Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jur schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:24:
[...]

Ik denk toch echt dat men een stukkend exemplaar had :)
Bij jou werkt de TMC perfect? Wellicht dat jij jouw bijdrage hier kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
daanNL schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:32:
[...] ik begrijp dus dat als ik gebruik wil maken van de softwareupdates/nieuwe kaarten/flitspaallokatie's e.d. ik dus geheel tomtom+ kaarten op een extra SD-kaart moet installeren ?

Als ik via de tomtom software namelijk de software o.i.d. wil updaten krijg ik de melding dat het intern geheugen te klein is. (staat idd ook nagenoeg vol)
Je apparaat begint warschijnlijk met alle stemmen geïnstalleerd. Als je eenmaal een prettige stem hebt gekozen, dan kun je de rest verwijderen. Sowieso kunnen alle talen weg die je toch niet verstaat.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:25
Ik heb een update gedaan en het probleem met mijn TomTom lijkt opgelost te zijn, dus ik heb na een lege accu geen harde reboot nodig.

Maar nu heb ik een vraag Ik heb de kaarten West Europa + Oost Europa geinstalleerd, maar hoe kan ik een route plannen vanuit NL naar PL want al heb ik West Europa actief staan en wil een route plannen naar PL vind hij (natuurlijk) de plaats niet. Of moet ik eerst Oost Europa inladen bestemming aangeven en daarna West Europa inladen?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:21
Misschien stomme vraag, maar ik zou graag tijdens het rijden wat meer overzicht hebben en de kaart wat verder uitgezoomd hebben. Als ik dat handmatig doe gaat hij een tijdje later terug naar de vorige zoom stand. Kan ik dit ergens veranderen, ik kan nergens een instelling hier voor vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Hari-Bo schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 08:03:
Ik heb een update gedaan en het probleem met mijn TomTom lijkt opgelost te zijn, dus ik heb na een lege accu geen harde reboot nodig.

Maar nu heb ik een vraag Ik heb de kaarten West Europa + Oost Europa geinstalleerd, maar hoe kan ik een route plannen vanuit NL naar PL want al heb ik West Europa actief staan en wil een route plannen naar PL vind hij (natuurlijk) de plaats niet. Of moet ik eerst Oost Europa inladen bestemming aangeven en daarna West Europa inladen?
Dat kan niet, helaas. Het handigste is te kijken via een internetrouteplanner hoe je moet rijden, en dan de 2 maal de routeplannen, tot aan de poolse grens met de WE kaarten, en vanaf de grens met de OE kaarten. Die is voor Polen denk ik ook beter dan de incourante Oost europa kaart.

Een betere optie is om de kaart "TomTom - Maps of Germany, Austria, Switzerland, Poland, Czech Rep" te installeren, dan kun je wel de hele route in 1 keer plannen.(nou ja, vanaf de grens NL-DLD dan)

[ Voor 4% gewijzigd door Bigfoot op 06-08-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

Bigfoot schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:10:
Dat kan niet, helaas. Het handigste is te kijken via een internetrouteplanner hoe je moet rijden, en dan de 2 maal de routeplannen, tot aan de poolse grens met de WE kaarten, en vanaf de grens met de OE kaarten. Die is voor Polen denk ik ook beter dan de incourante Oost europa kaart.
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Ik moet naar Praag en heb een TT One XL Europe. Nu zou ik dus eerst moeten uitzoeken waar ik de duitse grens over ga en dan twee aparte routes plannen?
Ik was altijd in de veronderstelling dat het wisselen van kaart automatisch ging bij tomtom. Maar dit werkt dus helaas niet?

Er zijn ook geen tooltjes die bijvoorbeeld die twee mappen samen kunnen voegen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Nee dit werkt zo niet bij tomtom, maar inplannen naar 2 punten gaat toch ook prima?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:59

Phydomir

Dennis

SithWarrior schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:24:
Nee dit werkt zo niet bij tomtom, maar inplannen naar 2 punten gaat toch ook prima?
Werken, ja. Handig, nee.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:23
Ik heb een TomTom ONE V2 Europa. Het ding werkt echt pertfect en ik ben er heel erg blij mij. Ik heb echter wel een aantal vragen.

- Ik wil mijn Nokia 6230i eraan hangen om de weersvoorspellingen enzo te kunnen gebruiken. Een Orange-medewerker vertelde me dat het niet werkt met dit type telefoon. Ik geloof dit echter niet, maar ik krijg het ook niet aan de praat. Wat moet ik precies instellen? Via bluetooth vindt de Tomtom mijn telefoon wel, maar op het moment dat de verbinding naar internet (op de telefoon dus) gemaakt moet worden, dan krijg ik geen verbinding. Wat moet ik precies hebben? Orange World of Internet Access? Volgend DEZE site zou de telefoon moeten werken.

- Zitten er veel verschillen in de gratis variant van de flits-POI's of de Tomtom variant? Ik gebruik nu de POI-variant. Hoe meer flitspalen er instaan (en actueel zijn), hoe beter natuurlijk :).

- Waar vind ik mijn TomTom-code? Ik wil namelijk mijn promotie activeren, maar kan deze code niet vinden. Ik heb wel zo'n kaartje bij m'n Tomtom gekregen met een code, maar als ik deze invoer, dan zegt hij dat hij ongeldig is of is verlopen :(

- Een vriend van me heeft ook een Tomtom ONE V2 Europa, maar hij heeft MEER Nuttige PLaatsen, zoals campings, supermarkten etc. Deze heb ik niet, waarom niet? Wat moet ik doen om deze wel te krijgen? We hebben beide dezelfde Tomtom met dezelfde kaart-fabrikant.

[ Voor 20% gewijzigd door smeerbartje op 13-08-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

jullie hebben waarschijnlijk een andere kaart ivm de poi's. De Navteq kaarten hebben meetal minder pois dan de teleatlas variant. je kan via versie zien welke kaart je hebt. Natuurlijk kan je ze ook zelf toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:45:
- Waar vind ik mijn TomTom-code? Ik wil namelijk mijn promotie activeren, maar kan deze code niet vinden. Ik heb wel zo'n kaartje bij m'n Tomtom gekregen met een code, maar als ik deze invoer, dan zegt hij dat hij ongeldig is of is verlopen :(
Je hebt er geen promotiecode bij ontvangen dus die kan je ook niet activeren... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Werken SD kaartjes met een 4GB capaciteit ook in de TomTom One V2 Europe?

Ik bedoel dan deze:

PQI SD 4GB 150x [4GB 150x]

Thanks!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
smeerbartje schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:45:
- Een vriend van me heeft ook een Tomtom ONE V2 Europa, maar hij heeft MEER Nuttige Plaatsen, zoals campings, supermarkten etc. Deze heb ik niet, waarom niet? Wat moet ik doen om deze wel te krijgen? We hebben beide dezelfde Tomtom met dezelfde kaart-fabrikant.
Staan die POI categorieen wel aan? (POI categorieen kun je via Instellingen aan en uit zetten)

Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
MSalters schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 21:08:
[...]

Staan die POI categorieen wel aan? (POI categorieen kun je via Instellingen aan en uit zetten)
Ja, heb het inmiddels opgelost. Het lag aan het versienummer van de western_europe kaart. Nog twee vragen te gaan ;)

- Ik wil mijn Nokia 6230i eraan hangen om de weersvoorspellingen enzo te kunnen gebruiken. Een Orange-medewerker vertelde me dat het niet werkt met dit type telefoon. Ik geloof dit echter niet, maar ik krijg het ook niet aan de praat. Wat moet ik precies instellen? Via bluetooth vindt de Tomtom mijn telefoon wel, maar op het moment dat de verbinding naar internet (op de telefoon dus) gemaakt moet worden, dan krijg ik geen verbinding. Wat moet ik precies hebben? Orange World of Internet Access? Volgend DEZE site zou de telefoon moeten werken.

- Zitten er veel verschillen in de gratis variant van de flits-POI's of de Tomtom variant? Ik gebruik nu de POI-variant. Hoe meer flitspalen er instaan (en actueel zijn), hoe beter natuurlijk :).

[ Voor 60% gewijzigd door smeerbartje op 13-08-2007 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Dat TMC werkt echt drama. ik had alles aangesloten en 5 minuten gewacht, maar er kwam niks op het beeld te staan. toen maar verwijderd. dus je moet dat nog veel langer laten hangen, wil je verbinding hebben ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je zien aan je tomtom one dat de accu vol is als je hem via USB oplaad? ik zie alleen een groen lampje boven op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:09:
hoe kan je zien aan je tomtom one dat de accu vol is als je hem via USB oplaad? ik zie alleen een groen lampje boven op
NOT
Edit: Je kunt het dus niet zien, tenzij je de TT aanzet en dan in het menu kijkt. :)

[ Voor 15% gewijzigd door AvK op 15-08-2007 19:44 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Verwijderd

Ik heb enige maanden geleden de TT 710 gekocht.
Kan mij iemand vertellen of er voor mijn TT 710 nieuwe kaarten beschikbaar zijn en welke versie moet ik dan hebben?Gegevens van mijn TT 710 zijn:

App 6.522 OS:1000
GPS v1.21, Boot 1.12
Kaart: 'Western_Europe v650.1047
Taal Nederlands
Versie: 6.522

• SithWarrior

SithWarrior

Mars18 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:41:
Dat TMC werkt echt drama. ik had alles aangesloten en 5 minuten gewacht, maar er kwam niks op het beeld te staan. toen maar verwijderd. dus je moet dat nog veel langer laten hangen, wil je verbinding hebben ?
Heb je het nieuwe TMC model, of de oude? De oude kan je gratis laten omruilen / maken door tomtom.
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:54:
Kan mij iemand vertellen of er voor mijn TT 710 nieuwe kaarten beschikbaar zijn en welke versie moet ik dan hebben?Gegevens van mijn TT 710 zijn:

GPS v1.21, Boot 1.12
Taal Nederlands
Dat staat ook allemaal op de tomtom site en word weer gegeven in tomtom home, maar goed de nieuwste kaarten voor de "oudere" GO serie zijn op het moment gelabeld met v675.1409

[ Voor 92% gewijzigd door SithWarrior op 16-08-2007 12:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:54:

GPS v1.21, Boot 1.12
Taal Nederlands
Ja, Western Europe V6.75.1409 en als je wacht, Western Europe v7.05.1480
Mars18 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:41:
Modificeer de ontvanger maar eens: http://www.pocketgpspoi.c...r_TomTom_TMC_Receiver.pdf
Directe link naar .pdf die je laat zien hoe het beter kan.

• Mars18
SithWarrior schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:58:
[...]

Heb je het nieuwe TMC model, of de oude? De oude kan je gratis laten omruilen / maken door tomtom.

[...]

Dat staat ook allemaal op de tomtom site en word weer gegeven in tomtom home, maar goed de nieuwste kaarten voor de "oudere" GO serie zijn op het moment gelabeld met v675.1409
ik heb deze art no 9V00.013 staat op de doos

wat is de nieuwe ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Afbeeldingslocatie: http://www.jouwnav.nl/img_site/upload/tmc_2maal.jpg

A is de oude, en B is de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist via de TomTom site de kaart van Oost-Europa gedownload. Dit heb ik dit op een EMTEC SD Kaart gezet via de TomTom software. Het is een 512MB kaartje.

Maar nu heb ik de kaart van Oost-Europa erop geïnstalleerd maar als ik de kaart erin doe zegt de TomTomOne dat ik de kaart eruit moet halen. Als ik dat doe sluit de TT1 zichzelf uit en start weer opnieuw op. Ook als ik de TT1 aan heb en dan de SD kaart in de sleuf doe dan sluit de TT1 zichzelf af..

Heeft iemand dit eerder mee gemaakt en zou iemand mij hierbij kunnen helpen aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ik heb b ja. maar werkt voor geen meter. jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:25:
Ik heb zojuist via de TomTom site de kaart van Oost-Europa gedownload. Dit heb ik dit op een EMTEC SD Kaart gezet via de TomTom software. Het is een 512MB kaartje.

Maar nu heb ik de kaart van Oost-Europa erop geïnstalleerd maar als ik de kaart erin doe zegt de TomTomOne dat ik de kaart eruit moet halen. Als ik dat doe sluit de TT1 zichzelf uit en start weer opnieuw op. Ook als ik de TT1 aan heb en dan de SD kaart in de sleuf doe dan sluit de TT1 zichzelf af..

Heeft iemand dit eerder mee gemaakt en zou iemand mij hierbij kunnen helpen aub?
Volgensmij moet je hem dan aan de pc hangen en tomtom home draaien. Deze zet dan een update op de tt1 en dan werkt het.

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:25:

Gokje: Je ONE had origineel geen SD? De nieuwere versies van de ONE hebben intern Flash geheugen, wat gebruikt wordt als er geen SD in zit. Daarop staat de kaart, maar ook de applicatie, stemmen, etcetera. De makkelijkste manier om dat te kopieren is om een backup te maken zonder SD in je ONE, en met de SD kaart erin te restoren. Vervolgens gooi je de zojuist teruggekopieerde kaart van je SD, en zet je de Oost Europa map weer op je SD. Een tweaker kan natuurlijk ook gewoon met Explorer alle files behalve de kaart kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSalters schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:00:
[...]

Gokje: Je ONE had origineel geen SD? De nieuwere versies van de ONE hebben intern Flash geheugen, wat gebruikt wordt als er geen SD in zit. Daarop staat de kaart, maar ook de applicatie, stemmen, etcetera. De makkelijkste manier om dat te kopieren is om een backup te maken zonder SD in je ONE, en met de SD kaart erin te restoren. Vervolgens gooi je de zojuist teruggekopieerde kaart van je SD, en zet je de Oost Europa map weer op je SD. Een tweaker kan natuurlijk ook gewoon met Explorer alle files behalve de kaart kopieren.
Zoiezo via explorer, want TTHome is niet in staat om een 1:1 kopie terug te zetten op een lege SD!
Daarnaast kan het alleen bestaanden installaties herstellen, als je al iets mist, werkt het al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Mars18 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:40:
[...]

ik heb b ja. maar werkt voor geen meter. jammer hoor
Ik heb inmiddels ook de B variant, bij mij werkt het wel prima, maar in het buitenland doet ie het beter dan in Nederland, ik was gister in belgie en daar deed ie het prima. Hier in almere ook. Maar vooral rond utrecht deed ie een tijdje op geen enkele zender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:47

dbzfan

Nee.

Ik zag vandaag de TomTom One XL europa bij Dixons voor 300 euro. Ik heb even in de pricewatch gekeken en zie dat ie daar nu ongeveer het goedkoopst is... Goeie deal? Zoja dan ga ik er straks even eentje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ja verrassend goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 20:09
Misschien een vreemde vraag maar ik heb sinds vandaag een TT One. Ik kan echter niet zien welke versie ik heb: eerste, tweede of derde. Waar kan ik dit vinden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Tweede editie, want de eerste is al lang uitverkocht en de derde is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
MSalters schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:24:
Tweede editie, want de eerste is al lang uitverkocht en de derde is er nog niet.
Naja, de derde is er over een maandje als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:16
Iemand al een nieuwe TomTom One 3RD gezien?
Wil deze aan een vriendin cadeau doen voor haar verjaardag en was benieuwd naar de ervaringen :)

p.s. Anders lees je ff een post terug ;)
Hij schijnt vanaf 4 september uitgeleverd te worden en morgen op voorraad te zijn bij de MM hier in Den Haag voor € 199,- of € 189,-

[ Voor 38% gewijzigd door Uberprutser op 03-09-2007 22:53 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom t dat die goedkoper is als de 2nd edition Benelux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 00:03:
Hoe kom t dat die goedkoper is als de 2nd edition Benelux?
Vooruitgang... Zijn ook zat andere apparaten zoals een MacBook Pro bijv. die is ook € 100,- goedkoper dan het vorige model. Er is meer dan genoeg concurentie voor TomTom dus als er een tientje af kan zodat mensen "het echte" product kopen (iedereen heeft het over TomTom ookal heeft ie een bokkie wokkie merkloos ding van de Aldi) zullen ze dat zeker doen. Toen de 2nd ed. uitkwam waren geheugen e.d. ook een stuk duurder dus meer productiekosten.

Overigens ligt die 2nd Benelux ook in de meeste winkels voor € 219,- dus heeel veeel verschil is het niet :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Hmm geen SD-sleuf meer in de One3 ? Dus als je naar .... de States gaat kun je er niks mee?

Hier staat een overzichtje van de verschillen tussen de One 1-2-3
http://jouwnav.nl/content...ition_ook_in_Benelux.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Das wel een beetje minder... Dan koop ik wel gelijk een Europa voor haar dan ben ik ook van dat gezeik met kaarten af... Ze is nog nooit buiten NL geweest en ik zie het haar ook niet zo snel doen (met haar eigen auto) dus sleep ik haar wel mee naar Berlijn over een paar weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OvI76
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-07-2023
De v3 zou binnen 24 uur door bol.com geleverd moeten worden voor 229 euro (Europa editie).
Morgen kan ik dus melden of dit ook daadwerkelijk gebeurd is :)

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 04-09-2007 16:59 . Reden: Groet/dank is niet nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OvI76
dbzfan schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:01:
Ik zag vandaag de TomTom One XL europa bij Dixons voor 300 euro. Ik heb even in de pricewatch gekeken en zie dat ie daar nu ongeveer het goedkoopst is... Goeie deal? Zoja dan ga ik er straks even eentje halen.
Da's dan dus wel zonder TMC antenne waarschijnlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
OvI76 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:44:
De v3 zou binnen 24 uur door bol.com geleverd moeten worden voor 229 euro (Europa editie).
Zelfde hier ook maar gelijk besteld, is goedkoper dan bij de MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
Volgens mij heb ik het gevonden. Het tomtom programma Home zegt dat ik de TomTom New Edition heb. Het vreemde is dat ik dit model niet op de TT site kan vinden. Ook heb ik wat POI op internet gevonden en opgeslagen op de pc. Volgens wat topics die ik hier en dar heb gezelen zou ik ze met de verkenner in mij TT kunnen zetten en dan wel in de Benelux-map. Ik kan echter deze map in me TT niet vinden. Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:13
Even een vraagje, is de autohouder van de V3 gelijk aan de V2?

Ik heb namelijk nu zo'n mooi Brodit systeem in mijn wagen zitten, en zou dan dus de V2 willen vervangen door een V3. Maar ik heb geen zin mijn auto aan te moeten passen.

En nog een vraagje, heeft deze V3 TomTom 7 erop staan of nog de oudere software?

[ Voor 15% gewijzigd door Spixo op 04-09-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Ricardo87 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:51:

Ik heb namelijk nu zo'n mooi Brodit systeem in mijn wagen zitten, en zou dan dus de V2 willen vervangen door een V3. Maar ik heb geen zin mijn auto aan te moeten passen.
Geld teveel? Ik snap niet helemaal waarom je van V2 naar een gecripple-de V3 zou willen overstappen. Enige "interessante" is TMC maar dat is meer een hype dan dat het echt nut heeft. Leuk om te een bliep te krijgen dat je in een file staat, als je er al een half uur instaat.

De houder lijkt me hetzelfde aangezien de afmetingen exact hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een tom tom one 3rd genrration aangeschaft.Nu heb ik overal gekeken in de manuals maar ik heb geen idee hoe ik het volume kan bijstellen.
Kan iemand mij hierover informeren?

Mvg
Rswartz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:12:
Ik heb gisteren een tom tom one 3rd genrration aangeschaft.Nu heb ik overal gekeken in de manuals maar ik heb geen idee hoe ik het volume kan bijstellen.

Mvg
Rswartz
Volgens mij 1 maal (of 2 keer snel) met je vinger op het blauwe vlak onderen drukken; dan krijg je 'n volumebalk wat je kan verslepen.

Afbeeldingslocatie: http://www.camperleven.nl/db_img/tomtom_go_2.jpg

Zo werkt dat op mijn tomtom one iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Ik heb sinds vandaag de tomtom One v3 europa en hij bevalt erg goed :) wat is ie lekker klein zeg.
Hij is verkrijgbaar bij halfords (iig in Dukenburg, nijmegen).
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:12:
Als je in het route scherm het linksonderste vakje aanraakt krijg je de volume bar die je dan kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
SiNisTrAD schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:38:
Als je in het route scherm het linksonderste vakje aanraakt krijg je de volume bar die je dan kan instellen.
Dat zeg ik net... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:47

dbzfan

Nee.

OvI76 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:46:
[...]

Da's dan dus wel zonder TMC antenne waarschijnlijk ?
En dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OvI76
Ricardo87 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:51:

En nog een vraagje, heeft deze V3 TomTom 7 erop staan of nog de oudere software?
Ik ken de autohouder van de V2 niet ... maar volgens mij is er aan afmetingen niks gewijzigd en zou dat best moeten passen. Maar dat zal Brodit je zeer zeker kunnen vertellen.

7.101 (8427/040301)
Kaart Western_Europe_1GB_S v705.1485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OvI76
Een TMC antenne is een antenne waarmee de XL RDS/TMC file-informatie mee krijgt. Daarmee kan hij je waarschuwen voor files op je route en je een alternatieve route bieden. In NL betekent dat dat je ergens anders in de file kan gaan staan :)

Anyway... de TMC antenne kost los tussen de 70 en 100 euro geloof ik ... bij veel winkels kan je de XL incl TMC antenne kopen en dan betaal je minder voor de antenne dan wanneer je de XL zonder TMC antenne koopt.... zoekt en gij zult vinden

Succes!

• smeerbartje
Wat zijn de verschillen tussen Navigator 6 en 7 dan?

Verwijderd

Ik luister wel gewoon naar de radio, en vermijd zo indien mogelijk de file. Voor flitspalen kan je terecht op www.flitspaal.nu

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:10
Iemand enig idee hoe ik op mijn One V3, bluetooth aan zet?

tomtom.nl heeft alleen deze handleiding. Op pagina 33 staat dat ik meer opties aan moet kunnen zetten alleen die knop heb ik dus niet @ V3.

[ Voor 64% gewijzigd door Napsju op 06-09-2007 17:02 ]

Lekker!

• MSalters
Volgens mij heeft een ONE v3 geen bluetooth. Kijk eens op de onderkant of er daar een bluetooth logo staat.

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

MSalters schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:46:
Volgens mij heeft een ONE v3 geen bluetooth. Kijk eens op de onderkant of er daar een bluetooth logo staat.
Klopt

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:10
Inderdaad. Nou, dan toch niet... ;)

Lekker!

• Mars18
OvI76 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:37:
[...]

Een TMC antenne is een antenne waarmee de XL RDS/TMC file-informatie mee krijgt. Daarmee kan hij je waarschuwen voor files op je route en je een alternatieve route bieden. In NL betekent dat dat je ergens anders in de file kan gaan staan :)

Anyway... de TMC antenne kost los tussen de 70 en 100 euro geloof ik ... bij veel winkels kan je de XL incl TMC antenne kopen en dan betaal je minder voor de antenne dan wanneer je de XL zonder TMC antenne koopt.... zoekt en gij zult vinden

Succes!
ik zou hem NOOIT kopen, wat een waardeloos ding, werkt nog eens man :z

• Silent Thunder
Is het ook mogelijk om je snelheid weer te geven?

• Ray

Ray

Silent Thunder schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:06:
Is het ook mogelijk om je snelheid weer te geven?
RTFM :) ja dus

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:13
Hoe zijn de ervaringen met de flitslocaties die standaard in de One V3 zitten? Zijn ze een beetje actueel?

Die van Flitsservice.nl geven allemaal rare tekens in TomTom 7 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ricardo87 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:33:
Hoe zijn de ervaringen met de flitslocaties die standaard in de One V3 zitten? Zijn ze een beetje actueel?

Die van Flitsservice.nl geven allemaal rare tekens in TomTom 7 :/
Wat is nu precies het verschil tussen:

- Tomtom 6 en 7
- De flitspalen van Tomtom zelf en de flitspalen van flitspalen.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:29
Zo, na 1 uur werk is het gelukt om via een legale manier TomTom Navcore 7 op mijn TomTom one v2 te krijgen. Vraag me niet hoe, erg ingewikkeld... 8)7 |:( , veel sites geraadpleegd.

Er werdt vooral gewezen op die sites naar niet legale firmware, die gecrackt was. Echter ik kwam erachter als ik gewoon de nieuwere (niet gekraakte) firmware gebruikte i.p.v. de gekraakte + een aantal mappen/files (van een backup van een Go 720) dat ik dan de One 2d edition naar versie 7 kon brengen.

1e impressie:
- snelheid is super :9~ , zowel als je door het menu bladert en als een route wordt berekend
- icoontjes iets mooier
- hulpfunctie is super _/-\o_ , ben je gestrand met je auto kan je verder lopen met je TomTom
- GPS fix, zodra je de TomTom aanzet heb je binnen 5 seconden al gps positie

Nu heb ik ook TomTom Home 2.0, en alles wordt ondersteund :) .

[ Voor 36% gewijzigd door jeroenzelle op 09-09-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Is TomTom 7 uit dan? Mis ik iets? Ik heb trouwens legaal TomTom 6, kan ik gratis upgraden naar TomTom 7? Of moet ik naast de mooie map-updates ook nog eens nieuwe tomtom applicaties kopen :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Royz schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:44:
Is TomTom 7 uit dan? Mis ik iets? Ik heb trouwens legaal TomTom 6, kan ik gratis upgraden naar TomTom 7? Of moet ik naast de mooie map-updates ook nog eens nieuwe tomtom applicaties kopen :?
De GO520/720/920 en One V3 maken gebruik van Navcore 7. Deze is dus wel uit maar eigenlijk niet bedoeld voor de oudere versies als ik me niet vergis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3ck
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 19:47
Ik wil een 2GB kaartje aanschaffen om meer kaarten op mijn tomtom te krijgen; nu vraag ik mij alleen af of het handig is om voor de duurdere (snellere) SD-kaarten te gaan. Iemand enig idee of tomtom daar daadwerkelijk iets mee doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
DaannO schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:51:
[...]

De GO520/720/920 en One V3 maken gebruik van Navcore 7. Deze is dus wel uit maar eigenlijk niet bedoeld voor de oudere versies als ik me niet vergis. :)
Klopt, maar versie 7 komt later nog uit voor de oudere versies ;). Maar dat wil niet zeggen dat versie 7 niet werkt voor oudere versies ;) .

Ik kan ook op mijn tomtom one de Jukebox & Image viewer van de 720/920 versie zetten, echter dan werkt het geluid jammer genoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

Jeroenz18 schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:23:
Zo, na 1 uur werk is het gelukt om via een legale manier TomTom Navcore 7 op mijn TomTom one v2 te krijgen. Vraag me niet hoe, erg ingewikkeld... 8)7 |:( , veel sites geraadpleegd.

Er werdt vooral gewezen op die sites naar niet legale firmware, die gecrackt was. Echter ik kwam erachter als ik gewoon de nieuwere (niet gekraakte) firmware gebruikte i.p.v. de gekraakte + een aantal mappen/files (van een backup van een Go 720) dat ik dan de One 2d edition naar versie 7 kon brengen.

1e impressie:
- snelheid is super :9~ , zowel als je door het menu bladert en als een route wordt berekend
- icoontjes iets mooier
- hulpfunctie is super _/-\o_ , ben je gestrand met je auto kan je verder lopen met je TomTom

uuuh ik durf het bijna niet te vragen maar ...... kan je hier een uitleg geven hoe je het aangepakt hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Ray schreef op maandag 10 september 2007 @ 07:54:
[...]

uuuh ik durf het bijna niet te vragen maar ...... kan je hier een uitleg geven hoe je het aangepakt hebt ?
Ehh gaat lastig worden ;), ik zal vanavond ff proberen om het te doen. Echter volgens mij mag ik niet de software hier plaatsen, volgens TomTom's voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Jeroenz18 schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:27:
[...]

Ehh gaat lastig worden ;), ik zal vanavond ff proberen om het te doen. Echter volgens mij mag ik niet de software hier plaatsen, volgens TomTom's voorwaarden.
Nou, je zegt zelf dat je het volgens een legale manier hebt gedaan, dus via een publieke url waar de software op staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Jeroenz18 schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:23:
Ik hoop dat je geen serienummer hebt wat met Z1,Z2 of Z3 begint want dan is al je moeite voor niks geweeest:
NavCore 7 voor ONE v2 met serienummer z1,z2 en z3
1e impressie:
- icoontjes iets mooier

Komt die snelle gps fix niet gewoon door de gps quickfix update die je nu gekregen hebt (en 7 dagen later weer is verlopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
catchingfire schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:03:
[...]

Ik hoop dat je geen serienummer hebt wat met Z1,Z2 of Z3 begint want dan is al je moeite voor niks geweeest:
NavCore 7 voor ONE v2 met serienummer z1,z2 en z3
Nee mijne begint E26 ;)
catchingfire schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:03:
[...]

Komt die snelle gps fix niet gewoon door de gps quickfix update die je nu gekregen hebt (en 7 dagen later weer is verlopen)?
Nee, is echt door Navcore 7 :)

[ Voor 9% gewijzigd door jeroenzelle op 10-09-2007 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
Royz schreef op maandag 10 september 2007 @ 08:35:
[...]

Nou, je zegt zelf dat je het volgens een legale manier hebt gedaan, dus via een publieke url waar de software op staat ;)
Klopt, alleen de firmware heb ik uit de TomTom Home map geplukt, en die mag je niet verspreiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook Navcore 7. Ziet er wel leuk uit. Klopt het dat er sommige gebouwen nu zichtbaar zijn op je TomTom, zoals bij de nieuwe Mio's? En wat is bij veiligheids instellingen het verschil tussen waarschuwing bij overschrijden van max snelheid en waarschuwing bij overschrijden ingestelde snelheid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

mmm het is wel heeel simpel om ook de update volledig legaal te draaien. Eerlijk gevonden op een ander forum en het werkt prima voor mij.

Sluit de tom tom aan op TT home, Ga naar apparaat > wijzig > kies (in mijn geval voor newedition en dan de 3e) en hopla home zegt er is een update. Draai de update en je hebt nav 7.120. Hierna kan je ook TT home 2 installeren. Heb ik ook gedaan. Nadeel is hier dat ik wel de TT echt aan moet sluiten en niet meer met de cardreader kan werken maar goed.

Nu even spelen met de verse nav software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:38

Wimo.

Shake and Bake!

Als ik dat doe zie ik alleen de optie om mijn huidige opnieuw te installeren. En als ik niet aansluit kan ik niet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
Let op, Ray's methode werkt inderdaad, in die zin dat je dan inderdaad een update krijgt - voor een TomTom model wat je niet hebt! De huidige update is (zoals jouwnav.nl meldt) voor ONEs uit de Z series, niet voor de oudere E serie. De Y serie (3rd edition) had al Nav7. Wat dat betreft is TomTom nu dus aan het terugwerken: hoe recenter gekocht, hoe eerder je de Nav7 update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

ik heb inderdaad een E serie maar voor zover ik heb kunnen ontdekken zijn die wat hardware aangaat gelijk aan de Z serie. Het draait hier prima, TT gaf ook geen fout meldingen of wat dan ook. Ben er nog niet mee aan het rijden geweest maar al wel routes gepland etc. Morgen ga ik hem op de weg testen. Tja ik heb natuurlijk altijd een 2e sd card bij me met een oude backup dus mocht er toch een probleem zijn even kaartje wisselen.

je hebt wel het naamprobleem met exerne pois zoals flitspalen. Ook dat los je makkelijk op door de .inf bestanden te verwijderen die erbij horen

[ Voor 66% gewijzigd door Ray op 10-09-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:45:
Ik heb nu ook Navcore 7. Ziet er wel leuk uit. Klopt het dat er sommige gebouwen nu zichtbaar zijn op je TomTom, zoals bij de nieuwe Mio's? En wat is bij veiligheids instellingen het verschil tussen waarschuwing bij overschrijden van max snelheid en waarschuwing bij overschrijden ingestelde snelheid??
Lijkt me duidelijk toch? Waarschuwing bij overschrijden van maximale snelheid is een geluidssignaal als je harder rijdt dan op die weg mag. Die tweede, de waarschuwing bij overschrijden van ingestelde snelheid, is een geluidssignaal als je de DOOR JOU ingestelde snelheid (beperkte snelheid) overschrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acale
Ik heb een TT New Edition met het serie nr. dat begint met Z1 en toch heb ik alleen Home 2.0 als update aangeboden gekregen. Doe ik iets fout of is er iets anders aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
Ray schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:01:
mmm het is wel heeel simpel om ook de update volledig legaal te draaien. Eerlijk gevonden op een ander forum en het werkt prima voor mij.

Sluit de tom tom aan op TT home, Ga naar apparaat > wijzig > kies (in mijn geval voor newedition en dan de 3e) en hopla home zegt er is een update. Draai de update en je hebt nav 7.120. Hierna kan je ook TT home 2 installeren. Heb ik ook gedaan. Nadeel is hier dat ik wel de TT echt aan moet sluiten en niet meer met de cardreader kan werken maar goed.
Het kan aan mij liggen maar ik kom tot en met "wijzig" maar dan kan ik niks kiezen. Dan zie ik:
SELECTEER EEN APPARAAT:
Apparaat: TomTom ONE New Edition "J:\"
Geinstalleerd als: TomTom ONE New Edition
OK - Annuleren

... dus? ("Wijzig doelapparaat" is greyed out).

edit: ik heb een One New Edition v2 Europe met serienummer E2...

[ Voor 3% gewijzigd door catchingfire op 11-09-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

de tweede keer lukte het bij mij ook niet meer om hem te verzetten. Wellicht dat je eerst zonder TT aangesloten nog wat kan. Beetje proberen dan maar, ik heb de info hier vandaan trouwens
http://www.jouwnav.nl/for...4c0&showtopic=14031&st=20

mm het kan zijn dat ik het via de cardreader heb gedaan, probeer dat ook eens.

[ Voor 12% gewijzigd door Ray op 11-09-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
De cardreader is essentieel; anders leest HOME het serienummer van je ONE. Dan is er geen twijfel mogelijk over het model (E2 serie=ONE New Edition), en is de optie "wijzig doelapparaat" dus uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

MSalters schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:04:
De cardreader is essentieel; anders leest HOME het serienummer van je ONE. Dan is er geen twijfel mogelijk over het model (E2 serie=ONE New Edition), en is de optie "wijzig doelapparaat" dus uitgeschakeld.
kijk dat los het probleem dus op! nu staat er dus wel 4 maal 'one new edition' in de lijst zonder iets erbij. Ik moest de derde kiezen om de update aangeboden te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag ook mijn TomTom one New Edition aangesloten op TomTom home en kreeg een update naar TomTom 7.120. Maar nu wordt mijn TomTom niet meer herkent door TomTom Home.
In tomtom home2 blijft er constant staan dat ik mijn TomTom op 'Verbinden met computer' op ja moet drukken. Maar dat doe ik maar geen enkele reactie van TomTom home2.

Ik heb inmiddels ook al tomtom home2 geinstalleerd maar dat schijnt niet te helpen. Ik heb al geprobeerd om mijn tomtom te resetten maar helpt ook niet, op een andere pc geprobeerd maar werkt ook niet.

Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

had ik eerst ook. Bij mij werkte het door home aan te zetten, dan de TT op te starten. Dan vraagt hij verbinding maken ? dan op Ja en daarna komt het weer allemaal goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:26:
had ik eerst ook. Bij mij werkte het door home aan te zetten, dan de TT op te starten. Dan vraagt hij verbinding maken ? dan op Ja en daarna komt het weer allemaal goed
Welke versie van de Home? 1 of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
MSalters schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:04:
Hoe heb je dat dan gedaan via de cardreader?

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Gewoon een cardreader/usb stick kiezen als de 3de tomtom one uit het rijtje. Daarna de update laten instaleren op de stick. De inhoud van de stick kopieeren naar de sd kaart van je tomtom. Thats it :)

• jeroenzelle
B0MBACI schreef op woensdag 12 september 2007 @ 01:06:
Gewoon een cardreader/usb stick kiezen als de 3de tomtom one uit het rijtje. Daarna de update laten instaleren op de stick. De inhoud van de stick kopieeren naar de sd kaart van je tomtom. Thats it :)
Hmm ok, maar bij mij is die optie in het menu grijs ... start je gewoon TomTom Home op en kiest dan in het menu boven die optie?

• Ray

Ray

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:28:
[...]

Welke versie van de Home? 1 of 2?
ik heb beide versies. TT1 wil nog werken via mijn cardreader. TT2 moet ik echt de tt aansluiten anders doet hij het niet

• catchingfire
B0MBACI schreef op woensdag 12 september 2007 @ 01:06:
Yes! Zo werkte het bij mij ook. Ik kreeg alleen net voor het installeren van navcore7 een melding dat home2 ook downloadbaar was, of ik dat wilde... ik klik JA!... vervolgens kon ik echter navcore7 niet meer op m'n kaartje installeren met home2. Dus: home2 weer uninstallen, cd-tje erin van tomtom, home1.3, home1.3 laten upgrden naar home1.5, toen lukte het wel.

• Ray

Ray

je kan ook gewoon direct de TT sdcard in de reader doen en dan gewoon de update draaien. Scheelt weer kopieerwerk en verwarring. wel eerst even een backup draaien natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb zojuist een TomTom one 3rd editition aangeschaft. Kan iemand mij vertellen hoe ik de gratis abo's kan verzilveren met de activeringscode. De tomtom website (ik doe psies wat ze zeggen dat ik moet doen) meld dat de code is verlopen :(

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 14-09-2007 23:50 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Heb gisteren een TomTom ONE 3RD EDITION gekocht.
Nadat ik hem had uitgepakt en aangezet vond hij direkt 5 satelietten.
Vandaag op dezelfde lokatie (Rijswijk) duurde het wel 4 minuten voor er slechts één satelliet werd gevonden, later kwamen er daar nog 2 bij.

Op dit moment vind hij na 10 minuten nog steeds niets, hoe kan dat?

rvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:55
René van Gaalen schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:47:
Vandaag op dezelfde lokatie (Rijswijk) duurde het wel 4 minuten voor er slechts één satelliet werd gevonden, later kwamen er daar nog 2 bij.

rvg
De satellieten verstoppen zich? :+

Ik zou ermee teruggaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

René van Gaalen schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:47:

rvg
Resetten, dus aan de onderkant even met een paperclip indrukken en met beleid uiterraard.
Let er ook op dat voordat je gaat rijden je even de TT de tijd moet gunnen om een fix te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je TomTom ONE kaarten ook updaten? Of moet je dan 'gewoon' een complete nieuwe kaart kopen? Ik heb vorig jaar de ONE Regional gekocht (Benelux) maar kom nu al heel veel starten tegen die niet meer kloppen... Hoe vaak worden die kaarten eigenlijk geupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:21:
Ik heb zojuist een TomTom one 3rd editition aangeschaft. Kan iemand mij vertellen hoe ik de gratis abo's kan verzilveren met de activeringscode. De tomtom website (ik doe psies wat ze zeggen dat ik moet doen) meld dat de code is verlopen :(
Heb je wel tomtom home versie 2 geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:11:
[...]

Resetten, dus aan de onderkant even met een paperclip indrukken en met beleid uiterraard.
Let er ook op dat voordat je gaat rijden je even de TT de tijd moet gunnen om een fix te krijgen.
Had al gereset maar zonder reultaat.
Tijdens de eerste update die ik via mijn PC heb gedaan is QuickGPSfix geinstaleerd, zou het mogelijk zijn dat dit het probleem heeft veroorzaakt door een fout?
De installatie verliep overigens goed.
Ik zal hem vandaag gaan ruilen..

rvg
Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste