[PC MMORPG] ROSE Online deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.996 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 12:41:
waarom ga je bij het masker minder bieden eik? van 450 naar 400, en ik wil 1 van de twee maakt niet uit welke, de looks doen me niet zoveel
was typo :D
Psychoot schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:01:
Gelukkig heb ik al een +6 STR Charming Sunglasses ("geruild" met Ger tegen 7/3).
Ik zoek eigenlijk nog een Ashura/Charming Sunglasses +10 DEF :o
heb al een 6str black mask, maar de 7/3s beter imo
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:12:
haha lol 4th, nu dat die gast hem verkocht heeft zeggen dat je over een mil zou gaan :P ff nog dat spijt gevoel mee geven ^^
tjah, en is nog eens de waarheid... vin die mask gewoon goed eruit zien, beter dan de wit/rode

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Sinergy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 13:13:
Ik heb een def+8/3dex gekocht voor 15k :D Wel die lelijke oranje glasses.
Buiten die MoL, zijn er ook dodge10 masks/brillen te vinden? Wel een dodge9 gezien, maar werd 300k voor gevraagt...
Ik heb er wel 1tje, mask of lies 10 dodge en 15 mag res.
blijkt alleen veel duurder te zijn dan 300K, denk wel meer dan 1 mill

Edit, ik let niet op :P

Edit 2: thx blue ik hoop zo snel mogelijk maar nu gewoon ff te druk met werk en familie/vrienden.

[ Voor 14% gewijzigd door Meatbag op 10-01-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gewone dodge 10 mask zijn er ook wel. Opzich moet dat niet te duur zijn. heb hem gister nog zien liggen voor 50k meende ik. Iig niet meer dan 100k

WB dub. nu even afwachten tot je in game bent :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

jullie 2 moete doorlvlle, zit nu beetje rustig aan gob te campe maar later gaan we lekker same in temple partye ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijk gezegd. Als jij 4 lvls op een dag doet. Hoe moet ik in godsnaam jou bijhouden of bij je komen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Wow zielig gedrag hoor Doominator :r

Begin
Afbeeldingslocatie: http://img222.imageshack.us/img222/4678/wow0wx.jpg
Vervolg
Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/441/wow23la.jpg

Edit:Oke het is niet Doominator maar iemand anders

[ Voor 10% gewijzigd door -Mike- op 10-01-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF, dat ben ik niet.. Heb mijn account gegevens aan scriptkiddy gegeven omdat ik tijdelijk niet meer rose speel.Al 2 weken niet meer ingelogt.

Die fag(j/k script :P ) heeft mijn gegevens dus aan iemand doorgegeven,of het is kiddy.

Ik denk btw dat het JohnnyAir is, hij probeert altijd in het nederlands dingen te zeggen zoals heb een grote penis enz..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
rofl die gast is iets van lvl9x of al 100 en gaat kraftie meppen.. 2k exp ofzo? :P

Maarja, hij wilde mischien alleen vertellen dat hij een grote plassert heeft :)
@blue, welk lvl ben jij nu? of niet meer de dealer aan het lvl'en?

edit: kan script best wel zijn, straks zegt ie nog dat ie doom's account heeft geh@x0rzzed

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 10-01-2006 15:05 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:03:
WTF, dat ben ik niet.. Heb mijn account gegevens aan scriptkiddy gegeven omdat ik tijdelijk niet meer rose speel.Al 2 weken niet meer ingelogt.

Die fag(j/k script :P ) heeft mijn gegevens dus aan iemand doorgegeven,of het is kiddy.

Ik denk btw dat het JohnnyAir is, hij probeert altijd in het nederlands dingen te zeggen zoals heb een grote penis enz..
Ik zal dan toch echt (als ik jou was :7 )maar beetje op jou acount blijven letten, gister op luna ging die persoon iedereen flamen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff maar een topic op EUrose forum gemaakt, heb namelijk geen zin in weer gezeik.

Wat werd er in luna gezegd btw?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:04:
rofl die gast is iets van lvl9x of al 100 en gaat kraftie meppen.. 2k exp ofzo? :P

edit: kan script best wel zijn, straks zegt ie nog dat ie doom's account heeft geh@x0rzzed
Nope ben geswitcht naar een muse. ign: Lynette lvl 71 Muse. Doe me best om dit hogerop te brengen. Hoe meer potentiele partygangers hoe beter. Denk dat jij (Sinergy) nog net iets te hoog bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:48:
Een vriend van mij heeft/had vandaag wat uitgevonden en misschien willen jullie dit ook wel weten :?

Als je niet kan betalen via een Credit Card of via de bankrekening kan je ook met een Walliekaart betalen, is een soort timekaart die je gewoon bij de FreeRecordshop of Tankstation kan kopen.

Kost je wel 14,75 dus een walliekaart van 15euro.

Maar het is een oplossing als je niet via Credit Card of via Bankrekening kan betalen.

Ook word je account meteen geactiveerd net als met credit card betaling:)
En hoe werkt dat?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:21:
ff maar een topic op EUrose forum gemaakt, heb namelijk geen zin in weer gezeik.

Wat werd er in luna gezegd btw?
Heb er jammer genoeg geen screens van gemaakt, maar wat ik me kan herrineren is dat hij random mensen ging beledigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gamesrouter bij payments op de ''paybycash'' button drukken, en dan Please select a payment method: WallieCard

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 16:06
Gisteren was vliegje (met zen 2nd char fliegje) spijtig genoeg afk, dus heb ik me wings maar laten craften door Sp4ce. Dodge 16 :'(

Daarvoor zolang scales gehunt. Nuja, dan doen we het maar met Devil Wings Dode 18 AP5 Max HP 10 :)

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Over die doominator: dat is een onwijs aardige gast. Hij was daar bezig met soldier 2nd job quest en moest dus supremes krawfi hebben. Hij verstaat nauwelijks nederlands, en de enige zin die ie kan zeggen in NL is wat ie op die screen zei :P Dus hij heeft geen flauw idee dat jullie je beledigd voelen.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:04:

hoezo zou ik nou weer h@x0rzen (=>wie heeft dit woord uitgevonden?):S slaat echt nergens op, er speelt een vriend van me op, die weer ff wou spelen, maar hij gedraagt zich dus als een l*l dus heb ik doom gevraagt het PW te changen(mailen naar GR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
Ok mensen, ik heb een gruwelijk hekel aan duitsers ingame :( het begon zo:

Bigkiller lvl 61 hawker zat in zijn mooie CF even afk want hij was eten, vervolgens komt ie terug is ie dood al gauw hoorde ik van lonedrinka dat Prinszessin van de clan Nightrunner (duitse clan) hem gekilled had. nog geen half uur later. zijn ik en racing lekker WD aan t spanken in de lvl 70+ CF komt er iemand van nightrunner lekker onverwacht ons de kop inmeppen zonder reden. wij dood en van CF. nu wil ik vragen of iemand ermee instemt voor zoete wraak! ik ben die lui spuig zat :r dus wie er morgen onder de lvl 90* ;) mee wil gaan en die gasten even net na half 7 dood te maken zijn van harte welkom ALS het zou mogen natuurlijk van de grote bazen in tweakers! Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ze een hekel aan ons hebben... maar goed mschien dat iemand meer weet erover :)

tot zover mijn post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:57:
[...]

hoezo zou ik nou weer h@x0rzen (=>wie heeft dit woord uitgevonden?):S slaat echt nergens op, er speelt een vriend van me op, die weer ff wou spelen, maar hij gedraagt zich dus als een l*l dus heb ik doom gevraagt het PW te changen(mailen naar GR)
Haan schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 18:17:
Over die doominator: dat is een onwijs aardige gast. Hij was daar bezig met soldier 2nd job quest en moest dus supremes krawfi hebben. Hij verstaat nauwelijks nederlands, en de enige zin die ie kan zeggen in NL is wat ie op die screen zei :P Dus hij heeft geen flauw idee dat jullie je beledigd voelen.
Ik heb er ook geen probleem mee dat ie speelt, zolang ie zich maar goed gedraagd :P .
En hij zal zich nu gaan verbeteren :)

Maare script zeg is ff wanneer je online bent op rose, zodat zond gast die 400k aan je kan geven:) Ik heb er nu toch niks aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
@ phantom

:r Nightrunner.
Daar waren een tijdje terug ook al problemen mee.
Ben ook weleens gekilled door hun.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:56:
[...]

Bij gamesrouter bij payments op de ''paybycash'' button drukken, en dan Please select a payment method: WallieCard
Bedankt:Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Wiepa op 10-01-2006 20:16 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Tog nog wel ff 1 mil gehaald, had ik vorloopig niet verwacht, maar santa suit in totaal voor 600k/800k verkocht (weet prijs niet precies meer). Maar inieder geval tog nog 1 mil. Ik denk eignelijk bij naderinzien dat ik santa suit maar beter had kunnen bewaren, maarja. Tog geen stats, ziet er leuk uit en dat was het ook. Maybe dat ik die nieuwe snowboard suit dan wel ga (proberen) te winnen/sparen/krijgen. Event start op 24th had ik gehoord? Moet ik morgen tog maar even proberen te zien dat ik nog een maandje aanplak. Want zal wel een paar dagen duren |:(

Edit: En toekomstig speertje heeft ook wel een lekerre ATK power. Maar die INT zuigt :Z

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/3103/tognog1m5pl.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Wiepa op 10-01-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Xouxic schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:19:
Tog nog wel ff 1 mil gehaald, had ik vorloopig niet verwacht, maar santa suit in totaal voor 600k/800k verkocht (weet prijs niet precies meer). Maar inieder geval tog nog 1 mil. Ik denk eignelijk bij naderinzien dat ik santa suit maar beter had kunnen bewaren, maarja. Tog geen stats, ziet er leuk uit en dat was het ook. Maybe dat ik die nieuwe snowboard suit dan wel ga (proberen) te winnen/sparen/krijgen. Event start op 24th had ik gehoord? Moet ik morgen tog maar even proberen te zien dat ik nog een maandje aanplak. Want zal wel een paar dagen duren |:(

Edit: En toekomstig speertje heeft ook wel een lekerre ATK power. Maar die INT zuigt :Z

[afbeelding]
Die int maakt niet veel uit. Belangrijker is dat ie (5) is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

nice wieb :). overupgraden naar 6 man >:) toch goedkpie wapen.

heeft er iemand refield walkers en redfield hat voor levle 75 met ap te koop? ik wil namelijk de 500+ atack halen >:) >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

ph4nt0m schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:00:

Bigkiller lvl 61 hawker zat in zijn mooie CF even afk want hij was eten, vervolgens komt ie terug is ie dood al gauw hoorde ik van lonedrinka dat Prinszessin van de clan Nightrunner (duitse clan) hem gekilled had. nog geen half uur later. zijn ik en racing lekker WD aan t spanken in de lvl 70+ CF komt er iemand van nightrunner lekker onverwacht ons de kop inmeppen zonder reden. wij dood en van CF. nu wil ik vragen of iemand ermee instemt voor zoete wraak! ik ben die lui spuig zat :r dus wie er morgen onder de lvl 90* ;) mee wil gaan en die gasten even net na half 7 dood te maken zijn van harte welkom ALS het zou mogen natuurlijk van de grote bazen in tweakers! Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom ze een hekel aan ons hebben... maar goed mschien dat iemand meer weet erover :)

tot zover mijn post
ja ach, het killen hoort erbij he ;). Hun goed recht. Tet is er niet voor niets :w.

maar dat wil niet zeggen dat we ze morgen idd even niet gaan slopen >:).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:00:

tot zover mijn post
of je gaat gewoon zelf lvlen en zelf hun terug pken..

tis maar een idee hoor..

andere mense erbij halen :r

mijn beestje op jRose

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/5647/beestje0jg.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sigh doet me veel denken aan irose *mist de beta 1 tijd*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:02:
[...]

tis maar een idee hoor..

mijn beestje op jRose

[afbeelding]
nou ik hoorde dat meerdere mensen ook ge PKD door ze zijn :) dus ik denk nou mooie kans op wraak ;)

ze zijn altijd met ze 6-en en die domme leader doet ook nog mee met dit soort acties. BTW ze hebben t gedaan om dat Oot hun een keer geksed hebben ofzo... heel logische reden van ze maar goed ik haat duitsers 8) en maar goed ook dat ze geksed zijn :P

[ Voor 23% gewijzigd door ph4nt0m op 11-01-2006 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geks'd? hmm herriner me iets heel anders :P weet niet cker of dat met nightrunner was maar iig wel met duitsers, doom en ik @ pwnage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:02:
[...]

tis maar een idee hoor..

mijn beestje op jRose

[afbeelding]
Mensen erbij halen? Is een clan er niet om je te helpen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 07:40:
geks'd? hmm herriner me iets heel anders :P weet niet cker of dat met nightrunner was maar iig wel met duitsers, doom en ik @ pwnage
Whahha,dat was idd pwnage.

EVO ik zie net op frapper dat jij ook uit breda komt!, welke buurt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GravityX

Woow wat is dat voor vette backshield? Worden deze ook nog in Erose geplaatst? In irose zat toch een dragon backshield ofzo toch die vond ik ook wel vet. Echte vette screenshot :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan screenshot niet zien op werk. Maar ik denk dat het de LizardBackshield is of niet?
Geloof dat hij voorlopig nog niet in Erose komt. Helaas was een leuke item om voor te sparen bij de Unions destijds in irose. In jrose is er bijvoorbeeld toch nog gewoon een echte Supportmuse ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Kip en klein duimpje lief klein clericje ^_^

[img]url=http://tweakers.net/ext/f/84571e21dacee22d5e41f685b5061b71/full.jpg[/]

[ Voor 12% gewijzigd door Haan op 11-01-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:52:
@GravityX

Woow wat is dat voor vette backshield? Worden deze ook nog in Erose geplaatst? In irose zat toch een dragon backshield ofzo toch die vond ik ook wel vet. Echte vette screenshot :9~
Dat is dus een Skull Backshield, P2P item. Je moet em dus kopen met echt geld.
Stats ? 30 dodge base, 5 dodge extra
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:06:
Kan screenshot niet zien op werk. Maar ik denk dat het de LizardBackshield is of niet?
Geloof dat hij voorlopig nog niet in Erose komt. Helaas was een leuke item om voor te sparen bij de Unions destijds in irose. In jrose is er bijvoorbeeld toch nog gewoon een echte Supportmuse ofniet?
Denk idd dat die Lizard Backshield wel terugkomt eenmaal de Unions der weer zijn. Ook al vond ik em nooit echt speciaal.
Denk dat het meest gespaarde item plots Mask Of Lies zal gaan worden aangezien der echt wel een hoop hawkers/raiders zijn die dat in hun buylist hebben staan (voor belachelijk lage prijzen) en dus Junon Order erg populair zal worden.

[ Voor 48% gewijzigd door PeGys op 11-01-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering dat ze daar nou geld voor vragen laat eers het spel maar een normaal spelen klote bugs enzo.
maken ze een bug komt er geleik een nieuwe. jammer dat ze zelfs voor items geld vragen. Had hem graag gehad die skullbackshield :+ Maargoed ik doe het wel weer met me bbs dodge 22 charm 3 O-) Ben er tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( klein duimpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 09:20:
[...]

Whahha,dat was idd pwnage.

EVO ik zie net op frapper dat jij ook uit breda komt!, welke buurt B)
En ik dan :'(
Ik kom ook uit de regio breda.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43
Moest iemand nog een dodge mask hebben?
Er is er 1 in zant sunglasses met 7 cha 9 dodge 17.5k

Ik heb het al voor je gekocht.

[ Voor 40% gewijzigd door Calamor op 11-01-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Weet niet of je mijn ingame msg had gekregen, maar ik was weer blij dat je die zephyre shield zo goedkoop verkocht, scheelt mij bergen materials zoeken :)

Ik was de dodge zoekende, maar ben nu echt straatarm dat ik zelfs die 17,5k niet meer kan uitgeven ;( Complete def-set gekocht (en deels gekregen van psy :>)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

executor schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 23:49:
nice wieb :). overupgraden naar 6 man >:) toch goedkpie wapen.

heeft er iemand refield walkers en redfield hat voor levle 75 met ap te koop? ik wil namelijk de 500+ atack halen >:) >:)
Ik kiek wel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voor degene die het nog niet weten.
Het sneeuw evenement dat gaat komen kan je een Snowbaord suit opleveren.
En die suit ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://shacola.free.fr/jrose-krose/santa.blanc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig. niet meer dan een hebbedingetje, wat weer zuly kan opleveren... Vind die events nog maar matig.... Begon al met dat vreselijke haloween event. Waar veel mensen gewoon niet van konden profiteren. Daar werden tenminste nuttige dingen weggegeven. En ja voel ik me best ********! :+

Maar daarna events waar je meerdere dagen voor hebt(wat meer fair is) heb je er alleen niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Rakkerzero schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:35:
Voor degene die het nog niet weten.
Het sneeuw evenement dat gaat komen kan je een Snowbaord suit opleveren.
En die suit ziet er zo uit:

[afbeelding]
Omg, santa suit waarvan de kleuren omgedraaid zijn, best nutteloos imho, nuja, de hoed wil ik wel, net zoals ik enkel de santa hoed wou :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:44:
Wel grappig. niet meer dan een hebbedingetje, wat weer zuly kan opleveren... Vind die events nog maar matig.... Begon al met dat vreselijke haloween event. Waar veel mensen gewoon niet van konden profiteren. Daar werden tenminste nuttige dingen weggegeven. En ja voel ik me best ********! :+

Maar daarna events waar je meerdere dagen voor hebt(wat meer fair is) heb je er alleen niks aan...
idd wat moet je ermee? Vooral om dat het toch zolang duurt dat bijna iedereen zo'n setje heeft :/
Zou pas leuk zijn als die setjes verschillende stats zouden hebben en dusdanig dat je er echt iets mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:37:
[...]

En ik dan :'(
Ik kom ook uit de regio breda.
Jij woont in klundert dat telt niet mee:P

Maare EVO welke buurt woon je in Breda?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

dit bericht stuur ik vanaf een PSP. Is echt lolz. Ove r dit berichtje dee ik ongeveer 15min:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xouxic schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:37:
dit bericht stuur ik vanaf een PSP. Is echt lolz. Ove r dit berichtje dee ik ongeveer 15min:)
Noob typen op PSP is easy:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gr is wel origineel :|

in jrose heet die witte santa suit gewoon santa suit 8)7

kan je ook kopen lolz voor punten die je verdient voor elke maand die je betaalt
dus je hoeft niet perse voor je p2p items te betalen kan je wel doen..

zelf denk ik dat het nog wel gaat duren voordat jullie p2p items krijgen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Ja idd, ik heb zelf geen PSP. En dat SMSén kan ik ook voor gene meter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb nu een potentiele koper voor mika's vers gedropte demon kurash gloves AP8, deze zag ik vorig weekend verkocht worden voor 1,5mil. Dit is nu nog een redelijk bedrag om te vragen voor deze gloves? :)
Ik heb serieus geld-gebrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 14:36:
[...]

Jij woont in klundert dat telt niet mee:P

Maare EVO welke buurt woon je in Breda?
EVO komt uit zevenbergen. Kijk maar in zn GoT profiel :Y)

En wat dat snowboardpakje betreft. Ik vind hem niet zo mooi. had beter blauw kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
vandaag een saint excecutioner +9 acc gevonden
niet zo bijzonder aangezien ik een +10 acc (6) heb (attack power 238 acc 123 totaal)
dus.... gokje wagen en refined naar 7!!
heb nu 260ap en totaal 114 acc :D

Afbeeldingslocatie: http://www.bruinleeuwtje.com/pixs/oot/exec(7).jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Yokidrink op 11-01-2006 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

nice :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Idd, nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Gerwin, als je ooit nog es dit forum leest, ik zou graag mijn Saint Crescent Knuckle (4) AP10 terughebben. Der zijn namelijk spelende got members die ze zeer goed zouden kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL tq zet ff shop op

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/tq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Rakkerzero schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:57:
[...]

EVO komt uit zevenbergen. Kijk maar in zn GoT profiel :Y)

En wat dat snowboardpakje betreft. Ik vind hem niet zo mooi. had beter blauw kunnen zijn.
Helemaal met je eens, is precies Santa Suit. Maar ik had gehoopt op zo'n strakke snowboard outfit. met capouchon enzo. En maybe nog zo'n sneeuw bril :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Als ik dit plaatje zie heb ik gelijk alweer zo'n super zin om in een sport cart te krossen. Lijkt me echt scheurend snel gaan >:)

Afbeeldingslocatie: http://xyko.free.fr/images/wallpapers/wall_rose.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm ja dit is echt? dacht dat wdw lvl 95 is maar dit slaat alles zag het in een shop staan om te verkopen.[img][url=http://img276.imageshack.us/my.php?image=rarewdw7ss.jpg][img=http://img276.imageshack.us/img276/7036/rarewdw7ss.th.jpg][/url][/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals het plaatjeAfbeeldingslocatie: http://img276.imageshack.us/img276/7036/rarewdw7ss.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit van een edit knop gehoort :/
maar ja, rare stats heb ik nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Xouxic schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:36:
Als ik dit plaatje zie heb ik gelijk alweer zo'n super zin om in een sport cart te krossen. Lijkt me echt scheurend snel gaan >:)

[afbeelding]
Zolang je er geen dural engine in bouwt gaat hij geen kilometer sneller hoor :+
Wat een raar ding idd, zou het gedropt zijn door een gm mischien, lijkt me al helemaal sterk dat je deze per ongeluk kan craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Maarja die worm dragon wing zal toch echt ingame moeten zijn of zijn geweest. Hoe kan ie hem anders in zn buy-tab hebben geplaatst?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Rakkerzero schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:33:
Maarja die worm dragon wing zal toch echt ingame moeten zijn of zijn geweest. Hoe kan ie hem anders in zn buy-tab hebben geplaatst?? :?
Begrijpen we elkaar verkeerd? Als een gm er een dropt (of trade) komt hij toch ingame? :P
@GravityX: idd daar had ik nog niet aan gedacht :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rooster op 11-01-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gm kan hem ook gewoon geshowed hebben in trade..

dan willen mense dat al gauw in hun buy tab zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

life stream vanaf Training Grounds, tis wel gezzelig

Afbeeldingslocatie: http://rose.azwart.nl/evo/screen286.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:54:
gm kan hem ook gewoon geshowed hebben in trade..

dan willen mense dat al gauw in hun buy tab zetten..
Moet haast wel want Meer als 6 con kan je niet craften en je kan ook alleen maar 10Atk zonder extra stats craften. Ik heb ondertussen echt elke mogelijk stat gemaakt en die is echt onmogelijk. Zou wel uber zijn voor me arti BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK kwam net Sess tegen van de clan Nightrunner. Aangezien ik met mn pas aangemaakte hawker (ign. Lakitu) aan het spelen was en dus clanless was ik zo nieuwsgierig om te vragen waarom ze zo'n hekel aan de tweakers clans hebben. Sess zei dat ie van niks wist en vroeg ze eigenlijk ook af waarom ik dat vroeg aan hem. Ook zei hij nog geen enkel problem met een van onze clans te hebben.
Ik heb hem nog gevraagd om door te geven aan de rest van zn clan dat wij geen slechte dingen doen als daar geen reden voor is.

Hopelijk lost dit iets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

e-drama is teh shit

zit er toch niet zo over in!

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Yokidrink schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:09:
vandaag een saint excecutioner +9 acc gevonden
niet zo bijzonder aangezien ik een +10 acc (6) heb (attack power 238 acc 123 totaal)
dus.... gokje wagen en refined naar 7!!
heb nu 260ap en totaal 114 acc :D

[afbeelding]
Mooi gedaan!! Ga vanavond nog eens een poging wagen om weer een chaos spear naar (4) te krijgen zodat ik er weer een naar (5) kan proberen. Welke zal ik pakken uit mijn grote collectie chaos spears...Die met 101 (91+10) acc unrefined of die met 78 acc en atp 8?? atp 8 zou niet verkeerd zijn want dan heb ik zowat alles met hoge atp (mask 8 +strnght 3, hat 10, shoes 9, gloves 9, armor 14, lionback 8 ) Iemand een idee hoeveel acc je hebt op (4) als je met 78 begint?

[ Voor 5% gewijzigd door luckyjan op 12-01-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
persoonlijk boeit het me weinig of het atp heeft of niet, refining geeft per level al 11 (6-7 geeft 22) dus voor de prijs die men rekent voor atp items koop ik liever een wapen met +acc en refine het

edit: als je op 78 begint kom je denk ik rond de 98 uit op 4 met acc. dacht nl dat het ongeveer 5 of 6 acc per level is

[ Voor 24% gewijzigd door Yokidrink op 12-01-2006 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Poes, mocht je die executionor (6) vanavond nog te koop hebben, mag ik hem mischien 5 minuten lenen om mijn dmg te testen? :) Knight zijn is leuk, maar mijn melee damage is erg laag, dus wil eens testen of een 2hand echt veel uitmaakt qua damage (spear al getest, dat is hoog :P)

Acc was bij mijn morningstar ongeveer 3-4 per refine-lvl, hij was 78acc en op (6) is dit 101 geworden.

Psyco heeft nog een (5) mighty helmet refined voor mij (+8def), mijn totale def set geeft me 501 def nu op lvl92. Mijn dodge-set met muse buff geeft nu 278dodge/447def, die set werkt erg goed bij dreads/elder/yeti's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Yokidrink schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 08:29:
persoonlijk boeit het me weinig of het atp heeft of niet, refining geeft per level al 11 (6-7 geeft 22) dus voor de prijs die men rekent voor atp items koop ik liever een wapen met +acc en refine het

edit: als je op 78 begint kom je denk ik rond de 98 uit op 4 met acc. dacht nl dat het ongeveer 5 of 6 acc per level is
Het is alleen dat refining met grade 6 wapens niet iets is dat je ff kan proberen vanwege de kosten. Naast het wapen ben je minimaal 2 milj kwijt aan talismans om hem op (4) te krijgen. Laat staan dat het lukt er een op (5) of hoger te refinen (ben er al een kwijt van 3 naar 4). Als het lukt dan probeer ik mijn huidige spear op (5) te refinen en als dat weer lukt verkoop ik die met atp8 (4) voor een aardig prijsje denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga me toch afvragen hoe het zit met de drops. Heb dus een Dealer lvl 86 en daar heb/had ik altijd aan de lopende band veel eq drops. Zowel blue als gewone eq.
Nu ik laatste tijd op muse speel. Heb ik de afgelopen 6 lvls wel 2 blue eq te pakken en een paar andere eq.. Dit is echt zo weinig als ik dat vergelijk met me dealer. Enige verschil kwa build naast de gebruikelijke verschillen is dat dealer meer charm. Dus zit daar dan toch de factor....

Ook het rare is als ik toch alleen speel met dealer zijn de drops(eq dus) wel weinig. Maar in combinatie met een andere char in een party regent het werkelijk soms items. Dan krijg ik soms in 2 uur meer items dan in 6 hele lvls met me muse(solo of party geen verschil)...

iemand hier ideeen over??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:35:
ga me toch afvragen hoe het zit met de drops. Heb dus een Dealer lvl 86 en daar heb/had ik altijd aan de lopende band veel eq drops. Zowel blue als gewone eq.
Nu ik laatste tijd op muse speel. Heb ik de afgelopen 6 lvls wel 2 blue eq te pakken en een paar andere eq.. Dit is echt zo weinig als ik dat vergelijk met me dealer. Enige verschil kwa build naast de gebruikelijke verschillen is dat dealer meer charm. Dus zit daar dan toch de factor....

Ook het rare is als ik toch alleen speel met dealer zijn de drops(eq dus) wel weinig. Maar in combinatie met een andere char in een party regent het werkelijk soms items. Dan krijg ik soms in 2 uur meer items dan in 6 hele lvls met me muse(solo of party geen verschil)...

iemand hier ideeen over??
drop van eq hangt van verschillende dignen af, zoiezo heb je gewoon standaard plaatsen in het spel waar veel eq valt, denk aan elder mam spawn in arumic, 1ste kamer b2 of b1 voor tranport voor sister room.

Party met lager lvl levert altijd meer eq op, omdat hoe hoger het lvl verschil is tussen mob een laagste hoe betere of meer eq er valt.

het hangt ook af va nde snelheid waarmee je de mobs killed ook dit tempo licht in party weer hoger.

Dus op zich is het gewoon in party betere eq

En wow die wdw zijn echt niet te geloven sacardus, ik zou bijna zweren dat het photoshop is maja als jij zegt dat ze in buy tab stonden.

PS mocht iemand een kurash helm zien (blauwe versie) met met meer dan 6 ap or str laat het me ff weten ik heb er eentje nodig,

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Blue je was gewoon verwend met je Dealer qua drops O-)
Btw de WDW wings zijn die niet toevallig uit iRose ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 11:12:
Blue je was gewoon verwend met je Dealer qua drops O-)
Btw de WDW wings zijn die niet toevallig uit iRose ofzo :?
LOL :P Hoorde je anders destijds nooit klagen :P Maar het verschil is gewoon te groot. En evo die factoren die had ik natuurlijk wel meegenomen. Zelfs op Elders in arumic is het een drama :( Maargoed het zij zo. Wellicht toch eens overwegen om terug te gaan naar blue.. Ik leef best wel voor die drops ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Nu online

Haan

dotnetter

Ik zag die wdw gister ook in buy tab staan. Ik heb ook al zo'n cube gezien met 7 str, dus misschien dat je het echt kan craften per ongeluk?

EDIT: Zie ik op die ss trouwens goed dat er lvl req 96 staat?? Want normale wings zijn voor lvl 95 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Haan op 12-01-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het lijkt me eerder wings die niet op de "normale' manier in het spel zijn gekomen, als ik zo kijk naar alle crafts zijn het altijd basic cijfers (7/3 5/3 4/4 etc) met een max van 10 totaal. (ooit een 9/xx AP of zelfs 10/xx AP item gezien? :P)

Nu dacht ik wel dat bij wings er 1 soort was met 2 verschillende lvl-required stats, eentje gecraft en de ander was een drop. Maarja, zover ik weet dropt WDW niet, of dropt wel op eldeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wdw is echt waar ik zag hem bij een shop in Luna staan echt vreemd vooral dat die voor lvl 96 is:S maargoed misschien dat een astarotking hem heeft gedropt? Btw dropt astarot king nog die astarot wings? (zou best vet zijn wel lvl required?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is ook en Int 4 / AtkPower 15 royal crown dat is wel een craft
Afbeeldingslocatie: http://poljo.homeip.net/dm007/bilder/rose/royalcrown.jpg

voor de wdw heb ik trowuens een topic geopent op roseeurope forum

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op me screenshot gekeken welke shop het was die de wdw lvl 96 had geplaatst en raad eens wie? Mephesto van desolates!!( dat is toch ook een artisan?)

Btw best kut nu een maintance, wou nog lvl up gaan voor ik naar school ga dat zit er nu niet meer in ><.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ergo, we gaan mephesto eens vragen hoe hij er aan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo[img]kom je nog eens wat tegen:[/img]Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/1512/vaag1bp.jpg dit was van een tijdje geleden ik wil die gene die dit heeft gerefined wel eens spreken !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is de staff van Paul1987, die gast heeft diverse 7/8/9 refined zooi.

en evo, gratz met je 2mil kurash helm :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:41:
Dat is de staff van Paul1987, die gast heeft diverse 7/8/9 refined zooi.

en evo, gratz met je 2mil kurash helm :P
is iets meer, ik heb hem betaald ook om dat topic te sluiten.

maare jij zei op erose dat hij daar een strategie of theorie over had met refinen vertel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
heb ik net gepost :) Hij refined dus schijnbaar 1x per lvl, of het echt werkt weet ik niet. Ik heb 1x per lvl een morning star refined, zit nu (6). maar poes heeft al een (6) en (7) te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:00:
heb ik net gepost :) Hij refined dus schijnbaar 1x per lvl, of het echt werkt weet ik niet. Ik heb 1x per lvl een morning star refined, zit nu (6). maar poes heeft al een (6) en (7) te pakken :)
ga ik is proberen met wat crappy spul daarna het mijne doe ik het wel met me noobie die lvld sneller :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
heb ik ook met mn dealer gedaan, zo'n lvl10 spear op (7) gehad, naar (8 ) had ik een fail :P

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 12-01-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijlijk van rakkerzero denk ik maar kun je dit plaatje is ff posten blanco of met champion eronder voor roseeurope avater.

Afbeeldingslocatie: http://www.roseeurope.com/forum/image.php?u=52&dateline=1133894636 Afbeeldingslocatie: http://www.roseeurope.com/forum/image.php?u=2726&dateline=1133908433

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Sinergy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 12:19:
Het lijkt me eerder wings die niet op de "normale' manier in het spel zijn gekomen, als ik zo kijk naar alle crafts zijn het altijd basic cijfers (7/3 5/3 4/4 etc) met een max van 10 totaal. (ooit een 9/xx AP of zelfs 10/xx AP item gezien? :P)

Nu dacht ik wel dat bij wings er 1 soort was met 2 verschillende lvl-required stats, eentje gecraft en de ander was een drop. Maarja, zover ik weet dropt WDW niet, of dropt wel op eldeon?
Er zijn uitzonderingen mijn mask is bijv 8/3 (8 atp en 3 strenght).

Blijf erbij dat het refinen gewoon een kwestie van veel geluk is. Degenen die veel 7/8/9 hebben zijn denk ik de personen die gewoon heel veel refinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
luckyjan schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:18:
[...]

Blijf erbij dat het refinen gewoon een kwestie van veel geluk is. Degenen die veel 7/8/9 hebben zijn denk ik de personen die gewoon heel veel refinen ;)
zou ik maar gaan refinen als ik jou was ;) jij heet immers Luckyjan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:06:
Ik heb op me screenshot gekeken welke shop het was die de wdw lvl 96 had geplaatst en raad eens wie? Mephesto van desolates!!( dat is toch ook een artisan?)

Btw best kut nu een maintance, wou nog lvl up gaan voor ik naar school ga dat zit er nu niet meer in ><.
Ik kan je 1 ding beloven lvl 96 WDW kan je niet craften, De LvL req staat vast op 95 bij wdw craft.
En stats in game zo als 15/4 zoals die crown zou kunnen denk ik. Craft vaak 15 Mdef 4con of zo. Dus 15Atk 4int zou meschien kunnen, wel ultra uber rare wand ik heb het nog nooit gemaakt ( en heb echt alle mogelijke stats wel gemaakt dacht is. 10atk kan je alleen zonder extra stats maken zo ver ik weet, en om dat die WDW ook al lvl 96 is denk ik niet dat die legaal het spel ingekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luckyjan schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:18:
[...]

ik heb rifine getest beetje met Gele Staffs. Als je ze in 1 keer naar 5 wild krijgen failen ze altijd naar 4 of 5. Als je hem 4 maakt, gaat lvllen, lvl up bent en weer gaat rifinen ging hij goed naar 5, volgende lvl ging hij 6 lvl daarna 7 ^^. Maar het was maar een gele staff en failde uiteindelijk naar 8.
Me blauwe staff is nu (6) op zelfde manier, maar die laat ik lekker 6 wand wil hem niet kwijt :P.

Ps Me nooby is nu 71 en ga nu lekker dragon scales hunten wand met Mdef zettje is wormdragon tanken echt een eitje, het lvl't alleen beetje sloom maar heb toch geen haast :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Sinergy schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:00:
ik heb beide zwaarden in een keer naar dat level gebracht en ik heb meerdere spullen op 6 gehad. ik heb wel de indruk dat het makkelijker is om wapens te refinen dan armor maar dat kan gewoon mijn pech zijn
imho is het puur geluk en kun je er elke theorie op los laten maar het maakt niet uit.
en ja, ik heb al veel refined en veel verloren maar altijd wel goeie equipment erdoor. bekijk het zo, als ik het niet zou doen had ik nu inmiddels wel 10m zulie en normale troep. maar nu heb ik goede spullen en 3mil :D

ow en sinergy.... helaas heb ik mijn zwaardje al verpatst voor 900k. ik ben volgende week de hele week in frankrijk voor werk dus als je wilt kun je die (7) lenen tot ik terug ben

[ Voor 8% gewijzigd door Yokidrink op 12-01-2006 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:50:
[...]

ik heb rifine getest beetje met Gele Staffs. Als je ze in 1 keer naar 5 wild krijgen failen ze altijd naar 4 of 5. Als je hem 4 maakt, gaat lvllen, lvl up bent en weer gaat rifinen ging hij goed naar 5, volgende lvl ging hij 6 lvl daarna 7 ^^. Maar het was maar een gele staff en failde uiteindelijk naar 8.
Me blauwe staff is nu (6) op zelfde manier, maar die laat ik lekker 6 wand wil hem niet kwijt :P.

Ps Me nooby is nu 71 en ga nu lekker dragon scales hunten wand met Mdef zettje is wormdragon tanken echt een eitje, het lvl't alleen beetje sloom maar heb toch geen haast :P
lvl 71 al ^^ pas op dat je met niet inhaalt :P kben lvl 78 op t moment :) maar die pipo worm dragon is niet zo moeilijk nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:43
Me account is geblockt. Moet een bericht sturen "send an inquiry to GM team". Heb naar GR gestuurt waarom mijn account is geblockt. Heeft iemand dat ook?
Er is wel een update geweest. Hopelijk is de mp bug er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Calamor schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:20:
Me account is geblockt. Moet een bericht sturen "send an inquiry to GM team". Heb naar GR gestuurt waarom mijn account is geblockt. Heeft iemand dat ook?
Er is wel een update geweest. Hopelijk is de mp bug er uit.
imo lompe update... mp bug is helemaal niet gefixed zit er gewoon nog in....
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.