Weet iemand iets meer over de externe harde schijf die in de folder ("Een goede start") van Mycom staat?
Het betr. de volgende specificaties (uit de folder):
Merk: Toshiba
Grootte: 320 Gb
Snelheid: 7200 rpm
Aansluiting: USB 2.0
Cache: 8 Mb (of 1,95 Mb via alternate)
Prijs: €149,95.
(via alternate) Access-time: 8,5ms
(via alternate) Garantie: 24 maanden
Artikelnr: 98685
Omdat ie niet in de folder op de Internet-site staat: het gaat om een standaard externe harde schijf, met een standaard voor verticale plaatsing en (zo te zien) alleen een power-on switch.
Afgelopen donderdag werd mij gemeld bij de Mycom in Hoofddorp (waar ik de folder heb gehaald) dat deze nog niet leverbaar was, maar dat die waarschijnlijk deze week werd verwacht.
Ik heb het volledige Internet (ja, echt!
) al afgestruind, op zoek naar meer informatie (wat voor schijf zit erin? gebruikerservaringen? specificaties? etc) maar ik heb echt helemaal NIKS kunnen vinden. Zelfs op de sites van Toshiba heb ik niets gevonden, zelfs geen specificaties!!!! Het lijkt een volledig onbekende schijf te zijn.
Kan iemand hulp bieden?
Het betr. de volgende specificaties (uit de folder):
Merk: Toshiba
Grootte: 320 Gb
Snelheid: 7200 rpm
Aansluiting: USB 2.0
Cache: 8 Mb (of 1,95 Mb via alternate)
Prijs: €149,95.
(via alternate) Access-time: 8,5ms
(via alternate) Garantie: 24 maanden
Artikelnr: 98685
Omdat ie niet in de folder op de Internet-site staat: het gaat om een standaard externe harde schijf, met een standaard voor verticale plaatsing en (zo te zien) alleen een power-on switch.
Afgelopen donderdag werd mij gemeld bij de Mycom in Hoofddorp (waar ik de folder heb gehaald) dat deze nog niet leverbaar was, maar dat die waarschijnlijk deze week werd verwacht.
Ik heb het volledige Internet (ja, echt!
Kan iemand hulp bieden?
[ Voor 37% gewijzigd door eduardtee op 02-01-2006 20:34 ]