There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ik gebruik de bekende release sites om er achter te komen welke films gelereasd zijn. Als een film mij aanspreekt kijk ik op FTD om reacties van anderen te lezen. Als die over het algemeen positief zijn download ik de boel via super search.MMAN schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:54:
[...]
ik gebruik ftd om een film te zoeken, en gebruik supersearch om snel de bestanden te kunnen downloaden. werkt perfect en heel snel.
Wat word verstaan onder het inactief wezen op FTD?FlipFluitketel schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:56:
[...]
Klopt niet.. In hun FAQ staat 60 dagen en volgens mij hebben ze dit een paar maanden geleden zelfs teruggebracht naar 40 dagen.
Vrienden van FTD hoeven niet bang te zijn dat hun account wordt verwijderd.
Geen posts toevoegen?Geen Reacties/Kudo's weggeven? of juist alleen het update?
Ik doe alles regelmatig(lees 1x in de 2/3 dagen) dus ik hoef niet bang te zijn.
Lullig is het wel voor de mensen die bv nu door alle omstandingheden @ FTD nu niet kunnen updaten en daardoor hun account kwijtraken....
Of word daar nu wel tijdelijk rekening mee gehouden
www.degroot-it.nl
volgens mij wordt connecten/pagina lezen als account 'bezoek' gezien.degroot schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:08:
[...]
Wat word verstaan onder het inactief wezen op FTD?
Geen posts toevoegen?Geen Reacties/Kudo's weggeven? of juist alleen het update?
Ik doe alles regelmatig(lees 1x in de 2/3 dagen) dus ik hoef niet bang te zijn.
Lullig is het wel voor de mensen die bv nu door alle omstandingheden @ FTD nu niet kunnen updaten en daardoor hun account kwijtraken....
Of word daar nu wel tijdelijk rekening mee gehouden
|>
ik ook. ik kijk op newz, nforce. maar bij ftd staat meestal meer info, nl subs, dd5.1, etc. dat is dan toch net wat ik zoek, + wat jij zegt, commentaar van anderen. ftd is dan het puntje op de i...magnifor schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:05:
[...]
Ik gebruik de bekende release sites om er achter te komen welke films gelereasd zijn. Als een film mij aanspreekt kijk ik op FTD om reacties van anderen te lezen. Als die over het algemeen positief zijn download ik de boel via super search.
Gewoon het niet opstarten van het programma en dus niet inloggen op de FTD servers. Op die manier ben ik mijn account ook kwijtgeraakt en heb tot nu toe nog geen succes gehad met het aanmaken van een nieuwe. Ik probeer het bijna elke dag maar ik zal wel steeds net te laat zijn want ze zitten iedere keer aan het maximaal aantal users.degroot schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 14:08:
[...]
Wat word verstaan onder het inactief wezen op FTD?
Yamaha MT-09
Sinds 20-12 (geloof ik) worden er wegens drukte geen nieuwe users geaccepteerd.Bergie schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 20:14:
Gewoon het niet opstarten van het programma en dus niet inloggen op de FTD servers. Op die manier ben ik mijn account ook kwijtgeraakt en heb tot nu toe nog geen succes gehad met het aanmaken van een nieuwe. Ik probeer het bijna elke dag maar ik zal wel steeds net te laat zijn want ze zitten iedere keer aan het maximaal aantal users.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
wget http://coolhva.quickhost.nl/ftd.posts
http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=2034640123456 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:37:
En waar is deze nieuwe versie ergens te vinden???
Hier is ie te downloaden, maar alleen werkend voor vrienden (=dus goed te updaten
Bij mij doet ie het iig niet, ik heb me ook al geregistreerd op het forum, maar mag nog steeds niet op die link komen, iemand oplossing?
Met "Vrienden" bedoel ik donateur. Check deze site maar: http://www.ftd.nu/steunftdmatsume schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:51:
Ik snap niet precies wat je bedoelt met "vrienden".
Bij mij doet ie het iig niet, ik heb me ook al geregistreerd op het forum, maar mag nog steeds niet op die link komen, iemand oplossing?
Vrienden zijn mensen die geld gedoneerd hebben.matsume schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 21:51:
Ik snap niet precies wat je bedoelt met "vrienden".
Ik heb net 3.7.1 gedownload en het werkt prima, zitten niet zoveel veranderingen in volgens mij, maar ik kan iig wel meteen updaten.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Zit hier een bepaald minimum aan verbonden? Niet dat ik dan voor het minimum ga, maar het is ook zo stom als ik doneer en ik had voor €5,- meer een vriend van ftd kunnen wordenRedFox schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:06:
[...]
Vrienden zijn mensen die geld gedoneerd hebben.
Ik heb net 3.7.1 gedownload en het werkt prima, zitten niet zoveel veranderingen in volgens mij, maar ik kan iig wel meteen updaten.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En alle audio in compressed vind ik ook niet je-van-het. Album/verzamel divisies vond ik wel makkelijk.
[ Voor 39% gewijzigd door SayWhatAgain! op 03-01-2006 22:53 ]
Welnee. Heb zaterdag geld over gemaakt, en toevallig vanavond mijn bevestiging gekregen. Net op tijd voor 3.7.1Gunner schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:48:
Het heeft weinig zin om nu 'vriend' te worden als je wilt updaten. De verwerking duurt wel 4 tot 6 weken
niels88 Bedankt voor de link
Dan maak je zoiets toch zelf met de filters?SayWhatAgain! schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:52:
Zitten wel leuke functies in, maar ik vond de vorige beter... die kon wel updaten
En alle audio in compressed vind ik ook niet je-van-het. Album/verzamel divisies vond ik wel makkelijk.
[ Voor 63% gewijzigd door Big-R op 03-01-2006 23:10 ]
Greetz Big-R
iig ben ik blij dat ik weer kan updaten.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Vroeger was het dacht ik minimaal 5 euro, maar ik zie het er nu niet meer bij staan.reuzekind schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 22:42:
[...]
Zit hier een bepaald minimum aan verbonden? Niet dat ik dan voor het minimum ga, maar het is ook zo stom als ik doneer en ik had voor €5,- meer een vriend van ftd kunnen worden
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
De volgende update ging wel goed.
Het lijkt wel alsof ik nu wat vaker kan updaten.
[ Voor 42% gewijzigd door pven op 03-01-2006 23:30 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Inderdaad klikBig-R schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:09:
Daarom ben ik blij dat ik dat al was, en gebruik nu ook 3.7.1![]()
niels88 Bedankt voor de link
[...]
Dan maak je zoiets toch zelf met de filters?
Vandaar dat ik nu kan updaten.
Uiteraard heb ik 3.7.1 geïnstalleerd. Is het mogelijk om mijn filters van 3.7.0 over te zetten?
[ Voor 28% gewijzigd door pven op 04-01-2006 00:02 ]
Ik kan ook niet mailen naar de webmaster, omdat je hier eerst voor moet inloggen. Wellicht kan iemand een oplossing voor vinden!
Ik ben je dan

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwijderd
Dus bijv. C:/Program Files/FTDv3/profiles/
Dan zoek je het FTD bestand op (bij mij 119fee83d3f1f7c.ftd, bij jou iets anders)
Die open je met Kladblok of een andere tekstverwerker, dan zie je als tweede kopje [Login] staan, daaronder staan je username + password.
Ja dankzij Yamaka @ FTD - Forum weet ik het ookpven schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:59:
Gisteren is mijn donatie afgeschreven en zojuist kreeg ik bericht dat het al is verwerkt!
Uiteraard heb ik 3.7.1 geïnstalleerd. Is het mogelijk om mijn filters van 3.7.0 over te zetten?
De map Profile kopieëren naar je 3.7.1 (oude voor de zekerheid eerst hernoemen)
Greetz Big-R
Jammer dat je wachtwoord niet encrypted is.Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 00:29:
Kijk in de FTD map (3.6 of 3.7, ligt eraan bij welke je wachtwoord nog is ingevuld)
Dus bijv. C:/Program Files/FTDv3/profiles/
Dan zoek je het FTD bestand op (bij mij 119fee83d3f1f7c.ftd, bij jou iets anders)
Die open je met Kladblok of een andere tekstverwerker, dan zie je als tweede kopje [Login] staan, daaronder staan je username + password.
Verwijderd

Greetz Big-R
Ik gok dat ik verwijderd ben door "inactiviteit", maar hoe is hun criteria hierover? Ik keek dagelijks met dat programma de nieuwe posts.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nogmaals... Zolang de huidige problemen er zijn en de 5de server er nog niet is, kunnen er geen nieuwe mensen zich registeren omdat er ook niet gepurged wordt..Sinergy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:44:
Ben nu 2x tot half6 opgebleven in de hoop (opnieuw....) te kunnen registeren, ging niet
Ik gok dat ik verwijderd ben door "inactiviteit", maar hoe is hun criteria hierover? Ik keek dagelijks met dat programma de nieuwe posts.
Kun je ook niet op het forum komen? Desnoods als nieuweling? Probeer anders de chat eens...
[ Voor 11% gewijzigd door Cyberpope op 04-01-2006 15:09 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
http://www.xs4all.nl/%7Ecoolhva/
Verder is de downtijd voorbij maar ja nu kun je niet updaten vanwege de migratie naar 3.7.1
Als je lid bent geweest zul je straks ook gewoon weer kunnen reggen. Zoiets had ik gelezen op de leden count pagina..Sinergy schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 14:44:
Ben nu 2x tot half6 opgebleven in de hoop (opnieuw....) te kunnen registeren, ging niet
[ Voor 48% gewijzigd door The-Source op 04-01-2006 16:09 ]
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
de chat?Cyberpope schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 15:04:
[...]
Nogmaals... Zolang de huidige problemen er zijn en de 5de server er nog niet is, kunnen er geen nieuwe mensen zich registeren omdat er ook niet gepurged wordt..
Kun je ook niet op het forum komen? Desnoods als nieuweling? Probeer anders de chat eens...
Forum kan je alleen aanmelden, maar je krijgt pas toegang zodra je een werkend FTD account hebt.
Programmer - an organism that turns coffee into software.
www.ikbeneenvliegtuig.nl zoals hier al eerder gegeven is over hoe het programma werkt
[ Voor 55% gewijzigd door Cyberpope op 04-01-2006 16:27 ]
?? Niet dat ik kan updaten met 3.7, maar dat is niet uitgeschakeld toch. En de downtijd is voorbij.... dat is die toch al een paar dagen?klaasbram schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:07:
Verder is de downtijd voorbij maar ja nu kun je niet updaten vanwege de migratie naar 3.7.1
Volgens mij kun je het zo overzetten (nog niet getest).pven schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:59:
Gisteren is mijn donatie afgeschreven en zojuist kreeg ik bericht dat het al is verwerkt!
Zoek naar: [Filter_0] t/m [Filter_3], en copieer de waarden van 3.7 naar 3.7.1
in het bestand c:\Program Files\ftd\profiles\12345678ABCDEFG.FTD
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Mother, will they like this song?
Verwijderd
Maar iedereen is nu aan het doneren... klinkt als een mooie manier om even snel wat poen binnen te halen.
die 5 euro minimum was om op de bedank pagina te komenRedFox schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 23:13:
[...]
Vroeger was het dacht ik minimaal 5 euro, maar ik zie het er nu niet meer bij staan.
ook 1 euro mocht
ik heb ruim een jaar geleden volgens mij 10 euro overgemaakt (en ik hoefde niet zonodig op de bedank pagina)
maar idd hoop mensen die nu doneren om ook prio te krijgen
vraag me af of die mensen anders ook hun steun hadden gegeven..
[ Voor 13% gewijzigd door DDX op 04-01-2006 19:30 ]
Verwijderd
Ik niet denk ik, maar zo slaan ik wel twee vliegen in 1 klap;DDX schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 19:28:
[...]
die 5 euro minimum was om op de bedank pagina te komen
ook 1 euro mocht
ik heb ruim een jaar geleden volgens mij 10 euro overgemaakt (en ik hoefde niet zonodig op de bedank pagina)
maar idd hoop mensen die nu doneren om ook prio te krijgen
vraag me af of die mensen anders ook hun steun hadden gegeven..
1) ik kan updaten
2) FTD blijft zo wel doorgaan
http://www.ftd.nu/steunftd/De donatie pagina is tijdelijk niet beschikbaar, om zo niet te indruk te wekken dat je MOET betalen om te kunnen updaten. Er is voldoende geld om FTD weer up and running te krijgen. Iedereen is welkom bij FTD en daarom vragen wij iedereen alleen te doneren indien je het programma het waard vindt om voort te laten bestaan. Bedankt.
Het is mij na vaak proberen nog NOOIT gelukt om info binnen te halen. Voorlopig vind ik het dus niks, die nieuwe versie.
Je hebt altijd zeurpieten die zeuren over gratis diensten ...worker schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 23:44:
Leuk, zo'n nieuwe versie. Maar waarom zijn de servers nou opeens al geruime tijd overbelast? Is de nieuwe versie soms minder efficient?
Het is mij na vaak proberen nog NOOIT gelukt om info binnen te halen. Voorlopig vind ik het dus niks, die nieuwe versie.

Wat betreft de tool. Ik zal wel heel lame zijn.. maar die filters (met of zonder wizard) krijg ik niet aan de praat. Ook mis ik de knop Vorige, die toch handig was.
Verwijderd
De knop "Vorige" is vervangen door een extra tab blad. Kijk maar eens goed als je op een topic hebt geklikt ergens net onder je Watchlist button. Werkt perfect.
Cheers.

Verwijderd
Verwijderd
er word nu aangewerkt
TVA welke versie moet je 3.7 of 3.7.1 ?
kijk even in me profiel mail ik je het
maar waarschijnlijk heeft dat met de loadbalancer ofzo te maken
[ Voor 26% gewijzigd door Rody op 05-01-2006 20:28 ]
Verwijderd
yup dat heeft daar mee te makenRody schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:27:
handmatig updaten is een eitje. ik kan alleen de posts niet openen in ftd zelf... dat is wel jammer
maar waarschijnlijk heeft dat met de loadbalancer ofzo te maken
Fabian werkt er druk aan
v3.7 verzonden
Verwijderd
Binnenkort, er is namelijk op het forum te lezen dat er iemand de server weer aan 't opstarten is, en dat er binnenkort ook een nieuwe server komt (kan elk moment gebeuren, op donderdagavond om 9 uur).MarcoC schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:43:
Wanneer doet 'ie te weer dan? Als Vriend kan ik ook geen posts bekijken nu.
[ Voor 18% gewijzigd door Operations op 05-01-2006 20:48 ]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Ow, verrek. Ik heb een bookmark naar mijn profiel staan zodat ik snel naar m'n requests kan en had die hele melding dus nog niet gezienVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 20:45:
[...]
Binnenkort, er is namelijk op het forum te lezen dat er iemand de server weer aan 't opstarten is, en dat er binnenkort ook een nieuwe server komt (kan elk moment gebeuren, op donderdagavond om 9 uur).
Ik wil helemaal niet manueel updaten. Ik wil ook niet zeiken over een gratis product. Ik stel alleen de vraag waarom er een nieuwe versie wordt uitgebracht die kennelijk minder efficient werkt. Typisch gevalletje van "if it ain't broke, don't fix it" IMHO.MarcoC schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 00:15:
Lees 't topic even door worker. Er staand wat workarounds in om manueel te updaten.
Deze verzie is beter... Alleen door dat iedereen update, en het vakantie is. Zijn er veel meer gebruikers actief. Dus daarom dat er zoveel problemen zijn.worker schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:37:
[...]
Ik wil helemaal niet manueel updaten. Ik wil ook niet zeiken over een gratis product. Ik stel alleen de vraag waarom er een nieuwe versie wordt uitgebracht die kennelijk minder efficient werkt. Typisch gevalletje van "if it ain't broke, don't fix it" IMHO.
Gewoon een soort slashdot-effect eigenlijk.dark4ever schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 21:39:
[...]
Deze verzie is beter... Alleen door dat iedereen update, en het vakantie is. Zijn er veel meer gebruikers actief. Dus daarom dat er zoveel problemen zijn.
Gelukkig ben ik een vriend van FTD en kan ik met v3.7.1 al dagenlang probleemloos updaten
[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 05-01-2006 21:48 ]
MOET betalen om te kunnen updaten.
Gelukkig heb ik een jaar geleden al gedoneert
Ook vanwege het feit dat er nu opeens mensen gingen doneren om te kunnen updatenwoutertje schreef op donderdag 05 januari 2006 @ 22:02:
Zo te zien hebben ze de donatie pagina uitgezet, om zo niet de indruk te wekken dat je
MOET betalen om te kunnen updaten.
Gelukkig heb ik een jaar geleden al gedoneert
http://specs.tweak.to/5253
[ Voor 88% gewijzigd door bjck op 07-01-2006 09:13 ]
This is the Way.
Super, dankjewel! Werkt uitstekendHIValicious schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:04:
op mijn webspace heb ik een zipje gegooid met FTD3.7 en FTD Mania dit is een handmatig update progje waarbij je geen batch bestandjes hoeft te maken ofzo...
[ Voor 6% gewijzigd door bjck op 07-01-2006 09:13 ]
Iemand hier een idee?
Whoei... na middernacht waarschijnlijk ftd 3.7.2.. Zal morgen vroeg wel eens kijken. Zal in de eerste uren toch wel geen opkomen aan zijnHet huidige serverpark ziet er dan als volgt uit :
FTD
Server 1 = p4 2.4 gig - 1 gig mem (images)
Server 2 = p4 3 gig - 2 gig mem (static data)
Server 3 (nieuw) = xeon 2,8 * 2 (dual) - 1 gig mem (dynamische content)
Forum
Server 4 = p4 2.8 gig - 1 gig mem
Database
Server 5 = xeon 1.8 - 1 gig mem
[ Voor 16% gewijzigd door Cyberpope op 06-01-2006 23:15 ]
Het is weer down.
[ Voor 24% gewijzigd door pven op 06-01-2006 23:41 ]
We're not worthyHIValicious schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:04:
op mijn webspace heb ik een zipje gegooid met FTD3.7 en FTD Mania dit is een handmatig update progje waarbij je geen batch bestandjes hoeft te maken ofzo...
[ Voor 7% gewijzigd door bjck op 07-01-2006 09:12 ]
Hulde :-) (om te downloaden kan je op de site van ftd kijken daar is deze versie te downen)
Iemand enig idee of er funtioneel nog iets is gewijzigd in deze versie?
Ik heb iets raars met deze versie. Als ik met rechts in een post klik, springt ie terug naar het andere tabblad. Ik gebruik dit best vaak om bv. een URL te kopiëren. Meer mensen hier last van?
[ Voor 37% gewijzigd door pven op 07-01-2006 08:43 ]
Enig idee of die uit te zetten is?Cyberpope schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 08:55:
ja.. want dat is een nieuwe optie.
Hoe kom je eigenlijk aan deze info?
(Uiteraard thanks voor je antwoord!)
Verwijderd
Ik merk dat ook. Ik gebruikte het ook altijd om de postnaam te kopieren. Maar goed, Ctrl-C werkt ook.pven schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 08:29:
Ik heb iets raars met deze versie. Als ik met rechts in een post klik, springt ie terug naar het andere tabblad. Ik gebruik dit best vaak om bv. een URL te kopiëren. Meer mensen hier last van?
Het zal inderdaad wel een optie zijn aangezien het consequent zo werkt. Ik zie het alleen ook niet terug bij configuratie.pven schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 08:56:
[...]
Enig idee of die uit te zetten is?
Hoe kom je eigenlijk aan deze info?
(Uiteraard thanks voor je antwoord!)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
bij jullie ook?
Gezien er wat DNS aanpassingen zijn gedaan, die niet in 3.7/3.7.1 zitten, maar wel in 3.7.2. En 3.7.2 werkt hier prima.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
[ Voor 107% gewijzigd door bjck op 07-01-2006 10:25 ]

Toppie FTD!
HP Pavilion dv9645
[ Voor 96% gewijzigd door bjck op 07-01-2006 11:40 ]
Server 3 (nieuw) = xeon 2,8 * 2 (dual) - 1 gig mem (dynamische content) << dat is ook geen kinderachtige update.Goed dat FTD 3.7.2. verplicht heb gesteld.
[ Voor 90% gewijzigd door Sjah op 07-01-2006 11:35 ]
Euhm.. zie topicwaarschuwing..
Downloadlinks mogen dus niet.
Ik heb de nieuwe versie vanmorgen ook geinstalleerd en eindelijk weer updaten zonder het posts bestand te moeten downloaden.. Gaat ook lekker snel op het moment, hopelijk blijft het nu ook zo.
Ik heb nog niks gedoneerd, maar als het nu weer goed blijft lopen zal ik dat zeker wel gaan doen.
[ Voor 45% gewijzigd door FlipFluitketel op 07-01-2006 11:35 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Maar hoe zet die uitCyberpope schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 08:55:
ja.. want dat is een nieuwe optie.
Ik heb meer functie aan mijn rechtermuisbutton hangen dan alleen die van een pagina en die functioneren niet meer. Nu moet ik steeds weer het toetsenbord voor de dag halen als
je een link wilt copieren en alt tab gaan drukken en windows+L gaan drukken voor een snelle account switch, gelukkig niet overal op de pagina, maar toch zeer irritant.
Het programma doet dit alleen als het extra tabblad geopend is.
Eilandbedrijf met netondersteuning , all-electric || Deye 12KSG04LP3 met 580Ah-LFP 51,2V (Seplos 3x48100-10C +48200-10E) || hulp-Deye 12k SG04LP3 met 280Ah-LFP 51,2V || 19.4 kWp PV || Zonneplan EPEX-klant
Eerst alleen nog de melding dat het te druk was.
Heb nu al tijdje 3.7 klaar staan, maar nog steeds niet kunnen gebruiken.
[update]
Oke, mijn fout

Had ook gelijk eerst ff 3.7.2 moeten downloaden...

Het werkt dus wel.
[ Voor 24% gewijzigd door ]Byte[ op 07-01-2006 11:56 ]
Dus over een paar dagen 3.7.3?
Ik download op een andere pc, ligt wel een keyboard bij, maar de muis ligt makkelijker/dichterbij, dus ik hoop wel dat dit spoedig weer kan, nu steeds het keyboard erbij pakken is ook niet fijn
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Volgens mij zit dat er gewoon niet in. Je kan op PDA filteren, dan krijg je alles, of je kan spellen filteren maar daar is geen PDA-genre aanwezig.eerdepeer schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:03:
Ik mis nog steeds de mogelijkheid om PDA spelletjes te filteren, is dat geen groep of valt dat ergens anders onder?
Alsof er zoveel PDA spullen gepost worden, die paar posts kan je makkelijk nakijken lijkt me.eerdepeer schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 12:03:
Ik mis nog steeds de mogelijkheid om PDA spelletjes te filteren, is dat geen groep of valt dat ergens anders onder?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Leuk en aardig , dus ik al tijdje dat script gebruiken omdat ik niet via FTD kon update....
Nu bestaat dat bestand niet op de server...en nu is mijn gewone 19dsjdjm132.posts ook uit de map profiles verdwenen door het script waardoor nu helemaal niets meer in mijn FTD staat.

Is er misschien een mannier om mijn .posts bestand te terug te krijgen of weer up te daten??
www.degroot-it.nl
|>
Daar gaat het hele verhaal ook over!
of word er 3.7.1 bedoelt?
Want ik werkte al met 3.7 namelijk
EDIT
Kzie het al
er word 3.7.2 bedoelt.
Ga ik gelijk ff doen!
[ Voor 23% gewijzigd door degroot op 07-01-2006 13:50 ]
www.degroot-it.nl
Waarom doe je moeilijk? Installeer 3.7.2degroot schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:48:
je bedoelt 3.7?
Daar gaat het hele verhaal ook over!
of word er 3.7.1 bedoelt?
Want ik werkte al met 3.7 namelijk
Dit topic is gesloten.
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.