Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal nog eens kijken of het lukt via de sync software van Motorola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:57:
Zal nog eens kijken of het lukt via de sync software van Motorola
Is je MMC wel goed? bij mij deed ie precies hetzelfde als bij jou.
Mijn standaard MMC gaf ook gewoon 32MB aan terwijl er 10 MP3 ringtones opstonden,ik heb de MMC omgeruild en kreeg een nieuwe.
Jij zal een 64MB MMC hebben denk ik?(ik heb V3x)
Ik kon ook de naam niet veranderen van de MMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er kan helemaal geen MMC in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:23:
Mijn vriendin heeft dit toestel nu ook 5 dagen, maar ik moet zeggen de accu-duur vind ik droevig. Ze doet er niet langer dan anderhalve dag mee. Ze belt nauwelijks en de telefoon staat dus 90% van de tijd gewoon op standby te rusten. Heb zelf een Nokia 6680 (een symbian telefoon notabene), bel veel meer, draai applicaties gebruik mobiel internet etc en ik doe rustig 3 dagen met een accu.

Kan het zijn dat de accu van haar V3i niet goed is, of is dit normaal?
Zo, ben vrijdag eens even terug gegaan naar de Belcompany. 1 dag met een accu vonden ook zij erg weinig. Van achter uit het magazijn werd een andere nieuwe V3i gehaald en hier kreeg ik de nieuwe accu van. Mijn slechte accu ging in die nieuwe V3i en het doosje ging weer dicht... Maar goed, het probleem is opgelost, want deze accu is wel goed. Alleen de nieuwe trotse eigenaar van die bewuste V3i met mijn slechte accu heeft dus ook weer ene probleem. Waarom flikkeren ze die kapotte accu niet gewoon weg en vragen ze een nieuwe aan bij Motorola? Nu verplaatsen ze het probleem alleen maar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Voor zover ik weet heeft de V3i een standaard 64MB MMC in toestel zitten,ikzelf heb een V3x en daar zit een standaard 32MB MMC in.
Heb je wel een V3i of een V?(want daar zit niks in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 11:25:
[...]

Voor zover ik weet heeft de V3i een standaard 64MB MMC in toestel zitten,ikzelf heb een V3x en daar zit een standaard 32MB MMC in.
Heb je wel een V3i of een V?(want daar zit niks in)
Snap de verwarring wel.
In de telefoon gaat een microSD kaart (Transflash) maar op de pc en in de telefoon geeft hij aan dat het een MMC kaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 13:38:
[...]

Snap de verwarring wel.
In de telefoon gaat een microSD kaart (Transflash) maar op de pc en in de telefoon geeft hij aan dat het een MMC kaart is.
Ja maar welke heb jij nou....(zo te lezen een V3i,hierboven) en daar moet en MMC inzitten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:47:
[...]

Ja maar welke heb jij nou....(zo te lezen een V3i,hierboven) en daar moet en MMC inzitten dus.
Ik heb een V3i, en daar gaat toch echt een TransFlash card in. (echt waar, geloof me nou! :9 )
Mocht je nog steeds niet geloven dat er in de V3i geen TF zit kijk maar eens goed naar het plaatje hieronder. O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/motorola/v3i/pic9.jpg
Link naar page...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:19:
[...]

Ik heb een V3i, en daar gaat toch echt een TransFlash card in. (echt waar, geloof me nou! :9 )
Mocht je nog steeds niet geloven dat er in de V3i geen TF zit kijk maar eens goed naar het plaatje hieronder. O-)

[afbeelding]
Link naar page...
nou je met dat plaatje komt, hoe krijg je ivn dat kaartje er weer uit?!
kwartier mee aan het kloten geweest en wilde hem toen bijna het raam uitflikkeren :(

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:23:
[...]

kwartier mee aan het kloten geweest en wilde hem toen bijna het raam uitflikkeren :(
Das moeilijk uit te leggen, gewoon met je nagel het kaartje eruit trekken. Op het kaartje voel je namelijk een riggeltje zitten (Links van de tekst 'sandisk') als je daar je nagel achter zet kan je het kaartje er zo uittrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:19:
[...]

[afbeelding]
Link naar page...
Tuurlijk geloof ik je maar een memory card is een memory card voor mij ik noem alles MMC snap je
Nu snap ik ook dat je zei:er kan geen MMC in :) ik zeg dan:jawel kan wel,maar jij bedoeld n trans flash,zo we zijn eruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:23:
[...]

Ik kan de telefoon om 2 andere redenen de telefoon (na 2 dagen) wel uit het raam flikkeren.
1) Ik kan geen MP3's afspelen, wat ik ook doe krijg constant de error 'formaat wordt niet ondersteund'.
2) De telefoon verstuurt, als ik een sms aan het maken ben, automatisch het bericht terwijl ik er nog mee bezig ben, hoe ik dat uitzet is mij een raadsel.

Voor het MP3 probleem heb ik ook al in het SLVR (motorola L7) topic gekeken daar werd ook over dit probleem gesproken alleen is er nooit een oplossing aangedragen.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat het al eerder gevraagd is maar volgens mij was er nog geen antwoord gepost.
Weet iemand of (en waar) er verloopstekkertjes te koop zijn zodat je een normale koptelefoon/dopjes kan aansluiten op de mini-usb aansluiting. Want echt praktisch vind ik het niet om de mp3tjes over de speakertjes af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleine vraag:

hoe krijg je onder de nummers 1 tot 9 snelkeuzenummers geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:44:
kleine vraag:

hoe krijg je onder de nummers 1 tot 9 snelkeuzenummers geplaatst?
Simpel, in het software programma wat bij je V3i zit kan je je telefoonboek 'editen'.
Je kan nu 'verkort nummer' kiezen achter elke naam.
Heb je (bijvoorbeeld) 118 namen in je telefoon staan heb je 118 verkorte nummers.
Zet nu de nummers 1 op 119, 2 op 120, 3 op 121 tot je bij nummer 9 bent.
Je hebt nu de nummers 1 tot 9 vrij voor jou eigen keuze.
Wil je je moeder :P onder de M hebben dan zet je achter 'mama', nummertje 6.
Om nu je moeder te bellen, hou je de 6 ingedukt totdat je mobiel begint te bellen.

Snap u??
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:43:
Ik weet dat het al eerder gevraagd is maar volgens mij was er nog geen antwoord gepost.
Weet iemand of (en waar) er verloopstekkertjes te koop zijn zodat je een normale koptelefoon/dopjes kan aansluiten op de mini-usb aansluiting. Want echt praktisch vind ik het niet om de mp3tjes over de speakertjes af te spelen.
Geen idee, volgens mij zijn die dingen niet verkrijgbaar. Mail anders naar Motorola Customer Support. Die weten vast wel of zo'n product in omloop is, eerlijk gezegd heb ik er namelijk nog nooit 1 gezien.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:11:
[...]
Zo, ben vrijdag eens even terug gegaan naar de Belcompany. 1 dag met een accu vonden ook zij erg weinig. Van achter uit het magazijn werd een andere nieuwe V3i gehaald en hier kreeg ik de nieuwe accu van. Mijn slechte accu ging in die nieuwe V3i en het doosje ging weer dicht... Maar goed, het probleem is opgelost, want deze accu is wel goed. Alleen de nieuwe trotse eigenaar van die bewuste V3i met mijn slechte accu heeft dus ook weer ene probleem. Waarom flikkeren ze die kapotte accu niet gewoon weg en vragen ze een nieuwe aan bij Motorola? Nu verplaatsen ze het probleem alleen maar. :?
Ik werk ook in een winkel en wij ruilen kapotte onderdelen ook zo om. Artikelen moeten namelijk dan compleet als verkoopretour terug naar het distributiecentrum. Kans is dus groot dat ze de accu eerst zelf nog even testen en vervolgens compleet terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2006 @ 08:32:
[...]1) Ik kan geen MP3's afspelen, wat ik ook doe krijg constant de error 'formaat wordt niet ondersteund'.
Je MP3's moeten een bitrate van < 192 hebben, anders kunnen ze niet worden afgespeeld.. ook VBR's mogen niet hoger dan 192kbit/s uitkomen... als het dan nog niet werkt heb je gewoon een brakke telefoon geloof ik :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 16:06:
[...]

Ik werk ook in een winkel en wij ruilen kapotte onderdelen ook zo om. Artikelen moeten namelijk dan compleet als verkoopretour terug naar het distributiecentrum. Kans is dus groot dat ze de accu eerst zelf nog even testen en vervolgens compleet terugsturen.
Thnx voor de uitleg, is duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-06 20:13

_AvA_

en dat ben zo.

Labman schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 21:22:
[...]

Je MP3's moeten een bitrate van < 192 hebben, anders kunnen ze niet worden afgespeeld.. ook VBR's mogen niet hoger dan 192kbit/s uitkomen... als het dan nog niet werkt heb je gewoon een brakke telefoon geloof ik :)
Das ook raar.
Ik heb een D600. Heb er ook Transflash in zitten, 1GB.
Het is gewoon een MP3 speler annex telefoon geworden, en kan gewoon alle bitrates afspelen.
Heb nog nooit eerder een telefoon meegemaakt met beperking van de bitrate...

iig kan ik op 1GB een hoop nummers kwijt.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de Razr V3I ook gebruiken als modem ?? voor mijn pocket PC ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een nieuwe "alarm"ringtone instel (instellingen/melding profielen/ detail/Alarmen) werkt dit slechts voor de agenda... Hoe kan ik een ringtone instellen voor mijn normale alarm/wekker?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 10:58:
Kun je de Razr V3I ook gebruiken als modem ?? voor mijn pocket PC ??
Het schijnt te kunnen ja, maar hoe en wat is de vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
_AvA_ schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:35:
[...]Das ook raar.
Het is gewoon een MP3 speler annex telefoon geworden, en kan gewoon alle bitrates afspelen.
één keer moet de eerste zijn :P ik heb het ook niet verzonnen :)
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:25:
Hoe kan ik een ringtone instellen voor mijn normale alarm/wekker?!
dat kan je instellen waar je ook de tijd voor de wekker instelt..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, weet iemand toevallig hoe ik mijn Tmobile gprs kan instellen op mijn v3i? ik heb namelijk een Web and walk abbo waarmee ik altijd verbinding kan hebben alleen dat kan ik nu niet gebruiken. Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:02:
Hoi, weet iemand toevallig hoe ik mijn Tmobile gprs kan instellen op mijn v3i? ik heb namelijk een Web and walk abbo waarmee ik altijd verbinding kan hebben alleen dat kan ik nu niet gebruiken. Kan iemand me helpen?
Klikkerdeklik

Merk, type, netwerk en vorm kiezen. Ok klikken, code opsturen en instellingen installeren!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie boel is dat kreeg de instellingen niet eens binnen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Labman schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:48:

dat kan je instellen waar je ook de tijd voor de wekker instelt..
check!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04

UMD

You don't say

_AvA_ schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 22:35:
[...]

Das ook raar.

iig kan ik op 1GB een hoop nummers kwijt.
ik heb een motorola E398 gehad en die had deze beperking ook. ook mijn ouwe trouwe sharp GX30
had een beperking van bitrate ( < 192 Kbps )

ik heb me toen rot gezocht om te kijken of dit te hacken was of op de een of andere manier te omzeilen, maar dat gaat dus echt niet. ik snap niet dat motorola dit nog steeds heeft in een telefoon van zo'n kaliber! :(

echt triest!

wat heeft die TF kaart dan nog voor n zin?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muziek luisteren op een telefoon is sowieso irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:30:
Muziek luisteren op een telefoon is sowieso irritant
waarom is dat irritant? :?

als je genoeg geheugen dr in kunt duwen, een prettige UI en als t een goeie kwaliteit heeft kan t echt relax zijn.

maar max 192 Kbps ??? dat slaat nergens op.

en BTW: de motorola UI is over het algemeen klote.

k heb er 2 gehad en allebei hebben ze me 't bloed onder me nagels vandaan gehaald :(

ik weet dat ze nu met een nieuwe UI komen, gebaseerd op linux ( rokr E2 ) dat wordt wel OK denk k,
en hoe t met de V3i zit weet ik ook niet, alleen die van de V3 was echt klote naar mijn mening.

maar das ieder voor zich he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niemand of je de V3i als modem voor een pocket pc kan gebruiken ??

Ik heb de vraag ook gesteld bij motorola, maar nog niks gehoord. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3i is te gebruiken als modem voor je laptop/pda. Google er op los en je zal genoeg antwoorden vinden. Zelf heb ik er geen gebruik van gemaakt, maar weet wel dat er op mijn kantoor genoeg engineers zijn die dit wel doen en met succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruikt iemand dat motorola phone tools wel eens?
Sinds gister doet namelijk het adresboek, agenda & sync. functie niets meer, sms en multimedia werkt nog wel. Iemand een idee? Instelling in de telefoon verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:33:
Gebruikt iemand dat motorola phone tools wel eens?
Sinds gister doet namelijk het adresboek, agenda & sync. functie niets meer, sms en multimedia werkt nog wel. Iemand een idee? Instelling in de telefoon verkeerd?
ik krijg ook al tijden de melding "modem in gebruik" alleen geen idee van hoe of wat. software opnieuw installeren hielp ook al niet. heb je dat al wel geprobeert?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:36:
[...]

ik krijg ook al tijden de melding "modem in gebruik" alleen geen idee van hoe of wat. software opnieuw installeren hielp ook al niet. heb je dat al wel geprobeert?
Nee, heb zelfs de pc geformateerd :) was ook wel nodig.
Maar hij doet het nu nog steeds niet.
Heb het wel nodig want ik heb het gevoel dat mijn telefoon brak is!
Als ik word gebeld en open het klepje wordt het beeld helemaal wit en kan ik een sec of 5 helemaal niets met de telefoon, ook het groene knopje doet dan niets meer.
Ook het laden is vreemd. De batterij is na 2 dagen helemaal leeg. Als de telefoon zegt dat hij het opladen heeft voltooid en haal de stekker uit de telefoon dan geeft hij ineens 2 van de 3 streepjes aan. Doe je de stekker er opnieuw in staat er geen streepje en is hij weer 3u opnieuw aan het laden. Hetzelfde doet hij met de USB.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb toch eindelijk de stap gemaakt naar deze telefoon ... ik ben altijd een Nokia man geweest maar ik vind deze toch wel zo mooi dat ik hem heb genomen.

Ik zit echter met een aantal vraagjes die ik met zoeken niet zo 1-2-3 kon vinden.
  • Hoe verberg ik mijn Sim contact personen ... alles staat na het kopieren van sim naar tel er dubbel in.
  • Waar kan ik heen voor software/firmware uploads. Als ik naar de Motorola site ga en ik ga naar downloads dan kom ik elke keer weer terug op de product info pagina van deze telefoon.
  • Nokia Carkit CK-7W heeft vreselijke last van een echo... nu heb ik gelezen dat dit gewoon een probleem combinatie is ... dus ik ga hem verkopen en een Parrot CK-3100 nemen. Iemand ervaring met deze combinatie ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Tranzy schreef op zondag 18 juni 2006 @ 10:54:
• Waar kan ik heen voor software/firmware uploads. Als ik naar de Motorola site ga en ik ga naar downloads dan kom ik elke keer weer terug op de product info pagina van deze telefoon.
dat vroeg ik me gister ook al af... Kan ook helemaal niks vinden over een service point van motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
ehmmm ..

heeft iemand voor mij de originele funlight.pat voor de v3i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
maxjuh schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:00:
[...]

dat vroeg ik me gister ook al af... Kan ook helemaal niks vinden over een service point van motorola.
Je kan bij alle Nokia SP terecht voor update motorola.
0800-0222743 (motorola cellular response center)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
rooie60 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:04:
[...]

k ty... gellukig is een SP van nokia voor mij op loopafstand. Maandag dan maar ff langs gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn batterij is na een dag al leeg. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik hem de eerste keer niet 12 uur heb laten opladen? Of ligt dit aan de batterij zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Volgens mij is dat niet nodig met de V3i omdat die een Lithium batt. heeft en die hoef je maar 4-5 uur op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 23:01
Eh gek antwoord misschien maar ik heb ergens gelezen (dacht Mobile-review forum) dat je via de motorola software je telefoon kunt updaten? Is dit ook waar of is dit pure onzin?

Ps. hoe verhoudt het menu zich in verhouding met de grote merken. Grafish vindt ik niet belangrijk, waar het om gaat dat alles logisch te vinden is. Bij samsung heb ik dat gevoel totaal niet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Miki schreef op zondag 18 juni 2006 @ 17:01:
Eh gek antwoord misschien maar ik heb ergens gelezen (dacht Mobile-review forum) dat je via de motorola software je telefoon kunt updaten? Is dit ook waar of is dit pure onzin?

Ps. hoe verhoudt het menu zich in verhouding met de grote merken. Grafish vindt ik niet belangrijk, waar het om gaat dat alles logisch te vinden is. Bij samsung heb ik dat gevoel totaal niet bijvoorbeeld.
De moto is vergelijkbaar met samsung (eigen ervaring) niets gaat boven het gemaksvriendelijke nokia menu,dan komt sont ericsson en dan pas moto (eigen ervaring he) ik heb de samsungE530,Moto V3x,sonyericsson W550 en nokia 6230i (huidige)
En......alles went,zelfs een vent..... ;)

Dat updaten weet ik niet,maar als er geen klachten zijn,niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
En het is toch niet mogelijk om later iTunes of een andere (goede) mediaplayer op de telefoon te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of dit toestel afleveringsrapport voor sms ondersteunt? Ik heb vroeger Motorola toestellen gehad en geen enkele ondersteunde dit. En in de winkel kan mij hier niets over vertellen,op het internet kan ik er ook totaal niets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:32:
Kan iemand mij vertellen of dit toestel afleveringsrapport voor sms ondersteunt? Ik heb vroeger Motorola toestellen gehad en geen enkele ondersteunde dit. En in de winkel kan mij hier niets over vertellen,op het internet kan ik er ook totaal niets over vinden
Ja, andere motorola toestellen kunnen het ook (Vxxx series bijv.) maar daar staat het vaak uitgeschakeld in de software.

De V3i heeft wel de narigheid dat je deze afleverrapporten aan moet zetten bij elk sms-je dat je verstuurt. Mijn oude V525 had hiervoor een algemene setting.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:32:
Wat let je om het menu eens door te spitten van de motorola,bij berichten zal dan ergens die optie moeten staan of bij de instellingen van sms,beetje zelf zoeken.

Wat ik wel weet is,als je HI abo hebt en je stuurt n smsje,zet er dan *0# voor (voor je tekst ) en dan krijg je een afleveringsrapport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:18:
[...]

Wat let je om het menu eens door te spitten van de motorola,bij berichten zal dan ergens die optie moeten staan of bij de instellingen van sms,beetje zelf zoeken.

Wat ik wel weet is,als je HI abo hebt en je stuurt n smsje,zet er dan *0# voor (voor je tekst ) en dan krijg je een afleveringsrapport.
Omdat ik de foon zelf misschien nog niet heb? Ik schrijf nergens dat ik hem al in mijn bezit heb. ik wil hem kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn V3i nog geen week en heb nu al een probleem. Ik heb vandaag nog geen tijd gehad om naar de winkel te gaan, daarom stel ik hier vast de vraag.

Sinds gisteravond werkt mijn camera niet meer. Heel even zie je een zwart scherm met links onderin exit. En dan gewoon weer het hoofdscherm.

Als ik opnieuw opstart en de camera wil starten krijg ik de volgende meldingen: "Ogenblikje" En daarna: "Bezig, probeer later opnieuw." En dan weer even een zwart scherm met links onderin exit.

Als ik dan de camera weer wil starten krijg ik alleen weer het zwarte scherm.

Na dat de telefoon uit heeft gestaan (ook langere tijd zonder batterij) en na het terugzetten naar fabrieksinstellingen werkt de camera nog steeds niet.

Wie heeft dit probleem ook gehad of kan mij hier iets over vertellen. Ja, ik weet dat ik er gewoon mee naar de winkel kan, maar die is nu dicht. En misschien is het gewoon iets dat ik zelf kan fixxen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09-2010
Ik heb volgens mij ook een probleem met de batterij. Ik heb 'm gister middag opgeladen daarna ongeveer 12 smsjes gestuurd en misschien een goed uur gebeld en nu volgende dag is hij al weer leeg?! :? is dit normaal of echt niet goed? hoelang doen andere gemiddeld met een volle batterij?

ik zag ook op GSM-plaza deze batterylife Activator

toevallig iemand hier ervaring mee en zou het echt zin hebben of is het een mooi verkoop praatje (plaatje)? en past dat ook wel in de platte V3i? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_ck schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:19:
Ik heb volgens mij ook een probleem met de batterij. Ik heb 'm gister middag opgeladen daarna ongeveer 12 smsjes gestuurd en misschien een goed uur gebeld en nu volgende dag is hij al weer leeg?! :? is dit normaal of echt niet goed? hoelang doen andere gemiddeld met een volle batterij?

ik zag ook op GSM-plaza deze batterylife Activator

toevallig iemand hier ervaring mee en zou het echt zin hebben of is het een mooi verkoop praatje (plaatje)? en past dat ook wel in de platte V3i? :P
Die battery life activator werd al eens ergens getest, maar weet niet meer waar ergens. Een of ander computermagazine. Die hadden niks positiefs te zeggen over het produkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD

UMD

You don't say

mensen,

kan iemand me hier (objectief) vertellen hoe de razr v3i is?

kun je er fatsoenlijk mp3 op luisteren? kan hij multimedia n beetje aan? is de camera ok?
hoe is het menu en de besturing? dit vond ik bij de rzr v3 best zwaaaar klote. k had zelf namelijk een E398 en dat was hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
UMD schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:08:
mensen,

kan iemand me hier (objectief) vertellen hoe de razr v3i is?

kun je er fatsoenlijk mp3 op luisteren? kan hij multimedia n beetje aan? is de camera ok?
hoe is het menu en de besturing? dit vond ik bij de rzr v3 best zwaaaar klote. k had zelf namelijk een E398 en dat was hetzelfde.
De camera is zo-zo (niets bijzonders, maar je kunt makkelijk ergens voorbeeldfoto's vinden op internet), mp3 luisteren gaat prima, maar dan moet je er wel oordopjes bijkopen a-la 20 euro, met wazige usb-aansluiting. Menu is opzich prima, al staan sommige dingen op een wat onlogische plaats... (doe mij maar de sony-ericsson inrichting zegmaar :))
En sommige dingen zitten er gewoon niet in wat je niet zou verwachten voor een telefoon van dit caliber (ik noem b.v. een stopwatch/kookwekker.. welke telefoon heeft dat nou niet?? :|).
Ik ben opzich dik tevreden met de telefoon (vooral gekocht om het uiterlijk, wou een opvouwbare telefoon, en dit was de enige die ik mooi vond...) maar als SE met een klaptelefoon was gekomen die zo mooi was had ik zeker die genomen (zeker nu ik deze een paar maandjes heb en het ding van binnen ook ken :)). voor mijn gevoel zitten SE's van binnen gewoon een stuk beter in elkaar.. deze software komt op mij over als een béta-release zegmaar.. er kan genoeg maar er kan ook genoeg niet...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
rooie60 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:04:
[...]

vandaag dus maar is bij eentje langs gegaan... en dat kan dus helaas niet.

heb die knakkers dus is ff gebeld maar je kan alleen een firmware upgrade doen als je je telefoon opstuurt... waardelose service van Motorola

[ Voor 28% gewijzigd door maxjuh op 29-06-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al hoe je de V3i moet instellen om de email functie werkend te krijgen?

ps ik gebruik TELFORT als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaZGuLL schreef op zondag 05 maart 2006 @ 10:25:
Eindelijk kan ik mijn mailbox (POP3) bij mijn internetprovider over GPRS bekijken en evt. mailtjes versturen, met de standaard telefoon applicatie. Indien er geinteresseerden zijn kan ik wel een posting maken met de instellingen.
wil je die instellingen even posten dan?

excuses voor de de dubbelpost! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opera Mini aan de praat!! wauw, Ik zit er al een tijdje mee te klooien. Heb een Hi abo, via de reguliere broser opera mini gedownload en geinstalleerd maar, terwijl het GPRS verbindingkje aan staat (NB!) zegt opera vrolijk dat er geen verbinding is, ook niet na het testen ervan; ik zie drie keer dat er data worden overgepompt en dan houdt het op. :? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er mac software voor de V3i ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt standaard door iSync ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

ik heb sinds maart een v3i ( met abonnement van t-mobile) maar heb sinds kort een vet irritant probleem.

als ik wil bellen hoor ik de sluitertoon niet en als er wordt opgenomen de persoon de 1e 20 seconden niet dit geld ook als ik gebeld wordt ik hoor helemaal niets!.

ik moet de v3i eerst op speakerstand zetten en naar ongeveer 50 seconden kan ik em dan weer overschakelen :(

weet iemand een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:55
Heb sinds kort ook een V3i. Nu wil ik het geheugen gaan uitbreiden. Is de maximale opslagruimte voor een Mini-SD/transflash kaart echt 512mb of kan er ook een kaartje in van 1 GB? (zit bijna geen prijsverschil tussen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
bluecupra schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:40:
Heb sinds kort ook een V3i. Nu wil ik het geheugen gaan uitbreiden. Is de maximale opslagruimte voor een Mini-SD/transflash kaart echt 512mb of kan er ook een kaartje in van 1 GB? (zit bijna geen prijsverschil tussen)
Als je dat voor een volgende keer voor een eventueel ander apparaat wil weten, dan vind je dat hier:
http://www.kingston.com/ <-- Staat een configurator op, kan je van alle apparaten vinden wat er in moet, en met hoeveel ze het getest hebben.

Maar, je tel. trekt 1GB prima hoor :P

[ Voor 11% gewijzigd door Banshee op 14-07-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Top, bedankt voor je reactie. Ga ik vandaag een 1 GB kaartje halen :9

Heb vandaag bij Informatique een 1 GB sandisk Micro SD kaart gehaald. Had in eerste instantie een Mini SD kaart gekocht, deze past niet. Dacht dat mini SD en Transflash gelijk aan elkaar zou zijn. Achteraf blijkt dat Transflash hetzelfde is als Micro SD. Helemaal top, een telefoon met 1GB opslag capaciteit 8)

[ Voor 71% gewijzigd door bluecupra op 14-07-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag. Ik neem aan dat er meerdere mensen zijn die hun v3i via internet hebben gekocht. Wil zelf ook een razr halen, maar heb geen ervaring met het kopen van telefoons (of andere duurdere electronica) via het internet. En ben er achter gekomen dat er toch wel een groot prijsverschil is tussen wat je in de winkels betaalt voor de telefoon (Dixons: €339,-) en op het internet (laagste €225,-).

Mijn vraag is dan wat zijn de betrouwbare sites voor het bestellen van telefoons en hoe zit het met dingen als garantie?

Ow ja, het gaat om een los toestel, simlock vrij, dus niet in combi met een abbo.

Alvast dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:28:
Even een vraag. Ik neem aan dat er meerdere mensen zijn die hun v3i via internet hebben gekocht. Wil zelf ook een razr halen, maar heb geen ervaring met het kopen van telefoons (of andere duurdere electronica) via het internet. En ben er achter gekomen dat er toch wel een groot prijsverschil is tussen wat je in de winkels betaalt voor de telefoon (Dixons: €339,-) en op het internet (laagste €225,-).

Mijn vraag is dan wat zijn de betrouwbare sites voor het bestellen van telefoons en hoe zit het met dingen als garantie?

Ow ja, het gaat om een los toestel, simlock vrij, dus niet in combi met een abbo.

Op vodafone.nl hebben ze een mooie aanbieding: 20 euro per maand voor 1 jaar en dan krijg je de v3i gratis dan betaal je uiteindelijk 240 euro. Ja, ik weet het je wilde geen abo, maar nu krijg je niet alleen de v3i voor 240, maar je heb nu ook elke maand 150 belminuten (zo even uit mijn hoofd). En integenstelling tot die van t-mobile is deze wel simlockvrij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Heb mijn toestel besteld via www.2call.nl. Prima service _/-\o_ Nu voor de tweede keer mijn abonnement verlengd, zonder problemen en super snelle leverig van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 20:28:

Ik heb de mijne via Pixmania.com besteld. Hij kost er nu 232.50 €.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Deze telefoon (net als alle anderen Motorola's) hebben wel het uiterlijk maar niet het innerlijk. Ik zou zelf nooit voor zoon telefoon gaan.

Sony Ericsson vind ik zelf veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Laatst online: 16-07-2024
nuttige toevoeging aan een topic als dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor reacties, pixmania.nl heeft mooie prijsje. Had hem zelf ook al voor €234 op gsmtrack.nl gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:17

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

schaap2005
En het is toch niet mogelijk om later iTunes of een andere (goede) mediaplayer op de telefoon te zetten?
Geplaatst op maandag 03 juli 2006 18:15
Bestaat er mac software voor de V3i ??
Hoi, ik vraag me eigenlijk nog 2 dingen af, wie weet er het volgende?

*Hoe zit het ondertussen met Itunes?
*OSX support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het volume van deze telefoon een beetje hard btw??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 09:17

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

OSX supported...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:45:
Kan het volume van deze telefoon een beetje hard btw??
Redelijk, een sony ericsson w800i kan bijv stukken harder. Maar het is zeker goed te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:24:
[...]

Redelijk, een sony ericsson w800i kan bijv stukken harder. Maar het is zeker goed te verstaan.
ik vind het volume van de V3i net niet hard genoeg. prima in goede omstandigheden, maar zeer lastig bij achtergrondlawaai.

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net een 1GB kaartje gekocht. Netjes al mijn mp3tjes gereencode tot vbr met een max bitrate van 192kbit/s en netjes alle id3v1 tags ingevuld. Helaas hangt mijn digital audio player (java) hangt als ik meer dan 512 mb aan mp3tjes op mijn telefoon zet. Ik heb ook een nieuwere versie van DAP geprobeerd (5.0.15), met hetzelfde resultaat. Hij hangt na het voltooien van "Updating Music Directory". Heeft iemand hier ervaring mee? Is er een mogelijkheid om te zien wat voor foutmelding de java applicatie geeft?

De ingebouwde audio player (onder Multimedia) doet het wel goed, maar speelt maar 1 nummer tegelijkertijd en kapt er dan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:02
Gister mijn V3i binnen gekregen.
De vodafone 1 jaar aanbieding.
Er zitten stereo oordopjes bij (die in de startpost als waarschijnlijk staat!), maar de kwaliteit is wel vrij brak helaas.
Nadeel is wel dat hij wat vodafone dingen heeft, maar dat haal ik er later nog wel eens af.
Hij bevalt me tot nu toe echt prima, het is wel lastig om alle dingen uit te vinden waar het staat. Ik had hiervoor de sony ericsson t230, en die was qua menu's en dergelijken wel wat duidelijker, maar dat zal wel wat wennen zijn.
Smsen gaat erg goed en snel. Het bellen, qua kwaliteit vind ik hem beter dan de t230.
Verder is het een prima telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
Heb net een nieuwe firmware op men v3X gezet omdat ik dacht hiermee het probleem te verhelpen dat hij ff weg is of zelfs helemaal uit als ik hem te hard dicht klap maar helaas. Zijn er meer mensen met dit probleem bij deze mobiel?

[ Voor 64% gewijzigd door maxjuh op 30-07-2006 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:09:
Helaas hangt mijn digital audio player (java) hangt als ik meer dan 512 mb aan mp3tjes op mijn telefoon zet.
Topicstart: Extern geheugen . . microSD (TransFlash), maximaal 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey vraagje, wilde net mms instellen op mijn telefoon alleen toen ik mijn gegevens liet opsturen kreeg ik een melding dat ik teveel mms profielen heb maar ik kan ze niet verwijderen, weet iemand hoe ik het toch kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Laatst online: 17-05-2007
Vraagje, werkt deze gsm goed samen met MyPhoneExplorer?

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil morgen een V3i gaan kopen en las hier dat je een Transflash kaart van Sandisk kunt gebruiken van 1GB maar iemand anders hier beweert dat hij het niet werkend krijgt. Ik zie in de openingspost staan dat je 512MB variant moet hebben. Stel dat ik toch 1GB kaart koop en 512MB gebruik voor MP3 en de rest voor video en foto's, zou dat dan ook werken? Of kan ik beter om problemen voor te blijven gewoon veilig voor de 512MB versie kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gianada
  • Laatst online: 17-05-2007
Dan ziet uw gsm 512MB van uw 1Gb kaart gewoon niet :)
Beke zinloos omdat te kopen dus als je die kaart alleen voor je gsm gaat gebruiken.

gianada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
gianada schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 15:46:
Dan ziet uw gsm 512MB van uw 1Gb kaart gewoon niet :)
Beke zinloos omdat te kopen dus als je die kaart alleen voor je gsm gaat gebruiken.
Zoals bovenstaand valt te lezen wordt een 1GB Transflash kaart prima herkend. Heb zelf alleen nog niet getest of je meer dan 512 mb kunt afspelen. Vond zelf het prijsverschil tussen 512 en 1 GB dermate laag dat ik besloten heb om een 1GB model te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Laatst online: 29-07-2021
klein probleemje

aan de binnenkant .. zit bovenin bij het scherm een klein rubbertje .. deze beschermd waarschijnlijk het scherm tegen het dichtklappen .. 1 van deze rubbertjes is eraf en ben ik kwijt ..

weet iemand hoe ik dit kan vervangen? ik neem aan dat dit gewoon onder de garantie valt, maar heb ook weinig zijn om de telefoon kwijt te zijn voor een rubbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij pixmania zijn ze wel erg gul nu. Mijn zus had een v3i besteld, en vorige week kreeg ze hem al na 3 werkdagen thuis. Ze heeft hem minder dan 235 euro betaald en veel meer gekregen dan toen ik hem bij hun kocht: een stereo headset, een "lederen" zakje om hem in op te bergen, 256 mb kaartje, I-tunes erop, doekje om scherm af te kuisen, polsbandje, ... .

heb al verschillende zaken van haar gekregen, omdat ze het toch niet gebruikt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
dan heeft ze waarschijnlijk de Amerikaanse versie gekregen, daar staat namelijk itunes op.
De Amerikaanse versie heeft dus blijkbaar meer accessoires (rotwoord :P).
Ik heb mijn stereo headset gemod, naar een 3,5mm stereo stekker zodat ik mijn eigen oordopjes erop kan doen, werkt perfect!
Kwaliteit is vrij goed, valt me niks tegen, stukken beter dan die headset dopjes..
alleen Digital Audio player vind ik een zeer rot programma, zijn er nog andere java programma's om mp3's op mijn v3i te luisteren?
Als je geen links daarnaar mag posten mail dan naar: :P

[ Voor 3% gewijzigd door Lieuwe15 op 07-05-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
Zo heb even de template van de TS aangepast omdat de oude het niet meer deed. Ik vind hem nu ook wat stijlvoller :) Echter moet deze TS nog de nodige updates hebben, dat zal ik allemaal in de loop van de week regelen ;)

Edit: Zo het grootste gedeelte van de TS ziet er nu goed uit. Ik zal voortaan dit topic beter onderhouden!

[ Voor 47% gewijzigd door DaannO op 13-08-2006 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Heb nu al een week of 5 een V3i. De eerste weken had ik een standby tijd van rond de 5 dagen. De laatste tijd is het toestel na een dag al nagenoeg leeg (gebruik het toestel niet veel per dag).

Wat kan de oorzaak zijn dat de accu in eens zo slecht presteert? Of is dit een bekend probleem met de V3i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

bluecupra schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:08:
Heb nu al een week of 5 een V3i. De eerste weken had ik een standby tijd van rond de 5 dagen. De laatste tijd is het toestel na een dag al nagenoeg leeg (gebruik het toestel niet veel per dag).

Wat kan de oorzaak zijn dat de accu in eens zo slecht presteert? Of is dit een bekend probleem met de V3i?
Bluetooth, GPRS gebruik, muziek afspelen, video's kijken?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:19
Lieuwe15 schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:06:
Gister mijn V3i binnen gekregen.
De vodafone 1 jaar aanbieding.
Er zitten stereo oordopjes bij (die in de startpost als waarschijnlijk staat!), maar de kwaliteit is wel vrij brak helaas.
Nadeel is wel dat hij wat vodafone dingen heeft, maar dat haal ik er later nog wel eens af.
Hij bevalt me tot nu toe echt prima, het is wel lastig om alle dingen uit te vinden waar het staat. Ik had hiervoor de sony ericsson t230, en die was qua menu's en dergelijken wel wat duidelijker, maar dat zal wel wat wennen zijn.
Smsen gaat erg goed en snel. Het bellen, qua kwaliteit vind ik hem beter dan de t230.
Verder is het een prima telefoon!
op alles met je eens :) had ook een t230 en heb hem met een 2jarig vodafone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn v3i hangt nu gewoon als ik mijn gemaakte foto's op de geheugenkaart wil bekijken. Pas na een minuut of 2 reageert ie dan weer, maar heel traag. Zodra ik weer naar het gewone menu ga is alles weer perfect. Als ik nu mijn laatst gemaakte foto verwijder werkt het weer goed, maar als ik dan weer een foto gemaakt heb is het weer bagger... De kaart is trouwens niet vol, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08
Hoe kan je iegenlijk een gesprek weigeren zonder telefoon open te klappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Niet, snel open en dicht klappen is denk ik de enigste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

FranticDJ schreef op maandag 04 september 2006 @ 14:57:
Hoe kan je iegenlijk een gesprek weigeren zonder telefoon open te klappen?
Weigeren weet ik niet, maar je kan met de "volume omhoog" toets wel het belsignaal beeindigen. Dan blijft de telefoon eigenlijk gewoon overgaan maar hoor/voel je het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn V3i graag terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maar hoe kom ik aan deze code?
Vodafone vertelt me dat het een echte specifieke Motorola code is, maar op de Motorola site kan ik het nergens vinden...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Hoe zetten jullie mp3`s op de telefoon? Bij mij wil het met geen enigheid lukken. Ook als ik via een andere telefoon via bt zend, speelt hij hem niet goed af. Weet iemand wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wil ik graag gebruik maken van Vodafone Live! alleen wanneer ik de gprs instellingen via de Vodafone website naar mijn V3i laat toesturen krijg ik ze niet opgeslagen. Ik krijg als mededeling dat er te veel profielen opgeslagen staan. Nu heb ik ze inderdaad gevonden en ja er staan iets van 10 profielen voorgeinstalleerd op mijn gsm. Wat ik graag wil weten hoe ik ze kan verwijderen. Er is namelijk geen plaats voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals een vraag over de sms-afleverrapprtjes.
Mijn zus heeft de 1e V3, en wanneer zij een smsje tikt, dan drukt ze daarna op 'okay', en dan kan ze kiezen of ze een afleverrapportje wil ontvangen of niet.
Ik heb de V3i, en als ik een smsje tik, krijg ik nergens''okay' staan... ik kan alleen maar 'verzenden' en krijg dus neregsn een optie om te kiezen voor een afleverraportje, kan het echt nergens vinden... Weet iemand misschien de oorzaak hiervan?
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste