Toon posts:

FTD 3.7(.3) - Wat vinden we ervan ??

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 23.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
Wat ik me afvraag, is V3.7.2 ook beschikbaar voor niet-vrienden?

Anders moet ik voorlopig nog de site van coolhva plunderen ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:27
Ja hoor en werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 20:12
Eindelijk werkt FTD weer...begon me al zorgen te maken :P Jammer dat je niet meer gewoon rechts kan klikken. Niet dat ik dat ooit deed maar nu merk ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 23:33

Wildfire

Joy to the world!

whatzert schreef op Saturday 07 January 2006 @ 13:59:
Eindelijk werkt FTD weer...begon me al zorgen te maken :P Jammer dat je niet meer gewoon rechts kan klikken. Niet dat ik dat ooit deed maar nu merk ik het wel.
Ik deed het regelmatig... ff een bestandsnaam kopiëren om vervolgens bij Eweka's Usenetsearch een NZBtje aan te laten maken. Nu moet ik dus elke keer op CTRL+C drukken, niet dat het zo'n moeite is maar het is wel irritant als je het met de muis gewend bent.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 20:14
ik mis vooral de back knop en de watchlist is mij ook te uitgebreid zoals hij was vond ik het al prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 04-10 23:04
Gelukkig kunnen we weer updaten... Zal in de loop van de week even een bedrag doneren..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Oh? Ik krijg als ik op update druk nog een fijne melding "kan geen verbinding maken met de server" en vervolgens het bericht "invalid at the top level of the document"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here!
Hebben meer mensen het al werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de back knop is nu de tabblad ;)
en die kan je nu sluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:52:
Wat ik me afvraag, is V3.7.2 ook beschikbaar voor niet-vrienden?

Anders moet ik voorlopig nog de site van coolhva plunderen ;)
3.7.2 is voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domba
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:53
Wildfire schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:05:
[...]
Ik deed het regelmatig... ff een bestandsnaam kopiëren om vervolgens bij Eweka's Usenetsearch een NZBtje aan te laten maken. Nu moet ik dus elke keer op CTRL+C drukken, niet dat het zo'n moeite is maar het is wel irritant als je het met de muis gewend bent.
Dat is niet enigste, ik ben meer dan een uur mee bezig geweest om te achterhalen, waarom ik de ene na de andere acces violation error kreeg. Nu blijkt dit in de nieuwe rechtermuisbutton functie te zitten.

Als je een post detail opent in de detail tab, dan bevat deze vaak een externe link voor het plaatje
links boven, zolang deze niet geladen is functioneert de rechtermuisbutton niet. Als deze nu toch aanklikt dan krijg je een 404 pagina te zien. Afhankelijk waarnaar de poster extern naar linkt kan het soms wel 15 seconden tot 1 minuut duren voordat deze geladen wordt.
In veel gevallen heb ik dan de post informatie al gelezen en wil naar de volgende, wat dan misgaat.
Heb ik dit nu een aantal keren achter elkaar dan krijg ik na terugkeer ook nogeens een acces violation error. Het is dan raadzaam om FTD af te sluiten en opnieuw op te starten, want toen ik er verschillende negeerde was ik genoodzaak mijn windows te rebooten en ik heb mijn neus nu niet één keer maar al meerdere keren daaraan gestoten.
Als ik voor zo'n langzaam ladende externe link het IP-adress blokkeerd in de firewal is er niets aan de hand, dan wordt deze schijnbaar van een FTD server geladen en niet extern.

Heeft iemand anders deze ervaring ook al waargenomen?

Verder valt mij op dat ik bij FTD programmastart steeds weer nieuwe IP-adressen moet toestaan voor DNS en HTTP, inmiddels heb ik al een collectie van meer dan 10 verschillende.

Eilandbedrijf met netondersteuning , all-electric || Deye 12KSG04LP3 met 580Ah-LFP 51,2V (Seplos 3x48100-10C +48200-10E) || hulp-Deye 12k SG04LP3 met 280Ah-LFP 51,2V || 19.4 kWp PV || Zonneplan EPEX-klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:44:
de back knop is nu de tabblad ;)
en die kan je nu sluiten
ja maar het inrritante is dat de watchlist in het postoverzicht tabblad wordt geladen en niet in z'n eigen tabblad
als je ergens aan het kijken bent en even je watchlist erbij pakt kan je daarna weer het juiste overzicht aanklikken en zoeken waar je gebleven was |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:43:
same here!
Hebben meer mensen het al werkend?
Hielko schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:42:
Oh? Ik krijg als ik op update druk nog een fijne melding "kan geen verbinding maken met de server" en vervolgens het bericht "invalid at the top level of the document"....
Toch wel 3.7.2 geinstalleerd? Die melding wat je geeft kreeg ik vanmorgen nl. ook toen ik nog met 3.7 werkte..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domba
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:53
Striker2k2 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:55:
[...]

ja maar het inrritante is dat de watchlist in het postoverzicht tabblad wordt geladen en niet in z'n eigen tabblad
als je ergens aan het kijken bent en even je watchlist erbij pakt kan je daarna weer het juiste overzicht aanklikken en zoeken waar je gebleven was |:(
Dat was in FTDv3.7.1 ook al zo en dan mis je de back button.

Eilandbedrijf met netondersteuning , all-electric || Deye 12KSG04LP3 met 580Ah-LFP 51,2V (Seplos 3x48100-10C +48200-10E) || hulp-Deye 12k SG04LP3 met 280Ah-LFP 51,2V || 19.4 kWp PV || Zonneplan EPEX-klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

FlipFluitketel schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:03:
[...]

[...]

Toch wel 3.7.2 geinstalleerd? Die melding wat je geeft kreeg ik vanmorgen nl. ook toen ik nog met 3.7 werkte..
Werkt hier ook niet, op 2 computers waar het altijd op gewerkt heeft.
Sinds 3.7 doet ie t niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonAalscht
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 12:45

VonAalscht

Raaaar

Hielko schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:42:
forum.ftd.nu:
Let op : het kan zijn dat nog niet bij iedereen de DNS naar het juiste ip wijst. Ook krijg je bij de eerste update gigantisch veel posts binnen, elke update na de eerste update zal een stuk sneller verlopen. Het forum zal in de loop van vandaag weer online komen.
Met versie 3.7.2 heb ik 't ook werkend gekregen, en ben geen betalende vriend van FTD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-10 22:51
De rechtermuisknop is nu "vorige", gloeiend irritant :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Laatst online: 29-09 17:25
Striker2k2 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 14:21:
ik mis vooral de back knop en de watchlist is mij ook te uitgebreid zoals hij was vond ik het al prima
Dat klopt, of nog veel goud'er zou zijn als je met je muis-back knop een venstertje terug kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Waarom zijn er zoveel modbreaks en is er een waarschuwing 'Iedereen die direct linkt naar waar FTD te downloaden is krijgt een OW direct.' terwijl in de OP 3 links naar FTD staan (waarvan er momenteel 1 werkt)? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Laatst online: 14-09 12:03
MarcoC schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:25:
Op zich is dit best fijn. Rechtermuisknop op het tabblad is overigens tabblad sluiten ;)
En 3.7.2 werkt hier geweldig :) Overigens is het niet persé vorige, ik zou het eerder tabblad wisselen willen noemen.

[ Voor 15% gewijzigd door F-Tim op 07-01-2006 17:18 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 11:37
Zijn het account van het forum en het account voor het programma een en dezelfde? Of zijn het apparte accounts?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33
Het zijn aparte accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

MarcoC schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 15:25:
Ja dat vind ik ook irritant.
Want nu is het kopiëren van een bestandsnaam een andere handeling dan wat ik gewend ben.
Ik dacht eerst dat ik de instellingen van mijn muis door een vage handeling veranderd had.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 11:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Oplossing voor het rechtermuisknop'probleem':
Tip : Wil je geen gebruik maken van de rechtermuis sneltoets om te switchen tussen postoverzicht/post ? Ga dan aan de slag en sloop alle "<script src="purecode.dat"></script>" regels uit je *.dat bestanden in je cache map.
Ik heb gewoon het hele bestand purecode.dat leeggemaakt, werkt vooralsnog prima.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?????????? Hoe kom aan de FTD 3.72 versie waar ken je die binnen halen want 3.7 schiet totaal niet op ??????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:15
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:45:
?????????? Hoe kom aan de FTD 3.72 versie waar ken je die binnen halen want 3.7 schiet totaal niet op ??????????????
Eerste post lezen van 't topic misschien? Staan de links gewoon in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je als eens op die links geklikt bij mij werken ze niet.
Servers anders opgedeelt, FTDv3.7.2 is klaar.
http://home.deds.nl/~dutchy/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Dutchy)
http://home.deds.nl/~ozzybulldog/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Ozzy)
http://www.ozzybulldog.nl/FTD/SetupFTDv3.7.2.zip (thx Ozzy) ???????PASS NODIG ?????????

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 12:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Yorixz schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:48:
[...]

Eerste post lezen van 't topic misschien? Staan de links gewoon in ;)
Als ze zouden werken zou het nog mooier zijn. :D

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meschie werken deze beter bij mij wel.
http://www.filemirrors.co...s&file=SetupFTDv3.7.2.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:00
Edit: F*ck weer te snel behulpzaam geweest! :X (Toch staat in de TS wel een link daarom had ik er niet bij nagedacht!)

[ Voor 143% gewijzigd door I-King op 07-01-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 08:53

fjs

PSN: ftltc

Als ik een nieuw account aanmaak zegt hij dat momenteel geen nieuwe leden worden aangenomen. Doe ik iets verkeert?

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjs schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:55:
Als ik een nieuw account aanmaak zegt hij dat momenteel geen nieuwe leden worden aangenomen. Doe ik iets verkeert?
ze zitten vol ;)
max 100.000 en dat is vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-09 08:53

fjs

PSN: ftltc

Kun je dus lang wachten totdat je erin komt. Probeer het regelmatig. Ik dacht dat met deze versie iedereen toegelaten werd. Jammer.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:23

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 17:57:
[...]

ze zitten vol ;)
Zit volgens mij gewoon ingebouwd in de nieuwe versies dat niemand zich meer mag aanmelden.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Laatst online: 04-10 22:10

Bergie

Lekker belangrijk...

lees de waarschuwing eens :|

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Laatst online: 12:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

De melding gaf ook aan dat er elke dag, maar een beperkt aantal nieuw accounts aangemaakt zouden kunnen worden. Dat is dus ook niet het geval. Ik probeer het nu al een paar weken, maar tot op heden geen succes. Bijvoorbeeld, bewust net naar 0:00... maar nee hoor... helaas...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 14:30
ze zitten vol ;)
maar het script dat niet actieve members kicked draait 's morgens dus als je dan probeert aan te melden kun je nog wel eens geluk hebben (ik heb sinds 2 weken weer een account)

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Dat script draait voorlopig niet staat op hun forum, dus er komen voorlopig geen accounts beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fjs schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 18:00:
Kun je dus lang wachten totdat je erin komt. Probeer het regelmatig. Ik dacht dat met deze versie iedereen toegelaten werd. Jammer.
iedereen die lid is kan nu updaten ;)
nie dat ze nu ineens iedereen toelaten dan hebben ze weer problemen de cappaciteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt irritant die nieuwe indeling bij beeld. Maar dat zal wel gewoon wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 11:01

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 19:53:
Ik vind het echt irritant die nieuwe indeling bij beeld. Maar dat zal wel gewoon wennen zijn.
Je kan zelf alles aanpassen he ;)

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:55

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Eindelijk een versie die het wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:56
Ze nemen nog steeds geen members aan, weet iemand misschien ene site die het up-to-date houd? Of weet iemand wanneer de oude accounts worden opgeruimd?(00.00?)

[ Voor 134% gewijzigd door Perzikvrucht op 07-01-2006 21:31 . Reden: Niet goed lezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 03-10 10:13
Vind het maar raar dat ze de rechtermuisknop een andere functie hebben gegeven, moet je eerst zelf in een file van alles weghalen zodat je gewoon weer zoals normaal je rechtermuisknop kan gebruiken.

Voor de rest filter systeem is aardig, maar als ze gezegd hadden we houden het bij 3.6.4 had ik daar ook absoluut geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

Heeft er iemand ervaring om z'n aangepaste filters van 3.7 over te zetten naar 3.7.2, welke bestanden moet ik daar voor hebben?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
Linkjes naar de applicatie zelf kunnen inderdaad wel. Iedereen bedankt voor het melden in de topic reports.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Helmet schreef op Saturday 07 January 2006 @ 18:33:
[...]

maar het script dat niet actieve members kicked draait 's morgens dus als je dan probeert aan te melden kun je nog wel eens geluk hebben (ik heb sinds 2 weken weer een account)
Hoelaat heb jij het geprobeerd?
@ Aikon: weet je zeker dat de script nu niet draait? en weet je misschien wanneer dat weer aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 5 uur sochtends worden oude accounts weggeflikkerd...maar dat zal nog wel een week of 2 duren voordat ze weer accounts vrij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:08

Nakebod

Nope.

RedFox schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 17:36:
Oplossing voor het rechtermuisknop'probleem':

[...]

Ik heb gewoon het hele bestand purecode.dat leeggemaakt, werkt vooralsnog prima.
Of om het makkelijker te doen, open purecode.dat, en haal de onderste 3 regels weg :)
Dan ben je sneller klaar, en het resultaat is hetzelfde.
Edit, wacht, ik las niet goed, jij hebt hem helemaal leeg, kan idd ook :P

[ Voor 11% gewijzigd door Nakebod op 07-01-2006 22:22 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

reuzekind schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 21:22:
Heeft er iemand ervaring om z'n aangepaste filters van 3.7 over te zetten naar 3.7.2, welke bestanden moet ik daar voor hebben?
Ik heb zelf de ftd\profiles map van ftd 3.7.0 gebackuped.
Daarna de hele ftd map verwijderd en ftd 3.7.2 geinstalleerd, zonder te updaten
Daarna die profiles map teruggezet.
Je hebt dan je watchlist terug, je e-mails en je filter-instellingen.
Alleen moet je het basis-filter achteraf verwijderen,
want die komt in ftd 3.7.2 niet voor, is simpel te doen in ftd zelf.
Na deze procedure kun je gewoon weer verder gaan waar je gebleven was,
het updaten gaat ook prima na deze upgrade naar 3.7.2. :)

De filters zelf zitten trouwens in dit bestand 1234567890ABCD.FTD

[ Voor 5% gewijzigd door cjdijk op 08-01-2006 05:27 ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nakebod schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:22:
[...]

Of om het makkelijker te doen, open purecode.dat, en haal de onderste 3 regels weg :)
Dan ben je sneller klaar, en het resultaat is hetzelfde.
Edit, wacht, ik las niet goed, jij hebt hem helemaal leeg, kan idd ook :P
Ik heb de onderste drie regels tussen comment-tags gezet, ook dat werkt. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:22:
[...]

Werkt uitstekend _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:40
Ja, goeie tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
matsume schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 21:44:
[...]

Hoelaat heb jij het geprobeerd?
@ Aikon: weet je zeker dat de script nu niet draait? en weet je misschien wanneer dat weer aangaat?
ff een quote van het forum van ftd
Attentie Attentie Er worden voorlopig GÉÉN accounts geschoond!!!

--------------------------------------------------------------------------------

Totdat FTD helemaal stabiel werkt zullen er géén accounts geschoond worden. Dus niemand hoeft zich zorgen te maken dat hij/zij zijn account kwijt zal raken door het gedurende korte of langere tijd niet kunnen updaten...

Oz (Einde bericht)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of hij er ook voor de mac is? De oude linux versie heb ik kunnen aanpassen zodat ie werkt op mijn apple. Helaas werkt ie nu niet meer. Links en tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hmz, onderstaande melding treedt weer op:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/db6d4f6e51bad5e5066e533ff90adfab/full.png

Hier heb ik vanaf versie 3.6 last van (oudere versies heb ik nooit geprobeerd). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:33:
Hmz, onderstaande melding treedt weer op:
[afbeelding]

Hier heb ik vanaf versie 3.6 last van (oudere versies heb ik nooit geprobeerd). :/
Welke windows versie draai je ?
Is deze up-to-date met de laatste service packs etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb FTD onder Windows2003 draaien (dan kan ik er vanaf afstand via RDC bij komen). Deze is bijna helemaal up-to-date (ik moet alleen die WMF-patch er nog opzetten).Dit probleem had ik met versie 3.6 overigens ook, op het FTD-forum werd aangegeven dat dit een bekend probleem is dat in 3.7 opgelost moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai FTD ook op een windows 2003 server.
Ik log in via RDP met admin rechten en dat gaat goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worker
  • Laatst online: 13:12

worker

2x Sessy thuisbatterij

Jaaaaaaaaaaaaa, eindelijke werkt het weer. Leve versie 3.7.2! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:46:
Ik draai FTD ook op een windows 2003 server.
Ik log in via RDP met admin rechten en dat gaat goed
De melding komt maar soms voor de dag. Bij 3.6 kreeg ik hem een paar keer per dag, bij 3.7 is dit de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Laatst online: 14:36
Meer mensen die er last van hebben dat als je bijvoorbeeld na een nacht niet updaten weer gaat updaten hij niet alles in 1x binnenhaalt. Je moet dan een paar keer updaten voordat je alle posts hebt.

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik zie dat sommige posts getrashed zijn, waarbij een opmerking is geplaatst waarom het getrashed is. Krijg je die keuze als je je post verwijderd voordat je hem gereed hebt gemeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 13:09
pven schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:43:
Ik heb FTD onder Windows2003 draaien (dan kan ik er vanaf afstand via RDC bij komen). Deze is bijna helemaal up-to-date (ik moet alleen die WMF-patch er nog opzetten).Dit probleem had ik met versie 3.6 overigens ook, op het FTD-forum werd aangegeven dat dit een bekend probleem is dat in 3.7 opgelost moet zijn.
En waarom zou je er met RDP niet bij kunnen komen op WinXP? Zo doe ik het als ik vanaf een andere locatie op mijn PC's thuis wil komen. Verreweg het snelste.
Denk er overigens aan dat je, als je naar Win2k3 Server connect, de optie "console:i:1" toevoegt in je rdp-verbinding anders opent hij een nieuwe sessie en neemt hij niet je bestaande sessie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Soeski schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:02:
[...]

En waarom zou je er met RDP niet bij kunnen komen op WinXP? Zo doe ik het als ik vanaf een andere locatie op mijn PC's thuis wil komen. Verreweg het snelste.
Denk er overigens aan dat je, als je naar Win2k3 Server connect, de optie "console:i:1" toevoegt in je rdp-verbinding anders opent hij een nieuwe sessie en neemt hij niet je bestaande sessie over.
Dit is allemaal niet relevant. Het is een feit dat ik Windows2003 heb draaien, waarbij die foutmelding op is getreden (de melding is overigens weg te klikken, waarna FTD gewoon door draait). De keuze over hoe ik een PC over wil nemen, is volledig offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou nee hoor, zo offtopic is dat niet
Als jij meerdere sessies start en dus meerdere keren FTD start kan de boel best over de zeik gaan
Ik start 'm ook in een console sessie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:13:
Nou nee hoor, zo offtopic is dat niet
Als jij meerdere sessies start en dus meerdere keren FTD start kan de boel best over de zeik gaan
Ik start 'm ook in een console sessie
Nu snap ik je punt. :)

Ik start hem niet met meerdere sessies, op de PC is slechts één actieve RD-sessie aanwezig (andere log ik altijd lukt, er zijn meer programma's die dat niet leuk vinden).

Naar de optie 'console:i:1' ben ik nu aan het kijken, die geef ik normaal gesproken niet mee.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 08-01-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-10 13:09
pven schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:05:
[...]

Dit is allemaal niet relevant. Het is een feit dat ik Windows2003 heb draaien, waarbij die foutmelding op is getreden (de melding is overigens weg te klikken, waarna FTD gewoon door draait). De keuze over hoe ik een PC over wil nemen, is volledig offtopic.
Ik vond het in die zin ook relevant omdat je schreef dat je 2k3 Server draaide om RDP te kunnen gebruiken. Nogal bizar om voor thuis een (dure) serverlicentie te kopen om FTD draaien en op afstand op kan inloggen, terwijl dit echt overkill is en dus niet nodig (voor wat je schreef, ik weet niet wat je er nog meer op doet natuurlijk). Overigens heb ik op Win2k, WinXP Home, WinXP Prof en WinXP MediaCentre die foutmelding nog nooit gezien, met 3.6.4 en hoger. Misschien een combinatie van hard- of software die je al een tijd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

pven schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:17:
[...]

Nu snap ik je punt. :)

Ik start hem niet met meerdere sessies, op de PC is slechts één actieve RD-sessie aanwezig (andere log ik altijd lukt, er zijn meer programma's die dat niet leuk vinden).

Naar de optie 'console:i:1' ben ik nu aan het kijken, die geef ik normaal gesproken niet mee.
mstsc.exe -console

^^ is ook al genoeg, neem je gewoon de actieve sessie over :)

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ok, ik stel het zo in dat ik de console-sessie overneem en laat in de loop van deze week weten of de melding nog op is getreden.

Dank voor de tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan met de nieuwe 3.7.2 niet meer met copy en past werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 17:22:
kan met de nieuwe 3.7.2 niet meer met copy en past werken.
Je kunt ook een topic doorlezen, ipv het laatste bericht te lezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:10
Ik heb FTD 3.7.2 inmiddels geinstalleert alleen mijn wachtwoord is me even ontsnapt.

Die retrieve functie lijkt niet te werken. Ik heb het gisteren en vandaag geprobeert maar nogsteeds geen mail ontvangen. Kan iemand dit verifiëren?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb je de vorige versie nog ergens staan? Dan kan je in het *.ftd-bestand (in profiles) je wachtwoord terug vinden (dit is overigens al eerder vermeld in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:10
pven schreef op zondag 08 januari 2006 @ 19:57:
Heb je de vorige versie nog ergens staan? Dan kan je in het *.ftd-bestand (in profiles) je wachtwoord terug vinden (dit is overigens al eerder vermeld in dit topic).
Nope, die heb ik helaas nietmeer :'(

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 14:14
Ik vind het echt waardeloos dat er nog steeds niet normaal geupdate kan worden zeg :( Duurt echt lang....Het is dat er niet echt alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Striker2k2
vandaag al minstens 3x geupdate
volgens mij moet je eens je oude verwijderen en de nieuwe versie installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:03

momania

iPhone 30! Bam!

Ik snap niet dat iedereen zoveel problemen er mee heeft. Ik heb nergens last van gehad.

Gewoon niet altijd de eerste willen zijn. ;)
Dus een dagje later die nieuwe versie downloaden. Een dagje later een update proberen, etc. dan gaat het allemaal prima.

En de meesten hier hebben waarschijnlijk ook nog eens nooit een support bijdrage gedaan, dus eigenlijk niet eens het recht om te klagen...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dersan schreef op zondag 08 januari 2006 @ 21:26:
Ik vind het echt waardeloos dat er nog steeds niet normaal geupdate kan worden zeg :( Duurt echt lang....Het is dat er niet echt alternatieven zijn.
Zeur toch niet zo over een GRATIS dienst. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 04-10 22:51
Of je leest 't topic even door :'). Er is een nieuwe versie uit waarmee iedereen gewoon normaal kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 13:23
pven schreef op zondag 08 januari 2006 @ 15:00:
Ik zie dat sommige posts getrashed zijn, waarbij een opmerking is geplaatst waarom het getrashed is. Krijg je die keuze als je je post verwijderd voordat je hem gereed hebt gemeld? :?
Nee, of misschien ook wel, maar vaak is 't trashen alleen toegankelijk voor de moderators die de post/spot verwijderen

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dimmu schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:54:
[...]

Nee, of misschien ook wel, maar vaak is 't trashen alleen toegankelijk voor de moderators die de post/spot verwijderen
Het lijkt alsof de poster die opmerking zelf heeft geplaatst. Volgens mij is dit iets nieuws vanaf 3.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Laatst online: 04-10 13:04
Met versie 3.7 kon ik ook dagen niet updaten. Sinds gisteren heb ik versie 3.7.2 erop en nu kan ik gewoon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devilsown
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-08 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 11:06:
Devilsown -> Kijk eens op http://www.ftdstatus.be/ Hiermee kan je FTD up to date houden. No problemo. Als de 5de server er is en FTD versie 3.7.1 zou het updaten beter moeten gaan (ook voor niet donerende mensen).

De knop "Vorige" is vervangen door een extra tab blad. Kijk maar eens goed als je op een topic hebt geklikt ergens net onder je Watchlist button. Werkt perfect.

Cheers.
Thanks! Nuttige info.. dat tabblad werkt idd fijner dan die vorige knop.. respect voor de ftd meisters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 13:23
pven schreef op zondag 08 januari 2006 @ 22:56:
[...]

Het lijkt alsof de poster die opmerking zelf heeft geplaatst. Volgens mij is dit iets nieuws vanaf 3.7.
Misschien is 't zo dat posters 't ook kunnen, zodat iedereen weet waarom de betreffende post/spot verwijderd is..

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Dimmu schreef op zondag 08 januari 2006 @ 23:18:
[...]

Misschien is 't zo dat posters 't ook kunnen, zodat iedereen weet waarom de betreffende post/spot verwijderd is..
Vanaf versie 3.7.0 is het voor een poster mogelijk een tekst in te tikken,
met daarin de reden waarom de post/spot verwijderd is.
Heb dat zelf al eens een keer gebruikt voor een eigen post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 09:10
Hmz, vond het zo gek dat ik FTD niet meer kon updaten, had ik v3.7 geinstallerd 8)7 3.7.2 erop en gaan met die banaan :D

Iemand enig idee waar de cam sectie naartoe verhuisd is? Of iemand kant en klare filter instellingen beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
LiquidSmoke schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:56:
Hmz, vond het zo gek dat ik FTD niet meer kon updaten, had ik v3.7 geinstallerd 8)7 3.7.2 erop en gaan met die banaan :D

Iemand enig idee waar de cam sectie naartoe verhuisd is? Of iemand kant en klare filter instellingen beschikbaar?
De belangrijkste feature in deze nieuwe versie is dat je alles kan sorteren naar eigen wil ;)
Lees/zie dit maar eens: http://www.xs4all.nl/~coolhva/371filter/

Edit, nog meer voer: http://www.leechradio.com/ftdtuts/

[ Voor 6% gewijzigd door niels88 op 09-01-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Laatst online: 04-10 20:14

ralpje

Deugpopje

Hmz, stel nou dat ik een filter wil maken waarin alles met Nederlandse subs óf Nederlands gesproken in voor komt, dan kan dat waarschijnlijk niet? Dat zal al met twee filters moeten, waarin dus een bepaalde overlap zit, aangezien sommige posts Nederlandse subs én Nederlands gesproken zullen zijn, en dus in beide filters voorkomen....

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalker
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-04 15:15

Stalker

Leon 20 VT Topsport

Wat ook erg prettig is dat FTD Watchdog weer beschikbaar is.
Ook daarmee is het mogenlijk om diverse filters aan te passen op een eenvoudige manier.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

ralpje schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:04:
Hmz, stel nou dat ik een filter wil maken waarin alles met Nederlandse subs óf Nederlands gesproken in voor komt, dan kan dat waarschijnlijk niet? Dat zal al met twee filters moeten, waarin dus een bepaalde overlap zit, aangezien sommige posts Nederlandse subs én Nederlands gesproken zullen zijn, en dus in beide filters voorkomen....
Je kunt op dit moment nog niet op gesproken taal filteren.
De term Nederlands-gesproken zou wat mij betreft wel bij "ondertiteling" kunnen.
Misschien een tip voor FTD 3.7.3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
cjdijk schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:07:
[...]

Je kunt op dit moment nog niet op gesproken taal filteren.
De term Nederlands-gesproken zou wat mij betreft wel bij "ondertiteling" kunnen.
Misschien een tip voor FTD 3.7.3 :P
En dan kan ook de optie E-Books erbij, die mis ook wel. (Het past niet bij afbeeldingen vind ik :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
FTD doet hier wat raar. Soms komen er updates binnen die ouder lijken te zijn dan wat er al in stond. Zojuist heb ik bv. ge-update en dan komen er posts als nieuw naar voren die ik deze middag ook al heb gezien. :?

Nog iets raars: ik heb een post erop gezet. Ik zie iedere keer bij MyFTD dat er nieuwe reacties zijn, maar die zijn er dus niet. :?
pven schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:54:
ok, ik stel het zo in dat ik de console-sessie overneem en laat in de loop van deze week weten of de melding nog op is getreden.

Dank voor de tips! :)
De foutmelding stond er zojuist weer. :/

[ Voor 55% gewijzigd door pven op 09-01-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:25:
FTD doet hier wat raar. Soms komen er updates binnen die ouder lijken te zijn dan wat er al in stond. Zojuist heb ik bv. ge-update en dan komen er posts als nieuw naar voren die ik deze middag ook al heb gezien. :?

Nog iets raars: ik heb een post erop gezet. Ik zie iedere keer bij MyFTD dat er nieuwe reacties zijn, maar die zijn er dus niet. :?

[...]

De foutmelding stond er zojuist weer. :/
status van de posts veranderd? Haal even t vinkje bij Update linksboven weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.ftd.nu/deluxe.gif

Wat zal het zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 14:08

Nakebod

Nope.

Ik denk, of weet ik zeker? een versie voor Vrienden van FTD.
Waarschijnlijk meer opties aanpasbaar ofzo, misschien betere filters.
Of, de watchlist online opslaan, overal toegankelijk ofzo :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik wil ook geld doneren aan FTD, maar dan wil ik ook een account. Ik zit nu al een tijd te proberen om een account te krijgen maar het lukt me gewoon niet, sommige zeiden dat de script niet aan stond, maar heb het toch steeds geprobeerd. weet iemand wanneer de script weer aangaat?
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.