With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Lees mijn post nog eens:matsume schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:00:
Ik wil ook geld doneren aan FTD, maar dan wil ik ook een account. Ik zit nu al een tijd te proberen om een account te krijgen maar het lukt me gewoon niet, sommige zeiden dat de script niet aan stond, maar heb het toch steeds geprobeerd. weet iemand wanneer de script weer aangaat?
FlipFluitketel in "FTD 3.7(.2) - Wat vinden we ervan ??"
Oftewel.. Niemand kan je nu zeggen wanneer er weer accounts verwijderd worden (Mr. FTD himself misschien wel, maar die zal je er geen antwoord op gaan geven omdat iedereen dan weer kwaad zal zijn als het onverhoopt weer anders loopt.)
Wat je ook kunt doen is proberen om iemand te vinden die al een account heeft en dat met je wil delen (dit mag gewoon bij FTD).
[ Voor 9% gewijzigd door FlipFluitketel op 12-01-2006 19:12 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Edit: En twee minuten later weer wel. Maar bij 91% Krijg ik elke keer foutmeldingen (dshtml.dll of msxml4.dll en read errors.)
[ Voor 81% gewijzigd door |sWORDs| op 12-01-2006 21:31 ]
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Verwijderd
nergens last van..sWORDs schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:28:
Ben ik de enige die niet kan updaten a.t.m?
Edit: En twee minuten later weer wel. Maar bij 91% Krijg ik elke keer foutmeldingen (dshtml.dll of msxml4.dll en read errors.)
Er zit nu ook al een optie in waarmee je je watchlist kan up- of downloaden. (Ik heb hem overigens nog niet geprobeerd, het viel me toevallig op.)Nakebod schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:59:
Ik denk, of weet ik zeker? een versie voor Vrienden van FTD.
Waarschijnlijk meer opties aanpasbaar ofzo, misschien betere filters.
Of, de watchlist online opslaan, overal toegankelijk ofzo
[ Voor 47% gewijzigd door pven op 12-01-2006 23:02 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Daar zit ik ook al tijden om te vragen, een "Import Post Knopje"pven schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 22:30:
Wat ik nog steeds lastig vind bij FTD is als je een bepaalde serie gaat posten. Dan gebruik je dus tig keer dezelfde tekst (copy&paste uiteraard), ik vind dat wat omslachtig. Als je bv. vijf DVDs gaat posten dan klop je vijf keer hetzelfde in, op wat nummertjes na.
Dus dat je via een tekst bestandje alsvast een aantal of alle velden kunt binnenhalen,
en dan achteraf nog wat dingetjes aanpassen indien nodig.
Dat scheelt erg veel knip en plakwerk.
Vraag gesteld bij windows versie:
http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=184850
En bij Linux versie (die ook met windows werkt):
http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=204081
Misschien dat de maker van FTD dat wil programmeren,
als er meer mensen hiernaar vragen, ofwel een berichtje bijpplaatsen.
Volgens mij wordt er nu gedacht dat dit alleen voor mij handig is,
en niet voor andere mensen (ik denk juist dat het voor iedereen handig is,
met name voor mensen die veel posts aanmelden).
De programmeur van de Linux versie (die ook met windows werkt),
heeft aangegeven dat hij in zijn versie het wel wil gaan opnemen,
maar later niks meer gehoord, is alweer een week geleden.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Dat is wel intressant. Maar mag je met 2 mensen(verschillende ip's) tegelijk op 1 account?FlipFluitketel schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:10:
[...]
Lees mijn post nog eens:
FlipFluitketel in "FTD 3.7(.2) - Wat vinden we ervan ??"
Oftewel.. Niemand kan je nu zeggen wanneer er weer accounts verwijderd worden (Mr. FTD himself misschien wel, maar die zal je er geen antwoord op gaan geven omdat iedereen dan weer kwaad zal zijn als het onverhoopt weer anders loopt.)
Wat je ook kunt doen is proberen om iemand te vinden die al een account heeft en dat met je wil delen (dit mag gewoon bij FTD).
wat zijn verder de nadelen?(slomer downloaden oid?)
Gebruik hem zelf ook op 2 ip's. Mag toch ook wel op mijn werk kijken wat er gepost wordt. Geen nadelen volgens mij...matsume schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:33:
[...]
Dat is wel intressant. Maar mag je met 2 mensen(verschillende ip's) tegelijk op 1 account?
FTD is niets meer en niets minders als een inhoudsopgave van een gedeelte van Usenet.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
Ik deel mn account met 2 anderen, niets aan de handmatsume schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:33:
[...]
Dat is wel intressant. Maar mag je met 2 mensen(verschillende ip's) tegelijk op 1 account?
okeej.. maar kan je oko tegelijk downloaden vanaf 1 account?(en dan vanaf verschillende ip's)Snuffel schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:38:
Nee, want je download verder niets uit FTD.
FTD is niets meer en niets minders als een inhoudsopgave van een gedeelte van Usenet.
Dus bv als iemand zijn account deelt, dat hij in amsterdam zit te downloaden van ftd en ik in groningen zit te downloaden, geef dat verder geen één probleem?
Verwijderd
Klik op het bolletje voor de te verwijderen post en kies dan uit het menu onderaan: Vuilnisbak. Klik nu op het pijltje naar rechts.MADG0BLIN schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 10:36:
Weet iemand hoe je nu het makkelijkst uit je watch list posts kan verwijderen? Er stond bij de vorige versies een kruisje. Die is nu dus weg.
Zie ook: Uitleg FTD
Je download niet via ftd. Hier staan alleen maar meldingen in van wat er op de newsservers staan. Downloaden moet je via een betaalde newsserver of een newsserver van je ISP doen, dit heeft niks met de ftd account te maken.matsume schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 10:28:
[...]
okeej.. maar kan je oko tegelijk downloaden vanaf 1 account?(en dan vanaf verschillende ip's)
Dus bv als iemand zijn account deelt, dat hij in amsterdam zit te downloaden van ftd en ik in groningen zit te downloaden, geef dat verder geen één probleem?
☻/
/▌
/ \
Ok bedankt. Had ik nog niet gezien.Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 10:42:
[...]
Klik op het bolletje voor de te verwijderen post en kies dan uit het menu onderaan: Vuilnisbak. Klik nu op het pijltje naar rechts.
Zie ook: Uitleg FTD
(Met vandaag wordt 13 januari 2006 bedoeld.)LET OP : Ook zal vanaf vandaag alle FTD mail gelogged worden en overtreders zullen hiermee geconfronteerd worden. Hou hier rekening mee !
Het is toch niet te doen om al die PMs te gaan lezen?
Nou aangezien er dan géén een nadeel aanzit is hier mijn request:Kixtart schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 12:58:
[...]
Je download niet via ftd. Hier staan alleen maar meldingen in van wat er op de newsservers staan. Downloaden moet je via een betaalde newsserver of een newsserver van je ISP doen, dit heeft niks met de ftd account te maken.
Wil iemand een FTD account met mij delen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
[ Voor 12% gewijzigd door Canaria op 16-01-2006 19:15 ]
http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=204385
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Verwijderd
heb nu echter ftd3.7 en ik weet niet wat ik er van vind:
als ik met mijn zelfde account als bij 3.6 in wil loggen krijg ik melding dat ie geen verbinding kan maken.Iemand een idee?
edit: laat maar doet t al, ff ergens anders opgezocht
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 18:32 ]
3.6 wordt niet meer ondersteund, het is verplicht om 3.7 te gebruiken. Maar en zijn toch geen verschillen tussen die versies. Je hebt nu alleen de mogelijkheid om zelf filters te maken.Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:27:
ik had al lang een account bij ftd3.6 vond ik geweldig! Altijd lekkere muziek/films etc.
heb nu echter ftd3.7 en ik weet niet wat ik er van vind:
als ik met mijn zelfde account als bij 3.6 in wil loggen krijg ik melding dat ie geen verbinding kan maken.Iemand een idee?
☻/
/▌
/ \
Alsof iemand dat zou gaan doen..matsume schreef op zondag 15 januari 2006 @ 10:23:
[...]
Nou aangezien er dan géén een nadeel aanzit is hier mijn request:
Wil iemand een FTD account met mij delen?![]()
Voeg me toe op msn of mail maar even dan![]()
barzi_to@hotmail.com
Je kunt niet beide tegelijk vanaf een verschillend ip connecten..
Je zou 24 uur moeten wachten volgens mij wil je weer kunnen connecten op een ander adres.
Niet dat ik een account wil sharen, maar dat van het ip is volgens mij niet waar. Ik kan s'ochtends prima op bijvoorbeeld mijn werk connecten en s'avonds weer thuis.SandeR schreef op maandag 16 januari 2006 @ 08:52:
[...]
Alsof iemand dat zou gaan doen..
Je zou 24 uur moeten wachten volgens mij wil je weer kunnen connecten op een ander adres.
Volgens mij was dat, maar dan weer een best lange tijd geleden, wel zo.SandeR schreef op maandag 16 januari 2006 @ 08:52:
[...]
Alsof iemand dat zou gaan doen..
Gebruik hem zelf alleen maar thuis, dus weet niet hoe het precies zit. Maar volgens mij is dat echt geen probleem (meer).
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Account delen is dus heel goed mogelijk ja.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Kom ik ook achter. Nu zag ik net posts tot 17.44 staan, update ik weer, is de laatet post van 16.30 o.id?pven schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:25:
FTD doet hier wat raar. Soms komen er updates binnen die ouder lijken te zijn dan wat er al in stond. Zojuist heb ik bv. ge-update en dan komen er posts als nieuw naar voren die ik deze middag ook al heb gezien.
meerderen met dit soort vage dingen?
edit: weer updaten, komen er weer nieuwe titels bij
Dacht al dat ik hier iets op het FTD forum over las , van de admins, dat je vaker moest updaten om zo alle posts binnen te krijgen
[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 16-01-2006 19:15 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Kan beter besproken worden op het FTD forum, dan kan je met de ontwikkelaars erover discuseren.

Voor zover ik weet levert het geen probleem op.wvkreg schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:00:
Het account delen kan inderdaad, maar is het ook legaal d.w.z word je niet gebanned?
't Is natuurlijk een ander verhaal als één van de mensen met wie je je account deelt, gaat zitten klooien en een ban krijgt, want dan kom jij er ook niet meer op.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
nee, volgens mij is het by-design. Heb er wel eens meer over gelezen op het FTD forumI-King schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:38:
Heb je het vinkje bij updates (naast het zoekscherm) aanstaan? Misschien ligt het daar aan?
Ja, heb ik ook wel eens last van (zie ook een van mijn berichten in dit topic).Gunner schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:14:
[...]
Kom ik ook achter. Nu zag ik net posts tot 17.44 staan, update ik weer, is de laatet post van 16.30 o.id?
meerderen met dit soort vage dingen?
edit: weer updaten, komen er weer nieuwe titels bij
Dacht al dat ik hier iets op het FTD forum over las , van de admins, dat je vaker moest updaten om zo alle posts binnen te krijgen
Zeg dan niets ...carpin schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:58:
Van mij kan dit Topic op slot heeft niks met Tweakers te maken.
Kan beter besproken worden op het FTD forum, dan kan je met de ontwikkelaars erover discuseren.

Dan vraag ik me toch serieus af wat de gedachten hierachter is.Gunner schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:10:
[...]
nee, volgens mij is het by-design. Heb er wel eens meer over gelezen op het FTD forum
Of en waar men het wilt discussiëren is de keus van de members. Dit topic blijft in ieder geval open. Mocht je het hier niet mee eens zijn kun je altijd een topic report schrijven met eventuele argumenten. Deze zullen we vervolgens overwegen.carpin schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:58:
Van mij kan dit Topic op slot heeft niks met Tweakers te maken.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Ik ook. Sommige admins/mods heb ik er over gehoord. Gewoon vaker updaten dus. Voor de upgrade naar 3.7.x kon je maar 1x per 10 min updaten, nu dus vakerpven schreef op maandag 16 januari 2006 @ 20:54:
Dan vraag ik me toch serieus af wat de gedachten hierachter is.
Daarom quote ik je ookJa, heb ik ook wel eens last van (zie ook een van mijn berichten in dit topic).
[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 16-01-2006 21:16 ]
Helemaal gemist.

Ik heb overigens nog naar die OS-error gezocht die ik wel eens krijg, maar daar kan ik helemala niets over terug vinden.

Hij blijft bij mij melding geven dat de gebruikersnaam en wachtwoord fout zijn.
Verwijderd
Zou gelijk moeten werken... geen idee of FTD tegenwoordig met activatiemailtjes werkt trouwens. Zit al 3.5 jaar bij FTD dus dat kan ik me niet echt herinnerenmarteltor schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:18:
als ik net geregistreerd ben bij ftd, moet ik dan een tijd wachten voordat ik kan loggen?
Hij blijft bij mij melding geven dat de gebruikersnaam en wachtwoord fout zijn.
2x krijg ik die melding en dan line 1 CONN_TIMEOUT...
hebben meerdere mensen dit?
Je hebt versie 3.7.2???low_n_slow schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:27:
ik heb 1x kunnen updaten met ftd en sindsdien krijg ik dat hij geen verbinding kan maken met de server...
2x krijg ik die melding en dan line 1 CONN_TIMEOUT...
hebben meerdere mensen dit?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Accounts die vannacht/vandaag zijn aangemaakt kunnen nog niet updaten
--------------------------------------------------------------------------------
Omdat dit de eerste keer is (vanaf vannacht) dat er nieuwe accounts gemaakt worden in versie 3.7.2, krijgen mensen die daarna willen update de melding dat username en/of wachtwoord niet klopt.
Met accounts die dus vandaag zijn aangemaakt kan nog even niet geupdate worden, daar wordt aan gewerkt.
Het heeft geen zin om steeds een nieuw account te maken, omdat alle nieuwe accounts dit probleem hebben.
Dus als je 1 account hebt en het updaten werkt niet, heb geduld ajb.
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
werkt nu ook prima voor de niet-vrienden hoorMaZo schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:31:
Ben ik even blij dat ik een jaar geleden heb gedoneerd, als ik dit zo allemaal lees...
Verwijderd
Stel je klinkt wat aan dat je wilt, hoe download je het dan?
[ Voor 4% gewijzigd door Perzikvrucht op 17-01-2006 15:48 ]
Het .forum bestand uit je profile dir verwijderen zou kunnen helpen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 13:35:
Als ik nu ftd 3.7.2 (13:30 ) op start krijg ik de melding ( FTDDb:Missing data provider or data packet ) maar vanochted werkte het nog normaal meer mensen last van.
FTD verwijderen, de bestanden die blijven staan ook verwijderen, en dan opnieuw installeren lost het probleem sowieso op
Dat kan NIET. Daar mee klaar.matsume schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:47:
Dit is echt een hele domme vraag, maar ik zie het echt niet.![]()
FTD is een progje waarin mensen kunnen aangeven waar iets te vinden is. Dat is alles, niets meer en niets minder. Je zult nog echt via je newsclient (grabbit, newsleecher) en een account op een newsserver (van je provider of eweka/astrawe/etc...) gebruik moeten maken om iets te kunnen downloaden.
Verwijderd
Neem deze maar eens op je gemak door:matsume schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 15:47:
Dit is echt een hele domme vraag, maar ik zie het echt niet.![]()
http://www.binaries4all.nl/
Verwijderd
duurt het bij jullie ook zo lang?
Net een account kunnen scoren na 2 maanden proberen dus als jullie snel zijn.......Want je weet nooit.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Nee, dat is een eigenschap van FTD. Ik dacht dat je na een kwartier het niet meer kon editten.pven schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:49:
Als ik het knopje beantwoord gebruik, dan kan ik na het intikken van het antwoord mijn bericht nog bewerken. Het lijkt er echter op dat na een X aantal minuten, die edit-knop niet meer toegankelijk is. Ligt dit aan mij?
---
Zeg, heeft iemand enig idee hoe het volgede probleem is op te lossen? Schone install van XP en van FTD v3.7.2 - maar ik krijg bij het opstarten de volgende melding:

[ Voor 22% gewijzigd door Wildfire op 20-01-2006 15:17 ]
Ik heb gisteren ook een account te pakken weten te krijgen en zowel gisterenavond als vanmorgen hebben ook 2 vrienden van me kans gezien. Blijkbaar nogal opgeschoondsekeroglan schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 06:46:
Goeiemorgen,
Net een account kunnen scoren na 2 maanden proberen dus als jullie snel zijn.......Want je weet nooit.
Bij mij is ie ook wel wat langzamer, maar niet erg veel langzamer (behalve met het afsluiten, dat kan wel een minuut of 10 duren).Vatt schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:32:
Bij jullie ook neem ik aan?
[ Voor 36% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-01-2006 15:38 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik vind het maar een langzaam programma, nadat ie de updates heeft gehaald, duurt het samenstellen van het overzicht bizar lang.
Ik heb bemerkt dat het aan de filters ligt, als je de standaard filters houdt, gaat het prima,
maar als ik DVD-Comedy, DVD-Action enzovoorts filters maak, dan is het tergend langzaam.
Bij jullie ook neem ik aan?
Vele secondes tot tientallen seconden staat m'n 3GHz P4 helemaal volbelast te wezen. En waarom, dat is mij een raadsel.
[ Voor 50% gewijzigd door joopv op 20-01-2006 18:46 ]
Ok, het is dus een rechtenkwestie kwam ik zojuist achter. Ik heb FTD onder mijn Wildfire-account geïnstalleerd (dat is een account met administrator-rechten), maar hij wil dan niet zonder bovenstaande foutmeldingen tenzij ik FTD opstart met het Administrator-account zelf als referentie.Wildfire schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:16:
[...]
Nee, dat is een eigenschap van FTD. Ik dacht dat je na een kwartier het niet meer kon editten.
---
Zeg, heeft iemand enig idee hoe het volgede probleem is op te lossen? Schone install van XP en van FTD v3.7.2 - maar ik krijg bij het opstarten de volgende melding:
[afbeelding]
Ik ga FTD maar eens uninstallen en daarna ga ik alle sporen in het register verwijderen. Daarna installeer ik 'm weer opnieuw, eens kijken hoe het dan gaat.
-- Edit: helaas pindakaas... is er misschien nog iets meer dat in het register achterblijft en waar FTD naar kijkt? Ik heb op "FTD" gezocht en alles van FTD verwijderd. Ik heb zelf geprobeerd te installeren in een andere dan de standaardmap, maar ook dat hielp niet. FTD Schijnt te denken (of het OS denkt het) dat FTD geen toegang heeft tot de bestanden.
Maf. En erg lullig. Ik kan er wel omheen werken door elke keer FTD op starten met als referentie het Administrator account, maar dat is natuurlijk geen oplossing. Ik wil het gewoon op kunnen starten zonder eerst op te moeten geven met welk account ik het wil laten starten....
-- UPDATE: Het is opgelost! Ik bedacht me zojuist dat ik voor Internet Explorer het gebruik van file:// had geblokkeerd, zodat vanuit IE geen bestanden op de HD benaderd kunnen worden. Door FTD uit te voeren via een ander account, was deze tweak niet van toepassing waardoor FTD weer normaal werkte.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
Daar is een key genaamd NoFileUrl, type REG_DWORD. Dubbelklik erop zodat je de waarde kunt veranderen, voer een nul in. Sluit de registereditor af, start je systeem opnieuw op en FTD werkt weer normaal.
[ Voor 45% gewijzigd door Wildfire op 20-01-2006 21:19 ]
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Zoek eens even in dit topic, dat is namelijk al tig keer langs gekomen.maontje schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:38:
Helemaal top dit programma. Alleen jammer dat je nu de bestandsnamen niet meer kan copy pasten naar je favo nzb zoek site..

* pven is trots op knorde
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 21-01-2006 00:52 ]
Perfect, heb ik toch niet voor niks dit topic doorgespitZondagskindje schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:39:
Misschien geheel ten overvloede; voor het rechtermuisknop probleem:
http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=204385
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Als je FTD Watchdog installeert kun je een extra knopje configureren die na klikken automatisch op een door jouzelf aangegeven site kan zoeken op de bestandsnaam. Als je die eenmaal gebruikt heb is ie eigenlijk onmisbaar.maontje schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 23:38:
Helemaal top dit programma. Alleen jammer dat je nu de bestandsnamen niet meer kan copy pasten naar je favo nzb zoek site..
"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
http://forum.ftd.nu/showpost.php?p=1314709&postcount=61
Heeft bij mij het probleem opgelost, als is het nog geen 'officiële' patch, lees het draadje maar even.
ralpje schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:05:
Voor mensen die problemen hebben met afsluiten en het 'vollopen' van de CPU:
http://forum.ftd.nu/showpost.php?p=1314709&postcount=61
Heeft bij mij het probleem opgelost, als is het nog geen 'officiële' patch, lees het draadje maar even.
Nog niet verspreiden aub

En hoe wil 'ie aan gebruikerservaringen komen als er slechts een handjevol mensen testen?
Toen ik de patch erop zette leek die niet te werken. Wat blijkt, je moet dat ding eerst die cache helemaal laten checken, en daarna werkt ie dus wel als een trein.
PSN: djmurcielago
met testen wil je toch gewoon van een kleine groep mensen weten of het werkt?ralpje schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 11:16:
Aan de andere kant: mensen die hier komen tsjekken ook het ftd forum wel, en daar staat 'ie in de FAQ.
En hoe wil 'ie aan gebruikerservaringen komen als er slechts een handjevol mensen testen?
als iedereen het gaat gebruiken dan kun je het dus niet echt meer testen. wat nou als er iets mis gaat? dan heeft iedereen plotseling een corrupte ftd, en dan heeft mr. ftd het weer gedaan.
Andere tip die ik regelmatig tegenkom: FTD afsluiten door met de rechtermuisknop op je taskbar-icon te klikken, en dan voor afsluiten te kiezen. Dan wordt niet je hele cache gecheckt en gaat afsluiten wel snel, ook zonder de fix.
Verwijderd
Topic is 'Welkom in #FTDhulp | Missing Data packet of Data provider kun je verhelpen door te resetten via Config > reset FTD'Slash500 schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 15:33:
Ik heb een error telkens als ik wil updaten weet iemand wat het is ?
[afbeelding]
suc6
Bedankt het werkteVerwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 19:55:
[...]
Topic is 'Welkom in #FTDhulp | Missing Data packet of Data provider kun je verhelpen door te resetten via Config > reset FTD'
suc6
Greetz Big-R
Verwijderd
1) Sluit FTDv3 af
2) Download onderstaand zipbestand, en overschrijf FTDv3.exe in de installatiemap van FTD (standaard C:\Program Files\FTDv3.7.2)
[ivm de policy van tweakers maar even niet hier neer gezet, staat wel op ftd forum]
2b) (optioneel maar sterk aanbevolen) verwijder alle *.static en *.mp3 bestanden in de profiles map
3) Start FTDv3.exe
4) Let op of er linksonder de tekst "3.7.2 CF2" staat
Als je 2b hebt overgeslagen krijg je nu direct bij het opstarten een melding dat de lokale database niet compatible is. Klik op OK om FTD de database te laten herstellen en om FTD af te sluiten. Dit kan tot twee maal toe nodig zijn, of voor alle lokale database bestanden die bijgewerkt dienen te worden.
Feedback wordt gewaardeerd.
TIP : FTD te langzaam ? Zet "Posts verwijderen indien ouder dan .. " op 7 dagen voor een merkbaar snelheidsverschil (herstart noodzakelijk)
-----------------------------------------------------------------------
Hij is nu wel erg supper snel geworden
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2006 22:22 ]
Enig idee wat hiermee gefixed wordt?Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:18:
Ok, hier is dan de tweede fix. Dit is alleen een update, er gaan geen gegevens verloren.

Alle updates vanaf de laatste tot de huidige zijn verdeeld in partjes. Als dat meer dan 50 partjes zijn moet je dus meerdere keren achter elkaar updaten!
Wat gebeurt nu: Je hebt zeg maar 80 partjes wachtend
Je klikt op update en hij laadt de eerste 50
Maar het venster blijft hangen op 10 of iets dergelijks terwijl ik toch vermoed dat hij ze alle 50 doet.
Je denkt dat het er minder zijn omdat de laatste post datum niet de huidige datum is. Máár dat komt dus omdat er bij de volgende update nog 30 partjes moeten volgen!
Ik hoop dat mijn verhaal klopt! Maar dit heb ik tenminste zelf ervaren!
Ik volg je niet helemaal. Je vind het hinderlijk dat FTD niet volledig update, en daarna klaag je over je newsserver? Dat staat los van elkaar?sphere schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:13:
Ik vind het wel een pietsie hinderlijk dat hij niet volledig update. Maar misschien ligt het eraan dat ik de retentie op 35 dagen heb staan. Vind ik wel handig, mijn news server heeft retentie van 70 dagen. Helaas kapt hij er nu gewoon mee na bestand x van 50. Soms is het 7, soms is het 40, maar de 50 haalt hij niet
FTD opnieuw gestart en weer ge-update. Maar nu haalt ie maar een stuk of 15 posts binnen, want hij denkt dat m'n laatste update succesvol was. Ik mis nu in m'n post overzicht alles vanaf 2 februari 21:50 uur (was laatste update) tot aan 3 februari 18:55 uur. Is er een manier om toch nog die posts binnen te halen?
Hij doelt op de maximale update grote van 50 blocks, als je een aantal dagen niet geupdate hebt, dan moet je een aantal elkaar achter elkaar op update klikken om bij te zijn.Gunner schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:42:
[...]
Ik volg je niet helemaal. Je vind het hinderlijk dat FTD niet volledig update, en daarna klaag je over je newsserver? Dat staat los van elkaar?
Volgens mij moet je dan hopen dat er iemand een post in doet.Vatt schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:04:
Zojuist geprobeerd nieuwe posts binnen te halen, maar er was een probleem met het binnen halen.
FTD opnieuw gestart en weer ge-update. Maar nu haalt ie maar een stuk of 15 posts binnen, want hij denkt dat m'n laatste update succesvol was. Ik mis nu in m'n post overzicht alles vanaf 2 februari 21:50 uur (was laatste update) tot aan 3 februari 18:55 uur. Is er een manier om toch nog die posts binnen te halen?
[ Voor 40% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-02-2006 20:51 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Met FTD Watchdog kun je voor FTD als het ware "de tijd terugzetten".Gunner schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 08:42:
[...]
Ik volg je niet helemaal. Je vind het hinderlijk dat FTD niet volledig update, en daarna klaag je over je newsserver? Dat staat los van elkaar?
Maar doet dat nu nog maar niet proberen, er zijn op dit moment nog steeds serverproblemen waardoor het updaten sowieso niet goed gaat.
Men heeft het hier dus over versie 3.7.3.Er is een nieuwe versie van FTD beschikbaar. Dit is dezelfde versie als FTDv3.7.2, maar dan inclusief alle patches en optimalisaties -- en hopelijk een lager trafficverbruik. Alle vorige versies van FTD zullen na maandag 06-02-2006 niet meer werken. Ga dus zo snel mogelijk over naar de nieuwe versie.
[ Voor 9% gewijzigd door pven op 06-02-2006 23:11 ]
Deze versie werkt bij mij stukken beter dan de vorige.pven schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:04:
Wees gewaarschuwd:
[...]
Men heeft het hier dus over versie 3.7.3.
Updaten en afsluiten gaat een stuk sneller.
CPU verbruik is normaal ipv 100%
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
[ Voor 9% gewijzigd door rvnieuwh op 07-02-2006 15:57 ]
Als ze dat nog eens wat kunnen versnellen is het helemaal perfect voor wat ik ermee doe.
Inderdaad. Ik start het programma op en dan duurt het op mijn systeem (Athlon 64 3000+ @ 2.4ghz) lang voordat er uiteindelijk een postlijst op het scherm verdwijnt. Het duurt ook lang eer ik bij de postinfo aankom als ik een posting wil bekijken.superduper schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:31:
Het is allemaal wel iets beter geworden, maar het samenstellen van de postlijst duurt nog steeds onnoemelijk lang. Soms wel minuten voordat je een lijst van zeg 300 post hebt staan.
Als ze dat nog eens wat kunnen versnellen is het helemaal perfect voor wat ik ermee doe.
En dan te bedenken dat ik geen filters ofzo gebruik, dus daar kan het ook niet aan liggen.
[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 10-02-2006 18:13 ]
Wat doe jij ermee dan?superduper schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:31:
Het is allemaal wel iets beter geworden, maar het samenstellen van de postlijst duurt nog steeds onnoemelijk lang. Soms wel minuten voordat je een lijst van zeg 300 post hebt staan.
Dit is volgens mij zoals ftd v3.7 had moeten zijn, blij dat ie het eindelijk doet
geen traag gedoe meer, wat dus nergens voor nodig was
[ Voor 15% gewijzigd door Murcielago op 07-02-2006 19:02 ]
Ik heb een compleet nieuwe installatie.
Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het kan verhelpen?
En bevalt me echt heel goed! wil ook absoluut het programma niet naar beneden halen!
Maar word beetje moe van al die updates
Sorry ! maar dacht meld het even!
Verder vind ik het echt een top programma! heb er zelfs extra punten bij me satge mee verdient omdat we stagebegeleider het al tijden wou gebruiken maar niet wist hoe het werkte (nieuwsgroepen algemeen dan).
DUS conclusie! HULDE aan het programma verder
Onwijs bedankt voor het melden.VerkerkSander schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:43:
Ik gebruik dit programma al jaren (zoiets denk ik)
En bevalt me echt heel goed! wil ook absoluut het programma niet naar beneden halen!
Maar word beetje moe van al die updates![]()
Sorry ! maar dacht meld het even!
Verder vind ik het echt een top programma! heb er zelfs extra punten bij me satge mee verdient omdat we stagebegeleider het al tijden wou gebruiken maar niet wist hoe het werkte (nieuwsgroepen algemeen dan).
DUS conclusie! HULDE aan het programma verder

Good taste is for people who can’t afford sapphires
Haha begrijp niet helemaal hoe ik dit zal opvatten... maarja van die updates hoop dat het nu allemaal beetje over is...FirePuma142 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:50:
[...]
Onwijs bedankt voor het melden.![]()
n wat een mafkees van een stagebegeleider! Daar gaan onze belastingcenten heen, naar het uitgelegd krijgen van de werking van nieuwsgroepen in he algemeen.
![]()
Wat ik wel erg jammer vind is dat 7.2 serie, de problemen met updates (hoge server belasting) niet heeft kunnen verhelpen.
Verwijderd
Sinds ik geupgrade ben naar ftd 3.7.2 heb ik het probleem dat als ik ftd heb ,en de computer uit is geweest en ik de volgende ochtend ftd aan wil zetten dat hij niet start. Gevolg ik moet het overnieuw instaleren en ben al mijn data uit mijn configuratie en watchlist kwijt. Nu ben ik geupgrade naar 3.7.3 en heb dit probleem nog. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen want FTD is een super relaxd programma maar zo is het werken ermee wel een beetje k*t geworden.
Ik snap niet dat er zoveel mensen het hindelijk vinden dat je meerdere keren moet updaten om weer bij te zijn.MeNTaL_TO schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 07:22:
Ik blijf het wennen vinden dat ik meerdere keren moet updaten en vergeet dit ook regelmatig.
Wat ik wel erg jammer vind is dat 7.2 serie, de problemen met updates (hoge server belasting) niet heeft kunnen verhelpen.
Zelf vind ik dat juist prettig, nu kan ik gewoon in kleine stukjes tegelijk de nieuwe posts rustig nakijken.
Zodra ik dat stukje rustig heb nagekeken, ga ik nogmaals updaten en nalopen, tot ik mijn queue weer redelijk gevuld heb.
Voorheen had je bij updaten zo'n enorm grote hoeveelheid nieuwe posts, dat het al snel erg onoverzichtelijk begon te worden.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Dit topic is gesloten.
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.