Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 10:35:
ga me toch afvragen hoe het zit met de drops. Heb dus een Dealer lvl 86 en daar heb/had ik altijd aan de lopende band veel eq drops. Zowel blue als gewone eq.
Nu ik laatste tijd op muse speel. Heb ik de afgelopen 6 lvls wel 2 blue eq te pakken en een paar andere eq.. Dit is echt zo weinig als ik dat vergelijk met me dealer. Enige verschil kwa build naast de gebruikelijke verschillen is dat dealer meer charm. Dus zit daar dan toch de factor....
Ook het rare is als ik toch alleen speel met dealer zijn de drops(eq dus) wel weinig. Maar in combinatie met een andere char in een party regent het werkelijk soms items. Dan krijg ik soms in 2 uur meer items dan in 6 hele lvls met me muse(solo of party geen verschil)...
iemand hier ideeen over??
drop van eq hangt van verschillende dignen af, zoiezo heb je gewoon standaard plaatsen in het spel waar veel eq valt, denk aan elder mam spawn in arumic, 1ste kamer b2 of b1 voor tranport voor sister room.
Party met lager lvl levert altijd meer eq op, omdat hoe hoger het lvl verschil is tussen mob een laagste hoe betere of meer eq er valt.
het hangt ook af va nde snelheid waarmee je de mobs killed ook dit tempo licht in party weer hoger.
Dus op zich is het gewoon in party betere eq
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 12-01-2006 11:12
]