• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:03
Ik heb sinds een paar dagen ook een V3i. Ben er zéér tevreden mee, hoewel ik wel een paar vervelende puntjes heb waar ik tot nu toe tegenaan ben gelopen. Ik heb overigens een 'Hi' 20€ 2 jaar belbundel en moest 29,95 bij betalen. Niet slecht als ik het zo lees..

Er zit in elk geval (ter bevestiging) 12 MB intern geheugen op de telefoon. En hij wordt geleverd met een 64 MB Micro SD kaartje. Verder werken de menu's inderdaad gewoon 'snel' met uitzondering van het doorlopen van de foto's, maar dat is niet zo gek, want dat kost zo'n apparaat een hoop rekenkracht. De kwaliteit van de interne luidspreker (voor beltonen etc.) is naar mijn mening erg goed. Ik heb een aantal mp3's op de telefoon gezet en vond het erg helder klinken!

Dan even de punten waar ik tegenaan ben gelopen.

1. Als ik een ander dan het standaard 'MOTO' thema kies (qua vormgeving, dus het uiterlijk van de menu's), dan staan de 'navigatie toetsen' in het hoofdscherm niet meer in het midden. Ook als ik de telfoon heb dichtgeklapt en ik een ander profiel wil kiezen (in het tweede scherm) is deze niet compleet wit gevult. Aan dat laatste stoor ik me niet, aangezien het er niet raar uitziet, maar dat eerste vind ik toch erg vervelend, want het staat in het midden toch een stuk netter. Ik heb verder al alles opties geprobeerd (met centeren enzo). Hielp allemaal niet.

2. Als ik een mp3 op mijn SD kaartje zet kan ik deze niet instellen als 'ringtone'. Ik moet hem eerst naar de telefoon kopieëren wil ik dit kunnen doen. Ik vind dit zelf een beetje raar, ik moet dus als ik mijn mp3 ringtone wil veranderen, moet ik eerst mijn mp3 ringtone verwijderen van mijn telefoon (want er is niet genoeg geheugen voor 2 192kbps ringtones op het geheugen van de telefoon zelf). Dan moet ik de mp3 weer van mijn SD kaart naar mijn telefoon kopieëren.
Het is geen gigantisch probleem, maar ik kan zo niet mijn intern geheugen compleet voor de telefoon zelf houden. Wat ik in eerst instantie wilde. En mijn SD kaart voor foto's, video's en muziek.
Heb overigens wel al een 512 MB Micro SD kaartje, maar heb het probleem ook met het 64 MB kaartje, het ligt dus aan de telefoon.

Kleine (toch wel vervelende) problemen. Is het mogelijk dat ik ze kan 'submitten' aan Motorola, zodat ze dit kunnen aanpassen in nieuwe firmware?

Maar, ondanks die puntjes, ben ik echt zéér tevreden met de telefoon, gaaf apparaatje!

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

N-Freak schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:25:

2. Als ik een mp3 op mijn SD kaartje zet kan ik deze niet instellen als 'ringtone'. Ik moet hem eerst naar de telefoon kopieëren wil ik dit kunnen doen. Ik vind dit zelf een beetje raar...
Ja ik begrijp ook niet waarom er niet met shortcuts (snelkoppelingen) kan worden gewerkt. Het lijkt of voor sommige applicaties het add-on kaartje niet kan worden benaderd o.i.d. Dus snelkoppeling op je phone die verwijst naar de mp3 op de geheugenkaart.

Is er iemand die in combinatie met T-mobile mij de juiste instellingen kan doorgeven voor het gebruik van e-mail of in ieder geval hoe je zoiets moet instellen.

Ik had gehoopt dat er een soort email2sms dienst zou zijn bij T-mobile. Bij mijn internetprovider Demon zou dat dan wel kunnen worden ingericht, maar helaas ik heb bij T-mobile geen email adres. Jammer want ik had het wel grappig gevonden direct een SMS bericht te ontvangen indien er een email binnen zou zijn gekomen.

Is er al iemand die weet waar wij usb stereo oordoppen kunnen bestellen?

[ Voor 5% gewijzigd door NaZGuLL op 16-02-2006 10:26 ]

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Voor de stereo oordoppen ga ik vanavond even zoeken op het net :)

• Ri_ck
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09-2010
NaZGuLL schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:59:
[...]

Ja ik begrijp ook niet waarom er niet met shortcuts (snelkoppelingen) kan worden gewerkt. Het lijkt of voor sommige applicaties het add-on kaartje niet kan worden benaderd o.i.d. Dus snelkoppeling op je phone die verwijst naar de mp3 op de geheugenkaart.

Is er iemand die in combinatie met T-mobile mij de juiste instellingen kan doorgeven voor het gebruik van e-mail of in ieder geval hoe je zoiets moet instellen.

Ik had gehoopt dat er een soort email2sms dienst zou zijn bij T-mobile. Bij mijn internetprovider Demon zou dat dan wel kunnen worden ingericht, maar helaas ik heb bij T-mobile geen email adres. Jammer want ik had het wel grappig gevonden direct een SMS bericht te ontvangen indien er een email binnen zou zijn gekomen.

Is er al iemand die weet waar wij usb stereo oordoppen kunnen bestellen?
Ik heb ook een V3i besteld alleen nog niet binnen (hoop deze week!)maar ik vind het niet zo gek dat je niet rechtstreeks van het geheugenkaartje ringtones kunt gebruiken, want wat nou als dat wel zou kunnen en je zou t kaartje eruit halen?? heb je volgens mij geen ringtone meer. Denk dat dat de achterligende gedachte is.

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Ri_ck schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:32:
Ik heb ook een V3i besteld alleen nog niet binnen (hoop deze week!)maar ik vind het niet zo gek dat je niet rechtstreeks van het geheugenkaartje ringtones kunt gebruiken, want wat nou als dat wel zou kunnen en je zou t kaartje eruit halen?? heb je volgens mij geen ringtone meer. Denk dat dat de achterligende gedachte is.
Misschien, maar dat lijkt mij dan wel iets dat je zelf wel kunt bedenken en je eigen stappen tegen kunt ondernemen (ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij moet dat kaartje er altijd in zitten). Mocht je dan toch willen wisselen en shortcuts zouden mogelijk zijn, dan moet je gewoon op de verschillende microSD kaartjes een paar folders aanmaken die altijd zijn gevuld met de betreffende bestanden die vanuit je phone worden benaderd met shortcuts.

Ik kreeg net nog te horen van Motorola Klantendienst Benelux dat een 1Gb microSD geheugenkaartje in een V3i zou moeten werken.

[ Voor 9% gewijzigd door NaZGuLL op 16-02-2006 17:46 ]

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

Verwijderd

Verwijderd

Mellon schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:05:
[...]

Ik gebruik daarvoor mijn kaartlezer. Dat werkt heel goed.
Hmm.. die heb ik helaas niet, blijft wel raar, muziek en plaatjes zijn geen probleem overigens. Maar het lukt me ook niet om spelletjes naar mijn telefoon te sturen met phonetools, iemand daar een oplossing voor?

Kan de v3i trouwens betere spellen aan dan de v3?
DaannO schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:46:
Voor de stereo oordoppen ga ik vanavond even zoeken op het net :)
Ik hoop dat het je lukt, ik heb de usb stereo adapter kunnen vinden, maar het schijnt dat die kwaliteit niet zo goed is.

Of is dit hem: http://cgi.ebay.com/NEW-O...ViewItem#ebayphotohosting

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 19:32 ]

• DaannO
Die verwerk ik even in de ts! Thnx
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:28:
[...]

Hmm.. die heb ik helaas niet, blijft wel raar, muziek en plaatjes zijn geen probleem overigens. Maar het lukt me ook niet om spelletjes naar mijn telefoon te sturen met phonetools, iemand daar een oplossing voor?

Kan de v3i trouwens betere spellen aan dan de v3?

[...]

Ik hoop dat het je lukt, ik heb de usb stereo adapter kunnen vinden, maar het schijnt dat die kwaliteit niet zo goed is.

Of is dit hem: http://cgi.ebay.com/NEW-O...ViewItem#ebayphotohosting
Dat is hem idd. Het is een minu-usb aansluiting dus zou moeten werken. Die zet ik ook in de ts! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

DaannO schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:39:
Zoals ik heb gezegd zijn de menus roze in plaats van de normale kleur. Het hoofd scherm zal er wat anders uit zien. Wat precies het verschil is weet ik pas woensdag, omdat ik dan pas op mn werk ben :)
al wat uitgevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ik heb er even mee gespeeld op mn werk en hij is idd roze het menu..... verder is er weinig anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

DaannO schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:26:
ik heb er even mee gespeeld op mn werk en hij is idd roze het menu..... verder is er weinig anders..
Staan er ook T-Mobile instellingen op voor de email, ben ik wel in geinteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Heb ik even nuttige info 8)

De meeste nieuwe telefoons die afgelopen jaar uitkomen hebben allemaal "Instant Messaging", ook wel WirelessVillage.
Dit is een open standaard om te kunnen chatten op je mobiel, ongeacht of het nou (MSN/ICQ/Yahoo of AOL is.

In het menu van Motorola wordt dit aangeduid als "IM".

Maaaaar, bij (bijna?) alle telefoons die in Nederland worden verkocht is dit menu-item uitgeschakeld! Terwijl de telefoon wel IM heeft... erg gemeen dus... trucje van de providers misschien.. zo verdiend KPN al geld met MSN Messenger terwijl het dus ook gratis* kan.

Zo kan je het IM menuitem weer tevoorschijn toveren (dit zal vrijwel hetzelfde zijn voor de Motorola V3, V3i, V3x, PEBL U6, L2, L6, SLVR L7):
de 1e 2 stappen kosten wat werk de laatste 2 zijn in een tel gebeurd!
  • 1e stap: volg deze van korte handleiding Get Prepared & Get Connected om de telefoon te installeren. Het Motorola iMegaPack heb je eigenlijk niet nodig.. het Motorola Driverpack is voldoende!
  • 2e stap: Nu kunnen we IM activeren:
    download "P2K Tools Version 0.8.6 build 406 by Bezol" hier en pak het uit in een mapje en start het op.
    verbind NU de USB kabel met de telefoon. Wacht even, als het goed is moet het rode balletje in het programma groen worden: hij is verbonden.
    Klik op, vervolgens onderaan op "GET", de instellingen van de telefoon worden gelezen.
    zet een vinkje bij IM en klik onderaan op "SET".
    Klik nu bovenaan op RESTART.
    Zodra het schermpje van je telefoon weer aangaat (mogelijk felwit) trek je het USB kabeltje eruit.

Als je telefoon weer is opgestart zal je een nieuw item in het menu zien.
    Mogelijk is het menuutje een beetje veranderd: er is een item EXTRA dat 2 dingen uit je menu bevat. via Personalise kun je natuurlijk aangeven welke items onder Extra moeten vallen (nrs 9 en 10) etc..

• 3e stap.
    Hoe stel je Instant Messaging in op je Motorola?
    zorg ervoor dat je de GPRS/EDGE/UMTS instellingen van je provider weet. Deze moeten voor IM apart worden ingevuld. Ik gebruik Telfort als voorbeeld.

Klik op IM, hij geeft aan dat je eerst IM Setup moet uitvoeren. doe dit en vul het zo in:
    Internet APN: internet
    username:
    password:
    (deze 3 dingen kunnen verschillen per provider!! zo moet het bij Telfort).
  • 4e stap. Gebruik YAMIGO of SMARTVAS
    Ga op de PC naar www.yamigo.com of www.smartvas.com en maak een account aan.
    Op je telefoon maak je ook een account en daar vul je je userID en pw van in van de account die je op de pc had aangemaakt.

Bij Smartvas kan je via de pc je contactlist downloaden en selecteren welke contacten je op je mobiel wil hebben. Bij Yamigo wordt gewoon je hele contactlist gedownload tot het max. Hierin is Smartvas dus makkelijker want de meeste mobiels hebben een max van 30 contacten! Bij Yamigo moet je gaan wissen en toevoegen... bij Smartvas kan je gewoon 1x op de pc aangeven welke je wil (en later makkelijk veranderen!)

Instellingen voor Yamigo:
    IMserver: www.yamigo.com (geen http!)
    port: 80
    postURL: /wv/control

voor Smartvas:
    IMserver: www.smartvas.com (geen http!)
    port: 80
    postURL: /oma/imps
Klaar!

Ik heb ze beide op me foon... om een weekje te testen welke het snelst is.

btw met die Tools kan je meer aanvinken maar KIJK UIT! bij mij raakten een aantal menu's daardoor geblokkeerd en het was een hel om het weer goed te krijgen... in elk geval heb ik wel JavaLoader geactiveerd, SMS notify (dat miste ik echt) en de extra trilmogelijkheden..
ik raad af MotoMixer aan te vinken... daardoor ben ik nu 'video camera' in Multimedia kwijt. Zelfde geldt voor Quickmenu.

[ Voor 3% gewijzigd door Jazco2nd op 17-02-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47
Ik ben van plan om dit toestel te kopen, hierover en paar vragen;

- enige verschil tussen v3 en v3i is betere camera en upgradable memory?

- wat is het verschil tussen v3i en v3i T-mobile versie. Wat mis ik op die t-mobile versie? of staan hier extra lelijke logo's op?

- ik ben niet bekend met het OS van de motorola, is hier extra software voor te downloaden (heb nu een mda dus windows ce software is er genoeg te krijgen)

- mocht ik de v3i + extra geheugen als mp3 speler willen gebruiken is dit aan te raden? Ik heb gezien dat het extra moeilijk is om de headphones te krijgen. Maar wat voor effect heeft het op battery life?

- als ik de v3i + extra geheugen via het usb verloop plugje in een nieuwe pc plug met win xp, wordt de gsm dan zonder problemen herkent als usb memory disk? Of dient ik hiervoor extra drivers te downloaden, etc.

Ik geef niets om die camera, dus het extra memory van de v3i spreekt mij wel aan. Echter moet is wel te doen zijn voor MP3's, en ook makkelijk als vervanger van een USB disk, hoef ik weer een ding minder mee te sjouwen. Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik je verhaal zo lees kan je vele malen beter voor de SE w550i gaan. Die heeft echt veel betere geluidskwaliteit als die motorola. Ik hoor duidelijk verschil tussen deze twee, ook al pruts ik wat bij in de EQ... die moto blijft karrige klinken... ook met andere koptelefoontjes. Enige nadeel van die w550i is de niet uitbreidbare 256mb geheugen, wat trouwens in mp3 voor zat is vind ik. Deze foon plug je trouwens zo aan en word gewoon als een geheugenstick gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47
nee toch niet, sorry, Ik wil een van beide, maar mijn keuze hangt af van beide vragen. Als de V3i niet gemakkelijk als usb stick is te gebruiken dan ga ik gewoon voor het oude model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Weet iemand hoe je het delivery reports op de sms aan kunt zetten? Ik kan dit nu alleen maar per sms-je specificeren, wat heel irritant is. Ik wil gewoon net als bij andere merken een delivery report krijgen als een sms-je is aangekomen...

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Heeft 1 van jullie reeds email aan de praat over GPRS? Het lukt mij namelijk van geen meter. Continue de melding "Email client requires setup". Hoop rommelen en vervolgens weer niets. Ik heb t-mobile i.c.m. Demon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme....heb vandaag mijn 3weken oude telefoon uit mijn handen laten vallen. En nu zitten 3 kleine beschadigingentjes op m :( .....gelukkig issie technisch wel nog 100%
Dat wordt dus deze verkopen en nieuwe halen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

NaZGuLL schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:49:
Heeft 1 van jullie reeds email aan de praat over GPRS? Het lukt mij namelijk van geen meter. Continue de melding "Email client requires setup". Hoop rommelen en vervolgens weer niets. Ik heb t-mobile i.c.m. Demon
Ik heb het ook nog niet aan de praat! Ik heb dan mijn eigen mailserver, maar het lijkt wel of de V3i voor e-mail opnieuw wil verbinden, i.p.v. de reeds bestaande GPRS verbinding te gebruiken. Erg raar...

EDIT: Ik heb mmail 2.1.0 geprobeerd, en die werkt goed! Alleen het pools is er niet altijd overal uit te halen...

@tUrbossslak: Zonde! Maar hoe erg is het, en hoe hard liet je hem stuiteren?
The Source schreef op zondag 19 februari 2006 @ 04:02:
nee toch niet, sorry, Ik wil een van beide, maar mijn keuze hangt af van beide vragen. Als de V3i niet gemakkelijk als usb stick is te gebruiken dan ga ik gewoon voor het oude model.
Je krijgt er een SD-adapter bij, dus je kan de geheugenkaart heel goed gebruiken. Anders moet je zo'n Sandisk Cruzer erbij nemen, die maakt van een SD-kaart een USB-stick. Daar doe je dan die microSD->SD converter permanent in, en je kan heel makkelijk (zonder de telefoon uit te zetten) je microSD-kaartje eruit halen en dan in die Cruzer zetten. Ik heb de adapter nu permanent in mijn kaartlezer zitten: zelfde idee!

[ Voor 8% gewijzigd door iain op 24-02-2006 15:35 ]

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Mellon schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:29:
[...]

@tUrbossslak: Zonde! Maar hoe erg is het, en hoe hard liet je hem stuiteren?
[...]

Opzich valt het allemaal wel reuze mee....heb alleen nu een aantal kleine krasjes erop en linksboven bij het schanier een weat grote schaafkras. Hij viel uit mijn hand zo op de grond, maar technisch issie nog 100% daar mankeert dus niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

Hey,

Ik heb een klein vraagje, maar wel erg belangrijk:

M'n pa neemt een nieuwe auto met een geïntegreerde headset (bmw 5). Als je belt, dan zul dus het geluid door de gewone speakers van de auto te horen zijn. Dit gaat via bluetooth. Hij wil ook de V3i vanwege z'n uiterlijk en de aanwezigheid van een klep.

Een klasgenoot heeft ook de V3(i?), en bij hem kan bluetooth slechts voor een bepaalde tijd aanstaan.

Kan je met de V3i gewoon de auto inlopen, en automatisch (zonder enige handeling van de gebruiker, afgezien van de eerste keer pairen natuurlijk) connecten met de auto, zodat het systeem van de auto als headset dient?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

bigchristiaan schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 22:08:
Kan je met de V3i gewoon de auto inlopen, en automatisch (zonder enige handeling van de gebruiker, afgezien van de eerste keer pairen natuurlijk) connecten met de auto, zodat het systeem van de auto als headset dient?
Nee, op alle Motorola's blijft de Bluetooth maar even aan staan, tenzij je verbinding hebt gemaakt. Je kan wel Bluetooth koppelen aan een toets, zoals de Smarttoets (die zit links op het klepje). Zo hoef je maar heel weinig te doen, wil je verbinding maken. Maar altijd aan lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Afgelopen week heb ik mijn SE T68i omgeruild voor deze telefoon. Misschien een beetje overkill voor iemand die alleen belt en sms't, maar goed. Ik vind em erg mooi, en was vroeger ook erg tevreden over Motorola.
Nu heb ik een paar vraagjes. De handleiding is nogal beknopt, en de engelse PDF op de motorola site is - los van de taal - al even oppervlakkig.

1: Als ik een wallpaper wil veranderen kan ik kiezen uit de foto's die ik heb gemaakt, maar de jpg's die ik vanaf mijn computer in hetzelfde foldertje heb gezet zijn niet selecteerbaar. Moeten die op de correcte resolutie dan wel kleurdiepte zijn? (220:176, geloof ik)
2: Kun je met de bijgeleverde software ook andere games installeren? Ik heb er nog een aantal die mijn vrouw bij haar Samsung kreeg.
3: Met mijn andere telefoon kon ik zonder veel moeite het internet op WAPpen. Niet dat ik dat vaak deed, maar toch. Bij deze telefoon moet je zoveel instellen. Wat ik ook probeer: Hij blijft zeggen dat de setup onvolledig is. Iemand enig idee hoe dit in te stellen?

Ik heb trouwens wegens nummerportering een sim-lock vrije non-branded telefoon gekregen. Da's wel lekker.

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
Mellon schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 22:52:
[...]
Nee, op alle Motorola's blijft de Bluetooth maar even aan staan, tenzij je verbinding hebt gemaakt. Je kan wel Bluetooth koppelen aan een toets, zoals de Smarttoets (die zit links op het klepje). Zo hoef je maar heel weinig te doen, wil je verbinding maken. Maar altijd aan lukt niet.
Hier lukt dat wel, hij moet wel de eerste keer een verbinding hebben gehad. En tussen je rijtje staan, dan kan je als je naar 'apparaat history' kijkt, in dit geval je headset, wijzigen naar 'automatisch' inplaats van 'vragen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn pros en cons van de V3i t.o.v. de SLVR L7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:05:
Wat zijn pros en cons van de V3i t.o.v. de SLVR L7?
pros V3i:
camera (1mp vs vga)
batterijlevensduur
meegeleverde accessoires (V3i incl. usb kabel)
design?

cons V3i:
design?

De SLVR ís in mijn ogen een V3i. Het prijsverschil zit hem enkel in alleen in het totaalpakket, de SLVR is hierin wat milder uitgerust (zeg maar slecht). En het verschil in camera natuurlijk, al vind ik dat geen issue. Er is iig niet bespaard op gebruikte materialen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De knoop doorgehakt: het is de SLVR L7 geworden.
Tot nu toe erg tevreden, maar ja: pas enkele uurtjes in het bezit he.

Opvallend tot nu toe:
- nòg dunner dan ik dacht (omg wat en verschil met mijn SE k700i)
- toch erg robuuste indruk krijg ik ervan
- doosinhoud is érg weinig: geen usbkabel, geen memorykaart, geen oordopjes
- goed beeld en geluid, fijne trilmodus

Binnenkort meer dingen die ik tegen ben gekomen: als ik hem wat langer heb.

Waarom toch nu de SLVR L7? Die was toch een stuk goedkoper dan de V3. De V3i had men niet eens bij de winkel... :?

Naja, ik ben eens helemaal op het design afgegaan. Ben benieuwd hoe het uitpakt.
Het is tenslotte toch maar voor één jaar, een tweejarig abonnement doe ik niet meer aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week belt Vodafone terug met de vraag welk toestel ik bij mijn (eventuele abbo)verlenging wil ontvangen. Aan dit toestel had ik even niet gedacht, maar dit lijkt me een prima keuze.

Vraagje: kan ik met dit toestel mijn adresboek probleemloos synchroniseren met mijn Apple dmv. bluetooth ?
(Dat is voor mij een belangrijk criterium; Ik weet dat alle SE modellen dit zonder problemen doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:03:
Volgende week belt Vodafone terug met de vraag welk toestel ik bij mijn (eventuele abbo)verlenging wil ontvangen. Aan dit toestel had ik even niet gedacht, maar dit lijkt me een prima keuze.

Vraagje: kan ik met dit toestel mijn adresboek probleemloos synchroniseren met mijn Apple dmv. bluetooth ?
(Dat is voor mij een belangrijk criterium; Ik weet dat alle SE modellen dit zonder problemen doen).
Ik durf het niet te garanderen, maar de telefoon bevat wel dat soort opties. Ik kan in elk geval syncroneren via USB. Dat werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Eindelijk kan ik mijn mailbox (POP3) bij mijn internetprovider over GPRS bekijken en evt. mailtjes versturen, met de standaard telefoon applicatie. Indien er geinteresseerden zijn kan ik wel een posting maken met de instellingen.

[ Voor 3% gewijzigd door NaZGuLL op 05-03-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
ik heb net de v3i na mn vakantie opgehaald op t postkantoor nu knup ik dat ding aan de computer om eens te kijken hoe die foto's zijn geworden maar krijg het niet voor mekaar om foto's die de telefoon opgeslagen heeft op z'n geheugenkaart rechtstreeks te bekijken vanuit de meegeleverde software van motorola :? zal wel wat verkeerd doen! of kan dat echt niet? ik probeer het via Multimedia studio en dan file transfer maar hij zit alleen het geheugen van de telefoon zelf, en ik was niet van plan elke keer dat kaartje eruit te gaan halen en m dan in de cardreader te stoppen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn jullie trouwens allemaal 'ervaren' clamshell gebruikers, kortom zijn jullie gewend aan het gebruik van clamshells? Of hebben jullie net zoals ik altijd een candybar telefoon gehad?

Hier ben ik wel benieuwd naar, aangezien ik niet weet of zo'n uitklapbaar model mij gaat bevallen. let me know!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:24:
zijn jullie trouwens allemaal 'ervaren' clamshell gebruikers, kortom zijn jullie gewend aan het gebruik van clamshells? Of hebben jullie net zoals ik altijd een candybar telefoon gehad?

Hier ben ik wel benieuwd naar, aangezien ik niet weet of zo'n uitklapbaar model mij gaat bevallen. let me know!!!!
dit is mijn eerste clamshell, is idd wel anders maar na 1 dag wist ik al niet eens meer beter.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al ervaring met Mobile Phone Tools en het synchroniseren van je GSM met je PC (outlook).

Wordt MPT trouwens meegeleverd? In het pakket van Mellon zag ik dat MPT aanwezig was namelijk.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:25:
heeft iemand al ervaring met Mobile Phone Tools en het synchroniseren van je GSM met je PC (outlook).

Wordt MPT trouwens meegeleverd? In het pakket van Mellon zag ik dat MPT aanwezig was namelijk.
Synchroniseren gaat prima! MPT wordt standaard meegeleverd en ik vind het prima software! met Outlook werkt t naadloos beide kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Gekkenhuis schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:11:
[...]

dit is mijn eerste clamshell, is idd wel anders maar na 1 dag wist ik al niet eens meer beter.
Dit is ook mijn eerste clamshell, vind wel dat de v3i vrij hard dichtklapt als je hem niet tegenhoudt. Weet niet of dit nou wel zo goed is voor de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet mijn eerste clamshell, ik had vroeger eens een samsung klepje, maar die was niet voor lang... Ik heb sinds dien altijd een candybar gehad. Ik ben heel erg te spreken over de V3i !!
Hoewel het menu niet echt in hi-res is, is de opzet echter goed gedaan, de opties zijn overzichtelijk en er zijn niet té veel onnodige opties die je toch nooit gebruikt.

hij klept inderdaad best hard dicht als je hem niet tegenhoud, ik denk eigenlijk niet dat dit een probleem is omdat die telefoon toch wel voldoende getest worden op dit open-dicht kleppen. ik heb eens een reportage gezien waar ze zo een gsm op een robot-arm gemonteerd hadden en die duwde dan weet ik hoeveel 100'de uren achterelkaar hetzelfde knopje, en als ie zeg maar 10.000x drukken overleefd, gaat hij pas de winkel in. ik maak me dus geen zorgen over het dichtklappen

Ik had eerst mijn twijfels over de bluetooth functie, omdat je hem altijd moet activeren als je een nieuw apparaat in de buurt hebt waar je mee wilt communiceren. Echter wist ik niet dat als je een maal je laptop/computer met de moto hebt verbonden en een code hebt gebruikt, je hem niet altijd weer opnieuw moet connecten enzo... werkt gewoon super !! zolang je maar die bt hebt aanstaan !!

ik vindt wel dat die niet erg lang doet met de accu, ik heb m vrijdag nacht (03.00) opgeladen en gister avond was die hard leeg. dus zeg maar 3,5 dag met dagelijks een beetje bellen, sms en wallpapers wisselen via BT. maar nog altijd beter dan mn vorige N70, die was al na 2 dagen op...

kortom ben heel erg tevreden met mn Razr. heb er 330,- retail voor betaald trouwens, bij een turk hier in de stad. aangename prijs vindt ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hopelijk deze week nog krijg ik ook de V3i. Gratis bij een Hi €20,- abo.
Ik heb ook nog gekeken voor een Samsung D600, maar daar moest ik teveel voor bijbetalen en dat vertik ik bij een abo. :P Andere Samsungs trokken me niet zo heel erg en daarom is het dus deze V3i geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een samsung heeft toch geen style !! wie wil er nu een zo een glanzend zwart dik plastic ei ? samsung zou echt eens andere designers in huis kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:28:
een samsung heeft toch geen style !! wie wil er nu een zo een glanzend zwart dik plastic ei ? samsung zou echt eens andere designers in huis kunnen halen.
het zijn vaak wel aardige telefoons, maar ik vind kwalijk dat ze telkens (net zoals nokia) 15 nieuwe modellen lanceren. Ik krijg echt geen vat op de modellenlijn die ze elk jaar weer weg zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Samsung trek mij inderdaad ook niet! Een kameraad had een E700 maar die had wel na vaak het klepje te hard dicht doen het beeldscherm al snel kapot, eerst de camera en daarna het scherm zelf wat niet de volledige kleuren meer weergaf. Daarom was ik ook bang dat dat bij de v3i zou gebeuren! maar zoals -dp- zei dat hij zo uitvoerig getest is zal dat wel goed komen! (toch ben ik er nog een beetje voorzichtig mee, nieuw spul he altijd zuinig op :) )

Batterijduur gaat bij mij heel goed!! BT vreet na mijn weten een hoop stroom (mn laptop zit ook BT in en kan er een goed kwartier langer mee werken als dat uit staat) dus heb 't in mn telefoon dan ook standaard uitstaan. Iemand enig idee hoe dat werkt als ik dat elke keer uitzet maar toch af en toe in de auto wil gebruiken met een Jabra BT250? moet ik dan elke keer opnieuw verbinding maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Om de vraag wie het hier mee eens is inhet midden te laten: dit topic gaat over de Motorola V3I. Het lijk me dan ook vanzelf sprekend om niet andere andere merken af te gaan kraken. Let hier op aub. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik heb wat losgemaakt geloof ik. :X Ik vond het idee van een slide-phone wel aardig, vandaar dat ik naar die Samsung heb gekeken. Daarna heb ik gekeken naar het mooiste, nieuwste en duurste toestel dat ik gratis kon krijgen bij een abo van mijn keuze. De Razr viel al snel in de smaak en die is het uiteindelijk dan ook geworden.
Maar goed, dit gaat redelijk off-topic, ik meld me weer als ik de telefoon heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Steeds als ik mijn mobiele telefoon aansluit op mijn pc, krijg ik de melding: de modem word gebruikt door een ander toepassing. Alleen ik heb geen flauw idee wat :?
ik heb andere usb sloten al geprobeerd. telefoon uitzetten en weer aan. en de software opnieuw geinstalleerd. voorheen had ik dit niet en volgens mij heb ik niets veranderd. weet iemand wat er verkeerd staat/is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:35
Een maat van me heeft mij verteld dat BT syncen van bijvoorbeeld Address Book uitstekend werkt met zijn Power Book en PowerMac. Daarnaast is het zo dat de mensen van Salling Clicker bezig zijn om ondersteuning voor de V3 in te bouwen. Dus je kan je mooie telefoontje binnenkort ook gebruiken voor presentaties e.d. :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook de RAZR V3i besteld, ik hoop dat hij net zo goed bevalt als mijn huidige (K700i). Wel opvallend dat ik nu steeds meer mensen tegenkom die de RAZR in hun hand hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik ook een V3i (bevalt tot nu toe uitstekend).. alleen is er één vaag dingetje. De tijd loopt niet helemaal synchroon met mijn pc en radiogestuurde klok. Na verloop van tijd gaat de telefoon steeds meer achter lopen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Laverne schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:36:
Sinds gisteren heb ik ook een V3i (bevalt tot nu toe uitstekend).. alleen is er één vaag dingetje. De tijd loopt niet helemaal synchroon met mijn pc en radiogestuurde klok. Na verloop van tijd gaat de telefoon steeds meer achter lopen.. :?
Dat klinkt inderdaad heel vaag! :? is de telefoon voor de rest ook langzaam? of langzamer? ik zou dan toch even contact op nemen met motorola of dit makkelijk te verhelpen is.

Ik he zelf ook nog wel een paar dingetjes waar ik mee zit:

Bij mij in het scherm blijft altijd het GPRS-logo staan rechts naast signaalsterkte, is dit bij andere ook zo, ik vind mijn samenvatting na een oproep wel erg snel verdwijnen! heb geen tijd om te lezen hoe lang ik heb gebeld en als laatste iemand een idee hoeveel smsjes de telefoon op kan opslaan heb er nu 40 in staan en 30 in outbook maar hij zegt nu al van weinig geheugen bij elk smsje dat ik krijg! Heb gehoord dat de V3 maar 20 smsjes kan ontvangen, weet niet hoe dat zit met de V3i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ri_ck schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 13:05:
[...]
Heb gehoord dat de V3 maar 20 smsjes kan ontvangen, weet niet hoe dat zit met de V3i?
geen idee, maar ik zit nu aan de 43 en heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ainnir
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jazco2nd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:49:
...
• 2e stap: Nu kunnen we IM activeren:
download "P2K Tools Version 0.8.6 build 406 by Bezol" hier en pak het uit in een mapje en start het op.
verbind NU de USB kabel met de telefoon. Wacht even, als het goed is moet het rode balletje in het programma groen worden: hij is verbonden.
Klik op, vervolgens onderaan op "GET", de instellingen van de telefoon worden gelezen.
zet een vinkje bij IM en klik onderaan op "SET".
Klik nu bovenaan op RESTART.
Zodra het schermpje van je telefoon weer aangaat (mogelijk felwit) trek je het USB kabeltje eruit.

Als je telefoon weer is opgestart zal je een nieuw item in het menu zien.
Mogelijk is het menuutje een beetje veranderd: er is een item EXTRA dat 2 dingen uit je menu bevat. via Personalise kun je natuurlijk aangeven welke items onder Extra moeten vallen (nrs 9 en 10) etc..

Bij mijn v3i slaat ie de instellingen niet op. Ik kan aanvinken wat ik wil maar de menu-items zijn nergens te bekennen. Maar als ik de instellingen opnieuw importeer in het programma staan ze wel aangevinkt.. Iemand enig idee hoe ik toch IM kan acitveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand foto's van de menu's ? Naar het schijnt zijn die nogal aan de sobere kant. Of kunnen ze ook gepersonaliseerd worden (kleur ed) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:27:
Heeft niemand foto's van de menu's ? Naar het schijnt zijn die nogal aan de sobere kant. Of kunnen ze ook gepersonaliseerd worden (kleur ed) ?
onder deze link staat een hele uitgebreide review met ook de menu's deze zijn ook aan te passen met een paar standaard thema's, je kunt ze ook zelf maken en andere downloaden met aparte software. Vind ook wat eenvoudig maar wel overzichtelijk en makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 21:42
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:03:

Ik kreeg ook een telefoontje van Vodafone. Alleen hebben ze alleen maar de gewone Razar, en die UMTS versie (de V3X. veel te dik)

allebei geen optie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

[...]
Bij mij in het scherm blijft altijd het GPRS-logo staan rechts naast signaalsterkte, is dit bij andere ook zo, ik vind mijn samenvatting na een oproep wel erg snel verdwijnen! heb geen tijd om te lezen hoe lang ik heb gebeld en als laatste iemand een idee hoeveel smsjes de telefoon op kan opslaan heb er nu 40 in staan en 30 in outbook maar hij zegt nu al van weinig geheugen bij elk smsje dat ik krijg! Heb gehoord dat de V3 maar 20 smsjes kan ontvangen, weet niet hoe dat zit met de V3i?
dat gprs dingetje blijft bij mij ook aan staan

ik heb reeds 48 sms'jes, 2 in mijn outbox en 1 concept, en geheugen is nog niet vol (geen melding iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over de headphones:

Ik had deze besteld van ebay http://cgi.ebay.de/Stereo...ViewItem#ebayphotohosting

een maandje geleden, maar deze hebben echt een k*t kwaliteit, dus dat is jammer dan.

Maar ik zie dat nu eindelijk dat de originele (van motorola) in nederland ook te bestellen zijn: http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=7784&ref=1003

Heeft iemand al ervaring met deze, voordat ik weer slechte kwaliteit headphones bestel? (ik wil er dus stereo mp3's mee kunnen beluisteren)

Oh ja en nog een vraagje, ik heb begrepen van Motorola dat de 1 GB micro SD's niet werken, iemand gehoord dat dat toch wel kan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De v3i met een 1 jarig telfort contract Je moet 21 euro per maand betalen, en dan heb je 200 min. Wel ok aanbieding toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk om de v3i te gebruiken als geheugenstick ? Kan je via de usb kabel het sd kaartje aanspreken voor dataopslag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Ik heb 'm nu sinds donderdag en tot nu toe ben ik erg tevreden over de telefoon. :) Alleen viel me op dat als je sms aan het tikken bent en je drukt snel achter elkaar op 'wissen' dat het dan met enige vertraging gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:46:
Is het eigenlijk mogelijk om de v3i te gebruiken als geheugenstick ? Kan je via de usb kabel het sd kaartje aanspreken voor dataopslag ?
Nee hij ziet dat kaartje niet in "deze computer" zeg maar, kan volgens mij alleen maar via Phonetools.

Zijn er meer gebruikers waarbij je t toetsenbord hoort zoemen als t heel stil is? bij mij namelijk wel!! weet niet of dat normaal is? iemand anders ook dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Ri_ck schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:08:
[...]

Nee hij ziet dat kaartje niet in "deze computer" zeg maar, kan volgens mij alleen maar via Phonetools.
Removable Disk (X:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
[...]

Zijn er meer gebruikers waarbij je t toetsenbord hoort zoemen als t heel stil is? bij mij namelijk wel!! weet niet of dat normaal is? iemand anders ook dit probleem? :?
Dat doet die van mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[...]
als ik hem openklap, en de luidspreker bij me oor houd, hoor ik een zachte 'ruis' als ik goed luister.

edit:
en m'n toetsenbord ook, hoe kom je er ook bij om je toetsenbord bij je oor te houden 8)7 :P

[ Voor 14% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-03-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die lichte ruis inderdaad ook als ik hem openklap

Heeft echt nog niemand die Motorola headphones??? (http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=7784&ref=1003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Motorola Klantendienst Benelux geeft mij de S200 door, ik weet echter niet hoe deze eruit ziet. Is volgens mij ook enkel een headset(oordoppen) zonder microfoon.

[ Voor 12% gewijzigd door NaZGuLL op 20-03-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog steeds of ik de v3i neem of de (veel goedkopere) v3. Het scherm en de geheugenkaart spreken me wel aan, maar hoe lang kun je eigenlijk mp3s beluisteren (voordat de batterij het begeeft)
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Gekkenhuis schreef op maandag 20 maart 2006 @ 20:37:
[...]

als ik hem openklap, en de luidspreker bij me oor houd, hoor ik een zachte 'ruis' als ik goed luister.

edit:
en m'n toetsenbord ook, hoe kom je er ook bij om je toetsenbord bij je oor te houden 8)7 :P
oke ik ben dus niet de enigste! dan zal dit wel normaal zijn!

edit:
Ik heb inderdaad die telefoon wel eens tegen mn oor ja :) en toetsenbord zit er dan niet zo ver vandaan! :P maar ik hoor t bijvoorbeeld ook als t heel stil is (mn slaapkamer) en ben aan t smsen of wat dan ook! niet echt irritant ofzo maar vroeg me af of dit wel goed was! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Bij mij werkt dat niet, ik kan de telefoon alleen benaderen via Phonetools! zou wel makkelijk zijn als ik dat ook kon... tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ri_ck schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:08:
[...]

Bij mij werkt dat niet, ik kan de telefoon alleen benaderen via Phonetools! zou wel makkelijk zijn als ik dat ook kon... tips?
werkt bij mij ook niet, daarom heb ik maar een cardreader besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Heb net een V3i gekocht en nu een vraagje.
Als ik het toestel open dan hoor ik heel licht een wat
kraken geluidje (denk van het veer mechanisme).
Als ik hem dichtdoe hoor ik niets.

Hebben jullie dat ook ?
M.a.w. is het normaal ?

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 19:16:
Hoi,
Heb net een V3i gekocht en nu een vraagje.
Als ik het toestel open dan hoor ik heel licht een wat
kraken geluidje (denk van het veer mechanisme).
Als ik hem dichtdoe hoor ik niets.

Hebben jullie dat ook ?
M.a.w. is het normaal ?

cor
Heb ik ook, begin was t erger dan nu (denk dat t wel weg slijt ofzo :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om gewoon via verkenner de geheugenkaart van de telefoon te benaderen:

settings -> connectivity -> usb settings -> default connection -> Memory card

Staat ook op pagina 32 van de handleiding (bij mij althans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk de nieuwste functies van de Motorola telefoon! Of het nu een alarm-klok is of het maken van digitale foto's is, je staat versteld van de mogelijkheden van onze produkten.

Personalisatie eigenschappen

MP3-speler : maximaal 50 nummers
Geïntegreerde digitale camera : 1,23 megapixel camera met 8x zoom
Videobeeld vastleggen en afspelen
J2ME spelletjes : ingebouwd en ruimte voor downloads
Downloadbare themas (beltonen, wallpaper en screensavers)
MP3-beltonen
Polyfone beltonen
Polyfonische speaker : 20 kHz polyfone luidspreker
Zelf in te stellen softkeyfuncties, hoofdmenu en sneltoetsen
Video : MPEG 4-codering en -decodering
Uitneembaar geheugen : maximaal 512 MB

...
Hoe zit dat nu, kun je nog steeds maar 50 nummers op je kaartje proppen ? Of geldt dat enkel voor het bijgeleverde kaartje van 64 MB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is volgens mij grote onduidelijkheid over de stereo headset HT820. Op de ene site wordt gezegd dat de V3i het wel ondersteund (motorola.com) en op de andere weer niet. Wil namelijk een goede headphone om de MP3'tjes te luisteren, want de recencies van de SYN1301B met z'n oordopjes zijn niet echt denderend. Weet iemand of de HT820 werkt op de V3i?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nu, kun je nog steeds maar 50 nummers op je kaartje proppen ? Of geldt dat enkel voor het bijgeleverde kaartje van 64 MB ?
meer nummer is wel mogelijk, zal wel een indicatie geweest zijn of zo
Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 16:35:
Er is volgens mij grote onduidelijkheid over de stereo headset HT820. Op de ene site wordt gezegd dat de V3i het wel ondersteund (motorola.com) en op de andere weer niet. Wil namelijk een goede headphone om de MP3'tjes te luisteren, want de recencies van de SYN1301B met z'n oordopjes zijn niet echt denderend. Weet iemand of de HT820 werkt op de V3i?
Dat zou ik ook graag willen weten, waar heb je die recentie van die SYN1301B gelezen eigenlijk?
Ik wordt er nu inmiddels wel strontziek van dat er niet gewoon stereoheadphones te verkrijgen zijn en vooral dat de klantenservices van motorola er de ballen verstand van heeft.

Even een ander vraagje: Als ik spelletjes op het kaartje wil laden in welke folder moet ik deze dan zetten, want mijn telefoon wil ze maar niet zien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-08 22:11

Bear

wench

Ri_ck schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 13:00:
[...]

oke ik ben dus niet de enigste! dan zal dit wel normaal zijn!

edit:
Ik heb inderdaad die telefoon wel eens tegen mn oor ja :) en toetsenbord zit er dan niet zo ver vandaan! :P maar ik hoor t bijvoorbeeld ook als t heel stil is (mn slaapkamer) en ben aan t smsen of wat dan ook! niet echt irritant ofzo maar vroeg me af of dit wel goed was! :Y)
Dat is de backlight die je hoort zoemen

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens mogelijk om notities te maken en "voice te recorden" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds 2 dagen ook mijn v3i binnen en ik sta versteld van de build-quality van het toestel. het voelt superdegelijk aan.
Ik ben zelf SE gewend maar deze menustructuur is zeker zo overzichtelijk als die van SE maar hij reageert zelfs wat beter. Kortom, ik ben zeer tevreden met deze moto!
Binnenkort zal ik wat meer ervaringen posten wbt synchroniseren/gebruik agenda/etc.

1 vraagje: als het toestel gesloten is, lijkt er een klein beetje zijdelingse speling te zitten op het 'klepje', hebben jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 22:20

Mad_Demon

de dokter

[...]

Dat klinkt inderdaad heel vaag! :? is de telefoon voor de rest ook langzaam? of langzamer? ik zou dan toch even contact op nemen met motorola of dit makkelijk te verhelpen is.

Ik he zelf ook nog wel een paar dingetjes waar ik mee zit:

Zo'n beetje alle V-series kunnen in totaal ongeveer 70 smsjes opslaan (hangt een beetje van de lengte af). Als er maar 20 smsjes opgeslagen kunnen worden komt dat omdat ze op de simkaart worden opgeslagen. Met een seem-edit kunnen de smsjes op de telefoon worden gezet en zal je een totale capaciteit van ongeveer 70 smjes hebben.

Bij jou is dit aantal dus bereikt, gooi je outbox leeg en je kan er weer even tegenaan.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 08:49:

1 vraagje: als het toestel gesloten is, lijkt er een klein beetje zijdelingse speling te zitten op het 'klepje', hebben jullie dit ook?
een héél klein beetje, maar ik vind het te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 14:26:
[...]

een héél klein beetje, maar ik vind het te verwaarlozen.
bij mij is het ook niet veel. maar ik vond het toevallig opvallend dat het alleen naar rechts is en niet naar links.

ik merk het een beetje als ik de smart toets wil gebruiken. wanneer ik de v3i niet goed vast heb en ik gebruik de smart toets voel ik de bovenste 'shell' een beetje bewegen. maar precies wat je zegt, verwaarloosbaar. Ik had het vroeger bij mijn A800 ook en het viel me hier weer op.

De overige 'buildquality' is overigens perfect van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand anders nog ervaringen met de 'zijdelingse speling' op het klepje of is dit gewoon normaal voor een clamshell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:58:
heeft iemand anders nog ervaringen met de 'zijdelingse speling' op het klepje of is dit gewoon normaal voor een clamshell?
die van mij heeft dit ook, maar alleen als hij dicht is. Dan zit er iets speling in naar allebei de kanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Bij mij hangt er nu een 1GB microSD/TransFlash kaartje in van SanDisk. So far so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15

AJM

ik heb een vraag maar niet zo zeer m.b.t. deze telefoon. Weet iemand hoe de (volgens mij) standaard ringtone heet van Motorola, je hoort hem ook altijd in die Amerikaanse films. Ik heb gezocht met google maar kan niet echt iets nuttigs vinden.

[edit]
hier een geluidsfragment uit een film
http://www.flurl.com/item/motorola_ringtone_u_107566/
(beetje zacht)

[ Voor 20% gewijzigd door AJM op 29-03-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu mijn telefoon met mobile phone tools gesynchroniseerd en ik moet zeggen: het werkt goed en simpel!!!

Mijn telefoonnummers gesyncd én mijn outlook agenda. Superhandig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francois
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 09:22

Francois

Dus...

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:45:
Ik heb ook een klein probleemje btw...toen ik de telefoon gisteren net had kon ik d.m.v. een druk op de knop aan de rechter zijde van de flip een spraakcommando roepen (bijv 'ontvangen') en de telefoon ging dan direct naar de ontvangen oproepen toe. Maar als ik er nu op druk krijg ik 'geen voicedial in telefoonboek'....

Weet iemand hier een oplossing voor??
Heb sinds eergisteren een V3i en ik heb precies hetzelfde probleem. Hoe krijg ik die voicecommands weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ondervind sinds kort problemen met het openen van foto's op mij v3i.

ik heb zelf foto's gemaakt met mijn onboard camera, maar sommige foto's wil hij maar heel moeizaam openen of zelfs niet. Ik dacht eerst dat het aan de foto zelf lag, maar het is steeds bij andere foto's. Hebben meer gebruikers dit probleem?

Zal het aan mijn geheugenkaart liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post dit even hier, weet niet waar ik het anders zou moeten :)
Ik heb een V525 van motorola, met BT headset, maar als ik dan gebeld wordt gaat de beltoon alleen af op de headset, en dus niet van de gsm zelf. Dat is dus heel onhandig, want dan moet je altijd met dat ding in je oor zitten en kan je hem niet pas opzetten als dat ding afgaat. Weet iemand een oplossing daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:01:
Ik post dit even hier, weet niet waar ik het anders zou moeten :)
Ik heb een V525 van motorola, met BT headset, maar als ik dan gebeld wordt gaat de beltoon alleen af op de headset, en dus niet van de gsm zelf. Dat is dus heel onhandig, want dan moet je altijd met dat ding in je oor zitten en kan je hem niet pas opzetten als dat ding afgaat. Weet iemand een oplossing daarvoor?
Het bluetooth ervaringen en problemen topic

Voortaan gelijk daar posten aub. Gaat niet echt over de V3I :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

The Legend

*Plop*

Ik heb nu een SE W800i, bevalt me goed :) Ik wil alleen qua design wel een keer een mooie foon! De RAZR is natuurlijk bijzonder mooi vormgegeven en een clamshell wil ik ook wel es proberen :P

Probleem: Ik gebruik m'n W800i veel als mp3speler, bijna dagelijks. Hoe is de V3i daarmee vergeleken? Ik meende ergens gelezen te hebben dat de V3i mp3's in stereo afspeelt in speaker-stand :? Bij de W800i klinkt dat niet echt, met koptelefoon echter heel goed!

Staan er voor Q2/Q3 nog nieuwe clam's gepland als opvolger voor deze foon? Mijn abo loopt in de zomer af namelijk.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ri_ck
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 15:37:
ik ondervind sinds kort problemen met het openen van foto's op mij v3i.

ik heb zelf foto's gemaakt met mijn onboard camera, maar sommige foto's wil hij maar heel moeizaam openen of zelfs niet. Ik dacht eerst dat het aan de foto zelf lag, maar het is steeds bij andere foto's. Hebben meer gebruikers dit probleem?

Zal het aan mijn geheugenkaart liggen?
Zelfde probleem bij mij, ik dacht ook dat het aan de foto's lag maar ik denk dat het meer aan de grote van de foto's ligt. Heb namelijk ook foto's overgezet van mn oude telefoon (nokia 6220) en die zijn van veel mindere kwaliteit (maja wou ze toch nie kwijt ;) ) en die opent die wel makkelijk en kan daar ook redelijk snel doorheen bladeren. Maar idd die nieuw gemaakte foto's zijn echt super traag!! je kunt zo nooit ff snel een foto laten zien aan iemand! hoop dat hier nog iets van een upgrade ofzo voor komt want zou t anders ook niet weten :?

ps. als je de foto's eerst helemaal opent (fullscreen) dan kun je er wel goed door heen bladeren, althans bij mij.

Meer mensen dit?? of oplossing nog beter :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Ri_ck op 30-03-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het iemand al gelukt om via bluetooth connectie te maken met Mobile Phone Tools 4?
via de usb kabel werkt MBT4 wel correct.
ook kan ik via bluetooth bestanden over zenden zonder gebruik te maken van MBT4.

Ik wil liever met bluetooth connectie maken, omdat de batterij dan niet steeds bijgeladen wordt als ik connectie maak met mijn pc, wat wel het geval is als je de usb kabel gebruikt. Dit vind ik niet echt fijn voor mijn accu.

ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan die accu echt wel tegen hoor. tis 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:04:
kan die accu echt wel tegen hoor. tis 2006.
Sterker nog, het is voor de Li-Ion accu van de V3i zelfs beter om zo vaak mogelijk opgeladen te worden. Ook wanneer de batterij nog niet leeg is dus :)
Telefoons gebruiken immers geen NiCD batterijen meer.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb daar toch andere ervaringen mee. maar ik geloof jullie op je woord.

is het jullie overigens wel gelukt om connectie te maken met MPT4 via bluetooth??????

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er overigens al een nieuwe firmware uit voor de v3i of moet je heb gewoon flashen om hem sneller te krijgen (motomodders.net / themotoguide.com).

waar kun je zien welke firmware er is geinstalleerd op je v3i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 10:02:
ik heb daar toch andere ervaringen mee. maar ik geloof jullie op je woord.

is het jullie overigens wel gelukt om connectie te maken met MPT4 via bluetooth??????
Ja dat werkt echt wel. Ik laat zelfs via een Logitech diNovo keyboard/mouse + bijbehoren bluetooth XS-point mijn V3i met mijn computer communiceren. Ik gebruik de laatste Logitech setpoint driver en ook nog een Widcomm bluetooth driver 1.4.3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter laat dan nooit zou ik zeggen, maar even over die headphone; http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=7784&ref=1003. Deze werkt wel op de V3I, alleen de kwaliteit is inderdaad niet zo bijzonder naar mijn mening. Ik heb bij mijn SE w550i deze oordopjes
http://www.sonyericsson.c...W_14128high_35_0_4000.jpg
en die vind ik echt van super kwaliteit, sinsdien ben ik ook een beetje verslaafd aan in-ear oordopjes. Maar om even terug te komen op die van Motorola, het is geen geweldige kwaliteit maar het is te vergelijken met normale oordopjes van rond die prijs voor je normale MP3 speler. Nadeel erbij is dat je het volume niet echt hoog kan zetten (als je bijvoorbeeld in een luidruchtige omgeving zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Ik vraag mij af of het nu zo moeilijk is om je favoriete oordoppen te voorzien van een micro-USB plug. Of desnoods te gebruiken via een verloopsnoertje (misschien ook wel handig om daarmee te testen alvorens te gaan slopen).

Ik gebruik zelf in-ear oordoppen, het type dat Motorola kan leveren, welke je gewoon in je oor hangt, daar word ik tureluurs van (1 beweging en zij lazeren uit je oor).

Is er iemand die weet of je gold-plated verloop snoertjes kunt krijgen, micro-USB (liefst haaks) naar female jackpug 2.5 - 3.5 mm ?

[ Voor 16% gewijzigd door NaZGuLL op 02-04-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme vraag misschien, maar hoe krijg je eigenlijk het microSD kaartje er terug uit? Erin gaat simpel maar ik krijg het er niet meer uit. Ik wilde hem nl. in de SD card adapter stoppen om hem in te lezen met mijn PC. Het stomme ding wil er alleen niet gemakkelijk uit!
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste