Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:48:
weet iemand of er al info is over wat ze nu bijvoorbeeld doen met de V3.

dus een abbonement en dat je dan de telefoon erbij krijgt. want als daty niet zo is ga ik voor de normale V3
Die zijn er genoeg. Je kan de v3 al in prepaid kopen simlocked van orange voor 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nieuwe ts!! Thnx 2 Mellon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

alsjeblieft :)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 10:48:
weet iemand of er al info is over wat ze nu bijvoorbeeld doen met de V3.

dus een abbonement en dat je dan de telefoon erbij krijgt. want als daty niet zo is ga ik voor de normale V3
ik volg je niet precies. je krijgt korting op je toestel als je een abonnement neemt. Hoe duurder en langer je abonnement, hoe meer korting. vaak is je telefoon gratis, omdat er evenveel korting wordt gegeven als je telefoon waard is. De prijzen van de V3i in combinatie met verschillende abonnementen staan in de startpost bij de links...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

R2 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:22:
[...]

Dit is een van de draadjes waar ik eea gelezen heb over memory, en zo ben ik nog meer tegen gekomen..
Zover hoefde je natuurlijk niet te zoeken, zie post NaZGuLL van 30 december 2005 binnen deze thread. We vallen in herhaling en de vragen die gesteld worden, daar wordt niet of nauwelijks op gereageerd.

[ Voor 3% gewijzigd door NaZGuLL op 17-01-2006 22:36 ]

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

NaZGuLL schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:34:
de vragen die gesteld worden, daar wordt niet of nauwelijks op gereageerd.
zoals?
heeft iedereen de nieuwe link gezien in de startpost? reclamefilmpje van de v3i. het ding bestaat, waarom heb ik hem verdomme nog niet dan? :( ;)

nog geen updates over de levertijd overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mellon schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:07:
[...]
zoals?
heeft iedereen de nieuwe link gezien in de startpost? reclamefilmpje van de v3i. het ding bestaat, waarom heb ik hem verdomme nog niet dan? :( ;)

nog geen updates over de levertijd overigens...
Haha geduld is een schone zaak. leuk filmpje trouwens :) Maar reken gewoon op maart en als hij er eerder is, is het altijd mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

DaannO schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 23:09:
[...]

Haha geduld is een schone zaak. leuk filmpje trouwens :) Maar reken gewoon op maart en als hij er eerder is, is het altijd mooi :)
Mijn opa zegt altijd: "Geduld is een schone zaak. Dat zag ik laatst aan onze kat, die uren lang gedoken zat, tot hij een muis in zijn klauwen gevangen had."

Maar ik kan die verkapte vorm van zelfbedrog niet aan. Ik ga me zelf niet voor de gek houden: ik wil dat ding nu, en elke dag dat het later is, is vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

NaZGuLL schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 22:34:
[...]

Zover hoefde je natuurlijk niet te zoeken, zie post NaZGuLL van 30 december 2005 binnen deze thread. We vallen in herhaling en de vragen die gesteld worden, daar wordt niet of nauwelijks op gereageerd.
En waar staat daar dan hoeveel intern geheugen de V3I heeft, want daar ging het in dit geval om, heeft verder dus niets met lezen en zoeken te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:42

JointFillah

Techno Addict

Wat betreft het interne geheugen zou ik afgaan op bronnen als Mobile Review omdat die meestal vrij betrouwbaar zijn: dus 10mb ofsow

Of er daarnaast een microSD standaard bijgeleverd wordt is niet helemaal duidelijk, maar dat lijkt niet het geval.

De leverdatum van pixmania staat inmiddels op 31/01/2006

Dat wordt dus iig februari :/

~* Peace, Love & XTC *~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Right: we kunnen gewoon nog niet zeggen wanneer die tel op de markt komt. We weten wt de verwachtingen zijn, dus ergens in februari of misschien zelfs maart. Daar mee zou ik graag de discussie willen beeindigen over wanneer de tel op de markt komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

DaannO schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 12:37:
Right: we kunnen gewoon nog niet zeggen wanneer die tel op de markt komt. We weten wt de verwachtingen zijn, dus ergens in februari of misschien zelfs maart. Daar mee zou ik graag de discussie willen beeindigen over wanneer de tel op de markt komt :)
lijkt me essentieel... elke verandering graag posten, als je het mij vraagt. daarvoor is toch zo'n topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mellon schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 20:28:
[...]

lijkt me essentieel... elke verandering graag posten, als je het mij vraagt. daarvoor is toch zo'n topic?
Zo een topic is er om over de tel te discussieren :) Zodra iemand hem heeft is 1 post wel genoeg denk ik?!

Even een update :)

Vandaag staat er bij mij op mn werk een officiele indicatie wanneer de tel komt. Ergens in week 6. Nou klopt dit meestal niet dus waarschijnlijk week 8 a 10 :P

Heb ook vandaag de v3x in mn handen gehad: ik vond er weinig aan jammer genoeg. Maar dat had ik al verwacht.

[ Voor 32% gewijzigd door DaannO op 19-01-2006 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

het schijnt overigens dat de camera niet al te scherpe foto's maakt... zo staat er op de review van mobile-review:
The quality of a CMOS-sensor is low, it gives up in bad lighting and photos are blurry and unclear. The best results are gained in the bright sun light and in other cases color saturation of the photo is not enough.
dit is zonde eigenlijk... in hoeverre kan je dit met andere firmware kunnen verbeteren? Saturation een beetje omhoog gooien moet toch niet te moeilijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mellon schreef op zaterdag 21 januari 2006 @ 22:14:
het schijnt overigens dat de camera niet al te scherpe foto's maakt... zo staat er op de review van mobile-review:
[...]
dit is zonde eigenlijk... in hoeverre kan je dit met andere firmware kunnen verbeteren? Saturation een beetje omhoog gooien moet toch niet te moeilijk zijn?
Ik weet dat je met de v3 je erg veel aan kon tweaken. Overgins word dit warschijnlijk wel met een firmware upgrade verholpen. Maar anders lukt het zeker nog om het zelf te doen acht ik in :)

Edit: Ik heb vandaag hem in mijn handen mogen hebben :) _/-\o_ Een gozer had hem opeens voor mn neus neer gelegd, was waarschijnlijk ook een import. Hij ziet er echt super uit met zo een hele mooie paars gloed enz.... Echt een erg mooi ding en precies de zelfde afmeten als de v3!!! Dus een waardige opvolger :)

[ Voor 22% gewijzigd door DaannO op 22-01-2006 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:32

Boy

www.byoscoop.nl

Ik wil die v3 misschien ook gaan kopen, maar ik vraag me af of hij wel fijn in je broekzak zit. Ik heb nu een samsung x460, lekker klein.

Ik was aan het twijfelen tussen deze en de Nokia 6021, maar ik ben een klepje gewend en ik vind het wel fijn, zodat je zeker weet dat je niet per ongeluk belt als ie in je broekzak zit.

Maar m'n vraag is dus: heeft ie niet een vervelende vorm voor in je broekzak?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Boy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 07:17:
Ik wil die v3 misschien ook gaan kopen, maar ik vraag me af of hij wel fijn in je broekzak zit. Ik heb nu een samsung x460, lekker klein.

Ik was aan het twijfelen tussen deze en de Nokia 6021, maar ik ben een klepje gewend en ik vind het wel fijn, zodat je zeker weet dat je niet per ongeluk belt als ie in je broekzak zit.

Nee zeker niet! Hij is wat breder dan de gewone telefoon maar dat merk je nouwelijks! En omdat hij zo dun is voel je hem gewoon bijna niet zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Boy schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 07:17:
het gaat hier over de v3i, de opvolger..
toetsblokkering??? desnoods na een tijdje automatisch aan laten gaan, dan overkomt het je écht niet! alleen jammer dat je altijd even moet wachten (een krappe seconde) voor dat de toetsen weer aan zijn... bij een klaptelefoon is het openklappen en gaan, erg eenvoudig :)
de meeste broekzakken zijn breder dan dat ze hoog zijn. dat moet ook wel, anders zouden ze zo raar uitsteken... daarom ideaal voor in de zak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Ik heb een aantal webshops gebeld over de levertijd (het ging mij om de V6 maar dacht dan vraag ik gelijk naar de V3I/X), alleen Belzaak kon me vertellen dat de V3I vanaf week 6 leverbaar is... de rest had het over "1e kwartaal dus dat kan ook in maart zijn blablabla.." :'(
Ik vind het veeeeeeeel te lang duren..
en het valt me op dat er eigenlijk ontzettend weinig toestellen van Motorola in Nederland beschikbaar zijn in de winkels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

het begint beter te gaan met motorola in nederland... het is heeel lang geweest dat ze alleen die verachtzame draaitelefoon hadden, en voor andere modellen moest je hard zoeken.,.. komt ook omdat ze weinig onderscheidende modellen hadden... pas met de razr is het beter gegaan...

Afbeeldingslocatie: http://img.gsmarena.com/i/thumb/mov70.gif
deze dus,.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is er!! :*)
Gisteren liep ik de BelCompany in Enschede binnen om naar de levertijd te vragen..
Verkoper: Maar ik heb hem al.

En ja hoor.. daar ligt hij in de vitrinekast.
Momenteel alleen nog verkrijgbaar met T-Mobile maar hij is er :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 08:53:
En hij is er!! :*)
Gisteren liep ik de BelCompany in Enschede binnen om naar de levertijd te vragen..
Verkoper: Maar ik heb hem al.

En ja hoor.. daar ligt hij in de vitrinekast.
Momenteel alleen nog verkrijgbaar met T-Mobile maar hij is er :*)
Hehe klopt heb hem gister in mn handen gehad!! Alleen nog met t-mobile leverbaar en wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/2458/dsc001885sg.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/9618/dsc001911mu.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/5338/dsc001923fu.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/8132/dsc001931dl.th.jpg

In andere woorden: Hij is uit!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:12:
[...]

Hehe klopt heb hem gister in mn handen gehad!! Alleen nog met t-mobile leverbaar en wat pics:

Alleen jammer dat hij volgens de T-Mobile website standaard maar 8 MB geheugen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:57:
[...]
Alleen jammer dat hij volgens de T-Mobile website standaard maar 8 MB geheugen heeft.
ziets hebben ze allemaal... ligt niet aan t-mobile...

Ik hoop hem komende week binnen te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Mooi :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

DaannO schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 10:12:
[...]

...

Thnx voor de pics
had wel betere kwaliteit van de w800 verwacht... ;)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:52
Cool ding lijkt het...

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

inmiddels is de V3i aan de pricewatch toegevoegd...

@DaannO: kunt u deze toevoegen aan de startpost (alsmede het stukje over de v3c weghalen, daar deze incorrect is)

pricewatch: Motorola V3i <-- deze dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mellon schreef op maandag 30 januari 2006 @ 19:40:
inmiddels is de V3i aan de pricewatch toegevoegd...

@DaannO: kunt u deze toevoegen aan de startpost (alsmede het stukje over de v3c weghalen, daar deze incorrect is)

pricewatch: Motorola V3i <-- deze dus
Done and thnx :P

* DaannO had even ruzie met de code uit de ts :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

kreeg een mailtje van pixmania:
Bonjour,
Suite à votre demande, nous avons le plaisir de vous annoncer l’arrivée de ce produit en stock.
het is zover! :)

@DaannO: leuk hè, ubb-code :P ik volg het op een gegeven moment ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mellon schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 07:59:
kreeg een mailtje van pixmania:
[...]

het is zover! :)

@DaannO: leuk hè, ubb-code :P ik volg het op een gegeven moment ook niet meer...
Daar komt ie dan :P Ik verwacht wel een review! De eerste echte review van een tweaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

DaannO schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 11:33:
[...]

Daar komt ie dan :P Ik verwacht wel een review! De eerste echte review van een tweaker :)
Ik heb hem zelf nog niet... pixmania heeft hem! Maar zodra ik hem heb, zal ik een uitgebreide review schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-03 14:36
Vanmiddag ga ik de V3i halen bij Phonehouse, volgens de verkoper die ik net aan de lijn had zit er een kaartje van 64MB bij en een USB datakabel met software. Dat vind ik netjes, het is namelijk altijd maar de vraag of je dat erbij krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GenetiX schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:18:
Vanmiddag ga ik de V3i halen bij Phonehouse, volgens de verkoper die ik net aan de lijn had zit er een kaartje van 64MB bij en een USB datakabel met software. Dat vind ik netjes, het is namelijk altijd maar de vraag of je dat erbij krijgt!
Hebben ze daar dan de gewone V3i of is dat de V3i met T-mobile simlock???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de v3i met een t- mobile abbo en ja idd er zitten een usb kabel een een 64 mb kaartje bij

heeft iemand enig idee waar ik de ringtones kan vinden?. heb dat hele ding omgespit:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hier zal vast wel iets tussen staan:

http://direct.motorola.co...1_996_GER.pdf?country=GBR

De engelse manual linkt naar de spaanse. Dus als je frans ook niet veel beter is, kijk dan even in de buurt van p.66 Daar zal vast wel iets tussen staan.

Edit: Of kun je niet gewoon de v3 manual pakken?

softtoets > instellingen > Melding Profielen > Detail

oftewel p.62 van deze handleiding:

http://direct.motorola.co...6_643_dut.pdf?country=NLD

[ Voor 30% gewijzigd door trimakassi op 01-02-2006 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:42:
[...]

Hebben ze daar dan de gewone V3i of is dat de V3i met T-mobile simlock???
Heb 'm gisteren gehaald, zonder simlock en het zilverkleurig model, dus niet die blauwe. Superstrak en fijn toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
Verwijderd schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 22:47:
ik heb de v3i met een t- mobile abbo en ja idd er zitten een usb kabel een een 64 mb kaartje bij

heeft iemand enig idee waar ik de ringtones kan vinden?. heb dat hele ding omgespit:(
Onder settings --> Ring styles --> Dan staat er bijv. Style: Vibe then ring, je selecteert de optie "Vibe then ring" detail en kiest change. Daarkan je dan per acties (sms of call bijv.) een geluid/ringtone kiezen.

Als je een MP3 als ringtone wilt hebben dien je die eerst via de meegeleverde software te converteren, alleen op het geheugenkaartje zetten werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Motorola V3i vandaag ook binnengekregen, heb hem besteld via 2call. Het is een duitse versie, maar met nederlands menu. Ik heb in plaats van 64 mb een 512 mb kaartje erbij gekregen. Het is echt een supertoestel, het beeldscherm is helderder dan de v3. Alleen jammer dat er maar 11 mb interne geheugen erop zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er trouwens bij jullie een headset bij?? Ik heb er namelijk geen headset bijgekregen. Iemand een idee waar je die kan kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje: weet iemand welke resolutie de foto's moeten zijn ( van je pc) om er achtergronden van te maken op de telefoon. ik heb hem via dat programma overgezet maar word heel erg blokkerig

EDIT: sorry laat maar al gevonden:)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GenetiX schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 09:52:
[...]

Heb 'm gisteren gehaald, zonder simlock en het zilverkleurig model, dus niet die blauwe. Superstrak en fijn toestel!
Ik heb het toestel vandaag ook gehaald bij the phonehouse...Er is btw toch ook maar 1 kleur van de v3i (zilver, v3x is er wel in verschillende kleuren blauw, zilver, zwart)......Maar goed ik vind het ook een superstrak toestel, mooi design en er komt een mooi geluid uit de speaker (MP3 als beltoon, bij mijn oude k750i klonk de mp3 als beltoon als een soort veredelde polyfonische beltoon). Er is eigenlijk maar 1 nadeeltje aan deze phone...en dat is de camera. Na een k750i gewend te zijn is de camera Soep met een hoofdletter S. Maar daar koop je deze telefoon niet voor, dit is gewoon een mooie design telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:48:
[...]

Ik heb het toestel vandaag ook gehaald bij the phonehouse...Er is btw toch ook maar 1 kleur van de v3i (zilver, v3x is er wel in verschillende kleuren blauw, zilver, zwart)......Maar goed ik vind het ook een superstrak toestel, mooi design en er komt een mooi geluid uit de speaker (MP3 als beltoon, bij mijn oude k750i klonk de mp3 als beltoon als een soort veredelde polyfonische beltoon). Er is eigenlijk maar 1 nadeeltje aan deze phone...en dat is de camera. Na een k750i gewend te zijn is de camera Soep met een hoofdletter S. Maar daar koop je deze telefoon niet voor, dit is gewoon een mooie design telefoon!
Ik heb ook een donkerblauwe versie gezien vorige week. Dezelfde kleur als de V3X inderdaad! Maar ik heb het idee dat dat een showmodel was, een dummy dus. Volgens mij zijn alle versies die nu verkocht worden zilverkleurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
GenetiX schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:20:
[...]

Ik heb ook een donkerblauwe versie gezien vorige week. Dezelfde kleur als de V3X inderdaad! Maar ik heb het idee dat dat een showmodel was, een dummy dus. Volgens mij zijn alle versies die nu verkocht worden zilverkleurig.
Volgens mij paars kleurig?! Of ik ben blind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:57:
Zit er trouwens bij jullie een headset bij?? Ik heb er namelijk geen headset bijgekregen. Iemand een idee waar je die kan kopen??
Zit er standaard inderdaad niet bij, ik weet niet of je op de USB aansluiting een headset kunt aansluiten, volgens mij ben je op BT of de speaker functie aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft deze telefoon ook een optie om bijvoorbeeld een foto van iemand te nemen en dat dan in te stellen als iemand belt? dat je dan dat plaatje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GenetiX schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 23:26:
[...]

Zit er standaard inderdaad niet bij, ik weet niet of je op de USB aansluiting een headset kunt aansluiten, volgens mij ben je op BT of de speaker functie aangewezen.
De stereo headset is nog nergens te krijgen, bij de phonehouse vertelden ze me gisteren dat dat nog wel drie maanden kan duren. Kon hem ook nergens vinden op een nederlandse internetwinkel.

Best jammer, want wel deels reden dat ik deze telefoon heb aangeschaft, voor de mp3's en mpeg4's in de trein. Misschien nog even goed zoeken op duitse sites. Iemand al een stereo headset geveonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Paar vragen:
- Hebben jullie het toestel bij de Phonehouse los gekocht of icm. een T-Mobile abonnement?
- Indien los: wat kost ie (wil alleen de telefoon, geen abonnement)?
- zit er nou wel of geen iTunes op?

Op ebay.de staan ladingen stereo headsets. Merkloos: 10 euro, 5 euro verzenden:
http://cgi.ebay.de/Stereo...11150QQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 65% gewijzigd door matthijst op 03-02-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Belbeter.nl maandag binnen gekregen €44,- bij betaald voor een verlenging (relax 300) van één jaar.

Er zit geen i-tunes op in Nederland, klantenservice Motorola Nederland wist ook helemaal niets van I-tunes op deze telefoon. Op de motorola website staat:
** The Motorola RAZR V3i is available with iTunes in ONLY the following markets:
Australia, NZ, Indonesia, India, Singapore, Malaysia, Philippines, Vietnam, Turkey, South Africa, Rest of Africa, North Africa, Israel, Thailand, Middle East
Additional markets may be added at a later date. Please check with your local Motorola representative for additional information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je die standaard liedjes en filmpjes eraf kan halen?? Ik moet zeggen dat de mp3 liedjes goed klinken. Alleen jammer dat die headset nog nergens te verkrijgen is. Voor de rest een supertoestel. Ik heb zelf de unbranded motorola v3i. Verschilt deze eigenlijk veel met die van de T-Mobile versie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

HIJ IS ER!!!! :D

ik zal later nog even een review schrijven enzo.... cameraaccu is leeg, en moet zo naar mijn werk,.... hij is echt mooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

heb hem vandaag gehaald :)
verlenging van T-mobile abonement.
flex 20 voor 12 maanden.
moest 24,95 bijbetalen, best schappelijk voor maar 1 jaar :P

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mellon schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:50:

ik zal later nog even een review schrijven enzo.... cameraaccu is leeg, en moet zo naar mijn werk,.... hij is echt mooi! :)
Nou ik hoop voor je telefoon dat ie er niet zo uitgaat zien als die nokia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:58:
heb hem vandaag gehaald :)
verlenging van T-mobile abonement.
flex 20 voor 12 maanden.
moest 24,95 bijbetalen, best schappelijk voor maar 1 jaar :P
Wow 24,95 maar..... Ik heb gisteren bij the phonehouse mijn t-mobile 150 abonnement (was nog van voor het 'relax' gebeuren) verlengt met flex 25 12 maanden ennuh ik moest 144,95 dokken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:37:
[...]

Wow 24,95 maar..... Ik heb gisteren bij the phonehouse mijn t-mobile 150 abonnement (was nog van voor het 'relax' gebeuren) verlengt met flex 25 12 maanden ennuh ik moest 144,95 dokken 8)7
vreemd :?

misschien omdat ik hem bij een T-mobile winkel zelf heb gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Met het instellen van een mp3 als beltoon, moet deze daarvoor op de telefoon staan en niet op de SD kaart? want als ik een mp3 op de SD kaart zet krijg ik hem met geen mogelijkheid ingesteld als beltoon. En in het telefoongeheugen lukt het mij wel. Heb er net de handleiding al bijgepakt maar word daar niet veel wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:18:
Met het instellen van een mp3 als beltoon, moet deze daarvoor op de telefoon staan en niet op de SD kaart? want als ik een mp3 op de SD kaart zet krijg ik hem met geen mogelijkheid ingesteld als beltoon. En in het telefoongeheugen lukt het mij wel. Heb er net de handleiding al bijgepakt maar word daar niet veel wijzer van.
Ja je dient de desbetreffende mp3 file die je als beltoon wil gebruiken eerst te 'verplaatsen' naar het telefoon geheugen.

Ik heb ook een klein probleemje btw...toen ik de telefoon gisteren net had kon ik d.m.v. een druk op de knop aan de rechter zijde van de flip een spraakcommando roepen (bijv 'ontvangen') en de telefoon ging dan direct naar de ontvangen oproepen toe. Maar als ik er nu op druk krijg ik 'geen voicedial in telefoonboek'....

Weet iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens ook waar ik extra thema;s kan downloaden voor de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

matthijst schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 10:10:
Paar vragen:
- Hebben jullie het toestel bij de Phonehouse los gekocht of icm. een T-Mobile abonnement?
Los gekocht, zonder abo.
- Indien los: wat kost ie (wil alleen de telefoon, geen abonnement)?
344 euro bij gsm-plaza, alleen ben niet geheel tevreden over de service. Ze geven geen track-n-trace nummer en geven geen updates van de bestelstatus over de mail. Je moet zelf op de website inloggen om het te zien.
- zit er nou wel of geen iTunes op?
Nee, een door Motorola geprutste Digital Audio Playback-progsel, dat bijna gelijk werkt als een iPod. Niet slecht. Het leveren van iTunes is regiogebonden, en kennelijk vallen wij niet in die regio.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:35:
Nou ik hoop voor je telefoon dat ie er niet zo uitgaat zien als die nokia :P
Dat hoop ik ook ja :)

Even op alle slakken zout leggen. Mijn voorlopige lijst missertjes:
  • Tikkeltje ingewikkelde software. Valt tussen tafellaken en servet, het is te ingewikkeld als je een simpel telefoontje zoekt, en het is te simpel als je alles tot op detail wil aanpassen. Ook is het ietsjes aan de trage kant.
  • Verschrikkelijk vingerafdrukgevoelig. Lijkt wel een iPod! ;)
  • Camera is moeilijk scherp te krijgen. Op hoogste kwaliteit moet je nog steeds een goede steun zoeken om geen bewogen foto te krijgen. Een kortere sluitingstijd zou geen kwaad kunnen.
  • Als je foto's maakt met de klep dicht, dan is de foto niet gelijk aan het geen je op het externe scherm ziet.
  • Heeft de software een probleem met MP3 met VBR? Er is een MP3-tje dat niet geheel wil afspelen, maar wel in Winamp.
  • Software voor pc schroeft automatisch de bitrate omlaag als je een mp3-tje als ringtone wilt gebruiken.
  • Knopjes aan de zijkant van het scherm voelen wat goedkoop aan.
Wees niet bang, ik ben héél erg tevreden met de telefoon! Het is echt een aanrader. Mijn voordelen:
  • Goede software op de telefoon, kan een hoop aanpassen, intelligent systeem!
  • Mooi uiterlijk, (duh)
  • Degelijk gebouwd, het klepje voelt degelijker aan dan bij een klepje van bijvoorbeeld Samsung.
  • Goede software voor op de pc, sms-jes typen op de pc enzo.
  • Goede geluidskwaliteit
  • Indrukwekkende features!
  • Ik kan niet wachten straks wat software te schrijven voor dat ding ;)
Ik ga hem dus houden :9
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 11:38:
Iemand een idee hoe je die standaard liedjes en filmpjes eraf kan halen??
Dat wil ik ook weten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Vandaag in de winkel ff wezen kijken voor een V3i, maar de kleur valt me erg tegen :(
Wacht nu maar op de a1200

Afbeeldingslocatie: http://www.zjol.com.cn/pic/0/01/15/30/1153029_093347.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
matthijst schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:38:
Vandaag in de winkel ff wezen kijken voor een V3i, maar de kleur valt me erg tegen :(
Wacht nu maar op de a1200

[afbeelding]
Nja dat is alleen een hele andere tel dan de v3i, dus ik snap je overweging niet waarom je niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
DaannO schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:42:
Nja dat is alleen een hele andere tel dan de v3i, dus ik snap je overweging niet waarom je niet?!
V3i kleur vind ik matigjes, die a1200 vergelijken ze er mee. Niet echt toe aan een nieuwe telefoon ofzo, maar dacht dat die V3i erg mooi zou zijn... had meer zilverkleurig dan dat zwarte verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Mellon schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:50:

gefeliciteerd met de aankoop, maar wat je heb je in hemelsnaam met je 6610 gedaan...?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

matthijst schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:48:
V3i kleur vind ik matigjes, die a1200 vergelijken ze er mee. Niet echt toe aan een nieuwe telefoon ofzo, maar dacht dat die V3i erg mooi zou zijn... had meer zilverkleurig dan dat zwarte verwacht.
Hij is antraciet met een mooie paarse gloed... ik vind het prachtig! Maar goed, over smaak valt te twisten.... ;)
trimakassi schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:56:
gefeliciteerd met de aankoop, maar wat je heb je in hemelsnaam met je 6610 gedaan...?:D
hij zat in mn broekzak en ik ben gevallen met schaatsen in center parks...

heeft iemand de t-mobile gprs/wap instellingen voor mij? De website van motorola geeft de verkeerde instellingen, en de t-mobile website kent mijn telefoon niet... handmatige instellingen krijg ik niet aan de praat...

[ Voor 10% gewijzigd door iain op 04-02-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

1. Blunder eersteklas dat er geen Motorola "stereo EMU-headset" bijzit. Eigenlijk vind ik dit gewoon grenzen aan zwendel. Temeer daar er op buitenlandse forums wel gesproken wordt over levering inclusief headset. Wie weet waar we dat kunnen bestellen? Misschien een gezamelijke inkoop, want in Nederland is het volgens mij niet te verkrijgen. Ik weet niet of dit voor jullie ook waar is, maar ik heb dit toestel toch wel gekocht met het idee dat ik die mede zou kunnen gebruiken als MP3 speler :( (incl. oordoppen) Nu kan je dus zelf op zoek naar een USB wired headset en die zullen niet voor het oprapen liggen :r

2. Ik weet niet of je daar treurig om moet zijn, maar sinds korte tijd is op de Motorola site verschenen dat iTunes niet op de in Nederland geleverde toestelen zal zijn geinstalleerd. Je weet wel de i van V3i. Misschien had ik toch maar voor de V3c moeten gaan dan had ik in iedergeval een gadget waar ik iets mee zou kunnen doen (2MP camera).

3. Mijn toestel is uitgeleverd met slechts 64 Mb geheugen, ik hoor verhalen van 512 Mb. Ook dat vind ik zeer matig van Motorola, op de specificaties op de website staat nergens vermeld (ik heb het niet kunnen terugvinden) hoeveel geheugen op de geheugenkaart zal zitten die wordt bijgeleverd. Zelfs het interne geheugen wordt gespecificeerd met "maximaal 128 Mb" :?

4. Zoals ik al in een eerdere posting aangaf, is het dus totaal onduidelijk hoe je dit toestel krijgt uitgeleverd. Wisselende specificaties op de Motorola website, geheugen specificaties die lekker vaag zijn opgesteld en blijkbaar per regio verschillende toestel uitvoeringen.

[ Voor 9% gewijzigd door NaZGuLL op 05-02-2006 12:03 ]

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

NaZGuLL schreef op zondag 05 februari 2006 @ 11:21:
1. Blunder eerste klas dat er geen Motorola "stereo EMU-headset" bijzit. Eigenlijk vind ik dit gewoon grenzen aan zwendel. Temeer daar er op buitenlandse forums wel gesproken wordt over levering inclusief headset. Wie weet waar we dat kunnen bestellen? Misschien een gezamelijke inkoop, want in Nederland is het volgens mij niet te verkrijgen. Ik weet niet of dit voor jullie ook waar is, maar ik heb dit toestel toch wel gekocht met het idee dat ik die mede zou kunnen gebruiken als MP3 speler :( (incl. oordoppen) Nu kan je dus zelf op zoek naar een USB wired headset en die zullen niet voor het oprapen liggen :r
Er zijn niet zo gek veel telefoons die geleverd worden mét headset. Naar mijn weten alleen Samsung die er standaard eentje bij gooit. Dat is geen zwendel, dat is proberen nog wat aan bijverkoop te verdienen. Trouwens: Niet zeuren over wat een ander krijgt, maar over wat je zelf krijgt: Voor 350 euro een telefoon met die specificaties mag je niet klagen, laat staan dat je rechtsgeldige grond hebt om te klagen.
2. Ik weet niet of je daar treurig om moet zijn, maar sinds korte tijd is op de Motorola site verschenen dat iTunes niet op de in Nederland geleverde toestelen zal zijn geinstalleerd. Je weet wel de i van V3i. Misschien had ik toch maar voor de V3c moeten gaan dan had ik in iedergeval een gadget waar ik iets mee zou kunnen doen (2MP camera).
Ze leveren er in NL geen iTunes bij, maar Digital Audio Player, dat heel veel op iTunes liijkt, en waar niks mis mee is, naar mijn weten. En hoe kan je in hemelsnaam nou erg vinden dat er geen iTunes bij zit! :)
3. Mijn toestel is uitgeleverd met slechts 64 Mb geheugen, ik hoor verhalen van 512 Mb. Ook dat vind ik zeer matig van Motorola, op de specificaties op de website staat nergens vermeld (ik heb het niet kunnen terugvinden) hoeveel geheugen op de geheugenkaart zal zitten die wordt bijgeleverd. Zelfs het interne geheugen wordt gespecificeerd met "maximaal 128 Mb" :?
Die 512MB komt van het verhaal "upgradable to 512MB", dat zegt niks over het feit of het er bij zit, ja of nee, maar wel dat het kan. Overigens is 1GB TransFlash ook al verkrijgbaar, maar of dat werkt weet ik nog niet. Kost geen drol overigens: 33 euro voor 512MB en 55 euro voor 1GB (bij memoryshop.nl) De rest van de onduidelijkheden zit hem er in dat de V3, V3i, V3x en V3c enorm door mekaar zijn gehaald door de bloggers en nieuwssites, alsmede dat ze geloof ik ook nog wat veranderingen hebben aangepast tijdens het ontwikkelingsproces. Gewoon spraakverwarring.
4. Zoals ik al in een eerdere posting aangaf, is het dus totaal onduidelijk hoe je dit toestel krijgt uitgeleverd. Wisselende specificaties op de Motorola website, geheugen specificaties die lekker vaag zijn opgesteld en blijkbaar per regio verschillende toestel uitvoeringen.
Alle toestellen hebben een intern geheugen van ong 11MB. Echter, per regio worden er verschillende dingen als content geleverd, die helaas niet zomaar te verwijderen zijn, zoals een reeks ringtones, foto's en filmpjes. Deze zorgen ervoor dat er verschil is per regio.

Je komt zo een beetje over als een verwend joch (nofi) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Je reactie op punt 1:

Het gaat er niet om wat andere fabrikanten leveren maar wat Motorola in andere landen bij hetzelfde telefoon erbij levert. Goed lezen! Als de aansluiting gewoon een 2,5 of 3,5 stereo mini-jack zou zijn geweest dan had je mij er niet over gehoord.

Je reactie op punt 2:

"En hoe kan je in hemelsnaam nou erg vinden dat er geen iTunes bij zit! " bekijk mijn eerste zin eens. Goed lezen!

Je reactie op punt 3/4:
Dat er Motorola toestellen type V3i zijn uitgeleverd met 512Mb geheugen is een feit! Maar goed dat zou ook een geste van de winkelier kunnen zijn geweest. Feit blijft dat het onder de technische specificaties niet staat aangegeven en bij mijn weten draait het zaakje niet zonder MicroSd geheugen. Voor het overige leuk dat je meld wat ik al wist en al in eerdere postings is beschreven.

Je laatste zin had je beter achterwege kunnen laten, het slaat namelijk nergens op.

[ Voor 12% gewijzigd door NaZGuLL op 05-02-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NaZGuLL schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:47:
Je reactie op punt 1:

Het gaat er niet om wat andere fabrikanten leveren maar wat Motorola in andere landen bij hetzelfde telefoon erbij levert. Goed lezen! Als de aansluiting gewoon een 2,5 of 3,5 stereo mini-jack zou zijn geweest dan had je mij er niet over gehoord.

Je reactie op punt 2:

"En hoe kan je in hemelsnaam nou erg vinden dat er geen iTunes bij zit! " bekijk mijn eerste zin eens. Goed lezen!

Je reactie op punt 3/4:
Dat er Motorola toestellen type V3i zijn uitgeleverd met 512Mb geheugen is een feit! Maar goed dat zou ook een geste van de winkelier kunnen zijn geweest. Feit blijft dat het onder de technische specificaties niet staat aangegeven en bij mijn weten draait het zaakje niet zonder MicroSd geheugen. Voor het overige leuk dat je meld wat ik al wist en al in eerdere postings is beschreven.

Je laatste zin had je beter achterwege kunnen laten, het slaat namelijk nergens op.
Nja in plaats van dat je even de kritiek tot je neemt en er wat mee doet, is het niet echt geheel de bedoeling dat je van je afbijt maar en inhoudelijk op terug komt. Dus misschien is in dit topic het wenselijker om normaal op elkaar te reageren dan dat je elkaar gaat afzeiken :) Bij deze dus, doe lief tegen elkaar O+

Verder zijn je aandachtspunten geheel te weiden aan motorola nederland en daar kunnen de winkeliers verder weinig aan doen. Wij krijgen de pakketen zo binnen zoals motorola ze opstuurt en meer dan dat kunnen wij er ook niet van maken.

Het is idd een feit dat de assesoires van motorola wat de wensen over laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZGuLL
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

DaannO schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:07:
[...]

Nja in plaats van dat je even de kritiek tot je neemt en er wat mee doet, is het niet echt geheel de bedoeling dat je van je afbijt maar en inhoudelijk op terug komt. Dus misschien is in dit topic het wenselijker om normaal op elkaar te reageren dan dat je elkaar gaat afzeiken :) Bij deze dus, doe lief tegen elkaar O+

Verder zijn je aandachtspunten geheel te weiden aan motorola nederland en daar kunnen de winkeliers verder weinig aan doen. Wij krijgen de pakketen zo binnen zoals motorola ze opstuurt en meer dan dat kunnen wij er ook niet van maken.

Het is idd een feit dat de assesoires van motorola wat de wensen over laat :)
Ik geloof niet dat het op tweakers de bedoeling is dat winkeliers/fabrikanten/importeurs hier topics gaan starten voor het promoten van producten. Ik had al een beetje het vermoeden na mijn milde kritiek en de wijze waarop dit werd beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

NaZGuLL schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:20:
[...]

Ik geloof niet dat het op tweakers de bedoeling is dat winkeliers/fabrikanten/importeurs hier topics gaan starten voor het promoten van producten. Ik had al een beetje het vermoeden na mijn milde kritiek en de wijze waarop dit werd beantwoord.
Het is wel degelijk toegestaan wanneer DaannO een topic wilt openen over een specifiek toestel. Hij maakt hier namelijk geen reclame voor de winkelketen waarbij hij werkzaam is. Zijn belang bij het 'promoten' van dit product is dan ook minimaal. Dit topic heeft hiernaast ook geen invloed op de winkel(keten) waarbij members dit product aanschaffen aangezien hij uberhaupt geen melding maakt van een winkel(keten).

Het is gebruikelijk dat er centrale topics gestart worden voor toestellen in dit forum. Deze topics zijn open voor ervaringen welke dan ook zowel positief als negatief kunnen zijn. De topicstart in kwestie is bovendien objectief, deze bevat enkel informatie die van nut kan zijn voor de lezers van dit topic.

Graag weer back on topic dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Eggy op 05-02-2006 21:59 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of die Micro SD kaart van 1GB ook in de telefoon gaat (zou niet weten waarom niet). Toch nog maar even wachten dus met de aanschaf van de 512 MB

Op memoryshop.nl staat dat 'ie binnenkort leverbaar is, weet iemand meer hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 00:25:
Ben benieuwd of die Micro SD kaart van 1GB ook in de telefoon gaat (zou niet weten waarom niet). Toch nog maar even wachten dus met de aanschaf van de 512 MB

Op memoryshop.nl staat dat 'ie binnenkort leverbaar is, weet iemand meer hierover?
hier staat wat informatie, maar ook daar is nog niemand die het heeft geprobeerd... ik houd het voorlopig in de gaten, want het kaartje is niet duur, maar mocht het niet werken, zou dat zonde zijn... Het nadeel is dat die dingen in een blisterverpakking zitten, dus je kan het niet even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mellon schreef op maandag 06 februari 2006 @ 09:33:
[...]

hier staat wat informatie, maar ook daar is nog niemand die het heeft geprobeerd... ik houd het voorlopig in de gaten, want het kaartje is niet duur, maar mocht het niet werken, zou dat zonde zijn... Het nadeel is dat die dingen in een blisterverpakking zitten, dus je kan het niet even proberen...
Idd anders had ik het al geprobeerd. Ik zal even opletten of ik een open verpakking tegen kom zodat ik het kan proberen. Ondertussen heb ik in de ts de pricewatch link gezet naar een 512mb transflash kaart van sandisk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointFillah

JointFillah

Techno Addict

Mooi dingetje ;)

Ik heb hem ook zojuist binnen gekregen van PixMania. De mijne is een franse versie (franse handleiding, standaard ingesteld op frans)....Frans is kut, maar dat is een kwestie van de language-setting zoeken....en tsjah Hollanders lezen toch nooit handleidingen :P

Ik was even bang dat het een langzaam ding zou zijn (omdat het immers gebaseerd is op de toch al niet zo snelle v3 hardware/software), maar dat blijkt niet het geval. Lekker soepel werken dus.

Nog even wachten op de stereo-headset...

BTW: Ligt het aan mij of kan je contacten in je phone book die op je SIM memory staan niet van category/groep wijzigen? Het lukt me wel met contacten die op phone memory staan.

-- EDIT --
Antwoord al gevonden: The Category option isn’t available for
entries stored on the SIM card.

Ook een engelse handleiding voor v3i gevonden....misschien iets voor bij de links TS? link

[ Voor 18% gewijzigd door JointFillah op 06-02-2006 14:55 ]

~* Peace, Love & XTC *~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

JointFillah schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:29:
Ik was even bang dat het een langzaam ding zou zijn (omdat het immers gebaseerd is op de toch al niet zo snelle v3 hardware/software), maar dat blijkt niet het geval. Lekker soepel werken dus.
ik vind dat dit dus wel het geval is, als ik op de groene "opneemknop" druk duurt het even voordat mijn laatst gekozen nummers verschijnen. Vind het zelfs iets telang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JointFillah

JointFillah

Techno Addict

Gekkenhuis schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:21:
[...]

ik vind dat dit dus wel het geval is, als ik op de groene "opneemknop" druk duurt het even voordat mijn laatst gekozen nummers verschijnen. Vind het zelfs iets telang duren.
Bij mij duurt het laden van dat scherm even lang als ieder ander scherm/menu. Tenminste dat gevoel heb ik.

Maargoed de snelheid is zowiezo gevoel dat afhankelijk is van wat je gewend bent....vergeleken met me oude telefoon (siemens m50) is dit ding retesnel...das logisch.......vergeleken met de nieuwste nokia is dit ding waarschijnlijk best traag.

Mij valt het in ieder geval erg mee gezien de 'oude' hardware/software en het werkt dus ook veel soepeler dan IK verwacht had. Maar ieder zijn smaak natuurlijk :)

~* Peace, Love & XTC *~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Mooi dingetje ;)

Ik heb hem ook zojuist binnen gekregen van PixMania. De mijne is een franse versie (franse handleiding, standaard ingesteld op frans)....Frans is kut, maar dat is een kwestie van de language-setting zoeken....en tsjah Hollanders lezen toch nooit handleidingen :P

Nog even wachten op de stereo-headset...

BTW: Ligt het aan mij of kan je contacten in je phone book die op je SIM memory staan niet van category/groep wijzigen? Het lukt me wel met contacten die op phone memory staan.

-- EDIT --
Antwoord al gevonden: The Category option isn’t available for
entries stored on the SIM card.

Ook een engelse handleiding voor v3i gevonden....misschien iets voor bij de links TS? link
Thnx voor de link :) Zouden jullie me voortaan willen mailen als jullie een handige link hebben omdat ik mn mail vaker lees dan het forum :) Thnx :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

ik heb hem van GSMPlaza, en mijn tel was ook helemaal in het frans. Was even zoeken, het enige probleem is dat ik een categorie voor mijn telefoonboek heb die nog frans is, waar ik niks aan kan doen, plus dat ik alleen een franse taal VoiceDial heb. Lastig...

Overigens, even korte how-to, hoe je video's goed kan converten...
  1. Download het progseltje van http://www.nurs.or.jp/~calcium/3gpp/
  2. Pak het zipje uit waar je wilt!
  3. Start Setup.exe
  4. Kies Engels, dat helpt!
  5. Kies General: 3GPP+AAC General Setting (de 3e uit de lijst, je ziet als beschrijving "It is a setting that turns to a general, recent cellular phone.")
  6. Apply
  7. Kies uit de dropdown "QCIF High Quality 15fps Stereo"
  8. Kies een mapje uit (anders worden ze ergens in /dev/null geplaatst)
  9. Sleur&Pleur je filmpje naar het witte vak boven.
  10. Even wachten en klaar!
Voor degene die goed testmateriaal willen: http://www.mahnahmahna.net/
Als je dat via de software van Motorola overzet, krijg je een klein schermpje met belabberde kwaliteit. Nu issie bijna fullscreen en goed aan te zien en horen.

Hopelijk hebben jullie er wat aan :)

EDIT: ik heb opera mini aan de praat! :) werkt heerlijk, maar heeft iemand ook een manier om opera mini te laten starten als ik op het wereldbolletje druk, dus ipv de standaardbrowser...

[ Voor 7% gewijzigd door iain op 06-02-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik filmpjes op mijn telefoon probeer te zetten krijg ik elke keer de volgende foutmelding: verzoek afgewezen door telefoon (Verlangde entiteit te groot (0X4D))

En dan heb ik de naam al gewijzigd en genoeg vrije ruimte. Iemand dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:07:
Als ik filmpjes op mijn telefoon probeer te zetten krijg ik elke keer de volgende foutmelding: verzoek afgewezen door telefoon (Verlangde entiteit te groot (0X4D))

En dan heb ik de naam al gewijzigd en genoeg vrije ruimte. Iemand dit ook gehad?
Ik heb tot nu toe nog geen filmpjes overgestuurd via Phone Tools, maar gewoon door de microSD direct in mijn pc te stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

Ik heb de v3i nu, vindt het alleen vaag, er zit een t-mobile sim-kaart in maar elke keer nu als ik een sms ontvang, staat er weinig geheugen terwijl er maar 18 smsjes opstaan. de geheugenmeter geeft ook bijna vol aan. Ligt het nou aan mij of kunnen er maar weinig smsjes op deze telefoon?? Hoeveel smsjes kunnen in het telefoongeheugen? :)

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Staat niet toevallig ingesteld op simgeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
trimakassi schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 01:02:
Staat niet toevallig ingesteld op simgeheugen?
Idd, want een sim kaart hoort er 25 aan te kunnen en de telefoon zelf nog minsten 50, dus misschien dat er iets verkeerd staat in je instellingen! Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

DaannO schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 07:22:
Idd, want een sim kaart hoort er 25 aan te kunnen en de telefoon zelf nog minsten 50, dus misschien dat er iets verkeerd staat in je instellingen! Succes :)
wel idioot, zo weinig... ik zal kijken of er nog wat aan te doen is

Ik heb een raar probleempje: zodra ik enige software installeer om te modden (p2kman enzo) kan hij mijn telefoon niet herkennen. Enkel Motorola Phone Tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 22:20

Mad_Demon

de dokter

De kans is groot de de drivers (nog) niet met de telefoon om kunnen gaan. Even afwachten of zelf een drivertje schrijven. Die V-series draaien allemaal op nagenoeg dezelfde firmware

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07-2024

Hope

Is een meisje!

DaannO schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 07:22:
[...]

Ja dat dacht ik nou ook, heb instellingen helemaal doorgekeken maar kan niks vinden. Ik zal wel nog een keer kijken. Bedankt in ieder geval :)

Seen it all done it all can't remember most of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO

Mededeling

Een kleine uitbreiding van de Mini-Faq in de ts :+

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 08-02-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit aan het twijfelen of ik een Motorola Razr V3i moet halen, ik zit op het moment vast aan een K750i met een KPN 20 abbonement, aangezien ik maar een poor studentje ben is dit net een beetje té veel. Laat ik het zo zeggen, ik heb eigenlijk niet de 20 euro per maand over voor deze telefoon, daarnaast weet ik wel een adresje waar ik hem waarschijnlijk kwijt kan.

Nu was ik dan van plan om over een tijdje een Motorola Razr V3i te halen, maar nu was mijn vraag vooral, hoe lang is deze foon al uit?
:? Wanneer komt hij uit?

Motorola had hem gepland staan voor laatste kwartaal 2005. Vaak duurt een administratief boekjaar t/m februari 2006, en tot dusverre staat hij bij verschillende Nederlandse webshops gepland voor eind januari, of begin februari. Hij is inmiddels verkrijbaar
Alleen hoe lang is hij nu dan al verkrijgbaar, aangezien mobiele telefoons vaak best wel snel in prijs verlagen in het begin. Ik wil hem graag halen met een abbonomentje voor rond de 15,- € per maand, een beetje bijbetaling aan het begin is dan niet zo erg, maarja, ik ga er dus vanuit dat deze telefoon nog wel wat goedkoper word de komende tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:59:
Ik zit aan het twijfelen of ik een Motorola Razr V3i moet halen, ik zit op het moment vast aan een K750i met een KPN 20 abbonement, aangezien ik maar een poor studentje ben is dit net een beetje té veel. Laat ik het zo zeggen, ik heb eigenlijk niet de 20 euro per maand over voor deze telefoon, daarnaast weet ik wel een adresje waar ik hem waarschijnlijk kwijt kan.

Nu was ik dan van plan om over een tijdje een Motorola Razr V3i te halen, maar nu was mijn vraag vooral, hoe lang is deze foon al uit?

[...]

Alleen hoe lang is hij nu dan al verkrijgbaar, aangezien mobiele telefoons vaak best wel snel in prijs verlagen in het begin. Ik wil hem graag halen met een abbonomentje voor rond de 15,- € per maand, een beetje bijbetaling aan het begin is dan niet zo erg, maarja, ik ga er dus vanuit dat deze telefoon nog wel wat goedkoper word de komende tijd
Hij is ongeveer vanaf 21 januari beschikbaar dus net nog geen maand! De simlock vrije versie heb ik ook in mn handen gehad, dus die is ook al beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:45

ForrestX

a click away from satisfaction

Als ik de V3i rechtstreeks bij T-mobile bestel, is dit dan een branded toestel?

Zo ja, wat zijn de nadelen hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ForrestX schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:17:
Als ik de V3i rechtstreeks bij T-mobile bestel, is dit dan een branded toestel?

Zo ja, wat zijn de nadelen hiervan?
Ja, ze hebben er t-mobile software op gezet, dus hij is branded. Als je hier mee kan leven is er verder weinig mee aan de hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:24:
[...]

Hij is ongeveer vanaf 21 januari beschikbaar dus net nog geen maand! De simlock vrije versie heb ik ook in mn handen gehad, dus die is ook al beschikbaar :)
Gosh, dan is het een mooi instapmodel zeg! Mooi design, goede specificaties (die SD kaarten zijn echt een stuk goedkoper dan de Memstick Duo die mijn SE alleen slikt :/)

Nu heb ik toch nog even een paar vraagjes, ik ga er van uit dat als ik hem over 3 maanden ofzo haal, dat hij dan alweer een stukje in de prijs gedaald is? Aangezien nieuwe hardware bij de lancering altijd zo lekker duur is :)

Hij ziet er in ieder geval wel goed uit, maar dan heb ik nog ff een vraagje, welk kaartje moet ik gebruiken?

- Sandisk Secure Digital Mini, 512 MB
- Sandisk Secure Digtal, 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

DaannO schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:23:
[...]

Ja, ze hebben er t-mobile software op gezet, dus hij is branded. Als je hier mee kan leven is er verder weinig mee aan de hand :)
mee kan leven? Hmmm.....ik weet niet wat het inhoud en wat de voors en tegens zijn...wanneer je het tegenkomt etc en of het beperkingen heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:27:
[...]

Gosh, dan is het een mooi instapmodel zeg! Mooi design, goede specificaties (die SD kaarten zijn echt een stuk goedkoper dan de Memstick Duo die mijn SE alleen slikt :/)

Nu heb ik toch nog even een paar vraagjes, ik ga er van uit dat als ik hem over 3 maanden ofzo haal, dat hij dan alweer een stukje in de prijs gedaald is? Aangezien nieuwe hardware bij de lancering altijd zo lekker duur is :)

Hij ziet er in ieder geval wel goed uit, maar dan heb ik nog ff een vraagje, welk kaartje moet ik gebruiken?

- Sandisk Secure Digital Mini, 512 MB
- Sandisk Secure Digtal, 512 MB
er gaat geen sd in maar micro sd :) Check de ts voor meer info. Dus de kaartjes die jij hebt geselecteerd kunnen er niet in.
ForrestX schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:36:
[...]

mee kan leven? Hmmm.....ik weet niet wat het inhoud en wat de voors en tegens zijn...wanneer je het tegenkomt etc en of het beperkingen heeft??
Het houd in dat je het t-mobile logo op de tel hebt en dat de menus van de tel een roze kleur hebben met wit. Verder weinig, de menu structuur is wat anders dan normaal allen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

DaannO schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:51:
[...]

er gaat geen sd in maar micro sd :) Check de ts voor meer info. Dus de kaartjes die jij hebt geselecteerd kunnen er niet in.

[...]

Het houd in dat je het t-mobile logo op de tel hebt en dat de menus van de tel een roze kleur hebben met wit. Verder weinig, de menu structuur is wat anders dan normaal allen nog.
enfin,

T mobile Flex 25 1 jaar, bijbetalen voor V3i, branded € 25,-

vs

Debitel Vodafone 27,50, niet bij betalen voor V3i en (denk ik) niet branded maar waardeloze service...

=======
Gewoon gaan voor de T-Mobile variant...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ForrestX schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:06:
[...]

enfin,

T mobile Flex 25 1 jaar, bijbetalen voor V3i, branded € 25,-

vs

Debitel Vodafone 27,50, niet bij betalen voor V3i en (denk ik) niet branded maar waardeloze service...

=======
Gewoon gaan voor de T-Mobile variant...??
Imo niet, kijk http://www.gsmmegastore.n...&AR=1085&FB=1&UMTS=0]hier eens naar, ik weet niet of die zaak bekend is onder jullie (bij mij eigenlijk niet, mgoed. Iemand ervaring? Anyway, als ik daar zo effe kijk zie ik een paar leuke abbo's:

Motorola Razr V3i

T-Mobile
Maandelijks: 15,- €
Instapkosten: 80,- €

KPN Flexibel*
Maandelijks: 15,95 €
Instapkosten: 12,00 €

KPN
Maandelijks: 20,- €
Instapkosten: Gratis

Het gaat hier om 2-jarige abbonomenten, alleen ik snap *KPN flexibel niet echt, betaal je hiermee 16 euro per maand en komen daar nog de bel/sms kosten bij op? Of heb je gewoon zoals met andere abbo's zoveel SMS/Minuten per maand? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik ben wel tevreden over t-mobile dus dat zit wel goed. Verder zou ik even goed kijken naar de wat grotere telecom winkels, want die heb ook wel acties :) Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ForrestX

ForrestX

DaannO schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:45:
Ik ben wel tevreden over t-mobile dus dat zit wel goed. Verder zou ik even goed kijken naar de wat grotere telecom winkels, want die heb ook wel acties :) Suc6
gaat bij mij om contract verlenging bij T-Mobile...

zonder teveel offtopic te raken...die € 25.- bijbetalen is het mij wel waard voor het behoud van T-Mobile vs Debitel waar ik alleen maar negatieve dingen over hoor...

gaat dus puur om het verschil tussen een niet-branded V3i en een branded V3i...

het meisje van T-Mobile zei overigens dat het alleen een Simlock en T-Mobile-logo in het opstartscherm betreft, maar of dit echt zo is vraag ik me dus af, vandaar deze vragen...

samenvatting:

wat is exact het verschil tussen een niet-branded V3i en een branded V3i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Zoals ik heb gezegd zijn de menus roze in plaats van de normale kleur. Het hoofd scherm zal er wat anders uit zien. Wat precies het verschil is weet ik pas woensdag, omdat ik dan pas op mn werk ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog steeds tevreden met het toestel, heb alleen nog steeds geen stereo headphone kunnen vinden, iemand al?

Ook nog geen grote (512) micro sd kaart gekocht, omdat volgens mij nog niet bekend is of de micro sd 1GB gaat werken op deze telefoon.

Maargoed dit zijn tijdelijke problemen, het enige echte probleem dat ik nog steeds heb is dat het bij mij niet werkt om 3gp bestanden via phonetools op mijn telefoon te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iain

iain

Full Flavor

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:38:
Maargoed dit zijn tijdelijke problemen, het enige echte probleem dat ik nog steeds heb is dat het bij mij niet werkt om 3gp bestanden via phonetools op mijn telefoon te laden
Ik gebruik daarvoor mijn kaartlezer. Dat werkt heel goed.

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste