Toon posts:

FTD 3.7(.3) - Wat vinden we ervan ??

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 23.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik FTD ruim 2 jaar en ik vind dit een goeie methode om de verpesters tegen te gaan. Een nieuw begin met de nieuwe jaar beter kan het niet :) . aangezien dat het update niet altijd vlekkeloos gaat, maar dat komt ook dat server overbelast raakt vandaar extra servers die nog moeten komen. Moge FTD nog lang bestaan en gelukkig.

offtopic. Gelukkige nieuwe jaar tweakers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, ik zie het gewoon als schenking. Als ik geld van mijn ouders krijg en ik geef ze een bos bloemen of een kus, dan zie ik dit ook niet als een transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 15:45:
[...]

Het kan op dit moment niet eens met PayPal. Je kunt het gewoon over maken op hun rekening.
Ah mooi :P. Even wat doneren :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hebben ze nu ook de optie om snel een nieuwe categorie toe te voegen?

* pven denkt bv. aan een Gamecube die niet in het menu-tje paste

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 01-01-2006 18:37 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 03:27
Heeft iemand het de afgelopen dagen al voor elkaar gekregen om FTD te updaten? Ik heb het al 10x geprobeerd, maar altijd is de server bezet, wat me sterk lijkt..

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Een statement:

Bij een nieuwe versie van FTD hoort, vind ik ook een herziene versie van het ban-bestand. Sommige mensen zijn ooit gebanned op een ipadres en hebben al tig keer een nieuw ipadres gekregen (b.v. provider wisselen). IPadressen worden weer uitgegeven, met als gevolg een vervuiling van het ban-bestand ontstaat.

Er zullen dus steeds meer ipadressen gebanned zijn, terwijl er al nieuwe "personen" achter dit ipadres zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 16:55
_Rayman_ schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:47:
Een statement:

Bij een nieuwe versie van FTD hoort, vind ik ook een herziene versie van het ban-bestand. Sommige mensen zijn ooit gebanned op een ipadres en hebben al tig keer een nieuw ipadres gekregen (b.v. provider wisselen). IPadressen worden weer uitgegeven, met als gevolg een vervuiling van het ban-bestand ontstaat.

Er zullen dus steeds meer ipadressen gebanned zijn, terwijl er al nieuwe "personen" achter dit ipadres zitten.
Misschien een idee inderdaad. Ik weet wel dat de mods daarin niet te hard zijn, en eventueel 't IPadres kunnen unbannen. Je kan altijd -mocht 't voorkomen- de chat in om te vragen om een unban...

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:37:
Hebben ze nu ook de optie om snel een nieuwe categorie toe te voegen?

* pven denkt bv. aan een Gamecube die niet in het menu-tje paste
met behulp van filters, kun je heel simpel en snel nieuwe categorieen toevoegen. Zoals ook bv een Gamecube of een PSP categorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-08 10:53
NoepZor schreef op zondag 01 januari 2006 @ 18:44:
Heeft iemand het de afgelopen dagen al voor elkaar gekregen om FTD te updaten? Ik heb het al 10x geprobeerd, maar altijd is de server bezet, wat me sterk lijkt..
Het is mij vanmorgen om half 9 gelukt om voor het eerst te updaten sinds een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 21:40
certefied schreef op zondag 01 januari 2006 @ 19:57:
[...]

Het is mij vanmorgen om half 9 gelukt om voor het eerst te updaten sinds een week.
mij nog steeds niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Oké, het wordt me er nie duidelijker op!
Ik ben nu op zoek naar FTD v3.7
Ik kan deze nergens meer vinden, als de maker gevraagd heeft deze off-line te halen, kan ik me niet voorstellen dat iedereen dat ook doet O-)

Dus, hoe kom ik aan 3.7 en, wanneer komt de nieuwe versie uit, 3.7.1.x of zo..?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Staat nog gewoon met linkjes op hun forum hoor.. Tel minimaal 10 downloadlocaties. Bij de eerste had ik al raak....

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vegterb schreef op zondag 01 januari 2006 @ 21:32:
Oké, het wordt me er nie duidelijker op!
Ik ben nu op zoek naar FTD v3.7
Ik kan deze nergens meer vinden, als de maker gevraagd heeft deze off-line te halen, kan ik me niet voorstellen dat iedereen dat ook doet O-)

Dus, hoe kom ik aan 3.7 en, wanneer komt de nieuwe versie uit, 3.7.1.x of zo..?
op je (pay) server zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Heb ik net geupdate krijg ik de melding dat het druk is op de server. :( :(
Het ziet er wel beter uit dan 3.6. Filtering is echt een mooie optie.

Morgen weer proberen. Ik ga eens kijken of er nog wat te drinken is overgebleven.

[ Voor 20% gewijzigd door bolke op 01-01-2006 21:53 ]

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht om 12 uur was het speren met FTD!
Vreemd, was er toen iets aan de hand ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joswillems86 schreef op zondag 01 januari 2006 @ 14:07:
De vrienden van FTD (ofwel, de mensen die ooit 5 Euro of meer geschonken hebben) krijgen nu voorrang op alle andere gebruikers (dus niet een aparte server, gewoon voorrang op de rest).

Als het goed is kunnen alle andere mensen er niet op!
ik ben geen vriend en kan er gewoon op.
bij steun ftd staat ook :

» wat krijg ik ervoor terug ?
Naast natuurlijk de wetenschap dat jij meehelpt een grote, unieke Nederlandse community op de been te houden en door jouw donatie het voortbestaan van FTD te garanderen, ontvang je de volgende symbolische zaken voor je donatie :

- Voor elke gedoneerde euro ontvang je 20 kudos
- Toegang tot de exclusieve watchlist dienst van FTD ( http://www.ftd.nu/watch ) ontvang direct een email zodra een post aangemeld wordt die voldoet aan één van jouw zoekcriteria !
- (optioneel) bij een donatie van minstens 5 euro de vermelding van je gebruikersnaam op onze bedankpagina ( http://www.ftd.nu/dank.php )
- (optioneel) de mogelijkheid om je toe te voegen aan een mailinglist aangaande FTD updates
- Als eerste de mogelijkheid om gebruik te maken van nieuwe versies van het programma
- Via een prive emailadres antwoord op je vragen omtrent FTD
- Onze eeuwige dank

kennis van me is wel vriend van ftd en die heeft ook moeite om te updaten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ik ben wel weer beroerd in 1 ding, dat de cam kwaliteit nu ook weer in de dvd selectie zit!!!!!
Nu krijgen die dudmonde gasten etc. weer vrij spel om cam-kwaliteit toch weer als als digitale dvd kloon(met compressei) te presenteren, iets wat ze in het verleden ook te vaak gedaan hebben. Helaas snapt 80% van de mensen het verschil amper en zien ze dit niet, blijkbaar allemaal nog op een 55 cm tv uit 1990 :z

Updaten gaat idd niet goed, is mij tot op heden maar 1 keer gelukt.

[ Voor 5% gewijzigd door Carel op 01-01-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 01 januari 2006 @ 22:29:
[...]

kennis van me is wel vriend en die heeft ook moeite om te updaten.
Hebben mensen die betalen dan meer recht op het updaten? (anders ga ik straks even 10 euro overmaken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Robbertz schreef op zondag 01 januari 2006 @ 23:59:
[...] Hebben mensen die betalen dan meer recht op het updaten? (anders ga ik straks even 10 euro overmaken :P)
Als dat zo zou zijn lijkt me dat een slechte zaak.
FTD is afhankelijk van spotters en posters die hun posts daar aanmelden. Als die beseffen dat ze dat alleen nog maar voor betalende leden doen, of zelfs als betalende leden meer recht / kans hebben op gebruik van FTD zal de lol er heel snel af gaan.

Een van de redenen van het bestaan van FTD is dat men bijna real-time op de hoogte gehouden wordt van de status van een post - een noodzakelijkheid vanwege het feit dat de gratis usenetservice van de ISP maar een retentie heeft van enkele uren tot een paar dagen.
Als mensen met €€ die toch al de luxe hebben om over payservers te beschikken meer rechten op FTD gaan krijgen schoppen ze de poten onder hun eigen stoel vandaan.

[ Voor 30% gewijzigd door joopv op 02-01-2006 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-10 08:22

Snuffel

Vroem!

Een van de redenen van het bestaan van FTD is dat men bijna real-time op de hoogte gehouden wordt van de status van een post - een noodzakelijkheid vanwege het feit dat de gratis usenetservice van de ISP maar een retentie heeft van enkele uren tot een paar dagen.
Als mensen met €€ die toch al de luxe hebben om over payservers te beschikken meer rechten op FTD gaan krijgen schoppen ze de poten onder hun eigen stoel vandaan.
Inderdaad, en het realtime op de hoogte houden van statussen kost bandbreedte. En dat kost geld, dat snap je ws. zelf ook. Aangezien dat geld ergens vandaan moet komen, is het niet meer dan logisch dat er vrijwillig geld voor wordt gevraagd aan de gebruikers. Wordt een gratis dienst op een gegeven moment onhoudbaar vanwege de vele (niet betalende) gebruikers dan zal je en schifting moeten maken wie wel/niet op de server mag. En dan is het logisch dat je betalende gebruikers voorrang geeft.
Het hebben van een payserver staat hier totaal los van. Dat is meer een noodzakelijk kwaad aangezien veel providers niet een optimaal usenetserver park hebben.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 16:39

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Klopt volgens mij iets niet, ik ging vanochtend om 7:30 updaten, en toen was het al te druk.

Lijkt me sterk dat er zo veel mensen om half 8 al zitten te updaten... Volgens mij hebben ze ineens veel minder capaciteit ofzo.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat gevoel heb ik ook. Ook afgelopen nacht kwam ik er niet doorheen. :/

Er waren 100.000 gebruikers, als die allemaal de nieuwe client hebben dan kan het toch niet zo zijn dat vier servers het niet aankunnen? :?

Iemand trouwens enig idee wat die getallen tussen de haakjes (bv '2: 10.41') betekenen?

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 02-01-2006 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
Het punt wat ik wilde maken is dat - als je dan per se een schifting moet maken vanwege een gebrek aan capaciteit - dat je dan m.i. beter posters en spotters voorrang kunt geven. En niet die beslissing nemen op basis van het al dan niet sponsoren van FTD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Wat mij betreft mogen ze mensen met veel kudo's voorrang geven, dan zijn die dingen toch nog ergens goed voor. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het nog steeds niet of het een verbetering is want ik kan gewoonweg niet updaten. Ik heb het nu in de afgelopen dagen sinds de release een keertje of 40 geprobeerd en het is me nog niet gelukt.

Iedere keer dat ik denk dat ie gaat updaten duurt de melding iets langen en krijg ik eerst een melding dat er geen verbinding met de database gemaakt kan worden en of ik het opnieuw wil proberen, daarna krijg ik een timeout.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

joopv schreef op maandag 02 januari 2006 @ 08:44:
Het punt wat ik wilde maken is dat - als je dan per se een schifting moet maken vanwege een gebrek aan capaciteit - dat je dan m.i. beter posters en spotters voorrang kunt geven. En niet die beslissing nemen op basis van het al dan niet sponsoren van FTD.
Leuk idee, maar dat geeft altijd problemen en discussie. Je moet dan en grens stellen wat 'veel' posten/spotten is, en heb je die grens getrokken, dan valt er altijd net iemand buiten de boot die de grens net niet gehaald heeft.
Ook het hebben van veel kudoos is niet echt een objectieve manier, ant iemand die zeer gewilde programmatuur post op het moment dathet net uit is krijgt automatisch veel kudoos, in tegenstelling tot iemand die veel post, maar weinig 'gewilde' programmatuur post.

Wel/niet betalen is de enige objectieve vorm om een schifting te maken, want dan valt er nergens meer over te discusseren.

Eigenlijk net zoals T.net werkt: betalende leden hebben meer mogelijkheden :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Angeloonie schreef op maandag 02 januari 2006 @ 08:35:
Klopt volgens mij iets niet, ik ging vanochtend om 7:30 updaten, en toen was het al te druk.

Lijkt me sterk dat er zo veel mensen om half 8 al zitten te updaten... Volgens mij hebben ze ineens veel minder capaciteit ofzo.
Heb het vanochtend om 4.30 geprobeerd, maar kennelijk liep de hele FTD community op dat tijdstip te updaten, want ondanks de herhaalde pogingen, werd er niks geupdate bij mij.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel raar, de filters werken hier niet echt. Ik heb een filter voor divx-ge-encodeerde promo- en retaildvd's, en dezelfde voor films in het dvd bron-formaat. Nu krijgt de laatste sectie ongeveer 120updates per dag, en de eerste sectie maar een stuk of 3. Iemand hier nog meer last van?

Moderators: Als dit verhaal niet helemaal goed is volgens jullie, mag het weg hoor :)

/edit: Ik heb overigens geen problemen met updaten, gewoon even de hand van de knip en betalen jongens _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2006 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Waarom kunnen 4 servers in hemelsnaam niet de druk aan? Zo zwaar is het nou ook weer niet! Wanneer ik update haal ik een bestandje binnen van 200Kb dus waarom zouden die servers dat in hemelsnaam niet aankunnen? Wat een bullsh*t! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Robbertz schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:35:
Waarom kunnen 4 servers in hemelsnaam niet de druk aan? Zo zwaar is het nou ook weer niet! Wanneer ik update haal ik een bestandje binnen van 200Kb dus waarom zouden die servers dat in hemelsnaam niet aankunnen? Wat een bullsh*t! |:(
Dat ligt ongetwijfeld een heel stuk gecompliceerder dan je nu stelt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 09:39

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

Robbertz schreef op zondag 01 januari 2006 @ 23:59:
[...]

Hebben mensen die betalen dan meer recht op het updaten? (anders ga ik straks even 10 euro overmaken :P)
nee ook ik kan als VRIEND niet vaak updaten; en iets aanmelden is al helemaal een opgave.

You are NIJL-ed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-10 12:14
voor de mensen die niet kunnen updaten, er zijn altijd genoeg mirrors
2min google en dan...

http://www.nieuws-groepen.nl/php/viewtopic.php?p=2832#2832

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
artorozenga schreef op maandag 02 januari 2006 @ 11:59:
voor de mensen die niet kunnen updaten, er zijn altijd genoeg mirrors
2min google en dan...

http://www.nieuws-groepen.nl/php/viewtopic.php?p=2832#2832
ja, dat is de exe, maar niet de updates binnnen ftd :P

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is wat nieuws ivm de update, met toestemming van FTD heft coolhva het volgende gemaakt
-----------------------------
Hallo iedereen!

Iedereen die net als mij problemen hebben met updaten raad ik aan even op deze link te klikken > http://www.xs4all.nl/~coolhva/posts/ < en daarna deze te klikken > http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.posts < Dit is zoals je hebt kunnen horen de enige juiste plek (met toestemming FTD) om je .post op te halen!
Dus vertel het verder dat scheelt een hoop frustraties en onnodige/negatieve reacties!

Het werkt perfect en je kan meteen je watchlist weer vullen!

Verder wil ik meteen even kwijt da t ik FTD 3.7 er goed uit vind zien! Het is zoals al het nieuw even wennen maar ben ervan overtuigd dat het een grote verbetering is!
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Owke!!! Dit werkt als een trein! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bedankt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Goeie tip, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twannie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 11:28
prachtig, hartelijk dank. Was al meer dan een week verstoken van updates.

twannie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
Maar het toevoegen van posts is toch ook een probleem??? Als je kan updaten terwijl bijna niemand een post kan toevoegen heeft het ook niet veel zin..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:50
Werkt goed die methode. En ja, er wordt weinig aangemeld. Vraag me af of die serverdrukte nou met beginnen werkperiodes weggaat, of dat het structureel zwaarder belasten door 3.7 is, dus dat 3.7.1 pas uitkomst biedt. Veel mensen hebben ook deze week nog vakantie trouwens, he.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Laatst online: 01:13

sphere

Debian abuser

Het helpt natuurlijk alleen als je dat setje files al hebt. Is je profiles folder leeg, dan heb je er geen snars aan natuurlijk.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sphere schreef op maandag 02 januari 2006 @ 13:19:
Het helpt natuurlijk alleen als je dat setje files al hebt. Is je profiles folder leeg, dan heb je er geen snars aan natuurlijk.
Ik heb de nieuwe versie helemaal schoon geinstaleerd, maar mijn profile folder is nooit leeg. .posts staat er inderdaad niet in, maar die kun je dus er zo inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 20:48
weet je wat nu zo raar is die 100000 leden waren er ook al voor de 3.7 update en updaten was op een enkel keer na geen probleem.

nu is updaten in 99% van de keren dat je het probeerd onmogenlijk en nu moet je het post bestand erin gaan zetten van iemand anders die het toevallig wel is gelukt,handig nou niet echt.

en een 5e server moet dan al deze problemen gaan oplossen dat zie ik dan ook niet gebeuren maar weet iemand iets over de hardware die er nu word gebruikt want ik krijg toch een beetje het idee dat er nog met een oude p3 word gerommeld op dit moment want nu is het absoluut niet bruikbaar meer,en de feestdagen zijn ook al over en nog werkt het niet.

gelukkig ben ik blij dat er ook een fta,ftn,ftr is want die hebben de zaken blijkbaar beter voor elkaar.
ik denk dat het beter was om de oude versie te houden die werkte tenminste goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-10 15:57
monterey schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:54:
weet je wat nu zo raar is die 100000 leden waren er ook al voor de 3.7 update en updaten was op een enkel keer na geen probleem.

nu is updaten in 99% van de keren dat je het probeerd onmogenlijk en nu moet je het post bestand erin gaan zetten van iemand anders die het toevallig wel is gelukt,handig nou niet echt.

en een 5e server moet dan al deze problemen gaan oplossen dat zie ik dan ook niet gebeuren maar weet iemand iets over de hardware die er nu word gebruikt want ik krijg toch een beetje het idee dat er nog met een oude p3 word gerommeld op dit moment want nu is het absoluut niet bruikbaar meer,en de feestdagen zijn ook al over en nog werkt het niet.

gelukkig ben ik blij dat er ook een fta,ftn,ftr is want die hebben de zaken blijkbaar beter voor elkaar.
ik denk dat het beter was om de oude versie te houden die werkte tenminste goed.
Ik denk dat fta e.d. niet zo druk worden bezocht.
Ook werken die niet met zulke programma's als FTD..

Ik kan redelijk vaak updaten als ik wil, maar dat het sinds 3.7 niet goed gaat, lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 20:48
dat ze zeker nu wel vaker bezocht zullen worden is zeker zo doet ftn bv niets onder voor ftd en bied hetzelfde alleen dan zonder extern prg wat eigenlijk nog makkelijker is als ftd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

Wees blij dat er nu een alternatieve manier is om te updaten met de .posts bestanden. Wees blij dat FTD gratis is. Heb nog even geduld, het gaat waarschijnlijk wel weer goedkomen met het updaten. Ik vind het ook vervelend op dit moment, maar toch, FTD is de meest ideale mannier (voor mij) om te kijken welke posts er zijn in de verschillende nieuwsgroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:15
Kan ook nog steeds niet updaten helaas :(

Maarja we wachten nog ff af

Wat ik me trouwens afvroeg waar is ftd eigenlijk in geprogrammeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wat ik wel irritant vind aan 3.7 , is dat als je een post opent, je net als in firefox tabbed browsing krijgt.
dit werkt wel overzichtelijk...maar ik kan de tabs niet weg klikkeen :o

Zijn er meer mensen die dit hebben?
Of heb ik gewoon over een knop heen gekeken? 8)7

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Kan niet is geen knop voor om te sluiten. Komt erin in 3.7.1 na veler verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 20:49

Zjemm

...

bij mij opent ie alles in hetzelfde tabje

vind het wel jammer dat ik XXX er niet uit kan filteren. of zie ik dat over het hoofd?
of komt dit in de nieuwe versie?

en werkt deze versie wel met ie7 ? de oude namelijk niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Zjemm op 02-01-2006 16:54 ]

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 21:04

Nakebod

Nope.

monterey schreef op maandag 02 januari 2006 @ 14:54:

Misschien wel goed op orde, maar...:
FTA, is goed te doen, redelijk veel nieuwe posts per dag, maar FTD is (Normaal dan) echt veel drukker met posts.
FTN, kan je makkelijk in 1 overzicht zien wat de afgelopen maand gepost is, moet je eens met FTA en FTD proberen, daar red je soms in 1 overzicht niet eens het afgelopen uur.
FTR ken ik wel, maar ook weer niet, dus hoe het daar is weet ik niet.

Zelf gebruik ik 99.5% FTD, en hang met wisselende regelmaat rond bij FTA, en ik blijf bij FTD, ookal duurt dit update probleem nog een week. Het werking van FTD (En al helemaal met 3.7/filters) vind ik veel fijner dan die webbased dingen.

En hierboven ^^: Filters, filters en nog eens filters. Verdiep je er 1 minuut in en je hebt al een goed filtertje zonder xxx erin.

[ Voor 8% gewijzigd door Nakebod op 02-01-2006 17:09 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
sjolmers schreef op maandag 02 januari 2006 @ 15:47:
Wees blij dat er nu een alternatieve manier is om te updaten met de .posts bestanden. Wees blij dat FTD gratis is. Heb nog even geduld, het gaat waarschijnlijk wel weer goedkomen met het updaten. Ik vind het ook vervelend op dit moment, maar toch, FTD is de meest ideale mannier (voor mij) om te kijken welke posts er zijn in de verschillende nieuwsgroepen.
Realiseer je wel dat maar 10 of 20% van alles wat er op Usenet gepost wordt., op de FTx community's/forums aangemeld wordt.

Als je dus alleen maar naar FT(D,R,A) kijkt mis je een groot deel van alle Usenet postings.

Mijn excuses dat ik steeds weer in herhaling verval, maar er zijn nu eenmaal een heleboel mensen die denken dat Usenet een onderdeel is van FTD, terwijl FTD maar een heel klein hoekje van Usenet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joopv schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:15:
[...]

Realiseer je wel dat maar 10 of 20% van alles wat er op Usenet gepost wordt., op de FTx community's/forums aangemeld wordt.

Als je dus alleen maar naar FT(D,R,A) kijkt mis je een groot deel van alle Usenet postings.

Mijn excuses dat ik steeds weer in herhaling verval, maar er zijn nu eenmaal een heleboel mensen die denken dat Usenet een onderdeel is van FTD, terwijl FTD maar een heel klein hoekje van Usenet gebruikt.
Wat stel jij dan voor om met 100% dekking op usenet te zoeken?
Professionele .nzb index sites hebben naar mijn ervaring ook maar een heel geringe dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 01:31
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:22:
[...]
Professionele .nzb index sites hebben naar mijn ervaring ook maar een heel geringe dekking.
Ach, als je alles bij moet gaan houden kan je beter alle headers gaan nalopen, voor het geval je iets mist. FTD bied gewoon een mogelijkheid om overzichtelijk alles te volgen.

FTD is/was gewoon een goed programma.

offtopic:
is/was omdat ik al minstens een week niet meer kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
offtopic:
is/was omdat ik al minstens een week niet meer kan updaten.
[/quote]

Updaten kan nu wel een paar keer per dag.
http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Zjemm schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:52:

vind het wel jammer dat ik XXX er niet uit kan filteren. of zie ik dat over het hoofd?

Je kunt bij de filterinstellingen bij de filters die je hebt bij Genre de vinkjes uitschakelen van erotiek, dan heb je dit er niet in. (Bij de standaard filter staan er helemaal geen vinkjes, even rechterknop alles selecteren en dan daar de vinkjes verwijderen.)

Edit: Je kunt bij het tabje groepsfilter ook de a.b.erotica groep uitvinken, dan haalt hij hier ook niks van op. (En a.b.DVD.erotica, misschien nog wel andere groepen, maar ik weet ze zo niet. Komt bij mij iig niks meer doorheen tot nu toe)
Edit2: Ik snap nog niet precies hoe het werkt, want ik zie toch er af en toe erotica tussenstaan. Ook al staan de normale filters ingesteld. Bij de groepsfilter als je op filter alles klikt gaan juist alle vinkjes uit. Beetje verwarrend. Misschien werkt dit pas bij de echte update, want ik heb het op de manual manier geprobeerd.

[ Voor 36% gewijzigd door Kixtart op 02-01-2006 17:55 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
[...]
[OT]
De Easynews search engine dekt (volgens mij) vrijwel 100% van de binary usenet content met een retentie van 30+ dagen. Alle zoek velden kun je met regular expressions gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-10 15:57
Zjemm schreef op maandag 02 januari 2006 @ 16:52:

XXX eruit filteren kan vanaf 3.7.1..

Deze versie zal eerst onder de "vrienden" worden uitgegeven, daarna voor andere gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XXX eruit filteren kan al met de huidige 3.7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

In 3.7.1 komt ook een parental achtig iets waardoor je alle XXX zooi kan filteren

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 01:34
Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 19:33:
XXX eruit filteren kan al met de huidige 3.7 :)
volgens mij vergeten veel mensen de posting een xxx-karakter mee te geven
ik heb het dus gefilterd, maar nog steeds valt er veel porno buiten dat karakter

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 23:11
[...]

Newzbin rapporteert bijna 75% van Usnet (en via de zoekbare database met een retentie van meer dan 60 dagen kom je op 100%). Newzbin filtert overigens wel de pictures-nieuwsgroepen eruit.

Aardig om te zien dat Newzbin nu op 90.000 leden zit. FTD is met 100.000 leden waatschijnlijk de grootste site van zijn soort ter wereld.

[ Voor 18% gewijzigd door ymmv op 02-01-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers

sjolmers

joopv schreef op maandag 02 januari 2006 @ 17:15:
[...]

Ben ik me terdege van bewust, en ik heb ook een paar binsearch engines in mijn favorieten die ik regelmatig gebruik, maar FTD (en andere FTx) zijn stukken beter dan alle headers dwnloaden van alle mogelijk interresante nieuwsgroepen.... FTD werkt gewoon prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05

OKA

Verwijderd schreef op maandag 02 januari 2006 @ 12:09:Iedereen die net als mij problemen hebben met updaten raad ik aan even op deze link te klikken > http://www.xs4all.nl/~coolhva/posts/ < en daarna deze te klikken > http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.posts < Dit is zoals je hebt kunnen horen de enige juiste plek (met toestemming FTD) om je .post op te halen!
Dus vertel het verder dat scheelt een hoop frustraties en onnodige/negatieve reacties!

Het werkt perfect en je kan meteen je watchlist weer vullen!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Is er wellicht iemand die voor bovenstaande procedure een soort batch-bestand kan bedenken die het ftp.posts-bestand ophaalt, plaatst in de juiste map, het oude posts-bestand verwijderd en de nieuwe op de juiste manier hernoemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
OKA schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:26:
[...]
Is er wellicht iemand die voor bovenstaande procedure een soort batch-bestand kan bedenken die het ftp.posts-bestand ophaalt, plaatst in de juiste map, het oude posts-bestand verwijderd en de nieuwe op de juiste manier hernoemt.
Download wget.exe naar de map profiles.
Maak in profiles een bestandje 'update.bat' met de volgende inhoud (vergeet code niet 2x aan te passen):
code:
1
2
3
4
del code.posts
wget http://coolhva.quickhost.nl/ftd.posts
ren ftd.posts code.posts
start ..\FTDv3.exe

Nu een snelkoppeling maken naar update.bat en klaar :)

[ Voor 6% gewijzigd door GlowMouse op 03-01-2006 21:46 . Reden: start toegevoegd zodat het schermpje gesloten wordt, thx pven; locatie gewijzigd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Laatst online: 03-10 22:54
GlowMouse schreef op maandag 02 januari 2006 @ 20:36:
[...]

Maak in profiles een bestandje 'update.bat' met de volgende inhoud (vergeet code niet 2x aan te passen):
code:
1
2
3
4
del code.posts
wget http://www.ikbeneenvliegtuig.nl/ftd.posts
ren ftd.posts code.posts
..\FTDv3.exe

werkt hier wel vanaf cmd, maar niet als snelkoppeling, venster is dan meteen weg.. :?
Even volledige paden van gemaakt, werkt nu :)

[ Voor 6% gewijzigd door simon op 02-01-2006 21:31 ]

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 22:17
Ok perfect zo'n CMD'tje, werkt goed...

Heb hem alleen wat aangepast, en werkt bij mij met een snelkoppeling.

[ Voor 10% gewijzigd door bassie91 op 02-01-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Kan iemand z'n update.bat even posten met volledige paden (standaard C:\Program Files\FTDv3.7\)? Ben niet zo'n held met dat soort dingen :o.

Edit: laat maar, relatieve paden werken bij mij wel gewoon met snelkoppelingen :).

[ Voor 27% gewijzigd door MarcoC op 02-01-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
[...]

code:
1
2
3
4
del code.posts
ren ftd.posts code.posts
..\FTDv3.exe

Voor die laatste regel heb ik start toegevoegd, zodoende wordt het CMD-venster ook weer gesloten.

Uiteraard thanks voor het scriptje! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hoe kan je zeggen dat aan het begin FTDv3.exe moet worden afgesloten? Nu moet ik FTD herstarten om de update te kunnen zien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Niet online
Kijk mooi scriptje _/-\o_ , thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

[...]

code:
1
2
3
4
del code.posts
ren ftd.posts code.posts
..\FTDv3.exe

bedankt voor dit wonderbaarlijke script, heb sinds kerst FTD niet meer up kunnen daten, dit doet de truuk wel even.

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Laatst online: 01-10 14:55
Eh, ik ben misschien ook niet zo handig met scriptjes, maar als ik het volgende in update.bat heb gestopt, blijft hij hangen bij het laatste regeltje en blijft het commandscherm open en hangen bij "c:\program files\FTD3.7\profiles>_"
code:
1
2
3
4
del f2703aae0edb7f2.posts
ren ftd.posts f2703aae0edb7f2.posts
start "C:\Program Files\FTDv3.7\FTDv3.exe"

Verder kan ik geen overzicht krijgen als ik FTD start, als ik namelijk op de knop "nieuw" klik, geeft hij nvvt. "out of memory" aan, terwijl er genoeg geheugen vrij is...
Dit is opgelost door "FTD updaten bij opstarten" uit te vinken.

[ Voor 11% gewijzigd door flipjevandejam op 03-01-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Dit script werkt idd geweldig.
Was eerst handmatig aan de gang geweest.
Dat wil ook wel lukken...Alleen met dit scriptje werkt het wel fijner

Viele Male Dank

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Op het moment update 's morgens als ik wakker wordt voordat ik naar mijn werk ga (6.00) en dat gaat goed. Dus gelukkig scriptje niet nodig (mijn provider heeft voldoende retentie om een dagje of 3 achter te kunnen lopen).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:19
Het ziet er super uit(als ik gewoon ok druk), maar ik kan me niet registreren(ze nemen geen leden meer aan) :'(
Heeft iemand nog een tip waardoor het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 04-10 16:39

Angeloonie

Cheeseburger Addict

matsume schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:12:
Het ziet er super uit(als ik gewoon ok druk), maar ik kan me niet registreren(ze nemen geen leden meer aan) :'(
Wachten tot het weer opengesteld wordt ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Angeloonie schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:13:
[...]

Wachten tot het weer opengesteld wordt ;)
Weet je ook toevallig wanneer dat is ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matsume schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:12:
Blijven proberen, elke nacht worden inactieve accounts gedelete. Dus, probeer je in de ochtend te registreren. Ze nemen niet meer leden dan 100.000, dus dat is de enige manier.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:20:
[...]

Blijven proberen, elke nacht worden inactieve accounts gedelete. Dus, probeer je in de ochtend te registreren. Ze nemen niet meer leden dan 100.000, dus dat is de enige manier.

Suc6
Weet je toevallig ook hoe laat 'snachts? B)

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
LuCarD schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:21:
[...]

Weet je toevallig ook hoe laat 'snachts? B)
Jah idd, gebeurt het al om 00.01 oid?
Want dan blijf ik wel even op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbertz236
Nou, ik probeer nu al 4 dagen mn FTD te updaten maar het lukt voor geen meter! Elke keer krijg ik weer bericht dat de server te druk is. Wanneer gaat dit ophouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 15:31
Robbertz schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:27:
Nou, ik probeer nu al 4 dagen mn FTD te updaten maar het lukt voor geen meter! Elke keer krijg ik weer bericht dat de server te druk is. Wanneer gaat dit ophouden?
lees de vorige 11 pagina's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbertz schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:27:
Je zou ook kunnen overwegen de rest van het topic door te lezen.. een (tijdelijke) oplossing staat gepost hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik zelf gebruik de super search van newsleecher kost een halve euro per week ofzo en vindt echt alles kan me moeilijk voorstellen dan FTD beter is :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 23:38
evilpin0 schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 10:51:
Ik zelf gebruik de super search van newsleecher kost een halve euro per week ofzo en vindt echt alles kan me moeilijk voorstellen dan FTD beter is :)
FTD is heel iets anders dan supersearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan natuurlijk ook. Alleen, als je niet weet wat je moet zoeken, dan is FTD wel een uitkomst. Door FTD blijf je gewoon goed op de hoogte wat er allemaal beschikbaar is.
Wel zo makkelijk. Zodra bijvoorbeeld de film "The Island" beschikbaar was stond er bij FTD een melding van. En dat niet alleen, maar ook nog eens in welke usenet groep en wat de bestandsnaam is etc.
Daarbij kun je, als je even wacht met downloaden, ook nog de ervaringen lezen van andere downloaders. Als het niet goed zou zijn dan merk je dat snel genoeg aan de reacties die volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:23

Smarron

The bend

flipjevandejam schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 00:52:
Eh, ik ben misschien ook niet zo handig met scriptjes, maar als ik het volgende in update.bat heb gestopt, blijft hij hangen bij het laatste regeltje en blijft het commandscherm open en hangen bij "c:\program files\FTD3.7\profiles>_"
code:
1
2
3
4
del f2703aae0edb7f2.posts
ren ftd.posts f2703aae0edb7f2.posts
start "C:\Program Files\FTDv3.7\FTDv3.exe"

Verder kan ik geen overzicht krijgen als ik FTD start, als ik namelijk op de knop "nieuw" klik, geeft hij nvvt. "out of memory" aan, terwijl er genoeg geheugen vrij is...
Dit is opgelost door "FTD updaten bij opstarten" uit te vinken.
Je hoeft die " "-tekens niet te gebruiken. Probeer het eens zonder.

[ Voor 5% gewijzigd door Smarron op 03-01-2006 11:10 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Die 2 zijn aanvullend. Heb zelf FTD en wat ik dan wil zoek ik op met NZB4U, ook erg handig, zit je niet aan newsleecher vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Erg fijn batch bestandje Glowmouse, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Smarron schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 11:10:
[...]
Je hoeft die " "-tekens niet te gebruiken. Probeer het eens zonder.
Als ik dat doe krijg ik de error/melding dat "Windows kan de map Program niet vinden" (van Program Files) of als ik dat naar Program~1 verander, "kan het bestand niet vinden". Ik begrijp er weinig van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flipjevandejam schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:09:
[...]

Als ik dat doe krijg ik de error/melding dat "Windows kan de map Program niet vinden" (van Program Files) of als ik dat naar Program~1 verander, "kan het bestand niet vinden". Ik begrijp er weinig van..
Probeer deze regel er is tussen te zetten:

del 6e288e7beab1043.posts
rename ftd.posts 6e288e7beab1043.posts
path=C:\Program Files\FTDv3.7\

start FTDv3.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
Super, nu werkt het helemaal perfect! :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Laatst online: 22:27
Klopt het dat als je een tijd niet inlogt dat dan je gegevens verloren gaan? Ik denk dat ik ongeveer 5 a 6 maanden niet ingelogt ben geweest, en nu kan ik er niet meer in komen. Ook m'n e-mail om m'n password te resetten kent ie niet meer :|

3.7 zelfde verhaal, iemand nog suggesties wat ik kan doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:18:
Klopt het dat als je een tijd niet inlogt dat dan je gegevens verloren gaan? Ik denk dat ik ongeveer 5 a 6 maanden niet ingelogt ben geweest, en nu kan ik er niet meer in komen. Ook m'n e-mail om m'n password te resetten kent ie niet meer :|

3.7 zelfde verhaal, iemand nog suggesties wat ik kan doen? :)
Je account is gewist denk ik.
Je zal een nieuwe moeten aanmaken...
p.s. http://www.ftd4linux.2y.net/ledencount.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:35
Dan ben je te lang inactief geweest en is je account verwijderd. Enige manier om je weer te kunnen registreren is te wachten tot dat er weer inactieve accounts zijn gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Volgens mij is de grenstijd dat je niet kan komen 3 maanden, langer en je wordt gewist bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 12:39:
Volgens mij is de grenstijd dat je niet kan komen 3 maanden, langer en je wordt gewist bij mijn weten.
Klopt.
Terecht ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 14:52

reuzekind

Ik geloof in GoT

En voor de mensen waarbij het script niet werkt, is er net een update gepost programma aangekondigd:
Update Fixer FTD 3.7

Met dit programma download automatisch het nieuwste post bestand van de website van coolhva, de enige plek (met toestemming van Mr.FTD) om je post vandaan te halen.
En voegt deze post dan toe aan de posts van FTD.

Opmerking van mods:

Dit is geheel op eigen risico.Kom straks niet klagen wanneer je ftd niet meer werkt als je een postsbestand hebt gebruikt.

Dit programma maakt ook een backup van je oude posts dus mocht er iets mis gaan dan kun je die gewoon weer terug zetten.
]

[ Voor 4% gewijzigd door reuzekind op 03-01-2006 13:14 ]

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik gebruik FTD om reacties van anderen te lezen. Zo krijg je een veel betere indruk hoe goed/slecht een release is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-05 09:33
magnifor schreef op dinsdag 03 januari 2006 @ 13:43:
[...]

Ik gebruik FTD om reacties van anderen te lezen. Zo krijg je een veel betere indruk hoe goed/slecht een release is. :)
ik gebruik ftd om een film te zoeken, en gebruik supersearch om snel de bestanden te kunnen downloaden. werkt perfect en heel snel.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.