Toshiba 320 GB (Mycom)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-02 16:44
Ik heb hem ook al een geruime week. Gekocht op m'n werk (bcc :P ) ja indd, personeelsprijs. Maargoed nu doet tie het niet echt meer, als ik hem aanzet wordt hij of niet herkend, of herkend als verwisselbare schijf. Wanneer ik daar op klikt loopt explorer vast. Ik heb al wat zitten 'klooien', aan uit, power on/off etc etc. Maar dit mag niet baten.

Toen heb ik even gekeken in het pdfje dat op de cd staat, nu staat er dat hij niet compatible is met MCE, terwijl hij al een week goed werkt?!?!

Iemand van julie die een oplossing heeft?? Anders een nutteloze aankoop gedaan en moet ik opzoek naar iets anders.

En toen deed tie het ineens weer!!??!?!?! Heel para, iig maak ik even een backupje van m'n data en kijken we het nog even aan.

[ Voor 17% gewijzigd door keesheid op 03-06-2006 21:05 . Reden: Halve zin ]

Verwijderd

Ik heb de 250GB versie, deze was bij de MyCom in de aanbieding voor €99,95, maar nu maak ik mij toch een beetje zorgen. Hij is nu een weekje oud en tot nu toe netjes behandeld. Echter vandaag had ik geen muziek aan en toen hoorde ik dat de hardeschijf (hij heeft op de staande positie, verticaal dus) een tikkend geluid maakt. Waar kan dit op duiden? Heeft iemand anders daar ook last van. Ik weet dat het doorgaans niet veel goeds kan betekenen. Het is een zacht getik, maar er zit wel een duidelijke ritje in.

Verwijderd

Kick.

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Megakick :)
Ik heb deze externe usb unit vanaf mei 2006, maar deze week is de drive overleden :(

Geen nood dacht ik, we maken hem open en zetten er een nieuwe drive in. Het is tenslotte een hele nette en stille full-aluminium case.

2 schoefjes gelost aan de onderkant, maar wat ik ook probeer - ik krijg het binnenwerk er niet uit.

Iemand ervaring hiermee?

Verwijderd

Fotootjes?
Of een video?
Modelnummer?
Schroefjes onder etiketjes en voetjes? <-------- :) Edit

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2010 14:15 ]

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Okee, zelf al opgelost: aan de kant met de connectoren en de schakelaar moet je het dunne aluminium lijstje voorzichtig lostrekken uit de plakverbinding. Dan komen er nog 4 schroefjes tevoorschijn.

Die lossen, en dan kun je het binnenwerk uit de case schuiven.
Pagina: 1 2 Laatste