Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:40:
In de diverse motorola handleidingen die ik hier heb staat:
international calls
If your phone service includes international dialling, press and hold 0 to insert your local international access code (indicated by +). Then, press the keypad keys to dial the country code, such as
+44 for the U.K., +33 for France, etc., and phone number.
Voor de RAZR 3 staat het gewoon op pagina 25 van de handleiding.
En hoe je geluid aan id's moet koppelen staat er ook uitgelegd.
Dus het lijkt me sterk dat je echt de moeite hebt genomen de handleiding te lezen.
Waar ben je nou mee bezig, jongen? Wat is dat nou voor houding om mijn woorden in twijfel te trekken? Bovendien snijden je argumenten geen hout:
Is bellen binnen Nederland een 'international call'?
Wat heeft bellen naar het buitenland sowieso te maken met het opslaan van nummers of het koppelen van ringtones/afbeeldingen/namen aan die nummers?
Als JIJ de moeite had genomen mijn eerste mailtje te lezen, had je gezien dat ik exact de juiste stappen had gevolgd om geluid te koppelen aan ID's -volgens het boekje- maar dat de enige reden dat het niet lukte was vanwege dat + teken.
Bij mij staat er in het hoofdstukje Nummers Opslaan en/of Unieke beltonen koppelen NIETS over de manier van invoeren, behalve VOER EEN NAAM EN ANDERE DETAILS IN VOOR HET TELEFOONNUMMER. Moet ik daaruit soms opmaken dat ik een + teken plus de landcode moet invoeren?
Ik ben hier dagen mee bezig geweest dus ga mij niet vertellen dat ik ergens niet de moeite voor heb genomen.
Wat betreft je opmerking over 'dat het op alle mobieltjes zo werkt'- heb jij wel eens een Nokia gehad? Heb jij OOIT + moeten invoeren voor een opgeslagen nummer? Ik heb bijna 10 jaar met Nokia's gebeld en NOG NOOIT een + teken ingevoerd.
Dus check even je feiten voordat je wat rondbazuint.