Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:24:
Nogmaals een vraag over de sms-afleverrapprtjes.
Mijn zus heeft de 1e V3, en wanneer zij een smsje tikt, dan drukt ze daarna op 'okay', en dan kan ze kiezen of ze een afleverrapportje wil ontvangen of niet.
Ik heb de V3i, en als ik een smsje tik, krijg ik nergens''okay' staan... ik kan alleen maar 'verzenden' en krijg dus neregsn een optie om te kiezen voor een afleverraportje, kan het echt nergens vinden... Weet iemand misschien de oorzaak hiervan?
Voordat je jouw sms verstuurt dien je 'Menu Berichten' te kiezen (middelste knop) en daarna moet je 'bericht opties' kiezen. Hier heb je de mogelijkheid om leveringsrapport aan te zetten.
Helaas is dit geldig voor 1 sms. Je kunt het dus niet voor altijd locken.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:51:
Nu wil ik graag gebruik maken van Vodafone Live! alleen wanneer ik de gprs instellingen via de Vodafone website naar mijn V3i laat toesturen krijg ik ze niet opgeslagen. Ik krijg als mededeling dat er te veel profielen opgeslagen staan. Nu heb ik ze inderdaad gevonden en ja er staan iets van 10 profielen voorgeinstalleerd op mijn gsm. Wat ik graag wil weten hoe ik ze kan verwijderen. Er is namelijk geen plaats voor een nieuwe.
Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 5 maanden is mijn V3i overleden, hij bleef hangen in het bootloaderscherm met de melding: PHONE CODE SIG ERROR: CANNOT PROGRAM, BATTERY LOW. Nu doet hij helemaal niets meer. Ik heb hem maar opgestuurd naar solid vision in rijswijk in de hoop dat hij nog gemaakt kan worden onder garantie.
Iemand al ervaring met deze foutmelding?

Verwijderd

Ik heb sinds een mand de Razr V3I
Bevalt prima
Maar nu plotseling verzend hij geen SMS meer
Geeft aan: "verzenden niet mogelijk".
Box is echt niet vol of zo.
Verbinding is goed want ik kan gewoon bellen.
Geprobeerd naar diverse ontvangers.
Moeilijk hoor nu ik niet kan sms'en.
Wie weet waar het aan kan liggen?

Groeten
Toon.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:12:
Ik heb sinds een mand de Razr V3I
Bevalt prima
Maar nu plotseling verzend hij geen SMS meer
Geeft aan: "verzenden niet mogelijk".
Box is echt niet vol of zo.
Verbinding is goed want ik kan gewoon bellen.
Geprobeerd naar diverse ontvangers.
Moeilijk hoor nu ik niet kan sms'en.
Wie weet waar het aan kan liggen?

Groeten
Toon.
Misschien dat je SMS centrale nummer van je provider (gedeeltelijk) is gewist. Je zou dit kunnen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 07:13:
[...]

Misschien dat je SMS centrale nummer van je provider (gedeeltelijk) is gewist. Je zou dit kunnen opzoeken.
Ok! Ik heb gezocht maar weet niet waar ik dat centrale nummer in het toestel kan vinden?
Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 13:53:
[...]

Simpel, in het software programma wat bij je V3i zit kan je je telefoonboek 'editen'.
Je kan nu 'verkort nummer' kiezen achter elke naam.
Heb je (bijvoorbeeld) 118 namen in je telefoon staan heb je 118 verkorte nummers.
Zet nu de nummers 1 op 119, 2 op 120, 3 op 121 tot je bij nummer 9 bent.
Je hebt nu de nummers 1 tot 9 vrij voor jou eigen keuze.
Wil je je moeder :P onder de M hebben dan zet je achter 'mama', nummertje 6.
Om nu je moeder te bellen, hou je de 6 ingedukt totdat je mobiel begint te bellen.

Snap u??

[...]
Dat werkt bij mij prima!
Maar nu een vraagje..... Op nummer 1 wil ik een nummer als verkort inzetten. Dat lukt niet omdat daar (blijkbaar) als vaste post de Voicemail van T-Mobile onder zit. Die kan ik met geen mogelijkheid weghalen en/of vervangen.
Oplossing?

Geen idee, volgens mij zijn die dingen niet verkrijgbaar. Mail anders naar Motorola Customer Support. Die weten vast wel of zo'n product in omloop is, eerlijk gezegd heb ik er namelijk nog nooit 1 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op maandag 25 september 2006 @ 10:13:
[...]

Ok! Ik heb gezocht maar weet niet waar ik dat centrale nummer in het toestel kan vinden?
Wie helpt?
Berichten > "eigenschappen" > Setup inbox > SMS setup > Servicecentrumnummer

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Kan dat G2 uitgezet worden?ik heb me laten vertellen dat dat batt.vreet? (ik heb de V3x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Graag zou ik jullie hulp ontvangen:

Mijn vriendin heeft de motorola v3i D&G, echter als ik mp3`s wil versturen naar de telefoon via de motorola tool, dan knalt opeens het programma eruit. Na even rond gekeken te hebben op de moto site, zag ik dat je maximaal bestanden van 400kb kan versturen. Gebruikt dan niemand mp3 op zijn telefoon, en als je het wel gebruikt: hoe zet je het dan op de telefoon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:26
dat kan toch niet...
heb je een geheugenkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
willy486 schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:29:
dat kan toch niet...
heb je een geheugenkaartje?
Ja, maar kan hij dus geen mp3 afspelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
raar...

anyway, ik twijfel tussen de Z550i en de v3i, waarom zou ik de ene nemen of de andere?

[ Voor 7% gewijzigd door jakob op 02-10-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

DaannO schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:24:
[...]

Ja, maar kan hij dus geen mp3 afspelen?!
kan wel...
heb er zelf een aantal mp3's opgezet via die tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
DaannO schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:09:
Graag zou ik jullie hulp ontvangen:

Mijn vriendin heeft de motorola v3i D&G, echter als ik mp3`s wil versturen naar de telefoon via de motorola tool, dan knalt opeens het programma eruit. Na even rond gekeken te hebben op de moto site, zag ik dat je maximaal bestanden van 400kb kan versturen. Gebruikt dan niemand mp3 op zijn telefoon, en als je het wel gebruikt: hoe zet je het dan op de telefoon :?
Dat zal dan aan het programma liggen, want ik stuur hier via BT mp3's van dik 8mb er naar toe ( duurt wel lang!), maar dat werkt verder vlekkeloos.
Wat ook kan, is dat je mp3's met een VBR gebruikt ipv CBR ( dat geeft wel eens problemen) of je bitrate is te hoog. Ik stuur ze ze meestal met 192k, en dat vindt ie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik mijn V3i configureren zodat ik gebruik kan maken van de diensten van Vodafone Live! ?
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om het automatisch te doen omdat er te veel profielen al zijn aangemaakt in mijn V3i. Ik krijg het ook niet verwijdert. Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik ben een trotse en wanhopige V3i bezitter sinds een maand of 3.

Al die tijd zoek ik regelmatig op internet naar de oplossing van mijn probleem maar kan hem steeds niet vinden. Ook dit topic heb ik helemaal doorgespit, maar vind de oplossing niet. Misschien kan iemand me helpen?

Ik heb de MPT op de computer geinstaleerd Maar ik kan niets van mijn outlook naar de telefoon overzetten. Ik krijg een foutmelding dat het telefoon geheugen vol zou zitten. Telefoon gechecked, geheugen echt niet vol, geen mp3's geen foto's, niets.........

Ook verschijnt bij het inpluggen van de telefoon heel kort een melding van de volgende strekking: sommige aplicaties zijn niet in gebruik, ofzo, hij herkent de telefoon als een informatiedrager/usbstick

Melding is:

Verbonden als Opslagapparaat Sommige aplicaties en bestanden zijn niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine update:

Ik heb alle stappen weer eens doorlopen om precies te kunnen vertellen wara het fout gaat (wetende dat mijn pc weer voor de zoveelste keer zou crashen, maar alles, om het probleem duidelijk te krijgen):

Ik start de MPT op,
er wordt gevraagd om updates te downloaden, gedaan,
Dan een scherm dat vraag of ik de telefoon aan de kabel wil hangen (telefoon aan), doe ik, dan de kabel aan de PC,

en zoals verwacht:

PC loopt vast met de melding:

configmgl07 + 000095fc Fout: 0028:c024e90c

Erg leuk, maar zo gaat het dus niet werken.

iemand een soort gelijk probleem tegen gekomen met die RAZR V3i?

EDIT: Voor de fun het hele circus nog een keer herhaald, weer een stappie verder, maar de software herkent het toestel niet, melding:

Fout tijdens update. De versie MPT NLD4.04 die wordt geidentificeerd door masternummer blablablabl is niet opgenomen in de lijst met versies die kunne worden bijgewerkt.

GRRRRRRRR......... 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:59:
Even een kleine update:

Ik heb alle stappen weer eens doorlopen om precies te kunnen vertellen wara het fout gaat (wetende dat mijn pc weer voor de zoveelste keer zou crashen, maar alles, om het probleem duidelijk te krijgen):

Ik start de MPT op,
er wordt gevraagd om updates te downloaden, gedaan,
Dan een scherm dat vraag of ik de telefoon aan de kabel wil hangen (telefoon aan), doe ik, dan de kabel aan de PC,

en zoals verwacht:

PC loopt vast met de melding:

configmgl07 + 000095fc Fout: 0028:c024e90c

Erg leuk, maar zo gaat het dus niet werken.

iemand een soort gelijk probleem tegen gekomen met die RAZR V3i?

EDIT: Voor de fun het hele circus nog een keer herhaald, weer een stappie verder, maar de software herkent het toestel niet, melding:

Fout tijdens update. De versie MPT NLD4.04 die wordt geidentificeerd door masternummer blablablabl is niet opgenomen in de lijst met versies die kunne worden bijgewerkt.

GRRRRRRRR......... 8)7
Bij je connections, usb settings kan je instellen of je het als opslagapparaat, of als data/fax wil laten herkennen .verander dat even, en je zou hem moeten kunnen synchroniseren met je outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09-2010
Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:44:
Hoe kan ik mijn V3i configureren zodat ik gebruik kan maken van de diensten van Vodafone Live! ?
Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om het automatisch te doen omdat er te veel profielen al zijn aangemaakt in mijn V3i. Ik krijg het ook niet verwijdert. Wie o wie kan mij helpen?
Je kunt inderdaad die profielen niet verwijderen, maar je kunt ze wel aanpassen en ook wel nieuwe aanmaken! Als je de instellingen van Vodafone hebt gekregen moet je ze met de hand aanpassen. Mij is het wel gelukt met KPN en kan nu gewoon internetten enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier nogal wisselende berichten, maar kan je nou wel of niet een 1 GB-kaartje in een V3i stoppen? En kan je hem dan ook helemaal volgooien, of gewoon gebruiken tot 512 MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NaZGuLL schreef op zondag 05 maart 2006 @ 10:25:
Eindelijk kan ik mijn mailbox (POP3) bij mijn internetprovider over GPRS bekijken en evt. mailtjes versturen, met de standaard telefoon applicatie. Indien er geinteresseerden zijn kan ik wel een posting maken met de instellingen.
kun je die instellingen nog even posten NazGuLL????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_ck schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:15:
[...]

Je kunt inderdaad die profielen niet verwijderen, maar je kunt ze wel aanpassen en ook wel nieuwe aanmaken! Als je de instellingen van Vodafone hebt gekregen moet je ze met de hand aanpassen. Mij is het wel gelukt met KPN en kan nu gewoon internetten enz.
kun je even uitleggen hoe je het voor mekaar hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_ck schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 22:15:
[...]

Ik krijg het niet voor elkaar met Vodafone om het aan de praat krijgen. Het vinden van de juiste instellingen is een ramp. Trouwens er zijn veel meer invoervelden in mijn motorola als wat Vodafone mij als optie geeft.. Zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09-2010
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 21:35:
[...]

kun je even uitleggen hoe je het voor mekaar hebt gekregen?
Ook gelijk voor Dagi: Je hoeft ook niet alle gegevens in te vullen! De gegevens die ik heb van KPN zal ik hieronder posten, zal Dagi niet veel aan hebben aangezien hij Vodafone heeft maar misschien kun je er 'iets' mee!

Je gaat naar: Webtoegang > web profielen > Maakt een nieuwe aan of wijzigd er 1 >

Naam: Zelf weten
startpagina: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Service type1: WAP
Proxy1: 010.010.100.020
Port1: 9201
Domain1: (leeg)
Service type2: WAP
Proxy2: 010.010.100.020
Port 2: 9201
Domain 2: (leeg)
DNS1: 000.000.000.000
DNS2: 000.000.000.000
Time-out: 15 minuten
(Alles hieronder ook leeg BEHALVE GPRS APN: portalmmm.nl)

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Rick toch nog bedankt voor de moeite! :)
Ik kan nu tenminste zien waar ik wat moet zien in te vullen.
Heeft iemand hier Vodafone?
Ri_ck schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:52:
[...]

Ook gelijk voor Dagi: Je hoeft ook niet alle gegevens in te vullen! De gegevens die ik heb van KPN zal ik hieronder posten, zal Dagi niet veel aan hebben aangezien hij Vodafone heeft maar misschien kun je er 'iets' mee!

Je gaat naar: Webtoegang > web profielen > Maakt een nieuwe aan of wijzigd er 1 >

Naam: Zelf weten
startpagina: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Service type1: WAP
Proxy1: 010.010.100.020
Port1: 9201
Domain1: (leeg)
Service type2: WAP
Proxy2: 010.010.100.020
Port 2: 9201
Domain 2: (leeg)
DNS1: 000.000.000.000
DNS2: 000.000.000.000
Time-out: 15 minuten
(Alles hieronder ook leeg BEHALVE GPRS APN: portalmmm.nl)

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Mijn vriendin heeft een V3i van 3 maanden oud. Nooit problemen mee gehad, tot vandaag. Haar KPN abbonement liep af en we wilden het simkaartje verwisselen voor een T-Mobile sim. Voor de duidelijkheid de V3i is simlockvrij.

Na het T-Mobile kaartje in het toestel gedaan te hebben wilde het toestel heel moeilijk aan, opstartscherm bleef zeer lang 'hangen' en pincode invoeren kostte bijna 2 minuten. Hierna op ok drukken resulteerde in een vastloper die alleen opgelost kon worden door de accu er uit te halen. Haar KPN simkaart deed hetzelfde en ook mijn simkaart doet het niet op haar toestel.

Wat kan dit zijn. Bestaat er iets als een firmware upgrade voor die dingen en hoe doe ik dit? Of moeten we terug naar de Belcompany waar hij gekocht is?

Heb zelf een Nokia, dus vandaar dat ik op Motorola gebied nogal n00b ben. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de batterijduur bij de gemiddelde tweaker? want op de site staat 200 uur standby, en waarom geloof ik dat nu niet echt? :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ff lope zoeken maar niet gevonden,,is de V3i ook verkrijgbaar in 't zwart? nee dus

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag al eerder gelezen maar geen antwoord op gezien:

Hoe kan je de standaard deuntjes en plaatjes van de V3 afgooien? In de telefoon is de optie "Wissen" er niet en in Phone Tools zijn ze niet eens te zien. Aangezien de V3 maar 5 mb geheugen heeft wil ik die wel optimaal benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 01:27:
Ik heb deze vraag al eerder gelezen maar geen antwoord op gezien:

Hoe kan je de standaard deuntjes en plaatjes van de V3 afgooien? In de telefoon is de optie "Wissen" er niet en in Phone Tools zijn ze niet eens te zien. Aangezien de V3 maar 5 mb geheugen heeft wil ik die wel optimaal benutten.
Ik denk dat je hiervoor in het verkeerde topic zit, De V3i heeft namelijk uitbereidbaar geheugen. denk dus niet niet dat je hier iemand tegenkomt met hetzelfde probleem.
Maar om even op je vraag te reageren, volgens mij kun je standaard beltonen niet van een V3/V3i verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morge ben ik (als het goed is) de trotse eigenaar van de v3i. Gekocht bij digitalstreet.nl voor 209 euro. Er zit iTunes op, betekent dit dus dat ik elk mp3tje dat ik erop wil zetten moet converteren op de computer?(heb weinig ervaring met iTunes). Zit er standaard overal 64mb micro sd bij? Ik ben van plan er 1gb bij te kopen, geeft dit geen problemen; in de ts staat max 512mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:05:
Morge ben ik (als het goed is) de trotse eigenaar van de v3i. Gekocht bij digitalstreet.nl voor 209 euro. Er zit iTunes op, betekent dit dus dat ik elk mp3tje dat ik erop wil zetten moet converteren op de computer?(heb weinig ervaring met iTunes). Zit er standaard overal 64mb micro sd bij? Ik ben van plan er 1gb bij te kopen, geeft dit geen problemen; in de ts staat max 512mb?
Ik heb ook bij digitalstreet.nl gekocht (2 weken geleden), en er zat géén 64 MB kaartje bij. Ben daarna dus maar naar de Dixons gerend (daar hadden ze goedkopere 512MB kaartjes dan die dure Kingston die ze bij digitalstreet.nl verkopen, 1GB heb ik niet geprobeerd).

Je kan gebruik maken van iTunes (waarbij je dus idd alle mp3's via een speciaal programma op je telefoon zet), maar je kan ook je MP3'tjes direct op de telefoon zetten en met de media player afspelen.

Het vervelende is dat de Berichten-knop is vervangen door een dan dus ongebruikte iTunes-knop op de iTunes-versie.

Het is me ook nog niet gelukt om de normale media speler te 'verbergen' en andere dingen op je telefoon te doen, of je telefoon dichtklappen terwijl hij nog muziek afspeelt. Dit kan allebei met iTunes wel. Als iemand een tip heeft, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind hem zeker vet strak,

MAAR erg jammer dat er weer geen FM-radio in zit. Anders had ik hem nu gehaald. Ik weet wel dat er mp3 op zit, maar dan moet je elke keer erop zetten enzo, plus dat dat maar 512mb max kan.

Snap niet dat motorola het vertikt om radio in hun phones te douwen, er is er maar 1 met radio en dat is nog mono ook. Beetje jammer, want ze hebben wel absoluut de strakste designs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips om muziek via iTunes op je v3i te krijgen? Ik kan ze er ook als mp3 gewoon opzetten maar dan word de iTunes knop zo nutteloos en stopt het afspelen als je de telefoon dichtklapt..

Is het mogelijk om voor altijd in te stellen dat je een bevestigingsrapport onvangt als je een sms verstuurd? Dit kon bij mijn oude nokia wel altijd, maar hier moet ik het steeds bij elke sms opnieuw aangeven?

Is het mogelijk om 2 nummers aan een contactpersoon toe te voegen? Bijv. een mobiel en een thuis nummer? Dit kon bij mijn nokia wel altijd.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:37:
Iemand tips om muziek via iTunes op je v3i te krijgen? Ik kan ze er ook als mp3 gewoon opzetten maar dan word de iTunes knop zo nutteloos en stopt het afspelen als je de telefoon dichtklapt..

Is het mogelijk om voor altijd in te stellen dat je een bevestigingsrapport onvangt als je een sms verstuurd? Dit kon bij mijn oude nokia wel altijd, maar hier moet ik het steeds bij elke sms opnieuw aangeven?

Is het mogelijk om 2 nummers aan een contactpersoon toe te voegen? Bijv. een mobiel en een thuis nummer? Dit kon bij mijn nokia wel altijd.
Itunes weet ik niet hoe het werkt, dat staat toch wel in de handleiding of niet, anders even op google zoeken. De iTunes is eigenlijk op de amerikaanse versie standaard, op de europese is Digital Audio Player de standaard.

Het is niet mogelijk voor altijd een bevestigingsrapport te ontvangen, je zal het dus iedere sms moeten instellen.

Het is niet mogelijk om dan maar 1 keer in de lijst een naam te hebben staan, je zal echt apart moeten hebben dus als iemand 1 thuis telefoon heeft en 1 mobiel staat hij/zij dus 2 keer in de lijst.
Daarvoor kan je een symbooltje achter de naam doen wat voor type nummer het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:19:
Vind hem zeker vet strak,

MAAR erg jammer dat er weer geen FM-radio in zit. Anders had ik hem nu gehaald. Ik weet wel dat er mp3 op zit, maar dan moet je elke keer erop zetten enzo, plus dat dat maar 512mb max kan.

Snap niet dat motorola het vertikt om radio in hun phones te douwen, er is er maar 1 met radio en dat is nog mono ook. Beetje jammer, want ze hebben wel absoluut de strakste designs.
Vet strak maar MET radio en 1Gb (in afwachting van grotere kaartjes): De SonyEricson Z550i

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Lieuwe15 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:49:
[...]

Het is niet mogelijk om dan maar 1 keer in de lijst een naam te hebben staan, je zal echt apart moeten hebben dus als iemand 1 thuis telefoon heeft en 1 mobiel staat hij/zij dus 2 keer in de lijst.
Daarvoor kan je een symbooltje achter de naam doen wat voor type nummer het is.
Kan wel hoor. Je moet zorgen dat je actief geheugen je telefoon is ipv je kaart, als je dan iemand hebt ingevoerd, je scrollt naar beneden, dan kies je meer; en je kan er nummers, adres en weet ik veel wat bij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ergens toepassingen of andere programmatjes te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-al gevonden-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Heeft of weet iemand een programma voor de Mac waarmee ik de telefoonboek kan uitlezen en backuppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-01-2024
Misschien dat het al langs is gekomen hoor, maar ik kan het in ieder geval niet vinden: iemand enig idee of de motorazr RED v3m ook nog in Nederland uit gaat komen? De (product) red versie van de v3i dus.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Geen idee, maar die is iig wel op eBay te krijgen voor zo'n 240 euro dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:17:
Wat is de batterijduur bij de gemiddelde tweaker? want op de site staat 200 uur standby, en waarom geloof ik dat nu niet echt? :9 :+
Dat zou ik ook wel willen weten, aangezien ik aan het twijfelen ben deze telefoon aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:18:
[...]

Dat zou ik ook wel willen weten, aangezien ik aan het twijfelen ben deze telefoon aan te schaffen..
Ik moet m om de 3 dagen voeden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:24:
[...]
Ik moet m om de 3 dagen voeden
Hmz, das best kort. Vermoed dat ik dan toch voor de 6233 zal gaan, gezien die battery net iets meer capaciteit heeft (1100 mAh tov 710 mAh). Heb echter wel gezien dat op eBay batterijen te krijgen zijn van 1900 mAh, maar of dat te betrouwen is?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om bluetooth altijd aan t laten staan zodat anderen je telefoon altijd kunnen vinden? Langer dan de 60 sec. die je zelf steeds moet activeren?

• Lieuwe15
  • Nu online
pspfanboy, dat is helaas niet mogelijk, en ik denk ook niet dat je dat wil, aangezien de batterij dan echt helemaal leeggeslurpt word..
De accuduur is al zo goed van de v3i :X
Je zal dus om de 60 sec steeds opnieuw aan moeten klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:36
nou jongens,, ik ben nu aan mijn 2e razr bezig,,, (was kapot gegaan,, en de verzekering keerde jammergenoeg geen geld uit,, maar een nieuwe razr:(),, alleen ik vroeg me een ding af

een achtergrond kun je vanuit je geheugenkaart laden,, maar kan dat ook met een beltoon(lukt mij niet in ieder geval), en om het naar mijn telefoon te kopieren dan zit hij zo vol.. ook kan je instellen dat als iemand je belt je zijn/haar foto te zien krijgt... maar kan dat ook alleen maar uit het interne geheugen ofzo..

al dit soort kleine ontrbrekingen maken het voor mij tot een onhandige mobiel.....

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:36
heb nog zitten nadenken,, ik snap waarom ze het doen,, want als je geen geheugenkaartje ermeer in hebt is je beltoon weg,, is er niet een of andere hack freak die iets hierop weet (b.v dat je gewoon beltonen uit je geheugenkaart kan laden maar als je je kaartje eruit haalt hij op een standaard toon gaat ofzo)

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een oplossing voor het 'itunes probleem', dat je dus maar 50 nummers er op kwijt kunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Nu online
http://www.motox.info/showthread.php?t=23928
Dit is misschien wel een handige site/forum vooral omdat er veel info te vinden is over de v3i hacks.
Helaas heb ik mijn v3i niet meer, hij is gestolen en verzekering keert niks uit..
maar heb nog wel veel kennis van de v3i met betrekking toch v3i mods en dergelijken. Veel van die kennis heb ik van de bovenstaande site af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb deze mobiel sinds vandaag besteld €195.00 (verzendkosten enzo zit er bij).
Anders koste mobiel €179.00.

Maar goed, Ik had een vraagje.. maakt de camera beetje goeie foto's?
Wilt iemand een foto erop zetten hier?

Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje, de motorola V3i D&G.

De ene site zegt: ladyphone, maar andere weer niet.

wat vinden jullie er van?.
Want bij D&G is bijna alles goud, dus heeft weinig nog met de kleur te maken.

Afbeeldingslocatie: http://media.vivastreet.com/v1/7/b/5/photo_896196.jpg

wat vinden jullie? want ik zelf vind hem echt super mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:52:

[afbeelding]

Bij mij heeft nog nooit een man hem voor zich zelf gekocht en ik heb er een aan mijn vriendin gegeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

mijn vriendin heeft er ook 1
definately ladyphone ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KLOTE TELEFOON

kan maar 15 smsjes opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
zeker dat hij ze niet op je sim-kaart opslaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
ik heb een v3i, en ik kan echt wel meer dan 15 smsjes opslaan. Je doet toch echt iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy486 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:57:
zeker dat hij ze niet op je sim-kaart opslaat :)
laatmaar heb t al

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow en is dr geen hack voor die telefoon?
want nu staat het op simkaart maar krijg elke keer weinig geheugen

echt een bout telefoon zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 12:53:
ow en is dr geen hack voor die telefoon?
want nu staat het op simkaart maar krijg elke keer weinig geheugen

echt een bout telefoon zeg
:')

Message Centre, Settings, Inbox setup, Text MSG setup, Store to: Phone.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:52:
Hoi,

Ik heb deze mobiel sinds vandaag besteld €195.00 (verzendkosten enzo zit er bij).
Anders koste mobiel €179.00.

Maar goed, Ik had een vraagje.. maakt de camera beetje goeie foto's?
Wilt iemand een foto erop zetten hier?

Dankje!
Heb even 2 foto's in mn archief opgezocht en geupload:
http://img104.imageshack.us/img104/4396/0408061954yz1.jpg
My rabbit: }:O
http://img104.imageshack.us/img104/7449/3107061518jj1.jpg
Dit zijn zowat beste foto's qua scherpte die ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel!

Wel duidelijk :)

Ik krijg morgen de Motorola V3i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke kleuren zijn er nu verkrijgbaar van de V3i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb dus sinds vandaag de Motorola V3i.
Maar ik begrijp 1 ding niet.
Als ik bijv. een foto van m'n pc naar mobiel wil opslaan moet ik op picture klikken.
Later staat die op m'n mobiel.. maar kan ik hem nergens vinden bij afbeeldingen.
Kijk ik verkeerd of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb de Razr nu 1 week vind het een relaxt toestel.
Er is toch èèn maar als het scherm opengeklapt is zie je op de externe scherm de M van Motorola.
Kan dat met een mogelijkheid weg gehaald worden of het zelfde beeld krijgen als je grote scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Hoi,

mijn vriendin wil graag de roze-achtige razr v3i zoals die in de openingspost staat. Ik zie echter bij de webshops alleen de zilveren en de D&G staan. Weet iemand een shop waar de roze, paarse en blauwe te krijgen zijn? Alvast bedankt!

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere thema kiezen?
Want ik heb dat nl. niet..
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 20:54:
Hey,

Ik heb de Razr nu 1 week vind het een relaxt toestel.
Er is toch èèn maar als het scherm opengeklapt is zie je op de externe scherm de M van Motorola.
Kan dat met een mogelijkheid weg gehaald worden of het zelfde beeld krijgen als je grote scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:04:
Andere thema kiezen?
Want ik heb dat nl. niet..

[...]
Dat werkt niet, Helaas.
Wat is er bij jou dan zichtbaar.
Even voor de duidelijkheid ik heb het over de externe scherm als die open is b.v als je belt of sms't
Bij mij zie je dan een M van Motorola en wil daar graag van af :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:29:
[...]
Dat werkt niet, Helaas.
Even voor de duidelijkheid ik heb het over de externe scherm als die open is b.v als je belt of sms't
Veel modding info over de v3i is hier te vinden:
http://www.motox.info/forumdisplay.php?f=20
En voor het veranderen van dat externe beeldscherm staan daar wel topics over, het is voornamelijk even wat zoeken, dat forum doorspitten en je zal het uiteindelijk wel vinden. Vergeet niet eerst die p2k drivers te installeren, dat is de begin stap. Handleiding staat wel in het topic Top 11 of questons and answers.
Hier is nog een site met wat programma's en dergelijken, ik deed het zelf altijd met P2KTools, werkte het makkelijkste. Als er nog problemen zijn ik lees dit forum af en toe en zal dus ook wel antwoord posten op je geposte problemen ;)
http://www.motomodders.net
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn V3i is beschadigd :( Mijn buitenste scherm heeft een scheurtje gekregen en ziet er dus niet uit. Weet iemand waar ik dit kan laten vervangen door een nieuwe scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V3i Besteld bij GSMTrack a € 187,-.

Geen geheugenkaart erbij besteld.
Het bijgeleverde kaartje van 64 mb is wellicht ok voor mijn gebruik. (?)
Ik gebruik hem in de eerste plaats als telefoon.

Een geheugenkaart groter dan 512 gig wordt slecht ondersteund door het toestel.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
En ook qua snelheid: werkt een kleiner 256mb kaartje sneller dan 512mb kaartje bijv.?
Kaartjes te krijgen voor nop trouwens, tis toch geil om min. 512 mb te hebben >:) !

Ben niet van plan hem echt als mp3 speler te gebruiken of om honderden foto's op te slaan.
Er is geen behoorlijke STEREO headset voor te krijgen, als ik het goed heb.
Toch graag iemands ervaringen hiermee..

Waarom dan V3i? Ontwerp is gewoon te gek en nu betaalbaar voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb 512mb kaart erbij gehaald en het bevalt mij uitstekend tot nu toe. Lekker snel en het werd meteen ondersteunt. Ik gebruik zijn eigen headset en heb absoluut niks te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 20:37

SvEn

a.k.a sv3nrg

ik heb ook een motorola v3 gehad .. de telefoon is HEEL erg traag , en na een paar maanden is het scherm kapot gegaan, niks meer dan een wit scherm te zien nu..

en niks geen support. Moest het zelf betalen dus, maar gelijk een andere telefoon gekocht. Nieuw scherm was duurder dan hele nieuwe razr

maar ik geef toe dat hij wel mooi is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Als ik foto's maak en op de computer zet en opslaan krijg ik telkens de breedte 240 pixels
en Hoogte 320 pixels
Ik heb alle resolutie's veranderd in m'n mobiel maar de foto's blijft op de zelfde breedte en hoogte.
Hoe kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:29:
[...]
Dat werkt niet, Helaas.
Had even verkeerd begrepen, dat is bij mij ook.
Alleen als ik hem dicht doe zie ik m'n achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:22:
Hoi,

Als ik foto's maak en op de computer zet en opslaan krijg ik telkens de breedte 240 pixels
en Hoogte 320 pixels
Ik heb alle resolutie's veranderd in m'n mobiel maar de foto's blijft op de zelfde breedte en hoogte.
Hoe kan ik dit veranderen?
Zoom je toevallig in? Dan worden de afbeeldingen ook kleiner namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:52:

[afbeelding]

Asmoohtjuh,

Steek boven het maaiveld uit!!
goed voor nederland
Neem die gouden phone.

Vraag het niet aan computer programmeurs (in het ergste geval). lol

Je hoeft niet meteen aan je ouders te vertellen dat je gay bent fzo omdat je een gouden phone hebt.

Zijn ook zat jongens met witte psp etc etc

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muse schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:21:
[...]

Zoom je toevallig in? Dan worden de afbeeldingen ook kleiner namelijk.
Staat op 1 keer zoomen, kan niet minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:44:
[...]

Staat op 1 keer zoomen, kan niet minder..
Dan weet ik het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de v3i binnen. (gsmtrack)
Ik dacht de standaard zilveren uitvoering te krijgen, maar het is een soort violet, een vrij subtiele tint.
Ben daar blij mee, prachtige tint, mysterieus, geeft het gevoel dat deze phone uniek is.
De foto's op internet (en op dit forum) van de paarse c.q. violet c.q. 'pruim kleur' is een andere kleur, of het toont gewoon totaal anders, donkerder zo'n jpg dan 'in het echt'.
O ja er zat een 128 mb kaartje bij... grappig. Wel genoeg voor mij, daar ik het niet vaak als mp3 / camera zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:12:
Vandaag de v3i binnen. (gsmtrack)
Ik dacht de standaard zilveren uitvoering te krijgen, maar het is een soort violet, een vrij subtiele tint.
Ben daar blij mee, prachtige tint, mysterieus, geeft het gevoel dat deze phone uniek is.
De foto's op internet (en op dit forum) van de paarse c.q. violet c.q. 'pruim kleur' is een andere kleur, of het toont gewoon totaal anders, donkerder zo'n jpg dan 'in het echt'.
O ja er zat een 128 mb kaartje bij... grappig. Wel genoeg voor mij, daar ik het niet vaak als mp3 / camera zal gebruiken.
Hoe duur koste die van jou als ik mag vragen?

--

Zag gister iemand anders ook met de V3i lopen, en die mobiel had een blauwe glans, beetje vreemd was dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe duur koste die van jou als ik mag vragen?

--

Zag gister iemand anders ook met de V3i lopen, en die mobiel had een blauwe glans, beetje vreemd was dat..
€ 187,- bij GSMtrack met 128 MB kaartje, usb kabel.
Het kan nog, zeg 10 euro lager....bij andere webwinkels.
Belangrijker is of het toestel voorradig is / goede winkel / informeer wat je er bij krijgt / of je kunt bellen over je bestelling, soms handig voor de details (kleuren/geheugen kaartje).
(bij pixmania zag ik bijv. een mooie stone grey uitvoering, uniek)
Toestel is echt super, ik vind hem snel werken. Is al geruime tijd op de markt en dus goed doorontwikkeld.

succes Shemey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem dus voor 179 euro, maar dan geen 125 MB kaartje erbij..

Weet iemand nog een goeie winkel voor stereo headset, want ik heb overal gekeken, en overal kijken ze je raar aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:03:
Ik heb hem dus voor 179 euro, maar dan geen 125 MB kaartje erbij..

Weet iemand nog een goeie winkel voor stereo headset, want ik heb overal gekeken, en overal kijken ze je raar aan..
motorola heeft een stereo setje van 19 euro, maar kwaliteit is niet goed, het is meer een handsfree setje. Je kunt wel dit snoertje doorknippen en dan een jack vrouwtje erop solderen, zodat je je favoriete headphones erop aan kunt sluiten.... tja tot nu toe weet ik niets beters... erg
niet fraai van motorola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg slordig van Motorola! :-|

--

Ben er nog steeds niet uit met de foto's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 18:39:
Erg slordig van Motorola! :-|

--

Ben er nog steeds niet uit met de foto's :(
joh shemey,

Voordat je de foto maakt, zorg ervoor dat ie op 1x zoom staat (= niet zomen).
Regel dit met de ronde navigator toets.
ehm , maar dit heb je al geprobeert he, zie ik boven ???
Tip 2 : zorg ervoor dat de foto's op het geheugenkaartje worden weggeschreven, en niet op phone- geheugen.... ( voldoende plek op je geheugenkaart?)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 19:37:
[...]

joh shemey,

Voordat je de foto maakt, zorg ervoor dat ie op 1x zoom staat (= niet zomen).
Regel dit met de ronde navigator toets.
ehm , maar dit heb je al geprobeert he, zie ik boven ???
Tip 2 : zorg ervoor dat de foto's op het geheugenkaartje worden weggeschreven, en niet op phone- geheugen.... ( voldoende plek op je geheugenkaart?)
Allebij al geprobeert..

--

Heeft iemand trouwens ook last van als je bijv. om 15:30 je mobiel open heb gedaan met klepje en daarna weer dicht doen.
En bijv. rond 17:00 weer eens open doet dat je de tijd 15:30 krijgt en na 10 seconde ongeveer pas de juiste tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Arcane-
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12-2024
ja, mijn v3i laat ook altijd de laatste actie/melding/tijd even zien, maar hooguit een halve seconde ofzo.
Bijvoorbeeld als hij aan de lader heeft gezeten en ik trek het stekkertje eruit en op daarna het klepje, dan geeft ie heel kort even aan dat het laden voltooid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was vandaag even gaan kijken voor een Stereo Headsetje.
Nou ze kijken je echt aan van oh, leuk 8-)

Niemand heeft het hier in deze woonplaats.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30
Ik had een vraagje over die buitenste toetsen. Een ervan bedient je camera als je hem dichtgeklapt hebt. Kan ik deze ook uitzetten? Want ik heb al een collectie van ongeveer 400 foto's van mijn broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Nu online
Logic Lion schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:54:
Ik had een vraagje over die buitenste toetsen. Een ervan bedient je camera als je hem dichtgeklapt hebt. Kan ik deze ook uitzetten? Want ik heb al een collectie van ongeveer 400 foto's van mijn broekzak.
Dat vind ik wel erg knap, want je moet hem om de camera te activeren ong 3-5sec ingedrukt houden, en dan nog een keer op dezelfde knop drukken, dan maakt hij er een. En dan nog op een van de andere knoppen, dan slaat hij hem pas op..
Zit je de hele tijd op die knoppen te drukken als je je handen in de broekzak hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shemey, en vele anderen hier nog wat info... mbt tot stereo headsets voor v3i

Volgens mij gaat dit lukken:

Musicadapter Motorola E680/V3 3.5 MM
dit is dus adapter van USB naar stereo female jack 3,5 mm

Nu kun je je beste stereo hoofdtelefoon op je v3i zetten.
Ik weet niet of het naar behoren werkt.

De SYN1301B Black / S200 zijn stereo headsetjes, niet erg geschikt om mooi stereo audio geluid van mp3 te beluisteren.

edit:

een adaptertje besteld.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic Lion
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:30
Lieuwe15 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:23:
[...]

Dat vind ik wel erg knap, want je moet hem om de camera te activeren ong 3-5sec ingedrukt houden, en dan nog een keer op dezelfde knop drukken, dan maakt hij er een. En dan nog op een van de andere knoppen, dan slaat hij hem pas op..
Zit je de hele tijd op die knoppen te drukken als je je handen in de broekzak hebt?
En toch gebeurt het, want ik heb meestal ook nog mijn mp3 in dezelfde zak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 00:24:
Shemey, en vele anderen hier nog wat info... mbt tot stereo headsets voor v3i

Volgens mij gaat dit lukken:

Musicadapter Motorola E680/V3 3.5 MM
dit is dus adapter van USB naar stereo female jack 3,5 mm

Zo je kunt je je beste stereo hoofdtelefoon op je v3i zetten.
Ik weet niet of het (goed) werkt.

De SYN1301B Black / S200 zijn stereo headsetjes, niet erg geschikt om mooi stereo audio geluid van mp3 te beluisteren.
Thnx..

Helaas doet m'n Motorola V3i na 1 maand al vreemd.
Gaat zomaar uit en gaat niet zomaar aan, of ik krijg grijs beeld en moet ik m'n slotcode geven.
Iemand ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:06
Hoe kan ik inzoomen tijdens het bekijken van foto's?

[ Voor 63% gewijzigd door Autoreply op 08-03-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:45:
[...]

Thnx..

Helaas doet m'n Motorola V3i na 1 maand al vreemd.
Gaat zomaar uit en gaat niet zomaar aan, of ik krijg grijs beeld en moet ik m'n slotcode geven.
Iemand ervaring ermee?
hmm wat lastig voor je
maar Shemey: garantie claimen
100% kans+recht dat je een nieuwe krijgt ;)
(motorola geeft 2 jaar garantie op jou toestel !!!)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2007 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:12:
Hoi, ik ben een trotse en wanhopige V3i bezitter sinds een maand of 3.

Al die tijd zoek ik regelmatig op internet naar de oplossing van mijn probleem maar kan hem steeds niet vinden. Ook dit topic heb ik helemaal doorgespit, maar vind de oplossing niet. Misschien kan iemand me helpen?

Ik heb de MPT op de computer geinstaleerd Maar ik kan niets van mijn outlook naar de telefoon overzetten. Ik krijg een foutmelding dat het telefoon geheugen vol zou zitten. Telefoon gechecked, geheugen echt niet vol, geen mp3's geen foto's, niets.........

Ook verschijnt bij het inpluggen van de telefoon heel kort een melding van de volgende strekking: sommige aplicaties zijn niet in gebruik, ofzo, hij herkent de telefoon als een informatiedrager/usbstick

Melding is:

Verbonden als Opslagapparaat Sommige aplicaties en bestanden zijn niet beschikbaar
Ja ik zit met het zelfde probleem. Ben terug geweest naar de winkel Digtaal-street.
en daar deed de telefoon het in hun werkplaats. maar op de pc in de winkel niet.
ik kreeg de tip op het internet te zoeken bij tweakers. maar ja nog niets gevonden.
het lag aan het kiezen tussen mac en pc. er moeten de juiste drivers voor te vinden zijn.
Maar heb ze nog niet gevonden. Ik heb er een 1 GB kaart in zitten.

Groetjes Theo

Maar heb nu de oplossing. Voor outlook de Motorola phone tunes V4.
en voor iTunes eerst een 512mb kaart er in die vol zetten en dan de iTunes dir kopieren naar
de 1 Gb kaart. En die zet je weer in de pc. Werk goed en je hebt 512 mb voor ander spul
vrij.

Theo.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb fabrieksinstellingen opnieuw gedaan en nu geen problemen.

Heb echt spijt dat ik Samsung E900 niet opnieuw had gekocht :(
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste