joepert schreef op maandag 31 maart 2008 @ 21:38:
Vooralsnog is er dus bij de TomTom one XL v3 wel de mogelijkheid om meerdere tussenstops in te geven. Zijn er bezitters van een gewone TomTom One v3 dit dit kunnen? Ik heb de vraag ook aan de klantenservice gesteld, maar heb nog geen antwoord.
Je kan routes inladen met V3, de map ITN bestaat en ook TomTom Home laat ze zien, maar rijden gaat niet

Je kan zelfs routes kopen bij TomTom met een V3
Iemand die weet hoe je de reisplanner in het menu krijgt?
Heb juist dit weekend een TomTom One V3 van mijn werkgever geleend om mijn komende motorroute proef te rijden en meteen een tracklog te maken. TomTom Navigator op mijn PDA (HTC Touch Dual) heeft wat moeite om de GPS muis te delen met de tracking applicatie (
http://www.trackr.nl ). TomTom raakt de weg kwijt of loopt honderden meters achter en aangezien ik nog niet alle doorsteekjes uit het hoofd ken heb ik Tommie nog nodig om me door de moeilijke punten heen te helpen..
Dus een extra TomTom in de tanktas leek me de juiste optie, maar als dat kolereding niet aan ritjes doet heb ik er niet zo veel aan.
Vanmiddag op het werk al bezig geweest met updaten via TomTom home (de V3 is nieuw uit doos), ook de V3 Benelux van een collega heeft zo'n uitgekleed menu.
Dit zijn de menu-opties die ontbreken (Toon route en Reis-planner):
Jammer van TomTom om de boel zo uit te kleden, qua GPS fix en ontvangst is het One V3 apparaat een topper. Zelfs binnenshuis heb ik ontvangst.
TomTom kan het wel, maar TomTom wil het niet op de One:
Edit: de oplossing
http://www.pocketgpsworld...ms&file=viewtopic&t=59534
In het kort komt het hier op neer:
Put the following text into a file named TomTom.mnu
MENUBLOCK|BLOCK_MAIN|BTM_GPS_POSITION|
MENUPAGE|TASK_PAGE1|Main menu 1 of 2|
MENUITEM|TASK_NAVIGATE_TO|
MENUITEM|TASK_MENU_FIND_ALTERNATIVES|
MENUITEM|TASK_MAINTAIN_POI|
MENUITEM|TASK_ADD_FAVORITE|
MENUITEM|TASK_MENU_PREFERENCES|
MENUITEM|TASK_PAGE2|
MENUPAGE|TASK_PAGE2|Main menu 2 of 2|
MENUITEM|TASK_MENU_PLAN_ATOB|
MENUITEM|TASK_SHOW_MAP|
MENUITEM|TASK_DELETE_ROUTE|
MENUITEM|TASK_MENU_TRAFFIC|
MENUITEM|TASK_ITINERARY|
MENUITEM|TASK_PAGE1|
Then put the file into a folder called "SdkRegistry" (do not use the quotation marks though) and pay attention to the Caps case of the letters.
En jawel, het werkt
[
Voor 22% gewijzigd door
Verwijderd op 05-04-2008 05:47
]