[24" TFT]Dell 2405FPW ervaringen Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 4.817 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NewbieNeo schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 19:57:
[...]

Een ander lcd scherm zal ie ook niks aan hebben, als je de native resolutie gebruikt. Ik geloof dat een 24" al een vrij hoge dotpitch heeft. Alleen een 19" heeft hoger. (correct me if i'm wrong)

Je zou kunnen proberen grotere lettertypes te gebruiken.
Ik heb al iets gevonden. Tune up Utillity's 2006 daan kan ik de pictogrammen op mijn buraublad grooter maken. Alleen als ik nu dit bericht typ vind ik het in 1920x1200 wel erg kleine letters.
Al zou ik bijv een mail sturen dan zou ik hem op tekengroote 14 zetten. Maar alls ik hem dan verstuur komt hij veel grooter aan natuurlijk omdat die anders geen breedbeeld heeft en een kleinere resolutie heeft. Normaal is toch lettergroote 11 of 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:57:
[...]

Ik heb al iets gevonden. Tune up Utillity's 2006 daan kan ik de pictogrammen op mijn buraublad grooter maken. Alleen als ik nu dit bericht typ vind ik het in 1920x1200 wel erg kleine letters.
Al zou ik bijv een mail sturen dan zou ik hem op tekengroote 14 zetten. Maar alls ik hem dan verstuur komt hij veel grooter aan natuurlijk omdat die anders geen breedbeeld heeft en een kleinere resolutie heeft. Normaal is toch lettergroote 11 of 12.
Normaal is 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:49:
Ik heb dit scherm nu zo'n 3 maanden. Prima scherm maar als ik hem in de native resolutie zet 1920*1200 is alles toch veels te klein :r .Volgens mij hadden ze hem voor 1280*720 moeten maken. |:(
Wat is nu het punt van een 24" scherm als je er resoluties op gaat draaien die lager zijn dan die van een 17" scherm. Persoonlijk vind ik dat de resolutie gerust nog wat hoger mocht zijn.

Laten we even naar de afmetingen van de pixels kijken (van groot naar klein):

19": (1280x1024) dot pitch = 0.294 mm
24": (1920x1200) dot pitch = 0.270 mm
17": (1280x1024) dot pitch = 0.264 mm
20": (1600x1200) dot pitch = 0.255 mm
20": (1680x1050) dot pitch = 0.258 mm

Deze waarden kunnen ietwat verschillen van fabrikant tot fabrikant, maar de verhoudigen kloppen wel. Zoals je kan zien hebben 19" TFT-schermen een opmerkelijk grote dot pitch. Aangezien de resolutie van zulke schermen gelijk is aan die van 17" schermen verkiezen velen de 17" variant omdat deze goedkoper is. Sommigen vinden de dot pitch van 19" schermen zelfs storend groot, maar voor mensen met een afnemend zicht of die verder van hun scherm willen zitten biedt 19" natuurlijk wel uitkomst.

De overige schermen ontlopen elkaar niet zoveel, maar het is opvallend dat de 24" schermen hier de grootste dot pitch heeft. Dat betekent dus concreet dat zaken met vaste pixelafmetingen het grootst zullen verschijnen op het 24" scherm, kleiner op het 17" scherm en het kleinst op de 20" full en wide screen schermen.

Ik weet dus niet welk scherm je voorheen had, maar de 24" schermen hebben een normale dotpitch in vergelijking met andere schermen.
Games speel je toch ook niet in 1920*1200?
Waarom niet? Ik speel niet veel meer, maar de spellen die ik speel speel ik wel degelijk in 1920x1200. Natuurlijk, nu is mijn pc nog 'hot' en kan hij de meeste games nog vlot trekken op 1920x1200, maar over een jaar is dat vast niet meer. Maar dan spelen we gewoon in een lagere resolutie. Je verliest dan wel ietwat scherpte door de interpolatie, maar voor mij is het meest belangrijk dat ik een hoge resolutie heb in Windows zodat ik veel informatie kan weergeven op één scherm. Een 24" scherm met een resolutie van 1280x720 zou compleet waardeloos zijn voor mij. Dan kocht ik beter een 17" want dan heb ik meer schermoppervlak (in pixels) dan die waardeloze 24"...
Als ik mijn battlefield in 1600x1200 speel heb ik dus echt geen balken he dan rekt hij gewoon alles uit.
Dat is een instelling op het scherm zelf. Je kunt kiezen om het beeld uit te rekken en schermvullend te maken, of 1:1 te houden waardoor er wel balken zullen verschijnen.

[ Voor 3% gewijzigd door satcp op 15-03-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Iemand die Toevallig nog een 2405 wil kopen ? :) Je kunt de 2e nu weer voor 50% krijgen. En de 2407 duurt nog zeker 2 maanden. Dus ik ga daar niet meer op wachten. Alleen de actie loopt maar tot de 20e :'(

En 1200 euro voor zo'n scherm vind ik te veel 850 gaat nog.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Astennu schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:28:
Iemand die Toevallig nog een 2405 wil kopen ? :) Je kunt de 2e nu weer voor 50% krijgen. En de 2407 duurt nog zeker 2 maanden. Dus ik ga daar niet meer op wachten. Alleen de actie loopt maar tot de 20e :'(

En 1200 euro voor zo'n scherm vind ik te veel 850 gaat nog.
Als je het geen probleem vind om een paar weken te wachten kan je altijd nog meedoen met de inkoopactie. Dan heb je het scherm voor 863, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over een 2e koper vinden.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
StarLite schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 14:44:
[...]

Als je het geen probleem vind om een paar weken te wachten kan je altijd nog meedoen met de inkoopactie. Dan heb je het scherm voor 863, zonder dat je je zorgen hoeft te maken over een 2e koper vinden.
Ah kijk :D bedankt een Tijdje terrug had ik hier ook naar gezocht alleen toen was i net afgelopen. Bedankt :)

Edit:

Zie alleen dat er geen deelnemers zijn :'( kan dus heel lang duren voordat deze afgelopen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 15-03-2006 20:10 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Astennu schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:08:
[...]

Ah kijk :D bedankt een Tijdje terrug had ik hier ook naar gezocht alleen toen was i net afgelopen. Bedankt :)

Edit:

Zie alleen dat er geen deelnemers zijn :'( kan dus heel lang duren voordat deze afgelopen is.
Hij is gister gestart, de IA duurt exact 1 maand volgens de info :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
StarLite schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:22:
[...]

Hij is gister gestart, de IA duurt exact 1 maand volgens de info :)
Klopt maar als je dan weer een maand wacht heb je de 2407. Dat is een beetje het probleem. En heb nu wel 850 euro klaar liggen. Maar eens kijken of toevallig iemand die ik ken of in nijmegen zo'n scherm wil. Anders wordt het toch wachten op de 2407 want 1 maand verschil is een beetje zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mo3lla
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 10:16
Ik wil de Dell Ultrasharp 2405FPW ook graag kopen met een bijpassende videokaart. De videokaart moet een AGP interface hebben. Ik zit te twijfelen tussen ATI en nVidia. Nu kan ik een ATI X1600 kopen of een X700, maar ik weet niet of nVidia z'n TMDS probleem al heeft? en zo ja, is zo'n kaart nog nieuw te kopen met AGP? Mijn budget ligt rond de €175,-.

System specs:
Asus A7N8X Deluxe (nForce2 Ultra)
AMD XP 2800+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
mo3lla schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:45:
Ik wil de Dell Ultrasharp 2405FPW ook graag kopen met een bijpassende videokaart. De videokaart moet een AGP interface hebben. Ik zit te twijfelen tussen ATI en nVidia. Nu kan ik een ATI X1600 kopen of een X700, maar ik weet niet of nVidia z'n TMDS probleem al heeft? en zo ja, is zo'n kaart nog nieuw te kopen met AGP? Mijn budget ligt rond de €175,-.

System specs:
AMD XP 2800+
Ik zou voor de X1600 gaan of de X1800 GTO die net uit is. Volgens mij 200 euro prijsklasse. dus ietsjes meer maar wel veel sneller met 12 pipes. En dual DVI + SM3.0 + HDR met AA support.

Woon je toevallig in de buurd van nijmegen ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mo3lla
Is die X1800 GTO een AGP kaart dan? Heb net ff in de pricewatch gekeken en kom alleen maar PCI-e tegen...

Nee, woon omg. Utrecht, why?

[ Voor 3% gewijzigd door mo3lla op 15-03-2006 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
mo3lla schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:12:
Is die X1800 GTO een AGP kaart dan? Heb net ff in de pricewatch gekeken en kom alleen maar PCI-e tegen...

Nee, woon omg. Utrecht
Ah ja dat is waar. Er zou mischien wel een AGP versie komen. Maar dan zou ik een X1600 Pro/XT pakken. To bad dat je zo ver woont want 850 euro en volgende week in huis hebben is aantrekkelijker dan de IA. Daar ben je wel wat meer kwijt door de verzend kosten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mo3lla schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:45:

System specs:
AMD XP 2800+
Als je een x700 zoekt dan heb ik er nog 1 liggen met software precies 3 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mo3lla
Nu vraag ik me nog steeds af of het zg. TMDS probleem volgens dit http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041129/index.html artikel van Tom's Hardware al is opgelost in nieuwe generaties AGP varianten van nVidia zoals de 6800GS en de 7x00.

Weet iemand dit met een link naar de info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mo3lla schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:12:

Nee, woon omg. Utrecht, why?
mo3ella, ik woon zelf in utrecht en moet op korte termijn een nieuwe monitor aangezien mijn huidige het heeft begeven. zin om samen te kopen en te profiteren van de korting? :*) die inkoopactie duurt mij toch iets te lang, heb geen zin om die hele tijd nog op een 15" crt bezig te zijn. laat maar weten of je interesse hebt, dan wisselen we ff contactgegevens uit.

voor de mensen die moeite hebben met de kleine pictogrammen en lettertypes is het helaas nog ff wachten op vista voor het scalen van icons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:42:
[...]

mo3ella, ik woon zelf in utrecht en moet op korte termijn een nieuwe monitor aangezien mijn huidige het heeft begeven. zin om samen te kopen en te profiteren van de korting? :*) die inkoopactie duurt mij toch iets te lang, heb geen zin om die hele tijd nog op een 15" crt bezig te zijn. laat maar weten of je interesse hebt, dan wisselen we ff contactgegevens uit.

voor de mensen die moeite hebben met de kleine pictogrammen en lettertypes is het helaas nog ff wachten op vista voor het scalen van icons ;)
Anders bied ik me ook wel als vrijwilliger aan. Tis wel wat verder weg maar je moet er iets voor over hebben :) En de Actie duurt maar tot de 20e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:43:
[...]

Anders bied ik me ook wel als vrijwilliger aan. Tis wel wat verder weg maar je moet er iets voor over hebben :) En de Actie duurt maar tot de 20e.
Oké is ook prima. Mijn mail is dennis87 at googlesmaildienst.com. Ik zie wel een mailtje van je verschijnen dan. Ik beschik helaas niet over eigen vervoer, misschien jij wel? En anders kunnen we wel wat regelen met naar elkaar opsturen. Het is idd op de korte termijn dus we moeten niet te lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:59:
[...]

Oké is ook prima. Mijn mail is dennis87 at googlesmaildienst.com. Ik zie wel een mailtje van je verschijnen dan. Ik beschik helaas niet over eigen vervoer, misschien jij wel? En anders kunnen we wel wat regelen met naar elkaar opsturen. Het is idd op de korte termijn dus we moeten niet te lang wachten.
Had mail gestuurd maar is terrug gekomen. Kun je mij anders mailen ? : Astennu91 AT hotmail.com

Edit.

Nog maals geprobeert en hij lijkt nu wel goed verzonden. Dus ik hoor het dan wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Astennu op 17-03-2006 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Handig bezig, met de 2e voor 50% minder. ;)

Overigens, ik lees dat veel mensen eventueel wel willen wachten op de 2407. Waarbij ze alleen nog twijfelen omdat ze nu de 850 bij elkaar hebben liggen. Vergeet niet, dat de 2407 never nooit niet geintroduceerd gaat worden voor € 850.
Dell's monitoren zijn met opvolging door een nieuwer model nog nooit duurder geworden, maar reken in ieder geval op € 1200.

Ok, nu is het al een iets ander verhaal, aangezien de 2405 ook alweer 1224 kost, maar blijkbaar denken veel mensen dat de 2407 voor de actieprijs van de 2405 geintroduceerd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Kid Buu

Huh, Pietje?

Ik ben ook erg geinteresseerd in het kopen van dit scherm ICM een xbox360. Heeft iemand enige ervaring met het gebruik van een console op dit scherm?

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lo3k
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
http://support.dell.com/s...tors/2407WFP/en/index.htm
kijk eens :)

edit: oops dacht dat ik in het 2407 topic zat 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door lo3k op 23-03-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb afgelopen jaar 3 van deze schermen gekocht en alle 3 hebben ze vroeg of laat dode pixels vertoond., ik vermoed omdat dit scherm erg veel besteld is, dat merkte je ook aan de leveringstijden.
Ik vermoed zelf dat de produktie versneld is geweest ten koste van het scherm zelf, maar dat is natuurlijk gissen.
Ik heb 2 schermen moeten omruilen vanwege kapotte pixels, deze heb ik toen maar verkocht en heb er voor mijzelf toen 1 gehouden, de mensen aan wie ik het verkocht had, hadden vervolgens allebei ook last van kapotte pixels, gelukkig is dell niet zo moeilijk wat het omruilen betrefd, ik had er toch 3 year next day bij.
Ik zal wel zelf nooit meer schermen van dell zelfkopen de rest is mij wel prima bevallen, alleen de schermen niet voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of er mensen met ervaringen zijn, maar hoe is een spel als Fifa06 op dit scherm.
Met of zonder ghosting. Of zijn er andere nadelen (of voordelen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29

KhaZ

Alfa Romeo

Perfect_Cell schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:34:
Ik ben ook erg geinteresseerd in het kopen van dit scherm ICM een xbox360. Heeft iemand enige ervaring met het gebruik van een console op dit scherm?
Yep, retestrak O+

Xbox inmiddels verkocht, dat terzijde :>

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Nou ik heb net de bevestiging binnen dat hij op de 28-03-06 verwacht wordt. Dus mischien woensdag zo'n pracht scherm op mijn bureau :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:45:
Nou ik heb net de bevestiging binnen dat hij op de 28-03-06 verwacht wordt. Dus mischien woensdag zo'n pracht scherm op mijn bureau :D
wat de 2407?!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hoe kom je daarbij? Volgens mij heeft hij het gewoon over de 2405 :)

Zie ook deze reactie van hem:
[rml]Astennu in "[ 20/24" TFT] De nieuwe Dell 2007WFP en 2..."[/rml]

[ Voor 20% gewijzigd door Satch op 24-03-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Metal schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 22:32:
[...]

Hoe kom je daarbij? Volgens mij heeft hij het gewoon over de 2405 :)

Zie ook deze reactie van hem:
[rml]Astennu in "[ 20/24" TFT] De nieuwe Dell 2007WFP en 2..."[/rml]
Idd de 2407 komt in mei pas hier en die gaat dan wel 1200-1300 euro kosten. Dus mij te veel geld voor een nieuw uiterlijk en 6 ms tov 12 grey to grey en de HD Support.

Nu heb ik em voor 850 euro en krijg em komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga in juni verhuizen en dan wil ik toch wel het nieuwste van het nieuwste hebben en ik vind de 2407 zo mooi dat ik die gewoon echt moet hebben, maar ik koop hem pas als hij voor rond de 900 euro te krijgen is bij een IA :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:16:
Ik ga in juni verhuizen en dan wil ik toch wel het nieuwste van het nieuwste hebben en ik vind de 2407 zo mooi dat ik die gewoon echt moet hebben, maar ik koop hem pas als hij voor rond de 900 euro te krijgen is bij een IA :)
haha , zo dacht ik erdus ook over. viel financeel behoorlijk tegen :)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:16:
Volgens mij kun je dan nog een half jaar wachten. Ik gok dat hij 900+ zal zijn bij een AI vooral in het begin. Dus voordat je em dan hebt ben je wel een half jaar verder. Dat is mij te lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:44:
[...]

Volgens mij kun je dan nog een half jaar wachten. Ik gok dat hij 900+ zal zijn bij een AI vooral in het begin. Dus voordat je em dan hebt ben je wel een half jaar verder. Dat is mij te lang :)
Je zegt 900+, ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat hij dan meer dan 900 euro gaat kosten?
Maar volgens mij ging het met 2405 destijds wel heel snel qua prijsdaling met de IA's dus een half jaar lijkt me sterk overdreven (correct me if im wrong).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 17:36:
[...]

Je zegt 900+, ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat hij dan meer dan 900 euro gaat kosten?
Maar volgens mij ging het met 2405 destijds wel heel snel qua prijsdaling met de IA's dus een half jaar lijkt me sterk overdreven (correct me if im wrong).
Nja we zullen wel zien. Ik zeur niet meer want ik heb em !! :D wat een scherm zeg. Morgen komt me cpu voor me desktop ( scherm zit nu @ laptop ) En dan kan ik em volledig benutten met de dual link DVI van me X1900.

Ik mis alleen een keer klein stukje beeld aan de rechter kant. Komt dat door dat ik em met de Sub-D heb aangesloten ? Laptop heeft namelijk niets anders. Hij draait wel op 1920-1200.

Al gefixt even een reset van het scherm :)

[ Voor 19% gewijzigd door Astennu op 28-03-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Grrr een dode subpixel gevonden :(

Hoe gaat dell hier mee om ? zeggen ze dan van tja dat is LED je hebt peg of kun je dan een nieuw scherm krijgen ? want het is wel mooi 830 euro dus dan zou je toch wel een beetje service verwachten.

Echt balen op Wit is i rood. Op Rood zie je neits op blauw ook niet op Zwart is i groen. :\ Beetje wazig maar vind het erg zonde :'(

Edit:

Nog een gevonden :( nu ga ik zeker proberen een andere te krijgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Astennu op 28-03-2006 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:57:
Grrr een dode subpixel gevonden :(

Hoe gaat dell hier mee om ? zeggen ze dan van tja dat is LED je hebt peg of kun je dan een nieuw scherm krijgen ? want het is wel mooi 830 euro dus dan zou je toch wel een beetje service verwachten.

Echt balen op Wit is i rood. Op Rood zie je neits op blauw ook niet op Zwart is i groen. :\ Beetje wazig maar vind het erg zonde :'(

Edit:

Nog een gevonden :( nu ga ik zeker proberen een andere te krijgen.
Ben blij dat in je sig staat dat je dislectisch bent :p

Maar gewoon redelijk blijven en netjes uitleggen.. Ik denk niet dat ze er moeilijk over doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:22:
[...]

Ben blij dat in je sig staat dat je dislectisch bent :p

Maar gewoon redelijk blijven en netjes uitleggen.. Ik denk niet dat ze er moeilijk over doen..
Jah sorry wil nog wel eens heel erg zijn :P.

Jah ga ik ook doen. hun kunnen daar ook niets aan doen. De voeding is trouwens wel wat hoorbaar moet ik zeggen. Hebben jullie dat ook ?

En hoe lang duurt het bij dell voordat je een andere krijgt ? Ik zag al een aantal andere mensen die ook dode pixels hadden. Maar niet hoe lang ze hun mooie scherm kwijt waren. Nu maar hopen dat de 2e geen dode pixels heeft maar zo te zien zal dat wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Astennu schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:26:
[...]
Jah ga ik ook doen. hun kunnen daar ook niets aan doen. De voeding is trouwens wel wat hoorbaar moet ik zeggen. Hebben jullie dat ook ?
Dat ligt denk ik aan je scherm. De voeding in mijn 2405 is totaal niet hoorbaar.

Nog een reden om hem terug te sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
_Jona_ schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:52:
[...]
Dat ligt denk ik aan je scherm. De voeding in mijn 2405 is totaal niet hoorbaar.

Nog een reden om hem terug te sturen :P
Ole :D gaat wel lekker zeg... Nja ben benieuwd dan 3 redenen om hem terrug te sturen.

Maar iemand ervaring hoe snel dat bij dell gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de 2405FPW samen met de XBOX360

Waar kan ik nu het geluid vandaan halen? omdat er geen AUDIO OUT op mijn xbox zit? en ook niet op de 2405FPW ??? Wie kan me hierbij helpen?

Heb prima beeld.. alleen zou fijn zijn als het met geluid kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
Volgens mij kan je die xbox360 met component op je 2405 aansluiten.
Dat zijn dan 5 tulpstekkers. Groen, blauw en rood voor beeld naar de 2405.
Dan heb je nog wit en rood over voor het geluid. Verloop stekkertje van 2x tulp => jackplug ertussen en je kan em op je pc aansluiten op audio-in, zodat je 't geluid op je pc-boxjes kan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 23:04:
Ik heb een vraag over de 2405FPW samen met de XBOX360

Waar kan ik nu het geluid vandaan halen? omdat er geen AUDIO OUT op mijn xbox zit? en ook niet op de 2405FPW ??? Wie kan me hierbij helpen?

Heb prima beeld.. alleen zou fijn zijn als het met geluid kan!
Meen je dit nou serieus? :? Als je weet hoe je een xbox 360 op dit beelscherm aansluit dan weet je toch ook wel dat het geluid uit de witte en rode plug komt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de tip.. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 18:05:
[...]

Ole :D gaat wel lekker zeg... Nja ben benieuwd dan 3 redenen om hem terrug te sturen.

Maar iemand ervaring hoe snel dat bij dell gaat.
Ze komen meestal binnen 2 werkdagen een nieuwe scherm brengen en de oude meteen of na volgende werkdag ophalen zoals je de tijd hebt om hem in te pakken enzo. Zo ging het met mijn PDA, zat 2 dagen met 2 PDA's :)

Ik denk dat het zelfde met schermen gaat. Succes iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 23:39:
[...]

Ze komen meestal binnen 2 werkdagen een nieuwe scherm brengen en de oude meteen of na volgende werkdag ophalen zoals je de tijd hebt om hem in te pakken enzo. Zo ging het met mijn PDA, zat 2 dagen met 2 PDA's :)

Ik denk dat het zelfde met schermen gaat. Succes iig ;)
Owh kijk dat is nog een service. Nu hopen dat de 2e geen dode pixels in het midden heeft anders stuur ik die terrug. Ik zal wel even met ze overleggen.

Maar ik ben echt verlieft op het beeld. Vanaaf World of Warcraft zitten doen @ wide screen reso's en wat ziet dat er gelikt uit zelfs op eem mobility 9700 :D. Dus morgen met X1900 XT dat wordt helemaal smullen alles soepel @ max detail :D. Nu was het 30 fps alles low @ 1680-1080 maar toch nog steeds een super ervaring. Dit scherm is echt een aanrader !!

Heb alleen nog een vraagje. Hoe kan ik zien welke firmware ik heb ? ik krijg namelijk niet zo'n OSD als al eerder in het topic stond. Staat alleen 2405 maar geen versie. En ik kan een aantal opties niet instellen in het OSD deze zijn grijs. Komt dat doordat ik nog Sub-D gebruik ? Een voorbeeld is screen scaling. En sharpness. Maar mischien is het gewoon omdat ik niet weet hoe het OSD werkt. Zal morgen avond wel even de handleiding helemaal door lezen.

[ Voor 21% gewijzigd door Astennu op 29-03-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
ik hoop erg dat de nieuwe 24inch van dell een wel een leuke prijs krijgt , maybe weer met zo,n een 2 kopen, 1 voor 50% , maat van me wilt hem ook maar alte graag hebben ;)

iemand trouwens enig idee , als die korting zou gaan gelden , is mijn 10% kortingspas (van school) waarmee ik ook dell producten 10% goedkoper kan krijgen , dan ook nog geldig?? dan is het namelijk helemaal geweldig!!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Meestal is het of de ene of de andere korting.

Als ik jou was zou ik er maar niet van uitgaan dat je over een maand al 50% kroting krijgt op het 2e scherm. Die zullen in het begin gewoon duur zijn omdat sommige em toch wel kopen omdat ze niet kunnen wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Nu online
Ik wil die 2407 ook wel hebben nu ik een jaar de 2405 heb, die kan ik toch wel kwijt in mijn vriendenkring!
ik hoop alleen dat NEC een 23 of 24" scherm uitbrengt, heb namelijk de NEC 20WGX2 gezien en DAT is een strak schermpje! Als ie er dan ook een maatje groter is met HDCP en 1920x1200 koop ik er 2 :D

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over een toekomstige 2405/2407-eigenaar: Momenteel beschik ik hier enkel over een laptop met vga-uitgang, maar heb dringend een extern scherm nodig en m'n oog viel op deze dell. Is het doenbaar om met vga op de maximum resolutie te werken, of is het echt te wazig??
Natuurlijk zou dit slechts voorlopig zijn tot ik m'n MacBook Pro heb mét dvi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:57:
Vraagje over een toekomstige 2405/2407-eigenaar: Momenteel beschik ik hier enkel over een laptop met vga-uitgang, maar heb dringend een extern scherm nodig en m'n oog viel op deze dell. Is het doenbaar om met vga op de maximum resolutie te werken, of is het echt te wazig??
Ik heb em nu op een Laptop hangen met Sub-D. Met een Radeon 9700 mobility en dat werkt prima. Alleen de kaart is te sloom in games. Maar windows op 1920-1200 gaat super.

Ik weet niet wat voor een kaart je er in hebt zitten. Als het een ATi is zal het dus wel werken. Met nvidia heb ik geen ervaring maar zal ook wel geen probleem hebben. Mischien dat sommige onboard kaartjes zonder los geheugen en slechte drivers er problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games maakt niet uit, maar ik heb ooit met een tft een soort van "blur" gemerkt met d-sub, terwijl het scherm op optimale resolutie stond, of heb ik me dit ingebeeld?

edit: dit was dus gewoon als het beeld stil stond bv tijdens het surfen ofzo

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Merovingian
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09-2010
Nou, kinderen, ik heb nu ook al weer zo'n weekje of 6 een 2405FPW en eh, tsja, wat zal ik zeggen: het is het allerbeste scherm dat ik ooit gezien heb, in alle opzichten op één (contrast t. o. v. IIyama V. M. Pro 450) na!

Vanwege de 1920x1200 pixels heb ik besloten mijn Nvidia 6200TC 256 te vervangen door een 7900GTX 512, dus maandag hoop ik mijn schermpje echt ten volle te kunnen gaan benutten met leuke schpelletjes :) Het oude kaartje werd wat verlegen van de resolutie, zullen we maar zeggen.

Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:47
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:57:
Ik dacht in het begin ook dat ik hem aan mijn laptop ging hangen via d-sub... Ik heb dit een dag gedaan, daarna was ik het al zat! Ik heb nu tijdelijk mijn server in gebruik (op mijn kamer gezet en een andere videokaart met DVI ingestopt) omdat ik het met mijn laptop echt vervelend vond.

Ik vond die auto adjust echt super vervelend. En het beeld is gewoon echt veel mooier via DVI op dit scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DVI geeft beter beeld, maar ik denk dat de ene VGA kaart niet de andere is. Dit scherm kun je gewoon kopen en aansluiten op een VGA uitgang. Ik heb geen last gehad van de iets mindere scherpte en dat scheelde ook nog eens van kaart tot kaart.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
VGA kaarten verschillen inderdaad in kwaliteit. Dus de ene kaart kan wat betere kwaliteit leveren dan de andere op zo'n hoge resolutie. Hoewel DVI natuurlijk altijd beter is zal het als tijdelijke oplossing voor een desktop wel te doen moeten zijn.

Met laptops heb ik alleen niet zo'n goede ervaring. Mijn Thinkpad heeft een Mobility Radeon 7500 en het beeld op 1920x1200 is behoorlijk wazig. Ik kon er in ieder geval niet lang achter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Ik heb toch iets wat ghosting kunnen ontdekken bij dit scherm :D tis neit veel maar wel iets. Maar prima prestatie voor zo'n giganties ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:32:Mijn Thinkpad heeft een Mobility Radeon 7500 en het beeld op 1920x1200 is behoorlijk wazig. Ik kon er in ieder geval niet lang achter zitten.
Fok, die laptop heb ik hier dus ook staat als enige computer...
Het zou een tijdelijke oplossing zijn in de aard van een maand. Zal dit me lukken of krijg je er na een uur xhmtl en css al hoofdpijn van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:45:
[...]
Fok, die laptop heb ik hier dus ook staat als enige computer...
Het zou een tijdelijke oplossing zijn in de aard van een maand. Zal dit me lukken of krijg je er na een uur xhmtl en css al hoofdpijn van?
Het zal wel per persoon verschillen maar ik kon er in ieder geval geen uur mee werken, zo vaag werd het beeld. Ik heb er niet mee gegamed maar ik kan me voorstellen dat daar de onscherpte minder op zal vallen. De onscherpte is in ieder geval stukken erger dan die van een gewoon via VGA aangesloten scherm. Als je die al opvalt zal dit je zeker ergeren.

Als je echt een maand zo wil werken raad ik je eerder aan om dit gewoon op een lagere resolutie te doen. Tot en met 1280x1024 heb ik er geen last van. Alleen begin je dan wel de sterke interpolatie op te merken. En 1024x768 is haarscherp maar dan kun je net zo goed op je Thinkpad werken ;)
Of gewoon op een wat grotere afstand van je scherm zitten want dan valt de onscherpte iets minder op. Of indenken dat je achter een CRT zit. Die waren vroeger eigenlijk ook zo onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
VAn dell krijg ik dus geen anders scherm om dat er maar 1 pixel kapot is. Hun zeggen bij 5 of meer pas een nieuw scherm te geven.

De voeding dan eventueel wel. Maar ik moest eerst een geaard stopcontact proberen. Mochten ze dan het scherm vervangen hoop ik dat ik dan niet meer kapotte pixels terrug krijg. Want ze zijn er dus echt streng in geworden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Ik heb gisteravond het VGA-kabeltje vervangen door een DVI.

Verrast door de verbetering. Alleen is het scherm nu wel erg helder, de brightness staat al op 0.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
Zo verrast had je toch niet hoeven te zijn, dit had ik je ook wel kunnen vertellen :P

Vooral op zulke hoge resoluties is het verschil tussen VGA en DVI gewoon goed zichtbaar, en zeker als je videokaart geen al te goede VGA output heeft (en die bestaan nog steeds. Ik had een FX 5900XT met een erg slechte output op 1600x1200). Op 1280x1024 kon ik het verschil al goed zien op mijn vorige TFT, laat staan op 1920x1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Kan je ook nog iets zeggen wat betreft die brightness? Ik wil zwart eigenlijk echt zwart hebben :P

Is trouwens een nieuwe 6600 256, dus videokaart is op zich goed.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
De 2405FPW heeft gewoon een hoge brightness, dat ligt niet aan je videokaart en zou ook niets met de input te maken moeten hebben. Ik draai zelf hier ook op stand 0 maar ik vind het persoonlijk geen afbreuk doen aan de zwart weergave. Maar als je het toch donkerder wil, de enige optie om de brightness nog lager te krijgen is door in het kleuren-menu de kleuren allemaal evenredig terug te schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Het 2e scherm wat ik met iemand uit utrecht samen had besteld had ook een dode pixel. Komt blijkbaar erg vaak voor bij dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Astennu schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 10:10:
VAn dell krijg ik dus geen anders scherm om dat er maar 1 pixel kapot is. Hun zeggen bij 5 of meer pas een nieuw scherm te geven.

De voeding dan eventueel wel. Maar ik moest eerst een geaard stopcontact proberen. Mochten ze dan het scherm vervangen hoop ik dat ik dan niet meer kapotte pixels terrug krijg. Want ze zijn er dus echt streng in geworden :'(
Ze zijn er altijd al streng in geweest. Iedereen met dode pixels hing gewoon een lulverhaal op dat hij er 6 had. Ze kijken er toch niet naar :P

Overigens kan je de helderheid uiteraard ook verlagen met je videokaart driver. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Metal schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:29:
[...]

Ze zijn er altijd al streng in geweest. Iedereen met dode pixels hing gewoon een lulverhaal op dat hij er 6 had. Ze kijken er toch niet naar :P

Overigens kan je de helderheid uiteraard ook verlagen met je videokaart driver. :)
Nja dat kan ik nu al niet meer omdat ik gezegt heb dat het er een was hebben ze nu natuurlijk genoteerd. Any way de kans is dus giga dat ik er weer een krijg met kapote pixels. Zal me niets verbazen als ze de schermen met 1 dode pixel gewoon weer inpakken en verkopen.

Heb 2 schermen besteld bijde defecte pixels. Gelukkig niet midden in het beeld. Er blijk ook geen garantie te zijn zodat je em altijd terrug kan brengen totdat je er een hebt zonder een pixel. Is gewoon geluk hebben blijkt. Dure gok van 830 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je gaat me toch niet vertellen dat je 800 euro hebt betaald zonder je eerst te informeren over de pixel policy van Dell? Overigens zijn er maar enkele fabrikanten die een zero-dead-pixels garantie geven. Bij alle andere fabrikanten mogen er een bepaald aantal dode pixels en subpixels zijn naar gelang de schermresolutie en de plaats van de dode pixels op het scherm.

In de startpost van dit topic vind je overigens ook een poll waarin je kan zien hoeveel mensen (die gestemd hebben) geen of wel dode pixels hebben en hoeveel dode pixels in dat laatste geval. Daaruit blijkt toch duidelijk dat de meerderheid van schermen pixelperfect was, maar dat je nog steeds een vrij grote kans loopt om een scherm met defecte pixels tegen te komen. En natuurlijk, als je je scherm gaat terugsturen (waar Dell overigens helemaal niet moeilijk over doet als je het goed aanpakt - wat nu natuurlijk wel wat laat is) dan krijg jij wel een ander (met mogelijk dezelfde of meer dode pixels) maar je oude scherm verdwijnt niet van de markt. Volgens de policy van Dell is het immers perfect inorde.
Metal schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:29:
Dan regel je wel de helderheid, maar verbeter je niet de zwartwaarde. Het enige dat je bereikt is een lager contrast en dat is net wat je niet wil. Het is de felle backlight die door het zwarte beeld heen lekt die ervoor zorgt dat zwart niet echt zwart is. Een lagere helderheid van je grafische kaart verandert hier niets aan. Je zou de backlight verder naar beneden moeten kunnen regelen. Het is jammer dat Dell de backlight regeling niet een (veel) groter regelbereik heeft gegeven. Wanneer je de schermen net aanzet is de helderheid overigens een pak minder dan een tiental minuten later. Waarschijnlijk een soort softstart voor de backlight. De zwartwaarde is op dat moment beduidend beter dan wanneer het scherm een tijdje aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Merovingian
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09-2010
Een CCFL moet altijd even opwarmen, letterlijk gewoon even warm worden om een betere kleur en helderheid te geven. Scanners zeiken er ook altijd over dat de lamp moet opwarmen, en nu weet je dus waarom :)
HP is trouwens wel heel ver gegaan: die heeft scanners met een verwarmingsdraad om de lamp!

Ik zie trouwens dat de lampen in de 2405 geschakeld worden op een hele hoge frequentie, ik vermoed zo'n 200 Hz, en waarschijnlijk is dat de reden dat het beeld niet donkerder kan: de schakelpulsen zouden dan te kort kunnen worden zodat de lampen helemaal geen licht meer geven willen. Ongeveer hetzelfde idee als wanneer je een dimmer aan een TL-bak hangt (leuk effect, moet je maar eens proberen)

Coolermaster S4000, 4400+ X2, 2GiB, XFX 7900GTX, Creative X-Fi, 1 TB, Dell 2405FPW: "Nahtlos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Owh well. Ik wist dat dell niet zo maar een ander scherm gaf. Maar hoorde dat veel mensen met dode pixel zo een andere kregen. Bleek dus toch minder makkelijk te zijn dan hier werd verteld.

Maar goed die pixel die ik heb zit helemaal links bijna aan de rand dus je ziet er niets van of je moet er op letten.

En ik verwacht idd ook dat als ik een ander scherm vraag ik er waarschijnlijk een krijg met dode pixels en waarschijnlijk ook op iritantere plaatsen dus ik houd deze wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
SatCP schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:27:
[...]
Dan regel je wel de helderheid, maar verbeter je niet de zwartwaarde. Het enige dat je bereikt is een lager contrast en dat is net wat je niet wil. Het is de felle backlight die door het zwarte beeld heen lekt die ervoor zorgt dat zwart niet echt zwart is. Een lagere helderheid van je grafische kaart verandert hier niets aan. Je zou de backlight verder naar beneden moeten kunnen regelen. Het is jammer dat Dell de backlight regeling niet een (veel) groter regelbereik heeft gegeven. Wanneer je de schermen net aanzet is de helderheid overigens een pak minder dan een tiental minuten later. Waarschijnlijk een soort softstart voor de backlight. De zwartwaarde is op dat moment beduidend beter dan wanneer het scherm een tijdje aan staat.
Ik heb de helderheid nu met de instellingen van het scherm aangepast. (kleuren gelijkmatig verlaagd)
Nu is de zwartwaarde vrijwel gelijk aan mijn vorige crt monitor _/-\o_ Dit zal een stuk lekkerder films kijken :*) Bedankt voor de tip, zal het binnenkort in de startpost verwerken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Astennu schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:22:
Owh well. Ik wist dat dell niet zo maar een ander scherm gaf. Maar hoorde dat veel mensen met dode pixel zo een andere kregen. Bleek dus toch minder makkelijk te zijn dan hier werd verteld.

Maar goed die pixel die ik heb zit helemaal links bijna aan de rand dus je ziet er niets van of je moet er op letten.

En ik verwacht idd ook dat als ik een ander scherm vraag ik er waarschijnlijk een krijg met dode pixels en waarschijnlijk ook op iritantere plaatsen dus ik houd deze wel gewoon.
Er staat op internet ergens hoe je dode pixels kan genereren.. En ookal weet Dell dat je er maar 1 hebt, je kan altijd zeggen dat er meer zijn bijgekomen.. Ik zou me dood ergen aan een dode pixel.. Gelukkig is mijn 3007FPW prima.. Geen bleeding niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ik hoor verschillende mensen hier zeggen dat de 2405FPW 830 euro is... Vraag me toch sterk af waar ze hem halen want bij dell is ie incl. 20% korting nu 979 euro!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
klik

[ Voor 9% gewijzigd door yohan op 03-04-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ja, die had ik gezien 890 euro maar ik vraag me af hoe dit kan als Dell in principe de enige is die ook dell spul verkoopt... Qua garantie e.d., zit dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor de mensen met dode pixels:
Terugsturen die handel en gewoon zeggen dat je er niet tevreden van bent, en een weekje nadien gewoon een nieuwe kopen! Geheel legaal, en een grote kans dat je er eentje krijgt zonder dode pixels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een 2405 bij 4launch? In de shopservey kon ik niets terugvinden over het kopen van een Dell scherm. Anders ga ik er vanmiddag even 1 schoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 16:59

Zeeuw

5.6

Darth Malak schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:16:
Heeft iemand hier ervaring met het kopen van een 2405 bij 4launch? In de shopservey kon ik niets terugvinden over het kopen van een Dell scherm. Anders ga ik er vanmiddag even 1 schoren.
Ik heb vaker iets bij 4launch gekocht, altijd gewoon afgehaald en zeer tevreden met de service!!
Ik heb dan gelukkig nooit een defect gehad, dus daarover kan ik niet oordelen.

Ik heb hem net bij 4launch besteld met pixelgarantie, dus als ik hem binnen heb kan ik je meer vertellen...

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb hem ook maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empirebart
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik zie dat 4launch uit Eindhoven komt, dus heel dicht in de buurt voor mij.
Ik denk dat ik er ook een ga aanschaffen binnekort :Y)

Brabo's United in Distributed Computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:06:
Tip voor de mensen met dode pixels:
Terugsturen die handel en gewoon zeggen dat je er niet tevreden van bent, en een weekje nadien gewoon een nieuwe kopen! Geheel legaal, en een grote kans dat je er eentje krijgt zonder dode pixels!
Hoe snel moet je dat dan wel niet doen. Bedoel scherm staat er nu al een week.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:15
Astennu schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:37:
[...]

Hoe snel moet je dat dan wel niet doen. Bedoel scherm staat er nu al een week.....
Hij doelde op de wet kopen op afstand, dat is 7 dagen als ik het goed heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Paul Hewson schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:08:
[...]

Hij doelde op de wet kopen op afstand, dat is 7 dagen als ik het goed heb?
Tja daar ben ik al overheen als ik me niet vergis. Maar dit gaat niet altijd op heb dit een keer bij komplett gehad met een cpu. Die niet goed werkte met me geheugen kon em niet terrug geven omdat i al open was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

empirebart schreef op maandag 03 april 2006 @ 19:35:
Ik zie dat 4launch uit Eindhoven komt, dus heel dicht in de buurt voor mij.
Ik denk dat ik er ook een ga aanschaffen binnekort :Y)
Precies, gaf voor mij ook de doorslag... Ga hem gewoon ophalen en pinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Ik zie een meeting aankomen!

B)

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hehehe..... zou zo maar eens kunnen.... ik heb nog niets gehoord trouwens behalve dat ie in behandeling is.. Stiekem hoop ik eigenlijk dat ik hem vanmiddag kan gaan halen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Darth Malak schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 11:55:
Hehehe..... zou zo maar eens kunnen.... ik heb nog niets gehoord trouwens behalve dat ie in behandeling is.. Stiekem hoop ik eigenlijk dat ik hem vanmiddag kan gaan halen! :)
* yohan denkt aan die drie maanden die hij op zijn 2405'je heeft moeten wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Gaat in dit geval volgens mij niet op want deze komt niet van Dell af maar van een tuseenleverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Als ik trouwens 3 maanden moet wachten heb ik hem allang geannuleerd want tegen die tijd is er wel een nieuwer/goedkoper scherm beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:32
Een jaar geleden niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

Hoe goed ben je op de toekomst voorbereid met een 2405. Dit omdat hij heen HDMI heeft. Gaat dit in de toekomst voor problemen zorgen?? Of moet ik gewoon even wachten op de 2407. Wil het scherm vooral voor films / tv en games gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Geen problemen dus tenzij je in de toekomst een HDTV DVD speler of iets dergelijks gaat koppelen. Met een PC ernaast zou het geen probleem moeten zijn.

Op de toekomst voorbereid ben je trouwens met computerspul NOOIT. Morgen is er weer een ander, beter type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Yohan schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:14:
[...]

* yohan denkt aan die drie maanden die hij op zijn 2405'je heeft moeten wachten :'(
Nou, 4launch neemt er de tijd voor... Je zou verwachten voor een op=op actie dat hun spul in een dag geleverd zou moeten kunnen worden.... zeker als je het spul zelf gaat halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 05-04-2006 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Darth Malak schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:55:
[...]

Nou, 4launch neemt er de tijd voor... Je zou verwachten voor een op=op actie dat hun spul in een dag geleverd zou moeten kunnen worden.... zeker als je het spul zelf gaat halen.
Dit staat er op de 4launch site:
Dell TFT Monitor 2405FPW laatste levering | 30-03-2006 11:43 | Bron: 4Launch

--------------------------------------------------------------------------------

Komende week komt de laatste zending binnen van de Dell 24" TFT schermen. OP=OP! Nu gaan ze weg voor de allerlaagste prijs ooit, namelijk voor 889 euro incl. BTW. Pak deze kans en bestel snel, voordat ze weg zijn.
Laatst gewijzigd op: 30-03-2006 11:46
Dus ze zouden deze week binnen moeten komen...alleen de vraag is wanneer

Edit: Ik zie, als ik inlog op de site en bij mijn bestellingen kijk, dat de Dell een groen balkje heeft...dat betekend dat hij binnen is!!

[ Voor 8% gewijzigd door Zeeuw op 05-04-2006 16:14 ]

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu gaan ze weg voor de allerlaagste prijs ooit, namelijk voor 889 euro incl. BTW
Nu allerlaagste ? Dat was half jaar geleden ook, toen kostte hij ook 899 bij hun.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

:P :9

Heb net een mailtje gekregen dat de monitor op mij staat te wachten!!

Morgen maar eens ophalen!

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag opgehaald voor 875 met pixelgarantie :) Scherm is wel huge, moet wel even wennen t.o.v. van mijn 2001FP, maar het scherm is zeker top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:08:
Vandaag opgehaald voor 875 met pixelgarantie :) Scherm is wel huge, moet wel even wennen t.o.v. van mijn 2001FP, maar het scherm is zeker top!
Moet je voorstellen, ik ging van een 6 jaar oude 15" brakke crt naar dit scherm :P
Ben er nog steeds erg tevreden mee, alhoewel ik achteraf gezien misschien beter een 20 inch breedbeeld had kunnen nemen, aangezien ik de ruimte niet echt nodig heb. Maar die heeft weer geen component en een slechtere zwartwaarde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw

Zeeuw

5.6

Ik zit er nu ook op...geen woorden voor zo groot :D

En alles zo strak en helder...kon ik van mijn 6 jaar oude Deawoo niet meer zeggen :P

Nee, geen spijt van!

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 17:08:
Ben toch erg benieuwd waar je hem dan gehaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zeeuw schreef op donderdag 06 april 2006 @ 18:41:
Ik zit er nu ook op...geen woorden voor zo groot :D

En alles zo strak en helder...kon ik van mijn 6 jaar oude Deawoo niet meer zeggen :P

Nee, geen spijt van!
Ik heb hem gisteren gehaald... Super ding... Absoluut geen spijt... En geen dode pix maar daar betaal je ook 60 euro extra voor.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.