Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:38:
Ik zie hier nogal wisselende berichten, maar kan je nou wel of niet een 1 GB-kaartje in een V3i stoppen? En kan je hem dan ook helemaal volgooien, of gewoon gebruiken tot 512 MB?
Hallo,

Een 1 Gb kaartje werkt maar niet met Itunes. De oplossing daarvoor is een 512 mb kaart erin.
En dan word hij wel gezien door Itunes en de Pc als verwisselbare disk. Zet er dan met Itunes
de muziek heen. en kpieer daarna de Itunes dir naar de 1 gb kaart. wissel daarna de kaart en je
hebt Itunes op je telefoon en nog 512 over voor ander spul.

Theo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 18:54:
[...]

Hallo,

Een 1 Gb kaartje werkt maar niet met Itunes. De oplossing daarvoor is een 512 mb kaart erin.
En dan word hij wel gezien door Itunes en de Pc als verwisselbare disk. Zet er dan met Itunes
de muziek heen. en kpieer daarna de Itunes dir naar de 1 gb kaart. wissel daarna de kaart en je
hebt Itunes op je telefoon en nog 512 over voor ander spul.

Theo.
Ik heb ook een 1gb kaart en werkt perfect met iTunes. Word bij iTunes gewoon herkent als een 1gb verwisselbare schijf, wel jammer dat itunes begrensd is op 50 nummers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 21:39:
[...]

Ik heb ook een 1gb kaart en werkt perfect met iTunes. Word bij iTunes gewoon herkent als een 1gb verwisselbare schijf, wel jammer dat itunes begrensd is op 50 nummers
Tip: gebruik de gewone audio player voor de V3i. (zat er bij mij standaard op)
Ik zie geen enkel nadeel aan deze player.
Vraag: Heeft deze player andere beperkingen t.o.v. iTunes?

Gebruik ten hoogste 512mb kaartjes.
Ben je zeker vrij van problemen, het toestel blijft snel (mijn toestel, van GSMtrack, werd geleverd met gratis 128 MB kaartje en werkt erg snel met alles, zeker als ik hem vergelijk met mijn oude s.e. T630).
Weer vraag: Is het nou een mythe of worden gsm's trager met grotere geheugenkaartjes?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvr
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-07 20:43
Ik heb nu mijn razer v3i een kleine week, en ben er zeer tevreden over :D

Is het eigenlijk mogelijk om de categorie namen te wijzigen? deze staan bij mij nog allemaal in t duits, terwijl ik de systeemtaal op engels heb staan... ook de Quick notes bij t message centre zijn allemaal in het duits.. 'Wann können wir uns treffen' enzo :D Iemand hier mss een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: gebruik de gewone audio player voor de V3i. (zat er bij mij standaard op)
Ik zie geen enkel nadeel aan deze player.
Vraag: Heeft deze player andere beperkingen t.o.v. iTunes?

Gebruik ten hoogste 512mb kaartjes.
Ben je zeker vrij van problemen, het toestel blijft snel (mijn toestel, van GSMtrack, werd geleverd met gratis 128 MB kaartje en werkt erg snel met alles, zeker als ik hem vergelijk met mijn oude s.e. T630).
Weer vraag: Is het nou een mythe of worden gsm's trager met grotere geheugenkaartjes?
[/quote]

Mijn v3i is ontzettend traag door mijn 1gb. Vooral als ik foto's wil bekijken of muziek of andere dingen op de micro sd. Ik heb er ook DAP op gezet, staat bij spelletjes en toepassingen, maar het laden van dap duurt verschrikkelijk lang. Daarom gebruik ik meestal de gewone audio player die als nadeel heeft dat het geluid niet doorspeelt als je de v3i dichtklapt. Bij itunes en DAP blijft het wel doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn V3i speelt wél gewoon door als ik 'm dichtklap? En ik gebruik nooit iets anders dan de standaardplayer. DAP duurt te lang om op te starten en ik gebruik het alleen om even snel iets te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvr
Muse schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:17:
Mijn V3i speelt wél gewoon door als ik 'm dichtklap? En ik gebruik nooit iets anders dan de standaardplayer. DAP duurt te lang om op te starten en ik gebruik het alleen om even snel iets te laten horen.
ja die van mij ook ... helemaal geen problemen daarmee verder

wat ik wel af en toe heb trouwens... als ik wil ophangen, en mn razer gewoon dichtklap, dat de verbinding NIET wordt verbroken... dat ik m weer open moet klappen, rode telefoontje, etc...

meer mensen die dit hebben (gehad)?

[ Voor 23% gewijzigd door johanvr op 14-03-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:17:
Jij hebt zeker de versie zonder iTunes? Dus met een envelopje op het toetsenbord ipv een muzieknoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:17:
[...]

Jij hebt zeker de versie zonder iTunes? Dus met een envelopje op het toetsenbord ipv een muzieknoot?
Ja, dat klopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:17:
[...]

Hey zo een heb ik ook! Ik wist niet dat er twee varianten hiervan waren. Mijne speelt ook gewoon door nadat ik mijn v3i dichtklap. En maar goed ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 16:41:
[...]

Hey zo een heb ik ook! Ik wist niet dat er twee varianten hiervan waren. Mijne speelt ook gewoon door nadat ik mijn v3i dichtklap. En maar goed ook! :D
Ja ik heb dus een v3i waarbij de muziek stopt als je m dichtklapt alleen bij iTunes en bij de zelfgeinstaleerde DAP niet. Zeer irritant want iTunes sucks, kunnen maar 50 nummers op en DAP duurt ontzettend lang om te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 18:24:
[...]

Ja ik heb dus een v3i waarbij de muziek stopt als je m dichtklapt alleen bij iTunes en bij de zelfgeinstaleerde DAP niet. Zeer irritant want iTunes sucks, kunnen maar 50 nummers op en DAP duurt ontzettend lang om te laden.
En waar is dat DAP te downloaden wil het wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:09:
Ik heb ook net een 1GB kaartje gekocht. Netjes al mijn mp3tjes gereencode tot vbr met een max bitrate van 192kbit/s en netjes alle id3v1 tags ingevuld. Helaas hangt mijn digital audio player (java) hangt als ik meer dan 512 mb aan mp3tjes op mijn telefoon zet. Ik heb ook een nieuwere versie van DAP geprobeerd (5.0.15), met hetzelfde resultaat. Hij hangt na het voltooien van "Updating Music Directory". Heeft iemand hier ervaring mee? Is er een mogelijkheid om te zien wat voor foutmelding de java applicatie geeft?

De ingebouwde audio player (onder Multimedia) doet het wel goed, maar speelt maar 1 nummer tegelijkertijd en kapt er dan mee.
Hallo,

Zou graag weten waar die dap te downloaden is kan hem nergens vinden.

Ja hoef niet meer heb hem gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvr
Is het mogelijk om met de V3i bepaalde contacten te 'blocken'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er mij ook ene besteld , ziet er een mooie GSM uit .
Ik zal hem meestal gebruiken om te bellen , ik gebruik liever een echte mp3 speler om muziek te beluisteren , als je dit doet op je GSM heb je veel kans dat als je dan wil bellen of gebeld word dat je batterij net leeg is doordat je teveel naar je muziek zat te luisteren , dat er een camera inzit is ook leuk meegenomen maar dit is slechts voor sporadisch gebruik.
Er zijn echter 2 dingen waar ik geen duidelijk antwoord voor vind en dit is : 1 Kan je de menu taal in het Nederlands zetten ? En 2 kan je Micro SD kaartjes van 1Gb gebruiken (volgens de één wel volgens de andere niet en volgens nog andere wel maar dan zal hij trager werken enz..enz..) het ding is dat je de kaartjes van 512 Mb niet zo veel meer tegen komt in de winkel.
Dus als er iemand zo goed zou willen zijn om deze twee vragen te beantwoorden .

Vele Groetjes,
StoneMoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 19:13:
Heb er mij ook ene besteld , ziet er een mooie GSM uit .
Ik zal hem meestal gebruiken om te bellen , ik gebruik liever een echte mp3 speler om muziek te beluisteren , als je dit doet op je GSM heb je veel kans dat als je dan wil bellen of gebeld word dat je batterij net leeg is doordat je teveel naar je muziek zat te luisteren , dat er een camera inzit is ook leuk meegenomen maar dit is slechts voor sporadisch gebruik.
Er zijn echter 2 dingen waar ik geen duidelijk antwoord voor vind en dit is : 1 Kan je de menu taal in het Nederlands zetten ? En 2 kan je Micro SD kaartjes van 1Gb gebruiken (volgens de één wel volgens de andere niet en volgens nog andere wel maar dan zal hij trager werken enz..enz..) het ding is dat je de kaartjes van 512 Mb niet zo veel meer tegen komt in de winkel.
Dus als er iemand zo goed zou willen zijn om deze twee vragen te beantwoorden .

Vele Groetjes,
StoneMoto
Jo StoneMoto,

1) instellingen > initiele setup > taal

2) ik hoor te vaak klachten met 1gig.
Ok het is cool. Echter je hebt weinig aan 1gig, als het al goed werkt.
512 goed te verkrijgen, voor ~ 12 euro.
Mijn toestel kwam van gsmtrack, er zat een 128 mb kaartje bij.
Dit toestel werkt snel.
Echt het gevoel dat dit een goed doorontwikkelde versie is, na de v3 en de eerste v3i 's.
Fijn dat je niet met iets van 350 euro op zak loopt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem eergisteren ontvangen , en ik moet zeggen dat dit GSM wel heel een erg mooi disign heeft , ook de schermpjes zijn goed en duidelijk afleesbaar , en als telefoon doet hij het ook prima.

Weet iemand hoe je de GPRS tekentjes (drie vierkant blokjes) naast de zendmast indicator weg krijgt ? (ik bedoel niet de streepjes naast de zendmast , het zijn de drie blokjes hé !). Ondanks het feit dat mijn telefoon provider geen GPRS ondersteunt toont de V3i deze blokjes ?

Groetjes
StoneMoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de v3 en v3i en wil binnenkort denk ik de v3xx halen. Wie heeft dit al? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Laatst online: 18:50
Ik zit eraan te denken om de V3i te kopen of de KRZR.

Ik heb een paar dingen gehoord/gelezen, die mijn keuze kunnen beinvloeden:
-Heeft de telefoonboek voor elke nummer een item in de contactlijst ipv alle nummer van een persoon onder 1 item?
-Heeft de V3i callerid/pictureid?
-Hoe betrouwbaar is hij?
M.a.w. blijft hij het gewoon doen of is hij (te) snel op of verliest hij het GSM signaal?
-Werkt er ook iemand met GPRS en wat zijn zijn ervaringen (snel genoeg ofzo)?

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 19:45:
Heb hem eergisteren ontvangen , en ik moet zeggen dat dit GSM wel heel een erg mooi disign heeft , ook de schermpjes zijn goed en duidelijk afleesbaar , en als telefoon doet hij het ook prima.

Weet iemand hoe je de GPRS tekentjes (drie vierkant blokjes) naast de zendmast indicator weg krijgt ? (ik bedoel niet de streepjes naast de zendmast , het zijn de drie blokjes hé !). Ondanks het feit dat mijn telefoon provider geen GPRS ondersteunt toont de V3i deze blokjes ?

Groetjes
StoneMoto
Heb ik ook.
Niet leuk
Zou dit extra stroom verbruiken?
Krijg het niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ongeveer een 4 tal dagen met een volle batterij (2 telefoontjes per dag ongeveer) dat is ongeveer evenlang of mijn vorig telefoontje (nokia6100).
ik heb wel voor eerste gebruik mijn batterij volledig opgeladen en daarna gewacht tot hij volledig ontladen was.
Hier in mijn streek in Belgie val je wel op met dit GSM de meesten hebben een Nokia of Samsung GSM.
Groetjes
StoneMoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:24:
Shemey, en vele anderen hier nog wat info... mbt tot stereo headsets voor v3i

Musicadapter Motorola E680/V3 3.5 MM
dit is dus adapter van USB naar stereo female jack 3,5 mm

edit:

LET OP : een musicadapter (bijv> Motorola E680/V3 3.5 MM) werkt NIET
dus een snoertje van USB naar female jack 3,5 HEEFT GEEN ZIN

de v3i geeft een zwak audio signaal af via de USB
helaas, het signaal is gewoon niet sterk genoeg

de stereo headset van motorola werkt wel, deze heeft dus een versterker.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip voor mensen met ACCU problemen.

Je kunt een 1000 mAh accu bestellen, er zijn hiervan Li-Ion en Li-polymer
varianten. De polymer lijkt me het beste, is de laatste techniek.

gewoon ff zoeken bij de telecom winkeltjes, ik heb ze voor 20 euro gezien,
de polymer is iets duurder, maar dat lijkt de beste keuze.

DE standaard accu heeft 710 mAh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanvr
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:17:
[...]

Heb ik ook.
Niet leuk
Zou dit extra stroom verbruiken?
Krijg het niet weg.
dit geeft alleen maar aan dat je de MOGELIJKHEID hebt om te gprs-en, staat glf ik verder niet aan oid, is niet weg te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Mijn toetsen werken niet meer. :? Telefoon gaat wel aan met de knop, maar daarna reageert niets meer. Ook de knoppen aan de zijkant niet als de telefoon dicht is. Gebeld worden werkt wel gewoon, maar het profiel staat op stil... :(
Stomme is dat ik 'm vannacht op stil heb gezet, ben gaan slapen en hij vanochtend niets meer deed. Er is in de tussentijd helemaal niets met dat ding gebeurd. Heeft gewoon veilig en droog op een plank gelegen. :?
Gelukkig wel de telefoonnummers gebackupped, want die blijken dus niet op de simkaart te staan... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:54:
Mijn toetsen werken niet meer. :? Telefoon gaat wel aan met de knop, maar daarna reageert niets meer. Ook de knoppen aan de zijkant niet als de telefoon dicht is. Gebeld worden werkt wel gewoon, maar het profiel staat op stil... :(
Stomme is dat ik 'm vannacht op stil heb gezet, ben gaan slapen en hij vanochtend niets meer deed. Er is in de tussentijd helemaal niets met dat ding gebeurd. Heeft gewoon veilig en droog op een plank gelegen. :?
Gelukkig wel de telefoonnummers gebackupped, want die blijken dus niet op de simkaart te staan... :/
Heb je al eens geprobeerd om de batterij eruit te halen , daarna terug te plaatsen en de telefoon terug aan te schakelen ?
Ik denk dat je software blijft hangen , een kennis van mij had dit ook voor met zijn Nokia.

Groetjes,
StoneMoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 20:04:
[...]

Heb je al eens geprobeerd om de batterij eruit te halen , daarna terug te plaatsen en de telefoon terug aan te schakelen ?
Ik denk dat je software blijft hangen , een kennis van mij had dit ook voor met zijn Nokia.

Groetjes,
StoneMoto
Dat was het eerste wat ik gedaan heb...als je m'n verhaal goed leest zie je ook dat ik vertel dat aanzetten wel gaat maar dat daarna de telefoon niet meer reageert op de toetsen.
Mja, telefoon was 1 jaar en 3 weken en is nu opgestuurd om gerepareerd te worden. Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de productie datum van de GSM kan achterhalen , bij sommige merken kan je dit doen door een bepaalde toetsen combinatie in te geven .

Groetjes
StoneMoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach.. Motorola V3i ziet er kwa uitzicht mooi uit.
Maar verder brengt het alleen maar problemen :(
Valt weer uit .. en gaat dan zomaar weer aan en dat 8 keer achter elkaar ..
Had ik toch maar weer Samsung E900 gekocht !! GRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 10:57:
Ach.. Motorola V3i ziet er kwa uitzicht mooi uit.
Maar verder brengt het alleen maar problemen :(
Valt weer uit .. en gaat dan zomaar weer aan en dat 8 keer achter elkaar ..
Had ik toch maar weer Samsung E900 gekocht !! GRR
Ik heb er alvast nog geen problemen mee , een collega had ook problemen met zijn V3i maar hij had hem al een paar keer laten vallen en droeg hem gewoon in zijn broekzak en soms in zijn achterzak . Tja zo krijg je zelfs de beste GSM kapot.
Ik zeg niet dat jij doet maar ik merk toch vaak dat mensen nogal nonchaland met hun GSM omspringen en zij zijn dan meestal de eerste die klagen dat hij kapot is . 8)7

Groetjes
StoneMoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je je firmware updaten? Ik heb hier niks aan gedaan en ben benieuwd of een nieuwe firmware interessante opties met zich meebrengt. Bijv. VBR bij het afspelen van MP3's. Ik vind het maar irritant dat het dit niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobiel is nog nooit gevallen.

--

Mobiel valt ook heel vreemd uit..
Eerst gaat m'n bereik weg.. daarna de datum en daarna word het beeld wit.
En dan na 2 sec ongeveer gaat mobiel helemaal uit.
En dan na ongeveer 10 sec gaat mobiel weer aan, komt datum en bereik weer.. en dan begint het liedje weer opnieuw :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem gehad, hij verbreekt de verbinding met het netwerk en herstart zichzelf, met witscherm. Eerst was het eenmalig , toen 1x perdag en later soms meerdere keren per uur. Ik heb hem toen teruggebracht naar de winkel om hem om te ruilen omdat ze daar dachten dat het een fabrieksfoutje was(toestel was pas 3 weken oud). Typische was dat ik dacht dat het mischien gewoon een slechte batterij was, maar dat bleek niet de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er klaar mee met deze mobiel.
Ik ga deze mobiel verkopen en ga weer over naar Samsung E900!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel komt op mij robuust over, mocht er toch iets niet ok zijn, is de garantie van motorola prima.
Mijn V3i werkt snel, en de accu presteert nu redelijk, het is een kleine accu, dat weet je als je een plat toestel neemt.

ALs het toestel niet ok is zou ik adviseren de garantie te gebruiken,
10 tegen 1 dat je 2e toestel ok is.

edit: spellingsfoutjes

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is de itunes lock van 50 nummers te verwijderen?, heb dit namelijk niet terug kunnen vinden in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb men v3i dit weekend (huisje in limburg geweest) verschillende malen behoorlijk laten stuiteren,
en eerder ook al es BENG op tegelvloer :/

Toestel is 100%, nog steeds.

top _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/w/pics/motorola/motorola_razr2_v8_00.jpg

V8 en V9 modellen aangekondigd door Moto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koen schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:22:
[afbeelding]

V8 en V9 modellen aangekondigd door Moto :)
Ik vind het wel ok uitzien. Maar het is voortaan minder speciaal geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pas als mijn v3i sterft stap ik over op een ander, dat kan dus nog jaren duren
en lekker wat sim only abbo'tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Nou, bij mij niet hoor. Hij zit nu net in z'n 2e jaar en begint langzamerhand toch wel slijtage en ook vervelende kuren te vertonen. Beetje jammer, maar er komt toch wel een ander als dit abo afloopt denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb hem nu een jaar en ben er nog super tevreden over. Heb tussendoor een overstap gemaakt naar een HTC-P3300... maar die bedienen is een ellende als je veel belt. Veelste traag.

Ik zit erover na te denken om een spare V3i aan te schaffen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier dan mensen met ervaring met de RAZR Maxx?

Wordt o.a. aangeboden bij Belcompany als de RAZR Ferrari Maxx en staat ook wel bekend als de V6 of Ve. Bij Motorola NL kan ik geen info vinden.

Ik ben vooral benieuwd naar de software/bediening. Is die een beetje ok te noemen tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me heeft een V3i met een 1gb micro SD. Zn V3i herkent de geheugenkaart wel, maar verder werkt het niet. Hij kan dus bijvoorbeeld niks op de geheugenkaart opslaan. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al ervaring met een 2gb micro sd kaart in de Razr v3i?
In de sp staat dat er max. 512mb in past maar ik heb er nu 1gb in dus dat klopt ook niet.

-EDIT- Dit werkt dus niet, mijn v3i krijgt hem niet geformatteerd en is dus niet toegankelijk. -EDIT-

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jubeth
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 13:11

jubeth

%^)

...

[ Voor 111% gewijzigd door jubeth op 08-07-2007 13:50 . Reden: never mind - mag gewist ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:39:
In de sp staat dat er max. 512mb in past maar ik heb er nu 1gb in dus dat klopt ook niet.

-EDIT- Dit werkt dus niet, mijn v3i krijgt hem niet geformatteerd en is dus niet toegankelijk. -EDIT-
Joh mp3 afspelen is niet zo handig en lage kwaliteit audio. Leuk voor een paar favoriete nummers.
Foto's nemen niet zo veel ruimte in beslag.
conclusie:
Aan 512 Mb heb je meer dan genoeg. Gezien de 8 euro's die ze kosten: aanrader.
En is het grootste geheugen dat goed en volledig ondersteund wordt.
Ik kreeg een 128 MB kaartje erbij (gsmtrack), die is nu nog niet vol, maar alvast een 512 mb besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Goh, de mijne is wéér overleden...vorige keer het toetsenbord, nu geven de schermen met geen mogelijkheid meer beeld. Straks maar weer bellen en opsturen, maar goed, 2e keer in 3 maanden is toch zéér irritant.
Nu hopen dat het opschiet, want ik ga over 2 weken op vakantie. Vorige keer had ik in 8 dagen de telefoon weer terug, dus ik neem aan dat het deze keer ook wel goed zal gaan.
Mja, ik begin nu hard te twijfelen aan de kwaliteit en betrouwbaarheid van dit toestel. In het eerste jaar geen problemen gehad, maar 1 week er overheen en het ging gelijk fout. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:39:

512mb is al erg veel geheugen voor gebruik incl. massa's foto's (1,2 mp haha) en niet al te veel (toch crappy afspeelbare) mp3's. voordeel van 512mb: dit wordt goed ondersteund.
nadeel: 1 gig of 2 gig is 'cool' maar afrader wat mij betreft, leuk mee showen, zelf heb je er niets aan.

groter geheugen zie ik vaak geklungel mee omdat het niet herkend wordt en erger.
en ik vrees dat het toestel er minder snel van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn toestel presteerd zo belabberd met T9.
zelfs de meest normale woorden doet hij verkeerd. en dan weer goed, dan weer fout.
Ben het aan het uitzoeken, maar heeft iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:31:
Mijn toestel presteert zo belabberd met T9.
zelfs de meest normale woorden doet hij verkeerd. en dan weer goed, dan weer fout.
Ben het aan het uitzoeken, maar heeft iemand een tip?
T9 in een Motorola leert van elk woord dat je in tikt. Dus elk nieuw woord dat je intikt slaat hij op. Het meest gebruikte woord wordt als eerste gegeven indien meer mogelijkheden zijn ('me' en 'of' wisselen bij mij continu, waardoor je altijd moet oplossen).

Om woorden in te voegen die hij niet kent moet je je bedenken dat hij niet zoveel alternatieven geeft. Als er geen alternatieven in het woordenboek staan, dan kan je alleen de laatste letter veranderen. Ga dus terug en werk met de links-en-rechts-pijltjestoetsen zodat het woord goed komt te staan. De volgende keer staat het woord in de woordenlijst.

Natuurlijk blijf je altijd kleine annoyances houden.

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iain schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

T9 in een Motorola leert van elk woord dat je in tikt. Dus elk nieuw woord dat je intikt slaat hij op. Het meest gebruikte woord wordt als eerste gegeven indien meer mogelijkheden zijn ('me' en 'of' wisselen bij mij continu, waardoor je altijd moet oplossen).

Om woorden in te voegen die hij niet kent moet je je bedenken dat hij niet zoveel alternatieven geeft. Als er geen alternatieven in het woordenboek staan, dan kan je alleen de laatste letter veranderen. Ga dus terug en werk met de links-en-rechts-pijltjestoetsen zodat het woord goed komt te staan. De volgende keer staat het woord in de woordenlijst.

Natuurlijk blijf je altijd kleine annoyances houden.
zo te zien heeft motorola iets van 'multitap'
ik had 2 versies daarvan en kon daar tussen wisselen.
maar soms geeft hij het meest vreemde woord terwijl ik 'hallo' fzo wil hebben,
een woord dat al vaak is ingevoerd. het stomste is dat 'hallo' er dan niet eens bijzit, maar nog meer vreemde woorden.
het gaat nu iets beter, ik heb nu een 'multitap' met geheugen inderdaad dan.
en 1 standaard sms invoer, zoals vroeger (weer terug gevonden)

T9 zit op sony-ericssons, iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Hmm, ik zie dit topic weer bovendrijven. Mijn v3i was weer terug, maar heeft het dus een goede 2,5 week uitgehouden. Nu zit ik hier op vakantie met een kapotte telefoon....heel fijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij een bluetooth (V2 EHDR) headsetje aangeschaft en dit werkt wonderbaarlijk goed met de V3i ook de voice dial doet het prima , enkel met namen die een beetje op elkaar gelijken zoals sabrina en carina heeft hij het moeilijk mee , als je sabrina wil bellen kom je soms bij carina terecht , maar anders werkt dus dit prima . Ook is het minder belastend voor de batterij dat ik dacht.
Geen boetes meer voor het rijden en GSMen tegelijk (150 Euro hier in den Belgiek ).
Ik ben dus nog altijd heel tevreden over mijn Motorola V3i _/-\o_ . .

Groetjes
StoneMoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05
Ik heb ook een razr v3i maar heb er een probleem mee.
Mijn schermpje heeft het begeven en nu wil ik al mijn contacten kopiëren naar mijn sim kaart. Ik weet alleen niet hoe.
Dus als iemand mij kan zeggen welke knoppen ik in moet drukken om bij die optie te komen (ik weet dat die optie er is namelijk) of die een andere manier heeft zou ik dit graag willen horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:37
Logic Lion schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:50:
Ik heb ook een razr v3i maar heb er een probleem mee.
Mijn schermpje heeft het begeven en nu wil ik al mijn contacten kopiëren naar mijn sim kaart. Ik weet alleen niet hoe.
Dus als iemand mij kan zeggen welke knoppen ik in moet drukken om bij die optie te komen (ik weet dat die optie er is namelijk) of die een andere manier heeft zou ik dit graag willen horen.
Is het niet eenvoudiger om de Motorola software op je computer te installeren en de USB kabel te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05
Jawel maar dan heb ik de informatie op mijn pc staan en iet op mijn simkaart. Als ik hem namelijk inlever krijg ik een leentoestel maar dat is zo'n ouderwetse nokia. Dus dan moet ik het op mijn simkaart hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:27

tismij

???

Weet iemand waar ik de paarse versie kan kopen ?

(na veel zoeken las ik ergens dat het een moederdag versie was, ik kan alleen nergens vinden waar ik hem evt. kan kopen)

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:53
Subtiel kickje
Een vriendin van mij heeft dus een V3i en zou graag de fototjes overzetten naar haar laptop.
Nu heeft zij een kabeltje om te verbinden maar vind hier geen drivers/programmas voor.
Waneer ik zoek op google vind alleen waar je zulke kabeltjes kan kopen etc.
Wie.. Oh ... Wie kan mij helpen
Ik zoek dus een soort van programma om de foto's over te zetten van de gsm naar de laptop

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Nock372 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:08:
Subtiel kickje
Een vriendin van mij heeft dus een V3i en zou graag de fototjes overzetten naar haar laptop.
Nu heeft zij een kabeltje om te verbinden maar vind hier geen drivers/programmas voor.
Ik zoek dus een soort van programma om de foto's over te zetten van de gsm naar de laptop
Heb je niet nodig als de foto's op de ingebouwde micro-SD kaart staan. Deze kun je in een card reader stoppen, of je kunt de telefoon zo instellen dat deze bij verbinding de memory card als drive aan je OS laat zien.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nock372 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:08:
Subtiel kickje
Als je wil kan ik evt de motorola cd kopieren/branden en opsturen..
Zit verder prima software op oa om een stukje uit een mp3 te knippen en dat te gebruiken als ringtone. Gaat het echt alleen om de foto's kan je beter alleen het geheugen kaartje uitlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie ook problemen met de V3 waarbij een ontvangen SMS maar deels [tekst] ontvangen wordt? Het gebeurt ook dat de tekst in het bericht door elkaar staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met accu's die iets meer capaciteit hebben?
Ik zoek een nieuwe accu; maar twijfel om de standaard dan wel een ander merk te proberen;
of dus een hogere capaciteit model te proberen oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VideoWolf
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11-2024

VideoWolf

mijn viral video

Beetje dooie discussie hier, maar wie weet kan iemand me toch op weg helpen: ik krijg Beller ID niet werkend. Geen naam als een -mij bekend- contact belt, geen foto weergave en geen unieke ringtone.

Heb al m'n contacten op het interne geheugen gezet, Caller ID AAN in Profiel Details en ook bij het contact zelf...

Nog iets dat ik kan proberen?

http://youtu.be/gEABifBgwi8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VideoWolf

VideoWolf

mijn viral video

Ik heb het zelf al uitgevonden na 3 avonden (Amerikaanse) forums doorspitten. Je moet het + teken invoeren, dan het landen- netnr (zonder 0). Dus bij mobiele nrs bv +31612345678 en bij vaste lijnen bv +3120666333
Ik heb IPB bij Telfort en als ik vanuit mijn vaste telnr naar mijn mobiele bel, werkt het overigens niet... maar dat zal wel te maken hebben dat het signaal via de ADSL-lijn loopt. Ga daar Telfort nog wel over bellen...
In ieder geval werkt het voor mobiele nrs en KPN vaste lijn.

Ik vind het overigens ongelooflijk dat ik hier NIETS over gelezen heb in het V3i forum en dat het me 3 dagen spitten kostte op buitenlandse forums.

Maar ik vind het schandalig dat hier NIETS over staat in de gebruiksaanwijzing van Motorola ??!!

Ik weet niet wat er aan de hand is maar na een paar keer goed te hebben gewerkt, vertikt hij het weer. Wat een rotzooi... ik ben gek op de vormgeving en de handzaamheid van dit ding maar nu heb ik het helemaal gehad... hij gaat terug.

[ Voor 13% gewijzigd door VideoWolf op 24-08-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
VideoWolf schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:00:
Ik heb het zelf al uitgevonden na 3 avonden (Amerikaanse) forums doorspitten. Je moet het + teken invoeren, dan het landen- netnr (zonder 0). Dus bij mobiele nrs bv +31612345678 en bij vaste lijnen bv +3120666333
Ik heb IPB bij Telfort en als ik vanuit mijn vaste telnr naar mijn mobiele bel, werkt het overigens niet... maar dat zal wel te maken hebben dat het signaal via de ADSL-lijn loopt. Ga daar Telfort nog wel over bellen...
In ieder geval werkt het voor mobiele nrs en KPN vaste lijn.

Ik vind het overigens ongelooflijk dat ik hier NIETS over gelezen heb in het V3i forum en dat het me 3 dagen spitten kostte op buitenlandse forums.

Maar ik vind het schandalig dat hier NIETS over staat in de gebruiksaanwijzing van Motorola ??!!
Waarschijnlijk vind je daar niks over omdat dit op zowat alle mobieltje zo werkt.

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VideoWolf

VideoWolf

mijn viral video

Chilly_Willy schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:03:
[...]

Waarschijnlijk vind je daar niks over omdat dit op zowat alle mobieltje zo werkt.
Hoe bedoel je? Ik heb nog nooit nummers moeten invoeren met +31 ... (10 jaar met Nokia gebeld, nog nooit zoiets meegemaakt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de diverse motorola handleidingen die ik hier heb staat:
international calls
If your phone service includes international dialling, press and hold 0 to insert your local international access code (indicated by +). Then, press the keypad keys to dial the country code, such as
+44 for the U.K., +33 for France, etc., and phone number.

Voor de RAZR 3 staat het gewoon op pagina 25 van de handleiding.
En hoe je geluid aan id's moet koppelen staat er ook uitgelegd. (8>

Dus het lijkt me sterk dat je echt de moeite hebt genomen de handleiding te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VideoWolf

VideoWolf

mijn viral video

Verwijderd schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:40:
In de diverse motorola handleidingen die ik hier heb staat:
international calls
If your phone service includes international dialling, press and hold 0 to insert your local international access code (indicated by +). Then, press the keypad keys to dial the country code, such as
+44 for the U.K., +33 for France, etc., and phone number.

Voor de RAZR 3 staat het gewoon op pagina 25 van de handleiding.
En hoe je geluid aan id's moet koppelen staat er ook uitgelegd. (8>

Dus het lijkt me sterk dat je echt de moeite hebt genomen de handleiding te lezen.
Waar ben je nou mee bezig, jongen? Wat is dat nou voor houding om mijn woorden in twijfel te trekken? Bovendien snijden je argumenten geen hout:

Is bellen binnen Nederland een 'international call'?

Wat heeft bellen naar het buitenland sowieso te maken met het opslaan van nummers of het koppelen van ringtones/afbeeldingen/namen aan die nummers?

Als JIJ de moeite had genomen mijn eerste mailtje te lezen, had je gezien dat ik exact de juiste stappen had gevolgd om geluid te koppelen aan ID's -volgens het boekje- maar dat de enige reden dat het niet lukte was vanwege dat + teken.

Bij mij staat er in het hoofdstukje Nummers Opslaan en/of Unieke beltonen koppelen NIETS over de manier van invoeren, behalve VOER EEN NAAM EN ANDERE DETAILS IN VOOR HET TELEFOONNUMMER. Moet ik daaruit soms opmaken dat ik een + teken plus de landcode moet invoeren?

Ik ben hier dagen mee bezig geweest dus ga mij niet vertellen dat ik ergens niet de moeite voor heb genomen.

Wat betreft je opmerking over 'dat het op alle mobieltjes zo werkt'- heb jij wel eens een Nokia gehad? Heb jij OOIT + moeten invoeren voor een opgeslagen nummer? Ik heb bijna 10 jaar met Nokia's gebeld en NOG NOOIT een + teken ingevoerd.

Dus check even je feiten voordat je wat rondbazuint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik heb in Thailand een 2e handse v3i gekocht. Bevalt wel prima, alleen zit er natuurlijk geen iTap op in het Nederlands (Wel in het engels). Kan ik dit veranderen? Andere firmware downloaden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
da_rippah schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:30:
Ik heb in Thailand een 2e handse v3i gekocht. Bevalt wel prima, alleen zit er natuurlijk geen iTap op in het Nederlands (Wel in het engels). Kan ik dit veranderen? Andere firmware downloaden ofzo?
Niemand een oplossing?
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste