 27ste
[ Voor 36% gewijzigd door Pubbert op 16-01-2006 14:01 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
ik had hem van futerzone 70 euro importThund3r schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:00:
Waar is DoA4 nu al te koop trouwens? Alleen bij Mediamarkt/Bart Smith?? Of was die nu wel uit de handel gehaald wat er een paar pagina's terug stond?
Verwijderd
Zijn er nog meer mensen met Ridge Racer 6. Ik heb hem namelijk zaterdag bij nedgame gehaald en gelijk de laatste Aiwa UZ-US501 (wat een top setje trouwens en helemaal voor die prijs) bij paradigit Apeldoorn bemachtigd. RR6 is echt een top game wat mij betreft. Grafisch vind ik hem beter dan PGR3 alleen de gameplay is totaal anders...echt arcade ik heb de rem nog nooit hoeven gebruiken
alleen online heb ik een gigantische lag niet normaal meer ik denk dat het komt door die amerikanen met hun dial-up verbinding. Maar even wachten totdat hij hier gereleased word dan word het online ook wat beter hoop ik.
Iedereen heeft het steeds over die Aiwa, maar ik wil ook nieuwe boxen voor op m'n kamer.
zit er veel verschil tussen de logitech 5500 digital en de Aiwa? Voor de bass moet je waarschijnlijk voor de logitech gaan, maar hoe zit het met de andere tonen?
zit er veel verschil tussen de logitech 5500 digital en de Aiwa? Voor de bass moet je waarschijnlijk voor de logitech gaan, maar hoe zit het met de andere tonen?
[ Voor 26% gewijzigd door JSTPS op 16-01-2006 14:38 ]
Heeft Xander84 daar vrijdag de 13e rond 21:30 niet voldoende antwoord op gegevenSOEDARKMASTER schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:35:
Iedereen heeft het steeds over die Aiwa, maar ik wil ook nieuwe boxen voor op m'n kamer.
[ Voor 3% gewijzigd door fulgore op 16-01-2006 14:51 ]
Volgens mij moet je de import versie in PAL 60 mode draaien anders krijg je een aantal vreemde problemen.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:24:
Zijn er nog meer mensen met Ridge Racer 6.[.......] Online heb ik een gigantische lag niet normaal meer ik denk dat het komt door die amerikanen met hun dial-up verbinding. Maar even wachten totdat hij hier gereleased word dan word het online ook wat beter hoop ik.
okeejfulgore schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:50:
[...]
Heeft Xander84 daar vrijdag de 13e rond 21:30 niet voldoende antwoord op gegeven
zucht, word je toch ziek van, augustus 2005 x360 premium paid in full, 400 euro dus, als pre-order, hoor nu sinds de launch elke week al "ja volgende week verwachtten we hem", gameplaza in arnhem, zuigt.
krijg ook geen geld terug maar kan wel 400 euro tegoedbon krijgen, lekker he.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Als zij niet kunnen leveren heb je recht om je geld terug te krijgen!Tiduz schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:24:
zucht, word je toch ziek van, augustus 2005 x360 premium paid in full, 400 euro dus, als pre-order, hoor nu sinds de launch elke week al "ja volgende week verwachtten we hem", gameplaza in arnhem, zuigt.
Daar kunnen zij niet omheen, moet volgens de wet!
ja dat zei iemand anders me ook al, zelfs me ma zat te schelden en te schreeuwen maar ze willen dus nix terug geven, lekker he, ik kon namelijk een core bij de dynabyte ophalen maar heb nu geen geld omdat ze niet terug willen geven !
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Nog 1x vriendelijk vragen en anders aangifte doen en de Consumentenbond noemen.Tiduz schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:28:
ja dat zei iemand anders me ook al, zelfs me ma zat te schelden en te schreeuwen maar ze willen dus nix terug geven, lekker he, ik kon namelijk een core bij de dynabyte ophalen maar heb nu geen geld omdat ze niet terug willen geven !
Beroep doen op de wet en anders dreigen met aangifte doen bij politie van oplichting.Tiduz schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:28:
Bij de Dynabyte hier in Deventer "verwachten ze hem ook steeds volgende week". Maarja ik heb gelukig nog niks betaald. Je moet gewoon je geld terug krijgen.Tiduz schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:24:
Ow, en algemene voorwaarden specifiek voor die winkel (alleen tegoedbon, geen geld terug) tellen alleen als er geleverd kan worden binnen afgesproken/verwachte termijn. Niet als een levering onfortuinlijk lang duurt al zou de schuld bij een andere partij dan Gameplaza liggen.
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 16-01-2006 15:35 ]
zwaar kloten ja, maar in vervolg dus nix meer vooruit betalen op onzekere dingen, zoals nieuwe consoles of videokaarten na launch.
je gaat toch ook niet de FX62 pre-orderen en alsvast betalen?
je gaat toch ook niet de FX62 pre-orderen en alsvast betalen?
Da's gewoon dikke oplichting. Ik heb mijn preorderkit pas in oktober of zo gekocht en toen waren er nog genoeg in omloop. Zij hebben dus in augustus verzaakt om jouw preorderkit te regelen, en hebben sindsdien tig leveringen die ze echt wel hebben gehad aan jouw neus voorbij laten gaan.Tiduz schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:24:
* curry684 votes dreigen met politie. En die winkel een linkje naar deze posts geven zal ook wel behulpzaam zijn, die gasten schijten hun broek vol als ze op deze manier naam krijgen in het gamerswereldje.
Bij Castle Games was het hetzelfde verhaal, pre-order op lijst. Nergens verkrijgbaar. Je kunt ook even verder lopen naar de Dixons, en daar kon ik de premium direct meenemen. (Vorige week aangeschaft). Kreeg zelfs 10 euro korting op PGR3.PunisherADF schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:31:
[...]
Bij de Dynabyte hier in Deventer "verwachten ze hem ook steeds volgende week". Maarja ik heb gelukig nog niks betaald. Je moet gewoon je geld terug krijgen.
Damn... ik kan hier in de omgeving Amsterdam / Den Haag nog steeds GEEN xbox 360 premium vinden 
Vind alleen core systemen... Vandaag nog de Bart Smit gebeld bij mij om de hoek en die hadden ook alleen cores gekregen. Zij kwamen met het verhaal dat ivm balansdagen etc zij ook minder kregen van hoofdkantoor en ook niet wisten wanneer die weer kwam... volgende mogelijke levering... donderdag.
Iemand die in die regio iets weet?
Vind alleen core systemen... Vandaag nog de Bart Smit gebeld bij mij om de hoek en die hadden ook alleen cores gekregen. Zij kwamen met het verhaal dat ivm balansdagen etc zij ook minder kregen van hoofdkantoor en ook niet wisten wanneer die weer kwam... volgende mogelijke levering... donderdag.
Iemand die in die regio iets weet?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Misschien daar dan maar es ff kijkenSh0ckTr00per schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:55:
[...]
Bij Castle Games was het hetzelfde verhaal, pre-order op lijst. Nergens verkrijgbaar. Je kunt ook even verder lopen naar de Dixons, en daar kon ik de premium direct meenemen. (Vorige week aangeschaft). Kreeg zelfs 10 euro korting op PGR3.
1 februari komen ze weer binnen
(in Amsterdam iig) Heb het even nagevraagd bij de eplaza nieuwedijk. (jongen ken ik goed, dus betrouwbaar)
This space is occupied
Die algemene voorwaarden zijn ook (in een ernstig uit de hand gelopen situatieMAX3400 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:35:
Ow, en algemene voorwaarden specifiek voor die winkel (alleen tegoedbon, geen geld terug) tellen alleen als er geleverd kan worden binnen afgesproken/verwachte termijn. Niet als een levering onfortuinlijk lang duurt al zou de schuld bij een andere partij dan Gameplaza liggen.
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding:
a. dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
b. dat de aan de wederpartij toekomende bevoegdheid tot ontbinding, zoals deze in afdeling 5 van titel 5 is geregeld, uitsluit of beperkt.
enz
Leuk gevonden, weinig om op te vertrouwen.Rox_NL schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:19:
[...]
...die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf...
[...]
Maar wat ik eigenlijk mis in het verhaal van de gedupeerde: is er een pre-order kit uitgeleverd tijdens de betaling? Je weet wel, zo'n doosje met een T-shirt erin. Want dan is zowel de winkel als Microsoft een verplichting aangegaan om per 2 december een 360 Premium te kunnen leveren.
Dat riekt idd naar oplichtingcurry684 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 15:51:
[...]
Da's gewoon dikke oplichting. Ik heb mijn preorderkit pas in oktober of zo gekocht en toen waren er nog genoeg in omloop. Zij hebben dus in augustus verzaakt om jouw preorderkit te regelen, en hebben sindsdien tig leveringen die ze echt wel hebben gehad aan jouw neus voorbij laten gaan.
* curry684 votes dreigen met politie. En die winkel een linkje naar deze posts geven zal ook wel behulpzaam zijn, die gasten schijten hun broek vol als ze op deze manier naam krijgen in het gamerswereldje.

Verwijderd
mensen, ik heb er een gekocht en verwacht hem deze week !
er zijn nog 3 premiums 360 bij www.bestpriced.nl
( eerst hadden ze nog 4 , toen ik betaald had 3 ! )
cant wait !
heb alleen nog geen spel dan, download wel ff wat demo's
welke demo's kan je al downloaden ?
cant wait !
Voornamelijk van spellen die je al in de winkel ziet liggen. Verwacht dus geen exclusieve demo's van games die nog niet een preview-artikel hebben op internet.Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:25:
cant wait !
Verwijderd
Hoe langer een bedrijf geld vast kan houden, hoe meer rente ze er bijvoorbeeld voor kunnen vangen. Nu zal dat niet veel zijn voor een enkele 400 Euro, maar iedereenx400 kan aantikken.TheVisionMaster schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:23:
[...]
Dat riekt idd naar oplichtingIk snap die bedrijven niet...wat winnen ze ermee?
Daarnaast zouden ze puur verlies lijden als ze die 400 Euro teruggeven, terwijl ze wel kosten gemaakt hebben. Als je akkoord gaat om een tegoedbon te ontvangen, dan moet je het geld bij hun uitgeven en halen ze toch weer die kosten eruit.
Kan het ff niet zo snel terug vinden in de Topic, maar wanneer kwam FFXI beta als demo uit bij xboxmagazine ?
Fight Night 3 demo....erg mooiVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:25:
cant wait !
PGr3 ...mooi mooi
Kameo...mooi mooi mooi
Madden
NFS
Condemned ....ook mooi
en nog wel een paar dacht ik zo.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
rik zekerTheEvilCuber schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:19:
1 februari komen ze weer binnen(in Amsterdam iig) Heb het even nagevraagd bij de eplaza nieuwedijk. (jongen ken ik goed, dus betrouwbaar)
PGR3
FIFA
Quake 4
NFSMW
Kameo
Condemned
NBA
Madden
Final Fight Round 3
Dat waren ze denk ik wel... Refreshen voordat ik post
Heeft iemand OXM tijdschrift al?
FIFA
Quake 4
NFSMW
Kameo
Condemned
NBA
Madden
Final Fight Round 3
Dat waren ze denk ik wel... Refreshen voordat ik post

Heeft iemand OXM tijdschrift al?
[ Voor 31% gewijzigd door Muthas op 16-01-2006 16:34 ]
Verwijderd
Nou dit is wel lekkerDe speakerset wordt intern verstuurt naar Amsterdam Koningsplein.
Dit scheelt u € 12,- aan verzendkosten. De verwachte transittijd is anderhalve week.
U krijgt telefonisch bericht van de winkel op het koningsplein wanneer de speakerset daar is gearriveerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 16:33 ]
Als je echte bass wilt moet je hiervoor gaan:SOEDARKMASTER schreef op maandag 16 januari 2006 @ 14:35:

Tannoy Saturn Sub15
# Aktiver Surround Subwoofer
# 15" Woofer
# 100W (Sub&Center)
# 70W (Front&Rear)
# 6dB bei 25Hz-125Hz
# -6dB bei 25Hz-500Hz
# XLR symm. Eingänge (Center/FL/FR/RR/RL)
# H=475mm, B=520mm, T=505mm
# 34 Kg Gewicht
Prijs in Nederland ongeveer 1000 euries.
Ik heb hem zelf ook,gekocht als demo voor minder en bevalt goed.
Ik ga maar wat lopen patsen met mijn boxen,want ik heb nog steeds geen 360....:P
[ Voor 3% gewijzigd door Bluto op 16-01-2006 16:39 ]
Das ook wel nice jah!
Ik wil ook nog wat mid en high geluiden horenBluto schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:35:
[...]
Als je echte bass wilt moet je hiervoor gaan:
[afbeelding]
# Aktiver Surround Subwoofer
# 15" Woofer
# 100W (Sub&Center)
# 70W (Front&Rear)
# 6dB bei 25Hz-125Hz
# -6dB bei 25Hz-500Hz
# XLR symm. Eingänge (Center/FL/FR/RR/RL)
# H=475mm, B=520mm, T=505mm
# 34 Kg Gewicht
Prijs in Nederland ongeveer 1000 euries.
Ik heb hem zelf ook,gekocht als demo voor minder en bevalt goed.
Ik ga maar wat lopen patsen met mijn boxen,want ik heb nog steeds geen 360....:P
[ Voor 61% gewijzigd door S2S op 16-01-2006 16:37 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Lol idd
This space is occupied
Klein wereldtje dusTheEvilCuber schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:36:
[...]
Lol iddken em nog van toen hij nog bij de bart smit in noord stond (voordat games&enzo e-plaza werd)
Of je sluit je E5's erop aan..Bluto schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:35:
Als je echte bass wilt moet je hiervoor gaan:
[piccie]
Dit topic is gesloten.