Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Te duur voor mij idd
-Edit-
Nou ik heb mijn best gedaan... ik was aan het opbieden tegen 1 andere gast, maar ik ben door mijn pieken heen
-Edit2-
Daar heb je dus mooi veel te weinig voor gekregen... ik had nog wel doorgeboden op je speler als ik pieken had gehad... Maar 1.2 miljoen voor een net 19 jarige uitmuntend + 2 is wel erg weinig... Snap ook niet dat je 'm op dit tijdstip en voor zo'n laag start bedrag op de lijst hebt gezet...
[ Voor 37% gewijzigd door Coca-Cola op 03-01-2006 13:18 ]
Iemand hier toevallig nog een antwoord op?Wceend schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:35:
wat krijg ik voor een 17j redelijk verdedigigen met zwak passen? Hij verjaart niet meer. Is dat nog wat?
Ben niet echt veel gestegen in salaris helaas. maar beste trainees gingen wel redelijk omhoog
Volgens alle transfer vergelijkingen is 1.2 voor een 19 jarige uitmuntend een prima prijs en hij moet er nu uit omdat ik een paar trainees heb moeten aanpassen ivm counterstrategie...deze had geen passen. We krijgen niet allemaal net als jij veel te veel voor onze spelers!Coca-Cola schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:34:
[...]
Te duur voor mij iddAlhoewel als die van 19 uitmuntend er voor minder dan 1.1 dreigt uit te gaan dan koop ik 'm wel... Ik heb 3 dagen geleden nog een 20 (nu 21 jarige
) voor 1.1 verkocht en die was pas net uitmuntend. Hij is trouwens toch wel echt +2?
-Edit-
Nou ik heb mijn best gedaan... ik was aan het opbieden tegen 1 andere gast, maar ik ben door mijn pieken heen
-Edit2-
Daar heb je dus mooi veel te weinig voor gekregen... ik had nog wel doorgeboden op je speler als ik pieken had gehad... Maar 1.2 miljoen voor een net 19 jarige uitmuntend + 2 is wel erg weinig... Snap ook niet dat je 'm op dit tijdstip en voor zo'n laag start bedrag op de lijst hebt gezet...
En ja dacht dat het tijdstip van de dag niet zoveel uit zou maken nu ivm de vele mensen die nu nog vakantie hebben...

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 03-01-2006 13:23 ]
Anoniem: 7533
ik had ze persoonlijk alleen nooit verkocht en gewoon een seizoentje doorgetrained, maar dat is een ander verhaal. ik snap niet dat iedereen hier (althans velen) alle spelers op zulke lage niveau's verkopen...
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Dacht dat ik iedereen al verveeld had met het waarom van de verkoop van deze speler?Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:25:
@cola wat is er nou weinig aan 1.2m voor een 19 jarige uitmuntende verdediger zonder bijdstats? is echt helemaal niks raars aan. het verschil tussen 19 en 20 is minimaal tenzij ie al een een zeer hoge hoofdstats had of zeer hoge bijstats en dat had ie niet...
ik had ze persoonlijk alleen nooit verkocht en gewoon een seizoentje doorgetrained, maar dat is een ander verhaal. ik snap niet dat iedereen hier (althans velen) alle spelers op zulke lage niveau's verkopen...
Anoniem: 129220
HAMFlipm0de schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:31:
hoe kunnen jullie zo precies zien hoeveel het loon gestegen is?
tsja ik heb persoonlijk liever hogere ratings dan een hogere vaardigheid(is dat uberhaupt nou echt belangrijk?). zeker als je promoveert dit seizoen zit je met allemaal lage spelers(die voor nu wellicht goed genoeg zijn). je moet ook rekening houden dat je ratings mocht je promoveren ook 'mee gaan' anders is het inpakken en wegwezen-CKY2K- schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:33:
[...]
Dacht dat ik iedereen al verveeld had met het waarom van de verkoop van deze speler?Heb momenteel gewoon allemaal spelers die er straks @ wonderbaarlijk of hoger uitgaan hoor!
Er is wel degelijk een verschil tussen 19 (nog min 1 seizoen door te trainen) en 20 (max 1 seizoen, maar liever niet door trainen). En 1.2 miljoen vind ik heel er weinig voor zo'n speler. Als je die nog 7 weken traint dan is hij briljant en min 1.8 en waarschijnlijk nog een stuk meer waard.Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:25:
@cola wat is er nou weinig aan 1.2m voor een 19 jarige uitmuntende verdediger zonder bijdstats? is echt helemaal niks raars aan. het verschil tussen 19 en 20 is minimaal tenzij ie al een een zeer hoge hoofdstats had of zeer hoge bijstats en dat had ie niet...
Bovendien zijn de richtprijzen van de Defence Traders Federatie:
Outstanding - 1 500k
Brilliant - 2 100k
Die zijn misschien iets boven de marktprijs. Maar als je je spelers een paar keer relist krijg je het er wel voor hoor (spelers van 19 jaar dan, hoe ouder hoe minder je vangt).
Bovendien zit er bij verdedigers trainen tussen elke niveau hoger dan formidable ongeveer 600k winst. Trainen van formidable naar briljant is voor verdedigers de beste marge die je kan maken (voor spelers zonder bijstats in ieder geval). Hoger betaal je een stuk meer loon en spelers zijn ouder en trainen dus langzamer...
-Edit-
Dus als je echt winst wilt maken koop je formidable verdedigen van 18 en verkoop je ze als briljant/wonderbaarlijk van 19 jaar. Dan maak je dus ongeveer 600k per 8/9 weken per speler winst. En dat dan 10x
Aan de andere kant kan je ervoor kiezen om een aantal spelers door te blijven trainen voor je eigen team. (ook niet onverstandig als je wat hoger speelt)
[ Voor 12% gewijzigd door Coca-Cola op 03-01-2006 15:03 ]
Volgens mij lullen we een beetje langs elkaar heen of snap ik gewoon geen hout van wat je zegt!Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:52:
[...]
tsja ik heb persoonlijk liever hogere ratings dan een hogere vaardigheid(is dat uberhaupt nou echt belangrijk?). zeker als je promoveert dit seizoen zit je met allemaal lage spelers(die voor nu wellicht goed genoeg zijn). je moet ook rekening houden dat je ratings mocht je promoveren ook 'mee gaan' anders is het inpakken en wegwezen
geen idee dus. ik zie ook veel ploegen die 3-4-3 spelen met lage AIM vaardigheid maar wel hele CA hoge ratings. dus is het echt belangrijk? merk je dan echt verschil ofzo?-CKY2K- schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:01:
[...]
En ja countervaardigheidsrating is vrij belangrijk als counterploeg denk je niet?
Ik ben het absoluut niet eens met de prijzen en paar keer relisten heb ik al helemaal geen zin in, dan zit die speler weg te rotten op de bank omdat ik al andere trainees heb gehaald. Tevens was zijn vorm nu uitstekend dus prima moment om te verkopen. Ik heb over de prijs met een paar mensen uit de NLVF gediscussieerd en die vonden het allemaal een prima/gemiddelde prijs. Dus ik ben tevreden!Coca-Cola schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:00:
[...]
Er is wel degelijk een verschil tussen 19 (nog min 1 seizoen door te trainen) en 20 (max 1 seizoen, maar liever niet door trainen). En 1.2 miljoen vind ik heel er weinig voor zo'n speler. Als je die nog 7 weken traint dan is hij briljant en min 1.8 en waarschijnlijk nog een stuk meer waard.
Bovendien zijn de richtprijzen van de Defence Traders Federatie:
Outstanding - 1 500k
Brilliant - 2 100k
Die zijn misschien iets boven de marktprijs. Maar als je je spelers een paar keer relist krijg je het er wel voor hoor (spelers van 19 jaar dan, hoe ouder hoe minder je vangt).
Bovendien zit er bij verdedigers trainen tussen elke niveau hoger dan formidable ongeveer 600k winst. Trainen van formidable naar briljant is voor verdedigers de beste marge die je kan maken (voor spelers zonder bijstats in ieder geval). Hoger betaal je een stuk meer loon en spelers zijn ouder en trainen dus langzamer...
Dat kan hoor Heintje... Lukt het niet dan een paar keer relisten, maar bij ons in de fed doet niemand ze weg voor minder (tenzij ze natuurlijk een TSI van 2000 hebben en een conditie van waardeloos).Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:02:
1.5m voor een uitmuntende verdediger van 19? lol
Ik heb halverwege het seizoen een uitmuntend verdedigen verkocht voor 1.6 miljoen (19 jaar). Ik zou ze voor die prijs ook niet kopen, maar er zit altijd wel iemand tussen. Zeker als er niet heel veel aanbod is en mensen gewoon snel een speler willen kopen.
-Edit-
recentelijke transfers van het fed forum:
- Paul Hov (57047724) voor 2 miljoen. 20 jaar en Briljant verdedigen
- Dominique Gfeller (54229006) voor 1 450 000 €. 19 jaar en uitmuntend verdedigen
- Konrad Jędruszak (69161996) voor 1 592 000 € 18 jaar (nu 19) en uitmuntend verdedigen
Je hebt gelijk dat je 'm verkoopt CKY2K en heel veel meer zou je er misschien niet voor krijgen, maar relisten kan wel degelijk zin hebben... Maar op de TL moet je soms ook wat mazzel hebben... Misschien heb ik dat wel altijd
[ Voor 32% gewijzigd door Coca-Cola op 03-01-2006 15:11 ]
Lijkt mij logisch als je op de counter speelt dat je countervaardigheid aardig wat uitmaakt ja. Wordt bij ons in de NLVF gezegd dat je in de VIde minimaal briljante countervaardigheid moet hebben om succesvol te kunnen zijn!Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:03:
[...]
geen idee dus. ik zie ook veel ploegen die 3-4-3 spelen met lage AIM vaardigheid maar wel hele CA hoge ratings. dus is het echt belangrijk? merk je dan echt verschil ofzo?
Hoger is altijd beterAnoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:03:
[...]
geen idee dus. ik zie ook veel ploegen die 3-4-3 spelen met lage AIM vaardigheid maar wel hele CA hoge ratings. dus is het echt belangrijk? merk je dan echt verschil ofzo?
Goh ben het sinds enige tijd weereens met je eens!Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:27:
je gebruikt nu bedragen van domme managers die veel te hoge bedragen betalen. je moet wel even uitgaan van normale bedragen. 1.5m voor een kale 19 jarige uitmuntende verdediger is echt absurb. Dat jij er meer voor kreeg is natuurlijk lekker, maar dat is niet de norm
3 is niet 100% zeker de max, volgens mij wordt 4 ook regelmatig gehaald.Coca-Cola schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 15:19:
[...]
Hoger is altijd beterHoe hoger je rating hoe groter de kans dat je een gemistte kan omzet in een counter. Exacte cijfers heb ik echter nog nooit gezien. Het maximale aantal counter kansen per wedstrijd is in ieder geval 3 (althans vanwege je counter vaardigheid, er zijn ook counter special events en die kan iedereen volgens mij krijgen), meer heb ik er in ieder geval nog nooit gezien
Eens,Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:27:
je gebruikt nu bedragen van domme managers die veel te hoge bedragen betalen. je moet wel even uitgaan van normale bedragen. 1.5m voor een kale 19 jarige uitmuntende verdediger is echt absurb. Dat jij er meer voor kreeg is natuurlijk lekker, maar dat is niet de norm
zelfs als je goed zoekt kun je voor 1,5 mil ook nog wel een (kaal) briljant defje vinden. En wat ik van anderen gehoord heb wat ze kochten aan uitmuntend defjes de afgelopen weken lag dat allemaal rond de 1,2mil met enige bijstats.
1,5 voor een uitmunten jah misschien de eerste 2 weken als het seizoen net begonnen is (dus vanaf volgende week) maar dan nog misschien.
[ Voor 5% gewijzigd door Quintus op 03-01-2006 16:44 ]
Unknown
Da's natuurlijk bull, 1,2 is ronduit laag. 3 seizoenen geleden ging formidabel nog rond de 1.000.000Quintus schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:41:
[...]
Eens,
zelfs als je goed zoekt kun je voor 1,5 mil ook nog wel een brijant defje vinden. En wat ik van anderen gehoorde heb wat ze kochten aan uitmuntend defjes de afgelopen weken lag dat allemaal rond de 1,2mil met enige bijstats.
1,5 voor een uitmunten jah misschien de eerste 2 weken als het seizoen net begonnen is (dus vanaf volgende week) maar dan nog misschien.
1,5 voor briljant is echt te laag, en zodra dat gebeurt stop ik echt met het trainen van defs. Dan is de rendabiliteit echt weg
alweer? he bah wat klef....-CKY2K- schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:31:
[...]
Goh ben het sinds enige tijd weereens met je eens!
Ik redeneer vanuit Coca cola, als je goed zoekt vind je ze wel voor 1,5 mil die briljant defjes.Pewwy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:43:
[...]
Da's natuurlijk bull, 1,2 is ronduit laag. 3 seizoenen geleden ging formidabel nog rond de 1.000.000
1,5 voor briljant is echt te laag, en zodra dat gebeurt stop ik echt met het trainen van defs. Dan is de rendabiliteit echt weg
Maar het is niet de norm dat klopt.
EDIT: en 3 seizoenen geleden dan praten we over hele andere prijzen dan nu. Dat kun je niet vergelijken
[ Voor 11% gewijzigd door Quintus op 03-01-2006 16:47 ]
Unknown
stop dan nu maar alvastPewwy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:43:
[...]
Da's natuurlijk bull, 1,2 is ronduit laag. 3 seizoenen geleden ging formidabel nog rond de 1.000.000
maarja dat is dus ook niet de norm.
ik heb weinig te verkopen dit seizoen vrees ik. alleen mijn bov.nat gaat eruit als ie popt. kost me teveel loon nu. verder beviel dit seizoen dat skilltraden enorm dus ik zal eens kijken of we daar mee door kunnen gaan
Ik heb de naam maar even weggehaaldhaha ik zat je gewoon wat op te naaien, heb hem niet echt nodig
EDIT: is iemand die net begonnen is zie ik nu.....
[ Voor 8% gewijzigd door lameeuw op 03-01-2006 17:10 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Tssja, moet geen gewoonte gaan worden...
@Pewwy en dan met 4-3-3 counteren?Pewwy schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 16:47:
Ik had het over 1,5 voor briljantEn als ik stop ga ik spitsen trainen en hou ik mijn 4 beste counteraars
Ik heb nu een goed coach met redelijk leiderschap aangesteld.
Nu ben ik misschien van plan al mijn wedstrijden het hele seizoen te gaan piccen.
Is dit nuttig? Krijg je een beter middenveld met de teamgeest op dolgelukkig+ en PIC, of is je middenveld sterker als je normaal speelt met een bedaarde teamgeest?
ik ga denk ik ook tot ik uit de beker geknikkerd ben ook alles piccen. degraderen of promoveren kan zowieso al niet dus liever paar rondjes verder in de beker met wat extra ervaring en geld.-Pjotrski- schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 19:09:
Ik ben een tijdje wat minder actief geweest, maar ga het nieuwe seizoen met frisse moed van start.
Ik heb nu een goed coach met redelijk leiderschap aangesteld.
Nu ben ik misschien van plan al mijn wedstrijden het hele seizoen te gaan piccen.
Is dit nuttig? Krijg je een beter middenveld met de teamgeest op dolgelukkig+ en PIC, of is je middenveld sterker als je normaal speelt met een bedaarde teamgeest?
als je alles picced(met een coach met fatsoenlijk LS) kan je hogere midratings halen dan normaal.
vooral met een goed LS coach is het wel een leuke taktiek
ik ga toch eens kijken of mijn wingertje eruit gaat. ik wil graag mijn stadion vergroten aangezien dat op lange termijn me meer oplevert dan deze nog 1 niveau pm omhoog trainen. met de rest van het geld haal ik een betere spits voor 3-4-3 spelen denk ik.
Morgen dus maar eens een goed verdedigen trainee halen
Loon viel ook mee, iets van 13k erbij geloof ik maar
[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 03-01-2006 20:54 ]
Wat is eigenlijk beter: een uitmuntend/zwak of een formidabel/goed spits? Qua sterren maakt het in htratings niet uit...
hmm dan moet je eigenlijk alleen kijken naar de hoofdstat, en als passen maar geen waardeloos of slecht is maakt het ook niet echt uit want voor de vleugelaanval heb je wingersCoca-Cola schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:52:
passen draagt alleen bij aan de centrale aanvalsrating. Scoren aan alle 3. Rule of Thumb is in dit geval dat 1 niveau scoren ongeveer net zo veel waard is (kwa ratings) als 2-3 niveaus aan passen. Maar het is dus maar wat je belangerijker vind. Meer centrale aanval of meer vleugelaanval.
Iemand al een voorbeeld van de prestaties van een botteam btw?
[ Voor 40% gewijzigd door -TheNose- op 04-01-2006 09:31 ]
op de hattrick forums staan verschillende voorbeelden. Iemand heeft verschillende teams in de gaten gehouden en als je mid ratings niet lager zijn dan rampzalig(hoog) heb je weinig problemen.-CKY2K- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:31:
Passen voor spitsen wordt ook overschat vind ik...
17 Redelijk scoren 1e week
[ Voor 6% gewijzigd door Pannenkoekkie op 04-01-2006 10:08 ]
U21?Pannenkoekkie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:01:
Net een potentiele U21 voor India gekocht
@Eend: Dan ga ik vandaag gewoon voor het middenveld en geen counter.
[ Voor 16% gewijzigd door -TheNose- op 04-01-2006 10:03 ]
Anoniem: 133390
Helemaal mee eens, passen betaal je tegenwoordig helemaal scheel voor bij aanvallers. Kies ook liever spelertjes met weak passing-CKY2K- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 09:31:
Passen voor spitsen wordt ook overschat vind ik...
Nationale jonkies team, aangezien India een nieuw land is, zijn een beetje redelijke jeugdspelers al snel goed voor het Nationale Team-CKY2K- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:03:
[...]
U21?
@Eend: Dan ga ik vandaag gewoon voor het middenveld en geen counter.
Anoniem: 161882
maar krijgen ze dan ook een jaar extra dispensatie om een beetje tegenstand te kunnen bieden aan de ander U-20 tiems?Pannenkoekkie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:04:
[...]
Nationale jonkies team, aangezien India een nieuw land is, zijn een beetje redelijke jeugdspelers al snel goed voor het Nationale Team

Dat zeg ikPannenkoekkie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:01:
Net een potentiele U210 voor India gekocht
Ze zitten al in seizoen 16, dus....Anoniem: 133390 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:13:
India nieuw land? Ik kan het vanaf werk niet controleren maar geloof toch echt dat het een land is die al langer bestaat... Kan iemand dat bevestigen? Heb in ver verleden ook een jonkie daarvan gehad die ook op passable zat met verdedigen op 17 en passable winger maar die kwam er uiteindelijk niet in.
Excuzez: Klein kutland
Zie requirements voor jeugdspelers (voor de database) op NT database: Keep 17 Weak
Dat welPannenkoekkie schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:25:
[...]
Excuzez: Klein kutland
Zie requirements voor jeugdspelers (voor de database) op NT database: Keep 17 Weak
Was 33 807
Wordt 41 440
Kijken of dit verschil ook op het veld zichtbaar kan worden. De conditietraining gaat nog 1 weekje door en dan moeten de middenveldratings nog hoger komen te liggen. Een briljant PM gekocht voor 1.3M, had matig conditie, maar nu al goed, dus hopelijk vrijdag uitstekend. Zou een koopje zijn dan, omdat ik voor de trainees toch al conditie zou trainen. O ja, hij's nog technisch ook
Tjah, gewoon doortrainen, heb wel de mazzel dat de mijne specialiteit krachtig heeftAnoniem: 133390 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:27:
[...]
Dat wel, Is helaas alleen altijd afwachten of er tussen door in seizoen hopelijk voor jou geen 4 of 5 pulls solid zijn. Die kans bestaat wel aangezien genoeg managers al youth van excellent hebben.

Doelstelling:
- Kampioen worden
- Flinke skill trade winst
- Eerste briljantjes afleveren
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 161882 op 04-01-2006 13:13 ]
Anoniem: 112223
Waar ben jij begonnen? Als ze al met briljant aan komen zetten in de IX, dan doe ik in de VI toch iets niet goed denk ik. Het lijkt me ook lichtelijk overkill in een divisie met 4 bots.Anoniem: 161882 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:44:
... de IX.357 ...
Doelstelling:
- Kampioen worden
- Flinke skill trade winst
• Eerste briljantjes afleveren
En als ik nu juist aanvallend speel met die kant en over de vleugels aanval, dan ook verwaarlozen?Anoniem: 112223 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:03:
Die bug schijnt nog niet gerepareerd te zijn, je linkerverdediging krijgt een enorme boost. Verwaarloos dus die kant en versterk je centrale en rechterverdediging (op eigen risico)
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Briljant scoren is goed en snel haalbaarTheKeeper schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:09:
[...]
Waar ben jij begonnen? Als ze al met briljant aan komen zetten in de IX, dan doe ik in de VI toch iets niet goed denk ik. Het lijkt me ook lichtelijk overkill in een divisie met 4 bots.
Anoniem: 26445
Ik kijk net even in die divisie maar ik tel er "slechts" 6 bots. Dus dan is promotie zeker en moet je met z'n tweeen even uitvechten wie zich kampioen mag noemen.Anoniem: 161882 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 10:44:
Helaas heeft de IX.357 "slechts" 4 bots in de competitie dus er zal lekker veel gepicced worden.
Anoniem: 112223
uhm je begrijpt neem ik aan wat ik bedoelDamien2004 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:14:
[...]
En als ik nu juist aanvallend speel met die kant en over de vleugels aanval, dan ook verwaarlozen?
> ik ben begonnen iets meer dan anderhalf seizoen geleden in X.10. In het eerste seizoen ben ik net niet gepromoveerd en had dus vorig seizoen een heerlijk treningseizoen. Heb nu een 3tal spelers met formidabel pm +2/3, dus eind van het seizoen zou briljant dus net moeten kunnen.TheKeeper schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 12:09:
[...]
Waar ben jij begonnen? Als ze al met briljant aan komen zetten in de IX, dan doe ik in de VI toch iets niet goed denk ik. Het lijkt me ook lichtelijk overkill in een divisie met 4 bots.
> oops zit nu op mijn werk en heb hier geen toegang tot HT, zal dus niet 357 zijn. Sorry voor dit n00b gedragAnoniem: 26445 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:01:
[...]
Ik kijk net even in die divisie maar ik tel er "slechts" 6 bots. Dus dan is promotie zeker en moet je met z'n tweeen even uitvechten wie zich kampioen mag noemen.
Het is dus IX.385

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 161882 op 04-01-2006 13:13 ]
Anoniem: 26445
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 04-01-2006 13:29 ]
Is het nu ook nog verstandig om te piccen of heeft dat geen nut?
Kampioen worden lijkt me niet de grootste uitdaging. Zeker gezien de frequentie waarin mijn mededivisiegenoten HT beleven. Uitdaging zal worden om meteen in VIII ook door te promoveren met een VII waardige selectie.Anoniem: 26445 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:23:
Daar zijn het er inderdaad 4, maar direct promoveren moet zeker lukken en kampioen maak je ook wel kans op.
Als je zo weinig kans maakt is piccen het handigst. Met een beetje goede coach hou je er ook nog wat aan over in je wedstrijd zondagAnoniem: 129220 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:33:
Ik moet vanavond tegen FC H'zand (211301) voor de beker. Hij haalt gemiddeld een indequate (very high) middenveld, waar ik nooit tegen op kan. Ik heb dus maar besloten om te counteren, Heb uitgerekend dat ik op excellent (7.78) kom met counteren. Hij zet ook altijd zijn rechtshalf naar het midden waardoor die kant het zwakst is. Hierdoor heb ik mijn linkermid op aanvallend staan en 1 van mijn spitsen naar de vleugel.
Is het nu ook nog verstandig om te piccen of heeft dat geen nut?
[ Voor 69% gewijzigd door Pewwy op 04-01-2006 13:36 ]
Georges Wiedelt (89850194)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 740 €/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
663k heeft deze rakker me gekost, maarja. Volgens de berekeningen zou hij binnen 1 á 2 trainingen moeten stijgen.
A passable trainer who is defence-mindedPewwy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:36:
[...]
Als je zo weinig kans maakt is piccen het handigst. Met een beetje goede coach hou je er ook nog wat aan over in je wedstrijd zondag
A controversial person who is temperamental and honest.
Has passable experience and passable leadership abilities.
Ok dan pic ik ook nog
Anoniem: 94195
Ik baal eigenlijk wel dat ik in de V zit gezien de beker. Vroegah (vorige seizoenen dus) trof ik vanaf ronde 2/3 een hoger geplaatst team, en speelde ik thuis lekker volle bak. Ka-tjing
goeie koop. die is idd binnen 1-2 weken uitstekend. 665k valt me reuze mee zo de eerste week, maarja hij heeft dan ook geen bijstats verder.
ik zou eigenlijk gewoon iedereen adviseren om te piccen. de eerste wedstrijd winnen de meesten denk ik toch wel en als je hem verliest heb je een goeie ts
Mijn spelert Brian Steen is namelijk in anderhalf seizoen al 4 keer geblesseerd geraakt. Vind ik nogal veel. Iedere keer heb ik hem volledig laten genezen vorodat hij de wei weer inging
Waarom zoveel leiderschap bij een slechts redelijk coach? Haal dan gewoon een goede ivm trainen!Anoniem: 129220 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 13:39:
[...]
A passable trainer who is defence-minded
A controversial person who is temperamental and honest.
Has passable experience and passable leadership abilities.
Ok dan pic ik ook nog

Ja maar toen was je ook nog noob natuurlijk...niet dat er nu veel veranderd is...Anoniem: 7533 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:15:
ik had de eerste 2 seizoenen een matig/redelijk coach
Gaat weer lekker met hattrick vandaag, elke keer session timeouts en rete traag!
[ Voor 17% gewijzigd door -TheNose- op 04-01-2006 14:18 ]
ja maar dan zou de emotie het weer winnen vd ratio. Ik ben nu al zo'n sukkel die stiekem toch gehecht raakt aan zijn oude en vertrouwde spelerts.

Als het inderdaad zo is dat at random een blessure optreedt dan kan ik hem net zo goed houden. Het is een uitsekende winger dus die is prima te gebruiken in de IXe
Mijn ervaring is ook dat sommige spelers vaker geblesseerd raken dan andere...1 van mijn trainees is ook vaak +1 terwijl andere trainees echt nooit wat hebben...Anoniem: 161882 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:17:
[...]
ja maar dan zou de emotie het weer winnen vd ratio. Ik ben nu al zo'n sukkel die stiekem toch gehecht raakt aan zijn oude en vertrouwde spelerts.![]()
Als het inderdaad zo is dat at random een blessure optreedt dan kan ik hem net zo goed houden. Het is een uitsekende winger dus die is prima te gebruiken in de IXe
@Pewwy als je zo bang bent het middenveld te verliezen dan ga je toch counteren?
[ Voor 8% gewijzigd door -TheNose- op 04-01-2006 14:20 ]
Dit is mij ook opgevallen... een speler met uitstekend conditie, 7 fysio's en later 10 en nog raakt ie 4 keer geblesseerd.Anoniem: 161882 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:01:
Vraagje mbt blessures. Is het zo dat de ene speler blessuregevoeliger is dan de ander, mits beide volledig fit zijn (geen pleisters)? Of wordt dit at random bepaald door de almachtige HTengine?
Mijn spelert Brian Steen is namelijk in anderhalf seizoen al 4 keer geblesseerd geraakt. Vind ik nogal veel. Iedere keer heb ik hem volledig laten genezen vorodat hij de wei weer inging
Hij heeft ook goed ervaring en kreeg toen ie eindelijk weer op de mat stond ook nog eens rood. Ik dacht dat spelers met meer ervaring dat minder snel kregen.
Minder snel, maar krijgen ze soms dus wel....kleine kans is nog steeds meer dan geen kans he.TheKeeper schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:19:
[...]
Dit is mij ook opgevallen... een speler met uitstekend conditie, 7 fysio's en later 10 en nog raakt ie 4 keer geblesseerd.
Hij heeft ook goed ervaring en kreeg toen ie eindelijk weer op de mat stond ook nog eens rood. Ik dacht dat spelers met meer ervaring dat minder snel kregen.
Ga nu maar weereens werken, zit weer teveel te spammen
Anoniem: 135680
Was hij eindelijk weer beter week later direct weer blesure
Kijk ik seizoen later is hij bij andere club nooit gebleseerd geweest
Dit was een oud speler en had amper geld. Ik ben sinds anderhalf jaar net uit de schulden. Ik zat op dat moment niet echt op rozen om zulke dingen te doen.-CKY2K- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:14:
[...]
Waarom zoveel leiderschap bij een slechts redelijk coach? Haal dan gewoon een goede ivm trainen!
Edit: jammer dat ik mijn ongeslagen status van 14 wedstrijden kwijt raak.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 129220 op 04-01-2006 14:31 ]
ik heb penaltynemers al neergezet
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 04-01-2006 14:32 ]
Ik ben bang een iets minder middenveld te hebben, maar de gast is te slecht om tegen te counteren-CKY2K- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:19:
[...]
Mijn ervaring is ook dat sommige spelers vaker geblesseerd raken dan andere...1 van mijn trainees is ook vaak +1 terwijl andere trainees echt nooit wat hebben...
@Pewwy als je zo bang bent het middenveld te verliezen dan ga je toch counteren?
fuck, weer vergetenH2opoloër schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:32:
ik hoop de 14 (word denk ik 16) voort te zetten al wordt het toch een beetje moeilijk in de beker maar we zullen zien.
ik heb penaltynemers al neergezet
matchid: 59150335
Tsja wie gaat er dan ook tegen een bot team counteren?TheKeeper schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:48:
Counteren kan gevaarlijk zijn... zelfs tegen een bot:
matchid: 59150335

BTW hoe kan dat BOT team nou matige def ratings halen met zulke spelers in de verdediging? Hoogste tsi daar is 100 of zo?
@Pewwy, ik PIC alles dit seizoen iig. Ga alles op de counter spelen...Lijfsbehoud moet wel lukken denk ik en halverwege het seizoen kan ik mijn eerste echte spits aanschaffen! (uitmuntend of briljant ben ik nog niet uit, iig met weinig passen
[ Voor 10% gewijzigd door -TheNose- op 04-01-2006 14:58 ]
er was toch een bug-CKY2K- schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:57:
[...]
BTW hoe kan dat BOT team nou matige def ratings halen met zulke spelers in de verdediging? Hoogste tsi daar is 100 of zo?
@pewwy np
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 04-01-2006 15:03 ]
haha pewwy die nu al begint te zweten om een team dat net uit de IX komt... nee dat counteren is echt heel goedPewwy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:32:
[...]
Ik ben bang een iets minder middenveld te hebben, maar de gast is te slecht om tegen te counterenIk hoop alleen dat hij niet weet te scoren, want dan kan het een drama worden. Als hij Motst ben ik in ieder geval de Sjaak
Heeft niets met counteren te maken chef, jij moest zo nodig mijn halve team onderuit schoppen vorige weekAnoniem: 7533 schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:02:
[...]
haha pewwy die nu al begint te zweten om een team dat net uit de IX komt... nee dat counteren is echt heel goedvan mij mogen ze zich suf motsen. na 2 pics oprij boeit het me totaal niet meer
Dit topic is gesloten.