Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
weet iemand hoe ik de lijst van de phonebook korter kan maken? dus meer nummers op 1 pagina .. ik heb alleen de namen nodig .. geen foto en geen telefoonnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amien90 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 09:14:
weet iemand hoe ik de lijst van de phonebook korter kan maken? dus meer nummers op 1 pagina .. ik heb alleen de namen nodig .. geen foto en geen telefoonnummer
ga naar het telefoonboek -> druk op de middelste functietoets -> SETUP -> tonen als: LIJST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 10:27

Tennie

Music Comes in Silver Pills

het is toch wennen met die knoppen, niks voor mij

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/14171_motimage.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/14174_motimage.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/14177_motimage.jpg
Motorola has also announced 3 new versions of Motorola RAZR V3i mobile phone. During 2Q we’ll see in shops the following color solutions of the model – Dark Blue, Orange Rose and Purple.
Motorola RAZR V3m is equipped with an mP3-player abd an expansion cards of microSD (TransFlash) format (up to 1 GB). There is a 1.3-megapixel camera with video capture opportunity and Bluetooth interface. There is the support of EV-DO high speed data transfer standard
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/13139_motimage.jpg

Het is mij overgins nog steeds niet duidelijk of je de v3i met itunes kan syncen. Weet iemand hier een antwoord op?

[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 04-04-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Wat een onrealistische fotoshops... onderste is notabene een V3. alhoewel de bovenste kleurtjes an sich niet slecht zijn

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een opvallend probleem:

sinds kort zit er een rare vlek op mijn scherm, of liever gezegd tussen het TFT scherm en de plastic bescherming over het scherm. Midden in mijn scherm zit een druppelvormige vlek en als je zachtjes op het scherm drukt vervormt de vlek. Hij blijft overigens in het midden van het scherm.

Het is overigens alleen te zien onder bepaald licht inval (als je heel schuin op het scherm kijkt en het scherm spiegelt).

Ik ondervind er overigens geen last van, aangezien het scherm gewoon leesbaar is. Je ziet het vlekje alleen als het scherm zwart is.

Enig idee wat het kan zijn? Is dit gewoon vocht tussen mijn scherm of kan het iets anders zijn? De garantie dekt geen schadegevallen igv vocht, val of druk schade, dus hoe zit het met de garantie? Moet ik hiervoor bij mijn provider zijn of rechtstreeks bij motorola.

Heeft iemand anders hier ook last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08
Beetje noob vraagje, maar heeft ie een fatsoenlijke agenda/kalender functie?

En wat valt er allemaal te doen als je hem aansluit aan de pc via usb?

Alvast bedankt

[ Voor 46% gewijzigd door Frantic op 13-04-2006 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FranticDJ schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:06:
Beetje noob vraagje, maar heeft ie een fatsoenlijke agenda/kalender functie?

En wat valt er allemaal te doen als je hem aansluit aan de pc via usb?

Alvast bedankt
een degelijke agenda/kalender functie: JA

aansluiten op PC: synchroniseren van contacten/agenda met OUTLOOK, mp3/foto's overzetten, opladen ;), modden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
Ok dan!

* Frantic rent naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje!
Heb sinds vandaag ook een Motorola RAZR V3i en hetgeen wat ik niet kon terugvinden in het boekje en ook zelf niet heb uitgevonden is hoe je een woord kan toevoegen aan je woordenboek met smsen...
Ik hoop toch echt dat dit wel kan :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09-2010
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:22:
Heb een vraagje!
Heb sinds vandaag ook een Motorola RAZR V3i en hetgeen wat ik niet kon terugvinden in het boekje en ook zelf niet heb uitgevonden is hoe je een woord kan toevoegen aan je woordenboek met smsen...

Alvast bedankt
Ja dat was ook mijn probleem maar hier is wel een oplossing voor!

Je kunt niet zoals bij nokia woorden direct toevoegen, als je bijvoorbeeld "ff" wil doen komt er "de" te staan wil je dan toch "ff" dan druk je eerst 1x op de 3 en dan scroll met je navigatietoetsen naar de "f" dan druk je op de middelste toets en doe je dat nog een keer en dan staat er ook "ff" lijkt een beetje omslachtig maar voor de volgende keer slaat hij dat wel op! hij registreert ook welke je het vaakst gebruikt als je bijvoorbeeld "ff" vaker gebruikt dan "de" komt "ff" als eerst te staan!!

Het is in het begin ff wennen en het is makkelijk om sommige woorden in 2en te delen (zoals voorgloeien, maak je eerst voor dan "middelste toets" dan gloei! dan kent ie dat ook voor de volgende keer) maar als je er aan gewend bent is het echt ideaal!! (althans vind ik) :) had niet gedacht dat ik dit zou zeggen maar vind m zelfs nog makkelijker werken dan T9 van nokia :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:22:
Heb een vraagje!

Alvast bedankt
volgens mij is de makkelijkste manier, als je een nieuw woord intyped. letter voor letter en dan naar rechts drukt, naar de gewenste letter(s). zo kun je steeds een woord vormen en word het voortaan onthouden bij mij.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet inderdaad een woord gewoon even typen en als hij hem niet kent voegt hij hem toe :)
Erg handig!

Wat ik ook heb ondervonden en erg handig vind is dat het woordenboek zich aan jou sms gedrag aanpast.
Woorden die je het meest gebruikt zet hij vooraan in het rijtje met opties. Bijvoorbeeld 'Joost' normaal krijg je dan eerst 'loopt' enzovoort te zien maar omdat ik die naam vaker gebruik krijg ik nu gelijk Joost als ik 56678 typ! Super handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk een groot verschil tussen deze V3i en de orginele V3 behalve het geheugenkaart slotje?? Kan zelf niet veel vinden op mp3 speler na...en om daar nou 80 euro meer voor te betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

1.3mpixel camera, beter schermpje, betere batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Standaard video's opnemen (zonder flash), geen stof meer wat achter je display komt.
Vliegtuigmodus (kan wel eens handig zijn). Menustructuur is rapper.
Tis eigenlijk gewoon een versie zonder kinderziektes, met een paar uitbreidingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Iemand enig idee hoe je Gmail ingesteld krijgt (heb een V3 maar dat zal hetzelfde zijn). Ik krijg steeds verbinding mislukt. Voor zover ik weet staan mijn Gmail instellingen goed (inclusief SSL) en bij verbinding heb ik voor GPRS gekozen met als DNS-IP wap. Doe ik iets verkeerd?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hele topic doorgelezen maar ik kan er niks over vinden helaas;
Als ik een mp3 (heb er verschillende getest) op het toestel zet kan de mediaplayer van de telefoon en de java-audio speler hem niet afspelen. Het bestand zou niet in orde zijn :?
Als ik de phonetools gebruik en via dat multimedia scherm een mp3 op de telefoon zet werken ze wel, alleen converteert dat phonetools de mp3 naar mono/32kbps... :X dat is niet de bedoeling.

Mijn doel is namelijk om die stereo headset te halen en een groter geheugenkaartje en de telefoon als mp3speler te gaan gebruiken. Maar zolang ik er nieteens een mp3 op kan afspelen lijkt me dit een niet zo tactische uitgaven.

Is iemand het wel gelukt een mp3 af te spelen vanaf de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:03
CT schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:06:
Hele topic doorgelezen maar ik kan er niks over vinden helaas;
Als ik een mp3 (heb er verschillende getest) op het toestel zet kan de mediaplayer van de telefoon en de java-audio speler hem niet afspelen. Het bestand zou niet in orde zijn :?
Als ik de phonetools gebruik en via dat multimedia scherm een mp3 op de telefoon zet werken ze wel, alleen converteert dat phonetools de mp3 naar mono/32kbps... :X dat is niet de bedoeling.

Mijn doel is namelijk om die stereo headset te halen en een groter geheugenkaartje en de telefoon als mp3speler te gaan gebruiken. Maar zolang ik er nieteens een mp3 op kan afspelen lijkt me dit een niet zo tactische uitgaven.

Is iemand het wel gelukt een mp3 af te spelen vanaf de telefoon?
Yups,

De telefoon speelt alleen (joint)stereo/mono 192kbps (wat nog goede kwaliteit is) en lager af.

Mijn tip aan jou, zet je nummers om naar 192kbps jointstereo en zet ze dan op je telefoon. Echter om hem als mp3-speler te gebruiken zou ik zelf niet doen. Ten eerste kost dat veel sap van je batterij en het overzetten van muziek naar je telefoon gaat ook absoluut niet snel. Dat is echter alleen zo als je het overzet naar je telefoon, als je een kaart-lezer hebt en het direcht op het kaartje kan zetten is het natuurlijk een ander verhaal, maar ik bedoelde dus via mini-usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mp3 speler speelt alleen maar mp3's af met een constante bitrate. Ik zet daarom mijn mp3's eerst om naar een constante bitrate. Ook heb ik ergens gelezen dat de mp3's stereo moeten zijn en niet joint-stereo. Of dit klopt weet ik niet, heb tot nu toe alleen nog maar voor stereo gekozen.

Weet iemand of deze mp3 speler aangepast kan worden zodat hij wel VBR mp3's afspeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2006 @ 16:16:
De mp3 speler speelt alleen maar mp3's af met een constante bitrate. Ik zet daarom mijn mp3's eerst om naar een constante bitrate. Ook heb ik ergens gelezen dat de mp3's stereo moeten zijn en niet joint-stereo. Of dit klopt weet ik niet, heb tot nu toe alleen nog maar voor stereo gekozen.

Weet iemand of deze mp3 speler aangepast kan worden zodat hij wel VBR mp3's afspeeld?
Hij speelt wel VBR af, als deze maar niet boven een bepaald aantal kbps komt. CBR 320kbps speelt hij niet af.

Ik zou er zelf wat mee rotzooien. Joint-Stereo speelt hij iig ook gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
ik zit me te bedenken... tis meer een weetje en kan ook wel achter het antwoord komen! maar waag t niet echt :+ ik heb namelijk een iPod (die ik gebruik voor m'n mp3's want dat schiet echt niet op met die telefoon!!) die moet ook opgeladen worden via USB en had daar zo'n USB adapter bijgekocht die je in t stopkontakt kan steken want alles opladen via de computer vind ik maar niks.

Ik denk dat je m al voelt aankomen maar zou ik m'n V3i ook kunnen opladen via die iPod netstroom adapter? Ik waag t gewoon niet bang dat ie kapot gaat of iets... :)

iemand enig idee hoe dit werkt?

(ik weet dat er mensen zullen zijn die zeggen van: waar maak je je druk om er zit maar een klein opladertje bij de telefoon, maar toch vind ik t wel makkelijk om te weten! heb al opladers genoeg hier liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje m.b.t. het opladen van de batterij van mijn V3i... Ik heb deze telefoon nu 2 weken en ben er erg tevreden over, behalve over het opladen van mijn telefoon en dan vooral het opladen via de netadapter. Als de batterij helemaal leeg is plug ik de kabel van de adapter in de telefoon met als resultaat dat het gele (oplaad) lampje aan de voorkant oplicht. Maar... Hij laadt niet op!! Er komt nergens een melding te staan van "laadt op..." of zoiets dergelijks, verder geeft het batterij icoontje ook niet weer dat hij wordt opgeladen. Slechts in sommige gevallen (en na enige tijd) komt de melding dat hij wordt opgeladen tevoorschijn.
Op het moment laat ik de telefoon vooral op via de bijgeleverde USB-kabel omdat deze manier beter werkt voor mij dan het laden via de adapter.

Nu is mijn vraag, is er iemand die deze problemen herkent of er van gehoord heeft en vooral of iemand een oplossing heeft voor dit probleem??? Ik heb al gegoogled en rond gekeken op dit forum maar kom niet echt dezelfde problemen tegen...

Bij voorbaat dank!!

Robbertje

PS. Als ik de adapterkabel heb aangesloten op de telefoon laadt hij dus niet op. Maar als ik de kabel er dan weer uithaal valt hij meteen uit, dus ik zou zeggen dat hij wel stroom afgeeft aan de telefoon maar niet oplaadt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantic
<Mag weg>

[ Voor 120% gewijzigd door Frantic op 20-04-2006 17:17 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-02 19:07

Ghost

Phasma Ex Machina

Ik heb op dit moment de V3i in bestelling, maar ik las tot mijn schrik dat de zilvere kleur een paarse gloed heeft. Hoe moet ik me dat indenken? Is het een niet opvallende gloed of moet ik de telefoon aan mn zusje gaan slijten :X?

When in doubt, press some random buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ghost schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 19:03:
Ik heb op dit moment de V3i in bestelling, maar ik las tot mijn schrik dat de zilvere kleur een paarse gloed heeft. Hoe moet ik me dat indenken? Is het een niet opvallende gloed of moet ik de telefoon aan mn zusje gaan slijten :X?
Het is zeker een opvallende gloed. Als ik jou was zou ik even naar een locale telco shop gaan om hem in het echt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Heeft iemand enig idee hoe je dat blauwe Motorola logo'tje voorop het toestel kan uitschakelen tijdens het fotograferen?

Als je ergens in het donker een foto van wil maken, en je zit er wat dicht op, zie je de reflectie van dat lampje op je foto, heel de afbeelding wordt blauwig :P zeg maar.
Niet dat je het erg vaak gebruikt, maar toch storend soms.

Het lampje hoeft niet altijd uit ( staat immers wel grappig / modern ), maar dat leuke heeft dus gelijk een nadeel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Er is een funlight-hack, waarmee je de lampjes en de blue channels op de v3i kan aansturen. Ik neem aan dat je het moto logo ook uit kan zetten er mee. Maar het blijft klooien, en ik zou het niet doen als je niet weet waar je mee bezig bent. Hoewel de funlight-editor er onschuldig uitziet verder..

Ik heb trouwens voor E19,95 die moto headset gehaald. Best goed geluid en hij kan nog best hard. Helaas geen super geluid maar goed genoeg voor op de fiets.
En met die MotoTunes programma die meteen mp3's converteert naar de juiste bitrate en op je moto zet is de v3i perfect te gebruiken als mp3 speler.
Je zet gewoon dat programma aan en na een kwartiertje staat er wel een album geconverteerd en wel op. (Het is inderdaad niet snel maar als af-en-toe-is-onderweg-muziek-luister apparaat is't perfect).

[ Voor 43% gewijzigd door CT op 23-04-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Tnx, hier kan ik wel wat mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Gekkenhuis schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:05:
Steeds als ik mijn mobiele telefoon aansluit op mijn pc, krijg ik de melding: de modem word gebruikt door een ander toepassing. Alleen ik heb geen flauw idee wat :?
ik heb andere usb sloten al geprobeerd. telefoon uitzetten en weer aan. en de software opnieuw geinstalleerd. voorheen had ik dit niet en volgens mij heb ik niets veranderd. weet iemand wat er verkeerd staat/is?
*schopje*

echt helemaal niemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Laatst online: 15:34
Hallo,

Ik zag een leuke prijs op de t-mobile site : 12 maanden, eur 16,50 p/mnd, toestel eur 39,95.

Mischien een domme vraag (bestaan toch niet ?), maar heeft deze t-mobile V3i een sim- en/of providerlock ? Ik heb op de site gezocht maar kan geen concreet antwoord vinden.

Alvast bedankt voor de hulp.

EDIT : antwoord gevonden. Nu nog op zoek naar een manier om de phone te unlocken O-)

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 24-04-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn v3i lijkt zich regelmatig te resetten (meerdere keren per dag). Of het echt resetten is weet ik niet, maar er verschijnt even "geen service" op het schermpje en dan licht het display even op. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of zouden het netwerkproblemen zijn ? En is er mischien een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik ga waarschijnlijk mijn V3 upgraden naar een V3i. Wat zijn de ervaringen met de nieuwe speaker-independent-voicedialing ? Werkt dat goed icm de nederlandse taal ? Alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 19:36:
Ik ga waarschijnlijk mijn V3 upgraden naar een V3i. Wat zijn de ervaringen met de nieuwe speaker-independent-voicedialing ? Werkt dat goed icm de nederlandse taal ? Alvast bedankt voor de info.
hoe ga je je V3 upgraden? gewoon een V3i kopen of de V3i flashen/flexen/seemen??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Bij cingular in america hebben ze voor de v3i een headset adapter te koop (mini-usb naar 3.5mm). Heeft iemand die al wat dichter bij huis gezien? Ik heb wel gevonden zonder zo'n doosje in de kabel maar er schijnt een soort versterking plaats te vinden in dat doosje..

En ik heb deze telefoon net gekocht, en nu krijg ik opeens een browserbericht waarin staat "update vereist" waarbij ik kan kiezen voor install (rechter soft-knop) iemand enig idee wat dat is?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2006 @ 09:09:
[...]

hoe ga je je V3 upgraden? gewoon een V3i kopen of de V3i flashen/flexen/seemen??????
:) Dat zou een mooie zijn, flashen naar een V3i. Nee hoor, ik ga 'm aanschaffen met nieuw abo. Ik gebruik voicedialing met bluetooth headset veel in de auto en dit is dus belangrijk voor mij om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Labman schreef op woensdag 26 april 2006 @ 12:19:
En ik heb deze telefoon net gekocht, en nu krijg ik opeens een browserbericht waarin staat "update vereist" waarbij ik kan kiezen voor install (rechter soft-knop) iemand enig idee wat dat is?
Dat is een SMS met instellingen, vaak stuurt je operator dat als ze merken dat de sim in een nieuw toestel start. Met die instellingen doet je mms/gprs het vaak in een keer goed als je die update draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op woensdag 26 april 2006 @ 20:17:
[...]

Dat is een SMS met instellingen, vaak stuurt je operator dat als ze merken dat de sim in een nieuw toestel start. Met die instellingen doet je mms/gprs het vaak in een keer goed als je die update draait.
helaas werken die push-berichtjes niet fatsoenlijk bij mijn V3i... tenminste als ik op Install druk blijft hij hangen...:( Dus dan maar handmatig ingesteld, en het werkt nog ook, alleen weet ik niet of het de juiste instellingen zijn... Maar het werkt en daar gaat het toch om? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
Dat install berichtje werkte bij mij ook niet, liep niet vast maar deed gewoon niets.. dus ook maar met de hand ingesteld..

Niemand die zo'n usb->3.5mm adapter weet te vinden hier?

deze:Afbeeldingslocatie: http://onlinestorez.cingular.com/cell-phone-service/images/equip/accessories/acc_64394.gif

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Labman schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:04:
Dat install berichtje werkte bij mij ook niet, liep niet vast maar deed gewoon niets.. dus ook maar met de hand ingesteld..

deze:[afbeelding]
Welk abonnement heb je? of ja welke provider. Mocht je Hi hebben, dan zou ik graag weten waar je je instellingen vandaan hebt, want volgens mij kloppen de mijne niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
Neen, telfort :)

Is dit niet wat?

[ Voor 73% gewijzigd door Labman op 27-04-2006 10:25 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
BUMP

"Wat zijn de ervaringen met de nieuwe speaker-independent-voicedialing ? Werkt dat goed icm de nederlandse taal ? Alvast bedankt voor de info."

Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand al de release date van de V3i Colours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Labman schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:04:

deze:[afbeelding]
Ik las laatst een review van de V3(i?) op GoT en aan het einde stond een kort verhaaltje over die usb->3.5mm. En de conclusie was dat het geluid heel slecht/zacht was. Ongeveer, denk ik, zoals een OEM-stereo-headsetje van 5euro. Ik denk dat motorola in hun eigen apparatuur rekening houd met extra stroom voorziening om het signaal te versterken. Iets dat niet aanwezig is in die OEM (merkloze) dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
CT schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:29:
Ik las laatst een review van de V3(i?) op GoT en aan het einde stond een kort verhaaltje over die usb->3.5mm. En de conclusie was dat het geluid heel slecht/zacht was. Ongeveer, denk ik, zoals een OEM-stereo-headsetje van 5euro. Ik denk dat motorola in hun eigen apparatuur rekening houd met extra stroom voorziening om het signaal te versterken. Iets dat niet aanwezig is in die OEM (merkloze) dingen.
Daarom ben ik ook specifiek op zoek naar déze usb-3.5mm adapter, deze heeft namelijk wél zo'n signaalversterker ingebouwd.. alleen bij cingular leveren ze niet buiten de US.. :|

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost

Ghost

Phasma Ex Machina

Ik heb uiteindelijk mijn V3i binnengekregen en ik moet zeggen dat ik die paarse gloed wel mee vind vallen :). Ik was vooral aangenaam verrast dat het ding relatief eenvoudig als memory stick te gebruiken is, waardoor ik ook onder Linux mijn wallpapers, ringtones en mp3tjes kan overladen.

Maar ik had wat problemen met het managen van mijn foto's. Ik had er een stel naar mijn PC verplaatst, en ze zo van mijn telefoon verwijderd. Het vervelende was dat mijn toestel daar niet van op de hoogte is en nog steeds de verwijderde foto's laat zien (zonder thumbnail). Als ik die entries wil weghalen, geeft hij de melding dat de foto in gebruik is. Iemand daar ook tegenaan gelopen en weten op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik heb de RAZR V3x en aangezien die softwarematig zo goed als hetzelfde is,stel ik mijn vraag hier.
Heb altijd Nokia's en Sony ericsson's gehad waarbij ik makkelijk via BT themas en games en apps naar mijn gsm's kon sturen.
Nu heb ik een V3x,MP3"s en afbeeldingen en fotos van pc naar gsm of andersom verplaatsten gaat op dezelde manier alleen........games en apps niet?
Ik las al iets over obex push?zet zelf altijd mijn genomen fotos via BT==>bleutooth locaties verk.==>obex file over in de BT uitwisselingsmap,geen probleem.
Maar hoe moet ik de games overzetten naar mijn V3x?
Mijn man heeft een V525 maar werkt nooit met BT dus die weet het ook niet,kan iemand mij simpel uitleggen hoe aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Ghost schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:25:
Ik heb uiteindelijk mijn V3i binnengekregen en ik moet zeggen dat ik die paarse gloed wel mee vind vallen :). Ik was vooral aangenaam verrast dat het ding relatief eenvoudig als memory stick te gebruiken is, waardoor ik ook onder Linux mijn wallpapers, ringtones en mp3tjes kan overladen.

Maar ik had wat problemen met het managen van mijn foto's. Ik had er een stel naar mijn PC verplaatst, en ze zo van mijn telefoon verwijderd. Het vervelende was dat mijn toestel daar niet van op de hoogte is en nog steeds de verwijderde foto's laat zien (zonder thumbnail). Als ik die entries wil weghalen, geeft hij de melding dat de foto in gebruik is. Iemand daar ook tegenaan gelopen en weten op te lossen?
gebruik je Motorola software tools? zo niet moet je dat eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost

Ghost

Phasma Ex Machina

Goed, na aardig wat gepruts ben ik er achter gekomen wat het probleem met mijn telefoon was. Het bleek dat Nautilus een .Trash-directory had aangemaakt waar de twee verwijderde foto's nog instonden. Het OS van de gsm is dusdanig slim dat het de jpg-jes in die folder vindt, maar niet slim genoeg om te weten hoe je daar toegang toe krijgt.

Na het verwijderen ervan was alles weer koek en ei met mij en mijn telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-08 04:37
Ik heb een gewone V3 (dus geen I helaas) en de Mobile Phone Tools geinstalleerd... Erg gaaf allemaal, maar nu had ik een verkeerde setting aan staan. Elke keer als ik met de pc het Postvak In bekeek, gooide hij mn smsjes van mn telefoon. Inmiddels heb ik de setting aangepast dat het niet meer gebeurd, maar heb ik ook nog een mogelijkheid om mn smsjes terug te zetten op de telefoon? Zou dat wel op prijs stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier die de razr heeft ook ervaring met sonyericsson? Ik heb nu een T630, maar sinds ik toch een nieuw toestel nodig heb, ben ik aan het twijfelen tussen deze en een w810 of een k750.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op maandag 01 mei 2006 @ 19:00:
Heeft iemand hier die de razr heeft ook ervaring met sonyericsson? Ik heb nu een T630, maar sinds ik toch een nieuw toestel nodig heb, ben ik aan het twijfelen tussen deze en een w810 of een k750.
Dan zit je hier toch een beetje op het verkeerde forum denk ik zo |:(

Gaat nml over de V3i van MOTOROLA en geen Sony-Ericsson ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ri_ck schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:25:
[...]

Hij wil weten of iemand hier ooit eerder de overstap van SE naar Motorola/RAZR heeft gemaakt en hoe dat is bevallen. Ik zelf ga de overstap naar Motorola maken van een W800. En dat is een flinke achteruitgang kwa functies...maar wel een verbetering in design en handbaarheid. Ik heb heb idee dat als je voor de functies gaat je bij SE moet zitten...Als je een plat toestelletje wil is de RAZR denk ik wel wat voor jou.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb de S700,K700,T630,K610,W550,K750 gehad en nu een RAZR,vroeg aantal posts hierboven ook iets maar krijg geen antwoord.
Dit is wennen de RAZR,ik mis de iconen afbeeldingen die je met smsjes kan verzenden heel erg,voor de rest is het gewoon wennen,heb de RAZR V3x nu4 dagen,en nieuwe mappen aanmaken in afbeeldingen gaat ook ingewikkeld! en ook als je nieuwe afbeelding hebt om die er naar te verplaatsten.menu is wat omslachtiger.
Maar mooie fijne gsm hoor! heb er gelijk kaart van 256 Mb ingedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de overstap van K750i naar de V3i gemaakt. Ik ben puur voor de platte design gevallen. Ik moet zeggen dat de V3i vergeleken met de K750i op een speelgoed lijkt. Menu is niet zo smooth en gebruikersgemak is minder.
Daarnaast heb je met de K750i GIGA mogelijkheden. De fotos van de K750i zijn werkelijk niet te evenaren door welk mobieltje dan ook.

Zoals ik al zei, voor mogelijkheden en geburikersgemak moet je de SE nemen. Voor design RAZR.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 08:40:
Ik heb de overstap van K750i naar de V3i gemaakt. Ik ben puur voor de platte design gevallen. Ik moet zeggen dat de V3i vergeleken met de K750i op een speelgoed lijkt. Menu is niet zo smooth en gebruikersgemak is minder.
Daarnaast heb je met de K750i GIGA mogelijkheden. De fotos van de K750i zijn werkelijk niet te evenaren door welk mobieltje dan ook.

Zoals ik al zei, voor mogelijkheden en geburikersgemak moet je de SE nemen. Voor design RAZR.

Succes.
Maar nu zijn de foto's van de V3i (dus niet de V3) ook niet de slechtste! Komt dan ook door de camera met 1.23 MP. Vergeleken met de VGA camera van de V3 maakt de V3i dan ook stukken betere foto's...

En om terug te komen op het design van de RAZR V3i: :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_ck schreef op maandag 01 mei 2006 @ 21:25:
[...]

De anderen hebben het wel begrepen, zo moeilijk was mijn vraag toch niet?

Dan ga ik beter voor sonyericsson, design is 1 ding, maar als je daarvoor heel veel opofferingen moet doen... .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 09:04:
[...]

De anderen hebben het wel begrepen, zo moeilijk was mijn vraag toch niet?

Dan ga ik beter voor sonyericsson, design is 1 ding, maar als je daarvoor heel veel opofferingen moet doen... .
Nee zo moeilijk was 't ook niet nee...heb het verkeerd gelezen. Ik las alleen de W800 en K750 en zag het woordje 'deze' over het hoofd! mijn fout

Ik weet ook wel zeker dat je wat dingen op moet offeren, de foto's ed. zijn erg mooi van Sony-Ericsson! Het is ook maar net wat je gewend bent en wat je van je telefoon verwacht...

Succes ermee!

[ Voor 20% gewijzigd door Ri_ck op 02-05-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
dafmay schreef op donderdag 27 april 2006 @ 18:28:
BUMP

"Wat zijn de ervaringen met de nieuwe speaker-independent-voicedialing ? Werkt dat goed icm de nederlandse taal ? Alvast bedankt voor de info."

Niemand ?
Om hier maar even op te reageren: Dat werkt helemaal niet, je kunt het pas gebruiken als je de taal op engels zet. in het engels werkt het wel maar vind het wel lastig om zo netjes engels te praten dat de telefoon het snapt.. zeker nederlandse namen in het engels proberen te zeggen is moeilijk..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:26:
Mijn v3i lijkt zich regelmatig te resetten (meerdere keren per dag). Of het echt resetten is weet ik niet, maar er verschijnt even "geen service" op het schermpje en dan licht het display even op. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, of zouden het netwerkproblemen zijn ? En is er mischien een firmware update.
Ik heb dit probleem ook. Ook schakeld hij af en toe vanzelf uit. Ik heb het idee dat dit komt als hij warm wordt (in broekzak ofzo). Heb jij ondertussen al een oplossing? Kan iemand vertellen of er "al" een firmware upgrade is, en waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 13:18:
[...]

Ik heb dit probleem ook. Ook schakeld hij af en toe vanzelf uit. Ik heb het idee dat dit komt als hij warm wordt (in broekzak ofzo). Heb jij ondertussen al een oplossing? Kan iemand vertellen of er "al" een firmware upgrade is, en waar ik deze kan vinden?
Bij mij was het niet van de warmte want hij deed het ook als hij op mijn bureau lag. Maar bij mij gebeurde het op een gegeven moment ongeveer elk kwartier dus ging mijn vermoeden uit naar een productiefout. Uiteindelijk heb ik hem terug gebracht naar de winkel en omgerolen.
Nu maar hopen dat het exemplaar dat ik nu heb niet dezelfde kuren gaat krijgen, want ik ben opzich erg blij met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Niemand kan mij schijnbaar vertellen hoe ik games en apps op mijn moto V3x moet krijgen(ben nokias en SE gewend)
Misschien wil iemand mij bij het volgende helpen........?
Vanaf het begin was de afbeelding in het buitenste scherm volledig(dus hele display gevuld) wat ik gedaan heb weet ik niet!maar ineens heb ik op het externe scherm 2 witte balken aan beide zijden??van de afbeelding die ik geselecteerd had? ik kan het nergens terugvinden in de handleiding en toch wil ik het hele display gevuld hebben,aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar:

Instellingen
Personaliseer
Wallpaper en selecteer volledig scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keltie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-12-2024
Misschien nogal een n00b vraag van m'n kant (maarjah, je moet wat als eerste posting).
Sinds gisteren ben ik in het bezit van dit toestel in combinatie met een T-Mobile abo.
Nu heb ik gisteren natuurlijk een beetje zitten pielen (bestandjes vanaf PC overzetten enzo) en wat zitten smsen naar vrienden (dat ik een nieuw nummer heb).
Al kreeg ik vanochtend gelijk een smsje dat ik door de bundel heen ben gegaan :o .
Dat leek mij nogal sterk na een avond.
Nu heb ik eens m'n display bekeken in combi met de handleiding (nogmaals).
Er staan links bovenaan de volgende icoontjes;
"een toetertje met streepjes" > Signaal.
"3 blokjes trapsgewijs schuin boven elkaar" > volgens de telefoonhandleiding dat er GPRS gegevens beschikbaar zijn (?) .. Maar volgens mij stond dat er al vanaf dat de verkoper hem aanzette.
Tis toch niet zo dat ik al een halve dag en een nacht zooi loop te versturen?

Heb over die bundel ook al een mailtje gedaan naar T-Mobile, maargoed.. Toch maar even aan de kenners vragen hey ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 08:57:
Ga naar:

Instellingen
Personaliseer
Wallpaper en selecteer volledig scherm.
Bedankt :) ik had dat in het begin al geselecteerd (volledig scherm) maar snap nu dat als je van thema veranderd,dat ook veranderd,heb het nu door.
Dat is nl bij de nokias en SE niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 15:04
Keltie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 09:31:
Misschien nogal een n00b vraag van m'n kant (maarjah, je moet wat als eerste posting).
Sinds gisteren ben ik in het bezit van dit toestel in combinatie met een T-Mobile abo.
Nu heb ik gisteren natuurlijk een beetje zitten pielen (bestandjes vanaf PC overzetten enzo) en wat zitten smsen naar vrienden (dat ik een nieuw nummer heb).
Al kreeg ik vanochtend gelijk een smsje dat ik door de bundel heen ben gegaan :o .
Dat leek mij nogal sterk na een avond.
Nu heb ik eens m'n display bekeken in combi met de handleiding (nogmaals).
Er staan links bovenaan de volgende icoontjes;
"een toetertje met streepjes" > Signaal.
"3 blokjes trapsgewijs schuin boven elkaar" > volgens de telefoonhandleiding dat er GPRS gegevens beschikbaar zijn (?) .. Maar volgens mij stond dat er al vanaf dat de verkoper hem aanzette.
Tis toch niet zo dat ik al een halve dag en een nacht zooi loop te versturen?

Heb over die bundel ook al een mailtje gedaan naar T-Mobile, maargoed.. Toch maar even aan de kenners vragen hey ;)
Dit had ik dus ook met een ander toestel. Paar min gprs gebruikt en gister kijken hoeveel beltegoed ik nog overhad. Kwam eracher dat ik in paar min 17 euro had gebruik.... snap er niks van maar denk een storing bij T-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keltie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-12-2024
hmm.. had eens gebeld met die gasten.
Schijnbaar krijg je niet meteen een belbundel, maar een beetje om te starten.
Dat was op, ik krijg m'n echte belbundel schijnbaar op de 6de...
Maar dat icoontje betekent dus niet dat je aan het zenden bent, blijbaar.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Keltie schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 15:06:
hmm.. had eens gebeld met die gasten.
Schijnbaar krijg je niet meteen een belbundel, maar een beetje om te starten.
Dat was op, ik krijg m'n echte belbundel schijnbaar op de 6de...
Maar dat icoontje betekent dus niet dat je aan het zenden bent, blijbaar.... :)
Nee dat betekend idd niet dat je aan het zenden bent.. ik had ook T-mobile (nu KPN, overstapservice) en dat tekentje bleef bij mij altijd bovenin staan (tenzij ik geen netwerk had) nu ik KPN heb doet ie dat niet meer. Het kan geen kwaad maar vind wel vreemd waarom hij dat bij T-mobile wel doet en bij KPN niet.. zal wel aan het netwerk liggen ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn abonnement loopt in september af, en ik wil wel wat nieuws. De V3i ziet er goed uit, maar zit deze telefoon inmiddels niet aan het einde van zijn levenscyclus? En is er nog niks bekend over een opvolger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
einde van zijn levenscycles? volgens mij is ie nog niet zo lang uit.... (Q4 2005) een dezer maanden komt de V3i color uit (in 3 kleuren) de V3x is ook nog niet zo lang op aarde.
Ben je niet in de war met de V3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 17:12:
Mijn abonnement loopt in september af, en ik wil wel wat nieuws. De V3i ziet er goed uit, maar zit deze telefoon inmiddels niet aan het einde van zijn levenscyclus? En is er nog niks bekend over een opvolger?
Motorola is niet zo erg als Samsung en Nokia dat ze iedere maand met een aantal nieuwe modellen komen. ;)
De V3i is er inderdaad nog niet zo heel lang en is de opvolger van de V3. Van de V3 kun je dus wél zeggen dat die aan het einde van zijn levenscyclus zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 23:47:
Niemand kan mij schijnbaar vertellen hoe ik games en apps op mijn moto V3x moet krijgen(ben nokias en SE gewend)
Met dit programma moet het lukken:
http://rapidshare.de/files/14579451/motomidman_v3i.rar.html
handleiding: http://www.motox.info/showthread.php?t=8188

Ik heb zelf een probleem met lange 3gp bestanden ( simpsons, southpark etc die ik heb geconvert), na een paar minuten spelen krijg ik de melding dat de telefoon niet genoeg geheugen heeft om het af te spelen en ook weet ik niet hoe ik het in volledig scherm kan afspelen, weet iemand hoe deze problemen te overkomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Over filmpjes gesproken, hoe lang kunnen jullie filmen met de v3i? Ik heb de instellingen zo gezet dat het filmpje zo lang mogelijk wordt en opgeslagen word op het geheugenkaartje, maar de filmpjes worden maximaal 59 sec. Heeft dat te maken met het beperkte interne geheugen van de telefoon of moet dat langer kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op maandag 08 mei 2006 @ 12:53:
[...]

Met dit programma moet het lukken:
http://rapidshare.de/files/14579451/motomidman_v3i.rar.html
handleiding: http://www.motox.info/showthread.php?t=8188

Ik heb zelf een probleem met lange 3gp bestanden ( simpsons, southpark etc die ik heb geconvert), na een paar minuten spelen krijg ik de melding dat de telefoon niet genoeg geheugen heeft om het af te spelen en ook weet ik niet hoe ik het in volledig scherm kan afspelen, weet iemand hoe deze problemen te overkomen zijn?
Nou ik heb van ellende het oude V525 forum maar weer opgezocht op google en daar stond hoe je games op je V525 kon zetten (gewoon met BT wat ik wilde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_ck schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 17:21:
[...]

Nee dat betekend idd niet dat je aan het zenden bent.. ik had ook T-mobile (nu KPN, overstapservice) en dat tekentje bleef bij mij altijd bovenin staan (tenzij ik geen netwerk had) nu ik KPN heb doet ie dat niet meer. Het kan geen kwaad maar vind wel vreemd waarom hij dat bij T-mobile wel doet en bij KPN niet.. zal wel aan het netwerk liggen ofzo!
Volgens mij was het zo dat die 3 blokjes boven elkaar betekent dat je op het 'gewone' GSM netwerk zit en als er 2 blokjes stonden met een andere dingetje ertussen dan zat je op het GPRS netwerk... Of heb ik het nu toch mis... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 08:44:
[...]

Volgens mij was het zo dat die 3 blokjes boven elkaar betekent dat je op het 'gewone' GSM netwerk zit en als er 2 blokjes stonden met een andere dingetje ertussen dan zat je op het GPRS netwerk... Of heb ik het nu toch mis... :?
Als ik de handleiding met geloven betekend 3 blokjes boven elkaar dat er GPRS gevens beschikbaar zijn en die 2 blokjes met wat er midden in is me niet echt duidelijk... Misschien betekend dat, dat je de beschikking hebt over GPRS?? Je hebt dan in ieder geval geen verbinding met GPRS! Want anders had ik dat wel gemerkt aan m'n telefoonrekening ;) (bij mij stond ie namelijk hele dagen aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me het volgende af. Bij mijn vorige toestel(geen motorolla) kreeg ik altijd automatisch een bevestiging als ik een smsje stuurde dat hij was aangekomen. Dat vond ik eigenlijk wel handig, kan dit ook met de v3i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 22:18:
Ik vroeg me het volgende af. Bij mijn vorige toestel(geen motorolla) kreeg ik altijd automatisch een bevestiging als ik een smsje stuurde dat hij was aangekomen. Dat vond ik eigenlijk wel handig, kan dit ook met de v3i ?
Ja, moet je wel per SMS-je opgeven.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Klopt, stuk minder handig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik kan met V3x geen smilies meezenden in een smsje (kon met V525 wel) naar iemand,maar als ik een smsje krijg van vriendin(met SE K750) zie ik wel kleine gele kuikentjes?in mijn smsje?
Maar op mijn foon zijn ze nergens te vinden,of zou de V3x ook verborgen smilies hebben net zoals de meeste sony ericssons?
Ik mis de smilies heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
rooie60 schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 11:45:
Ik kan met V3x geen smilies meezenden in een smsje (kon met V525 wel) naar iemand,maar als ik een smsje krijg van vriendin(met SE K750) zie ik wel kleine gele kuikentjes?in mijn smsje?
Maar op mijn foon zijn ze nergens te vinden,of zou de V3x ook verborgen smilies hebben net zoals de meeste sony ericssons?
Ik mis de smilies heel erg.
Ik maak de smilies gewoon met de symbolen die onder de '1' zitten. dat is wat werk want ik zou anders ook niet weten hoe ik smilies moet versturen (en vooral geen klein geel kuikentje!) dat had ik bij m'n vorige telefoon ook (nokia 6220) die had ook geen standaard smilies, maar heb ook wel eens nokias gezien die dat weer wel hebben. Ik denk zelf dat het niet kan met de Motorola V3x of i! vind het idd ook jammer! maar ben ook eigenlijk niet anders gewend ;) met mn oude vertrouwde 3310 kon het nog wel.. daar stonden standaar sjablonen in. Kan ze bij m'n V3i niet vinden helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja ik snap wat je bedoeld met smilies onder de 1,maar als je altijd gsm's hebt gehad met standaard smilies,dan is dit niks he?
Maar toch geeft ie gele kuikentjes?boos,lief,vragend etc.... dus je zou zeggen dat ze er wel ergens moesten zitten toch?
Ik blijf dit heel vreemd vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn beltoon kan veranderen? Het staat heel onduidelijk in de handleiding maar volgens mij heeft het iets met catogorien in je telefoonboek te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn beltoon kan veranderen? Het staat heel onduidelijk in de handleiding maar volgens mij heeft het iets met catogorien in je telefoonboek te maken.
Instellingen
Melding Profielen
Details

En in deze map kan je beltoon, volume enz.enz,. instellen. In deze volgorde! Als dit je niet lukt, koop dan een Nokia 3110. 8)7 Want dan ben jij NOG niet klaar voor de V3i .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig al iemand bezig geweest met het installeren van de funlights voor de v3i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik het geluid wat je hoort bij het aan en uitzetten van de telefoon kan uitzetten??

ik heb de telefoon via t-mobile en krijg deze geluiden alleen weg als ik de hele telefoon op stil zet en dus ook geen beltonen etc meer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Kan je niet gewoon je toetstonen uitzetten? Bij mij doet ie dan alleen nog alarm meldingen en beltonen weergeven. Maar misschien is dat in de T-Mobile software weer anders.

Is er touwens al iemand die TomTom Mobile erop heeft draaien? Ben al weken aan het zoeken naar de mogelijkheid, maar kan er nergens wat van vinden.
Volgens TomTom zelf komt de support hiervoor pas later, maar misschien dat iemand handig is geweest, en het toch werkend heeft.

[ Voor 45% gewijzigd door Banshee op 20-05-2006 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week het probleem dat er geen mp3 beltoon meer gespeeld wordt... het maakt niet uit op welk profiel ik hem instel... dus bv luid of vibr.&beltoon...
Ik kan de mp3's wel horen als ik ze selecteer maar nadat ze ingesteld zijn hoor je ze dus niet bij een oproep... dit heeft wel goed gewerkt...
Heeft iemand een idee?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg zaterdag ook een V3i (eindelijk) _/-\o_
Heb nu nog een V3, vond dat al een super telefoon maar die V3i is volgens mij nog vele malen beter.
Jammer dat er in de doos geen headset en tasje zitten. Iedere telefoon heeft tegenwoordig een headset meegeleverd. :/

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2006 08:39 . Reden: Kleine toevoeging! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje m.b.t. de accu van de V3i
Ik weet niet of iemand hetzelfde (stomme) gedaan heeft, maar goed. Het volgende is het geval:

Als je het klepje van achter op de telefoon open maakt dan zie je de batterij/transflash kaartje etc, maar goed. Het gaat om de 2 goudkleurige verbindingen die in de buurt van de geheugenkaart zitten. Ze zitten aangesloten op het circuit van ik meen de batterij (zijn van die schuin omhoog stekende gouden dingetjes...). Toen ik mijn telefoon de eerste dag had, een maand geleden, toen heb ik per ongeluk 1 van deze 2 geraakt en deze is iets omhoog gekomen waardoor hij naar mijn mening minder goed contact maakt met de chip waar hij op aangesloten is.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen (m'n batterij wilt soms namelijk niet opladen terwijl de ac adapter er wel degelijk op is aangesloten... :? ) En valt dit onder de garantie te brengen met de mededeling dat het simpelweg onverantwoord is om zo'n simpele verbinding te gebruiken OF om het te spelen op het feit dat dit gebeurd is in de betreffende winkel met het inbrengen van de SIM kaart?

Ik hoop op hulp... en zal voortaan niet zo stom meer zijn om daar nog aan te zitten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin heeft dit toestel nu ook 5 dagen, maar ik moet zeggen de accu-duur vind ik droevig. Ze doet er niet langer dan anderhalve dag mee. Ze belt nauwelijks en de telefoon staat dus 90% van de tijd gewoon op standby te rusten. Heb zelf een Nokia 6680 (een symbian telefoon notabene), bel veel meer, draai applicaties gebruik mobiel internet etc en ik doe rustig 3 dagen met een accu.

Kan het zijn dat de accu van haar V3i niet goed is, of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 11:23:
Mijn vriendin heeft dit toestel nu ook 5 dagen, maar ik moet zeggen de accu-duur vind ik droevig. Ze doet er niet langer dan anderhalve dag mee. Ze belt nauwelijks en de telefoon staat dus 90% van de tijd gewoon op standby te rusten. Heb zelf een Nokia 6680 (een symbian telefoon notabene), bel veel meer, draai applicaties gebruik mobiel internet etc en ik doe rustig 3 dagen met een accu.

Kan het zijn dat de accu van haar V3i niet goed is, of is dit normaal?
anderhalve dag nietsdoen en dan alweer moeten opladen is niet acceptabel. Ik doe er ongeveer 3-4 dagen mee en veel bellen en smsen en hier en daar ook blue-tooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Gekkenhuis voor de reply, dan weet ik genoeg. We kijken het nog ff aan en anders gaan we er mee terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Gekkenhuis schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 12:24:
[...]
anderhalve dag nietsdoen en dan alweer moeten opladen is niet acceptabel. Ik doe er ongeveer 3-4 dagen mee en veel bellen en smsen en hier en daar ook blue-tooth.
Same here, die anderhalve dag is dus echt niet normaal. Gewoon even mee terug gaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er sinds vandaag ook één :). werkt perfect met mijn mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.. ik hoorde van iemand dat na een tijdje de toetsen van het toetsenbord op het beeld zichtbaar worden.. kan ik dit voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 15:41:
Vraagje.. ik hoorde van iemand dat na een tijdje de toetsen van het toetsenbord op het beeld zichtbaar worden.. kan ik dit voorkomen?
Beelscherm poetsen met een brillen doekje.
Althans dat doe ik bij mijn V3 ook en dat gaat perfect.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:17:
Even een vraagje m.b.t. de accu van de V3i
Ik weet niet of iemand hetzelfde (stomme) gedaan heeft, maar goed. Het volgende is het geval:

Als je het klepje van achter op de telefoon open maakt dan zie je de batterij/transflash kaartje etc, maar goed. Het gaat om de 2 goudkleurige verbindingen die in de buurt van de geheugenkaart zitten. Ze zitten aangesloten op het circuit van ik meen de batterij (zijn van die schuin omhoog stekende gouden dingetjes...). Toen ik mijn telefoon de eerste dag had, een maand geleden, toen heb ik per ongeluk 1 van deze 2 geraakt en deze is iets omhoog gekomen waardoor hij naar mijn mening minder goed contact maakt met de chip waar hij op aangesloten is.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen (m'n batterij wilt soms namelijk niet opladen terwijl de ac adapter er wel degelijk op is aangesloten... :? ) En valt dit onder de garantie te brengen met de mededeling dat het simpelweg onverantwoord is om zo'n simpele verbinding te gebruiken OF om het te spelen op het feit dat dit gebeurd is in de betreffende winkel met het inbrengen van de SIM kaart?

Ik hoop op hulp... en zal voortaan niet zo stom meer zijn om daar nog aan te zitten |:(
Ik zou me gewoon van de domme houden en zeggen tegen Motorola dat de telefoon slecht tot niet oplaad! Als je hem dan terug doet (naar de winkel waar je 'm gehaald hebt) dan krijg je vast wel een nieuwe of een gerepareerde terug!! Om dit probleem zelf te verhelpen lijkt me niet echt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb clix op mijn razr gezet,alleen als ik speel is het veldje te klein!! abnormaal klein.
De andere games zijn vol scherm? weet iemand een clix voor me te vinden die wel vol beeldscherm weergeeft? ben verslaafd aan dit spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik MP3's op de geheugenkaart zet en ik wil ze afspelen geeft de telefoon de melding "ondersteund formaat niet". Neem aan dat jullie wel mp3's op je V3i kunnen afspelen??

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 20:56 . Reden: compleet nieuw bericht. ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste