Ik heb hem ook al een geruime week. Gekocht op m'n werk (bcc
) ja indd, personeelsprijs. Maargoed nu doet tie het niet echt meer, als ik hem aanzet wordt hij of niet herkend, of herkend als verwisselbare schijf. Wanneer ik daar op klikt loopt explorer vast. Ik heb al wat zitten 'klooien', aan uit, power on/off etc etc. Maar dit mag niet baten.
Toen heb ik even gekeken in het pdfje dat op de cd staat, nu staat er dat hij niet compatible is met MCE, terwijl hij al een week goed werkt?!?!
Iemand van julie die een oplossing heeft?? Anders een nutteloze aankoop gedaan en moet ik opzoek naar iets anders.
En toen deed tie het ineens weer!!??!?!?! Heel para, iig maak ik even een backupje van m'n data en kijken we het nog even aan.
Toen heb ik even gekeken in het pdfje dat op de cd staat, nu staat er dat hij niet compatible is met MCE, terwijl hij al een week goed werkt?!?!
Iemand van julie die een oplossing heeft?? Anders een nutteloze aankoop gedaan en moet ik opzoek naar iets anders.
En toen deed tie het ineens weer!!??!?!?! Heel para, iig maak ik even een backupje van m'n data en kijken we het nog even aan.
[ Voor 17% gewijzigd door keesheid op 03-06-2006 21:05 . Reden: Halve zin ]