Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Geen idee, hier wil het updaten nog altijd prima (laatste update om 21:04 gedaan).Xander2000 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:53:
Ik heb problemen met updaten. Sterker nog er wordt helemaal niets geupdate. Heb ik iets gemist.
Geen problemen hier.Xander2000 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:53:
Ik heb problemen met updaten. Sterker nog er wordt helemaal niets geupdate. Heb ik iets gemist.
Heb je wel de laatste versie (3.7.3)?
Oudere versies worden niet meer ondersteund.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Oei, ik heb 3.6.4. Ik was ervan ouvertuigd dat die nog wel werkten. Mijn excuses.cjdijk schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:27:
[...]
Geen problemen hier.
Heb je wel de laatste versie (3.7.3)?
Oudere versies worden niet meer ondersteund.
Zo die is al antiekXander2000 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:32:
[...]
Oei, ik heb 3.6.4. Ik was ervan ouvertuigd dat die nog wel werkten. Mijn excuses.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Ligt FTD er bij jullie ook al ruim een dag uit? (Denk het wel, vandaar deze opmerking.
Iemand enig idee wat er gaande is?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Ik zal eens verder gaan kijken; dank voor het snelle antwoord!
Ook een re-install maakt niet uits. Ik krijg bijna het gevoel dat de server voor de 'vrienden van FTD' eruit ligt.
[ Voor 28% gewijzigd door pven op 16-03-2006 18:42 ]
Ik heb ook eens een donatie gedaan (ben dus vriend van FTD), hier werkt het prima.pven schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:39:
Ik heb niets gewijzigd, voor zover ik weet. Hmz ... en ik maar denken dat FTD het niet doet.
Ik zal eens verder gaan kijken; dank voor het snelle antwoord!
Ook een re-install maakt niet uits. Ik krijg bijna het gevoel dat de server voor de 'vrienden van FTD' eruit ligt.
Zover ik weet is dat onderscheid in server zowiso niet meer van toepassing.

Ik zal het FTD-forum eens af gaan zoeken.
Eerst zal ik mijn PCtje eens herstarten, daar gaat mijn uptime van 50 dagen.
Werkt weer!
De installatie van .NET heeft dit veroorzaakt.
[ Voor 38% gewijzigd door pven op 16-03-2006 19:37 ]
Verwijderd
Voorgaande melding kreeg ik na het aanmaken van een nieuwe account. Ik heb hiervoor nog nooit FTDv3 gebruikt en/of geïnstalleerd en ik ben de enige die hier gebruik maakt van een internetverbinding. Heeft iemand een idee waarom ik toch deze melding krijg?? En nog beter, wat ik hier aan kan doen?
Tnx a lot
heb een vraag;
me neef en ik gebruiken allebei ftd 3.7.3, gisteren had ik 'm aan de lijn toen we allebei achter de computer zaten. we gingen testen of we dezelfde resultaten terug krijgen als we een zoekopdracht opgeven. --> dit was dus niet het geval
we zochten allebei op "negativ" hij kreeg de album van "negativ" als resultaat terug, ik kreeg dat niet maar een dvd van "type o negative" zo hebben we op meerdere items gezocht en kregen soms hetzelfde resultaat terug, maar vaak niet. we hebben allebei dezelfde instellingen.
hebben andere gebruikers hier ook last van?
[ Voor 10% gewijzigd door morscha op 07-04-2006 15:13 ]
Ik denk dat een van jullie heeft ingesteld dat de posts langer bewaard worden en dat jullie niet dezelfde tijden hebben geupdate.morscha schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:12:
hallo allemaal,
heb een vraag;
me neef en ik gebruiken allebei ftd 3.7.3, gisteren had ik 'm aan de lijn toen we allebei achter de computer zaten. we gingen testen of we dezelfde resultaten terug krijgen als we een zoekopdracht opgeven. --> dit was dus niet het geval![]()
we zochten allebei op "negativ" hij kreeg de album van "negativ" als resultaat terug, ik kreeg dat niet maar een dvd van "type o negative" zo hebben we op meerdere items gezocht en kregen soms hetzelfde resultaat terug, maar vaak niet. we hebben allebei dezelfde instellingen.
hebben andere gebruikers hier ook last van?
Een andere verklaring heb ik er niet voor.
PS Ik vind nog wel meer dan dat.
9 keer een album van Negativ en 2 keer de dvd van type O
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik vind hetzelfde (1 album is overigens verwijderd).MeNTaL_TO schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 15:18:
[...]
Ik denk dat een van jullie heeft ingesteld dat de posts langer bewaard worden en dat jullie niet dezelfde tijden hebben geupdate.
Een andere verklaring heb ik er niet voor.
PS Ik vind nog wel meer dan dat.
9 keer een album van Negativ en 2 keer de dvd van type O
Ik vind FTD maar traag...
[ Voor 15% gewijzigd door fb_slim op 08-04-2006 01:55 ]
Mijn PCtje is weer ruim 50 dagen in de lucht en weer werkt FTD niet ...pven schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:22:
Ook met firwall uit werkt het niet, re-install dus ook niet, username en wachtwoord zijn juist ...
Ik zal het FTD-forum eens af gaan zoeken.
Eerst zal ik mijn PCtje eens herstarten, daar gaat mijn uptime van 50 dagen.
Werkt weer!
De installatie van .NET heeft dit veroorzaakt.
Waar kan dit toch aan liggen ?!?
Nu ben ik dus weer mijn uptime van 50 dagen kwijt, alleen maar omdat FTD het niet doet.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 26-06-2006 22:38 ]
Ik heb werkelijk geen idee waar ik dit zoeken moet. Alleen FTD doet het na 50 dagen niet meer, al het andere (webserver, mailserver,whatever) werkt wel gewoon. Tips zijn welkom!
Verwijderd
Wat heb ik nou aan deze opmerking?Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:02:
FTD zit vol met bugs. Het is sloom, gebruikt veel geheugen en soms loopt het gewoon helemaal vast zonder een goede reden.

Probeer je ervaring aub meer te onderbouwen.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:08:
[...]
Ik geef gewoon mijn ervaring met dit programma
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het goed dat je iets post, maar de kwaliteit van je post (je tweede bericht op GoT
[ Voor 10% gewijzigd door pven op 27-06-2006 23:16 ]
Vastlopers heb ik nog niet meegemaakt, maar het is inderdaad een verbazingwekkende cpu cycles verbruiker. Heb je ook al eens gezien wat er met je CPU load gebeurt als je een "FTD mail" aan het maken bent? Die staat dan gewoon helemaal op 100%.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:02:
FTD zit vol met bugs. Het is sloom, gebruikt veel geheugen en soms loopt het gewoon helemaal vast zonder een goede reden.

Bij mij heeft hij dan meestal niet al zijn processen afgesloten bij het afsluiten wanneer hij echt veel van de pc begint te vragen.... Dus even Ctrl-alt-del en kijken welke taak er zoveel wegeet en die killen.. doet dan toch niks meerpven schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 23:24:
Je moet eens eens naar je CPU en geheugen kijken als je updates aan het binnenhalen bent, dat trekt zelfs de zwaarste PC niet goed.
[LTS][MTS][HTS]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Stom van me dat ik het nog niet in die richting heb gezocht.Smarron schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 07:47:
Stuur een mailtje naar de maker, misschien weet deze de oplossing ?

Ik zal eens op het FTD-forum gaan kijken en indien mogelijk mailen met de maker. Hmz ... als ik dit probleem op het FTD-forum post dan weet iedereen meteen hoe pven zich op FTD noemt.

Is de maker van FTD uberhaubt bekend?pven schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:25:
[...]
Stom van me dat ik het nog niet in die richting heb gezocht.
Ik zal eens op het FTD-forum gaan kijken en indien mogelijk mailen met de maker. Hmz ... als ik dit probleem op het FTD-forum post dan weet iedereen meteen hoe pven zich op FTD noemt.
Het gaat mij om een knopje: "importeer post" in FTD.
Wat mij betreft heb ik daar zelfs een donatie voor over.
Ik kan zelf ook het een en ander programmeren,
maar niet zonder info m.b.t. het aanmeld proces van FTD.
Dus als iemand mij het e-mail adres van de maker van FTD wil geven,
dan zou ik daar erg blij mee zijn.
De maker van FTD loopt daar rond onder nick FTD.
Ik meen dat er zelfs een apart bugs/request forum voor is
Angry Rabbit
Wat maakt dat uit dan? Als je om je privacy geeft moet je helemaal van internet wegblijven.pven schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:25:
[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 28-06-2006 09:00 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, dat maakt uit. Ik upload best veel zaken die ik ook op FTD vermeld, daarom wil ik niet dat er een link gelegd kan worden. Tot-nu-toe ben ik er redelijk van overtuigd dat mijn nick op GoT niet gelinkt kan worden met mijn nick op FTD en dat wil ik graag zo houden. (Voorkomen is beter dan genezen.Gunner schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:56:
[...]
Wat maakt dat uit dan? Als je om je privacy geeft moet je helemaal van internet wegblijven.
@ KingCrash : dank, ga ik doen.
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 28-06-2006 09:28 ]
Ik gebruik McAfee Enterprise 8.0.0
heb je er al iets over gehoord misschien?
ik durf te wedden dat FTD het weer doet, als je je PC hebt herstart.
Verwijderd
Verwijderd
1/2 jaar gratis stroom via OXIO?Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 01:25:
waarom zou je dat ding in godsnaam 7 weken achter elkaar aan willen hebben?
Echt helemaal geweldig! Al tientallen GB'tjes gedownload!
Tegenwoordig post ik daarzo! Leuk van dat reactie / kudo-systeem!
Werkt zeer verslavend moet ik zeggen dat posten!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[moreelridder] Ik hoop dat je hier over een server praat die je gebruikt voor hele belangrijke dingen, kijk 50 dagen met een windows install willen draaien zonder reboot? Heb je 32GB geheugen ofzo dat het niet volloopt, verder je stroom rekening wel errug hoog voor een wordkstation kijk server verandert deze argumenten maar toch! [/eindeblabla stand]pven schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:49:
Mijn probleem met het niet meer werken na 50 dagen is 'opgelost'. Ik heb FTD in een VMware-WinXP-image gegooid, welke ik vervolgens via VMplayer vanaf mijn server draai. Zodoende ben ik van dat geneuzel met die 50 dagen af. Uptime, here I come!
Verder over FTD top programma zijn errug strick op W@rez/Cracks enz.. vragen waar ik errug blij om ben zodat het legaal blijft.
Ik vind ook dat het posten binnenhaalt lang duurd en geheugen/cpu vreet maar het is gratis en helpt heel erg daarom klaag ik er niet over en gaat al mijn respect hier uit naar de maker(s).
Conclusie: FTD TOP PROGRAMMA !!!
VerkerkSander schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 23:11:
[...]
[flame] Ik hoop dat je hier over een server praat die je gebruikt voor hele belangrijke dingen, kijk 50 dagen met een windows install willen draaien zonder reboot? Heb je 32GB geheugen ofzo dat het niet volloopt, verder je stroom rekening wel errug hoog voor een wordkstation kijk server verandert deze argumenten maar toch! [/flame]
Helemaal mee eens. Overigens vraag ik me af hoe lang ze het nog vol kunnen houden dat ze legaal zijn; uit alles blijkt immers dat ze naar illegale zaken verwijzen.Verder over FTD top programma zijn errug strick op W@rez/Cracks enz.. vragen waar ik errug blij om ben zodat het legaal blijft.
Idd: het is retetraag, maar gratis.Ik vind ook dat het posten binnenhaalt lang duurd en geheugen/cpu vreet maar het is gratis en helpt heel erg daarom klaag ik er niet over en gaat al mijn respect hier uit naar de maker(s).
En ook hier: mee eens!Conclusie: FTD TOP PROGRAMMA !!!
Heb je het forum wel bekekenVerwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 19:54:
Weet iemand ook of er voor FTD een versie voor de MAC bestaat?

http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=258065
Zulke dingen plaats je beter op het forum van FTD. Daar zitten de mensen die er iets aan kunnen veranderen en dus de oplossing er voor hebben (misschien kijken ze ook wel op GoT, maar dat wil niet zeggen dat ze jouw post ook zien en dus het probleem weten).Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:19:
Onder Vista is het niet meer mogelijk watchlist posts te verplaatsen
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Verwijderd
Ik had ooit een linkje naar een posts bestand. FTD gaat bij mij erg vaak onderuit en dan ben ik alle posts kwijt.
Echter na onderhoud op het FTD forum werkt die link niet meer.
Ik ben al kweet niet hoe lang aan het zoeken, zal wel net de foute zoektermen gebruiken.
Mij een link naar een posts bestand geven mag geloff ik niet... Maar kan iemand mij een link of thread geven van het FTD forum waar staat hoe ik aan dat post-bestand kom?
Alvast bedankt!
Hier op het forum kun je de nieuwe thread met het postbestand vinden:Titusvh schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:41:
Ik heb me echt suf gezocht, maar heb toch even hulp nodig.
Ik had ooit een linkje naar een posts bestand. FTD gaat bij mij erg vaak onderuit en dan ben ik alle posts kwijt.
Echter na onderhoud op het FTD forum werkt die link niet meer.
Ik ben al kweet niet hoe lang aan het zoeken, zal wel net de foute zoektermen gebruiken.
Mij een link naar een posts bestand geven mag geloff ik niet... Maar kan iemand mij een link of thread geven van het FTD forum waar staat hoe ik aan dat post-bestand kom?
Alvast bedankt!
http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=280766
Hmm, onder het forum "algemeen" had ik inderdaad zelf nog niet gekeken...SmoothTweaker schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:47:
[...]
Hier op het forum kun je de nieuwe thread met het postbestand vinden:
http://forum.ftd.nu/showthread.php?t=280766
Dankjewel!
Eweka heeft binnenkort ook retentie tot 120 dagen. FTD 3.7.3 gaat helaas maar tot 35 (postsbestand blabla) maar daar heb ik een oplossing voor gevonden. Openftd heet het. Je kunt het hier vinden. Het kan een postbestand van maximaal 125 dagen aanmaken. Er zijn verschillende besturingssystemen ondersteund, ook windows en mac.
Er zitten nog een hoop fouten in, maar als we die allemaal reporten en de ftd chat (www.ftd.nu) dan word het een heel mooi programma. Er zit een watcher in (soort watchdog) en het werkt naar mijn gevoel net ff sneller dan het gewone ftd. Ik draai deze twee op het moment probleemloos naast elkaar, dus ff proberen kan
Irriteren jullie je ook zo aan die mensen die altijd maar zeuren om NZB's??
Droogkloot.
Yup, nogal. Ik snap ook niet waarom er nogsteeds geen feature is ingebouwd zoals Watchdog en Koala doen waardoor je met één klik 'n NZB hebt, ben je gelijk van al dat gezanik af in die comments._AvA_ schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:28:
[..]
Irriteren jullie je ook zo aan die mensen die altijd maar zeuren om NZB's??
maar dan wel, dat je kan configgen wat de default server is wat je used, bijv binsearch of yabse.nl oidLeftblank schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:45:
[...]
Yup, nogal. Ik snap ook niet waarom er nogsteeds geen feature is ingebouwd zoals Watchdog en Koala doen waardoor je met één klik 'n NZB hebt, ben je gelijk van al dat gezanik af in die comments.
Dan is FTD gewoon een downloadproggie (min of meer) en dat wil je dus niet.Leftblank schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:45:
[...]
Yup, nogal. Ik snap ook niet waarom er nogsteeds geen feature is ingebouwd zoals Watchdog en Koala doen waardoor je met één klik 'n NZB hebt, ben je gelijk van al dat gezanik af in die comments.
En de mensen die zeuren om een NZB zijn gewoon de noobs die niks snappen van het news gebeuren.. Doe je helaas niks aan. (ja, een streng beleid tegen dat soort vragen)
[ Voor 17% gewijzigd door Hoyden op 28-05-2007 19:09 ]
Verwijderd
ze willen die feature heus wel er in bouwen, alleen krijgen ze dan problem met riaa en consortenSandeR schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:07:
[...]
Dan is FTD gewoon een downloadproggie (min of meer) en dat wil je dus niet.
En de mensen die zeuren om een NZB zijn gewoon de noobs die niks snappen van het news gebeuren.. Doe je helaas niks aan. (ja, een streng beleid tegen dat soort vragen)
dus doen ze dat niet en laten ze dat bouwen door anderen, die volgens mij wel de soruce of ed van de tool krijgen. en zo heb je 2 programma die afzonderelijk van elkaar kunnen werken, maar elkaar toch nodig hebben. en zo blijf je uit zicht van de riaa etc om dat je niet de mogelijk heid geeft om direct te downloaden van uit tool, daarvoor moet je iets extra's installen wat buiten het zicht van ftd gebeurd en zo niet verantwoordelijk is.
Ik heb nog wel ergens FTD, maar heb het al tijden niet meer gebruikt. Het is handig voor de films hoor, maar al die dubbelposts en reacties van hersenloze mensen zorgen ervoor dat ik me meer irriteer aan FTD dan dat het me helpt. Verder vind ik ook dat je als poster gewoon even een linkje moet zetten naar een indexsite zodat je er gewoon op kunt klikken.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
met een lege verbinding qua usage
Open FTD
EDIT
Tracert zegt genoeg
[ Voor 12% gewijzigd door boswandeling op 28-05-2007 21:12 ]
Beleid op FTD?
Het enige beleid dat ze daar voeren is dat serienummers en cracks niet mogen en dat je absoluut geen andere usenet-sites mag noemen (vooral dat laatste weegt erg zwaar).
Heb hem ook net draaien en ben er zeer tevreden over, draait ook stuk sneller volgens mij..duderuud schreef op maandag 03 september 2007 @ 04:22:
*Schupke*
En na wat betatests is 3.8 officiëel uit: http://www.ftd.nu/upd/
hulde voor dit supertooltje, gebruik hem nog seeds erg vaak!
edit:
1 klein dingetje, na de update werken de weblinks in de postings niet meer.
[ Voor 25% gewijzigd door arjants op 03-09-2007 05:49 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Verwijderd
dat klopt in v3.8 moet er [http://] link of ed achter staanarjants schreef op maandag 03 september 2007 @ 05:39:
Gelijk even geupdate, hij lijkt inderdaad een stuk sneller te zijn.
hulde voor dit supertooltje, gebruik hem nog seeds erg vaak!
edit:
1 klein dingetje, na de update werken de weblinks in de postings niet meer.
wat jij ziet is de oude 3.7 informatie
dat word lekker druk voor ftd vandaag
draai zelf al een paar maanden de beta release
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 10:01 ]
[ Voor 8% gewijzigd door bjck op 03-09-2007 10:39 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ah, dan ben ik niet de enige met een nogal leeg scherm. Kijk na 15:00 uur nog wel een keer.Smarron schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:07:
Ik krijg geen enkele post binnen, wat ik doe ik verkeerd ? Hij zegt dat alle updates gereed zijn, maar er is niks zichtbaar. Ik heb 3.8 al een paar keer opnieuw gestart.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
http://www.binaries4all.nl/ftd/
"Er kan geen verbinding met de FTD server gemaakt worden."
Geen commentaar
Ook ik heb ditzelfde probleem, ben dus niet de enige. Ik denk dat het té druk is bij de servers vanwege de vele downloads.Smarron schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:07:
Ik krijg geen enkele post binnen, wat ik doe ik verkeerd ? Hij zegt dat alle updates gereed zijn, maar er is niks zichtbaar. Ik heb 3.8 al een paar keer opnieuw gestart. 3.7 doet het ook niet meer (terwijl hij pas om 15.00u vandaag uit de lucht zou zijn).
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Tsja, momenteel zware piekbelastingen waardoor de server(s) het niet even goed meer trekken. Dat kan misschien nog wel enkele dagen duren eer het weer de hele dag goed gaat.robbydw schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:50:
Ik krijg nu niet eens verbinding. Lijkt erop dat servers overbelast zijn ofzo.
"Er kan geen verbinding met de FTD server gemaakt worden."
Verwijderd
http://www.binsearch.info...ator+mel&max=25&adv_age=7
http://www.binsearch.info...&max=25&adv_age=7&server=
Nieuwe installatie
Aangeraden wordt een nieuwe installatie te beginnen. Pak het .zip-bestand uit en draai SetupFTD3.8.exe. Volg de instructies op het scherm. Daarna zal FTD3.8 gereed zijn om gestart te worden vanuit je startmenu.
Upgrade van FTD3.7.3
FTD3.7.3 is maar gedeeltelijk upgradebaar naar 3.8. Upload eerst (indien je vriend van FTD bent) je watchlist naar de server. Als je dat niet bent, noteer dat de FTD ID nummers van de posts die in je watchlist staan. Installeer vervolgens FTD 3.8. Om je mail te behouden, kopieer het bestand profiles/*.mail uit de oude 3.7.3 naar de 3.8 map.
[ Voor 124% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 17:30 ]
Verwijderd
hoe kan je zien of je de goede versie te pakken hebt?internaut schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:31:
Herdownload versie 3.8 opnoeuw..er zijn nog wat schoonheidsfoutjes ontdekt..het lijkt wel overbelast.
Net eens opnieuw geïnstalleerd en weeral niks. Nu was het weer de melding waarin de mogelijke oorzaken staan waarom je niet kan inloggen.
[ Voor 46% gewijzigd door HyperTrophy op 03-09-2007 18:11 ]
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
jij bent een rasechte Nederlander.
Dank!Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:28:
FTD 3.8 hier te downloaden voor de liefhebbers die net als ik niet op de website kunnen komen door drukte:
http://www.binsearch.info...ator+mel&max=25&adv_age=7
http://www.binsearch.info...&max=25&adv_age=7&server=
Nieuwe installatie
Aangeraden wordt een nieuwe installatie te beginnen. Pak het .zip-bestand uit en draai SetupFTD3.8.exe. Volg de instructies op het scherm. Daarna zal FTD3.8 gereed zijn om gestart te worden vanuit je startmenu.
Upgrade van FTD3.7.3
FTD3.7.3 is maar gedeeltelijk upgradebaar naar 3.8. Upload eerst (indien je vriend van FTD bent) je watchlist naar de server. Als je dat niet bent, noteer dat de FTD ID nummers van de posts die in je watchlist staan. Installeer vervolgens FTD 3.8. Om je mail te behouden, kopieer het bestand profiles/*.mail uit de oude 3.7.3 naar de 3.8 map.
Elect a clown, expect a circus.
Denk dat het morgen wel beter zal gaan.
Iedereen installeert versie 3.8 en wil direct updaten. Beetje logisch dat het dan wel eens kan foutlopen.
Voor de gebruikers is Koala FTD search ook geüpdate:
http://www.koalabear.nl/software.php
[edit] Heb de reset al gevonden.
[ Voor 9% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-09-2007 21:33 ]
De database is natuurlijk ook nog niet zo groot. Afwachten of het zo blijft dus.Irminsul schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:27:
Updaten gaat nu goed en snel. FTD is nu sowieso veel sneller merk ik. Pluspunt!
Heb het al, moest op My FTD klikken...............

[ Voor 39% gewijzigd door Christiano007 op 04-09-2007 13:20 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Meer mensen die deze melding krijgen bij een poging tot updaten?Only one top level element is allowed in an XML document.
Line: 2
<b>Warning</b>: Wrong parameter count f.
Ik krijg deze nu ook...afwachten dus...Hielko schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:18:
Hmmm...
[...]
Meer mensen die deze melding krijgen bij een poging tot updaten?
"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"
Dat maakt niet veel uit hoor, ik downloadde vanochtend aardig wat pakketjes (stuk of 30) en het ging allemaal heel snel, en de database die ik heb gaat nu terug tot mei dus heb heel wat posts in de database zitten.De database is natuurlijk ook nog niet zo groot. Afwachten of het zo blijft dus.
Ja het was vanmiddag weer druk (wss mensen die gisteravond misgrepen en het na werk/school nog ns proberen. Gaat nu bij mij prima trouwens.Nog altijd niks qua updates...raar...
De oude links niet meer nee... er moet nulinks in de reacties en posts kan je niet direct klikken meer?
1
| [url] .. [/url] |
Verwijderd
Ik ook nog steeds nietinternaut schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:03:
Nog altijd niks qua updates...raar...
Edit: vaak opnieuw op updaten drukken, dan begint ie
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 18:51 ]
Dit topic is gesloten.
LET OP: Het gaat hier over het product FTD. Het product en het product alleen dus.